Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Blats pēc Strēlnieka traumas nosoda Latvijas izlases vadību par bezatbildīgumu

Rolands Eliņš

Blats pēc Strēlnieka traumas nosoda Latvijas izlases vadību par bezatbildīgumu
Deivids Blats. Foto: BC Olympiacos

Grieķijas basketbola granda „Olympiacos” galvenais treneris Deivids Blats pirms rītdien paredzētās Eirolīgas spēles pret Maskavas CSKA Grieķijas medijiem pastāstīja par savu neapmierinātību ar Jāņa Strēlnieka traumu, kas tika gūta Latvijas izlases spēlē. Blats pārmeta, ka nacionālās izlases lūdz atlaist spēlētājus uz valstsvienību, bet pēc tam viņus sūta laukumā uz ļoti lielu spēles laiku, palielinot traumu iespēju, ar ko pēc tam jātiek galā klubam.

„Savainojumi ir daļa no sezonas, mums ar to jāsamierinās. Traumas nevar būt attaisnojumi mūsu spēlei,” kluba mājaslapā citēts Deivids Blats, atbildot par Jāņa Strēlnieka savainojuma un Vasiļa Spanuļa iespējamo atgriešanos sastāvā. „Visām komandām sezonas gaitā dažbrīd jāiztiek bez kāda sava spēlētāja, un tādā brīdī ir jāuzticas nākamajam spēlētājam, kurš ieņems viņa vietu. Un to darīsim arī mēs.”

Grieķijas žurnālists Blatu aicināja izvērst savu atbildi par Strēlnieka traumu, kas tika gūta Latvijas izlases, nevis kluba sastāvā, un titulētais treneris, kurš iepriekš strādāja NBA Klīvlendas "Cavaliers" komandā, izteica asus pārmetumus nacionālajām izlasēm. Blats konkrēti Latvijas izlases vārdu nepieminēja, taču jautājums bija tieši par Strēlnieka situāciju.

„Esmu šādā situācijā bijis jau vairākas reizes,” teica Blats. „Tā ir problēma, kas var ietekmēt jebkuru komandu. Šoreiz tā ietekmēja mūs. Mani visvairāk šeit satrauc, ka mēs bijām atvērti sadarbībai un palīdzējām nacionālajām izlasēm.”

„Mēs esam parādījuši, ka ļaujam spēlētājiem doties uz spēlēm, kuras, galu galā, viņi paši uzskata par svarīgām ,” turpināja Blats. „Un tad mēs skatāmies, kā mūsu spēlētāji pēkšņi izlasēs tiek sūtīti laukumā uz 38-39 minūtēm spēlē. Tāds spēles laiks viņiem nav pat Eirolīgā! Un tas man liek vaicāt, ar tieši kādu cieņu un sapratni nacionālās federācijas vēršas pie mums. Domāju, ka šāda rīcība ir ļoti bezatbildīga, bīstama pašam spēlētājam, protams, tā iedragā arī mūsu komandu. Es nevaru darīt neko daudz citu kā pateikt, ka uzskatu šo visu par ļoti sliktu situāciju. Un tie, kuri ir atbildīgi, viņiem to vajadzētu zināt.”

Strēlnieks Latvijas izlases spēlē pret Melnkalni beigās guva traumu, kura, kā vēlāk izrādījās, liks viņam izlaist aptuveni mēnesi. Minētajā mačā pret Melnkalni, kurā ar uzvaru 80:74 bija par maz Pasaules kausa aizsniegšanai, Strēlnieks nospēlēja 36:24 minūtes no 40, turklāt mača pēdējā minūtē viņš vairs nevarēja spēlēt traumas dēļ. Savukārt otrs „Olympiacos” spēlētājs Jānis Timma Arņa Vecvagara vadītajā Latvijas izlasē tika nodarbināts ar 29:36 minūšu ilgu spēles laiku.

Deivids Blats par nacionālās federācijas lomu Strēlnieka savainojumā no 15:30

Izmantotie resursi:
Μπλατ: «Πρέπει να αντιστρέψουμε την κατάσταση»...

