Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LBL pirmās nedēļas saldais ēdiens - VEF pret "Valmieru/Ordo"

Andrejs Siliņš

LBL pirmās nedēļas saldais ēdiens - VEF pret "Valmieru/Ordo"
Viens no VEF jaunā modeļa potenciālajiem līderiem, valmierietis Jānis Bērziņš
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šovakar pulksten 19:30 Rīgas Olimpiskajā Sporta centrā pirmo spēli jaunajā "Aldaris" Latvijas Basketbola līgas (LBL) sezonā aizvadīs Latvijas čempione Rīgas VEF un starpsezonā skaļi sevi pieteikusī "Valmiera/Ordo". Spēles tiešraide LMT Straumē.

LBL jaunā sezona sākās vakar, kad "Ventspils" sakāva "Baronu/LDz", "Jūrmala/Fēnikss" tika galā ar "Jelgavu" un "Liepāja/Triobet" mājās oficiālajā atklāšanas spēlē atdarīja "Jēkabpilij" par zaudējumu bronzas sērijā pavasarī. Šodien turnīrā iesaistīsies vēl divas komandas un galvaspilsēta - VEF komanda Rīgas Olimpiskajā Sporta centrā uzņems "Valmieru/Ordo".

LBL regulārajā sezonā VEF aizvadīs pirmo mājas spēli Rīgā kopš 2011. gada 17. aprīļa, kad Olimpiskajā Sporta centrā pārliecinoši apspēlēja tieši "Valmieru" (109:69). Turpmākajos gados OSC sanācis spēlēt izbraukuma mačus, bet ikdienā šajā sporta bāzē VEF aizvada savu treniņprocesu, tāpēc grozi jebkurā gadījumā komandai ir labi pazīstami.

Starpsezonā VEF notika ievērojamas pārmaiņas - Nikolajs Mazurs, pavasarī aizvedis komandu līdz titulam, nolēma pieņemt jaunus izaicinājumus karjerā, bet viņa vietā par galveno treneri tika iecelts Karloss Frade. Spāņu stratēģa veidotajā komandā būs neierasti daudz leģionāru - kopumā tādi piesaistīti septiņi, bet licences dalībai LBL iegādātas piecas. Par skaļāko jaunpienācēju varētu saukt Meksikas izlases pamata saspēles vadītāju Francisko Krusu, kurš nule kā savas valstsvienības sastāvā izcīnīja ceturto vietu FIBA Amerikas čempionātā. VEF rindās spēlēs basketbolisti ar pieredzi Vācijas un Spānijas čempionātu augstākajās līgās. Piemēram, spāņu spēka uzbrucējs Gilje Rubio savulaik pat kandidēja uz vietu Spānijas izlasē.

Par komandas kapteini iecelts viens no septiņiem latviešu spēlētājiem Artūrs Strēlnieks, kuram šis būs jau ceturtais gads VEF komandā. Ierindā palicis pagājušās sezonas finālsērijas MVP Mareks Mejeris, tāpat Latvijas izlases kandidāti Jānis Bērziņš un Ingus Jakovičs. Klāt nācis Latvijas izlases centrs Mārtiņš Meiers, kuram neatslābt piektā numura pozīcijā ļaus izlases kandidāts Ričmonds Vilde. Pēc īrē pavadīta laikā dažādos citos klubos (arī "Valmierā") VEF atgriezies un gatavs sevi pieteikt jaunā līmenī uzbrūkošais aizsargs Dāvis Geks.

"Valmieras/Ordo" sastāvā no pagājušās sezonas palikuši pieci spēlētāji: Mārtiņš Vīņauds, Aigars Šķēle (pagājušās sezonas otrajā pusē tika īrēts no VEF), Dāvis Rozītis un Viktors Iļjins, kā arī lietuviešu saspēles vadītājs Vītenis Čižausks, kurš vismaz sezonas sākumposmā ir vienīgais leģionārs komandas sastāvā. Jau pagājušajā sezonā valmieriešiem bija solīds sastāvs, kas gan nespēja attaisnot uz sevi liktās cerības. Vasarā pirmais un galvenais darbs bija galvenā trenera postenī iecelt Ainaru Zvirgzdiņu, kurš pagājušajā sezonā lieliski strādāja ar Beļģijas sieviešu čempionāta komandu "Royal Castors Braine".

Klubs starpsezonā piesaistīja sastāvam bijušos izlases spēlētājus Jāni Kaufmani, Raimondu Gabrānu un Artūru Bērziņu (divkārtējs Latvijas čempions, pēdējās divas sezonas VEF rindās), šī gada izlases kandidātu Mārtiņu Laksu un izlases dalībnieku Haraldu Kārli, kuram "Valmiera/Ordo" būs pirmais profesionālais klubs pēc studiju pabeigšanas ASV (savulaik gan pabūts "Barona" sastāvā). Tāpat komandu papildinājis spēka uzbrucējs Ervīns Jonāts, kurš iepriekšējās sezonās bija viens no "Jūŗmalas/Fēniksa" līderiem.

Pārbaudes spēlēs VEF gājis dažādi un to zināmā mērā arī ietekmēja vairāku potenciālo līderu vēlā ierašanās komandā - Kruss pievienojies tikai pagājušajā nedēļā, Jakovičs turpina ārstēt savainojumu, bet Mareks Mejeris un Mārtiņš Meiers līdz septembra vidum bija aizņemti valstsvienībā. Izlases dēļ cieta arī "Valmiera/Ordo" - tajā bija aizņemts ne tikai Kārlis, bet arī galvenais treneris Ainars Zvirgzdiņš. Bez Zvirgzdiņa komanda aizvadīja labu pārbaudes turnīru pret Lietuvas komandām savās mājās, bet pēc Zvirgzdiņa pievienošanās vienīgajā pirmssezonas spēlē pilnā sastāvā valmierieši tikai ar diviem punktiem (79:81) zaudēja Igaunijas čempionei Tartu "Rock".

Skaidrs, ka šovakar ne viena, ne otra komanda vēl nerādīs savu labāko spēli, tomēr viss liecina, ka gaidāma intrigas ziņā aizraujoša cīņa. Kā izskatīsies VEF jaunais modelis Karlosa Frades virsvadībā? Kādu spēles plānu būs sagatavojis "Valmiera/Ordo" stratēģis Zvirgzdiņš? Atbildes meklēsim šovakar Olimpiskajā Sporta centrā!

