Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Wizards" pagarina līgumu ar Džonu Volu

"Wizards" pagarina līgumu ar Džonu Volu
Džons Vols (ar bumbu)
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubs Vašingtonas "Wizards" paziņojis par līguma pagarināšanu ar vienības aizsargu Džonu Volu. "Wizards" pietuvināti avoti atklāj, ka jaunais līgums paredz sadarbību uz pieciem gadiem par 80 miljoniem ASV dolāru.

"Wizards" īpašnieks Teds Leonsis slavēja 22 gadus veco aizsargu: "Kopš izvēlējāmies Džonu ar drafta pirmo numuru, viņš mums demonstrēja briedumu, spēju smagi strādāt un lojalitāti mūsu franšīzei. Viņš ir mūsu komandas stūrakmens, un ar šo līgumu mēs apliecinām, ka vēlamies būvēt savu komandu tieši ap viņu."

Aizsargu Džonu Volu 2010.gada NBA draftā ar kopējo pirmo numuru izvēlējās Vašingtonas "Wizards". 184 NBA spēlēs (172 starta pieciniekā) Vols ir guvis vidēji 16,9 punktus, atdevis 8,0 rezultatīvas piespēles, izcīnījis 4,4 atlēkušās bumbas un pārtvēris 1,5 piespēles.

Aizvadītā sezona perspektīvajam aizsargam bija, iespējams, neveiksmīgākā viņa neilgajā karjerā. Sezonas sākumā "Wizards" nepatīkami pārsteidza Vola ceļgala savainojums, ļaujot aizsargam atgriezties ierindā tikai sezonas vidū un aizvadīt vien 49 spēles. Pēc Vola atgriešanās "Wizards" atguva savu spēli, bez aizsarga uzvarot vien piecās no 33 spēlēm, bet ar Volu sasniedzot 24-25 bilanci.

Līdzšinējais aizsarga līgums būtu beidzies pēc nākamās sezonas, Volam kļūstot par neierobežoto brīvu aģentu. Lai gan komanda vēl neatklāj jaunā līguma termiņus un summas, "Wizards" pietuvinātas personas "The Associated Press" atklāja, ka jaunais līgums ir maksimāli lielākais, kāds bijis iespējams - par 80 miljoniem dolāru piecu gadu laikā.

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 48 komentāri
Slēpts komentārs: dafs

  +5 [+] [-]

, 2013-08-01 09:41, pirms 11 gadiem
dafs rakstīja: Overrated
Komanda savai zvaigznei dod maksimālo līgumu, pilnīgi normāli.

  +3 [+] [-]

, 2013-08-01 09:44, pirms 11 gadiem
Njā, liekas, ka biki par sālītu tā alga. Bet saprotot, ka ar viņu rēķinās, kā frančīzes spēlētāju ap kuru būvēt komandu, tad cipars nemaz mazāks nav reāli iedomājams.

  -4 [+] [-]

, 2013-08-01 09:50, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Komanda savai zvaigznei dod maksimālo līgumu, pilnīgi normāli.
Bet nu viņs manuprāt nerāda to sniegumu , kādu vajadzētu

  -3 [+] [-]

, 2013-08-01 10:38, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Komanda savai zvaigznei dod maksimālo līgumu, pilnīgi normāli.
Rasels Vestbrūks, Tonijs Pārkers, Ražans Rondo, Tajs Lavsons, Stefans Karijs. Zini kas viņiem visiem no nākamās sezonas būs kopīgs? Viņi saņems ievērojami mazāk nekā Džons Vols, kurš nekad nav spēlējis play off. Labas ziņas Polam Džordžam

  -2 [+] [-]

