Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišs Upenieks

''Valmiera/Ordo'' pārraksta vēsturi un iegūst LBL zeltu

''Valmiera/Ordo'' pārraksta vēsturi un iegūst LBL zeltu
"Valmiera/ORDO" - čempioni!
Foto: Romāns Kokšarovs, F64.

''Aldaris'' Latvijas Basketbola līgas 25. sezonā lieliskā septiņu spēļu finālsērijā par čempioni pirmo reizi kluba pastāvēšanas vēsturē kļuvusi ''Valmiera/Ordo''. Pārpildītu tribīņu priekšā sērijas izšķirošajā spēlē Valmieras klubs pārspēja iepriekšējās sezonas čempioni Rīgas VEF ar rezultātu 78:66. Par ''play-off'' vērtīgāko spēlētāju tika atzīts uzbrucējs Artūrs Bērziņš.

Valmiera noslēdza izcilo sezonu ar kluba vēsturē pirmo Latvijas titulu. Sezonas gaitā valmierieši pirmo reizi iekļuva Baltijas basketbola līgas “Top 4”, pirmo reizi uzvarēja LBL regulārajā sezonā un pirmo reizi sasniedza Latvijas finālu. Tas viss tika paveikts Valmieras basketbola 80 gadu jubilejā.

Par trīskārtējiem Latvijas čempioniem kļuva Artūrs Bērziņš (2009, 2015, 2016), Akselis Vairogs (2009, 2014, 2016) un Mārtiņš Laksa (2011, 2014, 2016). Otro titulu nopelnīja Lauris Blaus (2013, 2016) un Armands Šķēle (2008, 2016). Pirmo reizi uz pjedestāla augstākā pakāpiena tika Kvameins Mičels, Jānis Kaufmanis, Ervīns Jonāts, Raimonds Gabrāns, Dāvis Rozītis, Aigars Šķēle, Mārtiņš Vīņauds, Edgars Kaufmanis, Viktors Iļjins un Haralds Kārlis.

Valmieras galvenais treneris Roberts Štelmahers nopelnīja otro titulu trīs gadu laikā. Pirms diviem gadiem treneris uzvarēja Latvijas čempionātā, vadot BK “Ventspils”, savukārt otro panākumu izcīnīja Vidzemes komandas priekšgalā.

Starta piecinieki

VEF Rīga: Kruss, Jakovičs, Bostiks, Mejeris, Harelsons
Valmiera/Ordo: Mičels, Armands Šķēle, Laksa, Bērziņš, Blaus

Pako Kruss noorganizēja pirmos četrus punktus spēlē. Meksikānis trāpīja pustālo metienu, savukārt nākamajā uzbrukumā nogādāja bumbu Džošam Harelsonam – 0:4. Valmieras atbilde izdevās gandrīz trīs reizes iespaidīgāka. Garāmgājienos izcēlās Kvameins Mičels, piecus punktus sameta Mārtiņš Laksa, bet Armands Šķēle ovāciju pavadībā noslēdza ātro uzbrukumu – 11:4! VEF centās atgūties, spēlējot uz groza apakšu. Mārtiņš Meiers un Mareks Mejeris tādā veidā guva sešus punktus, bet vienreiz līdz brīvam metienam no apakšas tika Jānis Bērziņš. Valmiera spēja atbildēt katram VEF guvuma, ceturtdaļu noslēdzot ar septiņu punktu pārsvaru – 19:12.

Aigara Šķēles ieskrējieni soda laukumā un iespaidīgs Jāņa Kaufmaņa tālmetiens divas reizes panāca Valmierai plus deviņi – 24:15 un 26:17. Tas nespēja kompensēt VEF dominanci groza apakšā, kur arvien pārliecinošāk jutās Mārtiņš Meiers. Spēcīgais centra spēlētājs apspēlēja pretiniekus gan viens pret vienu, gan noslēdzot komandas sadarbības. Pieplusojot Jakoviča reidus un Bostika pustālo metienu, rīdzinieki pārņēma vadību – 28:31. Puslaika beigās VEF garie spēlētāji pāris reižu kļūdījās, netiekot līdz metieniem. Laksas un Mičela pustālie metieni atjaunoja minimālu pārsvaru Valmierai – 34:33. Mičels realizēja arī divus brīvmetienus, bet Harelsons samazināja Valmieras atrāvienu līdz minimumam. VEF pēdējais uzbrukums puslaikā beidzās ar kļūdu, savukārt Armands Šķēle nepaspēja izmest tālmetienu – 36:35.

Otro puslaiku sekmīgāk sāka rīdzinieki. Dāvis Geks palika nepiesegts kreisajā stūrī, savukārt Džošs Bostiks realizēja pustālo metienu – 36:40. Nākamais pavērsiens notika jau 22. minūtē. Artūrs Bērziņš izsita bumbu Pako Krusam, kurš, kavējot pretinieku, saņēma nesportisko piezīmi. Meksikānim tas bija jau ceturtais pārkāpums. Bērziņš realizēja abus brīvmetienus, bet bumbas kontrole beidzās ar diviem Blaus punktiem – 43:40! Minūti vēlāk sekoja identisks Valmieras pārkāpums, taču Mejeris netrāpīja ne brīvmetienus, ne pustālo metienu. Pārkāpumiem bagātā trešā ceturtdaļa turpinājās ar vēl vienu Valmieras izrāvienu. Akselis Vairogs iemeta trīs brīvmetienus, savukārt bumbas kontrole beidzās ar bumbas iespēli Dāvim Rozītim, kurš guva vieglus punktus no groza apakšas – 48:42.

Aukstasinīgais Bostiks ar tālmetienu samazināja starpību līdz minimumam – 48:47. Jakoviča kļūda tika sodīta ar Valmieras ātro uzbrukumu un diviem Kaufmaņa punktiem – 50:47. VEF atbildes uzbrukumā Artūrs Strēlnieks no kreisā stūra panāca neizšķirtu – 50:50, savukārt Bostiks un Meiers vienā uzbrukumā sameta četrus punktus – 50:54. Neatlaidīgais amerikānis turpināja vilkt savu komandu uz priekšu, nākamajā uzbrukumā realizējot vēl vienu pustālo metienu – 50:56. Lauris Blaus kļūdījās brīvmetienu izpildē, tiesa, Giljermo Rubio pēc izcīnītas bumbas uzbrukumā uz soda metienu līnijas neklājās labāk. Bēdīgo “sodiņu” sēriju pārtrauca Artūrs Bērziņš, realizējot abus mēģinājumus – 52:56. Vienlaikus ar ceturtdaļas beigu signāla, mājinieki samazināja starpību vēl uz pusi – 54:56.

Izšķirošā desmitminūte sākās ar abpusēji neveiksmīgiem uzbrukumiem, kamēr trešajā Valmieras bumbas kontrolē rezultātu izlīdzināja Aigars Šķēle – 56:56. Jānis Bērziņš novadniekus sarūgtināja ar tālmetienu – 56:59. Armanda Šķēles 2+1 gājienam pietrūka sekmīga brīvmetiena – 58:59. Reaktīvais Armands nākamajā uzbrukumā izcēlās ar garāmgājienu – 60:59. Viņa jaunākais brālis nākamajā uzbrukumā savāca bumbu un pēc rīdzinieku pārkāpuma realizēja abus brīvmetienus – 62:59. Pretējā pusē uzbrukuma bumbu izcīnīja un otrās iespējas punktus guva Bostiks, taču Aigars Šķēle atbildēja ar tālmetienu – 65:61. Vecākais brālis aizsardzībā izjauca Bostika metienu, savukārt Mičela garāmgājiens palielināja Valmieras pārsvaru līdz sešiem punktiem – 67:61.

Dāvis Rozītis aizsardzībā nobloķēja Harelsonu, izpelnoties daudzgalvainā skatītāju pūļa sajūsmu. “Valmiera, Valmiera!” Līdzjutēji kļuva arvien skaļāki, kamēr viņu mīluļi 38. minūtē panāca plus astoņi – 69:61. Akselis Vairogs atstāja laukumu ar piecām piezīmēm, bet skatītāji divas minūtes un 24 sekundes pirms pamatlaika beigām piecēlās kājās. VEF joprojām nespēja iekarot Valmieras grozu, bet līdz finālsvilpei palika tikai 102 sekundes. Artūram Bērziņam pietika ar sešām sekundēm, lai panāktu divciparu pārsvaru, kamēr VEF nākamais uzbrukums beidzās ar kļūdu un vēl diviem zaudētiem punktiem – 73:61. Rīdzinieki sāka atspēlēties, kad bija palikušas 77 sekundes. Jakovičs realizēja abus brīvmetienus, bet Harelsons iesaistījās konfliktā ar Bērziņu. Tehniskā piezīme! VEF spēlētāji jau bija demoralizēti un netika tuvāk par deviņiem punktiem. Paliekot 9,5 sekundēm, laukumā pirmo reizi izgāja Raimonds Gabrāns un Viktors Iļjins.

"Aldaris" LBL fināls, 31. maijs, Vidzemes Olimpiskais centrs

Valmiera/Ordo – VEF Rīga 78:66 (19:12, 17:23, 18:21, 24:10)
Valmiera/Ordo: Aigars Šķēle 14 (6ab, 4rp), Mičels 13 (7rp), Laksa 13, Kaufmanis 9, Bērziņš 9 (8ab), Armands Šķēle 8, Blaus 5, Rozītis 4, Vairogs 3 (5pp), Jonāts, Gabrāns, Iļjins. Galvenais treneris Roberts Štelmahers.
VEF Rīga: Bostiks 19 (7ab, 4rp), Meiers 12, Jakovičs 9, Bērziņš 6, Mejeris 4, Harelsons 4, Rubio 4, Strēlnieks 3, Geks 3, Kruss 2 (4rp), Mailzs; Vilde. Galvenais treneris Jānis Gailītis.
Tiesneši: Oskars Lucis, Juris Kokainis, Andris Aunkrogers.
Komisārs: Agnis Pērkons.

Statistika. Valmiera/Ordo78, VEF Rīga 66

Metieni no spēles: 24/60 vs 25/62
2p: 21/40 vs 21/40
3p: 3/20 vs 4/22
1p: 27/36 vs 11/17
AB: 35 (8/27) vs 42 (10/32)
RP: 16 vs 14
Kļ.: 4 vs 15
PB: 9 vs 1
BM: 3 vs 3
Personiskās piezīmes: 26 vs 31
Punkti pēc kļūdām: 13 vs 5
Punkti soda laukumā: 26 vs 32
Otrās iespējas punkti: 9 vs 7
Punkti ātrajos uzbrukumos: 12 vs 2
Starta piecinieki: 48 vs 37
Rezerves: 30 vs 28

LBL finālsērijas spēļu kalendārs

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
21.05.17:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF59:70
22.05.19:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF73:71
24.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo70:79
25.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo82:77
27.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF76:85
29.05.17:10Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo56:58
31.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF78:66

Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2016-05-31 22:03, pirms 9 gadiem
VEFa miskastē izmestais vecis no Klondaikas MVP!!!
Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2016-05-31 22:03, pirms 9 gadiem
eu nu veči kapitāli... tiešām kapitāli.. tads prieks par bračkām šķēlēm, it sevišķi vecāko. ielika vefelim tieši sejā... UN VALMIERA malači... kapitāla komanda un kapitala uzvara., armands mvp viennozīmīgi... un visiem vef faniem, varat atslābt kausu h*i jums redēet šogad...... jaunupam tieši seja, tas ar patīkami
, 2016-05-31 22:04, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Leicester City Premjerlīgā
Valmiera LBLā

Kas tālāk…

Albānija EČ futenē?
Latvijas tiks uz RIO!?!?
izārstējies
, 2016-05-31 22:04, pirms 9 gadiem
Prieks, ka Valmiera paņēma sēriju. Daudz patīkamāk skatīties kā rezultātu taisa Latvijas spēlētāji, nevis random leģionāri. Ceru, ka VEF izdarīs secinājumus un nākamgad liks lielāku uzsaru uz vietējiem spēlētājiem.

P.S. Kāpēc Sportacentrā tik ilgi ziņa nebija?
, 2016-05-31 22:04, pirms 9 gadiem
Amizanti, ka VAL VEF finālspēlē tiek translētas Ventspils reklāmas…
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:04, pirms 9 gadiem
Hei VEF fan, willst du mein VEFel khrumm khrumm?
, 2016-05-31 22:04, pirms 9 gadiem
Asaras acīs!! Valmiera šo titulu neaizmirsīs NEMŪŽAM!!
, 2016-05-31 22:04, pirms 9 gadiem
Atkal Valdis Valters uzmin un uzvar Puči @ Overtime
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
Golden boys!

