Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Blūms, Pasečņiks un Peiners atnes Latvijai pirmo uzvaru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Blūms, Pasečņiks un Peiners atnes Latvijai pirmo uzvaru
Žanis Peiners spēlē pret Zviedriju
Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība svētdien, 26. novembrī, izcīnīja pirmo uzvaru Pasaules kausa kvalifikācijā, B grupas spēlē Rīgā pieveicot Zviedriju ar 82:73. Nākamā spēle 2018. gada 23. februārī mājās pret Ukrainu.

Starta piecinieki

Latvija: Šķēle, Blūms, Peiners, Mejeris, Pasečņiks
Zviedrija: Borjs, Masamba, Čerapovičs, A. Gadeforss, Spiress

Pirmajās sešās minūtēs komandas guva punktus praktiski katrā bumbas kontrolē. Zviedri centās ar vienu vai divām piespēlēm nogādāt bumbu līdz soda laukumam, lai gūtu vieglus punktus no groza apakšas un...viņiem tas izdevās. Otra metode – pustālie metieni jebkurā brīdī. Latviešu uzbrukums bija daudzveidīgāks – Aigars Šķēle iemeta tālmetienu, Jānis Blūms izcēlās ar sev ierasto “fade-away” metienu (ātra izmešana, spēlētājam pēc pagriešanās pret grozu ar augumu slīdot atpakaļ). Zviedru reidus “krāsā” izdevās pārtraukt septītajā minūtē, kad latvieši pārķēra Hokansona raidīto bumbu un aizskrēja ātrajā pretuzbrukumā, kuru pēc Žaņa Peinera piespēles pabeidza Rolands Šmits – 19:19. Duets guva arī nākamos piecus punktus, rēzeknietim ar tālmetienu pirmo reizi panākot piecu punktu pārsvaru – 24:19. Ceturtdaļas pēdējās divarpus minūtēs precīzi bija tikai viesi – 24:25.

Latvijas uzbrukumus visbiežāk pabeidza Peiners un Anžejs Pasečņiks – divatā viņi guva 17 no pirmajiem 26 mājinieku punktiem. Sarkanbaltsarkano aizsardzība nebija cieša, zviedri tika pie daudziem brīviem metieniem un turpināja tos realizēt ar augstu precizitāti – 26:32. Otrās ceturtdaļas vidū tika mēģināts pretiniekus pieskatīt rūpīgāk, taču ciemiņi bieži spēja atbrīvoties no sedzēja un aizskriet līdz groza apakšai. Jāņa Blūma pirmais tālmetiens un Pasečņika pieaugošā klātbūtne soda laukumā – Anžejs dažās minūtēs guva septiņus punktus – neļāva pretiniekiem aizbēgt tālāk. Latvieši pastiprināja spiedienu uz groza apakšu, piespiežot zviedriem sasniegt komandas piezīmju normu. Īpaši izcēlās Peiners, ar sešiem punktiem pēc kārtas panākot neizšķirtu – 41:41. Divdesmitajā minūtē Ojārs Siliņš ar otro brīvmetienu beidzot izvirzīja Latviju vadībā – 42:41.

Zviedri, pateicoties mazajam kļūdu skaitam (7-3) un ne tik aktīvam spiedienam soda laukumā, pirmajā puslaikā izdarīja par 13 metieniem no spēles vairāk (14/26 pret 18/39). Latvieši to kompensēja ar agresīvāku spēli krāsā, piespiežot sāncenšiem biežāk pārkāpt noteikumus (1p 10/13 pret 3/3). Mājiniekiem bija pārsvars arī tālmetienu realizācijā (4/8 pret 2/11), kamēr pretinieki bija sekmīgāki otrās iespējas punktu gūšanā (0-8). Žanim Peineram puslaikā bija 16, Anžejam Pasečņikam – 13 punkti. Zviedriem rezultatīvākais ar 11 punktiem bija Nikolass Spiress.

