Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Štelmahers pievienojas ''ASK Rīga''

Štelmahers pievienojas ''ASK Rīga''
Roberts Štelmahers
Foto: Tomas Tumalovičius, Reporteris.com

''ASK Rīga'' basketbola kluba rindas papildinājis Latvijas saspēles vadītājs Roberts Štelmahers. Pirmo oficiālo spēli ''ASK Rīga'' sastāvā viņš aizvadīs jau piektdien pret BK ''Zemgale''.

Štelmahers jau sezonas sākumā trenējās kopā ar ''ASK Rīga'', atgūstot sportisko formu pēc ilgstoša savainojuma ārstēšanas. Tomēr rudenī basketbolistam nācās veikt vēl vienu operāciju, pēc kuras atgriešanos ierindā nācās atlikt uz pāris mēnešiem. Tagad atkal Roberts ir atguvis sportisko formu un Maskavas turnīrā pagājušā gada izskaņā piedalījās divos mačos Rīgas komandas sastāvā. Pret Kauņas ''Žalgiris'' Štelmahers 22 minūtēs izcēlās ar astoņu punktu guvumu, bet mačā pret Sopotas ''Prokom'' 18 minūtēs pie punktu guvuma neizdevās tikt.

Pēdējās četras sezonas Štelmahers aizvadīja Viļņas ''Lietuvos Rytas'' komandā, kļūst arī par šīs komandas kapteini. ''Rytas'' sastāvā Štelmaheram izdevās kļūt par Lietuvas un Baltijas līgas čempionu, bet lielākais sasniegums ir 2005. gadā izcīnītais ULEB kauss. Štelmahers pēdējo reizi Latvijas klubā spēlēja 1997./98. gada sezonā, kad palīdzēja par Latvijas čempioniem kļūt ''ASK Brocēni/LMT'' komandai.

Izmantotie resursi:
askriga.lv

 +63 [+] [-]

, 2009-01-08 15:02, pirms 17 gadiem
forshi. cerams ka kaads garais arii buus, ja nee tad sezonu var norakstiit, jo grafs nebuus vilceejs viens.

 +92 [+] [-]

, 2009-01-08 15:05, pirms 17 gadiem
ļoti laba ziņa... cerēsim,ka traumas nebūs traucēklis

 +28 [+] [-]

, 2009-01-08 15:07, pirms 17 gadiem
es ar tieši par garajiem iedomājos, nu tas tak ir 100% skaidrs, ka Grafs visu sezonu neizvilks esot vienīgais garais komandā...
Runājot par Robertu, prieks, ka beidzot viss noskaidrojās sakarā ar viņa spēlēšanu. Būs jaaiziet uz OSC un jāpaskatās, kā tad viņš spēlē tgd, sen nav redzēts

 +30 [+] [-]

, 2009-01-08 15:13, pirms 17 gadiem
Ir tak ASK viens jaunais, un gan jau arī jauniešos ir kāds garais, lai iespēlē šos un viss būs ok. Kambala Bročos sāka spēlēt 16 gados, Biedriņš tāpat un vēl vesela rinda tagadējo izlases spēlētāju. (Ādolfs, Šķēle, Janičenoks, Blūms u.t.t.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MBibby

 +55 [+] [-]

, 2009-01-08 15:16, pirms 17 gadiem
Lai gan ne ipasi speciga bet nu loti simpatiska ASK riga izskatas
Slēpts komentārs: ask 2000
Slēpts komentārs: ask 2000
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

 +11 [+] [-]

, 2009-01-08 15:17, pirms 17 gadiem
Ļoti laba vēsts, ja vēl dabūtu kādu centru (kaut vai Ciprusu), sastāvs būtu vēl labāks

 +33 [+] [-]

, 2009-01-08 15:17, pirms 17 gadiem
Ļoti laba ziņa. Un būs ļoti skatāma komanda (plus vēl viens nepieciešamais centrs, par ko jau te runā).
Jāvēl veselību Robim!

 +11 [+] [-]

, 2009-01-08 15:18, pirms 17 gadiem
Jes vismaz ir 8 spēlētāji + juniori
vel kādu garo vajag lai grafeli nenomoca tas ilgi tā nevilks pa 40 min
bet laba vēsts vienozīmīgi
Slēpts komentārs: bonis2

 +31 [+] [-]

, 2009-01-08 15:19, pirms 17 gadiem
lieliski, tagad tikai 5nr. vajag dabut normalu, sagaidiit Jahovicu, un beigas vel iebaaziss Baronam

 +12 [+] [-]

, 2009-01-08 15:19, pirms 17 gadiem
Par vienu pieredzējušu spēlētāju vairāk!!! Labs paildinājums, kas tieši bija vajadzīgs ASK!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

 +14 [+] [-]

, 2009-01-08 15:19, pirms 17 gadiem
es arii atbalstu lai pa otru centru panjem ciprusu-gan jau normaalaa komandaa ccalis atmodiisies-iekssaa kautkas tomeer ir!

a par robi milziigs prieks, par robi un ask!

valter, tev ir jaapaliek!!! tu esi ssiis komandas kapteinis! ta nu reiz savaacaties un pieraadat sevi ccalli!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:20, pirms 17 gadiem
YES

 +17 [+] [-]

, 2009-01-08 15:20, pirms 17 gadiem
Prieks, ka Štelmahers pievienojās, jo citādi ar sešinieku ir diezgan grūti visu laiku spēlēt
Slēpts komentārs: mrdeeds

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:20, pirms 17 gadiem
labais!!!!...veel tik vajadzeetu kaadu garo dabuut..kaut vai freimani no VEFa atpakalj..kaut gan vakar Jelgavaa jamais pashvaks izskatijas..un veel ar nervi streiko..tehnisko pa bljaushanu uz kokaini atraava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 15:20, pirms 17 gadiem
ļoti laba ziņa! tik ciprusu gan nevajadzētu, lai pārdomā savas ambīcijas un attieksmi..

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:21, pirms 17 gadiem
Tas ir forshi!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:21, pirms 17 gadiem
nu, būsim atklāti - tā tam bija jābūt, pat neskatoties un finansiālajām problēmām komandā...bet prieks! labu veselību Robertam!

 +17 [+] [-]

, 2009-01-08 15:22, pirms 17 gadiem
Ko jūs a to Ciprusu peraties. Viņš ir viens no visdārgākajiem spēlētājiem LV. Pats sev tādu cenu uzskrūvējis un neviens viņu negrib ņemt.

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:23, pirms 17 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: iihaa, taga tik vēl noturēt Valteru, garo kādu dabūt (negribu viņu pieminēt, bet kas ar Ciprusu?) un komanda atkal ir pilnā sastāvā!
Ciprus biznesam ir pievērsis!!! Grūti teikt, vai viņš ir gatavs spēlēt!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:23, pirms 17 gadiem
taga lai barons ielaiza

 +13 [+] [-]

, 2009-01-08 15:24, pirms 17 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Ļoti laba vēsts, ja vēl dabūtu kādu centru (kaut vai Ciprusu), sastāvs būtu vēl labāks
Atceroties Ciprusu izlasē viņš bija pat sūdīgāks par Grafu !!

Veiksmi Štelmaheram :*

 +25 [+] [-]

, 2009-01-08 15:24, pirms 17 gadiem
mrdeeds rakstīja: vēl vecāku spēlētāju nevarējāt paņemt ??????
es domāju ka tas ir solis atpakaļ ask.
Viņš vēl var spēlēt un spēlēt, galvenais, lai tādos dundukos kā tu neklausās...

