Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

"FC Barcelona" gatavojas noslēgt līgumu ar Rodionu Kurucu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"FC Barcelona" gatavojas noslēgt līgumu ar Rodionu Kurucu
Rodions Kurucs: Eiropas U16 čempionāta simboliskā piecnieka dalībnieks
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Divkārtējie Eirolīgas un astoņpadsmitkārtējie Spānijas čempioni "FC Barcelona" gatavojas uzsākt ilgtermiņa sadarbību ar "VEF Rīga" uzbrucēju Rodionu Kurucu (Cēsis/204/05.02.1998), pirmdien, 18. maijā, raksta katalāņu žurnālists Alekss Gozalbo. Spēlētāja aģents Artūrs Kalnītis telefonsarunā ar Sportacentrs.com atturējās no komentāriem.

Katalāņu superklubs uzskata Kuruca piesaisti par vērtīgu ieguldījumu nākotnē, ziņo Gozalbo. Pārrunas ar Kuruca pārstāvjiem notikušas “Adidas Next Generation Tournament” finālturnīra norises laikā 14.-17. maijā Madridē, kā arī iepriekšējās dienās Barselonā.

Rodions Kurucs šosezon “VEF Rīga” sastāvā ir piedalījies vienā Eirokausa spēlē, vienā LBL spēlē un četrās VTB līgas spēlēs, kā arī komandas treniņprocesā. Plašāka spēlētāja iesaiste nebija iespējama savainojumu un slimību dēļ.

Uzbrucējs trešo gadu “VEF skolas” sastāvā spēlē LBL otrajā divīzijā. Šosezon Kurucs piedalījās 13 spēlēs, vidēji 25:38 minūtēs gūstot 10,8 punktus, izcīnot 6,2 atlēkušās bumbas un izdarot 3,8 rezultatīvas piespēles.

Jaunatnes Eirolīgas finālturnīrā Kurucs sacentās trīs spēlēs, vidēji 29:53 minūtēs sameta 15,7 punktus, izcīnīja 5,0 atlēkušās bumbas, izdarīja 2,3 rezultatīvas piespēles, izprovocēja 7,7 piezīmes un nopelnīja lietderības koeficientu 17.

“FC Barcelona” ir vecākais klubs ACB līgā. Tas dibināts 1926. gada 24. augustā un nākamvasar svinēs 90 gadu jubileju. Katalāņi septiņas reizes spēlējuši Eirolīgas finālā, 2003. un 2010. gadā izcīnot galveno balvu. Kluba krātuvē ir četras FIBA trofejas, tai skaitā divi triumfi Saportas kausa izcīņā (1985, 1986) un divi Korāča kausi (1987, 1999).

Sākot no 1959. gada, “FC Barcelona” 18 reižu uzvarējusi Spānijas čempionātā, ieskaitot septiņus no pēdējiem četrpadsmit turnīriem. Katalāņu kolekcijā ir 23 Karaļa kausi, tai skaitā uzvaras 2010., 2011. un 2013. gadā. Šosezon barselonieši nespēja iekļūt Eirolīgas "Četru finālā", ceturtdaļfinālā ar 1-3 zaudējot Pirejas "Olympiacos".

Izmantotie resursi:
El Barça es fixa en Rodions Kurucs com a aposta...

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 15:54, pirms 10 gadiem
Ko vef darīs? Gatavos pasečņiku 2?

  +8 [+] [-]

, 2015-05-18 15:55, pirms 10 gadiem
Opa negaiditi gan mani vardi piepildas,ka no Latvijas ir atri jabrauc prom.
Slēpts komentārs: Laimes Lācis

 +13 [+] [-]

, 2015-05-18 16:01, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Opa negaiditi gan mani vardi piepildas,ka no Latvijas ir atri jabrauc prom.
Nu nosacīti, LV spēlētāji pārsvarā vislielāko progresu ir guvuši tieši mazbudžeta klubos, spēcīgās līgās, pie treneriem, kuriem ir mazs budžets pieejams, tāpēc jāstrādā ar jaunatni. Uz grandiem savulaik aizgāja gan Cipruss, gan Kalve, kas no tā sanāca visi atcerās, tad jau labāk iet uz tādu Seviļju, kur ir reāli arī 18-19 gados jau tikt pieteikumā un dabūt kādu minūti ACB.
Bet jebkurā gadījumā, lai čalim veicās un lai mums vēl viens kadrs uzspēlē ACB!

