Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Barons" uzvar VEFu un izlīdzina rezultātu sērijā

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

"Barons" uzvar VEFu un izlīdzina rezultātu sērijā
Oricevejinmi Efedžuku otrajā finālspēlē guva 25 punktus
Foto: Renārs Buivids

Šodien ''Arēnā Rīga'' tika aizvadīta otrā Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijas spēle, kurā savā starpā tikās ''VEF Rīga'' un ''Barons'' komandas. Sīvā un saspringtā spēlē uzvaru izcīnīja ''Barons'', kas, pateicoties veiksmīgāk nospēlētai mača galotnei, apspēlēja laukuma saimniekus ar rezultātu 73:70. Rezultāts sērijā līdz četrām uzvarām kļuvis 1:1.

Sākumsastāvi

VEF: Renfro, Valters, Jahovičs, Makalags, Šeļakovs.
Barons: Sirsniņš, Efedžuku, Timermanis, Helmanis, Zorins.

''Barons'' uzbrūk ļoti labi un panāk +9

Mačam sākoties, divas ātras piezīmes nopelnīja ''VEF Rīga'' pamatsastāva centra spēlētājs Šeļakovs, kuru nekavējoties nomainīja krievu leģionārs Ņeļubovs. Iespējams, tieši Šeļakova atrašanās uz rezervistu soliņa kalpoja par iemeslu ''baronu'' lieliskajai ofensīvai – piecu minūšu laikā Edgara Tetera trenētie vīri guva 20 punktus, turklāt lieliski uzbruka no tālās distances. Pirmās ceturtdaļas otrajā pusē ''baronu'' rezultativitāte noplaka, un, noslēdzoties pirmajām desmit minūtēm, tablo vēstīja 24:15 par labu regulārā čempionāta uzvarētājiem.

VEF līdzsvaro spēli

Otrās ceturtdaļas sākumā VEF basketbolisti guva piecus punktus pēc kārtas, kas lika Teterim pieprasīt minūtes pārtraukumu. Arī pēc nelielās atpūtas laukumā turpināja dominēt Nikolaja Mazura vadītie VEFieši, kuri, pateicoties Gailīša enerģiskajām darbībām aizsardzībā, veica izrāvienu 13:0 un pirmos punktus ''baroniem'' ļāva gūt tikai pēc piecarpus nospēlētām minūtēm. Tuvojoties pirmā puslaika izskaņai, abu klubu punktu raža auga samērā līdzīgi - pēc 20 minūtēm uz tablo kaujiniecisks neizšķirts (35:35).

Līdzīga cīņa turpinās

Uzreiz pēc lielās atpūtas piecus punktus pēc kārtas guva VEF, panākot 40:35. Tiesa, ''baronu'' atbilde nebija ilgi jāgaida – spēkus apvienojot Timermanim un Skirmantam, šīs dienas viesi atbildēja ar 8:0 un atgūtu pašpārliecinātību. Komandām piekopjot cilvēks-cilvēku aizsardzību, rezultāts uz tablo auga visai līdzīgi, un, skanot trešās ceturtdaļas beigu sirēnai, tablo vēstīja tikpat kā neizšķirtu (52:51, vadībā VEF).

''Barons'' uzvar un panāk neizšķirtu

Arī mača ceturtajā ceturtdaļā komandas turpināja cīnīties līdzīgi, tāpēc pēc gūtiem groziem vadības maiņa bija ļoti ierasta parādība. Līdzīgi kā vairumā spēļu, arī šoreiz ''baroni'' mača beigās spēlēja caur jamaikieti Efedžuku, kamēr VEF vairāk paļāvās uz kolektīvām darbībām. Minūti pirms spēles beigām ''Barons'' ieguva piecu punktu pārsvaru, taču tas vēl nebija viss. Mača izskaņā ''VEF Rīga'' aizsargam Valteram bija iespēja panākt izlīdzinājumu, taču viņa raidītais tālmetiens (pusbrīvs) izrādījās neprecīzs. Skanot mača beigu sirēnai, ''baroni'' varēja nedaudz uzelpot - 73:70.

