Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Blats pēc Strēlnieka traumas nosoda Latvijas izlases vadību par bezatbildīgumu

Rolands Eliņš

Blats pēc Strēlnieka traumas nosoda Latvijas izlases vadību par bezatbildīgumu
Deivids Blats. Foto: BC Olympiacos

Grieķijas basketbola granda „Olympiacos” galvenais treneris Deivids Blats pirms rītdien paredzētās Eirolīgas spēles pret Maskavas CSKA Grieķijas medijiem pastāstīja par savu neapmierinātību ar Jāņa Strēlnieka traumu, kas tika gūta Latvijas izlases spēlē. Blats pārmeta, ka nacionālās izlases lūdz atlaist spēlētājus uz valstsvienību, bet pēc tam viņus sūta laukumā uz ļoti lielu spēles laiku, palielinot traumu iespēju, ar ko pēc tam jātiek galā klubam.

„Savainojumi ir daļa no sezonas, mums ar to jāsamierinās. Traumas nevar būt attaisnojumi mūsu spēlei,” kluba mājaslapā citēts Deivids Blats, atbildot par Jāņa Strēlnieka savainojuma un Vasiļa Spanuļa iespējamo atgriešanos sastāvā. „Visām komandām sezonas gaitā dažbrīd jāiztiek bez kāda sava spēlētāja, un tādā brīdī ir jāuzticas nākamajam spēlētājam, kurš ieņems viņa vietu. Un to darīsim arī mēs.”

Grieķijas žurnālists Blatu aicināja izvērst savu atbildi par Strēlnieka traumu, kas tika gūta Latvijas izlases, nevis kluba sastāvā, un titulētais treneris, kurš iepriekš strādāja NBA Klīvlendas "Cavaliers" komandā, izteica asus pārmetumus nacionālajām izlasēm. Blats konkrēti Latvijas izlases vārdu nepieminēja, taču jautājums bija tieši par Strēlnieka situāciju.

„Esmu šādā situācijā bijis jau vairākas reizes,” teica Blats. „Tā ir problēma, kas var ietekmēt jebkuru komandu. Šoreiz tā ietekmēja mūs. Mani visvairāk šeit satrauc, ka mēs bijām atvērti sadarbībai un palīdzējām nacionālajām izlasēm.”

„Mēs esam parādījuši, ka ļaujam spēlētājiem doties uz spēlēm, kuras, galu galā, viņi paši uzskata par svarīgām ,” turpināja Blats. „Un tad mēs skatāmies, kā mūsu spēlētāji pēkšņi izlasēs tiek sūtīti laukumā uz 38-39 minūtēm spēlē. Tāds spēles laiks viņiem nav pat Eirolīgā! Un tas man liek vaicāt, ar tieši kādu cieņu un sapratni nacionālās federācijas vēršas pie mums. Domāju, ka šāda rīcība ir ļoti bezatbildīga, bīstama pašam spēlētājam, protams, tā iedragā arī mūsu komandu. Es nevaru darīt neko daudz citu kā pateikt, ka uzskatu šo visu par ļoti sliktu situāciju. Un tie, kuri ir atbildīgi, viņiem to vajadzētu zināt.”

Strēlnieks Latvijas izlases spēlē pret Melnkalni beigās guva traumu, kura, kā vēlāk izrādījās, liks viņam izlaist aptuveni mēnesi. Minētajā mačā pret Melnkalni, kurā ar uzvaru 80:74 bija par maz Pasaules kausa aizsniegšanai, Strēlnieks nospēlēja 36:24 minūtes no 40, turklāt mača pēdējā minūtē viņš vairs nevarēja spēlēt traumas dēļ. Savukārt otrs „Olympiacos” spēlētājs Jānis Timma Arņa Vecvagara vadītajā Latvijas izlasē tika nodarbināts ar 29:36 minūšu ilgu spēles laiku.

