Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Lomažs piesakās MVP kandidātos, Ventspils uzvar Rīgā un panāk 2-2

Lomažs piesakās MVP kandidātos, Ventspils uzvar Rīgā un panāk 2-2
Ventspilnieks Rihards Lomažs VEF aizsargu Aleksa Peresa un Arta Ates ielenkumā
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Ventspils basketbolisti sestdien, 2. jūnijā, izbraukumā uzvarēja VEF ar 89:83, "Olybet" LBL finālsērijā līdz četrām uzvarām panākot neizšķirtu 2-2. Piektā spēle notiks 4. jūnijā plkst. 19:00 Ventspilī.

Sērijas dalībnieki sestdien iesoļoja jaunā teritorijā – LBL finālspēle pirmo reizi notika jūnijā. Tāds kalendāra plānojums kļuva iespējams jau pirms 12 mēnešiem – Latvijas Basketbola savienības valde 2017. gadā nolēma, ka 31. maijs vairāk nebūs “play-off” pēdējā iespējamā dienā.

VEF starta piecinieku nemainīja, bet Ventspils parūpējās par izmaiņām. Roberts Štelmahers “pagarināja” sastāvu, otrā numura pozīcijā laukumā sūtot Rihardu Lomažu un trešajā Māri Gulbi, savukārt priekšējā līnijā Ronalda Zaķa vietā izvēlējās Juliusu Juciku.

LBS prezidents Valdis Voins pirms iemetiena apbalvoja sezonas visvairāk progresējušo spēlētāju – Latvijas Universitātes līderi Linardu Jaunzemu. Ventspilnieki visu cīņu aizvadīja deviņu vīru sastāvā.

Starta piecinieki

VEF: Peress, Ate, Janičenoks, Bērziņš, Čavars
Ventspils: Ubilla, Lomažs, Gulbis, Brusevics, Juciks

Rīdzinieki spēli sāka drošāk, meta ar augstāku precizitāti un vairākas reizes panāca piecu punktu pārsvaru – 9:4, 12:7 un 16:11. Toni ar tālmetienu uzdeva Kristaps Janičenoks, ar piecu punktu sēriju izcēlās Kaspars Vecvagars, mazie spēlētāji agresīvi iebruka soda laukumā. Ventspils atbildēja ar lielisku aizsardzību “krāsā”. Viesi “aplasīja” bumbas, nedeva pretiniekiem atkārtotas iespējas un piespieda kļūdīties vai sekmīgi gāja uz pārķeršanām. Viņu mazie spēlētāji radīja problēmas VEF aizsardzībai, piespiežot mājiniekiem pirmajiem sasniegt komandas piezīmju normu. Kurzemnieki pabeidza pirmo ceturtdaļu ar 2:10 izrāvienu – 18:21.

Nākamās ceturtdaļas pirmās trīs minūtes atgādināja apgriezto spoguļattēlu. Ventspils basketbolisti trīs reizes panāca piecu punktu pārsvaru – 18:23, 20:25, 22:27. VEF atbildēja ar tālu Ates divpunktu metienu, Peresa ātro izrāvienu un Ates iespēli Arnoldam Helmanim. Aizsardzība bija agresīva – abas komandas nepilnās piecās minūtēs sasniedza piezīmju normu un spēlētāji arvien biežāk stājās uz soda metienu līnijas. Ciemiņu rindās ieskrējās Ronalds Zaķis. Viņš pirmais sasniedza 10 gūto punktu robežu, savukārt mājinieki ar augstu precizitāti meta no perimetra (Brauns) – 33:33.

Puslaika beigās sekoja pavērsiens, galvenokārt pateicoties Aigaram Šķēlem. Aizsargs iemeta tālmetienu, pēc tam aizsardzībā atbruņoja Braunu un aizskrēja ātrajā izrāvienā. Uzreiz pēc tam ventspilniekiem izdevās sekmīga ātrā pāreja, kuru pabeidza Ikovļevs – 33:42! Rīdziniekiem bija iespējas samazināt starpību, taču notika otrādi. Rihards Lomažs iemeta divus tālmetienus pēc kārtas, tai skaitā vienu ceturtdaļas pēdējā sekundē – 38:50.

Ventspilij puslaikā bija par septiņām uzbrukuma bumbām mazāk nekā divas dienas iepriekš (6-2), toties agresivitāte (1p 6/10 pret 16/18) un metienu precizitāte bija augstā līmenī. Viesi izdarīja par deviņiem metieniem no spēles mazāk, taču, neraugoties uz to, bumbu grozā dabūja biežāk (14/31 pret 15/22). Citā līmenī, salīdzinot ar ceturtdienu, bija Barnets un Ikovļevs.

Trešās ceturtdaļas sākumā tiesnešiem atkārtoti nācās ķerties pie video atkārtojuma noskatīšanās. Ja iepriekšējā desmitminūtē Arta Ates trīspunktnieks beigās tika ieskaitīts kā divpunktnieks, tad Aleksa Peresa situācija bija pretēja. Meksikas valstsvienības spēlētājs tomēr neuzkāpa uz līnijas un viņa komanda tika pie trīs punktiem – 45:51. Divdesmit piektās minūtes sākumā Peress perimetrā izcēlās vēlreiz un ventspilnieki pieprasīja minūtes pārtraukumu – 52:55. Brusevica kļūda ciemiņiem izmaksāja dārgi. Ātra pāreja, Peresa piespēle Kārteram, tālmetiens – 55:55.

Ventspilnieki divreiz atguva vadību, taču priekšā nenoturējās ilgi. Divdesmit septītās minūtes izskaņā tiesneši Aigaram Šķēlem fiksēja piezīmi, pēc tam tehnisko piezīmi... Kristaps Janičenoks iemeta četrus no četriem brīvmetieniem, bet bumbas kontrole beidzās ar Gromova piezīmi uzbrukumā – 61:58. Nākamajā uzbrukumā Peress realizēja trešo tālmetienu ceturtdaļā – 64:58. Sekoja tehniskā piezīme uz otru pusi. Ventspils divu elementu apvienojumā tika pie pieciem punktiem – 64:63. VEF atjaunoja plus trīs, bet Māra Gulbja tālmetiens panāca neizšķirtu – 66:66. Pusstundas izskaņā komandu aizsargi apmainījās neprecīziem metieniem pāri visam laukumam.

Emanuels Ubilla izšķirošās ceturtdaļas ievadā reabilitējās par iepriekš pāragri izmesto metienu, bet Juciks izcēlās ar 2+1 gājienu – 68:72. Piezīmju problēmās slīkstošais VEF – Gromovam, Vecvagaram, Čavaram un Kārteram bija pa četrām piezīmēm katram – atspēlējās. Peress, otrajā puslaikā vidēji gūstot punktu minūtē, kārtējo reizi atjaunoja līdzsvaru – 72:72. Ventspils kuģi turpināja stūrēt Juciks, bet Lomažs piecas minūtes pirms pamatlaika beigām atgādināja par sevi perimetrā – 72:79.

Pēc minūtes pārtraukuma tālmetienu apmaiņa turpinājās. Kristapa Janičenoka raidījumam atbildēja Aigars Šķēle – 75:82. Ciemiņi panāca arī plus desmit (76:86), taču VEF ātri atguvās. Peresa tālmetiens un divpunktnieks 114 sekundes pirms finālsvilpes situāciju no jauna padarīja slidenu – 81:86. Komandas apmainījās neprecīziem metieniem, 71 sekundi pirms beigām no jauna ejot pauzē. Tiesneši pēc apspriedes lēma atdot bumbu Ventspilij. Sekoja vēl divas nerezultatīvas bumbas kontroles, tai skaitā Peress netrāpīja tālmetienu. Ciemiņi noturēja bumbu, rīdzinieki pārkāpa noteikumus, Ubilla realizēja abus brīvmetienus – 81:88.

