Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

VEF mača galotnē izglābjas un lauž Saldus lāstu

VEF mača galotnē izglābjas un lauž Saldus lāstu
Ar Folarina Kempbela rezultativitāti ventspilniekiem šovakar bija par maz, lai spētu uzvarēt
Foto: Romualds Vambuts

Šovakar "Aldaris" Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijas trešajā spēlē Saldū "VEF Rīga" mača izskaņā izrāva uzvaru ar 74:72 pār BK "Ventspils", sērijā līdz četrām uzvarām izvirzoties vadībā ar 2:1. Kristaps Janičenoks un Ērls Džerods Roulends bija rezultatīvākie VEF komandas rindās ar, attiecīgi, 18 un 14 punktiem, bet ventspilniekiem labākais ar 27 punktiem un 10 atlēkušajām bumbām bija Folarins Kempbels.

Jau pirms mača kļuva zināms, ka rīdziniekiem nevarēs palīdzēt Artūrs Strēlnieks un Kaspars Bērziņš, savukārt ierindā būs atgriezušies viesspēlētāji Antans Kavaļausks un Ērls Džerods Roulends.

Viens no "VEF Rīga" treneriem Jānis Gailītis pirms mača slavēja pretinieku komandu, uzsverot, ka Rīgas komandai šodien būtu jāspēlē vienmērīgi, bez lieliem kritumiem un tad arī neizpaliks panākums. Savukārt ventspilnieku galvenais treneris Roberts Štelmahers uzsvēra, ka nekas traks iepriekšējā mačā Ventspilī nebija noticis. Finālsērijā rezultāts ir 1-1, un komanda nav īpaši jāmovitē šodienas spēlei, jo šis tomēr ir fināls. Pauzē starp sērijas otro un trešo maču ventspilnieki esot paspējuši gan atpūsties, gan sagatavoties šodienas cīņai.

Komandu sākumsastāvi

"VEF Rīga": Roulends, Jahovičs, Danielss, Zavacks, Kavaļausks.

BK "Ventspils": Kempbels, Valters, Timma, Bērziņš, Meiers.

Pirmais puslaiks

Spēli aktīvāk iesāka nosacītie mājinieki VEF, cieši nospēlējot aizsardzībā un sekmīgi – uzbrukumā. Īpaši izcēlās Viljams Danielss, iemetot pirmos deviņus no 10 rīdzinieku punktiem. Komandām kopumā gan pagalam nesekmējās ar metieniem, bet ventspilnieki spēja turēt līdzi Latvijas čempioniem, atpaliekot vien par dažiem punktiem. Ceturtdaļas izskaņā pēc ilgāka klusuma un vairākiem ventspilnieku metieniem savu otro trīspunktnieku iemeta Laksa, panākot izlīdzinājumu (14:14), bet pirmo ceturksni kurzemnieki pat noslēdza minimālā vadībā (16:15).

Otrā ceturkšņa sākumā vefiņš atklāja savu precīzo tālmetienu rēķinu, divus iemetot Janičenokam un vienu – Zavackam. Lietuviešu uzbrucējs pievienoja vēl divus precīzus sodiņus un panāca jau +8 VEF (26:18), tomēr Ventspils pat nedomāja atpalikt. Ar precīziem metieniem izcēlās Donalds Simss un Mārtiņš Meiers, ceturtdaļas vidū pievelkot kurzemniekus līdz -3 (25:28). Loģisks turpinājums BBL čempionu izpildījumā gan nesekoja – Kempbels un Valters pieļāva kļūdas, un VEF atjaunoja astoņu punktu pārsvaru (33:25). Rīdzinieki savu pārsvaru līdzīgā līmenī noturēja līdz pat puslaika pārtraukumam, pauzē ejot pie +7 (37:30). Vefiņam rezultatīvākais bija Danielss ar 11 punktiem, bet pa astoņiem pievienoja Janičenoks un Zavacks. Mārtiņš Laksa Ventspils komandas rindās bija labākais ar astoņiem punktiem.

Otrais puslaiks

Otro puslaiku komandas iesāka ar vairākiem garām aizmestiem metieniem, trešās ceturtdaļas rēķinu atklājot vien pēc divām minūtēm, kad precīzs no tālmetienu līnijas bija Kempbels. Janičenoka pustālie metieni kādu brīdi vēl spēja ventspilniekus noturēt iedzinējos, tomēr Kempbels un Timma ar vairākiem tālmetieniem satricināja VEF aizsardzības bastionus un ceturkšņa otrajā pusē izvirzījā vadībā kurzemniekus (46:45). Pēc rīdzinieku nesaprašanās uzbrukumā Ramūns Butauts pieprasīja minūtes pārtraukumu, tomēr ventiņi vairs nebija apturami. VEF turpināja mest garām, bet Kurzemes komanda, pateicoties Kempbela, Artūra Bērziņa un Timmas gūtajiem punktiem, palielināja savu vadību līdz +7 (52:45). Jahoviča sodiņi un Kavaļauska pustālais ventspilniekus nedaudz atvēsināja, tomēr uzreiz pēc tam Kempbels bez problēmām tika līdz VEF grozam – 54:49 Ventspils labā pirms izšķirošās ceturtdaļas.

Ceturtajā ceturtdaļā ventspilnieki turpināja iesākto, gūstot punktus no dažādām pozīcijām, savukārt VEF uzbrukumā joprojām bija problēmas. Vairāk koncentrējoties uzbrukumam, rīdzinieki sāka paviršāk darboties aizsardzībā, kas izpaudās ar vairākām acīgām kurzemnieku izspēlēm un noslēdzās ne tikai ar punktu guvumiem, bet arī Danielsa piekto piezīmi ceturtdaļas vidū. Uz Roulenda individuālajiem centieniem ar vairākām fantastiskām epizodēm atbildēja Kempbels, un trīs ar pusi minūtes līdz ceturtdaļas beigām Ventspilij +11 (69:58). Jahovičs ar tālmetienu pievilka Rīgas klubu līdz -8 (61:69), bet nelaime nāca no citas puses – laukuma malā ar sāpju pilnu sejas izteiksmi devās Kavaļausks. Ilga uzbrukuma rezultātā Roulends panāca jau -6 (63:69), un divas minūtes līdz ceturtdaļas beigām pārtraukumu jau bija spiests ņemt Štelmahers. VEF pēc pauzes laukumā devās, noskaņojušies uz ciešu aizsardzību, kas deva rezultātu. No soda metienu līnijas tikai vienu metienu realizēja Kempbels, Valters aizmeta garām salīdzinoši brīvu tālmetienu, bet uzbrukumā Roulends rādīja brīnumus, un minūti līdz ceturtdaļas beigām jau neizšķirts (70:70). Pēc kārtējā minūtes pārtraukuma kurzemnieki atkal pieļāva kļūdu uzbrukumā, uz ko VEF atbildēja ar Zavacka diviem punktiem, pēc ilgāka pārtraukuma izvirzoties vadībā (72:70). Aizsardzībā rīdzinieki nospēlēja sekmīgi, Valteram aizmetot garām tālmetienu, bet pēc tam divreiz pārkāpjot noteikumus pret Janičenoku, kurš no soda līnijas bija nekļūdīgs. Kempbels vēl divus punktus guva, tomēr uzvara jau bija izlaista no rokām (72:74).

