Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Vanags: "Vaikulis vēlējās lielāku spēles laiku"

Vanags: "Vaikulis vēlējās lielāku spēles laiku"
Andris Vanags
Foto: Romualds Vambuts

Jau ziņojām, ka "Barons/LMT" aizsargs Raimonds Vaikulis vienojies ar kluba vadību par līgumsaistību pārtraukšanu. Komandas menedžeris Andris Vanags pēc treniņa dalījās komentāros par situāciju ar aizsargu.

"Mēs ar Vaikuli vienojāmies abpusēji, tajā skaitā arī ar komandas treneri. Raimonds vēlējās lielāku spēles laiku, bet laukumā uz sevi liktās cerības īsti neattaisnoja. Tagad viņš meklēs citu klubu. Gustam ir vajadzīga palīdzība saspēles vadītāja pozīcijā, bet Vaikulis šajā pozīcijā nespēja būt gana produktīvs," telefonsarunā ar portālu eSports.lv stāsta kluba menedžeris Andris Vanags.

Uz jautājumu, vai tas nozīmē, ka klubam pievienosies kāds pašmāju spēlētājs, Andris Vanags stāstīja, ka "tas būs Aigars Vītols. Pašlaik viņš vēl nav gatavs spēlēt, bet pievienošanās klubam ir praktiski nokārtota. Domāju, ka tas ir nedēļas jautājums. Par vēl kādiem pastiprinājumiem izsmeļošāku informāciju nevaram sniegt."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-20 21:52, pirms 17 gadiem
nu zaudējums klubam tas nav točna

 +11 [+] [-]

, 2008-11-20 21:52, pirms 17 gadiem
būs jāspēlē jaunajam Kārlim,cik es saprotu tagad no Barona sastāva,ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 21:53, pirms 17 gadiem
nevar būt
cerams tiks kādā normala komanda!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-11-20 21:54, pirms 17 gadiem
Ja Kravčenko vai Zeidaks gribēs lielāku spēles laiku, tad viņus arī atlaidīs???
Ko Andri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-20 21:56, pirms 17 gadiem
dragon88 rakstīja: tas točna būs viesstrādnieku klubs
un? visiem tak kvota ir viena.. vairaak par atljauto jau taapat nebuus.. un ja chalis var, tad lai speelee tur, kur vinjam dos speeles laiku.. tas ir tikai normaali!

  +8 [+] [-]

, 2008-11-20 21:56, pirms 17 gadiem
Stulbais putns
Protams ka Vaikulis grib lielāku spēles aliku! Kapec vinam jāsameirinas, ka kaut kāds Gusts un jauni zaļi gurķi no amerikas spēle daudz vairāk! Pareizi darīja ka aizgāja! Kravčikam un Zeidakam vajadzētu sekot!
Nu neticu ka Vaikulis ir daudz sliktāks, vienkārši vinam nedod iepejas! Pirms div sezonam ventspilī vins bija ļoti labs!

  -3 [+] [-]

, 2008-11-20 21:57, pirms 17 gadiem
viennozīmīgi, ka Vītols, kad būs gatavs spēlēt, būs krietni labāks palīgs Gustam saspēles vadīšanā!
bet Vanags - respect - Barona gods un lepnums!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-20 21:57, pirms 17 gadiem
Gilberts rakstīja: Ja Kravčenko vai Zeidaks gribēs lielāku spēles laiku, tad viņus arī atlaidīs???
Ko Andri?
paarlasi rakstu.. taa nav gluzhi atlaishana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-20 21:58, pirms 17 gadiem
Šitais gan bija smieklīgi Viņš gribēja lielāku spēles laiku, tāpēc mēs viņu atlaidām!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-20 21:58, pirms 17 gadiem
Loģisks lēmums. Vaikulis spēlē otrā numura pozīcijā. Šajā pozīcijā vēl spēlē Šķēle un Kravčenko. Plus vēl tagad Baronam pievienojas Vītols. 4 spēlētāji otrā numura pozīcijā nevienam klubam nav vajadzīgi.
Cits jautājums, ka vajadzētu atlaist Smitu un Heningu, kuri galīgi nerāda stabilu un skatāmu spēli (vismaz pagaidām).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-20 22:01, pirms 17 gadiem
adidudas rakstīja: paarlasi rakstu.. taa nav gluzhi atlaishana!
Nu OK! Korekti tas skan pēc abpusējas vienošanās!!! Pateisībā ga, jau Vaikulis par samērā lielu ciparu kapāja. Klubi principā sāk savilkt jostas un pēc jaunā gada gan jau sekos daudz tādu gadījumu