Aldaris LBL pirmā nedēļa

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
29.09.19:00Ventspils OCVentspils - Barons/LDz85:65
29.09.19:00LapmežciemsJūrmala/Fēnikss - Jelgava60:53
29.09.19:30Liepājas OCLiepāja/Triobet - Jēkabpils92:73
30.09.19:30OSCVEF Rīga - Valmiera/Ordo
1.10.19:00Ogres 1. vsk.Ogre - Latvijas Universitāte
2.10.18:30Jēkabpils SNJēkabpils - Ventspils
3.10.17:00ValgaValka/Valga - Jūrmala/Fēnikss
3.10.18:30Vidzemes OCValmiera/Ordo - Liepāja/Triobet
4.10.20:00OSCLatvijas Universitāte - Barons/LDz

 +19 [+] [-]

, 2015-09-30 09:27, pirms 10 gadiem
Lai Valmiera uzvar. Par lielu Valmieru.

 +16 [+] [-]

, 2015-09-30 09:34, pirms 10 gadiem
Būtu ļoti interesanti, ja Valmiera paņemtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 09:41, pirms 10 gadiem
Vai kādam ir info par biļešu cenām OC uz basīti?

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 09:50, pirms 10 gadiem
Šodien ir iespēja Valmierai iekost vefiņam, kā nekā sezonas sākums

  +8 [+] [-]

, 2015-09-30 09:51, pirms 10 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Vai kādam ir info par biļešu cenām OC uz basīti?
Jaunups runāja kaut ko par 30 eiro kārtīgam eirolīgas klubam!

  +4 [+] [-]

, 2015-09-30 09:56, pirms 10 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Vai kādam ir info par biļešu cenām OC uz basīti?
4 eiro būs cena.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 10:01, pirms 10 gadiem
Apveicu Valmieriešus un melnās kepkas ar sezonas sākumu.

     [+] [-]

, 2015-09-30 10:09, pirms 10 gadiem
padomāju par pozitīvo pusi VEF 7 leģiem.
piemēram, Šmits vai Gludītis attiecīgi Staraķeļeva un zviedra vietā. It kā labi un patriotiski. No otras puses, tagad Jūr un Jel viņiem katram pa 30 minūtēm spēles laika, jānes komanda uz pleciem, bumba rokās izšķirošajos brīžos.

Respektīvi, ja VEF tagad ir daudz jauno talantu leģionāru, tad lielākā daļa no viņiem nedabūs spēles laiku. Līdz ar to, sanāk talantus čakarēt ar minūšu badu.

labi ka VEFs čakarēs talantus ārzemniekus. Tā kā, ka zin, kas labāk tā paša Šmita un Gludīša izaugsmei.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-30 10:11, pirms 10 gadiem
Mmm, šovakar baudīšu vafeles ar Valmieras pienu.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 10:13, pirms 10 gadiem
Ja komandām būs emocijas, būs laba spēle. Baigu kvalitāti rudens sākumā nav ko gaidīt, bet emocijām gan jābūt!

  +4 [+] [-]

, 2015-09-30 10:38, pirms 10 gadiem
Nelielu jautrību izraisa šis teikums:
Klubs starpsezonā piesaistīja sastāvam bijušos izlases spēlētājus Jāni Kaufmani, Raimondu Gabrānu un Artūru Bērziņu (divkārtējs Latvijas čempions, pēdējās divas sezonas VEF rindās)

NU vienkārši monstri, visīstākie izlases balsti. Cik nu katram puisītim ir spēles izlasē? Piecas? Spēlētas uz soliņa blakus medmāsai? Tajos laikos, kad bija jāspēlē ar trešās zortes komandām?
Nez kā tad autors rakstītu par Janičenoku un Blūmu! Pasaules superstāri vai Eiropas basketbola leģendas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 10:42, pirms 10 gadiem
Neuzskatiet mani par heiteri, bet šodien lielākām izredzēm jābūt puikām zaļajās formās! Jā, arī ļoti daudz izmaiņu, bet jau laicīgi savākti visi kopā (izņemot Kārli) un saspēlējušies. Un nekas, ka Zvirgzdiņš pa Arēnu un Lilli dauzījās. Katrā ziņā, ļoti intriģējoši un cerams, spēlē intriga neizplēnēs
Par 4 OT!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 10:45, pirms 10 gadiem
žurnaļuga rakstīja: NU vienkārši monstri, visīstākie izlases balsti. Cik nu katram puisītim ir spēles izlasē? Piecas? Spēlētas uz soliņa blakus medmāsai? Tajos laikos, kad bija jāspēlē ar trešās zortes komandām?
Kaufmanim divas spēles 2010.gadā. R.Gabrāns aizvadīja 13 spēles, visas 2008.gadā.
A.Bērziņam 28 spēles izlasē, visas no 2011.gada līdz 2013.gadam ieskaitot. 5 spēles Eurobasket-2011.

 +11 [+] [-]

, 2015-09-30 10:53, pirms 10 gadiem
Cik diez no tiem, kas par basi Latvijā interesējas, šovakar turēs īkšķus par Valmieru? 90%? 95%? VEFiņam viss ir tik tālu sačakarēts, ka pat bijušie kvēlākie fani ir uzgriezuši klubam muguru. Diez vai tāda nepatika pret kādu basketbola klubu Latvijā jebkad ir bijusi.

Un kā tur Martinsonam pa tiesas prāvām iet? Vai vēl nav sākušās?

     [+] [-]

, 2015-09-30 10:55, pirms 10 gadiem
Ja skatās pēc vārdiem - tad vef ir potenciāli stiprāks! Viennozīmīgi! Valmieru var glābt tikai sezonas sākums. Autors varēja drusku reālāk pateikt par Valmieras pastiprinajumu, ka tas nav nekāds spēks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-30 11:00, pirms 10 gadiem
be_like_mike rakstīja: padomāju par pozitīvo pusi VEF 7 leģiem.
piemēram, Šmits vai Gludītis attiecīgi Staraķeļeva un zviedra vietā. It kā labi un patriotiski. No otras puses, tagad Jūr un Jel viņiem katram pa 30 minūtēm spēles laika, jānes komanda uz pleciem, bumba rokās izšķirošajos brīžos.

