Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Gailītis turpinās trenēt VEF, dalība Čempionu līgā maz ticama

Gailītis turpinās trenēt VEF, dalība Čempionu līgā maz ticama
Latvijas čempioni Jānis Gailītis un Jevgeņijs Kosuškins 2017. gada 25. maijā saņem LBS prezidenta Valda Voina apsveikumus
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Pieckārtējos Latvijas čempionus "VEF Rīga" 2018. gada sezonā turpinās trenēt Jānis Gailītis, Jevgeņijs Kosuškins un Raimonds Feldmanis, ceturtdien, 1. jūnijā, telefonsarunā ar Sportacentrs.com teica kluba prezidents Edgars Jaunups.

VEF treneru trio kopskaitā izcīnījis 14 zelta medaļas nacionālajā čempionātā. Jānis Gailītis 25. maijā pirmo reizi kļuva par čempionu, veicot galvenā trenera pienākumus. Vēl četras pirmās vietas viņš pievienoja, strādājot Ramūna Butauta (2011-2013) un Nikolaja Mazura (2015) vadībā.

Jevgeņijs Kosuškins ir septiņkārtējs “Olybet” LBL čempions – piecas reizes kā BK “Ventspils” spēlētājs (2000-2004), divas reizes kā VEF galvenā trenera palīgs (2015, 2017). Raimondam Feldmanim ir viens tituls ar BK “Barons” (2010) un viena zelta medaļa ar VEF.

Gailītis, Kosuškins un Feldmanis kļuva par pirmajiem Latvijas treneriem, kuri aizveda VEF līdz VTB Vienotās līgas izslēgšanas spēlēm. Rīdzinieki pēc četru gadu pārtraukuma finišēja regulārās sezonas astoņu spēcīgāko komandu vidū, bet ceturtdaļfinālā zaudēja Sanktpēterburgas “Zenit”.

Latvijas čempioniem pienākas garantēta vieta FIBA Basketbola Čempionu līgā, taču rīdzinieki, visticamāk, šajā turnīrā nestartēs. Galvenais iemesls – klubs nevar vienlaikus pilnvērtīgi startēt divos pilnas slodzes starptautiskajos turnīros, teica Jaunups.

“Uz šo jautājumu pirms valdes sēdes nav iespējams atbildēt. Personīgais viedoklis – startēt divos starptautiskajos turnīros ir neproduktīvi. Pārāk liels spēļu skaits un slodze. Spēlēšanā VTB Vienotajā līgā un LBL ir optimālais modelis.”

Kluba prezidents apliecināja, ka pašvaldību vēlēšanu iznākums 3. jūnijā neatstās tiešu iespaidu uz tālāko darbu. “VEF bija un būs, kluba iespējas noteiks ekonomiskā situācija. Treneru korpuss turpinās darbu, jūnija laikā būs lielāka skaidrība par nākamās sezonas sastāvu. Citu izmaiņu nav.”

Ja VEF vadība atteiksies no spēlēšanas Basketbola Čempionu līgā, Latvijai garantētā vieta tiks piedāvāta vicečempioniem BK “Ventspils”. Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka pašreizējās komandas vadības pilnvaru termiņš beidzas jūnija pirmajā pusē.

BK “Ventspils” prezidents Aivars Lembergs 31. maijā apstiprināja, ka “skaidrība par iespējamajām izmaiņām komandas vadībā varētu būt jūnija otrajā pusē”. Lēmumu pieņemšanas procesu var ietekmēt arī pašvaldību vēlēšanas – Ventspilī pārmaiņas iespējamas vairāk nekā agrāk, Sportacentrs.com savu nostāju pauda notikumam tuvu stāvošs avots.

Citu kandidātu spēlēšanai Čempionu līgā nav. Pērn no iespējas startēt turnīrā atteicās gan čempioni "Valmiera/Ordo", gan vicečempioni "VEF Rīga", tādējādi tiesības pārgāja pie bronzas medaļu ieguvējiem BK "Ventspils".

Nākamajā sezonā pamatturnīrā spēlēs 32 klubi, tai skaitā, maksimums, 24 komandas automātiski kvalificēsies regulārajai sezonai. Pārējās astoņas vienības tiks noskaidrotas trīs kvalifikācijas kārtās 19. septembrī – 2. oktobrī.

Latvijai par dalību Čempionu līgā jāpaziņo līdz 23. jūnijam, telefonsarunā ar Sportacentrs.com teica Latvijas basketbola līgu direktors Edgars Bērziņš.

Čempionu līgas regulārā sezona

Pamatturnīrs risināsies no 2017. gada 10. oktobra līdz 2018. gada 7. februārim, katrai komandai šajā laikā aizvadot pa 14 cīņām. Spēles arī turpmāk notiks otrdienās un trešdienās. Nākamā gada sākumā būs vienas nedēļas atpūta, spēlēm atsākoties 9. janvārī.

Novembrī paredzēts divu nedēļu pārtraukums, ievērojot FIBA noteiktos “valstsvienību logus”. Februārī būs vēl garāka pauze, kuras laikā notiks gan izlašu spēles, gan nacionālo kausa izcīņu finālturnīri. “Round of 16” kārtā un ceturtdaļfinālā uzvarētāji tiks noskaidroti divu spēļu summā, aizvadot cīņas mājās un izbraukumā. Čempionu līgas otrais “Četru fināls” notiks 4.-6. maijā.

