Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Porziņģis vienojies ar Itālijas 2.līgas komandu

Kristaps Zālītis

Porziņģis vienojies ar Itālijas 2.līgas komandu
Jānis Porziņģis

Itālijas otrās spēcīgākās basketbola līgas Lega Due jaunpienācēji "New Basket Brindisi" ir pavēstījuši par vienošanos ar Latvijas izlases kandidātu Jāni Porziņģi. Pagājušajā sezonā trešajā spēcīgākajā līgā spēlējušais klubs ar 26 gadus veco latvieti esot noslēdzis viena gada līgumu.

Pagājušajā sezonā Porziņģis spēlēja citā Lega Due klubā "Caramatic", vidēji mačā gūstot 13.2 punktus. Pirms tam 2006./2007.gada sezonā 201cm garais uzbrucējs pārstāvēja Itālijas spēcīgākās līgas klubu "TdShop.it".

"New Basket Brindisi" klubs pagājušajā sezonā spēlēja Itālijas trešajā līgā, kur izcīnīja pirmo vietu un iekļuva otrajā spēcīgākajā divīzijā. Porziņģis ir kluba pirmais nopietnais pirmssezonas ieguvums.

Izmantotie resursi:
tuttobasket.net

  -2 [+] [-]

, 2008-07-16 08:38, pirms 17 gadiem
nu kā tad vefam aizgāja gar degunu jaunais daudzsološais porziņģis..?????
jo pie valtera jau tik tādi taisās spēlēt.....-))))

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 09:05, pirms 17 gadiem
nu tad labāk Latvijā spēlētu...

     [+] [-]

, 2008-07-16 09:11, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai tiešām Itālijas 2.līgas komandas maksā labāk nekā LBL klubos???
Kaut kā neticās,jo Itālija nav tā bagātākā valsts!

nu par Latviju bagātākā...vidēja alga Italijā - 2904 euro, kāda Latvijā?!

     [+] [-]

, 2008-07-16 09:29, pirms 17 gadiem
Veči nejauciet 2 lietas Itālijas ziemeļus un dienvidus. Ziemeļi ir ekonomiski attīstīti tur atrodas faktiski visa rūpniecība, pieļauju, ka tur vidējā alga ir stipri vairāk kā 3000 eiro, kamēr dienvidi tiešām ir tāda Eiropas Grūzija.

  -2 [+] [-]

, 2008-07-16 09:37, pirms 17 gadiem
xZ rakstīja: Vispār esi bijis pēdējā laikā kaut kur Latgalē, lai atlaistu tekstus par Itāliju kā Dienvidu Gruziju? Sorry par off topiku....


Pats tu esi bijis Latgalē vispār?
Labāk paskaties, kas tavos Talsu pagastos notiek, kas bija Valdemārpilī kur jaunieši paņēma priekšā savu draugu un iesprauda mietu, kur saule nespīd, kas pavisam nesen notika Vandzenē, un par to kas darās Rīgā jau nu nemaz nav jāstāsta, un tu te par Latgali ļečī

Vispār Porziņģim jau pagājušogad bija solis atpakaļ un tagad vēl zemāk, kauns būtu, ja izlasē spēlētu čalis nu velns zin kādas zemākās līgas, klubs visdrīzāk pat LBL otrajā divīzijā kultos pa lejasgalu

     [+] [-]

, 2008-07-16 09:41, pirms 17 gadiem
Nezinu cik daudz maksā Itālijā, bet gan jau ka nemaz ne tik maz. Par Itāliju kā valsti ņemot. Kurā valstī tad nav bagātnieku, tikai tāds sīkums, vidējais līmenis Itālijai ir tāds, ka Vācijai pat "skauž" un tās mērķis ir panākt lai tās ekonomika daudz vairāk līdzinātos Itālijai. Par valsts pārticību skata nevis pēc bagātniekiem, vai nabagu skaita, bet pēc vidējā līmeņa pārticības.