Uzvarētāju rindās ar 18 punktiem rezultatīvākais bija komandas kapteinis Kristaps Janičenoks, bet 14 punktus pievienoja Ērls Džerods Roulends. Ventspils komandā neapšaubāmi labākais bija Folarins Kempbels, kura kontā šovakar 27 punkti un 10 atlēkušās bumbas.

Sērijā līdz četrām uzvarām "VEF Rīga" tagad ir vadībā ar 2:1, bet ceturtais mačs notiks jau parīt, kad komandas sacentīsies Ventspilī. Saldū sērija vairs neatgriezīsies, jo "VEF Rīga" klubs izlēma par atlikušo mājas spēļu aizvadīšanu Rīgā.

VEF līdz ar šo uzvaru pārvarējusi savdabīgu lāstu - līdz šodienai visas trīs savstarpējās spēles Saldū uzvarējuši bija ventspilnieki, kuri arī šovakar bija tuvu ceturtajam triumfam, tomēr beigās rīdzinieki spēja izglābt maču un beidzot uzvarēt kurzemniekus Saldū.

"Aldaris" LBL, 23.maijs

"VEF Rīga" – BK "Ventspils" 74:72 (15:16, 22:14, 12:24, 25:18)

"VEF Rīga": Janičenoks 18, Roulends 14, Zavacks 12, Danielss 11, Jahovičs 8, Kavaļausks 7 (9ab), Blaus 4, Bertāns, Pasečņiks.

BK "Ventspils": Kempbels 27 (10ab), Timma 12, Laksa 10, Vairogs 7, Valters 4, Meiers 4, Simss 3, Bērziņš 3, Zaķis 2, Lejasmeiers.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-05-23 21:30, pirms 12 gadiem
ha haaaa laikam pārsauļojušās VenTeles
VEF-tas ir spēks Malači
Varbūt finālus tomēr nevajag pārcelt atpakaļ uz Arēnu lāsts ir noņemts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-05-23 21:30, pirms 12 gadiem
ha haaaa laikam pārsauļojušās VenTeles
VEF-tas ir spēks Malači
Varbūt finālus tomēr nevajag pārcelt atpakaļ uz Arēnu lāsts ir noņemts

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:30, pirms 12 gadiem
Rowlands vienkārši monstrāli izvilka spēli, žēl Venspils, bet uzvar stiprākais

  -3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:30, pirms 12 gadiem
Šādi izlaist uzvaru pēdējās minūtēs Bet 3/4 bija lieliska BKV, no -7 dabūja +5 un vēlāk 4/4 +11.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:30, pirms 12 gadiem
Saldū vef ir kaut kāds lāsts otrajai spēles pusei? A kur vef aizsardzība?

Kas tā par spēli? Butauts ir jāpadzen no komandas pēc sezonas, kārtējo reizi LBL spēles tiek spēlētas švaki. Te bija jāsagrauj bkv pat ar visām traumām.

Kas ir ar Bērzu traumu, tiešām visu vasaru ārā un izlasē nebūs?

  -3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:30, pirms 12 gadiem
Čempioni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-05-23 21:31, pirms 12 gadiem
Eu nu gan dzeltenie ierija. Ko nu teiksiet. Tā pa.pist vajaga mācēt. Malači vef. Arēnā pabeigsim.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:31, pirms 12 gadiem
Ventspili uz somu amatieru līgu

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:31, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: ha haaaa laikam pārsauļojušās VenTeles
VEF-tas ir spēks Malači
Varbūt finālus tomēr nevajag pārcelt atpakaļ uz Arēnu lāsts ir noņemts
Jā pamatīgs spēks, viens zaudējums un viena knapa uzvara pret lūzeru komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:32, pirms 12 gadiem
Ventspils, mīkstie ka šitā izlaida.

PS Liels KAUNS Saldum par to, ka uz finālu nevar savākt PILNU zāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:33, pirms 12 gadiem
Haļava tam VEF, Rolands atkal izkapāja uzvaru. Melnajām kepkām prieki.

 +14 [+] [-]

, 2013-05-23 21:33, pirms 12 gadiem
Paldies valteram. Iemest nevar, bumbu noturēt rokā ar nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:33, pirms 12 gadiem
entuziasts rakstīja: Haļava tam VEF, Rolands atkal izkapāja uzvaru. Melnajām kepkām prieki.
Haljava tam, ka Ventspils spēlē finālā

  +5 [+] [-]

, 2013-05-23 21:34, pirms 12 gadiem
Virsraksts pilnīgi aplams – vajadzēja būt: "BKV galotnē nospēlē kā pilnīgi lohi un pazaudē uzvarētu spēli"

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:34, pirms 12 gadiem
cobe rakstīja: ha haaaa laikam pārsauļojušās VenTeles
VEF-tas ir spēks Malači
Varbūt finālus tomēr nevajag pārcelt atpakaļ uz Arēnu lāsts ir noņemts
Kapēc uzreiz tā jādirsh ?? Knapi uzvarēja un ?? Viss vel nav zaudēts.

Neesmu BK Ventspils fans bet nafig vajag apliet ar dubļiem

 +12 [+] [-]

, 2013-05-23 21:34, pirms 12 gadiem
Spēli izlaida Štelmahers. Visiem no malas bija redzams, ka Sandis tikai met un met garām, kļūdās un turpina uzņemties iniciatīvu. Nebūtu viņš laukumā, spēle beigtos citādi. Bija sen Sandis jāņem nost no laukuma.
Bet tā malači, ja skatās klubu budžetus, tad VEF vietā nevis priecātos par uzvarām, bet būtu kauns par sniegumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-23 21:34, pirms 12 gadiem
Jautājums RŠ-Kāds bij Sanda Valtera uzdevums laukumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:34, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Virsraksts pilnīgi aplams – vajadzēja būt: "BKV galotnē nospēlē kā pilnīgi lohi un pazaudē uzvarētu spēli"
ta tik raksta tadi auni ka tu

  -3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:35, pirms 12 gadiem
Sētas līga, jeb "gudrāks" par "gudru". Kepku cīņa var sākties; basketbols paliek otrajā plānā. Kepku dēļ es jau sen vairs neesmu par rīdziniekiem un vispār nesekoju Latvijas sētas sporta veidam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:35, pirms 12 gadiem
Buhanka rakstīja: Paldies valteram. Iemest nevar, bumbu noturēt rokā ar nevar
A es vēl sezonas sākumā domāju, ka viņš tiks kādā labākā komandā, bet izskatās vairs nav vēlme spēlēt, bet tikai mazliet nopelnīt nepiepūloties. Derības ar zaudēšu dēļ šitā švakuļa.
Nez kāpēc štelmahers atstāj laukumā BKV talismanu un Valteru? Uzreiz abās laukuma pusēs caurumi.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:36, pirms 12 gadiem
mjā, Roulends spēlē ar pusspēku, bet tad izdomā, ka laikam jāsāk spēlēt ar pilnu atdevi. Un lūk arī rezultāts.

