Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Ar sešām labām minūtēm vāciešus nepieveikt

Kristaps Zālītis

Ar sešām labām minūtēm vāciešus nepieveikt
Kristaps Valters
Foto: www.efesworldcup.com

Nepatīkamu zaudējumu pārbaudes mačā pret gaidāmajiem pretiniekiem Eiropas čempionātā vāciešiem šodien piedzīvoja Latvijas izlase - 72:89 (40:39).

Abām komandām šodien mača ievadā trūka pa vienam vadošam basketbolistam. Pretiniekiem nespēlēja vakar savainojumu guvušais saspēles vadītājs Štefens Hamans, bet Latvijas izlasē atpūta tika dota Kasparam Bērziņam, kuram, kā no Stambulas twitter.com rakstīja laikraksta “Diena” žurnālists Guntis Keisels, sapampis ceļgals. Mača pirmajā puslaikā mūsējie zaudēja arī Andri Biedriņu – pastiepta potīte.

Cīņas pirmajās minūtēs Biedriņa pirmie divi mēģinājumi zem groza apspēlēt Femerlingu bija neveiksmīgi, toties strādāja latviešu tradicionālais ierocis – tālmetieni. Mača rezultātu atklāja Valters, bet 6:5 panāca Janičenoks. Pēc brīža Biedriņš atzīmējās ar bloķētu metienu aizsardzībā, savukārt sekojošos divus uzbrukumus pēc kārtas ar trīnīšiem noslēdza Helmanis un Šķēle – pirmo reizi šajā turnīrā spēles sākums bija izdevies (14:5).

Latvieši pretinieku kļūdas sekmīgi pārvērta ātrajos uzbrukumos, turklāt mērķi sasniedza pirmie pieci mūsējo talmietieni. Vienā elpas vilcienā bijām tikuši līdz 21:8, tomēr pēc dažām spēlētāju maiņām ar punktu krāšanu tik raiti vairs nesekmējās. Trīssekunžu zonā produktīvāk darbojās friči, gūstot grozus paši, bet savā pusē bez cermonijām Kambalu apstādināja ar noteikumu pārkāpumiem. Kaspars no soda metiena līnijas uzbrukuma apmierinoši (4/6), taču citi komandas biedri ceturtdaļas pēdējās četrās minūtēs punktus neguva – 25:18.

Otrās ceturtdaļas ievads atmiņā atsauca pirms gada Latvijas izlases izpildījumā redzēto spēli. Vai katrā uzbrukumā bumba nokļuva līdz centra spēlētajam, tikai šoreiz galvenajā lomā bija Kaspars Kambala nevis Andris Biedriņš. Kaspars cīnījās sev raksturīgi sparīgi, pirmajā puslaikā atvēlētajās nepilnās 12 minūtēs sakrājot 11 punktus (soda metieni 7/10), kas arī bija mūsējo galvenais arguments pārsvara noturēšanā. Kā malā nogāja Kambala, tā apstājās arī uzbrukums. Kambalas lietderība īsti neapstiprinājās vien pēdējās minūtēs pirms pārtraukuma. Uzbrukumā masīvais centrs nebija precīzs, bet aizsardzībā ļāva savam vecajam sāncensim vēl no Eirolīgas laikiem Femerlingam gūt piecus punktus pēc kārtas (37:39). Puslaiku latvieši gan noslēdza ar minimālu pārsvaru, jo jau septīto trīspunktnieku mūsējiem realizēja Jānis Blūms – 40:39.

Diemžēl, lielais pārtraukums laukumā jaunas vēsmas neieviesa. Trešās ceturtdaļas ievadā vācieši turpināja pacietīgi krāt punktus, kamēr mūsējiem vienīgo grozu vairāk kā četru minūšu laikā guva Kambala (42:48). Pavisam bēdīgi ap sirdi kļuva, kad pretinieki uztaustīja arī precizitāti metienos no trīspunktu līnijas – 27.minūtē 48:57, bet 29. jau 51:66. Otrajā puslaikā, nespēlējot Andrim Biedriņam, trenerim Kemzuram piespiedu kārtā radās iespēja izmēģināt arī “īso” sastāvu, tomēr arī šāds eksperiments pozitīvu rezultātu nedeva.

Spēles pēdējā ceturtdaļā rezultāta starpība vairs būtiski nemainījās un noslēgumā draudīgs zaudējums - 72:89. Nākamreiz abas komandas tiksies jau pēc 10 dienām 9.septembrī Gdaņskā.

Latvija - Vācija 72:89 (40:39)

Kambala 15, Janičenoks 13, Šķēle 12, Helmanis 7, Freimanis 7, Valters 6, Blūms 5, Štālbergs 3, Vītols 2, Biedriņš 2, Kalve

Slēpts komentārs: ZhanisVimba

+134 [+] [-]

, 2009-08-30 16:41, pirms 15 gadiem
Paslēpes turpinās? Nu ko - būsim ļoti labi noslēpušies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +57 [+] [-]

, 2009-08-30 16:42, pirms 15 gadiem
Kaut kas nav kārtībā ar komandu

 +53 [+] [-]

, 2009-08-30 16:42, pirms 15 gadiem
nezinu kapēc, bet lēnām sāk zust pārliecība par LV spēku
Slēpts komentārs: skipijs25

 +52 [+] [-]

, 2009-08-30 16:42, pirms 15 gadiem
Vidēji 90 punkti ielaisti pārbaudes spēlēs… Ja nespēlēsim labāk aizsardzībā tad uz Poliju varam arī nebraukt 

 +15 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
Nu nekas, galvenais starts - čempis - vel priekšā.
Varbūt labāk tā, jo kad pirms iepriekšējiem čempjiem visus likām, tad baigi sacerējāmies. A čempjos čuš vien sanāca, aplaušanās.
Tagad ar gan cerības lielas, bet pārbaudes spēlēs ar jājam. Varbūt visi būs piezemētāki un negaidīs vairs TIK daudz, toties čempī nostartēsim daudz labāk.
Uz to arī ceru. Lai veicas.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
salagas, viss ko es varu pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
Ak, Dievs, kas būs septembrī...
Slēpts komentārs: Kadrs23

  +9 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
tas jau kluust pa traku!!!

 +16 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
Polijā būs otrādi

 +11 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
"Latvija sliktā spēlē zaudē Vācijai"

  +6 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
cik jus pasi varat dir*t sev un citiem? kadas vel paslepes,kada forma tad bus augsa uz to cempi? jus gribat teikt ka sodinus saksim mest beidzot vismaz ar B divizijas pieklajigu procentu,friciem bija 3 cali no u-20 un vini tadu ka vitolu un freimani un stalbergu ar aizvertam acim draza... un par tam paslepem vel runajot,ja mes spelejam paslepes tad man gribesies reedzet kaa frici metis trulus cempi ja paslepju laika lidoja visi ko gribeja, arii Kambis spele paslepes kad katra spele nostaiga un iemet bumbu rokam pretiniekam?

  +9 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
šais paslēpēs Latvija ļoti labi noslēpās!

