Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Basketbola halles projekts: Vai LBS pārliecinās valdību?

Basketbola halles projekts: Vai LBS pārliecinās valdību?
Šādi varētu izskatīties daudzfunkcionālā halle Krišjāņa Barona ielā 99C.
Foto: LBS

Latvijas Basketbola savienība (LBS) turpina lolot sapni par halli, kura kļūtu par bāzi gan valstsvienībām, gan lielākajai basketbola skolai. Rīgas dome šim projektam zemi jau ir rezervējusi, esot izstrādāts skiču projekts, kas aplūkojams pievienotajos attēlos. Notikušas arī sarunas ar Izglītības un zinātnes ministriju, kas gan aicina LBS izvērtēt iespējas šādu projektu īstenot, piesaistot Rīgas pilsētas pašvaldības un privātā kapitāla finansējumu. Tomēr savienība cer pārliecināt valdību par halles akūtu nepieciešamību.

Galvaspilsētā vietas visiem nepietiek

LBS norāda, ka kopš gadsimtu mijas būtiski uzlabojusies basketbola infrastruktūra reģionos, taču Rīgā trūkst daudzfunkcionālas halles. Esošās sporta zāles esot pārslogotas un tiekot dalītas starp daudziem sporta veidiem. Basketbolā šī problēma esot jūtama visos līmeņos – treniņzāļu pietrūkst gan lielākajai basketbola skolai BJBS "Rīga" un 11 nacionālajām izlasēm, gan LBS rīkoto jaunatnes turnīru vajadzībām un privātajiem turnīru un nometņu organizatoriem.

"Piemērotu telpu trūkuma dēļ LBS spiesta organizēt izlašu darbu daudzās vietās, nelietderīgi tērējot laiku un spēlētāju enerģiju pārbraucieniem, kā arī tērējot lielus līdzekļus sporta bāzu īrei. Katrai izlasei trenējoties savā vietā, ievērojami apgrūtināta informācijas apmaiņa starp speciālistiem, sportistu medicīniskā aprūpe, kā arī vienotas metodikas īstenošana," skaidro LBS prezidents Valdis Voins.

Iespēja trenēties kvalitatīvos apstākļos, kur būtu vienuviet pieejamas ne tikai basketbola zāles, bet arī viss nepieciešamais speciālajai fiziskajai sagatavotībai (svaru zāle, vieglatlētikas skrejceļš), kā arī dienesta viesnīca un kvalitatīva ēdināšana, paaugstinātu treniņdarba efektivitāti un dotu iespēju racionāli izmantot speciālistu (ārstu, fizioterapeitu, fiziskās sagatavotības speciālistu) resursus, skaidro LBS prezidents.

"Atšķirībā no volejbola un handbola, kam Murjāņos darbojas valsts apmaksāts internāts perspektīvajiem 16-19 gadus vecajiem spēlētājiem, basketbolā tāda valsts finansēta sagatavošanas centra nav. Latvija ir vienīgā valsts Ziemeļeiropā, kurai nav sava basketbola internāta. Jaunā halle varētu būt vieta, kur zināmā mērā varētu veikt šādas funkcijas," halles nepieciešamību pamato Voins. "Piedevām, piemērotas spēļu zāles trūkuma apstākļos halle vakaros būtu izmantojama Latvijas līgu un, iespējams, arī Rīgas labāko klubu atsevišķām starptautiskajām spēlēm, atslogojot "Elektrum" Olimpisko sporta centru, kas būvēts kā treniņu nevis spēļu vieta."

Rīgas dome gada sākumā jau rezervēja LBS zemes gabalu 88 000 kvadrātmetru platībā blakus "Daugavas" sporta namam, Krišjāņa Barona ielā 99C, kur nerealizēts palicis ebreju skolas būvniecības projekts. Ir izstrādāts skiču projekts, kas paredz, ka hallē būs trīs basketbola laukumi un transformējamas tribīnes (tās izbīdot, izmantojams būs viens laukums), vieglatlētikas skrejceliņš, smagatlētikas zāle un noliktava, fizioterapijas un administrācijas telpas, LBS birojs un konferenču zāle, kā arī 13 divvietīgi numuri.