Uzvarētāju rindās ierasti rezultatīvi spēlēja Efedžuku, kurš guva 25 punktus. 12 punktus guva Timermanis, bet desmit pievienoja spēlējošais treneris Helmanis. Zaudētāju sastāvā 16 punktus guva Ingus Bankevics, kurš spēli iesāka no rezervistu soliņa.

Nākamo savstarpējo spēli abas komandas aizvadīs sestdien, 15. maijā, pulksten 17:05 Daugavas Sporta Namā (DSN).

LBL finālsērija. 11. maijs

VEF – Barons 70:73
VEF: Bankevics 16, Ņeļubovs 14, Makalags 9, Valters 8, Labucks 7, Renfro 6, Jahovičs 6, Šeļakovs 3, Gailītis 1, Aleksejevs, Štālbergs.
Barons: Efedžuku 25, Timermanis 12, Helmanis 10, Zorins 8, Skirmants 7, Vītols 5, Sirsniņš 4, Makdermonts 1, Feldmanis 1, Čavars.

Interesanti

- ''Barons'' spēlētāji pirmajā ceturtdaļā atdeva astoņas rezultatīvas piespēles, bet maču noslēdza vien ar desmit rezultatīvām piespēlēm (par vienu vairāk nekā VEF).
- Otrajā ceturtdaļā ''baroni'' no spēles iemeta tikai vienu grozu – to līdz ar pirmā puslaika beigu signālu paveica jamaikietis Efedžuku, kurš bija precīzs no pustālās distances.
- VEF saspēles vadītājam Aleksam Renfro (seši gūti punkti) šī bija otrā mazrezultatīvākā spēle LBL turnīrā šosezon.

Izmantotie resursi:
basket.lv

 +89 [+] [-]

, 2010-05-11 21:28, pirms 15 gadiem
Kāda iespēja beigās Valteram... Par garu sēriju...

 +27 [+] [-]

, 2010-05-11 21:29, pirms 15 gadiem
tik žēl, ka sanja neiemeta

 +22 [+] [-]

, 2010-05-11 21:30, pirms 15 gadiem
Valteri paņem lielo koeficentu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 21:30, pirms 15 gadiem
Cik tur pietrūka
Stulbais Makklucis noraka visu spēli

 +10 [+] [-]

, 2010-05-11 21:31, pirms 15 gadiem
jāsaka, ka ļoti sīva spēle. Barons atkal kopsummā aizvadija vāju spēli, daudz punktus dāvināja VEFam. bet šī sērija no skatītāju viedokļa tiešām nekvalitatīva. Varu uzteikt Efedžuku, atkal kā īsts līders nokapāja, prieks par viņu. Vismaz sērijā viss sākas no gala - 1:1.

 +15 [+] [-]

, 2010-05-11 21:31, pirms 15 gadiem
Valters varēja kļūt par varoni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-11 21:33, pirms 15 gadiem
Domāju, ka būs vairāk skatītāju! Pats arī netiku..
Par septiņām spēlēm un jaunu čempionu!

 +10 [+] [-]

, 2010-05-11 21:33, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Viņš bija viens no tiem, kā dēļ vefs vsp turējās līdzi...
jā, ar kļūdām, uzbrukuma piezīmēm un nenormālo individualitāti viņš tiešām daudz palīdzēja

 +10 [+] [-]

, 2010-05-11 21:33, pirms 15 gadiem
Par Baronu par uzvaru.Efejuku galvenais MVP pretendents.Pārējie abās komandās spēlē pa viļņiem.

