Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Janičenoks apliecina savu vērtību, ''Ventspils'' izvirzās vadībā

Krišs Upenieks

Janičenoks apliecina savu vērtību, ''Ventspils'' izvirzās vadībā
Kristaps Janičenoks
Foto: www.bkventspils.lv

Kristapam Janičenokam ceturtajā ceturtdaļā komandai sarežģītā brīdī gūstot piecus punktus, BK ''Ventspils'' guvusi otro uzvaru pēc kārtas Aldaris Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijā pār Rīgas VEF - 87:82. Rezultatīvākais uzvarētājiem ar 16 punktiem bija Māris Gulbis, kurš labākais komandā bija pirmajā puslaikā, bet Janičenoks pievienoja 14 punktus.

Sērijas pirmās divas spēles bija pilnīga atšķirības, liekot domāt, ka scenārijs ar septiņām spēlēm ir pavisam reāls. Ja Rīgas VEF pirmajā mačā viesos izmantoja visus savus trumpjus, lieliski uzbruka no distances un apspēlēja ''Ventspili'' ar 81:77, tad Arēnā ''Rīga'' spēle mājiniekiem neizdevās. ''Ventspils'' agresīvi darbojās aizsardzībā, ar radošām darbībām VEF aizsardzību izraustīja Žanis Peiners - 85:68 par labu Roberta Štelmahera komandai.

Trešajā mačā Ventspilī Nikolajs Mazurs bija veicis divas izmaiņas, starta piecniekā blakus Džeraldam Robinsonam, Jānim Timmam un Marekam Mejerim sūtot arī Robertu Laueriju un Anžeju Pasečņiku. Štelmahers uzvarētāju sastāvu nebija mainījis - Nikoss Gikass, Artis Ate, Trojs Bārnīss, Artjoms Butjankovs un Hārvejs Grants. Abas komandas spēli iesāka diezgan smagnēji, bet divi trīs punktu gājieni VEF deva 8:4 pārsvaru. Ar uzplaiksnījumiem spēlē komandas apmainījās līdz pat ceturkšņa beigām, tāpēc saglabājās līdzīga spēle - pēc desmit minūtēm 22:21 par labu VEF.

Otrajā ceturtdaļā ''Ventspils'' ļoti produktīvi darbojās aizsardzībā. Lai gan VEF guva 20 punktus ceturtdaļā, rīdzinieki pirmajā puslaikā tā arī nespēja iegūt pārliecību. Mājinieki uzbrukumā bieži vien atrada vieglus risinājumus punktu gūšanai. Mazurs daudz mainīja sastāvu, cenšoties kaut ko mainīt spēlē, bet uz brīdi viesiem pat mīnus deviņi (48:39). Ceturtdaļas beigās ar individuālo meistarību Robinsons trīs punktus atguva, kas uz tablo saglabāja diezgan mazu starpību - 48:42 ''Ventspils'' vadībā pēc pirmā puslaika.

Trešajā ceturtdaļā izteikti iniciatīvu uzņēmās Robinsons, kurš darbojās ar milzīgu pārliecību, guva desmit punktus piecās minūtēs, pēc Džeralda diviem tālmetieniem vadībā jau VEF - 54:53. Māra Gulbja divi metieni no laukuma stūra atjaunoja plus divi ''Ventspilij'' (60:58). Izcils arī nākamajās epizodēs bija Gulbis, un drīz vien mājiniekiem jau deviņu punktu pārsvars (67:58), kas arī ceturtdaļas galarezultāts.

Izšķirošajā ceturtdaļā abas komandas spēlēja ļoti nerezultatīvi. Piecu minūšu laikā ''Ventspils'' bija guvusi tikai divus punktus, bet arī VEFs ar precīziem metieniem bieži neizcēlās, tāpēc mājinieki varēja saglabāt vadību (69:66). Viesiem bija vairākas iespējas, kad varēja tikt vēl tuvāk, taču sasteigti uzbrukumi un kļūdas neļāva to izdarīt. Kad VEF jau bija ieguvusi iniciatīvu, pie rezultāta 71:70 Kristaps Janičenoks iemeta pustālo, tad sekoja Lauerija divi punkti ātrajā uzbrukumā, bet Janičenoks atbildēja vēlreiz - trīs punkti un 76:72. Pie rezultāta 80:82 VEFam bija iespēja, bet sekoja kļūda 24 sekundes pirms beigām. Izskaņā (85:82) Džeralds devās pēc tālmetiena, bet rupji kļūdījās - nesta bumba. Noslēgumā ''Ventspils'' uzvara ar 87:82.

24. maijā Arēnā ''Rīga'' pulksten 17:10 sērijas ceturtā spēle. Kā jau ierasts, par čempionu kronēs komandu, kas uzvaras gūs četrās spēlēs. Pēc šīs spēles sērijā ar 2-1 vadībā ''Ventspils''.

Aldaris LBL finālsērija, 21. maijs

BK Ventspils - VEF Rīga 87:82 (21:22, 27:20, 19:16, 20:24)
BK Ventspils: Gulbis 16, Grants 15, Janičenoks 14, Lejasmeiers 10, Bārnīss 9, Peiners 9, Vairogs 4, Ate 4, Gikass 4, Meieram 2, Butjankovs, Kanbergs
VEF Rīga: Robinsons 27, Lauerijs 16, Mejeris 15, Timma 12, Hariss 4, Zaķis 4, Pasečņiks 4, A. Bērziņš, J. Bērziņš, Strēlnieks, Jakovičs

 +10 [+] [-]

, 2015-05-21 21:34, pirms 10 gadiem
Komandas spēle>individuālisms!
Ko dod Robinsona 3punktnieki, ja izšķirošajā uzbrukumā tādu kļūdu pieļauj...Un nez vai Timma vispār spēlēja?????

 +24 [+] [-]

, 2015-05-21 21:35, pirms 10 gadiem
Var redzēt cik liela "autoritāte" ir Mazurs,ka spēlētāji pārtraukumos traucē un runā pretī! Man liekas Štelmaheram tur visiem mutes ciet un klausās viņu !

 +13 [+] [-]

, 2015-05-21 21:35, pirms 10 gadiem
Mazur gribi lai komanda uzvar galotnes,pamācies no Štelmahera !

 +11 [+] [-]

, 2015-05-21 21:36, pirms 10 gadiem
Nēģeri jau nu spēles beigas labi no*isa. Riebj skatities uz to spēli. Krisīša padene jau nu labā

  -4 [+] [-]

, 2015-05-21 21:36, pirms 10 gadiem
Tas, kas notika uz laukuma, saucās bbols? Kaut kā neizskatījās, goda vārds. Vēmiens nāk no tādām darbībām.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 21:36, pirms 10 gadiem
Robinsons pec sezonas paliks VEF.

  +8 [+] [-]

, 2015-05-21 21:36, pirms 10 gadiem
Melnie skaisti beigas nokārtoja!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:36, pirms 10 gadiem
Cik nu sanācās redzēt, tad VEFa tie abi 3 un 22nr. spēlētāji gan tizli, vismaz spēles izskaņā.

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:37, pirms 10 gadiem
Rēcīga spēle

  +8 [+] [-]

, 2015-05-21 21:37, pirms 10 gadiem
VEF par šo gadu nepienākas tituls!!! 90 % sezonas spēle ir bijusi pilnīgi nekāda!!!
Slēpts komentārs: Trakais kāmis

  +8 [+] [-]

, 2015-05-21 21:37, pirms 10 gadiem
VENTSPILS VENTSPILS!! MALAČI!!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:37, pirms 10 gadiem
Prieks par Janicenoku
Robinsons pielauj izskiroso kluudu un shaipa savus zobus...
Deelj kam 3 komentetajus? Lai komentee Buls + Gulbis. Zepu nost.

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
Vefiņa latvieši zem katras kritikas. Netiek pie iespējām, jo divi melnie tik met pēc dribla pustālos un, kad izceļas ar jebko, tad gandrīz tikai negatīvā ziņā. Uzslavas vienīgi pelnījis Mejeris par lielisku aizsardzību ceturtajā ceturtdaļā. Zaķis tikmēr šķietami katru reizi, ko sedza pick-n-rollu, pieļāva divus punktus.

Ceturtā ceturtdaļa kopumā pabriesmīga. Ja skatītos šo spēli kā ārzemnieks, padomātu, ka Latvijā salīdzinoši vājš basketbola līmenis. Daudz nepiespiestas kļūdas, Ventspils veselu ceturtdaļu nespēj reaģēt uz vienu izmaiņu aizsardzībā (to, ka VEFs mainās pie pick-n-rolla) un turpina mest pāri Mejera rokām. Atkārtoti gan jāpaslavē Mejeris par kustīgo aizsardzību. Janičenoka pašpārliecinātība Ventspili diezgan izvilka, citādāk skumji uzbrukumā gāja.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
Malači Ventspils!!!! 4/4 tāda nervoza sanāca, bet uzvara ir uzvara. Kļūdas par daudz.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Mazur gribi lai komanda uzvar galotnes,pamācies no Štelmahera !
Štelmis jau nu ar nulle. Vai nu peiners vai janicenoks vai kadam citam speele iet. Abi vienadi... nevienam nav tur autoritates

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
Vefam melnie noraka spēli, bēdīgi..