     [+] [-]

, 2019-03-01 12:23, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nepaveicās šajā situācija, ne jau tur kāds speciāli viņu turēja laukumā lai notraumētos un ja Vecvagars neturētu Strēlnieku laukumā tik ilgi tad Latvijai sapnis par PK beigtos nevis pēdējās sekundēs bet krietni agrāk.
Nepavaicās... jā, jo Eirolīgā vidēji Strēlniekam ir jāspēlē 20-21minūte... eh, lai uzrauj tagad 38!? Moš nošķīdīs... ups!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 12:23, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Es vismaz ceru ka neatvilks kādu ārzemnieku! Ir pašiem savu treneru, ja to visu spēj un vēlas salikt kopā.
Sarakstiņu studijā, smiesimies un raudāsim visi kopā!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 13:03, pirms 6 gadiem
Pārslodze.
Pēc šādiem gadījumiem ir skaidrs kāpēc nelaiž spēlētājus uz izlasi.
Ļoti liela varbūtība ka Strēlnieku pāris gadus izlasē neredzēsim.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-01 13:05, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu saproti, ka Strēlnieks iepriekš savainojās un spēlēja ar traumu?
Es jau 4.reizi redzu šo tavu komentāru. Esi trollis? Ja Strēlnieks savainojās iepriekš un turpināja spēlēt, tad tieši viņš rīkojās bezatbildīgi un neprofesionāli, nevis Vecvagars.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-01 13:10, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu. Tapat tas arī ir tikai manas domas un taisnība jau abiem mums ir, jo dzīvē nav tikai melns un balts...Bet Tu pateici tieši to, ko es vēlējos, repektīvi, mums nebija trenera - autoritātes.
Ja Vecvagars nav autoritāte tev, tas nenozīmē, ka viņš nav autoritāte spēlētājiem. Neesmu dzirdējis nevienu spēlētāju kritiski izsakāmies par Vecvagaru kā treneri. Un tu pilnīgi nepareizi interpretē LS Andreja teikto, kurš saka, ka spēlētāji savas domas izteiks pēc sezonas.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-01 13:13, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Nu nedrīkst izniekot tik talantīgu izlasi ar sporta skolotāju! Lai viņš trenē, bet nu ne jau izlasi! Tie kas par to atbild, tiem bija jāatkāpjas pirms Vecvagara. Nu un viņš jau liekas neatkāpās, tikai izpildīja sev uzticēto ciklu.
Es savas domas par viņu, Vecvagaru, izteicu jau sākumā. Bezatbildīga laimes lāča gaidīšana
Vecvagars ar viņa rīcībā esošajiem spēlētājiem izdarīja visu, ko varēja, izspieda maksimumu. Bezatbildīga laimes lāča gaidīšana ir sākusies tagad.

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:15, pirms 6 gadiem
Nevajat tirst! Būtu ļāvuši visiem labākajiem spēlēt pret Spāniju nevajadzētu pārslogot spēlētājus pret Melnkalni. Bet Strēlnieka gadījumā tiešām treneris tiešām varēja būt saudzīgāks.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 13:16, pirms 6 gadiem
Pareizi arī pateica. Vecvagars Strēlnieku nodzina. Bagijs viņu parasti mainīja ar Bertāns/Blūms/Peiners/Škēle dažādās kombinācijās. bet Blats tikai status redzēja, nevis pašu spēli.

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:16, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vecvagars ar viņa rīcībā esošajiem spēlētājiem izdarīja visu, ko varēja, izspieda maksimumu. Bezatbildīga laimes lāča gaidīšana ir sākusies tagad.
Ej tirst ar to maksimu, jo tas netika izspiests. Kaut vai zaudējums mājās pret Ukraiņiem. Tā spēle bija ņemama un sastāvs labs bija. Samierinies, Vecvagars izgāza PK.