 +17 [+] [-]

, 2015-05-18 16:01, pirms 10 gadiem
Projām un ar steigu, lai VEF nesačakarē jau kuro prospektu (J. Bērziņš, Pasečņiks un visus pārējos, ko izīrē citiem)

 +21 [+] [-]

, 2015-05-18 16:02, pirms 10 gadiem
VEF-am ir A. Strēlnieks, tā ka Jaunups var gulēt mierīgi
ja mūsējie prastu strādāt ar jaunajiem pārejas procesā no junioriem uz pieaugušajiem kā to dara Lietuvā vai Serbijā, tad VEFs mierīgi varētu vilkt uz Eirolīgas līmeni, bet tā no tiem talantiem Latvijas klubiem nekāda labuma.
izlases kontekstā un nākotnes perspektīvu (NBA?) pozitīva ziņa

 +18 [+] [-]

, 2015-05-18 16:04, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Nu nosacīti, LV spēlētāji pārsvarā vislielāko progresu ir guvuši tieši mazbudžeta klubos, spēcīgās līgās, pie treneriem, kuriem ir mazs budžets pieejams, tāpēc jāstrādā ar jaunatni. Uz grandiem savulaik aizgāja gan Cipruss, gan Kalve, kas no tā sanāca visi atcerās, tad jau labāk iet uz tādu Seviļju, kur ir reāli arī 18-19 gados jau tikt pieteikumā un dabūt kādu minūti ACB.
Bet jebkurā gadījumā, lai čalim veicās un lai mums vēl viens kadrs uzspēlē ACB!
trenēties vien Barsas sistēmā ir solis uz augšu. Kalvem smagi nenoveicās ar traumām, par Ciprusu nezinu, kas tur notika. Vienīgais, ko tādam Kurucam var ieteikt, ir tomēr kvalitatīvi pabeigt skolu, lai nav smadzene kā Biedriņam.
Slēpts komentārs: FinnHarp

  +4 [+] [-]

, 2015-05-18 16:08, pirms 10 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: nez vai jēga slēgt līgumu ar Barcelona,ja tāpat būs jāspēlē īrē kaut kādā Spānijas 3.līgā
Nē nu pareizi, vienmēr ir labāk būt kapteinim savā mutes bļodā, nevis braukt ar kuģi Ja būs talants, tad izsitīsies arī tur, bet pagaidām viņš nemaz uz Barsas lielo komandu nevelk. No kurienes vispār tādas idejas, ka vajag ātro naudu un panākumus? čalim 16, mīļais Dievs, pacietību un smagu darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: L@tgols

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 16:13, pirms 10 gadiem
FinnHarp rakstīja: FC? tieshaam? Kopaa ar Messi?
Barselonas basketbola komanda ir zem futbola kluba(tāpat kā FC Barselona regbijā, hokejā,futzālā utt)

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 16:14, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Labāk uzzināt ,kā Barcelona izrīkojas ar saviem jaunatnes akadēmijas spēlētājiem - vai viņus izmanto lielajā komandā un tamlīdzīgi.
Protams, ka izmanto, ja izsitas.

 +11 [+] [-]

, 2015-05-18 16:14, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nē nu pareizi, vienmēr ir labāk būt kapteinim savā mutes bļodā, nevis braukt ar kuģi Ja būs talants, tad izsitīsies arī tur, bet pagaidām viņš nemaz uz Barsas lielo komandu nevelk. No kurienes vispār tādas idejas, ka vajag ātro naudu un panākumus? čalim 16, mīļais Dievs, pacietību un smagu darbu!
Protams, bet nu sezonu Spānijas 2. līgā, tad jau varētu izīrēt uz kādu lejasgala ACB komandu un pēc tam jau var cerēt uz minūtēm Barcā, betnu nedalīsim lāčādu, kamēr lācis vēl mežā. Pareizi saki, ja smagi strādās, tad viss būs!