Respektīvi, ja VEF tagad ir daudz jauno talantu leģionāru, tad lielākā daļa no viņiem nedabūs spēles laiku. Līdz ar to, sanāk talantus čakarēt ar minūšu badu.

labi ka VEFs čakarēs talantus ārzemniekus. Tā kā, ka zin, kas labāk tā paša Šmita un Gludīša izaugsmei.
Nebūšu populārs, bet teikšu, ka vefa šī gada modelis man patīk. Īpaši piebilde, ka LBL izņemtas tikai 5 licences, t.i. - LBL spēlēs latviešu spēlētājiem būs pietiekami liela loma un iespēja. Otrkārt - leģīšiem acīmredzot būs iespēja mobilizēties tikai krievijas čempim - komandai kopā tas dos iespēju aizvadīt mazāksāpīgi lielāku spēļu skaitu, līdz ar to - iespēju atgriezties (vai vismaz pietuvināties) Latvijas basketbolam! Vienīgais jautājums - kuri būs tie pieci iekš LBL? Ir nojauta, ka Frade varētu nelikt LBL tos pašus-pašus, vienīgi - kuri tie ir!

 +12 [+] [-]

, 2015-09-30 11:03, pirms 10 gadiem
Žēl,kad LTV7 vai VSB netranslē ! Kopējais LBL komandu līmenis kāpj , un tas priecē !

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 11:04, pirms 10 gadiem
Par Valmieras blices uzvaru!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 11:09, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Kur ir pilns? Ir tikai viens, paskaties lejā, visur pretīgās oranžās bimbambola bumbas mirgo pie dienas galvenajiem notikumiem Un starp citu, vai tas nebiji tu, kurš DR rakstā ķļančīja Simpsonus pa LTV6 Dinamo vietā?
esi mazohists pa dzīvi vai vienkārši nav ko darīt? tiešām aktīvi apmeklē, izmanto, komunicē, iegādājies visu to, kas tev riebjas?
Par Simpsoniem - cik sezonas ir tiem un cik KHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 11:15, pirms 10 gadiem
Valmierai jauzvar!

 +17 [+] [-]

, 2015-09-30 11:17, pirms 10 gadiem
nopirku biļetes un iešu uz spēli...
NĒ! nejau Vefiņa dēļ, bet gan lai atbalstītu savas dzimtās pilsētas komandu - VALMIERU ! uz citām VEF'a spēlēm netaisos iet.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-30 11:24, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Kāpēc tas sūda bimbambols ir ielikts pie galvenajām ziņām, bet par LHV spēli tikai sīka informācija pašā apakšā pie nākamajām SC tiešraidēm? Bimbambols pagaidām vēl nav oficiāli atzīts par prioritatīvo komandu sportu Latvijā, arī iekšējo čempionātu līmenī!
Latvijas hokeja čempionāts tomēr izraisa daudz lielāku interesi nekā hokeja analogs. LV hokeja mīļiem daudz labāk patīk Krievijas atklātais čempionāts.

  +6 [+] [-]

, 2015-09-30 11:30, pirms 10 gadiem
brunoje rakstīja: Nebūšu populārs, bet teikšu, ka vefa šī gada modelis man patīk. Īpaši piebilde, ka LBL izņemtas tikai 5 licences, t.i. - LBL spēlēs latviešu spēlētājiem būs pietiekami liela loma un iespēja. Otrkārt - leģīšiem acīmredzot būs iespēja mobilizēties tikai krievijas čempim - komandai kopā tas dos iespēju aizvadīt mazāksāpīgi lielāku spēļu skaitu, līdz ar to - iespēju atgriezties (vai vismaz pietuvināties) Latvijas basketbolam! Vienīgais jautājums - kuri būs tie pieci iekš LBL? Ir nojauta, ka Frade varētu nelikt LBL tos pašus-pašus, vienīgi - kuri tie ir!
jā pieci leģionāri dos ļoti lielas izvēršanās iespējas latviešu basketbolistiem. Ar tiem 5 leģiem pieteik, lai vienīgi viens latvietis būtu laukumā (Meiers/Vilde). A pārējiem 2 nenopirka licenzes, jo VEF visticamāk taupa naudu, vai domā, ka kādu no leģiem drīz izmetīs, jo VEF's konsistenti katru gadu paņem vismaz 1-2 sūdīgus leģus.
Par VEF zaudējumiem LBL! a krievu līgas rezultāts pilnīgi vienaldzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 11:36, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: jā pieci leģionāri dos ļoti lielas izvēršanās iespējas latviešu basketbolistiem. Ar tiem 5 leģiem pieteik, lai vienīgi viens latvietis būtu laukumā (Meiers/Vilde). A pārējiem 2 nenopirka licenzes, jo VEF visticamāk taupa naudu, vai domā, ka kādu no leģiem drīz izmetīs, jo VEF's konsistenti katru gadu paņem vismaz 1-2 sūdīgus leģus.
Par VEF zaudējumiem LBL! a krievu līgas rezultāts pilnīgi vienaldzīgs.
Pērk jau licences uz skaita nevis konkrētam leģim, tā kā vienā mačā var 'but tāds 5nieks, otrā citādāks. Arī interesanti. Šķiet par Krusa un lielā spāņa kvalitāti nav jāšaubās, bet ko darīs jaunākie un kā to visu savāks Frade, ir labs jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2015-09-30 12:03, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Un ko tev tas dos, ka VEF zaudēs?
Patīk tev vai nē, bet VEF ir vajadzīgs LBL!
Man patīka VEF kad to vadīja Double V. Tagadejais ir naudas atmazgašanas projekts, kam uz sporta attīstību ir pajāt!
Žēl to jauniešu, kas nav paspējuši laikus notīties.
VEF nogremdēja iespējamo NBA prospektu Pasečņiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 12:36, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Neko nenogremdēja! Pietiks reiz tos murgus stāstīt, tādas iespējas, ko viņam piedāvāja jau no 18 gadiem neviens cits klubs nebūtu piedāvājis! Viņu drīzāk uz slikto pusi ietekmēja apkārt esošā vide, kas ietekmēja gan pašatdevi, gan treniņus savā brīvajā laikā, jo viņš slinkoja!

