Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

VEF izgāž otrā puslaika sākumu un pirmo reizi paliek bez apvienotās līgas fināla

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

VEF izgāž otrā puslaika sākumu un pirmo reizi paliek bez apvienotās līgas fināla
Pīdžejs Paipss. Foto: VEF Rīga

Šovakar zaudējumu Latvijas un Igaunijas apvienotās basketbola līgas pusfinālā cieta "VEF Rīga", kas sabruka otrā puslaika sākumā un ar 66:87 piekāpās "Prometey", sērijā zaudējot ar 0-2. Tādējādi VEF pirmo reizi nespēlēs līgas finālā.

• VEF pārtraukumā devās ar trīs punktu pārsvaru (35:32), taču spēles liktenis izšķīrās otrā puslaika sākumā – "Prometey" četrās ar pusi minūtēs veica 15:1 izrāvienu (43:36).

• Ukrainas klubs turpināja palielināt pārsvaru, kamēr mājiniekus turpināja vajāt kļūdas un emocijas. VEF galvenais treneris Jānis Gailītis pie 38:47 par bumbas aizsperšanu saņēma tehnisko piezīmi.

• Aukstā duša rīdziniekus nepamodināja. Otrais zaudējums sērijā un pirmā sezona bez Latvijas-Igaunijas līgas fināla. 2019. gadā VEF finālā piekāpās "Ventspilij", 2021. gadā zaudēja pret "Kalev"/"Cramo", 2022. gadā pārspēja "Viimsi", bet pērn ar -15 piekāpās "Prometey".

• Gailīša rīcībā bija ierobežoti resursi, īpaši aizsargu pozīcijās. VEF izmantoja sešu spēlētāju rotāciju, bet Alberts Putāns, Pēteris Pinnis un Raivo Butirins laukumā parādījās tikai simboliski – uz 2:28, 3:02 un 1:19 minūtēm.

• VEF rindās rezultatīvākais ar 24 punktiem bija Gregs Vitingtons, bet Pīdžejs Paipss iemeta 19 punktus. Viņi kopā izdarīja vairāk par pusi no komandas metieniem.

• Roberts Blūms pirmajā puslaikā trāpīja vienu no 11 metieniem, bet spēli pabeidza ar septiņiem punktiem un 3/14 metienos.

• Otra fināliste tiks noskaidrota pēc divām dienām, kad Tallinā sērijas trešo spēli aizvadīs "Kalev"/"Cramo" un "Ventspils".

VEF Rīga – Prometey 66:87

(19:15, 16:17, 7:25, 24:30)
VEF Rīga: Vitingtons 24 (7ab), Paipss 19, Toro 8 (11ab), Gulbis 8, Blūms 7, Būmeisters, Pinnis, Putāns, Butirins

Latvijas – Igaunijas apvienotās līgas pusfināls

Duelis1. spēle2. spēle3. spēleSērija
Kalev/Cramo - Ventspils91:6565:8016.04.1-1
Prometey - VEF Rīga76:6687:662-0
1 2 40 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2024-04-14 21:08, pirms 7 mēnešiem
superklubs, my *ss, 9 spēlētāji vispār pieteikumā, 5 gūst punktus ..

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:10, pirms 7 mēnešiem
Kā jau sākumā minēju, traumas izgāza visu dueli. Otrā puslaika sākums vispār traģisks, gandrīz katrs uzbrukums noslēdzās ar kļūdu. Visi baidījās uzņemties atbildību. Tieši tajos brīžos bija Lotijs vajadzīgs, kuram individuālā meistarība ļauj vienam pavilkt komandu, šodien tāda spēlētāja nebija....

Priekš manis, liela kļūda bija Piņņa nelaišana laukumā. Pinnis + Toro deva lielu pārspēku PF pozīcijā, kas tā arī netika izmantots

Vienīgais, ko es nesaprotu, kāpēc Prometey turpina EstLat spēlēt, ja Ukrainas čempis ir atsācies? Pēc šīs sezonas izderībām, ceru, ka tas mainīsies.

Nekas, būs Latvijas komandu duelis par bronzu

  +3 [+] [-]

, 2024-04-14 21:10, pirms 7 mēnešiem
Gailītos desmit gadus trenē komandu, un neko nav uztrenējis. Tik bļauj un psiho.