, 2013-08-01 11:02, pirms 11 gadiem
Pārvērtēts.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 11:29, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Rasels Vestbrūks, Tonijs Pārkers, Ražans Rondo, Tajs Lavsons, Stefans Karijs. Zini kas viņiem visiem no nākamās sezonas būs kopīgs? Viņi saņems ievērojami mazāk nekā Džons Vols, kurš nekad nav spēlējis play off. Labas ziņas Polam Džordžam
He, ja nu vienīgi Pārkers būtu pieminams, pārējie tāpat nav labāki par Volu, bet nu, lai jau paliek, tā mana ideja jau nebija skatīt viņu globāli, bet uz komandas fona, jebkurš no taviem minētajiem Wizardos nesaņemtu mazāk, ja gadi atļautu to saņemt.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-01 12:06, pirms 11 gadiem
Pārvērtēts?
Tas, ka ar viņu uz laukuma Wizards ir .500 komanda? Kad atgriezās no traumas.
Tas, ka viņš ir spēlētājs, kurš visātrāk ir sasniedzis 2200 punktu, 1000 piespēļu, 600 atlēkušo, 200 pārķērto bumbu un 90 bloķēto metienu slieksni?
Tikai Kriss Pols, Maģiskais un O.Robertsons ir vienīgi spēlētāji, kuru karjeras vid. rādītāji ir vismaz vidēji 16 punkti, 8 piespēles, 4,4 atlēkušās un 1.5 pārķertās.Neslikta kompānija ne? Un nav pamata domāt, ka šie statistikas rādītāji kritīsies.

     [+] [-]

, 2013-08-01 12:13, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: He, ja nu vienīgi Pārkers būtu pieminams, pārējie tāpat nav labāki par Volu, bet nu, lai jau paliek, tā mana ideja jau nebija skatīt viņu globāli, bet uz komandas fona, jebkurš no taviem minētajiem Wizardos nesaņemtu mazāk, ja gadi atļautu to saņemt.
Nu Wizards vadība, protams, jau ir atklājusi savu politiku jauno talantu līgumu pagarināšanā, bet tas pats Karijs savu līgumu nopelnīja spēlējot zaudējošā komandā. Un nafig dot tik daudz, ja neviens cits tāpat nesolīs vairāk? Ja offer sheetu nesaņēma Lavsons vai Karijs, tad nesaņemtu arī Vols.

     [+] [-]

, 2013-08-01 12:24, pirms 11 gadiem
Viens no labākajiem 1.numuriem draftā.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-01 12:32, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Rasels Vestbrūks, Tonijs Pārkers, Ražans Rondo, Tajs Lavsons, Stefans Karijs. Zini kas viņiem visiem no nākamās sezonas būs kopīgs? Viņi saņems ievērojami mazāk nekā Džons Vols, kurš nekad nav spēlējis play off. Labas ziņas Polam Džordžam
Un ja jebkuru no tevis nosauktajiem spēlētājiem ieliktu Wizards komandā vai komanda spēlētu daudz labāk?!

Un ja Wall ieliktu šī spēlētāja komandā vai tā komanda spēlētu sliktāk?!

  +3 [+] [-]

, 2013-08-01 12:45, pirms 11 gadiem
Dzaudzi domā, ka Vols ir pārvērtēts, un, ka 20 ļemoni sezonā ir daudz par daudz, bet vajag tikai pasekot līdz Wizards attīstībai ar viņu komandā. shamanis29 iepriekš minēja, ka ar viņu ierindā, komanda ir .500, kā zināms, bez viņa, komanda mocījās iegūt vienu uzvaru 10 spēlēs. Viņš padara spēlētājus sev apkārt labākus. Un Vols ir viens no retajiem, jaunajiem saspēlniekiem, kurš tiešām pirmajā vietā liek saspēlnieka funkcijas un tikai pēc tam domā, kā uzbrukt grozam. Pie reizes viņa atlētiskums ir līmenī.