Ceturtā finālspēle, 2. jūnijs, Rīgas arēna

VEF Rīga – BK Ventspils 83:89 (18:21, 20:29, 28:16, 17:23)
VEF: Peress 24 (2p 6/10, 3p 4/10; 8rp, 3pb, 4ip, eff 25), Janičenoks 16 (2p 2/5, 3p 2/5, 1p 6/6; 3rp, 3ip), Brauns 8, Gromovs 7, Ate 6 (5ab), Kārters 6 (5ab), Bērziņš 5 (6ab), Vecvagars 5, Čavars 4, Helmanis 2; Misters, Zotovs.
Ventspils: Lomažs 15 (2p 1/2, 3p 3/7, 1p 4/6; 5ip), Šķēle 15 (2p 2/3, 3p 3/5, 1p 2/4; 6ab, 5rp, 4ip), Juciks 14, Zaķis 11, Barnets 10, Ubilla 8 (7rp), Ikovļevs 6 (5ab), Brusevics 5, Gulbis 5.
Tiesneši: Ingus Baumanis, Oskars Lucis, Andris Aunkrogers.
Komisārs Juris Jurka.
Sērijā 2-2.

Statistika. VEF 83, Ventspils 89

Metieni no spēles: 30/66 vs 25/49
2p: 20/37 vs 15/23
3p: 10/29 vs 10/26
1p: 13/18 vs 29/38
AB: 35 (11/24) vs 31 (6/25)
RP: 17 vs 23
Kļ.: 15 vs 14
PB: 6 vs 8
BM: 0 vs 4
Personiskās piezīmes: 31 vs 22
Punkti pēc kļūdām: 12 vs 20
Punkti soda laukumā: 28 vs 24
Otrās iespējas punkti: 12 vs 7
Punkti ātrajos izrāvienos: 5 vs 13
Starta piecinieki: 55 vs 47
Rezerves: 28 vs 42


, 2018-06-02 19:13, pirms 7 gadiem
Nedaudz negaidīti, bet vismaz interesantāk. Loģiski būtu Ventspilī 1-1, Rīgā 2-0..
Slēpts komentārs: hooker
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-02 19:20, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Nedaudz negaidīti, bet vismaz interesantāk. Loģiski būtu Ventspilī 1-1, Rīgā 2-0..
Loģiski, jo??? Tev vnk tā gribētos... tiešām nav grūti, ja gribas dzīvot kkādā nākotnes vīziju savārstījumā?!
Vef bija totāli nekāds šodien, ja neskaita 3/4, Janičenoka bubināšana zem deguna jau sāk drusku piegriezties!!!
, 2018-06-02 19:21, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: nu neko ,VEF šampi varēs atvērt mājas hallē !!!
Viņiem tādas nav
, 2018-06-02 19:21, pirms 7 gadiem
Tiešām šī bija visas komandas uzvara! Tā tik turpināt Ventiņi!
, 2018-06-02 19:25, pirms 7 gadiem
Blac soda metieni 18 pret 38 ventīļu labā. Tur arī uzvara. Tiešām gailītis to neredz. Iepriekšējās spēlēs bija tāpat.. perezs viens tur laikam grib uzvarēt. Krisītim jābeidz māžoties, tā viņa bubināšana tau z.b.
, 2018-06-02 19:25, pirms 7 gadiem
Kur ta rebels,tā jaraud,ka nevar "gudru"komentāru uzrakatīt😃
, 2018-06-02 19:26, pirms 7 gadiem
Bļāviens,viens no svarīgākajiem gada notikumiem sportā LV,bet televīzijā nulle.Rodas jautājums vai mums to Latvijas tv vispār vajag?Nu katrā ziņā basketa popularitāti tas grauj 100 punkti.
, 2018-06-02 19:35, pirms 7 gadiem
Un atkal ar deviņiem spēlētājiem... Super. Ps. Labi, kad Asektors viss maz kaut kādā sastāvā ir Arēnā. Savādāk klusums kā kapos.
, 2018-06-02 19:42, pirms 7 gadiem
Ieraugot uzvārdu - Ate nodomāju, ka žēl, ka Bārtulim nav uzvārds vate
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-06-02 19:49, pirms 7 gadiem
Spēli neredzēju, bet pēc online rezultāta spriežot, VEF atkal slikti bija sācis un nedaudz palaidās pēdējā ceturtdaļā. Slikti aizsardzībā nospēlējuši.
, 2018-06-02 19:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel... BK Ventspils nav māju? Ko tu pīpē?
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-06-02 20:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurai tad komandai ir? Ja gribi tēlot loxu, tad lūdzu, bet nevajag savu tizlo fantāziju izplatīt, jo šī tēma ir neskaitāmas reizes pārrunāta, bet līdz tevīm tāpat neaiziet. Tāpēc jautājums, cik lielas problēmas tev ir ar sapratni?
Pēc Tavas loģikas jau iznāk, ka māju tad nav arī lielākajai daļai NBA komandu, jo arēnas tur nepieder pašiem basketbola klubiem, bet ir daudzlīmeņu struktūrām, kas ir vai pat dažreiz nav klubu līdzīpašnieki, bet nodarbojas ar plašākām lietām: hokeja spēlēm, izklaidēm, visu iepējamo pārējo. Patīk vai nē, bet Ventpilij daļēji finansē pašvaldībai, kurai ir milzu sakars ar vietējo arēnu. Tātad tās ir viņu mājas. Tas pats Valmierā, tas pats Ogrē, utt. Rēalu māju tik tiešām nav tikai VEF. Tad, kad AR vai OSC līdzīpašnieki vai investēs VEF klubā, tad tās arī būs viņu mājas arēnas.
, 2018-06-02 20:07, pirms 7 gadiem
Atzīšos, VEF man vienmēr ir bijusi un šķiet, ka arī būs, visnesimpātiskākā komanda LBL, tas galvenokārt dēļ tādiem glumekļiem kā Jaunups! Tomēr ir svarīgi, kas vada organizāciju unJaunups to dara ļoti slikti, ne velti skatītāji vairs neiet uz VEF spēlēm! Diezgan liela nostalģija pārņem atceroties ASK Rīga laikus!
, 2018-06-02 20:10, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Kur ta rebels,tā jaraud,ka nevar "gudru"komentāru uzrakatīt😃
Ar gateristu viens otram laiza olas
, 2018-06-02 20:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņi tāpat kā vef īrē zāli no LOK un Ventspils, jautājums, vai viņi maksā simbolisku īri? VEF kopš atjaunošanas, ir kā bāzes vietu izvēlējies Elektrum, iepriekš, ja nemaldos olimpiskais sporta centrs bija. Lielā budžeta un turnīru dēļ, viņi spēlēja arēnā. Bet kā pamata treniņu vieta un komandas mājvieta ir bijusi Elektrum