  +6 [+] [-]

, 2024-04-14 21:13, pirms 7 mēnešiem
pirmajā puslaikā biķi paspirinājās, bet tad viss nostājās savās vietās
variantu īsti te nebija tīri kvalitatīvi un beigās arī kvantitatīvi
no izkritušajiem kādas acis 15-20 būtu, bet arī tas diezi vai glābtu
dažādas svara kategorijas šobrīd

  +4 [+] [-]

, 2024-04-14 21:15, pirms 7 mēnešiem
Viss loģiski. Ja VEF būtu visi veseli, būtu sīvāk, bet tāpat neticu, ka pietiktu VEF uzvarai sērijā.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:16, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: pirmajā puslaikā biķi paspirinājās, bet tad viss nostājās savās vietās
variantu īsti te nebija tīri kvalitatīvi un beigās arī kvantitatīvi
no izkritušajiem kādas acis 10-15 būtu, bet arī tas diezi vai glābtu
dažādas svara kategorijas šobrīd
Nu šosezon tomēr prometey ir tuvāks, bet tāpat cits līmenis gan

Izkritušie, jā, varbūt nedaudz vairāk punktus gūtu, bet problēma jau citur, Lotijs ir labākais pg tur un vienīgais ar ļoti labu caurgājienu. Gailītim acīmredzot nebija īsti citu izspēļu, kā kompensēt tās bumbas kustības iztrūkumu, kas pazuda ar Lotija traumu, jo nu Paipss kā PG diezgan pašvaks, Bumeisters labāks tajā aspektā

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:18, pirms 7 mēnešiem
...Gailītis stagnē...ko tas dod,ka vinnē kaut kādasigauņu ciematu komandas un LU...Blūms ko dara VEFā????..tas ,ka vinš kaut ko iemet pret lejas gala komandām?..nu jā,papucim jau tur teikšana...hokejā mazais Lavinš,Buncis izlasē!!!..citi bija jāparbauda,labākie uz šo brīdi...bet nu atkal papucīši saistīti ar hoķi lv...

     [+] [-]

, 2024-04-14 21:20, pirms 7 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viss loģiski. Ja VEF būtu visi veseli, būtu sīvāk, bet tāpat neticu, ka pietiktu VEF uzvarai sērijā.
Sērijā gan jau nē, bet vienu gan paņemtu.

Man arī īsti nepatīk, ka viss resurss arī šodien netika izmantots. Pat ČL Gailītis bija loģiskāks ar Piņņa izmantošanu, kā šajā duelī. Un mēs no sezonas zinām, ka epizodiski Pinnis var mierīgi nospēlēt garajā galā

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:21, pirms 7 mēnešiem
Sasmējos, kā Blūms nepalaida garām iespēju traštaimā 5 punktiņus sakasīt, lai pēc galīga nabadziņa neizskatītos...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:22, pirms 7 mēnešiem
Traumas nevar būt par atrunu sezonas svarīgākajā brīdī. Ar to ir jārēķinās ikvienam klubam un ja kāds domā ka visu sezonu visi spēlētāji būs pieejami uz visiem 100, tad viņš ir cirvis. Tas ir attiecināms uz visu, ne tikai sportu.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:23, pirms 7 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Sasmējos, kā Blūms nepalaida garām iespēju traštaimā 5 punktiņus sakasīt, lai pēc galīga nabadziņa neizskatītos...
Tu heito vidusskolnieku, cik zemu vēl kritīsi?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:24, pirms 7 mēnešiem
Neviltots prieks par Blūmu,pieci no septiņiem punktiem spēles beigās,kur tu biji pirmās 37 minūtes,kad pārējie četri kapājās?

  +2 [+] [-]

, 2024-04-14 21:26, pirms 7 mēnešiem
Būsim godīgi - šāds sērijas iznākums (0:2) nebija nekāds pārsteigums! Drīzāk likumsakarība!
Ja tiekas pēc līmeņa dažādas komandas (FIBA ČL playoff netikusi komanda un Eirokausu playoff komanda), tad kādi var būt varianti?
Gailīša vietā tur kaut vai nelaiķis Armands Krauliņš varētu būt - bet neko neizdarītu ar VEF sastāvu pret Pro Metējiem!!!
Tad kādas var būt pretenzijas pret Gailīti, tīri objektīvi?

  -2 [+] [-]

, 2024-04-14 21:32, pirms 7 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Tu heito vidusskolnieku, cik zemu vēl kritīsi?
Tu kļūdies, palīgskolnieku

  +2 [+] [-]

, 2024-04-14 21:39, pirms 7 mēnešiem
... VEF izgāza vai tomēr PROMETEY sakārtoja savu spēluli 2.puslaikā?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:40, pirms 7 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Tu kļūdies, palīgskolnieku
Tu sevi heito? Nav interesanti.