Līga apmaksās tiesnešu darbu un administrācijas izdevumus katrā spēlē, piedāvās TV pakalpojumus un nodrošinās naudas balvu. Tās apmērs uzvarētājiem palielināts no 500 tūkstošiem līdz vienam miljonam eiro.


, 2017-06-01 11:20, pirms 8 gadiem
Nožēlojami, ka nepiedalās nevienā starptautiskajā turnīrā. Par krievu čempionātu interese Latvijā ir nulle.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2017-06-01 11:27, pirms 8 gadiem
Gailītis pelnījis turpināt trenēt, tik nākamā sezonā Kosuškinam varētu būt pēdējā, vajadzētu sākt nopietnāk strādāt kā galvenajam, ja vien visi uz spēcīgāku klubu nepāriet
, 2017-06-01 11:28, pirms 8 gadiem
Ļoti , ļoti žēl ,bet neviens Latvijas klubs nepiedalīsies, kaut otršķirīga vai vēl zemākā eiropas kausā !!! Latvijas basketbolam tas ir ļoti liels mīnus !!!
, 2017-06-01 11:29, pirms 8 gadiem
juings rakstīja: Ļoti , ļoti žēl ,bet neviens Latvijas klubs nepiedalīsies, kaut otršķirīga vai vēl zemākā eiropas kausā !!! Latvijas basketbolam tas ir ļoti liels mīnus !!!
BKV spēlēs, par to nav jāuztraucas, viņi būs iekš ČL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 11:46, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas arī ir starptautisks turnīrs, top 4 eiropā, un ČL ir zem viņa, jums tā loģika ir dīvaina, atteikties no spēcīgāka, lai spēlētu vājākā un super interese arī nav par ČL
Vienkārši VEF parāda, ka Latvijas prestižs viņiem ļoti zemā vietā. Ļoti, ļoti zemā vietā. Protams, FIBA Čempionu līga šobrīd arī nav tajā labākajā kondīcijā, bet pamazām uz Eiropas pusi vajadzētu sākt bīdīties, cik ilgi uz Lielo Austrumu Kaimiņu skatīties? Jo ātrāk tiksim vaļā no krieviem, jo labāk. Gan ekonomikā, gan sportā.
, 2017-06-01 11:51, pirms 8 gadiem
Mīzalpistoles, kad jūs LBL 4 apļus nospēlēsiet!???
, 2017-06-01 11:53, pirms 8 gadiem
ficuks rakstīja: Mīzalpistoles, kad jūs LBL 4 apļus nospēlēsiet!???
+++++
, 2017-06-01 11:54, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: BKV spēlēs, par to nav jāuztraucas, viņi būs iekš ČL
Iespējams, tikai kvalifikācijā.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2017-06-01 11:59, pirms 8 gadiem
Žēl, ka šajā sakarā (par spēlēšanu citos tiešām starptautiskos turnīros ne VTB) VEF paliek tur, kur iepriekš. Skaidrs, ka finanses VTB dod lielākas un tas arī ir galvenais iemesls. Atskaitot politisko fonu un mazo interesi kā tādu par VTB, jāņem vērā arī vēl kāds būtisks fakts, proti, kalendārs ČL ir saprotams un paredzams, bet VTB kā sanāk, jo FIBA ČL turnīram atvēl 2dienas/3dienas, tad VTB ieliek spēles tajās nedēļas dienās, kad "lielie" dūži var pēc tam, kad ir salikts Euroleague un ULEB CUP kalendārs, līdz ar to spēles var būt jebkurā nedēļas dienā. Ko es ar to gribu teikt: LBL, savukārt, ir neiespējami saplānot normālu kalendāru priekš VEF un kur nu vēl 4 apļiem. Secinājumus izdariet paši.
, 2017-06-01 12:07, pirms 8 gadiem
angrybird rakstīja: Žēl, ka šajā sakarā (par spēlēšanu citos tiešām starptautiskos turnīros ne VTB) VEF paliek tur, kur iepriekš. Skaidrs, ka finanses VTB dod lielākas un tas arī ir galvenais iemesls. Atskaitot politisko fonu un mazo interesi kā tādu par VTB, jāņem vērā arī vēl kāds būtisks fakts, proti, kalendārs ČL ir saprotams un paredzams, bet VTB kā sanāk, jo FIBA ČL turnīram atvēl 2dienas/3dienas, tad VTB ieliek spēles tajās nedēļas dienās, kad "lielie" dūži var pēc tam, kad ir salikts Euroleague un ULEB CUP kalendārs, līdz ar to spēles var būt jebkurā nedēļas dienā. Ko es ar to gribu teikt: LBL, savukārt, ir neiespējami saplānot normālu kalendāru priekš VEF un kur nu vēl 4 apļiem. Secinājumus izdariet paši.
Vai tad? Ja neskaita 3/4 spēles, tad praktiski visas VTB spēles, tieši VEF notiek sestdiena/svētdiena/pirmdiena