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:18, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Pareizi arī pateica. Vecvagars Strēlnieku nodzina. Bagijs viņu parasti mainīja ar Bertāns/Blūms/Peiners/Škēle dažādās kombinācijās. bet Blats tikai status redzēja, nevis pašu spēli.
Peiners vispār maz tika izmantots. Vakar, pat pie strītbolistiem, viņam treneris liek caurgajienos iet utt. Tādi saasinājumi tieši pietrūka pret Melnkalni beigās.

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:19, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ja Vecvagars nav autoritāte tev, tas nenozīmē, ka viņš nav autoritāte spēlētājiem. Neesmu dzirdējis nevienu spēlētāju kritiski izsakāmies par Vecvagaru kā treneri. Un tu pilnīgi nepareizi interpretē LS Andreja teikto, kurš saka, ka spēlētāji savas domas izteiks pēc sezonas.
Bija autoritāte? Redzēji, kas notika minūtes pārtraukumos?

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:21, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Bija autoritāte? Redzēji, kas notika minūtes pārtraukumos?
Man patika tie pārtraukumu, kur Vecajam nav ko tiekt un praktiski visu novada Visockis ar Kosuškinu

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:22, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Pareizi arī pateica. Vecvagars Strēlnieku nodzina. Bagijs viņu parasti mainīja ar Bertāns/Blūms/Peiners/Škēle dažādās kombinācijās. bet Blats tikai status redzēja, nevis pašu spēli.
Ko tu murgo līderi spēlē vairāk nekā rezervisti un tas blats var iet ieskrieties ,jo izlase ir svarīgāka par to klubu.

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:23, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu murgo līderi spēlē vairāk nekā rezervisti un tas blats var iet ieskrieties ,jo izlase ir svarīgāka par to klubu.
Tas nenozīmē, ka līderus nemaina. Kāpēc Melnkalne savējos varēja atpūtināt, pilnībā visus, bet Vecvagaram Strēlnieks visu spēli bija laukumā jātur?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 13:25, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Peiners vispār maz tika izmantots. Vakar, pat pie strītbolistiem, viņam treneris liek caurgajienos iet utt. Tādi saasinājumi tieši pietrūka pret Melnkalni beigās.
Bet Blūms un Škēle tā arī nosēdēja.... Tomēr uz brīdi atvieglotu.

     [+] [-]

, 2019-03-01 13:26, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Bet Blūms un Škēle tā arī nosēdēja.... Tomēr uz brīdi atvieglotu.
Tieši tā. Blūma gadījumā, es teiktu, ka viņš nekādā gadījumā nav sliktāks kā Melnkalnes rezervisti, katru centimetru laukumā atstrādā.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 13:36, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu murgo līderi spēlē vairāk nekā rezervisti un tas blats var iet ieskrieties ,jo izlase ir svarīgāka par to klubu.
Mums jā, klubam nē. Nebrīnies, ja nākamreiz nepalaidīs.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-01 13:38, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ej tirst ar to maksimu, jo tas netika izspiests. Kaut vai zaudējums mājās pret Ukraiņiem. Tā spēle bija ņemama un sastāvs labs bija. Samierinies, Vecvagars izgāza PK.
Palasi, trolli, ko saka cilvēks, kas kaut ko saprot no basketbola, atšķirībā no tevis. Muižnieks: Vecvagars sevi kā galveno treneri ir apliecinājis ļoti labi. https://www.diena.lv/raksts/sports/...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 13:40, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tu murgo līderi spēlē vairāk nekā rezervisti un tas blats var iet ieskrieties ,jo izlase ir svarīgāka par to klubu.
Un saprotu, ka Strēlnieka veselība tev arī pie kājas.

