Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Autors: Māris Noviks

Edgars Jaunups: "LBL finālu kalendārs – bezatbildīgs pret spēlētājiem"

Edgars Jaunups: "LBL finālu kalendārs – bezatbildīgs pret spēlētājiem"
"VEF Rīga" prezidents Māris Martinsons un Edgars Jaunups 2016. gada 22. februārī VTB līgas spēlē pret "CEZ Nymburk"
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

"Sezona beidzās ļoti nepatīkami, taču būtu gļēvi un nepelnīti zaudējumu "Aldaris" LBL finālā uzskatīt par galvenā trenera Jāņa Gailīša zaudējumu," pirmdien, 6. jūnijā, telefonsarunā ar Sportacentrs.com teica basketbola kluba "VEF Rīga" padomes priekšsēdētājs Edgars Jaunups.

Kādi ir pirmie secinājumi pēc 2016. gada sezonas?
Šī bija grūta un smaga sezona. Tās vidū piedzīvojām galvenā trenera maiņu, veicām izmaiņas sastāvā. Sezona beidzās ļoti nepatīkami, ar sāpīgu zaudējumu izšķirošajā spēlē. Uzdevumi nav izpildīti. Tā ir basketbola un sporta sastāvdaļa – ja visu varētu paredzēt, nebūtu interesanti ar to nodarboties.

Sezonas emocijas – krāšņas, spilgtas un spēcīgas. Tādas emocijas cilvēkiem rada motivāciju iesaistīties basketbola atbalstīšanā un organizēšanā. Tālākus secinājumus izdarīsim pēc kluba vadības tikšanās. Izanalizēsim kļūdas, tai skaitā sastāva veidošanas kļūdas, lai nākotnē censtos tās neatkārtot.

Kāda varētu būt kluba izvēle starp Basketbola Čempionu līgu, VTB Vienoto līgu un Latvijas Basketbola līgu? Pēdējā ir iespēja aizvadīt divus vai četrus apļus.
Čempionu līga uz mums pagaidām neattiecas, jo vieta pamatturnīrā garantēta tikai Latvijas čempioniem. Par to jālemj Valmierai. VTB līga devusi ļoti daudz gan VEF, gan Latvijas basketbolam – īpaši spēlētājiem, kuri, tajā spēlējot, varējuši sevi apliecināt augstākā līmenī.

Skaidrs, ka spēlēšana VTB līgā būs viena no mūsu prioritātēm, kuru ļoti nopietni izskatīsim, taču kluba vadības lēmums šajā jautājumā vēl tikai gaidāms. Tas pats attiecas uz LBL. Divi vai četri apļi nacionālajā čempionātā – tas būs atkarīgs no starptautisko turnīru slodzes.

Kas zināms par sastāvu un treneriem?
2017. gada sezonas pirmās aprises iezīmēsies jūnija otrajā pusē. Galvenā trenera maiņa nav mūsu dienas kārtībā, taču precīzāka nostāja gaidāma pēc kluba vadības diskusijām par aktuālajiem jautājumiem. Cita lieta – sezonas izvērtējums, kļūdu apzināšanā un mācīšanās no tām, trenera redzējums un analīze.

Zaudējums “Aldaris” LBL finālā nav uzskatāms par galvenā trenera zaudējumu. Tam ir objektīvi iemesli. Pirmkārt, treneris Gailītis sāka vadīt komandu sezonas vidū. Otrkārt, nācās veikt būtiskas izmaiņas sastāvā. Treškārt, absolūti nepateicīgais kalendārs izslēgšanas spēlēs.

Mēģinājums automātiski nenozīmē kļūdu un kļūdīšanās nav nekas nepiedodams. Tieši otrādi, kļūdīties ir nepieciešams. Vai mainījušās domas par VEF agrāko pozīciju, nosaucot klubu par Latvijas komandu un aizvadot mājas spēles reģionos?
Mans viedoklis nav mainījies. Domāju, ka rīkojāmies pareizi. Tiesa, mana nostāja šajā jautājumā nav kluba viedoklis – būtu nekorekti to pasludināt par tādu pirms diskusijām ar kolēģiem. Aizvadītajā sezonā no iepriekšējās stratēģijas atteicāmies. Paanalizēsim šāda lēmuma sekas un izlemsim, kā rīkoties nākotnē. Nav izslēgts, ka atgriezīsimies pie atsevišķām sevi labi pieradījušām lietām.

Vai "play-off" laikā klubā radās šaubas un pārdomas par LBL finālspēļu kalendāru, ņemot vērā, ka vadība pati piekrita šādam grafikam?
Manuprāt, turēšanās pie mistiskas tradīcijas beigt sezonu maijā izskatās muļķīgi. Spēja konkurēt un uzvarēt tāda kalendāra apstākļos nav pats nozīmīgākais. Galvenais, kas jāsaprot – tāda slodze finālos ir bīstama sportistu veselībai. Gan VEF, gan Valmieras sastāvos finālā spēlēja daudzi Latvijas izlases spēlētāji, tai skaitā tādi nozīmīgi valstsvienības spēlētāji kā Mārtiņš Meiers un Mareks Mejeris. Pārslodzes apstākļos iespēja savainoties ir ļoti augsta.

2016. gada finālsērijas grafiks bija bezatbildība pret spēlētājiem. Tas ir galvenais aspekts, par kuru jāpadomā, plānojot kalendāru nākamajās sezonās. Tik blīva kalendāra apstākļos būtu tikai normāli, ja sezona beigtos, piemēram, 5. jūnijā. Nenotiktu nekas slikts. Septiņas spēles 11 dienās nekādi neatbilst profesionāļa grafikam izslēgšanas spēlēs. Tik blīvs kalendārs iespējams vienīgi jaunatnes čempionātos, nevis profesionālā turnīrā. Aizstāvēšu ideju par veselīgāku kalendāru un ceru, ka kolēģi no citiem klubiem to atbalstīs.