Ja ir stabila vieta ULEB, tad ir jāatsakās no VTB, kamēr nav, tikmēr jāspēlē jau vien turpat, jo pašlaik neredzu priekšrocības ČL
, 2017-06-01 12:10, pirms 8 gadiem
Interesanti, ka VEFa vadonis saka, ka nav iespējams spēlēt divos starptautiskos turnīros, taču daļa krievu līgas komandu spēlē!
, 2017-06-01 12:14, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Interesanti, ka VEFa vadonis saka, ka nav iespējams spēlēt divos starptautiskos turnīros, taču daļa krievu līgas komandu spēlē!
Rēķināt iemācieties, labi?
VTB + Uleb = 2
VTB + Fiba = 2
VTB + LBL = 2
, 2017-06-01 12:19, pirms 8 gadiem
angrybird rakstīja: Žēl, ka šajā sakarā (par spēlēšanu citos tiešām starptautiskos turnīros ne VTB) VEF paliek tur, kur iepriekš. Skaidrs, ka finanses VTB dod lielākas un tas arī ir galvenais iemesls. Atskaitot politisko fonu un mazo interesi kā tādu par VTB, jāņem vērā arī vēl kāds būtisks fakts, proti, kalendārs ČL ir saprotams un paredzams, bet VTB kā sanāk, jo FIBA ČL turnīram atvēl 2dienas/3dienas, tad VTB ieliek spēles tajās nedēļas dienās, kad "lielie" dūži var pēc tam, kad ir salikts Euroleague un ULEB CUP kalendārs, līdz ar to spēles var būt jebkurā nedēļas dienā. Ko es ar to gribu teikt: LBL, savukārt, ir neiespējami saplānot normālu kalendāru priekš VEF un kur nu vēl 4 apļiem. Secinājumus izdariet paši.
Ja LBL klubu vairākums pieprasa turnīra norisi 4 apļos (visiem klubiem), tad LBS būtu muļķīgi neizpildīt klubu prasības.
, 2017-06-01 12:19, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nožēlojami, ka nepiedalās nevienā starptautiskajā turnīrā. Par krievu čempionātu interese Latvijā ir nulle.
100%Piekrītu Vispār tas ir nedaudz dīvaini ka ir tāds fetiš uz nekur nezināmo krievu līgu
Slēpts komentārs: fkscd
, 2017-06-01 12:21, pirms 8 gadiem
Ndeki rakstīja: 100%Piekrītu Vispār tas ir nedaudz dīvaini ka ir tāds fetiš uz nekur nezināmo krievu līgu
ČL statuss arī ir ļoti neskaidrs
, 2017-06-01 12:24, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Rēķināt iemācieties, labi?
VTB + Uleb = 2
VTB + Fiba = 2
VTB + LBL = 2
čehi atteicās no VTB, lai spēlētu ČL. Bet zaudēja ČL 1. kārtā un pussezonā palika ar vienu pusprofesionālu Čehijas līgu
Ideālā variantā VEF varētu spēlēt 3 turnīros, bet tam ir vajadzīgs garš līdzvērtīgu spēlētāju soliņš, ko VEF laikam nevar atļauties
, 2017-06-01 12:27, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vai tad? Ja neskaita 3/4 spēles, tad praktiski visas VTB spēles, tieši VEF notiek sestdiena/svētdiena/pirmdiena