LBS valde lielāko no "EuroBasket 2015" rīkošanas iegūtās peļņas daļu – 465 000 eiro – rezervējusi šī projekta īstenošanai, taču tā ir tikai relatīvi neliela daļa. Provizoriskie aprēķini liecina, ka halle varētu izmaksāt apmēram septiņus miljonus eiro. Projekts izskatīšanai Nacionālajā sporta padomē (NSP) tika iesniegts jau uz 14. jūnija sēdi, taču todien nebija iekļauts dienas kārtībā. Pagaidām nav zināms, kad notiks nākamā NSP sēde. Notikušas vairākas sarunas Izglītības un zinātnes ministrijā, Rīgas domē un ar privātajiem investoriem. Paredzams, ka halles celtniecībai no valsts pieņemta lēmuma brīža būtu vajadzīgi 30 mēneši.

IZM atgādina par olimpiskajiem centriem un "EuroBasket 2015" peļņu

Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM) norāda, ka jebkuras sporta infrastruktūras attīstība ir vērtējama pozitīvi, jo sporta infrastruktūras pieejamība ir būtisks faktors sporta politikas mērķu sasniegšanā. Vienlaikus IZM vērš uzmanību, ka jau līdz šim ar būtisku valsts līdzfinansējumu sadarbībā ar Latvijas Olimpisko komiteju (LOK) vairākās republikas nozīmes pilsētās ir izveidoti un darbojas moderni olimpiskie sporta centri, kuros ir arī piemērota basketbola infrastruktūra ne tikai nacionālo basketbola izlašu treniņprocesa nodrošināšanai, bet arī starptautisku sporta sacensību organizēšanai (ko pierāda pēdējos gados organizētie dažāda līmeņa (Eiropas un pasaules) jauniešu un junioru čempionāti basketbolā).

Tāpat norādāms, ka ar Eiropas Savienības struktūrfondu un valsts budžeta līdzfinansējumu "Daugavas" stadiona (Rīgā) teritorijā līdz 2022. gadam tiks izveidota arī multifunkcionāla sporta halle un jau šobrīd starp VSIA "Kultūras un sporta centru "Daugavas stadions"" (kā šī projekta īstenotāju) un LBS notiek aktīva komunikācija, lai šī halle būtu atbilstoša kvalitatīva treniņprocesa un sacensību organizēšanai izvirzītajām prasībām.

"Šobrīd par valsts (IZM) iesaisti varam runāt tikai kontekstā ar to, ka LBS šīs halles projekta izstrādei izmanto peļņas daļu (85%) no 2015. gada Eiropas čempionāta basketbolā organizēšanas. Atgādinām, ka minētā čempionāta organizēšanai no valsts budžeta tika piešķirti 1 767 200 eiro, kā rezultātā čempionāta peļņa ir saistīta ar minēto valsts atbalstu, jo Ministru kabinets nepieprasīja čempionāta peļņu ieskaitīt valsts budžetā, lai daļēji kompensētu valsts ieguldījumu čempionāta organizēšanā," atgādina IZM valsts sekretāra vietnieks - Sporta departamenta direktors Edgars Severs.

LBS vēstulē IZM ir informējusi, ka projekta realizācijai ir nepieciešams valsts līdzfinansējums 6 556 575 eiro (bez PVN) apmērā, turklāt šajās izmaksās nav iekļauts daudzstāvu autostāvvietu izveidei nepieciešamie 1 865 250 eiro (bez PVN). Norādāms, ka 2018. līdz 2020. gada valsts budžetā finansējums šādas halles un dienesta viesnīcas būvniecībai nav paredzēts, tādēļ šobrīd nav pamats runāt par valsts atbalstu. Papildus tam IZM norāda, ka tās prioritāte sporta infrastruktūras attīstībā ir valsts pārvaldībā esošo nacionālo sporta bāzu attīstība. Tādēļ IZM aicina LBS izvērtēt iespējas šādu projektu īstenot, piesaistot Rīgas pilsētas pašvaldības (kura ir BS "Rīga" dibinātāja) un privātā kapitāla finansējumu.

