Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: VEF pievienojas Armands Šķēle un Arns Labucks

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Oficiāli:  VEF pievienojas Armands Šķēle un Arns Labucks
Armands Šķēle pret Džošu Bostiku
Foto: BK Valmiera

Basketbola klubu "VEF Rīga" 2017. gada sezonā pārstāvēs aizsargs Armands Šķēle un lietuviešu uzbrucējs Arns Labucks, otrdien, 9. augustā, telefonsarunā ar Sportacentrs.com apstiprināja kluba direktore Laila Spaliņa.

Līgums ar Armandu Šķēli noslēgts uz vienu sezonu, pastāstīja Spaliņa. Gan viņu, gan pārējos parakstītos VEF spēlētājus sestdien, 13. augustā, plkst. 15:00 varēs vērot darbībā “Krastu mačā”, kad rīdzinieki sacentīsies pret “Ghetto games” izlasi.

Jānis Gailītis, "VEF Rīga" galvenais treneris
"Armands Šķēle ir basketbolists ar augstām ambīcijām un vēlmi uzvarēt. Viņš ir nestandarta spēlētājs un spēj veidot situācijas gan sev, gan partneriem, tādējādi izdarot daudzas labas lietas komandas labā. Tāpat neatsverama būs pieredze, ko daudzu gadu laikā Armands guvis dažādos līmeņos un valstīs. Tas viss noteikti noderēs mūsu komandai gaidāmajā sezonā.

Savukārt Arns Labucks ir komandas spēlētājs, spējīgs spēlēt vairākās pozīcijās. Viņš ir daudzpusīgs un gatavs pieņemt dažādas lomas, lai palīdzētu komandai uzvarēt. Tāpat Arns ir mums labi zināms spēlētājs un ceram, ka otrais piegājiens VEF klubā viņam būs vēl veiksmīgāks."

Armands Šķēle, "VEF Rīga" aizsargs
"Esmu priecīgs par iespēju atgriezties mājās un spēlēt savas dzimtās pilsētas vadošajā komandā "VEF Rīga". Tāpat gaidu iespēju uzspēlēt kopā ar Jāni Blūmu, ar kuru daudz spēlēts kopā gan Latvijas jauniešu izlasēs, gan valstsvienībā. Cerams, ka spēsim izveidot spēcīgu komandu un piesaistīt publiku uz Vefiņa spēlēm. Mērķis sezonai ir kopā ar VEF izcīnīt vēl vienu čempiontitulu."

Armands Šķēle līdz šim guvis bagātīgu pieredzi, spēlējot gan vietējā, gan starptautiskā mērogā. Basketbolista gaitas Armands iesāka Rīgā, sperot tur arī pirmos soļus profesionālajā vidē ar Rīgas "Brocēniem", kur viņš pavadīja divas sezonas (1999-2001). Tam sekoja trīs gadi Polijā ar Vloclavekas "Anwil" (2001-2004). Poliju nomainīja Beļģija, kur Armands pa sezonai nospēlēja "Liege Basket" un "Charleroi" vienībās.

Pēc tam Šķēle atgriezās Latvijā, spēlējot trīs sezonas "Baronā" (2006-2009). Šajā laikā Šķēle kā savas komandas līderis palīdzēja izcīnīt Latvijas čempiontitulu 2008.gadā, tiekot atzīts arī par izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju jeb MVP. Tajā pašā gadā Šķēle kļuva arī par FIBA Eiropas kausa izcīņas čempionu.

Sekojošajā sezonā Šķēle spēlēja Itālijas A sērijas komandā "Basket Napoli" un Latvijas komandā "Ventspils". Nākamajā sezonā Šķēle īslaicīgi pabija Ukrainā pie "Ferro-ZNTU" līdz sezonu noslēdza Igaunijas komandā Tallinas "Kalev/Cramo". Tur viņš pavadīja nākamās trīs sezonas (2011-2013), ikkatrā no tām kļūstot par Igaunijas čempionu, kā arī iegūstot pieredzi VTB Vienotajā līgā. Pirmajā sezonā "Kalev/Cramo" komandā Šķēle tika atzīts arī par Igaunijas finālu MVP. Tallinā Armands sāka arī 2013./2014.gada sezonu, bet tās laikā pārcēlās Turcijas otrās spēcīgākās līgas klubu "Pamukkale Universitesi".

2015.gada sezonā Šķēle atgriezās Tallinā, pavadot pilnu sezonu "Kalev/Cramo" rindās. Pagājušās sezonas sākumā Šķēle īslaicīgi uzspēlēja "Baronā", bet no oktobra spēlēja "Valmiera/ORDO" sastāvā, būdams viens no vadošajiem savas komandas spēlētājiem un izcīnot savu otro Latvijas čempiontitulu.

Kopumā pērnajā sezonā valmieriešu sastāvā Šķēlem 37 spēlēs Latvijas Basketbola līgā vidēji 19,2 minūtēs 9,5 punkti, 4,0 atlēkušās bumbas un 2,6 rezultatīvas piespēles. Vēl 18 spēlēs Šķēle izgāja laukumā Baltijas Basketbola līgā, kur viņam vidēji 20,6 minūtēs 11,2 punkti, 4,7 atlēkušās bumbas un 2,3 rezultatīvas piespēles. Pēc pagājušās sezonas Šķēle tika iekļauts arī sākotnējos Latvijas valstsvienības kandidātos.

Armands Šķēle spēlējis visa vecuma Latvijas jauniešu izlasēs (U16, U18, U20), kā arī vairākus gadus pārstāvējis Latvijas valstsvienību. Šķēle nospēlējis 99 spēlēs valstsvienībā, kopā guvis 779 punktus, kā arī bijis Latvijas sastāvā piecos Eiropas čempionātos (2003, 2005, 2007, 2009, 2013).

Lietuviešu basketbolists Arns Labucks pagājušajā sezonā spēlēja Lietuvas komandā Paņevežas "Lietkabelis". Tās sastāvā 39 spēlēs Lietuvas čempionātā viņam vidēji 28,1 minūtē 8,6 punkti, 4,7 atlēkušās bumbas un 0,8 pārtvertas bumbas. Tāpat Labucks devās laukumā 19 spēlēs Baltijas Basketbola līgā, kur spēlētājam vidēji 24,5 minūtēs 10,6 punkti, 4,2 atlēkušās bumbas un 1,3 pārtvertas bumbas.

