Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Šķēle un katastrofa no soda līnijas: vērtē treneri

Jānis Pārums

Šķēle un katastrofa no soda līnijas:  vērtē treneri
Armands Šķēle
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Viena no šāgada Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijas spilgtākajām parādībām neapšaubāmi ir "Barons/LMT" līdera Armanda Šķēles neveiksmes metienos no soda līnijas - trijās spēlēs pret "Ventspili" realizēti tikai seši no 25 jeb 24% metienu... Kā to izskaidrot - to eSports.lv vaicāja vairākiem no labākajiem Latvijas basketbola treneriem.

Interesanti, ka...: Spēlētājs, kuru nereti piemin kā sliktu soda metienu izpildīšanas etalonu – Šakils O'Nīls – soda metienu precizitātes ziņā savā sliktākajā sezonā (2006./07.) Nacionālajā Basketbola asociācijā (NBA) realizēja 42.2% izpildīto sodiņu. Šajā pašā līgā spēlējošais latviešu centra spēlētājs Andris Biedriņš, kam arī ir ķibeles ar šo spēles elementu, 2004./05. gada sezonā realizēja tikai 30.6% soda metienu. Armanda Šķēles neprecizitāte pārliecinoši pārspēj šos rādītājus – trijās finālsērijas spēlēs tikai 24.0%...

eSports.lv vērsās pie basketbola treneriem, lūdzot komentēt situāciju un ieteikt iespējamos risinājumus. Tika uzrunāti vairāki treneri, no kuriem savās domās piekrita dalīties Ainars Bagatskis, Edmunds Valeiko, Guntis Endzels un Varis Krūmiņš.

Jautājumi treneriem:
1. Kā kopumā komentēt situāciju?
2. Vai savā [spēlētāja vai trenera] karjerā esat sastapies ar līdzīgu gadījumu?
3. Kā spēlētājam risināt šo problēmu?

Ainars Bagatskis, "Valmiera" galvenais treneris

1. Šajā brīdī komandai un Armandam tāds soda metienu procents, maigi sakot, ir traģēdija. No otras puses – nevajag taisīt traģēdiju, jo karjerā gadās visādi brīži. Armandam varbūt soda metiens nav bijis tas labākais, taču nezinu kāpēc, jo tehnika ir laba un parasti ir pārliecība par savu metienu. Gadās tādi brīži un varbūt šis ir pats melnākais. Varbūt šai lietai jāpieiet no tāda skatu punkta, ka sliktāk vairs nevar būt (smejas).

2. Savā spēlētāja karjerā noteikti nekā tāda nav bijis, jūs traks esat (smejas)? Parasti centra spēlētājiem ir problēmas ar soda metieniem, sevišķi, Amerikā. Kārteram no Ventspils ir 56% precizitāte, kas nav nekāds augstais rādītājs. Manuprāt, spēlētājam 70-75% precizitātei vajadzētu būt.

3. Armandam ir jānomierinās un jāatbrīvojas. Kādreiz Krievijas izlasē bija tāds Nosovs – viņš varēja uzmest divus bezskaņus, ir bijis gadījums, kad viņš pārmetis arī pāri vairogam (smejas). Kad pie manis "baronā" bija [Mihails] Aņisimovs, viņam arī nebija augsta metienu precizitāte, bet tai pat laikā treniņos viņš soda metienus meta ļoti labi. Domāju, ka Armandam treniņos jāmet vairāk metienu nevis uz skaitu, bet cik pēc kārtas var iemest. Konkrētu skaitu metienu katrs agri vai vēlu iemetīs, bet, ja jāiemet pēc kārtas, tas ir papildu spiediens. Jebkurā gadījumā viss sākas treniņos. Esmu pārliecināts, ka Armands šajās vismaz trijās atlikušajās spēlēs parādīs sevi kā labu soda metienu izpildītāju.

Edmunds Valeiko, bijušais "ASK/Buki" galvenais treneris

1. Šobrīd jau tas ir psiholoģiski – Armands pats vairs nesaprot kā mest, jo metieni no spēles ir labāki nekā soda metieni. Katru reizi kā viņš pieiet pie soda metienu līnijas viņam nav absolūti nekādas pārliecības.

