Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

Bagatska puiši sāks EČ B divīzijā ar cīņu pret favorītiem horvātiem

Emils Ozerinskis

Bagatska puiši sāks EČ B divīzijā ar cīņu pret favorītiem horvātiem
Ainars Bagatskis. Foto: Basket.lv

Rumānijas pilsētā Pitešti šodien pulksten 15:30 savu pirmo spēli Eiropas čempionāta B divīzijā aizvadīs Latvijas U20 basketbolisti galvenā trenera Ainara Bagatska vadībā. Latvijas puišu pretinieki būs turnīra favorīti Horvātijas jaunieši.

Latvijas komanda B divīzijas turnīru uzsāks ar spēli pret Horvātijas vienaudžiem, kas ievadīs četru spēļu ciklu piecās dienās. Pirmajos divos mačos latvieši sacentīsies pret Horvātijas un Somijas izlasēm, bet pēc vienas dienas atpūtas pretī nāks Slovākijas un Šveices komandas.

Latvijas U20 izlases kalendārs

Dat.LaiksSpēle
13.07.15.30Latvija - Horvātija
14.07.20.30Somija - Latvija
16.07.15.30Latvija - Slovākija
17.07.15.30Šveice - Latvija

Lielākā daļa Ainara Bagatska trenētās komandas spēlētāju pagājušo sezonu pavadīja Latvijas - Igaunijas apvienotās līgas turnīrā. Par Latvijas čempionu "VEF Rīga" sastāvā kļuva Salaspils centra spēlētājs Pēteris Pinnis, bet pārsteidzošo sudraba medaļnieku rindās spēlēja gulbenietis Rihards Berkolds.

Divi spēlētāji U20 izlases rindās ir no "Latvijas Universitātes" - Edvards Egle un Rūdolfs Švītiņš, bet no pārējiem Latvijas čempionāta augstākās komandu sastāviem ir pa vienam basketbolistam. Komandas garajā galā ir papildinājums no Vācijas Bundeslīgas komandas "Gottingen", kuru pārstāv Vācijā uzaugušais Jānis Jīnemanis. Savukārt no Atlantijas viņas puses Bagatska vienību papildinājuši Ernests Ločmelis un Andrejs Silčonoks.

Latvijas U20 izlase

SpēlētājsPoz.GadsAugumsKomanda 2024'
Kristofers KarlsonsPG2004.185 cmValmiera Glass/ViA
Edvards EglePG2005.190 cmLatvijas Universitāte
Dāvis OzersSG2004.193 cmVentspils
Rihards BerkoldsSG2004.194 cmRīgas Zeļļi
Francis NeilandsSG2005.195 cmLatvijas Universitāte
Ernests LočmelisSG2004.194 cmEastern Florida Dt. College (NCAA)
Ralfs TumaševsSF2004.197 cmOgre
Rūdolfs ŠvītiņšSF2005.200 cmLatvijas Universitāte
Kristaps SoldatenoksSF2005.198 cmLiepāja
Jānis JīnemanisPF2005.210 cmGottingen (Vācija)
Pēteris PinnisC2004.216 cmVEF Rīga
Andrejs SilčonoksC2004.210 cmToronto Metropolitan Univ. (Kanāda)

     [+] [-]

, 2024-07-13 12:49, pirms 4 mēnešiem
Būs ar vienu aci jāpalūr jaunā nespējnieku paaudze kas būs nolemta pavilkt Latviju uz mūžīgo B grupu pēc jau padsmit gadiem

  -3 [+] [-]

, 2024-07-13 13:02, pirms 4 mēnešiem
Viss atkarīgs no Ozera, kurš ir šīs izlases līderis un neapšaubāmi talantīgākais spēlētājs. Starp citu Valmieras puika!

     [+] [-]

, 2024-07-13 13:15, pirms 4 mēnešiem
par otro vietu būs nikna cīņa ar somiem

     [+] [-]

, 2024-07-13 14:02, pirms 4 mēnešiem
ANNUNAKI rakstīja: Būs ar vienu aci jāpalūr jaunā nespējnieku paaudze kas būs nolemta pavilkt Latviju uz mūžīgo B grupu pēc jau padsmit gadiem
Par kādu B grupu tu runā? B grupa ir tikai jauniešu basketbolā. Un ko tu zini, kas mums tur spēlēs pēc 10 gadiem? Pieaugušajiem EČ spēlē 24 komandas, pie normāla treneru darba mums būtu jāpietiek resursiem, lai tur tiktu. Ne jau vienmēr kāpsim uz bulgāru grābekļa, kurus pie tam velk naturalizēts viesspēlētājs...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 14:08, pirms 4 mēnešiem
ANNUNAKI rakstīja: Būs ar vienu aci jāpalūr jaunā nespējnieku paaudze kas būs nolemta pavilkt Latviju uz mūžīgo B grupu pēc jau padsmit gadiem
Laikam visi, kuri kaut cik nopietni zin, seko jauniešu basketbolam, labi saprot, ka šeit praktiski nav ko īsti gaidīt. Nosacītais pluss, var pārliecināties par to, kāpēc otrais ešalons ir un paliek otrais, ja komandā nav pilns maksimālais sastāvs.
Un nemitīgā cīnīšanās par izkļūšanu no B divīzijas, jau pati par sevi ir likumsakarīga pazīme, kura raksturos mūsu pieaugušo basketbola izlases perspektīvas pie pilnas paaudžu nomaiņas.
Mēs praktiski redzam milzu milzu bedri uzreiz aiz Žagara jauniešu izlases izlaiduma. Un man nepatīk situācija, kur pieaugušo izlasē tiek mākslīgi stumtiun likti jaunie džeki, jo paši saviem spēkim viņi tur iekļūt nevar.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 14:36, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Par kādu B grupu tu runā? B grupa ir tikai jauniešu basketbolā. Un ko tu zini, kas mums tur spēlēs pēc 10 gadiem? Pieaugušajiem EČ spēlē 24 komandas, pie normāla treneru darba mums būtu jāpietiek resursiem, lai tur tiktu. Ne jau vienmēr kāpsim uz bulgāru grābekļa, kurus pie tam velk naturalizēts viesspēlētājs...
Mums tur tieši spēlēs maksimālā nespējnieku paaudze, kura jau ilgstoši apliecina savu nespējnieku statusu visās vecuma grupās. Kur ir pamats ilūzijai par labu pieklājīgu sniegumu, ja mums vairs nav džeku, kuri regulāri kļūst par jauniešu A grupas turnīru all stāriem, MVP utt? Tas tā nedarbojas. Kopš Žagara paaudzes sasnieguma mums pa šo laiku ir nosacīti skaļākais čalis Blūms juniors. Ja mēs vērojam iepriekšējo paaudžu statistiku un sasniegumus, tad ir jābūt daudz pārliecinošākam talantu skaitam un sasniegumiem, lai beigās no tā izlobītos kaut cik jēdzīgs izlases kandidātu skaits.

     [+] [-]

, 2024-07-13 14:55, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Mums tur tieši spēlēs maksimālā nespējnieku paaudze, kura jau ilgstoši apliecina savu nespējnieku statusu visās vecuma grupās. Kur ir pamats ilūzijai par labu pieklājīgu sniegumu, ja mums vairs nav džeku, kuri regulāri kļūst par jauniešu A grupas turnīru all stāriem, MVP utt? Tas tā nedarbojas. Kopš Žagara paaudzes sasnieguma mums pa šo laiku ir nosacīti skaļākais čalis Blūms juniors. Ja mēs vērojam iepriekšējo paaudžu statistiku un sasniegumus, tad ir jābūt daudz pārliecinošākam talantu skaitam un sasniegumiem, lai beigās no tā izlobītos kaut cik jēdzīgs izlases kandidātu skaits.
Es runāju par tikšanu uz EČ, kur spēlē 24 komandas. Tam nav vajadzīgi jaunatnes čempionātu MVP vai kas tāds. Lai gan pagājušajā gadā Blūms bija MVP B grupā. Žēl, protams, ka viņam nesanāca aizvadīt normālu čempionātu A divīzijā, tad varbūt drusku labāk varētu novērtēt viņa prasmes uz labāko vienaudžu fona. Bet to visu arī nepārvērtēsim. Kāds piemēram ir Vecvagara jaunākā komandas izcīnītā Tallinas sudraba pienesums pieaugušo valstsvienībā? Bet tai pat laikā ir tāds Aigars Šķēle, kas uz jaunatnes izlasēm pat netika aicināts.

     [+] [-]

, 2024-07-13 15:20, pirms 4 mēnešiem
Interesē, ko parādīs latviešu ārzemnieki, un vai 3p būs izmesti vairāk par 2p. Uzmanību vēl pievērsīšu Pinnim. Ir vai nav progress.

     [+] [-]

, 2024-07-13 15:26, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Es runāju par tikšanu uz EČ, kur spēlē 24 komandas. Tam nav vajadzīgi jaunatnes čempionātu MVP vai kas tāds. Lai gan pagājušajā gadā Blūms bija MVP B grupā. Žēl, protams, ka viņam nesanāca aizvadīt normālu čempionātu A divīzijā, tad varbūt drusku labāk varētu novērtēt viņa prasmes uz labāko vienaudžu fona. Bet to visu arī nepārvērtēsim. Kāds piemēram ir Vecvagara jaunākā komandas izcīnītā Tallinas sudraba pienesums pieaugušo valstsvienībā? Bet tai pat laikā ir tāds Aigars Šķēle, kas uz jaunatnes izlasēm pat netika aicināts.
Piedod, Tev ir švaka argumentu izvēle, kur tu argumentē pats pret sevi.
Tur jau tā lieta, ka visa mūsu izlase sastāv lielākoties no visu krutāko jauniešu turnīru līderiem, no kuriem pa šiem gadiem ļoti daudzi ļoti perapektīvi džeki tā arī neko nesasniedza vai arī pilnībā neatvērās, bet tie bija džeki, kuri bija līderi cīnoties pret sava vecuma labākajiem. Un viņu komandas arī kaut ko izcīnīja(līdz ar to jau ir mentālais pārsvars par jebkuru džeku, kurš nekur ne ar vienu necīnās par kādu nozīmīgu uzvaru), tad ko tu sagaidi no nespējnieku paaudzes? Bet tādi kā Šķēle, tas jau ir klasisks izņēmums, kuru rāda kā atsevišķu piemēru, nevis nozīmīgu tendenci.

     [+] [-]

, 2024-07-13 15:49, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Piedod, Tev ir švaka argumentu izvēle, kur tu argumentē pats pret sevi.
Tur jau tā lieta, ka visa mūsu izlase sastāv lielākoties no visu krutāko jauniešu turnīru līderiem, no kuriem pa šiem gadiem ļoti daudzi ļoti perapektīvi džeki tā arī neko nesasniedza vai arī pilnībā neatvērās, bet tie bija džeki, kuri bija līderi cīnoties pret sava vecuma labākajiem. Un viņu komandas arī kaut ko izcīnīja(līdz ar to jau ir mentālais pārsvars par jebkuru džeku, kurš nekur ne ar vienu necīnās par kādu nozīmīgu uzvaru), tad ko tu sagaidi no nespējnieku paaudzes? Bet tādi kā Šķēle, tas jau ir klasisks izņēmums, kuru rāda kā atsevišķu piemēru, nevis nozīmīgu tendenci.
Šis ir diezgan slikts arguments no tavas puses.

Starp citu, sākums ir tīri labs

     [+] [-]

, 2024-07-13 15:57, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Piedod, Tev ir švaka argumentu izvēle, kur tu argumentē pats pret sevi.
Tur jau tā lieta, ka visa mūsu izlase sastāv lielākoties no visu krutāko jauniešu turnīru līderiem, no kuriem pa šiem gadiem ļoti daudzi ļoti perapektīvi džeki tā arī neko nesasniedza vai arī pilnībā neatvērās, bet tie bija džeki, kuri bija līderi cīnoties pret sava vecuma labākajiem. Un viņu komandas arī kaut ko izcīnīja(līdz ar to jau ir mentālais pārsvars par jebkuru džeku, kurš nekur ne ar vienu necīnās par kādu nozīmīgu uzvaru), tad ko tu sagaidi no nespējnieku paaudzes? Bet tādi kā Šķēle, tas jau ir klasisks izņēmums, kuru rāda kā atsevišķu piemēru, nevis nozīmīgu tendenci.
Nāks laiks, tad jau redzēsim. Patlaban tā visa ir tukša spekulācija. Jautājums gan šeit bija nevis par to, vai varēsim sasniegt augstas vietas čempionātā, bet gan par to, vai izlase vispār spēs tikt uz EČ. Ja te kāds apgalvo, ka esam tāds nespējnieku bars, ka turpmāk mačosimies ar Albāniju vai ko tādu, tad es saku, ka nevajag pārspīlēt.. Palasi vēlreiz pirmo komentāru. Tur nav analīze, net klaja ņirgāšanās, un domāju, ka arī tev ir zem tavas cieņas ar tādiem ielaisties kaut kādā nopietnā diskusijā...

     [+] [-]

, 2024-07-13 16:03, pirms 4 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Šis ir diezgan slikts arguments no tavas puses.

Starp citu, sākums ir tīri labs
Slikts arguments ir tikai tad, ja tu pasaki, ka slikts, bet neliec pretī nekādus faktus) tā ka domā un secini pats, kuram slikts arguments padevies?

     [+] [-]

, 2024-07-13 16:06, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Nāks laiks, tad jau redzēsim. Patlaban tā visa ir tukša spekulācija. Jautājums gan šeit bija nevis par to, vai varēsim sasniegt augstas vietas čempionātā, bet gan par to, vai izlase vispār spēs tikt uz EČ. Ja te kāds apgalvo, ka esam tāds nespējnieku bars, ka turpmāk mačosimies ar Albāniju vai ko tādu, tad es saku, ka nevajag pārspīlēt.. Palasi vēlreiz pirmo komentāru. Tur nav analīze, net klaja ņirgāšanās, un domāju, ka arī tev ir zem tavas cieņas ar tādiem ielaisties kaut kādā nopietnā diskusijā...
Nav jau nekur nekāda ņirgāšanās, es negrābstu tukšu gaisu un nelieku iluzionāras cerības uz tiem, kur nekā nav. Pārāk daudz skaidru piemēru par pēdējiem gadiem 20 un ilgāk, lai secinātu, kādas ir tendences jauniešu pārejā uz pieaugušo basketbolu un izlases līmeņa sasniegšanu.

     [+] [-]

, 2024-07-13 16:15, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Nav jau nekur nekāda ņirgāšanās, es negrābstu tukšu gaisu un nelieku iluzionāras cerības uz tiem, kur nekā nav. Pārāk daudz skaidru piemēru par pēdējiem gadiem 20 un ilgāk, lai secinātu, kādas ir tendences jauniešu pārejā uz pieaugušo basketbolu un izlases līmeņa sasniegšanu.
Esošā beīdī tādus secinājumus ir pāragri izdarīt

     [+] [-]

, 2024-07-13 16:15, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Nav jau nekur nekāda ņirgāšanās, es negrābstu tukšu gaisu un nelieku iluzionāras cerības uz tiem, kur nekā nav. Pārāk daudz skaidru piemēru par pēdējiem gadiem 20 un ilgāk, lai secinātu, kādas ir tendences jauniešu pārejā uz pieaugušo basketbolu un izlases līmeņa sasniegšanu.
Es runāju par Anunaki komentāru. Otrkārt, vēlreiz atkārtoju, ka es neiebilstu pret to, ka mums ir saredzama problemātiska paaudžu maiņa. Es vienkārši saku, ka, neskatoties uz to, mums būs pietiekams resurss arī pēc 10 vai 15 gadiem, lai cīnītos par vietu Eurobasket turnīrā, kur ir vietas 24 komandām. Jeb tu domā, ka arī tas mums nebūs pa spēkam?

     [+] [-]

, 2024-07-13 16:16, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Slikts arguments ir tikai tad, ja tu pasaki, ka slikts, bet neliec pretī nekādus faktus) tā ka domā un secini pats, kuram slikts arguments padevies?
Lai parakstītu kāda argumentu, tas nav jāliek pretī, jo tavs arguments daļēji sastāv no subjektīva uzskata

     [+] [-]

, 2024-07-13 16:17, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Es runāju par Anunaki komentāru. Otrkārt, vēlreiz atkārtoju, ka es neiebilstu pret to, ka mums ir saredzama problemātiska paaudžu maiņa. Es vienkārši saku, ka, neskatoties uz to, mums būs pietiekams resurss arī pēc 10 vai 15 gadiem, lai cīnītos par vietu Eurobasket turnīrā, kur ir vietas 24 komandām. Jeb tu domā, ka arī tas mums nebūs pa spēkam?
Būs mums tāds resurss un arī, lai par ko vairāk pacīnītos. Vienīgais, ko nevar darīt, ir veikt strauju paaudžu maiņu

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 16:18, pirms 4 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Viss atkarīgs no Ozera, kurš ir šīs izlases līderis un neapšaubāmi talantīgākais spēlētājs. Starp citu Valmieras puika!
Nezini, kāpēc šamais nebija pasaukts lai mēs kvalificētos Parīzei?

     [+] [-]

, 2024-07-13 16:24, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Es runāju par tikšanu uz EČ, kur spēlē 24 komandas. Tam nav vajadzīgi jaunatnes čempionātu MVP vai kas tāds. Lai gan pagājušajā gadā Blūms bija MVP B grupā. Žēl, protams, ka viņam nesanāca aizvadīt normālu čempionātu A divīzijā, tad varbūt drusku labāk varētu novērtēt viņa prasmes uz labāko vienaudžu fona. Bet to visu arī nepārvērtēsim. Kāds piemēram ir Vecvagara jaunākā komandas izcīnītā Tallinas sudraba pienesums pieaugušo valstsvienībā? Bet tai pat laikā ir tāds Aigars Šķēle, kas uz jaunatnes izlasēm pat netika aicināts.
Aigara Šķeles pienesumu Latvijas basketbolam arī nevajag pārvērtēt. Spēlētājs uz robežas, būt vai nebūt izlasē, ļoti labs pie transition, bet mazefektīvs pozicionālajā spēlē, jo regulāri pārtur bumbu...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 17:06, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Es runāju par Anunaki komentāru. Otrkārt, vēlreiz atkārtoju, ka es neiebilstu pret to, ka mums ir saredzama problemātiska paaudžu maiņa. Es vienkārši saku, ka, neskatoties uz to, mums būs pietiekams resurss arī pēc 10 vai 15 gadiem, lai cīnītos par vietu Eurobasket turnīrā, kur ir vietas 24 komandām. Jeb tu domā, ka arī tas mums nebūs pa spēkam?
NU labi, ja saglabás 24 komandas tad domaju ar mokām lielām un stresu gan jau vienmēr kaut kā ielīdīsiem tai čempī .. Bet par TOP10 gan stabili jāaizmirst un vienmēr tur tad pa beigu galu kapāsimies tur

     [+] [-]

, 2024-07-13 17:08, pirms 4 mēnešiem
MAn kā parasti 'veicās' ! Līdzko ierubīju spēli tā Horvātija sāka izšķirošo uzvaras izrāvienu spēlē !

  -1 [+] [-]

, 2024-07-13 17:10, pirms 4 mēnešiem
Ja Piņņainais pieliks normāli fizuhā tad var tur kaut kāds lietas koks beigās arī sanākt Bitenieka līmenī

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 17:15, pirms 4 mēnešiem
ANNUNAKI rakstīja: Ja Piņņainais pieliks normāli fizuhā tad var tur kaut kāds lietas koks beigās arī sanākt Bitenieka līmenī
Tur nekā nav pat tuvu, lai aizsniegtos līdz AP līmenim. Nav pat talanta, ne spējas labi kustēties. Nekādas kordinācijas, nav pat īsti Gromova līmenis.

     [+] [-]

, 2024-07-13 17:16, pirms 4 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Lai parakstītu kāda argumentu, tas nav jāliek pretī, jo tavs arguments daļēji sastāv no subjektīva uzskata
Khm, subjektīvi ir vairāk tavs gadījums, jo vispār nulle argumentu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 17:19, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Tur nekā nav pat tuvu, lai aizsniegtos līdz AP līmenim. Nav pat talanta, ne spējas labi kustēties. Nekādas kordinācijas, nav pat īsti Gromova līmenis.
Neatceros kurš, bet kādu laiku atpakaļ saskatīja viņā baigo prospektu, stabils NBA vecis būšot...

     [+] [-]

, 2024-07-13 17:20, pirms 4 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Aigara Šķeles pienesumu Latvijas basketbolam arī nevajag pārvērtēt. Spēlētājs uz robežas, būt vai nebūt izlasē, ļoti labs pie transition, bet mazefektīvs pozicionālajā spēlē, jo regulāri pārtur bumbu...
Ou, nevejag Šķēlem kabināt asti ar vecajiem grēkiem, tieši pēdējo divu gadu laikā Šķēle ir krietni pielicis kā saspēlnieks. Šī pēdējā sezona viņam vispār bija izcila piespēļu ziņā.
Un atšķirībā no vairākuma izlases mazo, viņam vienmēr ir bijušas spējas uzlauzt aizsardzību ar individuālo meistarību.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 17:23, pirms 4 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Neatceros kurš, bet kādu laiku atpakaļ saskatīja viņā baigo prospektu, stabils NBA vecis būšot...
Nu tur nav nekā ko skatīt, atskaitot auguma parametrus. Tas, kurš kautko saskatīja, droši vien arī Gromovu lika vienā līmenī vai augstāk par AP.
Bet pietiek salikt AP snieguma līkni jau kopš u16-18 vecuma, tad uzreiz skaidrs, kāpēc AP nekad nav kritis zemāk par Spānija līgas līmeni, bet citi, savukārt, nekad tur pat nav tikuši.

     [+] [-]

, 2024-07-13 17:26, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Es runāju par Anunaki komentāru. Otrkārt, vēlreiz atkārtoju, ka es neiebilstu pret to, ka mums ir saredzama problemātiska paaudžu maiņa. Es vienkārši saku, ka, neskatoties uz to, mums būs pietiekams resurss arī pēc 10 vai 15 gadiem, lai cīnītos par vietu Eurobasket turnīrā, kur ir vietas 24 komandām. Jeb tu domā, ka arī tas mums nebūs pa spēkam?
Nu mums vienmēr būs kaut kādi spēlētāji, ko laist laukumā, tas gan. Tikai līmenis viņiem būs tāds, ka galvenās cīņas viņiem būs pret Poliju, Igauniju, bulgāriem.

     [+] [-]

, 2024-07-13 17:28, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Ou, nevejag Šķēlem kabināt asti ar vecajiem grēkiem, tieši pēdējo divu gadu laikā Šķēle ir krietni pielicis kā saspēlnieks. Šī pēdējā sezona viņam vispār bija izcila piespēļu ziņā.
Un atšķirībā no vairākuma izlases mazo, viņam vienmēr ir bijušas spējas uzlauzt aizsardzību ar individuālo meistarību.
Man arī patīk, kā spēlē Šķēle. Žēl, ka nebija kvalī...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-13 17:29, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Nu mums vienmēr būs kaut kādi spēlētāji, ko laist laukumā, tas gan. Tikai līmenis viņiem būs tāds, ka galvenās cīņas viņiem būs pret Poliju, Igauniju, bulgāriem.
Pilnīgi piekrītu. Pēc gadiem 5-7 iekļūšana Euro būs jau normāls sasniegums.

     [+] [-]

, 2024-07-13 17:59, pirms 4 mēnešiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Pēc gadiem 5-7 iekļūšana Euro būs jau normāls sasniegums.
Viss uz to virzās, sievām, iespējams jau tagad uz kādu laiku par EČ jāaizmirst...

     [+] [-]

, 2024-07-13 18:19, pirms 4 mēnešiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man arī patīk, kā spēlē Šķēle. Žēl, ka nebija kvalī...
Šķēle noteikti būtu bijis noderīgs, sevišķi, ja pie sava uzbrukuma ir krietni pielicis piespēļu dališanu. Vienmēr jau viņš visus šos gadus ir turējies pie izlases līmeņa, nav jau tā, ka kāds viņam deva iespējas nahaļavu.

     [+] [-]

, 2024-07-13 18:25, pirms 4 mēnešiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Pēc gadiem 5-7 iekļūšana Euro būs jau normāls sasniegums.
Nu mēs varam sarēķināt, cik gadi karjerā palikuši Šmitam, Lomažam, Gražulim, cik AP un uzreiz ir skaidrs, ka uz atsevišķām spēlētāju pozīcijām neviens adekvāts jaunāks vietā nenāks. Mēs arī redzam diezgan skaidri, cik garš posms bez jauniem spēcīgiem talantiem, kuri cīnīsies par vietām labos klubos un līgās, kā arī pretendēs uz vietu izlasē, ir izveidojies uz doto brīdi. Un tas vēl pie tā scenārija, ka Žagaram būs laba karjera, Zoriks turpinās vilkt līmeni, Strautiņš kaut cik normāli spēlēs, tad tie ir 2-3-4 gadi, pēc kuriem var iesākties straujš kritums, kuru nebūs ar ko aizlāpīt.

     [+] [-]

, 2024-07-13 18:29, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Nu mēs varam sarēķināt, cik gadi karjerā palikuši Šmitam, Lomažam, Gražulim, cik AP un uzreiz ir skaidrs, ka uz atsevišķām spēlētāju pozīcijām neviens adekvāts jaunāks vietā nenāks. Mēs arī redzam diezgan skaidri, cik garš posms bez jauniem spēcīgiem talantiem, kuri cīnīsies par vietām labos klubos un līgās, kā arī pretendēs uz vietu izlasē, ir izveidojies uz doto brīdi. Un tas vēl pie tā scenārija, ka Žagaram būs laba karjera, Zoriks turpinās vilkt līmeni, Strautiņš kaut cik normāli spēlēs, tad tie ir 2-3-4 gadi, pēc kuriem var iesākties straujš kritums, kuru nebūs ar ko aizlāpīt.
Es domāju ka uz vecām oglēm tomēr izvilks krietni ilgak un kritums straujais būs pēc gadiem 6-7, pie nosacījuma ka visi vecie godīgi neatteiks izlasei un kapās atbildīgi tur līdz gadiem 35 plus mīnus