Pirms tam savas karjeras laikā Arns spēlējis arī citās Lietuvas komandās "Prienai", "Šiauliai", Viļņas "Sakalai". Tāpat Labucks jau ir spēlējis ārpus dzimtās Lietuvas. Viņa pirmā pieredze ārzemēs bija tieši "VEF Rīga" komandā, kurā viņš pavadīja vienu sezonu (2009-2010), palīdzot pirmo reizi kluba vēsturē iekļūt Latvijas Basketbola līgas finālā. Vēl Labuckas spēlējis Krievijā ("BC Ryazan"), Spānijā ("Sant Jose Girona") un Austrijā ("Zepter Vienna").

Savas karjeras laikā Arns Labucks arī pārstāvējis Lietuvas U18 un U20 jauniešu izlases, to sastāvā startējot Eiropas čempionātos.

Izmantotie resursi:
"VEF Rīga" komandu pastiprina Armands...

 +15 [+] [-]

, 2016-08-09 10:44, pirms 9 gadiem
Kas mainījies par 3 gadiem, ka tagad Šķēle der VEF?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 10:52, pirms 9 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Kas mainījies par 3 gadiem, ka tagad Šķēle der VEF?
Vajag nedaudz atgūt skatītājus tribīnēs, un Šķēle varētu ieinteresēt un piesaistīt skatītājus.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 10:54, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Vajag nedaudz atgūt skatītājus tribīnēs, un Šķēle varētu ieinteresēt un piesaistīt skatītājus.
Drīzāk Blūms - Šķēle saikne ir lielāks piesaistītājs

 +10 [+] [-]

, 2016-08-09 10:54, pirms 9 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Kas mainījies par 3 gadiem, ka tagad Šķēle der VEF?
Droši,ka tagad maksā kapeikas.
Slēpts komentārs: cobham

 +16 [+] [-]

, 2016-08-09 10:56, pirms 9 gadiem
Blūms, Šķēle - negribot jāpiekrīt, ka komandas kodols paliek arvien pievilcīgāks. Bet vienalga visa tā politika ar VTB un LBL nav apsveicama.
Jutīšu līdzi Valmierai, kaut arī tai sastāvs stipri pašķidrināts starpsezonā.

 +12 [+] [-]

, 2016-08-09 10:56, pirms 9 gadiem
Šķēle pa festivāliem vien dzīvojas šovasar, tāpat kā es!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 10:57, pirms 9 gadiem
Ja šogad arī "zem tabletītēm" spēlēs, tad nekādi pārsteigumi nebūs.
Skatītāju ziņā varbūt kaut ko iegūs, bet vai komanda spēlēs labu basīti, nu nezinu

 +14 [+] [-]

, 2016-08-09 10:58, pirms 9 gadiem
staigule rakstīja: Šķēle pa festivāliem vien dzīvojas šovasar, tāpat kā es!
tev jau niks visu izsaka!

  +6 [+] [-]

, 2016-08-09 11:02, pirms 9 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Kas mainījies par 3 gadiem, ka tagad Šķēle der VEF?
Šo gadu laikā kritusies gan viņa, gan Blūma tirgus vērtība.

 +10 [+] [-]

, 2016-08-09 11:04, pirms 9 gadiem
Ja nemāk izaudzināt savējos, tad jāņem nopelniem bagāti veterāni. Skatītājus šis nedaudz piesaistīs.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-09 11:04, pirms 9 gadiem
Sejas izteiksme pareizā Pērn jau bija labs špīleris, kā būs pie cita trenera, turklāt GALVASPILSĒTĀ, ei nu zini.
Un par to, ka prieks spēlēt vadošā komandā, kura pagājušajā sezonā pat mājās spēlēja kā viesos, gan šaubos
Slēpts komentārs: Emilio

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 11:12, pirms 9 gadiem
Šķēle ar savu nestandarta un pievilcīgo spēles stilu, pat mani heiteri liks sekot līdzi VEF spēlēm, vismaz sezonas sākumā noteikti!
Go Armand, ej pēc MVP!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 11:15, pirms 9 gadiem
labas ziņas, eh vēl klāt komandā būtu Janičenoks vai K.Valters!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 11:16, pirms 9 gadiem
Šķēles sejas izteiksme izsaka visu! It kā jāsmaida, bet tomēr negribas.

Lai arī kā uzskatu, ka šobrīd noteikti viens no TOP3 latviešu spēlētājiem LBL, kurš vienpersoniski var izšķirt spēļu iznākumus.

Vajadzētu būt ļoti skaistam brāļu duelim ja vien Armandu nespiedīs spēlēt 3 numuru pozīcijā, kas tomēr nav viņa.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 11:23, pirms 9 gadiem
Jāiet pakaļ VEF sezonas abonementam!

  +5 [+] [-]

, 2016-08-09 11:25, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Fascinē tie basketbola eksperti, kuri visur un vienmēr saskata tikai negatīvo - VEFs vienmēr ir bijusi komanda, kura spēlē pretīgu basketbolu, spēlē pretīgā līgā(VTB), komandā spēlē tikai leģionāri, vadība arī pretīga utt. Tagad, kad kkas tiek mainīts, piesaistīti nopelniem bagātie latviešu veterāni, atkal slikti, atkal viss būs pakaļā un VEFs nu riebj vēl vairāk. Tiešām smieklīgi!
neko tur nevar padarīt, ka klubs visus šos gadus centies parādīt, ka viņiem galvenie ir paši un viss cits pie kājas. Turklāt tas labi sanācis, ko klusās un tukšās tribīnes mājas spēles labi apliecināja. Esi vienkāršāks, un tauta pati pie tevis nāks

  -3 [+] [-]

, 2016-08-09 11:25, pirms 9 gadiem
Emilio rakstīja: Fascinē tie basketbola eksperti, kuri visur un vienmēr saskata tikai negatīvo - VEFs vienmēr ir bijusi komanda, kura spēlē pretīgu basketbolu, spēlē pretīgā līgā(VTB), komandā spēlē tikai leģionāri, vadība arī pretīga utt. Tagad, kad kkas tiek mainīts, piesaistīti nopelniem bagātie latviešu veterāni, atkal slikti, atkal viss būs pakaļā un VEFs nu riebj vēl vairāk. Tiešām smieklīgi!
Pirmajam teikumam var piekrist.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-09 11:32, pirms 9 gadiem
Tagad VEF izskatās pēc komandas un ar uzvarētāja psiholoģiju. Valmiera jau nevarēja noturēt spēlētājus, jo nespēlēs Eirokausos tikai bbl, tiesa VEF spēlēs VTB, uz papīra izskatās, ka BKV pirmie pēc tam VEF, Valmiera, Jēkabpils,Jūrmala.

