Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Jeromanovu satrauc kvotas

Andrejs Siliņš

Jeromanovu satrauc kvotas
Edgars Jeromanovs

Rīgas VEF saspēles vadītājs un kapteinis Edgars Jeromanovs savā jaunākajā blogā kluba mājaslapā apskatījis leģionāru kvotu neesamības problēmu Latvijas basketbolā.

"Krievijas basketbola federācija (KBF) nupat nolēmusi samazināt viesspēlētāju skaitu sieviešu un vīriešu Superlīgās. 2008./09.gada sezonas kluba pieteikumā varēs iekļaut ne vairāk kā sešus leģionārus, bet spēles pieteikumā - ne vairāk kā piecus.

Savukārt Latvijā netiek izmantotas leģionāru kvotas. Tāpēc visai drīz nacionālajā čempionātā varam attapties situācijā, ka vadošajiem klubiem ne tikai pamatpieciniekā, bet nomācoši lielā spēles daļā laukumā vairs nedodas teju neviens vietējais spēlētājs.

Patlaban Latvijas basketbola līmenis tiek celts mākslīgi - uz ārzemnieku rēķina. Ja vēlamies nopietni turpināt piedalīties cīņā par Latvijas vietu Eiropas basketbolā, Latvijas Basketbola līgā (LBL) šādas kvotas ir nepieciešamas. Uzskatu, ka tas būtu tikai normāli," raksta Jeromanovs.

"Saskaņā ar "Bosmana lietu" jebkādi likumi, kas ierobežo ārzemnieku kvotas Eiropas klubos, ir atcelti.

Tomēr neierobežojot viesspēlētāju skaitu klubā, LBS joprojām ir tiesības noteikt leģionāru skaitu LBL spēlēs - ierobežot viņu vienlaicīgu atrašanos laukumā, kā arī spēles pieteikumos, atstājot iespēju FIBA un ULEB kausos klubiem konkurēt ar viesspēlētājiem. Uzskatu, ka optimāls risinājums būtu noteikums pieteikumā spēlei atļaut iekļaut ne vairāk kā trīs ārzemniekus, savukārt vienlaikus laukumā varētu atrasties ne vairāk kā divi no viņiem.

Lai arī pēdējā laikā FIBA atteikusies no vairākiem nosacījumiem, taču joprojām nav atceltas kvotas neeiropiešu spēlēšanai klubos. Pieteikumā FIBA kausam nedrīkst būt vairāk par diviem.

Savukārt KBF noteikuma, ka piecniekā visu laiku jābūt diviem pašmāju spēlētājiem, rezultāts ir Eiropas čempionu tituls.

Ja arī LBS izšķirtos par šādu drosmīgu soli, Latvijas basketbolistu līmenis tikai augtu, tāpat kā skatītājiem intriga par nacionālo čempionātu. Arī mūsu vadošajiem klubiem sastāvu komplektēšanai tad nāktos pievērst daudz lielāku uzmanību, nedomajot tikai kategorijās - kurš maksā, tas pasūta mūziku.

Tā būtu iespēja labāk redzēt mūsu pašu basketbolistu vērtību, vienlaikus dodot būtisku ieguldījumu Latvijas basketbola izaugsmē kopumā."

Izmantotie resursi:
vefriga.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2008-04-10 12:46, pirms 17 gadiem
nu baac, jeri, vai ta tocc nezini ka lbl nemaz nevar speeleet neierobezzots skaits??? driikst speeleet tikai 5 ne baltieshi!!!!

kauns, pats speelee lbl un nezin!

  +6 [+] [-]

, 2008-04-10 12:50, pirms 17 gadiem
"Savukārt KBF noteikuma, ka piecniekā visu laiku jābūt diviem pašmāju spēlētājiem, rezultāts ir Eiropas čempionu tituls."
Kkāds murgs - ķipa vienā gadā uzlika kvotas, un uzreiz pa čempjiem kļuva ka tikai ne arī.. ja uzliks kvotas, tad kkāds ieguvums parādīsies pēc gadiem n-tajiem, nevis superātri...

