Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Blūms, Pasečņiks un Peiners atnes Latvijai pirmo uzvaru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Blūms, Pasečņiks un Peiners atnes Latvijai pirmo uzvaru
Žanis Peiners spēlē pret Zviedriju
Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība svētdien, 26. novembrī, izcīnīja pirmo uzvaru Pasaules kausa kvalifikācijā, B grupas spēlē Rīgā pieveicot Zviedriju ar 82:73. Nākamā spēle 2018. gada 23. februārī mājās pret Ukrainu.

Starta piecinieki

Latvija: Šķēle, Blūms, Peiners, Mejeris, Pasečņiks
Zviedrija: Borjs, Masamba, Čerapovičs, A. Gadeforss, Spiress

Pirmajās sešās minūtēs komandas guva punktus praktiski katrā bumbas kontrolē. Zviedri centās ar vienu vai divām piespēlēm nogādāt bumbu līdz soda laukumam, lai gūtu vieglus punktus no groza apakšas un...viņiem tas izdevās. Otra metode – pustālie metieni jebkurā brīdī. Latviešu uzbrukums bija daudzveidīgāks – Aigars Šķēle iemeta tālmetienu, Jānis Blūms izcēlās ar sev ierasto “fade-away” metienu (ātra izmešana, spēlētājam pēc pagriešanās pret grozu ar augumu slīdot atpakaļ). Zviedru reidus “krāsā” izdevās pārtraukt septītajā minūtē, kad latvieši pārķēra Hokansona raidīto bumbu un aizskrēja ātrajā pretuzbrukumā, kuru pēc Žaņa Peinera piespēles pabeidza Rolands Šmits – 19:19. Duets guva arī nākamos piecus punktus, rēzeknietim ar tālmetienu pirmo reizi panākot piecu punktu pārsvaru – 24:19. Ceturtdaļas pēdējās divarpus minūtēs precīzi bija tikai viesi – 24:25.

Latvijas uzbrukumus visbiežāk pabeidza Peiners un Anžejs Pasečņiks – divatā viņi guva 17 no pirmajiem 26 mājinieku punktiem. Sarkanbaltsarkano aizsardzība nebija cieša, zviedri tika pie daudziem brīviem metieniem un turpināja tos realizēt ar augstu precizitāti – 26:32. Otrās ceturtdaļas vidū tika mēģināts pretiniekus pieskatīt rūpīgāk, taču ciemiņi bieži spēja atbrīvoties no sedzēja un aizskriet līdz groza apakšai. Jāņa Blūma pirmais tālmetiens un Pasečņika pieaugošā klātbūtne soda laukumā – Anžejs dažās minūtēs guva septiņus punktus – neļāva pretiniekiem aizbēgt tālāk. Latvieši pastiprināja spiedienu uz groza apakšu, piespiežot zviedriem sasniegt komandas piezīmju normu. Īpaši izcēlās Peiners, ar sešiem punktiem pēc kārtas panākot neizšķirtu – 41:41. Divdesmitajā minūtē Ojārs Siliņš ar otro brīvmetienu beidzot izvirzīja Latviju vadībā – 42:41.

Zviedri, pateicoties mazajam kļūdu skaitam (7-3) un ne tik aktīvam spiedienam soda laukumā, pirmajā puslaikā izdarīja par 13 metieniem no spēles vairāk (14/26 pret 18/39). Latvieši to kompensēja ar agresīvāku spēli krāsā, piespiežot sāncenšiem biežāk pārkāpt noteikumus (1p 10/13 pret 3/3). Mājiniekiem bija pārsvars arī tālmetienu realizācijā (4/8 pret 2/11), kamēr pretinieki bija sekmīgāki otrās iespējas punktu gūšanā (0-8). Žanim Peineram puslaikā bija 16, Anžejam Pasečņikam – 13 punkti. Zviedriem rezultatīvākais ar 11 punktiem bija Nikolass Spiress.

