Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LBL atgriežas Arēnā Rīga, "Ventspils" mēģinās panākt izlīdzinājumu

Andrejs Siliņš

LBL atgriežas Arēnā Rīga, "Ventspils" mēģinās panākt izlīdzinājumu
Žanis Peiners un Jānis Timma
Foto: bkventspils.lv

Šovakar "Aldaris" Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijas otrajā cīņā Rīgas VEF savā laukumā Arēnā Rīga uzņems "Ventspils" vienību, ko pieveica pirmajā spēlē viesos, sērijā līdz četrām uzvarām panākot vadību (1-0). Spēles sākums pulksten 19:40, tiešraidē to translēs kanāls LTV7.

Ilgi gaidītais jau tradicionālais Rīgas un Ventspils duelis pirms divām dienām sākās Kurzemē, kad "Ventspils" zaudēja mājas priekšrocības, kas tika izcīnītas ar pirmo vietu regulārajā turnīrā. Pirmajā spēles daļā VEF demonstrēja izcilu pāreju no aizsardzības uzbrukumā, kā arī ar lielisku precizitāti uzbruka no tālās distances, realizējot 7 no 11 trīspunktniekiem. Tomēr spēles gaitā iegūto 22 punktu pārsvaru noturēt neizdevās, kad otrajā puslaikā kurzemnieki nedaudz uzlaboja darbību aizsardzībā, un savu darbiņu paveica kapteinis Akselis Vairogs, neraugoties uz līdz galam neizārstēto rokas savainojumu.

Akselis pirmo reizi iesaistījās spēlē tikai otrā puslaika septītajā minūtē, kad tablo vēstīja mīnus divdesmit (37:57). Turpinājumā Vairogs iemeta trīs no sešiem metieniem, gūstot septiņus punktus, un kurzemnieki, esot laukumā Vairogam, iemeta par 12 punktiem vairāk nekā rīdzinieki. "Negribētu teikt, ka mēs atslābinājāmies, viņi vienkārši iemeta savus metienus," pēc mača VEF rezultatīvākais spēlētājs Ingus Jakovičs norādīja uz iemesliem, kāpēc nav izdevies noturēt lielo pārsvaru.

"Protams, bija jāuzvar, un pirmā spēle bija svarīga, bet nekas traks nav noticis. Lai gan beigās nedaudz pietrūka, varējām pārliecināties, ka VEF nav neuzvarami.[..] Mums ir 13 spēlētāji komandā un savi džokeri kabatā, tā kā vēl priekšā daudz spēles, un būs interesanti," pēc pirmās spēles vēsu prātu saglabāja desmit punktus guvušais Artjoms Butjankovs, kurš šī gada izslēgšanas turnīrā visai limitētā spēles laikā demonstrējis ļoti atzīstamu sniegumu.

Viens no VEF līderiem pirmajā mačā bija Ingus Jakovičs, kurš pirmajā puslaikā iemeta četrus trejačus un guva 14 punktus, bet spēli pabeidza ar 19 gūtiem punktiem. "Bija manāms, ka "Ventspils" bija ļoti koncentrējušies uz Jāni [Timmu] un Džeraldu [Robinsonu], tāpēc pārējiem bija brīvākas rokas," savu sekmīgo sniegumu skaidroja Ingus. "Pārsvarā man bija diezgan brīvi metieni, izdevās iemest."

Savukārt VEF rezultatīvākais spēlētājs kopš kluba atjaunošanas ir Kristaps Janičenoks (187 spēlēs 2284 punkti), kurš pirmajā finālspēlē jau pretinieku komandas sastāvā bija mazāk produktīvs kā ierasts - kā vienīgais no ventspilniekiem pabeidza spēli ar negatīvu efektivitātes koeficientu (-5).

Šovakar norisināsies pirmā LBL spēle Arēnā Rīga pēc vairāk nekā gadu ilga pārtraukuma - pēdējā spēle valsts lielākajā apjumtajā arēnā norisinājās pagājušā gada 14. maijā, kad VEF piekāpās ventspilniekiem finālsērijas ceturtajā mačā. Pagājušajā sezonā "Ventspils" Arēnā Rīga aizvadīja divas spēles, uzvaru svinot vienā no tām. "Viņi jau arī šajā zālē netrenējas regulāri, bet, protams, dara to biežāk nekā mēs. Olimpiskajā centrā VEF varbūt pat būtu vairāk priekšrocību," viens no ventspilnieku līderiem Žanis Peiners neuzskata, ka spēlēšana Arēnā Rīga dos liela priekšrocības mājiniekiem.

Rīgas komanda Arēnā pēdējo reizi spēlēja pirms nepilna mēneša - 26. aprīlī VTB līgas mačā pret "Zenit".

Aldaris LBL finālsērija 2015

DatumsLaiksSpēleVietaRezultātsSērijā
17.05.17:10Ventspils OCVentspils - Rīgas VEF77:810-1
19.05.19:40Arēna RīgaRīgas VEF - Ventspils-
21.05.19:40Ventspils OCVentspils - Rīgas VEF-
24.05.17:10Arēna RīgaRīgas VEF - Ventspils-
26.05.*19:40Ventspils OCVentspils - Rīgas VEF-
28.05.*19:40Arēna RīgaRīgas VEF - Ventspils-
31.05.*17:10Ventspils OCVentspils - Rīgas VEF-

* - ja nepieciešams.

Izmantotie resursi:
BK Ventspils
VEF Rīga - VEF Rīga
LTV7

Slēpts komentārs: busix

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 09:27, pirms 10 gadiem
Uz spēli punkts punktā, un lai uzvar labākais
Uz arēnu.

 +12 [+] [-]

, 2015-05-19 09:28, pirms 10 gadiem
Ja es būtu VEF menedžments tad es sava kluba popularizēšanas nolūkos šodien piepildītu arēnu, ar bērniem no bāreņu namiem, ar skolniekiem no reģionu skolām, ar Latvijas armijas karavīriem u.t.t. galvenais, lai ir pilna arēna, lai 10 tūkstoši pirms spēles nodzied himnu un arī spēles laikā nevar dzirdēt, kā spēlētāju kedas švīkst pa zāles grīdu. Tas varētu ieinteresēt kādu cilvēku aiziet arī uz nākamo VEF spēli.

Bet visticamāk mēs redzēsim, 1-2 tūkstošus klusējošu publiku ar 30 VEF ultrām un 30 ventiņu faniem un dzirdēsim kārtējās VEF vadības gaudas, ka LBL fināli nevienu neinteresē. Piemirstot vienu niansi, smuki reklāmas klipi šobrīd publiku arēnā neievelk, cilvēki nāk vai nu uz zvaigznēm ( kuru šobrīd LBL nav), uzvarām pār Eiropas grandiem (nespīd tuvākā nākotnē) vai nu uz atmosfēru, kura tukšā hallē arī nevar rasties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 09:49, pirms 10 gadiem
Pat VEF uzvar un sērijā 2-0...Šodien būtu tākā Timmam un Mejerim jāatveras!!