Lielākā klubu daļa mājo vai nu pašvaldību vai LOK zālēs, pašiem savu nav. Tāpat, pašlaik VEF ir spiests spēlēt arēnā, kuras izmaksas uz vienu spēli ir 10+ tkst. Eiro...Un tagad padomā, cik klubiem ir vēl tāda situācija? Vefam nav tādas varēšanas, lai Rīgā varētu savu zāli celt, kas, kā minimums 5 miljonus izmaksātu, tāpat Rīgā nav normālas pašvaldības vai valsts zāles, kurā mājot, kā to dara citi klubi.
5 miljonus izmaksā tikai tādēļ, ka pusi naudas nozags! Jāsāk ar valsts sakārtošanu un tad varēs daudzi klubi atļauties uzbūvēt halles, ne tikai VEF!
, 2018-06-02 20:14, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Pēc Tavas loģikas jau iznāk, ka māju tad nav arī lielākajai daļai NBA komandu, jo arēnas tur nepieder pašiem basketbola klubiem, bet ir daudzlīmeņu struktūrām, kas ir vai pat dažreiz nav klubu līdzīpašnieki, bet nodarbojas ar plašākām lietām: hokeja spēlēm, izklaidēm, visu iepējamo pārējo. Patīk vai nē, bet Ventpilij daļēji finansē pašvaldībai, kurai ir milzu sakars ar vietējo arēnu. Tātad tās ir viņu mājas. Tas pats Valmierā, tas pats Ogrē, utt. Rēalu māju tik tiešām nav tikai VEF. Tad, kad AR vai OSC līdzīpašnieki vai investēs VEF klubā, tad tās arī būs viņu mājas arēnas.
Piedod, bet Tu tik tiešām tēlo vai vienkārši nespēj izlasīt, ka VEFa mājvieta ir Elektrum un ir bijis no atjaunošanas brīža, kas tur nesaprotams?

Un VOC, ja nemaldos, lielākā daļa ir LOK īpašums, tātad Tu saki, ka LOK dod Ventspils komandai mājvietu?
, 2018-06-02 20:16, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Pēc Tavas loģikas jau iznāk, ka māju tad nav arī lielākajai daļai NBA komandu, jo arēnas tur nepieder pašiem basketbola klubiem, bet ir daudzlīmeņu struktūrām, kas ir vai pat dažreiz nav klubu līdzīpašnieki, bet nodarbojas ar plašākām lietām: hokeja spēlēm, izklaidēm, visu iepējamo pārējo. Patīk vai nē, bet Ventpilij daļēji finansē pašvaldībai, kurai ir milzu sakars ar vietējo arēnu. Tātad tās ir viņu mājas. Tas pats Valmierā, tas pats Ogrē, utt. Rēalu māju tik tiešām nav tikai VEF. Tad, kad AR vai OSC līdzīpašnieki vai investēs VEF klubā, tad tās arī būs viņu mājas arēnas.
Precīzi nokomentēja situāciju! Ja atceramies vecos laikus, tad Arēna Rīga sponsorēja ASK tādā veidā, ka vispār neņēma naudu par halles īri. Tādu pretīmnākšanu vairāk neviens cits Rīgas klubs nav izpelnījies, tāpēc jau Jaunups kož pirkstos, ka nav halles, kur spēlēt par lētām naudām!
, 2018-06-02 20:16, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: 5 miljonus izmaksā tikai tādēļ, ka pusi naudas nozags! Jāsāk ar valsts sakārtošanu un tad varēs daudzi klubi atļauties uzbūvēt halles, ne tikai VEF!
Pat bez zagšanas, izmaksas būs lielas, jo zāli vajag uz kādi 4-5 tkst. Tad vēl tablo ar ekrānu, laukums, tā kā visticamāk citi sporta veidi tur arī būtu, tad dažādi parketi utt. Nemaz nerunājot cik pati zeme un papīru sakārtošana izmaksātu
, 2018-06-02 20:16, pirms 7 gadiem
Tikai palestīniešiem nav mājas !
(Roberts Gobziņš)
, 2018-06-02 20:20, pirms 7 gadiem
Interesanti, ko teiktu žalgira līdzjutēji, ja īpašnieki pēkšņi izdomātu savas mājas spēles aizvadīt Viļņā,Šauļos vai Klaipēdā? Domāju, tur to vadību patriektu ar sudainu mietu!
, 2018-06-02 20:20, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Precīzi nokomentēja situāciju! Ja atceramies vecos laikus, tad Arēna Rīga sponsorēja ASK tādā veidā, ka vispār neņēma naudu par halles īri. Tādu pretīmnākšanu vairāk neviens cits Rīgas klubs nav izpelnījies, tāpēc jau Jaunups kož pirkstos, ka nav halles, kur spēlēt par lētām naudām!
Īsti nav gan precīza un jūs pašu galveno laižat garām, ka vainojat VEFu tajā, ka Rīgai nav zāles, ko VEFam piešķirt, kā to dara citas pašvaldības! NBA klubi maksā par savu mājvietu, ja šeit no bez maksas piešķir, tad īsti precīzs salīdzinājums nav
, 2018-06-02 20:21, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Interesanti, ko teiktu žalgira līdzjutēji, ja īpašnieki pēkšņi izdomātu savas mājas spēles aizvadīt Viļņā,Šauļos vai Klaipēdā? Domāju, tur to vadību patriektu ar sudainu mietu!
Tās bija LBL viena apļa spēles, kamēr svarīgākās notika Rīgā.
, 2018-06-02 20:24, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pat bez zagšanas, izmaksas būs lielas, jo zāli vajag uz kādi 4-5 tkst. Tad vēl tablo ar ekrānu, laukums, tā kā visticamāk citi sporta veidi tur arī būtu, tad dažādi parketi utt. Nemaz nerunājot cik pati zeme un papīru sakārtošana izmaksātu
Un tagad uzdod šo jautājumu, cik tāda halle izmaksās tādā valstī, kurā nenozags, apmēram 2x lētāk - piemēram Igaunijā var atļauties, jo tur tā korumpētība visos līmeņos nav tik dziļa!
, 2018-06-02 20:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Īsti nav gan precīza un jūs pašu galveno laižat garām, ka vainojat VEFu tajā, ka Rīgai nav zāles, ko VEFam piešķirt, kā to dara citas pašvaldības! NBA klubi maksā par savu mājvietu, ja šeit no bez maksas piešķir, tad īsti precīzs salīdzinājums nav
Vienkārši tur bija tāda situācija, ka ASK Rīga bija populārs klubs un viņiem vajadzēja Arēnu, kur spēlēt. Arēnas iepriekšējā vadība (ne Savickis) izdomāja, ka tas būs viņu ieguldījums, jo viņiem vajag Arēnā populāru klubu. Tā kā VEF nav populārs, tad tādi argumenti automātiski atkrīt.
Un te arī nonākam pie VEF nenormālākās problēmas - viņi ir un būs čempioni, bet faktiski ir visNEpopulārākais klubs valstī!
Kā to mainīt? Godīgi saku - nezinu! Viss jau salaists tādā dēlī, ka līdzjutēji ir ieinteresētāki fanot pret VEF, nekā par!
, 2018-06-02 20:27, pirms 7 gadiem
Nav svarīgi, svarīgākās vai mazāk svarīgākās, bet fakts kā tāds, ka rīdziniekam, ja viņš grib atbalstīt savu komandu, nākas klejot pa pus Latviju!Un nevajag dzīt te kaut ko par basketbola popularitāti, Latvijā basketbols jauniešu vidū ir gana poulārs arī reģionos!
, 2018-06-02 20:29, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Un tagad uzdod šo jautājumu, cik tāda halle izmaksās tādā valstī, kurā nenozags, apmēram 2x lētāk - piemēram Igaunijā var atļauties, jo tur tā korumpētība visos līmeņos nav tik dziļa!
Daļēji piekrītu, bet otra problēma, ka mums to ierēdņu ir tik daudz un katram alga jāmaksā, no katra parakstu vajag utt. Man brālēns māju pierīgā ceļ, lai papīrus sakārtotu, vajadzēja gadu un 2000 eiro, tas ir vienai, es atvainojos, sūda mājai. Latvijā ir pilnīgā tirsā ar to. Tas pats ir man, kā lauksaimniekam, tādi papīru kalni sākušies, ka es apsveru vienkārši algot kādu biroju, kas man visu kārtos.
, 2018-06-02 20:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Piedod, bet Tu tik tiešām tēlo vai vienkārši nespēj izlasīt, ka VEFa mājvieta ir Elektrum un ir bijis no atjaunošanas brīža, kas tur nesaprotams?