     [+] [-]

, 2016-08-09 11:33, pirms 9 gadiem
Žēl ka ar viņu tagad nevienojās BKV

 +11 [+] [-]

, 2016-08-09 11:37, pirms 9 gadiem
vf rakstīja: Žēl ka ar viņu tagad nevienojās BKV
Ko tad viņš tur darīs? Tur jau aizsargi netrūkst, lai Lomažs tiek pie normāla spēles laika!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 11:42, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Ko tad viņš tur darīs? Tur jau aizsargi netrūkst, lai Lomažs tiek pie normāla spēles laika!
Pilnībā piekrītu! BKV aizsargi izskatās ļoti labi nokomplektēti - Aigars, Dīns un Lomažs, kur katrs no viņiem ir ar savām spēcīgajām īpašībām un var būt ļoti bīstami un rezultatīvi uzbrukumā + vēl Ate, kurš savas minūtes var ļoti labi nostrādāt aizsardzībā un izslēgt pretinieku līderus.

BKV prasās papildinājums trešā numura pozīcijā, kamēr Kristaps atkopsies no traumas un iespēlēsies, kā arī vēl viens centrs un tad jau sastāvs ir pilnībā nokomplektēts

  +5 [+] [-]

, 2016-08-09 11:43, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Protams, papildinājumi nav slikti, tikai Geku gribējās redzēt, taču, laikam tur tas minūšu jautājums aktuāls
Tak latvietim vairāk saista Šķēles skatāmā spēle. Būtu Kambis ar Ādolfu un AB, tici man uz pirmajām spēlēm pirmais stāvs arēnā točna būtu pilns!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 11:44, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Man jau liekas, ka šitais papildinājums nebūs uz labu - abi ar Blūmu varēs atgriezties vecajos labajos laikos, ar koku un grādīgo. Tas protams joks, veiksmi Armandam, cerams, ka vēl pierādīs sevi un Vefam beidzot ies labi, protams, finišējot aiz Ventpils un Valmieras.
šitā baķkas. Ka tad Janka ir slēpojis?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 11:44, pirms 9 gadiem
Tur, man šķiet, ka viss greizi sagāja ,tad, kad sākās zaudes pie Butauta un viņi sāka panikot + nogrieza mārketingam naudu un sliktā attieksme pret faniem

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 11:45, pirms 9 gadiem
Dzhony'sTeamate rakstīja: šitā baķkas. Ka tad Janka ir slēpojis?
Pats izdomāji vai ir reāli fakti? Gan jau pats pīpoji 4 klasē sīkos krūmiņos

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 11:46, pirms 9 gadiem
justin rakstīja: Pilnībā piekrītu! BKV aizsargi izskatās ļoti labi nokomplektēti - Aigars, Dīns un Lomažs, kur katrs no viņiem ir ar savām spēcīgajām īpašībām un var būt ļoti bīstami un rezultatīvi uzbrukumā + vēl Ate, kurš savas minūtes var ļoti labi nostrādāt aizsardzībā un izslēgt pretinieku līderus.

BKV prasās papildinājums trešā numura pozīcijā, kamēr Kristaps atkopsies no traumas un iespēlēsies, kā arī vēl viens centrs un tad jau sastāvs ir pilnībā nokomplektēts
Es ceru, ka Leimanis nesildīs soliņu, jo Liepāja parādīja labu sniegumu

  +6 [+] [-]

, 2016-08-09 11:46, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur, man šķiet, ka viss greizi sagāja ,tad, kad sākās zaudes pie Butauta un viņi sāka panikot + nogrieza mārketingam naudu un sliktā attieksme pret faniem
Šito valdē atskārtāt, ka beidzot jāsāk vākt skatītāji?

     [+] [-]

, 2016-08-09 11:47, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Tak latvietim vairāk saista Šķēles skatāmā spēle. Būtu Kambis ar Ādolfu un AB, tici man uz pirmajām spēlēm pirmais stāvs arēnā točna būtu pilns!
Saistīt jau saista un noderīgāks par Geku jau nu noteikti ir, vienkārši šķiet, ka Geks aizejot uz Baronu spers pussoli atpakaļ

     [+] [-]

, 2016-08-09 11:50, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Šito valdē atskārtāt, ka beidzot jāsāk vākt skatītāji?
Atklāti pasakiet, jums neapnīk šo skandināt? Man tak ar viņiem nekādas daļas, man vienkārši klubs patīk

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 11:50, pirms 9 gadiem
justin rakstīja: BKV prasās papildinājums trešā numura pozīcijā, kamēr Kristaps atkopsies no traumas un iespēlēsies, kā arī vēl viens centrs un tad jau sastāvs ir pilnībā nokomplektēts
Kaut ko tādu, šķiet, arī ziņoja. Kam ir info par Zaķi? Varbūt tas atgriežas Ventspilī?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 11:51, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Saistīt jau saista un noderīgāks par Geku jau nu noteikti ir, vienkārši šķiet, ka Geks aizejot uz Baronu spers pussoli atpakaļ
Pie sava trenera viņš Balonus ievedīs PO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 11:54, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es ceru, ka Leimanis nesildīs soliņu, jo Liepāja parādīja labu sniegumu
Ja Leimanim ar Aigaru izveidosies laba saikne, tad iespējams dabūs papildus minūtes, bet pieļauju, ka Leimanis arī šosezon varētu tikt izīrēts, jo nav izteikst spēles veidotājs, bet vairāk var pats sev izveidot situācijas, turklāt pamatā ir Dīns un gan Aigars, gan Lomažs var vadīt saspēli. Turklāt Leimanis bija arī ļoti nestabils, kur playoffos vairākās spēlēs palika uz 0, kur viņa punkti bija ļoti vajadzīgi.

