Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija B grupā ar Serbiju, Franciju, Vāciju, Izraēlu, Itāliju

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija B grupā ar Serbiju, Franciju, Vāciju, Izraēlu, Itāliju
Latvija atkal satiksies ar seno pretinieci Izraēlu...
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze"

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība svētdien Viļņā notikušajā 37. Eiropas basketbola meistarsacīkšu izlozē tika ielozēta B grupā ar Serbiju, Franciju, Vāciju, Izraēlu un Itāliju. Spēles norisināsies Šauļu arēnā, un biļetes pārdošanā nonāks jau martā.

EuroBasket 2011 izloze

GrozsA grupaB grupaC grupaD grupa
1SpānijaSerbijaGrieķijaSlovēnija
2TurcijaFrancijaHorvātijaKrievija
3LietuvaVācijaMelnkalneBeļģija
4LielbritānijaIzraēlaMaķedonijaGruzija
5PolijaItālijaBosnijaBulgārija
6Kval. 2LatvijaKval.1Ukraina

Pirms izlozes sākuma FIBA Europe ģenerālsekretārs Nars Zanolins informēja par savstarpēji panākto vienošanos ielozēt Lietuvu, Latviju un Slovēniju trīs dažādās grupās. Tādējādi drīz vien kļuva skaidrs, ka Latvija spēlēs B vai C grupā.

A grupas komandas, mājinieci Lietuvu ieskaitot, spēlēs Paņevēžā, B grupas vienības sacentīsies Šauļos, C grupa spēlēs Alītā, bet D grupas komandas dosies uz Klaipēdu. Otrā posma spēles ar 12 vienību dalību risināsies "Siemens" arēnā Viļņā, bet medaļas Kauņā sadalīs astoņas labākās komandas.

Izspēles kārtība

Divdesmit četras komandas, sadalītas četrās apakšgrupās pa sešām vienībām katrā, no 31. augusta līdz 5. septembrim izspēlē viena apļa turnīru. Katras apakšgrupas trīs labākās vienības iekļūst nākamajā kārtā, kur E un F grupās sacenšas ar kaimiņu apakšgrupas trīs stiprākajām komandām. E un F grupu četras labākās vienības iekļūst ceturtdaļfinālā un turpina cīņu par medaļām.

Abas čempionāta finālistes automātiski kvalificēsies 30. Olimpiādes spēļu basketbola turnīram Londonā.

Ceļš uz finālturnīru

Saskaņā ar FIBA Europe noteikumiem, desmit Eiropas valstsvienības, kuras piedalījās 2010. gada pasaules čempionātā, ceļazīmes uz finālturnīru ieguva automātiski. To vidū bija Vācija, Krievija un Lietuva, kuras saņēma “wild-card” braucienam uz Turciju, jo automātiski pasaules čempionātam kvalificējās labāko sešnieks un turnīra rīkotāji. Minētās desmit komandas izsētas ar pirmajiem desmit numuriem.

#1 Spānija (Eiropas čempioni), #2 Serbija (Eiropas vicečempioni), #3 Grieķija (Eiropas bronzas medaļu ieguvēji), #4 Slovēnija (Eiropas čempionāta pusfinālisti), #5 Francija, #6 Horvātija, #7 Krievija, #8 Turcija (pasaules čempionāta rīkotāja), #9 Vācija, #10 Lietuva.

Nākamās divpadsmit komandas, ieskaitot Latviju, tika izsētas atbilstoši kvalifikācijas turnīra rezultātiem. Tādējādi Latvija ieguva izlozes numuru #22 un tika iekļauta sestajā grozā. Tas nozīmēja, ka grupu turnīrā mūsu komandai nebūs jāspēlē ar Ukrainu un divām papildu kvalifikācijas turnīra uzvarētājām.

Kvalifikācijas turnīrā Latvija finišēja ar bilanci 3-5 un izcīnīja ceturto vietu piecu komandu konkurencē. Grupas konkurente Melnkalne priekšsacīkstēs ieguva labāko punktu attiecību un izsēta ar #11, Izraēla ar #15, Itālija ar #17.

#11 Melnkalne, #12 Beļģija, #13 Lielbritānija, #14 Maķedonija, #15 Izraēla, #16 Gruzija, #17 Itālija, #18 Bulgārija, #19 Polija, #20 Bosnija un Hercegovina, #21 Ukraina, #22 Latvija.

2010. gada maijā FIBA Europe pieņēma lēmumu likvidēt divīziju sistēmu Eiropas vīriešu basketbolā un, sākot no 2013. gada finālturnīra, paplašināt finālturnīra dalībnieku skaitu no 16 līdz 24 komandām. Pēc augustā notikušā EuroBasket 2011 kvalifikācijas turnīra vairāku valstu basketbola sabiedrība pauda neapmierinātību ar neskaidro nākamā finālturnīra izspēles kārtību. Reaģējot uz Eiropā valdošo noskaņojumu, Lietuvas basketbola federācija sagatavoja priekšlikumu par finālturnīra paplašināšanu jau 2011. gadā, saņemot Itālijas un citu valstu atbalstu.

Par pēdējām divām ceļazīmēm uz finālturnīru sacentīsies Somija, Ungārija un Portugāle, sacensības noslēdzot 24. augustā.

Latvija finālturnīrā startēs vienpadsmito reizi (Ženēva 1935, Rīga 1937, Kauņa 1939, Minhene 1993, Barselona 1997, Turcija 2001, Zviedrija 2003, Serbija un Melnkalne 2005, Spānija 2007, Polija 2009, Lietuva 2011).

 +27 [+] [-]

, 2011-01-30 21:06, pirms 15 gadiem
njā, tā cerēju, ka tieši b grupā nebūsim, baigi niknās komandas tur pretī, bet nu jācīnās
Slēpts komentārs: Alen

 +20 [+] [-]

, 2011-01-30 21:07, pirms 15 gadiem
Būs ļoti laba pieredze puišiem!
Slēpts komentārs: RiiBrii

 +22 [+] [-]

, 2011-01-30 21:07, pirms 15 gadiem
D grupu!

 +22 [+] [-]

, 2011-01-30 21:07, pirms 15 gadiem
Jurisons
Sliktakais variants:
Itālija, Fancija, Vacija, Izraela. Netrapijas spaani un butu pilns komplekts..

 +11 [+] [-]

, 2011-01-30 21:08, pirms 15 gadiem
visas komandas ir nemamas. visas iznemot serbiju esam liekas uzvarejusi un labi cinijusies,domaju ka labaak ir skatoties uz A.grupu Ja spelesim tad bus labi varam cinities.

 +10 [+] [-]

, 2011-01-30 21:08, pirms 15 gadiem
Pret Franciju un Serbiju bez variantiem, jāskatās, kas ar fričiem un itāļiem, žīdiem būs. Pasmaga izloze.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-30 21:08, pirms 15 gadiem
A grupa vienkārši sick

 +24 [+] [-]

, 2011-01-30 21:08, pirms 15 gadiem
D grupa liekas biki shvakaaka.
Paareejaas taapat stipras.
Nav lielas starpiibas.

 +12 [+] [-]

, 2011-01-30 21:09, pirms 15 gadiem
Pilnīgs de ja vu! Ņemama ir laikam tikai Vācija. Tikt D grupā būtu bijis ideāli.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-30 21:09, pirms 15 gadiem
jaatriebjas Vācijai par pagāšo čempi

 +20 [+] [-]

, 2011-01-30 21:09, pirms 15 gadiem
bezcers, vismaz tie, kas spēlēs gūs ļoti neatsveramu pieredzi

 +11 [+] [-]

, 2011-01-30 21:09, pirms 15 gadiem
Tā kā bija iespēja - B vai C grupā, redzot, ka līdz tam C grupā salozētas bija gandrīz tikai bijušās Dslāvijas valstis, tad nodomāju, da nu, negribētos kopā ar tiem, viņu slēptās rupjības un kapāšanās, skatīties interesantāk būtu, ja mūsējie būtu B grupā un tā notika! Man patīk, būs interesanti skatīties, lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:09, pirms 15 gadiem
Labzz.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-30 21:09, pirms 15 gadiem
šī patiešām ir nāves grupa

  +8 [+] [-]

, 2011-01-30 21:10, pirms 15 gadiem
žēl, ka ne D grupa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-30 21:10, pirms 15 gadiem
Palabojiet mani ja es kļūdos, mums grupā ir žīdi kuriem mēs kvalifikācijā savās mājās zaudējām ar -30 un sastāvs būs 1 pret 1 kā kvalifikācijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-01-30 21:10, pirms 15 gadiem
0-5

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:11, pirms 15 gadiem
sakas jau medalu dalisana? sapigi bus ar Serbiju un Izraelu,nekad neiet mums ar viniem,itali un franchi cinins ar ne pa jokam,nu un tad no Vacijas neko nevar zinat,redzes kads sastavs bus siem,manas domas

  +6 [+] [-]

, 2011-01-30 21:11, pirms 15 gadiem
kobebryant24 rakstīja: jaatriebjas Vācijai par pagāšo čempi
gan jau Vācija Kambalu atcerēsies atriebsies

 +17 [+] [-]

, 2011-01-30 21:11, pirms 15 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: C gan smuka grupa. Tīri no ģeogrāfiskā un vēstures viedokļa
Leišiem tagad papildus izdevumi - jāpasūta iežogojums faniem.

  +8 [+] [-]

, 2011-01-30 21:11, pirms 15 gadiem
Smagi!
Vienīgi ceru, ka frančiem nebūs NBA veči tad, būtu tīri ok pretinieks, jo tā franči spēlē tupu basketbolu!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:11, pirms 15 gadiem
Alen rakstīja: Nu ja godīgi baigi paveicies ar grupu!!! Visi pretinieki ņemami izņemot Serbiju!
paveicas otrs sliktakais variants,pirmais nospideja jau,bet labi,ka nedrikstejam tur vel but :d

  +5 [+] [-]

, 2011-01-30 21:12, pirms 15 gadiem
Vismaz nav igauņi

  +6 [+] [-]

, 2011-01-30 21:12, pirms 15 gadiem
A un D grupaa nevareejaam nemaz buut, jo ar Sloveiju un Lietuvu neavreejaam buut grupaa !
Taa, ka atlika C un B grupas, un no siim es domaaju, ka B ir labaaka !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:12, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Palabojiet mani ja es kļūdos, mums grupā ir žīdi kuriem mēs kvalifikācijā savās mājās zaudējām ar -30 un sastāvs būs 1 pret 1 kā kvalifikācijā?
jā, bet Melnkalne ir C grupā!

  +9 [+] [-]

, 2011-01-30 21:12, pirms 15 gadiem
auzas.... bet ko var gribēt Eiropas čempī vāju komandu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-30 21:13, pirms 15 gadiem
OO super, atkal Redzeesim Jaglu!!!

 +13 [+] [-]

, 2011-01-30 21:13, pirms 15 gadiem
nav ko mīzt, jāiet un jācīnās... uz priekšu un vispirms VISIEM jāiet ieņemt Šauļi un tad visas atlikušās Lietuvas lielākās pilsētas!

kur var būt legālāka iespēja okupēt Lietuvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:13, pirms 15 gadiem
Pirms izlozes sākuma FIBA Europe ģenerālsekretārs Nars Zanolins informēja par savstarpēji panākto vienošanos ielozēt Lietuvu, Latviju un Slovēniju trīs dažādās grupās. Tādējādi drīz vien kļuva skaidrs, ka Latvija spēlēs B vai C grupā.

WTF?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:13, pirms 15 gadiem
Nav tik traki Gan jau paspirinaasimies pretii!!!