2. Tik traģiski nav bijis, taču vienā sezonā soda metienu precizitāte bija zema. Ja parasti metu ar ap 85% precizitāti, tad vienu sezonu bija tikai 55%. Tur neko nevarēja darīt, tā vienkārši bija – tu vari trenēties un darīt jebko... Es atceros to laiku – nekas nepalīdzēja. It kā vienā brīdī tu nomierinies, bet kā atkal aizmet garām, tā atkal esi izejas pozīcijā...

3. Bieži vien, ja komandai ir soda metienu precizitāte ap 50-60%, tad to uzsver gan treneri, gan prese. Vismaz no treneru puses par to ir jāaizmirst. No preses puses tas ir interesanti un aktuāli. Armandam pašam ar sevi jātiek galā. Varbūt viņam nevajag tik daudz driblēt – vakar viņš ilgi gatavojās un domāja par soda metienu, ka viss aizgāja kaut kur greizi. Manuprāt, mazāk par to vajag domāt.

Guntis Endzels, "Ķeizarmežs" galvenais treneris

1. Tā viennozīmīgi nav normāla situācija. Grūti pateikt, kāpēc viņam neveicas, bet tas ir diezgan traģiski – tik daudz neizmantoto iespēju. Tik labam spēlētājam mest ar tādu precizitāti... te pat nav vārda kā šo situāciju raksturot. Tam īsti nav izskaidrojuma.

2. Noteikti esmu, bet tad tie ir bijuši jauniešu vecuma spēlētāji, kurus daba nav apveltījusi ar [soda] metiena izjūtu un viņi vienkārši nevar iemest. Armands nekādā ziņā šajā kategorijā neietilpst. Tas nav spēlētājs, kuram nebūtu izjūta. Notiekošais jāskaidro ar citiem iemesliem.

3. Jādod spēlētājam atpūsties un pārāk par šo problēmu nedomāt, jo lielākā daļa no tām sākas tieši galvā. Dažreiz soda metienu precizitāte cieš, ja spēlētājs ir pārguris, bet pēc Armanda spēles neizskatās, ka viņš būtu pilnīgi nolūzis un nebūtu spējīgs aizmest līdz stīpai. Šajā situācijā problēmas visdrīzāk ir galvā...

Varis Krūmiņš, "Zemgale" galvenais treneris

1. Varu pateikt tikai vienu - daudz un dikti jāstrādā pie soda metieniem. Uzskatu, ka viņam katrs soda metiens ir savādāks, tāpēc arī viņš iemest nevar. Manuprāt, tas ir tīri psiholoģiski un viss ir tikai galvā. Ja viņš pats tiks tam pāri, tad viņš arī metīs iekšā. Kā viņš var iemest pustālo, var iemest trīnīti, bet nevar iemest sodu? Tā ir tīri psiholoģija.

2. Ar tik briesmīgiem gadījumiem noteikti ne. Aizmest tik daudz sodus garām... ko tādu es tiešām neesmu redzējis.

3. Viņam jābūt psiholoģiski gatavam, jātic, ka var iemest, tad arī iemetīs. Šobrīd viņš dodas uz soda metienu līniju ar ne visai lielu pārliecību. Pēdējais gājiens, kad viņš gāja mest divus metienus [par tehnisko piezīmi], kurus varēja izpildīt jebkurš cits... es kā treneris nebūtu ļāvis viņam mest, zinot precizitāti.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 20:25, pirms 15 gadiem
Eu, jūs te baigi visi sodiņu meistari, ko jūs diršat vispār!
Iznāc uz laukuma un parādi ko māki, nevis dirs!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 20:29, pirms 15 gadiem
T-J rakstīja: Ta ir tikai Baona darishana. Shitadi raksti tikai Armandam trauce.

