Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Strēlnieks, visticamāk, iedzīvojies nopietnā savainojumā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Strēlnieks, visticamāk, iedzīvojies nopietnā savainojumā
Jānis Strēlnieks. Foto: FIBA

Latvijas izlases un Atēnu AEK aizsargs Jānis Strēlnieks šovakar FIBA Čempionu līgas mačā pret Stambulas ''Galatasaray'' visdrīzāk ir iedzīvojies nopietnā savainojumā, pēc spēles preses konferencē atzina komandas galvenais treneris Ilja Kandzuris. Kluba sociālajos tīklos fani komentāros spriež par iespējamo Ahilleja cīpslas traumu.

Šodien FIBA Čempionu līgas ''top16'' spēlē bezkontakta savainojumā iedzīvojās Latvijas izlases aizsargs Jānis Strēlnieks. Atēnu AEK rindās viņš ar 15 punktiem palīdzēja pārspēt Stambulas ''Galatasary'', taču ceturtās ceturtdaļas izskaņā guva traumu, kā rezultātā pats saviem spēkiem nespēja pamest laukumu.

Pēc spēles AEK galvenais treneris Ilja Kandzuris atklāja, ka nejūtot prieku par gūto panākumu tieši Strēlnieka gūtās traumas dēļ. ''Diemžēl šodien es nevaru izjust to apmierinātību par uzvaru, ko man vajadzētu Jāņa traumas dēļ, kas izskatās diezgan nopietna,'' preses konferencē teica Kandzuris. Viņš gan bija lepns par faktu, ka AEK ticis labāko astotniekā, lai gan ne visi tam ticējuši.

Atēnu AEK sociālajos tīklos kluba fani komentāros vislielākās bažas Strēlnieka sakarā raisa saistībā ar iespējamo Ahilleja cīpslas savainojumu. Gadījumā, ja atklāsies šāda veida trauma, tad visdrīzāk viņam secen ietu 2023. gada Pasaules kausa izcīņa, kas vasaras beigās notiks Filipīnās, Indonēzijā un Japānā. Viens būtisks zaudējums izlasei jau ir, jo gada sākumā ceļgala krustenisko saišu traumā iedzīvojās Rihards Lomažs.

Jānis Strēlnieks karjeras laikā pārstāvējis arī tādas komandas kā ''Ventspili'', Sanktpēterburgas ''Spartak'', Kijivas ''Budyvelnik'', Bambergas ''Brose'', Pireju ''Olympiacos'', Maskavas CSKA un Kauņas ''Žalgiris''. Atēnu AEK rindās šajā sezonā Grieķijas čempionātā viņš vidēji metis 8.9 punktus un atdevis 2.8 rezultatīvās piespēles, bet Čempionu līgā viņa pienesums bijis krietni lielāks - 14.1 punkts un trīs piespēles.

Slēpts komentārs: Two goats one Champion

  +7 [+] [-]

, 2023-03-15 23:17, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Nekas izteiksim PK, nav jau nekas dižs
Nekas īpašs, tikai vēsturē un arī šobrīd labākais saspēlnieks Latvijā.
Slēpts komentārs: Two goats one Champion

  -3 [+] [-]

, 2023-03-15 23:24, pirms 2 gadiem
Ja būs nopietnākais variants, tad pa lielam pg līnija būs bez izmaiņās - Zoriks, Žagars un Leimanis A.Kurucs un D.Bertāns kā SG.

Ceru, tomēr, ka nebūs tika nopietni un Strēlnieks būs ierindā

  +1 [+] [-]

, 2023-03-15 23:24, pirms 2 gadiem
Sākās.. izlase sasniegusi augstāko punktu, viss super un spēlētāji sāk birt...
Ar otro sastāvu brauksim, ja tā turpināsies.