Prātīgāk kā otru saspēles vadītāju būtu paņemt tāda tipa spēlētāju kā Gabrāns, Jeremanovs, pagājušajā sezonā Pitts. Šobrīd nezinu kas notiek ar jaunajiem talantiem, bet iespējams ir kāds šāda tipa spēlētājs. Ja nē, tad Pittu gaidām atpakaļ ar atplestām rokām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 11:58, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: Domaju kadaa machaa sim var aizverties un Vafeles beidzot panemt kaadu PSRS naudasmaisu
Blūmam uzkrīt 3pt, Armanda eirosoļi iet cauri, tad uzvilkt sarkano oktobri ar kluba prezidentu,menedžeri un spēlētāju+trenera palīgu vienā personā būtu reāli.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-09 11:59, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Atklāti pasakiet, jums neapnīk šo skandināt? Man tak ar viņiem nekādas daļas, man vienkārši klubs patīk
A tev neapnīk visu laiku aizstāvēt VEFu?

  +7 [+] [-]

, 2016-08-09 12:03, pirms 9 gadiem
VEF īpaši advancētā vadība vēl joprojām nav neko labāku iemācījusies kā izpirkt pusi LV čempionu sastāva, kam paši padirsuši finālā. No vienas puses pareizs funktieris kā kļūt labākam, bet no otras puses - LOL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-08-09 12:07, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: A tev neapnīk visu laiku aizstāvēt VEFu?
Esmu komandas fans un pie tam es arī pasaku, kas man tur nepatīk, bet tas nez kāpēc tiek ignorēts no jūsu puses

  -3 [+] [-]

, 2016-08-09 12:09, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: Vinsh teiks ka tam nav nekada sakara ar tendenciozu aizstaveshanu. Vienkarshi taa nejausi lai ko Vafelnieku Jaunpups ar spalinu biditu, vina domas sakriit ar viniem
Es joprojām gaidu tbildi uz to, kāpēc esi niecība? Jau pirms kādām trim dienām uzdevu, grūti atbildēt?

  -4 [+] [-]

, 2016-08-09 12:09, pirms 9 gadiem
Izcili. Tiešām vēl Adolfu paķert, rezultāti neizpaliks un tribīnēs būs 3-5x vairāk cilvēku nekā pagājušajās sezonās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 12:11, pirms 9 gadiem
justin rakstīja: Ja Leimanim ar Aigaru izveidosies laba saikne, tad iespējams dabūs papildus minūtes, bet pieļauju, ka Leimanis arī šosezon varētu tikt izīrēts, jo nav izteikst spēles veidotājs, bet vairāk var pats sev izveidot situācijas, turklāt pamatā ir Dīns un gan Aigars, gan Lomažs var vadīt saspēli. Turklāt Leimanis bija arī ļoti nestabils, kur playoffos vairākās spēlēs palika uz 0, kur viņa punkti bija ļoti vajadzīgi.

Prātīgāk kā otru saspēles vadītāju būtu paņemt tāda tipa spēlētāju kā Gabrāns, Jeremanovs, pagājušajā sezonā Pitts. Šobrīd nezinu kas notiek ar jaunajiem talantiem, bet iespējams ir kāds šāda tipa spēlētājs. Ja nē, tad Pittu gaidām atpakaļ ar atplestām rokām!
No BKV jaunajiem šķiet tieši Leimanis ir vistuvāk tam....Galvenais, lai tiek spēlēt

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 12:12, pirms 9 gadiem
yankeezulu rakstīja: VEF īpaši advancētā vadība vēl joprojām nav neko labāku iemācījusies kā izpirkt pusi LV čempionu sastāva, kam paši padirsuši finālā. No vienas puses pareizs funktieris kā kļūt labākam, bet no otras puses - LOL
pusi sastāva? nosauc visus no tā pus sastāva ko vef no valmieras nopirka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-09 12:15, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Šķēle ar savu nestandarta un pievilcīgo spēles stilu, pat mani heiteri liks sekot līdzi VEF spēlēm, vismaz sezonas sākumā noteikti!
Go Armand, ej pēc MVP!
ARMAND ,BET LUUDZU ,KAUT VAI PA VAKARIEM IZMET 20 SODINUS ,TIE BUUTU 5-8 NODERIGI PUNKTI MUUSU SUPER KLUBAM KATRU SPEELI ..... SARUNAATS????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-09 12:18, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Ko tad viņš tur darīs? Tur jau aizsargi netrūkst, lai Lomažs tiek pie normāla spēles laika!
Lomažam vispār vajadzētu braukt prom no LV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-08-09 12:24, pirms 9 gadiem
VEFs pie jauniem papildus sponsoriem tikuši ??? Gan Blūms , gan Vecvagars, gan Armands krietni patukšos kluba kasi !!! Vēl tak Vismaz viens centrs un saspēlnieks kā arī pa vienam SF UN PF arī vajadzētu !
Budžetam jābūt krietni virs ļimona ja tik dārgus-labus spēlētājus turpinās pirkt !!!
Gribējās , lai Armands turpina spēlēt Valmierā , bet ja VEFs piedāvā divreiz lielāku algu,nekā Valmiera spēj piedāvāt , var saprast !

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 12:25, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: Sodien Birojaa sakas stroga dieeta, ko tu???
Ha huļibans ar klāti ko tu, tjipa schalke 04 aka rio4?
Es šodien domāju šampi ar uzkodām, baigi sagribējās.

  +7 [+] [-]

, 2016-08-09 12:25, pirms 9 gadiem
Kāda jēga no kluba, kurš atsakās spēlēt Eiropas kausos. Kauns par krievu cauruma rimingotājiem.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-09 12:26, pirms 9 gadiem
Viņš taču esot dzērājs un nesīs tikai sliktu slavu kluba tēlam! vai tikai to jaunupels neteica gadus 3 atpakaļ tas jaunups tachu ir pilnigs zabaks! kko grabj pa gaisu, megjina kko bet allaž nepareizā virzienā, nu tas muljkjis nesapratis, ka piesaistot vienu divus skatamus speletajus, nemainisies krasi skats tribines un sabiedrības attieksme pret klubu, jo taa ir tada tikai un vienigi pateicoties vefa komunikācijai ar sabiedribu. Saktu stradat ar lidzjutejiem, panjemtu normalu marketinga cilveku kas veidotu fanu klubu utml, lai veidotos atmosfera un tas ir tas kas piesaista cilvekus - atmosfera! nevis kads speletajs...

