Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Knicks" maiņas darījumā iegūst Barnjani, "Blazers" - Robinsonu

"Knicks" maiņas darījumā iegūst Barnjani, "Blazers" - Robinsonu
Andrea Barnjani (ar bumbu)
Foto: AP/Scanpix

Pirms mazliet vairāk kā piecām stundām Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) sākās brīvā aģentūra, bet ir notikušas jau divas maiņas - Ņujorkas "Knicks" ieguvusi Andreu Barnjani, savukārt Portlendas "Trail Blazers" - Tomasu Robinsonu.

Itālis Barnjani turpmāk spēlēs Ņujorkā

Ņujorkas "Knicks" uz Toronto aizmainīs Stīvu Novāku, Markusu Kembiju, 2016. gada drafta pirmās kārtas izvēli, kā arī otrās kārtas izvēli. Kā vēsta avoti, tad "Knicks" nāksies pievienot vēl vienu spēlētāju, lai maiņa varētu notikt, tāpēc oficiāli darījums notiks tikai 10. jūlijā, kad "Knicks" veiks sign and trade darījumu ar Ērlu Baronu vai Kventinu Ričardsonu.

Barnjani, kurš pašlaik ir 27 gadus vecs, nākamo divu sezonu laikā nopelnīs 23 miljonus ASV dolāru. Ja šī maiņa notiks, tad itālieša kontā nonāks vēl 500 tūkstoši. Finansiālā ziņā šis darījums nav izdevīgs "Knicks", jo komandai jau tā ir nācies samaksāt lielas summas Karmelo Entonijam, Taisonam Čandleram un Amarem Stademairam. Jāpiemin, ka pēdējo divu sezonu laikā Barnjani ir izlaidis 98 spēles. Pagājušā sezona itālim beidzās jau martā, kad satraumēts tika labais elkonis.

"Rockets" atbrīvojas no Robinsona

"Rockets", lai palielinātu brīvos līdzekļus, uz Portlendas "Trail Blazers" aizmainījusi Tomasu Robinsonu, bet pretī ieguvusi divas nākotnes drafta izvēles, kā arī tiesības uz diviem Eiropas spēlētājiem - Kostu Papanikolao un Marko Todoroviču.

Iepriekš "Rockets" atlaida Āronu Brūksu un Karlosu Delfino, tādējādi tagad Hjūstona Dvaitam Hovardam var piedāvāt maksimālo līgumu, kas ir četru gadu līgums par 88 miljoniem ASV dolāru. Kluba vadība jau tikās ar Hovardu.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

     [+] [-]

, 2013-07-01 12:35, pirms 11 gadiem
Rockets pēdējās divās starpsezonās ļoti brutāli spiežu uz to, lai dabūtu Howardu.. Gribētos pašam redzēt viņu Rockets komandā, bet, ja viņu nedabū, tad vel pēdejās cerības 14. gada vasarā nogrābt Superstāru kādu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 12:52, pirms 11 gadiem
Nah viņs NYK, aiz Čendlera un Amare

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 12:59, pirms 11 gadiem
tas norada ka Amare dienas NYK ir skaititas.

  +4 [+] [-]

, 2013-07-01 13:04, pirms 11 gadiem
Roberts Saulītis rakstīja: Jaunais Raptors GM sāk darīt brīnumus. Toronto nopūšas, ka tikuši vaļā no šitās nelaimes un 22$ milj. Tik nesaprotu, ko NYK ar viņu darīs?
neko nedarīs - uztaisīs par tipisku spot up šūteru kāds bija Novāks. tik vien, ka Barnjani ir krietni plašāks uzbrukuma arsenāls. aizsardzībā un zem groziem gan abi ir vienlīdz slikti. Barnjani trumpis ir tāds, ka viņš ir krietni garāks, līdz ar to pastāv cerības, ka viņa rokās aizķeras kāda bumba. Novāks šajā ziņā bija vēl švakāks...
starpība ir tikai algu ciparos - par šīm dažām Barnjani ekstrām attiecībā pret Novāku vajadzēs krietni pārmaksāt. + arī Barnjani traumatisms...
p.s. gan jau Amare arī pārcelsies uz kādu citu(siltāku) vietu.

  +3 [+] [-]

, 2013-07-01 13:15, pirms 11 gadiem
"Ja šī maiņa notiks, tad itālieša kontā nonāks vēl 500 tūkstoši. "

kā tas izpaužas? Kabatas nauda?