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentā norāda, ka jaunās basketbola halles celtniecība ir LBS iniciatīva, kas tiek vērtēta pozitīvi, tāpat kā jebkura iniciatīva sporta infrastruktūras attīstībai. Par papildus finansiālo atbalstu gan nav runas. Rīgas dome jau tā ir rezervējusi LBS nekustamā īpašuma Kr. Barona ielā 99C lietošanas tiesības.

LBS tomēr cer pārliecināt valdību

LBS atzīst, ka uztur kontaktus ar "Daugavas stadiona" attīstītājiem, taču uzsver, ka, ņemot vērā skatītāju ietilpību un plānotās funkcijas, tie ir divi viens otru papildinoši nevis konkurējoši objekti. "Daugavas stadiona" hallē esot paredzēts vairāk nekā 4000 skatītāju vietu, šo zāli plānots izmantot kā starptautisko cīņu arēnu ne tikai basketbolā, bet arī volejbolā, handbolā un citās sporta spēlēs. "Paredzama nopietna noslodze, kas neļaus šo bāzi regulāri izmantot treniņiem. LBS halle tiek projektēta kā treniņbāze – ar vieglatlētikas zonu, atlētikas zāli un dienesta viesnīcu," skaidro LBS prezidents Voins.

No "Daugavas stadiona" projekta LBS vēlas iegūt spēļu norises vietu nacionālajām izlasēm un klubiem, kas startē starptautiskajās sacensībās, kā arī lielu starptautisko turnīru, kā, piemēram Eiropas U18 čempionāta, "Eurobasket 2019" utml., norises vietu. Tā būtu arī papildus treniņu vieta basketbola programmām. "Tāpat ar "Daugavas stadiona" projektu mēs iegūtu mazāku atkarību no "Arēnas Rīga". Piemēram, dienu pirms spēles starp Latviju un Zviedriju nevaram viesiem nodrošināt iespēju trenēties spēles zālē, jo arēnā ir paredzēts koncerts. Par to FIBA draud ar sankcijām," atklāj Voins.

Lai gan IZM norāda, ka tuvākajā laikā finansiālie līdzekļi basketbola halles projektam no valsts nav paredzēti, LBS prezidents domā, ka valdības pārstāvjus tomēr izdosies pārliecināt par šī projekta akūtu nepieciešamību. Šī projekta realizācijai noteikti nepieciešams valsts finansējums, norāda LBS.

Vai valstij jāfinansē daudzfunkcionālās basketbola halles būvniecība Rīgas centrā?

  • 592

  • 165


1 2 57 komentāri

 +20 [+] [-]

, 2017-11-23 13:31, pirms 7 gadiem
LBS biedru sapulce padomi ievēlēja šādā sastāvā: Andris Ameriks, Solvita Āboltiņa, Mārtiņš Bondars, Armands Garkāns, Uldis Grāvītis, Aigars Kalvītis, Ojārs Kehris, Irēna Krūmane, Artis Lagzdiņš, Aivars Lembergs, Māris Martinsons, Imants Parādnieks, Ilze Pētersone-Godmane, Leonīds Salcēvičs, Valdis Siksnis, Iveta Strautiņa-Ušakova, Kārlis Strēlis, Aigars Štokenbergs, Jānis Upenieks un Jānis Urbanovičs.

viņi nevar samesties un to halli paši sataisīt?