 +11 [+] [-]

, 2008-11-20 22:02, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: pasties, pajoli, savā komandā. Saproti beidzot savās vistas smadzenēs LATVIJĀ NAV IESPĒJAMS IZVEIDOT KOMANDU KURĀ IR TIKAI LATVIEŠI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lai kā gan es (Barona fans) gan tu(Ask fans ) to vēlētos
Nu Ventspils ir parādijis pretējo!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 22:06, pirms 17 gadiem
Nu jā tāpēc arī pret nevežiem, viņš tika baigi ātri laukumā, spēle neaizgāja, un klus nolēma šķirties.. Varēja jau vēl kādu iespēju iedot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-20 22:08, pirms 17 gadiem
Sogad vispar komplektacija rigas klubiem nav izdevusies. It ipashi ask riga, kadel janem tik daudz arzemniekus kuri nebut neizcelas. Barons ar ja nebutu aleksanders un gusts, tad taa butu zem katras kritikas. Man liels prieks par v-pili, vef un protams bk-valmiera. Dazi viesspeletaji un no kuriem gaida speli un protams dazi ari parada. Nevis saperk viduvejos balelinus, kuri aiznem latviesu vietas neradot neko.

  +6 [+] [-]

, 2008-11-20 22:11, pirms 17 gadiem
Zeidakam vajadzētu iet uz Ventspili, lielākas izredzes tikt sastāvā, kā arī progresēt. Jaunajiem spēlētājiem no K.Muižnieka jāmūk, kā no elles. Nu neprot šamējais strādāt ar jaunatni, un ne tikai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-20 22:17, pirms 17 gadiem
zheel ka viitols buus pie baroniem... vinjsh jau izsenis ir bijis mans miiljaakais speeleetaajs BKV un starp LV speeleetaajiem vispaar... tagad riigas ierakumos... cerams ka baroni vismaz iedos pienaaciigu speeles laiku un vinjam nebuus jaasamierinaas ar vaikulja minuuteem.... ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-20 22:21, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: nu zaudējums klubam tas nav točna
der atcerēties, ka tieši Vaikuļa veiksmīgās spēles dēļ Barons pagājušajā sezonā izcīnija FIBA kausu!

  +6 [+] [-]