  +7 [+] [-]

, 2015-05-18 16:19, pirms 10 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: nez vai jēga slēgt līgumu ar Barcelona,ja tāpat būs jāspēlē īrē kaut kādā Spānijas 3.līgā
Barcalonai jau ir arī akadēmijas klubi, kuros jaunie tiek izaudzināti. Žēl, ka pirms pāris gadiem J.Bērziņš šādu iespēju neizmantoja, kad viņam piedāvāja šādu iespēju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 16:28, pirms 10 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: nez vai jēga slēgt līgumu ar Barcelona,ja tāpat būs jāspēlē īrē kaut kādā Spānijas 3.līgā
Nu, Fuenlabrada nav Barsa, protams, bet Šmits jau 17 gados pie pirmajām minūtēm ACB tika, paralēli 3. līgai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-18 16:35, pirms 10 gadiem
Asnātiņš rakstīja: Protams, bet nu sezonu Spānijas 2. līgā, tad jau varētu izīrēt uz kādu lejasgala ACB komandu un pēc tam jau var cerēt uz minūtēm Barcā, betnu nedalīsim lāčādu, kamēr lācis vēl mežā. Pareizi saki, ja smagi strādās, tad viss būs!
Nu tieši tā. Porziņģis mērķtiecīgi gāja un panākumus redzam. Vienmēr esmu teicis, ka šitiem čaļiem ar potenciālu vajag projām no Latvijas basketa vides, kurā pēc spēlēm dominē tikai doma uz kuru klubiņu vai kazinčiku naktī aiziet. Vai arī toto un viegla nauda. Sorry, bet tā ir, nekas nav daudz mainījies kopš visu vai neko. Tikai mazliet rafinētāks palicis.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 16:40, pirms 10 gadiem
Šādas baumas klīst jau visu sezonu, tā kā neieteiktu pārāk sacerēties. Ja Barca grib Kurucu, tas nozīmē, ka uz viņu cer nākotnē, domājams, pēc 2-3 gadiem. Ja ir iespēja, jābrauc, VEF vienmēr paspēs atgriezties. Manuprāt, pēc talanta čalis ir TOP3 Latvijā, kāds neatkarības laikos ir bijis.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-18 16:46, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Reāli LV ir potenciāls Eirolīgis klubs ar vītejīm spālātojim?
Un kur tei nauda svaiduos del kluba un kluba sistemas... Jos nav topeic ari kluba ari nabyus...

Personeigi uzskotu, ka valstī ir josavad kuorteiba un tod par dabosu breinumim jodūmuoj jeb par eiroligas klubim...

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 16:48, pirms 10 gadiem
Kalnīts nekad neko "nezin" un neko nekomentè.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 16:53, pirms 10 gadiem
Viennozīmīgi labākais lēmums viņa karjerai, domāju nebūs ilgi jāgaida līdz debijai (pāris minūtes) Eirolīgā vai Spānijas čempī. Gan jau kopā ar Dāvi trenēsies

 +14 [+] [-]

, 2015-05-18 17:11, pirms 10 gadiem
Noteikti jāpaliek Latvijā. Lai izbauda coyotus , just u.c klubus ar draugiem. Kad būs noņēmis varēs atcerēties, ka bija piedāvājums no Barcas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-18 17:34, pirms 10 gadiem
Laba ziņa un laba kvalitātes atzīme Latvijas jaunatnes basketbola sistēmai. Jaunie jau sāk slēgt līgumus ar vadošiem klubiem un vadošu līgu klubiem praktiski pārlecot LBL.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-18 17:38, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Nu nosacīti, LV spēlētāji pārsvarā vislielāko progresu ir guvuši tieši mazbudžeta klubos, spēcīgās līgās, pie treneriem, kuriem ir mazs budžets pieejams, tāpēc jāstrādā ar jaunatni. Uz grandiem savulaik aizgāja gan Cipruss, gan Kalve, kas no tā sanāca visi atcerās, tad jau labāk iet uz tādu Seviļju, kur ir reāli arī 18-19 gados jau tikt pieteikumā un dabūt kādu minūti ACB.
Bet jebkurā gadījumā, lai čalim veicās un lai mums vēl viens kadrs uzspēlē ACB!
Ciprusam bija jābrauc uz NCAA, bet viņš, parasts Rēzeknes puisis būdams, nobijās no ASV un labāk izvēlējās spēlēt pa Eiropu. Viss būtu bijis labi, ja viņš jau būtu bijis tādā līmenī, ka var spēlēt un dot rezultātu, bet bija jau parastā vaina, proti, viņš nebija gatavs nekam - viņš bija vienkārši vēl vispār ļoti zaļš spēlētājs, kurš tiekot kādā Ļubļanā vispār tika nokauts līdz beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 17:58, pirms 10 gadiem
Lai tik aug! Barselona jau nu māk talantīgus čaļus iespēlēt gana ātri savā pirmajā blicē. Palikšana Latvijā zinām kurp noved. Prieks par cēsnieku. Talantīgs puisis. Galvenais lai ar veselību viss kārtībā!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-18 18:06, pirms 10 gadiem
Pag, te saka, ka VEFā pazudīs utt? Viņš jau no VEF nāk un ir izaudzis jau līdz līmenim, ka Barcelona met acis uz viņu ... Un tas viss ir spēlējot VEF sistēmā, tā kā viss ir pareizi. Nevar gribēt tagad, lai VEF izaudzina jaunos līdz NBA līmenim, tā nenotiks ar katru.