  +7 [+] [-]

, 2023-03-15 23:34, pirms 2 gadiem
Ļoti žēl gan no Strēlnieka skatu punkta, gan izlases. Cerams, ka nebūs sliktākais variants.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-15 23:50, pirms 2 gadiem
Cerēsim, ka būs tikai liels izbīlis un nekas pārāk nopietns

  -1 [+] [-]

, 2023-03-15 23:52, pirms 2 gadiem
Es ceru ka varēs palīdzēt,jo gribu, lai nekā nopietna tur nebūtu,bet es ceru ka viss būs kārtība. Ja būs viss kārtībā strēlnieks būs Pk

  +1 [+] [-]

, 2023-03-15 23:53, pirms 2 gadiem
Njā...

  +4 [+] [-]

, 2023-03-16 00:15, pirms 2 gadiem
Jānis ir cīnītājs, viss būs labi.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-16 00:16, pirms 2 gadiem
Par Strēlnieku un par lielu Latviju p/k
Veselību Jankam!

  +1 [+] [-]

, 2023-03-16 00:26, pirms 2 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Jānis ir cīnītājs, viss būs labi.
Cīnītājs tikai uz laukuma. Ar slimību joki maz. Ja sāk spēlētajiem piemeklēt traumas, tad plāni ies pasaules čempionātā.

  -2 [+] [-]

, 2023-03-16 00:27, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nekas īpašs, tikai vēsturē un arī šobrīd labākais saspēlnieks Latvijā.
Vēsturē labākais saspēlnieks pārliecinoši ir V. Valters, tad seko K. Valters, tad R. Miglinieks, ceturto vietu dala J. Blūms un S. Buškevics, tad pārējie.

  +6 [+] [-]

, 2023-03-16 00:34, pirms 2 gadiem
Leitnants mazliet sapīpējies?Kristaps Valters labāks saspēlnieks par Miglinieku?Kur palika Štelmahers? Kopš kura laika Blūms ir saspēlnieks?

     [+] [-]

, 2023-03-16 00:44, pirms 2 gadiem
Leitnants - pilnīgas muļķības runā. Grūti salīdzināt tā laika un tagadējā laika spēlētājus. Pēc kluba pierakstiem un izlases sasniegumiem - Strēlnieks ir augstāk ticis par K.Valteru būs noteikti. Par Miglnieku varētu vēl diskutēt.
Štelmis noteikti nē, vidēji 3 - 5 p meta rytas, kas uz Strēlnieka EL gadiem bija zemāks rādītājs.

Cerība ir, ka Žagars varētu būt labs. Par Zoriku un Leimani māc šaubas izlases sakarā, var izšaut, bet var arī neizvilkt līdz tam līmenim.

     [+] [-]

, 2023-03-16 01:26, pirms 2 gadiem
Basis09 rakstīja: Leitnants - pilnīgas muļķības runā. Grūti salīdzināt tā laika un tagadējā laika spēlētājus. Pēc kluba pierakstiem un izlases sasniegumiem - Strēlnieks ir augstāk ticis par K.Valteru būs noteikti. Par Miglnieku varētu vēl diskutēt.
Štelmis noteikti nē, vidēji 3 - 5 p meta rytas, kas uz Strēlnieka EL gadiem bija zemāks rādītājs.

Cerība ir, ka Žagars varētu būt labs. Par Zoriku un Leimani māc šaubas izlases sakarā, var izšaut, bet var arī neizvilkt līdz tam līmenim.
Es pilnīgi piekrītu. Zoriks un Leimanis ir kā tumšais zirdziņš. Varētu pietrūkt stabilitātes. Mums tomēr ir foršs treneris. Gan jau būs labi.