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 15:25, pirms 17 gadiem
hamuts rakstīja: Ciprus biznesam ir pievērsis!!! Grūti teikt, vai viņš ir gatavs spēlēt!
nu, ņemot vērā to, ka kocinikiem krīzes laiki baigi sit pa kabatu, domāju, Cipam nāksies nolaist savu cenu un atkal nopietni pievērsties basketam...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 15:25, pirms 17 gadiem
Māris_Grigalis rakstīja: forshi. cerams ka kaads garais arii buus, ja nee tad sezonu var norakstiit, jo grafs nebuus vilceejs viens.
labs
piekritu vajag garo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-01-08 15:26, pirms 17 gadiem
Vnk lieliski!

  +8 [+] [-]

, 2009-01-08 15:26, pirms 17 gadiem
Ideāli

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:28, pirms 17 gadiem
URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! ES TAK TEICU BLEC

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:29, pirms 17 gadiem
kūl..

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:30, pirms 17 gadiem
Labi, ka pieredzējis spēlētājs nāk klāt, bet žēl, ka jaunajam Medisam tagad nekādu izrežu tikt pie spēles laika
Slēpts komentārs: onkols
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 15:31, pirms 17 gadiem
kaut gan vajadzēja drīzāk kādu slaido spēlētāju, jo Raitis 40 minūtes nezin cik ilgi varēs pavilkt..

 +21 [+] [-]

, 2009-01-08 15:32, pirms 17 gadiem
super es jau taa arii domju labs partseigums tagad sponsoru vajag atrast kaadu vel bet par grafu runajot jo lielaks spelju laiks bus jo labaks pats kljuus taa pat ka ar kalvi ....

mana miiljaaa ask komanda izskatas ljoti labi ar vienu legionaru tas pats mazhutis kaa gjimenes loceklis !!!

PAR LIELU ASK!!!

 +10 [+] [-]

, 2009-01-08 15:32, pirms 17 gadiem
viņš jau tā kā latvijas izlases krustēvs! uz izlsēgšanas spēlēm ierubīsies normāli un tad jau ASK spridzinās un būs interesants sezonas noslēgums!

 +17 [+] [-]

, 2009-01-08 15:33, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Jeee jau trešais pensionārs, malači ASK tā turēt!!
labi ka tu mums taads saglabajies

 +15 [+] [-]

, 2009-01-08 15:33, pirms 17 gadiem
10 LATVIEŠi UN VIENS LIETUVIETIS !!! ALELUUUUJA pat pohas pārgāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Krokodils

 +14 [+] [-]

, 2009-01-08 15:37, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Ta pašol! Nu i, ka 10 latvieši, man pilnīgi pie kājas, konkrēti, latvieši nav rādītajs!
ko tu te kakā, aizej ielogojies www. barons. lv/teenagers_login/ un rausti savu asti.

kapēc man liekas ka pārāk daudz par kaut ko satraucies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-01-08 15:40, pirms 17 gadiem
Nu ta jau likās, ka tas notiks! Kad Visvaldim prasīja šo to par Štelmi, tad smīnēja un teica ka neko vēl neteiks!
Patīkami! ASk tik tiešām Sandi janotur obligāti un garajā galā vēl šo to stipraku vajadzētu! mednis par zaļu,vairak kā pāris minūtes nu nevar! Grafam vienam grūti! Freimanis?!?! Tad redzēs!
Par Lielu ASK!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:40, pirms 17 gadiem
labs papildinājums ASK
Slēpts komentārs: kalninsh87
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Krokodils

 +17 [+] [-]

, 2009-01-08 15:42, pirms 17 gadiem
Krokodil, ja neko sakarīgu nemāki pateikt, tad iemācies arī paklusēt.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:42, pirms 17 gadiem
Krokodils, 15:35, pirms 5 minūtēm, citēt

ya33 rakstīja: labi ka tu mums taads saglabajies

Esmu gan saglabājies, a jums tur dream team Helmanis ( 36) Vītols (35) Štelmahers (34) vajag vēl tanoku dabūt, tam 37 tikai vēl
---------------
Štelmaheram ir 35 gadi
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: onkols
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:45, pirms 17 gadiem
Pēc ilgāku gadu pārtraukuma, atzīstu, ka nu vairs ASK neriebjas... Diezgan jauka komanda... Bet vienalga BKV labaaka!
Slēpts komentārs: onkols

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:47, pirms 17 gadiem
IDEĀLI! Vēl noteikti vajadzētu kādu sakarīgu centru papildus dabūt un tad jau kopējā bilde būtu pavisam jauka.

 +13 [+] [-]

, 2009-01-08 15:47, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: 1974. gada 19.novembris, domā es cirvis esmu vai kā?
To ka tu esi cirvis tu pierādi ar saviem komentāriem

You rulzzz
';
Slēpts komentārs: Krokodils

  +8 [+] [-]

, 2009-01-08 15:48, pirms 17 gadiem
Lieliska ziņa no ASK nometnes.... jācer, ka garais gals tiks arī pastiprināts...
Slēpts komentārs: Krokodils

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:50, pirms 17 gadiem
UUURRRRRAAAAAAAA!
Sen gaidiiju Robja atgriešanos!

 +12 [+] [-]

, 2009-01-08 15:51, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Esmu gan saglabājies, a jums tur dream team Helmanis ( 36) Vītols (35) Štelmahers (34) vajag vēl tanoku dabūt, tam 37 tikai vēl!
Tādā gadījumā labāk Baronam vajadzētu izdarīt "gājienu ar zirgu" un par grašiem izīrēt ASK komandai savu vecāko spēlētāju - Demetrius Alexander (33). Tā teikt, lai vēl viens pensis velk viņus vēl vairāk uz leju..

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:52, pirms 17 gadiem
Patīkami
Nez kā tās finanses, bet vajag jau garo vienu ar! Freimanis vefam izīrēts, nez vai var dabūt atpakaļ! Kādu ārzemnieku!!! Nav jau vairs arī tie letiņi brīvie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:52, pirms 17 gadiem
Yess! Paldies Robertam un novēlu viņam labu veselību un fizisko izturību! To, ka viņš spēlēt māk, neapšaubīs neviens. Pat bimbamleonards ...

 +14 [+] [-]

, 2009-01-08 15:53, pirms 17 gadiem
eu krokodil, ja tev butu pofig un tas nesatrauktu, tad sen jau buutu aizveeris savu muti

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 15:53, pirms 17 gadiem
super! par lielu ASK!
Slēpts komentārs: Krokodils

 +22 [+] [-]

, 2009-01-08 15:54, pirms 17 gadiem
Johaidi - ja nebūtu tā satraumēts Jahovičs, un netrūktu "piķa" , tad nezin kā vēl ULEBā sanāktu...Par tiem pensionāriem - nu ja Štelmahers kapās tādā līmenī kā Helmanis un Vītols, tad var izteikt līdzjūtību tam latviešu klubam kas nāks pretī... Grūti pateikt , kā ASK ies tālāk, bet nu garais bija/ir akūti nepieciešamāks par saspēles vadītāju. Vispār jau visvienkāršāk ASK būtu (tas tīri no skatītāja fantazēšanas operas) - piesaistīt kādu lietuviešu jauno centru tipa perspektīvu. Butauts , lai arī vairs nav ASK, tomēr pārzin lietuviešus kā savu kabatu, bez tam jaunam varētu sasolīt, ka būs viņu izlases trenera acu priekšā (gan jau pret frančiem nebūs pēdējā reize , kad Butauts būs tribīnēs), bez tam BBL varēs pacīnīties par Final four utt. I nemaz lielu piķi nevajadzēs..
Es tikai te domāju - ko tad varētu Barons no latviešiem piesaistīt - jo vairāk domāju , jo mazāk kandidātu paliek... Kad tik LMT gada beigās nepasaka paldies par sadarbību - ne jau par velti Zonne pēkšņi par latviešiem sāka runāt....
Slēpts komentārs: Krokodils

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 15:56, pirms 17 gadiem
laj veicas robi

  +8 [+] [-]

, 2009-01-08 15:56, pirms 17 gadiem
krokodilam un ivaram dereja banus

 +12 [+] [-]

, 2009-01-08 15:58, pirms 17 gadiem
Vitolam nav 35, ka dazs super specialists saka. Vitols 1976 gads, ta ka pagaidam 32, velak 33.

