Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Blūms par neveiksmēm: "Izšķērdēt šādu potenciālu – tas ir noziegums"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Blūms par neveiksmēm: "Izšķērdēt šādu potenciālu – tas ir noziegums"
Jānis Blūms kopā ar komandas biedriem. Foto: FIBA

Latvijas basketbola valstsvienības kapteinis Jānis Blūms sarunā ar "Sporta Avīzi" paudis sašutumu par piedzīvotajām neveiksmēm pret Spāniju un Melnkalni, kas liedza mūsu basketbolistiem kvalificēties 2019. gada Pasaules kausa izcīņai. "To, ka mani beigās šādi izčakarēs, nebiju gaidījis. Man šķita – ja kopā ejam, tad ejam līdz galam. Bet, redz, neaizgājām," pauda Blūms.

"Nekāda konflikta ar treneri [Arni Vecvagaru] man nebija. Minūtes pārtraukumā [pret Spāniju] izteicu savu viedokli, ka konkrēto kombināciju, ko spēlējām visu mača sākumu un atkal gribēja spēlēt, nevajadzētu izmantot, jo tā neiet cauri – pretinieks to veiksmīgi neitralizē. Uzskatu, ka mans statuss komandā ne tikai ļauj, bet pat liek izteikt savas domas, taču – ar to man arī viss bija beidzies. Vecvagaram centos palīdzēt, cik vien varēju. To, ka mani beigās šādi izčakarēs, nebiju gaidījis. Man šķita – ja kopā ejam, tad ejam līdz galam. Bet, redz, neaizgājām," vilšanos neslēpa Blūms.

Mājās piedzīvotajā zaudējumā pret spāņiem Blūms laukumā tika uz sešām minūtēm, savukārt Melnkalnē viņš bija viens no tiem basketbolistiem, kuri visu cīņu raudzījās no rezervistu soliņa. "Spēlē neiegāju labi, taču tam bija loģisks iemesls," skaidroja Blūms, norādot, ka pie mīnus desmit gluži vienkārši nācies vairāk riskēt. "Bet tāpēc tu esi komandas līderis – lai treneris kaut nedaudz uzticētos. Arī Slovēnijā pirmos trīs aizmetu garām, spēlēju slikti un uz tablo bija -17. Taču pierādīju, ka varu. Un ka vienmēr spēlēju ar visu sirdi. Taču pēdējās divās spēlēs treneri... tautas valodā runājot – nomīza."

"Nezinu, ko redzēja treneri, taču man pašam šķiet, ka visas tās nedēļas garumā biju visgatavākais no visiem. Biju gatavs iet pamatsastāvā, spēlēt, cik nepieciešams, un saplēst jebkuru gabalos. Izcilā formā. Nepārspīlēju – izcilā. Divus mēnešus gatavojos tikai šīm spēlēm. Nekad nespēlētu izlasē, ja justu, ka nevaru palīdzēt – nebūšu vienkārši mēbele, tas ir zem mana goda," teica Blūms, kurš kritiku veltīja ne tikai treneriem, bet arī Latvijas Basketbola savienības vadībai.

"Man kopā ar Latvijas izlasi nācies piedzīvot vairākus zaudējumus izšķirošos brīžos, taču šis bija sāpīgākais no visiem. Un tas, ka šie zaudējumi turpinās, ir tikai likumsakarība. Kamēr netiks sakārtota Latvijas basketbola vadība, kamēr turpināsies visas tās intrigas un aģentu spēlītes, tikmēr izlase turpinās šādi ciest – lai arī kādi spēlētāji būtu sastāvā," sarunā ar "Sporta Avīzi" pauda Blūms.

"Man tā bija pēdējā iespēja tikt uz pasaules čempionātu. Kas zina, varbūt arī pēdējā spēle Latvijas izlasē. Labi, jums vienalga par mani – lai tā būtu. Bet saprotiet taču, ka arī Dairim [Bertānam] un Jānim [Strēlniekam] pēc četriem gadiem būs jau 33. Pie mūsdienu basketbola intensitātes – kas zina, kādi viņi būs un vai vēl spēs atdot spēkus arī izlasei. Jums nav ienācis prātā, ka šī varbūt bija pēdējā iespēja arī viņiem? Ar šādiem spēlētājiem netikt uz pasaules čempionātu – tā vienkārši ir bezatbildība. Man nav cita vārda," Blūms aicināja uz lietām paskatīties plašāk.

"Lai vai kā, šo ciklu mēs pazaudējām jau iepriekš. Nedrīkstēja savās mājās zaudēt Ukrainai, nedrīkstēja zaudēt Melnkalnei un pat Spānijai ne – kas atbrauca ar trešo sastāvu. Iemesli ir jāmeklē dziļāk – tajā, kā tika vadīta šī komanda, un tajā, kā šobrīd tiek vadīts Latvijas basketbols vispār. Šādi izšķērdēt to potenciālu, kas mums ir šobrīd, – tas ir noziegums. Pret spēlētājiem, pret līdzjutējiem un pret basketbolu vispār."

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīzes" aprīļa numurs

 +48 [+] [-]

, 2019-03-28 10:19, pirms 6 gadiem
Āmen! Visu pilnīgi precīzi pateica KAPTEINIS! Gan par treneri, gan šīm spēlēm, šo ciklu, gan LBS! Jankam pilnīgi noteikti bija jāspēlē izšķirošā spēle!

 +40 [+] [-]

, 2019-03-28 10:21, pirms 6 gadiem
Jep, gluži manas domas par visu ciklu (kad viņš vēl gāja) un "lielisko" nobeigumu - LBS ar Veco nočakarēja gandrīz 100% iespēju tikt uz pasaules kausu. Maitas...

 +36 [+] [-]

, 2019-03-28 10:23, pirms 6 gadiem
Janka atkal pierāda, ka vienīgajam tur ir PA*TI! Zivs pūst no galvas!!

 +24 [+] [-]

, 2019-03-28 10:24, pirms 6 gadiem
Blūms gan vainu saredz visā Latvijas Basketbola savienībā (LBS), norādot, ka ir nepieciešamas pārmaiņas.

“Neviena vīrišķīga lēmuma, neviens nav atkāpies, neko nav atzinis un neko nav arī sapratis. Un es nerunāju tikai par galveno treneri, es runāju par visu mūsu basketbola vadību. Par tiem, kas patiesībā pieņēma visus lēmumus – gan savus, gan, cik man saka priekšā intuīcija un tas, ko redzēju un sajutu, – nereti arī treneru vietā. Tā ir traģēdija visam Latvijas basketbolam,” Blūms atzina, ka viņam apnicis runāt caur puķēm un naivi cerēt uz pārmaiņām, kuras pašas par sevi nenotiks.