Un par Pasečņiku .... tak jums darīt nav ko? Kā tad tie drafta busti NBA? Ka nespēja NBA komandas izaudzināt par stāriem? Vaitad uzreiz tas nozīmē, ka klubs ir slikts jauno attīstībā? Nē, daudz lietas nosaka cilvēka raksturs un darba spējas, Pasečņiks ir slinķis lielākajā mērā. Vismaz bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 18:23, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: trenēties vien Barsas sistēmā ir solis uz augšu. Kalvem smagi nenoveicās ar traumām, par Ciprusu nezinu, kas tur notika. Vienīgais, ko tādam Kurucam var ieteikt, ir tomēr kvalitatīvi pabeigt skolu, lai nav smadzene kā Biedriņam.
Ciprus vienkārši bija katko saēdien uz to vienu EČ. Pa lielam Spānija nav un nebija viņa līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 18:38, pirms 10 gadiem
andzis rakstīja: Ciprus vienkārši bija katko saēdien uz to vienu EČ. Pa lielam Spānija nav un nebija viņa līmenis.
Kaspars, ja kaut ko nejaucu, vienkārši uz to brīdi bija labākais pieejamais centrs, kuru arī konkrētā spēles sistēmā veiksmīgi izmantoja. Mainījās sastāvs, mainījās Ciprusa loma komandā un līdz ar to arī sniegums.

Par viņu kopumā - laikam jau tiešām tā pirmā ārzemju pieredze viņu aizveda pa citu karjeras ceļu nekā to, pa kuru viņš varēja realizēt visu savu potenciālu. Tajā pašā laikā mēs ar nevaram zināt kā būtu sanācis, ja viņš darītu kaut ko citādāk - brauktu uz NCAA vai citu kādu komandu vai paliktu Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 18:55, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pag, te saka, ka VEFā pazudīs utt? Viņš jau no VEF nāk un ir izaudzis jau līdz līmenim, ka Barcelona met acis uz viņu ... Un tas viss ir spēlējot VEF sistēmā, tā kā viss ir pareizi. Nevar gribēt tagad, lai VEF izaudzina jaunos līdz NBA līmenim, tā nenotiks ar katru.

Un par Pasečņiku .... tak jums darīt nav ko? Kā tad tie drafta busti NBA? Ka nespēja NBA komandas izaudzināt par stāriem? Vaitad uzreiz tas nozīmē, ka klubs ir slikts jauno attīstībā? Nē, daudz lietas nosaka cilvēka raksturs un darba spējas, Pasečņiks ir slinķis lielākajā mērā. Vismaz bija.
Parādi man vienu spēlētāju, kas ASK/VEF neeksistējošā sistēmā ir izaudzis par top spēlētāju. kaut vienu, lūdzu! Nu tā no nulles līdz klubam (labam)

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 19:01, pirms 10 gadiem
Citāts no teksta: ...= Plašāka spēlētāja iesaiste nebija iespējama savainojumu un slimību dēļ.=...
Ar to ari viss ir pateikts par nākotni....