Ivars77 rakstīja: Pats neesmu bijis Itālijā,bet man brālis katru gadu brauc uz turieni atpūsties,un viņš sauc Itāliju par Eiropas Grūziju!
Nekāda diži bagātā tā valsts neesot!
Esot savs bagātnieku slānis (tāpat kā mums),bet visā visumā tauta nedzīvo diži bagāti!
Ticēšu viņam,nevis kaut kādam portālam!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 09:41, pirms 17 gadiem
Kā jau vakar rakstiju,tad šodien centos uzzināt cik tad īsti Porziņģis varētu nopelnīt startējot Itālijas 2.līgā!
No drošiem avotiem uzzināju,ka tas varētu būt 12000-14000 EURO par mēnesi!
Tāpat centos noskaidrot cik viņš varētu nopelnīt,ja būtu piekritis spēlēt kādā no LBL komandām.
LV izlases spices džeki saņem savās komandās Ls 10 000 un uz augšu līdz Ls 30000 mēnesī,tad Porziņģis varētu kādā no komandām saņemt ap Ls 7000 mēnesī! Iemesls tam,ka viņs nevarētu saņemt vairāk ir visai prozaisks-viņš nav bijis LBL komandu apritē!
Pie viena pacentos uzzināt cik saņem LL spēlētāji!
Man novīta ausis,kad pateica,ka V.Pusaudzis saņem Ls 700 mēnesī!

     [+] [-]

, 2008-07-16 09:49, pirms 17 gadiem
klau, ko Tu te muldi? kāds kauns? vai Tu viņam jaunu kontraktu piedāvā vai kā? Vai ir tik vienkārši svešā valstī iedzīvoties? Viņam ir kontrakts uz vienu sezonu un pēc tās jau redzēs, ko viņš darīs tālāk. Trajkovičs pateica, ka Porziņģis ir vien no tiem, ar ko viņš pašlaik rēķinās 1. izlases sakarā, vai tas skaitās regress? Vai maz ir piemēru kad spēlē zemākā līgā un pēc tam spīd izlasē?



Mortensh rakstīja: Pats tu esi bijis Latgalē vispār?
Labāk paskaties, kas tavos Talsu pagastos notiek, kas bija Valdemārpilī kur jaunieši paņēma priekšā savu draugu un iesprauda mietu, kur saule nespīd, kas pavisam nesen notika Vandzenē, un par to kas darās Rīgā jau nu nemaz nav jāstāsta, un tu te par Latgali ļečī

Vispār Porziņģim jau pagājušogad bija solis atpakaļ un tagad vēl zemāk, kauns būtu, ja izlasē spēlētu čalis nu velns zin kādas zemākās līgas, klubs visdrīzāk pat LBL otrajā divīzijā kultos pa lejasgalu

     [+] [-]

, 2008-07-16 09:59, pirms 17 gadiem
cik ir tādu letiņu spēlētāju LV klubos, kas pelna 10 000 EUR?! Cik ir tādu klubu, kas tos tūkstošus ir spējīgi maksāt? Vai Porziņģis ir izlases spices džeks? Liekas pašlaik noteikti nē. Lai sevi pierāda Itālijā, lai pierāda izlasē un tad mēs varēsim domāt par kādu sakarīgu algu arī LV.
Ivars77 rakstīja: No drošiem avotiem uzzināju,ka tas varētu būt 12000-14000 EURO par mēnesi!
Tāpat centos noskaidrot cik viņš varētu nopelnīt,ja būtu piekritis spēlēt kādā no LBL komandām.
LV izlases spices džeki saņem savās komandās Ls 10 000 un uz augšu līdz Ls 30000 mēnesī,tad Porziņģis varētu kādā no komandām saņemt ap Ls 7000 mēnesī! Iemesls tam,ka viņs nevarētu saņemt vairāk ir visai prozaisks-viņš nav bijis LBL komandu apritē!

     [+] [-]

, 2008-07-16 10:00, pirms 17 gadiem
Italija nabdziga sita pateikt vienkarsi psc, ambalji...