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 12:26, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: RedREX ar pekjinu lai paker liidzi
petjkins jau parasti atnāk uz raxtu paslavē VEFu vai iepin Ventogradu to noliekot un tad nosvīst neatbildot, baigais viltnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-08-09 12:28, pirms 9 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņš taču esot dzērājs un nesīs tikai sliktu slavu kluba tēlam! vai tikai to jaunupels neteica gadus 3 atpakaļ tas jaunups tachu ir pilnigs zabaks! kko grabj pa gaisu, megjina kko bet allaž nepareizā virzienā, nu tas muljkjis nesapratis, ka piesaistot vienu divus skatamus speletajus, nemainisies krasi skats tribines un sabiedrības attieksme pret klubu, jo taa ir tada tikai un vienigi pateicoties vefa komunikācijai ar sabiedribu. Saktu stradat ar lidzjutejiem, panjemtu normalu marketinga cilveku kas veidotu fanu klubu utml, lai veidotos atmosfera un tas ir tas kas piesaista cilvekus - atmosfera! nevis kads speletajs...
nu viņi jau piesaistīja redneck kā mārketinga direktoru SC.com, bet redzams efekts ir tieši pretējs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-09 12:34, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: He he, sis labs!!! Bet taa jau ir, heiteri pateicoties taadiem lohiem kaa RedREX un Pekjins ir 10x vairaak

Tapat kaa visiem pajat butu kkada shitija, bet robis to teelu ir uzspodrinajis
Jā nu vienu nevar noliegt, redneck haipu vienmēr saceļ pie VEF raxtiem, kliki gan iet.
Slēpts komentārs: valjero

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 12:35, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Jā nu vienu nevar noliegt, redneck haipu vienmēr saceļ pie VEF raxtiem, kliki gan iet.
Jūs laikam nespējat nospiest ignorēt, ja?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 12:37, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jūs laikam nespējat nospiest ignorēt, ja?
kāpēc man tevi būtu jāignorē, citreiz tieši interesanti palasīt svaigākos jaunumus VEF nometnē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 12:41, pirms 9 gadiem
Patiesībā Arns Labucks nav lietuvietis.
Viņš ir ventspilnieks vārdā Arnis Labuckis.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 12:43, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: VEF jāņem Siliņš, Valters un nākamgad jākapā eiropā!
Valteru par treneri, lai audzina jaunos kā 90 gados, tiesa parasti viņš līdzi basketam iemāca arī dzert!

  +4 [+] [-]

, 2016-08-09 12:48, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Valteru par treneri, lai audzina jaunos kā 90 gados, tiesa parasti viņš līdzi basketam iemāca arī dzert!
cik var skandināt, ka basketbolisti dzer, kāpēc neviens neredz ka hokejisti un citi sportisti dzer un drošvien ne tikai dušas klausulē briketi liek, tas gan tiek noklusēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-09 12:49, pirms 9 gadiem
Laba ziņa priekš VEFA...Armandam galvenais veselību..Pagaidām visvairāk patīk 2nr(Blūms,Šķēle) un 5nr(Meiers,Gromovs tulinj ari bus) pozīcija.Nepārliecina 3nr(Ricards,Hāzners) un 4nr(Labuckas,Helmanis),bet ja piesaistītu Ojāru Siliņu,tad principā viņš varētu būtiski pastiprināt abas pozīcijas,un VEFS izveidotos tiešām par ļoti simpātisku komandu...Ja tiktu piesaistīts Ojārs,tad vajadzētu vēl vienu(uz komandu orientētu) saspēles vadītāju un komanda būtu nokomplektēta...Pēdējo 12 vietu mierīgi varētu aizpildīt kāds no Vef skolas...

  +3 [+] [-]

, 2016-08-09 12:50, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: VV 32kg par treneri drīzāk lai iet Ventogradai, ja jau tik ļoti grib ieriebt Jaunupam. Savādāk LBL play-off'os pēdējos 7 gados 6 sērijas pastūmuši VEF'am, un tas pats viens tituls 2014.gadā lielā mērā pateicoties VEF pusklibajai lazaretei un azibēgušajam pelmenītim Nix
Klaun iemet vēl desktopa kopiju
Kāds te p*zdu sakars ar V-pili!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 12:52, pirms 9 gadiem
diplomaats rakstīja: Laba ziņa priekš VEFA...Armandam galvenais veselību..Pagaidām visvairāk patīk 2nr(Blūms,Šķēle) un 5nr(Meiers,Gromovs tulinj ari bus) pozīcija.Nepārliecina 3nr(Ricards,Hāzners) un 4nr(Labuckas,Helmanis),bet ja piesaistītu Ojāru Siliņu,tad principā viņš varētu būtiski pastiprināt abas pozīcijas,un VEFS izveidotos tiešām par ļoti simpātisku komandu...Ja tiktu piesaistīts Ojārs,tad vajadzētu vēl vienu(uz komandu orientētu) saspēles vadītāju un komanda būtu nokomplektēta...Pēdējo 12 vietu mierīgi varētu aizpildīt kāds no Vef skolas...
Kā jau minēju VEFam derētu Siliņš ar Ādolfu, vismaz vietējie puikas.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 12:59, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Kā jau minēju VEFam derētu Siliņš ar Ādolfu, vismaz vietējie puikas.
Ādolfs būšot Baronā

  +3 [+] [-]

, 2016-08-09 13:00, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Kā jau minēju VEFam derētu Siliņš ar Ādolfu, vismaz vietējie puikas.
Siliņš tak nevienu vārdu neminēja, ka varētu spēlēt Latvijā un arī ne Krievijā, tā kā jēgu spēlēt VEF neredzu.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 13:06, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Siliņš tak nevienu vārdu neminēja, ka varētu spēlēt Latvijā un arī ne Krievijā, tā kā jēgu spēlēt VEF neredzu.
nu ja nedabūs labu līgumu, pieļauju, ka uz pussezonu varētu uzlaist arī VEFā

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 13:07, pirms 9 gadiem
diplomaats rakstīja: Ādolfs būšot Baronā
līdzīgi kā pērn? trenēsies un tad noslēgs līgumu citur?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 13:08, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Siliņš tak nevienu vārdu neminēja, ka varētu spēlēt Latvijā un arī ne Krievijā, tā kā jēgu spēlēt VEF neredzu.
Tu jau runā tā itkā Siliņš Itālijā būtu padsmit punktus metis,un tgd nevar atkauties no Eiropas lielklubu piedāvājumiem.Pie esošās statistikas un atbilstoša VEF piedāvājuma viss var notikt...