 +29 [+] [-]

, 2010-05-11 21:34, pirms 15 gadiem
Barons malači, Efedžuku atkal ir līmenī, bet beigās jau likās, ka būs turpinājums

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 21:34, pirms 15 gadiem
normiic rakstīja: Domāju, ka būs vairāk skatītāju! Pats arī netiku..
Par septiņām spēlēm un jaunu čempionu!
jauns čempions būs jebkurā gadijumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-05-11 21:34, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: Valters varēja kļūt par varoni...
Šoreiz varonim bija cita misija ...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-11 21:35, pirms 15 gadiem
Kad Aleksejevs izgaaja laukumaa uzreiz speele aizgaaja
nu nekas es taapat par VEFu

 +16 [+] [-]

, 2010-05-11 21:36, pirms 15 gadiem
Tas McDermott nekam neder, tik blavi, nedorši un ar daudz tehniskajiem brāķiem spēlē...!
Barona sākums vienkārši lielisks vienubŗid likās, ka palaidīs VEFu tālu priekšā, bet redz kā notruējās

     [+] [-]

, 2010-05-11 21:37, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: jauns čempions būs jebkurā gadijumā.
Tieši tāpēc tā teicu!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 21:37, pirms 15 gadiem
Tiktiešām žēl, ka Valters netrāpīja. Būtu aizraujošs papildlaiks.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-11 21:39, pirms 15 gadiem
Jaunupa kungs!! Ja Jūs vēlaties lai VEF komanda uzvar, aizvāciet Valteru senioru no komandas soliņa. Maiņas VEFam šodien tīri koreģēja Valdis. Pilnīgi pa "jūru"....Valda rokraksts rullē...Apsveicu Baronu!! Jūsu glābiņš - Valdis uz komandas soliņa !! Iepriekšējā spēlē vismaz kaut kāda loģika maiņām no VEF puses bija, bet šdien galīgi "pa mežu". Niansēs neiedziļināšos, bet VEFs zaudēja pateicoties nepareizai stratēģijai un spēlētāju rotācijai.

     [+] [-]

, 2010-05-11 21:43, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Jaunupa kungs!! Ja Jūs vēlaties lai VEF komanda uzvar, aizvāciet Valteru senioru no komandas soliņa. Maiņas VEFam šodien tīri koreģēja Valdis. Pilnīgi pa "jūru"....Valda rokraksts rullē...Apsveicu Baronu!! Jūsu glābiņš - Valdis uz komandas soliņa !! Iepriekšējā spēlē vismaz kaut kāda loģika maiņām no VEF puses bija, bet šdien galīgi "pa mežu". Niansēs neiedziļināšos, bet VEFs zaudēja pateicoties nepareizai stratēģijai un spēlētāju rotācijai.
nu jā, jā, un tu esi kārtējais tīnis, kuram šķiet, ka zin labāk par profesionāļiem, šaubu nav.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-11 21:43, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Jaunupa kungs!! Ja Jūs vēlaties lai VEF komanda uzvar, aizvāciet Valteru senioru no komandas soliņa. Maiņas VEFam šodien tīri koreģēja Valdis. Pilnīgi pa "jūru"....Valda rokraksts rullē...Apsveicu Baronu!! Jūsu glābiņš - Valdis uz komandas soliņa !! Iepriekšējā spēlē vismaz kaut kāda loģika maiņām no VEF puses bija, bet šdien galīgi "pa mežu". Niansēs neiedziļināšos, bet VEFs zaudēja pateicoties nepareizai stratēģijai un spēlētāju rotācijai.
njaa atkal sazvērestības...droši vien tu domā ka V.Valters ir Barona spiegs īstenībā,jauc visu speciāliSandim arī samaksāja lai neiemet?

Tak atslābsti,zaudēja-zaudēja nekāda tragjēdija...

     [+] [-]

, 2010-05-11 21:44, pirms 15 gadiem
caupis rakstīja: Tas McDermott nekam neder, tik blavi, nedorši un ar daudz tehniskajiem brāķiem spēlē...!
Barona sākums vienkārši lielisks vienubŗid likās, ka palaidīs VEFu tālu priekšā, bet redz kā notruējās
mjā, vsp es visu laiku gaidiju, kad viņš beidzot sāks spēlēt, bet redzu, ka katrā spēlē vienādas kļūdas, nesaprašanās. Bet ko dara Teteris?? Visu laiku tur laukumā Makdermotu un taisa nesaprotamas maiņas.. Kādēļ nevar Čavars spēlēt Makdermota vietā? to es nesaprotu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 21:48, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: nu jā, jā, un tu esi kārtējais tīnis, kuram šķiet, ka zin labāk par profesionāļiem, šaubu nav.
Tev tiešām šķita, ka Makkulogs šodien savas n-tās minūtes laukumā atstrādāja? Kāpēc tika uzlaists Aleksejevs uz 2 minūtēm un tad vispār laukumā vairs netika?? ( Parasti tā darīja Valters ).