, 2016-06-06 16:01, pirms 8 gadiem
Ui nu čīkstulis, abām komandām apstākļi vienādi, takā jābeidz raudāt.
, 2016-06-06 16:01, pirms 8 gadiem
Gan jau arī pārslodze ir noziegums pret spēlētājiem, taču tas ir vēl lielāks zaudējums skatītājiem, basketbola cienītājiem, jo līdz ar nogurumu basketbols kļūst prastāks, neinteresantāks. Vienā vārdā, pazūd basketbola kvalitāte. Paskat, pat superatlētu līgā NBA finālspēles ar vienas spēles izņēmumu ir ik pa 3 dienām, nevis mistiski 4 spēles 5 dienās.
, 2016-06-06 16:08, pirms 8 gadiem
Hahahahaaaa! Jaunupam sponsori mazgā galvu, tāpēc arī čīkst spaniels! Pie tāda piķa neuzvarēt, tā ir viestiešākā komandas vadības un menedžmenta vaina, un nav ko pinkšķēt par kalendāru. Labāk iešņauc!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 16:12, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Gan jau arī pārslodze ir noziegums pret spēlētājiem, taču tas ir vēl lielāks zaudējums skatītājiem, basketbola cienītājiem, jo līdz ar nogurumu basketbols kļūst prastāks, neinteresantāks. Vienā vārdā, pazūd basketbola kvalitāte. Paskat, pat superatlētu līgā NBA finālspēles ar vienas spēles izņēmumu ir ik pa 3 dienām, nevis mistiski 4 spēles 5 dienās.
lai kļūtu par NBA čempionu vajag 16 uzvaras PO, LBL pietiek ar 7 uzvarām, tā kā salīdzināt šīs līgas nevajag. NBA pusfināli bija cauri dienai, kas ir 4 spēles 7 dienās. Tas, ka finālos ir šādas pauzes saistās arī ar citu sporta (un ne tikai) notikumu kalendāru ASV, lai uz katru spēli varētu savākt maksimālo auditoriju pie TV ekrāniem. Pie tam VEF regulārajā sezonā cik spēles aizvadīja, ap 50. NBA aizvada tuvu 2x vairāk spēļu un nečīkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 16:17, pirms 8 gadiem
Kauns par VEF. Izgāzās gan uz ārzemju skatuves, gan pašmājās, tribīnes, kā vienmēr, tukšas. Tālu no tā ko kādreiz izdarīja ASK Rīga un Barons.
, 2016-06-06 16:18, pirms 8 gadiem
Galvenais ir tas, ka E.J. pilnaa nopietniibaa uzskata, ka orienteejas sai sporta veidaa. Skaistaa runaasana - vinja firmas ziime
, 2016-06-06 16:20, pirms 8 gadiem
Cik savdabīgi, ka kungs izliekas par apkrāpto - lai gan tajā pašā laikā durvis Latvijas Basketbola savienībā ver ar kāju, nosaka gan LBS prezidentu, gan izvēles, cik daudz maču LBL vēlas aizvadīt viņa klubs.
LBS darbinieks Agnis Pērkons pilnīgi droši nav cilvēks, kurš riskētu ar savu darba vietu, lai principiāli ietu pret VEF interesēm.
, 2016-06-06 16:21, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tieši tā, pie tam redzējām, ka abās komandās spēlētāji bija paguruši un man šķiet, ka no Valmieras skatu punkta tas bija diezgan švaki, ka Vairogs un Šķēle bija uz špricēm un Šķēle jau atteicās no izlases...

Bet nu izlasot interviju labi redzams, ka nekas nav skaidrs un būs tā kā Martinsons ar kolēģiem nolems un šis paziņos
No kā Valmiera bija nogurusi? No trenēšanās?
, 2016-06-06 16:21, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tur tak ir cita sagatavošanās utt. NBA salīdzinājumā ar LBL ir kosmoss....Vispār, lai kļūtu par čempionu LBL vajag 10 spēles ja sāk no pirmās kārtas un tam pašam VEF PO bija 15 spēles, bet Valmierai 10
kas LV profesionālajiem sportistiem liedz iegūt labu fizisko sagatavotību? VEF spēlētāji pa dienu strādā un trenējas pa vakariem, vai pa dienu trenējas un vakaros iet strādāt naktsmaiņās? Nē, atrubī savu treniņu, tad laiž luni un pēc tam čīkst par visu. Plus vēl ir frīki, kas tikai trapeci beztolkā kačā un visu sezonu atsēž uz soliņa rādot pirkstu LV klubu faniem...
Tas attiecināms uz abiem Rīgas superklubiem, kuru galvenā prioritāte ir uzjautrināt Austrumu kaimiņus, kas viņus par gansiem un fašistiem saukā.
, 2016-06-06 16:22, pirms 8 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Cik savdabīgi, ka kungs izliekas par apkrāpto - lai gan tajā pašā laikā durvis Latvijas Basketbola savienībā ver ar kāju, nosaka gan LBS prezidentu, gan izvēles, cik daudz maču LBL vēlas aizvadīt viņa klubs.
Ja būtu uzvarējuši, tad nečīkstētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 16:26, pirms 8 gadiem
Visspilgtaakaas emocijas VEF maajas speelees Areenaa rada VEF speletaju izsauksana peec gaismu pazushanas tukshu tribiinju prieksaa Kur var taadi prikolisti buut?
, 2016-06-06 16:29, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Te jau neuztrenēs tādu fizisko sagatavotību kādu NBA vajag, pašreiz mūsu sportistiem ir laba fiziskā sagatavotības, bet 7 spēles 11 dienās tomēr savu prasa un ja skatās atsevišķi VEF, tad tās bija 12 spēles 21 dienā, tā ir slodze tomēr
Buutu ienjeemushi 1.v. regulaarajaa sezonaa, taada probleema buutu atkritusi, taa ka dalja vainas jaauznjemas pashiem, tachu kopumaa piekriitu, ka kalendars bija galigi garaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 16:32, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Paprasi viņiem, tās ir mikrotraumas pašas no sevis nerodas, Šķele, Vairogs, tomēr nav nekādi jaunie ar
Kā tu zini, ka tās ir mirkotraumas? Mikrotraumām pretsāpju līdzekļu izmantošana nav vajadzīga lai spēlētu. Ja kā tu saki, ka uz špricēm spēlējā, tad tie ir nopietni savainojumi un tā papildus diena starp spēlēm savainojumu nezadziedētu. Sezonas beigās visiem ir sakrājies nogurums, dažādi savainojumi, bez tā nevar iztikt.
, 2016-06-06 16:34, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Te jau neuztrenēs tādu fizisko sagatavotību kādu NBA vajag, pašreiz mūsu sportistiem ir laba fiziskā sagatavotības, bet 7 spēles 11 dienās tomēr savu prasa un ja skatās atsevišķi VEF, tad tās bija 12 spēles 21 dienā, tā ir slodze tomēr
Kas neļāvā VEFam uzvarēt regulāro un nespēlēt 1/2 pret BKV, vai arī uzvarēt to pašu BKV 3 spēlēs? Noteikumi tika pielāgoti VEFam sezonas laikā, nevajag tagad cirst par pārslodzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 16:36, pirms 8 gadiem
VEFs varēja noslēgt sezonu ar Ventspili daudz ātrāk, kurš vainīgs? LBS?