Un VOC, ja nemaldos, lielākā daļa ir LOK īpašums, tātad Tu saki, ka LOK dod Ventspils komandai mājvietu?
Kam pieder zeme uz kā stāv VOC? Slinkums rakņāties šobrīd Lursoftā, bet pieņemu, ka tam ir ļoti liela saistība ar Hūti vai pašvaldību. LOK zāles ārpus Rīgas jau nemaz nav iespējamas bez sadarbības ar pašvaldībām. Rīgā gan tas nav obligāti nepieciešams. Lai gan Arēna juridiski nepieder Dinamo kā klubam, taču nenoliegsi, ka tā ir viņu bāzes vieta? Ja jau nevienam privātajam īpašniekam ar esošu vai potenciāli būvējamu arēnu īpaši negribas ņemt VEF savā paspārnbē, tad tā ir tikai un vienīgi VEF problēma. varu likt galvu ķīlā, ka nākamo mājvietu Jaunups meklēs Daugavas sporta kompleksa otrās kārtas projektā. Ja līdz tam jau nebūs zaudējis interesi par klubu kā tādu.
, 2018-06-02 20:34, pirms 7 gadiem
ASK laikus nav ko salidzināt, pat barona zelta laikus, jo tajos klubos bija cilvēki, kas bija ieinteresēti izveidot labu klubu, nevis gūt maksimāli vairāk otkatus! VEF visu sačakareja laikā, kad Frade atnāca ar visiem saviem leģionāriem, dažkārt laukumā bija tikai viens vai divi latviešu spēlētāji! Atceros, daudzi cepās par izveidojušos situāciju, bet kluba vadība bija ietiepīga un pazaudēja arī savus pēdējos līdzjutējus!
, 2018-06-02 20:35, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vienkārši tur bija tāda situācija, ka ASK Rīga bija populārs klubs un viņiem vajadzēja Arēnu, kur spēlēt. Arēnas iepriekšējā vadība (ne Savickis) izdomāja, ka tas būs viņu ieguldījums, jo viņiem vajag Arēnā populāru klubu. Tā kā VEF nav populārs, tad tādi argumenti automātiski atkrīt.
Un te arī nonākam pie VEF nenormālākās problēmas - viņi ir un būs čempioni, bet faktiski ir visNEpopulārākais klubs valstī!
Kā to mainīt? Godīgi saku - nezinu! Viss jau salaists tādā dēlī, ka līdzjutēji ir ieinteresētāki fanot pret VEF, nekā par!
pēc kā TU spried, ka nepopulārakais, pēc komentāriem šeit? Vai pēc apmeklētības? Ja, ja pēc apmeklētības, tad ņemot visus turnīrus (izņemot fiba, jo viņi nepublicē tādus statistiku) VEF ir apmeklētākais klubs Latvijā, ar vidējo VTB apmeklējumu +/- 550 cilvēku, otrais būs BKV ar LBL apmeklējumu +/- 480