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 19:03, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Opa negaiditi gan mani vardi piepildas,ka no Latvijas ir atri jabrauc prom.
Nav teikts - viss atkarīgs no situācijas un veiksmes.
Tas pats A.Biedriņš tam ir piemērs - no BK Skonto uz Golden State Warriors - bet tas ir tāds gadījums.
Tai pašā laikā J.Timma - draftēts Memphis Grizzlies - bet pagaidām par progresu ir grūti nosaukt Timmas karjerā ko sakarīgu.
Ja LV EČ uztaisīs sensāciju tad arī mūsu LBL līgai no Spānijas, Itālijas, Grieķijas un NBA parādīsies interese no skautiem.

     [+] [-]

, 2015-05-18 19:07, pirms 10 gadiem
Ambrē rakstīja: Nav teikts - viss atkarīgs no situācijas un veiksmes.
Tas pats A.Biedriņš tam ir piemērs - no BK Skonto uz Golden State Warriors - bet tas ir tāds gadījums.
Tai pašā laikā J.Timma - draftēts Memphis Grizzlies - bet pagaidām par progresu ir grūti nosaukt Timmas karjerā ko sakarīgu.
Ja LV EČ uztaisīs sensāciju tad arī mūsu LBL līgai no Spānijas, Itālijas, Grieķijas un NBA parādīsies interese no skautiem.
Nu ar Biedra paramentriem ir cits stāsts. Kurucam būs jācīnās vēl ar 100 tādiem pašiem kā viņš SG/SF pozīcijā, lai domātu par NBA.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 19:29, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nu ar Biedra paramentriem ir cits stāsts. Kurucam būs jācīnās vēl ar 100 tādiem pašiem kā viņš SG/SF pozīcijā, lai domātu par NBA.
Jā, bet FC Barcelona ir labs sākums attīstībai.
Žēl, ka Vecvagaram neiet Žalgirī ar dēļ traumām - būtu labs saspēles vadītājs LV izlasē nākotnē.
Ja Kurucam būs laba statistika un attieksme - tad NBA viņu pamanīs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 20:05, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: VEF-am ir A. Strēlnieks, tā ka Jaunups var gulēt mierīgi
ja mūsējie prastu strādāt ar jaunajiem pārejas procesā no junioriem uz pieaugušajiem kā to dara Lietuvā vai Serbijā, tad VEFs mierīgi varētu vilkt uz Eirolīgas līmeni, bet tā no tiem talantiem Latvijas klubiem nekāda labuma.
izlases kontekstā un nākotnes perspektīvu (NBA?) pozitīva ziņa
Eirolīga maksā vismaz 7 miljonus gadā un pat tas negarantēs palikšanu Eirolīgā. Tur nekādi talanti nelīdzēs.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-18 20:07, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Parādi man vienu spēlētāju, kas ASK/VEF neeksistējošā sistēmā ir izaudzis par top spēlētāju. kaut vienu, lūdzu! Nu tā no nulles līdz klubam (labam)
Bertāni.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-18 20:32, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Bertāni.
Bertāni? Kādā tieši veidā? Dairis, kad nonāca VEF, jau bija praktiski gatavs spēlētājs, Dāvis vispār ņe pričom

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 20:35, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Bertāni? Kādā tieši veidā? Dairis, kad nonāca VEF, jau bija praktiski gatavs spēlētājs, Dāvis vispār ņe pričom
Kad Dāvis nonāca ask viņš bkv vispār laukumā netika.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 20:35, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Bertāni? Kādā tieši veidā? Dairis, kad nonāca VEF, jau bija praktiski gatavs spēlētājs, Dāvis vispār ņe pričom
Vecīt. Dairis 17. gadu vecumā spēlēja ASK, VEF nāca pēc tam! Ja kas, Dāvis arī spēlēja ASK!