Anžejam piedāvāja VEF:
- labus trenerus;
- labu spēļu līmeni;
- diezgan lielas minūtes laukumā;
- labus sparinga partnerus;
- liela treneru ticība;

Viņa minūtes pērn tieši ietekmēja paša ieguldītais darbs vasarā un var teikt, ka tā ir lielākā atšķirība starp Pasečņiku un Porziņģi - individuālais darbs. Cerams, ka apkārtējās vides maiņa ļaus viņam vairāk brīvajā laikā strādāt un attīstīties.
Piekrītu, bet iespējams, ka laikus aizbēga uz ACB, varbūt vēl nekas nav zaudēts.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 12:36, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Ja jau atmazgāšanas projekts, tad kāpēc tieši Bertāns atvērās iekš VEF un tādejādi izpirka? Timma aizgāja uz Zenit, Zaķis uz Olimpiju, Brāļus Kurucus pārpirka spāņi?.....To laikam neredzat, ka spēlētāji, kuri pierādījuši iekš VEF sistēmas tiek spēcīgākos klubos. Ā protams un to arī ignorējat, ka par VEF sistēmu nav nekas slikts lasīts nevienā no intervijām....
Tu turpini stāvēt pret visiem kā klints. Par to Tev respect! Jā, pēc VEF vairāki spēlētāji ir kāpuši pa karjeras kāpnēm un tas ir labi. Smieklīgi vienīgi liekas Rodiona Kuruca piesaukšana pie VEF, ne viņš šeit spēlēja, ne VEF viņu izaudzināja. Bet nu protams, ka sava mundiera uzspodrināšanai VEF to piesauca un piesauks vēl ilgi.
Šodien arī es par Valmieru: simpātisks sastāvs pret ļoti nesimpātisko VEF, tā diemžēl ir. Piemēram, pag.gadā VEF sastāvs bija tiešām simpātisks: daudz mūsu jauno puiku un sabalansēts leģionāru skaits.

  +5 [+] [-]

, 2015-09-30 12:39, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Ja jau atmazgāšanas projekts, tad kāpēc tieši Bertāns atvērās iekš VEF un tādejādi izpirka? Timma aizgāja uz Zenit, Zaķis uz Olimpiju, Brāļus Kurucus pārpirka spāņi?.....To laikam neredzat, ka spēlētāji, kuri pierādījuši iekš VEF sistēmas tiek spēcīgākos klubos. Ā protams un to arī ignorējat, ka par VEF sistēmu nav nekas slikts lasīts nevienā no intervijām....
Jaunup, nevajag tā stresot.
Timma un Zaķis neko daudz neieguva pārnākot no Ventspils, it īpaši Zaķis (nedomāju finansiāli ).
Argumenti par Pasečņiku - tur jau klubs kļūdījās, ka cerēja, ka spēlētājs (vecumā pēc 16 gadiem) pats zin, ko tam vajag un to arī darīs. Pastāv tomēr daudz līdzekļu, kurus varētu pielietot, lai motivētu strādāt.
Visbeidzot basketa klubs, kas nespēlē Eirokausos? Kāda tur izaugsme? VTB sūdu līga nav tas poligons, kurā latviešu klubam baigi augt. VTB nabagiem Ventspils pārbrauc pāri.
Leišu klubi ir piemērs uz kuru jāiet VEF-am, bet viņi to nedara. Rytas vairākkārt ir Eirokausu izcēluši, kamēr VEF ir dabūjis banu no Eirokausiem. Tā varētu ilgi turpināt (korupcija, atkati, melošana tautai/faniem, utt.), kādēļ VEF kļuvis par nīstamu kantori.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 12:48, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Patīk tev vai nē, bet VEF ir vajadzīgs LBL!
Piekrītu, ka vajadzīgas spēcīgas komandas, bet ieteikti neieciklēties uz konkrētu nosaukumu. Un nebūs dižo simpātiju pret šiem trim burtiem, kamēr nebūs jūtams,ka arī VEFam to līgu vajag.
Slēpts komentārs: karliz12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-09-30 13:15, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Ja jau atmazgāšanas projekts, tad kāpēc tieši Bertāns atvērās iekš VEF un tādejādi izpirka? Timma aizgāja uz Zenit, Zaķis uz Olimpiju, Brāļus Kurucus pārpirka spāņi?.....To laikam neredzat, ka spēlētāji, kuri pierādījuši iekš VEF sistēmas tiek spēcīgākos klubos. Ā protams un to arī ignorējat, ka par VEF sistēmu nav nekas slikts lasīts nevienā no intervijām....
Zaķi uzaudzināja Venspils un viņam potenciāls bija NBA drafta otrā kārta, par ilgu viņš palika LV. Bertānu Butauts nelaida laukumā, kad leģi satraumējās, tad beigās uzlaida un viņu Vefs neuzaudzināja veiksmīga apstākļu sakritība deva viņam spēles laiku. Kurucs nav vēl izzaudzis, bet labi, ka viņš aiztinās prom no Vefa. Par Timmu varētu piekrist, jo pie Mazura viņam uzticējās un tad viņš sevi labi parādija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-09-30 13:21, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Zaķi uzaudzināja Venspils un viņam potenciāls bija NBA drafta otrā kārta, par ilgu viņš palika LV. Bertānu Butauts nelaida laukumā, kad leģi satraumējās, tad beigās uzlaida un viņu Vefs neuzaudzināja veiksmīga apstākļu sakritība deva viņam spēles laiku. Kurucs nav vēl izzaudzis, bet labi, ka viņš aiztinās prom no Vefa. Par Timmu varētu piekrist, jo pie Mazura viņam uzticējās un tad viņš sevi labi parādija!
Nosauc kaut vienu LBL klubu, kura spēlētāji pēc spēlēšanas tur atrod tādas darba vietas, kā tas ir pēc spēlēšanas VEF. Bilbao, Olimpija, Zenit, NN, Barcelona...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 13:23, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Starting 5 ganjau būs
PG - Cruz
SG - Hakansons
SF - Bonis
PF - Rubio
C - Meiers

Viņus mainīs Spīdijs, Geks, Strēlnieks, Mejeris, Nankivils un Vilde

Latvieši spēlēs pietiekami, jo būs ātrs spēles ritms ar daudz maiņām, domāju VEF paņems ar kādiem +10
P.S. Dārgie heiteri - ja nav ko labu teikt, nesakat neko
Zvirgzdiņš uzliks mainīgo Zona uz cilvēks cilvēku un tāds Kruss vairs neko izdarī nevarēs.
1.čižauskas/Gabrāns
2.šķēle/kaufmanis
3.Laksa/kārlis
4.Bērziņš/Jonāts
5.Rozītis/Iļins
Vīņauds
Ļoti sabalansēts sastāvs un treneris praktiski visu sastāvu pazīst. Gandrīz visi met trojku, bet Vef leģi vilks deķi uz savu pusi. Vef ir favorīti, bet ne tik ļoti, lai Valmierai nebūtu izredzes.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 13:23, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Ja VEF nevajadzētu, tad gan jau uztaisītu jauniešu komandu un sezonu ar viņiem nospēlētu, kamēr pamatkomanda spēlētu tikai EK un VTB.....Jums ir pārāk lielas problēmas ar VEF
Akdies, tu pats tiešām šim visam tici? Kādu jauniešu komandu? Tāda ir vienmēr bijusi, bet tikai 1x izmantota LBL, kad bija mistiskais VEF/Juniors, kas pārtapa par nejunioru. Kādi jaunieši un kāds pamatsastāvs EK un VTB,ja VEF saka, ka naudas ir mazāk? Un ja ar jauniešiem spēlēs LBL un neuzvarēs, arī tad - kāds EK? Pirms savas fantāzijas publisko, nu drusku padomā! Kaut ko jau pareizi saki, bet brīžiem tāds kosmoss. Vienkārši - padomā! plz?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 13:25, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Starting 5 ganjau būs
PG - Cruz
SG - Hakansons
SF - Bonis
PF - Rubio
C - Meiers