Trešās ceturtdaļas ievadā Borjs un Čerapovičs divarpus minūtēs iemeta vairāk tālmetienu nekā visā pirmajā puslaikā. Trijiem zviedru trīspunktniekiem Mareks Mejeris atbildēja ar vienu – 47:50. Latvija spēlēja ar diviem saspēles vadītājiem reizē, abiem pārmaiņus uzbrūkot grozam, taču arī zviedri nesnauda, turpinot turēties vadībā. Mejera otrais tālmetiens samazināja starpību līdz minimumam (55:56), bet Šķēles trīspunktnieks atkal ļāva izvirzīties priekšā – 58:56. Nākamā labā ziņa – pretinieki atkal sasniedza komandas piezīmju normu, četri pārkāpumi bija Čerapovičam. Borjs ar kārtējo tālmetienu neļāva latviešiem doties tālākā izrāvienā (60:59), taču konsekventais spiediens soda laukumā pamazām deva augļus. Ingus Jakovičs ceturtdaļā guva deviņus, Aigars Šķēle – septiņus punktus, pirms pēdējām 10 minūtēm panākot 64:63 Latvijas labā.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā abos laukuma galos labi nospēlēja Anžejs Pasečņiks, gan nosargājot savu grozu, gan izceļoties uzbrukumā – 66:63. Jaunākajam starta piecinieka dalībniekam ar diviem tālmetieniem pēc kārtas talkā nāca Jānis Blūms – 72:65. Nākamie uzbrukumi nebija tik sekmīgi, taču Ojāra Siliņa tālmetiens no labās malas ar sodu deva nākamo grūdienu – 76:67. Brīdi vēlāk pie Latvijas groza neveiksmīgi piezemējās un laukumu piespiedu kārtā atstāja Tobiass Borjs. Zviedri vēl spēja pietuvoties septiņu punktu attālumā (78:71), taču mājinieki droši virzījās pretī pirmajai uzvarai.

B grupa, 26. novembris, Rīgas arēna

Latvija – Zviedrija 82:73 (24:25, 18:16, 22:22, 18:10)
Latvija: Peiners 18 (2p 2/3, 3p 2/3, 1p 8/8; 4ab, 8rp), Pasečņiks 15 (2p 6/8, 1p 3/5; 6ab), Šķēle 12 (5ab, 4rp), Blūms 11 (2p 1/3, 3p 3/8), Jakovičs 9 (2p 1/1, 1p 7/7), Mejeris 6 (4rp), Šmits 6 (6ab), Siliņš 5 (5ab), Kurucs; Freimanis, Ausējs, Gražulis.
Zviedrija: Borjs 14, Čerapovičs 14, Viktors Gadeforss 10, Spiress 10, Masamba 7, Palmblads 7, A. Gadeforss 5, Kjelboms 4, Hokansons 2; Pēšons, Ramštets, Lofberjs.
Tiesneši: Nicolas Maestre (Francija), Alexey Davydov (Krievija), Tanel Suslov (Igaunija).

Statistika. Latvija 82, Zviedrija 73

Metieni no spēles: 26/65 vs 30/68
2p: 16/32 vs 24/49
3p: 10/23 vs 6/19
1p: 20/23 vs 7/13
AB: 36 (8/28) vs 35 (13/22)
RP: 24 vs 17
Kļ.: 13 vs 10
PB: 4 vs 8
BM: 4 vs 1
Personiskās piezīmes: 16 vs 22
Punkti pēc kļūdām: 7 vs 12
Punkti soda laukumā: 24 vs 38
Otrās iespējas punkti: 5 vs 11
Punkti ātrajos izrāvienos: 12 vs 4
Starta piecinieki: 62 vs 55
Rezerves: 20 vs 18

Kalendārs

DienaLaiksPilsētaSpēleRezultāts
24.11.201719:00BursaTurcija – Latvija85:73
24.11.201719:00NorčepingaZviedrija – Ukraina76:84
26.11.201717:00RīgaLatvija – Zviedrija82:73
26.11.201718:00KijevaUkraina – Turcija60:67
23.02.2018--Zviedrija – Turcija-
23.02.2018-RīgaLatvija – Ukraina-
26.02.2018--Ukraina – Zviedrija-
26.02.2018-RīgaLatvija – Turcija-
28.06.2018--Turcija – Ukraina-
28.06.2018--Zviedrija – Latvija-
01.07.2018--Turcija – Zviedrija-
01.07.2018--Ukraina – Latvija-

  +8 [+] [-]