     [+] [-]

, 2023-03-16 02:53, pirms 2 gadiem
Cobra2 rakstīja: Es pilnīgi piekrītu. Zoriks un Leimanis ir kā tumšais zirdziņš. Varētu pietrūkt stabilitātes. Mums tomēr ir foršs treneris. Gan jau būs labi.
Zoriks var ūdeni pienest Žagaram,tas arī viss jācer, ka Žagars būs vesels.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-16 03:14, pirms 2 gadiem
petravicus rakstīja: Cerēsim, ka būs tikai liels izbīlis un nekas pārāk nopietns
Šādā vecumā, kāds ir Jānim, nav vairs nekāda izbīļa- vai nu ir slikti, vai arī ļoti slikti. Cerēsim uz pirmo variantu, kas atstāj cerību spēlēt PK

     [+] [-]

, 2023-03-16 03:17, pirms 2 gadiem
Leitnants rakstīja: Vēsturē labākais saspēlnieks pārliecinoši ir V. Valters, tad seko K. Valters, tad R. Miglinieks, ceturto vietu dala J. Blūms un S. Buškevics, tad pārējie.
Blūms, kā PG sēdēja Lietuvos Rytas un netika laukumā. Visi viņa sasniegumi kvalificējas kā SG

  +3 [+] [-]

, 2023-03-16 04:18, pirms 2 gadiem
Leitnants rakstīja: Vēsturē labākais saspēlnieks pārliecinoši ir V. Valters, tad seko K. Valters, tad R. Miglinieks, ceturto vietu dala J. Blūms un S. Buškevics, tad pārējie.
Nebūtu Strēlnieks pēdējos gados mocijies ar traumām, nebūtu jātaisa tik traks tops. Kopumā Strēlnieka klubu pieraksti vien liecina, ka ir ļoti labs saspēlnieks. Teiktu tā, katrai paaudzei savs labākais - VV, R.Miglinieks, Štelmahers un tad jau gandrīz turpat nāca Strēlnieks. Blūms nav saspēlnieks, K. Valters tā līdz galam neko ļoti ievērojamu nesasniedza.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-16 05:10, pirms 2 gadiem
Leitnants rakstīja: Vēsturē labākais saspēlnieks pārliecinoši ir V. Valters, tad seko K. Valters, tad R. Miglinieks, ceturto vietu dala J. Blūms un S. Buškevics, tad pārējie.
Otrais pēc Ģenerāļa viennozīmīgi ir Igors. Var jau viņš nepatikt, bet vēsture nav deķis, kuru katrs var paraut uz savu pusi. Trešajā vietā tikpat viennozīmīgi viņa bračka Raimonds. Jo Ādolfam bija un ir sviests ķirbī, tāpēc kā ceturto liktu tieši Janku Streļķi.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-16 06:02, pirms 2 gadiem
Two goats one Champion rakstīja: Nekas izteiksim PK, nav jau nekas dižs
Bez viņa tur vispār nav ko darīt!

     [+] [-]

, 2023-03-16 06:51, pirms 2 gadiem
Un kur tur vēl Buškevics...
Nepieminot Valeiko, jau tagad Zoriks un Žagars ir labāki, nekā Buškevics jebkad bijis.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-16 07:14, pirms 2 gadiem
Nesaprotu kāpēc vairums ir tik spītīgi pret naturalizāciju.Vienu spēlētāju no malas var piesaistīt izlasei un to dara vairums valstu.Pie tam ņemot vērā šīs traumas tas ir ļoti labs risinājums.

     [+] [-]

, 2023-03-16 07:15, pirms 2 gadiem
shmopsis rakstīja: Zoriks var ūdeni pienest Žagaram,tas arī viss jācer, ka Žagars būs vesels.
Divi dažāda tipa saspēles vadītāji, kuri spēlē vienā līmenī. Vajadzētu tomēr uz zemes nolaisties nedaudz. Cerēsim, ka abi nākamajā sezonā spēlēs labākos klubos

  -2 [+] [-]

, 2023-03-16 07:16, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Nesaprotu kāpēc vairums ir tik spītīgi pret naturalizāciju.Vienu spēlētāju no malas var piesaistīt izlasei un to dara vairums valstu.Pie tam ņemot vērā šīs traumas tas ir ļoti labs risinājums.
Vai ne, šādos gadījumos noderētu viens labs saspēlnieks, teiksim ja pasapņotu, tad no Baskonia, tas ir ļoti labs