Brīžiem likās, ka VEFam apnicis tas basketbols un kaut tik ātrāk beigtos sezona. Švaki ar motivāciju, bet kad sāk spēlēt uz pilnu klapi, tad ir arī rezultāts.

Paldies par uzvaru!

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:36, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: ta tik raksta tadi auni ka tu
Labi mazais pamuļki, neiešu ar tevi strīdēties...
Starp citu, melnā kepka nespiež?

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:36, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: Spēli izlaida Štelmahers. Visiem no malas bija redzams, ka Sandis tikai met un met garām, kļūdās un turpina uzņemties iniciatīvu. Nebūtu viņš laukumā, spēle beigtos citādi. Bija sen Sandis jāņem nost no laukuma.
Bet tā malači, ja skatās klubu budžetus, tad VEF vietā nevis priecātos par uzvarām, bet būtu kauns par sniegumu.
nevienam budzhets neinterese..visi grib rezultatu ej un skandini pa Eiropas ligu lapam par budzhetiem..Olaf

  -3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:36, pirms 12 gadiem
KAUNS Saldum. Cerams ka LBF pieņems lēmumu vairs finālu Saldū nerīkot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-05-23 21:37, pirms 12 gadiem
vecais valters kautko muld par Bertāniem,paša dēls vispār kā memļaks skraida pa laukumu un laksta kā balerīna pilnīgi nekāda jēga no viņa nav vienigi varbūt podā kluci var trāpīt,bet arī var būt tikai

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:37, pirms 12 gadiem
LTpirags rakstīja: Jautājums RŠ-Kāds bij Sanda Valtera uzdevums laukumā?
aizpildīt tukšumu... ja noteikumi laukumā neparedzētu 5 spēlētājus , tad Sančo būtu uz beņķa ibio maķ ar ārā ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:38, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: nevienam budzhets neinterese..visi grib rezultatu ej un skandini pa Eiropas ligu lapam par budzhetiem..Olaf
VEF vietā labs rezultāts šobrīd būtu tikai 3:0 sērījā, nevis 1:2 un viena uzvara tāda, ka ļoti paveicās galotnē. Ar šādu sastāvu čempiona titulam būtu jābūt pašsaprotamam, nevis jāizcīna sīvā cīņā.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:39, pirms 12 gadiem
Nu bertānam sasvilpa gan sodus..izbrīnija Valters, varēja jau nedaudz profesionālāku attieksmi..bet tā viss likumsakarīgi, pat ja VEF izskatijās pārēdies to basketbolu šosezon, bet atlika sakoncentrēties uz spēles beigām un viss nostājās savās vietās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:40, pirms 12 gadiem
Noskatijos spēli un nebrīnos ka Himki izdrātēja VEFU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:40, pirms 12 gadiem
nu ko soreiz ka parasti pashi zaudeja, nevis vef uzvareja.
sorry, bet vismaz 3 kludas galotne sandim, kaut ka negaja un robciks ari sho nez kapec tureja visu laiku laukuma.
nu emultoram dzerodam jasaka tas bija tiesham iespaidigi 3 pedejos grozus ka visn guva, kaut gan visu speli vinju nosedza ka mazo ezi.

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:40, pirms 12 gadiem
KristsT rakstīja: VEF vietā labs rezultāts šobrīd būtu tikai 3:0 sērījā, nevis 1:2 un viena uzvara tāda, ka ļoti paveicās galotnē. Ar šādu sastāvu čempiona titulam būtu jābūt pašsaprotamam, nevis jāizcīna sīvā cīņā.
nu ja, ja siva cinja izcina uzvaru, tad kausu nedod..toch kartigs Olafs esi nu ja VEN tads mazs budzhetinjs, tad lai iet spele LV 1.ligaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:41, pirms 12 gadiem
Cembelam 9 kļūdas tas kā priekš leģionāra nav normāli!

Viņam gandrīz Triple Double!
27 punkti, 10 rebi, 9 kļūdas!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:41, pirms 12 gadiem
burkans21 rakstīja: KAUNS Saldum. Cerams ka LBF pieņems lēmumu vairs finālu Saldū nerīkot.
Kāds sakars te ar Latvijas Boksa federāciju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:42, pirms 12 gadiem
burkans21 rakstīja: Noskatijos spēli un nebrīnos ka Himki izdrātēja VEFU.
Tā ir ka amatieri lien līgā, kur spēlē profesionālas komandas, kā CSKA, Himki, Žalgiris u.c. Tādus tur parasti drātē

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:42, pirms 12 gadiem
visi tā noliek BKV, bet padomājiet dižie eksperti par to:
1)VEF un BKV budžeta atšķirības
2)VEF un BKV sastāvu atšķirības
Esmu par skaistu un interesantu finālu... mani visvairāk pārsteidz tas, ka VEF var šitā nolaist luni vienā brīdī, vienkārši salūzt un, ja godīgi, tad BKV vienkārši paši sev nenoticēja = Valters šodien arī kaut kā pašvaki spēlēja
Varat man likt mīnusus, bet es tiešām nevary saprast VEF spēli pret BKV ne šodien, ne 1.spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:42, pirms 12 gadiem
White Ross rakstīja: paldies valteram ir uzrunas grupa, vispirms iemaacies komatus salikt, un tad paarmet viiriem.
a tev garumzīmes kurā skolā mācīja aizstāt ar dubultu burtu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:43, pirms 12 gadiem
mikus5665 rakstīja: visi tā noliek BKV, bet padomājiet dižie eksperti par to:
1)VEF un BKV budžeta atšķirības
2)VEF un BKV sastāvu atšķirības
Esmu par skaistu un interesantu finālu... mani visvairāk pārsteidz tas, ka VEF var šitā nolaist luni vienā brīdī, vienkārši salūzt un, ja godīgi, tad BKV vienkārši paši sev nenoticēja = Valters šodien arī kaut kā pašvaki spēlēja
Varat man likt mīnusus, bet es tiešām nevary saprast VEF spēli pret BKV ne šodien, ne 1.spēlē!
atrunas, Olaf
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:44, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: nu ja, ja siva cinja izcina uzvaru, tad kausu nedod..toch kartigs Olafs esi nu ja VEN tads mazs budzhetinjs, tad lai iet spele LV 1.ligaa
Čempiona titulu viņi gan jau izcīnīs, kauss būs pelnīts, bet kluba vadības vietā par tādu komandas sniegumu nebūtu priecīgs. Ja tu kā VEF fans esi priecīgs, tad priecājies. Es nebūtu.