Bet nu jā protams nevar nepiekrist, ka kkādas kvotas būtu nepieciešmaas, tiesa, normālu klubu no LV spēlētājiem nebūtu iespējams izveidot FAKTS

  +6 [+] [-]

, 2008-04-10 12:54, pirms 17 gadiem
Tak tagad jau ir LBL ierobežojums, un pirms katrs LBL spēles ASK nodarbojas ar zīlēšanu, kuru leģionāru atstāt šoreiz malā

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 12:55, pirms 17 gadiem
edžam taisnība! prieks lasīt tādus gudrus blogus, sevišķi no basketbolistu puses, par kuriem daudziem ir/bija izveidojies šāds priekšstats: "Kad Dievs cilvēkiem dalīja smadzenes, basketbolistiem bija treniņš..." Prieks, ka ir spēlētāji(piem. vēl Akselis), kas šo priekšstatu apgāž!

  +3 [+] [-]

, 2008-04-10 12:55, pirms 17 gadiem
ne nu doma jau laba bet tas sava zina butu leciens par gadiem 10-12 uz atpakal!un lai izveidotu eiropa konkuretspejigu klubu mums tad jaizveido tadu kads savulaik bija Broceni...tik tas ir maziespejams vai pat neiespejams vismaz tuvakajos gados 5...un vel jau paliek tada nianse ka sponsori,kas dod naudinu lai firmas vai uznemuma vardu nes pasaule..diezvai LMT vai Parex vai tapati Skoda gribetu sponsoret klubu kas BBL speletu par 6-10vietu,Uleba varbut pat no grupas netiktu ara..un pasmajas kaut vai pirmais...tas tapat neko nemaina....visi zin kas tie ir par uznemumiem!kaut ka neticas ka uz tik mazam legionaru kvotam LV baskitbols nepamirs uz kadu laiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-04-10 13:03, pirms 17 gadiem
jacobs118 rakstīja: edžam taisnība! prieks lasīt tādus gudrus blogus, sevišķi no basketbolistu puses, par kuriem daudziem ir/bija izveidojies šāds priekšstats: "Kad Dievs cilvēkiem dalīja smadzenes, basketbolistiem bija treniņš..." Prieks, ka ir spēlētāji(piem. vēl Akselis), kas šo priekšstatu apgāž!


nosmeejos. Nu priecaajamies kopaa, braali jeekab!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-04-10 13:05, pirms 17 gadiem
LBS nolikums:
4.14. Spēlē vienas komandas ietvaros var būt pieteikts neierobežots ārzemju spēlētāju skaits, kuriem ir Lietuvas un Igaunijas pilsonība, un ne vairāk kā 4 spēlētāju ar citu valstu pilsonību.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:05, pirms 17 gadiem
LBL nolikums, sorry.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 13:07, pirms 17 gadiem
Kvota būtu normāla lieta, ja mums būtu konkurētspējīgi spēlētāji. Ja gribam būt pirmie LBL, tad tā varam darīt, ja mērķis ir labi rezultāti ULEB kausā, tikšana Eirolīgā vai kaut vai uzvara Baltijas līgā - tad garām.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:07, pirms 17 gadiem
blogus jau parasti raksta kadas jegas pec bet te izskatas ka dzeks uzbliezis blogu rakstisanas pec...ir vel viens tads frukts kas raksta blogus kad vinam ir menesreizes.....

     [+] [-]

, 2008-04-10 13:09, pirms 17 gadiem
virsraksts Jeromanovu satrauc kvotas
un ievads rakstam Edgars Jeromanovs savā jaunākajā blogā kluba mājaslapā apskatījis leģionāru kvotu neesamības problēmu
ļoti lielas pretrunas.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 13:10, pirms 17 gadiem
jbk rakstīja: Kvota būtu normāla lieta, ja mums būtu konkurētspējīgi spēlētāji. Ja gribam būt pirmie LBL, tad tā varam darīt, ja mērķis ir labi rezultāti ULEB kausā, tikšana Eirolīgā vai kaut vai uzvara Baltijas līgā - tad garām.