     [+] [-]

, 2008-07-16 10:07, pirms 17 gadiem
Ivars77, 09:41, pirms 21 minūtes, citēt

Kā jau vakar rakstiju,tad šodien centos uzzināt cik tad īsti Porziņģis varētu nopelnīt startējot Itālijas 2.līgā!
No drošiem avotiem uzzināju,ka tas varētu būt 12000-14000 EURO par mēnesi!
Tāpat centos noskaidrot cik viņš varētu nopelnīt,ja būtu piekritis spēlēt kādā no LBL komandām.
LV izlases spices džeki saņem savās komandās Ls 10 000 un uz augšu līdz Ls 30000 mēnesī,tad Porziņģis varētu kādā no komandām saņemt ap Ls 7000 mēnesī! Iemesls tam,ka viņs nevarētu saņemt vairāk ir visai prozaisks-viņš nav bijis LBL komandu apritē!
Pie viena pacentos uzzināt cik saņem LL spēlētāji!
Man novīta ausis,kad pateica,ka V.Pusaudzis saņem Ls 700 mēnesī!
--------------------------------------------------------
par pusaudzi tev taisnība,bet pārēji ģedi cik ? ansons ,jurēvičus,kosuškins utt .neticu ka mazāk par 2000ls.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 10:18, pirms 17 gadiem
basiiiccc rakstīja: Italija nabdziga sita pateikt vienkarsi psc, ambalji...

Jā, Milāna,Roma,Turīna,Florence un citi tūrismu centri ir salīdzinoši attīstīti,tad Neapole,Palermo u.c.ir tā kā ir!

     [+] [-]

, 2008-07-16 10:19, pirms 17 gadiem
muris2008 rakstīja: Ivars77, 09:41, pirms 21 minūtes, citēt

Kā jau vakar rakstiju,tad šodien centos uzzināt cik tad īsti Porziņģis varētu nopelnīt startējot Itālijas 2.līgā!
No drošiem avotiem uzzināju,ka tas varētu būt 12000-14000 EURO par mēnesi!
Tāpat centos noskaidrot cik viņš varētu nopelnīt,ja būtu piekritis spēlēt kādā no LBL komandām.
LV izlases spices džeki saņem savās komandās Ls 10 000 un uz augšu līdz Ls 30000 mēnesī,tad Porziņģis varētu kādā no komandām saņemt ap Ls 7000 mēnesī! Iemesls tam,ka viņs nevarētu saņemt vairāk ir visai prozaisks-viņš nav bijis LBL komandu apritē!
Pie viena pacentos uzzināt cik saņem LL spēlētāji!
Man novīta ausis,kad pateica,ka V.Pusaudzis saņem Ls 700 mēnesī!
--------------------------------------------------------
par pusaudzi tev taisnība,bet pārēji ģedi cik ? ansons ,jurēvičus,kosuškins utt .neticu ka mazāk par 2000ls.

Ansons pagājušā sezonā saņēma līdz Ls 1500 mēnesī!

     [+] [-]

, 2008-07-16 10:25, pirms 17 gadiem
cik zinu tad tagad ansonam vajadzētu būt ap 2300ls.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-16 10:50, pirms 17 gadiem
Itālijas A līga ir viens no stiprākajiem čempjiem Eiropā. Ja mērķis ir A līga, tad, manuprāt, to var sasniegt pa trīs ceļiem:
1) spēlēt Itālijas B līgā, kur Tu esi visiem redzams un jebkurš var pārliecināties par Tavu spēlētprasmi;
2) spēlēt citā spēcīgā čempī - Spānijā, Grieķijā, Krievijā;
3) spēlēt zemāka līmeņa čempī - Vācijā, Lietuvā, Serbijā, bet komandās, kas spēlē Eirolīgā vai ULEB, lai var pārleicināties, ka esi lietaskoks.

Ja godīgi, tad apšaubu, vai Janka varētu spēlēt virs 20 min spēlē otrajā un trešajā variantā, bet pirmajā gan.