 +13 [+] [-]

, 2009-01-08 15:59, pirms 17 gadiem
Super!
Grafs, Helmanis, Vītols, Štelmahers, Valters (viņam jāplaiek), Bertāns, Kalve, Mažutis + pavasarī Jahovičs un vēl vienu Centru ?!?! Epizodiski Mediss un Mednis!!!
ASK izskatās pat ļoti labi, esot šādā sastāvā.
Sarauj!!!

 +11 [+] [-]

, 2009-01-08 16:00, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Pats paklusee konkreti Ej tālāk dzerstīties, kādas trīs mājas tālāk, neaizmirsti cs uzspēlēt un izmācīties, rīt tev skola!
tipa baigais joks, es skolas jau pirms laba laika esmu pabeidzis, atshkjiribaa no tevis, droshvien ka arodeni vai vakareni taa arii nespeeji pabeigt un dabuuji viltotu maajmaaciibas diplomu

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:01, pirms 17 gadiem
tgd tikai centru

un man viens jau ir ari apdoma, lai gan domaju ka ask to zin labak par mani
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: maris777

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 16:02, pirms 17 gadiem
nu jaam tomeer nebus nemazam tik traki ar to sastavu ask

 +18 [+] [-]

, 2009-01-08 16:02, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Jeee jau trešais pensionārs, malači ASK tā turēt!!
labāk pensionāri ar normālu attieksmi, nekā alkaši bez attieksmes

 +11 [+] [-]

, 2009-01-08 16:03, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: 10 LATVIEŠi UN VIENS LIETUVIETIS !!! ALELUUUUJA pat pohas pārgāja
LABS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:04, pirms 17 gadiem
minētais pārsteigums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-01-08 16:06, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Sandis, lai nāk uz Baronu, cerams, ka viņu Zonnem izdosies pierunāt!
pat vari necereet

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:06, pirms 17 gadiem
kruklis rakstīja: Krokodiil....tu atkal te aardies vissvairaak,vai tad tieshaam tev taa skauzh par ASK....jums baloniem tak vinjsh (Robis) nebija vajadziigs.Tas,ka vinjiem visiem paari pa 30 neko nenoziimee,te tas liimenis ir tik zems,ka shajaa vecumaa vinji veel paskries liidzi jaunajiem.Un cilveeku komandaa komandaa arii pietiekoshi....pamainiisies!
BBL ir tik zems līmenis ka Eiropas grandu 6 vietu sagraujam ar sešiem spēlētājiem. Kā var tik debili domāt, ka šeit ir zems līmenis? Tagad drusku krīze maisa, bet tā BBL ir viens no vadošajiem Eiropas čempionātiem. Kāpēc vienmēr pokemoni noliedz savējos, mazvērtības kompleks?

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 16:08, pirms 17 gadiem
Visi esam Robja fani!

  +8 [+] [-]

, 2009-01-08 16:08, pirms 17 gadiem
aaaaaaaaaaaargh, kaa es gaidiiju sho briidi. THX ASK managementam. veel vienu pusliidz normaalu centru un LBL tituls muuseejais. un arii BBL final 4 buusim iekshaa. taakaa viss rullee. congratz visiem ASK faniem!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 16:08, pirms 17 gadiem
man ir tadas nelagas aizdomas ka barona faniem baigi baigi tas iegrieza ka stelmis ask speeleees !!!! it seviski peec vinju mulkiigajiem komentariem ka piemeram krokodila komentiem .... lai jau d..... ta jau redzes kurs piikstees peedejais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 16:09, pirms 17 gadiem
Vecīt, veselību Tev un parādi ko nozīmē spēlēt basīti izmantojot samadzenes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 16:10, pirms 17 gadiem
Lai veicās. ;]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2009-01-08 16:14, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Pats paklusee konkreti Ej tālāk dzerstīties, kādas trīs mājas tālāk, neaizmirsti cs uzspēlēt un izmācīties, rīt tev skola!
Krokodil, Tu taakaa kliistoshs suns...tikai ne tur iekliidis jau paspeejis 10 komentaarus iedrukaat...nu ko Tu te meklee??? un pie tam ienaac sveshaa sadaljaa un veel grubish...tak seedi savaa balona sadaljaa un runaa par shkjeeli, par esiiti, par coyotefly...nu nenaac ask sadaljaa ja nevari iztikt bez grubiishanas...un ask faniem - tak neatbildat tam beernam, lai seezh un suukaa iikshkji

 +10 [+] [-]

, 2009-01-08 16:15, pirms 17 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: 1) Sen izrunāta tēma, kurā pats Valters ir paudis savu nostāju, ka iet uz klubu, pret kuru sities pēdējos gados, būtu zem viņa morāles.
2) Acīmredzot, Visvaldis viņam maksās tik, lai viņš izvēlētos spēlēt ASK. Tu domā, ka Roberts ietu uz ASK, ja viņam kaut kur piedāvātu 2x vairāk? Te jau atkal Tavs lieliskais kluba duets uzdarbojies (kuriem, starpcitu, nav krīze) - interese bija, bet piedāvāt neko nespēja. Kā jau par visiem spēlētājiem
nu ja, intereseeties arii var par Biedriņu un Co Tikai nevienam taa intereseeshanas neinteresee

 +16 [+] [-]

, 2009-01-08 16:17, pirms 17 gadiem
krokodil..tieshaam..ko taa cepies??//neesi gadiijumaa Zonnes braaleens? (jeb lai Dievish nograapstaas ..Pats!)

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 16:18, pirms 17 gadiem
Lai veicas Turmākajai Roba karjerai ASK cerams pēc šīs sezonas Robis pierādīs sevi kā labu spēlētāju un piedāvās viņam līgumu no kāda eirolīgas kluba bet tie ir tikai mani sapņi

 +28 [+] [-]

, 2009-01-08 16:18, pirms 17 gadiem
Neapceliet Krokodila kungu. Viņš vēl bēdājā par džemperi, ko viņam Dinārs atņēma, tāpēc tāds kašķīgs

 +16 [+] [-]

, 2009-01-08 16:19, pirms 17 gadiem
Kamēr Zonne runā, ASK dara!!!

Roberts noderēs ne tikai kā spēlētājs, bet arī kā labs palīgs jaunajam trenerim Kairim. Lielisks pastiprinājums ASK!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:19, pirms 17 gadiem
vismaz kaut kas...

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 16:20, pirms 17 gadiem
irrr sen gaidīju tagad vēl 5. nr un ir viss kārtībā

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:21, pirms 17 gadiem
Nu, veel tikai BAMBI!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 16:23, pirms 17 gadiem
Vizsmaz Uvelim būs ar ko pēc trenniņa/spēles kafūzī pasēdēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-01-08 16:24, pirms 17 gadiem
man sāk patikt ASK sastāvs. daudz latviešu. priecē, ka spēj turēt līdzi eiropas klubiem vvel tik varetu dabut atpakal buskevicu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:26, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: balons laizis di** ask rigai
Un tu ķipa ar to parādi ka esi ahujenijs vecis?
Daunis nelaimīgais, aizej nopērc smadzenes vai arī paturi savus jēlos tekstus pie sevis.