  +5 [+] [-]

, 2017-11-23 13:37, pirms 7 gadiem
Basketbols ir salīdzinoši lēts un visiem pieejams sports cauru sezonu. Pilnībā atbalstu haļļu celtniecību, it sevišķi pašreizējos apstākļos, kad ir basketbola "hype" Porziņģa, Bertānu, Strēlnieka un visu pārējo ļoti labo spēlētāju dēļ. Turklāt jānodrošina ir kontinuitāte un šādi projekti ir jārealizē šodien, lai nebūtu kaut kāds stulbs vidusposms, kurā pieprasījums pēc sporta zālēm vairākkārt pārsniegs piedāvājumu.

 +11 [+] [-]

, 2017-11-23 13:44, pirms 7 gadiem
Kā basketbola fanam - esmu tikai par!
Sākums jaunai basketbola ērai Latvijā, iespēja atdzīvināt basketbolu (protams ne ar to vien pietiks), bet vajag!
Un tie, kuri čīkst, ka "lieki" iztērēta nauda un cik, tad uz basīti iet, tad sēžat biksēs, ir daudz drausmīgākas lietas un dārgākas lietas, kuras sabūvētas un bezjēdzīgas..

  +8 [+] [-]

, 2017-11-23 13:44, pirms 7 gadiem
Ko vajag, to vajag!

     [+] [-]

, 2017-11-23 13:50, pirms 7 gadiem
Kamēr vadonis ir Šadurskis, sports neizspiedīs ko tādu.
Lai gan es šādai zālei ar 2000 vietām par 10 citroniem (bez PVN) Rīgas centrā neredzu vietu. Īsti jau arī akūtas vajadzības nav.
Ja vajag treniņhalli, tad lai būvē treniņhalli, nevis jau kkādu multifunkcionālo iestādi.

  +5 [+] [-]

, 2017-11-23 13:55, pirms 7 gadiem
Galu galā, ja jau Kurbads varēja pa 3.5€ uzbūvēt, tad bbola hallei noteikti ar 2.5€ pilnīgi pietiktu - sanāktu arī gan trenažieru zālei, gan ēdnīcai.
Te jau uzreiz vajag centrā, daudzstāvu autostāvietu (uz internātu un treniņiem visi bērni un jaunieši brauks ar savām mašīnām), gan jau arī LBS biroju, muzeju utt .

Ja VEFam vajag halli, lai nebūtu Arēna jāīrē, tad lai paši arī būvē, ibio!
Slēpts komentārs: aizermans

     [+] [-]

, 2017-11-23 13:59, pirms 7 gadiem
Ļoti atbalstāma iniciatīva, jo basim ir liela nākotne Latvijā, domāju, ka tā ir ļoti pozitīva iniciatīva. Jautājums tikai viens, vai varēs uzcelt to halli, jo diezgan prasīgi biedri valdē, kuri arī gribēs kādu kūciņas gabaliņu dabūt

  +8 [+] [-]

, 2017-11-23 14:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir gan vajadzība, jo Rīgā, izņemot veco DSN īsti tādas normālas nav zāles priekš basketbola nav, ir protams Elektrum, bet maza
Rīgā arī basketbola komandu normālu šobrīd nav.... Varētu vēl saprast Barons un ASK laikos, bet tagad.

  +5 [+] [-]

, 2017-11-23 14:32, pirms 7 gadiem
DainisU rakstīja: Basketbols ir salīdzinoši lēts un visiem pieejams sports cauru sezonu. Pilnībā atbalstu haļļu celtniecību, it sevišķi pašreizējos apstākļos, kad ir basketbola "hype" Porziņģa, Bertānu, Strēlnieka un visu pārējo ļoti labo spēlētāju dēļ. Turklāt jānodrošina ir kontinuitāte un šādi projekti ir jārealizē šodien, lai nebūtu kaut kāds stulbs vidusposms, kurā pieprasījums pēc sporta zālēm vairākkārt pārsniegs piedāvājumu.
Kontinuitāte? Nopietni? Tik ļoti neieredzi savu valodu?