“Tā nevīrišķīgā pinkšķēšana, sak – te mums ir Eirolīgas spēlētāji, te nav… Ko jūs raudat? Zinājāt taču jau sākumā, ka viņu nebūs? Esmu pārliecināts, ka arī bez Eirolīgas spēlētājiem ierindā mums bija jābūt Pasaules kausā. Ja ar normāliem sastāva lēmumiem mēs būtu uzvarējuši zaudētās spēles savā laukumā. Ja būtu uzticējušies kodolam, nevis raustījuši 25 dažādus spēlētājus, tajā skaitā atbildīgās spēlēs metot šajā gaļasmašīnā džekus, kas iepriekš nekad nav spēlējuši izlasē. Džekus, kuri nekad nav spēlējuši pie divpadsmit tūkstošu pilnām tribīnēm – kā pret Spāniju. Viņi taču “sadeg”! Kaut vienu pieredzējušo uzlaidiet sākuma sastāvā, kaut vai vienu!” teica Blūms.

Būms pauda pārliecību, ka arī šajā situācijā simtprocentīga taisnība ir parunai, ka zivs pūst no galvas. Tāpat kā par to, ka spēlētāji nav pelnījuši tik neprofesionālu vadību.

“Man kopā ar Latvijas izlasi nācies piedzīvot vairākus zaudējumus izšķirošos brīžos, taču šis bija sāpīgākais no visiem. Un tas, ka šie zaudējumi turpinās, ir tikai likumsakarība. Kamēr netiks sakārtota Latvijas basketbola vadība, kamēr turpināsies visas tās intrigas un aģentu spēlītes, tikmēr izlase šādi turpinās ciest – lai arī kādi spēlētāji būtu sastāvā. Veiksmes nebūs,” neslēpa Blūms.

 +21 [+] [-]

, 2019-03-28 10:25, pirms 6 gadiem
Janka malacis runā skaidru valodu un pasaka visu kā ir. Kam vēl labāk tas redzams, kā viņam esot šos visus gadus izlasē.

 +25 [+] [-]

, 2019-03-28 10:27, pirms 6 gadiem
Paldies Blūmam par devumu izlasei daudzu gadu garumā! Paldies arī par to, ka PATEICA TAISNĪBU par šo ciklu!

 +13 [+] [-]

, 2019-03-28 10:36, pirms 6 gadiem
Taisnība Blūmam!
Vien jāpiebilst, ka tas notiek ar Latvijas izlasi regulāri, neizmanto savas iespējas, kaut spēlētāji labi.
Cerēsim, ka ši bija pēdējā reizi, kad izniekoja dotās iespējas!

 +18 [+] [-]

, 2019-03-28 10:39, pirms 6 gadiem
Īstenībā jau nekā nemainās un nemainīsies, ja vadība netiks nomainīta, arī Kambala savā laikā sūkstējās par LBS.
Saprotu Blūma pārdzīvojumus, arī atbalstītu ideju, ja pārējie spēlētāji atteiktos spēlēt izlasē līdz visa LBS valde tiktu nomainīta...

 +18 [+] [-]

, 2019-03-28 10:41, pirms 6 gadiem
Blūms malacis, pateica visu kā ir. Īpaši žēl viņa, jo pēc tās "tagad vai nekad" izlases palika un palīdzēja to izlasi var teikt no jauna būvēt turpat 10 gadus un te viņam klauni apkārt paņem un visu atkal nolej, un ne jau pirmo reizi.

 +14 [+] [-]

, 2019-03-28 10:46, pirms 6 gadiem
Izlases jaunos kandidātus jāvēta pārbaudes spēlēs nevis officiālajās un tad tiem kas nekad izlasē nav spēlējuši vismaz kājas nedrebētu bet cik daudzus Vecvagars iemēģināja -Vītols,Strautiņš ,Butjankovs ,Kurucs tie piemēri kurus vienkārši atbildīgās spēlēs iemeta un ātri rāva nost pēc dažām kļūdām.

 +13 [+] [-]

, 2019-03-28 10:50, pirms 6 gadiem
Kad pie stūres nāks speciālisti par basketbolu nevis bijušie policisti un politiķi, kas valda šo LBS? Atkāpties Šnepam, jo atbildība ir uz viņu komandu, kāpēc mēs netikam uz Pasaules kausu?

  +4 [+] [-]

, 2019-03-28 10:55, pirms 6 gadiem
Latvijas basketbolu vada īzdāmīzēji.

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 10:58, pirms 6 gadiem
Jātaisa tā kā futbolisti ārkārtas kongresu un Janku par prezidentu!!!

 +16 [+] [-]

, 2019-03-28 10:59, pirms 6 gadiem
paskataties uz Vecvagara ķermeņa valodu - lupata

 +17 [+] [-]

, 2019-03-28 11:01, pirms 6 gadiem
Beidzot kāds no izlases pasaka kā ir. Respect Jānim.

 +26 [+] [-]

, 2019-03-28 11:04, pirms 6 gadiem
Nesaprotu kā vispār LV vidus/zemākā līmeņa klubu treneri varēja ielikt kā treneri vienai no Eiropas labākajām izlasēm... Nožēlojami, mūsu kaimiņi Lietuvieši nekad tādu murgu nepieļautu. Domāju, ka jāiztīra visa tā būda ko saucam par LBS un jāatsāk no baltas lapas....!

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 11:21, pirms 6 gadiem
Ko var gaidīt no sistēmas, ja LBS biedri, kam ir jāievēl padome, kas savukārt ieceļ valdi, kas savukārt pieņem prakstiskus lēmumus, piemēram, par treneru iecelšanu, ir pilnīgi līdz kaulam finansiāli atkarīgi no padomes locekļu ziedojumu naudas? Pamēģini tikai nepaklausīt.

Vai beidzot nevajag atzīt, ka basketbols tomēr objektīvi ir sporta veids Nr.1 Latvijā un nodrošināt tam attiecīgu vismaz kaut kādu pastāvīgu federācijas finansējumu, lai nav totāla atkarība no Latvijas gāzes, Martinsona būvniecības valsts pasūtījumiem un lielo pašvaldību žēlastības?