     [+] [-]

, 2013-08-01 13:18, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Nu Wizards vadība, protams, jau ir atklājusi savu politiku jauno talantu līgumu pagarināšanā, bet tas pats Karijs savu līgumu nopelnīja spēlējot zaudējošā komandā. Un nafig dot tik daudz, ja neviens cits tāpat nesolīs vairāk? Ja offer sheetu nesaņēma Lavsons vai Karijs, tad nesaņemtu arī Vols.
To tā grūti teikt, viņam jau līgums vēl bija spēkā, kapēc piedāvāt, turklāt nevienā brīdī Vizards nelika manīt, ka viņi negribētu turpināt sadarbību, tas arī no citu piedāvājumiem attur.
Lai vai kā salīdzinot, Vols spēlē izskatās nosvērtāks, par to pašu Kariju un Lausonu, kaut gan nu, vienā plauktā visi liekami.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 14:05, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Pārvērtēts.
tev visi izņemot Lebronu ir pārvērtēti, kgan tieši viņš ir smagi pārvērtēts..
sāc jau pierast, ka nākošvasar fanosi par Lakeriem vai kādu citu komandu uz kuru viņš aizies, jo Miami viņš nepaliks.

     [+] [-]

, 2013-08-01 14:08, pirms 11 gadiem
Uzskatu, ka līgums ir adekvāts viņa sniegumam.. Ja šosezon abi ar Bīlu būs veseli, tad PO neizpaliks.. Vols tiešām ir viens no labākajiem PG līgā, un, manuprāt, ir underrated jo spēlē švakajā Wizards komandā, par kuru netiek tik daudz runāts.. bet tie, kas šosezon redzēja kaut pāris Wizardu spēles ar un bez viņa redz un zin, ka viņš ir viens no top saspēles vadītājiem līgā, un viņa pienesums komandai ir milzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 14:46, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: To tā grūti teikt, viņam jau līgums vēl bija spēkā, kapēc piedāvāt, turklāt nevienā brīdī Vizards nelika manīt, ka viņi negribētu turpināt sadarbību, tas arī no citu piedāvājumiem attur.
Lai vai kā salīdzinot, Vols spēlē izskatās nosvērtāks, par to pašu Kariju un Lausonu, kaut gan nu, vienā plauktā visi liekami.
Tieši tā, kaut gan Volam ir lielāks potenciāls dēļ atlētiskuma un aizsardzības, viņi ir apmēram viena līmeņa spēlētāji. Tikai Vols saņems teju divreiz vairāk nekā Karijs.

Tas, ka viņam iedeva līgumu vēl pirms šī līguma beigām man arī šķiet mazliet muļķīgi. Nekā vairāk kā labās gribas izrādīšanu no komandas īpašnieka to nevar uztvert, ja bija gatavi dot max, tad būtu varējuši to pašu piedāvāt pēc gada. Ja nākamajā gadā viņa spēle krītas, tad var iznākt tā kā ar vienu viņu komandas biedru - Okaforu, viņš tikai nākamgad pārstās pelnīt sev piešķirto max līgumu.

Katrā gadījumā nākamā, vai noteikti aiznākamā sezona noteikti būs atskaites punkts, kurā varēs droši pateikt, vai Vols ir tādas naudas vērts, vai nē. Nākamgad, sakarā ar Bucks, 76ers, Celtics pārbūvēm, Volam & co būtu jāizcīna vismaz 8 sīds. Austrumi būs nepieklājīgi vāji, jo daudzi flagmaņi ir ļoti novājināti, bet bez Vašingtonas vienīgi Toronto vēl ir pamatotas ambīcijas uz play off.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-01 14:49, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Un ja jebkuru no tevis nosauktajiem spēlētājiem ieliktu Wizards komandā vai komanda spēlētu daudz labāk?!

Un ja Wall ieliktu šī spēlētāja komandā vai tā komanda spēlētu sliktāk?!
No manis nosauktajiem vienīgi Lavsons ir puslīdz vienā līmenī ar Volu, pārējie sevi ir parādījuši labāk.