  +8 [+] [-]

, 2015-05-19 09:49, pirms 10 gadiem
Latvijā nav tik daudz bāreņu un karavīru, lai varētu tā uz sitiena piepildīt halli!

 +13 [+] [-]

, 2015-05-19 09:58, pirms 10 gadiem
Kas tad nu noticis? Preiļu zāle šodien bija aizsista?
Mazais brūndegunis pats var iet uz spēli šodien.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 10:01, pirms 10 gadiem
Intrigas labad jācer uz dzeltenajiem.
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs

 +12 [+] [-]

, 2015-05-19 10:03, pirms 10 gadiem
Patiesībā Jaunupa ņirgāšanās par Rīgas basketbola faniem lbl pusfinālā galīgi atsita vēlmi apmeklēt vef spēles. Skatīšos ltv7.

 +10 [+] [-]

, 2015-05-19 10:20, pirms 10 gadiem
Principa pēc ar čaļiem neiesim... Klondaikaa tad ar alu labaak... Jaunupeļa politikas dēl.....

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 10:28, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Patiesībā Jaunupa ņirgāšanās par Rīgas basketbola faniem lbl pusfinālā galīgi atsita vēlmi apmeklēt vef spēles. Skatīšos ltv7.
Ko viņš pateica?

  +5 [+] [-]

, 2015-05-19 10:31, pirms 10 gadiem
Es gan šodien došos uz Arēnu atbalstīt Ventspils komandu!

Par Ventspils uzvaru spēlē un sērijā!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 10:33, pirms 10 gadiem
VEF bus skatijusies Generala un Rasas sarunas un ieklausijusies ka jaspele maximali atrs basis pret BKV kuraa siem variantu maz. Lai vai cik stulbs briiziem skistu VV,lai gan cik gruuti vinam briziem teikumu kopaa salipinaat, bet no basketa vins sajeedz diezgan, zina visus LV basketa si briza paaudzes trenerus,speles shemas,vajibas utt tapec briziem vinaa der ieklausities.

Stelmis protams kaa uupis spitigi turesies pie sava un ieriis 1-4 visticamak

  +3 [+] [-]

, 2015-05-19 10:35, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: Ja es būtu VEF menedžments tad es sava kluba popularizēšanas nolūkos šodien piepildītu arēnu, ar bērniem no bāreņu namiem, ar skolniekiem no reģionu skolām, ar Latvijas armijas karavīriem u.t.t. galvenais, lai ir pilna arēna, lai 10 tūkstoši pirms spēles nodzied himnu un arī spēles laikā nevar dzirdēt, kā spēlētāju kedas švīkst pa zāles grīdu. Tas varētu ieinteresēt kādu cilvēku aiziet arī uz nākamo VEF spēli.

Bet visticamāk mēs redzēsim, 1-2 tūkstošus klusējošu publiku ar 30 VEF ultrām un 30 ventiņu faniem un dzirdēsim kārtējās VEF vadības gaudas, ka LBL fināli nevienu neinteresē. Piemirstot vienu niansi, smuki reklāmas klipi šobrīd publiku arēnā neievelk, cilvēki nāk vai nu uz zvaigznēm ( kuru šobrīd LBL nav), uzvarām pār Eiropas grandiem (nespīd tuvākā nākotnē) vai nu uz atmosfēru, kura tukšā hallē arī nevar rasties.
Tiesi taa. Dabuut pilnu areenu kaut vai uz ielas dalot biletes ir labakais veids kaa pievilinat neitralu lidzjuteeju. Laba atmosfeera un 10 stukas butu kkas ipash. Tak lai VAFELES vienreiz ar Jaunupu prieksgalaa naak pie prata un izdara kko jedzigu pa visu sezonu. Kaut vai kaa kazahi lai saved no rajona skolaam bernus. Savadak 2k bus griesti.

     [+] [-]

, 2015-05-19 10:36, pirms 10 gadiem
Hei, varbūt kādam ir aizķērušies pāris ielūgumi?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 10:37, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Latvijā nav tik daudz bāreņu un karavīru, lai varētu tā uz sitiena piepildīt halli!
Baareni,drosibnieku blice,riigas skolas,dazadas jauniesu apvienibas, konkursos izspele ntaas biletes un bus pilla areena

     [+] [-]

, 2015-05-19 10:38, pirms 10 gadiem
Ja Arēnā tad labi, savādāk tajās lauku zālēs BKV vienmēr liek iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 10:39, pirms 10 gadiem
justin rakstīja: Es gan šodien došos uz Arēnu atbalstīt Ventspils komandu!

Par Ventspils uzvaru spēlē un sērijā!
Ah sie divkoshi. Kad BKV spele majas visi nodirsh vinus par Stelmja ietiepibu un stulbumu un fano par VEF, kad VEF arenaa tad visiem kazhoki uz otru pusi jo redz Jaunups lohhs.

Lieta taada ka Stelmis tok ir lohhs,Jaunups un VEF menedzments neandertaaliesi, tapec neitralam lidzjutejam nav par ko just liidzi. Tapec es par Timmas plosisanos lai tiek uz NBA

     [+] [-]

, 2015-05-19 10:48, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Ah sie divkoshi. Kad BKV spele majas visi nodirsh vinus par Stelmja ietiepibu un stulbumu un fano par VEF, kad VEF arenaa tad visiem kazhoki uz otru pusi jo redz Jaunups lohhs.

Lieta taada ka Stelmis tok ir lohhs,Jaunups un VEF menedzments neandertaaliesi, tapec neitralam lidzjutejam nav par ko just liidzi. Tapec es par Timmas plosisanos lai tiek uz NBA
Kaut vienu reizi, kad būtu nodirsis BKV!!? Arī nekad neko publiski sliktu par VEF neesmu teicis, tā kā šeit Tavs komentārs bija pilnībā lieks un netrāpīji uz īsto cilvēku!

Vienkārši ikdienā nu jau n-tos gadus dzīvoju Rīgā, bet vienmēr esmu atbalstījis BKV un to darīšu arī šodien klātienē, jo aizbraukt līdz arēnai ir daudz vieglāk, nekā braukt uz Ventspili.