     [+] [-]

, 2019-03-01 14:15, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Palasi, trolli, ko saka cilvēks, kas kaut ko saprot no basketbola, atšķirībā no tevis. Muižnieks: Vecvagars sevi kā galveno treneri ir apliecinājis ļoti labi. https://www.diena.lv/raksts/sports/basketbols/muiznieks-vecvagars-sevi-ka-galveno-treneri-ir-apliecinajis-loti-labi-14215170
Tas nekādā mērā nepasaka, ka Vecvagars ie piemērots izlases galvenā trenera matam, pie tam, tajā pašā rakstā ir minēts, ka varēja arī vairak sasniegt....Tajā pašā laikā ir viedokli par Vecvagaru kā sliktu treneri izlasei.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 14:26, pirms 6 gadiem
Vainot Latvijas izlasi par Strēlnieka savainojumu ir debīlisms, vai emociju uzplūdā neapdomāts paziņojums.Nebūtu Dubļevičs primāts, viss būtu savādāk.Vispār jau šādi klubu pārmetumi izlasēm ir nevietā, atrisiniet vispirms FIBA un ULEB mērīšanos ar neesošiem krāniņiem un tad arī žīdiem nevajadzēs kaitināt pasauli.

     [+] [-]

, 2019-03-01 14:33, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tajā pašā laikā ir viedokli par Vecvagaru kā sliktu treneri izlasei.
Nosauc kādu nopietnu cilvēku, kas to saka.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-01 14:35, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: Vainot Latvijas izlasi par Strēlnieka savainojumu ir debīlisms, vai emociju uzplūdā neapdomāts paziņojums.Nebūtu Dubļevičs primāts, viss būtu savādāk.Vispār jau šādi klubu pārmetumi izlasēm ir nevietā, atrisiniet vispirms FIBA un ULEB mērīšanos ar neesošiem krāniņiem un tad arī žīdiem nevajadzēs kaitināt pasauli.
Vēl viens....eh....Strēlnieks bija savainojies jau pirms sadursmes ar Dubļeviču. Cik reizes to atkārtot?

     [+] [-]

, 2019-03-01 14:37, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Nosauc kādu nopietnu cilvēku, kas to saka.
Bijušais ASK ģenerālmenedžeris.

Un Pats Muižnieks netieši rakstā pasaka, ka varēja labāk. To neignorē

     [+] [-]

, 2019-03-01 14:55, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bijušais ASK ģenerālmenedžeris.

Un Pats Muižnieks netieši rakstā pasaka, ka varēja labāk. To neignorē
Ģirts Kalniņš ir nopietns cilvēks? Kurš tādu vispār zina! Viņam arī Bagatskis nebija gana labs.

     [+] [-]

, 2019-03-01 15:10, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Palasi, trolli, ko saka cilvēks, kas kaut ko saprot no basketbola, atšķirībā no tevis. Muižnieks: Vecvagars sevi kā galveno treneri ir apliecinājis ļoti labi. https://www.diena.lv/raksts/sports/basketbols/muiznieks-vecvagars-sevi-ka-galveno-treneri-ir-apliecinajis-loti-labi-14215170
Ja Tu ļoti labi māki lasīt un saprast tekstos ielikto jēgu, tad Tu saprastu, ka Muižnieks tur centās visu laiku neitrāli izlīst beigās nepasakot neko tieši. Nav modē pie mums mazā pīļu dīķī atklāti kritizēt. Tas arī ir galvenais visa tā raksta saturs. Nav Vecvagars izlases līmeņa kalibra treneris, visi to labi saprot, visi cenšas būt pieklājīgi, jo čomi, draugi, pazīšanās un ietekmes, kā arī saprot, ka nebija vieglā situācijā Vecvagars un čalis viņš jau nav slikts, kāpēc atklāti naidoties? Bet

     [+] [-]

, 2019-03-01 15:31, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vecvagars ar viņa rīcībā esošajiem spēlētājiem izdarīja visu, ko varēja, izspieda maksimumu. Bezatbildīga laimes lāča gaidīšana ir sākusies tagad.
Acīm redzot nē! Jo resursi ir augstāki/spēcīgāki par viņa spējām!