Un nevajag par sliktajām komandām... Sen ir zināms, ka, jo vājāka komanda - jo labāka individuālā statistika. Tas attiecas uz visiem: sākot no MJ, Kobes un Lebrona un beidzot ar pēdējiem atstojņikiem.

     [+] [-]

, 2013-08-01 17:19, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: No manis nosauktajiem vienīgi Lavsons ir puslīdz vienā līmenī ar Volu, pārējie sevi ir parādījuši labāk.

Un nevajag par sliktajām komandām... Sen ir zināms, ka, jo vājāka komanda - jo labāka individuālā statistika. Tas attiecas uz visiem: sākot no MJ, Kobes un Lebrona un beidzot ar pēdējiem atstojņikiem.
Tev ir savs viedoklis un tas ir, ka Wall ir pārvērtēts.

Tad jau redzēs, kas ar viņu notiks, bet par viņu runā kā par čali ar milzīgu potenciālu un viņš ir arī apņēmības pilns, kas ir galvenais.

Jā viņam nav tāds metiens, kā Karijam, un viņš arī nav shooting first type spēlētājs. Viņš ir komandas spēlētājs un all around spēlētājs. Viņš var iemest zem 10 punktiem, bet atdot virs 10 piespēlēm un savākt arī bumbas. Laiks rādīs, bet nevajag čali norakt pirms laika.

Ja tā paskatās, kurš tad atpelna to naudu par 100%, kas viņam tiek maksātā, tie ir pavisam nedaudzi visā līgā. Lielākā daļa ir krietni pārmaksāti!

     [+] [-]

, 2013-08-01 17:42, pirms 11 gadiem
Es neliktu Lavsonu vienā kategorijā ar Volu, vismaz ne pagaidām. Viņu var likt kopā ar tādiem kā Konlijs un Holidejs. Pleijofi bija labi, bet vajadzīga stabilitāte. Lavsons nav vēl top10 saspēles vadītājs, toties Vols jau tagad ir top10 saspēles vadītājs līgā, pat pēc ACL!!! Ja uzlabos metienu, kā Rouzs, tad viņam ir visas iespējas būt top5 vai top3. Šobrīd es viņu liktu kā 8./9., dalot vietu ar Rondo.

     [+] [-]

, 2013-08-01 17:57, pirms 11 gadiem
1. C.Paul
2. Westbrook
3. Parker
4. D. Williams (pēc All Star viņš bija fantastisks)
5. Rose (sezonas laikā būs top3)

6. Kyrie
7. Curry
8. Rondo
9. Wall

10. Conley
11. Holiday
12. Lawson
13. Lillard

14. Walker
15. Jennings

     [+] [-]

, 2013-08-01 18:00, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Rasels Vestbrūks, Tonijs Pārkers, Ražans Rondo, Tajs Lavsons, Stefans Karijs. Zini kas viņiem visiem no nākamās sezonas būs kopīgs? Viņi saņems ievērojami mazāk nekā Džons Vols, kurš nekad nav spēlējis play off. Labas ziņas Polam Džordžam
Nu ja... Rondo un Lavsons bija tie, kas ieveda komandu PO.

Vols uz laukuma dara visu iespējamo. Ja ne WSH tagad iedotu max līgumu, tad to izdarītu cita komanda, kurai būs līdzekļi pēc gada pat nepamirkšķinot aci.

Un par George jau arī vairs nav jautājumi. Max līguma spēlētājs. Tikai jautājums vai IND būs tie maksātāji. Nav jau gluži tas lielākais tirgus, kur īpašnieki gatavi maksāt lielo nodokli. Bet redzot viņa spēli un visu IND spēli kopumā ir skaidrs- tagad vai nekad. Un tagad nozīmēs maksāt naudu.