, 2017-11-26 20:33, pirms 7 gadiem
Vecvagars ir tas pats kas hokejā Beļavskis. Kā otraia treneris ok,bet nu kā galvenais treneris pilnīgi nekāds. Galvenajam trenerim jābūt tādai harizmai,ka tu uz viņu paskaties un tu saproti,ka tas ir galvenais treneris. Un tagad paskatamies uz Vecvagaru. Paliek skumji. Aizsardzība miskaste,uzbrukums nekāds,saspēles nav. Labi,ka mums Žanis bija atkal līmenī. Anžejs 1.puslaikā labi uzbrukumā nospēlēt. Un Blūms iemeta svarīgus tālmetienus. Tas ir vienīgais pozitīvais par šodienas spēli. Skaistākā epizode Siliņa bloks.
Vecvagaram jādomā,ko jādara,lai februārī nebūtu tāda spēle. Ja zviedru vietā būtu turki vai ukraiņi šodien būtu zaudējums.

  +3 [+] [-]

, 2017-11-26 20:44, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Par ko tad? Nolikt Vecvagaru? VV, Robis, Bagijs un daudzi citi teica, ka vīņš ir piemērotākais kam vēl pajautāt?
Muižnieks ar Gulbi sliktāks būtu? Vai teiksim ja Gailītis laists būtu?

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:44, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jakovičs ir tāda miskaste, joprojām nesaprotu ko viņš dara Latvijas izlasē.
Kuru spēlētāju vajadzēja Jakoviča vietā? Es tādu nezinu, pasaki man.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:45, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Par ko tad? Nolikt Vecvagaru? VV, Robis, Bagijs un daudzi citi teica, ka vīņš ir piemērotākais kam vēl pajautāt?
Es par spēlētāju atlasi, jo trenera atlases nemaz nebija,

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:46, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Kuru spēlētāju vajadzēja Jakoviča vietā? Es tādu nezinu, pasaki man.
Būtu Vecvagars atpakaļ, tad viņi ar Šķēli visticamāk dalītu pg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Muižnieks ar Gulbi sliktāks būtu? Vai teiksim ja Gailītis laists būtu?
Gulbis dzīvē nav trenējis komandu under perssure un tadag dot izlasi 20 gadīgam trenerim nekad... oppasulē nezinu nevienu tādu gadījumu, ja zini pasaki. Un par kādiem panākumiem viņam? Muižnieks varetu būt , bet Vecvagars ir bijis ar izlasi visu atlasi un zin labāk.
Leiši Adomaitim atļāva turpināt pēc pilnīga fiasko un tici man viņi zin vairāk par basketbolu

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Būtu Vecvagars atpakaļ, tad viņi ar Šķēli visticamāk dalītu pg
Bet viņš nav... ko izmest laukumā Vecvagara kreklu?

  +2 [+] [-]

, 2017-11-26 20:54, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Gulbis dzīvē nav trenējis komandu under perssure un tadag dot izlasi 20 gadīgam trenerim nekad... oppasulē nezinu nevienu tādu gadījumu, ja zini pasaki. Un par kādiem panākumiem viņam? Muižnieks varetu būt , bet Vecvagars ir bijis ar izlasi visu atlasi un zin labāk.
Leiši Adomaitim atļāva turpināt pēc pilnīga fiasko un tici man viņi zin vairāk par basketbolu
Vispār bija variants, ka Muižnieks kā galvenais un Gulbis kā palīgs, tikai nez kāpēc LBS vairākums to noignorēja...Tas, ka viņš ir bijis ar izlasi, nenozīmē, ka viņš uzreiz ir gatavs būt kā galvenais...Viņi turpināja, jo nevēlas Kurtinaiti par treneri + Adomaitim vairāk pieredzes kā Vecvagaram

  +4 [+] [-]