Trenera maiņa sezonas laikā? Ne jau VEFam tikai tā notika!

Ja VEF uzvarētu LBL, nez Jaunups tāpat pie kabatlakatiņa stāstītu cik visi ir slikti?

Gailītis kā galvenais treneris ir lemts sudraba medaļām.. VEF - sudrabs, U16 - sudrabs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 16:39, pirms 8 gadiem
Man šai sakarā ir tikai viens jautājums - kādos termiņos un kā VEFs varētu aizvadīt LBL play-off (sākot spēlēt no 1/4 fināla), ja būtu sekmīgi startējuši VTB līgā un tiktu, piemēram, līdz 1/2 finālam?
, 2016-06-06 16:39, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: VEFs varēja noslēgt sezonu ar Ventspili daudz ātrāk, kurš vainīgs? LBS?

Trenera maiņa sezonas laikā? Ne jau VEFam tikai tā notika!


Ja VEF uzvarētu LBL, nez Jaunups tāpat pie kabatlakatiņa stāstītu cik visi ir slikti?


Gailītis kā galvenais treneris ir lemts sudraba medaļām.. VEF - sudrabs, U16 - sudrabs!
Par Gailiiti taa spried, it kaa vins jau 20 gadus straadaatu par galveno - tuksha muldeeshana no tavas puses!
, 2016-06-06 16:46, pirms 8 gadiem
Lai arī Jaunupa retorika kaitina, šoreiz piekrītu par to, ka gabals nevienam nebūtu nokritis, ja finālu tomēr pavilkti par kādām 4-5 dienām garāku. Tās tomēr spēlētājiem būtu tās dažas papildus brīvdienas, kuru laikā atjaunot spēkus un apārstēt mikrotraumas. Sezonas laikā es vēl saprotu, ka periodiski ir intensīvs spēļu grafiks, taču finālā... tāpat taču neko vairs nenokavēs, jo ir pailikušas tikai 2 komandas...
Kas attiecas uz vienādajiem apstākļiem, tad jā - tie bija vienlīdz smagi abām komandām, taču rodas jautājums - priekš kam tas bija vajadzīgs t.i. radīt smagus apstākļus abām komandām? Kurš no tā bija ieguvējs?
, 2016-06-06 16:48, pirms 8 gadiem
Shitas pamuljkjis nekad nemainisies. Speles arena riga kaa izbraukumaa, klubu nemil, bet viss iet pareizaa virzienā. Pamuljkjis
, 2016-06-06 16:49, pirms 8 gadiem
Muļķīgs un nekompetents priekšstats Jaunpupam, ka blīvs kalendārs un pārslodzes drīkst būt jaunatnes čempionātos. Lai normāli jauns cilvēks attīstītos un nostiprinātu savus locekļus un orgānus, pārslodze ir vēl nevēlamāka. Ne velti pavisam nesen tika noteikti ierobežojumi spēļu skaitam. Profi lai skrien, cik var. Par to naudu maksā. Apstākļi visiem vienādi. Vismaz tā tam būtu jābūt.
, 2016-06-06 16:55, pirms 8 gadiem
Nu ko var čīkstēt? Abām komandām vienādi apstākļi un pats vainīgs, ka nespēj samierināties, ka VEFam ielika kloķi . Būtu labāk sācis pārdomāt, ko mainīt klubā, nevis te čīkstējis.
, 2016-06-06 16:56, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Shitas pamuljkjis nekad nemainisies. Speles arena riga kaa izbraukumaa, klubu nemil, bet viss iet pareizaa virzienā. Pamuljkjis
Ieskaidro to arī Redneck!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 17:00, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Protams, ka iztikt nevar, bet Valmieras spēlētājiem tomēr tas kalendārs bija parocīgāks (nedēļa pauze - PO pret Liepāju - pusotra nedēļa pauze un tad fināls)
Diezgan loģiski, ka parocīgāks, jo uzvarēja regulāro sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 17:04, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Kā pielāgoti, neskaitot divus apļus? Un neuzvarēja, jo paši kā lohi nospēlēja un Valmiera finālā pelnīti uzvarēja, viss loģiski....LBL ir jādomā kā to 6 komandu PO mainīt, jo nu nevienai komandai tas par labu nenāk
Bez Valkas nevienai citai komandai kalendārs netiek pielāgots un ir jāspēlē 4 apļi. Kāpēc jāmaina 6 komandu pleijoffs? Kāds tam ir pamats? Kāpēc tas nenāk nevienai komandai par labu? Jēga, ja pleijofā tiktu 4 komandas, jo tās pleijoff komandas būtu zināmas 1-2 mēnesi/us iepriekš tādējādi atsitot jebkādu motivāciju spēlēt pārējām komandām.
, 2016-06-06 17:08, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Protams, ka iztikt nevar, bet Valmieras spēlētājiem tomēr tas kalendārs bija parocīgāks (nedēļa pauze - PO pret Liepāju - pusotra nedēļa pauze un tad fināls)
Pats jau slavēji, ka redz kā VEFs pret Valgu varēs ieskrieties PO un uz gatavību paņemt Valmieru, tu tak ej pretrunās visu laiku.
, 2016-06-06 17:09, pirms 8 gadiem
Redneck jau