Trešās ceturtdaļas ievadā Borjs un Čerapovičs divarpus minūtēs iemeta vairāk tālmetienu nekā visā pirmajā puslaikā. Trijiem zviedru trīspunktniekiem Mareks Mejeris atbildēja ar vienu – 47:50. Latvija spēlēja ar diviem saspēles vadītājiem reizē, abiem pārmaiņus uzbrūkot grozam, taču arī zviedri nesnauda, turpinot turēties vadībā. Mejera otrais tālmetiens samazināja starpību līdz minimumam (55:56), bet Šķēles trīspunktnieks atkal ļāva izvirzīties priekšā – 58:56. Nākamā labā ziņa – pretinieki atkal sasniedza komandas piezīmju normu, četri pārkāpumi bija Čerapovičam. Borjs ar kārtējo tālmetienu neļāva latviešiem doties tālākā izrāvienā (60:59), taču konsekventais spiediens soda laukumā pamazām deva augļus. Ingus Jakovičs ceturtdaļā guva deviņus, Aigars Šķēle – septiņus punktus, pirms pēdējām 10 minūtēm panākot 64:63 Latvijas labā.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā abos laukuma galos labi nospēlēja Anžejs Pasečņiks, gan nosargājot savu grozu, gan izceļoties uzbrukumā – 66:63. Jaunākajam starta piecinieka dalībniekam ar diviem tālmetieniem pēc kārtas talkā nāca Jānis Blūms – 72:65. Nākamie uzbrukumi nebija tik sekmīgi, taču Ojāra Siliņa tālmetiens no labās malas ar sodu deva nākamo grūdienu – 76:67. Brīdi vēlāk pie Latvijas groza neveiksmīgi piezemējās un laukumu piespiedu kārtā atstāja Tobiass Borjs. Zviedri vēl spēja pietuvoties septiņu punktu attālumā (78:71), taču mājinieki droši virzījās pretī pirmajai uzvarai.

B grupa, 26. novembris, Rīgas arēna

Latvija – Zviedrija 82:73 (24:25, 18:16, 22:22, 18:10)
Latvija: Peiners 18 (2p 2/3, 3p 2/3, 1p 8/8; 4ab, 8rp), Pasečņiks 15 (2p 6/8, 1p 3/5; 6ab), Šķēle 12 (5ab, 4rp), Blūms 11 (2p 1/3, 3p 3/8), Jakovičs 9 (2p 1/1, 1p 7/7), Mejeris 6 (4rp), Šmits 6 (6ab), Siliņš 5 (5ab), Kurucs; Freimanis, Ausējs, Gražulis.
Zviedrija: Borjs 14, Čerapovičs 14, Viktors Gadeforss 10, Spiress 10, Masamba 7, Palmblads 7, A. Gadeforss 5, Kjelboms 4, Hokansons 2; Pēšons, Ramštets, Lofberjs.
Tiesneši: Nicolas Maestre (Francija), Alexey Davydov (Krievija), Tanel Suslov (Igaunija).

Statistika. Latvija 82, Zviedrija 73

Metieni no spēles: 26/65 vs 30/68
2p: 16/32 vs 24/49
3p: 10/23 vs 6/19
1p: 20/23 vs 7/13
AB: 36 (8/28) vs 35 (13/22)
RP: 24 vs 17
Kļ.: 13 vs 10
PB: 4 vs 8
BM: 4 vs 1
Personiskās piezīmes: 16 vs 22
Punkti pēc kļūdām: 7 vs 12
Punkti soda laukumā: 24 vs 38
Otrās iespējas punkti: 5 vs 11
Punkti ātrajos izrāvienos: 12 vs 4
Starta piecinieki: 62 vs 55
Rezerves: 20 vs 18