Līdz ar to Jankas izvēle ir ļoti loģiska. Ja vēl viņš 2 gados jau ir iemācījies šo to pateikt itāliski, tad domāju, ka A sērija vairs nav aiz kalniem.

     [+] [-]

, 2008-07-16 10:58, pirms 17 gadiem
cakijs23 rakstīja: omg itālija nabadzīga nu jūs laižat veči!!! čist.. vnk nav ko teikt. bļāviens itālijas 3 līgā līderiem maksā tapat kā baronā vai ask vai ventiņos! p.s tur komandām budžets kā minimums ir vsmz 1 mlj. kamēr ķeizarmežš kas ir lbl 1 div klubs ir bezbudžeta!! turpinot. līmenis ha ha ha atceraties bij ventiņos šenons? atbrauca no banco di sargdena kas ir A 2 vidus mēra klubs tur bij vidēja līmeņa spēlētājs bet ventiņos bija līderis.!!

jā un aizbrauca spēlēt no ventiņiem uz vienu no francijas vadošajiem klubiem ar visiem eiropas kausiem! un nezinu ko tu tur lej par to zemo līgu, bet viņu jau tad ņēma kā līderi, paļāvās uz viņu un tā pat arī maksāja!
domāju ka arī porziņģis būtu varējis aizvietot gan adomaiti baronā, kur nu vēl broilsu cka

tāpat skaidrs, ka mūsu vadošo klubu budžets varbūt var arī spēkoties ar A sērijas vidusmēra klubiem taču LLauvas ar budžetu 500 000 eiro kur varētu ierindot 3., b līga?

     [+] [-]

, 2008-07-16 11:06, pirms 17 gadiem
muris2008 rakstīja: Ivars77, 09:41, pirms 21 minūtes, citēt

Kā jau vakar rakstiju,tad šodien centos uzzināt cik tad īsti Porziņģis varētu nopelnīt startējot Itālijas 2.līgā!
No drošiem avotiem uzzināju,ka tas varētu būt 12000-14000 EURO par mēnesi!
Tāpat centos noskaidrot cik viņš varētu nopelnīt,ja būtu piekritis spēlēt kādā no LBL komandām.
LV izlases spices džeki saņem savās komandās Ls 10 000 un uz augšu līdz Ls 30000 mēnesī,tad Porziņģis varētu kādā no komandām saņemt ap Ls 7000 mēnesī! Iemesls tam,ka viņs nevarētu saņemt vairāk ir visai prozaisks-viņš nav bijis LBL komandu apritē!
Pie viena pacentos uzzināt cik saņem LL spēlētāji!
Man novīta ausis,kad pateica,ka V.Pusaudzis saņem Ls 700 mēnesī!
--------------------------------------------------------
par pusaudzi tev taisnība,bet pārēji ģedi cik ? ansons ,jurēvičus,kosuškins utt .neticu ka mazāk par 2000ls.


ja tev taisnība, tad ļoti normāls cipars!!!
Slēpts komentārs: xZ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-07-16 11:11, pirms 17 gadiem
Viņu laikam pievelk vājas Itālijas 2. līgas klubi.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 11:15, pirms 17 gadiem
zeka rakstīja: nu par Latviju bagātākā...vidēja alga Italijā - 2904 euro, kāda Latvijā?!

nebij 350 ls???

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 12:27, pirms 17 gadiem
Cik zinu, tad Itālijas otrā līga šogad, domājams, būs ļoti spēcīga, jo būs vismaz kdi 5i, 6i klubi, kuri sev par mērķi ir nostādījuši tikšanu A1 šajā sezonā. Tādēļ domāju, ka konkurence būs krietni augusi un spēlētāji būs iepirkti labāki, un nauda netiks žēlota.