     [+] [-]

, 2013-08-01 18:05, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Nu Wizards vadība, protams, jau ir atklājusi savu politiku jauno talantu līgumu pagarināšanā, bet tas pats Karijs savu līgumu nopelnīja spēlējot zaudējošā komandā. Un nafig dot tik daudz, ja neviens cits tāpat nesolīs vairāk? Ja offer sheetu nesaņēma Lavsons vai Karijs, tad nesaņemtu arī Vols.
Tu esi jocīgs? Kas tev teica, ka nesolītu vairāk? Volam 15 komandas stāvētu rindā, lai viņu paņemtu.

Man liekas, savā komentā tu mēģināji salīdzināt p**** ar pirkstu.

     [+] [-]

, 2013-08-01 18:07, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: To tā grūti teikt, viņam jau līgums vēl bija spēkā, kapēc piedāvāt, turklāt nevienā brīdī Vizards nelika manīt, ka viņi negribētu turpināt sadarbību, tas arī no citu piedāvājumiem attur.
Lai vai kā salīdzinot, Vols spēlē izskatās nosvērtāks, par to pašu Kariju un Lausonu, kaut gan nu, vienā plauktā visi liekami.
Rokijiem līgums ir jāpiedāvā gadu pirms līguma beigām, jo savādāk viņš aiziet kā neierobežotais aģents.

     [+] [-]

, 2013-08-01 18:13, pirms 11 gadiem
shamanis29 rakstīja: 1. C.Paul
2. Westbrook
3. Parker
4. D. Williams (pēc All Star viņš bija fantastisks)
5. Rose (sezonas laikā būs top3)

6. Kyrie
7. Curry
8. Rondo
9. Wall

10. Conley
11. Holiday
12. Lawson
13. Lillard

14. Walker
15. Jennings
Es gan liktu Wall blakus Kairijam. Abi jauni, abi labi. Un lai vai kā Derons spēlēja pēc All star vīkenda, viņu top 5 neliktu. Kādreiz džeks cīnījās par labāko PG ar Polu, tagad ir jau norietējis savā vecumā.

Ibeņ, es pat Kairiju un Volu noliktu westbrook līmenī. Ar ko tad westbruks izpelnījies 2. vietu? Ar scoring? Nu tad domāju Wall un Irvings ir tieši viņam blakus.

     [+] [-]

, 2013-08-01 18:24, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es gan liktu Wall blakus Kairijam. Abi jauni, abi labi. Un lai vai kā Derons spēlēja pēc All star vīkenda, viņu top 5 neliktu. Kādreiz džeks cīnījās par labāko PG ar Polu, tagad ir jau norietējis savā vecumā.

Ibeņ, es pat Kairiju un Volu noliktu westbrook līmenī. Ar ko tad westbruks izpelnījies 2. vietu? Ar scoring? Nu tad domāju Wall un Irvings ir tieši viņam blakus.
Lai gan man viņš nepatīk, bet Vestbrukam ir full package, bet Kyrie un Curry ir savi trūkumi. Pat ar visu to, ka dažreiz pieņem nepārdomātus metienus, viņa PER bija 2. labākais aiz Pola.
Ja OKC nebūtu Duranta, Vestbrūka statistika uz papīra būtu vēl iespaidīga. Vai ne tā?
Varbūt arī ieliku par augstu Deronu, bet nu tas ir mans viedoklis Viņam ir vēl (tikai) 29 gadi.

     [+] [-]

, 2013-08-01 19:11, pirms 11 gadiem
shamanis29 rakstīja: 1. C.Paul
2. Westbrook
3. Parker
4. D. Williams (pēc All Star viņš bija fantastisks)
5. Rose (sezonas laikā būs top3)

6. Kyrie
7. Curry
8. Rondo
9. Wall

10. Conley
11. Holiday
12. Lawson
13. Lillard

14. Walker
15. Jennings
Westbrūks otrais? izbeidz ākstīties.

     [+] [-]

, 2013-08-01 19:39, pirms 11 gadiem
KaraLis rakstīja: Westbrūks otrais? izbeidz ākstīties.
Nu, vecīt, Vestbrūks ir top10 spēlētājs līgā, tā kā visai adekvāts vērtējums, bet nu tas ir tikai mans personīgais viedoklis.