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:44, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tā ir ka amatieri lien līgā, kur spēlē profesionālas komandas, kā CSKA, Himki, Žalgiris u.c. Tādus tur parasti drātē
Ventspils amatierus pat tādā līgā neņem

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:44, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: laukumā nedodas naudas maki, bet gan dzīvi cilvēki pajol!
Kapēc tu šito neatgādināji melnajiem keponiem, kas čīkstēja par Himku budžetu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:44, pirms 12 gadiem
burkans21 rakstīja: Noskatijos spēli un nebrīnos ka Himki izdrātēja VEFU.
kada starpiba?
VTB un FIBA Izaicinajuma kausa

Ventspils papisa kautkadiem Somiem un kautkadiem Kazahstaniešiem!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:45, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: Ventspils amatierus pat tādā līgā neņem
Normāliem kurzemniekiem krievu kolhozu Putina projektu VTB nevajag.
Viņi labāk uzspēlē starp savējiem Baltijas basketbola līgā

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:46, pirms 12 gadiem
protams, ka var salīdzināt, bet vislielākā atšķirība ir tajā, ka Himki VEF novērtēja un sadeva katrā spēlē pa pakaļu kārtīgi, bet VEF Ventspili nenovērtē un tāpēc var brīnumi arī gadīties
Dobleens rakstīja: tikko ari huutes teica, ka ierija no himkiem, tur jau nevareja budzhetus salidzinat ko?

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:46, pirms 12 gadiem
Cik tad skatitaji uz sho izcilo komandu speli atnaca??
Ka tik mana rajona stritbola speles neskatas vairak!

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:46, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Normāliem kurzemniekiem krievu kolhozu Putina projektu VTB nevajag.
Viņi labāk uzspēlē starp savējiem Baltijas basketbola līgā
ja ar kkadiem amatieriem spēlē tā jau skilu neuzkačāt

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:46, pirms 12 gadiem
Vefins acimredzami parguris, spele ta isti neiet plus vel sastavs ne tuvu optimals. Ja vel tad ventini nevar panemt savu, tad nu, sorry, Stelmaher...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:47, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: ja ar kkadiem amatieriem spēlē tā jau skilu neuzkačāt
Vismaz lepnums saglabāts, nav jālaiza krieviem pakaļa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:47, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: Ventspili uz somu amatieru līgu
Mjā , tu no basketbola esi tik pat tālu kā es no Ķīnas ! Jefs knapo izvilka - bez stāra roulenda , kurš nākamgad sildīs kāda laba kluba soliņus , tur vispār būtu bkv +20 ! atlipini acis ! Ventspils galotnē vnk sū.kā zirgam , je.bal šitā pad.irst +11 , tur ir jābūt talantam ... Valters vnk bezjēdzīgākais pirkums bkv vēsturē , par tādu naudu varēja 3 melnos dabūt adekvātus , kuri vismaz 1 truli spēj iegāst grozā ... bet ko var gribēt no tāda , kam tukšās pudeles mest musarā ir tuvaks un mīļāks darbiņš par basketbolu ...

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:47, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vismaz lepnums saglabāts, nav jālaiza krieviem pakaļa
uzmizt tam lepnumam

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:47, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: laukumā nedodas naudas maki, bet gan dzīvi cilvēki pajol!
atgadinat vef reuzltatus pret himkiem?

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:48, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: jā VLAFS ir spēks
pasēti vienu un knapi izvilkt otru spēli pret strītbolistiem

savu spēki viņi jau pierādīja pret kimki nolaižot biksītes
Ja Vef ir speks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:48, pirms 12 gadiem
Labi, ka tā:-D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:48, pirms 12 gadiem
burkans21 rakstīja: Noskatijos spēli un nebrīnos ka Himki izdrātēja VEFU.
kada starpiba?
VTB un Baltijas basketbola līgā
Ventspils papisa kautkadiem Somiem un kautkadiem Kazahstaniešiem!

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:49, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: nu ja, tu jau lepojies ar machiem, kur huutes zaudeja rumanjiem, kazahiem un somiem? tas ir veel zem Jurmalas un Jelgavas limenja
melnās kepkas arī ierija no kazahiem – tas pats līmenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:50, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kapēc tu šito neatgādināji melnajiem keponiem, kas čīkstēja par Himku budžetu?
2 reizes un 12 reizes ir starpība

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:50, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: es arii uzskatu, ka nav jeegas novertet, visu speli nespele, bet pedejas 5min saproti ka bisk vajag samest, samet un uzvar, viss kārtībā.
Pie butauta kājām jau spēles beigās bija redzams slapjums un sejā izmisums - paveicās tikai ka BKV kā invalīdi nospēlēja un uzdāvināja uzvaru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:52, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: 2 reizes un 12 reizes ir starpība
Paskatoties VEF sastāvu – ar garantiju tās ir 3-4 reizes starpība.
Otrkārt, kā jau viens kepons te pieminēja laukumā spēlē cilvēki nevis naudasmaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-23 21:53, pirms 12 gadiem
es teikshu ta par shito speli vajag ari robcikam un sandim ar siksnu abiem uzshaut.

ja godigi atkal ventspilnieki izskatijas kaut kadi nomandrazejushies, tie klusie metieni utt. berzins nekads, timma pirmaja puslaika nekads, sandis no comment, lejasmeiera klusie metieni..., simss...., laksa ari nekads un simts kludas, joprojam ari no meiera un zaka gaidu normalu sniegumu, vef bez berzina ir janem mieriga gara
nu pozitivais ir ka sliktak jau ipashi laikam vairs nevar but, tatad par 4:2

  +4 [+] [-]