raksts kura nosaukumā vārdu Edgars varēja aizstāt ar Redneck, abi dzied vienu dziesmu, visi citi vainīgi izņemot pašus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 17:16, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Protams, ka iztikt nevar, bet Valmieras spēlētājiem tomēr tas kalendārs bija parocīgāks (nedēļa pauze - PO pret Liepāju - pusotra nedēļa pauze un tad fināls)
Atkal uzjautrināji! Pats taču teici, ka labāk pirmajā kārtā iespēlēties! Bet par to parocīgumu - faktiski vefs jau no šīs asimetrijas bija ieguvējs, ja neskaita pašas izcīņas beigas.
1. Ceturtdaļfināls - pretī Valga, kura LBL beigas gaidīja, blenžot ziņu portālos, noplauks vai nenoplauks, tā ka par kaut kādu pilnvērtīgu gatavošanos var runāt visai nosacīti. Rezultātā cīņa ar cīņas elementiem parādījās tikai trešajā , pēdējā spēlē. Pie tam - uz šī fona jau nu varēja visus savus spīdijus iespēlēt, lai līderi nepiekustu. Ja kas, otrs ceturtdaļfināls pēc sižeta analogs, Liepājai noveicās jau pirmkārt ar to, ka Jūrmala ilgāk ... nebija spēlējuši, un tonusā atgriezās tikai trešajā spēlē, kur jau bija reāls pleii-offs.
2. pret BKV tieši tāpat - nespēlējušie ventspilnieki sēriju loģiski uzsāka bez vajadzīgās "garšas izjūtas", tā ka - faktiski jau mājas priekšrocības nemaz nebija. Un tieši šis faktors uzskatāms par 6 komandu izspēļu kārtības lielāko problēmu, manuprāt. Par janičenoka trumu nav jārunā, sports ir sports un neviens no traumām nav pasargāts, bet sērija jau reāli izšķīrās otrajā spēlē, kurā jau nu veiksmes trūkumu vefam nepiesaukt. Pēc tam - trijās spēlēs uzvarēt pēc kārtas uzvarēt nav loģiski, neviena no komandām šajā pārī nav tik dominējoša, divas reizes BKV ipaveicās, trešajā nepaveicās.
3. Par finālu tieši tāpat - prmā spēle tai komandai, kura turas spēļu ritmā, un - atkal vefam! Vēlāk jau viss aizgāja kā finālos būtu jābūt, un , te nu tev jāpiekrīt - nogurums vairāk bija sakrājies... vefa līderiem. Neviens te nav pat pieminējis, ka, visu gadu ar grandiem trenējusies komanda faktiski atkarīga no ... pieciem vīriem, trīs leģionāriem (pats jau zini, par kuriem iet runa) un brālēniem Mei(j)eriem. Ja Krusam jāspēlē katru spēli 35+, bet viņa oponenti nopūlas vismaz par desmit minūtēm mazāk - atvaino, kalendārs nav vainīgs.
, 2016-06-06 17:17, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Redneck jau
raksts kura nosaukumā vārdu Edgars varēja aizstāt ar Redneck, abi dzied vienu dziesmu, visi citi vainīgi izņemot pašus.
Aizstāt jau nevajag! Kā tur līmējās kopā don Kihots un Sančo Pansa?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 17:25, pirms 8 gadiem
nevadzēja Rīgā 6. spēlē pilnībā pakāst 4/4- viss bij' pašu rokās, tgd otmazkas. Tiesa, atšķirībā no pārējiem, Cruz un Harelsons nebija vilcēji pēdējās 2 spēlēs pie šāda grafika, bet to trenerim un terapeitam jāņem vērā jau laicīgi, veidojot spēles gaitu, komandas sastāvu u.t.t.
, 2016-06-06 17:26, pirms 8 gadiem
Sharps rakstīja: Bez Valkas nevienai citai komandai kalendārs netiek pielāgots un ir jāspēlē 4 apļi. Kāpēc jāmaina 6 komandu pleijoffs? Kāds tam ir pamats? Kāpēc tas nenāk nevienai komandai par labu? Jēga, ja pleijofā tiktu 4 komandas, jo tās pleijoff komandas būtu zināmas 1-2 mēnesi/us iepriekš tādējādi atsitot jebkādu motivāciju spēlēt pārējām komandām.
Katram kokam divi gali - par labu 6 komandu plei-offam būtu
1. grūti samērot pirmo ar astoto, tik stiprs LBL nav (jācer - vēl nav).
2. vieta ceturtdaļfinālā tomēr ir jāizcīna, un nebūtu pareizi, ka 80% (plus/mīnus) dalībnieki tiek izslēgšanas spēlēs.
Par sliktu - faktiski viena lieta - pirmie divi pirmajā kārtā paliek bez spēļu prakses, un, uzsākot sēriju, reāli zaudē sava laukuma priekšrocības (šogad ļoti izteikti pusfinālos gan Valmiera, gan Ventspilstieši pirmaj;as spēlēs bija "vispavasarīgākie"). Kopējais spēļu skaits nav mīnuss, tieši otrādi - stimuls pacīnīties par otro vietu, kas pats par sevi jau spēj ilgstošāk uzturēt interesi par turnīru tā beid=gu fāzē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 17:29, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Es teicu, ka neiespēlējās? Pirmā PO kārta nāca par labu, bet tai pašā laikā spēlētāju nekoncentrēšanās noveda komandu tur, kur noveda un sagādāja sev ļoti noslogotu kalendāru....Un kāds šeit sakars ar iespēlēšanos?