  -2 [+] [-]

, 2017-11-23 14:35, pirms 7 gadiem
Tas kā valdība atbild izklausās tā it kā tās būtu divas valstis, kas savā starpā konkurē. Comon...iet runa par Latviju un populārāko sporta veidu. Es saprotu, ka nav nauda, bet tagad sākt kaut ko uzskaitīt ko devuši un ne...Dialogam ir jābūt pilnīgi savādākam.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-23 14:45, pirms 7 gadiem
Gan jau federācijai kaut kur tā nauda no EURO 2015 stāv kontos. Ja neizdosies izčīkstēt no valdības, nāksies izmantot to pašu savu naudiņu.

  +5 [+] [-]

, 2017-11-23 15:16, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir gan vajadzība, jo Rīgā, izņemot veco DSN īsti tādas normālas nav zāles priekš basketbola nav, ir protams Elektrum, bet maza
Nu klubiem tādas vajadzības noteikti nav pēc kkādas pushalles, jo gan LU, gan VEF nespēj nemaz (un regulāri nemaz tur nespēlē) OSC piepildīt. Ja nemaldos, citu klubu Rīgā vairs nav.
Ja runa ir par izlasū treniņhalli, tad vajadzība pēc šadas greznas halles vajadzības nav. Turklāt neredzu iemeslu, kāpēc izlases treniņnometnes nevarētu organizēt Valmierā, Ventspilī, Liepājā utt.
Slēpts komentārs: doksnomarsa

  +2 [+] [-]

, 2017-11-23 15:31, pirms 7 gadiem
arturo2 rakstīja: ...viņi nevar samesties un to halli paši sataisīt?
Tu ko?! Šie personāži no savas kabatas nevienam projektam neko nekad nav devuši. Dzimuši svešas naudas pārdalītāji. Tas pats smagos noziegumos apsūdzētais pats nevar sev mašīnu nopirkt un izmanto V-pils brīvostas limuzīnu (viņam gan ar tiesas lēmumu ir liegts ieņemt amatus šajā iestādē, bet tas ir cits stāsts).

  -1 [+] [-]

, 2017-11-23 15:35, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Varētu padomāt ka no tavas personīgās kabatas tā nauda tiks vilkta ārā. Ka tik īdēt.
Formāli jau tā ir mūsu visu nodokļos samaksātā nauda. Pilnīgi pamatoti ir jautājumi, kā šī nauda tiek tērēta. Bet halli vajag. Vakaros dabūt zāli amatieriem paskriet pat skolās ir nereāli, jo viss aizņemts.

  +7 [+] [-]

, 2017-11-23 15:38, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Varbūt tāpēc, ka tā ir pilnīgākā kolhoza prakse, trenēties vienā zālē, bet spēlēt citā ? Tas pats murgs ir arī hokejā, tak Edžus kad jau teica, ka jebal trenēties kautkāda inbox hallē, bet spēles arēnā. Varētu padomāt ka no tavas personīgās kabatas tā nauda tiks vilkta ārā. Ka tik īdēt.
Varbūt nevajag jaukt pirkstu ar p....i? Tas par Inbox halli. Tur grūtības ir tādas, ka laukumam ir cits izmērs nekā Arēna Rīga, līdz ar to tiem treniņiem nosacīta jēga. Basketbolā laukums tomēr ir vienāds visur (es par izmēriem) un tāpēc nav skaidrs kāpēc "treniņzāli" izlasēm vajag Rīgā, kur izmaksas ir dārgākas? Ja tā nav domāta kā "treniņzāle", tad ar ko halle tiks piepildīta, ja izlasēm ir pāris mači gadā un tiem ar Arēnu pietiek, bet esošie Rīgas klubi nu nekādi nevar savākt kaut vai 1000 kur nu vēl 4000 skatītāju.
Un jā, ja LBS prasa finansējumu no valsts, tad no kuras kabatas gan tā nauda nāk? Jeb tu domā kā ierēdņi, ka nodokļu nauda nokrīt no debesīm?
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +5 [+] [-]