Ja ir stabila vieta ULEB, tad ir jāatsakās no VTB, kamēr nav, tikmēr jāspēlē jau vien turpat, jo pašlaik neredzu priekšrocības ČL
ČL sanāk lieli pārtraukumi. Turklāt ja netiek izsl. spēlēs vai izkrīt 1. kārtā, sanāk nenormāli liels pārtraukums līdz LBL fināliem. Kas šosezon lielā mērā arī noraka Ventspili. Februārī beidzās ČL, bet LBL fināls bija maija beigās. Spēles ar LU amatieriem, visu cieņu komandai, VEF un Ventspilij ir treniņi
, 2017-06-01 12:29, pirms 8 gadiem
host22 rakstīja: Ja LBL klubu vairākums pieprasa turnīra norisi 4 apļos (visiem klubiem), tad LBS būtu muļķīgi neizpildīt klubu prasības.
Domā tiešām ir liela jēga spēlēt 4 apļus ar LU vai Valgu? Tie ir treniņi ar nosaukumu regulārās sezonas spēle
, 2017-06-01 12:30, pirms 8 gadiem
angrybird rakstīja: Žēl, ka šajā sakarā (par spēlēšanu citos tiešām starptautiskos turnīros ne VTB) VEF paliek tur, kur iepriekš. Skaidrs, ka finanses VTB dod lielākas un tas arī ir galvenais iemesls. Atskaitot politisko fonu un mazo interesi kā tādu par VTB, jāņem vērā arī vēl kāds būtisks fakts, proti, kalendārs ČL ir saprotams un paredzams, bet VTB kā sanāk, jo FIBA ČL turnīram atvēl 2dienas/3dienas, tad VTB ieliek spēles tajās nedēļas dienās, kad "lielie" dūži var pēc tam, kad ir salikts Euroleague un ULEB CUP kalendārs, līdz ar to spēles var būt jebkurā nedēļas dienā. Ko es ar to gribu teikt: LBL, savukārt, ir neiespējami saplānot normālu kalendāru priekš VEF un kur nu vēl 4 apļiem. Secinājumus izdariet paši.
Kur tad bija tā lielā interese par ČL spēlēm Ventspilī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 12:43, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Pseido čempiņu miskastes turnīriņā nav ko tērēt laiku, spēļu 2x mazāk kā VTB un pretinieki miskastes. Protams lemberdzēni lai jau spēlē, jo nekas labāks viņiem nav, tiesa ieteiktu apsvērt BBL, jo līmenis tāds pats, bet izdevumi krietni mazāki.
VEF vienīgi varētu īstajā ULEB Eirokausā piedalīties, ja šogad ULEB piedāvās, jo šiem atkal paplašināšanās šogad plānota. Spēļu arī krietni vairāk solās būt, bet nu tad visticamāk no VTB būs jāatsakās.
Tad jau sanāks priekš Vef ir VTB līga,jo čempionu līgā pēc taviem vārdiem zems ļimenis un viņi negrib spēlēt,bet ja ULEB piedāvā tad ir jāspēlē.Kam tādi nabagi ULEB kausā vajadzīgi,ne savas zāles,ne normālas naudas+algas nevar samaksāt laikā.Lai tik turpina VTB spēlēt un domāt ka ir baigi spicais klubs kas cīnās ar CSKA,Zenit,Khimkiem,tas jau nekas ka tie atbrauc un kā saka uz 50% spēlē,jo viņiem pie vienas vietas tāds Vef un VTB.Šogad lai Vef spēlē pilnus apļus LBL un nekādas atlaides,ja nav ar mieru visi zin kur ir durvis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 12:48, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: čehi atteicās no VTB, lai spēlētu ČL. Bet zaudēja ČL 1. kārtā un pussezonā palika ar vienu pusprofesionālu Čehijas līgu
Ideālā variantā VEF varētu spēlēt 3 turnīros, bet tam ir vajadzīgs garš līdzvērtīgu spēlētāju soliņš, ko VEF laikam nevar atļauties
Lai LBL nospēlētu visus apļus, pietiktu arī ar pagaru jauno spēlētāju sastāvu - gan iegūtu pieredzi, gan izspēlētos visi.
, 2017-06-01 12:59, pirms 8 gadiem
HMB-UHH.TII! rakstīja: Man patik ka man banus dala neprichom
Kā tu vari rakstīt būdams nobloķēts?
, 2017-06-01 13:02, pirms 8 gadiem
Nu ja Jaunupa arlaulibas puikam versies vala mute sacit ,kaut ko par Dinamo spelesanu khl...tad...nez vai to nevar saukt par dubultstandartu un dubultmorali ?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 13:11, pirms 8 gadiem
Max 4 spēles mēnesī baigā slodze
VEF mierīgi varētu i 4 apļus LBL i Čempionu līgu noraut!
Bet te skaidrs, viss no $ atkarīgs!
Galvenais, lai beidzot tiek pie mājas spēļu zāles, nevis LU centra vai citas pilsētas zāles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 13:35, pirms 8 gadiem
Labs speciālists!! Vairāk gan interesē kurš vadīs Valmieru un kurš speciālists stūrēs pie BK Ventspils stūres
, 2017-06-01 13:38, pirms 8 gadiem
skotijs rakstīja: Lai LBL nospēlētu visus apļus, pietiktu arī ar pagaru jauno spēlētāju sastāvu - gan iegūtu pieredzi, gan izspēlētos visi.
Nezinu, vai ir vērts dublēt LBL vidusmēra komandas. Tāpat jauno ir pietiekami daudz komandā salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem. VEF 2 veidot ir gan finansiāli pasmagi, gan sportistiski tas nedos milzīgu ieguvumu. Labākos jaunos, kuri sevi pierāda LBL vidusmēra klubos var aicināt uz VEF lielo komandu. Savukārt izslēgšanas spēlēs pamatsastāvā tiks tik un tā tikai atsevišķi spēlētāji
, 2017-06-01 13:39, pirms 8 gadiem
Nesaprotu kāda jēga no tā Kosuškina pa niekam tik jamaksā nauda projām ne no viña spēlētājs un vēl vairāk treneris
, 2017-06-01 13:40, pirms 8 gadiem
aldenss rakstīja: Nesaprotu kāda jēga no tā Kosuškina pa niekam tik jamaksā nauda projām ne no viña spēlētājs un vēl vairāk treneris
Košuškins ir labs specs darbā ar garajiem spēlētājiem!
, 2017-06-01 13:41, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Max 4 spēles mēnesī baigā slodze
VEF mierīgi varētu i 4 apļus LBL i Čempionu līgu noraut!
Bet te skaidrs, viss no $ atkarīgs!
Galvenais, lai beidzot tiek pie mājas spēļu zāles, nevis LU centra vai citas pilsētas zāles!
Tam ir vajadzīgs garš līdzvērtīgu spēlētāju soliņš, ko pašlaik VEF nevar atļauties. Par to varēja domāt treknajos gados, bet tagad ar budžetu mazāku par miljonu nav iespējams nopirkt 15 augstas kvalitātes basketbolistu. Bet ČL spēlēt ar galīgi zaļiem gurķiem un zaudēt basketbola 3. ešalona valstu komandām arī nebūtu interesanti
, 2017-06-01 13:43, pirms 8 gadiem
Vai kāds var pateikt ar kuriem spēlētājiem Vefam ir līgumi uz nākamo sezonu..Gailītis SWH teica,ka 4-5 ,bet nenosauca uzvārdus
, 2017-06-01 13:49, pirms 8 gadiem
hokejaentuziasts rakstīja: Vai kāds var pateikt ar kuriem spēlētājiem Vefam ir līgumi uz nākamo sezonu..Gailītis SWH teica,ka 4-5 ,bet nenosauca uzvārdus
Pēc manā rīcībā esošās informācijas Blūmam,Vecvagaram,Mejerim,Gromovam un Hāzneram...Tāpat jādomā ko darīt ar Helmani un Antropu,itkā rezervei noderētu,bet tā vietā tad varbūt labāk dot iespēju jaunajiem? +Armands Šķēle varētu palikt,kā arī būtu japacenšas noturēt Gadiju vai Ričardu..Meiers nepaliks,vina cena ir ievērojami kāpusi,ar interesi jaskatās kur viņš pārcelsies!
, 2017-06-01 13:51, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Pēc manā rīcībā esošās informācijas Blūmam,Vecvagaram,Mejerim,Gromovam un Hāzneram...Tāpat jādomā ko darīt ar Helmani un Antropu,itkā rezervei noderētu,bet tā vietā tad varbūt labāk dot iespēju jaunajiem? +Armands Šķēle varētu palikt,kā arī būtu japacenšas noturēt Gadiju vai Ričardu..Meiers nepaliks,vina cena ir ievērojami kāpusi,ar interesi jaskatās kur viņš pārcelsies!
Paldies
, 2017-06-01 14:04, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Tapēc ka VEF jau ir spēlējis pāris sezonas īstajā ULEB Eirokausā, turklāt gana labi un pat Eirolīgas kvalifikācijā divas reizes. Turklāt vienreiz Eirolīgas kvalifikācijā viņiem ULEB piedāvāja spēlēt pat sezonā, kad viņi LBL bija palikuši otrie. VEF ir vārds arī uz Eiropas skatuves, samierinies ar to!
Par tiem lemberdzēnu absurdajiem pieņēmumiem par VTB vari nemaz necensties te drukāt.