     [+] [-]

, 2015-05-18 20:39, pirms 10 gadiem
Asnātiņš rakstīja: Vecīt. Dairis 17. gadu vecumā spēlēja ASK, VEF nāca pēc tam! Ja kas, Dāvis arī spēlēja ASK!
Kur tik kāds nav spēlējis. mans punkts ir tāds, ka NEVIENS spēlētājs VEF/ASK sistēmā nemaz nevar būt uzaudzināts tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tās komandas tik ilgi neeksistē. Kurucs ir latgales puika, kuri vecāki sūtīja uz basi citur pirms tāds VEF vēl radās.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 20:43, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kur tik kāds nav spēlējis. mans punkts ir tāds, ka NEVIENS spēlētājs VEF/ASK sistēmā nemaz nevar būt uzaudzināts tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tās komandas tik ilgi neeksistē. Kurucs ir latgales puika, kuri vecāki sūtīja uz basi citur pirms tāds VEF vēl radās.
5 gadi komandā tomēr ir nozīmīga loma... Nesapņo ka te kāds audzina visus no 10 gadiem...

  -3 [+] [-]

, 2015-05-18 21:09, pirms 10 gadiem
Vefs vēl nav nevienu jauno izaudzinājis, nesaku ka nevar

1) objektīvi tas klubs patāv pārāk īsu laiku.
2) uz jauno audzināšanu tika spiests pārsvarā VV laikā un tagad kad Mazurs ir galvenais - nomainās treneris nomainās filozofija.
3) protams ka Spānijis grandam vai jebkuram citam klubam ir lielākas iespējas jauno attīstīt - pieredze, spēļu prakse zemākās līgās un pietiekoši augstā līmenī (VEF to nevar nodrošināt) , treneri.....

Tā ka, nemetot akmeni VEF virzienā, ja piedāvā tāds grands, tad jābrauc, Latvijā gluži vnk. nav tādu iespēju attīstīties!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-18 21:27, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: 5 gadi komandā tomēr ir nozīmīga loma... Nesapņo ka te kāds audzina visus no 10 gadiem...
Normālas klubu sistēmas tā dara. Tāpēc jau arī labi, ka tiks Barsā. Un nesaki, ka LV to nemēģina - Rīdzene/Barons bija mēģinājums, bet par Zonni nekomentēšu - vājprāts.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-18 22:12, pirms 10 gadiem
Cik es atceros, ta es 14 gadu vecumā spēlēju VEFā.. tagad man jau būs 23. Teorētiski es un mani komandas biedri jebkurš varēja tikt izaudzināti. Tas ka mums alkohols mums 92ajiem gadiem, visiem labāk garšoja nekā spēle, tā jau nav gluži VEFa vaina
Bet nu principā jums ir taisnība.. tas pats Siliņš DSNā izaudzināts, bet ja būtu kādā LV klubā nonācis, kas no viņa būtu? Ne jau Itālijas līmeņa spēlētājs... Mūsu talantiem ir jābrauc prom cik ātri iespējams..

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 22:26, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kur tik kāds nav spēlējis. mans punkts ir tāds, ka NEVIENS spēlētājs VEF/ASK sistēmā nemaz nevar būt uzaudzināts tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tās komandas tik ilgi neeksistē. Kurucs ir latgales puika, kuri vecāki sūtīja uz basi citur pirms tāds VEF vēl radās.
Daļēji piekrītu, vienīgi Kurucs ir no Cēsīm, Vidzemes vidiene! Pluss, reāli vņš ir izaudzināts VEF sistēmā, tas, ka Lavijā ar jauniešiem strādā labi, par to nav šaubu, stabili vienmēr Eiropas čempjos astotniekā, protams, ar atsevišķiem izņēmumiem. Mums vienkārši nav tādas pārejas uz pieaugušo basi, nav tāds līmenis valstī. Pierādījums tam ir VEF jaunieši, sitās jauniešu Eirolīgā ar top klubiem.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 22:31, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Parādi man vienu spēlētāju, kas ASK/VEF neeksistējošā sistēmā ir izaudzis par top spēlētāju. kaut vienu, lūdzu! Nu tā no nulles līdz klubam (labam)
Pag, VEF dibināts tika 2007.gadā ja nemaldos. Tie ir 8 gadi, un pirmie augļi tik tagad sāk rādīties muļķi. Vēl neviens fiziski nespētu izaudzināt 5-6 gados spēlētājus, kuri tiktu kādā lielā klubā, tak domā ar galvu nevis pakaļu.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-18 22:32, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kur tik kāds nav spēlējis. mans punkts ir tāds, ka NEVIENS spēlētājs VEF/ASK sistēmā nemaz nevar būt uzaudzināts tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tās komandas tik ilgi neeksistē. Kurucs ir latgales puika, kuri vecāki sūtīja uz basi citur pirms tāds VEF vēl radās.
Nebrauc auzās, jo tu nepamatoti noliec VEF....Kurucs spēlē VEF sistēmā un viņu tieši no turienes ņem, tātad tas ir kluba nopelns, ka izaudzināts tāds spēlētājs + tagad brālis.....Pasečņiks arī tiek audzināts, būtu pavisam cita lieta ja viņš nebūtu slinkojis....Un ja nemaldos, tad Tu pieminēji par izīrēšanu, tad tā ir normāla prakse visās līgās izīrēt jaunos spēlētāju....Es atvainojos, bet , lai Pļavnieks vai Geks spēlētu LBL2 ir galīgi greizi....