Vai nav pēdējais laiks atzīt, ka Šnepa un Ko privātais bizness, piegādājot sporta iekārtas un ekipējumu (ne vienmēr par izdevīgām cenām) LBS biedriem, ir pilnīgs interešu konflikts?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-28 11:21, pirms 6 gadiem
Šķendēties ar pamatojumu "šis varēja būt pēdējais turnīrs spēlētājiem X" nevajadzētu, arī iepriekšējā reizē ar saukli tas labi nebeidzās.
Tā vietā šī bija pirmā reize, kad paši saviem spēkiem un skaidrā izspēles kārtībā varēja izcīnīt ceļazīmi uz PK.
Un tāpat kā iepriekšējā reizē, baranka. Vismaz sankcijas un sāļā pēcgarša mutē ir par to, kas notika uz laukuma, nevis viesnīcu numuriņos vai sitienos ar elkoņiem.
Jā, pēc tam izdevās atsperties, pateicoties jaunajai paaudzei (Timma, Dairis, Strēlnieks priekšgalā). Tikai tagad škrobe tāda, ka daudz talantīgo, kas tagad būtu spēka briedumā (Vecvagars, Jānis Bērziņš un gan jau vēl kāds) ir vairrākkārt operējuši ceļus. Kā arī pats talantu zieds pārāk ātri tiek uz NBA (Kurucs, Porziņģis), kas pie šādas atlases ciklu kārtības, tieši no valstsvienības puses raugoties - kas kopumā ir ļoti dīvains skata leņķis, mēs taču katrs domājam par sevi -, nav optimāli. Redz, no Eirolīgas kaut kā vēl var izrauties.

Ko tagad vispār var darīt? Atlaist visu savienības augšu? Pašos statūtos vai sistēmas uzbūvē atkabināt politikas vagonu no LBS vagona? Hārtlij-isks treneris vai Verpakovsk-īgs prezidents? Skaidrs, ka gan jauniešu labklājībai (valsts mērogā), gan ilglaicīgai un stabilai basketbola izaugsmei, kas nepakļaujas uz individuālām zvaigznītēm, vajag ieviest kaut kādu Liepājas/Štālberga variantu. Un te var atdurties pret sponsoru ne-vēlmi veikt ieguldījumus uzvarām, kuras nav tūlītējas. Rīgas sporta bāzes (Dome). Lielu daļu jaunatnes treneru, kas dzīvo individuālās informācijas čaulās, un tā tālak.

Apnika rakstīt. Uz to labāko. Āmen, Kapteini!

 +12 [+] [-]

, 2019-03-28 11:22, pirms 6 gadiem
Blūms ir cienījams cilvēks un kā tāds, neslēpj savu viedokli!!!

Kur tad tie Vecvagara slavinātāji, kuri teica, ka maksimums izspiests? Beidzoet aizvērāties?

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 11:25, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Janka atkal pierāda, ka vienīgajam tur ir PA*TI! Zivs pūst no galvas!!
šis vārds, ko nocenzēja SC.com, ir normāls latviešu valodas vārds. kas tas ir - vai Satversmes 100. pants tiek ievērtots?

 +13 [+] [-]

, 2019-03-28 11:25, pirms 6 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: LBS valde: Valdis Voins (LBS prezidents), Guntis Blumbergs, Edgars Jaunups, Guntis Šēnhofs un Žoržs Tikmers.

LBS padome: Andris Ameriks, Solvita Āboltiņa, Mārtiņš Bondars, Armands Garkāns, Uldis Grāvītis, Aigars Kalvītis, Ojārs Kehris, Irēna Krūmane, Artis Lagzdiņš, Aivars Lembergs, Māris Martinsons, Imants Parādnieks, Ilze Pētersone-Godmane, Leonīds Salcēvičs, Valdis Siksnis, Iveta Strautiņa-Ušakova, Kārlis Strēlis, Aigars Štokenbergs, Jānis Upenieks un Jānis Urbanovičs.
Šis saraksts pasaka vairāk, kā miljons vārdu. Diemžēl!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-28 11:26, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: šis vārds, ko nocenzēja SC.com, ir normāls latviešu valodas vārds. kas tas ir - vai Satversmes 100. pants tiek ievērtots?
Privāts serveris

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 11:28, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Janka atkal pierāda, ka vienīgajam tur ir PA*TI! Zivs pūst no galvas!!
šis vārds, ko nocenzēja SC.com, ir normāls latviešu valodas vārds. kas tas ir - vai Satversmes 100. pants tiek ievērtots?
ielikšu skaidrojumu no tēzaura:
"1. Ola.
2. parasti dsk. Vīrieša vai dzīvnieku tēviņa pāra dz-orgāns, kurā veidojas sperm@tozoīdi."
Un arī cenzēti... wtf!!!

 +14 [+] [-]

, 2019-03-28 11:29, pirms 6 gadiem
Kādā sakarā LBS padomē ir SOLVITA ĀBOLTIŅA.

Struktūra | Latvijas Basketbola savienība

Nopietni?

+ Urbanovičš
+ Ameriks
+ Martinsons

LBS ir basketbols tautai? Izskatās pēc tautas slaukšanas mašīnas!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 11:29, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Privāts serveris
Tu gribi teikt, ka uz privātām personām neattiecas Satversme?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-28 11:31, pirms 6 gadiem
Intresanti vasarā būtu uzspēlēt pārbaudes spēles ar pāris nosacījumiem izveidot izlasi bez NBA,Eurolīgas ,Jauniešu izlašu ,Spēlētājiem kas 30 + un bez Šķēles un Meiera intresanti kāda būtu optimālā izlase tad?

  -2 [+] [-]

, 2019-03-28 11:32, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: Tu gribi teikt, ka uz privātām personām neattiecas Satversme?
privāti serveri var noteikt savus noteikumus, kamēr tie ir likuma robežās. Jā, tas mums var nepatikt, bet pašlaik viņi ievēro to. Situācija būtu pretēja, ja piemēram, to veiktu EDS sistēmā...

  -1 [+] [-]

, 2019-03-28 11:33, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Intresanti vasarā būtu uzspēlēt pārbaudes spēles ar pāris nosacījumiem izveidot izlasi bez NBA,Eurolīgas ,Jauniešu izlašu ,Spēlētājiem kas 30 + un bez Šķēles un Meiera intresanti kāda būtu optimālā izlase tad?
Nez, varēja varbūt censties tādu izlasi iebīdiet NBA vasaras līgā. Mūsu NBA spēlētaju faktors palīdzētu tam...