es to pasu saku nav jau mus ta komanda kada bija broceni-Helmanis,Stelmaher,Sneps,Bagatskis,Purnis,brali ilmari(tas ir Valteri),Vecais,Fergusons un Timons...pietika divi legjonari nema prieksa LBL visus un toreiz vel NEBL zalgeris ar mokam lida ara...tagad mums nav tada iespeja to visu apvienot viena komanda..resursu ir bet nu nezin gan ka visi speletu zem viena karoga..tad LBL vairs nav jegas....taisam A/S Rigas Dinamo ari basi

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:12, pirms 17 gadiem
rainmaker rakstīja: es to pasu saku nav jau mus ta komanda kada bija broceni-Helmanis,Stelmaher,Sneps,Bagatskis,Purnis,brali ilmari(tas ir Valteri),Vecais,Fergusons un Timons...pietika divi legjonari nema prieksa LBL visus un toreiz vel NEBL zalgeris ar mokam lida ara...tagad mums nav tada iespeja to visu apvienot viena komanda..resursu ir bet nu nezin gan ka visi speletu zem viena karoga..tad LBL vairs nav jegas....taisam A/S Rigas Dinamo ari basi


Helmanis nespēlēja Matrapolē?

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 13:14, pirms 17 gadiem
Straka rakstīja: Helmanis nespēlēja Matrapolē?

nop tur speleja Liepa un Bondarevs
helmanis 100% brocu calis bija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-10 13:20, pirms 17 gadiem
minchux21 rakstīja: bet šodien mierīgi var savākt tik pat spēcīgu komandu no LV spēlētājiem...
vnk tad visi spēlējas lielākoties LV, nevis ārzemēs...

aha diez vai ta notiks..tapec ka nu tad tik daudz klubu nesavaks normalu sastavu...un nav jau mums tajas arzemes ar nez cik..nav jau ta ka no sibirijas var tonnam atbraukt..paris dzeki kuriem pietam ir jamaksa labi un viss te janodrosina!kaut vai nemam top 3 komandas ja paliek tikai LV ar diviem legjonariem..pat nav lietuviesi un igauni tad srocna vajag aptuveni 10-15 speletajus...

  +5 [+] [-]

, 2008-04-10 13:20, pirms 17 gadiem
krieviem eiro čempi izvilka NBA špīleri Kiriļenko ar Hrjapu + viltus iezemietis Holdens. Neredzu tur nacionālā čempja kvotu augļus. Kvotu sistēma liek apiet noteikumus ar naturalizēšanu.

  +4 [+] [-]

, 2008-04-10 13:22, pirms 17 gadiem
ta ir VV ideja, ko EJ atreferējis...to tad arī cenšas caur Jaunupu ieviest dzīvē ...ja mēs gribam spēlēt Eiropas kausos, tad bez leģionāriem neiztikt...cik racionāli ir maksāt leģionāram algu tikai par spēlēšanu Eiropas kausos? cik mums ir to spēlētāju, kas pastiepušies garāki par 205cm? ... šobrīd jau ir 4 leģionāru kvota LBL

     [+] [-]

, 2008-04-10 13:23, pirms 17 gadiem
Stīvi_kāji rakstīja: krieviem eiro čempi izvilka NBA špīleri Kiriļenko ar Hrjapu + viltus iezemietis Holdens. Neredzu tur nacionālā čempja kvotu augļus. Kvotu sistēma liek apiet noteikumus ar naturalizēšanu.

plusins tev no manis...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 13:26, pirms 17 gadiem
rainmaker rakstīja: nop tur speleja Liepa un Bondarevs
helmanis 100% brocu calis bija!


Kaut kā atceros viņu spēlējam Metropolē. Tā kā biju maziņš, tad nebiju pārliecināts.
Nācās ielūkoties internetā, un:
Career: Bonus Riga (Latvia-LBL, 1992-94), Metropole (Latvia-LBL, 1995-98), Broceni Riga (Latvia-LBL, 1998-99), un tad ārzemes.