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 13:08, pirms 9 gadiem
Te laikam lielākajai daļai aizmirsies, ka treknie gadi beigušies, kāds Siliņš, Valters VEF? Tak Šķēle nemaksā pusi no tā cik maksāja kādreiz, tāpat Blūms. Un VEF mazliet nokavēja ar reklāmas kampaņu "Agriest līdzjūtējus arēnā", tēls ir pamatīgi iedragāds dēļ VTB un LBL!

     [+] [-]

, 2016-08-09 13:13, pirms 9 gadiem
Rokets rakstīja: Te laikam lielākajai daļai aizmirsies, ka treknie gadi beigušies, kāds Siliņš, Valters VEF? Tak Šķēle nemaksā pusi no tā cik maksāja kādreiz, tāpat Blūms. Un VEF mazliet nokavēja ar reklāmas kampaņu "Agriest līdzjūtējus arēnā", tēls ir pamatīgi iedragāds dēļ VTB un LBL!
nu tad jāvēr maks vaļā un jāaicina Siliņš ar Kristapu sastāvā.

     [+] [-]

, 2016-08-09 13:27, pirms 9 gadiem
diplomaats rakstīja: Tu jau runā tā itkā Siliņš Itālijā būtu padsmit punktus metis,un tgd nevar atkauties no Eiropas lielklubu piedāvājumiem.Pie esošās statistikas un atbilstoša VEF piedāvājuma viss var notikt...
Es tīri par viņa ģeogrāfiskajām vēlmēm

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 13:31, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Es tīri par viņa ģeogrāfiskajām vēlmēm
Ja ir piedāvājumi no ACB ,tad noteikti jādodas tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-09 13:38, pirms 9 gadiem
diplomaats rakstīja: Ja ir piedāvājumi no ACB ,tad noteikti jādodas tur
Drīzāk tā pati Itālija varētu būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-09 13:39, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Es tīri par viņa ģeogrāfiskajām vēlmēm
Nu nezinu viņa ģeogrāfiskās vēlmes, bet viņa aģents pats esot zvanījis uz Štālberga klubu un piedāvājis viņu, vismaz tādas baumas esot izskanējušas

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 13:40, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: Labak par Vafelem ir.
Kāpēc Tu esi niecība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-09 13:45, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu nezinu viņa ģeogrāfiskās vēlmes, bet viņa aģents pats esot zvanījis uz Štālberga klubu un piedāvājis viņu, vismaz tādas baumas esot izskanējušas
2 nedēļ reģistrēts, bet tēlo ekspertu!

     [+] [-]

, 2016-08-09 13:47, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: 2 nedēļ reģistrēts, bet tēlo ekspertu!
Mani nobanoja, bet par NN bija tviterī rakstīts, kur vēl iesmēja baigā NN interese esot, ka aģentam spēlētājs jāpiedāvā

     [+] [-]

, 2016-08-09 13:49, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mani nobanoja, bet par NN bija tviterī rakstīts, kur vēl iesmēja baigā NN interese esot, ka aģentam spēlētājs jāpiedāvā
SK, kam negadās pats esmu bijis bloķēts pāris reizes pēdējo reizi tikai pirms 10 vai 11 gadiem esporta laikā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 13:55, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: Man bish biezaak sanak, jo esmu EKSPERTS!!!
Tev bieži sanāk, jo esi niecība

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 14:09, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu nezinu viņa ģeogrāfiskās vēlmes, bet viņa aģents pats esot zvanījis uz Štālberga klubu un piedāvājis viņu, vismaz tādas baumas esot izskanējušas
Aa, jā, tāda info bija kā komentārs uz Siliņa "bija interese no NN, bet man Krievija nevilina"

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 14:09, pirms 9 gadiem
Prieks par VEFu Sastāvs paliek ar vien simpātiskāks.Vēl kādu labu leg un būs izredzes lielākas VTB tik kādā augstākā vietā...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 14:10, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tev bieži sanāk, jo esi niecība
a par ko bloķi dabūji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 14:29, pirms 9 gadiem
Šodien VEFa faniem lielā diena, netikai Armanda piesaiste, bet arī Edgaram dēls piedzimis, apsveicam!

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 14:29, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: a par ko bloķi dabūji?
Pie raksta par Dīnu es vienkārši uzrakstīju, ka viņš šķiroja spēles un viens uzreiz sāka teikt, ka esmu teicis, ka slikts viņš utt. Tā nu beigās es šo nolamāju un viņi pažēlojās adminam

  +6 [+] [-]

, 2016-08-09 14:30, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Nu Ventogradas rakstos kaut ko ne pārāk glaimojošu (lai arī patiesu) ieraksti un Aivariņa pakalpiņš Petjka viens divi piekļuvi nogriež
Nē nu nopietni Petja, kas tev ir par sāpi, ko tev Pleinics neiedeva, ka mūzdien jāpin V-pils tur, kur ar to nav nekāda sakara?
Man jau liekas ka labās olas un pepeļnica profils bija tavējie. Kur tev tāds heits?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 14:31, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pie raksta par Dīnu es vienkārši uzrakstīju, ka viņš šķiroja spēles un viens uzreiz sāka teikt, ka esmu teicis, ka slikts viņš utt. Tā nu beigās es šo nolamāju un viņi pažēlojās adminam
bloķēto profilu ir iespējams kādreiz atbloķēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 14:32, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: Abas olas bija pekja
Vēl bija alusvēders petjka, kur šis žāvēja savu puzu liedagā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-09 14:34, pirms 9 gadiem
HMB-RIO4 rakstīja: Jaa, ir kadi 5 bijusi. Vel dazi bija kas aatri nozuda
Bet viņš man nekad neatbild, kas viņam par sāpi ar to V-pili, toč liekas, ka kādreiz nav dabūjis kautkādu bezmaksas kuponu vai biļeti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-08-09 14:36, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: bloķēto profilu ir iespējams kādreiz atbloķēt?
nezinu, nemaz neesmu interesējies, šoreiz jābūt uzmanīgākam izteikumos, negribu vairs jaunu profilu taisīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bayern/Heat fans

  +6 [+] [-]

, 2016-08-09 14:48, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Tak saliec tos loģiski domāt nespējīgos lemberdzēnus ignorēto sarakstā un būs miers.
Tu tā kā ierūsējusi plate laid uz riņķi, kas tev ir ar to Lembergu? Tak ir pieņemšanas laiki, aizej izrunājies par bezmaksas balonu izdalīšanu V-pils svētkos, gan jau nepaliksi bešā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jozikss