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 21:51, pirms 15 gadiem
ogreskijs rakstīja: njaa atkal sazvērestības...droši vien tu domā ka V.Valters ir Barona spiegs īstenībā,jauc visu speciāliSandim arī samaksāja lai neiemet?

Tak atslābsti,zaudēja-zaudēja nekāda tragjēdija...
Nekādas sazvērestības. Ja reiz komandu vada Mazurs, tad lai vada viņš.

 +11 [+] [-]

, 2010-05-11 21:52, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Jaunupa kungs!! Ja Jūs vēlaties lai VEF komanda uzvar, aizvāciet Valteru senioru no komandas soliņa. Maiņas VEFam šodien tīri koreģēja Valdis. Pilnīgi pa "jūru"....Valda rokraksts rullē...Apsveicu Baronu!! Jūsu glābiņš - Valdis uz komandas soliņa !! Iepriekšējā spēlē vismaz kaut kāda loģika maiņām no VEF puses bija, bet šdien galīgi "pa mežu". Niansēs neiedziļināšos, bet VEFs zaudēja pateicoties nepareizai stratēģijai un spēlētāju rotācijai.
Te ir pilnīgi vienalga kurš vada spēli ( uz papīra ) ,jo spēles uzvarētājs jau bija noteikts pirms spēles un abu komandu tumšie viestrādnieki
tikai mazliet traucēja un varēja pārcensties .Galveno ,,spēles plānu,, viņi nevarēja nojaukt ,bet viņu pārmērīgā centība varēja pakļaut briesmām 162 punktu robežu ,jo šoreiz bija izvēlēts ZEM 162

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 21:54, pirms 15 gadiem
W, [cenzēts].
Jāsēž malā.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 21:54, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: mjā, vsp es visu laiku gaidiju, kad viņš beidzot sāks spēlēt, bet redzu, ka katrā spēlē vienādas kļūdas, nesaprašanās. Bet ko dara Teteris?? Visu laiku tur laukumā Makdermotu un taisa nesaprotamas maiņas.. Kādēļ nevar Čavars spēlēt Makdermota vietā? to es nesaprotu.
Nu kļūdas McDermott sataisīja kad viņu laida pa saspēli, bet kad laukumā bija Sirsniņš un viņš spēlēja savā pozīcijā, tad aizsardzībā kapāja vislabāk no visiem. Man jau liekas, ka pa saspēli ir jālaiž vai nu Šlesers vai nu Efedžuku, bet McDermott noteikti dribls nav stiprākā prasme.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 21:55, pirms 15 gadiem
Kam tagad viegli ....$
Malači!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 21:58, pirms 15 gadiem
1 rakstīja: W, [cenzēts].
Jāsēž malā.
To, ka VV diktē maiņas sapratu kad tika izlaists Aleksejevs, kurš pret Ventspili nevienu spēli nenospēlēja. Šoreiz nekas nav pret Juriju, bet analizēju tikai šīs maiņas loģiku. Štālbergs atkal tika mētāts turpu šurpu, kā Valtera laikos, Makkulogs ar Renfro laukumā var darīt ko grib...Nešaubos, ka arī Baņķis būtu norauts nost, ja nebūtu aizgājusi spēle. Cilvēki, noņemiet rozā brilles, pirms bāžat man mīnusus!!! VV rullē atkal!!! Koļa -ielāps parasto mirstīgo acu aizmālēšanai!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:02, pirms 15 gadiem
No intrtigas viedokļa labi ka 1;1, bet no sportiskā galīgi garām. Sētas klubs barons nākamgad nekur atkal nekur nespēlēs. Skumji arī ka Ventspis un VEF šonespēj šos viennozīmīgi izvālēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:02, pirms 15 gadiem
tik pretīgas kvalitātes basketbols, es paskatījos 10 minūtes un man ar to pietika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-11 22:08, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Nekādas sazvērestības. Ja reiz komandu vada Mazurs, tad lai vada viņš.
Viņš jau arī vada.kungs ar kuplajiem, sirmajiem matiem tikai pačukst šo to