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 13:15, pirms 11 gadiem
Ja reiz maina notiek tikai pec tiksanas ar Howardu tad paarunas naw bijushas sliktas

  +1 [+] [-]

, 2013-07-01 13:17, pirms 11 gadiem
kādēļ par u-19 pasaules čempi nav nekādas informācijas SC.COM ??
Tādēļ, ka Latvija nestartē?

  +4 [+] [-]

, 2013-07-01 13:27, pirms 11 gadiem
p.s. kas attiecas uz Rockets, tad vai nu viņi ir galīgi traki, vai arī viņi tiešām ir pārliecināti, ka izdosies noslēgt līgumu ar DH. ok, saprotu par Delfino, bet par Robinsonu?! manuprāt Robinsons vispār bija viens no labākajiem jaunajiem spēlētājiem draftā - ļoti perspektīvs - atlētisks, īsts cīnītājs. faktiski labākais 4.nr. Rockets arsenālā. Portlendai viņš reāli patrāpījies kā "aklai vistai grauds".
kas tad Hjūstonai paliek kā 4.nr.?! vai tiešām viņi cer, ka nākamsezon baigi atvērsies Motejūns, vai varbūt uz to, ka Waits beidzot būs izārstējis savu šizofrēniju un būs gatavs spēlēt?! Džonss, Smits - tie abi ir 10-15 minūšu spēlētāji. nesaprotu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 14:06, pirms 11 gadiem
fasans rakstīja: Hovards grib čempionu titulu. Raptoros to viņš nedabūs, visdrīzāk uz Hjūstonu dosies.
Raptors protams ne, bet veel jaw bija Wariorru un dalasas varianti kam uzskatu buutu tadas pasas izredzes uz titulu kaa Rockets..