Tev ir jāmeklē kāda palīdzība, nopietni. Kāds sakars heitot vidusskolnieku? Tas, ka viņš spēlē agresīvāk un arogantāk? Tu gribi zināt, kurš vēl ļoti līdzīgi tam spēlēja un ir līderis izlasē?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:40, pirms 7 mēnešiem
Tā jau tam vajadzēja notikt. Slobožanskai tomēr sastāvs krietni no cita plaukta...

     [+] [-]

, 2024-04-14 21:44, pirms 7 mēnešiem
Em...Es nepārklausījos, vai komentētājs teica, ka sezonas laikā bija aizkulisēs runas par Gailīša nomaiņu un kāda nākšanu no Polijas līgas?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:50, pirms 7 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Kā jau sākumā minēju, traumas izgāza visu dueli. Otrā puslaika sākums vispār traģisks, gandrīz katrs uzbrukums noslēdzās ar kļūdu. Visi baidījās uzņemties atbildību. Tieši tajos brīžos bija Lotijs vajadzīgs, kuram individuālā meistarība ļauj vienam pavilkt komandu, šodien tāda spēlētāja nebija....

Priekš manis, liela kļūda bija Piņņa nelaišana laukumā. Pinnis + Toro deva lielu pārspēku PF pozīcijā, kas tā arī netika izmantots

Vienīgais, ko es nesaprotu, kāpēc Prometey turpina EstLat spēlēt, ja Ukrainas čempis ir atsācies? Pēc šīs sezonas izderībām, ceru, ka tas mainīsies.

Nekas, būs Latvijas komandu duelis par bronzu
Latvijas komandu duelis par bronzu! Hmm... Ventspils ar Kalev jau trešo spēli nospēlēja?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:53, pirms 7 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Tu sevi heito? Nav interesanti.

Tev ir jāmeklē kāda palīdzība, nopietni. Kāds sakars heitot vidusskolnieku? Tas, ka viņš spēlē agresīvāk un arogantāk? Tu gribi zināt, kurš vēl ļoti līdzīgi tam spēlēja un ir līderis izlasē?
Es tevi neaiztieku, tāpēc atpi sies

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 21:54, pirms 7 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Em...Es nepārklausījos, vai komentētājs teica, ka sezonas laikā bija aizkulisēs runas par Gailīša nomaiņu un kāda nākšanu no Polijas līgas?
nu šis komentētājs arī ilgi gudroja vai laiks jāsāk skaitīt pirms bumba ievadīta laukumā spēlētājam...tāka nevar baigi ņemt par pilnu

  -2 [+] [-]

, 2024-04-14 21:59, pirms 7 mēnešiem
BKVFANS777 rakstīja: Latvijas komandu duelis par bronzu! Hmm... Ventspils ar Kalev jau trešo spēli nospēlēja?
Nē, bet diemžēl esmu arī reālists + bkv par sliktu spēlē tas, ka viņiem izbraukumā sliktāk iet. Ja kļūdos, aizsūtīšu tev alus četrpaku 😅

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 22:00, pirms 7 mēnešiem
disciplīns rakstīja: nu šis komentētājs arī ilgi gudroja vai laiks jāsāk skaitīt pirms bumba ievadīta laukumā spēlētājam...tāka nevar baigi ņemt par pilnu
Iespējams, ka tā. Vienkārši tīri interesanti, jo tas laikam nozīmē, ka starpsezonā būs treneru maiņa visticamāk

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 22:02, pirms 7 mēnešiem
Šoreiz bez variantiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 22:05, pirms 7 mēnešiem
Pilnīgi garām ... Gailītis & Co !!!
Dikti vajadzēs pacīnīties pat LBL čempionu ...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 22:05, pirms 7 mēnešiem
Viss vienkārši - LBL parasti uzvar vietējie spēlētāji. Ja Bertāns neatgriezīsies ar normālu līmenu, BKV šogad to tuzu ceļ. Nevar izslēgt pat, ka septiņās, nevis piecās spēlēs. Nemotimēti nēģeri nespēj uzvarēt kaut kādu zemnieku līgu.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 22:17, pirms 7 mēnešiem
Viss diemžēl likumsakarīgi, gailītis ir sevi VEF izsmēlis, ceru, ka šī sezona viņam VEFā ir pēdējā. Skaidrs, ka Prometey ir cita līmeņa komanda tomēr, un šajā līgā viņiem īsti konkurentu nav. Ceru vēl, ka Ventspils vismaz Kalev uzvilks, lai vietējās līgas fināls nav bez latviešiem

     [+] [-]

, 2024-04-14 22:18, pirms 7 mēnešiem
Gaili jau pērn fani ļoti gribēja atbrīvot. Šogad tas vispār liekas neizbēgami.