  +5 [+] [-]

, 2019-03-28 11:33, pirms 6 gadiem
LBS ģenerālsekretārs: Edgars Šneps

LBS valde:
Valdis Voins (LBS prezidents)
Guntis Blumbergs
Edgars Jaunups
Guntis Šēnhofs
Žoržs Tikmers
Leons Bemhens

LBS padome:
Andris Ameriks
Solvita Āboltiņa
Mārtiņš Bondars
Armands Garkāns
Uldis Grāvītis
Aigars Kalvītis
Ojārs Kehris
Irēna Krūmane
Māris Martinsons
Imants Parādnieks
Ilze Pētersone-Godmane
Valdis Siksnis
Aigars Štokenbergs
Kārlis Strēlis
Jānis Upenieks
Jānis Urbanovičs
Valdis Voins

LBS biedri:
1.Bauskas rajona bērnu un jaunatnes sporta skola
2.Iecavas novada sporta skola "Dartija"
3.Rīgas Stradiņa universitātes sporta klubs
4.Biedrība "RTU sports"
5.Bērnu un jaunatnes sporta skola "Spars"
6.Valmieras bērnu sporta skola
7.Alūksnes Bērnu un jaunatnes sporta skola
8.Kuldīgas novada Sporta skola
9.Daugavpils Bērnu un jaunatnes sporta skola
10.Jēkabpils Sporta skola
11.Krāslavas Sporta skola
12.Gulbenes novada Bērnu un jaunatnes sporta skola
13.Jelgavas Bērnu un jaunatnes sporta skola
14.Bērnu un jauniešu basketbola skola "Rīga"
15.Kandavas novada Bērnu un jaunatnes sporta skola
16.Biedrība "Basketbola klubs "VEF""
17.Biedrība "Sporta klubs "Jūrmalas sports""
18.Biedrība "Latvijas Basketbola senioru klubs"
19.Biedrība "Basketbola klubs "Liepājas Lauvas""
20.Biedrība "Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas sporta klubs"
21.Biedrība "Ogres Basketbola klubs"
22.Biedrība "Basketbola klubs "Dartija""
23.Biedrība "Basketbola klubs "VEF Rīga""
24.Biedrība "Basketbola klubs "Kolibri""
25.Biedrība "Eiropas Jaunatnes basketbola līga"
26.Biedrība "Basketbola akadēmija "Rīga""
27.Biedrība "Basketbola klubs "Valmiera""
28.Nodibinājums "Basketbola klubs TTT Rīga"
29.Biedrība "Ventspils basketbola klubs"
30.Nodibinājums "Latvijas Ratiņbasketbola sporta federācija"
31.Biedrība "Mūsu darbs mieram"
32.SIA "Biznesa augstskola Turība"
33.Biedrība "Latvijas Universitātes sports"
34.Biedrība "Basketbola klubs "Jelgava""
35.Biedrība "Basketbola klubs "Jūrmala""
36.Biedrība "Basketbola klubs "Jēkabpils""
37.Biedrība „Jaunā sieviešu basketbola līga”
38.Biedrība "Profesionālā basketbola skola "VEF Rīga""
39.Biedrība "Basketbola klubs "Saldus""
40.Biedrība "Ballborderbasket"
41.Biedrība "Basketbola klubs "Vecmeistari""
42.Biedrība "Latvijas basketbola mantojums"
43.Rīgas 3.Bērnu un jaunatnes sporta skola
44.Biedrība "Sporta klubs "Orange team""
45.Biedrība „Sporta klubs „Marienburga BK””
46.Biedrība "Basketbola klubs "Ķekava""
47.Biedrība "Streetbasket"
48.Mārupes novada Sporta centrs

 +10 [+] [-]

, 2019-03-28 11:33, pirms 6 gadiem
Tas moments,kad Bagatskis mantojumā atstāja Vecvagaram savu posteni,pamatojot to,ka Vecvagars zin visas iestrādes. Kādas nah iestrādes? Bagatskis pats ar izlasi izgāzās,kad ilgi neņēma minūtes pārtraukumu pret Slovēniju. Un viņš ar izlasi neko nesasniedza! Izgāšanās OS kvalifikācijā,zaudējums beļğiem un mēs varējām būt Ukrainas vietā un spēlēt pret ASV Pasaules Kausā. 5.vieta panākums? Ar šo sastāvu mums vajadzēja būt medaļās. Bagatskis ir liels muldētājs un filosofs. Ne velti viņš kā galvenais treneris ne ar vienu klubu neko nesasniedza un visi viņu atlaiž. Viņš kā Vecvagars ir labs trenera asistents,tikai augstākā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-28 11:34, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nez, varēja varbūt censties tādu izlasi iebīdiet NBA vasaras līgā. Mūsu NBA spēlētaju faktors palīdzētu tam...
vasarā uz pasaules kausu daudzas izlases meklēt pārbaudes spēles jo citādi uz nākamo kvalifikācijas ciklu daudzi nepasspēs sagatavoties kas jau sākas rudenī un tas jāiesāk šajā vasarā jau.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-28 11:35, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: vasarā uz pasaules kausu daudzas izlases meklēt pārbaudes spēles jo citādi uz nākamo kvalifikācijas ciklu daudzi nepasspēs sagatavoties kas jau sākas rudenī un tas jāiesāk šajā vasarā jau.
Arī iespēja
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 11:38, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Arī iespēja
iespēja iedot izlases pieredzi varbut uzradīsies kāds jauns līders kas var vilkt izlasi un tad officiālās spēlēs nedrebēs ceļi kā Blūms teica

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 11:40, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: iespēja iedot izlases pieredzi varbut uzradīsies kāds jauns līders kas var vilkt izlasi un tad officiālās spēlēs nedrebēs ceļi kā Blūms teica
Vispirms jau ar treneri ir jāsāk...Ir jābūt stingram, bet arī elastīgam trenerim, kurš ar jaunajiem prom ņemties + tos pieliekot pēc tam pamatkodolam klāt...Vēl svarīgi ir taktiskā domāšana, piemēram, lai nav kā Vecvagaram, kurš pret Kolomu nelika spēlēt labākajam defa speciālistam Atem, bet lika Lomažam un Jakovičam, kā rezultātā zaudējām Spānijai

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 11:40, pirms 6 gadiem
blūmam ir olas

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 11:42, pirms 6 gadiem
taisnatiesa rakstīja: Kādā sakarā LBS padomē ir SOLVITA ĀBOLTIŅA.

Struktūra | Latvijas Basketbola savienība

Nopietni?

+ Urbanovičš
+ Ameriks
+ Martinsons

LBS ir basketbols tautai? Izskatās pēc tautas slaukšanas mašīnas!
tavs niks visu pasaka.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-28 11:44, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispirms jau ar treneri ir jāsāk...Ir jābūt stingram, bet arī elastīgam trenerim, kurš ar jaunajiem prom ņemties + tos pieliekot pēc tam pamatkodolam klāt...Vēl svarīgi ir taktiskā domāšana, piemēram, lai nav kā Vecvagaram, kurš pret Kolomu nelika spēlēt labākajam defa speciālistam Atem, bet lika Lomažam un Jakovičam, kā rezultātā zaudējām Spānijai
Pagaidām redzu tikai vienu kurš varētu mēģināt bet trūkst ļoti augstu spēļu pieredzes bet ātri mācās un spēj mianīt taktiku Visockis-Rubenis bet viņam vasarā tomēr U-19 pasaules kauss.