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 14:13, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: p.s. kas attiecas uz Rockets, tad vai nu viņi ir galīgi traki, vai arī viņi tiešām ir pārliecināti, ka izdosies noslēgt līgumu ar DH. ok, saprotu par Delfino, bet par Robinsonu?! manuprāt Robinsons vispār bija viens no labākajiem jaunajiem spēlētājiem draftā - ļoti perspektīvs - atlētisks, īsts cīnītājs. faktiski labākais 4.nr. Rockets arsenālā. Portlendai viņš reāli patrāpījies kā "aklai vistai grauds".
kas tad Hjūstonai paliek kā 4.nr.?! vai tiešām viņi cer, ka nākamsezon baigi atvērsies Motejūns, vai varbūt uz to, ka Waits beidzot būs izārstējis savu šizofrēniju un būs gatavs spēlēt?! Džonss, Smits - tie abi ir 10-15 minūšu spēlētāji. nesaprotu!
Domaaju,ka ir diezgan paarliecinaati un traki atbriivojoties no Robinsona vini tiesaam nav!Rockets vadiibai ir labaak redzams kas un kaa!Tas ko pagaajusogad redzeeju no Robinsona-nekas iespaidiigs....Minuutes vinam dizaas gan nebija,bet laiks,lai sevi pieraadiitu vinam tika.Tai laikaa vins ne iipaso iespaidu atstaaja(pirms sezonas tiesaam domaaju un cereeju,ka vinam sanaaks laba sezona,bet..!).Perspektiivs vins ir tas i fakts,bet vins veel pagajusogad taa nebija iisti gatavs nba.Bija taads taa kaa paarlieciibas truukums!Jutaas taa kaa nesaprastu kur atrodaas!Speeleetaaji ir dazaadi katrs ar savu mentalitaati un raksturu.Cits var ieiet liigaa(kaa Lilards,Biils,Irvings)un uzreiz taisiit impaktu!Savukaart citiem vajag laiku!!Domaaju,ka ja rakjetes teemee uz Howardu ta pareiz dariija,ka atbriivojaas no Robinsona jo tur vajadzeetu laiku,lai nosliipeetu vina talantu un redzeetu kas tad iisti no vina sanaaks un laika viniem nebuutu jo rakjetes uztaisiijusi baigo trampaliinu!No komandas paarbuuves un atjaunosanas pagajusogad sogad jau meigina dabuut Dwaitu un kluut par kontenderu!!!Ko tur 4akareet Robinsonam karjeru,lai mauc uz Portlendu un meigina progreseet tur!Par Motejuunu neko vins neatveersies un par Dwaitu..nu gan jau,ka buus gatavs speeleet jo savaadaak galiigi neinteresants palicis ar savu speeles liimeni un muuziigajaam ziepeneem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-07-01 14:30, pirms 11 gadiem
Nu ar NYK jau nu ir skaidrs, grib atbrīvot vairāk soda laukumu Antonija spēlei 1 pret 1 ar aizsargu, lai garais kā piemēram Hiberts būtu spiests iet ārā, lai segtu Barnjani trīnīti. Nevis kā tajā pašā sērijā pret Pacers - Antonijs apspēlē savu pretinieku un ierij bloku no Hiberta. Cita lieta vai Barnjani varēs kaut ko palīdzēt ņemot vērā traumatismu un to cik slikti šogad meta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 14:40, pirms 11 gadiem
Daumants666 rakstīja: Domaaju,ka ir diezgan paarliecinaati un traki atbriivojoties no Robinsona vini tiesaam nav!Rockets vadiibai ir labaak redzams kas un kaa!Tas ko pagaajusogad redzeeju no Robinsona-nekas iespaidiigs....Minuutes vinam dizaas gan nebija,bet laiks,lai sevi pieraadiitu vinam tika.Tai laikaa vins ne iipaso iespaidu atstaaja(pirms sezonas tiesaam domaaju un cereeju,ka vinam sanaaks laba sezona,bet..!).Perspektiivs vins ir tas i fakts,bet vins veel pagajusogad taa nebija iisti gatavs nba.Bija taads taa kaa paarlieciibas truukums!Jutaas taa kaa nesaprastu kur atrodaas!Speeleetaaji ir dazaadi katrs ar savu mentalitaati un raksturu.Cits var ieiet liigaa(kaa Lilards,Biils,Irvings)un uzreiz taisiit impaktu!Savukaart citiem vajag laiku!!Domaaju,ka ja rakjetes teemee uz Howardu ta pareiz dariija,ka atbriivojaas no Robinsona jo tur vajadzeetu laiku,lai nosliipeetu vina talantu un redzeetu kas tad iisti no vina sanaaks un laika viniem nebuutu jo rakjetes uztaisiijusi baigo trampaliinu!No komandas paarbuuves un atjaunosanas pagajusogad sogad jau meigina dabuut Dwaitu un kluut par kontenderu!!!Ko tur 4akareet Robinsonam karjeru,lai mauc uz Portlendu un meigina progreseet tur!Par Motejuunu neko vins neatveersies un par Dwaitu..nu gan jau,ka buus gatavs speeleet jo savaadaak galiigi neinteresants palicis ar savu speeles liimeni un muuziigajaam ziepeneem.
piekrītu, ka Robinsonam sezona nebija tik laba, kā varētu vēlēties, taču man domāt, ka sev atvēlētās padsmit minūtes viņš aizvadīja godam. ok, prasītos plašāks uzbrukuma arsenāls, jo, atskaitot iebakstītu off reb grozā, viņš neko citu nespēj, bet nu tomēr... zem groziem viņš ir monstrs ar savu atlētismu un cīņassparu. atgādina Carl Landry pirmajās sezonās!
tā mana galvenā nesaprašana ir par to, ka šobrīd Rockets reāli nav pat ko laist pamatsatāvā kā 4.nr. var jau būt, ka viņi spēlēs kā Magic savulaik - ar 2 izteiktiem ārējiem uzbrucējiem un izteiktu centru, bet nu nezinu, nezinu... protams, laika vēl gana - gan jau Rockets sastāvs vēl krietni pamainīsies. vienīgie, kuri var būt droši par savu vietu sastāvā ir Hārdens, Pārsons un Lins...

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 14:45, pirms 11 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu ar NYK jau nu ir skaidrs, grib atbrīvot vairāk soda laukumu Antonija spēlei 1 pret 1 ar aizsargu, lai garais kā piemēram Hiberts būtu spiests iet ārā, lai segtu Barnjani trīnīti. Nevis kā tajā pašā sērijā pret Pacers - Antonijs apspēlē savu pretinieku un ierij bloku no Hiberta. Cita lieta vai Barnjani varēs kaut ko palīdzēt ņemot vērā traumatismu un to cik slikti šogad meta.
nav jau tas makarons tik slikts, kā viņu pataisīja Raptors. pagājušā sezona traumu un brīžiem arī treneru neuzticēšanās dēļ viņam bija totāli izgāzta, taču man domāt, ka tik augstas klases spēlētājs divas tik sliktas sezonas pēc kārtas neaizvadīs.
jauna vide, jauni komandas biedri, jauns līmenis... ja Vudsons neliks itālim pašam driblēt un mest sarežģītus tālmetienus(kā to viņš nereti darīja Raptors rindās), tad, domājams, savus 40% no 3p līnijas viņš sasniegs!
ticu, ka Knicks rindās būs pavisam cits Barnjani.