Deivids Blats par nacionālās federācijas lomu Strēlnieka savainojumā no 15:30

Izmantotie resursi:
Μπλατ: «Πρέπει να αντιστρέψουμε την κατάσταση»...

  -2 [+] [-]

, 2019-03-01 08:01, pirms 6 gadiem
Kauns. Atkal izaugusi bernu paaudzite,kam no labas dzivesngribas mainit pasauli. Paskaties kadu filmu- kaut vai Tevs Nakts vai Sindlera sarakstu un beidziet runat kaa atpalikushi, bezatbildigi tupenji.
Par Adolfu ierunajusies, lohatroni

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 08:10, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nepaveicās šajā situācija, ne jau tur kāds speciāli viņu turēja laukumā lai notraumētos un ja Vecvagars neturētu Strēlnieku laukumā tik ilgi tad Latvijai sapnis par PK beigtos nevis pēdējās sekundēs bet krietni agrāk.
Sapni nobeidza un Strelnieku sabeidza,tagad džeks arī vēl naudiņu pakāsīs!

     [+] [-]

, 2019-03-01 08:16, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Lai Blats nečīkst, Janka malacis, visa Latvija viņu ciena, un tas, ka viņš upurēja sevi vēsturē svarīgākai spēlei, tas ir tikai atzinīgi. Eirolīga un NBA tomēr ir otršķirīga lieta, pirmkārt, jāpārstāv sava dzimtene.

Starpcitu, basketbolisti vispār pa daudz čīkst, paskataties kā ir futbolā, visu laiku sezonas gaitā ir izlašu kvalifikācijas spēles, un te kvalifikācijā dažas spēles un uzreiz čīkstēs te visi
Un tāpēc jau viņi turās 140 vietā un nekad nekritīs uz 200!!! Basketbolisti pērās par pirmo 20-nieku,nu tas tā.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-01 08:20, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: 36 min neaizstājamam spēlētājam, gadsimta cīņā nav absolūti nekas. Cik bieži spēlētāji ir atbildējuši uz šo jautājumu, ka nav jūtams nekāds nogurums spēles laikā jo ir adrenalīns. Nogurumu jūt tikai pēc un 35 min nav nekas mega ārkārtējs. KP Ņujorkā bieži spēlēja 35-36 minūtes, gandrīz katru otro spēli. Nevajag pārspīlēt par spēles laiku
Varbūt zini ko tagad dara KP? Super ka sajāja ar 36 min jaunu čali!!!!

  +6 [+] [-]

, 2019-03-01 08:40, pirms 6 gadiem
Rādās ka izlasē ir tikai viena problēma-NAV EIROPAS LĪMEŅA GALVENĀ TRENERA UN ATBILSTOŠU PALĪGU(treneru).Šneps gadiem ilgi gozējas saulītē un izskatās ka vairāk par tukšo salmu kulšanu neko nejēdz.....

     [+] [-]

, 2019-03-01 08:48, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: 36 min neaizstājamam spēlētājam, gadsimta cīņā nav absolūti nekas. Cik bieži spēlētāji ir atbildējuši uz šo jautājumu, ka nav jūtams nekāds nogurums spēles laikā jo ir adrenalīns. Nogurumu jūt tikai pēc un 35 min nav nekas mega ārkārtējs. KP Ņujorkā bieži spēlēja 35-36 minūtes, gandrīz katru otro spēli. Nevajag pārspīlēt par spēles laiku
Jā, spēlēja KP tās 36 minūtes katru otro spēli. Visticamākais, ka tieši tāpēc arī notraumējās! Līderi ir jāizmanto efektīvi un jāsargā!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-01 08:51, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: paklau Deivid, Latvija ir uzaudzinājusi šo spēlētāju un tagad savos labākajos gados viņi smagi strādā jūsu labā, neskatoties uz to ka uzskatiet viņus par pērkamiem-pārdodamiem darba līdzekļiem.