Tu, Armand, esi vienalga pats labākais!
Piekrītu! štulbie muļķi nosaucat kurš ir labāks par Šķēli Latvijā? izlasei viņš var būt produktīvāks pat par Biedriņu! mīnusus salika tie, kas nesaprot neko no bsketbola!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 20:32, pirms 15 gadiem
Veciz rakstīja: Piekrītu! štulbie muļķi nosaucat kurš ir labāks par Šķēli Latvijā? izlasei viņš var būt produktīvāks pat par Biedriņu! mīnusus salika tie, kas nesaprot neko no bsketbola!
Kāpēc tik piezemēti? Kāpēc Biedriņu piesaukt?? Esmu pārliecināts, ka Šķēle ir labāks pat par Kobe Braientu! tikai viņam nekādi nesanāk savienot sportisko režīmu un attieksmi pret basketbolu - ar izklaides dzīvi.
Vispār jau bēdīgi, ka džeks ar tādu dabas dotu talantu basketbolā, pats sevi nočakarē ...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 20:59, pirms 15 gadiem
armands sevi pats psiholoģiski neitralize, vel pirms tam ka to paspej vpils basketbolisti

     [+] [-]

, 2009-05-19 21:20, pirms 15 gadiem
Profesionālam basketbolistam tas ir nepiedodami.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 21:22, pirms 15 gadiem
Ja neskatās uz soda metienu graujošo precezitāti, tad viņš ir nereāli labs spēlētājs. Davai Šķēle, saņemies un neņem paurī tos bullšitus, ko visi runā.

     [+] [-]

, 2009-05-19 21:28, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: idiot, es neesmu 10 personas.. kur es kaut kādā veidā slavināju Armandu?! Lasīt iemācies. Cik dzirdēts, tad fani atbalsta savu komandu, nevis nod irš citas komandas spēlētājus, šajā gadijumā Latvijas izlases spēlētāju!
wow, kkā sarakstījās ne tā kā gribēju...par to ka ''tu eswi pilnīgi stulbs'', nebij tēmēts uz tevis... bet par tiem saukļiem-kāpēc gan nē?izlasē jau viņam neviens tā nebļaus, un šķēle tikai un vienīgi pats ir izraisījis šo negatīvo ažiotāžu ap viņu un izprovocējis radīt šos saukļus, kas manuprāt ir pat ļoti labi un skanīgi

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 21:34, pirms 15 gadiem
Arturinsh rakstīja: Eu, jūs te baigi visi sodiņu meistari, ko jūs diršat vispār!
Iznāc uz laukuma un parādi ko māki, nevis dirs!
nee, neesam, bet mums ir jautri skatities uz profesionalu basketbolistu, kurs par saviem darba pienakumiem sanem loti augstu atalgojumu, bet pilda sos pienakumus pavirsi
un jasaka, ka ir uzjautrinosi

     [+] [-]

, 2009-05-19 21:43, pirms 15 gadiem
skotijs rakstīja: nee, neesam, bet mums ir jautri skatities uz profesionalu basketbolistu, kurs par saviem darba pienakumiem sanem loti augstu atalgojumu, bet pilda sos pienakumus pavirsi
un jasaka, ka ir uzjautrinosi
njā...un es neesmu nekāds baigais basketbolists, tomēr man būtu kauns, par tādu soda metienu %

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 22:04, pirms 15 gadiem
da tas ir pīer gājiens un mārketinga trjuks, lai ažiotāžu kurinātu. viņš to speciāli, viņam tāds biznesa uzdevums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 22:40, pirms 15 gadiem
badijs rakstīja: wow, kkā sarakstījās ne tā kā gribēju...par to ka ''tu eswi pilnīgi stulbs'', nebij tēmēts uz tevis... bet par tiem saukļiem-kāpēc gan nē?izlasē jau viņam neviens tā nebļaus, un šķēle tikai un vienīgi pats ir izraisījis šo negatīvo ažiotāžu ap viņu un izprovocējis radīt šos saukļus, kas manuprāt ir pat ļoti labi un skanīgi
Vēl ir jautājums vai izlasē viņš tiks

     [+] [-]

, 2009-05-19 22:48, pirms 15 gadiem
skotijs rakstīja: nee, neesam, bet mums ir jautri skatities uz profesionalu basketbolistu, kurs par saviem darba pienakumiem sanem loti augstu atalgojumu, bet pilda sos pienakumus pavirsi
un jasaka, ka ir uzjautrinosi
Cik reāli viņš ir paveicis daudz. Jā, dažreiz pašam smiekli uznāk par soda metieniem, bet nav tagad jākritizē cilvēku te, jo viņam ar sodiem tagad galīgi garām