     [+] [-]

, 2015-05-19 10:56, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Tiesi taa. Dabuut pilnu areenu kaut vai uz ielas dalot biletes ir labakais veids kaa pievilinat neitralu lidzjuteeju. Laba atmosfeera un 10 stukas butu kkas ipash. Tak lai VAFELES vienreiz ar Jaunupu prieksgalaa naak pie prata un izdara kko jedzigu pa visu sezonu. Kaut vai kaa kazahi lai saved no rajona skolaam bernus. Savadak 2k bus griesti.
Uz eiropas grnadu - CSKA ieeja bija par brīvu + pirms tam ginesa rekords...bet cilvēku bija tik cik bija

  +4 [+] [-]

, 2015-05-19 10:57, pirms 10 gadiem
vef..no tā laika,kad sāka braukāt uz eksotiskajām zālēm,visu ir sačakarējuši,Jo Rīgas fani būtu jābūt prioritāte!
Es saprotu,ka izdevīgāk ir lauku zālē,kur var sarunāt zāli pa 30euro stundā
Bet nu viss tas sobrid ir pilnigs uzmetiens rīdziniekiem,ASK tadā ziņā lažu nelaida!
Vef ar savu atro pāreju savāks labus vieglos punktus,bet nu ja Ventspils sakartos aizsardzību,sodienas spele varetu būt punkts punktā!Galvenais,lai butu labs basis sodien pa TV,jo nu uz vienu Rīgas spēli bans ir jauzliek,jo Vef nirgajas pa savējiem.
Būtu DSN spēlējusi,vismaz atmosfēra butu ! Kāds nezin,kapēc viņi neņem šo zāli,vai arī OSC ? jo piemērām VEF LJBL u-13 Finālos,garā tribīne bija pilna,un gar malam biju cilvēku,bungas utt...viss bija ka vajag,mazajiem tika daudz forsakas emocijas,neka LBL spēlētājiem!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 10:57, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Tiesi taa. Dabuut pilnu areenu kaut vai uz ielas dalot biletes ir labakais veids kaa pievilinat neitralu lidzjuteeju. Laba atmosfeera un 10 stukas butu kkas ipash. Tak lai VAFELES vienreiz ar Jaunupu prieksgalaa naak pie prata un izdara kko jedzigu pa visu sezonu. Kaut vai kaa kazahi lai saved no rajona skolaam bernus. Savadak 2k bus griesti.
Tas vien parāda Rīgas skatītāja intertesi par basketbolu

Cilvēks iet skatīties komandu nevis tās vadību un ja nemākat nodalīt, tad tās ir tikai jūsu problēmas Vienkārši tad pēc jūsu loģikas daudziem nevajadzētu iet skatīties arī BKV, jo nu Lemberga afēras visu pārsit

  +3 [+] [-]

, 2015-05-19 11:06, pirms 10 gadiem
Kas nu tik pēkšņi noticis? Kā Jaunups ignorēja manas tiesības atbalstīt klubu, tā es ignorēšu iespēju skatīties arēnā. Ceru, ka skatītājos būs 20 ultras un Jaunups!!!Kādas soda sankcijas būs Jaunupam un co par līgumu neievērošanu ar provinces pašvaldību sporta zāļu nomu "basketbola popularizēšanai" laukos?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 11:22, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas vien parāda Rīgas skatītāja intertesi par basketbolu

Cilvēks iet skatīties komandu nevis tās vadību un ja nemākat nodalīt, tad tās ir tikai jūsu problēmas Vienkārši tad pēc jūsu loģikas daudziem nevajadzētu iet skatīties arī BKV, jo nu Lemberga afēras visu pārsit
3 komentāra autors visu skaisti jau salika pa plauktiņiem, bet tev kā parasti nepielec. Nu tad mēģināsim vēlreiz - cilvēks iet skatīties vai nu uz zvaigznēm vai arī, ja komanda ir savākta laba, ka spēj grandus piesist raisot ap sevi intrigu. Minēšu tev piemērus, varbūt palīdzēs beidzot saprast - Ozoliņš Dinamo, Irbe ar Žoltoku "Rīga 2000" (tā man tās komandas vienaldzīgas, it īpaši Dinamo pēc pēdējā gada notikumiem, bet šos vīrus gribēju redzēt darbībā dzīvajā). Pie otrā varianta - Rīgas Dinamo 88 gada "sudraba sezonā". Sezonas sākumā nāca pāris tūkstoši uz Sporta pili, sezonas vidū un beigās biļetes jau nebija iespējams dabūt.
VEF savukārt nav ne zvaigžņu, ne viņi spēlē labi (kaut vai stabili) un tam visam klāt nāk "vadības finti", kas parāda savu atteiksmi pret Rīgas līdzjutējiem spēlējot lauku zālēs un algojot treneri, kas ir speciālists nokāst spēļu galotnes kad tās retu reizi izkrīt saspringtas un punkts punktā.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-19 11:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas vien parāda Rīgas skatītāja intertesi par basketbolu

Cilvēks iet skatīties komandu nevis tās vadību un ja nemākat nodalīt, tad tās ir tikai jūsu problēmas Vienkārši tad pēc jūsu loģikas daudziem nevajadzētu iet skatīties arī BKV, jo nu Lemberga afēras visu pārsit
Tur jau ir tā problēma, ka netiek audzināts savs, VEF fans, bet gan cerēts uz tiem, kam patīk basis! Bet BKV, agrāk Ventspils, vēl agrāk SRAU vienā un tajā pašā vietā bija daudz gadus pirms Lemberga ievēlēšanas izpildkomitejas vadībā un tiesas sākumā. Tāpēc BKV mazāk asociējas ar vienu cilvēku, vairāk tieši ar komandu un tāpēc, lai cik skaļi un aktīvi,bet cilvēki uz spēlēm nāk. Un ne jau uz vienkārši basīti, bet tieši BKV. Redzēt, ko komanda var pret vienu vai citu komandu, nevis, paskatīties, kā kādi stāri smuki uzrauj. Tie, kas skatās uz zvaigznēm, ikdienā meklē NBA, ACB un Eirolīgu, bet LBL ir kaut kur tālu, tālu un nekas jau arī netiek darīts, lai tā interese pieaugtu.
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 11:31, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Tur jau ir tā problēma, ka netiek audzināts savs, VEF fans, bet gan cerēts uz tiem, kam patīk basis! Bet BKV, agrāk Ventspils, vēl agrāk SRAU vienā un tajā pašā vietā bija daudz gadus pirms Lemberga ievēlēšanas izpildkomitejas vadībā un tiesas sākumā. Tāpēc BKV mazāk asociējas ar vienu cilvēku, vairāk tieši ar komandu un tāpēc, lai cik skaļi un aktīvi,bet cilvēki uz spēlēm nāk. Un ne jau uz vienkārši basīti, bet tieši BKV. Redzēt, ko komanda var pret vienu vai citu komandu, nevis, paskatīties, kā kādi stāri smuki uzrauj. Tie, kas skatās uz zvaigznēm, ikdienā meklē NBA, ACB un Eirolīgu, bet LBL ir kaut kur tālu, tālu un nekas jau arī netiek darīts, lai tā interese pieaugtu.
Jūs tikko uzskaitījās daudz vairāk gadu pieredzi nekā vef eksistē....Tās komandas pamatā pat salīdzināt nevar, jo nu BKV ir liels laiks, palabojiet ja kļūdos, bet kādi 20 gadi ne?