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 22:09, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: tik pretīgas kvalitātes basketbols, es paskatījos 10 minūtes un man ar to pietika.
Noziedzīgās Valteru darbības ir grūti apvienot ar skatāmu basketbolu..!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:09, pirms 15 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Nu kļūdas McDermott sataisīja kad viņu laida pa saspēli, bet kad laukumā bija Sirsniņš un viņš spēlēja savā pozīcijā, tad aizsardzībā kapāja vislabāk no visiem. Man jau liekas, ka pa saspēli ir jālaiž vai nu Šlesers vai nu Efedžuku, bet McDermott noteikti dribls nav stiprākā prasme.
tieši par to es runāju.. tač saspēli var vadīt jebkurš.. kautvai Vītols, jo dribls un gan jau arī piespēle viņam ir labāka..

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:10, pirms 15 gadiem
2xbbl rakstīja: No intrtigas viedokļa labi ka 1;1, bet no sportiskā galīgi garām. Sētas klubs barons nākamgad nekur atkal nekur nespēlēs. Skumji arī ka Ventspis un VEF šonespēj šos viennozīmīgi izvālēt.
labāk, lai nespēlē nekā Ventspils visiem zaudē ar 30 punktiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: juziks2012

 +11 [+] [-]

, 2010-05-11 22:18, pirms 15 gadiem
valters visu noraka

malači barons nepadodas!

 +11 [+] [-]

, 2010-05-11 22:19, pirms 15 gadiem
Helmanim forsha prichene

  +9 [+] [-]

, 2010-05-11 22:19, pirms 15 gadiem
Cienījams Mazur! ja divas spēles pēc kārtas viens un tas pats spēlētājs nevar nosegt Efedžuku, būtu laiks izdarīt secinājumus.Pārturi arī laukumā melnos, kaut gan gailītis vada sakarīgi saspēli. Atbrīvo Valteru no segšanas un tiec beidzot skaidrībā ar Labucku-nav viņš aizsradzības spēlētājs.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-11 22:20, pirms 15 gadiem
Spēles sākums iespaidīgs Baronam. x)

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 22:25, pirms 15 gadiem
Vienkārši pretīgas spēlētāju maiņas VEFā. Vienubrīdi topā bija Bankevica čakarēšana , tagad Labucka interesēs cits latviešu spēlētājs tiek čakarēts. Domāju ka tu Mazur esi gudrāks, bet laikam VV presings ir pārāk liels.

     [+] [-]