Viņus mainīs Spīdijs, Geks, Strēlnieks, Mejeris, Nankivils un Vilde

Latvieši spēlēs pietiekami, jo būs ātrs spēles ritms ar daudz maiņām, domāju VEF paņems ar kādiem +10
P.S. Dārgie heiteri - ja nav ko labu teikt, nesakat neko
Tas, ka jābūt ātram tempam, ir skaidrs. Arī tās maiņas šķiet loģiskas,bet daudz ko tomēr izšķirs tas, kā vispār spēle iegrozīsies. Varbūt 2-3 leģi spēlēs pa 35 min? Nav ko te baigi prognozēt, to visu mačs parādīs, un jāņem vērā, ka vienmēr var piepirkt klāt kvotas, ja spēle neiet...

  +4 [+] [-]

, 2015-09-30 13:27, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Ja komandām būs emocijas, būs laba spēle. Baigu kvalitāti rudens sākumā nav ko gaidīt, bet emocijām gan jābūt!
nu vakar bija tīri laba spēle Liepājas izpildījumā

Vispār tagad kaut kā Latvijas vietējo basi ir interesanti skatīties, agrāk pirms gadiem 10 atceros ja nespēlēja top 2 savā starpā, tad bija boringfests ja nebija komandas par ko tu fano, varbūt tas dēļ vecajām, nolupušajām zālēm toreiz vai varbūt tiešām vidējais līmenis nebija tik augsts, bet man vismaz tāds priekšstats ir radies salīdzinot... un nespēlē arī tik daudz to leģionāru, vakar pat spēlē katrā komandā tik 2. Protams, jauniešu basketbols ir gajis uz augsu saja laika un varbut tas ari ir iemesls

  -2 [+] [-]

, 2015-09-30 13:28, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Zvirgzdiņš uzliks mainīgo Zona uz cilvēks cilvēku un tāds Kruss vairs neko izdarī nevarēs.
1.čižauskas/Gabrāns
2.šķēle/kaufmanis
3.Laksa/kārlis
4.Bērziņš/Jonāts
5.Rozītis/Iļins
Vīņauds
Ļoti sabalansēts sastāvs un treneris praktiski visu sastāvu pazīst. Gandrīz visi met trojku, bet Vef leģi vilks deķi uz savu pusi. Vef ir favorīti, bet ne tik ļoti, lai Valmierai nebūtu izredzes.
Tātad tu domā, ka tāds Čižauskas, kurš ar visu to, ka LT ir PG deficīts netika LT izlasē, saspēli vadīs labāk par Meksikas izlases PG, kas pret Argentīnu sameta 24pts un olimpiskajās bija viens no izlases līderiem?
Nesaku, ka Valmierai nav izredžu, starpcitu pat domāju, ka Valmiera sezonu noslēgs pirmajā trijniekā, bet neapšaubāmie favorīti ir komanda no Rīgas

  +5 [+] [-]

, 2015-09-30 13:33, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Nosauc kaut vienu LBL klubu, kura spēlētāji pēc spēlēšanas tur atrod tādas darba vietas, kā tas ir pēc spēlēšanas VEF. Bilbao, Olimpija, Zenit, NN, Barcelona...
haha, Barcelona pēc SPĒLĒŠANAS VEF Zaķim un Timmam viens gads VEF un tas nu gan bija tas starta lēciens Nepārspīlējam, ok?

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 13:34, pirms 10 gadiem
Prognozes par Valmieras vietu LBL sogad?? Var pa bronzu pasisties?

  +8 [+] [-]

, 2015-09-30 13:36, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Nosauc kaut vienu LBL klubu, kura spēlētāji pēc spēlēšanas tur atrod tādas darba vietas, kā tas ir pēc spēlēšanas VEF. Bilbao, Olimpija, Zenit, NN, Barcelona...
Skonto- Andris Biedriņš-GSW

  -1 [+] [-]

, 2015-09-30 13:41, pirms 10 gadiem
onkols rakstīja: haha, Barcelona pēc SPĒLĒŠANAS VEF Zaķim un Timmam viens gads VEF un tas nu gan bija tas starta lēciens Nepārspīlējam, ok?
Tu gribi teikt, ka viņi arī spēlējot Ventspilī nopelnītu tādus līgumus?
Slēpts komentārs: karliz12

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 13:43, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Skonto- Andris Biedriņš-GSW
Barons Riga - Dontell Jefferson, Charlotte Bobcats
https://en.wikipedia.org/wiki/Donte...

  -3 [+] [-]

, 2015-09-30 13:43, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Skonto- Andris Biedriņš-GSW
Nu es domāju par šobrīd eksistējošiem klubiem, kuriem tā pāreja no LBL uz stabilām Eiropas blicēm notiek tik pat regulāri kā Vefam

  -2 [+] [-]

, 2015-09-30 13:45, pirms 10 gadiem
Domāju, ka par VEF uzvaru nav jautājumu.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 13:47, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Barons Riga - Dontell Jefferson, Charlotte Bobcats
https://en.wikipedia.org/wiki/Dontell_Jefferson
D.Bertāns arī skaitijās Baronā!

     [+] [-]

, 2015-09-30 13:48, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: D.Bertāns arī skaitijās Baronā!
Viņš tur pat normāli ārdijās

  +4 [+] [-]

, 2015-09-30 13:48, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: D.Bertāns arī skaitijās Baronā!
Dzefersons ne tik skaitijas, vins ari speleja un Esiti apgrozijas, man pat bilde ar vinu ir no Essential

Smejies vai raudi, bet kops legendara ASK laikiem tikai Barons no LV klubiem ir ko nozimigu vinnejusi Eiropa...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 13:48, pirms 10 gadiem
Ko neviens neraksta ka Armands Skele Baronam pievienojies????

  -4 [+] [-]

, 2015-09-30 13:49, pirms 10 gadiem
Lai VEF saldēdienā apēd Ordo!