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:13, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Beidzot vilšanās, ka mēs - lielie špīleri pakāšam pastarīšiem un braucam mājās.
Viss atkarīgs no tā, ar kādu sastāvu aizbrauksim.
Da vienalga ar kādu sastāvu aizbrauks, tāpat ņemama būs tikai Vācija un Izraēla, ja zvaigznes nostāsies pareizajās vietās. ne Biedrs, ne Kambala nav pretinieki serbiem, frančiem, ne itāļiem viņu optimālajā sastāvā.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:13, pirms 15 gadiem
Būtu mēs Ukrainas vietā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:14, pirms 15 gadiem
Idaho rakstīja: Ar sliktu gatavošanos un sliktu motivāciju, cīnījāmies līdzīgi kā līdzīgs ar Franciju un Vāciju. Ar sliktu sastāvu uzvarējām Itāliju. Serbija ir Serbija. Neērts pretinieks. Izraēla? Pienācis laiks uzvarēt. Visas iespējas.
Vaciju pa 6 uzvilka!

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:14, pirms 15 gadiem
bet kurā pilsētā mēs spēlēsim?

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:14, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Palabojiet mani ja es kļūdos, mums grupā ir žīdi kuriem mēs kvalifikācijā savās mājās zaudējām ar -30 un sastāvs būs 1 pret 1 kā kvalifikācijā?
apmeram gan jau bus krasas parmainas

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:14, pirms 15 gadiem
Puiši gūs lielisku pieredzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-30 21:15, pirms 15 gadiem
Nu, ko. Jāvāc labākie un jādodas cīņā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:15, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: apsveicu Bagiju ar kārtīgiem pērieniem pret Serbiju nav variantu, kur nu vēl pret Lidojošajiem Air France, Pret Vāciju kaut ko var, pret Maccabi jau Rīgā ierija zaudi, kur Kaspijs noēda visus, Itāļiem cerams, būs Bargajani un Bels/
man gan liekas,ka franci nekad nevar saspeleties un tapec ir ceribas,vot Izraela gan auzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:16, pirms 15 gadiem
Pateicoties lietuviešiem netikām nāves grupā, bet nu B grupa arī nav no vieglajām, bet interesentāka. Vai mums ir šances - tuvu 0. Varat mani apriet, bet zinot kāds visdrīzāk būs izlases sastāvs... Labākais variants mums būtu D grupa, bet C grupa noteikti ir visneinteresantākā. Bez maz vai Dienvidslāvijas čempis. Trūkst tik Serbijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:16, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Da vienalga ar kādu sastāvu aizbrauks, tāpat ņemama būs tikai Vācija un Izraēla, ja zvaigznes nostāsies pareizajās vietās. ne Biedrs, ne Kambala nav pretinieki serbiem, frančiem, ne itāļiem viņu optimālajā sastāvā.
Gluži vienalga nav. Ja mēs aizbraucam ar atlases sastāvu, tad dēē ir.
Nevar vēl zināt kāds sastāvs būs pretiniekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:17, pirms 15 gadiem
Leišiem jau nav problēmas nokomplektēt sastāvu no eirolīgas večiem, nez vai NBA drafta potenciālie kandidāti Motejūns un Valančiunas ar būs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:17, pirms 15 gadiem
Idaho rakstīja: Ar sliktu gatavošanos un sliktu motivāciju, cīnījāmies līdzīgi kā līdzīgs ar Franciju un Vāciju. Ar sliktu sastāvu uzvarējām Itāliju. Serbija ir Serbija. Neērts pretinieks. Izraēla? Pienācis laiks uzvarēt. Visas iespējas.
vo!!!!!!!!!! reku viens man lidzigi domajosais!!! bus labi!!!! tiekamies Lietuva!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:18, pirms 15 gadiem
Nu ko, būs jāuzlec krietni virs *irsas, bez KV un KK būs pašvaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:20, pirms 15 gadiem
YOGA_LAT rakstīja: Pateicoties lietuviešiem netikām nāves grupā, bet nu B grupa arī nav no vieglajām, bet interesentāka. Vai mums ir šances - tuvu 0. Varat mani apriet, bet zinot kāds visdrīzāk būs izlases sastāvs... Labākais variants mums būtu D grupa, bet C grupa noteikti ir visneinteresantākā. Bez maz vai Dienvidslāvijas čempis. Trūkst tik Serbijas
esi Bagija sieva vai,ka jau sastavu zini????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-01-30 21:20, pirms 15 gadiem
ko visi raud? nesaprotu? Ja mums būs visi labākie t.i. Biedrs + Kambis + Janičs(Kuksiks) + Blūms + Strēlnieks + pilna ŠAUĻU arēna ar letiņiem, tad neredzu iemeslu netikt starp trim labākajiem. Vācija un Itālija ir noteikti jāuzvar un tad vai nu Francija vai Izraēla. Viss.

Vācija - jau pagājušajā čempī viņus vinnējām ar 1 punktu mazāk nekā vajag un tikai dēļ fatālas neveiksmes nedabūjām vajadzīgos +8 (vai +9).

Itālija - mēs pat ar rezervistiem šito individuālistu komandu pieveicām. Tur tak nekā nav. Galvenais, lai viņiem komandā ir kāds NBA vecis, tad komanda būs norakstāma.

Izraēla - cmon, ņemama komanda, nav nekādi mega panākumi, lai arī sastāvs pieklājīgs.

Francija - skrien un met čaļi, ja nebūs Pārkera un NBA veči, tad ļoti ņemama komanda, pateicoties viņu spēles stilam.

Serbija - praktiski neuzvarama komanda, ja tā ir Serbija ar optimālo sastāvu un spēli uz laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:21, pirms 15 gadiem
Nekad nebūs vieglu grupu. Nekad. Ir jācīnās ar to, kas nāk pretī. Cik var cerēt uz otra neveiksmi un spēlēt pret tā saucamajiem "vārguļiem"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:21, pirms 15 gadiem
Izskatās daudz maz ok, Vācija un Izraēla ņemamas, Francijai itkā spēlētaji lieliski, bet kā komanda parasti neko nerāda līdzīgi kā itāļi, serbi itkā izteikti favorīti, bet viņiem arī bieži visādas nesaskaņas tā kā jācīnas un viss būs ok. A grupa gan iespaidīga, kādam no grandiem būs ātri jābrauc mājās. D grupa gan švakāka izskatās, bet tai pat laikā nevar zināt, daudz nezināmu komandu, un beļģu, bulgāru un gruzīnu basis arī strauji aug tā kā arī tur būs interesanti.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:22, pirms 15 gadiem
Eh !!!!!!!!!!!!!
Sports ir sports !
Ar " tagad vai nekad" un Kemzuru apsad.saamies pirms 2 gadiem.
Tagad, kad neviens neko negaida, varbuut tieshi viss buus chikeniekaa ! .
Eiropaa katrs var vinneet katru. Vismaz grupu turniiraa. Nav zinaama komandu komplektaacija, var neatbraukt NBA zvaigznes, speeleetaaji var nebuut formaa, miljonaari var nospeeleet bez iipashas motivaacijas, var sastriideties ar treneri u.t.t.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:22, pirms 15 gadiem
kāpēc bija jāizdala slovēņi, nevis poļi? Nesaprotu...
Kā pareizi teikts, pašiem jāgatavojas, nevis jācer, ka pretī nāks mīkstie. Ja neizdosies šoreiz, pieredze nekur nezudīs. Lai kā neliktos, ka būs bezceris, domāju, ka ir iespējas kaut ko aizķert, ja gribēsim paši, pa būsim gatavi, un ja nesāksim tagad visiem dot amnestijas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:22, pirms 15 gadiem
Super so cempi garam nelaidisu-Sauli pats labakais variants-Sauli gatavojaties letini dodas skatities ,ka izlase spirinasies preti lielajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-30 21:23, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: ko visi raud? nesaprotu? Ja mums būs visi labākie t.i. Biedrs + Kambis + Janičs(Kuksiks) + Blūms + Strēlnieks + pilna ŠAUĻU arēna ar letiņiem, tad neredzu iemeslu netikt starp trim labākajiem. Vācija un Itālija ir noteikti jāuzvar un tad vai nu Francija vai Izraēla. Viss.

Vācija - jau pagājušajā čempī viņus vinnējām ar 1 punktu mazāk nekā vajag un tikai dēļ fatālas neveiksmes nedabūjām vajadzīgos +8 (vai +9).

Itālija - mēs pat ar rezervistiem šito individuālistu komandu pieveicām. Tur tak nekā nav. Galvenais, lai viņiem komandā ir kāds NBA vecis, tad komanda būs norakstāma.

Izraēla - cmon, ņemama komanda, nav nekādi mega panākumi, lai arī sastāvs pieklājīgs.

Francija - skrien un met čaļi, ja nebūs Pārkera un NBA veči, tad ļoti ņemama komanda, pateicoties viņu spēles stilam.

Serbija - praktiski neuzvarama komanda, ja tā ir Serbija ar optimālo sastāvu un spēli uz laukuma.
Biedrs nebūs, ja ne lokauts, Kambis arī pateica nē, Janičenokam vai ta nebija diskābelis? Kuksiks? Viņš pat iekš Sun devils met 0 punktus pa spēli, bet mēs te par eiropas čempi runājam, Blūms nestabils, Strēlnieks- mūžīgi perspektīvais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:23, pirms 15 gadiem
wow....Gruzija pret Krieviju!!!! Pilniigs saldais eediens!!!! Iedomaajies cik taa speele buus emocionaala???=)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-01-30 21:25, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: ko Tu te sapņo ka kkas nebūs! Lietuvā dalis Olimpiskas ceļazīmes pa taisno uz Londonu un uz kvalifikaaciju! Motivacija speletajiem buus ljooti augsta!! Ja ne tikt pa taisno tad vismaz uz kvalifikaaciju!!


Aizmirsti par tadam lietam kaa švakiem sastaviem vai tamlidzigam lietām!!

ja nebutu OS Londona tad jaa viss varetu notikt!!
Latvija OS? Iedo man arī to ko tu pīpē

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:25, pirms 15 gadiem
Serbija
Izraēla
Francija
Itālija
Vācija

secība kā spēlēsim

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:25, pirms 15 gadiem
Taču pilnīgi vienalga kādas komandas grupā. Ja komanda grib tikt tālāk, tad top komandas būs jāuzvar, tur nav variantu. Ja gribi kļūt par čempionu, tad ir jāuzvar visi kas nāk pretī! Ok, Latvija jau uz to nepretendē, bet princips jau saprotams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:25, pirms 15 gadiem
Dibanuuuu buuus!

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:26, pirms 15 gadiem
nu tad gaidam Bagija komentaru =]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:27, pirms 15 gadiem
Radzinsh rakstīja: esi Bagija sieva vai,ka jau sastavu zini????
Teiksim tā - ar Bagiju nekāda sakara bet informatori ir. Biedrs - vairāk nē nekā jā, Janičenoks par 70% nē, Valteri - Uz Sandi varbūt vēl var cerēt. Blūms lēnām tiek apstrādāts. Iespējams klubs liks šķēršļus. Kambala - droši ka nē, bet kā viņš pats teica - ja viņu kāds tur gribēs redzēt (ne tikai Bagijs). Spēlēsim varbūt minimāli labākā sastāvā nekā pagājušovasar

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:27, pirms 15 gadiem
bezmaz vai vissliktākais variants piepildījies ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:28, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: to nu gan viņš nedomāja
Toties leiši iekš Londonas, tā ir tikai formalitāte, es tik iedomājos kāds šiem sastāvs būs uz Londonu. Počius, Gecēvičus, Motejuns, Valančiunas, Jasaitis, Lavrinoviči un tiripiri, ir no kā ņemt, turklāt visi eirolīgas veči.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:29, pirms 15 gadiem
Vedējtēvs rakstīja: Serbija
Izraēla
Francija
Itālija
Vācija

secība kā spēlēsim
Ja tā ir tad ideāli. Vienmēr labāk no sākuma spēlēt ar augstākā līmeņa komandu, lai mācītos un tālāk ietu vieglāk!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-30 21:29, pirms 15 gadiem
Kurš brauks uz Šauļiem? Varbūt ir kāda brīva vieta?

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:30, pirms 15 gadiem
nav tik slikti! Tikai Serbija un Francija ir neņemama. Vācija ar visu Dirku ir ņemema, Itālija pēdējos gados ir ļoti nestabila, ar žīdiem būs grūti, bet var paņemt.