Algas tak Aivariņš nevar laikā samaksāt nevis VEF. Pat Bertānam sezonā, ko pavadīja pie lemberdzēniem tolaik teju par minimālo algu, nevarēja laicīgi samaksāt! Paklausies Pučes interviju vai palasi SA!
Ahahahah Vef ir vārds uz Eiropas skatuves,nesmīdini tak tautu,varbūt 40 gadus atpakaļ tas bija vārds,bet ne jau šodien.Viena laba sezona Uleb nenozīmē ka viņi ir baigais vārds eiropā.BKV pat vairāk ir vārds nekā šobrīda Vefs.BKV arī spēlēja Eirolīgas kvalifikācija un kas tālāk.Pameklē info par pagājušo sezonu kur Vef bija palicis parādā spēlētājiem pa 4 mēnešiem.Par BKV nekas no spēlētājiem pēdējos gados nav dzirdēts ka palikuši parādā,bet otrādi ka viss ir laicīgi samaksāts un nokārtots.Ceru ka tas augsti kotētais Eiropā klubs beidzot tiks pie savas mājas zāles,citādi tā augsti kotējas uz Eiropas skatuves,bet ja spēlē Pampāļu vidusskolas zālē Eiropas grandam.
, 2017-06-01 14:07, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nožēlojami, ka nepiedalās nevienā starptautiskajā turnīrā. Par krievu čempionātu interese Latvijā ir nulle.
Es saprotu tavu domu gājienu itkā un emocionāli jau gribētos piekrist, bet, piemēram, nosauc kādu komandu no tās čempionu līgas, pret kuru VEF varētu savākt Arēnu? Teikšu godīgi, pret CSKA visām spēlēm Arēnā esmu bijis tikai tāpēc, ka tas ir CSKA - var patikt var nepatikt, bet Eiropas grands tomēr tas ir un ir interesanti pavērot Teodosiču, De Kolo utt dzīvē.
, 2017-06-01 14:10, pirms 8 gadiem
Kā var būt, ka VEFam nav sastāva, ko spēlēt LBL 4 apļu turnīru, ja viņiem ir sava VEF skola ar ļoti daudz talantiem, kuriem vajag dot spēļu praksi! Paskaidrojiet?
, 2017-06-01 14:12, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Es saprotu tavu domu gājienu itkā un emocionāli jau gribētos piekrist, bet, piemēram, nosauc kādu komandu no tās čempionu līgas, pret kuru VEF varētu savākt Arēnu? Teikšu godīgi, pret CSKA visām spēlēm Arēnā esmu bijis tikai tāpēc, ka tas ir CSKA - var patikt var nepatikt, bet Eiropas grands tomēr tas ir un ir interesanti pavērot Teodosiču, De Kolo utt dzīvē.
Laikam būtu jāsāk ar to, ka tādam klubam ar ambīcijām, kā VEF vajadzētu spēlēt savā hallē, nevis ekspluatēt dārgo Arēnu. Pa šiem gadiem, jau vajadzēja izdomāt un uzbūvēt savu kaut ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 14:52, pirms 8 gadiem
Demagoģija šeit sit augstu vilni, bet man atliek ieiet vikipēdijā, lai saprastu ko Eiropā zin vai nezin! Abi klubi- Venstspils, VEF zem 50t gadā tiek meklēti , bet priekšā tomēr VEF! Tomēr uz Žalgira fona(300t)- tas nav īpaši daudz!
, 2017-06-01 15:03, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Demagoģija šeit sit augstu vilni, bet man atliek ieiet vikipēdijā, lai saprastu ko Eiropā zin vai nezin! Abi klubi- Venstspils, VEF zem 50t gadā tiek meklēti , bet priekšā tomēr VEF! Tomēr uz Žalgira fona(300t)- tas nav īpaši daudz!
Izklausās labi, bet ieliec attēlu vai linku, lai visi saprot, par kādiem datiem ir runa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 15:37, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: Es saprotu tavu domu gājienu itkā un emocionāli jau gribētos piekrist, bet, piemēram, nosauc kādu komandu no tās čempionu līgas, pret kuru VEF varētu savākt Arēnu? Teikšu godīgi, pret CSKA visām spēlēm Arēnā esmu bijis tikai tāpēc, ka tas ir CSKA - var patikt var nepatikt, bet Eiropas grands tomēr tas ir un ir interesanti pavērot Teodosiču, De Kolo utt dzīvē.
Pēdējā laikā pilnu arēnu sportā savāca tikai uz Masaļska atvadu spēli (gandrīz pilnu). Spēlē, kur gribi pilna nebūs. Basketbolam Rīgā objektīvi nevajag vairā kā 5k ietilpības arēnu. kas ir OK uz vidusmēra Eiropas fona. Un baigā jēga iet skatīties CSKA, ja tā pret VEF spēlē ar pusspēku. Lai uz VEF ietu, VEF vispirms ir jākļūst konkurētspējīgam jebkurā starptautiskā līgā.