     [+] [-]

, 2015-09-30 13:50, pirms 10 gadiem
Marvin rakstīja: Ko neviens neraksta ka Armands Skele Baronam pievienojies????
cik saprotu vel jānokārto formalitātes

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 13:53, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Zaķis arī iepriekš pie VV spēlēja VEF, tie bija laiki, kad viņš tika atzīts par drafta materiālu, diemžēl Ventspilī čalis pazuda, atnāca atpkļ uz VEF un šeku reku pēc gada dabū ļoti solīdu līgumu
Timma protams ir ļoti labs spēlētājs, bet kkā tieši pēc sezonas VEF tika paņemts uz Zenit... Varbūt VEF ir vnk eiropā zināmāks vārds
Kurucs tika izaudzināts VEF sistēmā aizvadot pāris spēles arī lielajā komandā, tākā arī gluži nevarētu teikt, ka Vefam arī ar šo spēlētāju nebūtu nekāda sakara
Tev šķiet, ka tāds Zenit Timmam ir baigā augšupeja? Tas jau nav pagājušā gada Zenit kopš iebrauca naudas trūkumā. ja Tu Krievijā nespēlē Top 3 komandās, tad tas ir tiešais ceļš uz karjeras norakšanu. Domā tādam Bērzam pēc KF kāds vēl piedāvās Spāniju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-09-30 13:57, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Nu es domāju par šobrīd eksistējošiem klubiem, kuriem tā pāreja no LBL uz stabilām Eiropas blicēm notiek tik pat regulāri kā Vefam
Bkv-M.chatman-Eirolīga, A.Akinkbala-Eirolīga, J.Blūms-Eirolīga, J.Strēlnieks-Eirolīga.
Valmiera-J.Berziņam piedāvājums no Barcelona, bet Vefs paņēma un nolaida viņu.
Vef visus spēlētājus pārpērk un tad skaitās, ka ir uzaudzinājuši.
Timma,Zaķi,Berzu,Bērziņu, Jakovič, Bertāns, viņi visi ir pārpirkti. Pašečņiks, Geks ir bijuši Vef sistēmā. Un redzam īstos izaudzinātos VEF spēlētājus!
Slēpts komentārs: karliz12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-09-30 14:02, pirms 10 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Dzefersons ne tik skaitijas, vins ari speleja un Esiti apgrozijas, man pat bilde ar vinu ir no Essential

Smejies vai raudi, bet kops legendara ASK laikiem tikai Barons no LV klubiem ir ko nozimigu vinnejusi Eiropa...
BKV-Ulebā savu grupu uzvarēja.
Barons vinēja Fiba kausu
Valmiera chellanger izaicinājuma kausā tika final 4.
Vefs-tikai Roulenda sezonā rādija labu sniegumu, bet neko neizcīnija.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 14:02, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Un Blūmu izaudzināja BKV, ja?
Jānis Blūms
1998—1999: Valsts karogs: Latvija BK Brocēni
1999—2000: Valsts karogs: Latvija ASK Brocēni
2000—2001: Valsts karogs: Latvija Rīgas "LMT"
2001—2003: Valsts karogs: Latvija Rīgas "Skonto"
2003—2004: Valsts karogs: Polija Vloclavekas "Anwil"
2004—2006: Valsts karogs: Latvija BK Ventspils
nē VEF's uzaudzināja visus Latvijas spēlētājus

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 14:04, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Un Blūmu izaudzināja BKV, ja?
Jānis Blūms
1998—1999: Valsts karogs: Latvija BK Brocēni
1999—2000: Valsts karogs: Latvija ASK Brocēni
2000—2001: Valsts karogs: Latvija Rīgas "LMT"
2001—2003: Valsts karogs: Latvija Rīgas "Skonto"
2003—2004: Valsts karogs: Polija Vloclavekas "Anwil"
2004—2006: Valsts karogs: Latvija BK Ventspils
To pašu var rakstīt par VEF uzaudzinātajiem. Bērzu, Timmu, Zaķi, Bertānu.
Slēpts komentārs: karliz12

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 14:11, pirms 10 gadiem
karliz12 rakstīja: Čaļi, kas ar jums? jūs čīkstat par Timmu, Zaķi, ka Vefs šos neesot audzinājis, bet sakat, ka Blūmu izaudzināja BKV, laigan situācija stipri līdzīga Jaunups jūs bērnībā apbižoja, vai kas par problēmām?
Īstā spēlētāju ražošanas mašīna bija W sākot ar brocēniem, beidzot ar Skonto. Vefā viņu Jaunups izmeta ārā un tagad ar 8 leģionāriem tēlo, ka audzina janos!

  +5 [+] [-]

, 2015-09-30 14:18, pirms 10 gadiem
No visiem šiem daudiem postiem es taisu rezumē ..... Sen tik liela , vai vispār,nav bijusi ažiotāža pirms LBL sākuma !!!!!!!!!!
Un tas ir pats LABĀKAIS !!! Mēs esam ieguvuši ĻOTI labu čempionātu !!!!
Ieguvējs : Visi gan skatītāji,gan klubi,gan sporta eksperti
Tas tik tiešām ir SUPER !!!!
Sākam 25 sezona !!!
Slēpts komentārs: karliz12

  -4 [+] [-]

, 2015-09-30 14:19, pirms 10 gadiem
juings rakstīja: No visiem šiem daudiem postiem es taisu rezumē ..... Sen tik liela , vai vispār,nav bijusi ažiotāža pirms LBL sākuma !!!!!!!!!!
Un tas ir pats LABĀKAIS !!! Mēs esam ieguvuši ĻOTI labu čempionātu !!!!
Ieguvējs : Visi gan skatītāji,gan klubi,gan sporta eksperti
Tas tik tiešām ir SUPER !!!!
Sākam 25 sezona !!!
Priekā!
Slēpts komentārs: hooker

  -1 [+] [-]

, 2015-09-30 14:26, pirms 10 gadiem
Trīs vakardienas spēle kopā komentētas mazāk (73x), kā šodienas pirmsspēles apraksts par VEF un Ordo.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 14:36, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Pašlaik Zenit nav naudas trūkums un Jānim tā ir viennozīmīgi augšupeja, jo klubs ir spēcīgāks un ar lielākiem mērķiem....