Protams, tas viss var piepildīties, ja vien būs Blūms, Kambala, Biedriņš, Janičenoks.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:30, pirms 15 gadiem
Mes ari spelesim Saulos.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:32, pirms 15 gadiem
France Alexis Ajinca Mavericks
France Nicolas Batum Trail Blazers
France Rodrigue Beaubois Mavericks
France Boris Diaw Bobcats
France Ian Mahinmi Mavericks
France Tony Parker Spurs
France Johan Petro Nets
France Mickael Pietrus Magic
France Kevin Seraphin Wizards
France Pape Sy Hawks
France Ronny Turiaf Knicks

Germany Dirk Nowitzki Mavericks

Italy Andrea Bargnani Raptors
Italy Marco Belinelli Hornets
Italy Danilo Gallinari Knicks

Latvia Andris Biedrins Warriors

Israel Omri Casspi Kings

Serbia Nenad Krstic Thunder
Serbia Darko Milicic Timberwolves
Serbia Vladimir Radmanovic Warriors
Serbia Predrag "Peja" Stojakovic Hornets

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:33, pirms 15 gadiem
Alen rakstīja: Nu ja godīgi baigi paveicies ar grupu!!! Visi pretinieki ņemami izņemot Serbiju!
ar galviņas problēmām slimo vai kā?? Serbija, Francija, Vācija pārāk cieti rieksti, Izraēla un Itālija, veiksmes gadījumā var paņemt. Un nesākat stāstīt, ka frančus EČ gandrīz paņēmām utt.. tas bija cits sastāvs un cita komanda!!

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:33, pirms 15 gadiem
Panorārā burtiski nupat teica,ka šī esot tagad saņemta ziņa. Baigi lēēēni viņi tur bifelē.....

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:33, pirms 15 gadiem
Kambis ar Hāmanu varēs atkal satikties
Bet grupā visi ir ņemami...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:33, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Gluži vienalga nav. Ja mēs aizbraucam ar atlases sastāvu, tad dēē ir.
Nevar vēl zināt kāds sastāvs būs pretiniekiem.
papildus atlases sastāvam vēl gribētos redzēt arī Blūmu, Janičenoku un Šķēli (ja atgūs formu). Visi pārējie ir vienkārši pižoni un gaisa maitātāji, kuri vienmēr tādi arī bijuši.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:35, pirms 15 gadiem
stickle rakstīja: Ja tā ir tad ideāli. Vienmēr labāk no sākuma spēlēt ar augstākā līmeņa komandu, lai mācītos un tālāk ietu vieglāk!
izskatās, ka ne gluži tā, Leta Sports raksta, ka pirmā spēle ar Franciju, tad ar Serbiju, Itāliju utt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:35, pirms 15 gadiem
Saulu areena japiepilda lidz griestiem

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:35, pirms 15 gadiem
Velna žīdi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:36, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Šitādu pašu tekstu VV bija ielicis twiterii sava apmeram pirms mēneša.. skaisti Tu vinju nokopēji.. vienigi VV bija isaks savos tekstos, Tu jau izpludi kaa Vilis Lācis..
Vai tad, nebiju manījis, bet nu VV tās aizkulises ir labāk zināmas, ticiet man. Atcerieties saukli "Tagad vai Nekad". Piepildījās Nekad un nu vairs neviens izlasē nevēlas baigi rauties. Labāk sevi parādīt klubā, kur labu naudu maksā.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-30 21:36, pirms 15 gadiem
srajo rakstīja: France Alexis Ajinca Mavericks
France Nicolas Batum Trail Blazers
France Rodrigue Beaubois Mavericks
France Boris Diaw Bobcats
France Ian Mahinmi Mavericks
France Tony Parker Spurs
France Johan Petro Nets
France Mickael Pietrus Magic
France Kevin Seraphin Wizards
France Pape Sy Hawks
France Ronny Turiaf Knicks

Germany Dirk Nowitzki Mavericks

Italy Andrea Bargnani Raptors
Italy Marco Belinelli Hornets
Italy Danilo Gallinari Knicks

Latvia Andris Biedrins Warriors

Israel Omri Casspi Kings

Serbia Nenad Krstic Thunder
Serbia Darko Milicic Timberwolves
Serbia Vladimir Radmanovic Warriors
Serbia Predrag "Peja" Stojakovic Hornets
nu un ,ko tu ar to gribeji pateikt???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:37, pirms 15 gadiem
Protams 0:5.Labums,ka dabūsim redzēt īstos vīŗus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:38, pirms 15 gadiem
YOGA_LAT rakstīja: Vai tad, nebiju manījis, bet nu VV tās aizkulises ir labāk zināmas, ticiet man. Atcerieties saukli "Tagad vai Nekad". Piepildījās Nekad un nu vairs neviens izlasē nevēlas baigi rauties. Labāk sevi parādīt klubā, kur labu naudu maksā.
nu jau valsts uzdevums ari labas premijas maksat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:39, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: katru reizi pec izlozem vissi cel gaisa pilis, sasitisim tos un tad pec tam tos, tad tiksim play off un tad jau buus izredzes izsisties arii talak uz 1/4 finalu!!


Tas pats ir hokejaa..


Nu nebuvejat sapnju pilis.. rudenii vinjas visas sabruks!!


Pirms skjiet 2005 gada vissu eirpopu Latvija plosija gabalos pirms EC, tas pats bija pirms 2007 gada EC.. bet tikko aizbrauca uz EC finalturniru taa chau.. pec 3im mačiem vienmer braucām mājās!!



protams gribas sevi mānīt, bet tas vecums ir aiz muguras.. visma man..
Tāda sajūta, ka vēlies par baigo gudrīti izlikties. Kam tas ir vajadzīgs? Tev, lai celtu savu ego? Pesimistu ir pilna dir.sa un nav jābūt varonim, lai pateiktu, ka 0 iespēju un nav jēga skatīties spēles. Skumjais.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:39, pirms 15 gadiem
fuj kāds pretīgs žīds bildē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:39, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Biedrs nebūs, ja ne lokauts, Kambis arī pateica nē, Janičenokam vai ta nebija diskābelis? Kuksiks? Viņš pat iekš Sun devils met 0 punktus pa spēli, bet mēs te par eiropas čempi runājam, Blūms nestabils, Strēlnieks- mūžīgi perspektīvais.
Kāpēc lai Biedriņš nebūtu? Čempis ir laba iespēja labi sagatavoties sezonai, plus ja vēl lokauts būs, tad, ja ar veselību būs ok, tad noteikti būs. Janičenokam nekāda diskvalifikācija nav bijusi, Kambis neteica nē, ar viņu vienkārši jārunā, lai saprot, ka nav tā, ka viņu negrib redzēt izlasē. Strēlnieks mūžam perspektīvais??? Tikai 21 gads viņam, viss vēl priekšā. Kuksikam tikai viena spēle uz nulles, kura bija pēc traumas. Pēdējās divās spēlēs 22 un 15 punkti. Blūms vienmēr izlasē labi spēlējis, ja viņam dod spēles laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:40, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: papildus atlases sastāvam vēl gribētos redzēt arī Blūmu, Janičenoku un Šķēli (ja atgūs formu). Visi pārējie ir vienkārši pižoni un gaisa maitātāji, kuri vienmēr tādi arī bijuši.
KK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:40, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Kambis ar Hāmanu varēs atkal satikties
Bet grupā visi ir ņemami...
Nu ja atceras -30 pret žīdiem arēnā, tad..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:42, pirms 15 gadiem
nejau uzvaardi speleee basketbolu , bet komanda!! un franchi nav nemaz tik labi , kaa izskataas uz papiira. Visas komandas ir uzvaramas iznjemot Serbiju.

galvenais , lai Ragavinju banda ir uz striipas!

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:42, pirms 15 gadiem
jūs pārāk zemu novērtējat Vāciju! Ne jau pa velti Novickis ir viens no MVP kandidātiem NBA šogad, viņu tak neviens nevar nosegt, džekam pāri 2 metriem, bet mierīgi lādē pustālos un truļus, nu kas viņu nosegs mūsu izlasē? Protams, es nesaku, ka mēs nevaram cīnīties, bet daži te jau bez maz vai ieskaita uzvaru pret Vāciju.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:42, pirms 15 gadiem
Palasiet labāk lietuvas sporta portālus, ko vinji saka par savu izlozi

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:42, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: KADA GRUPA KRIEVIJAI?
Kaasiens pret Gruziju!=)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:43, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: biļetes sāks pārdot 1 martā, bet Tu jau taisies braukt uz Šauļiem.. nu veciit 7 meneshu laika vai ta netiksi liidz Šauļiem?
tak jāsāk jau priekšlaicīgi gatavoties!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-30 21:44, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kāpēc lai Biedriņš nebūtu? Čempis ir laba iespēja labi sagatavoties sezonai, plus ja vēl lokauts būs, tad, ja ar veselību būs ok, tad noteikti būs. Janičenokam nekāda diskvalifikācija nav bijusi, Kambis neteica nē, ar viņu vienkārši jārunā, lai saprot, ka nav tā, ka viņu negrib redzēt izlasē. Strēlnieks mūžam perspektīvais??? Tikai 21 gads viņam, viss vēl priekšā. Kuksikam tikai viena spēle uz nulles, kura bija pēc traumas. Pēdējās divās spēlēs 22 un 15 punkti. Blūms vienmēr izlasē labi spēlējis, ja viņam dod spēles laiku.
Iesaku nepievērst uzmanību skauģiem un nolicējiem. Saproti - ja tu esi LV patriots, tad tu VIENMĒR cerēsi uz labāko. Visi tie šarlatāni un kažoka metēji uz 2. pusi var iet bekot un vārīties savā sulā.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:44, pirms 15 gadiem
njaa grupa diezgan stipra, ar stipro sastaavu vareetu panemt

VISIEM JAUMAUC UZ SAULIEM!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:44, pirms 15 gadiem
Vedijs rakstīja: Palasiet labāk lietuvas sporta portālus, ko vinji saka par savu izlozi
nemākam lietuviski.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:44, pirms 15 gadiem
skotijs rakstīja: izskatās, ka ne gluži tā, Leta Sports raksta, ka pirmā spēle ar Franciju, tad ar Serbiju, Itāliju utt.
tad jau LETA kļūdās

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:44, pirms 15 gadiem
Alen rakstīja: Nu ja godīgi baigi paveicies ar grupu!!! Visi pretinieki ņemami izņemot Serbiju!
galvu saspiedis neesi, taa ir naves grupa

  +4 [+] [-]

, 2011-01-30 21:44, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: KK.
man par KK ir savs, iespējams, nepopulārs viedoklis. Tieši KK ar Kristapu Valteru iesāka to sērgu ar frizūrām, naktsklubiem un kazino. Un, spriežot no intervijām, to nav sapratis.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:45, pirms 15 gadiem
Vedijs rakstīja: Palasiet labāk lietuvas sporta portālus, ko vinji saka par savu izlozi
KO VINJI SAKA?

  -2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:45, pirms 15 gadiem
JA visi labakie speeles tad panjemsim 3-4 speles grupaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:45, pirms 15 gadiem
Royal rakstīja: jūs pārāk zemu novērtējat Vāciju! Ne jau pa velti Novickis ir viens no MVP kandidātiem NBA šogad, viņu tak neviens nevar nosegt, džekam pāri 2 metriem, bet mierīgi lādē pustālos un truļus, nu kas viņu nosegs mūsu izlasē? Protams, es nesaku, ka mēs nevaram cīnīties, bet daži te jau bez maz vai ieskaita uzvaru pret Vāciju.
ko tu salidzini NBA basketbolu ar to basi ko speelees Eiropas chempii??? EC Dirkam pretii naaks komandas , nevis shovmenji , un zinot to cik "labi" ir paareejie speleetaaji , tad jau tagad ir skaidrs , ka vaacieshi neko shajaa chempii neparaadiis. Dirks uznjemsies iniciatiivu , iesuukaas pret KOMANDAS aizsardziibu un ar to viss buus galaa.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:46, pirms 15 gadiem
Nu ja mēs savācam teju labāko sastāvo,tad var cīnīties,bet ar to sastāvu,kas bija kvalifikācijā,lai piedod visi jaunie,bet tur darīt mums nebūs ko. Tā kā primārais mums ir,lai komanda būtu kaujas spējīga un tad jau viss var notikt.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:46, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Biedriņš nebūš viena iemesla dēļ - jaundzimušais bērns to neļaus, tāpat arī Eiropā sagatavoties NBA sezonai nevar, var visu tikai sačakarēt (paskatamies, cik draņķīga sanāca pagājusī sezona).
bet pēc kvalifikācijas tieši bija labākā sezona ar double-double vidēji. Jaundzimušais tiešām var būt vienīgā problēma...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-30 21:46, pirms 15 gadiem
Vai nevar būt tā, ka leiši sadomā un visas Latvijas spēles ieliek kā pašu pēdējo, tipa lai cilvēki paspēj pēc darba 2 stundās aizšaut līdz Šauļiem?