  -3 [+] [-]

, 2019-03-28 11:46, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Pagaidām redzu tikai vienu kurš varētu mēģināt bet trūkst ļoti augstu spēļu pieredzes bet ātri mācās un spēj mianīt taktiku Visockis-Rubenis bet viņam vasarā tomēr U-19 pasaules kauss.
Ja skatāmies no vietējiem, tad es pašlaik iedotu iespēju vai nu Štelmaheram, vai Gailītim, kuriem ir tā pieredze un abi labi strādā ar pārējiem treneriem + ir respekts no pieredzējušiem spēlētājiem....Tas pats Blūms mierīgi ar Gailīti varēja diskutēt par izspēlēm un ko mainīt.
Slēpts komentārs: Džonijs Bī

     [+] [-]

, 2019-03-28 11:49, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja skatāmies no vietējiem, tad es pašlaik iedotu iespēju vai nu Štelmaheram, vai Gailītim, kuriem ir tā pieredze un abi labi strādā ar pārējiem treneriem + ir respekts no pieredzējušiem spēlētājiem....Tas pats Blūms mierīgi ar Gailīti varēja diskutēt par izspēlēm un ko mainīt.
tad tomēr labāk Štelmahers no šiem diviem jo dažreiz Gailītis palaiž spēles vairāk nekā Štelmahers vai arī kurš labāk nostartēs ar klubu sezonas beigās to arī varētu ņemt.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 11:50, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja skatāmies no vietējiem, tad es pašlaik iedotu iespēju vai nu Štelmaheram, vai Gailītim,
Galvenā trenera līmenim no vietējiem šobrīd varētu atbilst tikai 2 - Štālbergs vai Štelmahers.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +4 [+] [-]

, 2019-03-28 11:52, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Sportacentrs malači, ieliekat kaut kādus NBA, NHL galvenajās ziņās, ne šo, *irsas laizītāji Jūs esat, nekas vairāk!
siliņš ir LBS un Fiba fans, nebrīnīšos, ja ielicis kādu vārdu, lai neliek pie galvenajām

 +10 [+] [-]

, 2019-03-28 11:54, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Var tev tas nepatik, bet Gailītis arī atbilst....Tur pat divu domu nav...
Nu beidz ar savu Gailīti un VEF bāzties visur, kāds viņš labs treneris, ko viņš vefam ir palīdzējis ? Neko īsti pat nav sasniedzis, viņa taktika spēles laikā nemainās, timeout izzīmēt nemāk, kāds treneris ? Vienīgais, kāpēc VEFs ir vilcis, jo nopērk labu Melno vai ārzemnieku + Mejeris..

  -4 [+] [-]

, 2019-03-28 11:57, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Nu beidz ar savu Gailīti un VEF bāzties visur, kāds viņš labs treneris, ko viņš vefam ir palīdzējis ? Neko īsti pat nav sasniedzis, viņa taktika spēles laikā nemainās, timeout izzīmēt nemāk, kāds treneris ?
Viņš ir sasniedzis to pašu, ko Štelmahers....Es saprotu, ka heitot tev patīk, bet tās klapes no acīm ir jānovelk reiz, nopietni. Un šo es saku, ka vienkārsi savas valsts patriots, kurš vēlas izlasi spēcīgu redzēt....Štelmaheram un Gailītim nav nekādas nopietnas atšķirības..

Nosauc tad, kāda taktika mainās citiem mūsu treneriem? Štelmahers arī, kā sāk vienu laist, tā visu spēli mauc, reti pamaina...Rubenis - Visockis paņem Iļjinu, kurš īsti viņa spēlē neiederas, bet tapat cenšas ielocīt...Minūtes pārtraukumos visi lamājas ar maķ-peremaķ...Kur tā atšķirība?

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 11:59, pirms 6 gadiem
Kamēr LBS vadīs bijušais ments un valdē atradīsies tie cilvēki, kuri tur ir, tikmēr basketbolā izmaiņu nebūs!

  +4 [+] [-]

, 2019-03-28 11:59, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņš ir sasniedzis to pašu, ko Štelmahers....Es saprotu, ka heitot tev patīk, bet tās klapes no acīm ir jānovelk reiz, nopietni. Un šo es saku, ka vienkārsi savas valsts patriots, kurš vēlas izlasi spēcīgu redzēt....Štelmaheram un Gailītim nav nekādas nopietnas atšķirības..
Abi nav nekādi galvenie treneri, es tev atbildēju par Gailīti, jo pats biji rakstījis. Kur es tev heitoju, īsti neredzu, man liekas, ka pats esi ieņemis kaut kādas aizsardzības pozīcijas un liekas, ka visi tev brauc virsū.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 12:06, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tikai saku, ka no vietējiem, citu nopietnu kandidātu īsti nav. Tas protams, ja Zībarts pēkšņi nepamaina ampluā...Kas saistās ar heitošanu, tad tu tak visu laiku čīksti par viņiem, neatkarīgi no spēles, tāpēc es arī loģiski atbildu tā, kā es atbildu. Izlases sakarā, ir divi varianti, vai nu ārzemnieks (šaubos vai nauda LBS ir) vai vietējais. Ja naudas nav, tad vietējais un tur paliek tie 3 - 4 kandidāti
Jauc čīkstēšanu ar nodi**šanu par ko man čīkstēt, ja nav komanda par ko fanoju Nu re, viedokļi arī sakrīt, ka vajag ārzemnieku, a tu no mana viena teikuma par Gailīti noķer, ka gribu Štelmi vai Rubeni neiespringsti tik ļoti uz VEF

  +5 [+] [-]

, 2019-03-28 12:06, pirms 6 gadiem
Vienkārši ideāli visu pa plauktiņam salika, malacis!!!

     [+] [-]

, 2019-03-28 12:06, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tikai saku, ka no vietējiem, citu nopietnu kandidātu īsti nav. Tas protams, ja Zībarts pēkšņi nepamaina ampluā...Kas saistās ar heitošanu, tad tu tak visu laiku čīksti par viņiem, neatkarīgi no spēles, tāpēc es arī loģiski atbildu tā, kā es atbildu. Izlases sakarā, ir divi varianti, vai nu ārzemnieks (šaubos vai nauda LBS ir) vai vietējais. Ja naudas nav, tad vietējais un tur paliek tie 3 - 4 kandidāti
Un tur paliek arī PK čempionāts..

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 12:09, pirms 6 gadiem
Ja spēletaji netic un nerespektē treneri tad nekāds rezultāts nekad nebūs. Un šis respekts ir jānopelna.

Būtībā visa vaina būtu jāuzņemas federācijai, jo ne jau Vecvagars pats sevi šajā amatā iecēla. Cita lieta, ka Arnim pašam bija jāapzinās savi (ne)spēki un varēšana.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 12:12, pirms 6 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Galvenā trenera līmenim no vietējiem šobrīd varētu atbilst tikai 2 - Štālbergs vai Štelmahers.
Štālbergu pagaidām nevajadzētu ņemt lai sakārto vispirms Liepājas basketbolu un arī bez U-20 viņam lielu panākumu nav bijis vienīgi to ka Krievijā un Lietuvā klubus vadījis tas dot viņam plusus vairāk kā Gailītim ,Štelmaheram un Visockim-Rubenim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 12:18, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Neaizvēros un neaizvēršos!Vecvagaru neslavināju un neslavinu!bet nu šitā izpļūtīties varētu padsmitnieks,ne izlases veterāns!Manās acīs Blūms ar šito nokrita ļoti zemu!
Baigais gatavais!smiekli nāk!gatavs viņš ir tikai pāris spēles gadā,kad dullie truļi krīt!!pārējā laikā drīzāk rok nost komandu!!
Labi vēl saprastu,ja pēc spēles uz emocijām ko pateica,bet nu šitā-tas nav liela sportista(par kādu uzskatīju Blūmu)cienīgi!
Kļūdies. Komandu līderiem ir tieši šādi jārunā. Slēpties aiz puķēm un nerunāt par problēmām ir gļēvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Džonijs Bī

  +1 [+] [-]

, 2019-03-28 12:29, pirms 6 gadiem
Tik ilgi kamēr basketbola saimniecībā būs noteikšana Šnepam Jaunupam Bagatskim Vecvagaram Štelmaheram un citiem pietuvinātajiem-nekas nemainīsies un turpināsies lejupslīde gan kungiem gan dāmām.....jo tukšā muldēšana un aktīvas darbības imitācija ir sen līdz "brošai".
Visas "zicamatpersonas" ir tikai uz papīra un vairāk kā brīvbiļešu saņēmēji starp basketbolistiem nekotējas.
Diemžēl šo "iepuvušo"basketbola saimniecību ...pie kloķiem esošais personāls nevienam no ārpuses neļaus neko te paveikt un viņu pieredze turēties pie krēsliem ir vienkārši apskaužama un prātam neaptverama!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-28 12:36, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tikai saku, ka no vietējiem, citu nopietnu kandidātu īsti nav. Tas protams, ja Zībarts pēkšņi nepamaina ampluā...
Štālbergam jau šobrīd pēc visas loģikas bija jābūt Vecvagara vietā. Viņš bija gan Bagatska asistents, gan sasniedza labus rezultātus ar jauniešu izlasi. Zībarts ir bābu treneris. Tas ir pilnīgi cits sportaveids.

  +9 [+] [-]

, 2019-03-28 12:53, pirms 6 gadiem
Zelta vārdi,kapteini!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 12:58, pirms 6 gadiem
Likās, ka Vecvagars vnk ir sūdīgs treneris. Izrādās arī, ka ego kā gailim.
Paldies.

     [+] [-]

, 2019-03-28 13:27, pirms 6 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tas moments,kad Bagatskis mantojumā atstāja Vecvagaram savu posteni,pamatojot to,ka Vecvagars zin visas iestrādes. Kādas nah iestrādes? Bagatskis pats ar izlasi izgāzās,kad ilgi neņēma minūtes pārtraukumu pret Slovēniju. Un viņš ar izlasi neko nesasniedza! Izgāšanās OS kvalifikācijā,zaudējums beļğiem un mēs varējām būt Ukrainas vietā un spēlēt pret ASV Pasaules Kausā. 5.vieta panākums? Ar šo sastāvu mums vajadzēja būt medaļās. Bagatskis ir liels muldētājs un filosofs. Ne velti viņš kā galvenais treneris ne ar vienu klubu neko nesasniedza un visi viņu atlaiž. Viņš kā Vecvagars ir labs trenera asistents,tikai augstākā līmenī.
Viss pareizi, bet nu kādā sakarā 5.vieta vs medaļas!?? Kā tu dabūsi otro, trešo vietu, ja sakrīt, 1/4f pretī čempioni? Nebija taču apļa turnīrs Pēdējā čempī izgāšanās nekādas, paskaties Slovēnijas rezultātus, paskaties, kā viņi plejofus spēlēja, visiem brauca pāri, izņemot mūs. Tas čempis bija ļoti labs.

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 13:31, pirms 6 gadiem
Bet Šnepu prom tik viegli nedabūsiet, tas jau bija redzams pēc īsziņu skandāla, ne par kādu atkāpšanos i pat nedomā, viss noklust, nomierinās, var šeptēties tālāk.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-28 13:35, pirms 6 gadiem
Nu ko,apsveicu- beidzot ir cilveks,kas var but nakamais Latvijas Basketbola vaditajs! Mak runat, nebaidaa runat un ar darbiem ir pieradijis,cik tas vinjam ir svarigi! Bluku par prezidentu!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-28 13:52, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: blūmam ir olas
Iepatikās?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-28 13:56, pirms 6 gadiem
Galvenais zaudejuma iemsls ir: 5 speletaju iztrukums spele ar Spaniju 2 , kas ka labsirdibas iestade laava , lai lai latvji uzvar , bet nevajadzeja , lai melnkalni ap plus 1 uzvaretu velak , nu kadas davanas vel vakag pasniegt ????????????????????????????! ja nesparot

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 14:42, pirms 6 gadiem
Cepuri nost Blūma priekšā - visu pasaka, kā arī ir. Žēl džeku, netalantīgs āksts treneris kā mazs puišelis apvainojas un apsēdina džeku rezervē,KAPTEINI! Vecvagars ir iekompleksēts lohs,kas atradās pilnīgi ne savā vietā kā federācijas iebāzta marionete. Šeit visai tai kliķei ir jālido nost,kāds Voins,kāds Šneps,kāds sakars? Kur ir federācijas vainas uzņemšanās,ka losi par treneri ielika? Bagija shēmu turpinātājs,jā,kā tad. Bagijs pats ir augstprātīgs un nekompetents,kuram izšķirošajos brīžos ir kauns minūtes pārtraukumus paņemt,jo...nav,ko teikt!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 14:48, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet Šnepu prom tik viegli nedabūsiet, tas jau bija redzams pēc īsziņu skandāla, ne par kādu atkāpšanos i pat nedomā, viss noklust, nomierinās, var šeptēties tālāk.
Nu protams, ka tūrēsies viņš, cik spēj. Viņš tak naudu caur turieni pelna savam personīgajam biznesam.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 14:56, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Blūms ir cienījams cilvēks un kā tāds, neslēpj savu viedokli!!!