Bērziņš mierīgi pēc KF var dabūt spēlēt Spānijā, realitāte ir tā, ka VTB eiropā skaitās kā laba līga un no tās var tikt citos čempionātos
Un cik tad ir tādu konkrētu piemēru, ka tiek? Kā jau teicu, top komandas ir izņēmums. principā. tradicionālais ceļš ir no rietumu līgām uz Krieviju. Pretējā virziemnā tas process tik labi nestrādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 14:55, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Īstā spēlētāju ražošanas mašīna bija W sākot ar brocēniem, beidzot ar Skonto. Vefā viņu Jaunups izmeta ārā un tagad ar 8 leģionāriem tēlo, ka audzina janos!
ar VV tas tomēr ir savā ziņā strīdīgs temats, viņš jau ar nosmēla no visurienes visus talantīgākos. ne jau viņš viduvējības pārvērta par laba līmeņa spēlētājiem, viņš pārvilināja no visām LJBL komandās talantīgākos līderus. protams, trenēja arī. nesaku, ka viņš bija slikts treneris.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-30 14:58, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Nav kauns likt šadu te foto savā avatārā? Tas tik pierāda basketbola kā tāda, visu savu ANTILATVISKO, nigerisko, neandertālisko, reperisko un rastomānisko būtību!
Rakstīja latviskais Krievijas atklātā čempionāta fans

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 15:06, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Nav kauns likt šadu te foto savā avatārā? Tas tik pierāda basketbola kā tāda, visu savu ANTILATVISKO, nigerisko, neandertālisko, reperisko un rastomānisko būtību!
Bilde ir ielikta pirms 7 gadiem... Basketbols ir sporta veids nr1 Latvijā, lai arī kā tas tev nepatiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 15:11, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Tu takš arī neesi rets viesis Dinamo un KHL rakstos Mana reakcija ir vienkārši atbildes reakcija tādiem pretīgiem baltnigeriem kā tu
par simpsoniem atbildi!

     [+] [-]

, 2015-09-30 15:14, pirms 10 gadiem
Rednekam ir ūsas, flaneļa krekls un liela siksnas sprādze, bet a-burts kaut ko īd par reperiem, melno kultūru un velns zin ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 15:26, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Numur 1 ir HOKEJS!!! Auditorija ir pats galvenais, nevis grozu skaits lauku skolās Nebūtu tie grozi, vai arī grozu vietā būtu kas cits, ļoti maz kas ar to pērtiķsportu nodarbotos
ok, salīdzināsim auditoriju, kas nāk uz vietējā čempja spēlēm bassītī un hoķītī... Kuru apmeklē vairāk gudriniek?

     [+] [-]

, 2015-09-30 15:26, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Man kaut kas vēl būtu jāatbild pērtiķa priekšā?
Zini, pat zoodārza pērtiķi ir inteliģentāki par tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 15:34, pirms 10 gadiem
Šis šiziķis ir Hokeja Valsts terorists. Ziemā solījās braukt uz Iecavu un izrēķināties ar neticīgajiem bimbambolistiem. Hokejs pāri visam, Savickis ir mūsu pravietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-09-30 15:41, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Vietājais čempis nav noteicējs! Noteicošais ir auditorija izlašu līmenī Tur HOKEJS PĀRI VISAM, pēc tam futbols, bimbambols nesen izgāzās
Ir gan noteicējs! Bet nu labi, izaudz līdz pubertātes vecumam, tad varbūt paliksi gudrāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 15:46, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Man kaut kas vēl būtu jāatbild pērtiķa priekšā?
vari arī no sāniem atbildēt nevis priekšā, pelēko kvadrāt.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 15:47, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Tu vispār zini, ko nozīmē vārds analfabēts?
A-Burt, paskaties spogulī, ieraudzīsi vienu analfabētu!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 15:51, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu biš šeit nolēji. Zaķis karjeras sākumā divas sezonas BKV sēdēja apaudzis ar putekļiem tālaakajā soliņā, līdz viņu VValters paņēma uz VEF 2007. gadā, kur viņam bija liela loma un kur viņš atvērās. Tieši VEFā viņš uzplauka. pamatus, protams, ielika BKV. Par Bertānu arī nepiekrītu. Tas ko tu piemini ir ASK laikā, kam nav sakara ar VEF. Bertāns par labu spēlētāju izauga tieši VEFā pie Kurtinaiša, kas viņu lika PG pozīcijā. Ne velti Gulbis Mārtiņš teica, ka tajā laikā viņam šķita, ka Bertāns sāks raudāt un vispār aizies no basketbola, bet redz ko tā stingrība un spītīga viņa dzenašana pa eirokausiem, vtb, bbl un LBL spēlēm viņam deva un kas viņš ir tagad. Atceros pie Kurtinaiša viņam bija 80 spēles sezonā, nevienam tik daudz nebija no visa VEF, tad par kādu neizaugšanu VEFā te var runāt , vecīt?
Zii tā bija sezona pēc lieliskā U20 čempja, turklāt Gašpers viņā bija gluži samīlējies, bet ja nav galvas... Pie VV viņu sūtīja tīri uzvedības profilaksei, kas arī nostrādāja. Ar putekļiem neviens nebija noklājies, bet tieši varēja uzplaukt, taču raksturs neļāva. Tajā brīdī. Tā kā neizplatām muļķības, lūdzu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 17:32, pirms 10 gadiem
Ja Valmiera vinnees, tad daudzi te aiz laimes miiziis biksees un teiks, ka tagad valmierieshi ir favoriiti uz finala sasniegshanu

  -1 [+] [-]

, 2015-09-30 17:33, pirms 10 gadiem
kurā gadā Valmiera tur tika un kas bija sastāvā?
chubaki rakstīja: Valmiera chellanger izaicinājuma kausā tika final 4.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 19:14, pirms 10 gadiem
be_like_mike rakstīja: kurā gadā Valmiera tur tika un kas bija sastāvā?
2004 Valmiera/Rūjiena
Ilmārs Bergmanis, Monvīds Pirsko, Gatis Melderis, Sandis Amoliņš, Juris Andžejevskis, Uldis Višņevics, Andris Umbraško, Dainis Bertāns, Ronels Mingo, Jānis Bambis.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 19:37, pirms 10 gadiem
Virsrakstā ir minēts "saldais ēdiens" bet tas saldais ēdiens ir ar ļoti lielu nepatīkamu piedevu. Par redzi es īpaši nesūdzos, bet ļoti grūti skatīties spēli kurā komandas ir gandrīz vienādas krāsas formās. Var jau teikt ka ir melni un zaļi, bet domāju ka daudzi šoreiz piekritīs,ka vērojot spēli internetā ir sarežģīti formas dēļ. Gribas visu laiku redzēt spēlētāju izvietojumu laukumā, bet ko tur var saprast, visi tumši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:01, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Virsrakstā ir minēts "saldais ēdiens" bet tas saldais ēdiens ir ar ļoti lielu nepatīkamu piedevu. Par redzi es īpaši nesūdzos, bet ļoti grūti skatīties spēli kurā komandas ir gandrīz vienādas krāsas formās. Var jau teikt ka ir melni un zaļi, bet domāju ka daudzi šoreiz piekritīs,ka vērojot spēli internetā ir sarežģīti formas dēļ. Gribas visu laiku redzēt spēlētāju izvietojumu laukumā, bet ko tur var saprast, visi tumši.
Basketbolā parasti visi ir tumši un pa retam kāds gaišs arī parādās

Bet, ja nopietni, tad, protams, piekrītu. Kaut ko ar formām būs nolohojušies. Nedomāju, ka tas tā tikai mums ekrānā, domāju, ka tas dzīvē arī tā ir un pašiem spēlētājiem varētu būt nedaudz grūti saprasties. Tā kā domāju, ka tur kaut kāds vadafaks ir iespraucies pa vidu organizatoriem.