  -2 [+] [-]

, 2008-04-10 13:29, pirms 17 gadiem
domaaju ka man shajaa jautaajumaa laikam naaksies vinjam piekrist, jo piem. ASK biezhi pamatsastaavs ir pieci legjionaari...viss kas paliidz pacelt basketbola liimeni latvijaa!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:29, pirms 17 gadiem
Straka rakstīja: Kaut kā atceros viņu spēlējam Metropolē. Tā kā biju maziņš, tad nebiju pārliecināts.
Nācās ielūkoties internetā, un:
Career: Bonus Riga (Latvia-LBL, 1992-94), Metropole (Latvia-LBL, 1995-98), Broceni Riga (Latvia-LBL, 1998-99), un tad ārzemes.

nu skaidrs speleja abos...tops LV jau bija tie broceni.!

     [+] [-]

, 2008-04-10 13:31, pirms 17 gadiem
Es nedomaaju ka kvotas ir svariigaakais....KRievijas vadosho klubu politika jau tad bija taada ka komandaa jaabuut 4-5 jaunie, no kuriem 2viem ir liels speeles laiks...taa veidojaas Monja, Hrjapa, Kirilenko, Kovalovs....
Klubam pasham ir jaalemj par to kaa audzinaat jaunos speeleetaajus...protams sheit jaamet akmenji ask daarzinjaa ! kur nopietnos macos vispaar neviens latvietis iznjemot valteru netiek pie normaalaam minuuteem....

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 13:49, pirms 17 gadiem
murgs, lai iet bekās tad vairs neviens neies uz tādu basketbolu skatīties kad vietējie bāleliņi bezsakaraini skraidīs pa laukumu

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 13:50, pirms 17 gadiem
Gook rakstīja: LBS nolikums:
4.14. Spēlē vienas komandas ietvaros var būt pieteikts neierobežots ārzemju spēlētāju skaits, kuriem ir Lietuvas un Igaunijas pilsonība, un ne vairāk kā 4 spēlētāju ar citu valstu pilsonību.



labriit jeri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-04-10 14:16, pirms 17 gadiem
trolly rakstīja: Jeris :"Savukārt Latvijā netiek izmantotas leģionāru kvotas."
Esports tak izņemiet šo rakstu, čalis tā izgāzās ar to, ka pat nolikumu nav lasījis. Bet pieļauju, ka viņam jau kauns, apžēlojieties par viņu, izņemiet rakstu. Viņš taču ir basketbolists..

redz ka ir tomer basketbolisti kuriem neiedali mozgus jo bija trenina...Jeris ir viens no tadiem..vinam ir piedodams..bet nakamreiz liguma vajag ielikt punktu-Jeris nedrikst rakstit blogus un komentus...nepaklausanas gadijuma atpakal uz pamatskolu!

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 14:22, pirms 17 gadiem
rainmaker rakstīja: nu skaidrs speleja abos...tops LV jau bija tie broceni.!

Nu jā, uzspēlēja arī bročos vienu sezonu, bet kopā ar Timonsu un Fergusonu Helmis bročos tomēr nespēlēja, tajā laikā abi ar Vītolu Metrapolē kapāja un Uvis ar Fergusonu pusfinālos vēl sakāvās un dabūja pa spēles diskābelim katrs

     [+] [-]

, 2008-04-10 14:46, pirms 17 gadiem
trolly rakstīja: Jeris :"Savukārt Latvijā netiek izmantotas leģionāru kvotas."
Esports tak izņemiet šo rakstu, čalis tā izgāzās ar to, ka pat nolikumu nav lasījis. Bet pieļauju, ka viņam jau kauns, apžēlojieties par viņu, izņemiet rakstu. Viņš taču ir basketbolists..


izskatās, ka pats neesi nolikumu lasījis (kāds augstāk atbilstošo punktu bija jau ielicies) - mazušu un gustu skaits LBL ierobežots netiek.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 14:47, pirms 17 gadiem
Principā ir nekorekti pieminēt Krievijas piemēro - jo viņiem ir tik daudz resursu( naudas un cilvēku)! Un tāpatās naturalizē spēlētājus!
Bet visa problēma slēpjas jaunatnes sitēmā- ja tā būtu kārtībā, tad arī mūsu vadošajiem klubiem nevajadzētu pirkt nekvalitatīvus leģionārus, bet rukātu savējie!
bet protams arī ar ierobežošanu lielajos klubos var panākt zināmu progresu- bet visa sāls slēpjas jaunatnes sistēmas sakārtošanā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-04-10 14:57, pirms 17 gadiem
Protama lieta,ārzemnieku skaits jāierobežo.Punkc.