  +3 [+] [-]

, 2013-07-01 14:50, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: "Ja šī maiņa notiks, tad itālieša kontā nonāks vēl 500 tūkstoši. "

kā tas izpaužas? Kabatas nauda?
Barnjani līgumā ir iekļauts "trade kicker", kas nozīmē, ka gadījumā, ja viņš tiek aizmainīts, viņš iegūst papildus naudu.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 15:51, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu, ka Robinsonam sezona nebija tik laba, kā varētu vēlēties, taču man domāt, ka sev atvēlētās padsmit minūtes viņš aizvadīja godam. ok, prasītos plašāks uzbrukuma arsenāls, jo, atskaitot iebakstītu off reb grozā, viņš neko citu nespēj, bet nu tomēr... zem groziem viņš ir monstrs ar savu atlētismu un cīņassparu. atgādina Carl Landry pirmajās sezonās!
tā mana galvenā nesaprašana ir par to, ka šobrīd Rockets reāli nav pat ko laist pamatsatāvā kā 4.nr. var jau būt, ka viņi spēlēs kā Magic savulaik - ar 2 izteiktiem ārējiem uzbrucējiem un izteiktu centru, bet nu nezinu, nezinu... protams, laika vēl gana - gan jau Rockets sastāvs vēl krietni pamainīsies. vienīgie, kuri var būt droši par savu vietu sastāvā ir Hārdens, Pārsons un Lins...
Rockets Prepared To Trade Lin Asik As...

nu nez nez..iespējams lins izlidos no komandas kā kā korķis

  +1 [+] [-]

, 2013-07-01 16:22, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: Rockets Prepared To Trade Lin Asik As...

nu nez nez..iespējams lins izlidos no komandas kā kā korķis
iespējams, bet kas tad beigās vispār veidos to komandu ap DH, ja Rockets viņu(DH) izdosies piesaistīt?! faktiski paliek vēl Hārdens un Pārsons. stipri par maz, lai Rockets varētu nosaukt par konkurētspējīgu blici Rietumos... saprotu, ka tas, kas šobrīd Hjūstonā notiek, ir starpposms, bet nu tomēr...
un kurš ņems Ašiku ar tādu algu?! ok, stati viņam bija negaidīti labi, taču viņš ne tuvu nav allstars līmeņa centrs - nekas vairāk kā parasts aizsardzības tipa centrs - kā Andris, principā.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 18:18, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: iespējams, bet kas tad beigās vispār veidos to komandu ap DH, ja Rockets viņu(DH) izdosies piesaistīt?! faktiski paliek vēl Hārdens un Pārsons. stipri par maz, lai Rockets varētu nosaukt par konkurētspējīgu blici Rietumos... saprotu, ka tas, kas šobrīd Hjūstonā notiek, ir starpposms, bet nu tomēr...
un kurš ņems Ašiku ar tādu algu?! ok, stati viņam bija negaidīti labi, taču viņš ne tuvu nav allstars līmeņa centrs - nekas vairāk kā parasts aizsardzības tipa centrs - kā Andris, principā.
dvaits hjūstonai galīgi acis aizmiglojis

beverlijs viņiem bija normāls saspēlnieks..bet nu ja sākumsastāvam spēlētājus vēl var sakasīt tad nu beņķis nekāds būs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 20:15, pirms 11 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: dvaits hjūstonai galīgi acis aizmiglojis

beverlijs viņiem bija normāls saspēlnieks..bet nu ja sākumsastāvam spēlētājus vēl var sakasīt tad nu beņķis nekāds būs..
Kāds bija Heat benķis pēc lielā trio izveides? Visi pensionāri salasīti par minimālajām summām. To pašu darīs arī HOU. Un viņi vēl pēc Hovarda nolīgšanas(atkratoties no Lina un Ašika) varēs pāris spēlētājiem iedot NE-minimuma līgumus.

  +2 [+] [-]

, 2013-07-01 21:18, pirms 11 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Raptors protams ne, bet veel jaw bija Wariorru un dalasas varianti kam uzskatu buutu tadas pasas izredzes uz titulu kaa Rockets..
Starp citu wariori ir izlikuši Lee mārketā. Takā iespējams D12 vienkārši visiem sajaucis pauri. Un atkal būs ziepenes. Es domāju ka LA viņš nepaliks jo negrib šaka ēnu kura viņam no magic seko.