Kā jau minēju, tad "full package". Uz laukuma var izdarīt visu, ko vien vēlas, ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā, kur viņš ir pamatīgi pielicis.

Ja nepatīk mans viedoklis, vari apskatīties, kā teiksim espn novērtē, kā arī PER rādītāju, kur viņš ir top10, no PG 2. Pēdējās trīs sezonas viņa PER ir top3

NBA Player Rankings No. 5 - Russell Westbrook -...

Hollinger's NBA Player Stats - ESPN Insider -...

     [+] [-]

, 2013-08-01 22:31, pirms 11 gadiem
shamanis29 rakstīja: Lai gan man viņš nepatīk, bet Vestbrukam ir full package, bet Kyrie un Curry ir savi trūkumi. Pat ar visu to, ka dažreiz pieņem nepārdomātus metienus, viņa PER bija 2. labākais aiz Pola.
Ja OKC nebūtu Duranta, Vestbrūka statistika uz papīra būtu vēl iespaidīga. Vai ne tā?
Varbūt arī ieliku par augstu Deronu, bet nu tas ir mans viedoklis Viņam ir vēl (tikai) 29 gadi.
Pasaki, kas Kairijam un tam pašam Wall pietrūkst līdz Westbrook? Man liekas viss līdzīgi. Vienīgi var izcelt Kairija metienu.

Ja godīgi man tāds PER neinteresē. Neesmu skatījies visas līgas PER. Jautājums ir, kas laukumā notiek. PER ir statistika, sniegums laukumā nav izmērāms.

Pieņemsim es šajā sarunā neiesaistu komandu. CP3 arī bija labāki stati iekš NO. Jautājums, ko spēlētājs dod komandai. Westbrook lai arī ir tas otrais PER, bet viņš nedod tādu ieguldījumu komandā, kā CP3. Un PER viņš ir otrais tikai tīri un vienīgi sava egoisma pēc. CP3 tad jau savu PER vispār paceltu debesīs, ja visu sezonu būtu gājis pats un uzbrucis grozam. Bet viņš to nedara. Un kamēr OKC neatradīs sakarīgu PG tur nekas nenotiks. Lai liek Westbrook uz SG un rotē PG(kur vēl visu laiku bija Maynor, kas progresēja (nezinu vai ir vēl) nevis cenšās atrast SG aizgājušā Harden vietā. Viņi meklē SG, bet viņš ir viņu priekšā.

     [+] [-]

, 2013-08-01 22:34, pirms 11 gadiem
shamanis29 rakstīja: Nu, vecīt, Vestbrūks ir top10 spēlētājs līgā, tā kā visai adekvāts vērtējums, bet nu tas ir tikai mans personīgais viedoklis.

Kā jau minēju, tad "full package". Uz laukuma var izdarīt visu, ko vien vēlas, ne tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā, kur viņš ir pamatīgi pielicis.

Ja nepatīk mans viedoklis, vari apskatīties, kā teiksim espn novērtē, kā arī PER rādītāju, kur viņš ir top10, no PG 2. Pēdējās trīs sezonas viņa PER ir top3

NBA Player Rankings No. 5 - Russell Westbrook -...

http://insider.espn.go.com/nba/hollinger/statistics
Cik sapratu pirms tam gāja runa par PG.

PG loma ir iesaistīt visus un padarīt labākus. Westbrook ar savu egoismu neko nepadara labāku. Tikai gremdē komandu.

Nenoliegšu- viņš ir labs uzbrukumā kā individuālists........ bet ne kā PG.