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:46, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Biedriņš nebūš viena iemesla dēļ - jaundzimušais bērns to neļaus, tāpat arī Eiropā sagatavoties NBA sezonai nevar, var visu tikai sačakarēt (paskatamies, cik draņķīga sanāca pagājusī sezona).
nu ja ņem vērā, ka liela varbūtība, ka NBA būs lokauts, tad jau iespējams AB piekritīs spēlēt.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:46, pirms 15 gadiem
dzhammou rakstīja: nejau uzvaardi speleee basketbolu , bet komanda!! un franchi nav nemaz tik labi , kaa izskataas uz papiira. Visas komandas ir uzvaramas iznjemot Serbiju.

galvenais , lai Ragavinju banda ir uz striipas!
1992.gads dream team Džordans. Maģiskais, Pipens, Bērds..

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:48, pirms 15 gadiem
dzhammou rakstīja: ko tu salidzini NBA basketbolu ar to basi ko speelees Eiropas chempii??? EC Dirkam pretii naaks komandas , nevis shovmenji , un zinot to cik "labi" ir paareejie speleetaaji , tad jau tagad ir skaidrs , ka vaacieshi neko shajaa chempii neparaadiis. Dirks uznjemsies iniciatiivu , iesuukaas pret KOMANDAS aizsardziibu un ar to viss buus galaa.
pēc tava teiktā izklausās, ka NBA tikai tādi klauni spēlē, bet īstie meistari būs EČ Dirkam nebija daudz labāka komanda 2003 laikam kad Vācija sudrabu paņēma EČ

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:48, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: katra zinja es nebuveju gaisa pilis! pedejo megjinaju buvet 2009 gada.. sabruka.. ta nafig sevi mānīt..


es ljooti labprat gribetu lai šajā izlase nespele ne Biedrins, ne Kambala, ne brali Valteri..

es gribu lai spele tur tie džeki kas izcinija tiesibas (jaa tieši basketbolisti to izdarija ne funkcionari, jo ja mes nebutu uzvarejushi Italiju un Somiju tad mes speletu kvalifikacija).. ne vissi protams bet tomēr.. + Janičenoks un Blums.. Ok Kambala vel ja viņš sūdus netaisiis.. bet bez Sviedriņiem un Valteriem..
par Valteriem pilniigi piekriitu,bet vismaz vienu no garajiem gan gribeetos redzeet sastaavaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:49, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: man par KK ir savs, iespējams, nepopulārs viedoklis. Tieši KK ar Kristapu Valteru iesāka to sērgu ar frizūrām, naktsklubiem un kazino. Un, spriežot no intervijām, to nav sapratis.
Lai nu kāds, bet paskaties uz viņa [Kambala] sniegumu un PAŠATDEVI UZ LAUKUMA.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:49, pirms 15 gadiem
Vismaz Šauļos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:50, pirms 15 gadiem
Royal rakstīja: pēc tava teiktā izklausās, ka NBA tikai tādi klauni spēlē, bet īstie meistari būs EČ Dirkam nebija daudz labāka komanda 2003 laikam kad Vācija sudrabu paņēma EČ
Kādi vēl tur klauni, atceros kā man te viens āksts vārdā Žanis Vimba ar putām uz lūpām mēģināja iestāstīt, ka Spānija uzvarēs Pekinā, muļķis, redz ka eiropas meistariem bija par īsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:51, pirms 15 gadiem
Cartman rakstīja: Nu ko, būs jāuzlec krietni virs *irsas, bez KV un KK būs pašvaki
O Jā be KV ir pat lielākas izredzes uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:52, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Nezinu kādam mazohistam ir jābūt lai savu laiku, skatoties spēles, veltītu tam, lai redzētu, kā patriotiskie jaunie puikas zaudē ar -25 vidēji ! Bet viņi ir mērķtiecīgi ! tas visu atsver...
man pie dir.sas, kaut vinji tur heroiinu vēnā dur treniņos, galvenais, ka viņi var parādīt cienīgu spēli pret pasaulē labākajām komandām, gadījās paklupt pret Portugāli, bet hokeja izlasei pret itāliju arī daži gadi atpakaļ sanāca paklupt, tāpat arī 2006. OS pret Kazahiem izšķirošajā spēlē. tur traģēdiju necēla.
Es skatos, vismaz kā viņi ceturtdaļas turās līdzīgi un ir intriga līdz beigām, nevis jau ar šiem sāc skatīties, pret izraēlu, kas it kā nomiāli vājākā no visām tām komandām ir grupā, izņemot Latviju. kā sākums ir 4:18..tad uzreiz jau gribas izslēgt.
Tā gribas atkal redzēt Kambalu, Biedriņu, Janičenoku, Šķēli, visu viņus, tepat Lietuvā, 3ešo reizi viņi toč tā nepakluptu, es tam ticu.
Ādolfs šogad arī normāli spridzina, būtu neslikts palīgs izlasei.

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:52, pirms 15 gadiem
Lasot leišu portālā, leišiem tādas pesimistiskas prognozes par šo čempi un tikšanu uz Londonu!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:52, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: katra zinja es nebuveju gaisa pilis! pedejo megjinaju buvet 2009 gada.. sabruka.. ta nafig sevi mānīt..


es ljooti labprat gribetu lai šajā izlase nespele ne Biedrins, ne Kambala, ne brali Valteri..

es gribu lai spele tur tie džeki kas izcinija tiesibas (jaa tieši basketbolisti to izdarija ne funkcionari, jo ja mes nebutu uzvarejushi Italiju un Somiju tad mes speletu kvalifikacija).. ne vissi protams bet tomēr.. + Janičenoks un Blums.. Ok Kambala vel ja viņš sūdus netaisiis.. bet bez Sviedriņiem un Valteriem..
Vajag Biedriņu un arī pārējos labākos (KV tāpat jau sen pateicis, ka nespēlēs), vai arī vēlies šo čempi atstāt pieredzes gūšanai un braukt mājās ar 0-5?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:53, pirms 15 gadiem
Idaho rakstīja: Tālu jau arī nebija.
Kurā brīdī?

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:53, pirms 15 gadiem
ko te par grupu var naudeet... labi, ka vispaar speeleejam cempii!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:53, pirms 15 gadiem
Synco rakstīja: Lasot leišu portālā, leišiem tādas pesimistiskas prognozes par šo čempi un tikšanu uz Londonu!
tas laikam baltiešiem raksturīgi būt tik negatīviem un pesimistiskiem.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-30 21:53, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Biedriņš nebūš viena iemesla dēļ - jaundzimušais bērns to neļaus, tāpat arī Eiropā sagatavoties NBA sezonai nevar, var visu tikai sačakarēt (paskatamies, cik draņķīga sanāca pagājusī sezona).
Beidz AB savās brīvajās vasarās gatavojās klubos un tagad mēs redzam, ko viņš rāda. Individuāli viņš nav spējīgs sagatavoties.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:55, pirms 15 gadiem
Latviešiem ir diezgan raksturīgi neiziet no "vieglajām grupām", tā kā labi vien ir- jaunajiem bus pieredze un mērauklas :S

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:56, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Lai nu kāds, bet paskaties uz viņa [Kambala] sniegumu un PAŠATDEVI UZ LAUKUMA.
Par to nešaubos, bet īpatnējā sakritība ir tāda, ka tas parasti notiek viņa klubā, bet ne izlasē. Droši vien būs cilvēki, kas uzskata, ka iešaut vācietim ar elkoni pa zobiem pēc spēles liecina par pašatdevi bet vēlreiz: tieši šamais ieviesa izlasē to matu balināšanu, krāsošanu zaļu un dzīšanu uz nulli pēc uzvarām. Un pēc uzvarām pār tāpat ņemamiem pretiniekiem. NBA valodā šādus spēlētājus ar TĀDU ego sauc par komandas "cancer".

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:56, pirms 15 gadiem
Synco rakstīja: Lasot leišu portālā, leišiem tādas pesimistiskas prognozes par šo čempi un tikšanu uz Londonu!
Grupa viņiem, protams, samaga, bet leiši šobrīd labā kondīcijā un kaujasspējīgu 12 cilvēku sastāvu nokomplektēs nepamirkšķinot aci.

Kā mums tas izdosies nezinu?...

     [+] [-]

, 2011-01-30 21:56, pirms 15 gadiem
Radzinsh rakstīja: nu un ,ko tu ar to gribeji pateikt???
tikai tagad nestāsti ka piemēram Vācijas izlase ar Dirku ir tik pat stipra, un vēl nesāc muldēt to veco sagrabējušo teicienu, ka nespēlē jau uzvārdi!
Ja būs visi labākie, mums vairāk vai mazāk 0-5

  +3 [+] [-]