1.Pret Valgu jau spēlēja gan tas pats Mailzs un Smits, bet nez kāpēc viņi maz tika izmantoti pusfinālā un finālā, jēgas nekādas nebija ņemt, tad labāk varēja sa.d.irst Jelgavas izredzes un Pļavnieku izsaukt...
3.vispār 7 vīriem kā minimums, jo rēķinājās ar Boni, kurš neko finālā neparādīja un Jakoviču, kurš pa lielam normāli nospēlēja, bet tieši sezonā bija nespējīgs, vēl atvērās finālā Geks...Un vēl bija tāds vīrs kā Strēlnieks...11 vīru rotācija nav maza, ne tā?

Tev ir jāpiekrīt, ka 12 spēles 21 dienā nav nekas labs
Paņemt Pļavnieku atpakaļ īrē? Spēlētājiem 4 mēnešus algu nemaksāja VEF'ā. Kur VEFs dabūtu kompensāciju naudu īres līguma laušainai? Pļavniekam VEFā būtu pavisam cita loma kā Jelgavā un tagad tā ir tīra filozofēšana, ka Pļavnieks būtu bijis labāks ar Mailzu.
Un nafig viņam jāpiekrīt tevis teiktajam, ka 12 spēles 21 dienā nav nekas labs. Uzvari tad regulāro un Vpili 3 spēlēs un tad būs 10 spēles 21 dienā. Pie tam VEF bija vadībā sērijā 3-2.
, 2016-06-06 17:30, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Es pat komandu neaizstāvu, man vienkārši šis kalendārs nepatika, es to pašu teiktu, ja BKV būtu finālā nevis VEF
Neviens nezina un neuzzinās ko teiktu, ja BKV būtu bijis finālā, jo tas nav iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 17:35, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Es teicu, ka neiespēlējās? Pirmā PO kārta nāca par labu, bet tai pašā laikā spēlētāju nekoncentrēšanās noveda komandu tur, kur noveda un sagādāja sev ļoti noslogotu kalendāru....Un kāds šeit sakars ar iespēlēšanos?

1.Pret Valgu jau spēlēja gan tas pats Mailzs un Smits, bet nez kāpēc viņi maz tika izmantoti pusfinālā un finālā, jēgas nekādas nebija ņemt, tad labāk varēja sa.d.irst Jelgavas izredzes un Pļavnieku izsaukt...
3.vispār 7 vīriem kā minimums, jo rēķinājās ar Boni, kurš neko finālā neparādīja un Jakoviču, kurš pa lielam normāli nospēlēja, bet tieši sezonā bija nespējīgs, vēl atvērās finālā Geks...Un vēl bija tāds vīrs kā Strēlnieks...11 vīru rotācija nav maza, ne tā?

Tev ir jāpiekrīt, ka 12 spēles 21 dienā nav nekas labs
Man patīk tas tavs - nez kāpēc... Nezinu komandas ķīmiju, bet pēdējās divās sērijās līderu noslogojums bija neadekvāti liels. Par tiem 11 vīriem - nu ja, laukumā jau epizodiski viņi pabija. Par Pļavnieku - tu tiešām domā, ka spraigās spēlēs treneru korpuss aizstātu Krusu ar Pļavnieku? Ja jau Mailzs likās pa īsu ... Un par to - nez kāpēc - liekas, ka treneri bišķi aizgāja savu stāru (Krusa, Harelsona) pavadā, tos tālākos laukumā vienkārši mu, ne tā pieņēma.
, 2016-06-06 17:43, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Katram kokam divi gali - par labu 6 komandu plei-offam būtu
1. grūti samērot pirmo ar astoto, tik stiprs LBL nav (jācer - vēl nav).
2. vieta ceturtdaļfinālā tomēr ir jāizcīna, un nebūtu pareizi, ka 80% (plus/mīnus) dalībnieki tiek izslēgšanas spēlēs.
Toties Lietuvā (10 komandas) izspēlē pilno play-off ar 8 komandām: http://www.lkl.lt/tvarkarastis/#mbt:73-303$f&stage=170857:$t&0=1
, 2016-06-06 17:50, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par Gailiiti taa spried, it kaa vins jau 20 gadus straadaatu par galveno - tuksha muldeeshana no tavas puses!
20 nē, bet 5 gadus kā minimums viņš strādā kā treneris!
, 2016-06-06 17:53, pirms 8 gadiem
Pēc Jaunupa teiktā var saprast ka pārmaiņas VEFā nebūs un nekas pa lielam nemainīsies. Tātad attieksme pret līdzjutējiem, cik nu tādi vispār ir palikuši, arī. To visu klausoties nepamet sajūta, ka Jaunups dzīvo kaut kādā savu iedomu pasaulē un neredz tukšās vietas tribīnēs, kas ir vistiešākā norāde, ka kaut kas kluba mārketingā tomēr nav kārtībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 17:59, pirms 8 gadiem
negrauj zīmolu, atlec no VTB siles, Jaunup- ATKĀPIES !!
, 2016-06-06 18:03, pirms 8 gadiem
Sharps rakstīja: Ja būtu uzvarējuši, tad nečīkstētu.
un zaudēja jau spēlētājiem, kas pašiem nebija vajadzīgi
, 2016-06-06 18:06, pirms 8 gadiem
pareizi jau Štelmahers teica, paši vainīgi ka Ventspili nevinnēja 3 - 0!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 18:13, pirms 8 gadiem
beidz raudat, kashpirovski
, 2016-06-06 18:14, pirms 8 gadiem
kļūda ir Jaunupa pilnvaras. kamēr netiks izlabota, tikmēr klubs stagnēs.