  +9 [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
SEJĀ visiem lielajiem ekspertiem kuri jau pirms fināla te cēla debesīs vefu , un kladzināja ka nebūs intrigas. 4-0 u.t.t. ..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
Robinsonu varētu drīzāk uz ostu sūtīt, lai ogles krauj, basketbolā nekādas saprašanas tam pajolim.
Slēpts komentārs: kobby333

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
Apsveicu Ventspili, bet ļoti NEPATIKA kā laukumā uzvedas Kristaps Janičenoks, tā padene par kuru viņam reāli vajag iedod pa muti, jo tā basketbolā nedara. Un vēl tā raustīšanās visu laiku vins flopo.
Ventspils cempioni !!!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:38, pirms 10 gadiem
Sāku domāt, kurā sporta veidā mūsu līgas ir spēcīgākās, it kā jau basketā, bet pēc šodienas 2 līderu snieguma (VEF vispār haoss, aizsardzībā un īpaši uzbrukumā) Ventspils arī ar visu vef s*da spēlēšanu nemaz nesodīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-05-21 21:39, pirms 10 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: vienkārši briesmīgs basketbols. man,kā vienkāršam skatītājam(nefanoju ne par vienu no komandām), šodienas spēle likās ārkārtīgi zemā līmenī.
salidzinot ar Liepaja - Jekabpils, sis ir NBA.

 +11 [+] [-]

, 2015-05-21 21:39, pirms 10 gadiem

''Lauķiem'' nav variantu!
4-0 sērijā, bez intrigas
Ejam uz derībām..!Būs 1-1!!!>>būs, bet ne šinī sērijā!
stiprakie uzvar!
VEF čempion! Samizojām hūtes cepures!
Jakovičam kā minimums ir jābūt izlases kandidātos...
Par VEF uzvaru sērijā. Janičenokam jābeidz karjera un jādodas aktiermākslā!
Easy game 4:0 vai 4:1 sērijā būs..
4-0, jo 4. spēle būs Rīgā

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:39, pirms 10 gadiem
kobby333 rakstīja: Tiesneši gadījumā nepietiesāja Ventspilim? Nēsmu par Vef,bet man tā izskatijās.
viss bija ok. nesaciet vainot tiesnesus tagad!! komentetaji ari piekrita visam tiesnesa svilpem

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:39, pirms 10 gadiem
Timma un Zaķis ir katastrofas! Mareks gan ir zvērs, nu ar šādu spēli ir pelnijis spanija spelet, vef speleja tizli, bet nesapriecaajaties. Sakums ventspilij bija 78% 2pts kas nav normali un tikai un vienigi veiksme

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:40, pirms 10 gadiem
mikusm99 rakstīja: Apsveicu Ventspili, bet ļoti NEPATIKA kā laukumā uzvedas Kristaps Janičenoks, tā padene par kuru viņam reāli vajag iedod pa muti, jo tā basketbolā nedara. Un vēl tā raustīšanās visu laiku vins flopo.
Ventspils cempioni !!!!!
Epizodi skatījies ?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:40, pirms 10 gadiem
Meijeritis labs šodien.. Plosijaas la nelabais. Zakis un jako gan kaa turisti... Ar 6 spēlētājiem butu zvērīgi cempi panemt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-21 21:40, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Timma un Zaķis ir katastrofas! Mareks gan ir zvērs, nu ar šādu spēli ir pelnijis spanija spelet, vef speleja tizli, bet nesapriecaajaties. Sakums ventspilij bija 78% 2pts kas nav normali un tikai un vienigi veiksme
Mejeris tiesam monstruali pielicis saja sezona. Smitu aizsutis pec piena atpakal uz Ameriku.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:41, pirms 10 gadiem
Gikass gandrīz noraka

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 21:41, pirms 10 gadiem
Gikass gandrīz normāli noraka V-pili, beigās gan laimīga uzvara. Daudz kļūdu, bet ātrumi labi, kopumā ļoti labs basketbols, arī skatītāju daudz .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-05-21 21:42, pirms 10 gadiem
Prieks par par Ventspils uzvaru,bet varēja daudz labāk nospēlēt,plus sagraut tos melnos fabrikantus!! Ceru ka nakamajās spēles mazāk kļūdīsies un jau pāŗliecinošāk aspēlēs melnos strībolistus!! Ventspils čempioni!!

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:43, pirms 10 gadiem
Kols rakstīja: Sāku domāt, kurā sporta veidā mūsu līgas ir spēcīgākās, it kā jau basketā, bet pēc šodienas 2 līderu snieguma (VEF vispār haoss, aizsardzībā un īpaši uzbrukumā) Ventspils arī ar visu vef s*da spēlēšanu nemaz nesodīja
Ā, amatieru hokeja un futbola līgas ir labākas?

  +5 [+] [-]

, 2015-05-21 21:43, pirms 10 gadiem
kur ir tie ,kas teica ka sērijā būs 4-0?

un ja vefs zaudē ,tad vienmēr Mazurs vainīgs.
Slēpts komentārs: krisatilavaja

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:44, pirms 10 gadiem
NIce vel divas cempiontituls rokas

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:44, pirms 10 gadiem
Apsveicu Ventspili ar uzvaru. Spēle bija briesmīga bet VEFs spēlēja vēl sū. . . āk un rezultāts redzams, lai gan tādas ir pleioff spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:46, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nē nu jūs arī. Kā šeit var vainot Loveriju un Robinsonu? Šodien jau nu točna nē. Abiem spēlētājiem nekad nav bijuši fināli, tādas pieredzes, viņus laukumā tur gandrīz 40 minūtes, un zinot Loverija atdevi un intenitāti, loģiski, ka pienāks brīdis, kad viņš kļūdīsies, tas ir tikai normāli. Ko var darīt, ka tikai četriem spēlētājiem dod bumbu rokās. Mejeris ir vienkārši zelta spēlētājs. Dara visu. Milzu uzslavas pelnījis, tāda atdeve. Mazurs, manuprāt, par ātru norāva Jakoviču un Bērziņu no rotācijas, līdz ar to palika tikai ar 6 spēlētājiem spēlēt. Protams, beigāš nogura
Loveriju varbūt mazāk, bet Robinsons ir totāls atmars, kkur skrien un nesās, krīt, taisa debīlas kļūdas, kaut kādi debīli metieni uzbrukuma 5. sekundē, lai arī kaut ko sameta, bet tas neatsver viņa sūdus ko viņš taisa, tiesa tur Mazurs arī vainīgs, jo viņš neko vispār nejēdz aizrādīt, tikai taisa savas kombenes un neko citu nemāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:46, pirms 10 gadiem
krisatilavaja rakstīja: Nožēlojami, ka finālsēriju izščir tiesneši! Iepriekšējā spēlē trīs identiskas epizodes, bet vienīgā nesportiskā piezīme VEF. Šodien ventspils bloķē sitot pa rokām un ir ok, pret Janičēnoku tīri nospēlē aizsardzībā, sods!!!
Saprotu Vef fans raud Tu jau tālāk pa tiesnešiem neredzi ?

  +6 [+] [-]

, 2015-05-21 21:46, pirms 10 gadiem
Janičenoks nu gan riebīgi šodien izdarijās, nebiju gaidījis tādu cūcību.,..
otrs šodienas spēles kadrs ir Zaķis (Nikolajs uzvalkā)..kāda vella pēc viņam tik daudz deva spēlēt??? Peiners nedaudz nosēdies..Ventspils kopumā bija stabilāka..

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:46, pirms 10 gadiem
Spēli diemžēl neredzēju , bet prieks par Janičenoku

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:46, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Var redzēt cik liela "autoritāte" ir Mazurs,ka spēlētāji pārtraukumos traucē un runā pretī! Man liekas Štelmaheram tur visiem mutes ciet un klausās viņu !
Štelmis tomēr vecāks, pieredzējušāks. Nikolajs Mazurs vēl tikai mācās par labu treneri.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-21 21:46, pirms 10 gadiem
nav nekāda kaifa skatīties tādu finālu zema līmeņa basis

  -3 [+] [-]

, 2015-05-21 21:47, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: viss bija ok. nesaciet vainot tiesnesus tagad!! komentetaji ari piekrita visam tiesnesa svilpem
To es dzirdēju,bet komentētāji nekad nepārmet tiesnešiem. Vai ne taa?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:48, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Saprotu Vef fans raud Tu jau tālāk pa tiesnešiem neredzi ?
Bet tu spēli neredzēji un jautājums, vai tu maz zini, kas ir basketbols!

  +7 [+] [-]

, 2015-05-21 21:48, pirms 10 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: nav nekāda kaifa skatīties tādu finālu zema līmeņa basis
Kurs liek skatiities? Gaidi skeletona sezonu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:48, pirms 10 gadiem
kobby333 rakstīja: To es dzirdēju,bet komentētāji nekad nepārmet tiesnešiem. Vai ne taa?
Dazreiz jau arii parmet!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:49, pirms 10 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: nav nekāda kaifa skatīties tādu finālu zema līmeņa basis
ko tu gribi, lai abas komandas met pa 100 punktiem un katru otro uzbrukumu danko?? Veciit tas ir finals, izskirosas ciinas ,kur spriedze valda ne pa jokam

  -2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:49, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Štelmis tomēr vecāks, pieredzējušāks. Nikolajs Mazurs vēl tikai mācās par labu treneri.
LSBL viņš iederētos un uzkrātu pieredzi

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:49, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Dazreiz jau arii parmet!!
Loti reti taa ir. Kokainis vienmēr licies slidens tips

  -2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:49, pirms 10 gadiem
Mīksti! Un šķidri tie VEF!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:50, pirms 10 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: nav nekāda kaifa skatīties tādu finālu zema līmeņa basis
Pag, kāda zema, tu manuprāt neesi redzējis zema līmeņa basketbolu . Aizej pagoogle varbūt palīdz . Ātrs, normāls basketbols .