, 2013-05-23 21:54, pirms 12 gadiem
Secinājumi:
1. Spēcīgākā komanda spēles beigās ieslēdza aizsardzību un nodušīja pretinieku kā pitons mazo pelīti.
2. Ventspils ļoti vāji māk izspēlēt autus, jo nenotiek aizsegu izveidošana, tikai izrāvieni bumbas virzienā, tas maksāja dažus svarīgus zaudētus uzbrukumus.
3. Spēļu rīkošana Saldū ir galīgi izgāzusies, basketbola reputācija sašķaidīta, un VEF nekādus atbalstītājus ārpus Rīgas nav ieguvis, plus zaudējis daļu Rīgas skatītāju. Rīgā noteikti būtu atnācis vairāk kā Saldus spēles 400 skatītāji.
4. Jaunupa tēze "ar vājiem spēlēt nav interesanti" arī ir izgāzusies, jo komandu spēka samērs galīgi nav tāds, lai staigātu degunu gaisā saslējis.
5. Butauts ar pieredzi apspēlē Štelmaheru. Roberts noticēja neīstajam sastāvam galotnē, pa daudz paļāvās uz Valteru Sandi, piemēram.
6. Sanda Valtera sliktākā sezona karjerā? Nez, varbūt nākošā būs vēl vājāka... Tā paiet tie gadi, un neko neizdarīsi. Vecums paliek vecums. Jau pirmajā puslaikā varēja redzēt tuvajā atkārtojumā, cik grūti viņam skriet un pat pieliekties pēc bumbas. Tomēr - pateicoties pieredzei, dažas vērtīgas bumbas uzbrukumā ieguva.
7. Jahovičs>Danielss, vairāk vajag ticēt Gačam, ne jau leģionāram. Trulītis beigās to pierāda.
8. Latvijas "labākais" (pēc LBS balsojuma) basketbolists nebija pat īpaši pamanāms šajā spēlē, ja nu vienīgi tad, kad piezīmes tika piešķirtas.

un 9. ROWLANDS! Tāds spēlētājs dara godu jebkuram čempionātam, viņu gaida Holdena karjera nākotnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:55, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Paskatoties VEF sastāvu – ar garantiju tās ir 3-4 reizes starpība.
Otrkārt, kā jau viens kepons te pieminēja laukumā spēlē cilvēki nevis naudasmaki
tev Olaf jau tikai naudasmaki redzami

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 21:55, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Paskatoties VEF sastāvu – ar garantiju tās ir 3-4 reizes starpība.
Otrkārt, kā jau viens kepons te pieminēja laukumā spēlē cilvēki nevis naudasmaki
Zini kāpēc tu nenoķersi manu vai Krokša līmeni? Tu kā prasts trollis lej ūdeni. Vajag mazliet pacensties un ar odziņu uzbraukt. Piemēram, kaut ko par Janičenoku un izlasi, par leģionāru sniegumu un viņu algu.
bet tai vietā tu lej vienu un to pašu - zaudēja kazāhiem.. Nu un? Pēc tam sagrāva ar 40 punktiem. Nu ir vef labāki pa notraumēti un bez gribaspēka pār BKV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:56, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sētas līga, jeb "gudrāks" par "gudru". Kepku cīņa var sākties; basketbols paliek otrajā plānā. Kepku dēļ es jau sen vairs neesmu par rīdziniekiem un vispār nesekoju Latvijas sētas sporta veidam.
emmm vispār termins - "kepka" ir uz hokeja faneļiem domāts...

  +3 [+] [-]

, 2013-05-23 21:57, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vismaz lepnums saglabāts, nav jālaiza krieviem pakaļa
bet gribeja laizīt, ne sūda no lepnupa, jo krievi vnk uzmeta

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:57, pirms 12 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Secinājumi:
un 9. ROWLANDS! Tāds spēlētājs dara godu jebkuram čempionātam, viņu gaida Holdena karjera nākotnē.
apsties viņa pasē... Renfro bija par 70% holdena efekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 21:59, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: apsties viņa pasē... Renfro bija par 70% holdena efekts.
OK, piekrītu, ka nebūs tik gara karjera nākotnē, taču nākamie 4-5 gadi būs ļoti spoži Eirolīgas klubos! Šis spēlētājs VEFā ir UZPLAUCIS!

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:01, pirms 12 gadiem
nav runa par to, ka VEF ir satraumēti spēlētāji lielākoties... vienkārši vajag spēlēt, nevis purkšķināt kaut ko... neviens jau nespiež iet laukumā un mocīties, paskaties kā ir NBA - tur džeki visu laiku spēlē lauztiem pirkstiem labākajā gadījumā
Domu_Lasītājs rakstīja: Zini kāpēc tu nenoķersi manu vai Krokša līmeni? Tu kā prasts trollis lej ūdeni. Vajag mazliet pacensties un ar odziņu uzbraukt. Piemēram, kaut ko par Janičenoku un izlasi, par leģionāru sniegumu un viņu algu.
bet tai vietā tu lej vienu un to pašu - zaudēja kazāhiem.. Nu un? Pēc tam sagrāva ar 40 punktiem. Nu ir vef labāki pa notraumēti un bez gribaspēka pār BKV.

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:02, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: nu un tgd iedomajies kadi butu rezultati bkv pret himkiem, ja pusi speles speletu jaunie rezervisti, izkristu kadi 2-3 speletaji no tiem 2 pamatpiecienieka speletaji, kad izteelojeis uzraksti -50, -60 vai -70
atgadinat ka speleja spurs pret heat shogad un ari heat majas atriebas spurs tapat?
katra no shim komandam savstarpeja spele atputinaja pa 4 vadoshajiem speletajiem. un vai komandu sniegums ipashi atskiras no ta?
kas vef ir par komandu ja izkritot 2 speletajiem spele izskatas ka por.no..grafija?
plus butauts ir treneris kam treneshanas metodes ir tadas, ka noteikti uz sezonas beigam izkritis paris speletaji minimums. ar to jarekinas un nav ko cikstet.
par saviem -70 nomierinies. komandai ir jaspele turniros kur ir kaut minimalas izredzes vinnet, kad ventspils speleja ziemeleiropas liga krita gan cska, gan uniks, ari tavi himki regulari, vinji gan tad saucas maskavas apgabala dinamo.
tagad komanda audzina jaunos speletajus, kad speletaji bus gatavi nakamajasm limenim tad ari gan himki gan cska atkal kritis, pagaidam ventspils uz to ar saviem speetajiem nav gatavi.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 22:02, pirms 12 gadiem
Speeli neredzeeju,bet spriezhot peec raksta BLV izlaida uzvaru!Zheel,ka taa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 22:04, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vismaz lepnums saglabāts, nav jālaiza krieviem pakaļa
kamēr tu te sēdi un smirdi, tikmēr tāds Pleinics mēģina vienoties par spēlēšanu VTB, tikai diemžēl atteica! Tā nebija pakaļas laizīšana?

Kārtējais heiteris, kurš vispār nezin vai negrib zināt kas notiek LV basketbolā?

voldemāru uzliku ignore, tevi arī jāliek, pretīgi lasīt šito liešanu. Beidz liet, puķītēm arī atstāj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 22:05, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: 3,5min pirms beigām reāli ticēji, ka VLAFS izvilks spēli pret strītbolistiem??
pie -10? Nē, es zināju, ka būs viena metiena beigas, bet domāju, ka vef atkal nozāģēs saldū.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-05-23 22:07, pirms 12 gadiem
ideāli!!!