Dairis pa lielam ir ASK un VEF produkts....Tieši pie Kurtinaiša viņš tika iespēlēts pg pozīcijā, kā dēļ ātrāk tika veikts progress driblā ar, ja nemaldos, kreiso roku + lielāka spēles izpratne utt.....Un atkal viņu tieši no VEF nopirka

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 22:33, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pag, VEF dibināts tika 2007.gadā ja nemaldos. Tie ir 8 gadi, un pirmie augļi tik tagad sāk rādīties muļķi. Vēl neviens fiziski nespētu izaudzināt 5-6 gados spēlētājus, kuri tiktu kādā lielā klubā, tak domā ar galvu nevis pakaļu.
Pie tam nevar VEF ar ASK saistīt, kā to dara xZ, jo nomainoties klubam, mainījās visa sistēma, respektīvi viss no jauna bija jāsāk

  +2 [+] [-]

, 2015-05-18 22:34, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Kur tik kāds nav spēlējis. mans punkts ir tāds, ka NEVIENS spēlētājs VEF/ASK sistēmā nemaz nevar būt uzaudzināts tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tās komandas tik ilgi neeksistē. Kurucs ir latgales puika, kuri vecāki sūtīja uz basi citur pirms tāds VEF vēl radās.
Tu stulbs esi vai izliecies? Ķip pēc tevis teiktā sanāk, ka Strēlnieku izaudzināja par labu saspēles vadītāju tieši Talsi nevis BKV? Sportings izaudzināja CR, nevis MU? Bertānu izaudzināja Valmiera nevis ASK situācija un VEF vēlāk? Pietiek sevi apkaunot nāten.

     [+] [-]

, 2015-05-18 22:36, pirms 10 gadiem
Un par Kurucu - tīrs VEF skolas produkts. Basketbola sapratni iedeva VEF skola.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 22:37, pirms 10 gadiem
Vefam kāda kompensācija maz atleks? Čalim nav tak vēl 18 gadu?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 22:41, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Vefam kāda kompensācija maz atleks? Čalim nav tak vēl 18 gadu?
Vajadzētu tikt....Ja nemaldos viņam takš vēl viena sezona līgumā bija....

     [+] [-]

, 2015-05-18 22:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Vajadzētu tikt....Ja nemaldos viņam takš vēl viena sezona līgumā bija....
Biedriņam arī ar Skonto bija līgums, tikai 18 gadu nebija.

     [+] [-]

, 2015-05-18 22:53, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Barcelonā viņš daudz ātrāk ko sasniegs nevis VEFā. Kā Porziņģis un Pasečņiks. Abi vienaudži, bet kas tagad ir Porziņģis un kas Pasečņiks tur nav ko pieminēt. Viens NBA draftā, otrs nemaz netiek laukumā VEFā.
Kā var tik tupus murgus rakstīt, vnk āāāā, nevaru izturēt.. Paseko kkam līdz ne brēc kā pamuļķis.. Pasečņiks ir salāts, kuram tā jau dod par daudz laika, kādu nekur citur tik augstā līmenī viņš nedabūs.. Viss ir raksturā un vēlmē, kuras viņam nav.