diemžēl iepriekš jūs viņu nepalaidāt uz svarīgām spēlēm un tagad Latvija nespēlēs Pasaules kausā.

ja būtu palaiduši iepriekš, tad būtu pāris uzvaras vairāk laicīgi un nebūtu pēdējā spēlē jāatdod pēdējie spēki, tas beidzās ar traumu - jūsu bezatbildīga rīcība ..
Labs un pamatots komentārs - palaiž uz spēli visu vai neko un lūk rezultāts , neko un trauma.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 08:52, pirms 6 gadiem
Melnkalnei bija 1 (viens) labs aizsargs, pārējie prasmju ziņā noteikti nav liekami augstāk par vīriem, kuri visu vai gandrīz visu spēli nosēdēja uz Latvijas soliņa. Visu izšķīra tas, kā šie spēlētāji tika vai netika izmantoti.

  -3 [+] [-]

, 2019-03-01 08:53, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jā jā, mēs jau redzējām, kas notiek kad Janku noņem nost, no +10, +12 uzreiz izrāviens pretiniekam un mums haoss. Ja tur tam Šķēlem un citiem dotu vairāk spēlēt strēlnieka vietā, tad tās pašas 5-8 min būtu pilnīgi izšķirošas, lai mēs pat līdz tādai galotnei netiku, jo visos krīzes brīžos tieši Streļaks bija tas kas atkal deva cerību. 36 min ir absolūti normāli vienā izšķirošā spēlē.
Tas ir tikai pieņēmums un tikpat labi nebija rezervisti jālaiž, jo Bertāns ar Ati varēja

  -3 [+] [-]

, 2019-03-01 08:54, pirms 6 gadiem
chill rakstīja: Ne velti Lebrons šo "Eiropas spīdekli" atlaida

p.s. Strēlnieka trauma vairāk dēļ resna melnkalnieša, kurš ar nesportisko sodu paņēmieniem liek blokus, nevis federācijas dēļ.
Tu saproti, ka Strēlnieks iepriekš savainojās un spēlēja ar traumu?

  +3 [+] [-]

, 2019-03-01 08:57, pirms 6 gadiem
Tevi uz ielas, pašam negaidot, var notriekt transports, ja tā padomā! Tapēc neiesi ārā?
Izlasi/Valsti pārstāvēt ir gods ikvienam, jo īpaši ja pats to vēlas!
Saprotams ka klubs cieš šādās reizēs, bet valsts izlase ir kas stiprāks par klubu! Ir kas to saprot, nu un ir arī kas skaita kapeikas.

     [+] [-]

, 2019-03-01 08:59, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Tevi uz ielas, pašam negaidot, var notriekt transports, ja tā padomā! Tapēc neiesi ārā?
Izlasi/Valsti pārstāvēt ir gods ikvienam, jo īpaši ja pats to vēlas!
Saprotams ka klubs cieš šādās reizēs, bet valsts izlase ir kas stiprāks par klubu! Ir kas to saprot, nu un ir arī kas skaita kapeikas.
Tas nekādā mērā nenosaka, ka spēlētajs ir kā zirgs jānodzen. Tā ir slikti planošana un tikai loģiski, ka mēs nekur tālāk netikām.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-01 09:07, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas nekādā mērā nenosaka, ka spēlētajs ir kā zirgs jānodzen. Tā ir slikti planošana un tikai loģiski, ka mēs nekur tālāk netikām.
Neko nesapratu no tevis ja godīgi! Tā nav loģika netikšanai tālāk!
Tu esi pārstāvējis valsti sportā kādreiz, jebkādā vecuma grupā?
Es saprotu Strēlnieku, kurš gāja uz pilnu banku, jo viņam tas bija svarīgi! Tā es to redzēju viņā esot laukumā pret Melnkalni!
Ja pārējie būtu atdevuši kaut pusi no tā ko Janka, tad būtu nevis +6, bet +26.