Kalendārs

DienaLaiksPilsētaSpēleRezultāts
24.11.201719:00BursaTurcija – Latvija85:73
24.11.201719:00NorčepingaZviedrija – Ukraina76:84
26.11.201717:00RīgaLatvija – Zviedrija82:73
26.11.201718:00KijevaUkraina – Turcija60:67
23.02.2018--Zviedrija – Turcija-
23.02.2018-RīgaLatvija – Ukraina-
26.02.2018--Ukraina – Zviedrija-
26.02.2018-RīgaLatvija – Turcija-
28.06.2018--Turcija – Ukraina-
28.06.2018--Zviedrija – Latvija-
01.07.2018--Turcija – Zviedrija-
01.07.2018--Ukraina – Latvija-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-11-26 19:59, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ok, bet kur Vecvagara vērtējums...
Vecvagars ar izlasi bijis tikai nedēļu, bet ir jau pirmā uzvara. Jautājums pārējiem - cik ilgs laiks pagāja Bagatskim kopā ar LV izlasi, kamēr savu pirmo uzvaru izcīnīja? Protams, nevar salīdzināt apstākļus. Viena lieta ir gatavoties visu vasaru, cita lieta savākties uz nedēļu, daži treniņi, divas spēles un atkal visi brīvi. Es uzskatu, ka Vecvagaram ir daudz grūtāks uzdevums, nekā Bagatskim, tāpēc vismaz pagaidām nevajadzētu viņu čakarēt ar kritiku.
Labs rezultāts būtu, ja iziesim uz otro posmu ar 1-2 uzvarām kabatā (vs TUR, vs UKR), tad jau otrajā posmā, ar ESP, SLO varētu pārliecināties, uz ko Vecvagars spējīgs kā treneris! Tikai tad varētu būt tāds pirmais trenera Vecvagara eksāmens.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 19:59, pirms 7 gadiem
"Pēšons, Ramštets, Lofberjs" Ar to PĒŠONS droši vien tiek domāts PETERSON
Novika kgs, nu nevajag par katru cenu skriet Suveizdas modei līdzi!

  +3 [+] [-]

, 2017-11-26 20:00, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ok, bet kur Vecvagara vērtējums...
Vecvagaru baigi lamāt nav iemesla. Cikls maksimāli īss, puikas kopā tikai dažas dienas. BET! Galvenā trenera asistentu pulkā es labāk redzētu Gulbi nekā zinātniekam līdzīgo dubultuzvārda nesēju.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:01, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: ļoti nabadzīgs komentāru klāsts, es pats spēlēju basīti, tāpēc nevarēju skatīties.
Man līdzīga situācija par iepriekšējo spēli Turcija-Latvija, bija jātrenējas, neredzēju spēli, bet lasīju komentārus. Salīdzinot jāsaka, ka LV sniegums aizies visticamāk pa spirāli uz augšu!

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:03, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Vecvagaru baigi lamāt nav iemesla. Cikls maksimāli īss, puikas kopā tikai dažas dienas. BET! Galvenā trenera asistentu pulkā es labāk redzētu Gulbi nekā zinātniekam līdzīgo dubultuzvārda nesēju.
Cik saprotu, Visockis-Rubenis ir LV skauts, meklē materiālus par pretinieku, stiprajām, vājajām pusēm, nevis tāds tīrais treneris izlasē. Jautājums, vai Gulbim ir tās iemaņas, ko viņš varētu dot tieši kā video skautinga treneris un vai tas ir tas, ko viņš vēlētos darīt izlases kontekstā.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:05, pirms 7 gadiem
Labi, lai tad nu arī skauto...

  +3 [+] [-]

, 2017-11-26 20:05, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vecvagars ar izlasi bijis tikai nedēļu, bet ir jau pirmā uzvara. Jautājums pārējiem - cik ilgs laiks pagāja Bagatskim kopā ar LV izlasi, kamēr savu pirmo uzvaru izcīnīja? Protams, nevar salīdzināt apstākļus. Viena lieta ir gatavoties visu vasaru, cita lieta savākties uz nedēļu, daži treniņi, divas spēles un atkal visi brīvi. Es uzskatu, ka Vecvagaram ir daudz grūtāks uzdevums, nekā Bagatskim, tāpēc vismaz pagaidām nevajadzētu viņu čakarēt ar kritiku.
Labs rezultāts būtu, ja iziesim uz otro posmu ar 1-2 uzvarām kabatā (vs TUR, vs UKR), tad jau otrajā posmā, ar ESP, SLO varētu pārliecināties, uz ko Vecvagars spējīgs kā treneris! Tikai tad varētu būt tāds pirmais trenera Vecvagara eksāmens.
Kappēc zviedri var 2 dienu laikā sagatavoties, mēs ne...
Tikai un vienīgi trenera faktors,
Par Vecā spējām taču zinām jau pēc Turības, Jūrmalas un U20 snieguma...
Lai izdodas progresēt.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:07, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Cik saprotu, Visockis-Rubenis ir LV skauts, meklē materiālus par pretinieku, stiprajām, vājajām pusēm, nevis tāds tīrais treneris izlasē. Jautājums, vai Gulbim ir tās iemaņas, ko viņš varētu dot tieši kā video skautinga treneris un vai tas ir tas, ko viņš vēlētos darīt izlases kontekstā.
Gulbim bija jābūt LV trenerim.
Vecais šķiet tiek izvēlēts par nopelniem laukumā, nevis uz komandtiltiņa...