Viens ir tas, ka stagnē komanda (rezultāti), bet no otras puses, Janka stagnē pats - nu, tieši kurš klubs par viņu varētu interesēties kā savu HC? Valmiera?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 22:32, pirms 7 mēnešiem
asinsdesa rakstīja: Gaili jau pērn fani ļoti gribēja atbrīvot. Šogad tas vispār liekas neizbēgami.


Viens ir tas, ka stagnē komanda (rezultāti), bet no otras puses, Janka stagnē pats - nu, tieši kurš klubs par viņu varētu interesēties kā savu HC? Valmiera?
Tici vai nē, bet pro aprindās Gailītis ir labs treneris. Viņš ir Banki palīgs. Viņa CV ir pietiekams augstāka līmeņa klubam, kas cerams arī notiks, jo vefā viņš ir sasniedzi maksimumu, viņam tāpat kā spēlētājiem vajag kāpt augstāk.Gan jau kādā Polijā vai Lietuvā būs darbs

     [+] [-]

, 2024-04-14 22:52, pirms 7 mēnešiem
Vef jaatlaiž treneris un bezjēdzīgos letiņus

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 23:05, pirms 7 mēnešiem
Jādabū Dāvis Bertāns uz nākamo sezonu.

     [+] [-]

, 2024-04-15 00:13, pirms 7 mēnešiem
Real Rebel rakstīja: Tici vai nē, bet pro aprindās Gailītis ir labs treneris. Viņš ir Banki palīgs. Viņa CV ir pietiekams augstāka līmeņa klubam, kas cerams arī notiks, jo vefā viņš ir sasniedzi maksimumu, viņam tāpat kā spēlētājiem vajag kāpt augstāk.Gan jau kādā Polijā vai Lietuvā būs darbs
Viņam gan sevis dēļ, gan VEF dēļ bija jābūt prom vēlākais pēc pērnās sezonas. Viņa aizsēdēšanās kaitē gan viņa cv, gan VEF

     [+] [-]

, 2024-04-15 02:33, pirms 7 mēnešiem
LBL fināls būs interesants. VEF, Zel'l'i, vai Ventspils.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-15 09:03, pirms 7 mēnešiem
Nav saprotams kādu apsvērumu dēļ komandā spēlē Blūms un Būmeisters- jo diemžēl viņu līmenis neatbilst kritērijiem lai spēlētu VEF .Ja komandas satāvu izvēlētos objektīvi-tad it kā jauno talantu skaits būtu plašs.Piemēram Zeļļu komandā kā saspēles vadītājs spēlē patiesi jauns talants Ventspilī Liepājā Saldū Kandavā Valmierā ......ir patiesi perspektīvi.Draugu un Savējo bīdīšana sastāvā Vefiņam godu nedara.
Iespējams ka ir pienācis laiks laba galvenā trenera piesaistei.Redzot gadiem ilgi treneru korpusā esošos "Specus"-VEF izskatās pēc nenopietna komandas organizēšanas pasākuma

     [+] [-]

, 2024-04-15 10:10, pirms 7 mēnešiem
livs rakstīja: Nav saprotams kādu apsvērumu dēļ komandā spēlē Blūms un Būmeisters- jo diemžēl viņu līmenis neatbilst kritērijiem lai spēlētu VEF .Ja komandas satāvu izvēlētos objektīvi-tad it kā jauno talantu skaits būtu plašs.Piemēram Zeļļu komandā kā saspēles vadītājs spēlē patiesi jauns talants Ventspilī Liepājā Saldū Kandavā Valmierā ......ir patiesi perspektīvi.Draugu un Savējo bīdīšana sastāvā Vefiņam godu nedara.
Iespējams ka ir pienācis laiks laba galvenā trenera piesaistei.Redzot gadiem ilgi treneru korpusā esošos "Specus"-VEF izskatās pēc nenopietna komandas organizēšanas pasākuma
Kuri ir tie talanti zeļļos? Vienīgais Vītolu var nosaukt Kurš arī ir Liepājas limensi. Skuja jau vairākus gadus pieaugušo basketbolā ir
1 2 40 komentāri