, 2017-11-23 15:44, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Formāli jau tā ir mūsu visu nodokļos samaksātā nauda. Pilnīgi pamatoti ir jautājumi, kā šī nauda tiek tērēta. Bet halli vajag. Vakaros dabūt zāli amatieriem paskriet pat skolās ir nereāli, jo viss aizņemts.
Vari nesapņot, šī halle netiek (netiks) būvēta, lai tajā skrietu amatieri. Tevis aprakstīto problēmu šis projekts nerisina.

  -2 [+] [-]

, 2017-11-23 15:46, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vari nesapņot, šī halle netiek (netiks) būvēta, lai tajā skrietu amatieri. Tevis aprakstīto problēmu šis projekts nerisina.
Ja tā zāle atslogo sporta zāles, tad parādās tur lielāka iespēja amatieriem paskriet.

  +6 [+] [-]

, 2017-11-23 15:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu ja parēķinām, ka arēna vienai spēlei izmaksā vairāk kā 10 tkst. eiro, tad izlasei tiešām to arēnu vajag, kas pa lielam nav domāta basketbolam? Un jāskatās uz to kopumā, nevis ieciklēties uz vienu no tās ēkas celšanas iemesliem....Tikai aklais neredz to, ka Rīgā ar basketbola infrastruktūru ir problēmas...Pie tam, arī pašam skatītājam ērtāk tā būtu, nekā arēnā, tie pašu U čempji, būtu ērtāki, jo to apmeklējums nav liels un tā gaisotne labāka būtu mazākā zālē, kā piemēram arēnā
Uz ko tur kopumā skatīties? Ja tas ir treniņiem, U-izlasēm utt. tad nah to visu vajag dārgajā Rīgā, bet ne, piemēram, Jelgavā, Ogrē utt. Uz tām pāris spēlēm kas būtu tauta drīzāk savāktos tur nekā Rīgā (meiteņu un sīko čempionāti, kur spēles notika Liepājā, Valmierā utt. ir pierādījums tam).
Ja tā nav treniņzāle, tad vēlreiz jautājums - kas noslogos šo halli pārējā laikā ārpus tām pāris izlases spēlēm un tiem pāris mēnešiem, kad U-izlases trenējas?
Slēpts komentārs: Atspergalva
Slēpts komentārs: Real Rebel

 +13 [+] [-]

, 2017-11-23 16:17, pirms 7 gadiem
Ja nebūtu plānota Daugavas stadiona halle ar 4000 vietām, tad šis noteikti būtu apspriešanas vērts projekts. Mistiska treniņu zāle par 7 milj., kas būvniecības gaitā izaugs līdz 10milj., neizskatās prātīgi, vairāk pēc tāda smuka Jaunupa&Amerika naudas nozagšanas projektiņa.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -1 [+] [-]

, 2017-11-23 16:30, pirms 7 gadiem
Vienmēr var kādu halli. Futbola halle gan jau, ka nebija lieka.

  +7 [+] [-]

, 2017-11-23 16:33, pirms 7 gadiem
Piekrītu, ka basketbolam vajag savu halli.
Nepiekrītu, ka to dara par valsts naudu.

Jo skaidrs, ka tur ievāksies vef uz lielāko laiku un uz celšanu aprīkošanu piesūksies lbs spicei pietuvinātie un pašu firmiņas..