  +1 [+] [-]

, 2023-03-16 07:29, pirms 2 gadiem
dzabarbols rakstīja: Un kur tur vēl Buškevics...
Nepieminot Valeiko, jau tagad Zoriks un Žagars ir labāki, nekā Buškevics jebkad bijis.
Pamatojums,ja apskata klubus ,ko kurš pārstāvējis,tad Buškevics ir pārāks.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-16 07:30, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vai ne, šādos gadījumos noderētu viens labs saspēlnieks, teiksim ja pasapņotu, tad no Baskonia, tas ir ļoti labs
Kāpēc nē.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-16 07:45, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Pamatojums,ja apskata klubus ,ko kurš pārstāvējis,tad Buškevics ir pārāks.
Ja apskata klubus, tad Ģenerālis ir spēlējis tikai VEFā (LBL neskaitu), tad jau pēc tavas kvalifikācijas viņš sanāk mazais susuriņš, salīdzinot ar Grandu Buškevicu. Nebija jau tas Sandis slikts, tagad izlasē ir ļoti līdzīga viņa reinkarnācija - Leimanis.
Tomēr labs špīleris, kurš spēj aizskriet ātrajā, atmest bumbu partnerim un iepiļīt trīni, mazliet atšķiras no spēles diriģenta un ritma veidotāja. Divas pēdējās īpašības (kuras ir Jankam) Buškevicam&Leimanim nebija, nav un nekad nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-16 08:03, pirms 2 gadiem
Basis09 rakstīja: Leitnants - pilnīgas muļķības runā. Grūti salīdzināt tā laika un tagadējā laika spēlētājus. Pēc kluba pierakstiem un izlases sasniegumiem - Strēlnieks ir augstāk ticis par K.Valteru būs noteikti. Par Miglnieku varētu vēl diskutēt.
Štelmis noteikti nē, vidēji 3 - 5 p meta rytas, kas uz Strēlnieka EL gadiem bija zemāks rādītājs.

Cerība ir, ka Žagars varētu būt labs. Par Zoriku un Leimani māc šaubas izlases sakarā, var izšaut, bet var arī neizvilkt līdz tam līmenim.
Tu laikam tēvam kulē karajies tad, kad Robis bija viens no Rytas lideriem, kad viņi izcinija ULEB kausu. Tas, ka pēdējās sezonas Rytas lazarete sēdēja jau ir cits stasts, bet tāpēc nevajag dumibas rakstit.

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:08, pirms 2 gadiem
Robim bija līdzīgi. Cīnītājs līdz pēdējai sekundei, nesavtīgs, var viens pats izraut uzvaru, labs metējs ar labu piespēli. Bet tomēr - ne jau spēles veidotājs un diriģents. Nu ne jau Valters, Miglinieki vai Jasikēvičs.

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:10, pirms 2 gadiem
Ceru, ka mani neapvainos karāšanos kulē. Kaut vai tāpēc, ka Igors un Kažus (arī Sabonis, Maŗčeļonis, Sokks, Tihoņenko, Volkovs - puse no olimpiskā zelta izlases) ir manējais gads

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:21, pirms 2 gadiem
dzabarbols rakstīja: Ceru, ka mani neapvainos karāšanos kulē. Kaut vai tāpēc, ka Igors un Kažus (arī Sabonis, Maŗčeļonis, Sokks, Tihoņenko, Volkovs - puse no olimpiskā zelta izlases) ir manējais gads
Vnk izlaboju aplamu komentāru par Robja laiku Rytas. Pats tās spēles skatījos.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-16 08:23, pirms 2 gadiem
Basis09 rakstīja: Leitnants - pilnīgas muļķības runā. Grūti salīdzināt tā laika un tagadējā laika spēlētājus. Pēc kluba pierakstiem un izlases sasniegumiem - Strēlnieks ir augstāk ticis par K.Valteru būs noteikti. Par Miglnieku varētu vēl diskutēt.
Štelmis noteikti nē, vidēji 3 - 5 p meta rytas, kas uz Strēlnieka EL gadiem bija zemāks rādītājs.