Būsim atklāti, nekas nav salaists dēlī. Latvijā, tas basketbola skatītājs, es teiktu, ir kā zivis, ar labu piebarošanu būs. VEF jāpaceļ mārketings atpakaļ un pāris kvalitatīvāki spēlētāji spētu pacelt apmeklējumu un fanu skaitu. Pašlaik VEFa reklāma ir pāris baneri Rīgā un soc.tīklos. Nekādi promo rullīši pirms sezonas, nekas tāds....Un te es pieskaršos pie tam muļķībām, ka mani saista ar VEF, ja es tur būtu, tad ticiet man, viņu apmeklējums būtu labs un to nodrošinātu mārketings, kur es esmu kā zivs ūdenī
, 2018-06-02 20:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pat bez zagšanas, izmaksas būs lielas, jo zāli vajag uz kādi 4-5 tkst. Tad vēl tablo ar ekrānu, laukums, tā kā visticamāk citi sporta veidi tur arī būtu, tad dažādi parketi utt. Nemaz nerunājot cik pati zeme un papīru sakārtošana izmaksātu
Laikam pats labākais šajā komentārā ir par to tablo.. uz pārējā fona tās ir kapeikas.. Kā padomju laikos, kad vācāmies uz kādu maču, tas tablo likās TIK svarīgs.
, 2018-06-02 20:37, pirms 7 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Laikam pats labākais šajā komentārā ir par to tablo.. uz pārējā fona tās ir kapeikas.. Kā padomju laikos, kad vācāmies uz kādu maču, tas tablo likās TIK svarīgs.
turnīros tā ir obligāta prasība, tāpēc Ventspilī jau mainīja to. Ja nezini, tad nemaz neko neraksti labāk.
, 2018-06-02 20:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: turnīros tā ir obligāta prasība, tāpēc Ventspilī jau mainīja to. Ja nezini, tad nemaz neko neraksti labāk.
Labi ka tu mums vismaz zini.
, 2018-06-02 20:40, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Labi ka tu mums vismaz zini.
Piedod un atvaino, tā ir elementāra lieta, ar ko klubs saskarās spēlējot FIBA vai VTB (ja esi skatījies vtb, tad noteikti pamanījis, ka dažos Krievijas šķūnos, tas ir ielikts, tikai dēļ vtb prasības) Pie tam, tā kā tā zāle tiktu arī izīrēta citiem klubiem un izlasēm, tad agri vai vēlu, tur būtu labam tablo jābūt
, 2018-06-02 20:41, pirms 7 gadiem
Tas rebels tik gudrs ka virst nepasutīt😃korķis visam
, 2018-06-02 20:43, pirms 7 gadiem
Ventspils beidzot normali nokapāja pēdējo ceturdaļu
, 2018-06-02 20:44, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Piedod un atvaino, tā ir elementāra lieta, ar ko klubs saskarās spēlējot FIBA vai VTB (ja esi skatījies vtb, tad noteikti pamanījis, ka dažos Krievijas šķūnos, tas ir ielikts, tikai dēļ vtb prasības) Pie tam, tā kā tā zāle tiktu arī izīrēta citiem klubiem un izlasēm, tad agri vai vēlu, tur būtu labam tablo jābūt
Doma tajā ir ne jau, ka tablo nevajag, bet, ka tas tablo uz uzcelšanas kopējo summu ir kapeikas.
, 2018-06-02 20:46, pirms 7 gadiem
Ziniet, kas man visvairāk patīk, jūs cepjaties par VEF tik ļoti, ka ignorējat traģisko situāciju LBL, šovakar vispār uz finālu atnāca 400 cilvēki un tas pārada kopējo LBL vietu Latvijā. Kāpēc par to netik runāt, bet patīk tik par VEFu?
, 2018-06-02 20:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ziniet, kas man visvairāk patīk, jūs cepjaties par VEF tik ļoti, ka ignorējat traģisko situāciju LBL, šovakar vispār uz finālu atnāca 400 cilvēki un tas pārada kopējo LBL vietu Latvijā. Kāpēc par to netik runāt, bet patīk tik par VEFu?
Tāpēc ka vefs veicina šo traģisko situāciju ar savu attieksmi! Un nevajag likt skatīties uz citiem klubiem.
, 2018-06-02 20:49, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Doma tajā ir ne jau, ka tablo nevajag, bet, ka tas tablo uz uzcelšanas kopējo summu ir kapeikas.
priekš basketbola kluba, katrs eiro ir no svara, pat mazākās lietas var prasīt nopietnus izdevumus. tāpat projektēšanā viņš jāiekļauj utt.
, 2018-06-02 20:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ziniet, kas man visvairāk patīk, jūs cepjaties par VEF tik ļoti, ka ignorējat traģisko situāciju LBL, šovakar vispār uz finālu atnāca 400 cilvēki un tas pārada kopējo LBL vietu Latvijā. Kāpēc par to netik runāt, bet patīk tik par VEFu?
Tikai nez kāpēc spēle notika VEF "mājvietā", tad jau VEF sava vaina tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-02 20:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: priekš basketbola kluba, katrs eiro ir no svara, pat mazākās lietas var prasīt nopietnus izdevumus. tāpat projektēšanā viņš jāiekļauj utt.
Ja tev ir tie 3-5 miljoni hallei, tad tūkstotis uz vienu vai otru pusi, tiešām ir sīknauda.
, 2018-06-02 20:51, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tikai nez kāpēc spēle notika VEF "mājvietā", tad jau VEF sava vaina tam.
ne tikai, jo iepriekšējā spēle bija apmeklētākā finālā līdz šim. Te būs abu klubu vaina, vieni nestrādā, lai radītu ažiotāžu, otri tik daudz neinteresē cilvēkiem, lai tie atrautos no labo laika apstākļu baudīšanas
, 2018-06-02 20:52, pirms 7 gadiem
Tādēļ, ka VEF un Valga ar savu divu apļu sistēmu ir piedalījusies LBL sačakarēšanā! Agrāk finalus un ne tikai finalus varēja redzēt pa valsts televīziju, arī cilvēki kas komentēja spēles, izglītoja līdzjutējus, tagad basketbolu komentē kaut kādi tirliņi, kas visur lieto angļu zargonismu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-02 20:54, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tev ir tie 3-5 miljoni hallei, tad tūkstotis uz vienu vai otru pusi, tiešām ir sīknauda.
ja būtu tūkstotis es piekristu, profesionālie sporta tablo nav lēti, pie tam blakus izmaksas ar vēl būs
, 2018-06-02 20:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne tikai, jo iepriekšējā spēle bija apmeklētākā finālā līdz šim. Te būs abu klubu vaina, vieni nestrādā, lai radītu ažiotāžu, otri tik daudz neinteresē cilvēkiem, lai tie atrautos no labo laika apstākļu baudīšanas
Tu gribi vainot citus klubus, bet vai nav jāsāk vainot ar sev tuvāko, tas ir VEF. Te dažī mīl izcelt to cik vērtīgi ir spēlēt VTB, to kā VeF "per" Ventspili - sanāk VEF ir mūsu flagmanis. Ja jau pat flagmanis nevienam rupji sakot nepi*, neatkarīgi vai spēlē ar vietējiem, vai ārzemniekiem - ko pārmest citiem? Akmens VEF lauciņā, kas LBL met mīksto un lien VTB vienā vietā un akmens LBL lauciņā, kas neizreklamē savus pasākumus, tas pats atkal par VEF - Rīgā 0 reklāmas par to.
, 2018-06-02 20:58, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu gribi vainot citus klubus, bet vai nav jāsāk vainot ar sev tuvāko, tas ir VEF. Te dažī mīl izcelt to cik vērtīgi ir spēlēt VTB, to kā VeF "per" Ventspili - sanāk VEF ir mūsu flagmanis. Ja jau pat flagmanis nevienam rupji sakot nepi*, neatkarīgi vai spēlē ar vietējiem, vai ārzemniekiem - ko pārmest citiem? Akmens VEF lauciņā, kas LBL met mīksto un lien VTB vienā vietā un akmens LBL lauciņā, kas neizreklamē savus pasākumus, tas pats atkal par VEF - Rīgā 0 reklāmas par to.
neskrien pa priekšu, jo ari spēles Ventspilī nav tās apmeklētākās, kā jau teicu, tad pirmā spēle Rīgā, pagaidām, bija apmeklētākā finālā, cilvēki redzēja komandu varējumu un tā kvalitāte viņus neapmierināja
, 2018-06-02 20:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ziniet, kas man visvairāk patīk, jūs cepjaties par VEF tik ļoti, ka ignorējat traģisko situāciju LBL, šovakar vispār uz finālu atnāca 400 cilvēki un tas pārada kopējo LBL vietu Latvijā. Kāpēc par to netik runāt, bet patīk tik par VEFu?
Tāpēc, ka VEF ir līdzvainīgs šajā situācijā savas attieksmes pret LBL spēlēm dēļ. Ir sasniegts līmenis, kad būt par valsts čempionu neko vairs nenozīmē. Kāda jēga plēst pēcpusi, ja ticamāko valsts čempionu vienīgās starptautiskās ambīcijas tāpat vairs ir spēlēt Krievijas komercturnīrā, kur viņi piedalītos arī tad, ja nebūtu čempioni. Un ne tikai VEF: Valmiera pēc čempionu sezonas pat nemēģināja pakāpties soli augstāk, bet praktiski aizgāja pa burbuli. Tas viss ir tiešām klajā pretstatā kaut vai nabadzīgajiem 90-tajiem, kur klubiem čempis ko nozīmēja kā pakāpiens uz ko augstāku.
, 2018-06-02 21:00, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tādēļ, ka VEF un Valga ar savu divu apļu sistēmu ir piedalījusies LBL sačakarēšanā! Agrāk finalus un ne tikai finalus varēja redzēt pa valsts televīziju, arī cilvēki kas komentēja spēles, izglītoja līdzjutējus, tagad basketbolu komentē kaut kādi tirliņi, kas visur lieto angļu zargonismu!
šis ir vienkārši tik unikāli aplams apgalvojums, kura pamatā ir doma, ka VEF ir lielākais naudas piesaistītājs priekš LBS. Kur tev prāts, kam tādam? Pārraides utt. ir tikai un vienīgi pašu LBS vaina kuri nevēlas maksāt par savām translācijām, to savukārt nekādi neietekmē nedz vef nedz valga.