Kur tad tie Vecvagara slavinātāji, kuri teica, ka maksimums izspiests? Beidzoet aizvērāties?
nu ko ta tik agresīvi. Vecvagaru tiešām iepriekš esmu reizi pa reizei aizstāvējis, kad viņu, manuprāt, jau gānīja nevietā. Arī tagad man lielāku sašutumu izraisa , piemēram, LBS valdes sastāvs. Viņi galu galā arī ielika par treneri acīmredzot vēl tam negatavu cilvēku. Bet nu Blūmam visu cieņu un ja viņš šādi izsakās, tad sliecos viņu atbalstīt, žēl ka tā notika

     [+] [-]

, 2019-03-28 15:01, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: šis vārds, ko nocenzēja SC.com, ir normāls latviešu valodas vārds. kas tas ir - vai Satversmes 100. pants tiek ievērtots?
ielikšu skaidrojumu no tēzaura:
"1. Ola.
2. parasti dsk. Vīrieša vai dzīvnieku tēviņa pāra dz-orgāns, kurā veidojas sperm@tozoīdi."
Un arī cenzēti... wtf!!!
tak ko Tu gribi no darbinieciņiem, kuri raduši darboties kaut kādā autopilotā, pārāk nedomājot

  -1 [+] [-]

, 2019-03-28 15:17, pirms 6 gadiem
runājot par pēdējo spēli, tās tomēr lielā mērā ir spekulācijas un spriešana pēc kara, kad visi ir gudri. Nevar noliegt tomēr to, ka ļoti smagā mačā pie Melnkalnes mājās ar lielu atbalstu, tajā skaitā tiesnešu, mēs tomēr faktiski visu spēli turējāmies uz tā ceļa lai panāktu savu mērķi. Tādā situācijā pārmest trenerim, ka viņš tur neizmantoja to vai šito ir slideni. Savādāk būtu, ja tur viss ietu dēlī un tik un tā Blūmu neizmantotu. Bet Jāni atbalstu par to, ka kāds vismaz kautko izsakās un kustina to pīļu dīķi, kur daži noteikti atrodas nevietā. Noteikti daudzi būtu tikai par, ja viņš pēc aktīvajām sporta gaitām nonāktu piemēram Šnepa vietā. Bet tie ir pieņēmumi, varbūt viņš nemaz to nevēlas

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 15:20, pirms 6 gadiem
Tik ļoti piekrītu Blūmam, treneri no-mī-za. Un LBS ar visiem saviem valdes členiem, saviem mīkstajiem treneriem un aģentu vēlmju apmierinātājiem - ejat vienkārši dir*t! Ceru, ka tāds, kā Blūms, to Šnepsteli vienā dienā nomainīs. Tāpat, kā valdē to pid*ru vietā būs basketbola cilvēki.

Jāni, cepuri nost par visu, ko esi atdevis Latviajs basketbolam! Īsts kapteinis, ar sirdi un dvēseli laukumā un ārpus tā!

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 15:31, pirms 6 gadiem
Žēl, ka Blūmam jāiziet no izlases pēc šādas izgāšanās. Būtu vēl labs spēlētājs PK =[

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 15:49, pirms 6 gadiem
BLŪMS VISU PATEICA KĀ IR!! Par to viņam respekts un cieņa!!!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 16:47, pirms 6 gadiem
Man žēļ viss vairāk Blūma, jo es gribēju, lai Olimpiāde nestu Latvijas karogu atklašanas cermonijā.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-28 17:03, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Man žēļ viss vairāk Blūma, jo es gribēju, lai Olimpiāde nestu Latvijas karogu atklašanas cermonijā.
Vēl ir pavisam nelielas cerības uz OS kvali tomēr tikt.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 17:04, pirms 6 gadiem
Skatoties uz publicēto LBS valdes sarakstu tur vairākums ir politiķi , kuri nedzird un Nerubī neko no basketbola "virtuves lietām". Vai tad Latvijas Basketbola fanu klubs "Namējs" varētu iesniegt officiāli protālā ManaBalss.lv - līdzdalības platforma iniciatīvu par LBS valdes nomainīšanu bez politiskās ietekmes. Vai "valsts" būtu gatava iemaksātos nodokļus no iedzīvotājiem novirzīt, lai finansiāli atbalstīt vai nodrošīnāt Latvijas Basketbola valstsvienību uzturēšanu? Vai kāds sporta žurnālists neatkarīgi varētu publicēt LBS valdes locekļu atalgojumus par sava pienākuma pildīšanu valdes sēdēs? Un statūtus? Protams, ka BLŪMS skarbi un patiesi pateica lietas īstajos vārdos !! Vīrisķība un godīgums ir pazudis politikā !!

     [+] [-]

, 2019-03-28 17:06, pirms 6 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: LBS ģenerālsekretārs: Edgars Šneps

LBS valde:
Valdis Voins (LBS prezidents)
Guntis Blumbergs
Edgars Jaunups
Guntis Šēnhofs
Žoržs Tikmers
Leons Bemhens

LBS padome:
Andris Ameriks
Solvita Āboltiņa
Mārtiņš Bondars
Armands Garkāns
Uldis Grāvītis
Aigars Kalvītis
Ojārs Kehris
Irēna Krūmane
Māris Martinsons
Imants Parādnieks
Ilze Pētersone-Godmane
Valdis Siksnis
Aigars Štokenbergs
Kārlis Strēlis
Jānis Upenieks
Jānis Urbanovičs
Valdis Voins