 +14 [+] [-]

, 2009-01-08 16:27, pirms 17 gadiem
libertines rakstīja: Kamēr Zonne runā, ASK dara!!!

Roberts noderēs ne tikai kā spēlētājs, bet arī kā labs palīgs jaunajam trenerim Kairim. Lielisks pastiprinājums ASK!
Jaa, starp citu...kameer finansiaali varenie baloni laizh valjaa [KM, Gusts?] un gudri runaa [vakardienas zonas intervija], tikmeer uz finansiaali plosiito ASK komandu piesleedzas Robis karoche, vai nu es kko nesaprotu vai baloni ir klaunu organizaacija un arvien vairaak saak likties [arii peec balona fanu komentaariem] ka KM galiigi njiprichom balonu lohu speelee shogad...ka baloni ir klauni saakot ar prezidentu un beidzot ar pashiem speeleetaajiem, kam prioritaate ir esiitis nevis ciiniities laukumaa

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:28, pirms 17 gadiem
vaimanvai rakstīja: Nu, veel tikai BAMBI!!
+1
eu, nu veči - kas pa mīnusiem par to, ka teicu, ka karavīriem tagad katrs papildinājums labs? Cik tad var skriet pa seshiem un cik ilgi bus taadas halavas kā ar BKV un sprančiem? skaidrs, ka papildinājums vajadzīgs, nav zināms, kādu var dabūt par to piķi, kas ir. ot , kur jautājums.
Štelmis Maskavā pārāk spoži neizskatījās, tā kā pagaidām spiedzieni ir tikai par uzvarādu, kuram sen nau redzēti iepretī dajebkāda oficiālu maču statistika.
A Cipruss - tā ir laba doma. Ja tiešām izdotos atriezt Latvijas basinjam vēl vienus 210 cm, kam gan es neticu vairāk par marsiešu ierašanos.

  +8 [+] [-]

, 2009-01-08 16:28, pirms 17 gadiem
Lieliski, veel jaagaida Jahovica atlabsana, un, ta nemaz tik druumi neizskataas, kaut arii paareejiem izdotos notureeties bez traumaam!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 16:29, pirms 17 gadiem
ideali mes tagad ir ok komanda

 +16 [+] [-]

, 2009-01-08 16:29, pirms 17 gadiem
nu re, krokodils aizgāja pildīt mājas darbus vai arii mamma ienāca istabā un lika sakārtot istabinju mazajam bumbulītim zhel ka mammiite nav redzeejusi, kaa mazais deelinjsh atraujas pa seju arena riga un ir pazaudeejis mammas daavaato dzhemperiiti, kuru Dinaars laupija shai trauslajai barona dveeseliitei

 +11 [+] [-]

, 2009-01-08 16:29, pirms 17 gadiem
Trozzkis rakstīja: Jaa, starp citu...kameer finansiaali varenie baloni laizh valjaa [KM, Gusts?] un gudri runaa [vakardienas zonas intervija], tikmeer uz finansiaali plosiito ASK komandu piesleedzas Robis karoche, vai nu es kko nesaprotu vai baloni ir klaunu organizaacija un arvien vairaak saak likties [arii peec balona fanu komentaariem] ka KM galiigi njiprichom balonu lohu speelee shogad...ka baloni ir klauni saakot ar prezidentu un beidzot ar pashiem speeleetaajiem, kam prioritaate ir esiitis nevis ciiniities laukumaa
es tev piekrītu, bet nu varēji jau bik maigāk to pasniegt

 +10 [+] [-]

, 2009-01-08 16:29, pirms 17 gadiem
skaisti!

 +19 [+] [-]

, 2009-01-08 16:30, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: balons/USA afrinakju nigeru su** ne klubs balons neko nespej padarit viniem pat treneris sakarigs nav kursh spetu dot interviju
Es arī esmu par ASK, taču nevajag jau bezsakarīgi apd****..

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:31, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: balons/USA afrinakju nigeru su** ne klubs balons neko nespej padarit viniem pat treneris sakarigs nav kursh spetu dot interviju
ei tu nost, tik mazi čibriki arī jau zina kas il datols un eSpolts.lv?

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 16:32, pirms 17 gadiem
Gribētos dzirdēt Roberta paša komentāru, piemēram, par to, kādas šobrīd ir viņa sportiskās ambīcijas, t.i., cik ilgs ir līgums ar ASK, un izejot no tā ...
Slēpts komentārs: krko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:35, pirms 17 gadiem
krko rakstīja: Ja jau Stelmahers nav vajadzìgs nevienai eiropas komandai, kapèc ASK panema vinu? Täpat skaidrs ka nespèlès vins ar pilnu slodzi, jo baidìsies ka atkal traumu nedabü. Laiks vinam pensijä iet
skaties,ka pašam zobi nesāk birt ārā stulbības runājot

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:36, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: es dir** jo balona fani dir** ask virsu sorry bet vinju pokemoni uz 13 gadiem ir ...
ahahhahaha eu, teletūbij, tad jau tev ir veseli 14,koa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 16:37, pirms 17 gadiem
Onka rakstīja: Johaidi - ja nebūtu tā satraumēts Jahovičs, un netrūktu "piķa" , tad nezin kā vēl ULEBā sanāktu...Par tiem pensionāriem - nu ja Štelmahers kapās tādā līmenī kā Helmanis un Vītols, tad var izteikt līdzjūtību tam latviešu klubam kas nāks pretī... Grūti pateikt , kā ASK ies tālāk, bet nu garais bija/ir akūti nepieciešamāks par saspēles vadītāju. Vispār jau visvienkāršāk ASK būtu (tas tīri no skatītāja fantazēšanas operas) - piesaistīt kādu lietuviešu jauno centru tipa perspektīvu. Butauts , lai arī vairs nav ASK, tomēr pārzin lietuviešus kā savu kabatu, bez tam jaunam varētu sasolīt, ka būs viņu izlases trenera acu priekšā (gan jau pret frančiem nebūs pēdējā reize , kad Butauts būs tribīnēs), bez tam BBL varēs pacīnīties par Final four utt. I nemaz lielu piķi nevajadzēs..
Es tikai te domāju - ko tad varētu Barons no latviešiem piesaistīt - jo vairāk domāju , jo mazāk kandidātu paliek... Kad tik LMT gada beigās nepasaka paldies par sadarbību - ne jau par velti Zonne pēkšņi par latviešiem sāka runāt....
Ka tik nesanāk ar to lietuviešu entru kā Baronam ar Cukinas!!
Gaidu nākamās spēles, īpaši nākamo pret Baloniem!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:39, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: es dir** jo balona fani dir** ask virsu sorry bet vinju pokemoni uz 13 gadiem ir ...

youtube.com: YouTube - FUCK U ASK- BU sing before game reku ir balona fani.. ka tadiem urlam var nedi**
bļin visparms jāsāk pašam ar sevi..ja neviens pie viņiem nelīdīs, tad cerams ka šeit nebūs runa par baronu..chill vecais..un izskatās ka tev pašam nav vairāk pa 15 ..vai arī ignore viņus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-01-08 16:41, pirms 17 gadiem
jej bogu.. kur tā Latviešu tauta aiziet
saprotu.. var jau uzdirst pa retam kādam [tak fani tā dara ]
BET NEJAU KATRĀ RAKSTĀ

un tagad tiešām sāk likties ka daži Barona fani ir sukas provokatori
un daži ask fani kas nespēj saturēt savus hormonus kko atbild. skumji
Slēpts komentārs: Monošprice
Slēpts komentārs: krko

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:46, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Esmu gan saglabājies, a jums tur dream team Helmanis ( 36) Vītols (35) Štelmahers (34) vajag vēl tanoku dabūt, tam 37 tikai vēl!
Helmanis ir 9 reizes vecāks par tevi

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:47, pirms 17 gadiem
Labs. Komanda izskatās diezgan patīkami. Robis lieliski iederētos šajā komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:49, pirms 17 gadiem
krko rakstīja: Egils34 nu draudèt nav mäksla, un stelmaheram ir pensijä sen jäiet
es jau nedraudu es saku lai nešļupsti

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:51, pirms 17 gadiem
(Monosprice citäts) jä un pa lèto Kobe tad vispär tikai uzvaras... domä taks ko raksti...