Pats padomā, cik LTV7 un cilvēks, kā tāds būtu ieinteresēts veltīt laiku spēlei, kurā VEF sagrauj pretinieku ar +30 vai vēl vairāk? Mani pašu pat tās spēles nesaista un, piemēram, BKV gadījumā, es pat iekšā neslēdzu, jo zinu vienkārši uzvarētāju. Bez intrigas
, 2018-06-02 21:03, pirms 7 gadiem
Pagātnē, ASK, Barons un Ventspils bija tie klubi uz kuriem zāles parasti bija pilnas, visiem noteikumi bija vienādi un nebija kaut kādi izredzētie klubi, pret kuriem bija īpaša attieksme! VEF sākumā bija labs potenciāls, lai kļūtu par labu brendu Latvijā, Valtera ideja par to, ka tam ir jābūt klubam, kas audzina jaunos talantīgākos spēlētājus bija ļoti laba, bet klubs tagad ir ļoti tālu no šīs idejas!
, 2018-06-02 21:04, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Tāpēc, ka VEF ir līdzvainīgs šajā situācijā savas attieksmes pret LBL spēlēm dēļ. Ir sasniegts līmenis, kad būt par valsts čempionu neko vairs nenozīmē. Kāda jēga plēst pēcpusi, ja ticamāko valsts čempionu vienīgās starptautiskās ambīcijas tāpat vairs ir spēlēt Krievijas komercturnīrā, kur viņi piedalītos arī tad, ja nebūtu čempioni. Un ne tikai VEF: Valmiera pēc čempionu sezonas pat nemēģināja pakāpties soli augstāk, bet praktiski aizgāja pa burbuli. Tas viss ir tiešām klajā pretstatā kaut vai nabadzīgajiem 90-tajiem, kur klubiem čempis ko nozīmēja kā pakāpiens uz ko augstāku.
Bet tas ir tiešs rezultāts līgas darbam ar komandām, sponsoriem utt. Šosezon pats stulbākais, kas bija - VEFa 6 spēles, kuras LBS darboņi atrast nevarēja un aizbildinājās, ka red izlašu logi traucē, ta bļin VEF mierīgi ar LU, Valmieru utt. varēja logu laikā spēlēt. Paši VEF jau bija gatavi arī pilnu LBL raut, jo tās bija tikai sešas spēles, kas nāktu klāt..Tas man tik st.ulbi šķiet, ka tikai sešas spēles, pats klubs saka, ka var spēlēt, bet no LBL pasaka, ai datumus pieskaņot nevaram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-02 21:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neskrien pa priekšu, jo ari spēles Ventspilī nav tās apmeklētākās, kā jau teicu, tad pirmā spēle Rīgā, pagaidām, bija apmeklētākā finālā, cilvēki redzēja komandu varējumu un tā kvalitāte viņus neapmierināja
Un ko VEF dara, lai to mainītu? Jautāju tieši par VEF - vai viņi veido mārketingu ar faniem? Vai veido kādu savu reklāmu? Darbs ar faniem ir 0. Un loģiski, ka vaino VEF - 0 intereses par faniem, 0 reklāmas par pamatturnīru jeb nacionālo turnīru un VEF ir bagātākā komanda. Ja VEF būtu pusprofi no čuhņas neviens nečīkstētu, bet VEF tās pilnās tribīnes arī pret VTB grandiem nepielasa. Da kaut vai kā Savickis dalītu biļetes par brīvu, vismaz nesvilpotu vējš tribīnēs.
, 2018-06-02 21:05, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Pagātnē, ASK, Barons un Ventspils bija tie klubi uz kuriem zāles parasti bija pilnas, visiem noteikumi bija vienādi un nebija kaut kādi izredzētie klubi, pret kuriem bija īpaša attieksme! VEF sākumā bija labs potenciāls, lai kļūtu par labu brendu Latvijā, Valtera ideja par to, ka tam ir jābūt klubam, kas audzina jaunos talantīgākos spēlētājus bija ļoti laba, bet klubs tagad ir ļoti tālu no šīs idejas!
Latvijā nav tā ideja realizējama, kā labs jaunais, neatkarīgi vai vietējais, vai ārzemnieks, tā viņu pārpirks no sistēmas. Vienīgais, ir riskēt ar koledžu beidzējiem, vai kā VEF pašlaik dara, dot iespēju tiem, kuriem īsti citur netic.
, 2018-06-02 21:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet tas ir tiešs rezultāts līgas darbam ar komandām, sponsoriem utt. Šosezon pats stulbākais, kas bija - VEFa 6 spēles, kuras LBS darboņi atrast nevarēja un aizbildinājās, ka red izlašu logi traucē, ta bļin VEF mierīgi ar LU, Valmieru utt. varēja logu laikā spēlēt. Paši VEF jau bija gatavi arī pilnu LBL raut, jo tās bija tikai sešas spēles, kas nāktu klāt..Tas man tik st.ulbi šķiet, ka tikai sešas spēles, pats klubs saka, ka var spēlēt, bet no LBL pasaka, ai datumus pieskaņot nevaram.
Ja visi spēlē 4 apļus un VEF 2, tad klāt nāk krietni vairāk kā 6 spēles
, 2018-06-02 21:06, pirms 7 gadiem
Ja klubs būtu pieturējies pie sākotnējās vīzijas, komandas satāvā jaunie talanti, spēlē visus 4 apļus LBL un VTB vietā spēlētu teiksim Uleb, skatītāji būtu krietni vsirāk!
, 2018-06-02 21:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Latvijā nav tā ideja realizējama, kā labs jaunais, neatkarīgi vai vietējais, vai ārzemnieks, tā viņu pārpirks no sistēmas. Vienīgais, ir riskēt ar koledžu beidzējiem, vai kā VEF pašlaik dara, dot iespēju tiem, kuriem īsti citur netic.
Pilnīgas muļķības - tu izaudzini vietējo, pārdod. Tev rodās nauda. TUrpini audzināt vietējo un vari atļauties "krutaku" ārzemnieku. Atkal tos pārpērk - nopērc nākamos. Skonto variants deviņdesmitajos, Dinamo variants pirmajos gados pēc atjaunošanas.
, 2018-06-02 21:07, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un ko VEF dara, lai to mainītu? Jautāju tieši par VEF - vai viņi veido mārketingu ar faniem? Vai veido kādu savu reklāmu? Darbs ar faniem ir 0. Un loģiski, ka vaino VEF - 0 intereses par faniem, 0 reklāmas par pamatturnīru jeb nacionālo turnīru un VEF ir bagātākā komanda. Ja VEF būtu pusprofi no čuhņas neviens nečīkstētu, bet VEF tās pilnās tribīnes arī pret VTB grandiem nepielasa. Da kaut vai kā Savickis dalītu biļetes par brīvu, vismaz nesvilpotu vējš tribīnēs.
Es pilnībā piekrītu tev, bet daļēji arī VEFu saprotu, jo mārketings ir upurēts spēlētāju algām...Kā teicu, ar labu mārketingu, VEF paceltu savu apmeklējumu, pat tagad man galvā ir trīs idejas kā cilvēku ieintriģēt par VEF sezonu.
, 2018-06-02 21:09, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja visi spēlē 4 apļus un VEF 2, tad klāt nāk krietni vairāk kā 6 spēles
VEF spēlē 3 apļus, ir 9 komandas, VEFam aplī būtu 8 spēles, bet Valka spēlē tikai divus apļus, tātad sešas spēles
, 2018-06-02 21:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es pilnībā piekrītu tev, bet daļēji arī VEFu saprotu, jo mārketings ir upurēts spēlētāju algām...Kā teicu, ar labu mārketingu, VEF paceltu savu apmeklējumu, pat tagad man galvā ir trīs idejas kā cilvēku ieintriģēt par VEF sezonu.