pēc sērijas pret Valku VEF bija 6! brīvas dienas! ja klubs var izvēlēties cik apļus spēlēt, tad nevajag pūst, ka nav nekādas ietekmes un play-off datumu noteikšanu ..
, 2016-06-06 18:20, pirms 8 gadiem
Pretīgs tips tas Jaunups....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 18:25, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ko nozīmē, nebija vajadzīgi? Umņiki uzskrūvēja absolūti neadekvātu cenu tika par to ka pēc pases redz latvieši, VEF un Ventspils šoreiz neuzķērās, tad nu vairs nebija kur dēties un aizgāja pie Valmieras, kur jau bija daļēji izmisumā un gatavi par krietni zemāku algu spēlēt. Tas par Jonātu, Laksu un Šķēli jr.. Slota Bērziņš gan savus 300K noslaucis no VEF (Butauta mantojums), vairs tur neuzbāzās
tev neviens nav teicis, ka tu di..dams vienreiz kājas izlauzīsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 18:30, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Līderu minūtes ir saprotamas īsajā galā, jo Kruss ar Bostiku vilka visu spēli un Harelsons diemžēl vairāk peldēja, bet nu viņam arī tās minūtes mainījās....Pļavnieka esamība ļautu Krusam spēlēt vairāk otrā numura pozīcijā, kur viņš ir tomēr daudz bīstamāks....Par Mailzu un Smitu nezinu kāpēc nelaida, jo nu Mailzs tomēr PG un nespēlē kā SG, bet Smits Gailīti nokaitinājā, ka slikti spēlēja, šķiet pret BKV pēc pusotras minūtes laukumā tika atsēdināts
Neuzķēri laikam to domu - nu neļaus neviens jaunajam reāli piedalīties spēlē blakus Krusam vairāk kā pāris epizodes. Te daudzi slavē Geku - man arī ir patīkami redzēt viņu spēlējam nopietnos mačos, bet - dažas spēles ar padsmit minūtēm vien jau ir, ar pamatspēlētājiem viņa pienesums salīdzināms jau tomēr nav. Par Mailzu tāds īpašs stāsts - Austrumeiropā viņš ir zināms kā spēlētājs ar labu statistiku neuzvarošās komandās, individuāli stiprs, bet laikam jau padumjš. Kad tādu ņēma, prātā ienāca - vai tikai Kruss nebija ceļa jūtīs pie kāda granda, un Mailss noskatīts kā aizstājējs. Citu nevienu viņš tur aizstāt nevar, organizators vai sistēmbasketbolists viņš nav bijis! Ja vēl par leģionāriem - no visiem man vissimpātiskākais šķita Bostiks, melnim netipiski labs lēmumos, deķīti uz savu pusi nevilka, zīmulis arī nebija un prata faktiski visu, ko komandai dotajā brīdī vajadzēja. Kaut kur atgādināja agrāk LV spēlējušo Taileru Keinu. Bet Harelsons - būtībā otrs Dāvis Rozītis gan pēc izskata, gan bišķi haotiskās darbošanās (abi divi bieži vien blakus pārējiem komandas biedriem uz laukuma it kā citā tempā dqarbojās), es ceru - Dāvis dikti neņems ļaunā.
, 2016-06-06 18:31, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Vienīgais klubs, kurš stagnē ir BKV, kopš Pepeļņics ticis pie GM krēsla...
Ķērcēji varbūt izlasa visu komentāru, nevis starp rindām- tur tak nevienā vietā viņš nesaka, ka tas bija zaudējuma iemesls. Vienkārši atzīst, ka tāds kalendārs nav tas kabākais spēlētājiem dēļ slodzes un tas bija redzams abu komandu izpildījumā. Spēlētāji nav pieraduši tādai slodzei sezonas laikā, tā ka te ar NBA salīdzinājums pilnīgi lieks.
"budžets vs rezultāts" BKV šosezon labāks, ar visu to ka sezonas beigas nospēlēja viduvēji. ok piekrītu, ja BKV tiešām kā stagnācija, tad VEF pāris sezonās liels kritums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 18:46, pirms 8 gadiem
neliels precizējums - Jaunups saka, ka kalendārs bija bezatbildīgs. bet viņš jau nevienu citu nevaino. tā ka varam pieņemt, ka pats saprot šo savu kārtēji kļūdu un nākošsezon par to pats padomās (kā pats izsakās..)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 19:10, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Bostiks man vairāk atgādināja Danielsu, pēc izpildījuma un arī tīri vizuāli, jo spēlēja pa trešo numuru, lai gan augums atļāva arī pa ceturto spēlēt...