 +23 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
Nu ceresim, ka tas bija speciali, lai grupa vinus varetu panemt prieksa! Parasti ir bijis taa, ka uzvaram draudzibas speles, bet zaudejam istas, tagad ir otradak, nu tad ceresim! Aiziet, Latvia!
Slēpts komentārs: andRe2802

  +7 [+] [-]

, 2009-08-30 16:43, pirms 15 gadiem
cerams ka spes sanemties,aceresimies ka krievi kasa parbaudes speles bet uzvareja cempi..

vel par atru spries

 +31 [+] [-]

, 2009-08-30 16:44, pirms 15 gadiem
Galvenais nenoslēpties tā, ka pēc tam paši sevi nevaram atrast.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-30 16:44, pirms 15 gadiem
Viss pēc plāna, esmu ļoti apmierināts gan ar rezultātu, gan spēli (nu izņemot beigas). Viss kārtībā, turpinam iemidzināt. Pēc šīs spēles mūs vispār neviens pretinieks neņems nopietni + esam sasnieguši zemāko punktu, sliktāk vairs nevar. Tagad tikai uz augšu, uz PČ!!!
Slēpts komentārs: m.e.t.h.o.d. man

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 16:44, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Nu nekas, galvenais starts - čempis - vel priekšā.
Varbūt labāk tā, jo kad pirms iepriekšējiem čempjiem visus likam, atd baigi sacerējāmies. A čempjos čuš vien sanāca, aplaušanas.
Tagad ar gan cerības lielas, bet pārbaudes spēlēs ar jājam. Varbūt visi būs piezemētāki un negaidīs vairs TIK daudz, toties čempī nostartēsim daudz labāk.
Uz to arī ceru. Lai veicas.
Jaaa, visi gaidis ka muuseejie franciem zaudees ar 30 punktiem, a shamie panjems un zem 20 paliidiis.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:44, pirms 15 gadiem
Kad būs septembris, tad arī "iespējams" čīkstēsim!!! Bet ne jau tagad, nesakiet hop, pirms neesat pārlekuši pāri

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:44, pirms 15 gadiem
Ejiet savas paslēpes spēlēt bērnu pagalmā!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-08-30 16:44, pirms 15 gadiem
nu jāsaņemās vienreiz, nevis jāslaistās....
ar šādu spēli no grupas ārā netikt

 +25 [+] [-]

, 2009-08-30 16:44, pirms 15 gadiem
Puiši esmu sašutis.
Šobrīd man ir šāds noskaņojums:
1) atdodu pa puscenu biļetes uz EČ
2) izmaksāju dīzeli, kādam līdz Gdaņskai
3) variet pagulēt arī manos apartamentos viesnīcā

TIKAI SIEVU PATURU SEV .... PAŠI SAPROTIET ...

Bet ja nopietni, es nesaprottu, kas pat jāmaina.

NAV KOMANDAI ĶKĪMIJAS ;(
Slēpts komentārs: Salduminsh;)

  +5 [+] [-]

, 2009-08-30 16:45, pirms 15 gadiem
un vēl man patika Keiseļa komentārs Twiter: "Galaiznākums - 72:89 un bezcerīgi nokārtas galvas uz soliņa un laukumā.Jā, nav jau kazinčiks, kur acis vienmēr spīd" viss čiki, dodamies pēc uzvarām Polijā.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 16:45, pirms 15 gadiem
par laimi redzēju tieši tās pirmās minūtes... LV tad nemeta garām 3pt bija 5/5
Slēpts komentārs: karliz12

 +10 [+] [-]

, 2009-08-30 16:46, pirms 15 gadiem
kemzura noteikti pateiks ka esam uz pareiza celja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:46, pirms 15 gadiem
iespejams, ta pat labak.

  -4 [+] [-]

, 2009-08-30 16:46, pirms 15 gadiem
eu, nu, kaut vai Krieviju uzvarēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:47, pirms 15 gadiem
Ārprāts cik Jūs esat smieklīgi... Gaidat čempi un tad visi kažoku griezīs otrādi... Faneļi

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:47, pirms 15 gadiem
Fani atradusies!!!!! Mulkju bars esat, ka vinne ta brec, ka zaude ta nolej.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:47, pirms 15 gadiem
karliz12 rakstīja: Blin nu ko jus varat visi ta d*rst....
Pirmkart loti daudz speleja rezervisti
Otrkart musejiem ta ir tikai treninspele
Ko teiksi par Biedriņa un Bērziņa traumām? Šis turnīrs visās frontēs ir neveiksmīgs!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 16:48, pirms 15 gadiem
izlase vnk psc... brrrr....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:50, pirms 15 gadiem
a moš tā ir Kemzuras taktika? Pārbaudes spēlēs visiem pakāst, lai EČ pretinieks nenovērtētu Latvijas izlasi, un tad negaidīti visus uzvarēt! Citu iemeslu sliktām spēlēm neredzu!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:50, pirms 15 gadiem
Kambalam 4/12 metienos...vaaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:51, pirms 15 gadiem
sanchez rakstīja: Biedriņš baigi labi nospēlēja .. noārdijās vnk
zini,man labak patik ka vinam pie punktien ir 0,nevis kaa Kambim punkti kadi 15 bet metis pa grozu reizes 20
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:51, pirms 15 gadiem
Pēc šitām spēlēm nu tiešām maz ticams , ka līdz čempim komanda pārvērtīsies. Šobrīd jau būtu jāiziet tuvu augstākajai formai.
Bet nu ko- kas tad mums cits atliek- cerēt, ka brīnumainās pārvērtības notiks.
Svarīgi, kas tad Bērziņam un Biedriņam ar tām traumām- tās nopietnas vai nē. Ļoti ceru, ka - nē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 16:51, pirms 15 gadiem
tas jau sāk palikt nepatīkami...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:52, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Un ko rakstīt? Malači, lieliski ielaižsam katrā spēlē vidēji 90pts?''
Tad labāk neko, nekā nodirst... Tā ir kkāda pārbaudes spēle, gaidat čempi bļin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 16:52, pirms 15 gadiem
Nenovertejams_treneris rakstīja: 90 punktus ielaist,tā nav aizsardzība nesaprotu kā var zaudēt Vāciešiem,ja viņiem vēl būtu Dirks sastāvā
Mierīgi var zaudēt. Vācija (ar vai bez Dirka) vienmēr ir bijusi spēcīga komanda. Un vispār, nevajag čīkstēt, sīkie. Pārbaudes spēlēs galvenais nav rezultāts - ir jāanalizē spēle (nevis jābļauj - slikta aizsardzība, nevar iemest, utml.), bet skatos, ka eSportā tiešām nav neviena, kurš saprastu kaut ko no basketbolu. Pēc Eiropas čempja varēsiet gānīt spēlētājus.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 16:53, pirms 15 gadiem
Arpraac jau zb lasiit Juusu anusu komentarus!! sākumā padomājat kas ir Vācija un kāda vinjiem ir izlase!! tad kko pārmetat Ķūļi! ha

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:53, pirms 15 gadiem
totti_roma rakstīja: Puiši esmu sašutis.
Šobrīd man ir šāds noskaņojums:
1) atdodu pa puscenu biļetes uz EČ
2) izmaksāju dīzeli, kādam līdz Gdaņskai
3) variet pagulēt arī manos apartamentos viesnīcā

TIKAI SIEVU PATURU SEV .... PAŠI SAPROTIET ...

Bet ja nopietni, es nesaprottu, kas pat jāmaina.

NAV KOMANDAI ĶKĪMIJAS ;(
Ar lielaako prieku pienjemu tavus noteikumus!
Bet peec tam nenozheelosi????

  -4 [+] [-]

, 2009-08-30 16:53, pirms 15 gadiem
Tagad vai nekad? (Laikam jau nekad)

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:53, pirms 15 gadiem
biedrinam vaja spele,man skiet ka vajadzetu vairak spelet uz vinu...

vajag dazodot tak speli... jasak iztikt bez paslepem..