Da ko tu murgo? Interneta laikmetā miljonus mārketingam nevajag. Sarunā ar vietejiem portaliem, lai laiž baneri, pretī iedod kaut kādas biļetes, kluba atribūtiku. Ieguldi pāris tūkstosus vai pat simtus, kas uz kopējā budžeta ir neliela summa un būs vairāk skatītāju. Rīko pasakumus ar skatītājiem - izlozes, kur skatītāji, fani var satikt sportistus, kopā paēst un atpūsties. Izveido fanu klubu, kuru neignorē un nepasūti 3 majās tālāk. Tas nemaksā tādu naudu, lai ietekmētos no algām.
, 2018-06-02 21:12, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Da ko tu murgo? Interneta laikmetā miljonus mārketingam nevajag. Sarunā ar vietejiem portaliem, lai laiž baneri, pretī iedod kaut kādas biļetes, kluba atribūtiku. Ieguldi pāris tūkstosus vai pat simtus, kas uz kopējā budžeta ir neliela summa un būs vairāk skatītāju. Rīko pasakumus ar skatītājiem - izlozes, kur skatītāji, fani var satikt sportistus, kopā paēst un atpūsties. Izveido fanu klubu, kuru neignorē un nepasūti 3 majās tālāk. Tas nemaksā tādu naudu, lai ietekmētos no algām.
Viņīem ir tās reklāmas, gan FB sponsorētās, gan citur...Lieta jau tā, ka vajag, ko vairāk kā tās, vajag promo rullīšus, lielākus konkursus utt. Kaut vai tos pašus metienus no centra, kuri agrāk bija, kad, ja nemaldos 700 eiro varēja katru spēli laimēt. Mārketings jau neapstājas pie reklāmas, tur ir arī visi konkursi utt.
, 2018-06-02 21:14, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja klubs būtu pieturējies pie sākotnējās vīzijas, komandas satāvā jaunie talanti, spēlē visus 4 apļus LBL un VTB vietā spēlētu teiksim Uleb, skatītāji būtu krietni vsirāk!
Timmas sezona rādīja pretējo diemžēl
, 2018-06-02 21:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņīem ir tās reklāmas, gan FB sponsorētās, gan citur...Lieta jau tā, ka vajag, ko vairāk kā tās, vajag promo rullīšus, lielākus konkursus utt. Kaut vai tos pašus metienus no centra, kuri agrāk bija, kad, ja nemaldos 700 eiro varēja katru spēli laimēt.
Šodien jau vispār izsmiekls! Strēlis un Gunārs Gailītis (jā, bračka) notēlo, ka viņi ir nejauši izvēlēti un viņiem jāuzmet no Centra uz 500 EUR! Protams, ka abi klusos uzmet un nauda saglabājas! Visa zāle jau rēca, kad ieraudzīja, kas metīs! Kas būtu ja es, vai Pēdējais Vācietis uzmestu? Vismaz viens būtu pa stīpu nolēkājis, ja ne iekšā!
, 2018-06-02 21:15, pirms 7 gadiem
Ventspils in 6
, 2018-06-02 21:16, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pilnīgas muļķības - tu izaudzini vietējo, pārdod. Tev rodās nauda. TUrpini audzināt vietējo un vari atļauties "krutaku" ārzemnieku. Atkal tos pārpērk - nopērc nākamos. Skonto variants deviņdesmitajos, Dinamo variants pirmajos gados pēc atjaunošanas.
Tur tā lieta, ka labākie jau netiek līdz lielajam klubam, viņus izpērk no jaunatnes sistēmas un tās summas nav lielas, lai labu ārzemju jauno paņemtu. SPilgts piemērs diemžēl ir Partizan kluba, kurš darbojoties pēc tās idejas, iebrauca ļoti lielos parādos un joprojām vēl tur ir
, 2018-06-02 21:18, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Šodien jau vispār izsmiekls! Strēlis un Gunārs Gailītis (jā, bračka) notēlo, ka viņi ir nejauši izvēlēti un viņiem jāuzmet no Centra uz 500 EUR! Protams, ka abi klusos uzmet un nauda saglabājas! Visa zāle jau rēca, kad ieraudzīja, kas metīs! Kas būtu ja es, vai Pēdējais Vācietis uzmestu? Vismaz viens būtu pa stīpu nolēkājis, ja ne iekšā!
Tas tieši pamato manu domu. Kaut vai neliekat naudu, bet teiksim atribūtiku ar autogrāfiem un vēl biļetes vai ko tādu, lai cilvēkam ir tas dzinulis, ka tur var ko laimēt
, 2018-06-02 21:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņīem ir tās reklāmas, gan FB sponsorētās, gan citur...Lieta jau tā, ka vajag, ko vairāk kā tās, vajag promo rullīšus, lielākus konkursus utt. Kaut vai tos pašus metienus no centra, kuri agrāk bija, kad, ja nemaldos 700 eiro varēja katru spēli laimēt. Mārketings jau neapstājas pie reklāmas, tur ir arī visi konkursi utt.
Sezonā nesavācās pat 50 spēles. Vai klubam ar 1,5 miljonu budžetu nebūtu naudas 35K nolikt balvām? Da nevajag regulārajai sezonai, kaut vai tikai PO? Tad, vispār, tie būs pāris tūkstoši. Klubs nevar sarunāt ar vietejiem brendiem, firmām abpusēji izdevīgus darījumus? Galu galā tas arī nāks atpakaļ - ja tribīnēs būs 1000 cilveki, kas katrs pircis biļeti, tās balvas tiks nosegtas. Nevajag arīobligāti dārgas balvas. Pietiek ar krekliņu, cepurīti, bumbu ar parakstiem. Lai cilvekam ir atgriezeniskais efekts. Tā izmaksas gada griezumā neietekmēs ta, lai radītu milzu robus, turklāt, ja nostrādā, viss tiek atsegts un vel peļņu ienes (salīdzinot ar zaudējumiem par mārketingu)
, 2018-06-02 21:20, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Šodien jau vispār izsmiekls! Strēlis un Gunārs Gailītis (jā, bračka) notēlo, ka viņi ir nejauši izvēlēti un viņiem jāuzmet no Centra uz 500 EUR! Protams, ka abi klusos uzmet un nauda saglabājas! Visa zāle jau rēca, kad ieraudzīja, kas metīs! Kas būtu ja es, vai Pēdējais Vācietis uzmestu? Vismaz viens būtu pa stīpu nolēkājis, ja ne iekšā!
UN RR vēl saka, ka tādu metienu nemaz...
, 2018-06-02 21:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: turnīros tā ir obligāta prasība, tāpēc Ventspilī jau mainīja to. Ja nezini, tad nemaz neko neraksti labāk.
Runa ir par izmaksām, nevis vajadzību pēc tā!
, 2018-06-02 21:21, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Sezonā nesavācās pat 50 spēles. Vai klubam ar 1,5 miljonu budžetu nebūtu naudas 35K nolikt balvām? Da nevajag regulārajai sezonai, kaut vai tikai PO? Tad, vispār, tie būs pāris tūkstoši. Klubs nevar sarunāt ar vietejiem brendiem, firmām abpusēji izdevīgus darījumus? Galu galā tas arī nāks atpakaļ - ja tribīnēs būs 1000 cilveki, kas katrs pircis biļeti, tās balvas tiks nosegtas. Nevajag arīobligāti dārgas balvas. Pietiek ar krekliņu, cepurīti, bumbu ar parakstiem. Lai cilvekam ir atgriezeniskais efekts. Tā izmaksas gada griezumā neietekmēs ta, lai radītu milzu robus, turklāt, ja nostrādā, viss tiek atsegts un vel peļņu ienes (salīdzinot ar zaudējumiem par mārketingu)