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:14, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: 2 reizes un 12 reizes ir starpība
reizes starpiba ir tikai ja krumos tevi satiek gruzini, bumbu spele speltaji shoreiz ventpils pashi savu uzvareto speli uzdavinaja vefam.
par tiem budzetiem utt labak neruna. ja ta nem tad vispar nav ko neviena sporata veida ko treneties, tapat kadam bus vairak naudas.
mums latvija ir pietiekami daudz labu sportistu kam butu jabut kaunam ja kads vinam teiktu nu redz tu cinijies pret to un to vins sanem tur 57reizes vairak ka tu. ja speletajs vai komanda iziet laukuma tad ir jacinas par uzvaru, neatkarigi no ta kas tev stav preti.
ticu ka venptils ir labaki un vini ari to pieradis shajos finalos un nebus jaruna ne par kadiem budzetiem.
ja ta padoma ventspils muiznieka vadiba uleb kausa vienmer cinijas pret komandam ar lielakiem budzetiem un tas regulari uzvareja, vai vefs butu kads iznemums? parasta legionaru komanda, kur spele ari paris vietejie speletaji un parejas vietas aizpilda jaunie kas nekad nekur ta ari netiek. nu tads vacijas ligas limenitis apmeram

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:17, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: emmm vispār termins - "kepka" ir uz hokeja faneļiem domāts...
Esi pārliecināts? Manā bērnībā sīkie nēsāja gan NHL, gan NBA keponus. Un lielāko vairumu basketbola fanu es lieku vienā maisā ar "Dinamo" sīčiem. "ASK" kults vispār bija parodija par Latvijas basketbolu, un VEF gadījumā ir tikai nedaudz labāk.

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:19, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: jaa, šodien 34minūtes vef nospēlēja slikti, bet tad paraadija raksturu. izskatijās kaa uz mirshanu, bet domaju tas tikai tapec, ka pagaisho speli panjema +27lkm un domaja ka shaja ies tikpat viegli, bet saldu vefiešiem neiet, tākā ir kā ir..
nekadu raksturu neparadija, paskaties atkartojumu. valters 3 reizes kludijas, un emulators dzerods panema uz sevi un izvilka. reali ventspils pashi nolampunizeja.

par iepriekshejo speli pat nekomenteshu, jo tad mani uzreiz nobanos
tur bez mates vardiem ventspils sniegumu aprakstit nevar.

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:19, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ej, skaties savu hokeju un nelien pie sporta veidiem, kur Tev saprašanas tik daudz, cik melns aiz naga
Īstais "eksperts" ierunājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:28, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Esi pārliecināts? Manā bērnībā sīkie nēsāja gan NHL, gan NBA keponus. Un lielāko vairumu basketbola fanu es lieku vienā maisā ar "Dinamo" sīčiem. "ASK" kults vispār bija parodija par Latvijas basketbolu, un VEF gadījumā ir tikai nedaudz labāk.
Malacis! Turpini skatīties Itālijas uzpirkto spēļu čempionātu un domā pret kuru komandu citām jāzaudē, lai kļūtu par čempioniem! Interesanti! Varbūt pārvācies uz Itāliju un miers! Kas tev te LV, piespiedu kārtā jālūr stulbs Dinamo un VEFs.

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:28, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: nu veciit, ir jabut raksturam lai pie -10 atspeletos pedejas 3-4 minutes vai cik tur bija, reali kljudas jau bkv bija, bet mums bija jasamet...
nu es jau neko nesaku protams ka bija jasamet. nu ne bez lielas veiksmes es teikshu tas izdevas.
principa pie +10 no sakuma lejasmeiers 2x uzmeta klusos trinishus esot pilnigi brivs un tad sandis no serijas gribeja uz sevi panemt. nu jasaka tas reti ir labs risinajums un diemzel shoreiz ta ari sanaca.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 22:30, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Esi pārliecināts? Manā bērnībā sīkie nēsāja gan NHL, gan NBA keponus. Un lielāko vairumu basketbola fanu es lieku vienā maisā ar "Dinamo" sīčiem. "ASK" kults vispār bija parodija par Latvijas basketbolu, un VEF gadījumā ir tikai nedaudz labāk.
ASK fani Tevi kautkur atspardijusi, vai meiteni kads nocela? vai vienkarsi garlaicigi un izdomaji pastastit visiem seit cik loti latvijas basketbols nekam neder?

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:30, pirms 12 gadiem
novēlu vefam zaudēt finālā, jo v-pils ir labāka par viņiem.

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:30, pirms 12 gadiem
Skudriniekss rakstīja: OK, piekrītu, ka nebūs tik gara karjera nākotnē, taču nākamie 4-5 gadi būs ļoti spoži Eirolīgas klubos! Šis spēlētājs VEFā ir UZPLAUCIS!
nu nez vai kada cita kluba ta laus uzdarboties vienigais. un pret nopietniem pretiniekiem un izskiroshos brizos tas sekmes visuma tomer prieksh eiroligas dzeka ir tadas so so.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-23 22:35, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: 127 bernudārznieka līmeņa komentāri.
kāpēc sc atļauj vsp pie rakstiem veidot komentārus? tāpat tie visi satur vai nu nomelnošanu vai apsmiešanu...
šis portāls ir pārvērties par sīkaļu blogu ,kurā viņi realizē savus neīstenojamos sapņus uz.iršot citiem
apsveicu! Tu esi 129 bērnudārznieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:37, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Malacis! Turpini skatīties Itālijas uzpirkto spēļu čempionātu un domā pret kuru komandu citām jāzaudē, lai kļūtu par čempioniem! Interesanti! Varbūt pārvācies uz Itāliju un miers! Kas tev te LV, piespiedu kārtā jālūr stulbs Dinamo un VEFs.
Es jau to arī praktiski nedaru. Mūsdienās ir pietiekami daudz iespēju vērot KVALITATĪVU basketbolu un hokeju, tāpēc tikai pa reizei uzmetu acis tam, ko laižu garām.
Par Itālijas futbola skandāliem parasti runā cilvēki, kuriem par itāliešu futboli vispār nav nekādas saprašanas, tāpēc piedosim Tev Tavu "gudrību"

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 22:38, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: 127 bernudārznieka līmeņa komentāri.
kāpēc sc atļauj vsp pie rakstiem veidot komentārus? tāpat tie visi satur vai nu nomelnošanu vai apsmiešanu...
šis portāls ir pārvērties par sīkaļu blogu ,kurā viņi realizē savus neīstenojamos sapņus uz.iršot citiem
un to saka pumpains tinis ar salata paskatu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:42, pirms 12 gadiem
basketbolists777 rakstīja: sākās.....retard
kurš būtu teicis par bērnudārzu? Kas šito rakstījis?

basketbolists777, 2013-05-19 19:11, pirms 4 dienām, ignorēt, atbildēt
Vienīgi "JEF" savu sēriju padi*sa bez variantiem...

