Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:377, Did:0, useCase: 3

Kemzura: "Pieļautās kļūdas maksāja dārgi"

Jānis Celmiņš

Kemzura: "Pieļautās kļūdas maksāja dārgi"
Ķēstutis Kemzura
Foto: Scanpix Sweden

Pēc tam, kad Latvijas vīriešu basketbola izlase piedzīvoja zaudējumu pārbaudes mačā pret gaidāmajiem pretiniekiem Eiropas čempionātā vāciešiem, Latvijas izlases galvenais treneris Ķēstutis Kemzura klāstīja, ka kļūdas elementārās situācijās maksājušas dārgi.

Jau ziņojām, ka Latvijas vīriešu basketbola izlase svētdien Turcijā notiekošā "Efes Pilsen" kausa izcīņas spēlē par trešo vietu piekāpās Vācijas valstsvienība – 72:89.

Latvijas izlases galvenais treneris Ķēstutis Kemzura pēc mača atzina, ka spēli izdevies iesākt labi, taču tās turpinājumā pieļautas elementāras kļūdas. "Spēli labi iesākām gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, taču sekoja nevajadzīgas kļūdas elementārās situācijās un viss pajuka. Īpaši smagi mums klājās trešajā ceturtdaļā, taču spēles ar labiem pretiniekiem ir nepieciešamas, lai labāk sagatavotos Eiropas čempionātam."

Vācijas izlases galvenais treneris Dirks Bauermans uzslavēja savu komandu par parādīto sniegumu, kā arī pateicās turnīra organizatoriem. "Šodien parādījām ļoti labu sniegumu. Izdevās viss, pilnībā izpildījām spēles plānu. Jāsaka paldies Turcijas basketbola federācijai par labi organizēto turnīru un iespēju arī mums tajā piedalīties. Šis turnīrs mums bija ļoti lietderīgs – sapratām savas vājās vietas. Ja parādīsim savu labāko sniegumu, tad mums Eiropas čempionātā ir izredzes, taču apzinos, ka cīņas būs ļoti grūtas. Koncentrēsimies uz savu sniegumu un cīnīsimies."

Izmantotie resursi:
efesworldcup.com

1 2 36 komentāri

 +14 [+] [-]

, 2009-08-30 18:44, pirms 15 gadiem
driz Kemzuram vairs nebus ar ko attaisnoties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-08-30 18:47, pirms 15 gadiem
Nu ja sitadi turpinasies, tad driz Kemzura bus Cenzura!

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:48, pirms 15 gadiem
baigais jaunums sportaa ne? pieljautaas kljuudas vienmeer ir maksaajushas daargi...nezinu kas te buus bet nu veiksmi chempionaataa...!!!

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:48, pirms 15 gadiem
tuk tuk Kemzura
tu esi atrasts

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 18:49, pirms 15 gadiem
Fani: "Pieļautās kļūdas Polijā tev maksās dārgi"

 +14 [+] [-]

, 2009-08-30 18:50, pirms 15 gadiem
"izdevās viss pilnībā izpildīt spēles plānu" pec spelem ar LV taa saka visi treneri

  +7 [+] [-]