Varbūt tagad ar Jahoviču kaut kas mainīsies
, 2018-06-02 21:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Varbūt tagad ar Jahoviču kaut kas mainīsies
Lai pamācās no Dinamo. Savus 3 tūkstošus savāc uz prastāko ierindas spēli. Uz grandiem 8 tūkstošus un vairāk. Neatceros, kad uz VEF pēdejos gados būtu tādi skaitļi. Un ja grib popularizēties tad pofig ar brīvbiļetēm vai par naudu - lai sezonu VEF padala brīvbiļetes - būs vairāk skatītāju. Ja būs labs sniegums visas sezonas garumā, nevis kā pēdējos gados - pēc jaunā gada, tad ar laiku būs vairāk gatavo arī samaksāt.
, 2018-06-02 21:27, pirms 7 gadiem
Lomazs loti labs! Izlasē tuvakaja nakotne bus speks
, 2018-06-02 21:28, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Latvijā nav tā ideja realizējama, kā labs jaunais, neatkarīgi vai vietējais, vai ārzemnieks, tā viņu pārpirks no sistēmas. Vienīgais, ir riskēt ar koledžu beidzējiem, vai kā VEF pašlaik dara, dot iespēju tiem, kuriem īsti citur netic.
Ir realizējama. Tāpēc, ka normāli klubi, attīstot spēlētājus (vietējos vai leģus, vienalga) pēc tam viņus neatdod projām par sviestmaizi vai par velti, bet cenšas uz tiem pelnīt, laicīgi slēdzot atbilstošus līgumus, lai pēc tam investētu jaunajo un turpinātu attīstīties. Ir VEF reāli nopelnījis no kāda spēlētāja pārdošanas? Drīzāk jau vieni vienīgi mīnusi, ja atceras Bērza gadījumu. Un tad pirms katras sezonas starta vēl nav skaidrības par kluba sastāvu. Nu nav tāda nabadzība kopumā, salīdzinot ar 20 gadu pagātni, lai to nevarētu izdarīt. Un, protams, ka federācija arī ir līdzvainīga, tur 100% piekrītu. atceros, ka uz Bonusa - Broču finālsēriju biļetes vispār nevarēja dabūt, gribētāju bija 10x vairāk nekā ietilpība Daugavas CSN. Tas pats uz Broču Eirokausu spēlēm. Arī ASK un Barons pat arēnu daudzmaz pamanījās piepildī. Baskets jau nav kļuvis nenopulārāks, bet cilvēki grib redzēt konkurētspējīgas spēles, nevis regulārus "drāzienus" no Krievijas top komandām, kad viņi ar pusspēku aizvada spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-02 21:37, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Atzīšos, VEF man vienmēr ir bijusi un šķiet, ka arī būs, visnesimpātiskākā komanda LBL, tas galvenokārt dēļ tādiem glumekļiem kā Jaunups! Tomēr ir svarīgi, kas vada organizāciju unJaunups to dara ļoti slikti, ne velti skatītāji vairs neiet uz VEF spēlēm! Diezgan liela nostalģija pārņem atceroties ASK Rīga laikus!
tu esi ļoti zaļš/ jauns un spriedelē tikai no savas galviņas
, 2018-06-02 21:38, pirms 7 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Ja tu nebutu tads cirvis, tad VEF jau sen ar putekliem butu apputejis
200-250 tāpat bija par Ventspili!
, 2018-06-02 22:01, pirms 7 gadiem
Cieta drāte un redrex ar keponu96 #PaKrūmiem
Robus zina kā pērt!
, 2018-06-02 22:14, pirms 7 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Salīdzini vēl cik biļete Rīgā maksā un par cik lemberdzēniem tā mārketinga menedžerīte Pleinica dāļā tās biļetes!
Dod četri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-06-02 22:40, pirms 7 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Pamasē šovakar Petjkam tos alus cičus!
Man Ventspils nepatīk. Tākā pats vari iet un viņu atslaukt.
, 2018-06-03 00:54, pirms 7 gadiem
Jā nu Rebel lielās, ka pirmā finālspēle Rīga bijusi apmekletākā. Tā arī ir. Pēc basket.lv datiem uz spēli bija 900 skatītāju, par 50 vairāk kā uz otro spēli Ventspilī. Apsveicu. Tā turpināt.
P.S Nez, kā ir finālsērija doties uzbrukumā, ka arēnā ir kapa klusums?!
, 2018-06-03 02:21, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Ir realizējama. Tāpēc, ka normāli klubi, attīstot spēlētājus (vietējos vai leģus, vienalga) pēc tam viņus neatdod projām par sviestmaizi vai par velti, bet cenšas uz tiem pelnīt, laicīgi slēdzot atbilstošus līgumus, lai pēc tam investētu jaunajo un turpinātu attīstīties. Ir VEF reāli nopelnījis no kāda spēlētāja pārdošanas? Drīzāk jau vieni vienīgi mīnusi, ja atceras Bērza gadījumu. Un tad pirms katras sezonas starta vēl nav skaidrības par kluba sastāvu. Nu nav tāda nabadzība kopumā, salīdzinot ar 20 gadu pagātni, lai to nevarētu izdarīt. Un, protams, ka federācija arī ir līdzvainīga, tur 100% piekrītu. atceros, ka uz Bonusa - Broču finālsēriju biļetes vispār nevarēja dabūt, gribētāju bija 10x vairāk nekā ietilpība Daugavas CSN. Tas pats uz Broču Eirokausu spēlēm. Arī ASK un Barons pat arēnu daudzmaz pamanījās piepildī. Baskets jau nav kļuvis nenopulārāks, bet cilvēki grib redzēt konkurētspējīgas spēles, nevis regulārus "drāzienus" no Krievijas top komandām, kad viņi ar pusspēku aizvada spēles.
Ai, tak šito muļķības skandēšanu var izbeigt? Pamatā cilvēki vēlas redzēt kvalitatīvu basketbolu, neatkarīgi no turnīra. Un dieva dēļ, kur ir tie regulārie lielie zaudējumi? Ok, cska un khimki jā, zenit nē, uniks ar loko nevar atļauties uz pusspēka spēlēt, īpaši jau uniks...un tādi zaudējumi būs visos turnīros. Liepāja pierādīja, ka cilvēkus Latvijā interesē tāda līmeņa komandas, un ja vef varētu kvalitatīvi aizvadīt spēles, paņemt komandas, kuras jāņem, blakus paņemot labu mārketingu, tad arī būs fani..
, 2018-06-03 02:25, pirms 7 gadiem
BKVFANS777 rakstīja: Jā nu Rebel lielās, ka pirmā finālspēle Rīga bijusi apmekletākā. Tā arī ir. Pēc basket.lv datiem uz spēli bija 900 skatītāju, par 50 vairāk kā uz otro spēli Ventspilī. Apsveicu. Tā turpināt.
P.S Nez, kā ir finālsērija doties uzbrukumā, ka arēnā ir kapa klusums?!
Gan jau tāpat kā Ventspilī, kapa klusum ir vienāds visur
, 2018-06-03 08:38, pirms 7 gadiem
народ, недавно нашел уникальный способ как быстро накачать пресс (и другие мышцы) без физических усилий, диет и прочей лабуды. После двух недель использования миостимулятора убрал пивное пузу и начали проступать кубики, подкачал бицепс и ноги, а жена убрала в талии пару сантиметров и сделала красивый живот. Дa и прикoл что нe надo ничeгo дeлать прocтo надeл и включил, этo рeальнo cамый лeнивый и быcтрый cпocоб похудеть и подкaчатьcя, да и стоит копейки. Вот здесь я о нем и вычитал--- Блог Домашнего качка