  -3 [+] [-]

, 2008-04-10 14:57, pirms 17 gadiem
problēma ar leģionāru skaitu LBL ir milzīga.
taču ja klubu vadībām nebūs prāta un vēlmes vietējo basketbolu attīstīt, tad arī leģionāru limits problēmu nerisinās... jo klubi vienalga nedomās par Latvijas basketbola interesēm, bet gan par formālu prasību izpildīšanu...

varbūt varētu nolikumā paredzēt kaut ko šim līdzīgu - katram klubam katrai spēlei jāpiesaka vismaz divi latvieši vecumā līdz U-20 un vēl viens vecumā līdz U-22 un vienam no viņiem visu laiku jābūt laukumā.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:01, pirms 17 gadiem
kastanis rakstīja: Principā ir nekorekti pieminēt Krievijas piemēro - jo viņiem ir tik daudz resursu( naudas un cilvēku)! Un tāpatās naturalizē spēlētājus!
Bet visa problēma slēpjas jaunatnes sitēmā- ja tā būtu kārtībā, tad arī mūsu vadošajiem klubiem nevajadzētu pirkt nekvalitatīvus leģionārus, bet rukātu savējie!
bet protams arī ar ierobežošanu lielajos klubos var panākt zināmu progresu- bet visa sāls slēpjas jaunatnes sistēmas sakārtošanā!


nepiekrītu Tev - jaunatnes sistēma var būt daudz labāka, bet tā nav nemaz tik slikta. jaunatnes izlases regulāri startē labāk, nekā pieaugušie. lielākā problēma ir tā, ka spēlētājiem no jauniešu basketbola neizdodas lielajā basketbolā nostiprināties.

  +3 [+] [-]

, 2008-04-10 15:03, pirms 17 gadiem
ai, besii jau, cik var cilaat shito teemu par aarzemniekiem. visaa eiropaa speelee legjionaari tik cik vajag un nevajag, visaas eiroliigas komandaas ir pa 7-8 viesstraadniekiem, arii taadaas basketa lielvalstiis kaa spaanijaa, itaalijaa, krievijaa, griekjijaa utt. tash tie legjionaari, ja vinji speelee, ir labaaki par pashu puikaam. saprotams, ka jeromanovs uztraucas par savu laiku laukumaa, jo ja nu peeksnji valdis atrod kaadu labaaku baltu saspeelnieku, tad jerim atliek tikai otraa plaana loma. ja mums buutu tieshaam konkureetspeejiigi basketbolisti, tad mums nebuutu nekaadi dzefersoni, sandersi, akingbalas, broilsi, aleksander vajadziigi, jo to vietaa speeletu speeleetu pashu puikas. bet mums taadu nav, ir labi ja kaadi 2-3. paareejie var labi papildinaat komandas speeli, bet vinji nekad nebuus liideri, jo vinjiem vnk nav meistariibas. Uzskatu, ka shitaa kvota ar 4 aarzemniekiem un bezgaliigiem lietuvieshiem ir ok. un taapat, legjionaari tikai un vieniigi celj vietejaa basketa liiimeni.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 15:07, pirms 17 gadiem
Daukis, nerunaa muljkjiibas. ta jau var aiziet arii liidz tam , ka laukumaa jaabuut vienam zem 1,70m, diviem starp 1,91 un 1,98m, vienam vismaz 110 kg smagam un vienam tieshi 19 gadus vecam, un tad peec tam uzlikt sodus visiem, kas kaadaa briidii kaut ko ir paarkaapis. labi, ir jau latvija maza, un nevar te iisti muuus liidzinaat ar lielvalstiim, bet nu nevajag jau arii kljuut smiekliigiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-04-10 15:13, pirms 17 gadiem
es jau šo komentāru ieliku pie cita raksta, bet to, ka par piemēru tiek minēta Krievija var atbalstīt un arī nē. Paskataties cik Krievijā tagad spēlē naturalizētie krievi... Vakar ACSK spēlē komentētājs uzskaitīja cik minūtes laukumā spēlēs pret Olimpiakos ir bijuši krievi - 0 min, jo spēlējis bija tikai amerikānis ar Krievijas pasi Holdens un 5min vienā spēlē spēlēja ukrainis ar krievijas pasi Hrjapa.
Cik tad mums ir to latviešu, kurus varētu pārvest mājās no ārzemēm spēlēšanai? Cik krievi spēlē kādā citām no Eiropas valstu līgām? Varbūt kāds ir, bet neesmu dzirdējis. Cenas krievu spēlētājiem ir astronomiskas, bet krievijas superlīgas līmenis ir diskutējams, jo UralGreat nozaudēja Tartu Rock, Lokomatīve - Baronam... Tas, ka trīs bagātākās Latvijas komandas savāktu dažus spēlētājus, kuri spēlētu tikai LBL, bet nespēlētu BBL, ULEB vai Fiba turnīros necels šo spēlētāju līmeni. Es drīzāk domāju, ka celt šo līmeni varētu ar līdzīga stila komandām kā VEF vai kādreiz bija Junioru izlase, kura spēlēja LBL kā komanda (Grafs, Valters...) Domāju, ka spēlējot pret spēcīgiem pretiniekiem, nevis sēžot uz soliņa kopā ar viņiem ir iespējams pacelt šo līmeni.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:23, pirms 17 gadiem
bij bij Metropolē Helmanis ar Vītolu kopā un vēl Valeiko, Galvanovskis un Lūķis... Bet Liepājas Baltikai šķiet bija viens no labākajiem starta pieciniekiem LBL vēsturē: K.Muižnieks, I.Liepa, Džabars, Bondarenko un valeiko...Klasika un nostaļģija.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:26, pirms 17 gadiem
=> ronaldinho10,un vēl priekš viena otra.
Ja kādam liekas,ka basketbolists var izaugt bez spēļu prakses,tad viņš smagi maldās.Tikai un vienīgi spēlējot uz laukuma spēlētājs iegūst spēļu praksi,un jo augstākā līmenī spēlē klubs,jo labāk.Un šobrīd LBL līmenis ir diezgan labs,bet BBlL,manuprāt,ir pat top10 Eiropā.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 15:48, pirms 17 gadiem
LV varētu noteitk kvotu!5 vai 6 leģionāri!