, 2010-05-11 22:28, pirms 15 gadiem
Tiešām varu tikai apbrīnot Jaunupa muļķību un Vecā Valda slīdīgumu, divkosību un mūžīgo melīgumu.
Man žēl Mazuru, kurš izskatās ir viens no talantīgākajiem jaunajiem trenneriem un ievilka VEFu finālā, kad visi to jau bija norakstījuši un izveidoja max īsā laikā normālu komandas zīmējumu un mikroklimatu.
Tiešām piekrītu, jo Valdis būs tuvāk soliņam, jo tuvāk būs Barons čempiontitulam.
Stulbi būs, ja Valters, kurš ir pilnībā atbildīgs par pilnībā norakstīto sezonu VEFam tagag izdomās kaut kādus vēl uzplečus piesavināties pēc finālsērijas beigām, lai nu kā tā beigtos.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 22:28, pirms 15 gadiem
Jau kuro gadu sekoju līdzi mūsu basketbolam un nevaru vien nobrīnīties par funkcionāru un menedžmenta darbībām! Vai visiem liekas normāli, ka mūsu klubi finālos un nereti arī sezonā konsekventi zaudē mājās! Kāda mārrutka pēc tad ir t.s. mājas spēļu priekšrocības? Tagad arī, abi zaudē mājās! Un klubu īpašniekiem arī nav tik daudz smadzeņu, lai paprasītu savam menedžmentam, kāpēc? Par Vefu vispār! Jau trešo sezonu (lai arī kluba sniegums kopumā uzlabojās) kā nāk 200-500 skatītāju uz spēli, tā nāk, bet vadība neko! Tieši pretēji - mums viss ir vislabākajā kārtībā un tas dāmu klubiņš tik turpina savus absolūti stulbos eksperimentus ar publiku! Rezultāts - visi jau redzam. Un es tiešām zinu, ko runāju. Uz doto mirkli jau ne ar ko stipri labāks nav arī Barons!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:29, pirms 15 gadiem
nerezultativa spele :/ abas komandas nospeleja slikti! tomer ceru par VEFinja uzvaru 15taja!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 22:30, pirms 15 gadiem
caupis rakstīja: Tas McDermott nekam neder, tik blavi, nedorši un ar daudz tehniskajiem brāķiem spēlē...!
Barona sākums vienkārši lielisks vienubŗid likās, ka palaidīs VEFu tālu priekšā, bet redz kā notruējās
Makdermonts ir tāds palēns un par saspēles vadītāju īsti neder-nav saprotams,kāpēc treneri viņam liek spēlēt 1. pozīcijā-labāk tad Šleseru lai uzlaiž laukumā! Bet aizsardzībā Makdermonts normāli kapā un bumbas zem groziem vāc! Kopumā daudz kļūdu abām komandām,bet prieks,ka Barons uzvarēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:33, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nepiekrītu tiem, kas saka, ka slikta atmosfēra Arēnā. Man liekas, ka atmosfēra bija lieliska un tiešām pa īsto varēja baudīt basi, bez maz pirmo reizi sezonā!!!
ha ha ha

  +2 [+] [-]

, 2010-05-11 22:36, pirms 15 gadiem
Killa rakstīja: Tiešām varu tikai apbrīnot Jaunupa muļķību un Vecā Valda slīdīgumu, divkosību un mūžīgo melīgumu.
Man žēl Mazuru, kurš izskatās ir viens no talantīgākajiem jaunajiem trenneriem un ievilka VEFu finālā, kad visi to jau bija norakstījuši un izveidoja max īsā laikā normālu komandas zīmējumu un mikroklimatu.
Tiešām piekrītu, jo Valdis būs tuvāk soliņam, jo tuvāk būs Barons čempiontitulam.
Stulbi būs, ja Valters, kurš ir pilnībā atbildīgs par pilnībā norakstīto sezonu VEFam tagag izdomās kaut kādus vēl uzplečus piesavināties pēc finālsērijas beigām, lai nu kā tā beigtos.
Prieks, ka vēl kāds to redz. Pusfinālā beidzot VEFs sāka izskatīties pēc komandas. Patīkami bija pavērot spēli, maiņas. Melnie tika nilikti pie vietas. Šodien kārtējo reizi Makkulogs laukumā tiek pārturēts un dara ko grib. 2 UZBRUKUMA PIEZĪMES IR PILNĪGI NEATTAISNOJAMAS!!! Renfro laikam bez avantūrisma nebūtu Renfro. Visu to redz un dzird, izņemot Valteru. Mazura kungs!! Uzliec taču līko tam VV un dari to, ko darīji pusfinālā. Tas jau sen ir skaidrs, ka tev to smadzeņu ir vairāk, kā tavam priekšgājējam, ja viņu tā vispār vēl var tā nosaukt.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-11 22:36, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nepiekrītu tiem, kas saka, ka slikta atmosfēra Arēnā. Man liekas, ka atmosfēra bija lieliska un tiešām pa īsto varēja baudīt basi, bez maz pirmo reizi sezonā!!!
Piedod, bet atmosfēras nebija vispār! Pirmkārt, nebija publikas, otrkārt, neviens ar to nestrādā, tāpēc arī čuš vien sanāk! Atmosfēra bija tikai abu klubu fanu bariņos un viss! Pārējie vienkārši skatījās un mazliet juta par kādu vairāk, tas arī viss!