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:42, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: ASK fani Tevi kautkur atspardijusi, vai meiteni kads nocela? vai vienkarsi garlaicigi un izdomaji pastastit visiem seit cik loti latvijas basketbols nekam neder?
Latvijas basketbols beidzās līdz ar finanšu krīzes sākumu. Savukārt ASK fani parasti bija nenobrieduši "gloriji", kuri vārdu "inteliģence" meklēja svešvārdu vārdnīcā VEF nelaime bija Butauta atgriešanās Latvijas basketbolā, savukārt Edgars Jaunups ir kā augonis Latvijas sirdī.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 22:45, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau to arī praktiski nedaru. Mūsdienās ir pietiekami daudz iespēju vērot KVALITATĪVU basketbolu un hokeju, tāpēc tikai pa reizei uzmetu acis tam, ko laižu garām.
Par Itālijas futbola skandāliem parasti runā cilvēki, kuriem par itāliešu futboli vispār nav nekādas saprašanas, tāpēc piedosim Tev Tavu "gudrību"
29 gados tik naivs Laiks noņemt brilles!
Skaties savu kvalitatīvo basketbolu un hokeju un nelien šajos rakstos lai nemocītu sevi stāstot ar putām uz lūpām cik sūdīgs Latvijā ir hokejs un basketbols.

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:46, pirms 12 gadiem
fans366 rakstīja: 1. Ventspilniekiem pārsteidzoši maz spēlēja Sims. Iespējams, ka Valtera vietā, kam šodien negāja spēle vai Lejasmeiera vietā, kurš svarīgā brīdī netrāpīja brīvus metienus, vajadzēja laist Simsu.
2. Komandas potenciālais līderis Valters nospēlēja ļoti neveiksmīgi
3. Uzbrukumā galīgi bikls bija Arturs Berzins
4. Kāpēc tomēr tik maz spēlē Zakis? 10 min laikā ir grūti daudz ko izdarīt
1. simss savas minutes laukuma nospeleja pa lielam neka, vairakas kludas un neprecizi metieni.
2. ar to valtera potencialu nu ir ka ir, ja butu paskatijies shogad ventspils speles varbut butu pamanijis ka vins loti maz kopuma met punktus.
par to ka vinu vajadzeja mainit noteikti piekritu, vins principa uznemas vairakkart beigas un kludijas.
3. berzins vairak koncentrejas aizsardzibai, piekritu ka vajadzeja varbut vel kadu trini uzmest vai groza apaksha aktivak nospelet.
4. zaka sniegums dotaja bridi ir diezgan katastrofals.
bishukc dzekam jasanemas tad ari tiks laukuma. pagaidam realitate ir tada ka pat blauss ir labaks par vinu, nerunajot par kavalausku.

     [+] [-]

, 2013-05-23 22:58, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: 29 gados tik naivs Laiks noņemt brilles!
Skaties savu kvalitatīvo basketbolu un hokeju un nelien šajos rakstos lai nemocītu sevi stāstot ar putām uz lūpām cik sūdīgs Latvijā ir hokejs un basketbols.
Skatos, Tev patīk mācīt citus cilvēkus. Labi, bet tad sākumā pats iemācies diskutēt, izmantojot argumentus, nevis tikai plikas jēlības Antiņa stilā
Pagodināju Tevi, izlasot visu Tavus komentārus pie šī raksta...bet tā arī neatradu nekādas saprata pazīmes, tāpēc brīnos, ka Tevi vispār kāds šeit ņem vērā

P.S.- Esmu Tevi ievērojis tāpēc, ka Tu jau sen komentē šajā portālā, bet tas ir vienīgais iemesls, kāpēc Tevi atminos.

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:01, pirms 12 gadiem
kaut ventspils saliktu tos uzputigos ridzeniekus jo vinji ir pedekie nergas
par lielu kurzemi un lembergu ka valsts galvu

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 23:01, pirms 12 gadiem
bullšits atkal jau dēļ debilas spēles nedabunu piķi..

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:02, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: Ventspili uz somu amatieru līgu
Kas tev ir? Tev baabietis nedod jeb tev vienkaarshi nav? Ja gribi izgaazt zhulti ej uz appolo tur taadu tugadumu kaatu netruukst. Varbuut domu biedrus atradiisi.

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:04, pirms 12 gadiem
RajonRondo rakstīja: Kas tev ir? Tev baabietis nedod jeb tev vienkaarshi nav? Ja gribi izgaazt zhulti ej uz appolo tur taadu tugadumu kaatu netruukst. Varbuut domu biedrus atradiisi.
mierigs Olaf esi kas tev..? nav kur sava salata energiju izlikt? nja ko tu daritu bez virtualas vides

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:06, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: Ventspils amatierus pat tādā līgā neņem
Nevis nenjem bet ventspils nepiesakaas. Jeb tev ir kaadi pieraadiijumi ka tas pieteikums bija no BKV?

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:07, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: 2 reizes un 12 reizes ir starpība
3 reizes diemzheel. Un vefam nevajadzeetu buut atmazkai ka satraumeeti!!

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:10, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Latvijas basketbols beidzās līdz ar finanšu krīzes sākumu. Savukārt ASK fani parasti bija nenobrieduši "gloriji", kuri vārdu "inteliģence" meklēja svešvārdu vārdnīcā VEF nelaime bija Butauta atgriešanās Latvijas basketbolā, savukārt Edgars Jaunups ir kā augonis Latvijas sirdī.
kuru interese tavs viedoklis? tie ienaci sait lai pateiktu ka basketbols un hokejs Latvija ir miris, garlaicigs, neiteresants utt? Es pareizi sapratu? tu normals esi? prieks kam tev tas? gribi pierunat cilvekus noversties no "nekam nederiga LV basketbola un hokeja"? ceri ka ar saviem komentariem tiesam kaadu panjemsi saadi? varbut vel kaukadu partiju dibini sakara ar so visu, velesanas nak kaa nekaa......galvenais ciinies ar to (LV sportu) nepadodies, un Tev noteikti izdosies!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:10, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: mierigs Olaf esi kas tev..? nav kur sava salata energiju izlikt? nja ko tu daritu bez virtualas vides
Pagaidaam liekas ka tev iisti nav dziives. Un pirms tu par kaadu kaut ko apgalvo paskaties uz saviem komentaariem skaidraa. Uzvareetaajus netiesaa. Un ventspils nospeeleeja labi 38 miniutes. Takaa nevis aploec ventspili bet savu vefinju jo ja nemaldos ta du biji tas kas teica 4-0 un visaas speelees ap +20. Don't bullshit a bullshiter!!! Get a life baby boy!!