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:53, pirms 17 gadiem
Tu krko pats domā ko raksti! Skatos lejupslīde sagrāvusi arī tavu prātu...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:55, pirms 17 gadiem
(egils34 citäts) pèc kä tu spried ka es slupstu? Nu pasaki kaut vienu kas stelmaherä tik labs, iznemot pieredzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:58, pirms 17 gadiem
krko rakstīja: (egils34 citäts) pèc kä tu spried ka es slupstu? Nu pasaki kaut vienu kas stelmaherä tik labs, iznemot pieredzi.
viņš ir labākais saspēles vadītājs Latvijā (protams miglinieks bij labāks),un saspēles vadītājam pieredze ir galvenā īpašība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:59, pirms 17 gadiem
(monosprice citäts) tu domä esi baigais asprätis uzrakstot par biedrinu. Nè nu bija bija smieklìgi

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 16:59, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Jeee jau trešais pensionārs, malači ASK tā turēt!!
tev viepli vienkārši skauž, ka tavs barons nevar nevienu labu spēlētāju nopirkt, izņemot Aleksanderu.
pat tavos komentāros var redzēt, ka esi aizsvilies, jo jūti, ka baronam būs smagi pa dirsu ar šādu ASK sastāvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 17:01, pirms 17 gadiem
The one and the only rakstīja: pat tavos komentāros var redzēt, ka esi aizsvilies
Un kāpēc tagad aizsvilies tu?
bleg, tak uzlikt IGNORE nav grūti.
nebūs jāsapiš sev diena un citiem.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 17:03, pirms 17 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: Un kāpēc tagad aizsvilies tu?
bleg, tak uzlikt IGNORE nav grūti.
nebūs jāsapiš sev diena un citiem.
Vēlviens tāds ir krko

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 17:05, pirms 17 gadiem
Bet vai jèga bija vinju nemt . Vins taks nespès noskriet visu spèli, kas bütu jävar saspèles vadìtäjam

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 17:06, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Pats paklusee konkreti Ej tālāk dzerstīties, kādas trīs mājas tālāk, neaizmirsti cs uzspēlēt un izmācīties, rīt tev skola!
Krokodil - aizveries lūdzu es pat nebrīnos, ja izdarītu pašnāvību vai sāktu griezt vēnas šovakar, jo tev ir nenormāla skaudība par to, ka tavs balons/USA ir mēsli, bet ASK reāli nopērk labus spēlētājus

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:07, pirms 17 gadiem
krko rakstīja: Bet vai jèga bija vinju nemt . Vins taks nespès noskriet visu spèli, kas bütu jävar saspèles vadìtäjam
Saki kad komandai vieglāk spēlēt, kad tai ir viens saspēles vadītājs vai kad ir 2 labi saspēles vadītāji? Ganjau savu spēles laiku nopelnīs ar darbu

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:08, pirms 17 gadiem
Ura! Par Robi!
Varbūt,pateicoties ekonomiskajiem apstākļiem,sāks īstenoties V.V. iepriekš pasniegtā ideja par viena laba kluba izveidi Latvijā. Jau laiku klīst rumours par dažu labu klubu apvienošanos,arī bankrotu...
Būtu labi arī Bērziņu iesaukt armijā!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 17:15, pirms 17 gadiem
super, tieši 10 gadi aprit kad čalis atgriežas mājās
Slēpts komentārs: krko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:22, pirms 17 gadiem
Atslābsties, trenneris jauns un progresīvs tāpēc par centru var ņemt Helmani un tad sanāk riktīgs small ball

Nenormāls prieks par Robi, tieši saspēlnieks bija ļoti vajadzīgs, ja būtu naudiņas garajam, bet var jau arī tāpar kaut kā...

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:24, pirms 17 gadiem
krko rakstīja: (monosprice) vot i sprice labäk protams ja ir vairäki vienlìdzìgi spèlètäji, bet ne jau stelmahers bütu tas kuru vajadzèja panjemt. Panjèma vinu tikai tapèc ka uzvärds vinam täds. Ja jau vins tik labs tad kapèc vins nespèlè eirokìgä?
Ko tavuprāt vajadzēja paņemt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:28, pirms 17 gadiem
krko rakstīja: (monosprice) vot i sprice labäk protams ja ir vairäki vienlìdzìgi spèlètäji, bet ne jau stelmahers bütu tas kuru vajadzèja panjemt. Panjèma vinu tikai tapèc ka uzvärds vinam täds. Ja jau vins tik labs tad kapèc vins nespèlè eirokìgä?
ar tevi nav jēga diskutēt - īsti normāls tu neesi

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:30, pirms 17 gadiem
striker rakstīja: Ura! Par Robi!
Varbūt,pateicoties ekonomiskajiem apstākļiem,sāks īstenoties V.V. iepriekš pasniegtā ideja par viena laba kluba izveidi Latvijā. Jau laiku klīst rumours par dažu labu klubu apvienošanos,arī bankrotu...
Būtu labi arī Bērziņu iesaukt armijā!
vienīgais spēlētājs, kas simpatizē balonā

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 17:31, pirms 17 gadiem
vareeja jau Sundovam tomeer sagrabinaat,tik daargs jau nu vinsh nebija..

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:32, pirms 17 gadiem
Patīkama ziņa.Lai gan Štelmahers nav labākajā formā bet gan jau savas minūtes nospēlēs godam un komandai palīdzēs.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 17:35, pirms 17 gadiem
(monosprice) ask jau bankrots ko ta vinji panemt var. Nu no latviesiem jau tocna nav kn njemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 17:36, pirms 17 gadiem
Kur rodas tādi cirvji kā krokodils????? Pēdējā laikā nu konkrēti sāk piebesīt!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 17:41, pirms 17 gadiem
Par saukļiem - laikam kāds no ultrām bijis uz Angliju strādāt un futbola spēlēs saklausījies tās dziesmas un paņēmis! Phe

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:44, pirms 17 gadiem
Kamazist. Lai tak vinji sauc ko grib, käda starpìba. Domä esi labäks par viniem

  +8 [+] [-]

, 2009-01-08 17:45, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: 1974. gada 19.novembris, domā es cirvis esmu vai kā?
Laikam jau ka esi!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 17:46, pirms 17 gadiem
ka tik ar sito nav pateikts paldies valteram

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:47, pirms 17 gadiem
Iversons.
Vo vo...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:48, pirms 17 gadiem
BK BARONS fani reali iesukaa,vajadzetu vinus izolet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:50, pirms 17 gadiem
Nu, tas izskatas pec ta, ka Valters cel cepuri ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:52, pirms 17 gadiem
Ļoti laba ziņa, tagad tikai vēl viens centrs un viens 4.numurs pieklājīgi jādabū!!!! Tad var spēlēt un uz kko cerēt..

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:53, pirms 17 gadiem
Varētu Skirmantu aizņemties no BKV.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 17:54, pirms 17 gadiem
Speedman rakstīja: mutīti aizpisī.si, varoni?
Nav jabut varonim,lai iedotu biete BARONELIEM,driz taa vispar klus par ikdienu,ta ka urleni pierodat pie zilumiem

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:57, pirms 17 gadiem
Kamazist. Uzliec mìksto lai vini saka ko grib, viedokli izteikt nevienam nav aizliegts. Un runäjot par faniem, kas pa faniem ta latvijä var büt, täda lìmenja klubiem tädi fani redzot ka plivina tur lielos karogus smieties jäsäk...