     [+] [-]

, 2019-03-01 15:31, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ja Tu ļoti labi māki lasīt un saprast tekstos ielikto jēgu, tad Tu saprastu, ka Muižnieks tur centās visu laiku neitrāli izlīst beigās nepasakot neko tieši. Nav modē pie mums mazā pīļu dīķī atklāti kritizēt. Tas arī ir galvenais visa tā raksta saturs. Nav Vecvagars izlases līmeņa kalibra treneris, visi to labi saprot, visi cenšas būt pieklājīgi, jo čomi, draugi, pazīšanās un ietekmes, kā arī saprot, ka nebija vieglā situācijā Vecvagars un čalis viņš jau nav slikts, kāpēc atklāti naidoties? Bet
+

     [+] [-]

, 2019-03-01 15:36, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Sarakstiņu studijā, smiesimies un raudāsim visi kopā!
Trūkst/trūka Eiropā basketbola treneru, Latviešu? Kā jau teicu, neesmu basketa specs, bet nu vismaz garām ejot un lasot neredzu iemeslus meklēt ārpasaules glābēju, kuram vajadzēs laiku pielāgoties. Bet varbūt arī vajag?
Pašiem ir labu treneru, kuriem vajag atrast kopēju mērķi savā starpā, ne tikai gaidīt no spēlētājiem, lai tie vieni vilktu ratus uz talantu.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 16:08, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vēl viens....eh....Strēlnieks bija savainojies jau pirms sadursmes ar Dubļeviču. Cik reizes to atkārtot?
Kopš kura laika ''pēdējais slepkavas dūriens, kurš bija nāvējošs'' netiek ņemts vērā?Līdz Dubļeviča sitienam ar celi varēja vēl paskriet, pēc vairs nē un viņš nav vainīgs? Varbūt arī būtu trauma, bet ne jau tik smaga.Ieslēdz smadzenes.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 16:43, pirms 6 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Jā, spēlēja KP tās 36 minūtes katru otro spēli. Visticamākais, ka tieši tāpēc arī notraumējās! Līderi ir jāizmanto efektīvi un jāsargā!
Jā jā, kā tad. Tad jau Dāvis Bertāns arī spēlējot 15 min Eirolīgā vidēji krusteniskās sarāva, jo par maz spēlēja moš?😀 Tam nav absolūti nekāda sakara ar spēles laiku. Sportistu ķermeņus sagatavo daudz lielākām slodzēm starpsezonā un sezonā pat par 40 min spēlē, tas ka gadās trauma nav atkarīgs no tā. Ja tu lec un piezemējies uz cita cilvēka kājas lielā ātrumā, tad traumas iespēja tev var būt arī sezonas pirmajā spēlē un pirmajā uzbrukumā.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 16:47, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es uzskatu, ka Jankas trauma, netikšana uz PK ir slikta plānošana no treneru puses. Tieši tāpēc es Blatam šajā gadījumā piekrītu un uzskatu, ka uz mūsu soliņa bija spēlētaji, kuri viņu mierīgi uz kādām 8 minūtēm varēja aizvietot.

Te nav runa par atdevi laukumā utt. Te ir runa par to, kā galvenais treneris ir izmantojis spēlētājus un kādu rezultātu tāda stratēģija nesa.
Mēs skaidri redzējām, kas notiek, kad Strēlnieks atpūšas kaut vai uz pusotru minūti ceturtdaļas beigās. No +9 , +3. Uzbrukumā haoss. Viņš vēl grib dot citiem 8 minūtes, kāds sakars?😀

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 16:50, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, tā ir izlase, ne valsts. Ir daļa cilvēku, kam tāds basketbols neinteresē...

Otrkārt, treneris jau nosaka, cik spēlēsi utt. neatkarīgi no spēlētāja vēlmēm.

Treškārt, diemžēl šādas situācijas, ja konflikts nenorimst, var liegt Eirolīgas spēlētājus nākotnē, vismaz tajos logos, kas ir sezonas laikā. Pat Melnkalne atpūtināja savus līderus un laida virsū ne tik meistarīgus.
Intar Ābol, tu tiešām esi pastulbs basketbolā