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 15:02, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Tak saliec tos loģiski domāt nespējīgos lemberdzēnus ignorēto sarakstā un būs miers.
Tā jau daru, tikai, kamēr visi atkal atsijāsies

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 15:13, pirms 9 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Kas mainījies par 3 gadiem, ka tagad Šķēle der VEF?
Cena!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 15:17, pirms 9 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Skaisti! Mīlu VEF vēl vairāk.
Aizej labāk kādreiz uz arēnu, apkopējas nevar pārbļaut pretinieku fanus, kas atbraukuši no tālās sibīrijas!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 15:31, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Tu tā kā ierūsējusi plate laid uz riņķi, kas tev ir ar to Lembergu? Tak ir pieņemšanas laiki, aizej izrunājies par bezmaksas balonu izdalīšanu V-pils svētkos, gan jau nepaliksi bešā
tu esi ignorēts laikam jau , tevi neredz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-09 16:14, pirms 9 gadiem
Kamēr VEFs spēlēs kautkādā PSRS sētas turnīrā kā VTB, neviens normāls cilvēks par VEFu nefanos. Kuram interesē kautkāds VTB un KHL? Tik daudz jau nu kluba vadībai būtu jāsaprot, ka netikai sastāvs bet ambīcijas ir jāpamaina. VEFam ambīciju vienkārši nav - atmazgā krievu doto naudiņu mīcoties pagrimušā okupantu līgā. Kāpēc, lai skatītāji nāktu atbalstīt Latvijas komandu, kam nav nekādu mērķu un perspektīvu?

Un vispār Dinamo un VEFu vajadzētu nahrenizēt. - viens vienīgs negatīvisms un neprofesionalitāte staro no šiem abiem krievu projektiem.

Veiksmi Armandam, bet nu VEFs var piesaistīt kaut Porziņģi un nevienam tāpat neinteresēs tas klubs - pat ja VTB pa augšgalu kapātos.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 16:34, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Nu Ventogradas rakstos kaut ko ne pārāk glaimojošu (lai arī patiesu) ieraksti un Aivariņa pakalpiņš Petjka viens divi piekļuvi nogriež
Smagi kaut ko lej, ja jau turpini te pļūtīt jau gadiem, Baigi jau laikam gribi kļūt par tādu kā mocekli, bet patiesība ir tajā, ka visiem pa lielam poh uz tevi

     [+] [-]

, 2016-08-09 16:39, pirms 9 gadiem
onkols rakstīja: Smagi kaut ko lej, ja jau turpini te pļūtīt jau gadiem, Baigi jau laikam gribi kļūt par tādu kā mocekli, bet patiesība ir tajā, ka visiem pa lielam poh uz tevi
Poh nav V-pilij, kuri jau aizrādīja par Pleinica goda un cieņas aizskaršanu. Viņa vārdu jau petjka vairs nepiesauc turpina tikai aivaroties, ventogradoties, karoč izlikties par uzpūtīgu un apdalītu puisēnu, kam netika iedota bombonga, kad viņš gribēja un tagad caur komentāriem SC domā ka baigi atriebj savu sāpi

  +8 [+] [-]

, 2016-08-09 16:40, pirms 9 gadiem
Viss jau skaisti,bet man kaa Valmieras atbalstiitajam gribetos ,lai Armands(tapat ka braalis) pasaka,vismaz,kaut paldies bijusajai komandai un tas lieliskajiem atbalstitaajiem...Nenoliegsu ,ka vins man Valmieras sastava bija viens no favoriit speletajiem,tapec divtik sapigi ,ka vins aiziet uz Vefu,bet acimredzot kam ir nauda,tas pasuta muziku..Turklat Valmiera Armandu panema,tad kad citi isti negribeja vai baidijas..Paldies jau butu pelnijusi...Bet tas nu taaa..Runajot par Valmieras komandu...Kura vietaa komanda irst pa viileem?Prom ,salidzinot ar pavasari ir brali Skeles,Vairogs,Micels un abi dviinu torni,kas manupraat bija vajakais posms pern,lidz Blausa piesaistei.Ja pienemam,ka abus tornus klubs nemaz necentas noturet(ar Iljinu gan ir ligums,bet atdots uz iiri),tad noturet klubam neizdevas vien abus braalus,savukart par Micelu nepardzivoju,nav pamata domat,ka jaunais saspeles vaditajs bus daudz sliktaaks(varbut pat labaaks),un Vairoga pieredze loti nodereja finalserija,bet kopuma neuzskatu par milzigu zaudejumu.Turpreti izdevies ir noturet taadus viirus kaa finalserijas MVP Berzinu,rezultativako komandas speletaju Laksu,labako veci garaja galaa Blausu,un tik svarigus rotacijas speletaajus kaa Kaufmani+Jonaatu...Turklat vel jau ir Buks,kas pern isti netika pie vaarda..Laukuma atgriezisies ari Kaarlis+jaunieguvums Malmanis noteikti ir interesants papildinaajums...Vel ari bus viens centrs,un nav jau izsleegts ka ari komanda paradas vel kads zinaams uzvards...

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 16:42, pirms 9 gadiem
alexey sonar rakstīja: Kamēr VEFs spēlēs kautkādā PSRS sētas turnīrā kā VTB, neviens normāls cilvēks par VEFu nefanos. Kuram interesē kautkāds VTB un KHL? Tik daudz jau nu kluba vadībai būtu jāsaprot, ka netikai sastāvs bet ambīcijas ir jāpamaina. VEFam ambīciju vienkārši nav - atmazgā krievu doto naudiņu mīcoties pagrimušā okupantu līgā. Kāpēc, lai skatītāji nāktu atbalstīt Latvijas komandu, kam nav nekādu mērķu un perspektīvu?

Un vispār Dinamo un VEFu vajadzētu nahrenizēt. - viens vienīgs negatīvisms un neprofesionalitāte staro no šiem abiem krievu projektiem.