     [+] [-]

, 2019-03-01 09:10, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Neko nesapratu no tevis ja godīgi! Tā nav loģika netikšanai tālāk!
Tu esi pārstāvējis valsti sportā kādreiz, jebkādā vecuma grupā?
Es saprotu Strēlnieku, kurš gāja uz pilnu banku, jo viņam tas bija svarīgi! Tā es to redzēju viņā esot laukumā pret Melnkalni!
Ja pārējie būtu atdevuši kaut pusi no tā ko Janka, tad būtu nevis +6, bet +26.
Es uzskatu, ka Jankas trauma, netikšana uz PK ir slikta plānošana no treneru puses. Tieši tāpēc es Blatam šajā gadījumā piekrītu un uzskatu, ka uz mūsu soliņa bija spēlētaji, kuri viņu mierīgi uz kādām 8 minūtēm varēja aizvietot.

Te nav runa par atdevi laukumā utt. Te ir runa par to, kā galvenais treneris ir izmantojis spēlētājus un kādu rezultātu tāda stratēģija nesa.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 09:23, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es uzskatu, ka Jankas trauma, netikšana uz PK ir slikta plānošana no treneru puses. Tieši tāpēc es Blatam šajā gadījumā piekrītu un uzskatu, ka uz mūsu soliņa bija spēlētaji, kuri viņu mierīgi uz kādām 8 minūtēm varēja aizvietot.

Te nav runa par atdevi laukumā utt. Te ir runa par to, kā galvenais treneris ir izmantojis spēlētājus un kādu rezultātu tāda stratēģija nesa.
Labi! Kā tu zini ka treneri izmantoja tieši šo situāciju? Tu neesi pieļāvis domu, ka spēlētājs pats grib, neatkarīgi no trenera plāniem? Neesmu basketa pārstāvis, bet zinu ko nozīmē sevi ziedot spēlē, kurai ir zelta likme. Nesaku ka tā bija šajā situācijā.
Es domāju ka viņam sirdī šī Blata izteikšanās neko nenozīmē. Bez darba nepaliksi, ja neesi cirvis. Kameras priekšā ir jābūt kompetentam, bet tieši dēļ šādām spēlēm ir vērts dzīvot un ziedot sevi. Tas nav klubs, tā ir valsts, tu pats!

     [+] [-]

, 2019-03-01 09:33, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Labi! Kā tu zini ka treneri izmantoja tieši šo situāciju? Tu neesi pieļāvis domu, ka spēlētājs pats grib, neatkarīgi no trenera plāniem? Neesmu basketa pārstāvis, bet zinu ko nozīmē sevi ziedot spēlē, kurai ir zelta likme. Nesaku ka tā bija šajā situācijā.
Es domāju ka viņam sirdī šī Blata izteikšanās neko nenozīmē. Bez darba nepaliksi, ja neesi cirvis. Kameras priekšā ir jābūt kompetentam, bet tieši dēļ šādām spēlēm ir vērts dzīvot un ziedot sevi. Tas nav klubs, tā ir valsts, tu pats!
Pirmkārt, tā ir izlase, ne valsts. Ir daļa cilvēku, kam tāds basketbols neinteresē...

Otrkārt, treneris jau nosaka, cik spēlēsi utt. neatkarīgi no spēlētāja vēlmēm.

Treškārt, diemžēl šādas situācijas, ja konflikts nenorimst, var liegt Eirolīgas spēlētājus nākotnē, vismaz tajos logos, kas ir sezonas laikā. Pat Melnkalne atpūtināja savus līderus un laida virsū ne tik meistarīgus.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 09:54, pirms 6 gadiem
sapnis rakstīja: Kauns. Atkal izaugusi bernu paaudzite,kam no labas dzivesngribas mainit pasauli. Paskaties kadu filmu- kaut vai Tevs Nakts vai Sindlera sarakstu un beidziet runat kaa atpalikushi, bezatbildigi tupenji.
Par Adolfu ierunajusies, lohatroni
Filmas ir filmas, bet reālā dzīve ir reālā dzīve. Es jau teicu, ka pazīstu tikai vienu, bet tik labi, ka vairāk arī negribu...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 10:01, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, tā ir izlase, ne valsts. Ir daļa cilvēku, kam tāds basketbols neinteresē...