"Stāv pāri visam Valmiera ar Gauju līkumotu..."

Priekā!
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
Štelmahers: ".... man krč prieks par visu šito"
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
Šie latviešu puikas un Valmieras fani jau sen to bija pelnījuši!
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
SUPER! SUPER! SUPER!
Vieniigais kas sabojaaja sviniibas maajaas pie TV ir tizlie Oshinieka jautaajumi!!!!
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
Daargie draugi, Riigaa shobriid nebaazeejas ne Latvijas chempions basketbolaa, ne futbolaa, ne hokejaa. Kaut kas neiedomajams

P.S. Neticeeju Valmierai ne pirms sezonas, ne sezonas viduu, tikai finaalaa peec 2-1 noticeeju Izbaudiet, Valmieras fani, shiis emocijas, juus esiet taas godam nopelniijushi Tie, kuri bija VOC shodien, tie piedzivoja veesturisku briidi un muuzham atcereesies shiis fantastiskaas sajuutas
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
Žēl, ka Liepājai vakar neļāva vinnēt, būt duplets!!!
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
Uz NBA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:05, pirms 9 gadiem
Labākā LBL sezona līdz šim. Apsveicu Valmieru un ceru, ka katra nākošā sezona pārspēs iepriekšējo!

Ošnieka jautājumi tizluma augstākā pakāpe
, 2016-05-31 22:06, pirms 9 gadiem
nu ko svinam draugi hennessy jau vaļā Pātraukšu dzert, kad Gulbis uzvarēs GO GO GO
, 2016-05-31 22:06, pirms 9 gadiem
Valmiera malači. Bet nu Slotas kāts mvp? KAUNS!!!! LBS vēljoprojām zobs uz Šķēli? Vef raksturo divi melnie leģionāri uz soliņa, kuri bija visu sezonu sūdīgi, bet pusfinālā un finālā pilnīgi nulles, kamēr laukumā jāiet Jakovičam un Gekam. Jaunup atkāpies, kopā ar Gailīti, lai atgriežas pie izlases spēļu analīzes video taisīšanas, bet trenrs viņš nevar būt. Žēl, ka Ventspils nedabūja arī kloķi un koka medaļas.
, 2016-05-31 22:07, pirms 9 gadiem
Pēdējo 5 gadu interesantākā LBL spēle, apsveicu Valmiera/Ordo!
Armands Šķēle mvp.
, 2016-05-31 22:07, pirms 9 gadiem
P.S. Ceru, ka Jaunups beidzot tīsies prom no VEF. Basketbola eksperts...
, 2016-05-31 22:07, pirms 9 gadiem
Prieks par Valmieru, bet MVP gan gailis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:07, pirms 9 gadiem
ojojoj..rednecki un blacknecki zaudeja..shausmas
, 2016-05-31 22:07, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kas tev sejā? Cīnījās divas spēcīgas komandas un viss....Prieks par šādu finālu ir, kad cīnās līdz pēdējam
vot tas pats.....man jau ne.... jaunpam un parejiem...
, 2016-05-31 22:08, pirms 9 gadiem
Jāklapē ciet tas Vefs. Ar savu 1,5 miljonu budžetu un neskaitāmajiem leģiem pat LBL zeltu paņemt nevar. Pazors.
Apsveicu Valmieru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:08, pirms 9 gadiem
Apsveicu!! Fantastisks sasniegums!! Un vai kaads vel atceras,kas te darijas,kad sezonas vidu tika atlaists Zvirgzdins?? Berzins ar Stelmaheru izvilka dzokeru!! Super!!
Slēpts komentārs: PIVUCIIITS :)
, 2016-05-31 22:08, pirms 9 gadiem
Ahahahahahha nēģeru fabrika
, 2016-05-31 22:08, pirms 9 gadiem
Apsveicu. Pelnīti!
, 2016-05-31 22:08, pirms 9 gadiem
Izcils sasniegums, izcils fināls, letiņu komanda izcīna titulu, leģu fabrikas sūkā ledu!!
, 2016-05-31 22:08, pirms 9 gadiem
Yeeeeee. Go Armand, go Valmiera. Cerams večuks nākgad vēl rambās. Mvp gan wtt. Stāv pāri visam Valmiera.
, 2016-05-31 22:08, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Pēdējo 5 gadu interesantākā LBL spēle, apsveicu Valmiera/Ordo!
Armands Šķēle mvp.
Tomēr Artūrs tā kapājās, un pavilka visu komandu, es personīgi dotu Arčijam, jo viņam tas varbūt ur karjeras notikums
, 2016-05-31 22:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Gailītis pāreņēma komandu sliktā posmā ar sadir.stu komplektāciju, šis rezultāts priekš viņa ir labs, viņš tikai pussezonu klubu vadīja, vajag tomēr to novērtēt arī
Stelmahers arii nevadiija komandu visu sezonu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:09, pirms 9 gadiem
Skudriņas visu spēli skrēja, sākumā Valmieras himna bija kaut kas ļoti emocionāls!!
, 2016-05-31 22:10, pirms 9 gadiem
VEF leģionārus izģērba kā mazus bērnus ar disciplīnu aizsardzībā un sīkstiem un asiem uzbrukumiem!
, 2016-05-31 22:10, pirms 9 gadiem
Slotas kats MVP, tas nu gan ir kronis 😄
, 2016-05-31 22:10, pirms 9 gadiem
Nu ta beidzot vadošais sporta portāla piedzemdēja šo ziņu. Apsveicu Valmieru ar vēsturisku sasniegumu. Malači, tā vajag pārrakstīt Latvijas basketbola vēsturi.
, 2016-05-31 22:10, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Gailītis pāreņēma komandu sliktā posmā ar sadir.stu komplektāciju, šis rezultāts priekš viņa ir labs, viņš tikai pussezonu klubu vadīja, vajag tomēr to novērtēt arī
Vecīt - Robis arī paņēma komandu pus sezonā, arī pamanīja šo to komplektācijā - un rezultāts ir! tā ka nečīksti daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:11, pirms 9 gadiem
nu ko džeki dabūs prēmijas mauks uz salām kaljanu kurīt un melnās ķerstīt hehe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:11, pirms 9 gadiem
Malači.papīrmalka MVP? pilnīgi neadekvāta persona komandā no kuras jātiek vaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:11, pirms 9 gadiem
Apsveicu Valmieru! Malači! Vēsture pārrakstīta.
Fantastiska finālsērija sanāca. Bija nedaudz labāka Valmiera izšķirošos brīžos. Vefam šur tur pietrūka. Līdzvērtīgs fināls ar cienīgiem pretiniekiem.
Žēl protams VEF, man kā dzimušam, augušam rīdziniekam.
Bet ja VEF bija jāzaudē, tad nemaz nebija kauns, ka zaudē Valmierai.
Gan jau šāds LBL iznākums nāks par labu basim nākotnē.
, 2016-05-31 22:11, pirms 9 gadiem
knaible rakstīja: Nu ta beidzot vadošais sporta portāla piedzemdēja šo ziņu. Apsveicu Valmieru ar vēsturisku sasniegumu. Malači, tā vajag pārrakstīt Latvijas basketbola vēsturi.
mēs eksperti jau sen par visu kursā, kolhozs pamodies
, 2016-05-31 22:12, pirms 9 gadiem
Vefam nākamsezon pēdējie latvieši jānomaina pret meļņiem! Totāli ubagi
Apsveicu Valmieru un tās līdzjutējus
, 2016-05-31 22:12, pirms 9 gadiem
biju vienās domās ar tiem, kuri teica, ka Valmiera var paņemt kādu spēli, bet ne sēriju.
simpātisks klubs jau no paša sākumā, tikai daži leģionāri un centīgi vietējie.
, 2016-05-31 22:12, pirms 9 gadiem
Var kads pateikt cik Valmieras komandaa bija speketaju no Valmieras?
, 2016-05-31 22:13, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ir liela starpība kā komandu veidoja Zvirgzdiņš un Frade
kāda tieši? vari paskaidrot?
katram trenerim ir savs redzējumus un ir tikai loģiski, ka atnākot citam trenerim, kaut kas jāmaina arī personālijās!
starp citu - Tu taču biji tas, kurš sezonas sākumā lielīja Fradi un viņa komplektāciju!
, 2016-05-31 22:14, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: biju vienās domās ar tiem, kuri teica, ka Valmiera var paņemt kādu spēli, bet ne sēriju.
simpātisks klubs jau no paša sākumā, tikai daži leģionāri un centīgi vietējie.
no sezonas pirmās spēles jau zināju ka valmiera paņems kausu hehe jāiet uzpīpēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:15, pirms 9 gadiem
Apsveikumi no Liepājas, bļāvām kā par savējiem
, 2016-05-31 22:15, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Apsveicu Valmieru ar zeltu! Šodien uzvarēja komanda, kurai nepajuka spēle@ Fināls bija fināla cienīgs, bet nu VEF arī labi nospēlēja, rēķinot visas problēmas un Gailīti, bet nu jāpaliek viņma un jāveido komanda no jauna, viņam padodas darbs ar jaunajiem!!!

MVP gan greizi nošāva, daudz vairāk bija Armands Šķēle pelnījis vai Vairogs!!!