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 16:53, pirms 15 gadiem
Es redzu divas problēmas: Soda metienu precizitāte un perimetra aizsardzība (jau trešo spēli ļaujam pretiniekiem iemest tālmetienus - Maķedonijai 15, Horvātiem augsta precizitāte, Vācijai - 14 iemestu metinu). Atrisinot šīs divas problēmas, uzvaras nekur nepaliks.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 16:54, pirms 15 gadiem
Tā kā mentāli šeit daudzi pieskaitami bernudarzam, īpaši necepjos par šādu atieksmi, tomēr dažreiz šķiet, ka pārbaudes spēles labāk vispār publiski nerādīt un par tām neziņot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-08-30 16:54, pirms 15 gadiem
Tādi fani atradušies!! Cik jūs varat di**t visu laiku??!!
Tad, kad mūsējie spēlē pret lietuviešiem, tad viss kārtībā - mūsējie čempioni! Tad kad paris reizes zaudē, tad jau vairs nav jēgas braukt!!
Polijā arī redzēsim uz ko mēs esam spējīg, bet dskaidrs ir tas ka potenciāls šai komandai ir!!
Varu saderēt, ka lielākā daļa no šiem izlases nolicējiem, kad mūsējie būs EČ tikuši ārā no grupas, cels mākoņos gan Kemzuru gan izlasi un teiks ka viņi jau zināja ka tā būs!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 16:55, pirms 15 gadiem
ko muldat un lecaties.
tā pat čempī būsim zirgā

  +5 [+] [-]

, 2009-08-30 16:55, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Neviens jau nonodirš īstenībā, visi (Gandrīz) saka kāda ir reālā situācija.
Gribēšu redzēt ko visi teiks pēc čempi

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:55, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: tīņi uzdarbojas..
es varu derēt, ka tu pats esi tīnis

  +8 [+] [-]

, 2009-08-30 16:55, pirms 15 gadiem
basketmann rakstīja: Tādi fani atradušies!! Cik jūs varat di**t visu laiku??!!
Tad, kad mūsējie spēlē pret lietuviešiem, tad viss kārtībā - mūsējie čempioni! Tad kad paris reizes zaudē, tad jau vairs nav jēgas braukt!!
Polijā arī redzēsim uz ko mēs esam spējīg, bet dskaidrs ir tas ka potenciāls šai komandai ir!!
Varu saderēt, ka lielākā daļa no šiem izlases nolicējiem, kad mūsējie būs EČ tikuši ārā no grupas, cels mākoņos gan Kemzuru gan izlasi un teiks ka viņi jau zināja ka tā būs!!
Tā arī būs. Latvijas superfanu realitāte. Fanu latvijā ir maz.

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:56, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Mierīgi var zaudēt. Vācija (ar vai bez Dirka) vienmēr ir bijusi spēcīga komanda. Un vispār, nevajag čīkstēt, sīkie. Pārbaudes spēlēs galvenais nav rezultāts - ir jāanalizē spēle (nevis jābļauj - slikta aizsardzība, nevar iemest, utml.), bet skatos, ka eSportā tiešām nav neviena, kurš saprastu kaut ko no basketbolu. Pēc Eiropas čempja varēsiet gānīt spēlētājus.
nu nau jau taa ka nav saprateeju! Ir jau ari pa retam kads zinosh...
Bet parsvaraa ir tadi kuri izlasa divus komantus un nostajas viena vai otra komentetaja pusee... un tad malj ...
- - -
Par izlasi...
NU paskatieties cik nospeleja Freimanis, Stalbergs un daudzu miljais Kalve kursh neko nejedz... un tad padomajiet kapec no +16 sanaca -15!!!
Priekaa!

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:56, pirms 15 gadiem
nu ko kemzuras signali jau sak atkartoties..ta vien izskatas ka cempis Latvijai beigsies pec 3 grupu spelem un ari kemzuras signali bus beigusies un darbs ap tiem

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:56, pirms 15 gadiem
Keiselam labs ieraxts twitterā..
Galaiznākums - 72:89 un bezcerīgi nokārtas galvas uz soliņa un laukumā.Jā, nav jau kazinčiks, kur acis vienmēr spīd

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:56, pirms 15 gadiem
extremists rakstīja: biedrinam vaja spele,man skiet ka vajadzetu vairak spelet uz vinu...

vajag dazodot tak speli... jasak iztikt bez paslepem..
AB 10min tik speleja shon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:56, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Kaut kas nav kārtībā ar komandu
kaut kas nav kārtībā jau sen un ne jau tik ar komandu ,bet jārok dziļāk ....nav kārtībā ar LBS un kehri priekšgalā....

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:57, pirms 15 gadiem
Cik var njmeties..ko diez atkal shitie visi kritizetaji teiks kad čempii fričiem paradisim kur iistaa vieta vinjiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:57, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Neviens jau nonodirš īstenībā, visi (Gandrīz) saka kāda ir reālā situācija.
da kada reala situacija... realo situaciju zin aptuveni 40cilveki Latvija (komanda+treneri un citi tuvu stavosie)

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:58, pirms 15 gadiem
wolf rakstīja: nu nau jau taa ka nav saprateeju! Ir jau ari pa retam kads zinosh...
Bet parsvaraa ir tadi kuri izlasa divus komantus un nostajas viena vai otra komentetaja pusee... un tad malj ...
- - -
Par izlasi...
NU paskatieties cik nospeleja Freimanis, Stalbergs un daudzu miljais Kalve kursh neko nejedz... un tad padomajiet kapec no +16 sanaca -15!!!
Priekaa!
Tieši tā. EČ nebūs tāda situācija, ka neviens nenospēlē vairāk par 25 minūtēm. Tā tas bijis gandrīz visās pārbaudes spēlēs. EČ līderi spēlēs vairāk un arī spēle līdz ar to kļūs stabilāka.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:58, pirms 15 gadiem
Comon ta ir tikai spēle...dzīve ir skaista...relax

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 16:59, pirms 15 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Jaaa, visi gaidis ka muuseejie franciem zaudees ar 30 punktiem, a shamie panjems un zem 20 paliidiis.....
franči vel nemaz nav EČ tavai zināšanai. lai uzvar ar +5 beļģus.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:59, pirms 15 gadiem
basketmann rakstīja: Tādi fani atradušies!! Cik jūs varat di**t visu laiku??!!
Tad, kad mūsējie spēlē pret lietuviešiem, tad viss kārtībā - mūsējie čempioni! Tad kad paris reizes zaudē, tad jau vairs nav jēgas braukt!!
Polijā arī redzēsim uz ko mēs esam spējīg, bet dskaidrs ir tas ka potenciāls šai komandai ir!!
Varu saderēt, ka lielākā daļa no šiem izlases nolicējiem, kad mūsējie būs EČ tikuši ārā no grupas, cels mākoņos gan Kemzuru gan izlasi un teiks ka viņi jau zināja ka tā būs!!
Nevajag jau uzreiz satraukties. Jāpaskatās, ko teiks, kāds kurš ko jēdz no groza bumbas spēles (Keisels, piemēram). Te jau pēc nikiem var pateikt, ka lielākā daļa komentētāju ir sīki raķetes pulētāji (m.e.t.h.o.d. man, Buhanka, sanchez, u.c.).

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 16:59, pirms 15 gadiem
Ko nu ?!! Pec nedelas jau čempionats !!

     [+] [-]

, 2009-08-30 16:59, pirms 15 gadiem
nu pa smuko

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:00, pirms 15 gadiem
Relax! Take it easy.. !

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:00, pirms 15 gadiem
Es neko neparmetu lietuviesu specam,bet kapec vins nkd nemaina 1 speletaju uzreiz kadus 3 suta viirsu,takaa hoki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:00, pirms 15 gadiem
Speleejot pret Vaacieshu garajiem, tikai ar vienu normaalu centru, ko Juus gribeejaat- uzvaru????
Pat Kambala netika galaa ar Femerlingu un Jaaglu! Abi vaacieshi ir aatri uz kaajaam, un te buutu nodereejis Andris, bet vinja nebija, taa kaa...shis faktors , ja Andrim viss buss kaartiibaa...tphu..tphu..tphu..., var nospeleet mums par labu! Ir jaacer, nevis jaalasa Keisels, kas nekad nav izceelies ar aarpratiigu pozitiivismu, un peec dabas ir skeptikjis!
Slēpts komentārs: DimonOutlaw

  -4 [+] [-]

, 2009-08-30 17:01, pirms 15 gadiem
plašiem soļiem iet uz kārtējo izgāšanos EČ

P.S. ceru ka es kļūdos

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:02, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Speleejot pret Vaacieshu garajiem, tikai ar vienu normaalu centru, ko Juus gribeejaat- uzvaru????
Pat Kambala netika galaa ar Femerlingu un Jaaglu! Abi vaacieshi ir aatri uz kaajaam, un te buutu nodereejis Andris, bet vinja nebija, taa kaa...shis faktors , ja Andrim viss buss kaartiibaa...tphu..tphu..tphu..., var nospeleet mums par labu! Ir jaacer, nevis jaalasa Keisels, kas nekad nav izceelies ar aarpratiigu pozitiivismu, un peec dabas ir skeptikjis!
nerecu iespeju pec sada turnira nebut skeptikim

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:04, pirms 15 gadiem
bet tiešām - ko jūs gānaties? kas tad ir noticis? zaudējām treniņmaču...kur problēma? viņi tak nespēlēja, lai jums izpatiktu, bet vienkārši gatavojas čempim...gaidam Poliju un tad jau pēc pirmās spēles visi negatīvie varēs ļerkstēt, ja mēs tiešām zaudēsim rus, kam es personīgi gan īsti neticu. relax, puiši ko jūs tādi iespringuši

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:04, pirms 15 gadiem
wolf rakstīja: - - -
Par izlasi...
NU paskatieties cik nospeleja Freimanis, Stalbergs un daudzu miljais Kalve kursh neko nejedz... un tad padomajiet kapec no +16 sanaca -15!!!
Priekaa!
Nu un? Lai viņi tā spēlē. Tas (varbūt) ir mūsu spēlētāju līmenis. Tevi laikam pašu ir iespaidojis sauklis "Tagad vai nekad", kuru ir izdomājuši reklāmu speciālisti, nevis basketbolisti... Un tas, ka mums tagad ir labākais sastāvs nenozīmē, ka citas komandas automātiski kļūst vājākas.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:05, pirms 15 gadiem
fake/ironija rakstīja: nerecu iespeju pec sada turnira nebut skeptikim
Un peec pagaajushaa Ec, kur muuseeji ljoti veiksmiigi aizvadiija paarbaudes spelees, forma saniegta krietni agraak, un...peec tam sekoja izgaashanaas pashaa chempii, un bezceriigais zaudeejums Portugaalei??? Taa kaa jaacer...ticiiba ir tas, ko mums neatnjems! Un..naaks ajusn chempis, jauna kvalifikaacija....
Un pavelc paraleeles ar hokeja pavasari, kad par veiksmiigu speeli cereeja reti kursh hokeja fans...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:06, pirms 15 gadiem
nu šitā spēle tomēr nav rādītājs, vairāk tās traumas biedē, tā jau dibenā

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:07, pirms 15 gadiem
Latvijas hokeja izlase pirms pagājušā PČ izskatījās vienkārši brutāli katastrofāli, bet kas sanāca PČ - paši redzējāt

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:07, pirms 15 gadiem
kāda sešas min, kad krita truļi tad bij ok, pēc tam vācieši paņēma ciešāk aizsardzību un nu bij cauri ar topakiem un skaisto sēli. Visā visumā mēs izskatāmies drausmīgi un spēle ir ļoti vienveidīga un tā vien izskatās, ka spēlēs pret Lietuvu nevis mēs bijām spēcīgi, bet gan lietuvieši bij vāji

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:07, pirms 15 gadiem
Atliek cerēt ka šoreiz pakāšot pārbaudes spēlēs, mēs uzvarēsim čempionātā, bet nav īstas pārliecības arī par to.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:07, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: iebaz savu skepsi dirsaa ,tev svarigak lai parbaudes speles liek visus un EC visiem kaash?
kada skepse? tu doma ka LV calisi tikai spele uz PUSspeka,doma citas komandas tadas lietas nenotiek?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:07, pirms 15 gadiem
Mēs esam uz pareizā ceļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:10, pirms 15 gadiem
Tas, ka zaud pārbaudes spēlēs ir pat labi - čaļiem nesakāps galvā. Bet ja tā spēlēs arī Polijā, tad es sāku sekot daiļslidošanai

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:10, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: es nekko nesaku gaidi cempi un tam puksti
zini man vairs nav tas lielais gaidisanas prieks... kas mainisies cempi,kas? garie saks mest sodinus virs 50%? Kambala beigs nostaigat?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:11, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Un pavelc paraleeles ar hokeja pavasari, kad par veiksmiigu speeli cereeja reti kursh hokeja fans...
Tu nu gan kļūdies - tie, kas kaut ko sajēdz no hokeja droši vien gaidīja veiksmīgu spēli. Labi, mums ir hokeja piemērs, bet es sportam sekoju līdzi jau vairāk nekā 10 gadus un saprotu šo to. Šeit eSportā visi skatās uz to, kurš feināk iedanko un samet vairāk punktus... Ir jāskatas nedaudz ciešāk, lai saprastu kāda ir komandas gatavība un vēl nezin kas. Varbūt, piemēram, uzdošu jautājumu - cik no jums skatās, kā Vītols spēlē bez bumbas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:13, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Tu nu gan kļūdies - tie, kas kaut ko sajēdz no hokeja droši vien gaidīja veiksmīgu spēli. Labi, mums ir hokeja piemērs, bet es sportam sekoju līdzi jau vairāk nekā 10 gadus un saprotu šo to. Šeit eSportā visi skatās uz to, kurš feināk iedanko un samet vairāk punktus... Ir jāskatas nedaudz ciešāk, lai saprastu kāda ir komandas gatavība un vēl nezin kas. Varbūt, piemēram, uzdošu jautājumu - cik no jums skatās, kā Vītols spēlē bez bumbas?
tev pilniba varu piekrist ka jaskatas ir ciesak, un saktoties ciesak var labi redzet kapec AB spele NBA bet KK Sibirija

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:13, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Tu nu gan kļūdies - tie, kas kaut ko sajēdz no hokeja droši vien gaidīja veiksmīgu spēli. Labi, mums ir hokeja piemērs, bet es sportam sekoju līdzi jau vairāk nekā 10 gadus un saprotu šo to. Šeit eSportā visi skatās uz to, kurš feināk iedanko un samet vairāk punktus... Ir jāskatas nedaudz ciešāk, lai saprastu kāda ir komandas gatavība un vēl nezin kas. Varbūt, piemēram, uzdošu jautājumu - cik no jums skatās, kā Vītols spēlē bez bumbas?
Spēle bez bumbas šogad ir tiešām labā līmenī. Brīvo spēlētāju kustēšanās, atbloķēšana ir labi atstrādāts.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:14, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Latvijas hokeja izlase pirms pagājušā PČ izskatījās vienkārši brutāli katastrofāli, bet kas sanāca PČ - paši redzējāt
Nevajag kaut ko jaukt! Latvijas hokeja izlase parbaudes spēlēs spēlēja bez dažiem vadošajiem spelētājiem,kas vēlāk čempī arī izmainīja komandas spēli un izvilka uzvaras.Basketā mums visi ir uz strīpas,kādi mēs izskatāmies uz visparējā Eiropas līmeņa,tas arī ir redzams!

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:14, pirms 15 gadiem
draugi, spriedīsim pēc čempionāta tagad lai spēlē kā grib, kaut vai ar visiem - 20 katru spēli, acīmredzot treneris arī saprot ko vajag darīt un ko nevajag, ne vienīgie mēs te gudrīši savākušies nod.irst komandu pirms čempionāta. Pārbaudes spēles ir domātas, lai pārbaudītu visu ko vajag pārbaudīt un rezultāts nav galvenais, gala rezultāts uz tablo. Nav jau tik debīli spēlētāji, sakot, tagad vai nekad un izgāzties pilnībā. KKas jau ir padomā un būs ok. Kā jau teicu, pēc čempja spriedīsim. Pagājušā ciklā visus ņēmām priekšā un portugāļiem pakāsām, tad jau labāk būtu zaudējuši visiem un čempī būtu paņēmuši portugāļus.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:15, pirms 15 gadiem
lukaz23 rakstīja: atskiriba viena tu pesimists es optimists,un fans izskatas ka neesi
es ari esmu fans,komandas atbalstitajs un lidzjutejs,tikai man sap redzot speli,tu ceri ka viss bus ok,es ari ceru ka taa bus,tikai manas acis nenotieknekas tads lai taa butu,bet no tavas butes Dieva ausi,par to ka polija viss bus cikinieka

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:15, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Nevajag kaut ko jaukt! Latvijas hokeja izlase parbaudes spēlēs spēlēja bez dažiem vadošajiem spelētājiem,kas vēlāk čempī arī izmainīja komandas spēli un izvilka uzvaras.Basketā mums visi ir uz strīpas,kādi mēs izskatāmies uz visparējā Eiropas līmeņa,tas arī ir redzams!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:16, pirms 15 gadiem
striker rakstīja: Nevajag kaut ko jaukt! Latvijas hokeja izlase parbaudes spēlēs spēlēja bez dažiem vadošajiem spelētājiem,kas vēlāk čempī arī izmainīja komandas spēli un izvilka uzvaras.Basketā mums visi ir uz strīpas,kādi mēs izskatāmies uz visparējā Eiropas līmeņa,tas arī ir redzams!
Pat ar tiem spēlētājiem kas bija, tādu spēli atļauties nevarēja, ja ņem vērā kur vairums savas sezonas aizvadīja.. tā bija katastrofa.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:17, pirms 15 gadiem
Deportivo rakstīja: Tu nu gan kļūdies - tie, kas kaut ko sajēdz no hokeja droši vien gaidīja veiksmīgu spēli. Labi, mums ir hokeja piemērs, bet es sportam sekoju līdzi jau vairāk nekā 10 gadus un saprotu šo to. Šeit eSportā visi skatās uz to, kurš feināk iedanko un samet vairāk punktus... Ir jāskatas nedaudz ciešāk, lai saprastu kāda ir komandas gatavība un vēl nezin kas. Varbūt, piemēram, uzdošu jautājumu - cik no jums skatās, kā Vītols spēlē bez bumbas?
Redz, es nopietni sekoju latvijas sportam vairaak kaa 15 gadus, taa kaa shaadaa taada pieredze un zinaashanu bagaazha ir uzkraata, bet man jaapiekriit tev, ka sheit skataas tikai aciim redzamo- veiksmiigas piespeeles, danki, 3niishi, bet neredz melno darbu!
AR Kambalas atnaakshanu, visi gaidiija "Mesiju", nu tik buus, bet redzam vienu- Andris, zaudeejis savas izlases "zvaigznes"statusu, kljuvis nemanaamaaks, atvirzoties uz otro plaanu, un stradaajot melno darbu, ko vinsjh paveic vienkaarshi lieliski, bet uzbrukuma zvaigznes satusu atveel Kambalam, kam tas padodas labaak!
Bet e-sporta fani jau saak nolikt Andri, ko ta vinjsh tur dara u.t.t...
Pat shodien, kad Andris nospeleeje ljot maz, visnjh tika sauksts par nulli, bet kaada izlase paliek bez vinja, tikai ar Kambalu, mees redzeejaam, peec - 1...sekoja straujsh kritums liidz -17.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:21, pirms 15 gadiem
Sūdā

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:22, pirms 15 gadiem
Lielā mērā pateicoties Kemzuram Biedriņam sanāca sliktākā spēlē izlasē viņa mūžā.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:22, pirms 15 gadiem
Uzvara bija psiholoģiski nepieciešama!

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:23, pirms 15 gadiem
krievi ari speelee pasleepes...

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:24, pirms 15 gadiem
neglīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:24, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Lielā mērā pateicoties Kemzuram Biedriņam sanāca sliktākā spēlē izlasē viņa mūžā.
Tev vaards trauma neko neizsaka???
Luudzu izlasi, un tad spriedelee par Kemzuru- en.wikipedia.org

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:25, pirms 15 gadiem
Es teicu,ka būs kārtējais zāģis-krāmējat vien tos mīnusus..

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:25, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Latvijas hokeja izlase pirms pagājušā PČ izskatījās vienkārši brutāli katastrofāli, bet kas sanāca PČ - paši redzējāt
Slimi suņa murgi, pret Vāciju zaudējām, jo bijām tālu no optimālā sastāva tajās spēlēs, pret Franciju sanāca stulbs zāģis un pēc tam čaļi saņēmās, jo atšķirībā no basketbolistiem viņi ir vīri un saprot, ka vajadzēs kapāt arī aizsardzībā, ja grib uzvarēt un nevar salīdzināt sniegumu no hokeja un basketbola izlasēm, tad varēja nojaust, ka šis būs labs PČ, bet tagad es EČ gaidu ar bažām

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:26, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Redz, es nopietni sekoju latvijas sportam vairaak kaa 15 gadus, taa kaa shaadaa taada pieredze un zinaashanu bagaazha ir uzkraata, bet man jaapiekriit tev, ka sheit skataas tikai aciim redzamo- veiksmiigas piespeeles, danki, 3niishi, bet neredz melno darbu!
AR Kambalas atnaakshanu, visi gaidiija "Mesiju", nu tik buus, bet redzam vienu- Andris, zaudeejis savas izlases "zvaigznes"statusu, kljuvis nemanaamaaks, atvirzoties uz otro plaanu, un stradaajot melno darbu, ko vinsjh paveic vienkaarshi lieliski, bet uzbrukuma zvaigznes satusu atveel Kambalam, kam tas padodas labaak!
Bet e-sporta fani jau saak nolikt Andri, ko ta vinjsh tur dara u.t.t...
Pat shodien, kad Andris nospeleeje ljot maz, visnjh tika sauksts par nulli, bet kaada izlase paliek bez vinja, tikai ar Kambalu, mees redzeejaam, peec - 1...sekoja straujsh kritums liidz -17.
Tev taisnība. Sīkie par sportu neko nesajēdz vienkārši (tāda, šeit diemžel ir publika). Bļāviens, vācieši kopš mūsu pirmā čempja (neskaitot pirmskara laikus) vienmēr mums ir bijuši priekšā... Mums labākais sasniegums ir 8. vieta, bet viņiem ir medaļas. Turklāt zeltu viņi izcīnīja bez Novicka, ja kādu tas interesē. Tāds ir sports.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:27, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Slimi suņa murgi, pret Vāciju zaudējām, jo bijām tālu no optimālā sastāva tajās spēlēs, pret Franciju sanāca stulbs zāģis un pēc tam čaļi saņēmās, jo atšķirībā no basketbolistiem viņi ir vīri un saprot, ka vajadzēs kapāt arī aizsardzībā, ja grib uzvarēt un nevar salīdzināt sniegumu, tad varēja nojaust, ka šis būs labs PČ, bet tagad es EČ gaidu ar bažām
Edz kaadus attaisnojumus atrodi hokejistiem, pafanatzee veel!

Un paskatamies kaa muusu daamas nospeleeja??? Bet ceriibas tad bija uz ko????

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:30, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Slimi suņa murgi, pret Vāciju zaudējām, jo bijām tālu no optimālā sastāva tajās spēlēs, pret Franciju sanāca stulbs zāģis un pēc tam čaļi saņēmās, jo atšķirībā no basketbolistiem viņi ir vīri un saprot, ka vajadzēs kapāt arī aizsardzībā, ja grib uzvarēt un nevar salīdzināt sniegumu no hokeja un basketbola izlasēm, tad varēja nojaust, ka šis būs labs PČ, bet tagad es EČ gaidu ar bažām
Cik es saprotu no tevs teiktā, tu to teici jokodamies?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:31, pirms 15 gadiem
man liekas,ka pie tā sākuma graujošā rezultāta Kemzura lika večiem mazliet atslābt un nesabāzt fričus pamatīgi arī visā spēlē. īsto spēku nodemonstrējām pašā sākumā. Mans viedoklis.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:31, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Edz kaadus attaisnojumus atrodi hokejistiem, pafanatzee veel!

Un paskatamies kaa muusu daamas nospeleeja??? Bet ceriibas tad bija uz ko????
Iemācies rakstīt un veidot teikumus tā, lai tos saprastu visi esporta lietotāji!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:32, pirms 15 gadiem
ahahaa
pirms nedēļas cēla saulītē, bet tagad rok jau kapu patīkama valsts, patīkama tauta, esam paši labākie

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:33, pirms 15 gadiem
Ja Biedriņš gūst 2. punktus, uz, ko mēs varam cerēt?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:34, pirms 15 gadiem
fail

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:34, pirms 15 gadiem
Vo bija izkase ar miglinieku,bagatski,snepu,stelmaheru,tie bij puikas!nekad nepadevas.Un kas ir tagad?kautkadas parodijas!kk vel neko,parejie no coment.AB-apkauno nba.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:35, pirms 15 gadiem
vins aizgaaja no laukuma noob

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:37, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Iemācies rakstīt un veidot teikumus tā, lai tos saprastu visi esporta lietotāji!!!
Draudzinj, ko es taadu nesaprotamu uzrakstiiju??? Ja tev shvaki ar sho lietu, tad droshi apmeklee skolu- vakarskolas veel eksistee, kaut gan taam mazaaks finanseejums!

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:39, pirms 15 gadiem
Būtu Dirks vispār būtu (-40).....
1-pats apspēlētu letinjus....

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:44, pirms 15 gadiem
Es, personīgi, velku paralēles ar šā gada hokeja izlases sagatavošanās posmu, kad pārbaudes spēlē rezultāti bija ļoti nosacīti, taču labi atceramies, kā izlase aizvadīja pasaules čempionātu.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:49, pirms 15 gadiem
stresa nav.
stresosim čempī ja būs nepieciešams.
Veiksmīgu atlikušo treniņprocesu - strādāt vēl pie daudz kā ir!

p.s.
Lielajiem kakmeņiem moš labāk nesekot līdz basītim? Nafig Jums nervus čakarēt?!?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:53, pirms 15 gadiem
Ha,ha,ha,ha,un vēlreiz haaaaaaaaaaaaaaaaaa! Tagad vai nekad! Ar tām "paslēpēm" tā uzmanīgāk vajaga-tā noslēpsies,ka nevarēs atrast komandu un nebūs kam mājā braukt no čempja! I love this game!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:58, pirms 15 gadiem
Tik tiešām, nav ko stresot. Baudām atvasaru. Cāļus skaitīsim rudenī. Patlaban nav par ko runāt. Ne mēs esam diži treniņprocesa speciālisti, ne mums ir pieejama sīka informācija par treniņiem un sagatavošanas plāniem. Atcerieties, ka stadionā parasti ir tikai viens cilvēks, kas neko nejēdz no spēles - treneris!
Uzvaras vajadzēs pēc nedēļas.
Par vienu sisto divos nesistos dod

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 18:02, pirms 15 gadiem
esmu šokā

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:03, pirms 15 gadiem
nu blin..... KO ņaudat??? ok.... jaa neiet kkas, bet TĀs ir pārbaudes spēles..... nuacīmredzot kkas neiet, bet vēl jau nedēļa laika kko uzlabot... tā ka es saku ka viss beigās būs tā kā tam vajag...
neraudiet jau pirms laika!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 18:06, pirms 15 gadiem
ņeh.uj tad cerības lolot, ja jāņaud pēc katra zaudējuma. ņemiet piemēru no manis, es jau sen esmu beidzis satraukties par to, ka mēs zaudējam, vienkārši mierīgi vēroju spēli, neiespringstot. zaudējām? pierasta lieta. uzvarējām? malači.

pirms katra čempja visur un vienmēr viens un tas pats "šogad mums ir labākā komandā kā jebkad, šogad spersim zibeņus". kas jāsper zibeņi, tad vien tādi mazi pirdieniņi sanāk.

atslābstiet lūdzu un nesatraucieties tik daudz, taupiet nervu šūnas, lai mati nesāk jau sirmot pēc 30 gadiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 18:06, pirms 15 gadiem
ko juus Biedrinjam chakarejaties klaat !?? vinjsh savainoja potiiti un tapec guva tikai 2 punktus ! Andris lieliski veic melno darbu un ja esat ieveerojushi arii NBA vinjsh neguust pa 30p videeji speelee bet lieliski speelee aizsardziibaa vaac bumbas liek blokus un ciinaas par katru centimetru to pashu vinjsh dara ari LV izlasee un mums bez vinja punktu guveeju pietiek bet daunji ierauga statos uzvaardam Biedrinjsh blakus 2p un saak bljaut ka dzeks norakstiits u.t.t. common !

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:07, pirms 15 gadiem
Ironija patiešām vietā. Līdz čempim tikai nedēļa, bet reāli kaut ko izdarīt var tikai Kambala. Un sodus viņš arī labāk met par Biedriņu...Ļoti jau gribētos ticēt, ka atnāks burvis ar savu burvju nūjiņu un čempī Biedriņš sodus metīs ar 70% precizitāti, Uvelis atvērsies un sāks mest trīspunktniekus, bet pagaidām skats patiešām ir nožēlojams...Ir tikai Kambala vai tālmetiens, nekāda saspēle, par aizsardzību vispār paklusēšu...ielaižot spēlē 90-95 punktus par uzvaru var nesapņot...

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:13, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Kaut kas nav kārtībā ar komandu
Varbūt ka pārlieku daudz komanda cer uz KK, VV un AB, bet paši īsti neuzdrošinās iekarot grozu?? Protams, arī aizsardzība ir nebijuši slikta.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:15, pirms 15 gadiem
biedrins ar neko jedzigu naw paradijis sajas speles!!!!cerams ka wins wismaz E.C atveries
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:22, pirms 15 gadiem
nu jau nu jau

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 18:25, pirms 15 gadiem
Forši, Biedriņš 2 pt. Tā neko šo nomaskējuši, ka pat rezultātu tablo ilgi meklēju.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:26, pirms 15 gadiem
Kas ar Andri???

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 18:27, pirms 15 gadiem
čaļi....nu ko!
Laikam briest tomēr tie sūdi, vaine?
Būs tāpat kā ar bābām....gaidīja medaļas un čuš vien sanāca!
Rezumē varētu būt tāds no manas puses - cerams, ka paveiksies Polijā un varbūt ir jāsāk domāt par .... hokejā to sauc par paaudžu maiņu!
Gribu lai Latvijas izlasē spēlē spēlētāji, kuri basketbolam atdod ne vairāk un ne mazāk kā visus 100% !!!
Kā Valdis Valters teica laiku atpakaļ - tusētāju paaudze

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:28, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Forši, Biedriņš 2 pt. Tā neko šo nomaskējuši, ka pat rezultātu tablo ilgi meklēju.
TRAUMA.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:28, pirms 15 gadiem
Tagad mūsu nākošie pretinieki domās,ka šitos ar aizsietām acīm apspēlēs. Galvenais lai nebūtu komandai liels diskomforts no zaudēm.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:29, pirms 15 gadiem
TURIAFS MALACIS 7min-7pts/5reb

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 18:32, pirms 15 gadiem
rudzu maize rakstīja: Azerbaidžānā naftas magnātus arī ieinteresējis basis.Viens Francijas armēnis piesaistīs Francijas līdzekļus Armēnijas basim,lai varētu naturalizēt Francijas nēģerus,kuriem senči bijuši armēņi!Kā teica basketbola metrs Armands Krauliņš,Eiropā vāju komandu nav!Atcerēsimies to!!!
Armenija nekad labi nespeles basiti,jo nacionalas ipatnibas nelauj mest neko svesha grozaa.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:41, pirms 15 gadiem
labāk zaudēt tagad un uzvarēt čempī, nekā citus gadus otrādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:43, pirms 15 gadiem
Turiafs jau 15pts. Belgija nav variantu.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:44, pirms 15 gadiem
Par Biedrinu ir labaaki gandriiz visi centra speeleetaaji kas pret vinju speelee...

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:44, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: te nu bija,labākā izlase pēdējos gados kauns...
Neraudi! Nekas nenotiek tāpat vien. Kad sāksies čempionāts tad tu redzēsi patieso spēku.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:45, pirms 15 gadiem
krapaalis rakstīja: labāk zaudēt tagad un uzvarēt čempī, nekā citus gadus otrādāk.
BET VEEL LABAK GAN TUR,GAN TUR ZAUDET TADEJADI PARADOT SAVU SPEKU LIDZJUTEJIEM.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:49, pirms 15 gadiem
Simron rakstīja: Ironija patiešām vietā. Līdz čempim tikai nedēļa, bet reāli kaut ko izdarīt var tikai Kambala. Un sodus viņš arī labāk met par Biedriņu...Ļoti jau gribētos ticēt, ka atnāks burvis ar savu burvju nūjiņu un čempī Biedriņš sodus metīs ar 70% precizitāti, Uvelis atvērsies un sāks mest trīspunktniekus, bet pagaidām skats patiešām ir nožēlojams...Ir tikai Kambala vai tālmetiens, nekāda saspēle, par aizsardzību vispār paklusēšu...ielaižot spēlē 90-95 punktus par uzvaru var nesapņot...
Šīm uzvarām nav nekādas nozīmes,bet satraumēties var daudzi. Izdari PAREIZOS secinājumus.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:49, pirms 15 gadiem
Nu Bimbambola nideji ko teiksiet TURIAFS 12min -15pts 7 reb.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:51, pirms 15 gadiem
Taka tādi bērni! Ko jūs chīkstat!
Neviens no jums nezina treniņa gaitu, ne procesu. Ko varat uzvilkties.
Tāda izlase mums nevajag, AB - 0, u.t.t.
Paskatīšos jūsu komentārus chempī, ja mūsējie visus graus.
Dodu 100%, ka dziedāsiet slavas dziesmas. Ņuņņas!

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:51, pirms 15 gadiem
48-25 pec 2 ceturtdalam

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:03, pirms 15 gadiem
vaciesi nemami? ka tad

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:18, pirms 15 gadiem
Neviens jau nečīkst, tikai saka, ka ar izlasi ir dirsā!

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:26, pirms 15 gadiem
Vnk, viņi visus iemidzina!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 19:39, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Nu Bimbambola nideji ko teiksiet TURIAFS 12min -15pts 7 reb.
Spēli redzēji? Neredzēji. Varu pateikt - lai arī stati labi, bet pati spēle izgāšanās.

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:39, pirms 15 gadiem
Vienīgais kas ar šīm paslēpēm tika panākts ir tas, ka ir zaudēta cieņa līdzjutēju acīs.
Es, protams, ticēšu Latvijas izlases spēkam līdz pēdējam, taču jau tagad kādi 50% mazo šmurguļu nemaz netaisās just līdzi savējiem, un tikai uzvaru gadījuma atkal esportā sametīs savus komentus, ka viņi vienmēr ir ticējuši Latvijas spēkam

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:52, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Šīm uzvarām nav nekādas nozīmes,bet satraumēties var daudzi. Izdari PAREIZOS secinājumus.
Es jau arī izdaru. Satraumēties varēja arī maķedonieši, horvāti un vācieši, bet vienalga viņi mūs apspēlēja bez ierunām...Es saprotu, ka ir kaut kādas taktiskās viltības, kuras šādās spēlēs netiek atklātas, bet grūti ir nepamanīt, ka sodi mūsu centriem nekrīt, 3-punktnieki 50% robežās...Neticu, ka pēc nedēļas šī komanda atvērsies un sāks rādīt brīnumus...Protams nekad nesaki nekad, bet tomēr mani māc bažas, ka būs kārtējais tukšais čempis kā jau veču basketā ir ierasts...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:58, pirms 15 gadiem
Vieniiga izeja shajaa situaacijaa ir Atlaist Bulju no ienjemamaa amata. Baltajiem negjeriem nav ko dariit Latvijas izlases tuvumaa.

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:58, pirms 15 gadiem
Hmm.. Šitas viss kaut kā atgādina pārbaudes spēli ar Horvātiju pirms 2007. gada EC.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 20:12, pirms 15 gadiem
Es atvainojos, ka tā jautāju, bet kāds patiešām vēl cer, ka Latvijas izlase nospēlēs cienīgi Eiropas čempionātā?

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 20:15, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Es atvainojos, ka tā jautāju, bet kāds patiešām vēl cer, ka Latvijas izlase nospēlēs cienīgi Eiropas čempionātā?
Būs PČ ceļazīme. Uzraksti man pēc EČ.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 20:17, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: EČ tāpat būs mūsu! Uz priekšu, Latvija!

Sešas minūtes? Pirmais puslaiks bija labs.
Un kāpēc džekam tādi mīnusi salikti....vai tad te vieni žīdi tik komentājas???Laikam jau man ar tūlīt būs''-''!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 20:20, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Es atvainojos, ka tā jautāju, bet kāds patiešām vēl cer, ka Latvijas izlase nospēlēs cienīgi Eiropas čempionātā?
Tā ir pareiza treneru taktika...pārbaudes spēlēs parādīt ,kāda mums ir tā meistarība...nevis ,kad bija K.M. par treneri un pārbaudes turnīros visus uzvarēja...bet čempī zaudēja Portugālei vai iepriekš divreiz žīdiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 20:42, pirms 15 gadiem
tas, ka šodien fričiem zaudēja, nākamajā abu komandu spēlē mums drīzāk būs pluss, nekā mīnuss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:01, pirms 15 gadiem
Ieteikums e-sporta administrācijai: Izķeriet "troļļus"! Sportā zinošs cilvēks sapratīs, kurš komentētājs komentē tiešām ko domā, bet kurš vienkārši apzināti tracina publiku (lai arī kādēļ viņi to darītu, bet parasti tā ir slimības pazīmē vai arī viņi uzņem enerģiju no tā, ka citiem ir negatīvas emocijas)! Piemērs: Andra Biedriņa pazemošana.

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:07, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Viss pēc plāna, esmu ļoti apmierināts gan ar rezultātu, gan spēli (nu izņemot beigas). Viss kārtībā, turpinam iemidzināt. Pēc šīs spēles mūs vispār neviens pretinieks neņems nopietni + esam sasnieguši zemāko punktu, sliktāk vairs nevar. Tagad tikai uz augšu, uz PČ!!!
zaudejam tam tam tam un tagad jau uzdzenushas bij pesimistiskas domas, bet ...izlasot sho komentu, hm... varbut tiesham laba taktika! tad uz priekshu!!

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:51, pirms 15 gadiem
tagad vai nekad!

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:59, pirms 15 gadiem
ne tagat un nekad......

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:02, pirms 15 gadiem
Nerakstīts likums - jo sliktāki pārbaudes spēļu rezultāti, jo labāki Eiropas čempionātā, piemēram, pagājušajā EČ bija otrādi

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 22:11, pirms 15 gadiem
NU UN???

Nav jau apnicis d***st par saviem džekiem???

Saprotu...nevienam nepatīk, arī man, ka zaudējam. Nepatīk tas, ka tas notiek šādi kā to dara viņi...BET vai tas ir iemesls d**st šitā??? Atgādināšu, ka pirms neilga laika (godājamas cīņas Kauņā un uzvaras arēnā) viņi bija top cilvēki...tagad atliek pakāst un sākās vecās superlīdzjūtēju h***nas...Nu tā jau nav garīgā pēc tādām zaudēm un te vēl pilns ar negācijām...jā jā zinu...nelasi utt...BET jājautā - vai jums ļautiņi citu darīt nav kā apdirst Kemzuru? Apdirst LV izlasi po**j kādu vai baša vai futo vai hokeja...vēl jo vairāk, ja (tfu tfu tfu) pēc pāris dienām jūs atkal viņus slavēsiet!?
Sprotu ka kremt...BET VAI TĀ IR PAREIZĀ PIEEJA??? LATVIEŠI...

Moška kāds vēlas pieteikties uz Kemzuras amatu??? Es te redzu 100 kandidātus....
';

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:33, pirms 15 gadiem
Potenciāls mums, protams, ir...bet tas jāprot arī izmantot.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:35, pirms 15 gadiem
Es ari uzskatu, ka Muizhnieks ir bijis vislabakais treneris izlasei un tikai pashi speletāji - jefinji visu salaida griste spele ar Portugali. Nu ko tad ir sasniedzis Kemzura ? Traikovičs ar šo dream team ? Muizhniekam vismaz tituli papilno.. Un vai Muizhnieks nav bijis taalredziigaaks, izmetot no izlases Kambalu ? Saprotams, ka latvieshuu lidzjutejiem ir bijis nepiecieshams kadu nolinchot pec zaudejuma Portugalei, bet nu tagad ir vairar neka skaidrs, ka ne jau treneris bijis pie vainas.

     [+] [-]

, 2009-08-31 01:39, pirms 15 gadiem
Pamācās no RD kā treniņmačus jākapā !!!!

     [+] [-]

, 2009-08-31 08:06, pirms 15 gadiem
Man jau patik, "mikstie" , "salagas" ... baigie komentari.., nu tad aizej uz laukuma un vispar kaut ko izdari, tik pukst kaut ko te, ciest nevaru tik stulbus komentarus..,

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:07, pirms 15 gadiem
Tagad vai nekad?
Nekad!

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:20, pirms 15 gadiem
naak aaraa fiziskais nogurums peec 5dienu 6dienu siirsniigajiem vakariem vecriigaa...

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:30, pirms 15 gadiem
Nu neīpaši cerigi viņi izskatās bēdejos turnīros pārbaudes spēles varēja bet tgd vairs nē!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:31, pirms 15 gadiem
biedrina-fans rakstīja: Man jau patik, "mikstie" , "salagas" ... baigie komentari.., nu tad aizej uz laukuma un vispar kaut ko izdari, tik pukst kaut ko te, ciest nevaru tik stulbus komentarus..,
Ja neesi pamanījis, tad tieši šitādus "aizej un pats izdari" komentārus neviens ciest nevar..

  -1 [+] [-]

, 2009-08-31 09:38, pirms 15 gadiem
lyla rakstīja: NU UN???

Nav jau apnicis d***st par saviem džekiem???

Saprotu...nevienam nepatīk, arī man, ka zaudējam. Nepatīk tas, ka tas notiek šādi kā to dara viņi...BET vai tas ir iemesls d**st šitā??? Atgādināšu, ka pirms neilga laika (godājamas cīņas Kauņā un uzvaras arēnā) viņi bija top cilvēki...tagad atliek pakāst un sākās vecās superlīdzjūtēju h***nas...Nu tā jau nav garīgā pēc tādām zaudēm un te vēl pilns ar negācijām...jā jā zinu...nelasi utt...BET jājautā - vai jums ļautiņi citu darīt nav kā apdirst Kemzuru? Apdirst LV izlasi po**j kādu vai baša vai futo vai hokeja...vēl jo vairāk, ja (tfu tfu tfu) pēc pāris dienām jūs atkal viņus slavēsiet!?
Sprotu ka kremt...BET VAI TĀ IR PAREIZĀ PIEEJA??? LATVIEŠI...

Moška kāds vēlas pieteikties uz Kemzuras amatu??? Es te redzu 100 kandidātus....
'MOška' tā ir mūsu izlase , un mēs prar to uztraucamies , bet treneris atbrauc "izmests no himkiem" sataisa kaunu un aizbrauc, ja nav rezūltāts ar tādu potenciāli spēcīgu sastāvu atbildīgs ir treneris un Šneps kas parakstija ar viņu līgumu.

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:43, pirms 15 gadiem
Davai neperamies Komanda ir spēcīga puiši paši zina ko dara tomēr profesionāli . Pēc čempa redzēsim kas un kā. Piekrītu Kemzura nav tas labākais variants taču komandā ir Helmanis viņš spēj sapurināt

     [+] [-]

, 2009-08-31 10:29, pirms 15 gadiem
huh, arī pēdējā spēlē zaudēja? labi vien ir, ka neskatījos un nebojāju nervus, to darīšu čempionātā

     [+] [-]

, 2009-08-31 10:29, pirms 15 gadiem
Nju pēc pārbaudes bezcerīgajām spēlēm(zaudētām sagrāvēm)...es Latvijai prognozēju pēdējo vietu gruā
P.S atliek vien cerēt, kad tā ir kāda viltība, lai apmānītu pretiniekus

     [+] [-]

, 2009-08-31 10:47, pirms 15 gadiem
VAI KĀDS ZIN CIK NOPIETNAS IR BIEDRIŅA UN BĒRZIŅA TRAUMAS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-31 15:35, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: 'MOška' tā ir mūsu izlase , un mēs prar to uztraucamies , bet treneris atbrauc "izmests no himkiem" sataisa kaunu un aizbrauc, ja nav rezūltāts ar tādu potenciāli spēcīgu sastāvu atbildīgs ir treneris un Šneps kas parakstija ar viņu līgumu.
Kāds sakars ar izsviešanu no Himkiem???

Sastāvs tik tiešām ir potenciāli spēcīgs, bet neaizmirsti, ka pretī stājās horvāti, maķedonieši un vācieši, kuri nav nekādi vājie...un stipri šaubos, ka viņu jaunie brašuļi močī ar kaijāniem pa trotuāriem, lai paēstu kādā kičīgā iestādījumā, ka nēsājas pa koijotflajiem un nomet mašīnas Vecāķu pludmales kāpās, lai ar ģimeni atvilktu saulītē...problēma drags ir citur...un tur nelīdzēs ne Kemzura, ne Blats, ne Obradovičs...

     [+] [-]

, 2009-09-01 09:45, pirms 15 gadiem
lyla rakstīja: Kāds sakars ar izsviešanu no Himkiem???

Sastāvs tik tiešām ir potenciāli spēcīgs, bet neaizmirsti, ka pretī stājās horvāti, maķedonieši un vācieši, kuri nav nekādi vājie...un stipri šaubos, ka viņu jaunie brašuļi močī ar kaijāniem pa trotuāriem, lai paēstu kādā kičīgā iestādījumā, ka nēsājas pa koijotflajiem un nomet mašīnas Vecāķu pludmales kāpās, lai ar ģimeni atvilktu saulītē...problēma drags ir citur...un tur nelīdzēs ne Kemzura, ne Blats, ne Obradovičs...
tu tak teici " vai nav apnicis D....st par saviem džekiem" tev vel pašai(am) nav.