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:10, pirms 10 gadiem
Tiešraide šeit Happy to see you here!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:13, pirms 10 gadiem
Viktors pie Zvirgzdina ir pavisam cits calis! Sanemiet no Vidzemes Eifela!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:18, pirms 10 gadiem
Pēc puslaika jāsaka, ka šis VEF modelis man kaut kā nepatīk. Sastāvs "paviegls", zem groza neko nedara. Protams, sezonas sākums, bet nu nedrīkst tik radikāli nomainīt sastāvu. Nav gandrīz nekādas pēctecības

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:19, pirms 10 gadiem
Pec puslaika plus 8 Valmierai. VEFs otraja ceturtdala uzbrukuma praktiski tika apstadinats pilniba... Bet vel jau 20 minutes prieksa, redzes, kuros kapos glabas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:22, pirms 10 gadiem
Šķēlem Zonnisms nedaudz piemeties, cerams, ka otrajā puslaika būs labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:24, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Tas ir normāli, viņu līmeņa vietējiem būtu jāmaksā vairāk, it īpaši Cruz līmeņa spēlētājam viņu varētu pielīdzināt Blūmam un viņš saņemtu vairāk kā 4000
Pro basketbolistam 1000 nav alga. Pēc jebkādiem standartiem. Tas tikai parāda spēlētāja līmeni. Nu nevar ņemt kaudzi ar viduvējiem leģiem (izņemot Kruzu) un cerēt, ka komandai uzradīsies fani - nav nekādas loģikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:29, pirms 10 gadiem
A kā var spēle't ar tādām formām Valmiera?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 20:30, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Ir starpība vai vari tādus atyļauties 4 vai 2 jaunos, bet nav tik daudz vietējo, ko paņemt, saproti to taču
Tādi Hakansona līmeņa spēlētāji Latvijā ir steriem. Turklāt ar lielāku potenciālu un priekšrocība, ka vietējie. Neviens arī VEF nav liedzis zvejot spēlētājus no citiem LBL klubiem starpsezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:40, pirms 10 gadiem
Krūzs viens no labākajiem Meksikas izlasē, Šķēle Jr šo vienkārši noskrien, interesanti.

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:40, pirms 10 gadiem
Ar Vefu ir cauri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:42, pirms 10 gadiem
2 uzvaras VTB

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:43, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: 2 uzvaras VTB
optimists. Vef nav pat centra Vienīgais labums Bērziņš, Mejeris un Jakovičs dabūs izspēlēties.

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:43, pirms 10 gadiem
Lai nu kā, cilvēki var cirst cik grib, ātrumi ir ļoti solīdi un spēle ir skatāma.

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:43, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Krūzs viens no labākajiem Meksikas izlasē, Šķēle Jr šo vienkārši noskrien, interesanti.
Meksikas izlase nav prestižs

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:44, pirms 10 gadiem
Liepāja paņēma 2 leģionārus un abi arī spēlē līmenī, VEF paņēma 7 leģionārus un... arī 2 spēlē līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-30 20:44, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Lai nu kā, cilvēki var cirst cik grib, ātrumi ir ļoti solīdi un spēle ir skatāma.
Līmenis ir labs, tik vef es neredzu vispaŗ komandas kodolu, kaut kāds leģionāru bars un latviešu ieroču pienesēji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:48, pirms 10 gadiem
Kāds zina cik smaga tā trauma Rozītim? Valmierai gana svarīgs spēlētājs ilgtermiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:52, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: nezināju, ka Bērziņš un Mejeris ir ieroču pienesēji, drīzāk viņiem un Krusam tiek pienesti ieroči
LBL līmenim jā, bet vtb viņi šāvēji nav. Krūzu redzu pirmo reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:55, pirms 10 gadiem
-10... es gan joprojām neredzu kāpēc 7 leģionāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 20:56, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: pirmkārt neizkrita praktiski visu sagatavošanos posmu 3 atslēgas spēlētāji un pamatsastāva saspēles vadītājs un tagad pamatā iet Spīdijs, kurš nav vēl ar eiropas basi apradis un otrais vada Geks
beidz. Vef neatceras, kā gāja BKV ar 6 lēgu modeli. Karoč kāpj uz vecajiem grābekļiem. Ar ko tāds kaufmanis švakāks par tiem leģionāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-30 20:58, pirms 10 gadiem
Kāpēc malā ir Meiers bet laukumā kaut kāds notetovēts spānis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 21:01, pirms 10 gadiem
Vai tad pēdējais Bērziņa metiens (pie rezultāta 59:70) bija 3 punkti? Šķita, ka 2...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 21:07, pirms 10 gadiem
Mejeris normāli laiž. Žēl, ka izlasē ūdeni lēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-30 21:11, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Mejeris normāli laiž. Žēl, ka izlasē ūdeni lēja...
izlasē pretī ne lauku čaļi...

     [+] [-]

, 2015-09-30 21:14, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Krūza IQ ir līmenī uzliek kritienā pustālo 20 sekundes līdz beigām
tur jau bija pēdējās uzburkuma sekundes, bet kāpēc Bērziņš nespēlēja 1vs ar garo gan bija slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-30 21:17, pirms 10 gadiem
Abām komandām vēl daudz kur augt, sevišķi VEF... lai gan beigās tomēr godu VEF nezaudēja, cīnījās līdz galam. Bet Valmiera arī nepārliecināja, šībrīža VEF tomēr nav Eirolīgas top 16 Žalgiris pret kuru gandrīz pasēt spēli no +18... Jāspēlē gudrāk. VEFs protams būs spēcīgāks, bet arī no tiem leģionāriem, kurus redzējām reāli Kruzs tikai šķiet lietaskoks, pārējie = fons...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja