Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

"Ar Banki drusku pārspīlējam." Aģents par Latvijas izlases nākamā strūmaņa meklējumiem

Matīss Kleinbergs
Matīss Kleinbergs

"Ar Banki drusku pārspīlējam." Aģents par Latvijas izlases nākamā strūmaņa meklējumiem
Luka Banki. Foto: EPA/Scanpix

Šā gada rudenī darbu pie Latvijas izlases stūres noslēgs līdzšinējais galvenais treneris Luka Banki. Jaunā speciālista meklējumiem pāri stāv viens ļoti būtisks jautājums – ārzemnieks vai latvietis? Sportacentrs.com šo jautājumu uzdeva "PRIME Athlete Management" aģentam Raivim Ušackim.

Žurnāla “Sporta Avīze” marta numurā publicētajā intervijā Kaspars Cipruss lika noprast, ka vēl pavisam nesen izvēle kristu par labu ārzemju speciālistam.

“Ja man prasītu pirms šīs sezonas, es teiktu, ka ārzemnieks, bet Jānis Gailītis ar savu izaugsmi pārsteidzis daudzus. Tā kā pasaules rangā atrodamies diezgan augstu, es gribētu, lai izlasei būtu tāda paša līmeņa treneris,” sacīja Cipruss.

Intervijā Sportacentrs.com Raivis Ušackis nākamā galvenā trenera izvēles kritērijos akcentu lika uz kvalitātēm, nevis tautību.

“Latvijas izlases nākamajam trenerim jābūt labam psihologam. Tam ir jābūt trenerim, kurš prot veidot attiecības ar spēlētājiem,” sacīja Ušackis.

Gadu gaitā dažādos sporta veidos izveidojies priekšstats, ka attiecību veidošanas un psiholoģijas jautājumā pārāki ir ārzemju speciālisti. Aģents tam nepiekrīt.

“Bagatski un Miglinieku arī slavēja spēlētāji. Vai tad Ainaram nebija labu attiecību ar spēlētājiem? Mūsu treneri arī ir labi psihologi. Latviešiem jāiemācās vienam otru cienīt, bet to mēs neprotam. Ieliekot ārzemnieku, neviens nemēģina kaut ko bīdīt,” norādīja Ušackis.

Aģents arī aicināja pārāk augstu nevērtēt pašreizējā speciālista Lukas Banki sasniegto pie Latvijas izlases stūres.

“Domāju, ka drusku pārspīlējam ar Banki. Pirmkārt, Kristaps Porziņģis atbrauca uz kvalifikāciju. Ja nebūtu Kristapa, vai mēs vispār aizbrauktu uz čempionātu? Tur ir ļoti daudz jautājumu. Daudz kas pareizi salikās. Mūs nenovērtēja, pašiem “uzkrita”. Redzam, kas notika olimpiskajā kvalifikācijā – divi zaudējumi,” sacīja Ušackis.

Viņš uzskata, ka Latvijas izlases reālo spēku Lukas Banki vadībā parādīs gaidāmais “EuroBasket” finālturnīrs. Tāpat, viņaprāt, itāļu speciālista rīcībā bijusi spēlētāju plejāde, par kuru viņa priekšgājēji varējuši tikai sapņot.

“Robertam Štelmaheram nebija pieejami tādi spēlētāji. Banki bija pieejami visi labākie latviešu spēlētāji. Pat Porziņģis. Štelmaheram nebija aptuveni 9-10 Banki pieejamo spēlētāju. Vai Banki paveica brīnumu? Nē, viņš labi padarīja savu darbu. Laba līmeņa speciālists, kuram karjerā veicies dažādi. Treneris, kurš prot veidot attiecības ar spēlētājiem.

Vai viņš ir labāks par Štelmaheru un Bagatski? Nē,” izteicās Ušackis.

Aģents arī atgādināja, ka Latvijas izlase Pasaules kausa finālturnīru būtu sasniegusi jau Arņa Vecvagara vadībā, ja kvalifikācijas spēlē pret Melnkalni Dairis Bertāns būtu trāpījis pēdējo metienu: “Arnis Vecvagars būtu aizvedis Latvijas izlasi uz Pasaules kausu. Nesakrita. Tāpēc nevaram teikt, ka mums pēkšņi aizgāja ar Lukas Banki atnākšanu.”

Ušackis uzskata, ka Latvijas izlasei obligāti nav jāskatās ārzemju speciālista virzienā, jo mums pietiek laba līmeņa pašmāju speciālistu. Viņš gan piebilda, ka Banki var pateikties par pārējā treneru kolektīva un personāla nokomplektēšanu ar latviešu speciālistiem.

“Varbūt tas arī bija LBS uzstādījums. Tā “ķīmija” bija pareiza. Varbūt jābūt latviešu galvenajam trenerim ar ārzemju konsultantu, kurš spēj piedāvāt skatu no malas. Galvenajam trenerim obligāti nav jābūt ārzemniekam, ja redzam, ka nevaram samaksāt,” sacīja Ušackis, piebilstot, ka hokejā, neskatoties uz regulāro ārzemju speciālistu “piešprici”, augstāko rezultātu atnesa latviešu speciālists Harijs Vītoliņš.

Pilnu sarunu ar Raivi Ušacki par basketbola tirgu, Latvijas valsts atbalstu sportistiem, spēlētāju algām un citiem tematiem iespējams vērot šeit.