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Briesmīga spēle, bet labi, ka uzvara!! Ar vienu centru ir ļoti smagi...Es domāju, ka jābūt sastāvā izmaiņas.

Kādu kvalitāti Vecvagars minēja studijā? Šausmas vienkārši...Un labākie jāņem? Kāda velna pēc, tad Kurucu ņēmi nevis Kuksiku?
Tu nopietni redzi Kuksiku izlasē? Ja tava atbilde ir jā tad nekad neraksti neko par basketbolu un vēl jo vairāk tik noniecinošu.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:08, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kappēc zviedri var 2 dienu laikā sagatavoties, mēs ne...
Tikai un vienīgi trenera faktors,
Par Vecā spējām taču zinām jau pēc Turības, Jūrmalas un U20 snieguma...
Lai izdodas progresēt.
Nesapratu to ideju, ko tad tādu zviedri bija sagatavojuši? 2 zāģi atlases cikla sākumā.
Populāri dažus gadus atpakaļ nievājoši izteikties - tie jau spēlē strītbolu.
Nekad neesmu īpaši lietojis šos izteicienus, jo basketbols paliek basketbols, vienalga kā to spēlē.
Bet tas, ka zviedri izteikti spēlēja strītbolu, tas principā bija ļoti uzkrītoši, it sevišķi 1.puslaikā.
Neko tādu viņi nebija sagatavojuši, vienkārši gāja un mauca kā māk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:10, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Gulbim bija jābūt LV trenerim.
Vecais šķiet tiek izvēlēts par nopelniem laukumā, nevis uz komandtiltiņa...
Nopietni Gulbi par treneri izlasei?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:13, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Gulbim bija jābūt LV trenerim.
Vecais šķiet tiek izvēlēts par nopelniem laukumā, nevis uz komandtiltiņa...
Grūti komentēt par cilvēkiem, par kuriem abiem man ir labs viedoklis, lai nostātos vienā vai otrā pusē...
Bet, vai ir kādas izlases Eiropā, kur trenerim ir <30 gadiem? Tā nenopietni mēs izskatītos uz visu pieredzējušo treneru fona. Piekrītu, ka ne vienmēr gadi nozīmē profesionalitāti, bet Vecvagaram tomēr tā bagāža ir krietni daudz savākta, kāpēc gan nedot iespēju?
Gan jau Gulbja laiks arī kādreiz pienāks, tuvāko 6-8 gadu kontekstā ļoti ticama iespēja! Vai nu kā asistentam, vai citā lomā, redzēsim.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:13, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kappēc zviedri var 2 dienu laikā sagatavoties, mēs ne...
Tikai un vienīgi trenera faktors,
Par Vecā spējām taču zinām jau pēc Turības, Jūrmalas un U20 snieguma...
Lai izdodas progresēt.
U-20 bez 9 no 12 pirmajiem večiem un tagad izlase bez 7 līderiem , ko mums vajadzēja ņemt komandā es nezinu nevienu, kas nav paņemts. Varbūt Zaķi Gromova vietā,, jo viņs ir bezbailīgāks.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:14, pirms 7 gadiem
Franja rakstīja: Žēl Kurucu. Cik tur tās traumas pie vainas, bet sēžot un deldejot soliņu "vajadzīgākajos" gados var viņu no pirmās kārtas drafta perspekta novest līdz Ventspils/VEF līmeņa klubiem. Vēl laiks ir, bet cerīgi neizskatās.
Protams, nav baigi laba situācija šobrīd, bet man aizsardzībā, ja godīgi, ļoti patika viņa spēle. Kājās ideāli tika līdzi pretspēlētājiem.