, 2011-01-30 21:56, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Nezinu kādam mazohistam ir jābūt lai savu laiku, skatoties spēles, veltītu tam, lai redzētu, kā patriotiskie jaunie puikas zaudē ar -25 vidēji ! Bet viņi ir mērķtiecīgi ! tas visu atsver...
man pie dir.sas, kaut vinji tur heroiinu vēnā dur treniņos, galvenais, ka viņi var parādīt cienīgu spēli pret pasaulē labākajām komandām, gadījās paklupt pret Portugāli, bet hokeja izlasei pret itāliju arī daži gadi atpakaļ sanāca paklupt, tāpat arī 2006. OS pret Kazahiem izšķirošajā spēlē. tur traģēdiju necēla.
Es skatos, vismaz kā viņi ceturtdaļas turās līdzīgi un ir intriga līdz beigām, nevis jau ar šiem sāc skatīties, pret izraēlu, kas it kā nomiāli vājākā no visām tām komandām ir grupā, izņemot Latviju. kā sākums ir 4:18..tad uzreiz jau gribas izslēgt.
Tā gribas atkal redzēt Kambalu, Biedriņu, Janičenoku, Šķēli, visu viņus, tepat Lietuvā, 3ešo reizi viņi toč tā nepakluptu, es tam ticu.
Tur tā lieta,es vispār īsti nesaprotu ko te daudzi ir tādi baigi "aizvainoti",baigas ļaunums tika nodarīts Diezgan stulbi tas viss ir ...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:57, pirms 15 gadiem
Žīdi, Fīreri un Musolini stabili jāņem, pret pārējiem jānovēl veiksme!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 21:57, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Par to nešaubos, bet īpatnējā sakritība ir tāda, ka tas parasti notiek viņa klubā, bet ne izlasē. Droši vien būs cilvēki, kas uzskata, ka iešaut vācietim ar elkoni pa zobiem pēc spēles liecina par pašatdevi bet vēlreiz: tieši šamais ieviesa izlasē to matu balināšanu, krāsošanu zaļu un dzīšanu uz nulli pēc uzvarām. Un pēc uzvarām pār tāpat ņemamiem pretiniekiem. NBA valodā šādus spēlētājus ar TĀDU ego sauc par komandas "cancer".
Lasot tavus tekstus, no vienas puses jāpiekrīt, bet neesot tur visur iekšā tu nevari arī tik pārliecināti spriest.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 21:58, pirms 15 gadiem
moca825 rakstīja: Žīdi, Fīreri un Musolini stabili jāņem, pret pārējiem jānovēl veiksme!
Žīdi stabili jāņem? žīdus nevar tā vnk paņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: chubaki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:01, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Lasot tavus tekstus, no vienas puses jāpiekrīt, bet neesot tur visur iekšā tu nevari arī tik pārliecināti spriest.
A kur Tu rāvi, ka zināmā mērā tur neesmu iekšā? Diemžēl, personīgi pazīstu tur vairākus no vēsturiskā LV treneru korpusa ar AK priekšgalā un arī uzturu kontaktus ikdienā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:01, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: 1.Blums
2.Janichenoks
3.Kuksiks
4.Kambis
5.Berziņš
AB ar grafu uz maiņu mazajiem shele un strelnieks!
Zīlēt jau mēs varam,bet kā būs? tad arī redzēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:02, pirms 15 gadiem
Vedējtēvs rakstīja: tad jau LETA kļūdās
nē, nekļūdās gan; es arī domāju, ka pa sviestu, bet saliekot kopā tagadējo info zem:
FIBA Europe
un info par spēļu kalendāru zem:
EuroBasket 2011
mēs redzam, ka LV ir B4, līdz ar to spēles šādas:
31.08. LV-Francija
01.09. LV-Serbija
02.09. LV-Itālija
04.09. LV-Izraēla
05.09. LV-Vācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:07, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Par to nešaubos, bet īpatnējā sakritība ir tāda, ka tas parasti notiek viņa klubā, bet ne izlasē. Droši vien būs cilvēki, kas uzskata, ka iešaut vācietim ar elkoni pa zobiem pēc spēles liecina par pašatdevi bet vēlreiz: tieši šamais ieviesa izlasē to matu balināšanu, krāsošanu zaļu un dzīšanu uz nulli pēc uzvarām. Un pēc uzvarām pār tāpat ņemamiem pretiniekiem. NBA valodā šādus spēlētājus ar TĀDU ego sauc par komandas "cancer".
''Droši vien būs cilvēki, kas uzskata, ka iešaut vācietim ar elkoni pa zobiem pēc spēles liecina par pašatdevi '' - pie tiem es nepiederu.
Jā, tā iedošana pa žokli vācietim bija lielākais stulbums.
Man liekas, ka uz nullīti izlase nodzina tikai pēc uzvaras pār LT 2001.
Ja spēlētājs parāda labu spēli, tad man vienalga, ko viņš dara ārpus laukuma, protams, neko krimināli sodāmu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:07, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ādolfs šogad arī normāli spridzina, būtu neslikts palīgs izlasei.
Tur jau tā lieta, ka spridzina! Spēlēt vajag! Te daudz aprunā Vāciju, bet, ja kas, viņiem izlasē savu darbiņu padara arī spēlētāji no trešās līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:07, pirms 15 gadiem
Kāda starpība kurā grupā paliek pēdējā vietā ?!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:08, pirms 15 gadiem
nu jaasaka, ka ir dimbaa. ja izciiniis kaadu uzvaru buus labi. kaut gan veesturiski njemot, mees ar shitaam visaam komandaam iznjemot sebus esam ciiniijushies. bet reaali visas ir lielvalstis, kuraam visaam ir laba paarstaavnieciiba nba, izraeela no comment, ja vinji savaaks labakos sastaavus, buus riktiigi dimbaa. bet varam tachu paasteigt un labi nospeeleet?
teoreetiski visus varam uzvilkt. taa kaa jaaskataas, jaadomaa, kaa ar katru speeleet un kaa vinjus uzveikt. naaves grupa. kas no sejienes izies, domaaju, vareetu arii medaaljus kaart kaklaa.

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:08, pirms 15 gadiem
skotijs rakstīja: nē, nekļūdās gan; es arī domāju, ka pa sviestu, bet saliekot kopā tagadējo info zem:
FIBA Europe
un info par spēļu kalendāru zem:
EuroBasket 2011
mēs redzam, ka LV ir B4, līdz ar to spēles šādas:
31.08. LV-Francija
01.09. LV-Serbija
02.09. LV-Itālija
04.09. LV-Izraēla
05.09. LV-Vācija
es skatījos uzreiz pēc izlozes rezultātiem fiba mājas lapā, tātad... tnx ka ieliki atjaunoto versiju

  -2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:08, pirms 15 gadiem
būs jāmēģina apsteigt Izraēla un Vācija

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:09, pirms 15 gadiem
Shauljos ir buuts uz BBL Final Four Laba halle, riktiigi smuka no aarpuses un iekshaa ar ir viss ok Pati pilseeta ar normala un arii kempingi labi nu vismaz tajaa kuraa mees palikaam Nu ko laikam jau buus jameklee iespeeja braukt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:09, pirms 15 gadiem
Normāla izloze. Ļoti laba skola jaunajiem un pakasīs pārsvarā pieklājīgām komandām ar vārdu. Labāk zāģi šādiem pretiniekiem, nekā Gruzīniem, Ukraiņiem, Poļiem utt. Šis EČ letiņiem tāpat bija jānoraksta uz "paaudžu maiņu". Galvenais lai nākotnes vārdā iztur solījumus un nesāk "vilkt" atpakaļ uz izlasi Kr. Valteru un līdzīgus deģenerātus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:11, pirms 15 gadiem
TA PIZDU NESAPROTU TOS CILVEEKUS, KAS TE NAAK UN RAKSTA KOMENTAARUS CIK LATVIJAS IZLASE IR SUUDIIGA UN KAA MEES VISIEM KAASIIM?/?

PASHIEM NEAPNIIK KRETIINI?

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:12, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tak nepievērs tam klaunam uzmanību! kaut kāds norāvies suns no ķēdes izskatās
nu skumjšs cilvēciņš tu esi, ja par katru cenu centies tik ieriebt kādam cilvēkam. Gan jau ar savu dzīvi lepoties arī nevari, skolā draugu maz, vecāki naļiku nedod, meiteni dabūjis gan jau savos tīņa gados arī nekad neesi. To spriežu pēc taviem skumjajiem uzmanību alkstošajiem komentāriem.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:12, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ādolfs šogad arī normāli spridzina, būtu neslikts palīgs izlasei.
Kamēr Kv spridzinās presē un draugos tā kā tikai viņš prot, viņam vieta izlasē nedrīkstētu būt. Vēl jo vairāk tāpēc, ka viņš pats to negrib. Vienalga cik viņš tur Spānijā samet. Un Kambala: ja cilvēkam nav tik daudz saprāta, lai pārbaudes spēlē neizlīstu uz laukuma boksa cimdos (vienalga, ko PR menedžeri saka), tad arī nav vietas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:12, pirms 15 gadiem
Nu nav te gudri ko spriest, viss ir atkariigs ar kaadu sastaavu brauksim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:13, pirms 15 gadiem
Beidzot tos Žīdus vajadzētu apspēlēt..,pārējais Pohu...j..!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:14, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Moš paši spēlētāji palasa komentāros, ko publika saka, un moš pārdomās, ja vairums būs par to, lai spēlē 2009.gada sastāvs, + Kuksiks, Strēlnieks, Bertāns !
Ja būtu šis saastāvs,cilvēki arī ietu uz arēnu un maksātu,gluži kā pret Lietuvas izlasi pārbaudes spēlē...

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:15, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pedejais vacietis ir LU docents, starp citu, tā kā tu te galīgi garām nošāvi. Ir tas gods pazīt. Ceru, ka neapvainojies, Pedejais vacieti, ka šo izpaudu?
pat nepasmaidiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:15, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: ''Droši vien būs cilvēki, kas uzskata, ka iešaut vācietim ar elkoni pa zobiem pēc spēles liecina par pašatdevi '' - pie tiem es nepiederu.
Jā, tā iedošana pa žokli vācietim bija lielākais stulbums.
Man liekas, ka uz nullīti izlase nodzina tikai pēc uzvaras pār LT 2001.
Ja spēlētājs parāda labu spēli, tad man vienalga, ko viņš dara ārpus laukuma, protams, neko krimināli sodāmu.
man arī principā vienalga, kas notiek ārpus laukuma. Tikai šis viss jau sen vairs nav ārpus laukuma, jo ietekmē treniņu procesu un komandas attieksmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-30 22:17, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Negribu, lai spēlē 2009.gada sastāvs. Lai tak spēlē tie, kas izcīnīja to vietu uz EČ.
ko vinji izciinija? halavu Riigaa pret Italiju un divas uzvaras pret krietni vaajaako Somiju? Te man taa liekas, ka bez variantiem vajag piesaistiit taadus kaa Janichenoks, Skjele (atkariibaa kaada sportiskaa formaa buus), Beerzinju utt... Bez vinjiem ir pilniigi chau un kaa veel var teikt, kak buus pieredze jaunajiem, ko tas dos skatiitaajiem kas tur aizbrauks, lai vnk redzeetu kaa uz pieredzes reekjina pagruuzham speeles. Sastaavaa jabuut speletajiem gan no 2009. gada rudens, gan no izlases, kas ciinijas kvalikaacijaa!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-30 22:18, pirms 15 gadiem
janchyx rakstīja: ko vinji izciinija? halavu Riigaa pret Italiju un divas uzvaras pret krietni vaajaako Somiju? Te man taa liekas, ka bez variantiem vajag piesaistiit taadus kaa Janichenoks, Skjele (atkariibaa kaada sportiskaa formaa buus), Beerzinju utt... Bez vinjiem ir pilniigi chau un kaa veel var teikt, kak buus pieredze jaunajiem, ko tas dos skatiitaajiem kas tur aizbrauks, lai vnk redzeetu kaa uz pieredzes reekjina pagruuzham speeles. Sastaavaa jabuut speletajiem gan no 2009. gada rudens, gan no izlases, kas ciinijas kvalikaacijaa!
Saprātīgi un loģiski Ā un ja nemaldos,tad pateicoties jaunajam reglamentam mēs tikām uz EČ , ja maldos labojiet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:25, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Novēlu jauku iekārtošanos augusta beigās pie TV, lai redzētu, kā mērķtiecīgie, pieklājīgie, tie, kas vispār nelieto alkoholu, lai gan jau bija neliels skandāls jau ar šiem jaunajiem - Kuksiks ap 4 rītā vecrīgā kvalifikācijas cikla laikā, karoč, lai redzētu, kā viņi gūst pieredzi. Super, Tu laikam esi tērauda vecis, kuram būs pilnīgi vienalga, ka tiešām mūs vazās pa laukumu, bet Tu tik sēdēsi ar aliņu rokā un ar kolēģiem apspriedīsi, re kā jaunie cīnās, prieks skatīties, šobrīd tikai - 14 pēc puslaika....
Tu kaut ko dziļi nesaproti. Ir tomēr atšķirība vai cilvēks jauc darbu ar izklaidi vai izklaidējas pieņemami un pēc tam ir uz strīpas. Pēc tās Kuksika skolas, ko viņš ir izgājis ASV vispār nav iespējams viņu ielikt vienā teikumā ar pārējiem Vecrīgas regulārajiem apmeklētājiem.

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:26, pirms 15 gadiem
kruti, basītī kārtējo reizi būs auzas - moška sūtam U-18, U-20 pieredzes krāšanai un pie reizes būs attaisnojums auzām..

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:26, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Tu kaut ko dziļi nesaproti. Ir tomēr atšķirība vai cilvēks jauc darbu ar izklaidi vai izklaidējas pieņemami un pēc tam ir uz strīpas. Pēc tās Kuksika skolas, ko viņš ir izgājis ASV vispār nav iespējams viņu ielikt vienā teikumā ar pārējiem Vecrīgas regulārajiem apmeklētājiem.
bet tu vēlies teikt, ka kāds no izlases spēlētājiem sevi neatdeva treniņos par 100% ?

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:27, pirms 15 gadiem
essia rakstīja: kruti, basītī kārtējo reizi būs auzas - moška sūtam U-18, U-20 pieredzes krāšanai un pie reizes būs attaisnojums auzām..
varbūt aizver savu muti?