Šī intervija ir daļa no raidījuma “(Bez)maksas” sports marta mēneša sērijas, kuras galvenais temats ir Latvijas sportistu algas. To studijā apsprieda Sportacentrs.com žurnālisti Jānis Celmiņš, Rolands Eliņš, Kristiāns Dilāns un Agris Suveizda.

Jaunāko "(Bez)maksas sports" raidījuma sēriju iespējams vērot, šeit, kā arī TV4 "YouTube" kanālā, bet audio formātā tā pieejama visās populārākajās audio straumēšanas vietnēs.

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par raidījuma saturu atbild TV4. #SIF_MAF2024.

  +5 [+] [-]

, 2025-03-27 13:22, pirms 2 nedēļām
Kaspars trenēja izlasi? Zinu ka tēvs Arnis trenēja. Aģents nezina ko runā vai žurnālists sajaucis.

 +30 [+] [-]

, 2025-03-27 13:32, pirms 2 nedēļām
Banki nav labāks par Štelmaheru? Nu ļoooti orģināls skatījums.

 +23 [+] [-]

, 2025-03-27 13:52, pirms 2 nedēļām
Pilnīgi nepiekrītu šim aģentam, jo visi, kas bija pirms Banki - neko, pilnīgi neko nesasniedza:
Bagatskis - Ar the best starting five, kāds bija Turcijā 2017, par kuru varētu sapņot jebkura izlase izlase pasaulē - Strēlnieks, Bertāns, Timma(RIP), Šmits, Porzinģis, tikai 5.tā vieta, ko daudzi uzskata par baigo sasniegumu, nepiekrītu - biju klāt, varu teikt, ka Bagatskis netika galā ar to potenciālu kas bija izlasei, sākot jau ar pirmi spēli pret serbiem, ar turkiem Blūms ar 3ņiem izvilka, ar krieviem uzvaru izkapāja tikai 2 puslaikā, tīri uz spēlētaju individuālo meistarību, ceturtdaļa pret slovēniem bija normāla, bet arī Bagatska taktika nestrādāja, Luka jau tad darīja visu, ko gribēja.
Vairāk arī neko Bagatskis nav sasniedzis, ar Ukraiņiem pat uz Eiropas finālu netika.
Vecvagars absolūts netalants kā treneris, tad arī sākās LV noriets.
Stelmahers tāds pats antitreneris, atbrauc no Eirolīgas Strēlnieks un Timma, abi sēž uz solina, bija pat presē bija viņu komenti, ko mēs te vispār atbraucām? Tas zaudējums bulgāru "zemniekiem" bija vispār šedevrāls!
Banki sāka ar priekšatlasi - tas ir Eiropas basketbola pagrabs - ar Rumāniju un Baltkrieviju, un beidza 5. vietu pasaules kausā, tagad 6-0 Eiropas atlasē, lai gan iekšā jau bija automātiski, 3x pēc kārtas uzvarēt Spāniju, PK izsist frančus no grupas, leišus vinnēt ar 30, tas tikai tā, tie jau nav bulgāru zemnieki, kuriem var ar cieņu zaudēt . Tagad finālturnīrs Rīgā - basketbols nekad nav bijis tādā ažiotāzā, kā tagad. Banki aiziet, bet nu no LV treneriem, var Gailītis tandēmā ar Visocki-Rubeni noteikti turpināt Banki iesākto, jo pamati un sistēma jau strādā, un to viņi pārzin

 +10 [+] [-]

, 2025-03-27 13:56, pirms 2 nedēļām
sjamba rakstīja: Banki nav labāks par Štelmaheru? Nu ļoooti orģināls skatījums.
lai neteiktu vairāk, šito pat varētu akmenī iecirst!

  +6 [+] [-]

, 2025-03-27 13:59, pirms 2 nedēļām
No pagājušā gada ACB play-off baigi iepatikās kā spēli vada Rodiona Kuruca komandas Murcia galvenais treneris Sito Alonso.
Kaut kur iepriekš rakstos viņš arī bija pieminēts kā variants.
Plusi tas, ka nevada Eirolīgas komandu un vecums tūlīt apritēs 50, lai gan tur visiem spāņiem +10 pēc izskata.

 +23 [+] [-]

, 2025-03-27 14:03, pirms 2 nedēļām
gan šie Ušacka izteikumi (pa svietaino sajaukšanu Kaspara ar Arņa Vecvagariem) ir maigi izsaktoties murgs. Salīdzināt Banki ar Štelmaheru .. visu cieņu, lai Roberts vispirms tiek pie kāda no Top līgas klubu trenēšanas (par Eirolīgas klubu nerunāsim..) un Banki visu izdarīja Porziņģis - kā tad 5.vietu PK arī Porziņģis izcīnīja? tad kad zālē uz beņķa sēdēja? var itāli kritizēt, bet to pārliecinātības devu un ticību sev iedis ir Luka - nu tur pat Bagatskis nestāv klāt.
par Tumanovu labāk neizteikšos.
un tajā lielajā intervijā - tur vispār pērles birst ārā - sportistiem vajag nodokļu atvieglojumus, jo sportista mūžs ir īss - perfekts arguments - tad pēc šīs dzelžainās loģikas vajag arī oficiantēm nodokļa atvieglojumus, jo galu galā kur tad esat restorānā redzējuši Latvijā oficianti, kurai ir 50 + gadi??

 +10 [+] [-]

, 2025-03-27 14:08, pirms 2 nedēļām
Mans viedoklis, treneris ārzemnieks . Gailītis ir aizvadījis ļoti labu sezonu ,bet tā ir tikai viena veiksmīga sezona . Pēc tam ka nākošais ārzemnieks aizies tad būs Gailīša laiks . Pagaidām lai gūst pieredzi , lai mācās , netraucēsim attīstīties !

  +7 [+] [-]

, 2025-03-27 14:10, pirms 2 nedēļām
Psc aģents... Vecvagara vadībā tika norakts cikls jau sākumā. Ja tur nebūtu sadirsies ar spēlētājiem un kaut kādus "brīnumus" taisījis, tad nemaz līdz tādam pēdējam trīnim pret Melnkalni nevajadzēja nonākt.
Kurucu spītīgi marinēja uz soliņa, bet redz spēlētāju trūcis... Tas pats ar Štelmi - spītīgi uz Lomažu spēlēja izšķirošajā spēlē, lai gan tam spēle negāja. Bet malā sēdināja tos, kam spēle gāja tajā dienā (Freimanis piemēram).

  +1 [+] [-]

, 2025-03-27 14:13, pirms 2 nedēļām
#MēsVisiParBKVentspils rakstīja: No pagājušā gada ACB play-off baigi iepatikās kā spēli vada Rodiona Kuruca komandas Murcia galvenais treneris Sito Alonso.
Kaut kur iepriekš rakstos viņš arī bija pieminēts kā variants.
Plusi tas, ka nevada Eirolīgas komandu un vecums tūlīt apritēs 50, lai gan tur visiem spāņiem +10 pēc izskata.
Tikko izkrita pret čehu Nymburg, absolūti neskatāma spēle, pēc pagājušās sezonas pamainījas daži spēlētāji, komandas spēle pajuka, treneris tas pats.

 +20 [+] [-]

, 2025-03-27 14:14, pirms 2 nedēļām
Nopietni? LBS samaksāja par šo rakstu vai kā? Bagatskis un Štelmahers vienā līmenī ar Banki? Kādā ziņā? Tas aģents salīdzina Anadolu Efes ar Rumānijas pagraba komandu, kuru attiecīgi trenē rakstā minētie treneri?

Tīešām, tiešām kādam šķiet šādu tuftu dzīt un pasniegt sabiedrībai šādu viedokli godpilni?

 +22 [+] [-]

, 2025-03-27 14:19, pirms 2 nedēļām
aģents spodrina savu klientu spalvas? tur uzkrita... tur neuzkrita - un viss! C'mon! Tas ir basketbols ! Vienmēr kādam uzkrīt, kādam ne, taču, nez kādēļ, 90% gadījumu par EČ kļūst Spānija vai Francija, piemēram. Un tās abas mēs ar Banki priekšgalā -apspēlējām PASAULES KAUSĀ! Bez Porziņģa, bez Strēlnieka un bez Lomaža! bijām 5 vietā Pasaulē! Aiz Vācijas, Serbijas, ASV un Kanādas. Nosaukt to par laimīgu sagadīšanos vai veiksmi var tikai pilnīgs diletants!

  +8 [+] [-]

, 2025-03-27 15:01, pirms 2 nedēļām
Kārtējie Ušacka murgi.
Kā aģents nenoliedzami labs, bet līdz ko nedaudz nost no tēmas - tā auzās pilnīgās.

  +4 [+] [-]

, 2025-03-27 15:15, pirms 2 nedēļām
Galvenais saglabāt komandā pozitīvismu un identitāti, kad spēlētāji grib spēlēt izlasē un ar prieku pat atbrauc sezonas vidū uz kval.spēlēm.
Štelmahera koncentrācijas nometnē puse ierasties negribēs.

  +6 [+] [-]

, 2025-03-27 15:18, pirms 2 nedēļām
Kas vispār ir tas aģents Ušackis un kāpēc kādam varētu būt interesants viņa viedoklis?! Nesakarīga murmulēšana par letiņu treneru neveiksmēm un to attaisnošana.

  +3 [+] [-]

, 2025-03-27 15:27, pirms 2 nedēļām
kaijs rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu šim aģentam, jo visi, kas bija pirms Banki - neko, pilnīgi neko nesasniedza:
Bagatskis - Ar the best starting five, kāds bija Turcijā 2017, par kuru varētu sapņot jebkura izlase izlase pasaulē - Strēlnieks, Bertāns, Timma(RIP), Šmits, Porzinģis, tikai 5.tā vieta, ko daudzi uzskata par baigo sasniegumu, nepiekrītu - biju klāt, varu teikt, ka Bagatskis netika galā ar to potenciālu kas bija izlasei, sākot jau ar pirmi spēli pret serbiem, ar turkiem Blūms ar 3ņiem izvilka, ar krieviem uzvaru izkapāja tikai 2 puslaikā, tīri uz spēlētaju individuālo meistarību, ceturtdaļa pret slovēniem bija normāla, bet arī Bagatska taktika nestrādāja, Luka jau tad darīja visu, ko gribēja.
Vairāk arī neko Bagatskis nav sasniedzis, ar Ukraiņiem pat uz Eiropas finālu netika.
Vecvagars absolūts netalants kā treneris, tad arī sākās LV noriets.
Stelmahers tāds pats antitreneris, atbrauc no Eirolīgas Strēlnieks un Timma, abi sēž uz solina, bija pat presē bija viņu komenti, ko mēs te vispār atbraucām? Tas zaudējums bulgāru "zemniekiem" bija vispār šedevrāls!
Banki sāka ar priekšatlasi - tas ir Eiropas basketbola pagrabs - ar Rumāniju un Baltkrieviju, un beidza 5. vietu pasaules kausā, tagad 6-0 Eiropas atlasē, lai gan iekšā jau bija automātiski, 3x pēc kārtas uzvarēt Spāniju, PK izsist frančus no grupas, leišus vinnēt ar 30, tas tikai tā, tie jau nav bulgāru zemnieki, kuriem var ar cieņu zaudēt . Tagad finālturnīrs Rīgā - basketbols nekad nav bijis tādā ažiotāzā, kā tagad. Banki aiziet, bet nu no LV treneriem, var Gailītis tandēmā ar Visocki-Rubeni noteikti turpināt Banki iesākto, jo pamati un sistēma jau strādā, un to viņi pārzin
Bravo! Visam piekrītu. Te jau reti kurš saprot, ka tā 5.vieta eiročempī toreiz bija ar to sastāvu izgāšanās, nevis sasniegums… Nespēja treneris izdomāt, kā serbus vinnēt, kas bija ņemami. Nu, rezultātā esam, kur esam.
Un Banki, lūk, neesot labāks par Štelmaheru? Nopietni? Laikam nekvalitatīvu zāli tas Ušac-who?-kis pīpē…🙈

  +3 [+] [-]

, 2025-03-27 15:28, pirms 2 nedēļām
Fantastiska loģika. Uzvarējām, jo paveicās un atbrauca Porziņģis, pēc tam zaudējām, jo mūs sāka atšifrēt - nu, tad paveicās vai nē? Jo, ja ir, ko atšifrēt, tātad apakšā kaut kas ir, bet to atzīt jau viņš nevar. 3000. līmeņa glumeklis un nekas vairāk.

 +14 [+] [-]

, 2025-03-27 15:48, pirms 2 nedēļām
Par Ušacki un viņa ''atziņām'' , laikam tas būs šogad pirmais reģistrētais saule dūriena gadījums . Cita man nekā nav ko teikt !

  -3 [+] [-]

, 2025-03-27 15:50, pirms 2 nedēļām
kaijs rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu šim aģentam, jo visi, kas bija pirms Banki - neko, pilnīgi neko nesasniedza:
Bagatskis - Ar the best starting five, kāds bija Turcijā 2017, par kuru varētu sapņot jebkura izlase izlase pasaulē - Strēlnieks, Bertāns, Timma(RIP), Šmits, Porzinģis, tikai 5.tā vieta, ko daudzi uzskata par baigo sasniegumu, nepiekrītu - biju klāt, varu teikt, ka Bagatskis netika galā ar to potenciālu kas bija izlasei, sākot jau ar pirmi spēli pret serbiem, ar turkiem Blūms ar 3ņiem izvilka, ar krieviem uzvaru izkapāja tikai 2 puslaikā, tīri uz spēlētaju individuālo meistarību, ceturtdaļa pret slovēniem bija normāla, bet arī Bagatska taktika nestrādāja, Luka jau tad darīja visu, ko gribēja.
Vairāk arī neko Bagatskis nav sasniedzis, ar Ukraiņiem pat uz Eiropas finālu netika.
Vecvagars absolūts netalants kā treneris, tad arī sākās LV noriets.
Stelmahers tāds pats antitreneris, atbrauc no Eirolīgas Strēlnieks un Timma, abi sēž uz solina, bija pat presē bija viņu komenti, ko mēs te vispār atbraucām? Tas zaudējums bulgāru "zemniekiem" bija vispār šedevrāls!
Banki sāka ar priekšatlasi - tas ir Eiropas basketbola pagrabs - ar Rumāniju un Baltkrieviju, un beidza 5. vietu pasaules kausā, tagad 6-0 Eiropas atlasē, lai gan iekšā jau bija automātiski, 3x pēc kārtas uzvarēt Spāniju, PK izsist frančus no grupas, leišus vinnēt ar 30, tas tikai tā, tie jau nav bulgāru zemnieki, kuriem var ar cieņu zaudēt . Tagad finālturnīrs Rīgā - basketbols nekad nav bijis tādā ažiotāzā, kā tagad. Banki aiziet, bet nu no LV treneriem, var Gailītis tandēmā ar Visocki-Rubeni noteikti turpināt Banki iesākto, jo pamati un sistēma jau strādā, un to viņi pārzin
Protams Banki ir augstākas klases meistars par minētajiem, CV jau to pasaka, bet nav jau ar tik traģiski kā te visi bļauj. Labi PK sagāja viss lieliski, bet tai kvalifikācijā tāpat mocījāmies ar BEL un paveicās, Štelmaheram "snaiperis ieradās ar 0-9" tas saucās nolēja. Priecājamies par 3x uzvarētu Spāniju, kas ir patīkami, bet pēdējo PK kvalifikāciju ignorējam?! Kā visiem rezultāti ir augšā un lejā.

  +8 [+] [-]

, 2025-03-27 16:41, pirms 2 nedēļām
Kaut kas tik stulbs sen nebija dzirdeets. Ar treneriem un to tirgus veertiibu ir taapat kaa jebkuraa profesionaala sporta jomaa. Nejaushiibas ir ljoti retas gan speeleetaju, gan treneru tirguu. Tieshi taapeec Banki trenee eiroliigas klubu un labaakais latvieshu treneris Gailiitis kaadu no Vaacijas liigas klubiem (manupraat ceriigaakais kandidaats no vieteejiem speciaalistiem). Bagijam tika dotas loti daudzas iespeejas, pat Zhalgiri vareeja treneet, bet nekur taalaak par Rumaanijas liigas otru speeciigaako klubu nav sanaacis tikt. Par Shtelmaheru nav pat veerts izteikties.

  +7 [+] [-]

, 2025-03-27 16:43, pirms 2 nedēļām
Ušackis ar šo skaļo tekstu sagrāva pilnīgi jebkādu objektivitāti sevis teiktajā.

  +4 [+] [-]

, 2025-03-27 16:56, pirms 2 nedēļām
Jā, Ciprusa stāstītais jaunākajā Sporta Avīzē bija pilnīgi loģisks un, protams, ka vajag spēcīgu treneri, nevis Ušacka klientus Štelmaheru vai Vecvagaru. Miglinieku esot slavējuši spēlētāji? Kad? 1997. gadā ar pēdējo vietu Eiropas čempī?

Izskatās, ka točna viņam saules dūriens. https://sportacentrs.com/basketbols...

  +2 [+] [-]

, 2025-03-27 17:32, pirms 2 nedēļām
Ja aģenta skatijumā Vecvagars ar Štelmaheru ir vienlīdzīgi Banki, tad viņš kaut ko lieto, vai pārstāv šos divus neveiksminiekus. Par Bagatski vēl var padiskutēt, bet Ainārs arī nav tas treneris,ko vajadzētu izlasē.

  +7 [+] [-]

, 2025-03-27 17:46, pirms 2 nedēļām
te laikam var salīdzināt ar matemātikas, ķīmijas, fizikas skolotājiem...
teorētiskās zināšanas visiem ir vienādas (ar nelielām niansēm)...
BET ir skolotāji (labi skolotāji), kuri māk iemācīt bērniem atttiecīgo priekšmetu (prot "sastrādāties" ar bērniem un ieinteresēt priekšmetu), bet ir tādi, kuri neprot - kuri visu labi saprot, bet tālāk info nodot neprot...

un ar treneriem ir līdzīgi....
Slēpts komentārs: otins
Slēpts komentārs: otins

  +3 [+] [-]

, 2025-03-27 19:02, pirms 2 nedēļām
otins rakstīja: Vecvagara izlasei iegrieza FIBA konflikts ar Eirolīgu. Ar Eirolīgas spēlētājiem viņa izlase uzvarēja gandrīz visās spēlēs.
nu... nav jau tā, ka tie EiroLīgas spēlētāji nebija tikai LV izlasei... citiem tie arī nebija...

  +5 [+] [-]

, 2025-03-27 19:15, pirms 2 nedēļām
Visu cieņu Bagijam, bet nu Štelmahers?! Jā, nebija pieejami labākie spēlētāji, bet izšķirošajā spēlē tomēr dabūja divus labākos tā brīža izlases spēlētājus un abus nomarinēja uz beņķa pret zemniekiem. Visu spēli pilnīgs haoss un pašās beigās pēc saraustīta spēles laika palaiž Dairi izmest izšķirošo metienu. Snaiperiem vajag spēles ritmu. Ja šogad OS kvalifikācijā visa komanda, tajā skaitā treneris bija emocionālā un fiziskā bedrē, tad toreiz pret Bulgāriem, gan visu vainu bija jāuzņemas trenerim.

  +2 [+] [-]

, 2025-03-27 19:15, pirms 2 nedēļām
Nevarēju šo murgu tālāk lasīt, nu pilnīgas muļķības, paldies dievam, sham nav nekāda teikšana lbs.

  +2 [+] [-]

, 2025-03-27 19:40, pirms 2 nedēļām
Un Štelmahers? Raustīja spēlētājus kā ampelmaņus. Uzlaiž uz laukuma, pēc minūtes - nost. Nākamais - tas pats. Pats nervozs, uzvilkts. Tāpēc arī netikām tālāk. Ārzemniekiem nav te čomu, kā , piemēŗam, minētajam āgentam. Ja no mūsējiem,- tad Visockis, Gailītis. Tie, kas strādāja ar Banki.

  +4 [+] [-]

, 2025-03-27 20:30, pirms 2 nedēļām
welninsh rakstīja: Kaspars trenēja izlasi? Zinu ka tēvs Arnis trenēja. Aģents nezina ko runā vai žurnālists sajaucis.
Mana kļūda, par ko arī atvainojos. Raivis pateica korekti.

  +2 [+] [-]

, 2025-03-27 20:35, pirms 2 nedēļām
otins rakstīja: Bagatskis nav sliktāks treneris par Banki. Štelmahers un Vecvagars būtu pelnījuši vēl vienu iespēju. Ārzemnieks automātiski nav labāks par vietējo.
Kāpēc viens jau gadus 10 nav trenejīs augstvērtīgus klubus un otrs pat tad ja klubi zaudē, interesē arī citiem top klubiem?
Vecvagaram iespēju netrūka. Izgāzās ar u-20 izlasi, izgāzās ar lielo izlasi. Un kopš tā laika neko nopietnu nav trenējis. Štelmahers sevi apliecinājis, kā uzmetēju un ļoti kokainu treneri, kuram arī karjeras virsotne ir LV izlase. Kādas otrās iespējas?

  +6 [+] [-]

, 2025-03-27 21:07, pirms 2 nedēļām
"Domāju, ka drusku pārspīlējam ar Banki. Pirmkārt, Kristaps Porziņģis atbrauca uz kvalifikāciju. Ja nebūtu Kristapa, vai mēs vispār aizbrauktu uz čempionātu? Tur ir ļoti daudz jautājumu."

Par ko viņš te runā? KP bija uz 2 spēlēm, lai paskatās, kāda bija LV kopējā bilance PČ kvalī

  +2 [+] [-]

, 2025-03-27 21:10, pirms 2 nedēļām
Drusku komiski visi tie teksti, ka Banki ne ar ko nav labāks par Robi, Veco un Bagiju, ja paskatās uz kopējo Banki un pārējo treneru bilanci ar izlasi

  +3 [+] [-]

, 2025-03-27 21:30, pirms 2 nedēļām
Kas par sviestu? Mums nevajag treneri, kas velk iekšā blatņikus vai aģenta piespēlētos spēlētājus! Varenais Vecvagars , kas Kurucu Rodi noliki uz beņķa, un džeks pēc mēneša ielaužas NBA kluba pamatsastāvā. Štelmahers arī izgāzās, Bagijs ir ok, bet 5.vietu EČ ar 2 nba un 7 eirolīgas spēlētājiem ir vieglāk izcīnīt , nekā PK ar 1 nba un 1 eirolīgas spēlētāju.

     [+] [-]

, 2025-03-27 21:53, pirms 2 nedēļām
Čavars jau ar nav sliktāks par KP, vienkārši vienam šis tas sakrita un tāpēc spēlē NBA, bet otram vienkārši nesagāja.

  +1 [+] [-]

, 2025-03-27 22:01, pirms 2 nedēļām
Kiesturs Voziols rakstīja: Kas par sviestu? Mums nevajag treneri, kas velk iekšā blatņikus vai aģenta piespēlētos spēlētājus! Varenais Vecvagars , kas Kurucu Rodi noliki uz beņķa, un džeks pēc mēneša ielaužas NBA kluba pamatsastāvā. Štelmahers arī izgāzās, Bagijs ir ok, bet 5.vietu EČ ar 2 nba un 7 eirolīgas spēlētājiem ir vieglāk izcīnīt , nekā PK ar 1 nba un 1 eirolīgas spēlētāju.
ņemot vērā kā Ušackis tagad cenšas ievilkt savus trenerus, tiešām nav nekāda garantija, ka pēc tam netiktu vilkti arī savi spēlētāji.

  +3 [+] [-]

, 2025-03-27 22:21, pirms 2 nedēļām
Nu, jā, aizbrauca galīgās auzās. Manuprāt, sākas jau ar to, ka treneri Štelmaheru ar treneri Bagatski likt vienā grozā nedrīkst, jo tikai viens no viņiem ir nopietns profesionālis. Tāpat Bagatski nevar salīdzināt ar Banki. Štelmaheru ar Banki? Ārprāts. Prātiņ, nāc mājas.

  +5 [+] [-]

, 2025-03-28 08:39, pirms 2 nedēļām
Aģents vienkārši promotē savu klientus. Pie Banki visi spēlētāji kļuva labāki, komanda saliedētāka. Par rezultātu un sasniegumiem vispār nav ko komentēt - manuprāt, cilvēku vērtē pēc paveiktajiem darbiem. Bagatskis ar visu Porziņģi netika augstāk par 5v. Eiropā, kamēr Banki bez Porziņģa aizveda blici līdz 5.v. PK. Būtu Dāvim pret fričiem iekritis trulis, mēs spēlētu pusfinālā un OS. Un neaizmirsīsim, ka tieši Vācija izcēla PK!
Ušacka kungam negribētos piekrist. Amen.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +5 [+] [-]

, 2025-03-28 08:57, pirms 2 nedēļām
basketbola aģents kas pilnīgi neko nesaprot no basketbola...interesanti.
Bet laikam taisnība jau ir, aģenti ir kā sales person - viņiem jāmāk samelot tik daudz lai izklausās ticami un viņu klienti tiktu nopirkti un aģents saņemtu komisiju. Ar basketbolu tur sakara praktiski nav.

  +2 [+] [-]

, 2025-03-28 09:10, pirms 2 nedēļām
Aģentam uzmanības trūkums un neizdevusies dzīve. Cita skaidrojuma nav.

     [+] [-]

, 2025-03-28 09:32, pirms 2 nedēļām
Gatis rakstīja: nu... nav jau tā, ka tie EiroLīgas spēlētāji nebija tikai LV izlasei... citiem tie arī nebija...
Mums viņu trūkums bija sāpīgāks un pieejamie spēlētāji visu laiku mainījās. Melnkalnei bija labi saspēlējies kodols no "Budučnost", kas nemainījās.
Slēpts komentārs: otins

  +3 [+] [-]

, 2025-03-28 09:40, pirms 2 nedēļām
Vai tik Ušacka kungs nav aģents, kādam no pieminētajiem kungiem
Par Bagatski neko nesaku - labs treneris līdz zināmam līmenim.

Paskatījos LBS lapā vecos rezultātus un sastāvus - nu sorry, bet tie sastāvi bija ļoti līdzīgi, un esmu drošs, ka tad Banki būtu ticis gan uz PČ, gan EČ...

  +4 [+] [-]

, 2025-03-28 10:08, pirms 2 nedēļām
Jānis Derums rakstīja: Lielākā daļa komentāru visai dīvaini. Piekrītu, ka Bankī bija pieejami visi labākie latviešu spēlētāji, kas reti kad bija iepriekšējiem treneriem un tāpat neko izcilu nepaveica. 5. vieta pasaules čempī? Jā , labs sasniegums.
Bet netikšana uz olimpiādi , 2 zaudējumi Rīgā- izgāšanās. Spēlētāju izvēlē arī brīžiem nesaprotams! Lielā mīlestība pret Čavaru, kurš nevienā spēlē neko izlasē nav parādījis, dažas minūtes , pāris punkti. Tajā pašā laikā Pasečnika ignorēšana.
Ja arī šoreiz Latvija paliks bez medaļām, tad tām slavas dziesmām Bankī vajadzētu pielikt punktu. Un tie viņa vārdi- ka izvilcis Latviju no pagraba lielākais murgs , ko kāds par latviešu basketbolistiem teicis!
Man gan liekas tavs komentārs ir diezgan dīvains, it sevišķi tas tavs teksts "Ja arī šoreiz Latvija paliks bez medaļām" tāds teksts būtu vietā, ja mums pretī stātos Bulgāru līmeņa komandas, domāju labi ja tiksim top 5 bez neviena NBA spēlētāja.
Kopš Banki stājies par galveno treneri, ja nemaldos Latvijas izlase aizvadīja 43 spēles no kurām guva 35 uzvaras, tā kā vari iet auzās par tām OS izgāšanos, latviešu līdzjutējie pēdējos gados bieži tika lutināti ar labām spēlēm un skaistām uzvarām, ar tādiem Stelmaheriem un Vecvagariem mums pasaules čempionāts liktos kā nesasniedzams sapnis.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +2 [+] [-]

, 2025-03-28 10:51, pirms 2 nedēļām
Robis87 rakstīja: Man gan liekas tavs komentārs ir diezgan dīvains, it sevišķi tas tavs teksts "Ja arī šoreiz Latvija paliks bez medaļām" tāds teksts būtu vietā, ja mums pretī stātos Bulgāru līmeņa komandas, domāju labi ja tiksim top 5 bez neviena NBA spēlētāja.
Kopš Banki stājies par galveno treneri, ja nemaldos Latvijas izlase aizvadīja 43 spēles no kurām guva 35 uzvaras, tā kā vari iet auzās par tām OS izgāšanos, latviešu līdzjutējie pēdējos gados bieži tika lutināti ar labām spēlēm un skaistām uzvarām, ar tādiem Stelmaheriem un Vecvagariem mums pasaules čempionāts liktos kā nesasniedzams sapnis.
Latvijas faniem ir kaut kāda ļoti dīvaina alkatība - ja Banki kko var, tad viņam jāvar viss, nevar būt neviena zaudējuma, citādi viņš ir nederīgs. Sportā tā gluži vienkārši nenotiek. Ja pievelkam klāt futbolu kā piemēru - visi smejās, kā Riga FC raustās kā puņķis uz drāts un nevar dabūt stabilu treneri, bet, ja būtu Rigas direktoru padomes vietā, psihotu tādā pašā stilā.

  +1 [+] [-]

, 2025-03-28 11:08, pirms 2 nedēļām
juings rakstīja: Par Ušacki un viņa ''atziņām'' , laikam tas būs šogad pirmais reģistrētais saule dūriena gadījums . Cita man nekā nav ko teikt !
Vai aģents minētajiem treneriem. : )

  +4 [+] [-]

, 2025-03-28 11:13, pirms 2 nedēļām
Jānis Derums rakstīja: Labas spēles, uzvaras, ja nav medaļas tām nav būtiska nozīme. Eiropā vairāk kā 10 valstis izcīnījušas medaļas, pat vairākkārt, tikai latvijas vārds tur nav. Iespaids, ka par basketbolu te vispār reti kuram zināšanas. Latvija ir basketbola valsts!! Te gandrīz neviens to nesaprot, vai neatzīst. Laikam tikai latviešu fani svin 4, 5 vietu. . . Tas nenotiek nevienā citā valstī, kas ar latviešiem notiek? Tas mazvērtības komplekss? Ja šogad nebūs medaļas, totāla izgāšanās.
Tak vari pārvākties pie kaimiņiem lietuviešiem, būsi Jonas Derumas, esmu pārliecināts ka 90 % latviešu fanu ir priecīgi par Latvijas izlases sasniegumiem, pirms Banki Latvijas izlase bija tādā neredzētā līdz tam bedrē un Banki ir tas kas mūsu komandu izvilka no tās, paldies Banki un Lbs par to.

  +3 [+] [-]

, 2025-03-28 11:43, pirms 2 nedēļām
Nu Ušackis ir tāds interesants tips - it kā vienmēr saka to, ko domā, bet bieži var redzēt, ka īpaši pirms tam padomājis arī nav.
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  -3 [+] [-]

, 2025-03-28 11:51, pirms 2 nedēļām
Obligāti mums nav jāpieprasa zelta medaļas, bet vienreiz 30 gados kaut vai bronzu!
Ne tikai sportā, tā latviešiem ir gluži kā slimība- ko nu mēs nabagi! Un tas atsaucas visās dzīves jomās, ka velkamies astē , arī saviem kaimiņiem.

  +2 [+] [-]