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:51, pirms 10 gadiem
kobby333 rakstīja: Tiesneši gadījumā nepietiesāja Ventspilim? Nēsmu par Vef,bet man tā izskatijās.
Nē, bet jebkurā gadījumā jautājums LBS par to, kāpēc Latiševs jāsūta uz bronzas sēriju??

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:51, pirms 10 gadiem
Kāds te bija iedomājies, ka VEF vnk pārbrauks pāri V-pilij, uz kāda pamata tas bija balstīts?

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:51, pirms 10 gadiem
gomes rakstīja: man liekas ja timma dotu Buļš viņam paņemtu mutē!! vislaik slavee!!
Dienas komentārs! Rītdien šo uz kāda laikraksta vāka, kā ievadrakstu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:52, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: ko tu gribi, lai abas komandas met pa 100 punktiem un katru otro uzbrukumu danko?? Veciit tas ir finals, izskirosas ciinas ,kur spriedze valda ne pa jokam
gudrāku spēli gribās kopš kuriem laikiem Janičenokam jaizkapā pašam sava pozīcija ?
VEF uzbrukums ? spēle izmet 5 sekundēs.
kļudas, sasteigtas darbības nu nejau finālā saprastu sezonas sākums... abas komandas nevis cenšās uzvarēt, bet norakt spēli

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:52, pirms 10 gadiem
Nu ko gudrinieki, kurš te brauca virsū par Robi un pārējiem BkV, visi teica 4:0, 4:1, tagad ierīs zāği haha Grants spēles Mvp, tieši viņa bumbas un punkti izvilka, nevis Janičenoks, ja godīgi viņš varēja norakt. Timma un Mejeris malači cīnijās, bet Zaķim neiet galīgi. Ceru Bkv paņems

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:53, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāds te bija iedomājies, ka VEF vnk pārbrauks pāri V-pilij, uz kāda pamata tas bija balstīts?
VV saklausiijaas.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:54, pirms 10 gadiem
gomes rakstīja: man liekas ja timma dotu Buļš viņam paņemtu mutē!! vislaik slavee!!
Šis gan bija smieklīgi. Domā, ka nedotu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 21:54, pirms 10 gadiem
Lupatas tas vefs, atdodiet manus 10eirikus, būtu labāk uz Lūšiem licis, tur vismaz vīri cīnās kā nākas!

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:55, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kopumā jāsaka, ka ne velti cilvēki twiterī cepjas par to, ka LBL līmenis ir vienkārši briesmīgs. Šīs spēles vispār neatgādina finālus. Nav tā kapiņa jau nu spēles sākuma. Spēle lielāku daļu iet kā parasta regulārās sezonas spēle. Varbūt beigās parādās spriedze, bet kopumā, jāpiekrīt Ernštreitam. Līmenis skumīgs, ja ņemam kā piemēru tieši finālu. Nav jau jābrīnās,ka cilvēki nenāk
Ko Ermstreits teicis/rakstiijis?

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:56, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāds te bija iedomājies, ka VEF vnk pārbrauks pāri V-pilij, uz kāda pamata tas bija balstīts?
kautko visi bija sapiipejusies ka prognozeeja vieglu pastaigu vefelim ,. zinaaju ka buus lidziiga seerija!!

     [+] [-]

, 2015-05-21 21:58, pirms 10 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: gudrāku spēli gribās kopš kuriem laikiem Janičenokam jaizkapā pašam sava pozīcija ?
VEF uzbrukums ? spēle izmet 5 sekundēs.
kļudas, sasteigtas darbības nu nejau finālā saprastu sezonas sākums... abas komandas nevis cenšās uzvarēt, bet norakt spēli
nu vefam vnk tur striitbolisti salasiijusies komandaa.. BKV jau pirmas ceturdalas bija ok, speleja komandas basi, labi kapaaja. tik pedeeja nedaudz sastresojaas un saka daudz kluudities un mest zilos metienus.. Nezinu ka jums, bet man patik sis finals!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-21 21:58, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kopumā jāsaka, ka ne velti cilvēki twiterī cepjas par to, ka LBL līmenis ir vienkārši briesmīgs. Šīs spēles vispār neatgādina finālus. Nav tā kapiņa jau nu spēles sākuma. Spēle lielāku daļu iet kā parasta regulārās sezonas spēle. Varbūt beigās parādās spriedze, bet kopumā, jāpiekrīt Ernštreitam. Līmenis skumīgs, ja ņemam kā piemēru tieši finālu. Nav jau jābrīnās,ka cilvēki nenāk
Nu muļķības šitās... Tas, ka BKV un VEF kopumā šogad ir drausmīgi nav nekāds noslēpums. Pēdējā ceturtdaļa bija lieliska intrigas ziņā, protams, daudz kļūdas, bet finālsērijas neuzvar sacenšoties brīvo trīnīšu mešanā. Janičenoks arī parādīja līmeni - izšķirošajos brīžos iemesti grūti metieni un uzvara.
Bet nu ja VEF būtu uzvarējusi, tad noteikti teiktu, ka super spēle bijusi..

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 21:59, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kopumā jāsaka, ka ne velti cilvēki twiterī cepjas par to, ka LBL līmenis ir vienkārši briesmīgs. Šīs spēles vispār neatgādina finālus. Nav tā kapiņa jau nu spēles sākuma. Spēle lielāku daļu iet kā parasta regulārās sezonas spēle. Varbūt beigās parādās spriedze, bet kopumā, jāpiekrīt Ernštreitam. Līmenis skumīgs, ja ņemam kā piemēru tieši finālu. Nav jau jābrīnās,ka cilvēki nenāk
Playoffi sākas no aizsardzības. Ventspils pret VEF vidēji iemet 84 punktus spēlē un viņi vēl neskaitās uzbrukuma komanda, bet gan aizsardzības!

  +5 [+] [-]

, 2015-05-21 21:59, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Davids Ernstreits @d_ernstreits · 9m9 minutes ago
View translation

Pieslēdzos LBL finālsērijas spēles pēdējām 8 minūtēm. Brrr, atbaidošiI Sen nebiju tā sacepies par līmeni kā tādu. Ko darīsim rudenī?
Neieteiktu paaraak njemt veeraa vinja viedokli. Nekaads eksperts vinjs nav. Tas teksts par rudeni vnk pilniigi lieks.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-21 22:00, pirms 10 gadiem
Nu moins, šitādu kāju likšanu priekšā sen nebiju redzējis basketbolā un nestāstiet man, ka tas bija neapzināti, atkārtojumā ļoti labi varēja redzēt. Par 7 spēlēm.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-21 22:01, pirms 10 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: nav nekāda kaifa skatīties tādu finālu zema līmeņa basis
Normāls latvijai atbilstošs norāls basketbola līmenis, nu nebūs mums nekad Eirolīgas Final4 līmenis.
Ppaskatījos vakar Polijas pusfināla spēli RosaRadom vs Zielona Gora - mūsu fināls skatāmāks...

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:02, pirms 10 gadiem
Malaci Ventini!

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:02, pirms 10 gadiem
Šitais džeks klusē

gagelis84

13:58

Nesmu toto cienītājs , bet šodien uzliku 20 einarus uz VEF !!Nu ja jūs mani šodien pievilsiet , būšu dusmīgs

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:02, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Normāls latvijai atbilstošs norāls basketbola līmenis, nu nebūs mums nekad Eirolīgas Final4 līmenis.
Ppaskatījos vakar Polijas pusfināla spēli RosaRadom vs Zielona Gora - mūsu fināls skatāmāks...
Es arī nesaprotu, līmenis labs, vienīgi vajag strādāt uz skatītāju . Tas arī viss, gan jau ar laiku piepulcēsies arī trešais klubs . Katrā gadījumā salīdzinot ar amatieru futbolu un hokeju .. tur vispār nav ko salīdzināt .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:07, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: a kursh ta negaida...pfff
Whats the question?!
Tev jau droshi vien tik garlaiciigi, kopsh beidzaas sezona? Zheel, ka vasaraa nav iespejams machus sariikot ar kamanam uz ritenjiem

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:08, pirms 10 gadiem
kur tad lielais kepons kristaps kurs te visu laiku takaa lohs kladzinaaja ka busot 4-0??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:09, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Es arī nesaprotu, līmenis labs, vienīgi vajag strādāt uz skatītāju . Tas arī viss, gan jau ar laiku piepulcēsies arī trešais klubs . Katrā gadījumā salīdzinot ar amatieru futbolu un hokeju .. tur vispār nav ko salīdzināt .
Labaaku paraugu kaa piesaistiit skatiitajus neatrast. Tas par VEF.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:09, pirms 10 gadiem
Ventspils labi spēlē. tik beigās sastresojās un daudz kludas pielaava. jācensas stabilaak spelet izskirosajos brizos! par Ventspils 10 titulu