Otrkārt, treneris jau nosaka, cik spēlēsi utt. neatkarīgi no spēlētāja vēlmēm.

Treškārt, diemžēl šādas situācijas, ja konflikts nenorimst, var liegt Eirolīgas spēlētājus nākotnē, vismaz tajos logos, kas ir sezonas laikā. Pat Melnkalne atpūtināja savus līderus un laida virsū ne tik meistarīgus.
Nu labi! Tu lietas redzi savādāk, es savādāk! Nenosodu!
Pārstāvot izlasi, tu (laikam ne tieši Tu ) pārstāvi valsti!
Viss mans rakstītais ir mans personīgs minējums pēc paša pieredzes. Vēlreiz, nesaku ka tā tas bija šajā situācijā. Un tāpat nedomāju ka kāds no treneriem izlasē ir spējīgs noteikt Strēlnieka minūtes. Bagatskis bija ''personība" viņiem, bet nu ne jau Vecvagars.
Un tāpat! Rakstīt un domāt mēs katrs varam ko un kā gribam! Bet spēlētāju domas un atskats par spēli publiski nav dzirdēts, jo viņus sargā. Un paldies dievam. Gan jau sezonai beidzoties arī viņi izteiks savas domas. Pagaidām atliek tik vien kā lasīt pārgudrus pieņēmumus fanu lapās.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 10:02, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Filmas ir filmas, bet reālā dzīve ir reālā dzīve. Es jau teicu, ka pazīstu tikai vienu, bet tik labi, ka vairāk arī negribu...
tas jau tīri individuāli ir. Teiksim es pazīstu pāris čigānus, viens ir zaglis, otrs savā dzīvē nav ne centa nozadzis, godīgi strādā utt. Slikti cilvēki ir visur. Kaut vai paskaties mūs, latviešu. Mēs daļa esam tie, kuri iet, strādā un saprot, ka savu labklājību pats tikai pacelt vari, kamēr citi ir nožēlojami slinķi, kas neko citu kā alus vau šņabja pudeli nezin + čīkst, ka valsts nepalīdz.

     [+] [-]

, 2019-03-01 10:04, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Nu labi! Tu lietas redzi savādāk, es savādāk! Nenosodu!
Pārstāvot izlasi, tu (laikam ne tieši Tu ) pārstāvi valsti!
Viss mans rakstītais ir mans personīgs minējums pēc paša pieredzes. Vēlreiz, nesaku ka tā tas bija šajā situācijā. Un tāpat nedomāju ka kāds no treneriem izlasē ir spējīgs noteikt Strēlnieka minūtes. Bagatskis bija ''personība" viņiem, bet nu ne jau Vecvagars.
Un tāpat! Rakstīt un domāt mēs katrs varam ko un kā gribam! Bet spēlētāju domas un atskats par spēli publiski nav dzirdēts, jo viņus sargā. Un paldies dievam. Gan jau sezonai beidzoties arī viņi izteiks savas domas. Pagaidām atliek tik vien kā lasīt pārgudrus pieņēmumus fanu lapās.
Es tev pilnībā piekrītu. Tapat tas arī ir tikai manas domas un taisnība jau abiem mums ir, jo dzīvē nav tikai melns un balts...Bet Tu pateici tieši to, ko es vēlējos, repektīvi, mums nebija trenera - autoritātes.