LBS biedri:
1.Bauskas rajona bērnu un jaunatnes sporta skola
2.Iecavas novada sporta skola "Dartija"
3.Rīgas Stradiņa universitātes sporta klubs
4.Biedrība "RTU sports"
5.Bērnu un jaunatnes sporta skola "Spars"
6.Valmieras bērnu sporta skola
7.Alūksnes Bērnu un jaunatnes sporta skola
8.Kuldīgas novada Sporta skola
9.Daugavpils Bērnu un jaunatnes sporta skola
10.Jēkabpils Sporta skola
11.Krāslavas Sporta skola
12.Gulbenes novada Bērnu un jaunatnes sporta skola
13.Jelgavas Bērnu un jaunatnes sporta skola
14.Bērnu un jauniešu basketbola skola "Rīga"
15.Kandavas novada Bērnu un jaunatnes sporta skola
16.Biedrība "Basketbola klubs "VEF""
17.Biedrība "Sporta klubs "Jūrmalas sports""
18.Biedrība "Latvijas Basketbola senioru klubs"
19.Biedrība "Basketbola klubs "Liepājas Lauvas""
20.Biedrība "Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas sporta klubs"
21.Biedrība "Ogres Basketbola klubs"
22.Biedrība "Basketbola klubs "Dartija""
23.Biedrība "Basketbola klubs "VEF Rīga""
24.Biedrība "Basketbola klubs "Kolibri""
25.Biedrība "Eiropas Jaunatnes basketbola līga"
26.Biedrība "Basketbola akadēmija "Rīga""
27.Biedrība "Basketbola klubs "Valmiera""
28.Nodibinājums "Basketbola klubs TTT Rīga"
29.Biedrība "Ventspils basketbola klubs"
30.Nodibinājums "Latvijas Ratiņbasketbola sporta federācija"
31.Biedrība "Mūsu darbs mieram"
32.SIA "Biznesa augstskola Turība"
33.Biedrība "Latvijas Universitātes sports"
34.Biedrība "Basketbola klubs "Jelgava""
35.Biedrība "Basketbola klubs "Jūrmala""
36.Biedrība "Basketbola klubs "Jēkabpils""
37.Biedrība „Jaunā sieviešu basketbola līga”
38.Biedrība "Profesionālā basketbola skola "VEF Rīga""
39.Biedrība "Basketbola klubs "Saldus""
40.Biedrība "Ballborderbasket"
41.Biedrība "Basketbola klubs "Vecmeistari""
42.Biedrība "Latvijas basketbola mantojums"
43.Rīgas 3.Bērnu un jaunatnes sporta skola
44.Biedrība "Sporta klubs "Orange team""
45.Biedrība „Sporta klubs „Marienburga BK””
46.Biedrība "Basketbola klubs "Ķekava""
47.Biedrība "Streetbasket"
48.Mārupes novada Sporta centrs
Un kāda tur sistēma, kurš ievēl/ieceļ ģenerāli, padomi, valdi? Var uzrīkot kongresu kā futenī, ka visi biedri ievēl galveno?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 17:53, pirms 6 gadiem
Šnepeli,atkāpies kopā ar savu varzu , un jo ātrāk ,jo labāk ! Jankas priekšā noņemu cepuri !!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-03-28 18:27, pirms 6 gadiem
Paldies kapteinim par patiesiem vārdiem. Īsts paraugs sportā, vienmēr profesionāla attieksme un neliekuļo. LBS izgāza iespējams lielāko iespēju LV basketbolā. Diez vai pēc 4 gadiem būs tie resursi, kas šobrīd.

Caurkritušais ments ar Šnepeli sen jau aizsēdējušies. Laiks pārmaiņām.

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 18:32, pirms 6 gadiem
Es vēl gribētu atzīmēt Mārtiņu Meieru, kas skrēja uz visām spēlēm palīgā, kaut drošvien klubs tur nebija īpaši priecīgs. Viņam arī PČ ies gar degunu.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 19:02, pirms 6 gadiem
Vot kārtīgs vecis un nemīž teikt, ko domā... Latvijas basketbola leģenda. Jā, bez tituliem, bet attieksmes pret izlasi un darbu ziņā pilnīgi noteikti. Ļoti ceru, ka Jānis vēl spēlēs un nākamajā EČ izdosies savākt labākos (tai skaitā Blūmu) un kko pacelt

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 20:39, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: blūmam ir olas
Vecvagaram arī, tikai maziņas.

     [+] [-]

, 2019-03-28 21:06, pirms 6 gadiem
Manuprāt Blūms pateica kā ir, jo par to ir jārunā! Jo savādāk nekas nemainīsies ja nerunās.
Līdz ar to raksts arī labs(labi paveikts žurnālista darbs) - ir aktuāla info(nedaudz par vēlu mby, bet ir ok), nevis kā tikko uzceptais raksts:"Timma:vajaga Lietuviešu treneri" raksts dēļ 'ķeksīša'.

Protams nepārspīlējot ar kritiku lai nav samazgas, žults utt.

     [+] [-]

, 2019-03-28 22:06, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet Šnepu prom tik viegli nedabūsiet, tas jau bija redzams pēc īsziņu skandāla, ne par kādu atkāpšanos i pat nedomā, viss noklust, nomierinās, var šeptēties tālāk.
...var šneptēties tālāk...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-29 01:22, pirms 6 gadiem
Pilnībā piekrītu Blūmam! Visu laiku tieši to pašu saku! Kas Voins par basketbolistu? Šneps sen sapuvis...Pareizi, ZIVS PŪST NO GALVAS! Kas Vecvagaru, viduvējību, kas jau U20 no A līgas nolaida uz B, nevienu spēli neuzvarot!!! ielika par galveno treneri??? Vecvagars Melnkalnē 0 bija! Jebkurš varēja labāk spēli novadīt!!! LBS jāuzņemas atbildību! JĀMAINA LBS VADĪBU! Izlase sākas no trenera, tāpēc Latvija ir pelnījusi Pasaules klases treneri, ja gribam tikt uz Olimpiskajām spēlēm!!!

     [+] [-]

, 2019-03-29 09:46, pirms 6 gadiem
Maikls Mūris rakstīja: Skatoties uz publicēto LBS valdes sarakstu tur vairākums ir politiķi , kuri nedzird un Nerubī neko no basketbola "virtuves lietām". Vai tad Latvijas Basketbola fanu klubs "Namējs" varētu iesniegt officiāli protālā ManaBalss.lv - līdzdalības platforma iniciatīvu par LBS valdes nomainīšanu bez politiskās ietekmes. Vai "valsts" būtu gatava iemaksātos nodokļus no iedzīvotājiem novirzīt, lai finansiāli atbalstīt vai nodrošīnāt Latvijas Basketbola valstsvienību uzturēšanu? Vai kāds sporta žurnālists neatkarīgi varētu publicēt LBS valdes locekļu atalgojumus par sava pienākuma pildīšanu valdes sēdēs? Un statūtus? Protams, ka BLŪMS skarbi un patiesi pateica lietas īstajos vārdos !! Vīrisķība un godīgums ir pazudis politikā !!
Neviens algu bez Šnepa nesaņem. LBS valde un padome ir čomaku padarīšana, izklaide. Paskaties tak - tur basketa lietās rubī tikai retais. Pārējie ir sponsori paši vai to pārstāvji.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-29 11:29, pirms 6 gadiem
Laikam jau visi aizmirsuši, ka lielais patriots Blūms pasen atpakaļ arī atteica izlasei diezgan regulāri, līdz vienā brīdī kaut kas galvā notika, un vienā dienā kļuva par īstu patriotu.. un beidziet te par tām viņa olām, jo tikai tagad, kad beidzis karjeru izlasē kapteinis kļūst drosmīgs un sāk runāt, jums pašiem smiekli nenāk?

     [+] [-]

, 2019-03-29 21:58, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Laikam jau visi aizmirsuši, ka lielais patriots Blūms pasen atpakaļ arī atteica izlasei diezgan regulāri, līdz vienā brīdī kaut kas galvā notika, un vienā dienā kļuva par īstu patriotu.. un beidziet te par tām viņa olām, jo tikai tagad, kad beidzis karjeru izlasē kapteinis kļūst drosmīgs un sāk runāt, jums pašiem smiekli nenāk?
Biku par tevi nāk