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:11, pirms 10 gadiem
Jāapsveic Ventspils, bet nu Janičenos pie +2, 30 sek līdz beigām, pirmajās uzbrukuma sekundēs liek 3pt, kā tā var rīkoties tik pieredzējis spēlētājs?
Par Zaķi vispār neizsteeikšos, kaut kads koksrocis, kā var neskaitāmas reizes no metra attāluma likt garām? Tas ir vājprāts, par ko viņš naudu saņem? Būtu pelnijis apelsīnu maisiņu un lai iet mājās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:13, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Saproti, ka VEF ielaidās BKV piedāvātajā basketbolā un rezultāts kā uz delnas diemžēl, ne velti daudzi to rādīto basketbolu sauc par antibasketbolu
To jau visi paredzēja, ka Ventspils neies skrieties, bet sušīs spēli, kā VV izteicās. VEF treneru štābam bija jāsagatavojas. Cita lieta, ja komandu vada fizruks, kurš to nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:13, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Saproti, ka VEF ielaidās BKV piedāvātajā basketbolā un rezultāts kā uz delnas diemžēl, ne velti daudzi to rādīto basketbolu sauc par antibasketbolu
87:82 - par kādu antibasketbolu tu runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 22:17, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Lūdzu nesapriecājies pirms laika palasīju visus komentārus un tu tādā starā it kā jau šeriju būtu uzvarējuši, ka tik pašam tas neiegriež ventīli
es neesmu par nevienu procentu sapriecaajies, vienkarsi patiik ka BKV ir atguvusies pec pirmas speles un cinas par titulu, un priecajos par tiem visiem liejajiem ekspertiem kuri te prognozeja 4-0. vieglu pastaigu vefam, bet taa nav. ir jau divas uzvaras Ventspilij

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 22:18, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: Tur par to Kristapu, kurš hrenova numerologs?
https://twitter.com/Adis1981/status...
https://twitter.com/Adis1981/status...
https://twitter.com/Adis1981/status/599967312993718272
Viņi abi ar senci tagad ir numerologi?

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:18, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Prieks par Janicenoku
Robinsons pielauj izskiroso kluudu un shaipa savus zobus...
Deelj kam 3 komentetajus? Lai komentee Buls + Gulbis. Zepu nost.
Bulu nost un nekad atpakal! Tizlaka komentetaja Latvija nav bijis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-05-21 22:19, pirms 10 gadiem
Iznemot Robinsonu, Loeriju un Mejeri, VEFam joprojam argumentu nekadu. Timma bukse, Bonis nekads, Zakim temeklis noskiebies, par parejiem luniem-pasecnikiem pat runat nav verts... Sodien krietni vajaks Zanis, toties beidzot padebesos uzlidojis Gulbis.
P.S. Stelmaher, dod Grazuli nakosgad uz Valmieru!

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:19, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: Tur par to Kristapu, kurš hrenova numerologs?
https://twitter.com/Adis1981/status...
https://twitter.com/Adis1981/status...
https://twitter.com/Adis1981/status/599967312993718272
nu jaa sis kristaps ari ir viens liels kadrs. bet tgd domaaju te vienu SC pamulki..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 22:19, pirms 10 gadiem
Pēc spēles arēnā: stāvējām bariņš ventspilnieku un apspriedāmies. Bija čaļiem ventspils formas. Pienāca vef fans un teica : ventspilī mēs jūs( un norādīja uz savām ğenitālijām). Lūk jums vien no vef faniem. Tas ir tikai viens nevis visi.
Kau es zinātu kas tas par jokstu. Es viņam peronīgi uzrakstītu vēstuli. Bet diezvai atzīsies.

Par spēli. Prieks par uzvaru. Bet skumji ka mīkstie. Jo Mejeris ir ļooti labs. Zī vispār krīt ārā. Un joprojām nesaprotu kapēc mazurs , kas ir aizsardzības spēlētājs komandai liek spēlēt uzbrukuma basīti. Tas nav slikti ja sakrīt. Bet visa pamats tomēr ir aizsardzība.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 22:20, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: Tur par to Kristapu, kurš hrenova numerologs?
https://twitter.com/Adis1981/status...
https://twitter.com/Adis1981/status...
https://twitter.com/Adis1981/status/599967312993718272
Jā, tas ir galīgs numerologs palicis....... Tiešām biedējoši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-21 22:21, pirms 10 gadiem
pēc ši ,V.Valters vair nav twiteri

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:22, pirms 10 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Komandas spēle>individuālisms!
Ko dod Robinsona 3punktnieki, ja izšķirošajā uzbrukumā tādu kļūdu pieļauj...Un nez vai Timma vispār spēlēja?????
paskaties statistiku, āpsi!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:24, pirms 10 gadiem
VEFam treneris nepielietoja pilnvērtīgāku spēlētāju rotāciju, bet turpinājums, protams, interesants

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:26, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Tāda sajūta, ka Zaķis ar Bērziņu ir iesūtīti spiegi no ventspils un ne tikai šajā sērijā, visu sezonu. Tādi kačaki, bet reāli vājākie komandā. Cik šajā sezonā no metra attāluma Zaķis ir uzlicis pa dēli ar bumbu? Cik viņš šodien atņēma vieglos punktus vefam? Mazurs par vēlu saprata, ka no tā klauna laukumā nav nekādas jēgas. Izskatās, ka viņam vispāŗ viss ir poe pakaļas. Zaudē spēli finālā pašā galotnē, mierīgi košļā gumiju, smaida, ierēc pēc spēles. Pārējie normāli uzvilkušies, iekšā spēlē, tas ta kā gailis. kur tādu var nopirkt.
Pilnigi piekritu vins ir LBL 2 limenis, ja nevari neko lakuma uzvelc komandu, nospele rupjak es nezinu mekle veidus, ka palidzet.... vins vispaar ir basketbolists ?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:28, pirms 10 gadiem
Redneck!!!! Jūs tāpat visus ventspilniekus nīstat un saucat par ventīļiem, bet kad izskan vārds vafeles tad jūs cepaties. Kā tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:32, pirms 10 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Komandas spēle>individuālisms!
Ko dod Robinsona 3punktnieki, ja izšķirošajā uzbrukumā tādu kļūdu pieļauj...Un nez vai Timma vispār spēlēja?????
čalim efektivitātē ir 31! http://basket.lv/lbl1/show-game?game_id=3064753&season_id=89649#mbt:63-400$t&0=1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:35, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Pa lielam noteikti visi zināja, ka būs vairāk kā četras spēles, es prognozēju kādas 6 spēles un VEF paņems 6to un sērijā 4-2....Otrs, lūdzu cieni pretinieku, ja nē vienmēr paliksi par ventīli, sarunāts?
Saprotu - sporta novērotājs laikam vairāk nebūs...

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:35, pirms 10 gadiem
Ar visām 19(!!!) kļūdām BKV ņem un paņem šitos ākstus. Izskatās, ka BKV vienīgi paši sev var traucēt paņemt titulu.

BK Jēkabpils rādīja labāku pretestību nekā VEF. Acīmredzami.

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:35, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Pa lielam noteikti visi zināja, ka būs vairāk kā četras spēles, es prognozēju kādas 6 spēles un VEF paņems 6to un sērijā 4-2....Otrs, lūdzu cieni pretinieku, ja nē vienmēr paliksi par ventīli, sarunāts?
pa lielam reti kurs to prognozeja, abi Valteri ka viens lika 4-0 par labu vefam.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:36, pirms 10 gadiem
brunoje rakstīja: Saprotu - sporta novērotājs laikam vairāk nebūs...
pēc nākošās spēles būs neuztraucies, gan arī uz mūsu ielas būs svētki.
šodien vinnējāt spēli, bet ne jau visu sēriju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:38, pirms 10 gadiem
Zaķa spēle ir vispār kaut kas anormāls. Viens jaunietis, kurš izskatās paliks mūžīgais perspektīvais un Zaķis - uzbrukuma impotences paraugs.
Vispār nesaprotu, kā šo spēli varēja pazaudēt, kad ventspils apstājās un Štelmahers sapsihojās un norāva Peineru nost...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:39, pirms 10 gadiem
Redneck. Ja tu esi vienīgais kas ir tolerants tad es atvainojos. Bet pat one man show tā runā. Un par kristapu nerunāsim. Tur ir tārpi galvā. Vai nu kārtējais fans kam nav morāles nekāds

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:41, pirms 10 gadiem
RajonRondo rakstīja: Redneck. Ja tu esi vienīgais kas ir tolerants tad es atvainojos. Bet pat one man show tā runā. Un par kristapu nerunāsim. Tur ir tārpi galvā. Vai nu kārtējais fans kam nav morāles nekāds
Diezin vai sporta_novērotāja otrs profils var būt tolerants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:42, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Tu viņos klausies?