Šīs sezonas lielākais mīnus bija trulā tiesāšana, pat šodien peldēja, tas nav normāli!!
Beidzot tu nokluvi realaja pasaule un saprati ka vef sogad ir sudus savrijusi pati
, 2016-05-31 22:16, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: un es smagi izgāzos....Gailītis tieši pateica, ka Frade ņēma spēlētājus, kas zaudēja praktiski visā pretspēlētājiem LBL un VTB....tur pussastāvu vajadzēja mainīt, bet Gailītis vēl pie tam iesācējs bija
varbūt kļūdos, bet vaitad SMits un Mailzs netika ņemts Gailīša laikos? tie jau nav labāki par Frades izvēlētajiem!
, 2016-05-31 22:16, pirms 9 gadiem
Aptuveni pirms mēneša SC bija virsraksts "Vai Valmiera var uzvarēt VEF un Ventspili". Aptuveni tāds. Izbrīnīja jautājums-nodomāja ka protams var. Favorīti Valmiera spēlēs ar VEF un Ventspili nebūs bet var uzvarēt. Tad sekoja regulārā čempionātā 2 uzvaras pār VEF un Ventspili, kas daudzus pārsteidza. It kā pārsteigums, bet neteiktu ka liels pārsteigums.
Esmu pilnīgi pārliecināts ka Valmierai šajā sezonā LBL tituls bija daudz iekārojamāks nekā BBL tituls. BBL prestižs ir krities un tomēr Valmierai uzvarēt Ventspili un VEF ir daudz gardāks kumoss nekā pieveikt lietuviešu vai igauņu klubu.
Izbrīna ka katrā sporta veidā ir cilvēki kuri visu jau zina (nevis paredz bet zina) iepriekš. Pirms fināla daži "zināja"ka VEF pārbrauks pāri Valmierai 4-0 vai 4-1. Viens rakstīja ka 4-1 VEF uzvara jau būtu katastrofa priekš VEF. Jāuzvar sausā. Un tādi ir daudz un dažādos sporta veidos.
Sports ir sports. Šīgada lielāko pārsteigumu pasaules sportā laikam nekas nepārspēs un vēl ilgi nepārspēs -Leicester. Vienā spēlē veinā dienā var viss kas notikt arī vienā sērijā var notikt brīnumi, bet 9 mēnešu garumā jau ir kaut kas. Nesalīdzinu Valmieru un Leicester bet šie abi stāsti saistās ... kas pirms sezonas sākuma to būtu domājis vai paredzējis. Tikai Leicester ir kaut kas joprojām neticams un sporta loģikai gandrīz kā absurds un būs izņēmums. Valmiera tomēr iekļaujas sporta loģikas rāmjos.
Lūk arī 8.aprīļa sižets pirms 2 mēnešiem gandrīz un mans komentārs vienā vārdā.
Vai "Valmiera/Ordo" sērijā var apspēlēt VEF un...
, 2016-05-31 22:16, pirms 9 gadiem
MVP - tiesneši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:17, pirms 9 gadiem
Apsveicu VEF ar knapi izcīnītu sudrabu.
Malači.
Tas bija viss uz ko Jūs esat spējīgi, bet gan jau nākošgad nopirksiet vēl kādu leģionāru.
Kas nākošgad ar Eirokausiem. Valmiera spēlēs?
, 2016-05-31 22:17, pirms 9 gadiem
Apsveicu Valmieru.bet vai tad Berzinam nepieskira MVP?
Tiesasana gan interesanta bija...
, 2016-05-31 22:17, pirms 9 gadiem
Sušķiz rakstīja: Beidzot tu nokluvi realaja pasaule un saprati ka vef sogad ir sudus savrijusi pati
LBL bronza, VTB pacīnījās, pieredzīte pieauga Par spīti menedžementa kļūdām, vienīgi kam tas pi š ir jūs ka te visu laiku gaudo par VEF hehe
, 2016-05-31 22:18, pirms 9 gadiem
Slotai MVP gan ir pilnīgs sviests un tiesāšanā šajās sērijās par medaļām arī, bet tas viss nemazina Valmieras panākumu.
, 2016-05-31 22:19, pirms 9 gadiem
2 fakti Pelniti Valmiera. Un jaatlaiz tie, kuri par MVP ielika Berzinu. Skele tika apzagts.
, 2016-05-31 22:19, pirms 9 gadiem
edza87 rakstīja: varbūt kļūdos, bet vaitad SMits un Mailzs netika ņemts Gailīša laikos? tie jau nav labāki par Frades izvēlētajiem!
Nekad nesaprastiisu, kaapeec jaanjem legionaari - solinja deldeetaaji, kuri beigaas izraadiijaas, ka ar neko nav labaaki par to pasu Geku
, 2016-05-31 22:19, pirms 9 gadiem
Man tikai tagad rodas jautājums - kāpēc tāda Valmiera spēj savāk vairākus tūkstošus skatītāju uz vairākām spēlēm basketbolā, bet uz vienu Latvijas Kausa finālspēli futbolā - pilsētā kurā ir pat vairāk iedzīvotāju nekā Valmierā - knapi kādus 1700?
, 2016-05-31 22:19, pirms 9 gadiem
Beidzot Malaci !
, 2016-05-31 22:19, pirms 9 gadiem
āaā', un es neredzēju..āā''aa. es pieprasu spēles ierakstu. atkārtojumu vai vienalga ko!!!!!!!!!
Valmiera!! VAlmiera!! UZvara!!! Valmiera!! Uzvara!!!
Malači, apsveicu!!
Slēpts komentārs: lacis67
, 2016-05-31 22:19, pirms 9 gadiem
Rīga vispār ir sporta bomži! Viena no retajāmsimpātiskajām sporta organizācijām, kas galvaspilsētā ir, tā ir Metta un tai pašai meistarkomanda spēlē skolas stadionā!
, 2016-05-31 22:20, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Baigais čempions mums šogad, komanda no laukiem... tiešām jāsaka, kas tālāk? Vef savu iespēju pielikt punktu sērijai palaida garām iepriekšējā spēlē savā laukumā. Godīgi sakot joprojām nesaprotu kā tie luņi tomēr pamanījās tur zaudēt. Vefam kardināli ir kautkas jāmaina. Ir vroģi normāls sastāvs, normāli leģi bet katastrofāli trūkst rezultāta
Valmiera nav lauki - bet gan ir viena no Republikas nozīmes pilsētām!
, 2016-05-31 22:20, pirms 9 gadiem
VALMIERA VALMIERA! Kopumā ļoti interesanta LBL sezona
, 2016-05-31 22:20, pirms 9 gadiem
Pipec ne jau Slota.
, 2016-05-31 22:20, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Baigais čempions mums šogad, komanda no laukiem... tiešām jāsaka, kas tālāk? Vef savu iespēju pielikt punktu sērijai palaida garām iepriekšējā spēlē savā laukumā. Godīgi sakot joprojām nesaprotu kā tie luņi tomēr pamanījās tur zaudēt. Vefam kardināli ir kautkas jāmaina. Ir vroģi normāls sastāvs, normāli leģi bet katastrofāli trūkst rezultāta
hehe tev laikam kremt kep ka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:21, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Baigais čempions mums šogad, komanda no laukiem... tiešām jāsaka, kas tālāk? Vef savu iespēju pielikt punktu sērijai palaida garām iepriekšējā spēlē savā laukumā. Godīgi sakot joprojām nesaprotu kā tie luņi tomēr pamanījās tur zaudēt. Vefam kardināli ir kautkas jāmaina. Ir vroģi normāls sastāvs, normāli leģi bet katastrofāli trūkst rezultāta
Vissmiekligaakais, ja tavi vecaaki naak no laukiem
, 2016-05-31 22:21, pirms 9 gadiem
Iiihaaaa Valmiera čempioni! Kkas neaprakstāms!! Pilnīgi underdogi, daudzi norakstīti, bet tagad čempioni! Par šo jāuztaisa filma! Robis viennozīmīgi labākais treneris Latvijā aiz Bagija
, 2016-05-31 22:21, pirms 9 gadiem
Pamatīgs aplauziens galvaspilsētai- bešā visos trīs mūsu galvenajos sporta veidos.
, 2016-05-31 22:21, pirms 9 gadiem
puslaiks rakstīja: Rīga vispār ir sporta bomži! Viena no retajāmsimpātiskajām sporta organizācijām, kas galvaspilsētā ir, tā ir Metta un tai pašai meistarkomanda spēlē skolas stadionā!
Tur es Tev varu piekrist - pats esmu rīdzinieks kopš dzimšanas, bet nekad nav simpatizējušas Rīgas komandas un klubi - izņēmums tik tiešām varētu būt Metta!
, 2016-05-31 22:22, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tikai soliņa pēc ņēma + pg jau trakoti vajadzēja un tas VEF arī iegāza
Tad mums atskiriigi uzskati par legionaariem Man legionaara njemshana neasocieejas ar solinja deldesanu, bet nopietnu paliidzibu laukumaa.
, 2016-05-31 22:22, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pamatīgs aplauziens galvaspilsētai- bešā visos trīs mūsu galvenajos sporta veidos.
kepkām kepku liktenis kepka hehe
, 2016-05-31 22:22, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Bet šosezon spēlētāju tirgus bija diezgan tukšs, tāpēc jau ņēma to, ko varēja atrast treneri
protams, Tu jau vienmēr vari atrast attaisnojumu VEF darbībām!
Slēpts komentārs: mazais23
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:24, pirms 9 gadiem
edza87 rakstīja: protams, Tu jau vienmēr vari atrast attaisnojumu VEF darbībām!
Varbuut nebija tirgus vaina, bet vadiibas? Taadu variantu vins pat neapsver, jo bija ljoti labi informets, kaadi speletaji un par kaadaam cenaam bija pieejami sezonas viduu
, 2016-05-31 22:24, pirms 9 gadiem
PIVUCIIITS rakstīja: Var kads pateikt cik Valmieras komandaa bija speketaju no Valmieras?
cik sapratu tad divi.
, 2016-05-31 22:24, pirms 9 gadiem
edza87 rakstīja: protams, Tu jau vienmēr vari atrast attaisnojumu VEF darbībām!
Tas ir Jaunups. Sen tak skaidrs.
Nekad nevienu sliktu vārdu nav teicis par Vafelēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:26, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: cik sapratu tad divi.
un cik VEFā no RĪgas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:26, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pamatīgs aplauziens galvaspilsētai- bešā visos trīs mūsu galvenajos sporta veidos.
Tas nemaz nav slikti. Priecē ka reģioni attīstās un spējīgi ko likt pretī Rīgai.
, 2016-05-31 22:26, pirms 9 gadiem
puslaiks rakstīja: Rīga vispār ir sporta bomži! Viena no retajāmsimpātiskajām sporta organizācijām, kas galvaspilsētā ir, tā ir Metta un tai pašai meistarkomanda spēlē skolas stadionā!
kur Rīga šogad ir čempione? dāmu baskets ir vienīgais nopietnais, kas nāk prātā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:27, pirms 9 gadiem
piektdien jāizbrauc ar prāmi uz stokhoulmu, jānosvin Gulbja veiksmīgais turnīrs GO GO GO team gulbis
, 2016-05-31 22:28, pirms 9 gadiem
Ja runaajam par finalseriju kopumaa, tad biju gaidiijis daudz lielaaku pienesumu no Meiera, tomeer stabils izlases speletajs un centra poziicijaa vinjam bija jaaizmanto savas prieksrociibas pret Blau/Roziiti, kuriem visu cienju, tachu vinji atpaliek meistariibaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:29, pirms 9 gadiem
Trīs klauni ar māksliniecisko vadītāju pārcēlās no Liepājas uz Valmieru...
, 2016-05-31 22:29, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: To daudzi teica, ka pg pozīcija tirgū bija paplāna šosezon, pēkšņi to aizmirsi? Un es jau teicu, ka sad.irsa visu ar Frades piesaisti, ko man vēl teikt?
To, ka pat ar to visu bija iespejas vinneet Valmieru, nevis te mekleet attaisnojumus un veel nodeeveet sezonu par izdevushos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:30, pirms 9 gadiem
PIVUCIIITS rakstīja: Var kads pateikt cik Valmieras komandaa bija speketaju no Valmieras?
Bet tam nav nozīmes - galvenais, ka izcīnīja titulu nevis aiz nejaušības un ar leģionāru armiju, bet latviešu čaļi un to arī pierādīja seznas gaitā, ka ir favorīti.
Runājot par to kurš katrs nācis - tad pastāsti man lūdzu - no kādām pilsētām ir nākuši Latvijas populārākie futbolisti - un secinājums Tev būs šokējošs - Liepāja, Daugavpils, Tukums, Rēzekne utt. bet no Rīgas čiks vien ir, bet FC Skonto savulaik visus pievāca pie sevis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:30, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tas nemaz nav slikti. Priecē ka reģioni attīstās un spējīgi ko likt pretī Rīgai.
1M Lielrīgai nevajadzētu gan būt tik noplukušai. Neviena riktīga sporta brenda arī neredz vairs, kopš Skontelim parādu problēmas sākās.
, 2016-05-31 22:30, pirms 9 gadiem
edza87 rakstīja: un cik VEFā no RĪgas?
vismaz seši noteikti nebija no Rīgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:31, pirms 9 gadiem
Izrādās VEF ir viena spēlētāja komanda, pietika uzlikt pareizu aizsardzību pret Crusu pēdējās divās spēlēs un sveika gauja. Protams, Valmieras pārsvaru komandas raksturā un galvenā trenera pozīxijā arī nevar novērtēt par zemu, bet tieši šis faktors, manuprāt, bija izšķirošais
, 2016-05-31 22:31, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Drīzāk Bonis smagi pievīla, Meiers vēl vilka, bet Bērziņš kā nulle nospēlēja, viņam ar steigu prom jābrauc
Kur vins vilka? Biju uz 6.speeli klaatienee un vins meta n-tos kjiegeliishus, meeginot apspeeleet Blauu. Vins ir pelniijis kritiku par savu sniegumu, jo sezonas gaitaa raadiija pavisam citu sniegumu un pret daudz meistariigaakiem sedzeejiem.
Slēpts komentārs: lacis67
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:32, pirms 9 gadiem
Man žēl, ka no LBL kartes ir pazudusi tāda komanda kā Gulbenes Buki - tiešām simpatizēja šī komanda
, 2016-05-31 22:32, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: paskaties pats - sad.irsa visu ar Fradi, tad pārņem Gailītis bez jebkādas pieredzes kā Galvenais un tāpat neatrisina sastāva problēmas, septītā spēle un tajā zaudēt nav izgāšanās
Es neesmu nodeveejis VEF sezonu par izgaasanos, nepiekabini to, ko neesmu pateicis, ok?
, 2016-05-31 22:32, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Drīzāk Bonis smagi pievīla, Meiers vēl vilka, bet Bērziņš kā nulle nospēlēja, viņam ar steigu prom jābrauc
Jā, Bonim finālsērija galīgi garām.