Cerība ir, ka Žagars varētu būt labs. Par Zoriku un Leimani māc šaubas izlases sakarā, var izšaut, bet var arī neizvilkt līdz tam līmenim.
Daudzi jau piemirsuši, cik labs Štelmis bija Ulkerspor un Olimpijas laikos... Es teiktu, ka līdz 30 gadu vecumam bija viņa ziedu laiki. Un PG pozīcijā liktu uzreiz aiz Strēlnieka (ja runājam par post-VV laiku).

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:24, pirms 2 gadiem
dzabarbols rakstīja: Ceru, ka mani neapvainos karāšanos kulē. Kaut vai tāpēc, ka Igors un Kažus (arī Sabonis, Maŗčeļonis, Sokks, Tihoņenko, Volkovs - puse no olimpiskā zelta izlases) ir manējais gads
Kūsmā arī būs tavējais

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:27, pirms 2 gadiem
dzabarbols rakstīja: Ja apskata klubus, tad Ģenerālis ir spēlējis tikai VEFā (LBL neskaitu), tad jau pēc tavas kvalifikācijas viņš sanāk mazais susuriņš, salīdzinot ar Grandu Buškevicu. Nebija jau tas Sandis slikts, tagad izlasē ir ļoti līdzīga viņa reinkarnācija - Leimanis.
Tomēr labs špīleris, kurš spēj aizskriet ātrajā, atmest bumbu partnerim un iepiļīt trīni, mazliet atšķiras no spēles diriģenta un ritma veidotāja. Divas pēdējās īpašības (kuras ir Jankam) Buškevicam&Leimanim nebija, nav un nekad nebūs.
Stulbs salīdzinājums,jo Valteram praktiski nebija izvēles,kur spēlēt,ja vien neiesauc koņušņā kā tumanovu.

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:52, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kūsmā arī būs tavējais
Nē, tas jau gurķis. Trīs vasaras jaunāks.

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:57, pirms 2 gadiem
Starp citu, bija tāds neilgs laiciņš, kad Vētra (viņam bija 18 vai 19 vasras) Vefiņā spēlēja kā pleimeikers. Tad viņš bija tāds tievs skaliņš, labi meta trīņus. Valters spēlēja kā uzbrūkošais aizsargs, klāt vēl Džabis, Muižnieks un Žvīgurs, mūsējie dragāja kā traki. Toreiz Rīgas posmā (sešas komandas katra ar katru) Vefiņš Cisku uzvilka ar divdesmit sešiem punktiem, tas, man liekas, ir smagākais zāģis visa Ciska vēsturē. Vismaz toreiz, jo viņiem līdz tam bija tikai mīnus divdesmit pieci. Bet pret Madrides Reālu.

     [+] [-]

, 2023-03-16 08:58, pirms 2 gadiem
Varēja būt 1986. gads. Vai 1987.

     [+] [-]

, 2023-03-16 10:26, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Nesaprotu kāpēc vairums ir tik spītīgi pret naturalizāciju.Vienu spēlētāju no malas var piesaistīt izlasei un to dara vairums valstu.Pie tam ņemot vērā šīs traumas tas ir ļoti labs risinājums.
Tiešām nesaproti kas ir rasisms?