Vispār es brīnos, ko tāda VV labvēlība pret VEF, iepriekš tak nolika pie katra sīkuma un BKV cēla debesīs.....Lai gan viņš ir laikam zināmākais LV kažoka mainītājs
jaa, vini abi jociigi cilveeki, vel nesen ceela debesis BKV, tagad ritiigi noliek, varbut tapec ka Ventspilnieki Sančo atšuva?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:42, pirms 10 gadiem
Un bubba!!! Step by step!!! Neskrien notikumiem pa priekšu. Jo ir lietas ko nevari paredzēt. Un šajā sērijā ir tieši tas faktors. Take it easy.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:43, pirms 10 gadiem
Mazais ātrais sastāvs VEFam labs, bet ar to var vinnēt spēli, nevis sēriju. Vajag arī citus variaintus, bet pagaidām izskatās, ka diez ko vairāk nav. Robis Koļu apspēlē, no 12 ceturtdaļām VEF dominējis tikai pirmajās trijās, pārējās 9 labāka bija Ventspils. Man šobrīd izskatās pēc 4:2 BKV - garāks soliņš, kurš arī tiek labi izmantots, un Robis ir taktiski spēcīgāks.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:43, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Var kāds pastāstīt, kas ar Janičenoku un to klupināšanu?
Tīra nesportiskā un pēc spēles vēl pa ausīm. Aklais Kokainis (?) jau atkal neko neredz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:44, pirms 10 gadiem
Protams sajaa serija vel viskautkas var notikties. taka bus interesanti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:46, pirms 10 gadiem
Redneck! Man tāds nav vajadzīgs. Es neiespaidojos no citu viedokļiem. Bet arī neciešu necieņu pret spēlētājiem un kristaps ir tieši tas kurš mauc pa pilnu programmu.
Tas ir no sērijas ka es maksimāli slikto atrastu robinsonā un vēl piepušķotu ar pieklājīgiem lamuvārdiem lai sc necenzē!

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:46, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: visai iespējams nekad īpaši nav paticis viņš, nedod dievs, kad vēl politiku iemin vai prognozē kādus citus sporta veidus.....Tā vien šķiet, ka viņš 24/7 ir pie tv, lai varētu visu prognozēt
Tad vispār būtu auzas ja kads butu politikaa Kristaps jau tagad ar saviem numuriem aizgaajis auzaas

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:46, pirms 10 gadiem
Sveicu visus ar BKV uzvaru! Bet ventspilniekiem ir daudz kur pielikt, it sevišķi kā tika spēlēts pēdēmjā ceturtdaļā. Nākamajās spēlēs jānospēlē labāk, lai atlikušās 2 uzvaras nāk pārliecinošāk!

Par VEF spēli, kartējo reizi pierādās, ka Robinsons var nospēlēt super spēli, bet tas var izjaukt visu komandas spēli un šodien Mazurs vispār neveica nekādu rotāciju. Ja Robinsons un Loverijs beigās nepieļautu kļūdas pie tādas intensitātes un bez maiņām, tad tas būtu brīnums.

Interesanti, kur pazudis sporta novērotājs, VEFs nav samaksājis pēdējās algas par troļļošanu?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:46, pirms 10 gadiem
Tagad jau visi gudri, bet pēc pirmās spēles jau arī nebija nekādi varianti redzami Ventspilij. Tikai kvēlākie fani ļoti vārgi oponēja šim viedoklim. Domāju arī Vefs pats jau uzkāra zelta medaļas kaklā un te nu gan var mest akmeni treneru dārziņā. Ventspils ievērojami izmainīja taktiku, bet vefs joprojām paļaujas tikai uz spēlētāju individuālo meistarību. Ja to vēl varēja saprast 2. Spēlē, tad šodien tomēr vajadzēja būt plānam b. Par zemo līmeni gan negribētos piekrist, manuprāt, skatāms basis.

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:46, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: 7 spēles ne?
Nu tas butu ideals variants basketa faniem!

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:47, pirms 10 gadiem
RajonRondo rakstīja: Un bubba!!! Step by step!!! Neskrien notikumiem pa priekšu. Jo ir lietas ko nevari paredzēt. Un šajā sērijā ir tieši tas faktors. Take it easy.
būs, būs ok.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:47, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: visai iespējams nekad īpaši nav paticis viņš, nedod dievs, kad vēl politiku iemin vai prognozē kādus citus sporta veidus.....Tā vien šķiet, ka viņš 24/7 ir pie tv, lai varētu visu prognozēt
Beigaas buus taa, ka VV atkal kko sagroziis, lai it kaa nebuutu kartejo reizi kludijies. Visu muuzhu atcereesos pagaajushaas sezonas NBA finaalu prognozes, ka Spurs pret Heat izredzu neesot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 22:49, pirms 10 gadiem
wolmar rakstīja: Iznemot Robinsonu, Loeriju un Mejeri, VEFam joprojam argumentu nekadu. Timma bukse, Bonis nekads, Zakim temeklis noskiebies, par parejiem luniem-pasecnikiem pat runat nav verts... Sodien krietni vajaks Zanis, toties beidzot padebesos uzlidojis Gulbis.
P.S. Stelmaher, dod Grazuli nakosgad uz Valmieru!
Noteikti nepiekrītu - būtībā vefa morīši paši savu komandu sadalīja pirmreizinātājos, tāpēc jau - Timma ne tāds, Bonis ne tāds u.t.t. Mejeris visu gadu nav īpaši no malas barots, tas savu normu tāpat iemanās savākt (ja kas - ar tiešām sakarīgu spēli). Starpība starp treneriem - Robis savus tālākos vismaz pāris reizes spēlē iesaista, arī tad , ja īpaši nav veicies, Mazurs - ja nav labs pirmiznāciens, izslēdz no rotācijas... Nu nav Artūrs Bērziņš tik slikts, kā te viņu paša komandas fani(?) gāna, Jakovičs ir labs, šim lōmenim pilnīgi atbilstošs spēlētājs, Pasečnikam tā arī neļauj sajusties kā līdzvērtīgam komandas loceklim, vēl? Un vēl - šajā spēlē radās iespaids, ka Mazuram nav īsti teikšanas pās saviem mazajiem morīšiem, izskatās, ka lēmumu pieņēmēji viņi ir vairāk kā treneris...

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:50, pirms 10 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Tagad jau visi gudri, bet pēc pirmās spēles jau arī nebija nekādi varianti redzami Ventspilij. Tikai kvēlākie fani ļoti vārgi oponēja šim viedoklim. Domāju arī Vefs pats jau uzkāra zelta medaļas kaklā un te nu gan var mest akmeni treneru dārziņā. Ventspils ievērojami izmainīja taktiku, bet vefs joprojām paļaujas tikai uz spēlētāju individuālo meistarību. Ja to vēl varēja saprast 2. Spēlē, tad šodien tomēr vajadzēja būt plānam b. Par zemo līmeni gan negribētos piekrist, manuprāt, skatāms basis.
Speele speelei neliidzinaas un izdariit parsteidzigus secinajumus peec 1 speeles nav pratigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:51, pirms 10 gadiem
Aklais kokainis? eerms!!! Tu gribi pārrunât spēles situācijas kurās kokainis nosvilpa pa labu vef???? Jeb tomēr uz abām pusēm svilpa???

Un tas moments kur bija tā padene. Tur (drošvien ka tā nebija) bet tiks traktēts ka janičēnoks gribēja piedalīties aizsardzībā bet aizsargs pagrūd vai pastūma kur padnoška ir netīšām jo krisīts vnk gribēja nostāties ceļā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:51, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: nav īsti ko pamainīt, vef uzbrukuma arsenāls pa lielam ir tikai Loverijs - Robinsons - Timma - Mejeris.....Tā teikt tie ir stūrakmeņi, pārējie kaut ko piemet klāt, bet ne tik daudz, lai uz viņiem pakārtotu spēli....Personīgi ļoti nepatīk, ka nenovirza uzbrukumu uz Harisu, izspēli vedot tā, ka viņš paliek uz 3 pt līnijas
Kāpēc Tu profilu nomainīji? Domā Vefam labāk veiksies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:53, pirms 10 gadiem
Milzīgs prieks par šodienas uzvaru!
Diemžēl kļūdas pārāk daudz, un kļūdas tiek pieļautas tādās epizodēs, kur finālos tas ir absolūti nepiedodami.
Janičenoks MONSTRS!
Gkikas šķiet, ka ir par švaku priekš BKV.
Novēlu BKV vēl agresīvāku spēli un ticību saviem spēkiem!

Vef NBA zvaigznes...
īpaši blondais pārāko superzvagzni no sevis grib iztaisīt, un tas, šķiet, čalim traucē visvairāk, bet tās ir vefa problēmas.
bez tā mazā robinsona precizitātes būtu pavisam švaki,
strītbols finālā zeltu diezvai var atnest.

GO BKV!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:55, pirms 10 gadiem
RajonRondo rakstīja: Aklais kokainis? eerms!!! Tu gribi pārrunât spēles situācijas kurās kokainis nosvilpa pa labu vef???? Jeb tomēr uz abām pusēm svilpa???

Un tas moments kur bija tā padene. Tur (drošvien ka tā nebija) bet tiks traktēts ka janičēnoks gribēja piedalīties aizsardzībā bet aizsargs pagrūd vai pastūma kur padnoška ir netīšām jo krisīts vnk gribēja nostāties ceļā.
Kokainis bija līnijā ar BKV garo, robinsonu un neredzēja. Tur bija 100% nesportiskā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 22:55, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Apnika, labāk kvalitatīvākus un pamatotu komentārus rakstīt otrs paliks tāpat, bet to izmantošu pret L@tgali un tad, kad garlaicīgi būs....Tāpēc centīšos visu precīzi izteikt, lai nav domstarpību, labi?
Spēcīgi.