     [+] [-]

, 2019-03-01 10:23, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: paklau Deivid, Latvija ir uzaudzinājusi šo spēlētāju un tagad savos labākajos gados viņi smagi strādā jūsu labā, neskatoties uz to ka uzskatiet viņus par pērkamiem-pārdodamiem darba līdzekļiem.

diemžēl iepriekš jūs viņu nepalaidāt uz svarīgām spēlēm un tagad Latvija nespēlēs Pasaules kausā.

ja būtu palaiduši iepriekš, tad būtu pāris uzvaras vairāk laicīgi un nebūtu pēdējā spēlē jāatdod pēdējie spēki, tas beidzās ar traumu - jūsu bezatbildīga rīcība ..
Jā viņš noteikti māk lasīt un saprast latviski. Viņš ienāks sportacentrs.com un izlasīs tavu komentāru.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 10:25, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu. Tapat tas arī ir tikai manas domas un taisnība jau abiem mums ir, jo dzīvē nav tikai melns un balts...Bet Tu pateici tieši to, ko es vēlējos, repektīvi, mums nebija trenera - autoritātes.
Nu nedrīkst izniekot tik talantīgu izlasi ar sporta skolotāju! Lai viņš trenē, bet nu ne jau izlasi! Tie kas par to atbild, tiem bija jāatkāpjas pirms Vecvagara. Nu un viņš jau liekas neatkāpās, tikai izpildīja sev uzticēto ciklu.
Es savas domas par viņu, Vecvagaru, izteicu jau sākumā. Bezatbildīga laimes lāča gaidīšana

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 10:27, pirms 6 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Nu nedrīkst izniekot tik talantīgu izlasi ar sporta skolotāju! Lai viņš trenē, bet nu ne jau izlasi! Tie kas par to atbild, tiem bija jāatkāpjas pirms Vecvagara. Nu un viņš jau liekas neatkāpās, tikai izpildīja sev uzticēto ciklu.
Es savas domas par viņu, Vecvagaru, izteicu jau sākumā. Bezatbildīga laimes lāča gaidīšana
Es jau visu laiku skeptisks biju. Mums ir laba līmeņa spēlētaji, bet, praktiski uz galvenos kvalifikāciju (uz esošo brīdi) tiek ieliksts treneris, bez nopietnas pieredzes un lielākais sasniegums ir trenēt Barsy

Protams, ir jaunie treneri, kuriem ir tā pieredze un respekts no spēlētajiem, bet nu ne jau Vecvagaram.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-01 10:30, pirms 6 gadiem
LOģISKI,ka Vecvagars vainīgs!!! pārguris bija Strēlnieks-kāda hrena pēc netika pat uz minūti izsūtīts iepriekšējā spēlē labi nospēlējušais Šķēle?!?!?!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-01 10:35, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es jau visu laiku skeptisks biju. Mums ir laba līmeņa spēlētaji, bet, praktiski uz galvenos kvalifikāciju (uz esošo brīdi) tiek ieliksts treneris, bez nopietnas pieredzes un lielākais sasniegums ir trenēt Barsy

Protams, ir jaunie treneri, kuriem ir tā pieredze un respekts no spēlētajiem, bet nu ne jau Vecvagaram.
Es vismaz ceru ka neatvilks kādu ārzemnieku! Ir pašiem savu treneru, ja to visu spēj un vēlas salikt kopā.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 10:37, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: 'tas ir pārspīlējums. Es personīgi uzskatu, ka mierīgi varēja viņu arī pa kādai minūtei atpūtināt. Trauma jau bija no lielās slodzes.

Tas ir mīnuss šiem logiem, jo spēlētājs ir jālimitē ar to spēlēšanu. Nevar izlases prasīt klubiem atlaist spēlētaju un pēc tam viņu nodzīt kā zirgu.
Neticu ka šim savainojumam jau nebija kkas apakšā, kāda mikrotrauma piemēram un ne jau vienā spēlē viņam pēkšņi radās pārslodze, pārslodzes parasti rodas ilgākā termiņā un nav svarīgi tu esi profesionāls sportists vai vienkārši ierindas darbinieks kurš strādā kādu parastu darbu.