Daudzi man nepiekritīs, bet es joprojām uzskatu, ka daudz ietekmēja Frades paņemšana, jo viņš balstījās uz ārzemniekiem, kamēr, piemēram, tāds Gailītis varbūt kādus pāris vietējos paņēmis būtu
Man Bostiks atgadinaja kariju, to kurs GSW spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-06 20:42, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Shitas pamuljkjis nekad nemainisies. Speles arena riga kaa izbraukumaa, klubu nemil, bet viss iet pareizaa virzienā. Pamuljkjis
Ka klubu nemīl, tas tiesa, bet uz Barona spēlēm jau arī neko vairāk skatītāju nav, secinājums- rīdzinieki nemīl basketbolu. Kādreiz uz Baronu, ASK nāca diezgan daudz.
, 2016-06-06 20:47, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Ka klubu nemīl, tas tiesa, bet uz Barona spēlēm jau arī neko vairāk skatītāju nav, secinājums- rīdzinieki nemīl basketbolu. Kādreiz uz Baronu, ASK nāca diezgan daudz.
Rīga ir vieta, kur iet mode..Futbols neiet, hokeju tur arī nemīl jau labu laiku, basi nemīl..
Ja vef/barons grib sev pilnas tribīnes, tad laiks ieklausīties līdzjutējos un nekomplektēt komandu ar 4. šķiras leģiem un beigt par prioritāti likt VTB (Vef variants_ Un Barona gadījumā laiks attaisnot sponsoru doto naudu un mazak spēlēt kā komanda, kura varētu būtu toto playeri..Pirmo soli jau izdarīja - tika vaļā no Zonnes..
, 2016-06-06 20:48, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Bostiks man vairāk atgādināja Danielsu, pēc izpildījuma un arī tīri vizuāli, jo spēlēja pa trešo numuru, lai gan augums atļāva arī pa ceturto spēlēt...