, 2009-08-30 18:50, pirms 15 gadiem
Labāl tagad zaudēt nevis Polijā

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 19:03, pirms 15 gadiem
tris zagji Polijaa un KEMZURA trennes Omskas GAZMJAS.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-30 19:03, pirms 15 gadiem
FirefoXXX rakstīja: Labāl tagad zaudēt nevis Polijā
Ka tik nepakāš visur. Runa neiet par zaudējumiem, bet par to cik tie ir bezcerīgi.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:13, pirms 15 gadiem
"...taču sekoja nevajadzīgas kļūdas elementārās situācijās un viss pajuka." Jptv, kas Tu par treneri, ka nevari disciplinēt savus padotos?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:17, pirms 15 gadiem
Cik var stresot, ko??? Vai kādreiz labās pārbaudes spēles mums kaut ko ir devušas (EČ)? Būs čempionāts tad arī redzēsim kas un kā...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 19:24, pirms 15 gadiem
Manupraat Kemzura paaraak daudz klausaa savos padomdeveejos-Miglinieks,Valeiko...Vini jau kaa treneri ir izkritushi daudz kur cauri...Vienreiz jau pirms vairaakiem gadiem Miglinieks bija pie stuures Latvijas izlasei un toreiz cik atceros bija izgaashanaas...Bet joprojaam ceru,ka Eiropas chempii Latvija atradiis savu speeli...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:25, pirms 15 gadiem
Kemzura labākais un arī mūsējie spēlētāji ir labākie. Ir šādas, tādas problēmiņas ar motivāciju un izlikšanos defā, bet labi ka tā, jo alternatīva ir iekosties ar zobiem katrā pretiniekā un lauzt. Un aizbraukt uz Poliju emocionāli tukšiem. Varu iedomāties kā džekiem tagad krājas zloba pēc katra zāģa. Tas labi, visas emocijas vajadzēs spļaut ārā Polijā, kad token vajadzēs KATRAM ar zobiem iekosties pretiniekā aizsargājoties. Līdz tam, atbalstam Latviju gan pēc šī zaudējuma, gan atvadu mačā. Par lielu Latviju un uzvarām Polijā!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:27, pirms 15 gadiem
es, gan nedomāju, ka treneris ir pie kautkā vainīgs, bet paši basketbolisti nerāda sevi no labākās puses, a jūs tik vainojat kemzūru. Nav jēgas, savi punkti vienkārši ir jāsamet spēlētājiem, nevis jāmet garām, kā to dara, bet manuprāt, jābūt veiksmīgam čempionātam, viņi taupa sevi EČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:34, pirms 15 gadiem
Tas tiesa, Miglinieks sevi kā ''treneris'' parādīja senajos 90. gados. Toreiz vēl padomdevējs bija kāds jenķis, ja nemaldos..un sanāca pilnīgs fiasko...Man liekas, ka Miglinieku no LV izlases vajag turēt pa gabalu, jo man viņš atmiņā paliks tikai kā spēlētājs un tikai kā spēlētājs nodevējs...kopā ar otru tādu pašu NVS pakaļas laizītāju Gundaru Vētru...
Slēpts komentārs: pedrito2k

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:41, pirms 15 gadiem
Eu, tauta! Davai noliksim visus pēc spēlēm Polijā ,ok? Lai jau tagad turpina čaļi gatavoties, lai strādā un domā! Nepatīk man tā jūsu (lielākajai daļai) divkosība! Kas tagad noliek, turpretī ja labi nokapās čaļi Polijā, tad teiks atkal tās frāzes kā - es zināju utt! Neko Jūs nezinat!
Pēč čempja spriedīsim, ok?
p.s. esmu nedaudz pesimistiski noskaņots!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 19:43, pirms 15 gadiem
Interesanti būtu salīdzināt kā Lat izlase spēlēja Muižnieka un Trajkovica vadībā un kā viņi spēlē tagad, nu kur tad ir tas izslavētais basīša spečuks? Laikam Latvijas teritorijā viņa padomi nedarbojas

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:57, pirms 15 gadiem
pedrito2k rakstīja: Interesanti būtu salīdzināt kā Lat izlase spēlēja Muižnieka un Trajkovica vadībā un kā viņi spēlē tagad, nu kur tad ir tas izslavētais basīša spečuks? Laikam Latvijas teritorijā viņa padomi nedarbojas
Nu beidz, ar KM mēs palikām pēdējie, Trajkovičs tomēr ir personīgais treneris. Bet principā Tu pacēli labu punktu - redz sākumā Kemzura teica - cīnīsimies par uzvaru katrā spēlē. Tā dara Lietuvieši - kožas ar visiem pat dr spēlēs lai ieaudzinātu sev uzvarētāju psiholoģiju. Kemzura mēģināja, bet ātri saprata ka ar mūsējiem tā nevar. Nesaku ka mums ir zaudētāju psiholoģija, bet mūsējie nav pieraduši kosties visur ar visiem. Un Kemzura to ātri saprata, tādēļ tagad vairs nav uzstādījuma uzvarēt. Mums tomēr vairāk piestāv būt melnajam zirdziņam - kad neviens mūs neņem par pilnu, un tad mēs izšaujam. Kā hokejisti - lai man piedod, bet pirms pēdējā čempja es domāju ka neviens mūs neņēma par pilnu. Tur gan viens priekšnoteikums - lai ir komandas gars. Cerams ka Kemzura šajā jautājumā būs līdzīgs Znarokam

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 21:28, pirms 15 gadiem
Godīgi sakot pēc šīs dienas spēles īsti pat nezinu ko domāt. Izlases dinamika ir bijusi ļoti neparasta - sāka ar mežoņīgu cīņu pret lietuvu un jo tuvāk nāk čempionāts, jo izlase kļūst nevarīgāka. Ok, ja viņiem nebūtu treniņu vai ja viņi slēgtajos treniņos tikai kostu ar karsējmeitenēm, varētu saprast. Sagrāve pēc sagrāves. Sākumā domāju, ka tās tik tiešām ir objektīvas neveiksmes, diez vai mūsējie vnk tāpat atdod spēles. Bet šodien spēles pats sākums bija šokējošs - mūsējie spēlēja tik labi vai pat labāk kā pagājušajā čempionātā pret spāniju un hovātiju! Vācieši bija paralizēti. Tagad sāku ticēt, ka kemzura ir ļoti viltīgs treneris, tikai uztrauc tas, vai nav pārāk viltīgs un un šādi nesačakarē spēlētāju psiholoģiju. Bet varbūt basketbolā ir līdzīgi kā dzīvē lai uzvarētu ir jāiemācās zaudēt.

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:40, pirms 15 gadiem
Nesaprotu tikai vienu vai Kemzura izmantotu šādu pašu taktiku, ja būtu Lietuvas izlases treneris un ko teiktu Lietuvas līdzjutēji

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:54, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Nu beidz, ar KM mēs palikām pēdējie, Trajkovičs tomēr ir personīgais treneris. Bet principā Tu pacēli labu punktu - redz sākumā Kemzura teica - cīnīsimies par uzvaru katrā spēlē. Tā dara Lietuvieši - kožas ar visiem pat dr spēlēs lai ieaudzinātu sev uzvarētāju psiholoģiju. Kemzura mēģināja, bet ātri saprata ka ar mūsējiem tā nevar. Nesaku ka mums ir zaudētāju psiholoģija, bet mūsējie nav pieraduši kosties visur ar visiem. Un Kemzura to ātri saprata, tādēļ tagad vairs nav uzstādījuma uzvarēt. Mums tomēr vairāk piestāv būt melnajam zirdziņam - kad neviens mūs neņem par pilnu, un tad mēs izšaujam. Kā hokejisti - lai man piedod, bet pirms pēdējā čempja es domāju ka neviens mūs neņēma par pilnu. Tur gan viens priekšnoteikums - lai ir komandas gars. Cerams ka Kemzura šajā jautājumā būs līdzīgs Znarokam
pilnigi piekriitu. Ja pirms 3 nedeljam domaju, ka varam uzvaret jebkuru sava grupa ( nu ne jau bez puulem) tad tagad ka tumshajam zirdzinjam varetu but 1 uzvara noteikti un vel viena ja paveiksies, bet 3 uzvaras 3 dienas musu grupaa... hm vai maz ir vel kads tik optimistisks?

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:02, pirms 15 gadiem
Florida 69 rakstīja: Manupraat Kemzura paaraak daudz klausaa savos padomdeveejos-Miglinieks,Valeiko...Vini jau kaa treneri ir izkritushi daudz kur cauri...Vienreiz jau pirms vairaakiem gadiem Miglinieks bija pie stuures Latvijas izlasei un toreiz cik atceros bija izgaashanaas...Bet joprojaam ceru,ka Eiropas chempii Latvija atradiis savu speeli...
Klausa vai neklausa,tas nav zināms...Taču par Miglinieku Tev piekrītu 100%.Paiet laiciņš un mūsu sabiedrība it kā aizmirst,ka viņš kā Latvijas galvenais treneris savulaik eč izgāzās bez variantiem,neatceros arī nevienu turnīru,kas būtu beidzies veiksmīgi,kad Miglinieks atradies treneru korpusā..Arī tās biežās komandu maiņas liecina par kaut ko... Bēdīgi ir tas,ka daži spēlētāji neņem galvā(??) arī to,ko viņiem saka Kemzura...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 22:02, pirms 15 gadiem
Nekritizējiet pirms laika! Kemzura ir retais treneris, ko augsti ciena visi mūsu Izlases dalībnieki un tāpēc ceram, ka izdosies tieši čempionātā parādīt LABĀKU SNIEGUMU, īpaši AIZSARDZĪBĀ!!