, 2017-06-01 15:43, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Pēdējā laikā pilnu arēnu sportā savāca tikai uz Masaļska atvadu spēli (gandrīz pilnu). Spēlē, kur gribi pilna nebūs. Basketbolam Rīgā objektīvi nevajag vairā kā 5k ietilpības arēnu. kas ir OK uz vidusmēra Eiropas fona. Un baigā jēga iet skatīties CSKA, ja tā pret VEF spēlē ar pusspēku. Lai uz VEF ietu, VEF vispirms ir jākļūst konkurētspējīgam jebkurā starptautiskā līgā.
bet tieši tāpēc jau būtu labāk spēlēt FIBA ČL, kur ir iespēja uzvarēt katru un ikvienu un cīnīties par Play-Off, tad par kārtas pārvarēšanu un parādās sportiskais niknums un ambīcijas, bet šeit VTB ir tikai: ar cik lielu starpību zaudēsim, vai labākajā gadījumā, kā kādu pārsteigsim. Psiholoģiski "otram numuram" no kura uzvaras nepieprasa ir daudz vieglāk spēlēt un tāpēc arī rezultāti ir labi, jo pretinieks nenoskaņojas, ar pusspēku, utt., bet ja būtu katra spēle jāuzvar, tad arī rastos spēlētājiem cita veida rūdījums! Tas gan tikai mans viedoklis, jo skaidrs, ka "VEF vadības ādā" tāpat ne es, ne kāds cits neielīdīs, un tos Par un Pret kādu turnīru neuzzināsim. Lai veicas!
, 2017-06-01 15:49, pirms 8 gadiem
angrybird rakstīja: bet tieši tāpēc jau būtu labāk spēlēt FIBA ČL, kur ir iespēja uzvarēt katru un ikvienu un cīnīties par Play-Off, tad par kārtas pārvarēšanu un parādās sportiskais niknums un ambīcijas, bet šeit VTB ir tikai: ar cik lielu starpību zaudēsim, vai labākajā gadījumā, kā kādu pārsteigsim. Psiholoģiski "otram numuram" no kura uzvaras nepieprasa ir daudz vieglāk spēlēt un tāpēc arī rezultāti ir labi, jo pretinieks nenoskaņojas, ar pusspēku, utt., bet ja būtu katra spēle jāuzvar, tad arī rastos spēlētājiem cita veida rūdījums! Tas gan tikai mans viedoklis, jo skaidrs, ka "VEF vadības ādā" tāpat ne es, ne kāds cits neielīdīs, un tos Par un Pret kādu turnīru neuzzināsim. Lai veicas!
Tieši to arī gribēju teikt. Un, ja jau līmenis viņiem skaitās par zemu (arī LBL), tad lai iesaista vairāk no kluba jauniešu sistēmas
, 2017-06-01 16:06, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Interesanti, ka VEFa vadonis saka, ka nav iespējams spēlēt divos starptautiskos turnīros, taču daļa krievu līgas komandu spēlē!
Krievu komandas spēlē kādā no Eirokausiem atbilstoši reitingam, kuru sasniedz savā nacionālajā čempionātā, kuru skaļi stāda priekšā kā vtb vienoto - nu, apmēram tas pats, kas Ziemeļkoreju dēvēt par Tautas demokrātisko republiku. Un, lai piedod arī Jānis Blūms - skatītāju nemīlestībai (neapmeklējumam) pret J-upa komandu saknes ir ne jau sportiskajā aspektā, vairāk jau lien acīs tā vēlme sevi identificēt ar austrumu kaimiņu.
, 2017-06-01 17:19, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Krievu komandas spēlē kādā no Eirokausiem atbilstoši reitingam, kuru sasniedz savā nacionālajā čempionātā, kuru skaļi stāda priekšā kā vtb vienoto - nu, apmēram tas pats, kas Ziemeļkoreju dēvēt par Tautas demokrātisko republiku. Un, lai piedod arī Jānis Blūms - skatītāju nemīlestībai (neapmeklējumam) pret J-upa komandu saknes ir ne jau sportiskajā aspektā, vairāk jau lien acīs tā vēlme sevi identificēt ar austrumu kaimiņu.
Izlasīju komentāru un saprotu, ka laba daļa te vienkārši muld ignorēdami faktus un diemžēl man kārtējo reizi jāatkārtojas, ka VTB ir Krievijas čempionāts tikai un vienīgi FIBA dēļ, ja jums ir problēmas ar to, tad griezietes FIBA, lai atceļ muļķīgos uzstādījumus, ultimātus utt.
, 2017-06-01 17:21, pirms 8 gadiem