     [+] [-]

, 2008-07-16 12:28, pirms 17 gadiem
necepies pats! Un necel to, ko pats nespēj pacelt, nedod Dievs ja vēl manai dzimtajai Kurzemei uzbrauktu

Kurš te sauc LV par Pasaules nabu, to dzirdu tikai no tevis ..... nu nav LV labākie pasaulē, bet tāpēc jau nav jānoniecina savu nāciju, kam ir ar ko lepoties, arī basketā

xZ rakstīja: Ko Tu te cepies? Uzbraucu nabaga Latgalei, nu sorry! Dzeriet savu Dzimtenīti un priecājaties. Tas jau bija stāsts par jaunekļiem, kuri te Latviju uzskata par pasaules nabu.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 12:39, pirms 17 gadiem
moskis rakstīja: Vai maz ir piemēru kad spēlē zemākā līgā un pēc tam spīd izlasē?


Atvainojos, biju aizsvilies, bet tiešām, ja Latvija grib tiekties uz pirmo sešinieku Eiropā, tad tās spēlētājiem nu gan vajadzētu spēlēt labos klubos nevis kaut kādās apakšējās līgās...

     [+] [-]

, 2008-07-16 12:45, pirms 17 gadiem
pamatīga ņemšanās par 2.līgu, Latgali, algām un nabadzību!!! interesanti!!!

     [+] [-]

, 2008-07-16 12:50, pirms 17 gadiem
xZ rakstīja: Ko Tu te cepies? Uzbraucu nabaga Latgalei, nu sorry! Dzeriet savu Dzimtenīti un priecājaties. Tas jau bija stāsts par jaunekļiem, kuri te Latviju uzskata par pasaules nabu.


Paliec vien savā tumsonībā un duries, acīmredzami esi uz kkādiem stereotipiem balstīts cilvēks. No kurienes pats esi? Pateiksi, ka tur viss ir labāk?

Tu domā stāstu par čaļiem kuri labāk ir dīķa karaļi(zemākās līgas) nekā cenšās kaut ko sasniegt kādā ezerā(virslīgas). Protams, arī tādiem spēlētājiem ir jābūt, bet viņš taču pierādīja, ka ir spējīgs spēlēt Itālijas virslīgā, kādēļ turpināt jau otro gadu kulties pa apakšu?

     [+] [-]

, 2008-07-16 12:51, pirms 17 gadiem
"Man novīta ausis,kad pateica,ka V.Pusaudzis saņem Ls 700 mēnesī!"

bomba - labi pateici par tām ausīm.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-16 12:54, pirms 17 gadiem
Nu nez. Man jau liekas diezgan dīvaina šāda Porziņģa izvēle. Klubs ir jaunpienācējs. Šaubos vai būs 2. līgas līderos.
Bez tam pagājušajā nedēļā tak bija raksts, krā tika apgalvots, ka par Porziņģa pakalpojumiem interesējas arī A. sērijas klubi.

Pieņemu, ka nav B. sērijā zems līmenis, bet vai stipri augstāks par LBL? Acīmredzot no latvijas top 3 komandām nebija gana liela un nopietna interese, bet nu vienalga varēja aiziet uz kādu vadošo B. sērijas klubu ar kuru varētu tik A. sērijā, nevis jaunpienācējus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-16 13:33, pirms 17 gadiem
atrodi tos labos klubus kur tevi ņems pretīm un maksās labu algu. Sava alga ir jānopelna. Pašlaik neredzu nekāda iemesla, lai kāds Porziņgim maksātu lielo naudu un spēlētu 30 minūtes katrā Itālijas A sērījas mačā. Nu nav viņam tas līmenis un vārds, pēc kura dzenās katrs Eirolīgas kluba menedžeris. Ja Jānis sevi parādīs kā līderi ar kuru var rēķināties, vairāk kā pārliecināts, nākamais gads būs augstāka līmeņa klubā. Vai tā būs Itālija, vai Latvija, nav svarīgi.