Man kā skatītājam tomēr ir redzams, ka lietas dara, bet tās ir visas klusas, caur mājaslapu, tvitteri, reizēm kāda reklāma...Protams tas viss ir jāpilnveido, bet nu nevar vēlēties, ka tas viss uzreiz notiks, pareizi?

Pie tam Rīgā ir diezgan šosezon zvaigžņu bijis, pat tās nav gājuši skatīties....

P.s. Varbūt īsti ziniet, kas notiek ap BKV un VTB?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-19 11:39, pirms 10 gadiem
Vispār jau sava komanda ir jāmīl! Var kritizēt vadību, protams, par to vai citu jautājumu, bet novērsties no komandas un neiet uz spēlēm, ja ir tāda iespēja aiziet, nav pareizi. Cita lieta, ka arī vadībai tomēr būtu jāpaanalizē notiekošais. Grūti radīt interesi par komandas spēlēm LBL, ja komanda faktiski šajā turnīrā sāk spēlēt no play off. Būtībā par Ventspili jau ir līdzīgs stāsts. Man patika, kā savā intervijā sēriju ar Ventspili analizēja Valeiko. Tur nevar nepiekrist. Ja BK Jēkabpils sezonā līdz fināliem aizvada 55 spēles, bet Ventspils 35, tad laikam sistēmā tomēr kaut kas nav īsti kārtībā... ne tā?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-19 11:57, pirms 10 gadiem
Uzskatu, ka viena no ( ja ne pēdējā) iespēja BKV aizķerties šajā sērijā. Protams, ir dažādi faktori, kas var nospēlēt par labu BKV, pieņemsim, ja slotaskāts - a.k.a bārnīss sāks rādīt to sniegumu, ko no viņa gaida jau visu sezonu, tad varētu būt iespējas, bet redzot viņa vienaldzīgās/sasteigtās darbības uz laukuma, lielas cerības manī nav. Rodas sajūta, ka džeks vienkārši gaida, kad varēs ātrāk doties atvaļinājumā. Atkārtošos un vēlreiz pieminēšu Štelmahera 'unikalitāti' - mācēt 'norakt līderus', kā mēs to redzējām jau iepriekšējās sezonās ar Sandi Valteru, tagad līdzīgu 'likteni' piemeklējis arī K.Janičenoks. Vismaz es neredzu nekādās kombinācijas uz viņu... Uzbrukumā ir pilnīgs bardaks.
Ļoti ceru, ka šodien būs kkādas taktiskās izmaiņas!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:00, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu saproti, ka tāda attieksme ir galīgi garām? Gaidīt kaut kādas zvaigznes LBL? Par kādu naudu interesanti zināt? Uzvarēt grandus - atkal, par kādu naudu? Šosezon nolauza loko un tas jau bija ļoti labi....Nevajag sapņot par kaut kādām zvaigznēm un lielām uzvarām ja komandu neatbalstāt....Kas saistās ar pašu spēli, tad VEF ir pajauns sastāvs un viņiem ir nepieciešamas emocijas priekš spēles nostabilizēšanas, te atkal jautājums, kādas emocijas var būt pie 1000 skatītājiem?

Ko jūs vadību ņemat vērā? Es sen neņemu viņus par nopietnu, es vienkārši eju un atbalstu komandu...Nu nospēlēja pusfinālus reģionā, kas no tā mainījās? Nav tas pirmais gads...
Es saprotu, bet ja nav līmeņa, nav arī intereses. Tas ir tik vienkārši kā 2x2. Skaties savu VEF, ja interesē, bet neaizrādi citiem, ka intereses nav.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:03, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Es saprotu, bet ja nav līmeņa, nav arī intereses. Tas ir tik vienkārši kā 2x2. Skaties savu VEF, ja interesē, bet neaizrādi citiem, ka intereses nav.
Ja intereses nav, tad jēga ir nākt un to skaitīt? Nē nu vienkārši to paskaidrojiet to man? Es saprotu jūsu viedokli un pieņemu, bet es vienkārši to skaitīšanu nesaprotu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 12:12, pirms 10 gadiem
O, bildē divi latgališi

  +6 [+] [-]

, 2015-05-19 12:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pie tam Rīgā ir diezgan šosezon zvaigžņu bijis, pat tās nav gājuši skatīties....
P.s. Varbūt īsti ziniet, kas notiek ap BKV un VTB?
Nekā nesanāk saprast, ko vēlos pateikt... Interesi par komandu, par tās spēlēm ir jārada! Nevis: Nāciet, paskatieties, ko mēs šodien esam jums atveduši, bet gan Šodien mūsu spēle, spēlēsim ar šo un to. Cilvēkiem galvenajam jābūt tak, ka viņu komanda spēlē, bet tikai pēc tam tas, ar ko. Lai būtu tā kaut 1000 cilvēku pamatmasa, kas nāk uz visu pēc kārtas, atbalsta, pārdzīvo, bet tie saldā ēdiena cienītāji ir cits stāsts. šobrīd VEF vadībā domā, ka, piedāvājot saldo, piespiedīs ēst arī zupu un otro, bet secībai tomēr jābūt pareizai! Tas ir, jāsāk ar nacionālo čempionātu, kurā ir principiāli dueļi, cita atmosfēra, un jādod to zupu strebt līdzjutējam, kurš ir tuvāk, nevis tikai lauku radiniekiem. Bet laikam jau problēma ir tajā, ka Jaunupam LBL nesimpatizē, līdz ar to ir uzskats,ka rīdziniekiem kopumā par šito prasto turnīru nevar būt nekādas intereses.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:25, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ja intereses nav, tad jēga ir nākt un to skaitīt? Nē nu vienkārši to paskaidrojiet to man? Es saprotu jūsu viedokli un pieņemu, bet es vienkārši to skaitīšanu nesaprotu
Skaitīt ko? Nesapratu.
Jā, aizmirsu vēl trešo faktoru kāpēc līdzjutēji nāk uz kādu komandu skatīties - lokālpatriotisms. Bet šo VEF ar vazāšanos apkārt ir apcirtuši jau saknē. Ventspilī gan nesaprotu kāpēc ir tik maz skatītāju, bet nu iespējams, ka šie ir atēdušies basi tajos laikos, kad Ventiņi spēlēja līmenī un kad viņiem juta līdzi praktiski visi Latvijas basketbola fani kā vienīgai komandai, kas nopietni uz to brīdi pārstāvēja Latviju starptautiskā līmenī.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:34, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Nekā nesanāk saprast, ko vēlos pateikt... Interesi par komandu, par tās spēlēm ir jārada! Nevis: Nāciet, paskatieties, ko mēs šodien esam jums atveduši, bet gan Šodien mūsu spēle, spēlēsim ar šo un to. Cilvēkiem galvenajam jābūt tak, ka viņu komanda spēlē, bet tikai pēc tam tas, ar ko. Lai būtu tā kaut 1000 cilvēku pamatmasa, kas nāk uz visu pēc kārtas, atbalsta, pārdzīvo, bet tie saldā ēdiena cienītāji ir cits stāsts. šobrīd VEF vadībā domā, ka, piedāvājot saldo, piespiedīs ēst arī zupu un otro, bet secībai tomēr jābūt pareizai! Tas ir, jāsāk ar nacionālo čempionātu, kurā ir principiāli dueļi, cita atmosfēra, un jādod to zupu strebt līdzjutējam, kurš ir tuvāk, nevis tikai lauku radiniekiem. Bet laikam jau problēma ir tajā, ka Jaunupam LBL nesimpatizē, līdz ar to ir uzskats,ka rīdziniekiem kopumā par šito prasto turnīru nevar būt nekādas intereses.
Es visu saprotu, ja es neatbildu par tieši to tēmu, tad neņem galvā Visu situāciju saprotu un jā tā arī apmēram no Jaunupa puses ir, bet nu kā es teicu: es atbalstu klubu ne tās vadību par viņiem es neņemšos spriest....Daudz ko izsaka, ka Jaunups Spaliņu nemaina nost