Daudzi man nepiekritīs, bet es joprojām uzskatu, ka daudz ietekmēja Frades paņemšana, jo viņš balstījās uz ārzemniekiem, kamēr, piemēram, tāds Gailītis varbūt kādus pāris vietējos paņēmis būtu
Un kas paņēma Fradi? Kluba vadība. Un ta pati kluba vadība tagad raud par kalendāru..tāpat kā to dari tu. Neviens neliedza klubam, kad kļuva skaidrs, ka nespīd VTB po sisties tur ar visu jaudu un pēc tam zaudēt izšķirošās spēles LBL..
, 2016-06-06 21:03, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Rīga ir vieta, kur iet mode..Futbols neiet, hokeju tur arī nemīl jau labu laiku, basi nemīl..
Ja vef/barons grib sev pilnas tribīnes, tad laiks ieklausīties līdzjutējos un nekomplektēt komandu ar 4. šķiras leģiem un beigt par prioritāti likt VTB (Vef variants_ Un Barona gadījumā laiks attaisnot sponsoru doto naudu un mazak spēlēt kā komanda, kura varētu būtu toto playeri..Pirmo soli jau izdarīja - tika vaļā no Zonnes..
Piekrītu par ieklausīšanos līdzjutēju spriedumā, bet šaubos par līdzjutēju daudzumu. Es tik domāju , kas tad Rīgā ir modē? Var padomāt, ka Rīgā ir sporta notikumu pārbagātība. Te kāds rakstīja par spīdveju, bet tas nav Rīgā, florbols arī nav Rīgā.
, 2016-06-06 21:09, pirms 8 gadiem
Iespaids tāds, ka jaunajai paaudzei ne sevišķi patīk fanot. Tad labāk viņi paši uzspēlē basi. Jo bez šaubām basketbols ir vismasveidīgākais sporta veids Latvijā, vislabāk organizētais, bet ar skatītājiem pašvaki. Iedomājaties, ka uz izlases spēlēm atbrauktu kaut vai visi spēlētāji no LBL 3, LBL2, jaunatnes līgām, amatieri-cik skatītāju sanāk...
, 2016-06-06 21:13, pirms 8 gadiem
Un tomēr kādus pasākumus apmeklē rīdzinieki? Varbūt visi iet uz teātriem, koncertiem. Varbūt visi sēž kafejnīcās?
, 2016-06-06 23:04, pirms 8 gadiem
Nu,ko tas Jaunups var liet! Sajuta tada, ka puiselis vel nav atskartis, ka vairs nevada Latvijas cempionvienibu, BET TIKAI OTRO KOMANDU. Pedejais laiks, Edgarin, nolaisties uz zemes... Un kas parasti trauce sliktam dejotajam? Parak lieli, nu, tie pasi... Pozitivi, ka vismaz sitais "basketbola eksperts" apzinas, ka Gailitis nav vienigais vainigais pie VEF Riga sis sezonas fiasko... Citadi to ta saukto pieredzes gusanu nenosauksi.
, 2016-06-06 23:05, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Un tomēr kādus pasākumus apmeklē rīdzinieki? Varbūt visi iet uz teātriem, koncertiem. Varbūt visi sēž kafejnīcās?
droņī
, 2016-06-06 23:49, pirms 8 gadiem
Džekiņš jau varēja labāk uzskaitīt savas kļūdas komplektācijā,ko vēl gan varēja sezonas laikā izlabot.Kurš liedza paņemt veco ŠĶĒLI un viss būtu štokos būtu paši par 100% čempi.Nevajag savu knābi celt pārāk augstu un vajag nedaudz nolaisties uz zemes un atzīt,ka citi ar mazākiem resursiem strādā nesliktāk,bet šosezon nostrādāja pat labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-07 10:21, pirms 8 gadiem
Kalnedārs vainīgs, bet, kad sezonā spēlē tikai divus apļus, tad gan viss ir godīgi.
, 2016-06-07 11:28, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kalnedārs vainīgs, bet, kad sezonā spēlē tikai divus apļus, tad gan viss ir godīgi.
Taisnība, kāpēc VEF spēlēja tikai divus apļus, pārējie četrus? Tā tiešām bija liela priekšrocība VEFam. Varēj vairāk rotēt sastāvu, ja grib spēlēt vienlaicīgi vairākos turnīros, nevis pielāgot Latvijas čempionātu kā VEFam ērtāk!
, 2016-06-07 11:28, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Klubam nav mārketinga, Tu kaut kur reklāmas redzi?
Lūk šo gan nevajag. Mārketings jau nav tikai reklāmas. Starp citu, tās melnbaltās reklāmas visos TV kanālos Rimas un Butauta laikā bija vienkārši nebaudāmas (autori droši vien tie paši, kas tagad vai nekas kampaņai) un nedomāju, ka tās atvika uz arēnu daudz cilvēku. taisiet taču virālās kampaņas, word to mouth, utt, kas nemaksāt vispār neko. Protams, tam ir vajadzīgi vismaz pārdesmit lojāli fani ar kuriem uzturēt labas attiecības, nevis kauties sezonas noslēgumā (bija tāds stāsts). Jēziņ, veidot normālas attiecības ar cilvēkiem principā nemaksā neko. Un ja tava zāle ir tukša VTB un LBL spēlēs, tad dali brīvbiļetes sporta skolu audzēkņiem un bērnunamiem - cilvēki būs tikai pateicīgi un ar laiku iegūsiet fanus. Kāpēc neviens NBA spēlētājs nekautrējos pastrādāt vietējā zupas virtuvē ne tikai uz Thanksgiving?! Un Latvijā - mums ir daudz veco basketbiistu cienījamos gados, kuri nevar atļauties (vai nespēj, jo fiziski nevar) izbraukāt uz spēlēm - moš noorganizējiet, ka viņiem tiek regulāri dota tāda iespēja, aizvediet? Tas maksā ārkārtīgi maz uz komandas tēriņu fona.
, 2016-06-07 11:59, pirms 8 gadiem
Tā ir karma, Edgar!!! Čakarējāt LBL visu gadu ar 2 riņķu spēlēšanu, un sezonas beigās dabūjāt atpakaļ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-07 12:45, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: A par ko Aivariņam tāda karma, ka šosezon pat bronzas medaļas bija jānopērk (4.spēles tiesneši)?
A ko vefogradas petjkinam tāda karma, ka nācās izklīst pa krūmiem pēc Valmieras triumfa?
, 2016-06-07 12:46, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Šodien bērza slota būšot Overtaimā pie Pučes un Valdiņa
Krusas, legi u.c. vefogradieši acīmredzot nav cieņā.
Labāk cepinātās riepas avatars piestāvēja
, 2016-06-07 13:01, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Lūk šo gan nevajag. Mārketings jau nav tikai reklāmas. Starp citu, tās melnbaltās reklāmas visos TV kanālos Rimas un Butauta laikā bija vienkārši nebaudāmas (autori droši vien tie paši, kas tagad vai nekas kampaņai) un nedomāju, ka tās atvika uz arēnu daudz cilvēku. taisiet taču virālās kampaņas, word to mouth, utt, kas nemaksāt vispār neko. Protams, tam ir vajadzīgi vismaz pārdesmit lojāli fani ar kuriem uzturēt labas attiecības, nevis kauties sezonas noslēgumā (bija tāds stāsts). Jēziņ, veidot normālas attiecības ar cilvēkiem principā nemaksā neko. Un ja tava zāle ir tukša VTB un LBL spēlēs, tad dali brīvbiļetes sporta skolu audzēkņiem un bērnunamiem - cilvēki būs tikai pateicīgi un ar laiku iegūsiet fanus. Kāpēc neviens NBA spēlētājs nekautrējos pastrādāt vietējā zupas virtuvē ne tikai uz Thanksgiving?! Un Latvijā - mums ir daudz veco basketbiistu cienījamos gados, kuri nevar atļauties (vai nespēj, jo fiziski nevar) izbraukāt uz spēlēm - moš noorganizējiet, ka viņiem tiek regulāri dota tāda iespēja, aizvediet? Tas maksā ārkārtīgi maz uz komandas tēriņu fona.
Es vienreiz ļoti līdzīgi rakstīju uz vefriga oficālo epastu. Aicināju, vai nevarētu svinīgi pasniegt sezonas abonementus kā pārsteigumu kādā no spēlēm diviem ar celebrālo trieku sirgstošiem jauniešiem, kas nāca uz katru spēli paši ar kājām, pirka biļetes, un tā divas sezonas no vietas. Piedāvāju līdzīgus variantus kā tu piedāvā, lai tauta sajūt, ka klubam interesē visi cilvēki, interesē, lai viņu klubu mīlētu, bet šitas tak ir pilnīgs pamuļķis. Uz emailu vefs, protams, neatbildēja pilnīgi neko, pilnīgi neko!!!!Cik tas viņiem izmaksātu? NECIK ! Bet toties kā tas izskatītos sabiedrības acīs šādi žesti....bet tas jau šitiem pamuļķiem nav skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-06-07 15:42, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Sifons tagad tusē ar Neimanīša sektoru?
https://twitter.com/armandsuks/status/740135671432642560
Pejtkurs drošvien Edgariņa sektorā
https://twitter.com/jaunups/status/...
, 2016-06-07 21:24, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Sifons tagad tusē ar Neimanīša sektoru?
https://twitter.com/armandsuks/status/740135671432642560
Tu esi ahuunakais vecis dir shot aiz kepkas gan sheit, gan twiterii. Riktigis vecis!