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:29, pirms 15 gadiem
Derētu ne tikai kļūdas konstatēt, bet arī tās novērst. Jau kurā spēle

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:43, pirms 15 gadiem
Mjaa.... Vajadzeeja iepriekshejo treneri nemt nost, vai ne?? Vajadzeja trajkovichu izest, vai ne? To pashu makedoniju, kura mus parbaudes spele sagrava, vinsh kvalifikacijas turniraa apspeleja majas un lai vai ko saka vina nideji, rezultats bija un komandu vinsh speja salasit!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 22:44, pirms 15 gadiem
Var redzet, ka Kemzura kaut ko ne to veido. Speles pret to pashu Lietuvu bija skaidri redzams, ka Kambalam un biedrinam kopaa uz laukuma nav ko darit! ja ne trajkovichu atpakal, tad Muiznieku!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 23:30, pirms 15 gadiem
Es arī uzskatu, ka Muižnieks ir bijis vislabākais treneris izlasei un tikai paši spēlētāji - jefiņi visu salaida grīstē spēlē ar Portugāli. Nu ko tad ir sasniedzis Kemzura ? Traikovičs ar šo dream team ? Muižniekam vismaz tituli papilno.. Un vai Muižnieks nav bijis tālredzīgāks, izmetot no izlases Kambalu ? Saprotams, ka latviešu līdzjutējiem ir bijis nepieciešams kādu nolinčot pēc zaudējuma Portugālei, bet nu tagad ir vairāk nekā skaidrs, ka ne jau treneris bijis pie vainas.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:40, pirms 15 gadiem
ko lai saka laikam jau NEKAD

  +1 [+] [-]

, 2009-08-31 09:26, pirms 15 gadiem
var jau buut ka es maldos...bet manas domas ir ka kemzura speelee pasleepes un laizh miglu naakamajiem pretiniekiem..domaaju ka muuseejiem nebija dots uzdevums vinneet par katru cenu un galvenie trumpji palika neizspeeleeti, buutu mulkjiigi kaut vai ar tiem pashiem vaacieshiem kapaat uz visiem 100 zinot ka ar vinjiem jaaspeelee vienaa grupaa..
katraa zinjaa pavisam driiz dabuusim visas atbildes..

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:37, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: var jau buut ka es maldos...bet manas domas ir ka kemzura speelee pasleepes un laizh miglu naakamajiem pretiniekiem..domaaju ka muuseejiem nebija dots uzdevums vinneet par katru cenu un galvenie trumpji palika neizspeeleeti, buutu mulkjiigi kaut vai ar tiem pashiem vaacieshiem kapaat uz visiem 100 zinot ka ar vinjiem jaaspeelee vienaa grupaa..
katraa zinjaa pavisam driiz dabuusim visas atbildes..
pilnībā piekrītu to var redzēt pēc līdru gūtiem punktiem nezinu pilnu statistiku bet liekas ka Biedriņš laukumā bija ļoti maz

     [+] [-]

, 2009-08-31 09:46, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: var jau buut ka es maldos...bet manas domas ir ka kemzura speelee pasleepes un laizh miglu naakamajiem pretiniekiem..domaaju ka muuseejiem nebija dots uzdevums vinneet par katru cenu un galvenie trumpji palika neizspeeleeti, buutu mulkjiigi kaut vai ar tiem pashiem vaacieshiem kapaat uz visiem 100 zinot ka ar vinjiem jaaspeelee vienaa grupaa..
katraa zinjaa pavisam driiz dabuusim visas atbildes..
Tu esi naiva gaišmate !!!!
1 2 36 komentāri