Tad nezināt par BKV un VTB?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:35, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Skaitīt ko? Nesapratu.
Jā, aizmirsu vēl trešo faktoru kāpēc līdzjutēji nāk uz kādu komandu skatīties - lokālpatriotisms. Bet šo VEF ar vazāšanos apkārt ir apcirtuši jau saknē. Ventspilī gan nesaprotu kāpēc ir tik maz skatītāju, bet nu iespējams, ka šie ir atēdušies basi tajos laikos, kad Ventiņi spēlēja līmenī un kad viņiem juta līdzi praktiski visi Latvijas basketbola fani kā vienīgai komandai, kas nopietni uz to brīdi pārstāvēja Latviju starptautiskā līmenī.
Vienkārši saproti, ka ir šeit tādi lietotāji, kur gandrīz pie katra raksta komentē vienu un to pašu...Tas reāli tracina, ja reiz esi vienu pateicis, tad domā, ko citu, bet nē gandrīz pie katra raksta viens un tas pats + par pašu spēli viņi gandrīz neko neiekomentē

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Vienkārši saproti, ka ir šeit tādi lietotāji, kur gandrīz pie katra raksta komentē vienu un to pašu...Tas reāli tracina, ja reiz esi vienu pateicis, tad domā, ko citu, bet nē gandrīz pie katra raksta viens un tas pats + par pašu spēli viņi gandrīz neko neiekomentē
Par pedejo teikumu reali ierecu. Pie hokeja izlases katra raksta zeelojies par Belavski un piesauci Nolanu. Vareji tachu arii tikai 1x to uzrakstit un viss? Taa ka neparmet citiem to, ko pats neesi ieverojis.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:40, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par pedejo teikumu reali ierecu. Pie hokeja izlases katra raksta zeelojies par Belavski un piesauci Nolanu. Vareji tachu arii tikai 1x to uzrakstit un viss? Taa ka neparmet citiem to, ko pats neesi ieverojis.
Tas bija par lietu....Teiksim es atbalstu žēlošnaos par Mazuru vai Štelmaheru....Tāpat kā tas atbilst par Beļavski, jo kkomentē tieši par spēli utt. Tā ir starpība....Piemēram pirmajā finālā spēlē Mazurs gandrīz zaudi atveda....Tādus komentārus es pilnībā atbalstu

Es runāju tieši par spēlēšanu reģionos un vadības izdarībām....Es pie katra izlases raksta nerunāju par LHF vadības maiņu, ne?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-19 12:42, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas bija par lietu....Teiksim es atbalstu žēlošnaos par Mazuru vai Štelmaheru....

Es runāju tieši par spēlēšnau reģionos un vadības izdarībām....Es pie katra izlases raksta nerunāju par LHF vadības maiņu, ne?
Smiekliga taisnosanaas.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:44, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Smiekliga taisnosanaas.
nekāda taisnošanās, ja komentē, tad par lietu....Kā spēle aizvadītas utt. Tāpat kā tas bija pie hokeja, es tikai apspriedu izlases spēles un parādīto sniegumu, es nepieskāros Lipmana atlaišanai utt.....pamatā, ja Tu komentē tieši par spēli, tad var kaut 1000 reizes atkārtoties, jo tas būs par lietu

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 12:53, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tad nezināt par BKV un VTB?
Ne, neko par šo tēmu nezinu gan un šobrīd tā arī īsti neinteresē

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 12:56, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Ne, neko par šo tēmu nezinu gan un šobrīd tā arī īsti neinteresē
Žēl, esmu ieinteresēts, lai BKV izraujas no tā BBL un paspēlē tomēr labākā līmenī, domāju Ventspils līdzjutēji ir to pelnījuši, it īpaši pēc šīs sezonas, kura spēļu ziņā bija tāda paplāna un ar rūgtuma piegaršu, nepiekritīsiet?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 13:01, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Žēl, esmu ieinteresēts, lai BKV izraujas no tā BBL un paspēlē tomēr labākā līmenī, domāju Ventspils līdzjutēji ir to pelnījuši, it īpaši pēc šīs sezonas, kura spēļu ziņā bija tāda paplāna un ar rūgtuma piegaršu, nepiekritīsiet?
Viss būs kārtībā ar BKV sezonu: pacels LBL kausu un rūgtums aizmirsīsies. Vai maz kāds īsti māk pateikt, kas ar to kolhoza līgu būs turpmāk, vai maz tāds VTB ilgi pastāvēs... Un nedodu ne 5, ka VEF nākamgad tur paši vairs nespēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 13:09, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: Viss būs kārtībā ar BKV sezonu: pacels LBL kausu un rūgtums aizmirsīsies. Vai maz kāds īsti māk pateikt, kas ar to kolhoza līgu būs turpmāk, vai maz tāds VTB ilgi pastāvēs... Un nedodu ne 5, ka VEF nākamgad tur paši vairs nespēlēs.
Viena kļūda tikai, LBL pacels VEF Bet tā piekrītu tev....ko domā par šodienas spēli?

https://www.youtube.com/watch?v=f25...