     [+] [-]

, 2015-05-18 22:55, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Labs jaunums! Tik tiešām jaunajiem talantiem ir jābrauc prom ja viņus paspārnē ņem tādi grandi. Tie kas te domā, ka viņš tur pazudīs, stipri maldās, šādas komandas, kuru katru pie sevis neņem, un esot viņu sistēmā, noteikti tiks domāts par spēlētāja attīstību, jo tas ir kluba interesēs, lai ar laiku būtu rezerves un galu galā tas arī ir bizness. Cita lieta ja brauc uz klubiem kā pastiprinājums, bet nespēj rādīt pietiekamu sniegumu, tad gan var pazust.
Kuru katru neņem? Jā, tas tiesa, viņiem droši, ka ir vēl vismaz noslēgts līgums ar kādiem 20 tādiem pašiem, ja ne vairāk jauniem gurķiem..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-18 22:58, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Parādi man vienu spēlētāju, kas ASK/VEF neeksistējošā sistēmā ir izaudzis par top spēlētāju. kaut vienu, lūdzu! Nu tā no nulles līdz klubam (labam)
ASK, bija fārmklubs, taču tur viss aizgāja pa pieskari. VEF ir sistēma un jauniešu komandas, jauniešu treneri, iespējams labākā vieta LV kur jaunajiem augt. Kādas samazgas Tu lej, vienreiz beidziet te tupa tukši heitot visu, kas ir ap un par VEF..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 07:22, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Opa negaiditi gan mani vardi piepildas,ka no Latvijas ir atri jabrauc prom.
kādi tavi vārdi? kam no LV jābrauc prom? protams, ka sportistiem jāmeklē labākas līgas kur spēlēt. Un tas ir normāli. Kas tur slikts?

     [+] [-]

, 2015-05-19 09:01, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: VEF-am ir A. Strēlnieks, tā ka Jaunups var gulēt mierīgi
ja mūsējie prastu strādāt ar jaunajiem pārejas procesā no junioriem uz pieaugušajiem kā to dara Lietuvā vai Serbijā, tad VEFs mierīgi varētu vilkt uz Eirolīgas līmeni, bet tā no tiem talantiem Latvijas klubiem nekāda labuma.
izlases kontekstā un nākotnes perspektīvu (NBA?) pozitīva ziņa
Serbijā un Lietuvā ir stabilas eirolīgas komandas. Tā arī ir atbilde, kāpēc leišiem un serbiem ir eirolīgas džeki.

Piemērs, divi vienāda līmeņa jaunie spēlētāji - Lietuvietis un Latvietis. Jautājums - kuru no abiem izvēlēsies Kauņas "Žalgiris"?

     [+] [-]

, 2015-05-19 09:17, pirms 10 gadiem
radio intervijā LV lielākais basketbola fīrers Jaunups skaldīja, ka nekas nekur nav runāts, lai nepļurkst baumas (ja pareizi sapratu)

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 11:00, pirms 10 gadiem
Kaut ,kā komentētāji aizmirst ,ka čalim tikai 16.g. līdz ar to visus līgumus vispirms paraksta vecāki un tad tikai čalis pats. Līdz ar to nezinot ģimenes nostāju te var spriedelēt cik grib. Ja prioritāte ir izglītība(cik dzirdēts puika labi mācās),tad nebūs nekādi eiropas klubi vēl pāŗis gadus. Jau šogad veselība nav tā labākā........

     [+] [-]

, 2015-05-19 11:03, pirms 10 gadiem
žēl,ka mūsu nba veidigie komentetāji ir tik daiļrunīgi,un slavē un saka bērniem lietas ,par kurām viņiem nav vēl labu laiku jadzird! Runaja,runaja...katrā intervijā..un ludzu veselība!
cerams,viss sakartosies, un dzeks progresēs.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 15:10, pirms 10 gadiem
LAT-113(ALOHA) rakstīja: žēl,ka mūsu nba veidigie komentetāji ir tik daiļrunīgi,un slavē un saka bērniem lietas ,par kurām viņiem nav vēl labu laiku jadzird! Runaja,runaja...katrā intervijā..un ludzu veselība!
cerams,viss sakartosies, un dzeks progresēs.
Edgars Buļs