Vai tad tieši mačs pret Bucks ir vainīgs tam ka KP gadu nevar spēlēt? Nē, šī trauma radās palēnām, ilgākā laika periodā no pārslodzes un tā spēle ar Bucks bija sagadīšanās ka tas notika tieši tad.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 10:38, pirms 6 gadiem
aizermans rakstīja: Sapni nobeidza un Strelnieku sabeidza,tagad džeks arī vēl naudiņu pakāsīs!
Naudu nevar pakāst, var protams ja spēlētājs nav apdrošināts par ko gan Strēlnieka gadījumā stipri šaubos.

     [+] [-]

, 2019-03-01 10:47, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Neticu ka šim savainojumam jau nebija kkas apakšā, kāda mikrotrauma piemēram un ne jau vienā spēlē viņam pēkšņi radās pārslodze, pārslodzes parasti rodas ilgākā termiņā un nav svarīgi tu esi profesionāls sportists vai vienkārši ierindas darbinieks kurš strādā kādu parastu darbu.

Vai tad tieši mačs pret Bucks ir vainīgs tam ka KP gadu nevar spēlēt? Nē, šī trauma radās palēnām, ilgākā laika periodā no pārslodzes un tā spēle ar Bucks bija sagadīšanās ka tas notika tieši tad.
Bet tad tas tikai manu teikto apstiprina. Ja spēlētājam ir bijušas problēmas, un izlasē viņu praktiski likt 40 min spēlēt, nesķiet īpaši gudri.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 10:53, pirms 6 gadiem
Deivids ir piemirsis laiku, kad trenēja krievijas izlasi. Tad runāja pavisam citas lietas, nepiemirstot atgādinot patrotismu sprtistiem, kam bija jāpārstāv sava valsts. Īsa atmiņa Blatam.

     [+] [-]

, 2019-03-01 10:54, pirms 6 gadiem
Blatam taisnība. Par daudz minūtes. Strēlnieks ir svarīgs spēlētājs klubā. Nu varēja tak Blūmu vai Lomažu uz 2-3 min.palaist

     [+] [-]

, 2019-03-01 11:03, pirms 6 gadiem
Vainīga ir eirolīgas vadība,spēles tiesneši un Dubļevičs.Arī pie Blata spēlētāji ir spēlējuši virs 30 minūtēm.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-01 11:28, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas jau tīri individuāli ir. Teiksim es pazīstu pāris čigānus, viens ir zaglis, otrs savā dzīvē nav ne centa nozadzis, godīgi strādā utt. Slikti cilvēki ir visur. Kaut vai paskaties mūs, latviešu. Mēs daļa esam tie, kuri iet, strādā un saprot, ka savu labklājību pats tikai pacelt vari, kamēr citi ir nožēlojami slinķi, kas neko citu kā alus vau šņabja pudeli nezin + čīkst, ka valsts nepalīdz.
Nav tur nekā individuāla.. Tu esi redzējis kādu, fizisku darbu strādājošu žīdu?

  -1 [+] [-]

, 2019-03-01 11:57, pirms 6 gadiem
Tas bija galvenais zaudejuma iemesls .un kapec tad netikai laisti viņi uz Spanijas otro sastavu , laiar plus vienu vinnetu Melnkalni , tur vadiba padumji izrikojas?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-01 12:14, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Nav tur nekā individuāla.. Tu esi redzējis kādu, fizisku darbu strādājošu žīdu?
isaka anekdote, žids-setnieks.........

     [+] [-]

, 2019-03-01 12:16, pirms 6 gadiem
Es saprotu kā jūtās treneris, un ir daļēja taisnība, bet eu, traumu var dabūt 1 minūtē un nedabūt visas sezonas laikā, to neviens nevar paredzēt un Latvijai ar to nav nekāda sakara!!!