     [+] [-]

, 2015-05-19 13:19, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viena kļūda tikai, LBL pacels VEF Bet tā piekrītu tev....ko domā par šodienas spēli?

https://www.youtube.com/watch?v=f25fW5F6NLs
Šodien: gandrīz jāteic, ka BKV ir "tagad vai nekad" spēle, jo no 0-2 sērijā būs pagrūti atspēlēties. Spēle nebūs tik viegla VEF kā bija 1.spēlē, jo noteikti, ka BKV būs ieviesuši korekcijas. Lai arī esmu daudz vairāk par BKV nekā VEF, tomēr arī es ceru uz 7.spēlēm un intrigām pilnu sēriju un tad lai meistarīgākais paceļ kausu! Jāatzīst, ka VEF ļoooti krita Ventspilī (spēles sākumā) un šodien tieši VEF metienu realizācija izteiks to, kā spēle "ies", jo to atzīst daudzi: pozicionālā spēlē ar garākām izspēlē priekšroka ir BKV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-19 13:48, pirms 10 gadiem
justin rakstīja: Kaut vienu reizi, kad būtu nodirsis BKV!!? Arī nekad neko publiski sliktu par VEF neesmu teicis, tā kā šeit Tavs komentārs bija pilnībā lieks un netrāpīji uz īsto cilvēku!

Vienkārši ikdienā nu jau n-tos gadus dzīvoju Rīgā, bet vienmēr esmu atbalstījis BKV un to darīšu arī šodien klātienē, jo aizbraukt līdz arēnai ir daudz vieglāk, nekā braukt uz Ventspili.
Es jau netemeju konkretu uz tevi. Vienkarsi tavs komentaars bija taads kuram so teemu vareja izteikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 13:57, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: bet uz ventspili jau neiet arī. viņiem arī ir problēmas ar to. bet tur ir cits stāsts. uz vefu cilvēki īsti nekad nav gājuši. Ok uz 4 spēlēm Rowlanda sezonā pievāca 4 + tūkstoši skatītāju. Bet uz BKV jau kādreiz pilna zāle bija norma. Vienkārši, kad nogriez pamatīgi budžetu, kad lembi paņēma aiz pau.tiem, tā skaits tribīnēs strauuuuji nokritās un īsti atpakaļ nav tikuši. Protams, spēlēšana līdz šim fiba čelendžerī un BBL nav tas pateicīgākais dzinulis skatītājam. VEFā stāsts ir tieši un tikai par VEF vadību. Man neceļas roka aiziet uz spēli.reāli. Un kāds sakars ar komandu. Komanda arī varētu parādīt savu attieksmi un vienojoši pateikt vadībai, ka viņi nav ar mieru spēlēt nekādās lauku skolas zālēs playofus, ka tā ir ņirgāšanās par viņiem pašiem jau pirmkārt, kad jāmazgājas kaut kādā dušā, kur iet arī 5. c klases puikas, komforts nekāds. Viņi varētu iestāties par savu skatītāju un parādīt savu nostāju, bet spēlētāji arī neparāda nekādu attieksmi...ja visi to sarunātu, nu neatlaistu nevienu tur, tad vadība arī aizdomātos. lai gan, ko gan es te muļķoju..
Atbildot par BKV spēļu apmeklēju, tad tur saskatu 2 iemeslus:
*Kā jau vienā no komentāriem tika minēts, tad ventspilnieki tika izlutināti tajās sezonās, kad BKV cīnījās ļoti augstā līmenī un labiem panākumiem. Kad BKV pulcēja visus stiprākos vietējos spēlētājus kā Zeidaku, Valeiko, Purni utt. Kā arī komandu papildināja spilgti un meistarīgi leģionāri kā Chatmens, Lows, Raits u.c. Līdz ar to šobrīd daudzi no līdzjutējiem nespēj pieņemt, ka budžets ir sarucis un ka tādi panākumi komandai īsti nav pa zobam. Savu sliktumu paveikusi arī biežā treneru maiņa, kur pēc Muižnieka neviens tā ļoti stabili nenostiprinājās pie komandas stūres..

*Daudzi ventspilnieki, kuri ir komandas fani un līdzjutēji ir aizplūduši no Ventspils uz Rīgu vai ārzemēm un līdz ar to vienkārši fiziski nevar apmeklēt spēles klātienē, bet joprojām jūt līdzi komandai.

     [+] [-]

, 2015-05-19 14:03, pirms 10 gadiem
Ap Arēnu ir kāda normāla vieta, kur pasēdēt, atskaitot Prisma soliņu?

     [+] [-]

, 2015-05-19 14:03, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: VEFam pielīdzināms ir sensenais PR likums - Ja reputāciju sabojā, to atgūt ir praktiski neiespējami. Tāpēc šobrīd viņiem būtu jālūdzās katrs iedzīvotājs, jāuzsauc alus večiem, meitenēm mohito, bērniem mīkstās mantiņas un jauniešiem fanu krekli, lai viņus iedabūtu arēnā. Vecīt, es esmu fans no 2007. atjaunošanas. Es turos gadu no gada, eju un atbalstu, reāli fanoju tribīnēs, riju krupi pēc krupja, bet šosezon man ir apnicis. Ja mani kā kvēlāko fanu ar šo nekā nedarīšanu un augstprātību var 8 gadu laikā novest līdz po.hu.jismam, tad ko te var runāt par parastu skatītāju. Tās ir šauuusmaas !!
Lasu Tavus komentārus un tiešām jūtu līdzi. Maz ir tādu fanu, kas ilgtermiņā ir uzticīgs kādam klubam. Par tādu līdzjušanu ikviens klubs varētu tikai sapņot. Varu gan Tevi mazliet nomierināt, jo baumo, ka VEF Edžus vairs nebūšot nākamgad. Iespējams, ka daudz kas var mainīties uz citu (nezinu vai labo) pusi!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 14:08, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: Lasu Tavus komentārus un tiešām jūtu līdzi. Maz ir tādu fanu, kas ilgtermiņā ir uzticīgs kādam klubam. Par tādu līdzjušanu ikviens klubs varētu tikai sapņot. Varu gan Tevi mazliet nomierināt, jo baumo, ka VEF Edžus vairs nebūšot nākamgad. Iespējams, ka daudz kas var mainīties uz citu (nezinu vai labo) pusi!
Es gan atmetu šim klubam ar roku druksu ātrāk (pēc finālsērijas, kuru izdomāja laukos uzspēlēt, laikam pirms 2 gadiem), taču arī no atjaunošanas brīža tiku atbalstījis šo klubu, pat braukājis uz Valmierām (ak, šīs saldās plejofu uzvaras, tās neaizmirsīsi mūžam) un Ventspilīm. Pāris reizes sezonā gan aizčāpoju līdz arēnai, bet ne jau VEF dēļ. Gribas tāpat applaudēt Bērziņam, Bagijam, redzēt CSKA. Drošvien pavelk arī tas, ka ir ieejas kartes, nebūtu godīgi pret tiem, kas piešķīra, ja neizmantotu nevienu reizi