     [+] [-]

, 2013-08-01 23:01, pirms 11 gadiem
Atbildot uz to, kas pietrūkst Karijam un Irvingam. Atstarpe starp šiem spēlētājiem nav tik liela, kā varbūt Tev šķiet, kā es domāju.
Sāksim ar to, ka Vestbrūks ir atlētiskāks, spēcīgāks. Līdz ar to eksplozīvāks, ātrāks. Tas dod tik daudz bonusu gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. No elites saspēles vadītājiem labākais cīņā par atlēkošajām bumbām.
No šiem trīs spēlētājiem viņš nenoliedzami ir labāks aizsardzībā. Irvingu un Kariju nevar uzskatīt par labiem aizsargiem aizsardzībā, jo īpaši jāizceļ Irvingu.

Runājot par komandas biedru iesaistīšanu, padarot komandu labāku. Ja Tu domā, ka komanda var padarīt labāku tikai ar regulāru piespēlēšanu, tad Tu maldies. Jā, Vestbrukam pārmet, ka viņš labāk izvēlas uzmest, bet Irvings ar Kariju nav ne ar ko labāki. Es pat teiktu, ka viņi pieņem vēl muļķīgākus lēmumus par Vestbruku, bet tas viss ar laiku. Viņi visi ir shoot first saspēles vadītāji.
Vestbruks, tā pat kā Irvings un Karijs, komandai daudz vairāk dod nekā Tu spēj iedomāties. Katram komandā ir sava loma, pats redzēji, kas bija OKC bez Vestbruka pleijofos.
Nav tāda otra aizsarga līgā kā Vestbruks. Nu NAV vienkārši!

Nu ja Tev neko neizsaka PER, tad varbūt izteiks šis rādītājs.
Ir tāds rādītājs kā TOC (Total offense created), kur Vestbruks arī ieņem otro vietu. Palasi, noderēs
Top 20 Dynamic PGs using "Total Offense...

     [+] [-]

, 2013-08-01 23:06, pirms 11 gadiem
OKC ir tika laba pateicoties tādam Vestbrukam kāds viņš ir. Mainīties viņam pa lielam nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2013-08-01 23:23, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pieņemsim es šajā sarunā neiesaistu komandu. CP3 arī bija labāki stati iekš NO. Jautājums, ko spēlētājs dod komandai. Westbrook lai arī ir tas otrais PER, bet viņš nedod tādu ieguldījumu komandā, kā CP3. Un PER viņš ir otrais tikai tīri un vienīgi sava egoisma pēc. CP3 tad jau savu PER vispār paceltu debesīs, ja visu sezonu būtu gājis pats un uzbrucis grozam. Bet viņš to nedara. Un kamēr OKC neatradīs sakarīgu PG tur nekas nenotiks. Lai liek Westbrook uz SG un rotē PG(kur vēl visu laiku bija Maynor, kas progresēja (nezinu vai ir vēl) nevis cenšās atrast SG aizgājušā Harden vietā. Viņi meklē SG, bet viņš ir viņu priekšā.
Laikam neesi iedziļinājies PER. Punktu skaitu vispār neņem vērā. Papēti radītājus un kā viņi tiek aprēķināti. Viss smuki lejā sarakstīts

Piekrītu par to, ka OKC vajag kaut ko mainīt. Kļūda noteikti bija Hārdena aizmainīšana.
Nedomāju, ka Vestbruku vajag likt pa otro, jo gan Durantam, gan Vestbrukam vid. piespēļu daudzums ir augsts. Attiecīgi 4,6 un 7,5 pagājušajā sezonā. Durants ir ievērojami pielicis, iesaistot arvien vairāk komandas biedru. Problēma ir citur. Vajag solīdus garos spēlētājus. Pērkins teiksim vispār ir izsmiekls.