  +5 [+] [-]

, 2017-11-23 16:45, pirms 7 gadiem
Vai tad kāds saka, ka halli nevajag? Lai ir halle, tikai ne jau Rīgas centrā pa 10++ miljoniem, jo LBS vajag, kur mašīnas likt.
Bet pamatojumi, ka izlasēm nav, kur pavadīt mēnesi vai aizvadīt pārbaudes spēles (kurš vispār zin, kad un kādas pārbaudes spēles Latvijai paredzētas U grupās?). Viens Baltijas jūras kauss, kas Latvijā notiek ne biežāk kā reizi 3-4 gados. Neredzu problēmu tās aizvadīt 49.vsk, Hanzā vai tajā pašā OSC. Arī par DSN nojaukšanu nekas nav dzirdēts.
Ja tas ir vajadzīgs BJBS, tad Šēnhofs arī lai meklēt privātos investorus.
Šadai hallei ar 2000 vietām vienīgais izdevīgums būtu VEF. Nevienam citam tās 2000 vietas Rīgā nav vajadzīgas. U izlases oficiālajiem mačiem pietiks ar OSC+Arēnu, lielajai izlasei krietni par mazu. Ja nu vienīgi sieviešu izlasei.
Kāda vaina VOC tipa hallei (bez hokeja laukuma, protams) kaut kur Rīgas nomalē? Normāli, 3 treniņu laukumi, kafejnīca, trenažieri, blakus neliela viesnīciņa. Ja nepieciešams, var izvilkt 1000 vietu tribīnes. Nu nebūtu tas vairāk par 2 miljoniem, nebūtu.

  +4 [+] [-]

, 2017-11-23 17:06, pirms 7 gadiem
"Atšķirībā no volejbola un handbola, kam Murjāņos darbojas valsts apmaksāts internāts perspektīvajiem 16-19 gadus vecajiem spēlētājiem, basketbolā tāda valsts finansēta sagatavošanas centra nav. Latvija ir vienīgā valsts Ziemeļeiropā, kurai nav sava basketbola internāta. Jaunā halle varētu būt vieta, kur zināmā mērā varētu veikt šādas funkcijas

Super,cik izmaksātu šādu hali uzbūvēt Murjāņos ??? No Rīgas līdz Murjāņiem,ceļā 20 min,ir viesnīca,svaigs gais,var koncentrēties tikai basketbolam utt
Kārtējais gadījums,kā labu mērķu vārdā, tiek pārdalīta valsts zeme un nauda!

  +3 [+] [-]

, 2017-11-23 17:10, pirms 7 gadiem
Specializēta bāze basketbolam? Voins ir bijis Murjāņos un redzējis kàda ir tā “specializētā zāle” handbolam? Tur pat laukums nav atbilstošs, lai spēlētu handbolu un tagad basketbolam, kuram jau tā ir vislielākās piešprices no valsts budžeta katru gadu vēl jaunu arēnu uzcels? Kur tad paliek futbols, hokejs, kuriem arī nav savas treniņu vietas? Kāpēc basketbolam ir jābūt priviliģētākam sporta veidam nekā citiem? Tāpēc, ka Porziņģis un Bertāns tagad spēlē NBA? Lieki pieminēt, ka NHL jau labu laiku spēlē/spēlējuši vairāki Latvijas hokejisti, kā arī handbolā jau diezgan ilgu laiku ir vairāki latvieši pasaules spēcīgākajā līgā pasaulē un šogad Krištopāns sāka spēlēt pie Čempionu līgas uzvarētājiem pagājušosezon..

485k iedos no “savas kabatas” ko nopelnīja ar EuroBasket 2015? Neaizmirsīsim, ka tas EuroBasket tika rīkots par nodokļu maksātāju naudu, kuru neviens neatgrieza atpakaļ.. 😊

  +3 [+] [-]

, 2017-11-23 17:13, pirms 7 gadiem
šis ir nesaprotami - kad basketbolam izdevumi, tad uz valsti. kad ir ieņēmumi, paliek basketbolam.

jep - bet piekrītu, ka labāk naudu iztērē šaubīgi sportam, nekā daudzos citos melnajos caurumos

  -3 [+] [-]

, 2017-11-23 17:36, pirms 7 gadiem
eddybear rakstīja: Specializēta bāze basketbolam? Voins ir bijis Murjāņos un redzējis kàda ir tā “specializētā zāle” handbolam? Tur pat laukums nav atbilstošs, lai spēlētu handbolu un tagad basketbolam, kuram jau tā ir vislielākās piešprices no valsts budžeta katru gadu vēl jaunu arēnu uzcels? Kur tad paliek futbols, hokejs, kuriem arī nav savas treniņu vietas? Kāpēc basketbolam ir jābūt priviliģētākam sporta veidam nekā citiem? Tāpēc, ka Porziņģis un Bertāns tagad spēlē NBA? Lieki pieminēt, ka NHL jau labu laiku spēlē/spēlējuši vairāki Latvijas hokejisti, kā arī handbolā jau diezgan ilgu laiku ir vairāki latvieši pasaules spēcīgākajā līgā pasaulē un šogad Krištopāns sāka spēlēt pie Čempionu līgas uzvarētājiem pagājušosezon..

485k iedos no “savas kabatas” ko nopelnīja ar EuroBasket 2015? Neaizmirsīsim, ka tas EuroBasket tika rīkots par nodokļu maksātāju naudu, kuru neviens neatgrieza atpakaļ.. 😊
Tā nauda atgriezās ar nodokļiem atpakaļ, tā kā nevajag te, tas, ko LBS paturēja, var teikt, tīrā peļņa

  -4 [+] [-]

, 2017-11-23 17:37, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vai tad kāds saka, ka halli nevajag? Lai ir halle, tikai ne jau Rīgas centrā pa 10++ miljoniem, jo LBS vajag, kur mašīnas likt.
Bet pamatojumi, ka izlasēm nav, kur pavadīt mēnesi vai aizvadīt pārbaudes spēles (kurš vispār zin, kad un kādas pārbaudes spēles Latvijai paredzētas U grupās?). Viens Baltijas jūras kauss, kas Latvijā notiek ne biežāk kā reizi 3-4 gados. Neredzu problēmu tās aizvadīt 49.vsk, Hanzā vai tajā pašā OSC. Arī par DSN nojaukšanu nekas nav dzirdēts.
Ja tas ir vajadzīgs BJBS, tad Šēnhofs arī lai meklēt privātos investorus.
Šadai hallei ar 2000 vietām vienīgais izdevīgums būtu VEF. Nevienam citam tās 2000 vietas Rīgā nav vajadzīgas. U izlases oficiālajiem mačiem pietiks ar OSC+Arēnu, lielajai izlasei krietni par mazu. Ja nu vienīgi sieviešu izlasei.
Kāda vaina VOC tipa hallei (bez hokeja laukuma, protams) kaut kur Rīgas nomalē? Normāli, 3 treniņu laukumi, kafejnīca, trenažieri, blakus neliela viesnīciņa. Ja nepieciešams, var izvilkt 1000 vietu tribīnes. Nu nebūtu tas vairāk par 2 miljoniem, nebūtu.
Tātad, sporta skolām braukāt uz Murjāņiem? Kurš viņiem to naudu atmaksās? Kā mani kaitina, ka nevar aizdomāties līdz tam, nu nav tikai viens aspekts uz to, skatieties plašāk. To nav grūti izdarīt!

  -3 [+] [-]

, 2017-11-23 17:38, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: šis ir nesaprotami - kad basketbolam izdevumi, tad uz valsti. kad ir ieņēmumi, paliek basketbolam.

jep - bet piekrītu, ka labāk naudu iztērē šaubīgi sportam, nekā daudzos citos melnajos caurumos
visos sporta veidos tā ir, neizcel basketbolu...esmu pārliecināts, ka ja būtu runa par šādu hokeja būvi, dažs labs te spiegtu kā maza meitene, nepārproti, nav par tevi domāts
1 2 57 komentāri