     [+] [-]

, 2015-05-19 14:15, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Es gan atmetu šim klubam ar roku druksu ātrāk (pēc finālsērijas, kuru izdomāja laukos uzspēlēt, laikam pirms 2 gadiem), taču arī no atjaunošanas brīža tiku atbalstījis šo klubu, pat braukājis uz Valmierām (ak, šīs saldās plejofu uzvaras, tās neaizmirsīsi mūžam) un Ventspilīm. Pāris reizes sezonā gan aizčāpoju līdz arēnai, bet ne jau VEF dēļ. Gribas tāpat applaudēt Bērziņam, Bagijam, redzēt CSKA. Drošvien pavelk arī tas, ka ir ieejas kartes, nebūtu godīgi pret tiem, kas piešķīra, ja neizmantotu nevienu reizi
Nu re, vēl viens "bēdu brālis" Resnajam Putnam. Vai aci pret aci ir sanācies satikt VEF "gudros" un uzdot atklātu jautājumu: "What a f..k?!". Neesmu ne tuvu rīdzinieks, un zinot aizkulises, redzot notikumus ap klubu, nekad nevarēšu fanot par šādu Klubu, kaut arī "Rowlend" laikos tiešām aplaudēju pie TV par lielisko sniegumu.
P.S. Pēc Tava nika loģiski, ka gāji uz Arēnu uz Bērziņu paskatīties, jo jāzin tak atbilde:-)

     [+] [-]

, 2015-05-19 14:27, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: Nu re, vēl viens "bēdu brālis" Resnajam Putnam. Vai aci pret aci ir sanācies satikt VEF "gudros" un uzdot atklātu jautājumu: "What a f..k?!". Neesmu ne tuvu rīdzinieks, un zinot aizkulises, redzot notikumus ap klubu, nekad nevarēšu fanot par šādu Klubu, kaut arī "Rowlend" laikos tiešām aplaudēju pie TV par lielisko sniegumu.
P.S. Pēc Tava nika loģiski, ka gāji uz Arēnu uz Bērziņu paskatīties, jo jāzin tak atbilde:-)
Tas manas mūžsenās draudzības ar SC Valdiņu rezultāts Ar vadību? Kā tad es, ierindas tautietis, varētu tikt apjautāties par kaut ko? Pāris reizes esmu sūtījis kkādus epastus par organizatorisko pusi, bet vai tad atbildes ir bijušas? Viņi jau pat twitterī nespēj komunicēt, kur nu vēl epastā
Turklāt, diez vai uz šiem man sāpīgajiem jautājumiem viņi aizkulisēs atbildētu ko citu, kā to, kas izskanējis publiski.

Gaidu laikus, kad Rīgā uzpeldēs vēl kāds mazs klubs (aļa VEF sākotnēji), ko atbalstīt. LU pēc Peinera un Vītola aiziešanas šobrīd galīgi nav aktuāla komanda, jo ar viņu aiziešanu arī skatāmais bbols, kas mani būtībā interesē vairāk kā panākumi, ir izgaisis.

Šobrīd savas slāpes pēc bbola nākas remdēt ar citiem turnīriem, līgām.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 14:51, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: bet uz ventspili jau neiet arī. viņiem arī ir problēmas ar to. bet tur ir cits stāsts. uz vefu cilvēki īsti nekad nav gājuši. Ok uz 4 spēlēm Rowlanda sezonā pievāca 4 + tūkstoši skatītāju. Bet uz BKV jau kādreiz pilna zāle bija norma. Vienkārši, kad nogriez pamatīgi budžetu, kad lembi paņēma aiz pau.tiem, tā skaits tribīnēs strauuuuji nokritās un īsti atpakaļ nav tikuši. Protams, spēlēšana līdz šim fiba čelendžerī un BBL nav tas pateicīgākais dzinulis skatītājam. VEFā stāsts ir tieši un tikai par VEF vadību. Man neceļas roka aiziet uz spēli.reāli. Un kāds sakars ar komandu. Komanda arī varētu parādīt savu attieksmi un vienojoši pateikt vadībai, ka viņi nav ar mieru spēlēt nekādās lauku skolas zālēs playofus, ka tā ir ņirgāšanās par viņiem pašiem jau pirmkārt, kad jāmazgājas kaut kādā dušā, kur iet arī 5. c klases puikas, komforts nekāds. Viņi varētu iestāties par savu skatītāju un parādīt savu nostāju, bet spēlētāji arī neparāda nekādu attieksmi...ja visi to sarunātu, nu neatlaistu nevienu tur, tad vadība arī aizdomātos. lai gan, ko gan es te muļķoju..
Taisnība.

Man patīk, kad Jaunupam intervijās uzdod jautājumus par skatītāju neesamību, viņa standarta atbildes:
1) skatītāji nāk tikai uz panākumiem;
2) krievu līdzjutēji neskatās basketbolu, tikai hokeju.

Cilvēks, kurš pats neprot atzīt kļūdas, vai vēl sliktāk pats nesaskata kļūdas, nevar veiksmīgi vadīt pat 5.c. klasi, kur nu vēl basketbola organizāciju ar mērķi spēlēt augstākajā līmenī. Nevar veicināt izaugsmi, ja liekas, ka viss ko tu dari ir ideāli. Gaidam, kad Jaunupam iestāsies reality-check.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 16:06, pirms 10 gadiem
Buus fantastiska finala atmosfera ar 800 skatitajiem un kedu cikstesanu uz laukuma deeljiem Interesanti, vai Jaunups nebuus atveeris 2. staavu?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 17:47, pirms 10 gadiem
par jocīgo: sakarā ar to ka VEFs šosezon atkal ielīda labākajās lauku hallēs, tauta uzzināja arī par citu klubu eksistenci

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 18:44, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Tāpēc BKV mazāk asociējas ar vienu cilvēku, vairāk tieši ar komandu un tāpēc, lai cik skaļi un aktīvi,bet cilvēki uz spēlēm nāk.
Paklusē, tribīnes ventspilī ir tukšas un paliek ar vien tukšākas, jo klubs pēdējos 6 gadus regresē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-19 19:26, pirms 10 gadiem
Strīms ir? Tvid.us kaut kāds gļuks ltv7 šodien

     [+] [-]

, 2015-05-19 19:32, pirms 10 gadiem
Ir 21 gadsimts un cilvēkiem brīva izvēle, vai iet sēdēt tribīnēs, vai bārā pie ekrāna, vai inetā. Man patīk VEF komanda, tās spēles parasti skatos kādā no bāriem kur rāda sportu. Man patīk redzēt atkārtojumus, paklausīties komentētājus un apspriest situācijas ar paziņām un draugiem. Šad tad aizeju uz arēnu, kādreiz aizbraucu uz izbraukuma spēlēm, taču neuztveru to kā pienākumu. Klātienē skatoties ir liels emocionāls faktors un ļoti subjektīvs vērtējums. Ir lietas, kuras patīk un ir kuras ne. Taču kopumā paldies, ka ir kāds, kas uztur pie dzīvības vismaz vienu laba līmeņa klubu Latvijas galvaspilsētā.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 19:38, pirms 10 gadiem
Ārzemniekiem: Tiešraide / LTV.LV

hz, kāpēc rāda, bet paldies ltv.

     [+] [-]

, 2015-05-19 19:48, pirms 10 gadiem
Bija doma šod aizbraukt uz arēnu... Nu izskatās tur kādi 3k.

     [+] [-]

, 2015-05-19 19:49, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Bija doma šod aizbraukt uz arēnu... Nu izskatās tur kādi 3k.
Izklausās gan pēc labi, ja 30.

     [+] [-]

, 2015-05-19 19:53, pirms 10 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Izklausās gan pēc labi, ja 30.
Man piemēram patīk skatīties spēli, kad vajag tad kko uzkliedzu, pēc kādas spilgtas epizodes...

Liela daļa cilvēku iet uz sportu lai izklaigātos, noņemtu stresu utt Man tas nav vajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 19:59, pirms 10 gadiem
Lembergs nebus uzbuvejis lielaku halli? aa pareizi, ventspili tak vsp nebija skatiitaaju :dddd
H.E.N.R.Y. rakstīja: Buus fantastiska finala atmosfera ar 800 skatitajiem un kedu cikstesanu uz laukuma deeljiem Interesanti, vai Jaunups nebuus atveeris 2. staavu?

     [+] [-]

, 2015-05-19 20:03, pirms 10 gadiem
Nu vispār jau ir sen pierādījies, ka ir pilnīgi vienalga "faniem" par to kam pieder klubs utt.

1. Piemērs - Dinamo Riga, labākais "maigās varas" paraugs. Krievu projekts. Latvietis pat aizmirst okupācijas, deportācijas, nošaušanas un galu galā riebumu pret rūskijiem.
2. VEF sezona ar Roulendu, kad arēnas pirmais stāvs bija pilns + otrajā stāvā kkas arī bija.

Rezumējums - vidējam "fanelim" ir pofigs uz spēli kā tādu. Galvenais ir uzvaras.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 20:06, pirms 10 gadiem
Lowerijs atkal izvaro ventspili

     [+] [-]

, 2015-05-19 20:11, pirms 10 gadiem
Vizuāli izskatās, ka pat Andžejs ir pielicis būdā. Par Zaķi vispār nav jautājumu, izlasē jābūt 110% .

     [+] [-]

, 2015-05-19 20:18, pirms 10 gadiem
Jāpiemin 3 lietas :
a) ieslēdzot LV tiešraidi internetā, pārņēma neticība, ka beidzot
neparādās visuvarenais uzraksts - Jūsu valstī šis te nav pieejams vai tamlīdzīgi !
b) resursi LTV on-line ir ļoti vārgi, lai neteiktu vairāk !
c ) DELF (u) translācijas ir daudz kvalitatīvākas - cerams nākamgad
arī finālus rādīs !

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 20:20, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Esmu runājis. Pa telefonu ar mārketinga biroja administratori. Tajā klubā ir tā, ka visi uzskata, ka tas ir Madrides real un kā tu puņķi atļaujies mūs kritizēt? Mēs visu daram zaje*iss un cilvēki ir stulbi, ka nenāk, mēs neko nevara darīt. Varētu veselu rakstu uzrakstīt par sarunām un sarakstēm, kas ir bijuši. Varētu pat publicēt, bet nevajag man nepatikšanas. Tur tu sēdi un vienkārši saķēris galvu brīnies, kā tādu organizāciju var vadīt tik stulbi cilvēki. Par to biroja meiteni, kas par visu atbild, man pastāstīja pazīstama meitene, ka ar viņu esot strādājusi kopā kaut kādā firmiņā, kuri nodarbojas ar pasākumu organizēšanu, vai kur, un tā meitene jau atnākusi pirmajā dienā, viņai piedāvāts visu apgūt, bet viņa jau pateikusi - Man nevajag neko stāstīt, esmu mārketinga speciāliste un zinu jau visu Vispār nav augstprātīgi ne ? Protams, pārējie kolēģi nobrīnījušies un pateikuši, nu ok dāmīt, ja jau zini, ta zini. Un protams, visu sačakarējusi...pēc mēneša aizgāja prom. Tāda ir visa augša, staigā ar pirkstiem gaisā, visgudrākie, zinošākie un labākie!
Ļauj minēt, skaista sejiņa 165-170 cm, papēži, blūzīte atsegta tā lai redz krūtažu, liela pēcpuse, svārki knapi nosedz ģenetālijas?

     [+] [-]

, 2015-05-19 20:54, pirms 10 gadiem
Nu ko, vef var sleegt otrajaa robaa.

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:01, pirms 10 gadiem
Vieniem kriit, otriem nekas , bet nu nekas, hutes apdirsiisies :d

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:05, pirms 10 gadiem
u-50 danks

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:13, pirms 10 gadiem
Timma nekāds nba un Eirolīga, šitādos momentos kļūdas...

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:14, pirms 10 gadiem
Vef izvilks

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:22, pirms 10 gadiem
Mārtiņs ir parodija :dddd

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:27, pirms 10 gadiem
Jopcik, Peiners sezonas beigās beidzot atvērās.

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:28, pirms 10 gadiem
Peinera izrāde!

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:36, pirms 10 gadiem
Malaci ventini! Protams, Peiners ir zvers... Bet Mazuram jau isti nav argumentu, ja Timmam neiet - sodien reali divarpus mori, Mejers, Zakis un... Divi CIRVJI balastam - Pasecniks un A.Berzins, Bamba nespele, nu, kaut ka ta... Ja Timmam un Bonim spele neies, VEFam zeltu neredzet. Ventiniem to staaaru mazak, bet gandriz katrs kaut ko labu laukuma padara.