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:57, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Speele speelei neliidzinaas un izdariit parsteidzigus secinajumus peec 1 speeles nav pratigi.
Piekrītu, turpmāk tā vairs nedarīšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 22:57, pirms 10 gadiem
Shis ne pa teemu, bet Tikko Aminata specigi nodziedaaja, sogad jaatiek finaala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 22:59, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: ir jau pusfināls?
2.pusfinals.

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:00, pirms 10 gadiem
Paralēlā līnija? 100% nesportiskās bija vismaz 4 pa visu spēli. Un tā lai tu neizdomātu runāt muļķības ieteikšu izlasīt vēlreiz ko rakstīju un atgādināšu ka tas ir tikai mans viedoklis kā tas tiks traktēts. Un tā lai tu nepārprastu: TIKAI MANS VIEDOKLIS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:02, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: ko tik neeesmu palaidis darba pēc garām
Finals 6dien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:04, pirms 10 gadiem
labi ka pie rakstiem vairs nav 4-0 vai 4-1

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:05, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: VEF!!! 2015
O Reku tu ari esi paradijies

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:06, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: O Reku tu ari esi paradijies
Vinja komentari vienmeer ir tik gari un izsmeljoshi

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:08, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vinja komentari vienmeer ir tik gari un izsmeljoshi
Ja pilnigi skumjs gadiijums ar vinu..

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:08, pirms 10 gadiem
[quote redneck]
nav īsti ko pamainīt, vef uzbrukuma arsenāls pa lielam ir tikai Loverijs - Robinsons - Timma - Mejeris.....Tā teikt tie ir stūrakmeņi, pārējie kaut ko piemet klāt, bet ne tik daudz, lai uz viņiem pakārtotu spēli....Personīgi ļoti nepatīk, ka nenovirza uzbrukumu uz Harisu, izspēli vedot tā, ka viņš paliek uz 3 pt līnijas
[/quote
Pa lielam jau tas nav maz, gandrīz nevienā komandā vairāk par četriem spēlētājiem rezultātu netaisa. Par Herisu es neesmu tik pārliecināts, drīzāk problēma ir Jakoviča sniegums pēdējās divās. Kaut kur jau sezonas laikā viens posms Herisam bija spēcīgs, bet sliecos tomēr to par epizodi uzskatīt

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:09, pirms 10 gadiem
Apsveicu ventspili ar uzvaru. Visi malaci.
Kopuma gan piekritu janicenikam ka ventspils nospeleja vaji simts kludas. Bet soreiz pietika ar to pashu. Nu nekas nakamreiz nospelesim labak uz uzviksim vafeles dzilak.☺

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:10, pirms 10 gadiem
Deelj kam VEFam legionars - rezervists Hariss?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:12, pirms 10 gadiem
Abus melnos uz kautuvi!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 23:12, pirms 10 gadiem
Paralēli atvēru VEF mājaslapu - poicionēja pirms sezonas, ka mērķis ir zelts LBL, izslēgšanas spēles VTB, otrā kārta Eiropas kausā.
Vairs neatminos avotus, bet, cik atceros, sastāva ziņā mērķis bija taisīt latviešu spēlētāju kodolu.
No visa augstāk minētā piepildījusies ir plus mīnus nulle. Vienīgais, prieks par Mejeri, Jakoviču (epizodiski), Timmu (epizodiski).
VEF vēl ar vien ir viesspēlētāju komanda, bez vokāli spēcīga trenera (autoritātes), kuru iespējas uzplaiksnī precīzi 1/4 spēles.
Laiks nomainīt augšu (neiespējami) vai vērt to būdu ciet.

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:13, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Deelj kam VEFam legionars - rezervists Hariss?
Nu ka bija pikis kaut ka jaiztere kazincika jt ka sponsoru naudu nenemot tad nu izdomaja vel vienu nigeru panemt .

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:13, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Abus melnos uz kautuvi!
O, tramplinleksanas specs ar ieradies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:15, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Viņu paņēma, jo treneriem nebija pārliecības par Robinsona savainojuma sadziedēšanas ilgumu, cik sapraotu, tad viņi negaidīja Robinsonu tik ātri atpakaļ, bet viņš diez gan ātri izveseļojās
Zheel, ka komandaa jaatur rezervists legionars, kurs ne ar ko neizceljas uz LV speletaju fona...

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:15, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Par Herisu domāju, ka viņš nav un nebūs vilcējs, bet ja izspēlēs uz brīviem trīspunktu metieniem, tad savus 4 - 5 trīņus var samest....

Jakovičam šķiet tā pirmā spēle par sliktu nospēlēja, saslavēja viņu, baidījos jau, ka tā būs
Muahaha tev domat nav dots labak neperies pastavi pie ratiem.😀
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:18, pirms 10 gadiem
Vefam rezultātu taisa 4, pie tam vienmēr vieni un tie paši (Jakovičam tāda spēle kā pirmā bija nejauša veiksme, nevis likumsakarība). Ventspilij vismaz 6 (un ne vienmēr vieni un tie paši) + vēl 4 dod jūtamu pienesumu komandai. Tur tā atšķirība. 4 var vinnēt spēli, nevis sēriju līdz 4 uzvarām. Ne fiziski, ne psiholoģiski neizvilks.

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:18, pirms 10 gadiem
Krīīīīīīstāāāāāps!!! 🍌

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:19, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: nu ja vef nepaņems LBL, tad gan jau redzēsi vēl jaunāku vef, gan ar Šķēli gan ar "jelgavniekiem".....Varēs sisties pa FIBA un VTB tādā gadījumā
Ja vef nepanems lbl tad visdrizak bus riga atkal jadoma jauns nosaukums kartejam klubinam 😀

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 23:20, pirms 10 gadiem
DainisU rakstīja: Paralēli atvēru VEF mājaslapu - poicionēja pirms sezonas, ka mērķis ir zelts LBL, izslēgšanas spēles VTB, otrā kārta Eiropas kausā.
Vairs neatminos avotus, bet, cik atceros, sastāva ziņā mērķis bija taisīt latviešu spēlētāju kodolu.
No visa augstāk minētā piepildījusies ir plus mīnus nulle. Vienīgais, prieks par Mejeri, Jakoviču (epizodiski), Timmu (epizodiski).
VEF vēl ar vien ir viesspēlētāju komanda, bez vokāli spēcīga trenera (autoritātes), kuru iespējas uzplaiksnī precīzi 1/4 spēles.
Laiks nomainīt augšu (neiespējami) vai vērt to būdu ciet.
Šodien bija zīmīga epizode priekšpēdējā uzbrukumā - Loverijs Robinsonam divas reizes bumbu atdeva, lai gan pēc pirmās reizes Timma prasīja.
Kāpēc domā, ka kaut kas jāver ciet gan nav saprotams - Timma un Mejeris sezonas laikā viennozīmīgi ir progresējuši, vienīgā smagā vilšanās ir Pasečņiks.

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:21, pirms 10 gadiem
eermss rakstīja: Vefam rezultātu taisa 4, pie tam vienmēr vieni un tie paši (Jakovičam tāda spēle kā pirmā bija nejauša veiksme, nevis likumsakarība). Ventspilij vismaz 6 (un ne vienmēr vieni un tie paši) + vēl 4 dod jūtamu pienesumu komandai. Tur tā atšķirība. 4 var vinnēt spēli, nevis sēriju līdz 4 uzvarām. Ne fiziski, ne psiholoģiski neizvilks.
Man drusku iesparda mejera performace. Es domaju srochna vajadzetu parbaudit uz dopingu uzvedas lidzigi ka juris umbrashko pirms diskabelja.