, 2008-11-20 22:27, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Jā tas Kārlis īstenībā ir nekas sevišķs maigi izsakoties...nu ko viņš tur tadu ir izdarījis? Viņš LU Rīdzenē ...neko nemet....labi kadus 5 pts laikam iemta...triinji kadi 1/4...karoč nu nav nekads talants....sorry....
tā pielīdzinot Bertānu...Bertāns Ask junioros meta 25- 35 pts vidēji spēlē...un tāpēc viņu paņēma.....a Šis izskatās, ka tikai paņemts, lai varētu atzīmēties kautkur, ka barons audzina jaunos utt bla bla bla...tas par Kārli....
Nu ar Bertānu vispār jau sūdīgi. Tāds Kārlis lai jau tur sēž rezervē, a Bertānam ir 19 gadi, viens no labākajiem jaunajiem spēlētājiem un būtu jāsāk normāli spēlēt a tas stulbais lisais leitis viņam spēlēt nedod. Cik viņam šosezon ir punktu? Apmēram viens punkts vid. spēlē BBL spēlēs. Būtu viņš leitis spēlētu kādas 20 min katrā spēlē un varētu dafiga mest pa grozu bez pārmetumiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 22:43, pirms 17 gadiem
Banzai rakstīja: Stulbais putns
Protams ka Vaikulis grib lielāku spēles aliku! Kapec vinam jāsameirinas, ka kaut kāds Gusts un jauni zaļi gurķi no amerikas spēle daudz vairāk! Pareizi darīja ka aizgāja! Kravčikam un Zeidakam vajadzētu sekot!
Nu neticu ka Vaikulis ir daudz sliktāks, vienkārši vinam nedod iepejas! Pirms div sezonam ventspilī vins bija ļoti labs!
Vaikulim ir dotas iespējas,bet viņš tiešām nav neko spožu parādījis!!! Gusts viennozīmīgi ir labāks par Vaikuli un tie "jaunie gurķi" no amerikas gan sevi vēl pierādīs! Vaikulis savā spēlē diez vai ko vēl var uzlabot!!! Un par Kravčiku vai Zeidaku runājot - nekur viņiem nav jāiet - viņi savas minūtes dabūs uzspēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 22:52, pirms 17 gadiem
Padzeriet vēl!

bet ja nopietni, tad vītols noteikti būs labāks palīgs par vaikuli, bet vai PG pozīcijā... nu nezinu...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 23:01, pirms 17 gadiem
Pēc būtības neatbilda viņš Barona līmenim šogad. Kā rezervists, kas spēlē 5 - 10 min, varbūt, bet nekas vairāk. Piekrītu, ka jaunie viesspēlētāji šobrīd nav daudz labāki, bet viņi tomēr vēl iespēlēsies, ja ne, tad darba līgumus ar viņiem noteikti, ka nepagarinās.
Un, ja no viņa puses bija ultimāts, pieprasot lielāku spēles laiku, vai draudot aiziet, tad ir noticis pareizākais, kas varēja notikt. No vienas puses necietīs no tā kluba spēle, no otras puses arī basketbolists varēs spēlēt tur, kur viņam iespējams dos lielāku spēles laiku. Un pieļauju, ka arī algas tiks ietaupītas, jo savā laikā līgums varētu būt noslēgts par pieklājīgu summu.

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:04, pirms 17 gadiem
Bet sakiet kā tāds A.Vanags vispār var komplektēt sastāvu - viņš tak ne paldies, ne lūdzu nemāk pateikt. Lohs. Vaikulim ir LIELAS izvēles iespējas, jo LV pēdējā laikā visi māk spēlēt - Zemgale, Valmiera, Lauvas, VEF, Buki, Ķeizarmežs un protams, Ventspils. Visās viņš būtu līderis. Atliek tikai izvēlēties reģionu. Lai veicas Vaikulim, ne BAronam!

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:07, pirms 17 gadiem
Protams, ka labāk ir paņemt kkādu singlu melno, kurš spēlē bez pasiem...Vaikulis spēj spēlēt labi, bet dotās iespējas no trenera puses viņam sevi parādīt neredzēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:47, pirms 17 gadiem
protams ka veelas lielaaku speeles laiku..! vaikulis tac ir 2. nummurs taa nav ko briiniities kaa vins gustam taa iisti nevar paliidzeet..!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:56, pirms 17 gadiem
qwerijs rakstīja: Warbūt wispār visus letiņus no Barona izņemam???
Pilnīgs stulbums!!!
Varbūt tad no ASK arī visus letiņus izņemam? Ko var braukt virsū Baronam par latviešu ieguldījumu komandā? Tādā kā ASK jau arī nav nekāds letiņu ieguldījums - kas tur pēdējās spēlēs tikai Uvis daudz maz normālu ieguldījumu dod,bet pārējie ar Valteru priekšgalā NEKO nerāda! Klubs nav valsts izlase!!! Ja grib normālā līmenī spēlēt, tad ar latviešiem vien nepietiks vai arī visus labākos jāsaliek vienā klubā,kas ir nereāli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-21 00:36, pirms 17 gadiem
labi par Wihtolu, ka tiks iekšā. Šams var būt labs snaiperis.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:40, pirms 17 gadiem
KristsT rakstīja: Pēc būtības neatbilda viņš Barona līmenim šogad. Kā rezervists, kas spēlē 5 - 10 min, varbūt, bet nekas vairāk. Piekrītu, ka jaunie viesspēlētāji šobrīd nav daudz labāki, bet viņi tomēr vēl iespēlēsies, ja ne, tad darba līgumus ar viņiem noteikti, ka nepagarinās.
Un, ja no viņa puses bija ultimāts, pieprasot lielāku spēles laiku, vai draudot aiziet, tad ir noticis pareizākais, kas varēja notikt. No vienas puses necietīs no tā kluba spēle, no otras puses arī basketbolists varēs spēlēt tur, kur viņam iespējams dos lielāku spēles laiku. Un pieļauju, ka arī algas tiks ietaupītas, jo savā laikā līgums varētu būt noslēgts par pieklājīgu summu.
Pēc būtības neatbilda viņš Barona līmenim šogad.[...].