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 17:58, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Nu da kāds labāks.....? runa ir par to, ka baronieki beztolkā sprēgā par to ,ka ask paņēmuši saukli no Žalgira....paši jau domā, ka neviens to nezin, ka viņi pārsvarā visu ir paņēmuši no citiem faniem....
Fakts.
1)Gan Barons, gan ASK ir paņēmuši pāris internacionālas melodijas/ saukļus utt. Nekad neviens vairs nepateiks, kur tad bija tā komanda (kkur senajā Grieķijā ), kas to dziedāja pirmie.
.
2)Tai pat laikā tā ir pilnīgi normāla prakse kaut ko mācīties no laba piemēra, neredzu tur problēmu. Piem, no lietuviešu faniem ir ļoti daudz ko pamācīties.
.
3)Gan Baronam, gan ASK ir pāris tīri forši arī savi/oriģināli saukļi, so strīdi lieki.
.
4)Pati šī diskusija par tiem saukļiem ir bezjēdzīga. Tā varētu būt aktuālāk teiksim Ventspilī, kur sauklis ir gandrīz tikai viens, šim fanu pulciņam gan ieteiktu kko janu iemācīties (kaut vai no kāda laba piemēra).

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 18:01, pirms 17 gadiem
Paldies Štelmaheram, ka šajā grūtajā ekonomiskās krīzes laikā, viņš mūs tomēr nepamet nelaimē, jo ar sešiem spēlētājiem ir diezgan grūti spēlēt visu laiku.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 18:01, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: balons sucks ass! tiesham pretiga komanda jo tur nigeru daudz
Ceru domājoši cilvēki neuzskatīs tevi par visu fanu etalonu. Ar rasistiskām piezīmēm vecīt, Tu cel neslavu arī savējiem.
BET.. piekrītu, ka Baronam tiešām ir šaušelīga leģionāru pārprodukcija un 3 latvieši, tas nav īsti forši, arī skatītājam nepatīk, taču pēdējā intervijā jau Zonne arī teica, ka to apzinās un kko mainīs. Dzīvosim redzēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 18:09, pirms 17 gadiem
Tukumists: Tukums rakstīja: tu siikais spraagoni,dievs nedod es tevi kaadaa speelee nokjershu,zobus visus tev pider izdauziishu,ska meesls,kaut nu tu tikai buutu pilngadiigs.
vēlviens garīgi slims cilvēks bet neko darīt, arī tādi diemžēl pa ielām staigā vēlu veiksmi izārstēties. es domāju, ka psihologs te pat palīdzet nevar. traģiski īstenībā

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:10, pirms 17 gadiem
The one and the only rakstīja: vēlviens garīgi slims cilvēks bet neko darīt, arī tādi diemžēl pa ielām staigā vēlu veiksmi izārstēties. es domāju, ka psihologs te pat palīdzet nevar. traģiski īstenībā
nu tak neredzi? shis tak no Tukuma

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 18:10, pirms 17 gadiem
Visticamäkais jau ka sitä pédèjä sezona ASK. Näkamsezon nebüs täda vairs

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 18:12, pirms 17 gadiem
Tukums rakstīja: tu siikais spraagoni,dievs nedod es tevi kaadaa speelee nokjershu,zobus visus tev pider izdauziishu,ska meesls,kaut nu tu tikai buutu pilngadiigs.
veel viens krancis [kopaa ar krokodiila kungu], kurshs ne tur iekliidis un grubit...nelien ne-balona sadaljaas, ja nemaaki savaldiities, mazgadiigais urljuk...jaa, es arii ieeju balona sadaljaas pateikt kaadu "gudru domu", bet es vismaz tur nelamaajos...goda vaards, nu nav tak maaksla pateikt to ko Tu mazgadiigais urljuk pateici te augstaak...nu tak pasaki ar jokiem [kautvai tikai tev saprotamiem] to kas tev nepatiik, pasaki ar erudiiciju, nevis vienkaarshi lamaajies...te tomeer nav maskachka...
Slēpts komentārs: geilords fakers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:37, pirms 17 gadiem
krko rakstīja: Visticamäkais jau ka sitä pédèjä sezona ASK. Näkamsezon nebüs täda vairs
...tieši tā...būs cits nosaukums!

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:39, pirms 17 gadiem
Cuk1n1 rakstīja: Atceroties Ciprusu izlasē viņš bija pat sūdīgāks par Grafu !!

Veiksmi Štelmaheram :*
tu doma to EČ kval kur vinsh izlasi vilka ?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 19:09, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: balons/USA afrinakju nigeru su** ne klubs balons neko nespej padarit viniem pat treneris sakarigs nav kursh spetu dot interviju
Cik labi, ka apr treneri ierunājies. Esportā ir publicēts matreāls no Sporta avīzes, ka tāda trenera Keira Lietuvā vispār nav. Un , ka viņš ir tāds pats viltvārdis kā Trajkovičs.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 19:21, pirms 17 gadiem
Man tak pohuj , kas tajā ASK notiek.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 19:24, pirms 17 gadiem
Rey Booyaka, Pilnībā piekrītu, sākat tak pa Baronu fanot, lohi tikai pa ASK fano!!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 19:25, pirms 17 gadiem
Kafija rakstīja: Rey Booyaka, Pilnībā piekrītu, sākat tak pa Baronu fanot, lohi tikai pa ASK fano!!
Sīkaļas līdz 10. gadiem fano par ASK . Īsti veči , fano par Baronu.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 19:26, pirms 17 gadiem
Nebūtu valtera neviens nefanotu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 19:27, pirms 17 gadiem
Kafija rakstīja: Nebūtu valtera neviens nefanotu!!
Neviens nefano par Valteru , visi fano par viņa frizūru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 19:29, pirms 17 gadiem
artk rakstīja: Balons nekad neparspes, jo ASK riga ir latviska komanda, bet Balons/USA nav ko latvija viniem darit manuprat!

PAR LIELU BALONS/USA BANKROTU!
Normunds Beinārs tevi piekautu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 19:30, pirms 17 gadiem
artk, ej ar saviu Analo saskares kanālu droņīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-08 19:33, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: sākat fanot par baronu sākat tajā tavā teikumā vnk tā sit cauri tāds lētums un tāds bērna cienīgs piesitiens , uzreiz var noprast tavu aptuveno vecumu......
Spriežot pēc tā ka tu fano par smagajām automašīnām , noprotu , tev ir apmēram zem 8. gadiem!

     [+] [-]

, 2009-01-08 19:34, pirms 17 gadiem
Novēlu pašam Artk bankrotu!

     [+] [-]

, 2009-01-08 19:39, pirms 17 gadiem
Rey Booyaka rakstīja: Novēlu pašam Artk bankrotu!
Tew kads kaut ko prasija?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 19:43, pirms 17 gadiem
labakais irbe always rakstīja: Tew kads kaut ko prasija?
Man pohuj.