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:27, pirms 15 gadiem
runaajot par sastaavu, jaaspeelee ir tiem kas to veealas un maak.
nedomaaju, ka 2009 gada sastaavs naakamgad buutu kaut kads geniaalais variants.
esam maza valsts un nevaram atlauties, lai labaakie nespeelee izlasee. bet ar nosaciijumu, ka vinji speelee un grib to dariit.
es domaaju reaalaakie kandidaati -
blums, strelnieks, kuksiks, janichenoks, skele, jurevicus, berzins, kambala, biedrins, zakis, a strelnieks, un gulbis vai bankevics.
p.s. skelem tiek dots avanss, tomeer ceru, ka spees sanemties.... varbuut kaut kur var atrast bertaanam vietu piem. mainot vinju ar jurevicu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:29, pirms 15 gadiem
valdemaars rakstīja: runaajot par sastaavu, jaaspeelee ir tiem kas to veealas un maak.
nedomaaju, ka 2009 gada sastaavs naakamgad buutu kaut kads geniaalais variants.
esam maza valsts un nevaram atlauties, lai labaakie nespeelee izlasee. bet ar nosaciijumu, ka vinji speelee un grib to dariit.
es domaaju reaalaakie kandidaati -
blums, strelnieks, kuksiks, janichenoks, skele, jurevicus, berzins, kambala, biedrins, zakis, a strelnieks, un gulbis vai bankevics.
p.s. skelem tiek dots avanss, tomeer ceru, ka spees sanemties.... varbuut kaut kur var atrast bertaanam vietu piem. mainot vinju ar jurevicu.
Gulbis? Es tev uzriez varu pateikt, ka Freimanis būs izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:30, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Kuksiks tak picu aizgāja paēst, kāds alkohols
Ja nu vienīgi kvasiņu paņēma 0,5 grādīgo.

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:30, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Gulbis? Es tev uzriez varu pateikt, ka Freimanis būs izlasē.
paskaties uz Freimja statiem un minūtēm. Nekas iepriecinošs. Par garajiem visticamāk tik izlemts pirms paša čempja.

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:30, pirms 15 gadiem
Nu neteikšu, ka laba grupa
Protams, D grupa vienk totāli vājāka par citām..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:30, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Ja nu vienīgi kvasiņu paņēma 0,5 grādīgo.
Ulmaņa kvass

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:31, pirms 15 gadiem
Ne no viena groza nav labākais pretinieks Varēja būt vēl sliktāk, bet tomēr sūdīgs rezultāts

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:32, pirms 15 gadiem
nāves grupa

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:32, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāda starpība? pirmā vasara un jau bija kkas par ko dzeltenajiem uzrakstīt, ar to jau pietiek.
Cik reizes esmu rakstījis, kā iemaldījos brocēnos pirtī, kur Zaķis aizlējis acis ar slapjiem matiem repera drēbēs baigi blatoja, kāds viņš monstrs basketbolāa....pretīgi bija.
Nešaubos, ka tā ir taisnība. bet labā ziņa no visa šī izlases skandāla ir tāda, ka latiņa beidzot ir pacelta augstāk un, ja Zaķis to vēlreiz izdarīs, tad visdrīzāk lidos gan no izlases, gan kluba.

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:32, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: paskaties uz Freimja statiem un minūtēm. Nekas iepriecinošs. Par garajiem visticamāk tik izlemts pirms paša čempja.
Ja, nebūs AB vai KK Freimanis būs izlasē. Bet, ko tu ieteiktu ņemt? Grafs? Diezgan bāls... Zaķis? Kad viņš pēdējo reiz spēlēja? Veselovs? NEXT! Meiers? Jauns, kandidātos tikai.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:32, pirms 15 gadiem
Alen rakstīja: Nu ja godīgi baigi paveicies ar grupu!!! Visi pretinieki ņemami izņemot Serbiju!
Ar Biedriņu, KAmbalu un Co vaarbūt ņemami.. bet ne jau ar junioru un atkritēju izlasi, kas palikusi tgd..

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:33, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: bet tu vēlies teikt, ka kāds no izlases spēlētājiem sevi neatdeva treniņos par 100% ?
Vai par to pēc visas šīs epopejas vēl ir kādas šaubas? Tur jau dažs labs ne tikai neizlika sevi treniņos, bet pat izvēlējās uz kuriem nākt un uz kuriem nē...

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:34, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Ar Biedriņu, KAmbalu un Co vaarbūt ņemami.. bet ne jau ar junioru un atkritēju izlasi, kas palikusi tgd..
Jā,man arī labāk patīk tusētāju izlase,bet nevajag jau ieslīkt galējībās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-30 22:35, pirms 15 gadiem
Gaidu speeli Krievija Gruzija vareetu sakauties gan laukumaa gan fani

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:37, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Vai par to pēc visas šīs epopejas vēl ir kādas šaubas? Tur jau dažs labs ne tikai neizlika sevi treniņos, bet pat izvēlējās uz kuriem nākt un uz kuriem nē...
lūdzu, vari pateikt konkrēti, kuri spēlētāji tie bija? Bet nu tādi, kas regulāri nāca uz treniņiem iešanas pēc.

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:38, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Vai par to pēc visas šīs epopejas vēl ir kādas šaubas? Tur jau dažs labs ne tikai neizlika sevi treniņos, bet pat izvēlējās uz kuriem nākt un uz kuriem nē...
Jā,tu biji klāt un redzēji kā viņi trenējās un mērīji atdevi procentos ar kādu mēraparātu

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:39, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Izlasei ir jādabū KV, savādāk neies tik laba saspēle, tak zinām, cik viegli KV var pataisīt mūsu centrus un arī forwardus par labākajiem
Nu nebūs KV. kad Overtaimā viņam prasīja, ko viņš darītu, ja diskābeli tagad atceltu un viņš varētu spēlēt, Kristaps atbildēja, ka viņš to grib izciest līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:41, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Jā,tu biji klāt un redzēji kā viņi trenējās un mērīji atdevi procentos ar kādu mēraparātu
Ak Dievs! neierašanās uz treniņu laikam tagad konstatējama ar tikai Tev zināmu mēraparātu

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:42, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Ak Dievs! neierašanās uz treniņu laikam tagad konstatējama ar tikai Tev zināmu mēraparātu
Trenēties un neierasties uz treniņu ir divas dažādas lietas

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:45, pirms 15 gadiem
latvija pakers 1 pleki

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:45, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tam nav nozīmes, Strēlnieks vai Bankevics varēs dzert cik grib kkur Ventspilī, viņus neviens paparaci nemedī, jo tie nav interesanti cilvēki dzeltenās preses lasītājiem. Interesanti ir visi Valteri utt, kuru izsekošana un nomelnošana ir pasūtīta no Ventspils stipendiāta puses - Hūtes kunga. Līdz ar to, viņi visi iet kopā Šķēle, Valteri visi savas bērnības draugi loģiski, ka kopā izklaidējas, un līdz, ko seko Valteriem, tad pieķers arī Šķēli un pārējos, kas ar viņiem kopā, tā tas aizgāja pa'ķēdītei. Loģiski, ka Cojotos neredzēsi, Strēlnieku, vai Artūru Bērziņu, kas pa Ventspili dzīvojas. Valteriem Šķēlēm tur ir bērnības draugi, paziņas, kam klubi pieder, līdz ar to viņi iet pie draugiem un izklaidējas, neredzu nekā nosodāma.
doma, ko vēlos pateikt, ka šie "jaunajiem" fotogrāfi tā neskrien un neskries pakaļ, jo nav, kas to pasūta.
katrs nokļūst dzeltenajā presē tieši tik lielā mērā kā pats to vēlas un pieļauj. ja Strēlnieks piekakās kāda dušu vai braukalēs uz jahtas ar gumijas sievieti padusē kopā ar arhibīskapa meitu: tici man nokļūs avīzēs jau nākamajā dienā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:46, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Trenēties un neierasties uz treniņu ir divas dažādas lietas
Top Tu paskaidro savā skolā vai augstskolā, kad nobastu lekciju LOL!

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:47, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tam nav nozīmes, Strēlnieks vai Bankevics varēs dzert cik grib kkur Ventspilī, viņus neviens paparaci nemedī, jo tie nav interesanti cilvēki dzeltenās preses lasītājiem. Interesanti ir visi Valteri utt, kuru izsekošana un nomelnošana ir pasūtīta no Ventspils stipendiāta puses - Hūtes kunga. Līdz ar to, viņi visi iet kopā Šķēle, Valteri visi savas bērnības draugi loģiski, ka kopā izklaidējas, un līdz, ko seko Valteriem, tad pieķers arī Šķēli un pārējos, kas ar viņiem kopā, tā tas aizgāja pa'ķēdītei. Loģiski, ka Cojotos neredzēsi, Strēlnieku, vai Artūru Bērziņu, kas pa Ventspili dzīvojas. Valteriem Šķēlēm tur ir bērnības draugi, paziņas, kam klubi pieder, līdz ar to viņi iet pie draugiem un izklaidējas, neredzu nekā nosodāma.
doma, ko vēlos pateikt, ka šie "jaunajiem" fotogrāfi tā neskrien un neskries pakaļ, jo nav, kas to pasūta.
Tas pats bija Turcijā,Kambala gribēja satikties ar savu veco komandas biedru un draugu,arī neredzu neko nosodāmu,protams tamdēļ viņus uzskata ar dzērājiem utt,kas tiešām ir ļoti stulbi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:47, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Izlasei ir jādabū KV, savādāk neies tik laba saspēle, tak zinām, cik viegli KV var pataisīt mūsu centrus un arī forwardus par labākajiem, piemēram, Kaspars Kambala tika apgādāts ar bumbām zem groza, Krauliņa laikā, kas viņam tās atdeva? līdz ko izlasē nebija KV, tā Kambim nevarēja, negribēja, nevarēja, neprata atdot piespēli uz groza apakšu, kas bija tā lieliskā gada un panākuma kaldinājums, atceramies, SA karikatūru, kur Kambis cirpa aitiņas tad KV faktors pārbaudes spēlēs,kur Cipa ( Cipruss) bija rezultatīvākais izlases vīrs!!! atceraties?! tieši tā, viens no vai pat rezultatīvākais, un lai arī pretinieki nebija baigie monstri, tik un tā, KV iet cauri, paņem uz sevīm C- Kaspars brīvs un danks ir gatavs!
Blūms kā saspēlnieks? tak klubā liekas,ka uzspēlē par 2ro, cik esmu redzējis. nu iedod arī bumbu kā 1majam.
Krauliņa laikaa Miglienieks devaa piespelees gan Kambim, gan Bagijam! Shtelmahers un Valeiko veel bet nejau KV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:50, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Domāju, ka starp Krieviju un Gruziju konflikts jau sen ir atrisināts, sekojiet līdz politiskajiem notikumiem. Vēl "gāzes karu" starp Ukrainu un Krieviju atceraties.
Paldies ka atgaadinaaji

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:50, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Top Tu paskaidro savā skolā vai augstskolā, kad nobastu lekciju LOL!
Tas jau viss tiek labi paskaidrots un galvenais,ka strādā

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:51, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tu nosodi cilvēkus, kas izklaidējas? Kas to māk darīt ? Tu domā, ka to trīni, ko ielika Jagla pēdējās sekundēs un tie divi Kalves garām aizmestie sodi, bija šo izklaižu dēļ, un dēļ, tā mēs netikām tālāk.

p.s. Par dušu piedir.šanu, kur vispār šīs stulbās baumas ir radušās ? kkā esmu izlasījis atskaiti, bet nekā tāda tur nebija...aizlaist jau kkādu pīli jau nav problēmas, re kā visiem paliek atmiņā un tic...
par dušām - tas bija bimbabola izgudrojums, kuru dau.ņi no vipi.lv sludināja tālāk ar tekstiem ''pat klīstot tādi briesmu stāsti, ka esot dušas klausule pied.irsta''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 22:52, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tu nosodi cilvēkus, kas izklaidējas? Kas to māk darīt ? Tu domā, ka to trīni, ko ielika Jagla pēdējās sekundēs un tie divi Kalves garām aizmestie sodi, bija šo izklaižu dēļ, un dēļ, tā mēs netikām tālāk.

p.s. Par dušu piedir.šanu, kur vispār šīs stulbās baumas ir radušās ? kkā esmu izlasījis atskaiti, bet nekā tāda tur nebija...aizlaist jau kkādu pīli jau nav problēmas, re kā visiem paliek atmiņā un tic...
Ai,vispār tas viss ar to cipa "dzeršanu" tikai pierādija,ka mēs visi esam cilvēki!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-30 22:52, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: tā arī bija taisnība!
tu esi vesels? kāda tev taisnība? aizej paelpo svaigu gaisu labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:52, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tu nosodi cilvēkus, kas izklaidējas? Kas to māk darīt ? Tu domā, ka to trīni, ko ielika Jagla pēdējās sekundēs un tie divi Kalves garām aizmestie sodi, bija šo izklaižu dēļ, un dēļ, tā mēs netikām tālāk.

p.s. Par dušu piedir.šanu, kur vispār šīs stulbās baumas ir radušās ? kkā esmu izlasījis atskaiti, bet nekā tāda tur nebija...aizlaist jau kkādu pīli jau nav problēmas, re kā visiem paliek atmiņā un tic...
No tās pēdējās minūtes man vairāk "patika" kā saksrējās Valterēns ar Janičenoku. Tiešām labi pastrādāts treniņos Plus vēl janičenoka sods pie pretinieku groza, jo tīms nebija parūpējies precizēt ar cik tad jāuzvar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:55, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: No tās pēdējās minūtes man vairāk "patika" kā saksrējās Valterēns ar Janičenoku. Tiešām labi pastrādāts treniņos Plus vēl janičenoka sods pie pretinieku groza, jo tīms nebija parūpējies precizēt ar cik tad jāuzvar.
Atradi arī baigo "piemēru" ,ka saskrējās,tad jau ko teikt par hokeju,par Dinamo,spēles gaitā tas var notikt,tad jau laikam sanāk,ka DR arī baigie kodēji?

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:56, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Kaspar Berzin necepies! Tas bija sen, kam negadās apkakāties dušā!
tu tiešām neesi normāls. Atvaino.

     [+] [-]

, 2011-01-30 22:56, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Atradi arī baigo "piemēru" ,ka saskrējās,tad jau ko teikt par hokeju,par Dinamo spēles gaitā tas var notikt,tad jau laikam sanāk,ka DR arī baigie kodēji?
Domaa ne, aceries vecriigu un Masallski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:00, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Atradi arī baigo "piemēru" ,ka saskrējās,tad jau ko teikt par hokeju,par Dinamo,spēles gaitā tas var notikt,tad jau laikam sanāk,ka DR arī baigie kodēji?
Tu laikam nesaparti: Janičenoks lika bloku un Valterēns savā haortiskajā driblā, meklējot 3p metienu, uzskrēja viņam virsū. Tā nebija sagadīšanās, bet skaidra nezināšana, ko darīt. nekādas līdzības ar piesaukto hokeja piemēru.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:00, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: vesels viens gadījums! pa n-tiem gadiem..
VISI ATPŪŠAS!!! VISI. Vai hokejists, vai basketbolists, vai futbolists. To paši hokejisti vnm ir teikuši, ka arī viņiem patīk pēc spēlēm aiziet uz kādu krogu utt. bet paparazi pelna jau tikai uz vieniem un tiem pašiem kadriem.

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:01, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: vesels viens gadījums! pa n-tiem gadiem..
Vestkotam veel tiesa buus par avaariju utt

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:01, pirms 15 gadiem
bus pedeja sava grupa visio zagi un smaga forma

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:01, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: protams ka vinji dzer šņabi, bet viņi ievero Krauliņa slaveno teicienu.. par to ka jaazin kur Tu dzer, kad Tu dzer un ar ko Tu dzer.. kka taa bija.. nav jau vinji nekadi svetie puikas.. vienkarashi zimeties vinjiem nepatiik.. arī ģimenes viņiem ir lielākai daļai.. basketbolistiem (kodeejiem) ari ir gjimenes.. kas ir jau izjukushas vai tulin izjuks..
Tādā gadījumā neredzu starpību starp regulāro "KHL" sezonu un pārbaudes turnīru... Un vaitad tagad tas ir nosodāmi,ja tev nav sievas ,vai ģimenes?

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:03, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Tu laikam nesaparti: Janičenoks lika bloku un Valterēns savā haortiskajā driblā, meklējot 3p metienu, uzskrēja viņam virsū. Tā nebija sagadīšanās, bet skaidra nezināšana, ko darīt. nekādas līdzības ar piesaukto hokeja piemēru.
Nē,tā ir vienkārša kļūda,nav te nekāda sakara ar nezināšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:04, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tīms vai huin/ja ar nolikumu ? ja interesētu basis, tad būtu redzējis raidījumu, kur Buļs visu izskaidroja, tur nebija Latvijas vaina. Bet tam nav nozīmes, jo Kalve, ja būtu kaut vienu sodu iemetis, mēs būtu tālāk. Viņu neviens nekritizē, bet gan vainīgs ir tas, kas saskrējās pēdējās sekundēs. noskaties SA video, kur Janičenoks, saka, ka tur bija paredzēts kkāda sadarbība viņiem abiem, bet sanāca uzskriet virsū. Paseko arī vairāk līdzi basketbola lietām, pavēro video intervijas, palasi rakstus un tad gudri spried, nevis noskaties čempi un pēc tam to visu mūžu atkārto.
Nē nu protams, sliktiem dejotājiem tagad nolikums traucē. Un kopš kura laika tad kāds sagaida, ka kāds spēlētājs atzīs, ka uzlicis sūdīgu aizsegu (kustībā) un jātnieks bez galvas atzīs, ka tajā ieskrējis aiz muļķības? Sorry, esmu pietiekami dziļi iekš basketa, lai laistu Tavus pēdējos teikumus gar ausīm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:06, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Xz ! Nē nu jā, bija biš pa traku, paši to atzina. Bet viens iemests soda metiens, un šeit nebūtu šīs 8 lapas ar komentāriem par kodējiem. Nu nebūtu !
Protams,būtu uzvarējuši Vāciju,visi Valteri un Bērziņi varoņi būtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:08, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Xz ! Nē nu jā, bija biš pa traku, paši to atzina. Bet viens iemests soda metiens, un šeit nebūtu šīs 8 lapas ar komentāriem par kodējiem. Nu nebūtu !
Pirmo reizi tev pat piekrītu, būtu tā pēdējā spēle pret Vāciju uzvarēta ar to 9 punktu pārsvaru un no šī Balagāna kas darās ap izlasi nebūtu ne miņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:10, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Xz ! Nē nu jā, bija biš pa traku, paši to atzina. Bet viens iemests soda metiens, un šeit nebūtu šīs 8 lapas ar komentāriem par kodējiem. Nu nebūtu !
Nebūtu gan. Bet vai tas kaut ko mainītu pēc būtības? Jo ir tomēr drusku atšķirība starp to, ka Kleiza Viņas centrā apčurāja plakātu un jasinkēvičš ar cigāru zobos spaidīja kādas prostitūtas krūtis, jo pēc pāris nedēļām viņi dabūja medaļas. Mūsējie tajā pašā laikā nespēja apstāties pat čempionāta laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:12, pirms 15 gadiem
C grupā Grieķijas vietā varēja Serbiju (vai Slovēniju) ielozēt- būtu ex Dienvidslāvijas grupa!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:12, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: ja ir ģimene tad arii izturies pret vinju kaa pret ģimeni.. neviss dzeries riņķī un ziimejies pa dzelteno presi.. tapec jau taas ģimenes izjūk..


spilgts piemers.. OZO.. nu nav ko sleepties.. dēļ viņa košanas izjuka viņa ģimene.. ne jau tur vainiga Lieckalniņa vai kāda cita Kalniņa.. tikai atkarība.. malacis Sandis ka tika tam pāri, bet redz ģimeni glābt neizdevās..
Ēm īsteniba mēs nevaram zināt kāmdēl izjuka viņu ģimenes,tādēl tā ir tikai tukša muldēšana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:16, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Tas, ka tu varbūt esi kkur ap basketbola sistēmu strādājis nenozīmē, ka izpratne par basketbolu un notikumiem ap to, tev ir lielāka, vai labāka par mani neaizmirsti to. Tu esi apvainojies uz viņiem, es biju pirmajās nedēļās pēc čempja, viss laiks iet uz priekšu, tas dziedē visu. Pēc apdomāšanas un šīs vasaras kvalifikācijas es saprotu, ka tomēr man bija lielāks prieks skatīties, kā viņi līdzīgi cīnās ar grandiem. tu gribi redzēt kkādus mistiskus jaunos, kuri nav jaunie, gados Sirsniņa 26, jau vien ko izsaka. Jaunie labi ir tiaki Strēlnieks, Bertāns, Kuksiks ! Viss! no tā izlase nesanāk.
A par ko strīds? Tieši tā: jāiet uz priekšu. Un kāds sausais atlikums:

Kambala īsti negrib, Biedriņš arī. Šķēle grib, bet vai atgūs formu. Valters jaunākais turpina lekties un diezin vai ar šādu attieksmi būs palīgs. Pārējie tā kā teorētiski būtu uz strīpas. Līdz ar to ir jāstrādā ar tiem, kuri reāli var un grib , nevis jāsapņo kā varētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:18, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Ziniet kapec ar LV hokejistiem nekad nenotiek tas kas ar basketbolistiem? Tapec ka viņiem treneris ir vienā personā gan kā tēvs gan autoritāte.. Znaroks.. viņi ciena to veci.. vinji var sūdīgi nospelet, bet vinji kapajas.. gatavojoties PC vai OS nekadi ČP nav bijuši.. basketbolisti (KV, AB, AŠ, KB) vārdu "cieņa" nekad nav pazinuši..
Viss pietiks,ej gulēt,sāc jau muļķības rakstīt

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:18, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: čempionāta laikā mūsējie koda ? bļin, te nu gan es pārliecinos, ka ne sūda tu neesi tuvu basketbola virtuvei, kā tu te stāsti...
Kas nu kuram košana un izklaide Jā, durvis nededzināja, tas tiesa, bet nezinu vai tusēšana numuriņos līdz rītam īsti iekļaujas sportiskajā režīmā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:21, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: es saprotu - patiesība acīs kož..
Jā,tad jau es esmu akls ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:25, pirms 15 gadiem
Idaho rakstīja: Vecīt, tu nemaz nezini, kas notiek hokeja izlasē. Tas, ka neko neraksta, nenozīmē, ka nekas nenotiek. Būtu tam visam tuvāk, nerunātu tādā eiforijā. Esi objektīvs. Tāpat skaidrs, ka basketbols ir, bija un būs nr.1 Latvijā.
Notiek jau arī un klusums ir tikai līdz pirmajam fiasko. Šogad tāds ir iespējams, jo arī dāņiem var pazaudēt un mūsu treneris šobrīd ar Dynamo demonstrē augstākā līmeņa augstprātību un demoralizāciju vienlaikus.