     [+] [-]

, 2009-05-19 23:10, pirms 15 gadiem
Vēl jau nav visu sačakarējis, var vēl laboties.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 23:19, pirms 15 gadiem
Skatoties viņa spēles Arēnā Rīga, kad viņš nespēja aizmest līdz pat groza stīpai regulārajā sezonā, vnk liekas ka čalim vairāk speķis ar rupjmaizi jāēd Var jau tomēr sakoncentrēties

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 23:33, pirms 15 gadiem
skotijs rakstīja: nee, neesam, bet mums ir jautri skatities uz profesionalu basketbolistu, kurs par saviem darba pienakumiem sanem loti augstu atalgojumu, bet pilda sos pienakumus pavirsi
un jasaka, ka ir uzjautrinosi
Vai mums arī ir jautri skatīties uz tiem 15% latvijas darba spējīgo iedzīvotāju, kuriem pat nepietiek profesionalitātes, lai kaut slikti atmaksātu darbu dabūtu un kaut kā varētu savus pienākumus pildīt? ja es teiktu, ka man ir, Tev neienāktu prātā doma, ka esmu debīls?

Nesaprotu, kāpēc šajā valstī neviens nesaprot, ka basketbols ir viņa darbs. Un viņam tas var likties tieši tik pat parsts, kā kādam apsargam par apsargu strādāt. Katram ir kāds talants, ko viņš izmanto labāk vai sliktāk, liela daļa no cilvēkiem pat nezin, kas viņiem vislabāk sanāktu, kur nu vēl par 100% nododas tam. Kāda jēga viņam būtu trenēties visu laiku, spēlēt eirolīgā (nu augstāk viņš toč nevar) un saņemt līdz 0,7 miljoni latu. (vairāk nu toč neviens viņam nemaksātu) un 40 gados attapties, ka viss ir beidzies. Nauda kaut cik ir, kaut ko sasniedzis esmu, bet dzīvojis neesmu. Jūs tak arī pērkat visu līzingā, prātīgāk būtu sakrāt un vēlāk nopirkt. Ja pirmais man piemērs ir demagoģija, tad viss pārējais jau nu gan nē. Es jau arī tagad nestrādāju, bet rakstu bezsakarīgi garu komentu esportā. Varēju tak kādu atskaitīti uztaisīt, mērķus nākamnedēlai salikt utt., bet nē, edu sūda cepumus nevis salātus un dzeru kolu nevis ūdeni un rakstu debīlu komentāru...

  +4 [+] [-]

, 2009-05-19 23:48, pirms 15 gadiem
Tas tetovējusm uz balsta rokas ir jāaizkrāso ciet un normālā latviešu valodā, bez kaut kādiem ķiņķēziņiem, ir jāuzraksta: "Šī roka met iekšā."
Viss, lieta darīta, Armando atgūsies, arī publikai patiks!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-19 23:49, pirms 15 gadiem
Šķēlem Labākais variants būtu spēlēt kādā Itālijas vai Spānijas klubā, tas no sportiskā viedokļa būtu viņam vislabākais!

  -4 [+] [-]

, 2009-05-19 23:50, pirms 15 gadiem
vajadzētu essīti uzlikt grozu, lai sodiņus patrenējas ;D

  -2 [+] [-]

, 2009-05-20 00:32, pirms 15 gadiem
gunchins rakstīja: vajadzētu essīti uzlikt grozu, lai sodiņus patrenējas ;D

     [+] [-]

, 2009-05-20 00:45, pirms 15 gadiem
traktorins rakstīja: Vai mums arī ir jautri skatīties uz tiem 15% latvijas darba spējīgo iedzīvotāju, kuriem pat nepietiek profesionalitātes, lai kaut slikti atmaksātu darbu dabūtu un kaut kā varētu savus pienākumus pildīt? ja es teiktu, ka man ir, Tev neienāktu prātā doma, ka esmu debīls?