  +9 [+] [-]

, 2009-01-08 19:47, pirms 17 gadiem
Rey Booyaka rakstīja: Man pohuj.
Novēlu Tev banu!
Slēpts komentārs: Zirgu zaglis

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 19:50, pirms 17 gadiem
Tukums rakstīja: a tu esi pilniigs jefinjsf,ja tu peets nika spried,ka es esmu no Tukuma,tad peec tava nika jaasaprot ,ka tu dziivo apakshbksees(viirieshu)
nu es vismaz neesaaju virisehu apakshbikshes atshkjiribaa no tevis kuram vel pamperi ir jaaneesaa mazuliit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 19:53, pirms 17 gadiem
Tukums rakstīja: a tu esi pilniigs jefinjsf,ja tu peets nika spried,ka es esmu no Tukuma,tad peec tava nika jaasaprot ,ka tu dziivo apakshbksees(viirieshu)
Da nav jegas strīdeties ar viņiem, tur takš katram pa 100 profiliem esportā. Tas pats, kas ar vējdzirnavām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 20:03, pirms 17 gadiem
noslēpumainais rakstīja: Ļoti laba vēsts, ja vēl dabūtu kādu centru (kaut vai Ciprusu), sastāvs būtu vēl labāks
CIPRUSS nevar , viņam jāspēlē Rīgas Dinamo hokejs

     [+] [-]

, 2009-01-08 20:13, pirms 17 gadiem
beiziiters rakstīja: CIPRUSS nevar , viņam jāspēlē Rīgas Dinamo hokejs
A ko Cipa ar savu augumu vienkārši noguļas vārtu priekšā izstieplj rokas un viss, neviens golu neiemetīs..... Iedomājies Cipa Pruseka vietā - 2.10 plus viss vārtsarga ekipējums izskatītos vairāk, kā iespaidīgi .Ok, koments nevietā, sorry šodien labi iekapājām.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:15, pirms 17 gadiem
Rey Booyaka rakstīja: Sīkaļas līdz 10. gadiem fano par ASK . Īsti veči , fano par Baronu.
Un to saka cileks, kurs pats ir 12 gadus vecs! Lai vai ka - man ari patik Barons, jau sen par viniem fanoju, tacu prieks par Robi - vinam ASK bus labi, daudz dabus spelet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-08 20:24, pirms 17 gadiem
Beidzot arī kādas labas ziņas no ASK nometnes!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:41, pirms 17 gadiem
Edison rakstīja: Beidzot arī kādas labas ziņas no ASK nometnes!!!!!
pēc neoficiālām ziņām, ASK vēl šodien pievienojušies Leo un Bimbamols, tagad vismaz komentos Ask būs nepārspējami . Vwsjo spiežu pogu begt darbu, jo savadāk kaut ko pateikšu ne to, šodien laba diena bija........

     [+] [-]

, 2009-01-08 20:45, pirms 17 gadiem
Māri grigali mums ir veel arii helmanis

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 20:46, pirms 17 gadiem
Jūs gan vāraties bezjēgā , tač lai viņiem tiek tie pensionāri !

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 20:47, pirms 17 gadiem
Nu redz, drīzumā Barons sagaidīs rociņas mājienu no LMT un NORDEA.
Par leilu ASK !

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:49, pirms 17 gadiem
Atbalsts rakstīja: Nu redz, drīzumā Barons sagaidīs rociņas mājienu no LMT un NORDEA.
Par leilu ASK !
un IEmesls? Mani argumenti:
1) Cilvēki pa telefonu runās, jo tas ir vitāli svarīgi, tāpēc nauda LMT būs.
2) Nordea bija vienīgā banka latvijā pērn, kura strādāja ar peļņu ( 15%)

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:56, pirms 17 gadiem
Atbalstu ASK un esmu optimists, BET skaidrs, ka Štelmahera pievienošana vēl neko nemaina. Lai uzvarētu grandu (Nu Barons tagad ir grands, tuvākajam sekotājam tagad laikam jau budžets vismaz 2reiz mazāks) vajag vēl vismaz 2lieliskus spēlētājus. Kāds starpcitu ir Valmierai, sooo pagaidām esam vēl tādā Valmieras, BKV līmenī (labākajā gadījumā)
Tas ka ASK turpina uzvarēt patīkami šokē arī mani, par to lūdzu nejautāt.

     [+] [-]

, 2009-01-08 21:00, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Forši, ka Robis spēlēs LV, tikai diez vai šī bija labākā iespējamā ziņa "ASK", kuriem vairāk par visu vajadzīgs labs centrs. Bez centra viņi ir un paliek LV izlases spēlētāju formas kačātāji, bet nekas vairāk.
un kas tu pa kačātāju esi? murgu?

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 21:01, pirms 17 gadiem
Štelmahers pēdējo reizi Latvijas klubā spēlēja 1997./98. gada sezonā ''ASK Brocēni/LMT''- vienk bija 11 gadus izgājis, interesanta atgriešanās.
(Un tikai nesakiet, ka ASK nav daļējs Broču turpinājums, juridiski varbūt nav, bet reāli ņemot nu ir jau)

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 21:02, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Štelmahers pēdējo reizi Latvijas klubā spēlēja 1997./98. gada sezonā ''ASK Brocēni/LMT''- vienk bija 11 gadus izgājis, interesanta atgriešanās.
(Un tikai nesakiet, ka ASK nav daļējs Broču turpinājums, juridiski varbūt nav, bet reāli ņemot nu ir jau)
Ir, ir, tik no Brocēnu sastāva vēl pietrūkst Vecvagars un Šneps

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 21:02, pirms 17 gadiem
"Forši, ka Robis spēlēs LV, tikai diez vai šī bija labākā iespējamā ziņa "ASK", kuriem vairāk par visu vajadzīgs labs centrs. Bez centra viņi ir un paliek LV izlases spēlētāju formas kačātāji, bet nekas vairāk."
Nu Kambalam tā arī bija, jā! Bet savā ziņa man tas tikai patīk, vismazLatvijas izlasei kačā, nevis kādai citai...

     [+] [-]

, 2009-01-08 21:04, pirms 17 gadiem
The one and the only rakstīja: Ir, ir, tik no Brocēnu sastāva vēl pietrūkst Vecvagars un Šneps
Aha, bet sastāvs tagad ASK vienk labais Varbūt ne spēka ziņā mūsdienu LBL, bet tieši uzvārdi Grafs, Štelmahers, Helmanis, Vītols Toč vajag Šnepu un Bagiju vēl

     [+] [-]

, 2009-01-08 21:17, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Aha, bet sastāvs tagad ASK vienk labais Varbūt ne spēka ziņā mūsdienu LBL, bet tieši uzvārdi Grafs, Štelmahers, Helmanis, Vītols Toč vajag Šnepu un Bagiju vēl
jā un LBL pietrūkst "Bonuss"

     [+] [-]

, 2009-01-08 21:18, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Aha, bet sastāvs tagad ASK vienk labais Varbūt ne spēka ziņā mūsdienu LBL, bet tieši uzvārdi Grafs, Štelmahers, Helmanis, Vītols Toč vajag Šnepu un Bagiju vēl
Tiem laiks atpūsties tik tiešām ceru, ka Roberts spēs kaldināt ASK uzvaras un vajag kādu labu centru
Skatos Cibonas spēli - Šundovam debija, gan nevisai laba, 7 pts 2pt 1/6

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 21:29, pirms 17 gadiem
Ārprāc!!!! šito palaidu šodien garām! Lieliski!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 22:06, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: un IEmesls? Mani argumenti:
1) Cilvēki pa telefonu runās, jo tas ir vitāli svarīgi, tāpēc nauda LMT būs.
2) Nordea bija vienīgā banka latvijā pērn, kura strādāja ar peļņu ( 15%)
1.) Vai LMT buus gatavi dot savu naudu komandai, kas nereklamee ziimolu, jo labu reklaamu dod uzvareetaaji, kaa piemeeramt to Barons pagajushaa gadaa izdariija, shogad pat kauns par sansiegumiem ar Taadu sastaavu, gribeetos lai chali saprot kad savs laiks tuseet savs straadaat bez attieksmes nekas nenotiks
2,) Tas pats kas punktaa nr. 1 jaa un par tavu 15% peļņu, saliidzini naudas apgroziijumu un krediitriska procentu pirms te meetaa gudro LV shii banka veel ir beerna liimenii pret grandiem SEB, SWEDBANK un veco PAREX skaidrs kaa veel pelniis jo klienti ir mazie nevis lioelaas firmas kas visas tagad bankrotee un krediitus nevar atdot