, 2017-11-26 20:57, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Patika trijnieks Šķēle-Peiners-Pasečniks, tieši kad visi trīs kopā bija laukumā, nevis katrs par sevi. Tā kā papildināja cits citu, iedvesmoja.
Blūms savos gados izcili izskatās, skaidrs, ka ar viņu nevar rēķināties ļoti nopietni tālā nākotnē, bet patreiz dod ieguldījumu tādu pašu kā Lielais Trijnieks.
Šmitu pēc slimības īsti nebūtu jēdzīgi komentēt, paši zinām, uz ko viņš spējīgs un kādā ziņā spēcīgs.
Mejerim šādā kontekstā jābūt daudz drošākam un savā ziņā komandas līderim, bet viņš salīdzinoši sasaistīts uzbrukumā. Tas pārsteidz negatīvi.
Jakovičs laikam izaugsmē stājas, gan jau drīz kāds cits kadrs varētu tikt ieprovēts izlasē. Uz šādu īsu ciklu, kur neprasās ilgstoša sagatavošanās nebūtu slikti, ja viņa vietā tās minūtes Jeromanovs vai Sirsniņš izspēlētu.
Siliņa gadījumā izteikti ne pozitīvi, ne negatīvi. Ir OK, un jāturpina kapāties par vietu Eiropas klubos, tad būs progress.
Cik sapratu, Freimaņa lomu Vecvagars neredz, un līdz ar Meijera Mārtiņa atgriešanos izlasē visticamāk nebūs Rolis vairs vajadzīgs.
Gražuļa vietā labprāt redzētu Zaķi, lai parāda savu enerģiju, izārda kādu zviedru - bet tas jau trenera kompetencē.
Nu un jaunais Kurucs - tas ir mūsu jaunatnes prospekts, izskatās iespaidīgi, kad tāds čali sāk ar driblu no trojānlīnijas uz grozu, domājām būs mošk danks vai kas, bet čalis neielika no apakšas un atstāja tādu neitrālu iespaidu. Būtu tajā vienā epizodē iemaucis ar danku 2+1, tur būtu tādas ovācijas un noteikti daudz vairāk spēlētu arī turpinājumā. Sanāk, ka jāgaida, kamēr vēl nobriest čals.
Interesanti spriedumi...Kā lielo trijnieku tevis minētos varbūt neizdalītu, bet zināma centrālā ass tur sanāk. Par Šmitu runāt nav jābaidās - savos gados džeks spēlē ļoti prognozējamu un labas kvalitātes basketbolu - arī šodien. Par Jakoviču nepiekrītu - šogad viņš aizvada labu sezonu, izskatās, ka Robis no viņa un AŠ-2 izveidojis tādu nesliktu savstarpēji papildinošu saikni, kura, ticu -strādās tikai labāk. Mejeris ir Mejeris - viņš labi jūtas kā līdzdarbotājs sistēmā, bet - viņam šī sistēma ir jāpieņem vai vismaz jāsaprot (kas ļoti, izskatās, traucēja Turcijā). Vasaras kopdarbības trūkuma seku upuris! Gražuļa - Zaķa rokādi šimbrīžam neredzu, vismaz ne īsajos sabraukumos. Ronalda līmenis ir šābrīža izlasei atbilstīgs, tikai - ar šiem vīriem viņam iepriekšējas kopdarbības praktiski nav bijis!Gražuļa klātbūtni (līdzīgi - Ausēja) noteica pieklājīgi aizvadītais vasaras posms. Ticiet - Gražulis izlasē spēlēs un spēlēs labi, viņa laiks vēl tikai nāks. Interesanta tēze par Jeromanovu - labs spēlētājs, un, ja būtu izlases tuvumā pabijis kaut vai pēdējos pāris gadus, visticamāk arī tagad būtu piesaistīts. Ja izlase būtu nevis komanda, bet goda plāksne - visticamāk, Jeris tiešām būtu pirms Jakoviča...

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār bija variants, ka Muižnieks kā galvenais un Gulbis kā palīgs, tikai nez kāpēc LBS vairākums to noignorēja...Tas, ka viņš ir bijis ar izlasi, nenozīmē, ka viņš uzreiz ir gatavs būt kā galvenais...Viņi turpināja, jo nevēlas Kurtinaiti par treneri + Adomaitim vairāk pieredzes kā Vecvagaram
Jāņem vērā konteksts, kādā Muižnieks atvadījās no izlases! Pagātnes ēna tomēr velkas reputācijai pāri!

  +2 [+] [-]

, 2017-11-26 20:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vispār bija variants, ka Muižnieks kā galvenais un Gulbis kā palīgs, tikai nez kāpēc LBS vairākums to noignorēja...Tas, ka viņš ir bijis ar izlasi, nenozīmē, ka viņš uzreiz ir gatavs būt kā galvenais
Uzkatu, ka Izlase ir mana komanda un esmu apmierināts ar to ko redzēju.
Gulbis un Muižnieks nav strādājis ar šiem džekiem un esmu pārleicināts, ka 2 dienās navar neko salik un saprast komandu.
Starp citu Muižnieku reiz patrieca kā nemākuli, kaut gan toreiz tā nebija un tādi kā tu teica, ka jātriec prom.