Tu gribi teikt, ka Vaikulis neatbild Ņevežis līmenim?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 01:02, pirms 17 gadiem
Banzai rakstīja: Stulbais putns
Protams ka Vaikulis grib lielāku spēles aliku! Kapec vinam jāsameirinas, ka kaut kāds Gusts un jauni zaļi gurķi no amerikas spēle daudz vairāk! Pareizi darīja ka aizgāja! Kravčikam un Zeidakam vajadzētu sekot!
Nu neticu ka Vaikulis ir daudz sliktāks, vienkārši vinam nedod iepejas! Pirms div sezonam ventspilī vins bija ļoti labs!
ZB.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 02:58, pirms 17 gadiem
Paldies dievam ka atlaida vismaz viena trula balgimisa mazak komanda. Tagad vismaz vares normali paskatities ka melnie onkas taisa shovu

     [+] [-]

, 2008-11-21 07:46, pirms 17 gadiem
Žēl

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 08:54, pirms 17 gadiem
Raimi NĀC UZ ZEMGALI

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 09:27, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Pēc būtības neatbilda viņš Barona līmenim šogad.[...].

Tu gribi teikt, ka Vaikulis neatbild Ņevežis līmenim?
Es gribu teikt, ka ir stulbi komandas salīdzīnāt pēc vienas spēles... Skatoties no principa - tas vinnēja to, tātad ir stiprāks - var pa ķēdīti aiziet līdz secinājumam, ka Ķeizarmežam īstais līmenis ir NBA. Barona līmenim - kā jau es teicu, labākajā gadījumā rezervists ar 5 - 10 min spēles laiku, bet Nevezis grūti teikt. Pieļauju kā komandas līderis nebūtu, bet pamatsastāva spēlētājs gan.

     [+] [-]

, 2008-11-21 09:48, pirms 17 gadiem
Gilberts rakstīja: Ja Kravčenko vai Zeidaks gribēs lielāku spēles laiku, tad viņus arī atlaidīs???
Ko Andri?
Ko tu te močī? Skaidri un gaiši rakstīts - abpusēja vienošanās. Vaikuli neatlaida, Vaikulis nebija mierā ar mazo spēles laiku, nebija mierā deldēt soliņu un tāpēc viņa ceļi ar Baronu šķirās.
Nevajag mālēt Baronu melnāku kā viņš ir, ja?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 10:36, pirms 17 gadiem
Vienīgais saspēles vadītājs komandā paliek Gusts, ar kura spēles stilu nav apmierināti pārējie komandas biedri.
Vītols saspēli nekad nav vadījis un ir stabils 2. nummurs.
Vaikulis vismaz ir mēģinājis Muižnieka izlases un Ventspils eksperimentos to darīt, bet nedomāju ka spēj to darīt kvalificēti.
Kaut kas nav īsti ar loģiku kārtībā šjās maiņās.