P.s. prieks par Robi, ceru visi ASK esporta.lv lielie atbalstiitaaji(ne visi) spees piecelt savas pakalas un aiziet atbalstiit komandu uz areenu, pagajushaa speele pat kauns palika par fanu "puuliem" vai tiesham gribat buut baronelu liimeni kam jaamet briibiletes pakal lai vilktos uz speeleem, nav domaats uz tiem kam daudz jaastraadaa un aarpusriigas iedziivotaajiem, bet visiem riidziniekiem
p.p.s. Par lielu ASK
p.p.p.s. arkt=LO.HS ne jau tu pazemo baronu tu apkauno ASK ar savu stuulbumu, nevajag mums shitaadus fanus, izaugsi par taadu pashu krokodiilu kaa peedeeja laika paargudraako komenteetaaju
p.p.p.p.s. lai nerastos lieki komentaaari no nelabveeliem atziishos- man ir 21 gads

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 22:16, pirms 17 gadiem
Es vēl tomēr gribētu papildināt, ka diez vai sponsoriem būtu jādod nauda vienas NEprofesionālās komandas uzturēšanai.. Nafig ? LAi Nordea un LMT atbalsta ASK ! Klintson ! Nu ka marš pie Bindes un Siksna !

     [+] [-]

, 2009-01-08 22:24, pirms 17 gadiem
Sezonas noslegums japavada vieglākā režīmā, nakamsezon vares sākt domat par trennera karjeru.Lai veicas!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 22:37, pirms 17 gadiem
Man liekas drīzāk ASK jārunā ar Tele2, tak jau tagad man visi paziņas no LMT uz Tele2 pāriet, so pieļauju ka drīz tas absoluti dominēs. Nu jā, manuprāt, jārunā ar tele2
plus arī viņiem būtu ko stadīt priekšā LMT, tāds duelis basketbola laukumā Tas protams tikai sapnis mans
Slēpts komentārs: Spararats

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:29, pirms 17 gadiem
nice

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:37, pirms 17 gadiem
Tas jau vairs nebūs ASK, bet vecie Broči, vajag tikai Bagiju ar Šnepu un viss aiziet

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 23:41, pirms 17 gadiem
Shis noteikt ir tas paarsteigums par ko teica sporta studijaa Prieks par Shtelmaheru,buus interesanti paveerot vinja speeli

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:41, pirms 17 gadiem
1. Neviena banka Latvija nesrada ar pelnu, tas vienkarsi nav iespejams.
2. LMT noteikti var atlauties sponsoret, bet vienigi cik ilgi vini gribes verot to, ka komanda, kas ir reali paslaik ar vislabakajiem lidzekliem nespej neko sakarigu paradit, vienigi visu sezonu itka veidot sastavu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 23:47, pirms 17 gadiem
Štelmis ir labs papildinājums, vismaz ar pieredzi, kas leģionāriem aizejot, būs ļoti vajadzīga!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:54, pirms 17 gadiem
[quote spararats]
Redz kaa, visi peekshnji patrioti! Atceros, peernaas sezonas saakumaa Baronam biija latviskaakais sastaavs no top triis komandaam! Tad tik visi vienaa balsii kliedza, ka klubs nav izlase, klubam rezultaati, utt, tagad visi peekshnji paarmetushi kazjokus uz otru pusi!
... Protams,ka par labu basketbolu,kuru rāda mūsu pašu spēlētāji,ir divkāršs prieks,man nav iebildumu redzēt to pašu arī cittautiešu izpildījumā,ja vien viņi cīnās un rāda to,par ko mēs mīlam šo spēli.(Gustas,Adomaitis,Hlebovickis,bieži Aleksanders u.c.)
Šosezon Barons ir caurstaigājamā sēta,kurā īsu brīdi pieturvietu ir un bija raduši tie,kam bieži vien spēlēt īpaši negribējās,bet uz naudas saņemšanu gan bija kāri.Kas notiek Baronā patreiz,to mēs redzam un nav korekti salīdzināt pagājušas sezonas Komandu ar šodienas kompāniju.. Žēl,ka Bērziņa un Šķēles progress līdz ar to apstājies,ceru,ka Gdaņskā viņi būs uz strīpas.
Un nav ko pārmest līdzjutējiem,nevajag viņus par galīgiem auniem turēt-t.i. cerēt,ka neredzam baronu attieksmi pret spēli,lidz ar to arī attieksmi pret visiem viņu faniem. Neviens jau nav tik aprobežots,lai tikai principa pēc saglabātu savu nostāju,kā piem.b.Rubiks, kaut kādu ideju vārdā.Tieši šajā laikā ir vērts atcerēties Raini,kas runāja par izdzīvošanas saistību ar mainību.Ja Barons mainīsies pozitīvā nozīmē,arī fani kļūs tādi paši un neviens "kažoku uz otru pusi nemetīs".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-09 00:26, pirms 17 gadiem
veejainis rakstīja: 1. Neviena banka Latvija nesrada ar pelnu, tas vienkarsi nav iespejams.
2. LMT noteikti var atlauties sponsoret, bet vienigi cik ilgi vini gribes verot to, ka komanda, kas ir reali paslaik ar vislabakajiem lidzekliem nespej neko sakarigu paradit, vienigi visu sezonu itka veidot sastavu.
1. - te nu gan veciit Tu galiigi skjeersaam aizmauci...

     [+] [-]

, 2009-01-09 00:26, pirms 17 gadiem
The one and the only rakstīja: Ir, ir, tik no Brocēnu sastāva vēl pietrūkst Vecvagars un Šneps
nu Vecvagars taapat naaca uz visaam speeleem kopaa ar Robi

     [+] [-]

, 2009-01-09 05:27, pirms 17 gadiem
būs kārtīga skrien un met komanda - neredzu centrus, turpretim īsais gals ok.. te jau kāds minēja ka izskatās pēc 90 bročiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-09 08:47, pirms 17 gadiem
man šķiet, cipruss kļuvis par galdnieku.
Lai kapā ar mazajiem, uzreiz visiem pretinieku garajiem radīsies problēmas...

     [+] [-]

, 2009-01-09 09:11, pirms 17 gadiem
Štelmahers pēdējo reizi Latvijas klubā spēlēja 1997./98. gada sezonā, kad palīdzēja par Latvijas čempioniem kļūt ''ASK Brocēni/LMT'' komandai.
----------------------------------------------------------------
Apsveicu Robi ar atgriešanos komandā, kuras nosaukumā Brocēni/LMT mainījies uz Rīga! Novēlu parādīt lielisku basketbolu!

     [+] [-]

, 2009-01-09 09:27, pirms 17 gadiem
veejainis rakstīja: 1. Neviena banka Latvija nesrada ar pelnu, tas vienkarsi nav iespejams.
2. LMT noteikti var atlauties sponsoret, bet vienigi cik ilgi vini gribes verot to, ka komanda, kas ir reali paslaik ar vislabakajiem lidzekliem nespej neko sakarigu paradit, vienigi visu sezonu itka veidot sastavu.
Ļoti zinoš par bankām esi?
Banku sektors bija un joprojām ir pelnošākā nozare Latvijā...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-09 10:55, pirms 17 gadiem
ASK nav nemaz tik veca komanda, videjais vecums 26 gadi un Barons ir 24