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:29, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Blūms, J Strēlnieks, Dairis Bertāns, Janičenoks, Kuksiks, Jurevičus, Porziņģis, Jahovičs, Zaķis (ja atgūstas pēc smagās traumas), Bērziņš, Kambala.. viena vieta it kā brīva.. Dāvis Bertāns, Šķēle, Kalve, Freimanis, K Vecvagars ..Regulari lasu sada veida murgojumus un
brinos musu tinu domasanas procesam!Ar 5 pirmajiem nosauktajiem speletajiem ko uzvares Latvijas izlase-ja ta BUS Latvijas izlase!Kadam jabut idiotam,vai Latvijas ienaidniekam lai kaut ko tadu veletos!Lielaka dala respondentu liela un velas izlase redzet smurguli-Valteru junioru.Betvisi aizmirsusi to ka tiesi vins vainigs to punktu starpibas zaudesana Vacijas izlasei Polija!Tiesi Valters aizmeta pirmos sodinus garam saja spele,un ka tevs macija vinu novela vainu uz Kalvi speles beigas.Ja Valters, izlases veterans ,butu iemetis savus sodinus Kalve varetu drosi visus mest garam!Bet ta sanaca ka Kalve kluva Valteram par glabsanas salminu.Es visu laiku kluseju -domaju atradisies kads objektivs cilveks bet neka!JUs gudrinieki atveriet speles protokolu un paskatieties!Tur ne tikai Valtera kludas redzamas bet ari citu speletaju.Un vel gribas pateikt sekojoso-Latviesi visu savu laiku ir bijusi viensetnieki -individialisti.Kamer izlases treneris neiztaisis no izlases komandu kas domas par Latviju- ka 1918 gadakad Latvija sasita Bermontu,un speletaji domas tikai par komandas speli -Izlases nebus ne ar Biedrinu ,ne ar Kambalu.Sis izlases kandidatu sastavs vairak doma par savu izskatu izlase nevis par merkiem LATVIJAS Laba!Paris dienas atpakal palasiju leisu krepsinas majas lapu-ir ko mums macities! Saja lapa par visiem lietuviesu speletajiem visa informacija vienalga kur vins spele.Mums basketbola apskata idiota Zeltina konteksta tikai 4 speletaji spele arzemes! Latvija basketbols ir miris.Ir tikai 4 speletaji kuri mak spelet .tie ir Biedrins-kuram seviski neveicas,K.Valters kuram reklamu apmaksa faters ,bet pats ir sudos lidz ausim.Kambala un Blums.Domaju ka si parraide neatspogulo Latvijas basketbolaattistibu un ir novirzita uz atseviska kluba reklamizesanu,konkretak vefa.Ja atvainojos aizmirsu Kuksiku tinu elku.Bet no ta Kuksika kurs speleja izlase pagajoso gadu nekas nav palicis pari!Sada forma vins izlasei ir garam.


Bagijs jau teica ka uz treniņiem būs apmēram 16-17 kandidāti..


Andrim B kkad gaidams ģimenes pieaugums un lai viņs atpūšas jo viņam ši jau ir ļooti smaga sezona!! Kgan ja nu Berziņam izdodas Biedriņu pierunāt tad viss var buut.. bet tad vai nu Biedriņš vai Kambala.. jo Biedriņš nobāl uz KK fona.. to pierādija Polija 2009 gadā..

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:30, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu viņiem nav kas pasūta izsekošanu, kā tas ir Valteriem jau no deviņdesmitajiem. (MELNA HŪTE)
Jā nu, protams, viss tikai pasūtījums. Tici man, ja ālēsies tāpat kā dažs labs sportists, arī Tu bez jebkāda pasūtījuma kļūsi par dzeltenās preses varoni. tas ir vispār murgs iedomāties, ka vari izklaidēties kopā ar Luterāņu baznīcas galvas atvasi, Sončika meitu, utt. un neviens to nepamanīs . Tu vispār vari iedomāties, kas notiktu ar Stīvu Nešu, ja viņa facebook lapā būtu bildes ar to kā viņš šauj tekilas Arizonā? Toties valterēnam publiskais profils tikai no tā vien sastāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-30 23:38, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Ko nozīmē zīmēšanās ?
Piektdiena, ejam ar draugiem pa vecrīgas bāriem, klubiem, noenkurojamies radiobārā! Dejojam, še ku reku, Galviņš pilnā klapē tresī pie Pittbull mūzikas ! Domāju, jopcik, nu normāli, lai čalis mauc, tik kāpēc neviens fotogrāfs nav! Jo redz, nav kas pasūta , atgādinu vēlreiz !
dzīvoju Saldū kādreiz, tur tāds PMK klubs. Sotnieks ir no viena miestiņa, kas pie Saldus, un še ku re ku, viņš tur diezgan biežs viesis bija kopā ar Gulbi, nezinu, kāda viņiem saistība, gulbi vienreiz izmeta. Viņi jau ir tieši tie, kas ja kož tad riktīgi. Bet to neviens nav piefiksējis, domāju, ka ja arī es nofočētu un aizsūtītu, tad nepalaistu tāpat to visu.
Nu Galviņš, Sotnieks un citi vēl nav sasnieguši pietiekami augstu meistarību. Priekš tā būtu jāizvēlas uzkrītošāki apģērbu brendi, izteikti tetovējumi, geto stila frizūras un uzvedība, kā arī pa kādai sporta blondīnei pie sāniem. Visas iespējas izaugsmei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:40, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu NBA spēlētājus Tu labāk vispār varētu neiesaistīt. neskaitāmas tiesību atņemšanas, pieķeršanas mariuānas glabāšanā, seksa skandāli, izvarošanas uttt., var turpināt bezgalīgi.
Un par katru no šiem izgājieniem viņi ir saņēmuši sodus. Praktiski neviens NBA, kas iekļuvis šādā skandālā,vairs nav top spēlētājs savā komnandā. Kobe izņēmujms, bet tur tas skandāls bija baltiem diegiem šūts.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:40, pirms 15 gadiem
tani pasa portala Lietuva ari nosaukti pasi sudigakie unneperspektivakie treneri kas ir stradajusi vai vel strada Lietuva.... Tie ir Grigas,Sireika,Bagatskis,Krapikas,u.t.t.Talak jums ir tiesibasdomat pasiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:41, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Un par katru no šiem izgājieniem viņi ir saņēmuši sodus. Praktiski neviens NBA, kas iekļuvis šādā skandālā,vairs nav top spēlētājs savā komnandā. Kobe izņēmujms, bet tur tas skandāls bija baltiem diegiem šūts.
Artests starplaikos dzēra konjaku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-30 23:41, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā saka, nauda cilvēkus padara izklaidīgus ! Būs nauda tādam Strēlniekam pēc gadiem, liels līgums, Bertānam , Kuksikam un jūs dzirdēsiet tos pašus stāstus, ko par Valteriem, Šķēli utt !
Kur tad to naudu likt ? loģiski, ka cilvēki baudīs dzīvi, dēļ tā arī viņiem šis darbs - basketbols !
Nu gan Tev plašs pasaules redzējums un izpratne par ētiku. pat nožēlojami ar šādu subjektu diskutēt OFF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xZ

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:49, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Tad paskaiti arī, cik viņam bijuši DSQ un disciplinārsodi. tagad viņš Leikeros ir tikai tāpēc, ka nācis pie sajēgas.
Atskaties uz viņa karjeru,viena no,vai pat sliktākā sezona viņa karjerā 09-10 gads Lakeros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:53, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: veči,ir kāds ,kurš skatās Bos-LaL? man patīk,kā Jums?
Bet jau laikam jāiet gulēt...

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:54, pirms 15 gadiem
tīri interesanta grupa mums, visi var paņemt visus, un var būt gan zāģi, gan ļoti līdzīgas spēles. visneprognozējamākā grupa, noteikti.
A un C grupas diezgan trakas, būs lielas kaislības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:57, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: man ar rīt jāceļas, bet gribās redzēt Kobe neapturams
Bet es ceru uz Ķeltu uzvaru

     [+] [-]

, 2011-01-30 23:57, pirms 15 gadiem
A un C ir stiprākas, tā ka ir veicies ar izlozi!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 00:23, pirms 15 gadiem
Visi cepjaas par to, ka Basketbolisti dzer Hokejisti dzer! Bet kapeec taada sakritiiba, ka labi speleetaaji dzer hokejaa OZO basitii AB un Valters. Bet ne tik labi speleetaaji nedzer!
Visi dzer tikai prese raxsta par slavenaakajiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 00:30, pirms 15 gadiem
Ozo nedzer, zb degunu salauzishu ja vel par Ozo sitadu dzirdeshu, Biedrins ir dzerajs - Ozo ir nacionala personiba ko tauta miil un vins nav nekads dzerajs, kads ir Andrins, kurs ir pilnigs mutes palaidejs un nedisciplinets slinkis, tas ir attieksmes jautajums, kapec par vieniem raksta, bet par otriem nee.
Nav nekadas starpiba kada ir grupa - varam vinet Serbus un specigi zaudet Vacijai un tad atkal visi blaus ka vajakajiem zaudejam un stipros uzvarejam, tads ir sports, nav ko stulbi spriedelet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 00:46, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu pēršanos par ielozēto grupu? Mēs, ko - uz medaļām pretendējam? Mums tāds sastāvs un spēles kvalitāte, kuru liec kurā grupā gribi - pat ja D grupā mēs atrastos un ar palielām pūlēm tiktu tālāk, vienalga turpmāk būtu tikai zāģi! Tad jau labāk priecāties par spēlēm ar augstas raudzes komandām un kā allaž krist eiforijā, kad slotaskāts izšauj un mēs kādu no grandiem uzvaram. Neko vairāk es mūsu čaļiem, visu cieņu, bet neprognozēju..

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 00:48, pirms 15 gadiem
Skolfilds tic Latvijai!
ja speleetaaji labi sagatavosies un ticees saviem speekiem tad buus labi

     [+] [-]

, 2011-01-31 01:07, pirms 15 gadiem
Domāju, ka būs interesanti. Galvenokārt tādēļ, ka visiem būs ko pierādīt - gan bagijam, gan spēlētājiem, gan līdzjutējiem. Bagatskis varēs izmēģināt savas amerikas viltības, spēlētāji mēģināt atgūt līdzjutēju simpātijas, bet tie kas brauks uz šauļiem kārtīgi izbļaut balsis. Būs forši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 01:20, pirms 15 gadiem
grupaa taada stipra, bet ja ciniisies tad jau uzvarees
ar nepacietiibu gaidu septembri

     [+] [-]

, 2011-01-31 01:21, pirms 15 gadiem
un jaa jacer ka latvieshu fani buus daudz

es 100 % braukshu!

     [+] [-]

, 2011-01-31 06:41, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā saka, nauda cilvēkus padara izklaidīgus ! Būs nauda tādam Strēlniekam pēc gadiem, liels līgums, Bertānam , Kuksikam un jūs dzirdēsiet tos pašus stāstus, ko par Valteriem, Šķēli utt !
Kur tad to naudu likt ? loģiski, ka cilvēki baudīs dzīvi, dēļ tā arī viņiem šis darbs - basketbols !
var jau dzert un baudīt dzīvi arī veidā, kas negrauj paša karjeru un valsts izlasi. leišiem arī skandālu netrūkst, bet paskaties, kā Kleiza pēc visiem skandāliem izlasē spēlē!

     [+] [-]

, 2011-01-31 08:38, pirms 15 gadiem
Nekāda vaina, klātienē varēšu redzēt kvalitatīvu basketoblu

     [+] [-]

, 2011-01-31 09:27, pirms 15 gadiem
Līdz 29.augustam absolūti visi ir ņemami Tad palēnām ņemamie paliks arvien mazāk, mazāk, mazāk........... un SC sāksies skalpu ņemšana

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 09:32, pirms 15 gadiem
Patrāpijās šoreiz nāves grupa bet vat būt pat labāk ka tā. Trāpītu D grupā un sāktu jau domāt par nākamo kārtu un tā pat dabūtu pa pakaļu.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 13:04, pirms 15 gadiem
pat nezinu vai ir jega musejiem braukt? Skan jau pesimistiski bet nu paskatoties uz grupu 5 speles un uz majam! ceru ka maldos!

     [+] [-]

, 2011-01-31 13:56, pirms 15 gadiem
Ha , ta Latvijas izlase ir noburta jeb neveiksminieki muzigie?????????!!
Te viniem pedejas sekundes neveicas , te viniem ari ar izlozi neveicas!

     [+] [-]

, 2011-01-31 14:41, pirms 15 gadiem
Alen rakstīja: Nu ja godīgi baigi paveicies ar grupu!!! Visi pretinieki ņemami izņemot Serbiju!
Ja skatās tikai uz B grupu tad jā, bet ja pastās uz citām, tad var redzēt, ka varēja būt krietni labāk.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 14:59, pirms 15 gadiem
pieci zāģi un mājās!

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:13, pirms 15 gadiem
pasmagi, bet nav sliktākais variants.
Izraēlas un Itālijas vietā, varēja būt citas komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 16:34, pirms 15 gadiem
Vismaz 3 tādas, kuras būtu gandarījums pazemot