Par virsrakstu - man, esot arēnā uz vietas, likās, ka galotnē tieši Siliņš vairāk pavilka. Ne tik ļoti ar to 3+1 gājienu, kā ar savu aizsardzību. Protams, mega labs bloks, bet arī pārējās reizēs ļoti labi aizsargājās.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:16, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nesapratu to ideju, ko tad tādu zviedri bija sagatavojuši? 2 zāģi atlases cikla sākumā.
Populāri dažus gadus atpakaļ nievājoši izteikties - tie jau spēlē strītbolu.
Nekad neesmu īpaši lietojis šos izteicienus, jo basketbols paliek basketbols, vienalga kā to spēlē.
Bet tas, ka zviedri izteikti spēlēja strītbolu, tas principā bija ļoti uzkrītoši, it sevišķi 1.puslaikā.
Neko tādu viņi nebija sagatavojuši, vienkārši gāja un mauca kā māk.
Sveji ļoti labi apspēlēja mūsu dižmeistarus pirmās 30 min jebšu LBL jau sāk atpalikt no Svenska basketball līgas...

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:16, pirms 7 gadiem
strops rakstīja: Spēles kvalitāte tālu no vēlamās. Kā profi var atļauties pamatskolas līmeņa kļūdas??? Nav nekādas stabilitātes nevienam visas spēles garumā.Daži mierīgi varēja sēdēt mājās uz dīvāna, un sildīt pēcpusi.Bažas par trenera atbilstību.
Nebūtu mums tik labi spēlētāji, treneris sen būtu nomainīts

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:18, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: U-20 bez 9 no 12 pirmajiem večiem un tagad izlase bez 7 līderiem , ko mums vajadzēja ņemt komandā es nezinu nevienu, kas nav paņemts. Varbūt Zaķi Gromova vietā,, jo viņs ir bezbailīgāks.
Vai tad par dižizlases treneri neliek tādu, kas ir kādu mironi bez maz izcēlis, kaut ko sasniedzis.
Bet jūtu, ka te runāju ar Vecā čomiem - nekas peļams, bet nav interesanta saruna.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:18, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: TAK ne jau .
Fū es jau nobijos.

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:20, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vai tad par dižizlases treneri neliek tādu, kas ir kādu mironi bez maz izcēlis, kaut ko sasniedzis.
Bet jūtu, ka te runāju ar Vecā čomiem - nekas peļams, bet nav interesanta saruna.
Tu neatbildēji kas nev paņemts? Visi kurus zinu no Basketbola vides saka ka ir labi un man ar tā likās , ja ņem ka puse kkomandas nav spēlējusi izlases līmenī

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:20, pirms 7 gadiem
Labu basketbolu parādīja, bet aizsardzība vēl krietni jāuzlabo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-11-26 20:22, pirms 7 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: pasak, kas pārsteidza un kas nebija līmenī? ko izceltu no spēlētājiem, un saki, okey, šis ir labs un jāstrādā tik.
Patika trijnieks Šķēle-Peiners-Pasečniks, tieši kad visi trīs kopā bija laukumā, nevis katrs par sevi. Tā kā papildināja cits citu, iedvesmoja.
Blūms savos gados izcili izskatās, skaidrs, ka ar viņu nevar rēķināties ļoti nopietni tālā nākotnē, bet patreiz dod ieguldījumu tādu pašu kā Lielais Trijnieks.
Šmitu pēc slimības īsti nebūtu jēdzīgi komentēt, paši zinām, uz ko viņš spējīgs un kādā ziņā spēcīgs.
Mejerim šādā kontekstā jābūt daudz drošākam un savā ziņā komandas līderim, bet viņš salīdzinoši sasaistīts uzbrukumā. Tas pārsteidz negatīvi.
Jakovičs laikam izaugsmē stājas, gan jau drīz kāds cits kadrs varētu tikt ieprovēts izlasē. Uz šādu īsu ciklu, kur neprasās ilgstoša sagatavošanās nebūtu slikti, ja viņa vietā tās minūtes Jeromanovs vai Sirsniņš izspēlētu.
Siliņa gadījumā izteikti ne pozitīvi, ne negatīvi. Ir OK, un jāturpina kapāties par vietu Eiropas klubos, tad būs progress.
Cik sapratu, Freimaņa lomu Vecvagars neredz, un līdz ar Meijera Mārtiņa atgriešanos izlasē visticamāk nebūs Rolis vairs vajadzīgs.
Gražuļa vietā labprāt redzētu Zaķi, lai parāda savu enerģiju, izārda kādu zviedru - bet tas jau trenera kompetencē.
Nu un jaunais Kurucs - tas ir mūsu jaunatnes prospekts, izskatās iespaidīgi, kad tāds čali sāk ar driblu no trojānlīnijas uz grozu, domājām būs mošk danks vai kas, bet čalis neielika no apakšas un atstāja tādu neitrālu iespaidu. Būtu tajā vienā epizodē iemaucis ar danku 2+1, tur būtu tādas ovācijas un noteikti daudz vairāk spēlētu arī turpinājumā. Sanāk, ka jāgaida, kamēr vēl nobriest čals.