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:11, pirms 12 gadiem
RajonRondo rakstīja: Pagaidaam liekas ka tev iisti nav dziives. Un pirms tu par kaadu kaut ko apgalvo paskaties uz saviem komentaariem skaidraa. Uzvareetaajus netiesaa. Un ventspils nospeeleeja labi 38 miniutes. Takaa nevis aploec ventspili bet savu vefinju jo ja nemaldos ta du biji tas kas teica 4-0 un visaas speelees ap +20. Don't bullshit a bullshiter!!! Get a life baby boy!!
chali, saspiedis savas zirnjas smadzenes esi
1) neesmu VEF fans
2) neka tada neesmu teicis
Shame on you
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:13, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: chali, saspiedis savas zirnjas smadzenes esi
1) neesmu VEF fans
2) neka tada neesmu teicis
Shame on you
Nebuutu man slinkums ar tevi te kjeeziities es noteikti atrastu. Un

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:16, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: chali, saspiedis savas zirnjas smadzenes esi
1) neesmu VEF fans
2) neka tada neesmu teicis
Shame on you
Un ka reiz neesi ne vef ne ventspils fans. Tad KO TU TE DARI BĒRNELI? Laikam jau vieniigais sakariigais chalis kas te ir no riigas puses ir One Man Show. Lai ar viedoklji mums atshkjiras vismaz vinjam or goda praats. Bet tev vienkaarshi glupi aplikt kaadu liekas kruti. Tu jau mani ar te bombardeeji par kobi. Un paskat kaa sanaaca man bija taisniiba. Tapeec nemeegjini pa savu pakalju augstaak uzlekt.

     [+] [-]

, 2013-05-23 23:18, pirms 12 gadiem
Super galotne.
Jau otrais Saldus fināls nervus pakutināja.
Uz nākamo Saldus spēli arī būšu klāt.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 23:19, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: kuru interese tavs viedoklis?
Nezinu, kas Tu tāds esi, bet droši vari aiziet šonakt līdz Mildai un uzlikt viņai galvā "kepku"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-24 07:45, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Skatos, Tev patīk mācīt citus cilvēkus. Labi, bet tad sākumā pats iemācies diskutēt, izmantojot argumentus, nevis tikai plikas jēlības Antiņa stilā
Pagodināju Tevi, izlasot visu Tavus komentārus pie šī raksta...bet tā arī neatradu nekādas saprata pazīmes, tāpēc brīnos, ka Tevi vispār kāds šeit ņem vērā

P.S.- Esmu Tevi ievērojis tāpēc, ka Tu jau sen komentē šajā portālā, bet tas ir vienīgais iemesls, kāpēc Tevi atminos.
Precīzāku atbildi taviem sc.com "eksperta" murgiem ar dzelžainiem argumentiem būtu grūti izdomāt!
P.s. Paskaties vēstuļu saraksti ar mani. Nav pirmā reize, kad te smirdi.

ogreskijs, 2013-05-23 23:10, vakar, ignorēt, atbildēt
Hose Girtinho rakstīja: Latvijas basketbols beidzās līdz ar finanšu krīzes sākumu. Savukārt ASK fani parasti bija nenobrieduši "gloriji", kuri vārdu "inteliģence" meklēja svešvārdu vārdnīcā VEF nelaime bija Butauta atgriešanās Latvijas basketbolā, savukārt Edgars Jaunups ir kā augonis Latvijas sirdī.

kuru interese tavs viedoklis? tie ienaci sait lai pateiktu ka basketbols un hokejs Latvija ir miris, garlaicigs, neiteresants utt? Es pareizi sapratu? tu normals esi? prieks kam tev tas? gribi pierunat cilvekus noversties no "nekam nederiga LV basketbola un hokeja"? ceri ka ar saviem komentariem tiesam kaadu panjemsi saadi? varbut vel kaukadu partiju dibini sakara ar so visu, velesanas nak kaa nekaa......galvenais ciinies ar to (LV sportu) nepadodies, un Tev noteikti izdosies!!!!!

     [+] [-]

, 2013-05-24 08:37, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Precīzāku atbildi taviem sc.com "eksperta" murgiem ar dzelžainiem argumentiem būtu grūti izdomāt!
P.s. Paskaties vēstuļu saraksti ar mani. Nav pirmā reize, kad te smirdi.
Intereses pēc tiešām palasīju to seno saraksti un sapratu, kāpēc Tevi neatceros; vienkārši tam nav iemelsa. Kopš mūsu sarakstes Tu nemaz neesi mainījies - tik pat vulgārs un bezjēdzīgs. Es pat varētu apgalvot, ka Tu jēdzienam "smirdēt" piešķir jaunu jēgu un dzīvību Klasisks "glorijs" ar noslieci uz jēlībām. Tu jau esi piedzimis ar tendenci uz "banu"

P.S.- Par Latvijas sportu jebkuram latvietim ir iespēja izteikt savu viedokli, vai arī komentēt citu viedokļus. Ja kādam mans viedoklis neinteresē, tad ir visas iespējas to ignorēt...vai arī argumentēti apstrīdēt (ja Tu vispār zini, ko tas nozīmē).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-24 10:31, pirms 12 gadiem
KA LAI SAKA PAVEICAAS VEFAM!!! NEKAS VENTSPILI BUS 2-2 !!

     [+] [-]

, 2013-05-24 12:49, pirms 12 gadiem
Kembels labs.
Bet Ventspilij kauns. Būtu labi, ka mēs šo spēli vinētu.
Par Valteru. patiešām meta šodien šķībi un dažas reizes sajauca kur grozs atrodas
Cerams, ka Štelmahers sapurinās spēlētājus līdz sestdienai. Bet šī spēle bija laba

     [+] [-]

, 2013-05-24 14:01, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Intereses pēc tiešām palasīju to seno saraksti un sapratu, kāpēc Tevi neatceros; vienkārši tam nav iemelsa. Kopš mūsu sarakstes Tu nemaz neesi mainījies - tik pat vulgārs un bezjēdzīgs. Es pat varētu apgalvot, ka Tu jēdzienam "smirdēt" piešķir jaunu jēgu un dzīvību Klasisks "glorijs" ar noslieci uz jēlībām. Tu jau esi piedzimis ar tendenci uz "banu"

P.S.- Par Latvijas sportu jebkuram latvietim ir iespēja izteikt savu viedokli, vai arī komentēt citu viedokļus. Ja kādam mans viedoklis neinteresē, tad ir visas iespējas to ignorēt...vai arī argumentēti apstrīdēt (ja Tu vispār zini, ko tas nozīmē).
Pats interesantākais, ka tu arī neesi mainījies, kāda bāba biji tāda arī palikusi + vēl heitoji pie ASK rakstiem un tagad turpini smirdēt arī pie VEF rakstiem.

Šajā rakstā nevienā tavā komentā nemanīju nevienu argumentu, bet pliku heitošanu.

Turpini sevi uzskatīt par ahūno "ekspertu" un mani raksturot sazin par ko, tam visam nav jēgas un arī nav vajadzīga liela piepūle. Tikai iedomājos, ja tu man heitotu sejā, kāds būtu iznākums. Iespējams tu čīkstētu par mani vēl trakāk! No tādiem kā tu arī LV uzrodas drosminieki, kas domā, ka visi latvieši ir bābas.