Katrā ziņā Artūrs Bērziņš tāds nepatīkams spēlētājs, visu laiku kasās - provocē. Beigās vēl MVP piešķir... Tad jau Armandam vai Mičelam būtu jādod. Vai Kaufmanim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:33, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Man žēl, ka no LBL kartes ir pazudusi tāda komanda kā Gulbenes Buki - tiešām simpatizēja šī komanda
LBL2 kartē jāskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lacis67
, 2016-05-31 22:34, pirms 9 gadiem
Raimonds Gabrāns gan nevar būt ka pirmais tituls, taču ar Ventspili viņš jau bija izcīnījis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:34, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Baigais čempions mums šogad, komanda no laukiem... tiešām jāsaka, kas tālāk? Vef savu iespēju pielikt punktu sērijai palaida garām iepriekšējā spēlē savā laukumā. Godīgi sakot joprojām nesaprotu kā tie luņi tomēr pamanījās tur zaudēt. Vefam kardināli ir kautkas jāmaina. Ir vroģi normāls sastāvs, normāli leģi bet katastrofāli trūkst rezultāta
Čempions no laukiem? Tu man atgādini kaut ko Ušakovam līdzīgu vai arī krievu tantuku, kas neko vairāk par Maskovskaja iela nav redzējusi, kam visa dzīves naba ir Rīga. Nožēlojama lieluma mānija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ja naudas nebūs, tad Valmiera atkritīs atpakaļ, tāpat kā ikviena cita komanda
Valmierai kā čempioniem būs vieglāk atrast finansētājus nekā tad, ja viņi paliktu otrie.
, 2016-05-31 22:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kā tad? Ja tā nav izdevusies un nav izgāšanās?
neizdevusies un punkts.
, 2016-05-31 22:35, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: izārstējies
gaidīja manus komentārus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Drīzāk Vairogam, bez viņa Valmierai bija smagi...Šķēle vai Vairogs, man citu kandidātu nebija
Jāpaskatās arī uz skaitļiem statistikā... Tur Vairogam punktiņu pietrūkst.
, 2016-05-31 22:35, pirms 9 gadiem
mainu plusu pret plusu, PM kam interese
, 2016-05-31 22:35, pirms 9 gadiem
Valmiera zirgā!
Kučinskis premjers
Basīša čempiņi
, 2016-05-31 22:35, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Protams ka pāķi, kas gan cits. Vef nespēja nevis valmieras krutums visu izšķīra
Tu no kādas megapoles pats esi? Londona, varbūt Minhene?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:36, pirms 9 gadiem
Tā ir, komanda bez trenera zaudēja viduvējību komandai no laukiem ar labu treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:36, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Drīzāk Vairogam, bez viņa Valmierai bija smagi...Šķēle vai Vairogs, man citu kandidātu nebija
Vairoga ieguldiijums tieshaam nav izmeeraams guutajos punktos, tachu nezinu nevienu gadiijumu, kad MVP iedotu par 5 punktiem videeji speelee
, 2016-05-31 22:37, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Daargie draugi, Riigaa shobriid nebaazeejas ne Latvijas chempions basketbolaa, ne futbolaa, ne hokejaa. Kaut kas neiedomajams

P.S. Neticeeju Valmierai ne pirms sezonas, ne sezonas viduu, tikai finaalaa peec 2-1 noticeeju Izbaudiet, Valmieras fani, shiis emocijas, juus esiet taas godam nopelniijushi Tie, kuri bija VOC shodien, tie piedzivoja veesturisku briidi un muuzham atcereesies shiis fantastiskaas sajuutas
Volejā arī Oži pirmo setu no 21:17 izlaida un saplīsa
, 2016-05-31 22:37, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Drīzāk Vairogam, bez viņa Valmierai bija smagi...Šķēle vai Vairogs, man citu kandidātu nebija
patiesībā Mičelam, ja vērtējam visus sēriju. bet tas būtu paradoksāli, ja latviešu komandā to dabūtu vienīgais ārzemnieks. Tāpēc jau iedeva kapteinim, bet tas vairāk par komandas garu, nevis Bērziņa spēli, ja objektīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:37, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Tā ir, komanda bez trenera zaudēja viduvējību komandai no laukiem ar labu treneri.
tak izdomā kaut ko jaunu kolh oz
, 2016-05-31 22:37, pirms 9 gadiem
Prieks, ka komandas ar sirdi un skatītāju mīlestību ir tikušas pie zelta:
FKLiepāja
V/O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:37, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Es Eksperts jau pirms ploviem teicu Valmiera chempions, RedREX oponeeja

Kurzmees pekja gan kluss
es jau no pirmās spēles tur potenciālu redzēju hehe ko tu?
, 2016-05-31 22:38, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Tā ir, komanda bez trenera zaudēja viduvējību komandai no laukiem ar labu treneri.
tev tā noskrāpētā vinilplate iestrēgusi. Nomaini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:38, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 1M Lielrīgai nevajadzētu gan būt tik noplukušai. Neviena riktīga sporta brenda arī neredz vairs, kopš Skontelim parādu problēmas sākās.
Es uz visu skatos valsts mērogā , lokālpatriotisms manī nav. Ja kaut kur reģionos parādās kāda spēcīga komanda par to tikai priecājos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:40, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Protams ka pāķi, kas gan cits. Vef nespēja nevis valmieras krutums visu izšķīra
ja godīgi, tad Rīga pati izskatās pēc laukiem, ja salīdzina ar Valmieru. Rīgā visas ielas vienās bedrēs, visapkārt guļ bomži, zāle nepļauta, visas mājas un sētas apzīmētas ar urlu parakstiem. Briesmīgi!
, 2016-05-31 22:40, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Tā ir, komanda bez trenera zaudēja viduvējību komandai no laukiem ar labu treneri.
Tu arī esi viens no tiem, kas domā, ka, ja dzīvo Rīgā, tad esi baigi krutāks par pārējiem?
, 2016-05-31 22:40, pirms 9 gadiem
Internets dara brīnumus, paldies par iespēja tālumā baudīt visu spēli tiešraidē no LTV7! Milzīgs prieks par Valmieru, mūsu pilsētas līdzjutēji bija pelnījuši tās fantastiskās izjūtas, ko šosezon viņiem sagādāja Valmiera/ORDO ar sākumā Ainaru Zvirgzdiņu un vēlāk Robertu Štelmaheru pie stūres! Savu darbiņu padarīja arī Gatis Melderis. Paldies visiem komandas puikām! Ja būtu mana teikšana, es MVP dotu Armandam Šķēlem, viņš man pēc 5. mača teica - vēl nekas nav beidzies, vēl divas spēles priekšā... Un tieši tā arī bija! Šodien Armands iznāca skarbā brīdī un nodarīja visu perfekti!
, 2016-05-31 22:40, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Atkal lielaakie fani seezh un troloo neta

Pasiem smiekli nav??? Taadi aizstavji, tadi fani bet pat uz nevienu speli nav bijusi
Biju uz 6.speeli, tu gan ne uz vienu nebiji, jo 24/7 trolljo netaa
, 2016-05-31 22:41, pirms 9 gadiem
Tikai tāds cirvis kā jaunups arī turpmāk nesapratīs ko grib skatītājs - vietējo klubu saspringtas cīņas vietējā turnīrā nevis jēlas bezjēdzīgas spēles ar sibīrijas klubiem ..
, 2016-05-31 22:41, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: Internets dara brīnumus, paldies par iespēja tālumā baudīt visu spēli tiešraidē no LTV7! Milzīgs prieks par Valmieru, mūsu pilsētas līdzjutēji bija pelnījuši tās fantastiskās izjūtas, ko šosezon viņiem sagādāja Valmiera/ORDO ar sākumā Ainaru Zvirgzdiņu un vēlāk Robertu Štelmaheru pie stūres! Savu darbiņu padarīja arī Gatis Melderis. Paldies visiem komandas puikām! Ja būtu mana teikšana, es MVP dotu Armandam Šķēlem, viņš man pēc 5. mača teica - vēl nekas nav beidzies, vēl divas spēles priekšā... Un tieši tā arī bija! Šodien Armands iznāca skarbā brīdī un nodarīja visu perfekti!
Kas to būtu domājis, pēc tā -50 (?!) pret Baronu?
, 2016-05-31 22:41, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Es Eksperts jau pirms ploviem teicu Valmiera chempions, RedREX oponeeja

Kurzmees pekja gan kluss
Viņš krūmos sēž. Sarkanais Reksis itkā nomierinājies,bet vēl grib izvilkt kaut kādu tiesnešu vainu,bet ,ja ieskaitītu michela metienu un tos sodus iedeva valmierai,kad bostiks iemeta un bumba palika būtu 18+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:42, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja runaajam par finalseriju kopumaa, tad biju gaidiijis daudz lielaaku pienesumu no Meiera, tomeer stabils izlases speletajs un centra poziicijaa vinjam bija jaaizmanto savas prieksrociibas pret Blau/Roziiti, kuriem visu cienju, tachu vinji atpaliek meistariibaa.
ne meiers, ne mejeris nekad nav bijuši izteikti apzināti līderi. abi ir smagi kapātāji, kuri uzbrukuma arsenāla trūkumu kompensē ar kapiņu. nav viņi pēc savām uzbrukuma spējām stipri pārāki ne par Blau, ne Rozīti. nevar teikt, ka viņi bija nenormāli pārāki, tāpēc viņus paņēma izlasē, paņēma tāpēc, ka likās mazliet labāki, uzticamāki, zināmāki. mums tak vispār praktiski nav centru, jau kādu laiku. es domāju, tādu nopietnu, atbilstošu pēc auguma, uzbrukuma arsenāla. visi, kas ir, ir īsāka auguma, bakstītāji un kapātāji.
, 2016-05-31 22:43, pirms 9 gadiem
Skumji, ka VEF sastavaa nevienam no 4 LV izlases kanditaatiem vismaz es nevaru nevienam ielikt plusu par sho finalseriju.
, 2016-05-31 22:43, pirms 9 gadiem
VEF... treneris nulle, spēlētāji individuālisti, cik daudz laba par Bērziņu varēja teikt VTB sakarā, tad svarīgākajos Latvijas mačos... Un Jaunupu vajadzētu apviļāt darvā un spalvās un izjādināt uz mieta pa Rīgas ielām. Ja VEFam būtu fani, tas jau sen būtu izdarīts.
Ja es būtu VEF fans, es būtu dusmīgs. Bet citādi man ir tikai skumji, ka Rīgas basketbols ir aizlaists līdz šim līmenim. Visu cieņu Valmierai, bet tā tomēr ir diezgan vietējā līmeņa komanda... Rīgas basketbolam būtu jābūt kaut kam augstākam, kaut kam tādam, ko vienkārši vidēja līmeņa latviešu čaļi + viens mellais nevar salauzt tikai ar darbu un milzīgu pašatdevi, bet nu diemžēl... Prieks, protams, par Valmieru. Par svētkiem un svinībām, par pārpildīto halli, kura radīja emocijas, kuras līdzīgas nesenajam Real izcīnītajam ČL titulam. Ja šībrīža VEFs vinnētu titulu, kurš par to īpaši priecātos...? Vai atrastos kaut kādi fani, kaut vai glorīhanteri?

PS: Te nav runa par to cik kuram ir ārzemnieku, jo top klubiem arī ir pietiekoši ārzemnieku. Vairāk ir runa par kvalitātēm gan spēles līmeņa, gan attieksmes ziņā. Un redzams, ka šī lieta nu gan nebija līmenī VEFam šogad, nez vai tikai no leģionāru puses vien...
, 2016-05-31 22:44, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Trollen zuudi miglaa vai atklajies
skaties kam ceļu šķērso ekspert...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:45, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skumji, ka VEF sastavaa nevienam no 4 LV izlases kanditaatiem vismaz es nevaru nevienam ielikt plusu par sho finalseriju.
Meiers gan Rozīti diezgan ģērba ārā, pret Blausu bija grūtāk, tomēr viņš savu līmeni es domāju parādīja. No pārējiem gan tur diezgan smaka no pakaļpuses tik bija...
, 2016-05-31 22:45, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: LBL2 kartē jāskatās.
Zinu, bet agrāk spēl'ja augstākajā līgā - tad arī vēl bija BK Roja
, 2016-05-31 22:46, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ne meiers, ne mejeris nekad nav bijuši izteikti apzināti līderi. abi ir smagi kapātāji, kuri uzbrukuma arsenāla trūkumu kompensē ar kapiņu. nav viņi pēc savām uzbrukuma spējām stipri pārāki ne par Blau, ne Rozīti. nevar teikt, ka viņi bija nenormāli pārāki, tāpēc viņus paņēma izlasē, paņēma tāpēc, ka likās mazliet labāki, uzticamāki, zināmāki. mums tak vispār praktiski nav centru, jau kādu laiku. es domāju, tādu nopietnu, atbilstošu pēc auguma, uzbrukuma arsenāla. visi, kas ir, ir īsāka auguma, bakstītāji un kapātāji.
Mejeris iepriekseejos finaalos gan pieraadiija preteejo.
, 2016-05-31 22:46, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Es runaju par RedREX,WKS,fkcsd un parejiem profiliem
fkscd laikam shodien neizliidiis no saviem ierakumiem
, 2016-05-31 22:47, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Jūs jau apzinieties, ka Muižnieka un Frades skatīšanās uz leģionāriem labi Valmierai palīdzēja?

Otrā spēcīgākā Eiropā
nu tak tagad jau skaidrs, ka Valmiera nopirka un iesūtīja FRadi, lai tas izboja sezonu Vefā, lai Valmiera sev beidzot dabuj kādu titulu, tā viegli, neiesvīstot, pastaigas solī viss nopirkts un samaksāts. tas tak jau bija skaidrāks par skaidru, ka Valmiera normālā ceļā pie medaļas nekad netiktu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:47, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Zinu, bet agrāk spēl'ja augstākajā līgā - tad arī vēl bija BK Roja
Bk Roja, policija sk cēsis, gulbenes buki, laineris tie tik bija laiki un lbl zvaigzne M.Citkovskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:48, pirms 9 gadiem
Kāds varbūt zin cik šodien īsti uz spēki bija skatītāji sanākuši hallā un cik palika aiz durvīm?
, 2016-05-31 22:48, pirms 9 gadiem
Reeciigakais, ka tirguu nebija pg, bet Valmiera savaaca BKV nevajadziigo Michelu un izvilka pilno lozi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:48, pirms 9 gadiem
Ordo labākie! Un vel neticējat ka Ordo sērijā var uzvarēt! Bet pats labākais Štelmahera komentārs beigās "Man karoče prieks par visu šito" . Ceru nākošo sezonu lai ir tie paši spēlētaji , trenneris un jauni labi spēletāji , kaut gan šie spēletāji ir ļoti labi Valmierai Ordo
, 2016-05-31 22:49, pirms 9 gadiem
Kautkā neatminos kad pēdejo reizi uz LBL kādu spēli būtu sanākuši šķietami tik daudz skatītāji un cik sapratu visi pat netika beigās pie biļetēm
, 2016-05-31 22:49, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Bk Roja, policija sk cēsis, gulbenes buki, laineris tie tik bija laiki un lbl zvaigzne M.Citkovskis
Citskovskis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:49, pirms 9 gadiem
lacis67 rakstīja: Tagad visi priecājas bet man pašlaik grūti iedomāties kā šāda komanda pārstāvēs Latviju eirokausos... tur jau būs jāraud nevis jāpriecājas. Bet paši vainīgi Vef, pārāk daudz kļūdu, faktiski valmiera arī neko citu nedarīja kā sēdēja uz vef kļūdām
Nē, nu, protams, labāk jau priecāties kā Latvijas vārdu pārstāv no visas pasaules savākti tūristi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:50, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Viņi jau praktiski uzreiz viņu parakstīja un gadījumā Mailzs jau nebija paņemts?
To es nepateiksu, tad jaaskataas arhiiva sadalja SC, bet shobriid slinkums to dariit
, 2016-05-31 22:51, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mejeris iepriekseejos finaalos gan pieraadiija preteejo.
viņš pierādīja tikai to, ka ir baigais kapātājs, kas visiem jau sen zināms, es to arī zinu un neapstrīdu nekad. jā sanāca, pavilka ar cīņassparu. bet tīri tehniski, pēc skila, nekas īpašs. tāpēc tieši arī šogad neko izcilu neparādīja, tikai izdarīja melno darbu iespēju robežās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:51, pirms 9 gadiem
teo rakstīja: Trīs klauni ar māksliniecisko vadītāju pārcēlās no Liepājas uz Valmieru...
Kam vajadzēja tās piženes svilpt pēdējās 20 sek, liedzot pamatīgas urravas
, 2016-05-31 22:52, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Citskovskis
no Kuldīgs : )
, 2016-05-31 22:52, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Ir nu gan domas lidojums. Frade kā Valmieras aģents? Tu esi skaidrā vai kā?
man vienkārši likās kruta versija par sazvērestības teoriju. bija doma iespēlēt vef fanu starpā, tauta noteikti pavilktos, sāktos izmeklēšanas, skandāli. jautŗiba.
, 2016-05-31 22:52, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Pekja arii
pekja dzer jau trīs dienas, vecais matrozis hehe pats hennessy un braucu gulbja turnīru svinēt uz stoklhoulmu
, 2016-05-31 22:53, pirms 9 gadiem
Malači Valmiera!
Patīk šī komanda šogad - komplektācija, interesants latviešu pamatsastāvs, treneris, komandas gars. Kaut tik nākošgad atkal nesāktos nepārdomāti lēmumi no tās vadības, kā iepriekšējos gados, kas principā neļāva demonstrēt labu sniegumu jau iepriekš. Un būtu īpaši žēl, ja šogad finālā zaudētu VEFam, komanda, kura neciena vietējo čempionātu, nav pelnījusi to uzvarēt. Domāju, ka nebija neitrālie līdzjutēji šajā sērijā, kuri justu līdzi VEFam, vismaz es tādus nezinu.
, 2016-05-31 22:53, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Valmiera uzvareja 4 speles bet kads vel apsauba vinu speejas
sāp sirds viņiem,ka jaunupēni zaudēja.
, 2016-05-31 22:53, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Arenaa gan visi 53 fani par bileshu trukumu nesudzas
6.speelee biju paarsteigts, ka Areenaa tomeer bija diezgan daudz VEF atbalstiitaaju, jo, kad 4. ceturtdaljaa VEF guva svariigus punktus, tad bija paarsteidzoshi skaljas ovacijas un kad Valmieras speletaji meta sodinjus, tad bija diezgan skalja svilpsana. Es nezinu, kaapeec shie cilveki neatbalstiija savu komandu veel aktivaak, ar saukljiem utt.
, 2016-05-31 22:53, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Tas HMB vienreiz nevar kādu jauku banu dabūt? Aizej Bērziņa sadaļā lūdzu un uzraksti kaut ko tur.
SLikts cilvēks tu es Eidvīn
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:54, pirms 9 gadiem
Tātad, godātie tautieši un Latvijas basketbola cienītāji! Gribētos tik zemas kvalitātes pusfināla un fināla tiesāšanas spēles tuvākā nākotnē Latvijas basketbolā vairs neredzēt. Pilnam idiotismam iztrūka tiesnešu un spēlētāju saskūpstīšanās laukumā. Kopumā neskatāms basketbols, kas nenesa gandarījumu. Ja Latvijas basketbola vēstures pārrakstīšanai bija jāredz viss šis balagāns un nekompetence ... bez komentāriem. Manuprāt, Latvijas basketbola pienesumam būs tikai liels mīnuss, ko iespējams redzēsim drīz - Latvijas Valstsvienības Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā.
, 2016-05-31 22:55, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kur tu tādu murgu izdomāji? Nē, tiešām?
nu pag, tev kā ar nopietnību? tpū, tas ir, ar humora izjūtu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:56, pirms 9 gadiem
Jānis 'Curry' Kaufmanis , amazing. Pelnīti, Valmierai tituls. VEF derētu nnākamsezon arī Cruz, Bostic, un PelnītiHarelsonu
, 2016-05-31 22:56, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: viņš pierādīja tikai to, ka ir baigais kapātājs, kas visiem jau sen zināms, es to arī zinu un neapstrīdu nekad. jā sanāca, pavilka ar cīņassparu. bet tīri tehniski, pēc skila, nekas īpašs. tāpēc tieši arī šogad neko izcilu neparādīja, tikai izdarīja melno darbu iespēju robežās.
Varbuut tev arii ir sava dalja taisniibas, ka gaidu vairaak, nekaa vajadzeetu, tachu, manupraat, vins ir spejigs vaakt savus 10 punktus un 8 atlekushaas vismaz LBL izslegsanas spelees
, 2016-05-31 22:56, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Robi tas tu?
kas? nesalīdzini mani ar kādām salagām, es 91 jau ar BMW karinājos pa brīvības ielu
, 2016-05-31 22:56, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur vins vilka? Biju uz 6.speeli klaatienee un vins meta n-tos kjiegeliishus, meeginot apspeeleet Blauu. Vins ir pelniijis kritiku par savu sniegumu, jo sezonas gaitaa raadiija pavisam citu sniegumu un pret daudz meistariigaakiem sedzeejiem.
nu tu ar vienu spēli paskaties un kaut ko tur saki... ok viņš pret CSKA pats atceros kā spēlēja, ģērba šos ārā Rīgā, lai kā tur CSKA ar motivāciju tai spēlē bija... bet Meiers arī nav punktu mašīna, viņš spēlē labi tad, kad viņam dod labas piespēles, kur viņš var atrauties garām un iemest. Atšķirībā no Rozīša, ja viņam padod bumbu kur viņš ir labākā pozīcijā par pretspēlētāju, viņš ieliks grozā, nevis aizmetīs garām un tad rokas plātīs....

Te ir viņu kopējie punkti sērijā, Meiers tomēr aiziet vadībā un pat neteiksim, ka ar labākām minūtēm kā tiem abiem

Blaus 38
Rozitis 43
Meiers 62
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:58, pirms 9 gadiem
raveetaajs rakstīja: Jānis 'Curry' Kaufmanis , amazing. Pelnīti, Valmierai tituls. VEF derētu nnākamsezon arī Cruz, Bostic, un PelnītiHarelsonu
Cerams, ka nepaturees Harelsonu, kurs tikai maak mest 3niekus, pat kad vinju sedz mazaaks pretspeleetaajs, nevis spiezh vinju zem groza un izmanto auguma un masas paarsvaru, bet met kaut kaadus dullus pustaalos vai taalos metienus.
, 2016-05-31 22:58, pirms 9 gadiem
Armands tika marinēts par daudz, manuprāt, bet ar dažām epizodēm 7 spēlē tomēr MVP nevar piešķirt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:59, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: 91 gads, krasava
ehh nostaļgija kur tie laiki, kad no Rīta sāki Ķengaragā tā pēc nedēļas jau kurzemes laukos kur dzer, tie bija laiki, a nekā tagad, kad dokumentus no vien uz otru kabinetu tik nēsāt māk
, 2016-05-31 22:59, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka nepaturees Harelsonu, kurs tikai maak mest 3niekus, pat kad vinju sedz mazaaks pretspeleetaajs, nevis spiezh vinju zem groza un izmanto auguma un masas paarsvaru, bet met kaut kaadus dullus pustaalos vai taalos metienus.
Ventiņus sadragāja ar reb + lay up
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 22:59, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Varbuut tev arii ir sava dalja taisniibas, ka gaidu vairaak, nekaa vajadzeetu, tachu, manupraat, vins ir spejigs vaakt savus 10 punktus un 8 atlekushaas vismaz LBL izslegsanas spelees
nu izlases kandidātam ta kā pienāktos.
bet likās pārāk uzkrītoši Mejera ipatnība uzbrukumos, kad viņam iedod brīvam, viņš atmet atpakaļ piespēli, vienīgi, ja gaisiņu uzmet, tad danko. un iemet tikai tos metienus, ko izkapā groza tuvumā cīnoties. tev liekas, ka tāds spēlētājs var būt līderis? tikai nosacīti, ar cīņassparu un raksturu, ne jau kā punktu guvējs.
, 2016-05-31 23:00, pirms 9 gadiem
Apsveicu Valmieru ar fenominālo uzvaru! Izcili nokomplektēts sastāvs un labs treneris! Latvisks sastāvs! Vef ar saviem leģiem var iet māju tālāk...brīžiem jau palika žel to Vef latviešu spēlētāju... Uzskatu, ja ka vef spēlētu ar latviešu spēlētājiem tad rezultāts arī varēja būt cits...Meiers, Mejeris, Bērziņš vispār bija kā pazuduši ar maz minūtēm.. Šajā gadījumā ir spēkā teiciens ka uzvarētājus netiesā, bet šeit zaudēja visa tā izslavētā leģionāru plejāde ar Harelsonu, Kruzu un Bostiku priekšgalā! Valmiera malači! Prieks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:01, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu tu ar vienu spēli paskaties un kaut ko tur saki... ok viņš pret CSKA pats atceros kā spēlēja, ģērba šos ārā Rīgā, lai kā tur CSKA ar motivāciju tai spēlē bija... bet Meiers arī nav punktu mašīna, viņš spēlē labi tad, kad viņam dod labas piespēles, kur viņš var atrauties garām un iemest. Atšķirībā no Rozīša, ja viņam padod bumbu kur viņš ir labākā pozīcijā par pretspēlētāju, viņš ieliks grozā, nevis aizmetīs garām un tad rokas plātīs....

Te ir viņu kopējie punkti sērijā, Meiers tomēr aiziet vadībā un pat neteiksim, ka ar labākām minūtēm kā tiem abiem

Blaus 38
Rozitis 43
Meiers 62
Vai tas buutu daudz prasiits, ja Meiers mestu divciparu skaitli punktu ailiitee videeji speelee? Manupraat, nee.
, 2016-05-31 23:01, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka nepaturees Harelsonu, kurs tikai maak mest 3niekus, pat kad vinju sedz mazaaks pretspeleetaajs, nevis spiezh vinju zem groza un izmanto auguma un masas paarsvaru, bet met kaut kaadus dullus pustaalos vai taalos metienus.
nemelo, sestajā spēlē es redzāju, kā viņš iemeta pustālo groza tuvumā pēc pagrieziena, varbūt pat atliecienā. veselu vienu reizi!!.
, 2016-05-31 23:01, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kas jums ir ar to VTB? Tā ir otrā spēcīgākā līga eiropā un nebūtu krievu līga ja ne fiba....Kāpēc mēs nevaram būt kā igauņi?
Kādā sakarā šeit atkal igauņi jāpiesauc?
, 2016-05-31 23:01, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kas jums ir ar to VTB? Tā ir otrā spēcīgākā līga eiropā un nebūtu krievu līga ja ne fiba....Kāpēc mēs nevaram būt kā igauņi?
vēl viens "Igaunija ir paradīze" - kādā sakarā tad šoreiz igauņi?
, 2016-05-31 23:02, pirms 9 gadiem
Nez mazo Sķēli jau apmācījis kā pareizi līniju veidot hehe Būtu jūs redzējuši cik AIgars varēja pa vienu nakti nopūst
, 2016-05-31 23:02, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu izlases kandidātam ta kā pienāktos.
bet likās pārāk uzkrītoši Mejera ipatnība uzbrukumos, kad viņam iedod brīvam, viņš atmet atpakaļ piespēli, vienīgi, ja gaisiņu uzmet, tad danko. un iemet tikai tos metienus, ko izkapā groza tuvumā cīnoties. tev liekas, ka tāds spēlētājs var būt līderis? tikai nosacīti, ar cīņassparu un raksturu, ne jau kā punktu guvējs.
Es jau negaidu, ka vins buus tikpat rezultatiivs kaa Pako vai Bostiks, nee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:03, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nemelo, sestajā spēlē es redzāju, kā viņš iemeta pustālo groza tuvumā pēc pagrieziena, varbūt pat atliecienā. veselu vienu reizi!!.
To es atceros, bet vinja precizate shajos finaalos runaa pati par sevi
, 2016-05-31 23:03, pirms 9 gadiem
Kā Rīgas basketbols nolaidies, kā vispār kaut kas tāds var notikt? Bet nu jāapsveic Valmiera, man kā izbijušam vidzemniekam prieks. Tagad VEFs lai padomā, citādi paliks par vēl lielāku apsmieklu.
Slēpts komentārs: WKS
, 2016-05-31 23:04, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: pa lielam, tādi ir visi LV puikas iekš VEF, izņemot Boni
nu tak jau, Strēlnieks, Meiers, Mejeris, izteikti darba rūķi. es nezinu,Vildi vispār skaitīt, kā spēlētāju? Geks, vēl laikam ne šis ne tas. vienkārši zaļš gurķis. un tad Bonis, kuram būtu jābūt uzbrukuma līderim, vilcējam.punktu mašīna.
, 2016-05-31 23:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Paskaties uz Kalev, kā viņi spēlē, nav liela problēma tas VTB kā to šeit pataisa...Igaunija diemžēl ir labu tiesu priekšā mums, es pats reāli apsveru iespēju tur strādāt braukt, netālu un labs piķis uz rokas
Kalev tomēr Igaunijā dominē un neredzu no VTB viņiem kādus citus sasniegumus. VEF jau pāris gadus nedominē..
, 2016-05-31 23:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Paskaties uz Kalev, kā viņi spēlē, nav liela problēma tas VTB kā to šeit pataisa...Igaunija diemžēl ir labu tiesu priekšā mums, es pats reāli apsveru iespēju tur strādāt braukt, netālu un labs piķis uz rokas
Kur viņi ir labu tiesu priekšā? Basketbolā? Šis ir sporta portāls, bet gausties par sliktu dzīvi Latvijā var iet uz delfiem
, 2016-05-31 23:05, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tas buutu daudz prasiits, ja Meiers mestu divciparu skaitli punktu ailiitee videeji speelee? Manupraat, nee.
Protams, ka ne, bet viņu arī laukumā laida uz 15 minūtēm pa spēli... Blaus spēlēja 19 pāri, ok Rozītis mazāk kā šie abi. Vispār ja tīri status skatās, tad Rozītis tik švaki nemaz finālā neizskatās pie viņa spēles laika, salīdzinot ar sezonā novēroto...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:06, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kas jums ir ar to VTB? Tā ir otrā spēcīgākā līga eiropā un nebūtu krievu līga ja ne fiba....Kāpēc mēs nevaram būt kā igauņi?
ja nebūtu FIBA....Nu šajā situācijā, tad prioritātei ir jābūt FIBA. Iegaumē, ka krieviem nekad un nekādos apstākļos basketbolā neļaus taisīt Eiropas nozīmes līgu. Un pareizi dara. VTB, lai cik tur spēcīgi krievu klubi, ir un paliks marģināls turnīrs. Kur šie paši krievu klubi līdz PO šķiros spēles un vadošie pret VEF nespēlē ar pilnu atdevi.
, 2016-05-31 23:07, pirms 9 gadiem
WKS, tu tak esi viens riktīgs nerealizējies Rīgas mopsis!
, 2016-05-31 23:07, pirms 9 gadiem
Vocā bija fantastiska atmosfēra, bija tā pārpildīts ka cilvēki sēdēja uz kāpnēm, stāvēja kājās un balkons arī pārbāzts! Visi fani bļāva vienoti! Vefiņi nemāk zaudēt!
, 2016-05-31 23:07, pirms 9 gadiem
A.Berzins un Laksa triumfeejushi LBL-aa jau ar 3.klubu, starp citu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:08, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: es pats reāli apsveru iespēju tur strādāt braukt, netālu un labs piķis uz rokas
nu ja tur bez valodas zināšanām var to labo piķi raut, uz priekšu! bet ta jautājums kas ir ''labs piķis''
, 2016-05-31 23:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nu un, ka nedominē? Jā slikti, ka neaizvadīja pilnu sezonu LBL, bet tāpat kaut ko brēkt par VTB ir lieki
ok bet rezultāts arī ir - klubs grimst un spēlē tikai dažiem draugiem ģimenēm ..
, 2016-05-31 23:09, pirms 9 gadiem
Štelmis šodien gan jau izders divus jack danielus, vecais matrozis hehe, aknu vecam talantam nenodzeris
, 2016-05-31 23:09, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ja vafelēm būtu sakarīgs treneris, paņemtu šo sēriju ar 4:0 vai 4:1, ar tādu atkritumu, kā Gailītis loģisks iznākums - Valmiera ar LBL viduvējībām paņem titulu. Skumīgs līmenis LBL.
Tu pesimistiskais kakuci ej tak vienreiz pakaries! Kur tādi borzīgi kā tu rodas- vafeļu faneli lai tev veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:10, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu tu ar vienu spēli paskaties un kaut ko tur saki... ok viņš pret CSKA pats atceros kā spēlēja, ģērba šos ārā Rīgā, lai kā tur CSKA ar motivāciju tai spēlē bija... bet Meiers arī nav punktu mašīna, viņš spēlē labi tad, kad viņam dod labas piespēles, kur viņš var atrauties garām un iemest. Atšķirībā no Rozīša, ja viņam padod bumbu kur viņš ir labākā pozīcijā par pretspēlētāju, viņš ieliks grozā, nevis aizmetīs garām un tad rokas plātīs....

Te ir viņu kopējie punkti sērijā, Meiers tomēr aiziet vadībā un pat neteiksim, ka ar labākām minūtēm kā tiem abiem

Blaus 38
Rozitis 43
Meiers 62

Vai tas buutu daudz prasiits, ja Meiers mestu divciparu skaitli punktu ailiitee videeji speelee? Manupraat, nee.
es teiktu, ka pēc meistrība, Rozīts ir augstāks par Meieru, tīri fiziski, kā arī rakstura ziņā, jā, viņš zaudē. . vēl vajag ņemt vērā, komandas spēlēs stila īpatnības, uz ko vispār tiek spēlēts.
un Rozītis kustībā var ļoti labi nospēlēt. 6 spēlē tie divi danki, no kuriem viens bija pat kopā ar visu mejera bloku sejā/bumbā. tā ka, var viņš ja grib.
, 2016-05-31 23:10, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: WKS, tu tak esi viens riktīgs nerealizējies Rīgas mopsis!
kas tev pret Rīgu? pārdaugavā būs vīri, kas nepiekritīs tev. RUMBULĀ sev neesi bijis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:12, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Vildes sakarā man patika tas, ka treneri aizliedza viņam daudz svaru zālē strādāt, ja viņš pieliks tehniku, tad labs LBL un varbūt augstāka līmeņa kaplis būs....Geks pa lielam šajā līmenī arī ir kā darba rūķis, citu izdarīt viņam ir grūti
vo, viņam kopā ar Šeļakovu vajag aerobikas nodarbības apspīlētos triko kostīmos. !!
, 2016-05-31 23:13, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kur grimst? Tas, ka nestrādā ar faniem ir cita lieta, ja normāli strādātu, tad pat uz to VTB ietu
kopš atlaida Zavackas un Bērziņu klubs vairs nav pievilcīgs, tāpēc vairs nefanoju līdzi, protams Rowlends, dēļ viņa vien gāju uz Arēnu ,kad pirmais stāvs vēl bija pārpildīts, dzēru sņabi no kolas pudeles un skatījos kā zavackas trīņus mētā CSKA hehe
, 2016-05-31 23:13, pirms 9 gadiem
Zhena V2, tev taisnība. Rumbulā kādu laiku nav izdevies pabūt. Kopš lietoti autiņi vairs neinteresē, tur īsti vairs nav , ko darīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:13, pirms 9 gadiem
Zhena V2 rakstīja: kas tev pret Rīgu? pārdaugavā būs vīri, kas nepiekritīs tev. RUMBULĀ sev neesi bijis?
Rīga ir jauka pilsēta ja vien tur nedzīvotu tik daudz sportisko laužu
, 2016-05-31 23:13, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ja vafelēm būtu sakarīgs treneris, paņemtu šo sēriju ar 4:0 vai 4:1, ar tādu atkritumu, kā Gailītis loģisks iznākums - Valmiera ar LBL viduvējībām paņem titulu. Skumīgs līmenis LBL.
protams tas, ka Šteļmaheris kā viņu lietuvieši sauca apspēlēja Gailīti vienos vārtos finālsērijā ir skaidrs kā diena... ne sūda es neredzēju kā Gailītis kaut ko diriģēja komandas spēlē... kā šie mauca, tā arī turpināja. Paļāvās uz Kruzu un Mejeri, ka šie būs līderi arī finālā, kad tas buksēt sāka es kkā neredzēju kur tika kaut kas mainīts... kā blieza abi, tā turpināja pa 30 min spēlē...Kamēr Valmiera iznāca reāli uz 7 spēli normāli aizsardzībā atstrādāt. Valmierai 4 kļūdas un 9 stīli, VEFam 15 kļūdas un 1 stīls... te arī rezultāts
, 2016-05-31 23:14, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: Zhena V2, tev taisnība. Rumbulā kādu laiku nav izdevies pabūt. Kopš lietoti autiņi vairs neinteresē, tur īsti vairs nav , ko darīt...
Būs iemesls tevi aizvest vēlreiz
, 2016-05-31 23:15, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Turklāt mūsu pašu Ģenerālis ir viens no VTB līgas dibinātājiem. Par ko te Valjera un vēl daži izteicās, ka esot fanojuši par VEF, kad redz Ģenerālis esot bijis pie stūres, jo tad zāle esot bijusi zāļāka un debesis zilākas.
Muļķības!
Viņš ar Šarūnu izveidoja NEBL!!!
, 2016-05-31 23:16, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Vildes sakarā man patika tas, ka treneri aizliedza viņam daudz svaru zālē strādāt, ja viņš pieliks tehniku, tad labs LBL un varbūt augstāka līmeņa kaplis būs....Geks pa lielam šajā līmenī arī ir kā darba rūķis, citu izdarīt viņam ir grūti
pa lielam, tur jau ne tik daudz aizliegt, kā vienkārši mainīt nodarbību stilu, ieviest tāda režīma treniņu, kā boksa, ar nelielu svaru, bet ar intensitāti. nevis grūst maksimālo svaru ar 5iem atkārtojumiem.
, 2016-05-31 23:16, pirms 9 gadiem
Zušu Varim Zeltu!
, 2016-05-31 23:16, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: lai paliek margināls, bet Fiba lika to pataisīt par Krievijas čempionātu, tas man nepatika
kā jau teicu: tikai naivais var domāt, ka krieviem jebkad ļaus taisīt ko vairāk par savu čempionātu. To var attiecināt praktiski uz viesiem sporta veidiem
, 2016-05-31 23:16, pirms 9 gadiem
Sāniņš rakstīja: Rīga ir jauka pilsēta ja vien tur nedzīvotu tik daudz sportisko laužu
pēdējo reizi Valmierā biju, kad vēl pagāšvasar vedu uz valmieras zonu pasilku brataniem, skaista vieta
, 2016-05-31 23:16, pirms 9 gadiem
Tā ir UZVARA Valmierai, kas rakstāma zelta burtiem, ne tikai lielajiem burtiem vien!!
Paldies čaļiem par fantastisko pašatdevi, ticību uzvarai, paldies kluba cilvēkiem (darbu visas sezonas garumā, un arī par fanu telts ideju) , un līdzjutējiem--visi kopā UZVARĒJĀM! Un nav svarīgi, kad nākamreiz būs līdzīgs panākums- izbaudam šodienu, kas paliks vēsturē, un klātesošo atmiņās.. !
Un tieši tāpēc valmieriešiem nav laika šobrīd rakstīt komentārus...

Malači visu citu pilsētu līdzjutēji, kas arī bija par Valmieru, un arī tiem, kas bija par VEF un ar cieņu pieņem zaudējumu!!! Basītis rullē...cīnījās līdzīgas , un stipras (ne vājas!!, kā daži raksta) komandas!!
Mani protams interesētu, cik atnāktu, ja VOC būtu bezizmēra. Visas biļetes pazuda stundas laikā, tāpēc domāju, tas cipars, kas bija zālē, būtu jāreizina ar 3 vismaz.. Un tiešām domāju, ka to atbalstu, ko saņēma komanda Latvijā var reti saņemt jebkura komanda jebkurā sporta veidā
, 2016-05-31 23:17, pirms 9 gadiem
Argonaut rakstīja: Tā ir UZVARA Valmierai, kas rakstāma zelta burtiem, ne tikai lielajiem burtiem vien!!
Paldies čaļiem par fantastisko pašatdevi, ticību uzvarai, paldies kluba cilvēkiem (darbu visas sezonas garumā, un arī par fanu telts ideju) , un līdzjutējiem--visi kopā UZVARĒJĀM! Un nav svarīgi, kad nākamreiz būs līdzīgs panākums- izbaudam šodienu, kas paliks vēsturē, un klātesošo atmiņās.. !
Un tieši tāpēc valmieriešiem nav laika šobrīd rakstīt komentārus...

Malači visu citu pilsētu līdzjutēji, kas arī bija par Valmieru, un arī tiem, kas bija par VEF un ar cieņu pieņem zaudējumu!!! Basītis rullē...cīnījās līdzīgas , un stipras (ne vājas!!, kā daži raksta) komandas!!
Mani protams interesētu, cik atnāktu, ja VOC būtu bezizmēra. Visas biļetes pazuda stundas laikā, tāpēc domāju, tas cipars, kas bija zālē, būtu jāreizina ar 3 vismaz.. Un tiešām domāju, ka to atbalstu, ko saņēma komanda Latvijā var reti saņemt jebkura komanda jebkurā sporta veidā
es vēl nedēļu svinēšu ar brataniem šito uzvaru stokhoulmā, plus gulvja veiksmīgo turnīru hehe
, 2016-05-31 23:18, pirms 9 gadiem
sjav davai davai kurš vēl dzer? go go og
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:18, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Šeļakovam jau par vēlu koka klucis
nē, nu jā, šamais jaunāks, mož var vēl glābt
Slēpts komentārs: WKS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:19, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Nevienu brīdi neesmu bijis vafeļu fans, finālsērijā man vafeļu uzvara interesēja tik daudz kā tas, ka viņi ir no Rīgas, neredzu iemeslu fanot par lauku komandu ar LBL viduvējībām.
bildi nomaini musļik
, 2016-05-31 23:20, pirms 9 gadiem
Zhena V2 rakstīja: pēdējo reizi Valmierā biju, kad vēl pagāšvasar vedu uz valmieras zonu pasilku brataniem, skaista vieta
es laikam kādā 2009. vai ap to laiku apm, trūka VEFam fanu busā un mēs pievienojāmies, aliņš un viss. Bijām VOCā un bļāvām visu spēli un karogu vicinājām, beigās VEF arī vinnēja par lielu pārsteigumu, jo abas toreiz bija viduvējas komes... bet Valmiera labāka. Redz kā tagad finālā šie spēlēja.
, 2016-05-31 23:21, pirms 9 gadiem
vaslmiera vaslmiera valmiera he he izsitu logu vilcienā dzeram tālāk kur jūs draugi?
, 2016-05-31 23:21, pirms 9 gadiem
kursš piektdien uz stokhoulmu?
, 2016-05-31 23:22, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: noteikti, ka var, tikai vai pats vēlas
es domāju, viņam bija tāds spēcīgs apsēdiens psiholoģiskā ziņā. kad tikko ieradās, tad tieši trāpija uz izlases viļņa, likās, wow, visi par mani sajūsmā, esmu izlasē, es spēlēšu basīti, un tad, še tev, netiek pat laukumā pret "kaut kādu tur valmieru??"
, 2016-05-31 23:22, pirms 9 gadiem
Tiesāšana finālsērijā KATASTROFA!!!
A.Bērziņš dara ko grib un tiesneši tik klusē ar svilpēm mutē.
JA tik bēdīgi ar tiesnešiem, tad varēja uz finālsēriju uzaicināt ārzemju tiesnešu, lai viss objektīvāk, konsekventāk..
, 2016-05-31 23:23, pirms 9 gadiem
ejam pīpēt uz perona, kaljānu neatļāva kupejā hehehe dzeram tīrajā hennessy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:24, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Nevienu brīdi neesmu bijis vafeļu fans, finālsērijā man vafeļu uzvara interesēja tik daudz kā tas, ka viņi ir no Rīgas, neredzu iemeslu fanot par lauku komandu ar LBL viduvējībām.
Bet viduvēja lauku komanda paņem titulu. Protams, tas arī VEFa pagrimuma rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:24, pirms 9 gadiem
piedzirdījām kontrolieri, atdeva man zīmogu haha
, 2016-05-31 23:25, pirms 9 gadiem
Armands Šķēle MVP!
, 2016-05-31 23:25, pirms 9 gadiem
vēl varētu, kādas dienvidamerikānu dejas Vildem ar šeļakovu, teiksim, Salsu vai Tango, tikai jāizdoma, kurš no viņiem vada. tīri, kustību koordinācijai, lai vieglākas līganākas kustības. ne velti labākie futbolisti nāk no dienvidamerikas un spānijas.
, 2016-05-31 23:25, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: trolli atver acis
kādas 2.5 promiles jau ir hehe TEle2 internets kā'vienmēr nizčag
, 2016-05-31 23:25, pirms 9 gadiem
eju ar zīmogu biļete pārbaudīt, izmetīsim vef fanus ārā no vilcienā hehe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:26, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: viņš nespēlēja traumas pēc, bet tā es domāju, ka Gailītis viņu daudz būtu izmantojis tīri fiziskā spēka ziņā
uzkrītoši pagaidām ir tas, ka viņš galīgi nejūt spēli, nelasa notiekošo, neprot ieņemt pozīciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:27, pirms 9 gadiem
Labi,ka Valmierā- forši pie pārpildītām tribīnēm, nevis tukšā Arēna Riga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:27, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tikai nebus ko mest jo vafleem nav fani
kāds 2m basketbilists atņēma zīgo hehe neko cīnos tālāk dzeram tīrajā
, 2016-05-31 23:28, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ja naudas nebūs, tad Valmiera atkritīs atpakaļ, tāpat kā ikviena cita komanda
nu ja vefam nebutu valsts naudas sen jau ta vatnjiku fabrika nepastavetu kaut gan 5 skatitaji arena par to jau liecinaja visa gada garuma
, 2016-05-31 23:31, pirms 9 gadiem
mazliet par citu tēmu!!
vot tas ir līmenis, LOmažs rezultātīvākais bronzas fināspēlē! Laikam vakar salasījās komentāros, kā es viņu slavēju, uzreiz radās dubultpārliecība par saviem spēkiem! noteikti, tas mans pirksts!!!
man ļoti patika, kā viņš spēlēja, ja nemaldos, pagājušajā u18(?) likās ļoti sakarīgs
, 2016-05-31 23:31, pirms 9 gadiem
tiku apakal' savā kupejā, kontroliere galīgā umatā, tagad visi vatņiki bez biļētēm sakāps hehe hennessy cauri, korķējam vaļā tulamouru GO GO GO GO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:34, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kur grimst? Tas, ka nestrādā ar faniem ir cita lieta, ja normāli strādātu un normālu treneri atrastu kā arī GM pieņemtu darbā, tad pat uz to VTB ietu
Reddneck, Tu tak vienā no iepriekšējiem komentāriem minēji, ka trenerim Gailītim ir jāpaliek, jo šamējais māk ar jaunajiem strādāt u.t.t. .....
, 2016-05-31 23:35, pirms 9 gadiem
man vēl mājās kur zavacka VEF krekls palicis, šodien dzeram arī'par veco labo VEF, eh jāuzpīpē kaljans, tagad var, jo kontroliere atrubījās, neko neteiks neviens Ķiršu tabaku liekam tagad hehe plaušā jau TULAMOURS tek ko tu dzer?
, 2016-05-31 23:37, pirms 9 gadiem
Aceros ka vel mazurs ar septīto bembi mauca 2009, snaucham tad ed hardy bieži hehe un protam čivas plaušā lējām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:38, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Viņu muižnieks pusfinālā un dālēji sezonā marinēja, puika varēja daudz vairāk spēlēt
vienīgais, kas uzkrītoši, Lomažam miesasuzbūve gandrīz kā cīkstonim, tāds baigi spēcīgs izskatās, nezin, parasti tāda tipa cilvēkiem ir grūtības ar ātruma īpašībām. ne vienmēr, bet lielākoties.
pie u18 viņš izskatījās visstabilākais, nobriedušākais, ar baigo pārliecību, visu laiku gatavs uzņemties, kaujiniecisku raksturu. labs iespaids palika.
, 2016-05-31 23:38, pirms 9 gadiem
kur tik neesmu dzēris un šņaucis kopš 1986, uzdzeram Belugu pa virsu Tulamouram hehe kaljan gatavs maucu plaušā
, 2016-05-31 23:40, pirms 9 gadiem
šodien arī pūšam protams, kopš 2002 nav diena kad nevelku nāsī hehe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-31 23:41, pirms 9 gadiem
Beluga un tulamours cauri
, 2016-05-31 23:42, pirms 9 gadiem
Esam stacijā Sloka, maucam uz nočāru hehe tas te 25m no stacijas, tomēr jūrmala nav kau kāds tev ķengarags ibio hehe nav vairs dzert 3l jau beidzāš no rīgas kamēr braucām dzzeram visi neguļam
, 2016-05-31 23:43, pirms 9 gadiem
nopirkām 3 jack danielus un uzdzersim tequilu laikam hehe nevaram idzomaat aa
, 2016-05-31 23:44, pirms 9 gadiem
ņemam jack danielus un uzdersim maskovskoju hehe dzīvojam vienreiz hehe ejam pūst aiz nočāra
, 2016-05-31 23:46, pirms 9 gadiem
hehe jāmauc uz Rīgu apakaļ svinēt valmiers uzvara, kurš uz sarkandaugavas pusi brauc no jūrmalas? vajag šoferi 3 cilvēkiem hehe ir 8l šmiga
, 2016-05-31 23:47, pirms 9 gadiem
turpinam pīpēt kaljanu peronā un gaidam kad būs šoferis uz sarkandaugavu hehe nu rakstam PM
, 2016-05-31 23:49, pirms 9 gadiem
hehe ir pacans kas ved uz Sarkadaugavu kurš rīgā vēl pievienbojas dzert un pīpēt kaljanu sarkadaugava, pīpēpju tagad sarkano Mour hehe
, 2016-05-31 23:49, pirms 9 gadiem
brauksim ar Opel omegu hehe drīz piebrauk paciks
, 2016-05-31 23:51, pirms 9 gadiem
maucam paciks piebrauca bet no sakuma dzeram visi ari soferis hehe
, 2016-05-31 23:52, pirms 9 gadiem
izsitām logu stacijai ar jack danielu hehe paciks aizmuka ar opel omegu. mēs mūkam arī hehe gaifdam citu šoferi un pīpējam kaljanu aiz SLokas stacijas toletes
, 2016-05-31 23:53, pirms 9 gadiem
beidzāš maskovskois, ejam uz nočārus jūtu būs akal jautri hehe
, 2016-05-31 23:53, pirms 9 gadiem
Kad Barcelona akal spēlēs, mēš fanosim un dzersim
, 2016-05-31 23:54, pirms 9 gadiem
ņemam akal Belugu
, 2016-05-31 23:54, pirms 9 gadiem
pipec nav beluga, maucam uz citu nočāru kasd bulduros, ejam uz taksi hehe
, 2016-05-31 23:55, pirms 9 gadiem
bet vispirms uz dubultiem pēc šnaucamā hehe protams vispirms slokas nočārā fiziņus paņemšu lai netlaiž alhohols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-01 00:37, pirms 9 gadiem
Lielisks darbs pie sastāva komplektācijas un likumsakarīgs rezultāts. Galvenais tikai nākamgad nesākt taupīt naudu un nespert soli atpakaļ. Jāiet uz priekšu. Starptautiskos mačos Valmierai vēl daudzi darbi darāmi.
, 2016-06-01 02:39, pirms 9 gadiem
Lai arī man nekad nav simpatizējis Štelmahers ne cilvēciski, ne arī kā treneris, bet domāju, ka galvenais finālsērijā bija treneru faktors. Pieredzējušāks un gudrāks treneris par Gailīti būtu ar šo vef sastāvu izmocījis uzvaru pār šo patiesībā diezgan viduvējo (Bērziņš kā mvp vien ko vērts fakts) valmieras sastāvu. Šī arī ir lielākā vef komplektācijas laža, jo ja arī ir neveiksme un izvēlētais treneris sezonas vidū jāatlaiž, kas jau ir laža, tad jāvar sameklēt vietā kaut kādu drošāku variantu, nevis likt vietā savējo zaļo gurķi un cerēt, tas ir pārāk riskanti. Bet visu cieņu valmieras komandai un viņas atbalstītājiem, apsveicu!
, 2016-06-01 07:19, pirms 9 gadiem
Redzēsim, kada bus nakama sezona valmierai, kad puse komandas aizies uz citiem klubiem, un paliks Vīņauds kā lidēris
, 2016-06-01 07:56, pirms 9 gadiem
Berzins ar savu nesportisko uzvedibu jau nu noteikti nebija pelnijis MVP!
, 2016-06-01 08:06, pirms 9 gadiem
Ogo, apsveicu reno putnu un redneku ar krievu līgas kluba izēdienu
, 2016-06-01 08:07, pirms 9 gadiem
Lin#7 rakstīja: Redzēsim, kada bus nakama sezona valmierai, kad puse komandas aizies uz citiem klubiem, un paliks Vīņauds kā lidēris
Ja saglabās Štelmaheru un spēlēs kādā Eiropas turnīrā, tad sastāvs būs spēcīgāks. Cerams izdosies noturēt arī brāļus Šķēles.
Interesantāk būs pavērot VEF, jo no laika gala VEFs ir spējis tikai nozagt pārējo LBL komandu līderus, kurus deldē uz soliņa, lai tikai nogalinātu konkurenci
, 2016-06-01 08:08, pirms 9 gadiem
Apsveicu Valmieru ar uzvaru fināla Trillerī!
Bija pelnijusi uzvaru kā komanda!
VEF leģi Pako un Harelsons galīgi izšāvuši pulveri bija.
Bet nu pretīgāku spēlētāju ar savām izdarībām par slotaskātu es LBL vēsturē nezinu!!!
un vēl MVP ? kādas muļķības
vienozīmīgi Armands Šķēle un Tiesneši!
, 2016-06-01 08:23, pirms 9 gadiem
Tiesnesis Juris Kokainis jau sen ir zābaks.
Tik bezcerīgs tiesnesis.
, 2016-06-01 08:40, pirms 9 gadiem
Sveiki!

Visi, kuri vēlas mani izmest no komforta zonas!
Gribu darboties kādā no industrijām!

Rakstiet uz e-pastu step@stepindustry.com

Paldies.
, 2016-06-01 09:00, pirms 9 gadiem
Laikam Tu esi VEF fans vai neitrālais skatītājs.
Manuprāt, jebkura komanda var būt priecīga, ja viņai ir tāds spēlētājs kā Bērziņš - provokators. Tāds, kurš var izvest no pacietības, sapsihināt pretinieku komandas līderus, panākt, lai tie uzvelkas.
Tak pat idiņam skaidrs, ka dažādas šādas izdarības var iznest no pacietības attiecīgos pretiniekus un tas ietekmē viņu sniegumu - pašai savāc piezīmes, vairāk kļūdās, met neprecīzāk, vai sēž uz soliņa.

Bērziņš ir tas pats kas Komarovs hokejā!
Pats es neesmu Valmieras fans, bet neitrālais. bet, ja man jāizvēlās latviešu klubs (ar vienu legu) vai ārzemnieku klubsar dažiem letiņiem ieroču nesējiem, tad izvēlos pirmo.

Un jautājums tāds, kas sedza pārsvarā HArelsonu finālsērijā? Bērziņš! Un cik punktus Harelsons, kas VTB u.c. čempju spēlēs punktus meta, tagad sameta!?

savsviedoklis rakstīja: Apsveicu Valmieru ar uzvaru fināla Trillerī!
Bija pelnijusi uzvaru kā komanda!
VEF leģi Pako un Harelsons galīgi izšāvuši pulveri bija.
Bet nu pretīgāku spēlētāju ar savām izdarībām par slotaskātu es LBL vēsturē nezinu!!!
un vēl MVP ? kādas muļķības
vienozīmīgi Armands Šķēle un Tiesneši!
, 2016-06-01 10:02, pirms 9 gadiem
Man jau tomēr šķiet, ka tas vidējais līgas līmenis šogad bija mazliet zemāks nekā iepriekšējos pāris gadus sakarā ar kvalitatīvu leģionāru deficītu komandās. Tādi sētas mači sanāk. No LV spēlējošajiem un veselajiem bāleliņiem izlasei šogad derīgi būs 2 (Meiers un Šķēle vecākais). Nu labi, varbūt 3, ja Mejeris brauks (lai gan šaubos, jo būs Bertāns). Tas tomēr par kaut ko liecina.
, 2016-06-01 10:03, pirms 9 gadiem
knaible rakstīja: Slotai MVP gan ir pilnīgs sviests un tiesāšanā šajās sērijās par medaļām arī, bet tas viss nemazina Valmieras panākumu.
Viņš izdarīja tik daudz melnā darba,ieskaitot pretinieka provacēšanu,,,pilnīgi pelnīti MPV MALACIS...
, 2016-06-01 10:11, pirms 9 gadiem
Par legu līmeni daļēji piekrītu! vefam vien no 5 legiem labi ir 2.
Bet līmenis, manurpāt, bija labāks, jo plus mīnus 4 spēkos samērā līdzīgas komandas. To, ko dod liels legu skaits, var redzēt VEFā. Visu gadu legi velk un letiņu spēlētāji spēlē otrās lomas, kas nozīmē, ka nav viņi pieraduši būt par līderiem, jo viņiem to neprasa un par iespējams, ātri sēdina malā, ja kas nesanāk. Finālā pēkšņi daļai vajadzēja uzņemties līderu lomu, bet sanāca, kā sanāca. Nu nevajag legu baru. Tas neko izlasei nedod!

Karalis Lauva rakstīja: Man jau tomēr šķiet, ka tas vidējais līgas līmenis šogad bija mazliet zemāks nekā iepriekšējos pāris gadus sakarā ar kvalitatīvu leģionāru deficītu komandās. Tādi sētas mači sanāk. No LV spēlējošajiem un veselajiem bāleliņiem izlasei šogad derīgi būs 2 (Meiers un Šķēle vecākais). Nu labi, varbūt 3, ja Mejeris brauks (lai gan šaubos, jo būs Bertāns). Tas tomēr par kaut ko liecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-01 10:29, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nav līmenis labāks, top komandām līmenis ir krities, kaut vai bronzas sēriju paskaties
Ko tu visu laiku vari aizbildināties? Tad kad tavas VAFeles uzvārēja Ventspili, tiesi tu biji tas kas rēja, ka pusfinālā bez maz noskaidrojās čempions! Tagad tev atkal, tiesneši vainigi, un vel sazin kas! Tas ka tavs VEF ir impotentu komanda, to tu neredzi! Viss tas VEF projekts iet uz grunti tapat kā Dinamo Rīga, bet tādas komandas kā Valmiera, Ventspils vel būs gadiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-01 10:50, pirms 9 gadiem
bet varbūt citas komes ir kļuvušas stiprākas? Varbūt 6 leģionāri nedod vienmēr vajadzīgo pienesumu? Ja godīgi, es pats esmu rīdznieks. bet man nepatīk VEF modelis. Ļoti nepatīk! Nevaru ciest komandu, kur spēlē galvenās lomas leģionāru varza un letiņi tikai pienes lādiņus.
UN kā tas atsaucas uz izlasi! Tā ar atsaucas, ka letiņi nav pieraduši būt par līderiem. Lai paši beidzot sāk uzņemties līdera nastu.
, 2016-06-01 10:51, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nav līmenis labāks, top komandām līmenis ir krities, kaut vai bronzas sēriju paskaties
Pirms pāris gadiem, kad Nix bija pamatcentrs Vefam, tad līmenis bija augsts, bet tagad, kad Bkv viņš netika beigās uz laukuma, tad līmenis ir krities. TOP komandas varbūt nav tik spēcīgas, bet TOP komanda jau vairs nav VEF un VEnspils tā tagad ir Valmiera.
, 2016-06-01 10:54, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: i.diot, paskaties, ko uzrakstīju, Valmiera reāli uzvarēja dēļ sliktās BKV un VEF komplektācijas un šosezon abas komandas ir vājākas nekā pērn! Impotent tu....Visi šitie rējēji, ka nu līmeni ir labāks utt. ir galīgākais s.ūds, nekas nav labāk, tieši otrādāk, līmenis ir krities un nekas labs tas nav
Valmiera uzvarēja, jo VEF nespēlēja kā komanda, un dažus leģus varēja atlaist. Tagad meklē kaut kādus attaisnojumus, kas tad viņiem traucēja komplektēt to sastāvu? Visu laiku meklē attaisnojumus, kā vecene.
, 2016-06-01 10:58, pirms 9 gadiem
Redrekšņa ierija ar vefogradas petjkinu priekšgalā. Izklīstat pa krūmiem un nomierinaties.
Šobrīd dominē Valmiera un VEF tomēr skaitās lūzeru blice. Bija viņiem iespēja uzvarēt un pierādīt pretējo.
Labāk, lai VEFs turpina dominēt un iespēlēt jaunos otrajā spēcīgākajā līgā aiz NBA VTB
p.s. Petjkins tā arī nespēj iedot info par komandu budžetiem, tātad kārtējais trollēns tukšmuldētājs.
Apsveicu Armandu ar kārtējo titulu!
Go Armand, Go Valmiera!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-01 11:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tu tagad pasaki pilnīgi to pašu, ko es!!!! Sastāvu komplektēja Frade un Gailītis tikai lāpīja to
Jā visi citi vainīgi tikai ne VEF
, 2016-06-01 11:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nix nekad labi nespēlēja, tai sezonā pat garais diegs - Bamba Fals viņu apspēlēja!! Pie tam postā nevarēja NIX viņu apspēlēt, tad par kādu līmeni runā?
ķipa apmeklēji vefa treniņus un skatījies kā šie sparingo? tu tak no sādžas praktiski neizbrauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-02 08:56, pirms 9 gadiem
Redneck...martā, aprilī Tu man rakstīji ka es dzīvoju savā sapņu pasaulītē. ☺...apsveicu VEFu ar sudrabu, tas nav tas sliktākais, jo ja BKV būtu optimālā sastāvā ar Janičenoku ierindā, tad VEFs ar šādu attieksmi paliktu vēl zemāk.