     [+] [-]

, 2017-11-26 21:03, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Jāņem vērā konteksts, kādā Muižnieks atvadījās no izlases! Pagātnes ēna tomēr velkas reputācijai pāri!
Tieši tā pirms pāris gadiem viņu nozākāja un patrieca ar vārdiem nerādies tuvumā LV basketbolam.
Kas ir mainījies? Muižnieks ir labs bet viņš nav bijis ar komandu.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-26 21:05, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Būtu Vecvagars atpakaļ, tad viņi ar Šķēli visticamāk dalītu pg
Saprotu tavu sāpi par vefieti, bet - nu neliec viņam būt par darbinieku tēva vadītā uzņēmumā! Nav izslēgts, ka KV izlasē kādreiz spēlēs, bet ne ātrāk kā pēc gadiem 2-3. spēles izjūta pēc ilgstošām problēmām tik ātri neatgriežas. Pēc tev tīkama scenārija - šogad mērena spēlēt atsākšana vefā (ne kā pamata pg), nākamsezon varētu arī būt kā pirmais pg klubā, un, ja viss plusos - tad varētu arī piesaistīts izlasei. Tici man - pirmajā sezonā pēc atgriešanās viņš nespēlēs labāk kā šībrīža Jakovičs.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 21:09, pirms 7 gadiem
+1 [+] [-]Ziņot
Franja , 19:01, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Žēl Kurucu. Cik tur tās traumas pie vainas, bet sēžot un deldejot soliņu "vajadzīgākajos" gados var viņu no pirmās kārtas drafta perspekta novest līdz Ventspils/VEF līmeņa klubiem. Vēl laiks ir, bet cerīgi neizskatās.

Tā kā Kurucs spēlēja šīs spēles, es Lembergam ( pirms sezonas konsultēju viņu) teikšu lai neņem. Nav vajadzīgs tāds rezervists, beņķa sildītājs.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 21:39, pirms 7 gadiem
Siliņš nesavtīguma paraugs!
Bloks bomba!
Sarauj Latvija!
Vecais pagaidām nepārliecina, spēlēs laikā tā prasījās Bagiju pie stūres izlutinājis ar savu spēles stilu!
p.s. AnimalZ kurā sektorā biji ielīdis? Nevienu ar Cavs kepku neredzēju
pm pasts arī tukšs #PaKrūmiem

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Muižnieks ar Gulbi sliktāks būtu? Vai teiksim ja Gailītis laists būtu?
Muižniekam jau arī pēdējā laikā nav īsti ar ko lepoties.

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:07, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Kuru spēlētāju vajadzēja Jakoviča vietā? Es tādu nezinu, pasaki man.
Nevienu. Blūms, Peineram, šķēle viņu var aizvietot. Totāls nomāta, defā Hakansons par viņu vienkārši ņirgājās, uzbrukumā viņš netiek pāri centram normāli. Tāda miskaste. Tur kaut Sirsniņš, Vītols nekristu ārā. Miskaste