angrybird rakstīja: bet tieši tāpēc jau būtu labāk spēlēt FIBA ČL, kur ir iespēja uzvarēt katru un ikvienu un cīnīties par Play-Off, tad par kārtas pārvarēšanu un parādās sportiskais niknums un ambīcijas, bet šeit VTB ir tikai: ar cik lielu starpību zaudēsim, vai labākajā gadījumā, kā kādu pārsteigsim. Psiholoģiski "otram numuram" no kura uzvaras nepieprasa ir daudz vieglāk spēlēt un tāpēc arī rezultāti ir labi, jo pretinieks nenoskaņojas, ar pusspēku, utt., bet ja būtu katra spēle jāuzvar, tad arī rastos spēlētājiem cita veida rūdījums! Tas gan tikai mans viedoklis, jo skaidrs, ka "VEF vadības ādā" tāpat ne es, ne kāds cits neielīdīs, un tos Par un Pret kādu turnīru neuzzināsim. Lai veicas!
Piedod, bet paskatamies BKV ažiotāžu ČL, pareizāk tādas neesamību, es nesaskatu lielu jēgu spēlēšanai ČL, kur tas līmenis ir zemāks, labāk ir sisties ar lielajiem, kas tomēr dot daudz vairāk iekšā nekā spēle ar līdzvērtīgu vai pat diezgan daudz vājākiem pretiniekiem, un tam pierādījums ir šī gada LBL PO
, 2017-06-01 17:23, pirms 8 gadiem
angrybird rakstīja: bet tieši tāpēc jau būtu labāk spēlēt FIBA ČL, kur ir iespēja uzvarēt katru un ikvienu un cīnīties par Play-Off, tad par kārtas pārvarēšanu un parādās sportiskais niknums un ambīcijas, bet šeit VTB ir tikai: ar cik lielu starpību zaudēsim, vai labākajā gadījumā, kā kādu pārsteigsim. Psiholoģiski "otram numuram" no kura uzvaras nepieprasa ir daudz vieglāk spēlēt un tāpēc arī rezultāti ir labi, jo pretinieks nenoskaņojas, ar pusspēku, utt., bet ja būtu katra spēle jāuzvar, tad arī rastos spēlētājiem cita veida rūdījums! Tas gan tikai mans viedoklis, jo skaidrs, ka "VEF vadības ādā" tāpat ne es, ne kāds cits neielīdīs, un tos Par un Pret kādu turnīru neuzzināsim. Lai veicas!
Uz ČL nebūs 5 tūkstoši. Ventspils uz savām spēlēm pat pusi zāles nespēja savākt. Varbūt būs vairāk spēļu, kurās VEF būs favorīts, bet tīri skatītāju skaitu tas nepalielinās
, 2017-06-01 17:28, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Piedod, bet paskatamies BKV ažiotāžu ČL, pareizāk tādas neesamību, es nesaskatu lielu jēgu spēlēšanai ČL, kur tas līmenis ir zemāks, labāk ir sisties ar lielajiem, kas tomēr dot daudz vairāk iekšā nekā spēle ar līdzvērtīgu vai pat diezgan daudz vājākiem pretiniekiem, un tam pierādījums ir šī gada LBL PO
tieši tā
šitā atrunāšanās ar Eiropas kausiem nav pamatota. Izņemot Roulenda sezonu, pēc krīzes gadiem nevienā Eiropas turnīrā neviena komanda nav spējusi savākt pilnu zāli. Problēma ir dziļāka, kāpēc cilvēki nenāk ne uz basketbolu, ne futbolu
, 2017-06-01 17:32, pirms 8 gadiem
Lai savāktu komandu, kas cīnītos par augstākajām vietām Eirokausā VEF naudas nav. (Blūms LTV studijā norādīja, ka toreiz VEF budžets bija trīs reizes lielāks). Bet viss pārējais ir pupu mizas. Tik, cik nāk uz VTB, tikpat nāktu uz ČL
, 2017-06-01 17:32, pirms 8 gadiem
Viss pa vecam. Pirmā vietā krievu līga, pēc tam mazliet uzspēlēs LBL un braukās kā čigāni bez mājas zāles apkārt brīnoties, ka Rīgā cilvēki nenāk uz viņu spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 17:36, pirms 8 gadiem
HMB-KEPKA96 rakstīja: Tad pasaki, kapec gan izveleties PSRS chempi nevis CL ja uz ABAAM naktu 82 fani???
tāpēc, ka VTB līmenis augstāks
, 2017-06-01 17:39, pirms 8 gadiem
HMB-KEPKA96 rakstīja: Vafelem nav speelu zaales, braukaa LBL PUSI!!! turnira pa kaktiem, nespele eirokausos a kepka ar reksi (abi viens) breec ka visi lohi
diemžēl vienīgais lohs esi tu cik tu ilgi domāsi, ka mēs esam viens? nē nopietni, tev jau kāda fantāzija par to ir? Bet nu ko ar tevi, vaukšķi tālāk ignorētajos un turpini sava prāta stagnāciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 17:46, pirms 8 gadiem
HMB-KEPKA96 rakstīja: tie 3 grandi rada augsto limeni??? vafeleem speletaji jau 50% pirms speles rekinaas ar zaagi
VTB ir vismaz 10 spēcīgas komandas, varbūt tikai lejas gals nav tik labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 18:05, pirms 8 gadiem
HMB-KEPKA96 rakstīja: Pachekoju VTB jeb PSRS ligaa uzvaras pret grandiem (top4) jeb grandiem ir tikai.... viena