, 2025-03-28 12:22, pirms 2 nedēļām
Jānis Derums rakstīja: Vēl viens, kurš murgo, ka Latvijas basketbols bijis pagrabā. Latvijas baskatbols nekad nav bijis pagrabā. . .
Par uzvarām vienmēr jāpriecājas, bet basketbola valstij lai svinētu minimums ir medaļas. Vai var iedomāties, ka Lietuva, Serbija, Slovēnija,. . . no prieka lektu gaisā par vietām , kas ir aiz pirmā trejnieka, tā viņiem ir neveiksme. . .
Ja par Medaļām, Bagatskis pat bija tuvāk nekā Bankī, bet tāpat vērtējama kā neveiksme, noraka vairākas galotnes, kuras vajadzēja vinnēt.
Bet vairākas lielās basketbola valstis par ievērojamu panākumu atzīst tikai zelta medaļas, tas pats ir futbolā un citos sporta veidos, arī individuālos. . .
Kāda Slovēnija?
No Slovēnijas neviens neko negaida ja vien viņu superzvaigzne neierodas palīgā un pat tad ja ierodas neko viņi tur sevišķi nerāda.
Ja lietuvieši izcīnītu 5 vietu, domāju viņi būtu gandarīti, bet gan jau cerētu uz medaļām tāpat kā latviešu līdzjutēji, bet lieta ir tāda ka lietuviešiem ir dziļākas rezerves, viņi spēlē gan euroliga gan eurokausa, viņiem ir vairāk pārstāvju NBA, viņiem gandrīz katru čempionātu uzrodas kaut kāds labs spēlētājs, par kuru iepriekš nekas nav dzirdēts, lietuviešu jaunatnes izlases katru gadu cīnās par medaļām, lietuviešiem reāli ir pamats pieprasīt un cerēt uz medaļām.
Mūsu jaunie talanti,Vef tiek pie spēlēšanas vienīgi pret Liepāju, LU un vel kaut kādām zema līmeņa komandām.

  -3 [+] [-]

, 2025-03-28 12:24, pirms 2 nedēļām
Ceilons rakstīja: Latvijas faniem ir kaut kāda ļoti dīvaina alkatība - ja Banki kko var, tad viņam jāvar viss, nevar būt neviena zaudējuma, citādi viņš ir nederīgs. Sportā tā gluži vienkārši nenotiek. Ja pievelkam klāt futbolu kā piemēru - visi smejās, kā Riga FC raustās kā puņķis uz drāts un nevar dabūt stabilu treneri, bet, ja būtu Rigas direktoru padomes vietā, psihotu tādā pašā stilā.
Latvijas fani irļoti pieticīgi, laikam vispieticīgākie pasaulē, tāpēc arī mums ir tik maz vērā ņemami panākumi. Vēl jau Bankī neko tiešām ievērojamu nav sasniedzis, svarīgākās, izšķirošās spēles tāpat ir zaudējis. Netika pat Rīgā spēlējot uz olimpiādi.
Bet bedrē, kā saka viens otrs un arī Bankī Latvijas basketbols nekad nav bijis, mums vienmēr bijuši izcili basketbolisti.

  +1 [+] [-]

, 2025-03-28 12:29, pirms 2 nedēļām
Jānis Derums rakstīja: Obligāti mums nav jāpieprasa zelta medaļas, bet vienreiz 30 gados kaut vai bronzu!
Ne tikai sportā, tā latviešiem ir gluži kā slimība- ko nu mēs nabagi! Un tas atsaucas visās dzīves jomās, ka velkamies astē , arī saviem kaimiņiem.
Un tu, laikam basi sāki skatīties vien no aizpagājušā gada, jo par tiem laikiem tu varbūt aizmirsi, kad mēs netikām uz pagājušo Eiropas čempionātu un grupā tad palikām pēdējie vai priekšpēdējie aiz Bulgārijas, ja tā nebija bedre, kas tad tā bedre ir?

  +3 [+] [-]

, 2025-03-28 13:12, pirms 2 nedēļām
Jānis Derums rakstīja: Latvijas fani irļoti pieticīgi, laikam vispieticīgākie pasaulē, tāpēc arī mums ir tik maz vērā ņemami panākumi. Vēl jau Bankī neko tiešām ievērojamu nav sasniedzis, svarīgākās, izšķirošās spēles tāpat ir zaudējis. Netika pat Rīgā spēlējot uz olimpiādi.
Bet bedrē, kā saka viens otrs un arī Bankī Latvijas basketbols nekad nav bijis, mums vienmēr bijuši izcili basketbolisti.
It kā liels cilvēks, bet vēl neesi līdz galam sapratis, ko īsti Banki par pagrabu teica - nevis to, ka viss LV basis ir bedrē/pagrabā, bet to, ka līdz tikšanai uz PK nācās spēlēt no pašas apakšas/pagraba.

  +1 [+] [-]

, 2025-03-30 21:33, pirms nedēļas
Nopietni? Salīdzināt L.Banki ar Štelmaheru, Vecvagaru, Bagatski? Nekaunīgs (lai neteiktu rupji) aģents grib sūd*s iesmērēt?

  +1 [+] [-]

, 2025-03-31 13:00, pirms nedēļas
Robis87 rakstīja: Un tu, laikam basi sāki skatīties vien no aizpagājušā gada, jo par tiem laikiem tu varbūt aizmirsi, kad mēs netikām uz pagājušo Eiropas čempionātu un grupā tad palikām pēdējie vai priekšpēdējie aiz Bulgārijas, ja tā nebija bedre, kas tad tā bedre ir?
Ei nu ej.Viņš taču skatījās vēl,kad Jānis Krūmiņš spēlēja.Tāpēc arī prasības augstas

     [+] [-]

, 2025-04-03 22:51, pirms 5 dienām
Vajag iemest labu saspēlnieku Štelmi,bet latviski ''sūdīgu'' treneri,un letiņu basis tur pat kur skeletons,un bobi,un arī futene! funkcionāri,lūdzu rociet tālāk!

     [+] [-]

, 2025-04-04 16:19, pirms 4 dienām
Robis87 rakstīja: Nevarēju šo murgu tālāk lasīt, nu pilnīgas muļķības, paldies dievam, sham nav nekāda teikšana lbs.
ir gan teikšana, jo īpaši jaunatnes izlasēs.