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:12, pirms 7 gadiem
Kopumā mēs redzam, ka komandai ir pietiekami liels potenciāls cīnīties par uzvaru katrā spēlē ar katru no grupas komandām pat paliekot šādā sastāvā, kāds ir tieši šobrīd, plus mīnus nomainot 1-2 spēlētājus. Ja mēs netiekam pie saviem Eirolīgas spēlētājiem, tad būtu vēlams saglabāt mūsu šībrīža rezultātu taisošo kodolu. Žanis, Blūms, Anžejs, Šķēle..noteikti Šmits un arī Siliņš var nospēlēt lielaku lomu ar lielāku pienesumu. Tas pats Mejeris var nospēlēt krietni labāk, kā pēdējā laikā izlasē ir redzēts. Skaidri saredzams, ka trūkst vēl viens centrs, lai sadalītu slodzi. Kā arī jācer, ka Aigars Šķēle savas labākās spēles izlasē vēl tikai nospēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 22:16, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: Interesanti spriedumi...Kā lielo trijnieku tevis minētos varbūt neizdalītu, bet zināma centrālā ass tur sanāk. Par Šmitu runāt nav jābaidās - savos gados džeks spēlē ļoti prognozējamu un labas kvalitātes basketbolu - arī šodien. Par Jakoviču nepiekrītu - šogad viņš aizvada labu sezonu, izskatās, ka Robis no viņa un AŠ-2 izveidojis tādu nesliktu savstarpēji papildinošu saikni, kura, ticu -strādās tikai labāk. Mejeris ir Mejeris - viņš labi jūtas kā līdzdarbotājs sistēmā, bet - viņam šī sistēma ir jāpieņem vai vismaz jāsaprot (kas ļoti, izskatās, traucēja Turcijā). Vasaras kopdarbības trūkuma seku upuris! Gražuļa - Zaķa rokādi šimbrīžam neredzu, vismaz ne īsajos sabraukumos. Ronalda līmenis ir šābrīža izlasei atbilstīgs, tikai - ar šiem vīriem viņam iepriekšējas kopdarbības praktiski nav bijis!Gražuļa klātbūtni (līdzīgi - Ausēja) noteica pieklājīgi aizvadītais vasaras posms. Ticiet - Gražulis izlasē spēlēs un spēlēs labi, viņa laiks vēl tikai nāks. Interesanta tēze par Jeromanovu - labs spēlētājs, un, ja būtu izlases tuvumā pabijis kaut vai pēdējos pāris gadus, visticamāk arī tagad būtu piesaistīts. Ja izlase būtu nevis komanda, bet goda plāksne - visticamāk, Jeris tiešām būtu pirms Jakoviča...
Jakovičs? Nosauc vairāk labu ko viņš šodien un spēlē pret Tur izdarīja, kā slikto. Laukumam nevar pāri tikt, defā viņu Hakansons vnk vazāja, tik nožēlojams līmenis. Tas ir mūsu PG nr 1 šobrīd? Ateja, miskaste. Nekāds miers ar viņu laukumā.BKv ir viņa griesti. Tas ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:18, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: Saprotu tavu sāpi par vefieti, bet - nu neliec viņam būt par darbinieku tēva vadītā uzņēmumā! Nav izslēgts, ka KV izlasē kādreiz spēlēs, bet ne ātrāk kā pēc gadiem 2-3. spēles izjūta pēc ilgstošām problēmām tik ātri neatgriežas. Pēc tev tīkama scenārija - šogad mērena spēlēt atsākšana vefā (ne kā pamata pg), nākamsezon varētu arī būt kā pirmais pg klubā, un, ja viss plusos - tad varētu arī piesaistīts izlasei. Tici man - pirmajā sezonā pēc atgriešanās viņš nespēlēs labāk kā šībrīža Jakovičs.
šajā kontekstā es viņu pieminēju vienkārši kā pg, nekādas saistības ar vef utt. Par pārējo tev taisnība un spriežot pēc vef instagram konta, tad KV atgriezīie tūlīt ierindā...Varbūt zini kā Atem?

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:19, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: Interesanti spriedumi...Kā lielo trijnieku tevis minētos varbūt neizdalītu, bet zināma centrālā ass tur sanāk. Par Šmitu runāt nav jābaidās - savos gados džeks spēlē ļoti prognozējamu un labas kvalitātes basketbolu - arī šodien. Par Jakoviču nepiekrītu - šogad viņš aizvada labu sezonu, izskatās, ka Robis no viņa un AŠ-2 izveidojis tādu nesliktu savstarpēji papildinošu saikni, kura, ticu -strādās tikai labāk. Mejeris ir Mejeris - viņš labi jūtas kā līdzdarbotājs sistēmā, bet - viņam šī sistēma ir jāpieņem vai vismaz jāsaprot (kas ļoti, izskatās, traucēja Turcijā). Vasaras kopdarbības trūkuma seku upuris! Gražuļa - Zaķa rokādi šimbrīžam neredzu, vismaz ne īsajos sabraukumos. Ronalda līmenis ir šābrīža izlasei atbilstīgs, tikai - ar šiem vīriem viņam iepriekšējas kopdarbības praktiski nav bijis!Gražuļa klātbūtni (līdzīgi - Ausēja) noteica pieklājīgi aizvadītais vasaras posms. Ticiet - Gražulis izlasē spēlēs un spēlēs labi, viņa laiks vēl tikai nāks. Interesanta tēze par Jeromanovu - labs spēlētājs, un, ja būtu izlases tuvumā pabijis kaut vai pēdējos pāris gadus, visticamāk arī tagad būtu piesaistīts. Ja izlase būtu nevis komanda, bet goda plāksne - visticamāk, Jeris tiešām būtu pirms Jakoviča...
Kādas domas tev ir par Gromovu? Atskatoties pirmos mēnešus un novērtējot viņa progresu, nepieminēji, jo atskaiti kā izlasei nederīgu?