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:21, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: Man drusku iesparda mejera performace. Es domaju srochna vajadzetu parbaudit uz dopingu uzvedas lidzigi ka juris umbrashko pirms diskabelja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:24, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: Man drusku iesparda mejera performace. Es domaju srochna vajadzetu parbaudit uz dopingu uzvedas lidzigi ka juris umbrashko pirms diskabelja.
Tevi vajadzetu parbaudit, vai neesio gariigi atpalicis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:27, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Tur es Mazuru vainoju, viņu var daudz labāk izmantot, bet tas netiek darīts....Reāli Harrisu tagad marinē un spiež spēlēt to basketbolu, kur īsti viņš nenes to pienesumu
Ja harisu labak butu neveis marinet bet kupinat ☺
Ta jau normali vins izskatas uz solinja principa labs pirkums ☺ paldies latvijas valsts meziem ka maksa vinam unir atstajushi pensionarus bez maizes 😁

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:28, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tevi vajadzetu parbaudit, vai neesio gariigi atpalicis
Tu esi tas kas pagajushonedelj izmuka no stiklu specskolas?😀
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:31, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: Tu esi tas kas pagajushonedelj izmuka no stiklu specskolas?😀
Tu vareetu buut tas, jo tava gramatika ir kaa specskolu nepabeigusham

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:33, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Man kā VEF un vispār LBL fanam nav saprotams, kāpēc daudzi piesauc tā slēgšanu? Labi, jums klubs nepatīk utt. bet tas nav iemesls to slēgt un LBL gadījumā tas tomēr būtu zaudējums, kad izkrīt viena normāla līmeņa komanda, kura kopā ar BKV uztur sezonā intrigu
Ja tu define sevi ka vefa fanu tas jau vien ir aizdomigi, jo to ko izpilda vefs ar visam savam aferam nemaksashanm meliem un visu parejo nevaretu neviens cilveks izturet. 😀

Visi sponsori un apbalstitaji ir vai nu aferisti un speklulanti vai otkata mekletaji. Nu ka tadam vefam ka tadam vispar nav kauns vel pastavet es pat brinos.😱

  +2 [+] [-]

, 2015-05-21 23:34, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: domā, ka tur ir ko pārbaudīt?
Padirsi veco paroli sporta superverotaj? 😁

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:35, pirms 10 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Šodien bija zīmīga epizode priekšpēdējā uzbrukumā - Loverijs Robinsonam divas reizes bumbu atdeva, lai gan pēc pirmās reizes Timma prasīja.
Kāpēc domā, ka kaut kas jāver ciet gan nav saprotams - Timma un Mejeris sezonas laikā viennozīmīgi ir progresējuši, vienīgā smagā vilšanās ir Pasečņiks.
Timma ir labs, bet domāju ka komanda viņam nav īstā (vismaz šā brīža izskatā). Viņš ir tipisks komandas spēlētājs, bet ar vefiešiem kautkā nelīmējas kopā. Bija brīdis, kad viņiem ar Zaķi baigi labā sadarbība bija, bet tagad vairs nav ne ar vienu. Ventspils stils viņam bija kā naglai uz galvas, tapēc arī pagāšgad dabuja MVP. Bail, ka nenorokās tāds talants, tā jau maz mums viņu.

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:37, pirms 10 gadiem
Janičenokam diskābeli uz spēli par "netīšo" padeni - nu ļoti rupji...
Uzdāviniet Mazūram baltu vai sarkanu žaketi , lai nemaldina savus spēlētājus...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:42, pirms 10 gadiem
eermss rakstīja: Timma ir labs, bet domāju ka komanda viņam nav īstā (vismaz šā brīža izskatā). Viņš ir tipisks komandas spēlētājs, bet ar vefiešiem kautkā nelīmējas kopā. Bija brīdis, kad viņiem ar Zaķi baigi labā sadarbība bija, bet tagad vairs nav ne ar vienu. Ventspils stils viņam bija kā naglai uz galvas, tapēc arī pagāšgad dabuja MVP. Bail, ka nenorokās tāds talants, tā jau maz mums viņu.
Iet uz tik shaubigu nezinu pat ka labak to nosaukt sharashkinu kantorku ka uz vefu bija milziga kluda. Nu principa vares visu muzu spelet lbl. Good choice jt 😁

  +3 [+] [-]

, 2015-05-21 23:48, pirms 10 gadiem
skarbais rakstīja: Janičenokam diskābeli uz spēli par "netīšo" padeni - nu ļoti rupji...
Uzdāviniet Mazūram baltu vai sarkanu žaketi , lai nemaldina savus spēlētājus...
nu nebija tur nekaa traka, melnis pats aizkeeras un tas arii viss..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:49, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: Iet uz tik shaubigu nezinu pat ka labak to nosaukt sharashkinu kantorku ka uz vefu bija milziga kluda. Nu principa vares visu muzu spelet lbl. Good choice jt 😁
Džekam noteikti sastāstija, ka būs līmeni augstāk, VTB, Eirokauss (Līga)... Gadās, vēl jau pensionārs nav. T
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:54, pirms 10 gadiem
eermss rakstīja: Džekam noteikti sastāstija, ka būs līmeni augstāk, VTB, Eirokauss (Līga)... Gadās, vēl jau pensionārs nav. T
Nekas tur nav jaastaasta - BBL liidz VTB kaa liidz meenesim.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-21 23:55, pirms 10 gadiem
Timma ir tāds rets tips, nebūs daudz tādu komandu, kur viņš varētu atvērties. Nav viņš tāds iedzimts līderis, kurš pa 30 punktiem regulāri krāmēs, bet 15 + 7 piespēles gan. BET! Pareizajā komandā, pie trennera, kurš māk viņu pareizi izmantot. Robis tāds, Robis šāds, bet pagāšgads bija kā diena pret nakti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:57, pirms 10 gadiem
eermss rakstīja: Džekam noteikti sastāstija, ka būs līmeni augstāk, VTB, Eirokauss (Līga)... Gadās, vēl jau pensionārs nav. T
☺ tipa majiens uz to ka gaisaja galvina starp ausim vien diedzins kas ausis tikai satur kopa? 😀
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-21 23:58, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekas tur nav jaastaasta - BBL liidz VTB kaa liidz meenesim.
Ja vot vtb but ka pedejam sunim ko visi mierigi nem prieksha noteikti ir superigi 😀

  -1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:00, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: Ja vot vtb but ka pedejam sunim ko visi mierigi nem prieksha noteikti ir superigi 😀
Nevajag melot, VEF ciiniijaas siivi par tiksanu izslegsanas speelees.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:01, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekas tur nav jaastaasta - BBL liidz VTB kaa liidz meenesim.
Par to nav runa, protams, bet jēga ta no tā, ja džeks pilnībā pazaudējās. Un ne jau tāpēc ka nevilktu to līmeni. Kompānija galīgi nepiemērota, tur tā bēda.

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:01, pirms 10 gadiem
eermss rakstīja: Timma ir tāds rets tips, nebūs daudz tādu komandu, kur viņš varētu atvērties. Nav viņš tāds iedzimts līderis, kurš pa 30 punktiem regulāri krāmēs, bet 15 + 7 piespēles gan. BET! Pareizajā komandā, pie trennera, kurš māk viņu pareizi izmantot. Robis tāds, Robis šāds, bet pagāšgads bija kā diena pret nakti.
Nuja tagad vel noraus kadu krustenisko saishunplisumu pie tiem mazurgailishiem. Tpu tpu tpu. Bija itnka perspektivs dzeks. Nu neko darit katrs pats savas laimes kalejs. Nakamgad tad laikam barona bus jaspele.....

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:03, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Šosezon viņš kopumā spēle labāk kā pērn un ir progresējis savā sniegumā, kļuvis daudzpusīgāks spēlētājs
Sodien to vareja redzet. ☺
Nemotnvera ka vins vel ir tik jauns speletajs kas nav sasniedzis labaku basketbolanecumu izaugsme butu tikai logiska, bet ka redzam tikai ne vefa.

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:04, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nevajag melot, VEF ciiniijaas siivi par tiksanu izslegsanas speelees.
Uzsvars uz vardiem sivi un cinijas.😊

Es teiktu labi ka netika atkal pazemotu par 40punkiem pleiofa.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:05, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: Nuja tagad vel noraus kadu krustenisko saishunplisumu pie tiem mazurgailishiem. Tpu tpu tpu. Bija itnka perspektivs dzeks. Nu neko darit katrs pats savas laimes kalejs. Nakamgad tad laikam barona bus jaspele.....
Timmam problemas dabuut darbu aarzemees nebuutu.

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:06, pirms 10 gadiem
Zitas Kaminskas austais plīvurs...
pamanījāt?

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:09, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Zitas Kaminskas austais plīvurs...
pamanījāt?
Ko tik pasiivs peedeejaa laika?

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:11, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Šosezon viņš kopumā spēle labāk kā pērn un ir progresējis savā sniegumā, kļuvis daudzpusīgāks spēlētājs
Var jau būt, bet laukumā tas nav redzams. Viņam jābūt daudz ar bumbu, lai parādītu savas labākās spējas. Tagad tikai 2 meļņi spēlē, un iznākumu var redzēt uz tablo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:20, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Timmam problemas dabuut darbu aarzemees nebuutu.
Nuuu hvz... Darbu ta dabūtu, bet ja no viņa sāks prasīt 30 punktus, pēc 1. kļūdas raus malā, nemācēs izmantot (vai negribēs)... Nepazīstu viņu, spriežu tikai pēc tā ko redzu, un čujs saka, ka varētu būt pagrūti. Bet talants liels un savdabīgs, tāds nestandartīgs.

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:24, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Eksperts ieradies !!! VEF tikai BKV faniem dod veltas cerības , beigās tāpat būsiet ar bēdīgām sejiņām!!!
ko tu vispaar jeedzi kepon.. tu tacu soliji ka buus 4-0 vef laba? kur ir??

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:25, pirms 10 gadiem
eermss rakstīja: Nuuu hvz... Darbu ta dabūtu, bet ja no viņa sāks prasīt 30 punktus, pēc 1. kļūdas raus malā, nemācēs izmantot (vai negribēs)... Nepazīstu viņu, spriežu tikai pēc tā ko redzu, un čujs saka, ka varētu būt pagrūti. Bet talants liels un savdabīgs, tāds nestandartīgs.
Man gribeetos, lai vinjs vairaak ietu caurgajienos un speletu ar muguru pret grozu, nevis plivinaatu troikas katraa 2. uzbrukumaa...