  +2 [+] [-]

, 2017-11-26 20:23, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Patika trijnieks Šķēle-Peiners-Pasečniks, tieši kad visi trīs kopā bija laukumā, nevis katrs par sevi. Tā kā papildināja cits citu, iedvesmoja.
Blūms savos gados izcili izskatās, skaidrs, ka ar viņu nevar rēķināties ļoti nopietni tālā nākotnē, bet patreiz dod ieguldījumu tādu pašu kā Lielais Trijnieks.
Šmitu pēc slimības īsti nebūtu jēdzīgi komentēt, paši zinām, uz ko viņš spējīgs un kādā ziņā spēcīgs.
Mejerim šādā kontekstā jābūt daudz drošākam un savā ziņā komandas līderim, bet viņš salīdzinoši sasaistīts uzbrukumā. Tas pārsteidz negatīvi.
Jakovičs laikam izaugsmē stājas, gan jau drīz kāds cits kadrs varētu tikt ieprovēts izlasē. Uz šādu īsu ciklu, kur neprasās ilgstoša sagatavošanās nebūtu slikti, ja viņa vietā tās minūtes Jeromanovs vai Sirsniņš izspēlētu.
Siliņa gadījumā izteikti ne pozitīvi, ne negatīvi. Ir OK, un jāturpina kapāties par vietu Eiropas klubos, tad būs progress.
Cik sapratu, Freimaņa lomu Vecvagars neredz, un līdz ar Meijera Mārtiņa atgriešanos izlasē visticamāk nebūs Robis vairs vajadzīgs.
Gražuļa vietā labprāt redzētu Zaķi, lai parāda savu enerģiju, izārda kādu zviedru - bet tas jau trenera kompetencē.
Nu un jaunais Kurucs - tas ir mūsu jaunatnes prospekts, izskatās iespaidīgi, kad tāds čali sāk ar driblu no trojānlīnijas uz grozu, domājām būs mošk danks vai kas, bet čalis neielika no apakšas un atstāja tādu neitrālu iespaidu. Būtu tajā vienā epizodē iemaucis ar danku 2+1, tur būtu tādas ovācijas un noteikti daudz vairāk spēlētu arī turpinājumā. Sanāk, ka jāgaida, kamēr vēl nobriest čals.
Piekrītu daļēji tev!

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:25, pirms 7 gadiem
Ne no Kuruca, ne Ausēja izlasē jēgas nav. Kārli vajadzēja pasaukt, manuprāt, varbūt arī Zaki Gromova vietā...

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:26, pirms 7 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Tu neatbildēji kas nev paņemts? Visi kurus zinu no Basketbola vides saka ka ir labi un man ar tā likās , ja ņem ka puse kkomandas nav spēlējusi izlases līmenī
Par atlasi te nekādi jautājumi nav.

  -1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:26, pirms 7 gadiem
Jakovičs ir tāda miskaste, joprojām nesaprotu ko viņš dara Latvijas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-11-26 20:28, pirms 7 gadiem
Dinamo Fans1234123 rakstīja: Tādi nabagi
Ir tavs dinamo par ko fano. Pareizi saki

     [+] [-]

, 2017-11-26 20:32, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Ne no Kuruca, ne Ausēja izlasē jēgas nav. Kārli vajadzēja pasaukt, manuprāt, varbūt arī Zaki Gromova vietā...
Zaķi var, ja domā par spēli zem groza vai trīni, bet defā viņš sliktāks par Gromovu ir, kā arī atlēkušās nevāc tik labi

  -2 [+] [-]

, 2017-11-26 20:33, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Par atlasi te nekādi jautājumi nav.
Par ko tad? Nolikt Vecvagaru? VV, Robis, Bagijs un daudzi citi teica, ka vīņš ir piemērotākais kam vēl pajautāt?