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 16:01, pirms 17 gadiem
Nu es jau pilniibaa vinjam piekriitu, bet shaubos vai kas taads notiks! Un veel domaaju par shitaadu rakstu vinjsh driiz dabuus no Valtera pa kaklu, jo Valters nesen rakstiija savu viiziju par vienu superklubu un tur mineeja ka nevajag kautreeties njemt aarzemju speeleetaajus.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-10 16:11, pirms 17 gadiem
imho vajag tikai vienu ierobezhojumu: katraa speelee jaapiesaka vismaz 2i jauni letinji (teiksim liidz 21yo) un pa abiem kopaa vinjiem jaanospeelee VISMAZ 30minuutes, tad jaunajiem buus garanteets laiks LBL - streelnieks, zakjis, bertaans, nav nekaadas jeegas lai vecvagaru dancina pa laukumu, imho noteikt vajag tieshi jaunieshus, tad katraa komandaa buus vismaz 2-4 jaunie kas ZINAAS ka vinjiem TIEK GARANTEETAS 30 minuutes katraa LBL speelee kopaa.

bet krievijaa shis ierobezhojums izdariija diezgan laacisku pakalpojumu - par videejiem(maigi izsakoties) speeleetaajiem maksaatas lielas naudas jo nebija ko njemt un tos kas bija gribeeja visi... vajag JAUNATNI audzinaat nevis ierobezhot pensionaaru skaitu.