     [+] [-]

, 2010-05-11 22:38, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Prieks, ka vēl kāds to redz. Pusfinālā beidzot VEFs sāka izskatīties pēc komandas. Patīkami bija pavērot spēli, maiņas. Melnie tika nilikti pie vietas. Šodien kārtējo reizi Makkulogs laukumā tiek pārturēts un dara ko grib. 2 UZBRUKUMA PIEZĪMES IR PILNĪGI NEATTAISNOJAMAS!!! Renfro laikam bez avantūrisma nebūtu Renfro. Visu to redz un dzird, izņemot Valteru. Mazura kungs!! Uzliec taču līko tam VV un dari to, ko darīji pusfinālā. Tas jau sen ir skaidrs, ka tev to smadzeņu ir vairāk, kā tavam priekšgājējam, ja viņu tā vispār vēl var tā nosaukt.
vai tad nebiji Lauvu fans?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-11 22:50, pirms 15 gadiem
Betnessy rakstīja: Te ir pilnīgi vienalga kurš vada spēli ( uz papīra ) ,jo spēles uzvarētājs jau bija noteikts pirms spēles un abu komandu tumšie viestrādnieki
tikai mazliet traucēja un varēja pārcensties .Galveno ,,spēles plānu,, viņi nevarēja nojaukt ,bet viņu pārmērīgā centība varēja pakļaut briesmām 162 punktu robežu ,jo šoreiz bija izvēlēts ZEM 162
nu izstāsti, cik tad viņi uzvārīja, cik optī, cik triobetā, cik pinaklī vēl šur tur, nu cik tad tur var uzvārīt. Pamuļķi, liki uz over un apdirsies, meklē tagad vainīgo. nevajag nest omes zelta zobus uz lombardu katru reizi, kad liekas, ka verņax. sadali riskus un tad bārsti viedus tekstus.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-11 22:56, pirms 15 gadiem
sanjam ariii sliktaakaa spele sezonaa ( EFF -1)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-11 23:51, pirms 15 gadiem
jeb*l tik ļoti aizstrādājos ka aizmirsu noskatīties... bet nu nekaadi nesaprotu kā Vef var savākt par 16reb vairāk un 10St vairāk un nevinnēt... ā jā +tam visam par vienu realizētu metienu no spēles vairāk kā Baronam... pilnīgs sviiests Vefa izpildījumā...

jau sezonas pirmajā pusē teicu ka visu izšķirs FT % un šī spēle tam reāls piemērs... tāka ja kāds topošais lasa tad trennē FT

bet vispār jauki ka uzvarēja komanda par kuru es esmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-05-12 00:13, pirms 15 gadiem
skatosesportaa dahujaa piekakaatas bikses seez,baigie liimenja zinaataaji??
par kaadu liimeni juus runaajat antinji???par eiroligasliimeni?par nba liimeni?pamulkji...tas ir LBLliimenis....un kaads vinjsir taads vinjs ir??
peec dankiem merat liimeni?peec kaa???vai tikai lebrons jums ir liimenii????
varu dereet ka 95% no jums pat amatieru liimenii neko praatiigu nevar izdariit...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-12 02:15, pirms 15 gadiem
Ja ar šādu spēli var uzvarēt,tad jājautā,kāds bus rezults,kad Barons ,beidzot,sāks spēlēt? sūdīga spēle,bet labs rezults.Un tikai tas ir svarīgs!
P.S. Labi,ka politikāņu PR meistari ir mutes aizvēruši par savu "pienesumu tautai".LAbāk dudināt OSC un justies kā finālā.