     [+] [-]

, 2023-03-16 10:35, pirms 2 gadiem
Modernais rasisms: pūlītis nēģeru vajā nabaga nobijušos bālģīmi. Kurš ar skrituļdēli vienam mellajam iedod pa pauri, un pēc tam par to tiek bargi tiesāts.
Avots: Amerikas mellās savienotās pavalstis

     [+] [-]

, 2023-03-16 11:38, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Divi dažāda tipa saspēles vadītāji, kuri spēlē vienā līmenī. Vajadzētu tomēr uz zemes nolaisties nedaudz. Cerēsim, ka abi nākamajā sezonā spēlēs labākos klubos
Abi savas labākās spēles nospēlē, kad ir ''zirgā'' un taisa rezultātu, kas nav PG primārais uzdevums. Savu tiešo pienākumu pildīšanā abi sevi vēl nav pierādījuši

     [+] [-]

, 2023-03-16 11:40, pirms 2 gadiem
dzabarbols rakstīja: Otrais pēc Ģenerāļa viennozīmīgi ir Igors. Var jau viņš nepatikt, bet vēsture nav deķis, kuru katrs var paraut uz savu pusi. Trešajā vietā tikpat viennozīmīgi viņa bračka Raimonds. Jo Ādolfam bija un ir sviests ķirbī, tāpēc kā ceturto liktu tieši Janku Streļķi.
Raimis viennozīmīgi labāks par vecāko brāli

     [+] [-]

, 2023-03-16 11:43, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vai ne, šādos gadījumos noderētu viens labs saspēlnieks, teiksim ja pasapņotu, tad no Baskonia, tas ir ļoti labs
Nu nedabūsim mēs medāli ar to naturalizēto. Labāk palikt tīriem un šķīstiem uz citu fona un saglabāt pašcieņu

     [+] [-]

, 2023-03-16 11:49, pirms 2 gadiem
dzabarbols rakstīja: Starp citu, bija tāds neilgs laiciņš, kad Vētra (viņam bija 18 vai 19 vasras) Vefiņā spēlēja kā pleimeikers. Tad viņš bija tāds tievs skaliņš, labi meta trīņus. Valters spēlēja kā uzbrūkošais aizsargs, klāt vēl Džabis, Muižnieks un Žvīgurs, mūsējie dragāja kā traki. Toreiz Rīgas posmā (sešas komandas katra ar katru) Vefiņš Cisku uzvilka ar divdesmit sešiem punktiem, tas, man liekas, ir smagākais zāģis visa Ciska vēsturē. Vismaz toreiz, jo viņiem līdz tam bija tikai mīnus divdesmit pieci. Bet pret Madrides Reālu.
Vefs cisku uzvilka jau bez Žvīgura. Te tev gan kaut kas sajucis

     [+] [-]

, 2023-03-16 12:13, pirms 2 gadiem
Mike James jādod pase ātri ja strēlnieks ir ārā uz ilgu laiku tad jāizmanto tā iespēja var vienu naturalizēto

     [+] [-]

, 2023-03-16 12:21, pirms 2 gadiem
sāpīgi

     [+] [-]

, 2023-03-16 12:35, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Vefs cisku uzvilka jau bez Žvīgura. Te tev gan kaut kas sajucis
Jā, tev taisnība, toreiz praktiski bija Valdis + jaunie

     [+] [-]

, 2023-03-16 12:38, pirms 2 gadiem
Esmu pret naturalizētiem čortiem. Un ar tādu Mike James būs tikai un vienīgi problēmas (dončičs uzdzīvotājs). Tikko viņs jau no paša kluba atrāvās diskābeli uz vienu spēli, un tas svarīgā Eirolīgas brīdī. Atkal pieirstās dušas variants?

     [+] [-]

, 2023-03-16 13:09, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nekas īpašs, tikai vēsturē un arī šobrīd labākais saspēlnieks Latvijā.
Ko tu pīpē? Kāds šobrīd?
Izlases uzbrukums ir maigi sakot drausmīgs ar viņu to stūrējot, lēns, nekvalitatīvs, nepārliecināts, mazkustīgs... Un aizsardzībā viņš ar tā īsti neko vairs nevar paveikt... Lai vīrs atlabst, veselību... Bet izlasei tas baigais zaudējums nav

     [+] [-]

, 2023-03-16 15:55, pirms 2 gadiem
Sāpīgi lasīt par Strēlnieka traumu. Ļoti žēl. Labākais saspēles vadītājs. Veselību!