Veiksmi Armandam, bet nu VEFs var piesaistīt kaut Porziņģi un nevienam tāpat neinteresēs tas klubs - pat ja VTB pa augšgalu kapātos.
Daļēji piekrītu tev, bet vajag arī atcerēties to, ka tās tomēr ir top līgas eiropā

  +2 [+] [-]

, 2016-08-09 16:47, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļēji piekrītu tev, bet vajag arī atcerēties to, ka tās tomēr ir top līgas eiropā
Kam Eiropā interesē tas VTB? Čehijas Nimburgiem un Somijas Bizoniem? Kuras Itālijas, Francijas, Spānijas, Vācijas komandas tad tur spēlē?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 16:51, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Kam Eiropā interesē tas VTB? Čehijas Nimburgiem un Somijas Bizoniem? Kuras Itālijas, Francijas, Spānijas, Vācijas komandas tad tur spēlē?
VTB nav eiropas kauss...Čehijas un Somijas klubu vairs nebūs, cik sapratu, bet nu somiem tas klubs vēl trakāks par vef bija...VTB, atšķirībā no KHL negrib īpāši paplašināties, cik lasīju intervijā, tad viņiem tās 16 - 24 komandas, laikam bija optimālais skaits, vai kaut kas tā bija, šķiet te pat SC bija tas raksts

     [+] [-]

, 2016-08-09 16:58, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļēji piekrītu tev, bet vajag arī atcerēties to, ka tās tomēr ir top līgas eiropā
Bet skatītājiem riebjas VTB - nu negrib viņi nākt skatīties kā VEFs spēlē pret kautkādiem 2. škiras krieviem un melnajiem.

Vienīgais pluss VEFam ir tas, ka VTB dod naudu, bet vai tā ir pareizā stratēģija? Man tiešām vairāk interesē kā nospēlēs LBL piemēram Ventspils ar Liepāju nevis Vefs pret kautkādu krievu naftas komandu ar pārmaksātiem sētas spēlētājiem(netēmēju uz CSKA vai khimki, jo tām arī VTB ir pilnīgi pie kājas tāpat kā VEFam - LBL)

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 17:06, pirms 9 gadiem
alexey sonar rakstīja: Bet skatītājiem riebjas VTB - nu negrib viņi nākt skatīties kā VEFs spēlē pret kautkādiem 2. škiras krieviem un melnajiem.

Vienīgais pluss VEFam ir tas, ka VTB dod naudu, bet vai tā ir pareizā stratēģija? Man tiešām vairāk interesē kā nospēlēs LBL piemēram Ventspils ar Liepāju nevis Vefs pret kautkādu krievu naftas komandu ar pārmaksātiem sētas spēlētājiem(netēmēju uz CSKA vai khimki, jo tām arī VTB ir pilnīgi pie kājas tāpat kā VEFam - LBL)
Šo gadu laikā esmu novērojis to, ka VEF viens no lielākajiem klupšanas akmeņiem ir uzvaru trūkums, būtu tās uzvaras, būtu arī skatītāji tajā pašā VTB, cilvēki negrib zaudes skatīties....

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 17:06, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Kam Eiropā interesē tas VTB? Čehijas Nimburgiem un Somijas Bizoniem? Kuras Itālijas, Francijas, Spānijas, Vācijas komandas tad tur spēlē?
Kuras valsts komanda kļuva par Eirolīgas uzvarētāju 15/16 sezonā ir piemirsies vai tukši pļūti?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 18:26, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļēji piekrītu tev, bet vajag arī atcerēties to, ka tās tomēr ir top līgas eiropā
Tu tiešām esi galīgi aprobežots... Un?? Kā tas ir saistīts savā starpā? Nē, ja Tu esi nacists, tad paliec par tādu līdz galam, ak, nu jā, es tak aizmirsu, Tavus dublutstandartus neviens nav atcēlis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-09 19:58, pirms 9 gadiem
Tikai slimi cilvēki var būt tik slimi un ņemties ikdienu par tēmu, VTB slikti, jo tur ir krievi, Dinamo "sūkā", jo tur tak atkal krievi. Pie visa vainīgi krievi. Krievi vainīgi pie tā, ka mums nav komandas, kura spēj turēt eirolīgas līmeni? Krievi vainīgi, ka eiropā nav normālas hokeja līgas ar iespēju nodrošināt normālu izaugsmi mūsu vietējiem produktiem, kurus kaut kā aizdomīgi visu laiku sper atpakaļ no aizokeāna?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 20:02, pirms 9 gadiem
Man tas neliekas zems līmenis, ja mūsējie tiek pie spēles laika un uzspēlē pret laba līmeņa krievijas komandām, jo tām komandām ir budžeti un spēlētāji un ambīcijas, kā arī tīri sakarīgi sasniegumi tajā pašā eirolīgā. Nē, protams labāk spēlēt savā starpā, kamēs uznāks vēmiens. Sevišķi pie latvijas bezaisardzības basketbola tradīcijām.

     [+] [-]

, 2016-08-09 21:26, pirms 9 gadiem
Paldies,Armand,par profesionalo pieeju darbam Valmiera un musu pilsetai izcinito zeltu! Lai veicas atkal Riga, jo... Lai cik labi citur klajas, majas tomer paliek majas.

     [+] [-]

, 2016-08-09 21:29, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tikai slimi cilvēki var būt tik slimi un ņemties ikdienu par tēmu, VTB slikti, jo tur ir krievi, Dinamo "sūkā", jo tur tak atkal krievi. Pie visa vainīgi krievi. Krievi vainīgi pie tā, ka mums nav komandas, kura spēj turēt eirolīgas līmeni? Krievi vainīgi, ka eiropā nav normālas hokeja līgas ar iespēju nodrošināt normālu izaugsmi mūsu vietējiem produktiem, kurus kaut kā aizdomīgi visu laiku sper atpakaļ no aizokeāna?
Nevienā vietā krieviem nekas netiek pārmests un es teicu, ka neviens negrib nākt skatīties uz krievu klubiem. Spēlētu Čempionu līgā cilvēki atkal Rīgā sāktu apmeklēt basi. Ikviens, kam interesē basketbols to saprot un vienīgais iemesls kāpēc VEFs spēlē VTB ir - OTKATI.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-09 22:14, pirms 9 gadiem
alexey sonar rakstīja: Nevienā vietā krieviem nekas netiek pārmests un es teicu, ka neviens negrib nākt skatīties uz krievu klubiem. Spēlētu Čempionu līgā cilvēki atkal Rīgā sāktu apmeklēt basi. Ikviens, kam interesē basketbols to saprot un vienīgais iemesls kāpēc VEFs spēlē VTB ir - OTKATI.
nevajag pārspīlēt, labi?