Skudrinieks rakstīja: Nepiekrītu tiem, kas saka, ka slikta atmosfēra Arēnā. Man liekas, ka atmosfēra bija lieliska un tiešām pa īsto varēja baudīt basi, bez maz pirmo reizi sezonā!!!
ja tev basktebola atmosfēra asociējās ar sēdēšanu vienam pašam "pa veselu sektoru",tad viss ir kārtībā.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-12 07:25, pirms 15 gadiem
kas tas par stulbumu ka sportacentrs nevar ielikt nevienu finala video prieks cilvekeim kas nav latvija

  +6 [+] [-]

, 2010-05-12 08:33, pirms 15 gadiem
Arēna ir vissliktākā vieta basketbolam,skatītāji daudz ,bet jēgas nekādas,sēž bez emocijām un pat popkornu negrauž,vienīgā reize kad zāle atdzīvojās bija vefam kādi 5-6 uzbrukumi ar izcīnītām bumbām un tā arī grozu neguva,gluži kā hokejā Kanāda mūs vairākumā....
Spēle kļūdām pārbagāta gluži kā sezonas sākumā ne beigās,vienu nesaprotu bija iespaids ,ka VEF stabili uzvar grozu,bet tomēr zaudē....
Valtera atrašanās uz soliņa un Mazura smadzeņu čakarēšana ,nerunājot par spēlētāju morālo traumēšanu ir vienkārši noziedzīga.
Par tā brīnuma Štālberga izlaišanu laukumā (kā vienmēr pa tukšo) stabili jāpateicas Valteram,jo pirms tam sarunā Mazurs par Štālbergu novīpsnāja un komentus nedeva,viss tāpat skaidrs ....
Priekš intrigas jau nav slikti ,ka vakar uzvarēja Barons,bet, bet, bet .......
Par Teteri neko jaunu nepateikšu viss kā vienmēr Mazurs vada spēli,kuru traucē vadīt Valters,Toties Teteris vada un regulē tiesnešus ,izrādās šoreiz veiksmīgāks ir Teteris treneru duēlī 1:1
Nabaga Bagatskis,vakardienas spēle parādija ,ka uz izlasi gandrīz nav ko ņemt vienīgie ,kas vakar likās cerīgi bija Bankevics un Sirsniņš un arī tad piefantazējot.....

  -3 [+] [-]

, 2010-05-12 10:38, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: un to saka pats NBA produkts - iversons skatos,ka neesi bijis uz spēli,labāk izvēlējies mācīties un sagatavoties rītdienas 6.klases eksāmenam? malacis apsveicu,tikai nenahrenizē LBL līmeni un šo jauko pasākumu
ir ir tev tgaisniiba,man 6 klase,tu baigaakais eksperts,plus noteikti ja speeleetu speetu LBLliimeni paceltnebijusos augstumos.Pedejais L....S tu esi

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 10:43, pirms 15 gadiem
Lai gan sēdēt bija ērti arēnā, protokolā bija rakstīts 980 vai 960, mēģināju saskaitīt , tad sanāca ap 850 skatītāju. Vai dēļ tā vajadzēja īrēt arēnu , jo lielākā daļa nāca ar ielūgumiem... Bet bagāts dara kā grib, kaut gan VEF metienu % reāli iegāza kas būtu daudz labāks OSC ,tā kā maču ,manuprāt , zaudēja vadības vai Jaunupa velme izrādīties !

  +3 [+] [-]

, 2010-05-12 11:39, pirms 15 gadiem
efejuku MVP !

     [+] [-]

, 2010-05-12 12:04, pirms 15 gadiem
TIMSLIKTA AIZSRADZIBA SEN NAV REDZETA , vALDIS tak ir simbols , ka tad bez vina

  -4 [+] [-]

, 2010-05-12 12:52, pirms 15 gadiem
jordan22 rakstīja: sanjam ariii sliktaakaa spele sezonaa ( EFF -1)
VEFā spēlē Aleksandrs? Kāds uzvārds, es kaut kā nevaru atrast