Nesaprotu, kāpēc šajā valstī neviens nesaprot, ka basketbols ir viņa darbs. Un viņam tas var likties tieši tik pat parsts, kā kādam apsargam par apsargu strādāt. Katram ir kāds talants, ko viņš izmanto labāk vai sliktāk, liela daļa no cilvēkiem pat nezin, kas viņiem vislabāk sanāktu, kur nu vēl par 100% nododas tam. Kāda jēga viņam būtu trenēties visu laiku, spēlēt eirolīgā (nu augstāk viņš toč nevar) un saņemt līdz 0,7 miljoni latu. (vairāk nu toč neviens viņam nemaksātu) un 40 gados attapties, ka viss ir beidzies. Nauda kaut cik ir, kaut ko sasniedzis esmu, bet dzīvojis neesmu. Jūs tak arī pērkat visu līzingā, prātīgāk būtu sakrāt un vēlāk nopirkt. Ja pirmais man piemērs ir demagoģija, tad viss pārējais jau nu gan nē. Es jau arī tagad nestrādāju, bet rakstu bezsakarīgi garu komentu esportā. Varēju tak kādu atskaitīti uztaisīt, mērķus nākamnedēlai salikt utt., bet nē, edu sūda cepumus nevis salātus un dzeru kolu nevis ūdeni un rakstu debīlu komentāru...
relax, veciit sanemies un viss bus ok
es tiesi par to ari runaju, ka basketbols ir vina darbs, cita lieta, ka publisks darbs, par kuru priecajas citi. protams, nepriecajas, ja slikti iet ar saja gadijuma ar soda metieniem, bet mazliet paironize, jo ir subjektivs viedoklis, ka Armandam mazliet vairak motivacijas vajadzetu, lai nebutu 1.ais ciema, bet viens no daudziem, bet labiem pilseta. tas ta, manas pardomas.

     [+] [-]

, 2009-05-20 00:49, pirms 15 gadiem
roka nodzerta.....nošņaukta utt.....laiks beigt karjeru blatotaajam...

     [+] [-]

, 2009-05-20 00:50, pirms 15 gadiem
vienīgie kas esportaa aizstaav te šķeeli ir viņa čomi ......

  +2 [+] [-]

, 2009-05-20 04:47, pirms 15 gadiem
Tas ir tikai loģiski ka ja priekš Latvijas mērogiem tik apmaksāts turklāt labs spēlētājs tiek aprunāts par katastrofālu rādītāju kādā statistikas jomā. Kamēr vēl par Šķēli runā, viss ir ļoti labi viņam.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-20 09:07, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: jā.. tie soda metieni nedaudz spēļu iznākumus arī ietekmēja.. labi, ka vismaz pagājušajā spēlē kaut kas iekrita. Es gan domāju, ka soda metienus Šķēle varēja mierīgi iet mest. Skaidrs, ka viss ir galvā un ja tev dod tādu uzticības kredītu, tad ir vieglāk tikt atpakaļ vecajās sliedēs. Būtu iemetis, tad es domāju viņam būtu aizgājuši arī pārējie. Galvenais, lai Rīgā atkal tie kretīniskie venteļu fani nešauj ārā savus ''krutos'' saukļus, jo tas jebkuru spēlētāju (un īpaši tādus ar švakāku psiholoģiju) izsit no ritma.
šaus ārā un sāks jau PIRMS spēles sākuma, lai Armandam būtu grūtāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-20 09:34, pirms 15 gadiem
Ko te daudz domāt - FIBA jāmaina noteikumi.

Ja pēc piezīmes ir jāmet sods, spēlētājs drīkst izvēlēties mest, vai arī sākt uzbrukumu no sava laukuma puses gala līnijas (nu varbūt vēl var iepīt punktu, ka jāapmet kūlenītis soda uzbrukuma laikā) - un nekādu problēmu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-20 09:56, pirms 15 gadiem
viņš izskatījās nakti negulējis.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-20 11:12, pirms 15 gadiem
normaals raksts... es domaaju barona fanus satrauc shis fakts, un domaaju ka barona pretinieki aiz prieka sit plaukstas shito veerojot... nedomaju ka shii lieta ir jaatstaaj novaarta un jaagaida tikai top9 vidaki ar dankiem un blokiem..
Ne tikai NBA pret B.wollace, Shaq, Duncan un Biedrins izmanto taktiku - uzsit.. lai nopelna no soda, bet pat LV ielu basketbola, ja redzi ka kaads nemaak iemest sodus tu automaatiski to izmanto..
kapeec NBA Jordans pirms pretinieku soda metienu izpildes raidiija visaadas ziimiigas pieziimes pretinieka virzienaa? un ne tikai vinjs.. taada prakse ir visur kur spelee basiiti.

Ja kas es vienmeer esmu briinijies par Duncan - vinjs ir ideaals pustaalo metienu izpildiitaajs, bet no sodinja ari ilgu laiku skaitiijaas nestabils - ap 60%...

  -2 [+] [-]

, 2009-05-20 11:53, pirms 15 gadiem
ko var iespringt. nav dzjekam viegli. Gan buus arii vinja soda laukumaa sveetki Iedomaajaties sevi vinja vietaa. tu dziivojies pa kojotiem, pa esiiti, gandriiz jau esi tur karalis, bet te LV ierodas Biedrs un saak valdiit un celt nost meitenes kojotos un esiiti, varbuut arii madhausaa. Ne katrs var kaut ko taadu iztureet. Luuk arii probleema. Buus AB amerikaa, buus Skelim arii labs metiens.

veel laba doma, kojotaa ieriikot sodu metienu liiniju un grozu.
Veel var tiesaam meeginaat pirms metiena palekties.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-20 13:24, pirms 15 gadiem
Destructo rakstīja: Vajadzēja Valdim uzprasīt, viņš būtu sūru vārdu pateicis, pat tad, kad Šķēle pret ASK visus lādēja iekšā viņš bakstīja Strausu un teica, ka tik drausmīgu tehniku savu mūžu nav redzējis.
Nu Valdis tiešām briesmīgi murgo.

     [+] [-]

, 2009-05-20 14:20, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Vēl ir jautājums vai izlasē viņš tiks
gjau ka tiks tomēr būtu interesanti palasīt komentus, kā te visi raudātu, ka pasaules mēroga zvaigzne nav panemta izlasē..

     [+] [-]

, 2009-05-20 14:22, pirms 15 gadiem
traktorins rakstīja: Vai mums arī ir jautri skatīties uz tiem 15% latvijas darba spējīgo iedzīvotāju, kuriem pat nepietiek profesionalitātes, lai kaut slikti atmaksātu darbu dabūtu un kaut kā varētu savus pienākumus pildīt? ja es teiktu, ka man ir, Tev neienāktu prātā doma, ka esmu debīls?

Nesaprotu, kāpēc šajā valstī neviens nesaprot, ka basketbols ir viņa darbs. Un viņam tas var likties tieši tik pat parsts, kā kādam apsargam par apsargu strādāt. Katram ir kāds talants, ko viņš izmanto labāk vai sliktāk, liela daļa no cilvēkiem pat nezin, kas viņiem vislabāk sanāktu, kur nu vēl par 100% nododas tam. Kāda jēga viņam būtu trenēties visu laiku, spēlēt eirolīgā (nu augstāk viņš toč nevar) un saņemt līdz 0,7 miljoni latu. (vairāk nu toč neviens viņam nemaksātu) un 40 gados attapties, ka viss ir beidzies. Nauda kaut cik ir, kaut ko sasniedzis esmu, bet dzīvojis neesmu. Jūs tak arī pērkat visu līzingā, prātīgāk būtu sakrāt un vēlāk nopirkt. Ja pirmais man piemērs ir demagoģija, tad viss pārējais jau nu gan nē. Es jau arī tagad nestrādāju, bet rakstu bezsakarīgi garu komentu esportā. Varēju tak kādu atskaitīti uztaisīt, mērķus nākamnedēlai salikt utt., bet nē, edu sūda cepumus nevis salātus un dzeru kolu nevis ūdeni un rakstu debīlu komentāru...
šitais man patika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-21 12:30, pirms 15 gadiem
Risinājums vienkārš, vajag atkāpties divus metrus un tad mest sodiņus. No turienes krīt labi.