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 22:20, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jakovičs? Nosauc vairāk labu ko viņš šodien un spēlē pret Tur izdarīja, kā slikto. Laukumam nevar pāri tikt, defā viņu Hakansons vnk vazāja, tik nožēlojams līmenis. Tas ir mūsu PG nr 1 šobrīd? Ateja, miskaste. Nekāds miers ar viņu laukumā.BKv ir viņa griesti. Tas ir skaidrs.
Šķēle pirmais un diemžēl Hakansons abus vazāja, abiem grūti segt spēlētāju ar ātru pirmo soli

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:29, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nevienu. Blūms, Peineram, šķēle viņu var aizvietot. Totāls nomāta, defā Hakansons par viņu vienkārši ņirgājās, uzbrukumā viņš netiek pāri centram normāli. Tāda miskaste. Tur kaut Sirsniņš, Vītols nekristu ārā. Miskaste
Respect Sirsniņam viņš ir labs, bet nu izlasei par vēlu, Vitols lai tiek galā ar lieko svaru un tad var sākt runāt par profesionālu sportu sorry

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kādas domas tev ir par Gromovu? Atskatoties pirmos mēnešus un novērtējot viņa progresu, nepieminēji, jo atskaiti kā izlasei nederīgu?
Gromovs ir jauns spēlētājs, attiecībā uz izlasi - līdzīgi kā Mālmanim, pamanīts ir, jāizmanto sev labvēlīgie mirkļi klubā, un mirklis debijai pienāks. Viņa pluss izlases kontekstā ir tas, ka sagatavošanās posmā vasarā viņš tur bija, tā teikt, noteikumus zin. Mīnuss - tas, ka vefam praktiski nav atbildīgas spēles (līdz LBL plei-offiem). Šāds ržīms viņam lieliski palīdz tikt ievērotam (LV spēlētājam tas nav maz!), bet -spriedzes apstākļos viņam būt par izšķirošo faktoru viņam nenākas. Viss nāks ar laiku, Iļja ir tipisks vēlaudzis, bišķi lēnīgs arī galvā, bet tas ir pa lielam pieredzes jautājums. Pašreizējā kondīcijā viņš izlasei palīdzēt vēl nevar, ja nu vienīgi pie lielas rezultāta starpības kādu atpūtināt.

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:36, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: Gromovs ir jauns spēlētājs, attiecībā uz izlasi - līdzīgi kā Mālmanim, pamanīts ir, jāizmanto sev labvēlīgie mirkļi klubā, un mirklis debijai pienāks. Viņa pluss izlases kontekstā ir tas, ka sagatavošanās posmā vasarā viņš tur bija, tā teikt, noteikumus zin. Mīnuss - tas, ka vefam praktiski nav atbildīgas spēles (līdz LBL plei-offiem). Šāds ržīms viņam lieliski palīdz tikt ievērotam (LV spēlētājam tas nav maz!), bet -spriedzes apstākļos viņam būt par izšķirošo faktoru viņam nenākas. Viss nāks ar laiku, Iļja ir tipisks vēlaudzis, bišķi lēnīgs arī galvā, bet tas ir pa lielam pieredzes jautājums. Pašreizējā kondīcijā viņš izlasei palīdzēt vēl nevar, ja nu vienīgi pie lielas rezultāta starpības kādu atpūtināt.
Kā skaties, ka basketbolisti izmanto sparingu treniņ procesā? No mūsējiem gan KP gan Iļja to izmantoja un man no malas izskatās, ka ir niknāki palikuši, protams, katrs savā līmenī.

     [+] [-]

, 2017-11-26 22:57, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Respect Sirsniņam viņš ir labs, bet nu izlasei par vēlu, Vitols lai tiek galā ar lieko svaru un tad var sākt runāt par profesionālu sportu sorry
Tā bija ieņirgšana , bet pa lielam līmenis neatšķiras.

     [+] [-]

, 2017-11-26 23:15, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tā bija ieņirgšana , bet pa lielam līmenis neatšķiras.
Nē tas ir nopietni!