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 16:42, pirms 17 gadiem
Nu tad lai viņš dabū uz Latviju tos mūsu krutos spēlētājus, kā piemēram, Janičēnoku un Valteru, kuri pasaka, ka viņi Latvijā nespēlēs, jo redz priekš viņiem līmenis ir pa zemu, un maksā pa mazu, kaut gan mūsu vadošo klubu līmenis neatpaliek no viņu, un līgumu piedāvā līdzīgu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 16:45, pirms 17 gadiem
Būtībā jāpiekrīt, ka tas ir koks ar diviem galiem.. Kas galveno kārt iegriež jaunajiem spēlētājiem.. Dēļ arzemniekiem, viņiem ir grūtāk iekļūt sakarīgā komandā, ir zems spēles laiks, un kad viņi tiek spēlēt, viņi pārsvarā ir otrie nummuri, kam uzdevums ir palīdzēt "lielajiem" komadas basketbolistiem.. Viņu izaugsmes iespējas ir mazas, un izaugsme notiek lēni.. Leģionāri savā ziņā palīdz augsta līmeņa mūsu basketbolistiem, viņi pastiprina komandu, komandai ir iespējas piedalīties kausos, un iepazīties ar dažādiem pretiniekiem un spēles stiliem.. Ja tu jau esi labs spēlētājs, tad ārzemnieki var palīdzēt, ja nē tad viņi traucē..

  -1 [+] [-]

, 2008-04-10 16:47, pirms 17 gadiem
aldaris rakstīja: murgs, lai iet bekās tad vairs neviens neies uz tādu basketbolu skatīties kad vietējie bāleliņi bezsakaraini skraidīs pa laukumu

diez vai skatītājs atbalstīs komandu, kurā nav neviena savējā...
Ar visu līmeņa celšanos jūtu, ka notikumi LV basketā mani saista arvien mazāk, - nav jau ko īsti vairs atbalstīt. ASK jau vispār gandrīz tukšs variants, Baronā, jā , Šķēle, atliek BKV. Protams, šosezon ir kritiens reitingā pret Rīgu, un būsim atklāti, diez vai šī tolerance tik drīz mainīsies, bet tur tomēr jūt, ka spēlē LV komanda.

     [+] [-]

, 2008-04-10 16:48, pirms 17 gadiem
Vajadzētu vismaz ierobežot, cik leģionāri drīkst atrasties uz laukuma, tādējādi palielinot letiņu spēles laiku.. Jo skumji skatīties, kad latvijas basketbola klubā uz laukuma, nav neviens latvietis..

     [+] [-]

, 2008-04-10 17:34, pirms 17 gadiem
Daukis rakstīja: nepiekrītu Tev - jaunatnes sistēma var būt daudz labāka, bet tā nav nemaz tik slikta. jaunatnes izlases regulāri startē labāk, nekā pieaugušie. lielākā problēma ir tā, ka spēlētājiem no jauniešu basketbola neizdodas lielajā basketbolā nostiprināties.



jā to arī biju domājis- arī par pāriešanu- bet vai padomā ir normāli, ka otrajās un citās divīzijās ir komandas kurām nav nevienas spēles atbildīgas sezonā ( izņemot PO) jo vienkārši citas vecumu grupas nevelk, bet dēļ tām ir jācieš tiem!

ja man maksātu kaut uz pusi tik cik Jankovam vai kādam citam es būtu ar mieru risināt šo problēmu!
sliktāk jau kā tagad tas tiek risināts nebūtu

     [+] [-]

, 2008-04-10 17:37, pirms 17 gadiem
un kāda vella pēc teiksim ask būtu obligāti jātur laukumā kāds x ( nav domāts bušs, bet gan jaunais) spēlētājs kuram ir problēmas ar attieksmi- bet ja šis likums būtu obligāts, tad reāli nevarētu atlaist viņu dēļ sliktas attieksmes vai citu iemeslu dēļ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-04-11 09:09, pirms 17 gadiem
ja no sakuma vel tadi ka Miledž, Bramlets likas ok tad nu jau tochen ir pa daudz. Visadi Mazuši tiek savakti pilna komanda un musejie (Buskevic) atlaisti. Nu i nafig tad to ASK un Baronu. Ok, Rytas un Zalgirim ari ir pilns ar legionariem, bet tad arii sis komandas ir TOP Eiropaa, kamer musejie ar visu to drazu sastava, ir knapi viduvejas eiropas blices. Domaju, samazinot sos visus LT second hand produktus komandu sastavos gan ASK, gan Barons tapat speletu tai pasa limeni kur tagad, atstajot tikai Batistu, Alexander un mosh vel kadu 1 labu dzeku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja