Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" pārtrauc sadarbību ar Grafu un Viljamsu

Jānis Celmiņš

"VEF Rīga" pārtrauc sadarbību ar Grafu un Viljamsu
Raitis Grafs
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šodien notika basketbola kluba "VEF Rīga" valdes sēde. Kluba vadība tajā pieņēmusi lēmumu veikt būtiskas izmaiņas komandas sastāvā. Klubs pārtraucis sadarbību ar Raiti Grafu un Dereku Viljamsu, solot, ka šīs nebūs pēdējās pārmaiņas.

Saskaņā ar valdes lēmumu, klubs pārtrauc sadarbību ar latviešu centra spēlētāju Raiti Grafu un amerikāņu saspēles vadītāju Dereku Viljamsu, kurš „VEF Rīga” sastāvā pēdējo spēli aizvadīs sestdien Baltijas Basketbola līgas ietvaros pret Tallinas „Kalev/ Cramo”.

Izmaiņas "VEF Rīga" komandā līdz ar to nav beigušās – sastāvs vistuvākajā laikā tiks pastiprināts, tāpat iespējamas vēl arī citas izmaiņas.

„Eiropas kausā mums vēl nekas nav zaudēts, situācija nav bezcerīga, taču pārmaiņas ir vajadzīgas. Dereks un Raitis ir labi spēlētāji, tomēr diemžēl iekļauties komandas šīs sezonas modelī neizdevās. Sakām abiem lielu paldies un novēlam sportisko veiksmi turpmākajā karjerā,” valdes sēdē atzina kluba galvenais treneris Rimas Kurtinaitis.

Kā zināms, šodien „VEF Juniors” izbraukumā tiekas ar BA „Turība”, savukārt rīt plkst.19.00 Rīgas Olimpiskajā sporta centrā „VEF Rīga” tiksies ar Tallinas „Kalev/ Cramo”, bet jau 7. decembrī plkst. 19:30 Arēnā Rīga Eiropas kausa atbildes spēle pret „Sevilla Cajasol”.

Informāciju sagatavoja:
BASKETBOLA KLUBS | 
VEF RĪGA

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-12-03 17:24, pirms 14 gadiem
Pareizi dara
Slēpts komentārs: zidlers

 +27 [+] [-]

, 2010-12-03 17:24, pirms 14 gadiem
Redzēs kur Grafa ceļi vedīs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: karbels

 +16 [+] [-]

, 2010-12-03 17:25, pirms 14 gadiem
Raiča, uz Liepāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2010-12-03 17:27, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Lauvas?
a kāpēc ne?

 +15 [+] [-]

, 2010-12-03 17:28, pirms 14 gadiem
Apsveicu VEF fanus, Viljams komandai ar savu individuālismu traucēja, bet Grafs nevilka tajā līmenī.
Slēpts komentārs: knaible
Slēpts komentārs: kristaps24
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-03 17:31, pirms 14 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Raiča, uz Liepāju!
Un kur 44 bremzi liks??

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 17:32, pirms 14 gadiem
Pareizi darija! Grafs neko nedeva, bet villiams nedarija to kas jaadara pg un pa daudz kludijaas!
Slēpts komentārs: Pierce
Slēpts komentārs: riepmetejs

  +4 [+] [-]

, 2010-12-03 17:35, pirms 14 gadiem
karbels rakstīja: Ar grafu jā , bet šaubos vai ar wiliamsu vajadzēja !

Labi viņs nožaģoju piespēles bet grūtos brīzos komandu pavilka uz priekšu , nevar gribēt lai pg no asv vai no kurienus vins ir saprastu leilāko daļu latviešu spēlētājus !

Tā asv spēle tur neko nevar darīt !
Cik esmu redzējis, tad Wiljams "pavelk uz priekšu" tikai spēles beigās kad spēles liktenis jau izšķirts. x)

 +20 [+] [-]

, 2010-12-03 17:35, pirms 14 gadiem
Lūk Raiču gan man ir nedaudž žēl! Eiropas čempī junioru izlases sastāvā bāza ārā pašu Gasolu vienā setā, tajā gadā arī EČ simboliskais piecinieks, labi iesākts ASV studentu čempī, faktiski jau Hjūstonas Rockets noskatīts spēlētājs, taču pirms drafta trauma sadragāja, šķiet, ne tikai Raita fizisko, bet arī morālo stabilitāti, un kā tagad attīstās viņa karjera, mēs redzam...

turies, Raiča!
Vispār Valmiera meklē centru! Grafs + Veselovs zem groza, nebūtu slikti!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 17:36, pirms 14 gadiem
nu ta beidzot...sen jau bija laiks

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 17:36, pirms 14 gadiem
riepmetejs rakstīja: Barons?
Baronam ir finansiālas problēmas, ko es jau paredzēju pagāšgad, kad pateica, ka nespēlēs BBL, kas iedragāja pamatīgi viņu imidžu

 +11 [+] [-]

, 2010-12-03 17:38, pirms 14 gadiem
gan jau 32 kg atradīs Dereka vietā kādu tādu pašu ambīli.. viņam šo sezon riktīgs "ķēriens" uz spēlētājiem

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 17:39, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Grafs 100% spēlēs Liepājā, un Williams galīgi lieks.
Atbrīvoja līdzekļus, lai nopirktu kādu labu trešo numuru.
prieks kam tresho ja tur jau ir latvieshu trio - janichenoks, valters un jahovics? ta jau labaak normaalu 4to numuru, kas var mainiit beerzinju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-12-03 17:51, pirms 14 gadiem
te viens rakstija, kad Williams pavilka gutos brizhos komandu-tas bija tad , kad jau nornali kasām, taja pasha spele pret Cajasol gaja lizigi, paris kludas no vnja un viss...tas ka vinsh sameta savus punktus , jau bija par velu...reali nestabils baigi
pa Grafu gruti teikt, cik vinju redzeju, slikts nemaz nebija...

p.s Kurtinaiti tak vel irms paris dienam teica, ka sastavu javeido Lv spletajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-12-03 17:52, pirms 14 gadiem
Njā VV slavēja sevi vienā intervijā (neatceros kur) ka viņam bez maz vai baigais čujs uz spēlētājiem, ka uzreiz redz, kurš ir labs, kurš nē. Bet patiesībā, kā jāķeras pie lietas tad VV+GM=0

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 17:53, pirms 14 gadiem
ficuks rakstīja: Lūk Raiču gan man ir nedaudž žēl! Eiropas čempī junioru izlases sastāvā bāza ārā pašu Gasolu vienā setā, tajā gadā arī EČ simboliskais piecinieks, labi iesākts ASV studentu čempī, faktiski jau Hjūstonas Rockets noskatīts spēlētājs, taču pirms drafta trauma sadragāja, šķiet, ne tikai Raita fizisko, bet arī morālo stabilitāti, un kā tagad attīstās viņa karjera, mēs redzam...

turies, Raiča!
Vispār Valmiera meklē centru! Grafs + Veselovs zem groza, nebūtu slikti!
Valmiera viņa ciparu nepavilks .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-03 17:54, pirms 14 gadiem
Grafu zel- deva maz iespeju vinjam un aizsardziba bija ljoti stabils. Gribetos redzet vinju valmiera!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 18:01, pirms 14 gadiem
komanda diezmhel shogad bukseee, kur vaina... nu ne jau Grafa un Derekaa....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:01, pirms 14 gadiem
Grafs vai nu lauvas vai lietuva..

  +4 [+] [-]

, 2010-12-03 18:02, pirms 14 gadiem
smUX rakstīja: Redzēs kur Grafa ceļi vedīs..
kaut nu ne uz Vpili.. tas būtu murgs..

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:07, pirms 14 gadiem
edzush rakstīja: kaut nu ne uz Vpili.. tas būtu murgs..
jap, jo BKV meklē garo, ja tiks ventspilii, tad bus vaaks..

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:11, pirms 14 gadiem
Grafu uz Ventspili.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 18:13, pirms 14 gadiem
ficuks rakstīja: Lūk Raiču gan man ir nedaudž žēl! Eiropas čempī junioru izlases sastāvā bāza ārā pašu Gasolu vienā setā, tajā gadā arī EČ simboliskais piecinieks, labi iesākts ASV studentu čempī, faktiski jau Hjūstonas Rockets noskatīts spēlētājs, taču pirms drafta trauma sadragāja, šķiet, ne tikai Raita fizisko, bet arī morālo stabilitāti, un kā tagad attīstās viņa karjera, mēs redzam...

turies, Raiča!
Vispār Valmiera meklē centru! Grafs + Veselovs zem groza, nebūtu slikti!
jā, tā redz dzīvē gadās, bet domāju arī, ka Raitis raksturā ir nedaudz tāds "mīksts", un tāpēc arī pēc traumas neatguvās

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:17, pirms 14 gadiem
Kā jau teicu pirms sezonas,4 turnīri un visos fiasko.Jāsāk bija ar treneri,nevis spēlētājiem.Nezin kapēc Rimas no skrējēju komandas grib izveidot aizsardzības komandu.Viņš pamatīgi ir auzās.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:21, pirms 14 gadiem
Ko tad vietā ņems ,būs kā ASK pa laukumu skraida viens Latvietis un četri melnie, nesaproti kura komanda jāaizstāv.

  -4 [+] [-]

, 2010-12-03 18:23, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Kā jau teicu pirms sezonas,4 turnīri un visos fiasko.Jāsāk bija ar treneri,nevis spēlētājiem.Nezin kapēc Rimas no skrējēju komandas grib izveidot aizsardzības komandu.Viņš pamatīgi ir auzās.
nu ja, ko dod treneris-kliedzeejs? ko dod smagie treninji? - NEKO! VEF reaali suukaa eirokausos, nevienas uzvaras - pazors!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-03 18:23, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: jap, jo BKV meklē garo, ja tiks ventspilii, tad bus vaaks..
BKV meklē garo kas varētu palīdzēt komandai. No Grafa BKV sastāva nebūtu jēgas.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-03 18:25, pirms 14 gadiem
Vispār pārmaiņas nepieciešamas arī treneru sastāvā un vēl jo vairāk kluba valdē, kur visas karotes ir galvenā zupas strēbēja Valda Valtera ķetnās. Kāda jēga tagad mainīt spēlētājus, kad jau ir skaidrs, ka nākamā kārta nespīd nedz Eiropas kausā, nedz arī VTB līgā. Olimpiskais čempions Kurtinaitis manšafti ir krietni vien par daudz nokačājis - neviens, izņemot atsevišķās reizēs Janičenoku, nespēj parādīt savu labāko sniegumu. Jaunais papildinājums Gadsons ir krietni vien sliktāks par Viljamsu. Bet Grafam vienkārši netika dota iespēja izpausties - viņš allaž atrodas uz rezervistu soliņa. Ko tad VEF nopirks vietā? Lebrons un Kobe jau ir aizņemti, Aiversons ir Turcijā. Kas vēl atliek? Neticu, ka sezonas vidū komanda izvilks kādu zelta gabalu no svešām raktuvēm.

Ja es būtu VEF valdes loceklis, es paprasītu atskaiti nevis no Kurtinaiša, bet gan no Valtera, kurš šos spēlētājus sagādāja. Otrkārt, paprasītu trenerim Kurtinaitim, kāpēc savā līmenī nespēlē Parahovskis, kāpēc Bertāns, kuru sezonas sākumā lika par saspēles vadītāju, tagad ir otrā numura lomā utt.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-03 18:31, pirms 14 gadiem
Pagājušogad VV atlaida no galvenā trenera vietas..........
Vai nav laiks atlaist viņu vispār............
Cik ilgi valde ticēs viņa pasakām un grūdīs naudu viņa slimajos murgos? Ja nemāki savākt komandu , tad strādā pēc profesijas( ceļu būves inženieri) Žēl skatīties uz to , kā VEF mokās!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 18:34, pirms 14 gadiem
Man tikai patīk tieši šī teksta daļa - komandā būs vēl pārmaiņas... Ko tad vēl sviedīs ārā un ko ņems vietā? Valdis Valters acīmredzami vairs nav savā kažokā...

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:34, pirms 14 gadiem
sapnis rakstīja: Grafu zel- deva maz iespeju vinjam un aizsardziba bija ljoti stabils. Gribetos redzet vinju valmiera!
iespeju vinam deva, pat juniors komanda vina sniegums bija tads nekads

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:37, pirms 14 gadiem
Vispār man liekas, ka VEF iet ASK pēdās. Vispirms komandai nebija trenera. Tad paņēma lietuvieti Butautu. Tad sastāvā parādījās vairāki leiši un daudzi amerikāņi - visus nemaz nevar atcerēties. Tad sākās problēmas. Tad demisionēja Butauts, tad Jahovičs pieprasīja maksātnespēju un tagad no komandas ir pāri palikusi tikai ekskluzīvā mājas lapa askriga.lv...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:38, pirms 14 gadiem
vecsunslims rakstīja: Pagājušogad VV atlaida no galvenā trenera vietas..........
Vai nav laiks atlaist viņu vispār............
Cik ilgi valde ticēs viņa pasakām un grūdīs naudu viņa slimajos murgos? Ja nemāki savākt komandu , tad strādā pēc profesijas( ceļu būves inženieri) Žēl skatīties uz to , kā VEF mokās!
ja tagad vainigs VV pie visa

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 18:38, pirms 14 gadiem
Piekrītu pilnībā viedoklim ka Kurtinaitis nav pagaidām neko jēdzīgu no komandas izveidojis, kā vien panācis to ka daudzi spēlē sliktāk nekā to darija iepriekš. Protam Valtera sarūpētie leģionāri ir vieni no vājākajiem kādi vien te redzēti. Tā kā nekas liels jau nemainīsies no tā ka atlaida šos spēlētājus.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 18:43, pirms 14 gadiem
Galvenais - kāpēc VEF valde neatzīst, ka divos sezonas turnīros (Eiropas kausā un VTB līgā) uzdevums jau NAV izpildīts? Kam tad visas šīs pārmaiņas - BBL un LBL?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:47, pirms 14 gadiem
nu wiljams jau noteikti bija jālaiž prom, pārāk daudz sūdus vārīja.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 18:47, pirms 14 gadiem
Lai A.Šķēle tagad nāk uz Vefu

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 18:48, pirms 14 gadiem
Jā, ja jau pašu klubi Grafu negrib, tad jau skaidrs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-03 18:58, pirms 14 gadiem
Ja Ģenerālim būtu bumbas, viņš kopējās lietas labā pats arī aizietu un beidzot atzītu savu fiasko! Raudāšana par to, ka nav jauno spēlētāju ir piegriezusies. Kurš cits ja ne viņš solīja jaunatni pacelt citā līmenī? Ģenerālis ir palaidis garām, ka U-18 izcīnīja bronzu, tātad nav tā, ka nekā nav!

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:00, pirms 14 gadiem
Grafu uz Ventspili!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:05, pirms 14 gadiem
karbels rakstīja: Ar grafu jā , bet šaubos vai ar wiliamsu vajadzēja !

Labi viņs nožaģoju piespēles bet grūtos brīzos komandu pavilka uz priekšu , nevar gribēt lai pg no asv vai no kurienus vins ir saprastu leilāko daļu latviešu spēlētājus !

Tā asv spēle tur neko nevar darīt !
Wiliams jau pats bieži vien arī sataisīja ziepes un pēc tam mēģināja sasmelt izlietos ūdeņus lielākoties paliekot mīnusos.

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:07, pirms 14 gadiem
Grafs vienreiz varētu pamosties un sākt spēlēt, pēc U18 arī viss beidzās. Ok, saprotu, tiem, kas pēc būtības fiziķi matemātiķi un 5 gados nevar ne uz vienu spēli noskaņoties, laikam ātrāk vai vēlāk spīd LL vai vēl kāds Eiropas 4.līmeņa klubs, kā Grafa talantīgajam kolēģim no Latgales puses.
Nu neko darīt, galvā nav, laukumā nav.
Kaut vienu reizi būtu es viņam azartu vai dzirksteli laukumā acīs redzējis...!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-03 19:09, pirms 14 gadiem
NĀKAMAIS - JAHOCIČS!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:12, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: kā riebjas šitādi kuri neko nezin. Vefs piedāvāja sadarbību BAA, kura pakļautībā ir lielākā daļa ir šīs u 18 spēlētāji., bet BAA kkas neapmierināja, bet redz apmierināja barons piedāvājums, diez kas baronam varēja būt labāks, vai tik ne tāpēc, ka BAA galva ir Uģis Viļums, kurš vēl aizpērn spēlēja šā kluba rindās.
Tik informēts! Pamēģini iedziļināties kāpēc šī sadarbība nenotika. Nepieļauj domu, ka tur dažādas citas problēmas? BAA galva Viļums? Nesmīdini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:15, pirms 14 gadiem
Padzenot Grafu- centru ar NBA potenciālu, Kurtinaitis pielaidis vienu no lielākajām savas trenera dzīves kļūdām.
V.V., Tu tak redzi šos baismos Rimasa maldus. Neesi jau kāzu ģenerālis, parādi kurš mājās saimnieks.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 19:16, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: atbilde tevis teiktajam- ASK bija divi mega sponsori- Parex, Aizsardzības ministrija. - PAREX sabrūk, naudas nav, problēmas aiziet pa ķēdei. Vefam nav neviena tāda lielā sponsora. sponsori ir vairāki un sabalansēti, tādi kā Arčers, Moduls Rīga, sms credit utt.
ASK balansēja tikai uz diviem. vefam ir ļoti daudzi. viena atkrišana neradītu tik smagas problēmas. takā pilnīgi aplams tavs teiktais.
VV prot dzīt demagoģiju un sākotnēji pārliecināt, bet ātri vien paŗliecinātie saprot, ka seguma VV teiktajam tomēr nav - un nav šķirbas, mazi vai lieli tie atbalstītāji, jo visi projekti, kur blakus stāvējis VV, parasti izčākst...

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 19:23, pirms 14 gadiem
vispar vajadzeja Ceinu atlaist un Grafam dot vel iespeju jo vinam bija trauma un vinsh shobrid nevar taa nu normali spelet

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:23, pirms 14 gadiem
Killa rakstīja: Grafs vienreiz varētu pamosties un sākt spēlēt, pēc U18 arī viss beidzās. Ok, saprotu, tiem, kas pēc būtības fiziķi matemātiķi un 5 gados nevar ne uz vienu spēli noskaņoties, laikam ātrāk vai vēlāk spīd LL vai vēl kāds Eiropas 4.līmeņa klubs, kā Grafa talantīgajam kolēģim no Latgales puses.
Nu neko darīt, galvā nav, laukumā nav.
Kaut vienu reizi būtu es viņam azartu vai dzirksteli laukumā acīs redzējis...!
Redzams basī saproti tik pat cik fizikā. Ej labāk uz jauno dzejdaru saietiem, tur tās dzrksteļotās ačteles saskatīsies līdz nelabumam. Amatieriem Raita spēles spēku neizprast.

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:24, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: YouTube
- BAA Rīga: Kāpēc 'Barons'...

sejā.
Kas tieši sejā?

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:28, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: VV prot dzīt demagoģiju un sākotnēji pārliecināt, bet ātri vien paŗliecinātie saprot, ka seguma VV teiktajam tomēr nav - un nav šķirbas, mazi vai lieli tie atbalstītāji, jo visi projekti, kur blakus stāvējis VV, parasti izčākst...
Mini kaut vienu !
izņemot Valda Valtera basketbola skolu, tas ir cits stāsts, tur to Valters uzturēja no saviem līdzekļiem un valsts negrasījās dot naudu un Valters vairs nevarēja pats par saviem līdzekļiem to uzturēt. No turienes tagad NBA laukumos par 60 miljoniem skraida Andris Biedriņš. + visi ilggadējie LV izlases spēlētāji.

Takā lūdzu mini kaut vienu ! visi to saka, saka, bet neviens nekad nav pateicis konkrēti ! Takā lūdzu, uzpriekšu ! Gaidu !

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:29, pirms 14 gadiem
Bez darba jau viņi nepaliks

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:32, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: atbilde tevis teiktajam- ASK bija divi mega sponsori- Parex, Aizsardzības ministrija. - PAREX sabrūk, naudas nav, problēmas aiziet pa ķēdei. Vefam nav neviena tāda lielā sponsora. sponsori ir vairāki un sabalansēti, tādi kā Arčers, Moduls Rīga, sms credit utt.
ASK balansēja tikai uz diviem. vefam ir ļoti daudzi. viena atkrišana neradītu tik smagas problēmas. takā pilnīgi aplams tavs teiktais.
Paga, paga, vecīt! Nepūt man miglu acīs. Paskaties askriga.lv. Tur skaidri teikts, ka Parex un Aizsardzības ministrija ir kluba biedri. Tāpat kā Rīgas dome, Rīgas Satiksme un BA Rīga. Tad vēl klubam bija desmit sponsoru. VEFam, kuram ir tikai viens stratēģiskais partneris Moduls, ir 11 vērā ņemami sponsori. Tātad - situācija apmēram tāda pati. Un baidos, ka viss atkal neaiziet vecajās sliedēs... Man no tā nekāda prieka nebūs, jo Rīga līdz ar to zaudēs Eiropas klases basketbola izrādes, kuras, piemēram, man vajag kā ēst. Nevis čekas un kgb simbolu Dinamo, kuri spēlē tikai austrumu virzienā...

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:33, pirms 14 gadiem
beidzot !!!

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:34, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: tas, ka Uģīts ir BAA direktors, tātad tas , kas fīrē visas šīs lietas, ar ko slēgt līgumus, kāpēc slēgt un kāpēc nē.
Man tevis žēl! Ja tu nespēj izsekot tik vienkāršām lietām un saprast, kas pieņem lēmumus BAA, tad nav brīnums, ka, biksēs čurādams, tici Ģenerāļa pekstiņiem.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-03 19:34, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: viņš pirms sezonas jau teica, ka galveno lomu spēlēs latvieši. Leģionāri ir ņemti, ja nu trāpa. būs vai nu Holdens, vai nu Wiljamss. gadījās Wiljamss...
tu pats vispaar redzeeji, kaads bija holdens, kad speeleeja riigaa??? nebija ne par matu labaaks kaa wiljams. bet tas nu taa, visi jau domaa, ka holdens te bija baigais uuber eiroliigas speleetaajs.

van liekas ka vajadzeeja saakt atlauishanu ar abiem valteriem, ja veel kaut ko grib sasniegt, ja nee viss buus kaa vienmeer gribeejaam kaa labaak, sanaaca kaa parasti. vai veel biki suudiigaak nekaa parasti

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 19:36, pirms 14 gadiem
Tieši labi, neskatoties uz ko to ko te daudzi gudrinieki di..š, Grafs ir labs spēlētājs, un tas ir pieredzēts ko viņš spēj, bet viņš ir no tiem kuram vajag uzticēšanos, visveselīgāk būtu pāriet uz komandu ar mazākām ambīcījām, kur būtu izteikts pirmais centrs, tad varētu no viņa atkal sagaidīt ko labu

  +3 [+] [-]

, 2010-12-03 19:37, pirms 14 gadiem
pareizi ir Raiča, nav ko ko lohu klubā spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:38, pirms 14 gadiem
Pilnīgi pareizi no VEF puses, pēdējais kko mainīt !

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:38, pirms 14 gadiem
nu ble grafu??? labaak keinu,grafs ASK laikaa,kad butauts vinju loti labi iespeeleeja pat triiniisus saaka mest...nez,nez...
wiljamsu jau gan sen vajadzeeja tas skaidrs

  -2 [+] [-]

, 2010-12-03 19:38, pirms 14 gadiem
kuru interesē šie amatieri?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:39, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Mini kaut vienu !
izņemot Valda Valtera basketbola skolu, tas ir cits stāsts, tur to Valters uzturēja no saviem līdzekļiem un valsts negrasījās dot naudu un Valters vairs nevarēja pats par saviem līdzekļiem to uzturēt. No turienes tagad NBA laukumos par 60 miljoniem skraida Andris Biedriņš. + visi ilggadējie LV izlases spēlētāji.

Takā lūdzu mini kaut vienu ! visi to saka, saka, bet neviens nekad nav pateicis konkrēti ! Takā lūdzu, uzpriekšu ! Gaidu !
nu piemēram Skonto basketbola klubs? VV pat vecajam čekistam Indriksonam galvu sagrozīja, līdz šis attapās, ka uzmests kā mazs bērns...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:42, pirms 14 gadiem
Johny Bull rakstīja: Vispār man liekas, ka VEF iet ASK pēdās. Vispirms komandai nebija trenera. Tad paņēma lietuvieti Butautu. Tad sastāvā parādījās vairāki leiši un daudzi amerikāņi - visus nemaz nevar atcerēties. Tad sākās problēmas. Tad demisionēja Butauts, tad Jahovičs pieprasīja maksātnespēju un tagad no komandas ir pāri palikusi tikai ekskluzīvā mājas lapa askriga.lv...
beigu saakumas....... kaarteejais........ valdim........ nu nekas gan jau buus jaunas pasakas, jauni klausiitaaji...... latvju baalelinji ibio....

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:44, pirms 14 gadiem
Fleksis rakstīja: Njā VV slavēja sevi vienā intervijā (neatceros kur) ka viņam bez maz vai baigais čujs uz spēlētājiem, ka uzreiz redz, kurš ir labs, kurš nē. Bet patiesībā, kā jāķeras pie lietas tad VV+GM=0
juuu, vienreiz slaveeja sevi??? katru reizi vins slavee sevi un jau kaadus 20 gadus. kas to veel klausaas, pats vainiigs. kaartejais daargais projekts valdzam , kas ir riktiigi izgaazies.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-03 19:47, pirms 14 gadiem
Grafs vienmēr ir bijis tizls bērns kam sakāpis galvā!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 19:57, pirms 14 gadiem
uldis11 rakstīja: Grafs vienmēr ir bijis tizls bērns kam sakāpis galvā!
njā, tu savos 10 gados un 11 mēnešos iesmirdēji ar tiešām nobriedušu koentāru

     [+] [-]

, 2010-12-03 19:59, pirms 14 gadiem
Varbūt uz pārbaudes laiku var aiziet uz Ventspili? Nav jau nekas spīdošs un labs, bet labāk būtu nekā nekas! Jo ja jau Mārtiņu Meieru nelaiž laukumā, tad jau var pamēģināt arī Grafu.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-03 20:05, pirms 14 gadiem
Dereks ir amatiera līmeņa speletājs,to jau varēja redzēt 1 spēlē.(Valter labs lēti nemaksā,tas ir jāsprot).
Cains ari nav nekas,neticu ka muusu pašu speletajs nevar viņu aizvietot.
Jahovic ir traumu magnets,nedomaju ka ir jega tadu speletāju turēt komandā( Gati nekas personīgs).
Bertans ir otrais numurs,vajag vel vienu saspeles vaditāju,kā arī labu 4. numuru.
Bērziņš ir nestabils un čīkstētājs,tā arī paliks mūžīgais talants.
Vispār šinī komandā ir 5 labi spēlētāji.
Bertans,Janičenoks,Valters S. un Artjoms un jaunais Gadsons vai ka tur viņu.(šie atbilst VTB un Eiropas kausam,pie šī trenera pec gada varetu ari euroliga uzspelet.
No pārējiem nekā tur nav,BBl limenis griesti.
Katra gadījumā šī sezona visticamak ir norakstita,cerams sponsorus nepazaudes.
Mans subjektivs viedoklis.

     [+] [-]

, 2010-12-03 20:10, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Biedri , sponsori, sauc kā gribi, bet tu pats saproti, ka 90% no visa ASK budžeta bija no PAREX, RĪGAS DOMES, un AM. Pārējie tur ir, kas dod dvieļus, kas botas, kas dzeramos, kas reklamē viņus utt.
Bet tā bija pilnīgi savādāk situācija, tāpat kā valstī, tika pārmaksāti visi, Miladžam vien 350 tk sezonā. Te dārgākais ir Janičenoks, kuram ir ap 10 -12 tk mēnesī, tas ir divreiz mazāk kā Miladžam tajā laikā. Un Miladžs jau nebiaj tas dārgākais.
Valteram tagad maksā 4 reiz mazāk kā tad. Tak cilvēki mācās no tādiem piemēriem, kā bija ASK. Es vismaz tā ceru.
Vispirms, nevis Miladžam, bet gan Mileidžam. Otrkārt, tādam spēlētājam kā Mileidžs bija arī vērts maksāt, jo uz viņu nāca skatīties publika. Cik reizes viņš iemeta pēdējās sekundēs tā sauktos bazerbīterus un turklāt vēl kādus... Uz ko tad tagad lai nāk VEF publika - uz Gadsonu un Keinu... Pilnīgs fiasko... Viljamss tad bija kaut nedaudz labāks. Kas tagad būs viņa vietā? Treškārt, spēlētāju izmešana neapšaubāmi liecina, ka VEF budžets irst pa visām vīlēm. Nav naudas, par ko nopirkt kaut ko labāku. Un ja nekā labāka arī nebūs, sponsoru dāsnums vienā brīdī var noplaukt kā rudens dālijas zieds...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-03 20:16, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: atbilde tevis teiktajam- ASK bija divi mega sponsori- Parex, Aizsardzības ministrija. - PAREX sabrūk, naudas nav, problēmas aiziet pa ķēdei. Vefam nav neviena tāda lielā sponsora. sponsori ir vairāki un sabalansēti, tādi kā Arčers, Moduls Rīga, sms credit utt.
ASK balansēja tikai uz diviem. vefam ir ļoti daudzi. viena atkrišana neradītu tik smagas problēmas. takā pilnīgi aplams tavs teiktais.
Tev tīk pilnīgas muļķības rakstīt Gribētu redzēt, kas notiktu, ja no Vef novērstos grupa Modul ar visiem zem tā pakārtotajiem uzņēmumiem Moduls Rīga, Binders, Arčers

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 20:17, pirms 14 gadiem
steal rakstīja: Dereks ir amatiera līmeņa speletājs,to jau varēja redzēt 1 spēlē.(Valter labs lēti nemaksā,tas ir jāsprot).
Cains ari nav nekas,neticu ka muusu pašu speletajs nevar viņu aizvietot.
Jahovic ir traumu magnets,nedomaju ka ir jega tadu speletāju turēt komandā( Gati nekas personīgs).
Bertans ir otrais numurs,vajag vel vienu saspeles vaditāju,kā arī labu 4. numuru.
Bērziņš ir nestabils un čīkstētājs,tā arī paliks mūžīgais talants.
Vispār šinī komandā ir 5 labi spēlētāji.
Bertans,Janičenoks,Valters S. un Artjoms un jaunais Gadsons vai ka tur viņu.(šie atbilst VTB un Eiropas kausam,pie šī trenera pec gada varetu ari euroliga uzspelet.
No pārējiem nekā tur nav,BBl limenis griesti.
Katra gadījumā šī sezona visticamak ir norakstita,cerams sponsorus nepazaudes.
Mans subjektivs viedoklis.
Tur jau tā lieta, ka Bertāns ir izteikts otrais numurs, un olimpiskais Rimas no viņa saspēles vadītāju tā arī neiztaisīs. Parahovskis pagaidām nopietnos mačos nekā nav parādījis, par Gadsonu nemaz nerunājot - džeks vēl tikai iespēlējas, un varbūt tā arī līdz galam nemaz neiespēlēsies... Keins palīdz tikai epizodiski. Kas tad mums paliek - tikai Janičenoks un epizodiski arī Sančo. Pārāk vājš mierinājums pirmssezonas solījumiem, no kuriem jau viens ir aizlaists trubā...

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 20:21, pirms 14 gadiem
Johny Bull rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Bertāns ir izteikts otrais numurs, un olimpiskais Rimas no viņa saspēles vadītāju tā arī neiztaisīs. Parahovskis pagaidām nopietnos mačos nekā nav parādījis, par Gadsonu nemaz nerunājot - džeks vēl tikai iespēlējas, un varbūt tā arī līdz galam nemaz neiespēlēsies... Keins palīdz tikai epizodiski. Kas tad mums paliek - tikai Janičenoks un epizodiski arī Sančo. Pārāk vājš mierinājums pirmssezonas solījumiem, no kuriem jau viens ir aizlaists trubā...
Pilnīgi piekrītu.
V.V. protams pasteidzas atkal ar skaļiem mērķiem u.t.t. kā arī komplektācija bija zem katras kritikas.
Spēlētājam arī ir jājūt uzticība,cik var novērot tad pagaidām to jūt tikai Janičenoks,pārējos laiž jo nav variantu.
Cerams ka mikroklimats uzlabosies komandā,jo bez tā uzvaru nebūs tas ir skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-03 20:28, pirms 14 gadiem
Ideāli. Vajag visus atlaist, tad Kurtinaitis varēs pumpēties viens pats, jo nebūs ko vainot savā nevarībā...
Cik ilgi vēl ticība tam idiņam būs???

     [+] [-]

, 2010-12-03 20:30, pirms 14 gadiem
steal rakstīja: Pilnīgi piekrītu.
V.V. protams pasteidzas atkal ar skaļiem mērķiem u.t.t. kā arī komplektācija bija zem katras kritikas.
Spēlētājam arī ir jājūt uzticība,cik var novērot tad pagaidām to jūt tikai Janičenoks,pārējos laiž jo nav variantu.
Cerams ka mikroklimats uzlabosies komandā,jo bez tā uzvaru nebūs tas ir skaidrs.
Vispār jau man patīk klasika. Un Latvijas basketbolā viens no spilgtākajiem klasiķiem ir Armands Krauliņš. Viņam pieder šādi vārdi - ja komanda uzvar, jāslavē spēlētāji, bet, ja komanda zaudē, vainīgs ir galvenais treneris. Secinājumus, tā teikt, izdariet paši.

Otrkārt, par spēlētāju maiņām. Arī šajā sakarā Krauliņš ir teicis viedus vārdus - trenerim komanda un tās spēles stils jāveido no tā, kas ir viņa rīcībā. Secinājumi - atkal pašu ziņā.

Treškārt, Krauliņš ir teicis arī tā - man patīk cilvēki, kas pilda savus solījumus, nevis mētājas no vienas galējības otrā. Starp citu, to viņš teica par Aivaru Lembergu. Nedod Dievs, ja šogad Aiavaram atkal būs iespēja teikt savu kaitinošo tekstu par to, ka Rīgai jau sen vajadzētu būt desmit tādām komandām, kāda Ventspilī ir tikai viena...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-03 21:17, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: graafa seeklu
atnāca mis positive un vsjo apošļil

     [+] [-]

, 2010-12-03 23:54, pirms 14 gadiem
diemzel vefam ari ar siem jaunumiem nekas spidos nespid, tomer velu turpinat metat trispunktniekus un talus pustalos vel kaut 10sezonas, to cik labs ir jaunais pg mes jau visi redzam... bet nu man patik ka ir ko palureet par to +

     [+] [-]

, 2010-12-04 00:28, pirms 14 gadiem
Pareizi ir!

     [+] [-]

, 2010-12-04 09:42, pirms 14 gadiem
uz valmieru

     [+] [-]

, 2010-12-04 12:37, pirms 14 gadiem
NU ta vismaz viens normāls lēmums, Keinu ar varēja tajā maisā iebāzt!

     [+] [-]

, 2010-12-05 18:22, pirms 14 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Raiča, uz Liepāju!
raica neies uz liepaju kakas bikses

     [+] [-]

, 2010-12-06 10:06, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: nu piemēram Skonto basketbola klubs? VV pat vecajam čekistam Indriksonam galvu sagrozīja, līdz šis attapās, ka uzmests kā mazs bērns...
Diezgan preciizi... Guncham gan paveicaas, ka tad bija Andris, ko paaardot, tad ieberziens tika minimizeets... Savaadaak buutu pavisam vaaji

     [+] [-]

, 2010-12-06 10:10, pirms 14 gadiem
kaa teica pats dizhais Kurtinaitis- vajag speeleetaajus ar uzvareetaaju psihologjiju- panjem kaut to pashu Kambalu (ar Lukoil noteikti var vienoties, tas liigums ir mazs, nevis, kaa te daudzi domaa), varbuut arii Shkjeeli