Nu es runaju par parejiem klubiem kuri nav bezbudzetnieki, viena uzvara un taa pati ar 89-88 pedeja metiena ( halava)

Kepkas sak vienada limena 10 komes un baigaa spriedze
neviens nesaka, ka vienāda līmeņa komandas. CSKA ir soli priekšā praktiski jebkurai citai Eiropas komandai. Vienīgi ar grieķiem viņiem neveicas final 4 spēlēs
, 2017-06-01 18:05, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Max 4 spēles mēnesī baigā slodze
VEF mierīgi varētu i 4 apļus LBL i Čempionu līgu noraut!
Bet te skaidrs, viss no $ atkarīgs!
Galvenais, lai beidzot tiek pie mājas spēļu zāles, nevis LU centra vai citas pilsētas zāles!
NAV vajadzīgi VEFam tie 4 apļi, tie var tikai degradēt, te nav Lietuva ar vismaz 7 laba līmeņa klubiem. Es jau arī velētos CL un BBL no P/O, tajā VTB scenārijs skaidrs- vislaik atkārtojas, intrigas nekādas, bet Jaunupu ne Valters, ne kāds cits diemžēl pārtaisīt nevar...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 18:10, pirms 8 gadiem
O vafļas atkal vagos plašās PSRS āres..žēl pat sāk palikt,kad viena kremļa dirlaiža dēļ savulaik atpazīstams un cienījams brends tiek novests līdz atejas papīra līmenim
, 2017-06-01 18:10, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: neviens nesaka, ka vienāda līmeņa komandas. CSKA ir soli priekšā praktiski jebkurai citai Eiropas komandai. Vienīgi ar grieķiem viņiem neveicas final 4 spēlēs
Ko tu ar to lohu diskutē? ir skaidri redzams, ka viņš no tā neko nesaprot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 18:33, pirms 8 gadiem
HMB-KEPKA96 rakstīja: Pachekoju VTB jeb PSRS ligaa uzvaras pret grandiem (top4) jeb grandiem ir tikai.... viena

Nu es runaju par parejiem klubiem kuri nav bezbudzetnieki, viena uzvara un taa pati ar 89-88 pedeja metiena ( halava)

Kepkas sak vienada limena 10 komes un baigaa spriedze
Tu lasīt nemāki? 10 spēcīgas, ne vienlīdzīgas. Citas spēcīgākas, citas ne, bet viņš saka, ka ir 10 normāla līmeņa komandu. Un, ja skatītāji nenāk, tad loģiski, ka labāk VTB spēlēt, kur pretinieki labāki. Iesēdies uz to vienu Parmu visu laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-06-01 20:17, pirms 8 gadiem
Nožēlojami. Atliek cerēt uz ventiņiem, ka sagrabinās naudu, jo ČL šosezon jau nebija slikti, pietrūka veiksmes un cīņasspara pēdējā spēlē, lai tiktu tālāk!
, 2017-06-01 22:49, pirms 8 gadiem
Nesaprotu, kā mūsu naudu var dot krievu klubam? Lai migrē uz Pitālovu vai Tambovu ar visu ākstu jaunupu...