     [+] [-]

, 2013-07-01 21:33, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kāds bija Heat benķis pēc lielā trio izveides? Visi pensionāri salasīti par minimālajām summām. To pašu darīs arī HOU. Un viņi vēl pēc Hovarda nolīgšanas(atkratoties no Lina un Ašika) varēs pāris spēlētājiem iedot NE-minimuma līgumus.
pff bet Heat dabūja Lebronu...
a ko hjūstona cenšas dabūt? hovardu kas sodiņus nevar iemest..
un nedod dievs tik ka čalis nebūs apmierināts ka hārdens lidinas truļus un nedos viņam bumbiņu zem groziņa..sāksies cacošanās..

būtu reāli būvejuši komandu ap hārdenu un miers..nafig to cacu hovardu ietaupītu piķi varētu paņemt normālus kapļus..
labāk lai tad ņem to alu džefersonu no jūtas..ar dvaitu tur būs sūdi..

  +1 [+] [-]

, 2013-07-01 22:00, pirms 11 gadiem
Daumants666 rakstīja: Domaaju,ka ir diezgan paarliecinaati un traki atbriivojoties no Robinsona vini tiesaam nav!Rockets vadiibai ir labaak redzams kas un kaa!Tas ko pagaajusogad redzeeju no Robinsona-nekas iespaidiigs....Minuutes vinam dizaas gan nebija,bet laiks,lai sevi pieraadiitu vinam tika.Tai laikaa vins ne iipaso iespaidu atstaaja(pirms sezonas tiesaam domaaju un cereeju,ka vinam sanaaks laba sezona,bet..!).Perspektiivs vins ir tas i fakts,bet vins veel pagajusogad taa nebija iisti gatavs nba.Bija taads taa kaa paarlieciibas truukums!Jutaas taa kaa nesaprastu kur atrodaas!Speeleetaaji ir dazaadi katrs ar savu mentalitaati un raksturu.Cits var ieiet liigaa(kaa Lilards,Biils,Irvings)un uzreiz taisiit impaktu!Savukaart citiem vajag laiku!!Domaaju,ka ja rakjetes teemee uz Howardu ta pareiz dariija,ka atbriivojaas no Robinsona jo tur vajadzeetu laiku,lai nosliipeetu vina talantu un redzeetu kas tad iisti no vina sanaaks un laika viniem nebuutu jo rakjetes uztaisiijusi baigo trampaliinu!No komandas paarbuuves un atjaunosanas pagajusogad sogad jau meigina dabuut Dwaitu un kluut par kontenderu!!!Ko tur 4akareet Robinsonam karjeru,lai mauc uz Portlendu un meigina progreseet tur!Par Motejuunu neko vins neatveersies un par Dwaitu..nu gan jau,ka buus gatavs speeleet jo savaadaak galiigi neinteresants palicis ar savu speeles liimeni un muuziigajaam ziepeneem.
Kurš garais spēlētājs tad uz reiz ienākot līgā spēlē ļoti labi. Paiet jebkuram vismaz 3 līdz 5 sezonām, lai tiešām viņi varētu atvērties

  +1 [+] [-]

, 2013-07-01 22:53, pirms 11 gadiem
Laba ziņa par Robinsonu. Portlenda nav slikts variants attīstībai.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-01 23:03, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: p.s. kas attiecas uz Rockets, tad vai nu viņi ir galīgi traki, vai arī viņi tiešām ir pārliecināti, ka izdosies noslēgt līgumu ar DH. ok, saprotu par Delfino, bet par Robinsonu?! manuprāt Robinsons vispār bija viens no labākajiem jaunajiem spēlētājiem draftā - ļoti perspektīvs - atlētisks, īsts cīnītājs. faktiski labākais 4.nr. Rockets arsenālā. Portlendai viņš reāli patrāpījies kā "aklai vistai grauds".
kas tad Hjūstonai paliek kā 4.nr.?! vai tiešām viņi cer, ka nākamsezon baigi atvērsies Motejūns, vai varbūt uz to, ka Waits beidzot būs izārstējis savu šizofrēniju un būs gatavs spēlēt?! Džonss, Smits - tie abi ir 10-15 minūšu spēlētāji. nesaprotu!
Es arī ceru, ka leitis atvērsies, kaut kā iepatikās viņa spēle. Daudz mīnusi, daudz jāstrādā, bet ceru, ka izdosies viņam. Potenciāls, manuprāt, ir liels.