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:25, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Ne pa tēmu, bet Aminata tika finālā
Jaa beidzot pec 7 gadu pauzes esam tikusi, pelniiti !

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:29, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man gribeetos, lai vinjs vairaak ietu caurgajienos un speletu ar muguru pret grozu, nevis plivinaatu troikas katraa 2. uzbrukumaa...
Trijniekos no 5-2.
Speli skatījies?

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:29, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Jaa beidzot pec 7 gadu pauzes esam tikusi, pelniiti !
Gribetu no vinjas minetu?

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:29, pirms 10 gadiem
spacet rakstīja: Trijniekos no 5-2.
Speli skatījies?
Es par sezonu kopumaa runaaju.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:29, pirms 10 gadiem
Nekāda katastrofa prekš VEF nav notikusi, paņems mājās un viss sāksies no gala.. Domāju, ka VEF 7 paņems..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:33, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es par sezonu kopumaa runaaju.
Vtb liga ari viņu par labāko jauno kļūdas pec nosauca!

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:33, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko tik pasiivs peedeejaa laika?
kādu gadu biju pasīvs
pavasarē bija slimības unatv un tad kāds mēnesis bezmiegs
tagad atkal sākas bīčs, darbi, daba

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:37, pirms 10 gadiem
spacet rakstīja: Vtb liga ari viņu par labāko jauno kļūdas pec nosauca!
Tu tachu nerubii, ko es rakstu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:37, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kādu gadu biju pasīvs
pavasarē bija slimības unatv un tad kāds mēnesis bezmiegs
tagad atkal sākas bīčs, darbi, daba
Nepierasti, ka vairs tavi komenti pie rakstiem nav pirmie

  +2 [+] [-]

, 2015-05-22 00:38, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man gribeetos, lai vinjs vairaak ietu caurgajienos un speletu ar muguru pret grozu, nevis plivinaatu troikas katraa 2. uzbrukumaa...
Troiku uzmest ir vieglak :-). Taisnība - ja krīt, tad labi, bet ja ne, tad jāstumj iekšā ar gaļu. Principā jau Timma var visu:
1. Segsi pa distanci - iemetīšu.
2. Pienāksi par tuvu - aiziešu garām.
3. Pienāks kāds palīgā - atmetīšu.
4. Segs kāds mazais - nospēlēšu postā, vai piķīti ar Zaķi(piemēram) uztaisīsim.
Šito visu arī gribētos redzēt, un Latvijā, es nezinu, vēl kāds to var izpildīt? Uz sitiena neviens nenāk prātā.

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:44, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu tachu nerubii, ko es rakstu.
tieši tu nerubī, ko raksti!
plivinaatu troikas katraa 2. uzbrukumaa...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:46, pirms 10 gadiem
spacet rakstīja: tieši tu nerubī, ko raksti!
plivinaatu troikas katraa 2. uzbrukumaa...
Vinjs paaraak daudz sezonas laikaa meta troikas, tas ir - izveeleejaas vieglako celju, kaut gan ar vinja dotumiem buutu jaaspeelee agresiivaak.
Ja to sezonas laikaa neredzeji, tad laikam brilles jaapeerk.

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:47, pirms 10 gadiem
eermss rakstīja: Troiku uzmest ir vieglak :-). Taisnība - ja krīt, tad labi, bet ja ne, tad jāstumj iekšā ar gaļu. Principā jau Timma var visu:
1. Segsi pa distanci - iemetīšu.
2. Pienāksi par tuvu - aiziešu garām.
3. Pienāks kāds palīgā - atmetīšu.
4. Segs kāds mazais - nospēlēšu postā, vai piķīti ar Zaķi(piemēram) uztaisīsim.
Šito visu arī gribētos redzēt, un Latvijā, es nezinu, vēl kāds to var izpildīt? Uz sitiena neviens nenāk prātā.
Tesi taapeec, ka vinjs ir tik vispusigs speletajs, gribeetos, lai vinjs speletu agresiivaak.

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:51, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tesi taapeec, ka vinjs ir tik vispusigs speletajs, gribeetos, lai vinjs speletu agresiivaak.
manā skatījumā, nav pārāk. cita lieta, ka jāuzlabo precizitāte tālajos un pustālajos. Par to nav runa, ka caurgājienus varētu izmantot vairāk....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:51, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gribetu no vinjas minetu?
No tavas mammas es gribeetu

  -1 [+] [-]

, 2015-05-22 00:53, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: No tavas mammas es gribeetu
Par taadiem vaardiem es tev klaatienee pa seju iedotu. Domaa, ko runaa suuda braali!

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:55, pirms 10 gadiem
spacet rakstīja: manā skatījumā, nav pārāk. cita lieta, ka jāuzlabo precizitāte tālajos un pustālajos. Par to nav runa, ka caurgājienus varētu izmantot vairāk....
Kaapeec nav runa? Taadus parametrus jaameegina izmantot peec iespejas vairaak, savaadaak paliek taada sajuuta, ka netiek izmantots potenciaals pareizajaa virzienaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:58, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaapeec nav runa? Taadus parametrus jaameegina izmantot peec iespejas vairaak, savaadaak paliek taada sajuuta, ka netiek izmantots potenciaals pareizajaa virzienaa.
nav runa tāpēc, ka vajag, vajag iet cauri. Tāpēc saku, ka par to nav runa! bet mest no distances arī vajag! Vajag visu pilnveidot un būs ok! Dukas jau pietiek!

     [+] [-]

, 2015-05-22 00:58, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par taadiem vaardiem es tev klaatienee pa seju iedotu. Domaa, ko runaa suuda braali!
Haizivs rāda zobiņus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 01:00, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par taadiem vaardiem es tev klaatienee pa seju iedotu. Domaa, ko runaa suuda braali!
paskaties ko tu pats man uzjautaaji... un nenem pie sirds, tas tak nebija nopietni, un gan jau tapat esi mazs kepons kurs man neko neizdariitu

  -1 [+] [-]

, 2015-05-22 01:03, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: paskaties ko tu pats man uzjautaaji... un nenem pie sirds, tas tak nebija nopietni, un gan jau tapat esi mazs kepons kurs man neko neizdariitu
Es nejokoju par citu cilveku vecakiem un man 27, kepon

  +2 [+] [-]

, 2015-05-22 01:03, pirms 10 gadiem
un ja kadas probleemas bus, pasauksu T-Bag lai tiek galaa ar tevi

     [+] [-]

, 2015-05-22 01:04, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nejokoju par citu cilveku vecakiem un man 27, kepon
pec tavas intelegences nepateiksu ka 27 dotu 15

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 01:07, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: pec tavas intelegences nepateiksu ka 27 dotu 15
Tas, ka sportaa rubiiiju daudz vairaak par tevi, tas skaidrs kaa diena.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 01:12, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas, ka sportaa rubiiiju daudz vairaak par tevi, tas skaidrs kaa diena.
Nu viss. Pasauksu Tediju

     [+] [-]

, 2015-05-22 01:12, pirms 10 gadiem
spacet rakstīja: nav runa tāpēc, ka vajag, vajag iet cauri. Tāpēc saku, ka par to nav runa! bet mest no distances arī vajag! Vajag visu pilnveidot un būs ok! Dukas jau pietiek!
Es jau nesaku, ka nevajag vispaar mest troikas, bet dariit to sabalanseetaak.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 01:14, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas, ka sportaa rubiiiju daudz vairaak par tevi, tas skaidrs kaa diena.
Pagaidam izskatās ka no dzīves vel neko nerubiii!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-22 01:15, pirms 10 gadiem
Eric rakstīja: Pagaidam izskatās ka no dzīves vel neko nerubiii!
Tu buusi tas, kurs visu saprot un citus maaciis?

     [+] [-]

, 2015-05-22 01:22, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu buusi tas, kurs visu saprot un citus maaciis?
Nē..man tas nav jadara! To pašam jasaprot!

  -4 [+] [-]

, 2015-05-22 05:29, pirms 10 gadiem
Ventspilnieki malači, tikai īsti neizprotu kāpēc tā neuzticas Peineram?

     [+] [-]

, 2015-05-22 08:09, pirms 10 gadiem
Janičenoks KATRĀ spēlē parāda savas aktiermākslas prasmes. Nu jau Peiners arī seko viņa piemēram.

Man patika spēle. Bija interesanti.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-22 08:15, pirms 10 gadiem
Eksperti W un Rasa iespējams drīz aplauzīsies. Laikaut jau ir aplauzušies, solīja 4-1 par labu VEF (?)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-22 10:31, pirms 10 gadiem
Kauns skatīties šādu spēli valsts 2 itkā labāko komandu izpildījumā. Pilnīgs bardaks.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-22 10:50, pirms 10 gadiem
Ventspils ņem ar rezervēm, lai gan pēc uzvārdiem spriežot VEF-am nevajadzētu būt tik impotentam rotācijā.
Venstpils pamats - 32 pts, rezerves - 55 pts
VEF pamats - 74 pts , rezerves(A. un J. Bērziņi, Hariss, Zaķis, Strēlnieks, Jakovičs) - 8 pts
Protams, vienmēr redzot Ventspils sākumsastāvu rodas sajūta, ka maiņas var tikai uzlabot spēli, it īpaši, Janičenoks, Meiers un Peiners, piebalsojot Gulbim un Vairogam.