     [+] [-]

, 2013-08-02 00:26, pirms 11 gadiem
shamanis29 rakstīja: Laikam neesi iedziļinājies PER. Punktu skaitu vispār neņem vērā. Papēti radītājus un kā viņi tiek aprēķināti. Viss smuki lejā sarakstīts

Piekrītu par to, ka OKC vajag kaut ko mainīt. Kļūda noteikti bija Hārdena aizmainīšana.
Nedomāju, ka Vestbruku vajag likt pa otro, jo gan Durantam, gan Vestbrukam vid. piespēļu daudzums ir augsts. Attiecīgi 4,6 un 7,5 pagājušajā sezonā. Durants ir ievērojami pielicis, iesaistot arvien vairāk komandas biedru. Problēma ir citur. Vajag solīdus garos spēlētājus. Pērkins teiksim vispār ir izsmiekls.
Nu Hārdenu aizmainīja/palaida tikai tāpēc, ka bija izvēle starp viņnu un Ibaku. Vienu garo nodrošināja. Perkins arī bija labs savai funkciju pildīšanai.

Bet lai vai kur no abām pozīcijām būtu Westbrook, otrai vajag papildinājumu. Un, manuprāt, šogad PG pa līgu staigāja apkārt vairāk PG.

     [+] [-]

, 2013-08-02 08:19, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Tev ir savs viedoklis un tas ir, ka Wall ir pārvērtēts.

Tad jau redzēs, kas ar viņu notiks, bet par viņu runā kā par čali ar milzīgu potenciālu un viņš ir arī apņēmības pilns, kas ir galvenais.

Jā viņam nav tāds metiens, kā Karijam, un viņš arī nav shooting first type spēlētājs. Viņš ir komandas spēlētājs un all around spēlētājs. Viņš var iemest zem 10 punktiem, bet atdot virs 10 piespēlēm un savākt arī bumbas. Laiks rādīs, bet nevajag čali norakt pirms laika.

Ja tā paskatās, kurš tad atpelna to naudu par 100%, kas viņam tiek maksātā, tie ir pavisam nedaudzi visā līgā. Lielākā daļa ir krietni pārmaksāti!
Nav tāds metiens kā Karijam, nav tāds atlētisms un spējas aizsardzībā kā Vestbrūkam, nav tik labs piespēlētājs kā Rondo, nav tāda ātruma kā Lavsonam. Statistiku nav vērts pieminēt jo pārējiem manis nosauktajiem tā nav sliktāka.

Volam ir liels potenciāls, skatījos interviju ar pirmo atvērto nba geju Kolinsu, kurš slavēja Džonu teikdams, ka viņš ir top 3 pēc basketbola IQ no visiem viņa komandas biedriem karjeras laikā, pārējie 2 ir Ražans Rondo un Džeisons Kids, bet šis līgums ir jāuztver kā avanss un labas gribas izrādīšana no Vašingtonas īpašnieka. Ja nemaldos, tad viņam pieder arī Capitals, kuri ir parakstījuši Ovečkinu par pusi no kluba vērtības. Skaidrs, ka īpašnieka filozofija ir glaudīt savas zvaigznes pa spalvai.

Lielākā daļa no lielajiem līgumiem ir pārmaksāti, jo līgumi ir slēgti zem vecā CBA (vai kāda bija tā abratūra) līguma. Pēc vecā līguma arī Dženings neblandītos mēnesi pa brīvo aģentu tirgū. Lai Vašingtona varētu cerēt uz ko vairāk par vietu play off, viņiem būs jāpiesaista vēl kāda zvaigzne un jānotur gados jaunais kodols. Galu galā var sanākt rūgti nožēlot nepamatotu dāsnumu.

     [+] [-]

, 2013-08-02 08:23, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu esi jocīgs? Kas tev teica, ka nesolītu vairāk? Volam 15 komandas stāvētu rindā, lai viņu paņemtu.

Man liekas, savā komentā tu mēģināji salīdzināt p**** ar pirkstu.
Jocīgs esi Tu pats. Zini kāpēc nesolītu vairāk? Jo līgas reglaments neļauj solīt vairāk naudas par sezonu. Ne jau tāpat tādus līgumus sauc par max deal. Man liekas, ka Tev mazāk vajadzētu domāt par p***jiem.
1 2 48 komentāri