     [+] [-]

, 2017-11-27 10:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Muižnieks ar Gulbi sliktāks būtu? Vai teiksim ja Gailītis laists būtu?
Es nenorakstu Vecvagaru, jo uzskatu, ka ir jādod iespēju cilvēkam sevi parādīt, bet varu piekrist par to ārējo harizmu: var būt, ka ģērbtuvēs viss ir ok, bet līdz tribīnēm tā harizma neatnāk Muižnieks ir pretstats - tur ar harizmu viss ok, un taisnību sakot, ar pieredzi arī ir ok - piekrītu, ka pie izlases stūres viņu varēja laist bez bažām.

     [+] [-]

, 2017-11-27 10:17, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: varētu būt tā, kad nav autoritāte spēlētājiem. katrā ziņā, es cienītu viņu, bet baigais stars par to, kad ir tāds galvenais, nav gan.

ko teiksi?
Latviešu valoda, puis! Labprāt jau parunātos, bet lasot Tavus komentārus, fiziski sāp. "Ka" un "kad" pielietojums nav ķīniešu ābece. Tāpat lielie burti un pieturzīmes. Esi tik labs, un piestrādā, citādi nosit jebkādu vēlmi atbildēt uz Taviem jautājumiem.

     [+] [-]

, 2017-11-27 10:50, pirms 7 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Vecvagars ir tas pats kas hokejā Beļavskis. Kā otraia treneris ok,bet nu kā galvenais treneris pilnīgi nekāds. Galvenajam trenerim jābūt tādai harizmai,ka tu uz viņu paskaties un tu saproti,ka tas ir galvenais treneris. Un tagad paskatamies uz Vecvagaru. Paliek skumji. Vecvagaram jādomā,ko jādara,lai februārī nebūtu tāda spēle. Ja zviedru vietā būtu turki vai ukraiņi šodien būtu zaudējums.
Ja nebūtu viss šitais bardaks ar izlašu logiem, loģiski, ka par galveno treneri būtu bijis jākļūst Štālbergam.

     [+] [-]

, 2017-11-27 10:54, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Ja nebūtu viss šitais bardaks ar izlašu logiem, loģiski, ka par galveno treneri būtu bijis jākļūst Štālbergam.
nedomāju, ka Štālbergs būtu tik īsā laikā paguvis kaut ko daudz vairāk sagatavot kā Vecvagars. Nevajag pārvērtēt, arī Štālbergs vēl nav neko tādu sasniedzis un parādījis, lai teiktu, ka viņš ir nākamais Latvijas izlases glābējs.

     [+] [-]

, 2017-11-27 11:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā skaties, ka basketbolisti izmanto sparingu treniņ procesā? No mūsējiem gan KP gan Iļja to izmantoja un man no malas izskatās, ka ir niknāki palikuši, protams, katrs savā līmenī.
Iejaukšos divu pieaugušu cilvēku sarunā. Sparingi un boksa treniņi kā tādi ir visai laba lieta basketbolistu treniņos un ne jau tikai dēļ niknuma (lai gan, nenoliegšu, daudziem tas ir nepieciešams), bet arī vispārējās kustību koordinācijas, lai uzlabotu saikni starp kāju un roku kustībām, piedotu kustībām asumu un eksplozivitāti, pieradinātu pie ķermeņa kontakta. īstenībā, tas, ko mēs redzams spēlēs mūsējo garo spēlētāju izpildījumā, viņi vairās no fiziska kontakta, neprot pabeigt uzbrukumus ar fizisko kontaktu un pretestību. Būtu ļoti daudz atsevišķi jārīko treniņi, kur viņi speciāli tiek stumti un grūsti, lai viņiem iestrādātos ķermeniskais reflekss, ka fiziskā pretestība groza tuvumā, grūstīšanās, sišana par rokām, tā ir norma.

     [+] [-]

, 2017-11-27 11:16, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Štālbergs vēl nav neko tādu sasniedzis un parādījis, lai teiktu, ka viņš ir nākamais Latvijas izlases glābējs.
Štālbergam ir medaļa un gandrīz medaļa ar jauniešu izlasi. Viņš bija Bagatskim blakus gandrīz jau no paša sākuma, arī klubos. Neiet runa, kas būtu vai nebūtu glābējs, bet galvenajam trenerim būtu bijis jākļust tieši viņam.