Mortensh rakstīja: Atvainojos, biju aizsvilies, bet tiešām, ja Latvija grib tiekties uz pirmo sešinieku Eiropā, tad tās spēlētājiem nu gan vajadzētu spēlēt labos klubos nevis kaut kādās apakšējās līgās...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-16 13:59, pirms 17 gadiem
moskis rakstīja: atrodi tos labos klubus kur tevi ņems pretīm un maksās labu algu. Sava alga ir jānopelna. Pašlaik neredzu nekāda iemesla, lai kāds Porziņgim maksātu lielo naudu un spēlētu 30 minūtes katrā Itālijas A sērījas mačā. Nu nav viņam tas līmenis un vārds, pēc kura dzenās katrs Eirolīgas kluba menedžeris. Ja Jānis sevi parādīs kā līderi ar kuru var rēķināties, vairāk kā pārliecināts, nākamais gads būs augstāka līmeņa klubā. Vai tā būs Itālija, vai Latvija, nav svarīgi.


Šajā ziņā mūsu viedokļi atšķiras... esot līderim vienā no sliktākajām Itālijas B sērijas komandām labākajā gadījumā sevis parādīs attiecīgās(B) līgas klubiem, lielāku uzmanību piesaistītu spēlējot kausos, kuros taču arī ir vājākas komandas no ne tik spēcīgām virslīgām...

Uzskatu, ka Eiropā lielākajā daļā virslīgu ir spēcīgāki čempionāti par Itālijas B, tā vienkārši ir īslaicīga domāšana, labi, viņš varbūt tagad spēlējot tur, kur spēlēs saņems šajā sezonā lielāku naudu, bet tas viņam nepalīdzēs nākošgad dabūt labāku atalgojumu, kur citur...

     [+] [-]

, 2008-07-16 14:10, pirms 17 gadiem
xZ rakstīja: Nu gan te dažs labs tekstus atlaiž. Kā saka latvieši, iecērt taču sev degunā, ka šobrīd Latvija ir trešā nabadzīgākā ES valsts, pēc iekšzemes kopprodukta uz galviņas 47 pasaulē ar 11,985 nosacītajām vienībām, Itālija 20 ar 35,872 vienībām uz gaviņas. Tātad realitātē atpaliekam trīs reizes! Vispār esi bijis pēdējā laikā kaut kur Latgalē, lai atlaistu tekstus par Itāliju kā Dienvidu Gruziju? Sorry par off topiku....


Par ēnu ekonomiku neko neesi dzirdējis? 100p Latvija nav Eiropas 3. nabadzīgākā valsts. Nez kapēc visi ārzemnieki brīnās par Latvijas krutajiem auto uz ceļiem? Teiksi - Līzings! Rietumeiropā 90% ņem savus kia, pežo un renoo klio operatīvajā līzingā jeb nomā.

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:07, pirms 17 gadiem
Jankam garšo makaroni un letiņi tur peldas jūrā visu gadu, tā ka ar Latviju nevar i salīdzināt.
A ja pa tēmu, tad čalis to sistēmu pazīst labāk kā mūsu ne-sistēmu, un no vājākas komandas, esot līderim, vieglāk iekrist acīs nekā te Latvijā, īpaši vēl Baronā sēžot uz benķa.
Un ja tiks izlasē, varbūt nomainīs komandas ātri vien.

     [+] [-]

, 2008-07-16 15:22, pirms 17 gadiem
Beaut rakstīja: Par ēnu ekonomiku neko neesi dzirdējis? 100p Latvija nav Eiropas 3. nabadzīgākā valsts. Nez kapēc visi ārzemnieki brīnās par Latvijas krutajiem auto uz ceļiem? Teiksi - Līzings! Rietumeiropā 90% ņem savus kia, pežo un renoo klio operatīvajā līzingā jeb nomā.

es ar brīnos, puse to lepno autiņu stāv pie Hruščovkām, tas ir kautkāds padomju psiholoģiskais mantojums, kas tev par katru cenu liek nopirkt VĀĢI! 3 nabadzīgā, ar un bez ēnu ekonomikas, neko nepadarīsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja