Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vecvagars: "Ierindā esot kaut vienam Eirolīgas spēlētājam, zaudējām tikai vienā spēlē"

Andrejs Siliņš

Vecvagars: "Ierindā esot kaut vienam Eirolīgas spēlētājam, zaudējām tikai vienā spēlē"
Arnis Vecvagars. Foto: FIBA

Latvijas basketbola izlase šovakar Podgoricā Melnkalni uzvarēja ar pārāk mazu starpību (80:74) un nespēja piepildīt sapni par Pasaules kausa finālturnīru. Pēc cīņas neveiksmi komentēja savienības prezidents Valdis Voins un izlases galvenais treneris Arnis Vecvagars, kurš uzsvēra, ka pēdējās 48 sekundēs ļoti pietrūcis Jāņa Strēlnieka.

Latvijas Basketbola savienības prezidents Valdis Voins: "Pusotra gada cikls un viss ieguldītais darbs nav vainagojies ar rezultātu, kādu gaidījām. Nevaram pārmest ne treneriem, ne spēlētājiem, vēl mazāk - līdzjutējiem, kuri bija klāt visās spēlēs. Treneriem bija pietiekami grūts uzdevums, jo sastāvs tika variēts. Visā ciklā piedalījās 26 spēlētāji, un Jānis Blūms bja vienīgais, kurš piedalījies visos mačos [šovakar gan viņš palika uz rezervistu soliņa - A.S.]. Šodien sastāvs bija ļoti tuvu optimālajam. Neliels saules stariņš - esam pirmā starp tām Eiropas izlasēm, kuras neiekļuva Pasaules kausā. Ja Eiropas izlases Ķīnā cīnīsies pietiekami sekmīgi, iespējams, varēsim tikt uz olimpisko spēļu kvalifikāciju. Jau rīt pēcpusdienā būs Treneru komisija, tiks uzklausīti viedokļi un izdarīti secinājumi. Šai izlasei nav saukļa "Tagad vai nekad". Šai izlasei vēl būs iespējas realizēt savu potenciālu. Pārdzīvosim šo neveiksmi un turpināsim gatavoties nākamajiem izaicinājumiem."

Latvijas izlases galvenais treneris Arnis Vecvagars: "Paldies līdzjutējiem, žurnālistiem un citiem iesaistītajiem, kuri mūs šajā ciklā atbalstīja un deva vajadzīgo enerģiju. Darbs bija ļoti sarežģīts. 26 spēlētāji izgāja cauri šim sietam, ir parādījušās jaunas un nu jau gandrīz vai stabilas vērtības izlasei. Tas savā ziņā ir ieguvums, bet, protams, vissāpīgāk, ka nepiepildījām savu sapni un nebrauksim uz Pasaules kausu. Spēlēs, kad piedalījās kaut viens Eirolīgas spēlētājs, zaudējām tikai vienreiz - Spānijā.

Šodien lielākās problēmas, kas neļāva izcīnīt vajadzīgo pārsvaru, bija saistītas ar atlēkušajām bumbām pie sava groza. Lai gan centāmies laukumā turēt garu sastāvu, Melnkalne ar otrajām iespējām tāpat guva tuvu 20 punktiem. Tas bija viens no galvenajiem uzstādījumiem, bet diemžēl to nespējām līdz galam realizēt. Otrajā puslaikā bija problēmas spēlē viens pret vienu. Par to liecina pretinieku tikai piecas rezultatīvas piespēles. Protams, pēdējā minūtē ļoti pietrūka Strēlnieka, jo izšķirošajos momentos ar viņu uzbrukums nesa rezultātu. Par Strēlnieku vainu nojaušu, bet nekomentēšu medicīniskās lietas.

Visas spēles garumā spēlējām diezgan veiksmīgi un turējāmies tuvu vajadzīgajam pārsvaram. Spēlētāji, kuri bija laukumā, izpildīja savas lomas, un pēc spēles ritējuma neprasījās rotācijā iesaistīt vēl kādu spēlētāju. Spēles temps nebija tik augsts, lai spēlētājos radītu milzīgu nogurumu. Gala rezultātā piezīmju problēmas nesagādāja izšķiršanās, lai būtu jāpāriet uz plānu C. Visas situācijas paredzēt nevaram. Ja kādam no ārējiem būtu neveiksmīgāka diena vai spēles temps būtu augstāks, tad varbūt būtu nepieciešams iesaistīt vēl kādu. Katram no spēlētājiem ir savas labākās īpašības. Cits, piemēram, Lomažs, var labi nospēlēt aizsardzībā, kas sagādā lielākas problēmas ārējās līnijas spēlētājiem. Jānim Blūmam galvenais ierocis ir tālmetiens. Ja spēles gaitā vajadzētu ātrus tālmetiens, varbūt būtu jāiesaista viņš. Šodien spēles gaitā tas neprasījās. Strēlniekam uzticējām segt mazā agresīvus spēlētājus, lai nebūtu jāsedz tiešais pretspēlētājs.

Mums izdevās labs spēles sākums. Galvenokārt ar veiksmīgu aizsardzību vajadzīgais punktu skaits bija ļoti tuvu vai pat tika pārsniegts, tāpēc speciāli paātrināt tempu nebija vajadzības. Ja spēle būtu sākusies citādi, iespējams, vajadzētu paātrināt spēles tempu vēl vairāk, bet skriešana nozīmētu lielāku risku - spēles tempa izvēle bija pareiza. Jāņem vērā, kāda tempā spēlētāji spēlē savos klubos. "Olympiacos" nav tā komanda, kas skrien un met pie pirmās iespējas. Šāds spēles temps bija piemērotāks arī mūsu spēlētājiem.

Pret Melnkalni Rīgā ielaidām pārāk daudz - varējām nospēlēt veiksmīgāk un ja ne uzvarēt, tad vismaz zaudēt ar mazāku starpību. Teikt, ka šo ciklu izteikti zaudējām kādā vienā spēlē nevar. Sīkumi sakrājās visa cikla laikā. Atlēkušās bumbas bija problēma visa cikla garumā - gan auguma centimetri, gan meistarība. Jāskatās, kāda ir spēlētāju statistika klubos. No spēlētājiem mēs prasām to, ko viņi ikdienā savos klubos tik daudz nemaz nedara. Cenšamies piespiest to darīt mūsu interesēs, bet ne vienmēr tas izdodas."

 +13 [+] [-]

, 2019-02-25 23:32, pirms 6 gadiem
VECAIS ATKĀPES

 +15 [+] [-]

, 2019-02-25 23:32, pirms 6 gadiem
ūdens liesašana un praktiski nekādas vainas uzņemšanās....Un Voins nevaino trenerus? Daudzām izlasēm bija liela spēlētāju rotācija, mēs nebijām vienīgie. Kapēc Spānijas varēja pielāgoties, bet mēs nē? Kāpēc?

 +17 [+] [-]

, 2019-02-25 23:33, pirms 6 gadiem
Laikam kaut ko palaidu garām. Bet ne Vecais ne Voins neizskatās, ka vainīgi justos.

Bet es tikmēr gaidu atlūgumus no šiem abiem un Šnepa.

 +22 [+] [-]

, 2019-02-25 23:34, pirms 6 gadiem
Tad jau sanāk, ka abi divi intervētie kungi ir gatavi turpināt darbu un atkāpties neplāno?

 +23 [+] [-]

, 2019-02-25 23:34, pirms 6 gadiem
Vienīgais ko vēlējos dzirdēt šajā intervijā no Vecvagara - uzņemos atbildību un atkāpjos.
Nedod Dievs viņš tiks paturēts kā galvenais treneris!

 +19 [+] [-]

, 2019-02-25 23:37, pirms 6 gadiem
Vai šajā ciklā bija kāda spēle, pēc kuras Vecais atzina un norādīja uz kādu savu kļūdu???

 +17 [+] [-]

, 2019-02-25 23:39, pirms 6 gadiem
Jāteic, ka šī bija Vecvagara labākā spēle, tomēr Dairim Bertānam nebija īstā diena. Kamēr Ate krampēja Nīdiju, aizsardzība bija laba. Dairis gan netika galā ar šo uzdevumu, arī nekrita šodien. Bet tas trenerim ir jājūt un jāredz. Ja Spānijas spēles laikā varēja nosēdināt Jāni Blūmu uz beņķa, pēc tā, ka Blūms iebilda par kādu kombināciju, vajadzēja pietikt drosmei arī Dairi nosēdināt. Tiesa, visa cikla laikā tā arī grozu nepaņēmām.
Voins un Šneps deva iespēju izaugt vēl vienam latviešu trenerim par PK cenu. Ne jau Vecvagaram ir jāatkāpjas, bet tiem, kas Vecvagaru ielika par galveno. Kādu dienu viņš tam būs gatavs, bet ne šobrīd.
Novēlēšu večiem nenokārt degunus - Jūs vēl esiet jauni, jūsu PK un OS ir priekšā. Bet Jānim Blūmam ir jāsarīko ļoti cienījama atvadu spēle. Ļoti cienījama. Paldies, Kapteini!

  +5 [+] [-]

, 2019-02-25 23:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai šajā ciklā bija kāda spēle, pēc kuras Vecais atzina un norādīja uz kādu savu kļūdu???
Atceries, cik reizes, visā ciklā, Vecvagars tika ar tiesnešiem nopietni runājis?

 +15 [+] [-]

, 2019-02-25 23:41, pirms 6 gadiem
Jau tanī pašā brīdī, kad Šneps iecēla Vecvagaru par galveno treneri, iespēja aizbraukt uz Pasaules čempionātu bija pazaudēta,

  +5 [+] [-]

, 2019-02-25 23:43, pirms 6 gadiem
Blūms beigs karjeru izlasē es domāju, un viņs ir pelnījis kārtīgu atvadu spēli, par to ko viņš ir izdarījis Latvijas basketbola labā, un ko viņš paveicis vispār cieņa un gods pret šo spēlētāju,jo tas ir īstais kapteinis bet vienkārši man ļoti ļoti gribējās, lai olimpiskajās spēlēs,lai Blūms varētu nest Latvijas valsts karogu atklāšanās ceremonija, jo viņš to būtu pelnījis, bet diemžēl

 +14 [+] [-]

, 2019-02-25 23:45, pirms 6 gadiem
Tad šito spēli viņs pieskaita pie uzvarētām????? Wtf?Personīgi man tā sāp šī spēle ,ka aizmigt pat nevaru,kaut gan jau sen bija jāguļ.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 23:46, pirms 6 gadiem
skarbākais ir tas, ka gandrīz visos sporta veidos (lai tiktu play-off, uz PČ utt...) jācer uz pretinieku neveksmēm, jo paši zaudējam tiešajiem konkurentiem...

protams, neskaitot futbolu... tur mēs zaudējam visiem...

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 23:49, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: ūdens liesašana un praktiski nekādas vainas uzņemšanās....Un Voins nevaino trenerus? Daudzām izlasēm bija liela spēlētāju rotācija, mēs nebijām vienīgie. Kapēc Spānijas varēja pielāgoties, bet mēs nē? Kāpēc?
Tāpēc ka ACB līga ir spēcīgaka par LBL.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 23:50, pirms 6 gadiem
Blūms bija pelnījis iznākt olimpiskajas spēles atklāšanas ceremonijā ar Latvijas karogu

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 23:54, pirms 6 gadiem
mtz08 rakstīja: Tāpēc ka ACB līga ir spēcīgaka par LBL.
Bet liela daļa mūsu spēlētāju praktiski spēlē tādā vai tuvu tādam līmenim. Tāpat izlases, kas bija zem Spānijas, kāpēc tās varēja?
Slēpts komentārs: otins

  +8 [+] [-]

, 2019-02-25 23:55, pirms 6 gadiem
Pirmo reiz kādu no lielajiem FIBA rurnīriem gaidīšu ar nepatiku,riebumu un sāpi. nespēju samierināties,ka piemēram ,poļi ,čehi tur būs ,bet mēs ne.Savācot max kaujas sastāvu spētu cīnieties ar jebkuru ,atskaitot ASV.

 +10 [+] [-]

, 2019-02-25 23:57, pirms 6 gadiem
Леонидс Грецкис rakstīja: Jāteic, ka šī bija Vecvagara labākā spēle, tomēr Dairim Bertānam nebija īstā diena. Kamēr Ate krampēja Nīdiju, aizsardzība bija laba. Dairis gan netika galā ar šo uzdevumu, arī nekrita šodien. Bet tas trenerim ir jājūt un jāredz. Ja Spānijas spēles laikā varēja nosēdināt Jāni Blūmu uz beņķa, pēc tā, ka Blūms iebilda par kādu kombināciju, vajadzēja pietikt drosmei arī Dairi nosēdināt. Tiesa, visa cikla laikā tā arī grozu nepaņēmām.
Voins un Šneps deva iespēju izaugt vēl vienam latviešu trenerim par PK cenu. Ne jau Vecvagaram ir jāatkāpjas, bet tiem, kas Vecvagaru ielika par galveno. Kādu dienu viņš tam būs gatavs, bet ne šobrīd.
Novēlēšu večiem nenokārt degunus - Jūs vēl esiet jauni, jūsu PK un OS ir priekšā. Bet Jānim Blūmam ir jāsarīko ļoti cienījama atvadu spēle. Ļoti cienījama. Paldies, Kapteini!
Pilnībā piekrītu. LBS ir jāuzņemas vaina, jo likme bija ļoti augsta, ir jādod arī kaut kas no sevis. Ja vajadzēja sapiķot Bagijam, tad nevajadzēja žēlot. Novembrī sāksies atlase uz EČ 2021, bet sanāk dīvaina situācija - Vecais aug, bet izlase pa šiem gadiem jau ir izaugusi un ir krietni priekšā. Jādabū Bagijs atpakaļ vai jāņem kāds blakus Vecajam, kaut gan jāvērtē arī spēlētāju nostāja - es vairākkārt spēļu laikā pamanīju, ka taktiski bieži spēlētāji runā pretī.

 +19 [+] [-]

, 2019-02-25 23:58, pirms 6 gadiem
Spēlētāju meistarība neatsvēra trenera trūkumu...

     [+] [-]

, 2019-02-25 23:59, pirms 6 gadiem
Ja autoritāte jāņem tuvākais treneris, kas ir spēlētājs bijis, ka autoritāte, un tagad ir treneris autoritāte tad jāmēģina piesaistīt Latvijas basketbola izlasei Šaras

  +5 [+] [-]

, 2019-02-26 00:00, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vecvagars uzņemas gan atbildību. Pievērsiet uzmanību - intervijā viņš visu laiku saka "mēs spēlējām", "mēs ielaidām" utt. Tātad viņš sevi nenodala no spēlētājiem, kā to dara daudzi līdzjutēji, kas tikai viņu uzskata par vainīgu, ka nekvalificējāmies PK. Atlases turnīra laikā Vecvagars ir ieguvis nenovērtējamu pieredzi un domāju, ka var turpināt darbu ar izlasi, augot kopā ar spēlētājiem.
Tā nav individuāla atbildība, piemēram, par komplektāciju, primāri būs galvenā trenera atbildība.Tas pats par spēles stratēgiju, rotacijām utt. Ir jāmāk nodalīt. Vai teiksim tas, ka spēlētaji regulāri norāda par izspēlēm, kas nestrādā.
Slēpts komentārs: Džonijs Bī

     [+] [-]

, 2019-02-26 00:10, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Blūms beigs karjeru izlasē es domāju, un viņs ir pelnījis kārtīgu atvadu spēli, par to ko viņš ir izdarījis Latvijas basketbola labā, un ko viņš paveicis vispār cieņa un gods pret šo spēlētāju,jo tas ir īstais kapteinis bet vienkārši man ļoti ļoti gribējās, lai olimpiskajās spēlēs,lai Blūms varētu nest Latvijas valsts karogu atklāšanās ceremonija, jo viņš to būtu pelnījis, bet diemžēl
Draudziņ, neesi iegājis pareizajā sadaļā, kādas OS ??

  +4 [+] [-]

, 2019-02-26 00:13, pirms 6 gadiem
Baigā tukšuma sajūta...

 +11 [+] [-]

, 2019-02-26 00:20, pirms 6 gadiem
Vecais... esi Vecis un lasies prom no izlases... Protams, ka tagad emocijās viss ir traki, bet Tu neesi tāda līmeņa treneris.. Atkāpies, atzīsti, ka nepavilki līmeni un pazūdi...
Brīnums, ka dēlu neatvilka uz pēdējo spēli... Milzīga rūgtuma sajūta iekšā.. parasti nevienu nenolieku, bet tagad milzīga sajūta, ka Vecais nepavelkot līmeni izčakarēja visu Bagija sēklu....

  +7 [+] [-]

, 2019-02-26 00:23, pirms 6 gadiem
iemesls tātad skaidrs un man interesē viens jautājums:
- vai FIBA vadības vēlēšanās mūsu LBS vīri balsoja par esošo FIBA vadību?

  +8 [+] [-]

, 2019-02-26 00:24, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: iemesls tātad skaidrs un man interesē viens jautājums:
- vai FIBA vadības vēlēšanās mūsu LBS vīri balsoja par esošo FIBA vadību?
Tu vēl jautā?

  +5 [+] [-]

, 2019-02-26 00:29, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu vēl jautā?
es zinu, bet publiski šo īsti neredzu.

vienkārši viss kopā liecina par šauru domāšanu, nespēj pārredzēt "laukumu" kopumā un ilgtermiņā .. kas neko labu nesola arī nākotnei

  +7 [+] [-]

, 2019-02-26 00:29, pirms 6 gadiem
Parādās Vecā taktika - gan jau EL čaļi izvilks...
Dairis visu sezonu vājš, bet šo tik baro.
Zaķi vispār nepaņem.
Vai tad sava čomaka Bagija kļūdu no EČ nevar paņemt prātā, kur pret SLO bija beigas, tiklīdz KP un Meiers sapelnīja piženes.

 +14 [+] [-]

, 2019-02-26 00:38, pirms 6 gadiem
Nu nebija te spēlētāju meistarības potenciāla problēma. Te vajadzēja atlasīties uz PK un viss. Treneris bij līmeni zem spēlētājiem. Pa liels kumoss priekš Arņa šitais bij. Bet nu te izskatās, ka vadībai viss ir ok...nepaveicās...

  +3 [+] [-]

, 2019-02-26 00:41, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu nebija te spēlētāju meistarības potenciāla problēma. Te vajadzēja atlasīties uz PK un viss. Treneris bij līmeni zem spēlētājiem. Pa liels kumoss priekš Arņa šitais bij. Bet nu te izskatās, ka vadībai viss ir ok...nepaveicās...
Kāpēc lai kāds atstātu savas siltās vietas?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 00:43, pirms 6 gadiem
Ja jau ar Eirolīgas večiem gandrīz tikai uzvaras, kāpēc pret Spāniju nespēlēja vismaz trīs no viņiem, vismaz divi??? te sēdēja uz beņķa ilgi, tur dabūtu izspēlēties un atnestu uzvaru, bet te varētu šķēle ar Blūmu savu pienesumu dot, Zaķis...

  +7 [+] [-]

, 2019-02-26 00:44, pirms 6 gadiem
Tak bija skaidrs, ka Spāniju neuzvarot, tikt uz ķīnu ir super sarežģīti, bet mūsu basketbola vadība to nespēja nokārtot diemžēl...

  +3 [+] [-]

, 2019-02-26 00:44, pirms 6 gadiem
Bija labi, bet mērķis nav izpildīts. Vecvagaram jāatkāpjas!

     [+] [-]

, 2019-02-26 00:44, pirms 6 gadiem
Cik paredzams rezultāts, pretinieks nospēlēja tieši tik, cik tam vajadzēja. Tak izmetiet to basi pa logu ārā. Cik var šādas izšķirošas spēles skatīties????? Gadu no gada, no turnīra uz turnīru, galotnē pa muguru!!!! Zeme!!!!!

     [+] [-]

, 2019-02-26 00:45, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kāpēc lai kāds atstātu savas siltās vietas?
Tu pie cita raksta jautāji par Blūma viedokļa paušanu pie Vecvagara
https://twitter.com/Best4SportTV/st...

 +11 [+] [-]

, 2019-02-26 00:51, pirms 6 gadiem
Nevar atnakt bomzis no ielas un vadīt Pasaules kausa limena komandu.Vecvagars tagad lidz ritam pardzivos,ka netika šo lielisko spēētaju dēļ treneru virsotne,pierīsies,bet Blūmam tā bija pēdēja iespeja nokļūt uz pasaules kausu,kuru viņs bija pelnījis.Ne tikai viņš.Arī Strēlnieks un daudzi citi.Ar ko Visockis vai Gulbis bija sliktāki par Vecvagaru?Ne ar ko.Vienkārsi nebija tik lieli čomi Šnepam ar Bagadski.

 +14 [+] [-]

, 2019-02-26 00:52, pirms 6 gadiem
Zaķi nepaņēma un pats sūdzas, ka pietrūka spēka zem groza. Blūma vietā pateiktu visu, ko domāju par treneri. Cilvēks, kas ir ieguldījis lielu darbu izlasē un, kura super 3pt noderētu šādā spēlē - sēž uz beņķa. Viņš kā zivs ūdeni jūtas tādās spēlēs, kad vajag lauzt cīnas gaitu vai uzņemties atbildību. Idiots Vecvagars, vairāk nav ko teikt.

  +6 [+] [-]

, 2019-02-26 00:52, pirms 6 gadiem
Vecvagara sasniegumi pirms Latvijas izlases vadīšanas?

  +6 [+] [-]

, 2019-02-26 00:52, pirms 6 gadiem
Es jums pateikšu.Nekadi.

 +12 [+] [-]

, 2019-02-26 00:54, pirms 6 gadiem
Atvainojos,bija gan viens sasniegums.Pazaudet visas spēles U 20 čempionatā un izkrist no A grupas.Izcili.

  +7 [+] [-]

, 2019-02-26 00:55, pirms 6 gadiem
Beidzot mums ir spēlētāji, kuri var cīnīties par ļoti augstām vietām un augstiem mērķiem. Te federācijai ir jārāda, ka mēs ejam uz augstiem sasniegumiem un mums ir augsti mērķi līdz ar to arī piesaistījām atbilstošu speciālistu. Jā, tas būs dārgāk kā Vecais, bet nu tas ir jūsu darbs - "atrast" naudu. Lai būtu augsti sasniegumi, tur visam ir jābūt augstā līmenī - federācijas darbam, apkalpojošam personālam, treneriem, spēlētājiem. Mums šobrīd to līmeni netur ne jau spēlētāji, bet gan pārējie "puzles" gabaliņi. Nu kāds vēstījums tas ir piemēram KP ja par izlases treneri nozīmē lbl līmeņa kadru?

  +3 [+] [-]

, 2019-02-26 01:04, pirms 6 gadiem
Man žēl pašu spēlētāju, viņi darīja to, ko saimnieks saka! Nju saimnieks tāds mums, kurš pat nevar rupja vārda pateikt, nju tad cmon!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 01:07, pirms 6 gadiem
ES nesaku ka Blūmam bija jabūt rotācijā, bet iemesls kapēc viņš nebija pastāstīts ir'' kosmodroms ''raidijumā (fb varat atrast) ka Blūms par daudz pateicis minūtes pārtraukumā vecajam,tapēc arī nosēdināja pret spāniju,tik neredzu jēgu ,ņemt līdz izbraukumā... ir vērts šo to paskatīties,

  +8 [+] [-]

, 2019-02-26 01:42, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vecvagars uzņemas gan atbildību. Pievērsiet uzmanību - intervijā viņš visu laiku saka "mēs spēlējām", "mēs ielaidām" utt. Tātad viņš sevi nenodala no spēlētājiem, kā to dara daudzi līdzjutēji, kas tikai viņu uzskata par vainīgu, ka nekvalificējāmies PK. Atlases turnīra laikā Vecvagars ir ieguvis nenovērtējamu pieredzi un domāju, ka var turpināt darbu ar izlasi, augot kopā ar spēlētājiem.
Valstsvienība nav nekāda sporta skola vai treneru kursi. Jāspēlē un jātrenē labākajiem iespējamiem, nevis jāmācās, bet Vecvagara šībrīža griesti ir Kazahstānas Barsi, tur lai arī mācās pieredzē, ja kazahi neizmetīs, ja nenebūs rezultātu.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 01:50, pirms 6 gadiem
Eu, paga, stop!!! Ir vēl kāda izredze uz os kvali tikt?? Kam tad jānotiek?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 02:04, pirms 6 gadiem
Izlasīju! Sapratu! Izredzes vēl ir. Nemaz ne tik sūdīgas.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 07:14, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Izlasīju! Sapratu! Izredzes vēl ir. Nemaz ne tik sūdīgas.
Vispirms LBS ir kritiski jāizvērtē pašiem savs darbs, tad var domāt par turpmākajiem turnīriem!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-26 08:54, pirms 6 gadiem
Žēl, bet vakar pēc pilnas programmas un spoži laukumā atrādījās vien Strēlnieks, krietni mazāk par savu varēšanu izlasei iedeva Timma un Peiners, tikai ēna bija no Daira Bertāna un pilnīgs nelaimes putns šoreiz bija Šmits... Nu, kaut vai epizodē, kad Rolis aizsardzībā pret Melnkalnes nigu stāv pret pustālo metienu ar nolaistām rokām metra attālumā! Tā taču basketbola ābece - aizsardzībā viena roka sedzējam allaž augšā... Tiesa, to man Cēsīs treneris Igors Vanadziņš mācīja pirms ...desmit gadiem, bet pieļauju, ka varētu nebūt nekas mainījies.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 09:03, pirms 6 gadiem
Ja paliks vecā LBS vadība + Vecvagars, tad jātaisa pikets pie LBS. Tas taču nav vairs izturams, tā norakt visas iespējas.
Slēpts komentārs: norden

  +5 [+] [-]

, 2019-02-26 09:09, pirms 6 gadiem
"Lai gan centāmies laukumā turēt garu sastāvu..."

Ar šo frāzi (*cough* Zaķis *cough*) viss arī ir pateikts... ko līdz auguma centimetri, ja nav neviens ar masu, kuru būtu grūti izgrūstīt... mūsējos zem groza apspēlēja ar masu, nevis ar centimetriem... pie tam, izskatījās, ka mūsējiem bail vākt bumbas, ja reiz viens spēlētājs 3-4 spēlētāju ielokā var izcīnīt gandrīz pusi no uzbrukuma bumbām...

Bet nu kopumā galvenā vaina tomēr jāuzņemas FIBA un ULEB, jo tāds gadījums, ka uz PČ netiek Eiropas čempioni + Eiropas top5 izlase vienlaicīgi ir pirmo reizi...

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 10:07, pirms 6 gadiem
saka vēl viens dīvāna basketa fanelis-šunelis

norden rakstīja: Ko te daudzi kladzina,ka atvadu eeli Bluumam sariikot,atradushi slaveniibu....,luuk Kambala cita runa,Tad jau daudz vairaak pelnijushi atvadu speeli Skele,Adolfs,tikai ne Blums...

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 10:07, pirms 6 gadiem
Nav viens vainīgais! Tur ir problēmu kopums. Jau gadiem ilgi Latvijas izlase izšķirošās spēlēs nepanāk vajadzīgo, kau s-pēlētāji nav sliktāki , varbūt pat labāki par konkurentiem! Tā bija jau vairākos Eiropas čempionātos, tā tagad. Un tas atkārtojas pie dažādiem treneriem. Tā kā tie uzbraucieni Vecvagaram ir stipri pārspīlēti.
Ēirolīgas spēlētāji? Jā, Strēlnieks bija izcils! Pārējie stipri vien viduvēji. Timma nav progresējis, Šmits pat kaut ko zaudjis. Dairis? Vakar viņam bija melnā diena. Tā gadās. Vai Vecvagars kaut ko ar maiņām ne tā? Visu laiku esam vadībā, brīžiem pat # 10 # 12,# 13. Tad mainīt ko? Bet bieži pēc šiem plusiem tūlīt muļķigas kļudas, nospēlē pavirši un rezultāts sarūk! Tad mainīt? Varbūt ? teiksim Šmitu, arī Dairi. Bet Dairis ir Dairis un treneris cer, ka izšaus!?
Galvenā nelaime tomēr spēle pie sava groza. Un tur nav auguma cm trūkums. Brīžiem skrien divi uz atlēcošo, bumba tiek pretniekam, kaut tikpat kā bija jau mūsu, tad krīt bumba no rokām arā, nav reakcijas ātruma, kaut kādas jēlas rokas, trūkst arī tādas sportiskas nekaunības, kas ir Balkānu komandām, arī leišiem! Tā tas bija arī pret Spāniju! Ko tur treneris var darīt? Psihologu varbūt vajag, trenerim gan arī jābūt psihologam.
Podgoricā biļetes maksājušas 3 eiro, uz visām vietām! Latvijā jau visur , vienmēr uzskrūvē cenas un publika lielākā daļa turīgie, nabadzīgākie, bet noteikti karstasinīgākie fani jau paliek ārpusē!

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 10:19, pirms 6 gadiem
Ej prom no izlases Vecvagar, tā ir tava vaina un ir apnicis klausīties šīs muļķīgās atrunas. Viduvējība tu esi, un paliksi.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 10:23, pirms 6 gadiem
Kāpēc Arnis V. VĒL nav demisionējis ?!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-26 10:29, pirms 6 gadiem
Sapnis izsapņots būs arī uz mūsu ielas svētki!

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 10:36, pirms 6 gadiem
Vakardiena bija rezultāts taktikai, spēlētāju rotācijai un izlaistajām spēlēm (un pieņemtajiem LBS lēmumiem) turnīra otrajā fāzē. Tas, ka LV būtu pakāsusi jau pret sliktu Slovēnijas izlasi, ja vien Blūms nebūtu paveicis brīnumu, ir fakts. Skaidrs, ka tas sastāvs, kas bija pieteikts pret Spāniju, bija ļoti skumjš un ja vien nebūtu ietaupīta apdrošināšanas nauda un cerēts uz brīnumu Melnkalnē, tad komandu varētu agrāk redzēt spēcīgāku un kas zina.
Par LBS - ir jāprot piesaistīt nauda labam trenerim, nevis jābāž savi vecie lētie cīņubiedri ar domu, ka treneris neko nenozīmē basketbolā. Uzskatu, ka LV komanda varēja tikpat labi nospēlēt šī cikla spēles bez galvenā trenera, kas pasaka daudz par Vecvagara vērtību.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-26 10:49, pirms 6 gadiem
Vecais protams ir nulle kā treneris, bet ko lai sauc vietā. Bagatskis? Atvainojiet piedodiet jau sevi "pierādija" kā treneri. Ne pa velti vinsh vairs nav treneris LV.
Visi shitie wanna-be treneri kas nesen vel pashi speleja ir metami.
Kamer te liks visadus Vecvagarus, Helmanus un Shtelmaherus nekā laba te nebus

     [+] [-]

, 2019-02-26 10:53, pirms 6 gadiem
Meklē tikai attaisnojumus! Tā vietā lai pateiktu ka vainīgs un aizietu!

     [+] [-]

, 2019-02-26 10:58, pirms 6 gadiem
sinajs rakstīja: Podgoricā biļetes maksājušas 3 eiro, uz visām vietām! Latvijā jau visur , vienmēr uzskrūvē cenas un publika lielākā daļa turīgie, nabadzīgākie, bet noteikti karstasinīgākie fani jau paliek ārpusē!
Cilvēk, ja LV uzliktu biļetes pa 3e, tad tās pazustu 3 min laikā un tu varētu ķemmēt ss.com cerot ka kāds tai trīseiro biļetei iedos atlaidi no 60e un 50e

     [+] [-]

, 2019-02-26 11:00, pirms 6 gadiem
No 12 spēlēm tikai 2 mēs uzvarējām cīņā par atlēkušajām bumbām (1.ar Somiju un izbraukumā ar Slovēniju).Vienkārši mēs neatbloķējām pretiniekus.Lai to izdarītu nav vajadzīga sevišķa meistarība.Treneri to zināja,bet ...

  +4 [+] [-]

, 2019-02-26 11:02, pirms 6 gadiem
Skaidrs, ka Vecvagars nevelk šo līmeni. Pirmkārt jau nav autoritātes. Blūms var viņu mierīgi pasūtīt na..uj. Ja šajā brīdī butū piemēram Bagijs - vai būtu labāk? Kas to lai zina, jo arī savā līmenī nospēlēja tikai Strēlnieks un Meijers (lai kāds pēdējā līmenis arī būtu). Būtu kaut 5-6 rebus vairāk pie sava groza savākuši, Berča iemetis kaut savus 10 p., būtu pavisam cits iznākums. Ar pāris apšaubāmus folus mums beigās iedeva. Viss sakrita ne mums par labu.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 11:06, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Cilvēk, ja LV uzliktu biļetes pa 3e, tad tās pazustu 3 min laikā un tu varētu ķemmēt ss.com cerot ka kāds tai trīseiro biļetei iedos atlaidi no 60e un 50e
Internetā var tirgot nelielu biļešu daļu, bet pamatā viss jātirgo kasēs, kā sporta pasākumiem, tā citur, kā dziesmu svētkos. . .lai stāv rindā, kas to rindu izstāv, tam biļete. . . un ne jau vienam cilvēkam 01 biļetes, bet max.4-5

  +3 [+] [-]

, 2019-02-26 11:27, pirms 6 gadiem
Es parto ka vasarā jasarunā pāris pārbaudes spēles lai cienīgi atvadītos no Blūma un parbaudīt dažas jaunas izlases tālākās rezerves jo šajā kvalifikācijā tika arī ņemti spēlētāji kas neaizvadīja pat labu sezonu klubos (Vecvagars Jr ,Vītols,Zaķis) vai saukt spēlētāju uz izlasi (Freimanis 31 gads) un nedot pat min uz laukuma.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-26 11:30, pirms 6 gadiem
Var jau pārcilāt momentus, kā būtu. . .sākot jau ar Spāniju, kad pievilka klāt, bet galotni nolēja. . .kā būtu, ja būtu, ja Meiers neaizmestu garām divus sodus pēc kārtas gan ar spāniem, gan vakar, ja pretiniekiem neiekristu dullais trulis u.t.t. tādas dažādas epizodes daudz. . .bet nevarība pie sava groza ir stabila un satriecoša, it kā puišeļi spēlētu ar vīriem?!
Tomēr nedod mieru doma, kāpēc Latvijai izšķirošās spēlēs vienmēr mazliet, mazliet pietrūkst līdz pilnīgai laimei?? Vai tiešām nekad nesagaidīsim to saldo uzvaras garšu, ko ik pa laikam izbauda serbi, slovēņi, leiši. . . .nebūt ne skaitliski lielas nācijas!

     [+] [-]

, 2019-02-26 11:37, pirms 6 gadiem
Pirms 27 gadiem bija iespēja kvalificēties OS, bet diviem erceniem krievzeme bija mīļāka. Tagad bija otrā iespēja, bija spēlētāji, kuri var, bet neatradās treneris, kurš uz to būtu spējīgs. Kad nēkamā reize? Ap 2040 - 2050 gadu?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 11:37, pirms 6 gadiem
Shed rakstīja: Vecais protams ir nulle kā treneris, bet ko lai sauc vietā. Bagatskis? Atvainojiet piedodiet jau sevi "pierādija" kā treneri. Ne pa velti vinsh vairs nav treneris LV.
Visi shitie wanna-be treneri kas nesen vel pashi speleja ir metami.
Kamer te liks visadus Vecvagarus, Helmanus un Shtelmaherus nekā laba te nebus
Treneris ir jāpiesaista atklātā konkursā, nevis slepenās čomu sarunās!

     [+] [-]

, 2019-02-26 11:43, pirms 6 gadiem
eermss rakstīja: Pirms 27 gadiem bija iespēja kvalificēties OS, bet diviem erceniem krievzeme bija mīļāka. Tagad bija otrā iespēja, bija spēlētāji, kuri var, bet neatradās treneris, kurš uz to būtu spējīgs. Kad nēkamā reize? Ap 2040 - 2050 gadu?
Apmēram.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-26 11:47, pirms 6 gadiem
Reizēm likās interesanti sodi pret Šmitu. Tiesāšana mazliet par labu majiniekiem kā tam jābūt. Bija arī Lv sava iespēja beigās izraut pk vietu. Kas zīmīgi nepatika tas ir muļķīgās kļūdas - veči ja uz laukuma savs spēlētājs dod piespēli, tad tā nav tenis bumbiņa pie 200kmh ko vajadzētu nenoturēt nagos vai vēl sliktāk pacelt rokas gaisā un izvairīties no piespēles laižot autā. Nu uz spēles beigām bija laiks noorganizēt vai nu divus ātrus uzbrukumus un paturot pēdējo vārdu sev vai vienu ilgo uzbrukumu un atdodot pretiniekiem pēdējo vārdu. Tāda situācija nebūtu, ja līdzīgi kā pret slovēniju ar kp6 jau mirkli iepriekš atbildīgākos brīžos netiktu aizmesti garām 3pt metieni, turklāt ielaisti tieši divi trojaki šajā spēles galā no popoviča un dubleviča. Protams Timmas sods pret dublevicu beigaas nu nenospideja vnk, katra zinja Timmam vareja redzet cinjas sparu, nevis pilnas bikses kad jabeeg no piespeeles, jalaiz autaa. Ja baidies uzvaret vai zaudet tad sedi majas. Bertans loti svariga bridi sameta visus sodus, varbut vel bija laiks pedejos 8.5sekunzu izspeli labak sagatavot metienu vai laika izjuta piekliboja. Uz pedejam 8sek vareja bertana vietaa laist Blumu vai kadu kurs sajutis speles garsu un var iemest 3pt varbut peineru kaut vai citu. nemot veraa Bertaana neieiesanu speelee, no otras puses varbut par spiiti tiesi bertans vareja revanseties ar pedejo metienu par ieprieksejam epizodem. Baigi juutams tas cik loti svarigi speelee psihologiskais, bet lai guutu vai zaudetu savu parliecibu pirmais meties buus jaizdara. Necereju ka bus tik laba speele, biju domajis buus pilnigas auzas, bet tomer eiroligas speletaji parada kas ir vinu maizes darbs, arii bertans vareja nospelet sudigaak. Bija komandas speele, nigers tika neitralizets, segsana loti laba likaas parsteidzosi laba, pa divi pa tris viens otram piesledzas klaaat. Šoreiz vareja redzet velmi priekšlaicigi komfortu nodrošīnat ar 3pt, kas tika beigās aizlaisti pēc piena, grūti pateikt kas ir drošakais variants. Ate parsteidzosi labi to nigeru sedza zetons par darbu. Vienigi beigas tiem kas jau uzkerusi metiena garsu butu lielakas izredzes uz precizaku pedejo metienu. Pie atlekušajām negribas pārmest jo tur izskatijas tika darīts ar atdevi. Tik popoviča 3pt nenosegts bridī kad deg nu segsana vareja but labaka, protams tuvaka distance nozimee risku tikt apskrietam, un pie fiziska noguruma organisms darbojas pavisam citadaa rezimaa arii var saprast. Itkaa viss bija kartibaa, ari uz beigam bija laba segsana aktiva aizsardziba, itkaa nevar parmest. Varbut zurnalistiem nakosreiz mazak likt uzsvaru uz expektacijaam pirms kara aziotaza tiesi ar speletajiem varbut lieka informet vajag bet nu uzreiz varbut uzvaru nepieprasit, citadi pasakot publiski visu varam viss buus motivacija izbalee. Tad ir metienu precizitate 13/0 pret spanijass nosaciti tipa 4to sastavu. Pret spaniju kad paskatijos iesildisanas pie spanju groza visas bumbas 90%lido grozaa, lv grozos vietejaas zvaigzenes labi ja katrs otrais iekrit grozaa. Taa jau bija prognoze uz zemu rezultativitati, bet nu ari spaanji paradija brinumu precizitaati beigaas abiem pie 60pti speelee, laikam vecvagars saka esot laba aizsardziba pret spaaniju ja briivi metieni iet peec piena. Eiroligas speletaji ir cita kvalitate takaa vietejiem cempioniem ir kur pielikt ja neskaita vietejo piilju diikji kur sanak tie kam ir laiks un nauda un gribas pakusteties. Gribejas ka labak sanaca ka parasti... uzvara juseja ceriba museja

     [+] [-]

, 2019-02-26 11:49, pirms 6 gadiem
sinajs rakstīja: Var jau pārcilāt momentus, kā būtu. . .sākot jau ar Spāniju, kad pievilka klāt, bet galotni nolēja. . .kā būtu, ja būtu, ja Meiers neaizmestu garām divus sodus pēc kārtas gan ar spāniem, gan vakar, ja pretiniekiem neiekristu dullais trulis u.t.t. tādas dažādas epizodes daudz. . .bet nevarība pie sava groza ir stabila un satriecoša, it kā puišeļi spēlētu ar vīriem?!
Tomēr nedod mieru doma, kāpēc Latvijai izšķirošās spēlēs vienmēr mazliet, mazliet pietrūkst līdz pilnīgai laimei?? Vai tiešām nekad nesagaidīsim to saldo uzvaras garšu, ko ik pa laikam izbauda serbi, slovēņi, leiši. . . .nebūt ne skaitliski lielas nācijas!
Kāpēc mazliet, mazliet pietrūkst? Tāpēc, ka tam "mazliet mazliet" vajag patiesībā gana daudz. Daudz ko izšķir nianses un lietas, kas varbūt paliek no malas pat nepamanītas. Bet tieš šājās niansēs izpaužas meistarība, pieredze, psiholoģiskā notrurība u.c. Kaut kā no tā mums visu laiku pietrūkst.

     [+] [-]

, 2019-02-26 11:54, pirms 6 gadiem
aivars_zarins_1254730 rakstīja: No 12 spēlēm tikai 2 mēs uzvarējām cīņā par atlēkušajām bumbām (1.ar Somiju un izbraukumā ar Slovēniju).Vienkārši mēs neatbloķējām pretiniekus.Lai to izdarītu nav vajadzīga sevišķa meistarība.Treneri to zināja,bet ...
vispār jau Somi nebija mūsu grupā ja kas.

     [+] [-]

, 2019-02-26 12:02, pirms 6 gadiem
Bagija lielākā kļūda bija Vecvagara ieteikšana par galveno treneri.
Pats Bagijs? Nezinu. manuprāt viņš un Muižnieks ir divi vienīgie, kas kā treneri ir vismaz cik necik ko sasnieguši.
Hārtlija līmenī basī mums nav neviena.

     [+] [-]

, 2019-02-26 12:03, pirms 6 gadiem
Varbūt Blūmam varētu būt trenera gēns. Tas būtu interesanti!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-26 12:12, pirms 6 gadiem
Vecvagar pazūdi ar visiem saviem komentāriem!!!

     [+] [-]

, 2019-02-26 12:17, pirms 6 gadiem
sinajs rakstīja: Var jau pārcilāt momentus, kā būtu. . .sākot jau ar Spāniju, kad pievilka klāt, bet galotni nolēja. . .kā būtu, ja būtu, ja Meiers neaizmestu garām divus sodus pēc kārtas gan ar spāniem, gan vakar, ja pretiniekiem neiekristu dullais trulis u.t.t. tādas dažādas epizodes daudz. . .bet nevarība pie sava groza ir stabila un satriecoša, it kā puišeļi spēlētu ar vīriem?!
Tomēr nedod mieru doma, kāpēc Latvijai izšķirošās spēlēs vienmēr mazliet, mazliet pietrūkst līdz pilnīgai laimei?? Vai tiešām nekad nesagaidīsim to saldo uzvaras garšu, ko ik pa laikam izbauda serbi, slovēņi, leiši. . . .nebūt ne skaitliski lielas nācijas!
Vēl pie iepriekšējā komenta - kaut vai tā epizode, kad beigās viņiem iekrita tas zilais trulis? Kas tā bija? Tīrāka veiksme? Bet varbūt tomēr tajā brīdi līdz galam nenostrādāja sedzējs? Vai kādu mirkli iepriekš kāds pieņēma nepareizu lēmumu?

     [+] [-]

, 2019-02-26 12:17, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Bagija lielākā kļūda bija Vecvagara ieteikšana par galveno treneri.
Pats Bagijs? Nezinu. manuprāt viņš un Muižnieks ir divi vienīgie, kas kā treneri ir vismaz cik necik ko sasnieguši.
Hārtlija līmenī basī mums nav neviena.
Hokejā mums pašiem arī Hārtlija līmenī nav neviena Tāpēc jau ir Hārtlijs. Skaidrs ir 1, ka treneriem pašiem nav jābūt bijušiem ļoti labiem spēlētājiem. Krauliņš vispār var teikt nekāds pro spēlēājs nebija. Pilnīgi citas īpašības vajadzīgas. Tādā ziņā esmu tikai labu dzirdējis par Feldmani: mācās un pilnveidojās, kas ir absolūti obligāti, ja kaut ko grib. Gulbis ir vēl par jaunu un viņam nervu sistēma jāsaved kārtībā, par Mazuru nespriedīšu, Štālbergs ir tā kā drusku "nosēdies". Bet visi tie, kuri pa taisno ielekuši no basketbola par treneriem nu pilnīgi neko vēl nav parādījuši

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 13:13, pirms 6 gadiem
WOW!!! Minūtes pārtraukums, kurā Siliņš bija pārliecinoši labākais komandu devējs-pateica par mūsu trenera vietas izpildītāju VISU!!! Nerunājot par konkrēti izvēlēto sastāvu pēdējos uzbrukumos... Lomažam arī varēja tik pat labi uzticēt pēdējo metienu!!!
p.s. Vecais, kad pie tv skatīsies PK, varēsi sev sist uz pleca... un stāstīt, kā ar 1 Eirolīgas veci sastāvā esi LABĀKAIS treneris ever!
Un vēl, uzdod sev jautājumu, pēc paša domām, kāds +/- bija leišu sastāvs, kas izcīnīja vietu uz PK!? 3-4? Varbūt 5?! Un tā priecē Butjankova statistika, kas ir kā pliķis sejā...

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 13:16, pirms 6 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Bagija lielākā kļūda bija Vecvagara ieteikšana par galveno treneri.
Pats Bagijs? Nezinu. manuprāt viņš un Muižnieks ir divi vienīgie, kas kā treneri ir vismaz cik necik ko sasnieguši.
Hārtlija līmenī basī mums nav neviena.
Klau, iedomājies, mēs arī basītī varētu paņemt ārzemju treneri!? Ne sekundi neiedomājies!? Patika pēc spēles treneru atsveicināšanās... Melnkalnietis padomāja, ka kāds pudeļuika pirmais nāk roku iedot

     [+] [-]

, 2019-02-26 14:25, pirms 6 gadiem
Federācijai nav ko savus blatņikus bāzt trenera amatā!
Lai netaupa piķi un paņem kādu treneri,kuru visi respektētu,treneri-vinnētāju. Hārtlija tipu. Ja nevelk savējie kadri,jāņem talantīgs respektējams imports. Kāds Vecvagars?!? Āksts,ne treneris. Viņš aizvāksies beidzot no tās izlases vai ne??

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 14:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu pie cita raksta jautāji par Blūma viedokļa paušanu pie Vecvagara
https://twitter.com/Best4SportTV/status/1100054518174240770
Kurš veido spēles taktiku - spēlētāji vai treneris? Tu visu laiku noliec Vecvagaru, ka viņam nav taktikas, bet tagad ieliec tvītu, kur Vecvagars uzstāj uz savu taktiku. Tev trūkst loģikas un konsekvences, tikai pa visām šķirbām lien ārā nepatika pret Vecvagaru un vēlme viņam piekasīties.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 14:36, pirms 6 gadiem
petravicus rakstīja: "Lai gan centāmies laukumā turēt garu sastāvu..."

Ar šo frāzi (*cough* Zaķis *cough*) viss arī ir pateikts... ko līdz auguma centimetri, ja nav neviens ar masu, kuru būtu grūti izgrūstīt... mūsējos zem groza apspēlēja ar masu, nevis ar centimetriem... pie tam, izskatījās, ka mūsējiem bail vākt bumbas, ja reiz viens spēlētājs 3-4 spēlētāju ielokā var izcīnīt gandrīz pusi no uzbrukuma bumbām...

Bet nu kopumā galvenā vaina tomēr jāuzņemas FIBA un ULEB, jo tāds gadījums, ka uz PČ netiek Eiropas čempioni + Eiropas top5 izlase vienlaicīgi ir pirmo reizi...
Mums ar steigtu vajadzīgs labs, kustīgs un masīvs centrs. Ja Latvijā tāda nav, tad jānaturalizē. Nesavāktās atlēkušās bumbas ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc beigās netikām uz PK.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 14:37, pirms 6 gadiem
xZ rakstīja: Valstsvienība nav nekāda sporta skola vai treneru kursi. Jāspēlē un jātrenē labākajiem iespējamiem, nevis jāmācās, bet Vecvagara šībrīža griesti ir Kazahstānas Barsi, tur lai arī mācās pieredzē, ja kazahi neizmetīs, ja nenebūs rezultātu.
Nē, Vecvagara šībrīža griesti ir Latvijas izlase, kura izbraukumā spēja uzvarēt Melnkalni un kurai pietrūka tikai 3 punkti, lai kvalificētos PK.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 15:41, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Nē, Vecvagara šībrīža griesti ir Latvijas izlase, kura izbraukumā spēja uzvarēt Melnkalni un kurai pietrūka tikai 3 punkti, lai kvalificētos PK.
Viss vienkārši, viņam tur nevajadzēja būt. Kā asistents, jā, varbūt, bet kā galvenais treneris, nekādā gadījumā. Komanda visu šo PK atlases ciklu spēlē strītbolu. Kur ir trenera ieguldījums, taktiskie zīmējumi, lietas, kas mūsu viduvējos spēlētājus nostāda mazliet izdevīgākās pozīcijās nekā pretiniekus? Nekā tāda nav.

     [+] [-]

, 2019-02-26 15:47, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Viss vienkārši, viņam tur nevajadzēja būt. Kā asistents, jā, varbūt, bet kā galvenais treneris, nekādā gadījumā. Komanda visu šo PK atlases ciklu spēlē strītbolu. Kur ir trenera ieguldījums, taktiskie zīmējumi, lietas, kas mūsu viduvējos spēlētājus nostāda mazliet izdevīgākās pozīcijās nekā pretiniekus? Nekā tāda nav.
Ja jau viss vienkārši, tad kam vajadzēja būt viņa vietā un ar ko šis kāds būtu bijis labāks?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-26 15:49, pirms 6 gadiem
Nevar saprast,, kāpēc spēles gaitā STrēlniekam netika dotas maiņas, Šķēle mierīgi varēja atslogot, viņš vairs nav tik zaļš, viņš ir nācis uz maiņām daudzās atbildīgās spēlēs arī iepriekš. Tas pats Lomažs vai Blūms noteikti varēja nākt uz maiņu, sevišķi, ja bija redzams, ka Dairim neiet metiens. Varēja iznākt laukumā kaut vai dēļ tā, lai pagrūstītu paprovocētu viņu sīko melni. Lomažs vai Ate šādas lietas mierīgi spēj.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-26 15:51, pirms 6 gadiem
Es domāju ir laiks nākamai paaudzei dot iespēju trenēt LV izlasi.
Kandidāti

Beidrins? Kamabala? K.Valters?

Sliktāk noteikti nebūs. Labāk ar diezvai...

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 15:53, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ja jau viss vienkārši, tad kam vajadzēja būt viņa vietā un ar ko šis kāds būtu bijis labāks?
Tu jautā tā, it kā nebūtu rinda ar treneriem, kuriem ir ilgāka un stabilāka pieredze. Tu tācu pats varētu nosaukt kaudzi treneru, kuri pēc pieredzes uzreiz liktos atbilstošāki par Vecvagaru. Protams, favorīts numur 1, būtu tas pats Bagatskis, jo taktiski labāks treneris līdz šim Latvijā nav redzēts, ar saviem trūkumiem, protams, bet nekad Latvija uzbrukums nav darbojies tik sakarīgi, kā viņa posmā pie izlases stūres

     [+] [-]

, 2019-02-26 15:59, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Ja jau viss vienkārši, tad kam vajadzēja būt viņa vietā un ar ko šis kāds būtu bijis labāks?
Vajag atzīt vienu elementāru patiesību, Vecvagars kā treneris nespēja risināt galvenos uzdevumu, mūsu komandā nekad nav bijusi kaudze individuāli spēcīgu spēlētāju, bet tas pats Bagatskis prata spēles plānu nolikt tā, lai tiktu izmantotas spēlētāju labākās puses, pie Vecvagara šī te lieliskā prakse pazūd pilnībā, Šmits, Timma, Pasečniks, citi spēlētāji, viņus visus vajag prast izmantot. Vecvagars to neprot

     [+] [-]

, 2019-02-26 17:07, pirms 6 gadiem
Nesaprotu latvieshu fanus. Bagatskis bija slikts treneris peec ieprieksheeja EC, jo n-tos gadus neko nesasniedza, respektiivi, cereetaas medaljas. Kemzura bija slikts, jo nevareeja savaakt tuseetaajus. Ieprieksh bija tas sloveenis vai serbs, kursh bija no Biedrinja puses. Tagad Vecvagars pie visa vainiigs... Liela dalja fanu ir vienkaarshi nozheelojami. Latvieshu valodaa iisti preciiza vaarda, bet angliski juus buutu - bandwagoners-, respektiivi, kopaa ar kopaa tikai tad, kad viss izdodas. Shoreiz vieniigie vaininieki ir LBS, kuri nespeeja savu darbu paveikt un prasmiigaak veikt sarunas ar klubiem. Viss LBS pilns ar politikjiem, kuriem ar basketbolu ir uz juus.

Un, ja buutu tikushi uz PK, tad atkal buutu probleema ar apdroshinaashas naudaam speeleetaajiem no NBA. Porzingis netiktu, Kurucam ir ieplaanoti individuallie treninji visu vasaru taapaat kaa Pasecnikam.

     [+] [-]

, 2019-02-26 17:41, pirms 6 gadiem
hantele rakstīja: Nesaprotu latvieshu fanus. Bagatskis bija slikts treneris peec ieprieksheeja EC, jo n-tos gadus neko nesasniedza, respektiivi, cereetaas medaljas. Kemzura bija slikts, jo nevareeja savaakt tuseetaajus. Ieprieksh bija tas sloveenis vai serbs, kursh bija no Biedrinja puses. Tagad Vecvagars pie visa vainiigs... Liela dalja fanu ir vienkaarshi nozheelojami. Latvieshu valodaa iisti preciiza vaarda, bet angliski juus buutu - bandwagoners-, respektiivi, kopaa ar kopaa tikai tad, kad viss izdodas. Shoreiz vieniigie vaininieki ir LBS, kuri nespeeja savu darbu paveikt un prasmiigaak veikt sarunas ar klubiem. Viss LBS pilns ar politikjiem, kuriem ar basketbolu ir uz juus.

Un, ja buutu tikushi uz PK, tad atkal buutu probleema ar apdroshinaashas naudaam speeleetaajiem no NBA. Porzingis netiktu, Kurucam ir ieplaanoti individuallie treninji visu vasaru taapaat kaa Pasecnikam.
Łoti pareizi ! Mûsu basketbola saimniecîbu vada cilvéki, kuriem śãda nasta ir par smagu!

     [+] [-]

, 2019-02-26 17:47, pirms 6 gadiem
hantele rakstīja: Nesaprotu latvieshu fanus. Bagatskis bija slikts treneris peec ieprieksheeja EC, jo n-tos gadus neko nesasniedza, respektiivi, cereetaas medaljas. Kemzura bija slikts, jo nevareeja savaakt tuseetaajus. Ieprieksh bija tas sloveenis vai serbs, kursh bija no Biedrinja puses. Tagad Vecvagars pie visa vainiigs... Liela dalja fanu ir vienkaarshi nozheelojami. Latvieshu valodaa iisti preciiza vaarda, bet angliski juus buutu - bandwagoners-, respektiivi, kopaa ar kopaa tikai tad, kad viss izdodas. Shoreiz vieniigie vaininieki ir LBS, kuri nespeeja savu darbu paveikt un prasmiigaak veikt sarunas ar klubiem. Viss LBS pilns ar politikjiem, kuriem ar basketbolu ir uz juus.

Un, ja buutu tikushi uz PK, tad atkal buutu probleema ar apdroshinaashas naudaam speeleetaajiem no NBA. Porzingis netiktu, Kurucam ir ieplaanoti individuallie treninji visu vasaru taapaat kaa Pasecnikam.
Mani vairāk interesē, kur tiks iegāzta nauda, kas būtu bijusi vajadzīga PK dalībai... kādam mājas celtniecību nāksies atlikt!
žēl, cilvēkiem tomēr ir ģimenes...

     [+] [-]

, 2019-02-26 17:51, pirms 6 gadiem
Starp citu, ka pērkamie žurnālisti, saņems drosmi un uzrakstīs vai nointervēs spēlētājus? Vai tomēr biļetes no LBS tādā svarā, ka kritiski rakstīt nevar?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 17:52, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Mani vairāk interesē, kur tiks iegāzta nauda, kas būtu bijusi vajadzīga PK dalībai... kādam mājas celtniecību nāksies atlikt!
žēl, cilvēkiem tomēr ir ģimenes...
Kas liek domaat, ka taa nauda jau ir sagaadaata? Taa nauda labaakajaa gadiijumaa tiktu atrasta peedeejaa briidi, kaa parasti.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 17:55, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nevar saprast,, kāpēc spēles gaitā STrēlniekam netika dotas maiņas, Šķēle mierīgi varēja atslogot, viņš vairs nav tik zaļš, viņš ir nācis uz maiņām daudzās atbildīgās spēlēs arī iepriekš. Tas pats Lomažs vai Blūms noteikti varēja nākt uz maiņu, sevišķi, ja bija redzams, ka Dairim neiet metiens. Varēja iznākt laukumā kaut vai dēļ tā, lai pagrūstītu paprovocētu viņu sīko melni. Lomažs vai Ate šādas lietas mierīgi spēj.
Visumã par śo spéli nav ko pãrmest, pietrûka kã bieži daži punkti! Esot vadîbã ar 10-13 punktiem vai bûtu jãsãk spélêtãju rotacija? No labas spéles meklét vél labåku? Diez vai! Tajã situācija nevajadzéja atlaist, bet nospêlét dzelźaini , nełaut pretniekiem noticét, ka siuåciju var glãbt un panãkt izśirośu pãrsvaru 15-20 punktus!

     [+] [-]

, 2019-02-26 17:59, pirms 6 gadiem
Braukt spēlēt viesos ar komandu kurai ir divi augsta līmeņa centri ar vienu pašu Meijeri!!! Tā ir Vecvagara taktika?? Lomaža vai Šķēles vietā grūti pieteikt Zaķi? N-tās atlecošās bumbas zaudētas, kā to nevarēja pamanīt. Grūti atzīt kļūdas Vecvagaram un pateikt - iešu nedaudz taktiku pamācīties pie gudrākiem treneriem. Pie visa vainīgs ir Bagatskis - kaut kur nelaikā aiztinās.

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:00, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Visumã par śo spéli nav ko pãrmest, pietrûka kã bieži daži punkti! Esot vadîbã ar 10-13 punktiem vai bûtu jãsãk spélêtãju rotacija? No labas spéles meklét vél labåku? Diez vai! Tajã situācija nevajadzéja atlaist, bet nospêlét dzelźaini , nełaut pretniekiem noticét, ka siuåciju var glãbt un panãkt izśirośu pãrsvaru 15-20 punktus!
Un tieši priekš tā regulāras Strēlnieka maiņas noderētu, kur uznākot Šķēlem, paverās labas opcijas uz caurgājieniem

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 18:07, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tieši priekš tā regulāras Strēlnieka maiņas noderētu, kur uznākot Šķēlem, paverās labas opcijas uz caurgājieniem
Nomainït vienîgo stabilo metéju? UN gluži 40 min. jau Janka nenospéléja, bija kãda atelpas minûte.

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:11, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nomainït vienîgo stabilo metéju? UN gluži 40 min. jau Janka nenospéléja, bija kãda atelpas minûte.
Tā, pirms to rakstīji, varēji vismaz spēli skatīties. Strēlnieks spēlēja praktiski visu laiku līdz traumai. Iespējams, uz minūti noņemts bija. Ja paskatīsies statistiku, tad gan jau redzēsi, ka viņš laukumā pavadīja +/- 36 min....Šķēles ir nestandarta gājieni un caurgājiens. Vai Lomažu uzlaist varēja un Ati pa pg. Vai Blūmu. Vecvagaram uz soliņa bija trīs mazie!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 18:15, pirms 6 gadiem
Ja nu kådu nomainît spéles gaitã tad Śmitu un Dairi, bet ne Strélnieku, kurś bija lielisks un nekãdu pagurumu nerãdija.

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:15, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Esmu redējis,kā spēlē Šķēle un kā Strēlnieks!nu nav salīdzināma meistarība!!Nav ne tuvu līdzvērtīga maiņa!!Vispār Strēlniekam LV nav līdzvērtīgas maiņas,tāpēc loģisks ir Strēlnieka spēles laiks izlasē!!
Uz soliņa bija trīs mazie spēlētāji....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:20, pirms 6 gadiem
Ja spélêtājam aiziet spéle, kå Strélniekam, tad nav raustït un var nokapåt pat visas 40 min. Tadi pieméri ir bijuśi, ka praktiski viens lideris uztaisa spéli!

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:20, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: un kas būtu uzbrukumā ar Zaķi??spēlētu četratā pret 5 melnkalniešiem!!un viss,uzbrukuma nebūtu!A tā es redzēju labu saspēli uzbrukumā,kurai principā bija jānosedz smago centru trūkums gan uzbrukumā,gan aizsardzībā!Nu nekritta brīvi izspēlēti metieni-tur treneris nav vainīgs!
Bez pikenrola tur es neko diži labu neredzēju. Daudzi uzbrukumi noslēdzās ar lielu improvizāciju

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:21, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja spélêtājam aiziet spéle, kå Strélniekam, tad nav raustït un var nokapåt pat visas 40 min. Tadi pieméri ir bijuśi, ka praktiski viens lideris uztaisa spéli!
Un līderis beigās noguris līdz tam, ka savainojas un vairs nespēj palīdzēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:29, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Mani ari tur varēja nolikt!neuzskatu,ka vaina ir Strēlnieka minūtēs!drīzāk jau zaudētajā spēlē pret UKR un -9 m'jās pret Melnkalni!kur bija labi ja -4,ja komanda beigās nesabruktu!Vakardienas spēlē principā manuprat no trenera puses lažu nebija!no eirolīgas spēlētāju puses gan...
Mums daudzi uzbrukumi beidzās improvizējot nevis izspēlējot....Es pats personīgi uzskatu, ka bija iespējams labak nospēlēt un netika maksimums sasniegt....Tavi pieminētie Eirolīgas čaļ, liek atgriezties pie tā, ka uz soliņa bija trīs mazie, no kuriem divi SG un Bertānu mierīgi varēja mainīt....Garajā galā pietrūka Gražuļa

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:31, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Es gan,sevišķi spēles sākimā redzēju regulāri izspēlētus,BRĪVUS metienus!nu gadās taču,ka nekrīt un punkts!par Dairim!!aizsardzībā ari bija OK,jā,tikai tās atlecošās bumbas..bet nu tas bija paredzams pie tādas auguma tarpības un pie normāla metienu procenta brīvajos metienos domāju,tas Melnkalnes trumpis būtu sists
improvizācija sākās tad,kad spēlētāji zaudēja pārliecību dēļ tā,ka brīvie metieni nekrīt!!to varēja manīt,ka raustās mest,kaut situācija to prasa!
Tā bija izspēle spēles sākumā, kad pāris reizes spēlētaji vienkārši nezināja ko darīt, jo vienkārši izspēle tika apstādināta. Šmita epizode ļoti labi atmiņa ir, kad bija spiests driblēties un censties iet uz groza apakšu....Un arī tie brīvie metieni vairāk jau bija uz Melnkalnes defa rēķina, kurai sakārtojoties, mums vairs nebija tādu iespēju. Tajā pat laikā, mēs nekādi nespējām savu spēli sakārtot. Kāpēc Melnkalne varēja, bet mēs nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:43, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: uzbrukums tika veidots uz to,ka jebkurš var iemest metienu no distances!nu neuzkrita...Maz protams skatos basi pēdējā laikā,bet neesmu manījis,ka Gražulis mestu ar puslīdz normālu procentu!Ja spēlēt uz apakšu,tad tu tikai Valančūns varētu līdzēt!bet viņš ir leitis!mans uzskats,ka tieši vakardienas spēlē trenera vainas nav,par visu turnīru jau ir cits stāsts!Spriežu par tām spēlēm,ko redēju!
Gražulis ir vef līderis vtb, kur nav zems līmenis. Skatoties gan vtb, gan EstLat līgu, tad trīņus viņš met +/- 40% robežās...

Man atkal radās jautājumi arī par šo spēli. Kapēc neizmantoja zonas defu utt. Tapat, kāpēc Meiers tik maz tika izmantots postā?

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:45, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ko nozīmē nesakārtojām?melni nodušījām!ar to dubleviču ari manuprāt tikām galā!kā jau teicu-atlekušās,jā zem jebkurs kritikas,bet nu paskatoties uz izmēriem loģisks rezultāts!
ko var sakārtot uzbrukumā,ja lielai daļai spēlētāju totāli nekrīt brīvie metieni???pretinieks tak ari nav muļķis,vairs nedušī ,bet atkāpjas solīti!līdz ar to arī atbrīvoties grūtāk!ja būtu trāpījuši,melnkalnei nāktos dušīt tālāk no groza,līdz ar to atbrīvojot iespējas izspēlēm!pats esmu spēlējis drusku-zinu,ka ja tev nekrīt,tevi var segt vaļīgāk un vairāk pievērst uzmanību palīdzībai citiem!
Es arī esmu spēlēji un to zinu....Un atkal, ja nekrīt metieni, tak uz soliņa ir divi spēlētāji, kuri var iemest trīņus. Es teiktu, ka šajā spēlē mums pietrūka nestandarta gājienu.

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:47, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un līderis beigās noguris līdz tam, ka savainojas un vairs nespēj palīdzēt
Spēli skatījies? Strēlnieks nevis savainojās, bet viņu apzināti savainoja Dubļevičs.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 18:50, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Spēli skatījies? Strēlnieks nevis savainojās, bet viņu apzināti savainoja Dubļevičs.
Strēlnieks jau pirms tam spēlēja ar savainojumu, ko varēja manīt pēc sapju grimmasēm sejā. Izskatās, ka spēli neskatījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 18:57, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Strēlnieks jau pirms tam spēlēja ar savainojumu, ko varēja manīt pēc sapju grimmasēm sejā. Izskatās, ka spēli neskatījies.
Es skatījos datorā, ne tai labākajā kvalitātē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:00, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu bāc,kas ir Lat-Est līga??nu kā var salīdzināt ar Melnkalni?cik nu esmu redzējis pret Melnkalnes līmeņa pretiniekiem,nekāda procenta viņam nav...varbūt maz esmu skatījies?varbūt,bet rakstu to,ko esmu redzējis
Meiers postā!Latviski tas būtu uz ūsiņas,ja?viņš pat 1-1 dublevičam diez vai ūdeni pienestu,kurn nu vēl,nemot vērā,ka dēļ zemās metienu precizitātes nepārtraukti palīgā būtu vēl viens aizsargs!jā,atmestu,a tur atkal bezskaņa kādam Bertānam
Lūdzu, Ate, lai atmet Atem, kurš var trāpīt ar labu procentu

Kas saistās ar Gražuli, tad vietējā līgā viņš tieši sliktāk met trīņus, ap 37%, vtb viņam nedaudz virs 43
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:04, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: kaut kas jau pietrūka,piekrītu!tikai nu nevar prasīt no LBL džeka uguņot pret eirolīgas komandu!tas par Lomažu un Šķēli!redzi,rezultāts jau ari visu laiku bija uz robežas vai mums derīgs..tu,kā treneris laiztu 12 spēlētāju tādā situācijā?es ne!un ,atkal jau,cik skatos basi,to nedara neviens treneris...
atrast kļūdas jau var jebkuram,ne tikai Vecvagaram!timma kā pirmziemnieks ietriecas dublevičā!tā vietā,lai mestu brīvu pustālo!vai atdotu pasi Meieram!Dubkevičs nāca palīgā,tātad viņa cilvēks palika brīvs!un to var redzēt atkārtojumā,tik Timmam japamet tā bumba!a viņš ietriecas Dublevičā!tur ari vecvagara vaina?vai autu neizmest 5 sekundēs?ko tur treneris var izdarīt?lūk potenciāli vismaz 4 punkti!par Dubleviča zilo es pat neteikšu!
Kādu 12to spēlētāju? Mums bija deviņu spēlētāju rotācija...Timma jau pareizi darīja, tik Dubļevics uz māņkustības neuzķērās....Pēdējais metiens jau tika zīmēts Bertanam, kuram, ja nemaldos bija 0-8 no tālās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:08, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Jā,man arī tas ir tuvākais baša veids-spēle ar spiedienu uz groza apakšu un tad vai nu apspēlē 1-1 vai atmet ārējam,ja otrs aizsargs nāk palīgā!bet Latviju tā spēlējam es neesmu redzējis nekad,ja nu tikai Kambalas pirmajā EČ laikam!nu bet tad Kambis bija monstrs,dubleviču kotletēs samaltu!kur mums šodien tāds centrs???nav!kāda Meierim ūsiņa pret Dubleviču?viņš pat neizkustinās to kalnu!
Nav jau obligāti jāizkustina. Caur centru var laist uzbrukuma saspēli. Tāpat, ja skatamies, kad bija Siliņš laukumā kā PF, viņš varēja uz bloka ar Meieru mainīties un Dubļevičš paliktu ārā pie Siliņa....Man kā amatieriem un līdzjutējam šķiet, ka ar vienu centru sastāvā, Vecvagars nogrieza sev iespēju taktiski kaut kā manevrēt.

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:11, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: tak tas VTB jau ari tāds izstiepts veidojums!ir CSKA un ir pat ļooti frišas komandas,ne tuvu ne eirolīga!nu nav Gražulis 3p metējs,manuprāt!un ,kā jau teicu,izlases spēlēs,cik esmu redzējis,ļooti blāvs sniegums!Kamēr vakar-nu abi Meieri manuprāt ļoti labi nokapāja,varbūt uz Šmitu vairāk varēja uzspēlēt,nezinu,bet atkal jau-pa teļuku es tā nejūtu spēli,lai pārmestu...
es tikai par to,ka vakar pat teļukā pamanīju,ka čaļi raustās mest....pat tad,kad bija brīvi1brīvi ne LAT-Est izpratnē,bet eirolīgas izpratnē!
Bet redzi, tā visa raustīšanās utt. ir daļēji no trenera atkarīgs. Ja atceries spēles pie Bagatska, tad tur tādu problēmu nebija. Bija uzstādījums - kābrīvs, tā met nedomājot. Tāpat, ja skatāmies Šrelmaheru un Gailīti (vienīgie, kuri labā līmenī trenē pašlaik) viņi lamājas, ka ja raustās mest vai pat nemet. Tam pašam Mejerim ir ticis par to, Atem, Lomažam atkal BKV sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:15, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: kurā sportaskolā māca,triekties virsū stāvošam pretiniekam,ja ir iespēja brīvi izmest no sodiņa pustālo???nu labi,līdi uz apakšu-tev uznāk garais virsū!tak viņa cilvēks zem groza paliek brīvs!!atdod viņam!vai tad tā nav??un tā nospēlē eirolīgas vecis?rupja,bērnišķiga kļūda spēles izšķirošajos mirkļos!nu vismaz tā sanāk pēc tā,ko man mācīja
kam vēl mest,ja nav strēlnieka?izlaist aukstu Blūmu?vai spēlēt uz tiem,kas pat brīvu metienu baidās šai spēlē uzmest?jā,šudīgs procents dairim,bet es citu neredzēju,kam mest tajā situācijā!
Timma, kuram no spēles bija 3 no 4, tieši otrajā puslaikā viņš trīņus trāpīja. Tas pats Ate.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:19, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Esmu ievērojis,ka tagad reti kad pie bloka mainās...parasti cenšas savam tikt līdzi,esmu par to runājis pat ar ASK spēlējušu džeku..Es jau ari tikai amatieris-piekristu tev par to ūsiņu,ja mums būtu kāds,kas spētu izkustināt Dubleviču!a tagad Vecvagars viņu izraustīja ar izspēlēm,mūsējie tika līdz brīviem metieniem,bet meta garām!Līdz ar to atvieglojot Melnkalnes darbu aizsardzībā!ne Melnkalne kaut ko sakārtoja,bet mūsējie nespēja iemest,tādējādi atvieglojot darbu aizsardzībā pretiniekam!
Vadoties no tava teiktā, man rodas jautājums, kāpēc, tad mēs nevarējām sakārtot, jo Melnkalne nebija diži labāka uzbrukumā...Bet tas par to precizitāti ir tas, ko teicu, respektīvi, ja vienas izspēles nenes rezultātu, kāpēc tās nemainīt? Tam pašam Meieram labi cauri gāja pikenrols, pick and pop, man šķiet vispār nebija izspēlēts....Vienu lietu, ko es neredzēju - posta spēle pret Nīdhemu, gan Strēlnieks, gan Ate ir lielāki par viņu, bet ne reizi postā nenospēlēja, kaut gan abi māk to.

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:22, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: man ari ir ticis!ja esi brīvs,ir jāmet!punkts!bet ja nevari iemest,sāc raustīties!nu vismaz es sāku...tur jāsēdina malā..bet ja nav līdzvērtīga,ko laist vietā???un rezultāts uz robežas...jā,ja būtu -10,skaidrs,ka jālaiž citi-9,10,12 spēlētājs..a vakar rezultāts visu laiku uz robežas..kā jau teicu-es ari neriskētu laist ne Šķēli ne Lomažu
tik nepārproti-man līdz spēlēšanai pie štelmahera vai Gailīša kā līdz kosmosam
Man jau arī, bet tad parādās jautājums, ja Bertānam negāja spēle nedz uzbrukumā, nedz defā (nezinu kāpēc, bet nereti pret nīdhemu gāja zem bloka) kāpēc jau no spēles sākuma neiesaistīt Blūmu, kam rokas netrīcēs? Un Blūma izskrējieni vien liktu Melnkalnei pielāgoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-02-26 19:27, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Timma pa 8 sekundēm pat laukumam pāri netiktu!pie tādas segšanas!minūtes pārtraukuma vairs nebija...jā,varbūt vajadzēja spēlēt uz Timmu,vai Ati!es jau to neapstrīdu!bet ja viņi aizmestu garām,tu tak tik un tā veco vainotu!pie tam ar to pēdējo sekunžu metieniem-kam viņus parasti uztic?man liekas,ka līderim?varbūt kļūdos?jo tomēr maz skatos basi pēdējā laikā
kādas astoņas sekundes? Metiens bija pēc auta izspēles uzbrukuma zonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:32, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Man gan liekas,ka aizsardzība bija OK,tik atlecošās traģiskas...strēlnieku uz ūsiņas vispār neesmu redzējis spēlējam!Par Ati piekritīšu,ka vajadzēja pamēģināt!bet ari iebildīšu-Latvijas basketbolā nekad neesmu redzējis spēlējam uz ūsiņu!nekad,izņemot vienu reizi pieminēto EČ ar Kambi!tāpat,kā Latvijas hokejisti iet ar līkumu petakam!!nezinu,kāpēc tā,man nav izskaidrojuma!!Manā basketbola izpratnē tieši spēle uz groza apakšu ir panākuma atslēga!bet Latvieši tā nav spēlējuši nekad!
Eirolīgā ir Strēlnieks ar muguru uzspēlējis pret mazāku pretinieku.

Manā skatījumā nav galvenais vai spēlējot ar muguru gūtu grozu, bet gan tas, ka liktu Melnkalnei savu spēli mainīt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:36, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Nu it kā jā,piekrītu!tik blūmam dullie krīt vienu reizi sezonā!a šogada veiksmi jau izsmēla pret Sloveniju!kā jau teicu,es domāju,ka tāda izvēle treneru korpusam bija,jo nobijās riskēt,rezultāts tomēr biju uzrobežas un mums par labu..kā jau teicu,ja būtu -10,noteikti mēģinātu,a tagad nenoriskēja!!citu izskaidrojumu es neredzu!bet es personīgi pie tādas spēlētāju izvēles ari neriskētu
Tas jau īsti risks nav, ja iespēlē jau no spēles sākuma un rēķinies, ka būs desmit spēlētaju rotācija. Vieglāk taču ir kādu atsēdināt, ne tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:39, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tu par 1 iespēju,es ne tā sapratu!tur man bija tādas emocijas iekšā,ka īsti neizsekoju pārējo spēlētāju kustībām!teikšu kā ir!atkārtojumu neesmu skatījies!jā,tur noteiti varēja kaut ko izspēlēt uz citu spēlētāju!tikai mēs jau nebijām uz soliņa,nezinām kā jutās tie Timma un Ate!moš viņiem no atbildības rokas trīcēja!Moš tāpēc uz Bertānu spēlēja!+ kā jau teicu-man liekas,ka pēdējo metienu ari izspēlē uz līderiem!Lai gan laikam jau ari Melnkalne to gaidīja!!
Varu tikai piekrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:46, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Risks jau ir tur,ka Blūms vai Lomažs izteikti vājāks par Bertānu..un rezultāts jau uz robežas,nav tā ka zaudējam bezcerīgi!tieši tai kontekstā ir risks!Lomažam,Šķēlem bija iespēja izvilkt spēli pret spāņiem!!izvilka?nē!profesionālais sports nav nevainīgu jaunavu skola!Tev deva iespēju,tu neizmantoji,gaidi nākamo!būtu izvilkkuši pret spāņiem,gan jau ka laistu ari vakar!ne jau rezultātā ir vaina,bet spēles kvalitātē abiem minētajiem1manuprāt!
To jau mēs znezinām, kā būtu. Mēs tikai relatīvi spriežam.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 19:48, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: mainīt var likt tad,ja spēj izstumdīt pretinieku uz ūsiņas...un atkal jau-tik un tā ir jāmet iekšā tādā rezultāt
a izspēlētie brīvie triņi!kas viņus vakar varēja iemest!
atkal jau,piekrītu tev,bet parādi pie kura trenera LV tā spēlē?
pie Bagija Porziņģis ar 2,20 cm met bezskaņu no 9 metriem,nevis lien uz ūsiņu!!tas kā piemērs,kas spilgti iesēdies atmiņā!Treneris-Bagatskis,it kā laikam labākais Tavuprāt LV?Pat pie Krauliņa,Valdmaņa VEFā bija tas pats!
Bagijs pret Krieviju tā spēli izvilka....Pašlaik viņš ir labākais, ja protams skatāmies tikai veču pusi. Ja visu, tad teiktu, ka Zībarts, bet interesanti, ka viņš nav bijis profesionāls basketbolists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 19:56, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: jā,vot Par Zībartu piekrītu!a Bagijam tāds pat skrien un met basketbols!A ja vakar LV dabūtu+9?tad tu teiktu ka viss OK,kā par Bagiju?tā tak nevar būt,ka viens metiens nosaka -labs treneris vai sūdīgs?
Es praktiski visu laiku neesmu bijis starā par Vecvagaru, par tikšanu tālāk priecātos, bet tāpat treneri lamātu.

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:58, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: tieši tā,ka spriežames tik mēģinu no sava skatu punkta izstāstīt,kā es to redzu!un āpēc nesaku,ka Vecvagars nullekā jau teicu-manuprāt daudz rupjā vakar kļūdījās eirolīgas spēlētāji laukumā...tikai,es nevainoju ,neapleju tagad ar samazgām,tikai mēģinu atšķetināt spēli
Nepārproti, es nesaku, ka Vecvagars ir nulle, bet gan to, ka viņa mazā pieredze nevelk izlases līmenī un attiecīgi spēlētajus, kuri viņam ir padoti. Paskaties Lietuvā, tur pat saprata, ka ar Adomaiti nebūs ašana, ja viņš netrenēs labā līmenī un oppā, rytas atlaiž Kurtinaiti un paņem Adomaiti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:13, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Nu protams,ka trenerim ir jāizaug līdz izlases limenim!domāju,LBS to tā arī redzēja-kvalifikācija tāpat norakstāma,lai Vecais augnu a iznāca,ka gandrīz izveda izlasi uz P!un tagad visiem kremt
Mums nav eirolīgā klubu!nav kur ielikt Vecvagaru augt,kā adomaiti
Bet tur tā lieta, ka kvalifikācija nebija norakstāma, visām izlasēm bija iztrūkumi. Es teiktu, ka šī kvalifikācija bija ļoti svarīga.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:14, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es jau ari neesmu starābet ja lamāt,tad pa tēmu,paķidājot ari pārējos
Protams, ka pārejie jāķidā, kopumā es vēlētos nomainīt, sākot ar LBS un beidzot ar Vecvagaru. Personīgi man, lielakā problēma ir tā, ka izlases spēle īpasi neuzlabojās pienākot spēlētājiem no Eirolīgas.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:22, pirms 6 gadiem
Gribētos ieraudzīt šīs spēles TV reitingus un tos salīdzināt ar hoķa izlasi.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:25, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gribētos ieraudzīt šīs spēles TV reitingus un tos salīdzināt ar hoķa izlasi.
tas būtu labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:29, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: tad salīdzini arī ar tikpat svarīgām hoķa spēlēm!t.i.ar spēli,kura izšķir visu!nevis viena no Pč spēlēm
Es nešaubos, ka hoķis arī šoreiz būs stipri priekšā basketam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:34, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Man kaut kā bija iespaids,ka visi to kvali bija norakstījuši!jo pēc Eč uzreiz it kā ar LBL izlasi jāspēlē...tik palēnām viss sakārtojās,ka sāka šad tad laist eirolīgas večus!Protams,ari es uzskatu,ka pieredzējušāks treneris būtu aizvedis uz PČ!tikai nevis vakardienas spēles kontekstā,bet visa kvaļa kontekstā!
Es jau arī visa kvaļa kontekstā

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:35, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu nezinu nezinubez eirolīgas katastrofāla spēle Rīgā pret Melnkalni,ar eirolīgu uzvara Melnkalnē!man vakardienas spēle likās taktiski pareiza!nezinu,tāds man viedoklis!Rīgā,jā,tur treneru fiasko,bez runām..
sniegums būs labaks, jo vairāk spēcīgu spēlētaji, kuri individuāli var visu komandu pavilkt, bet es vairāk tīri par pašu spēli

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:39, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es gan šaubosļoti
Tu domā, ka 1/4 finālu pret SWE noskatījās mazāk par vakardienas basi? Es tā nedomāju.,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:48, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu tad mēs visu vakaru pa tukšo esam nomalušibet īstenībā ļooti sen sportacentrā nebiju piedalījies adekvātā diskusijā par sportu!!par to vien prieks
daļēji, par pēdējo spēli arī padiskutējām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:50, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es nezinu,nav nekāda pamata vispār kaut ko domāt par šo tēmujo nevācu Tv retingus,pa kafenēm ari sportu neskatostāpēc nav īsti argumentu diskusijai par šo tēmu
Bet nu līdzvērtīgi būtu liekams tad EČ 1/4 pret Sloveniju un tas hoķis pret SWEtik un tā nezinubet ja paņem hoķī kaut kādu OS kvali pret Vāciju un vakardienas basi,domāju,ka basi skatījās vairāk
Kur burts nozudis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:52, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Mēs jau tik par pēdējo spēli diskutējā,pēdējos pāris komentus par visu kvali iegriezām tikaitāpēc jau saku,ka visu kvali pieredzējušāks treneris,manuprāt būtu izvilcis!bet ne vakardienas spēli!būtu tikā tā,ka vakardienas spēlei nav vairs nekādas cenas
Atgriežoties pie vakardienas spēles, tad man joprojam nav saprotams, kāpēc Vecvagars, tā teikt, citus ceļas nojauca un atstaja tikai vienu

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:54, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Personīgi man, lielakā problēma ir tā, ka izlases spēle īpasi neuzlabojās pienākot spēlētājiem no Eirolīgas.
Salīdzini 1.puslaiku pret Spāniju Rīgā (bez EL spēlētājiem) un 1.puslaiku pret Melnkalni Podgoricā (ar EL spēlētājiem) - kā nakts pret dienu, atšķirību var neredzēt tikai aklais.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:55, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Salīdzini 1.puslaiku pret Spāniju Rīgā (bez EL spēlētājiem) un 1.puslaiku pret Melnkalni Podgoricā (ar EL spēlētājiem) - kā nakts pret dienu, atšķirību var neredzēt tikai aklais.
sniegums uzlabojās, ne spēle, divas dažādas lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:59, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Es tak viņam neesmu tēvskāpēc prasi?
Nu, Jūs taču abi tikāties, ne? Ko sadarījāt?

     [+] [-]

, 2019-02-26 21:01, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tāpat spēlēja visas citas LV basketbola izlases!arī vecais VEF!skrien un met!kāpēc?atbildēsi uz manu kāpēc,būsi atbildējis ari uz savu!man nav atbildes.kāpēc LV nemēģina nekad spēlēt uz ūsiņu!kā pats teici-kaut vai Ate pret to nēģerēnu!
tam "skrien un met" arī dažādi varianti ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 21:04, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Satiekamies,pastāstīšuko es te visiem lasīt došu
Slepenie faili?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 21:10, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: LV izpildījumā es nekad neesmu redzējis spēli uz apakšu!kā jau teicu,izņemot vienu EČ ar Kambi!Pat Porziņģis ar 2,20 met no centra bezskaņu nevis spēlē uz ūsiņu!Tātad aari bagijs ir nekāds!kurš tad ir tas šitis treneris?nu nevar vienam trenerim pieiet to,par ko attaisno otru
nav jau jābūt klasiskai uz ūsiņu. Ir jau visi ierāvieni un ātrajās pārejās. Uz ūsiņu jau jāuzspēlē, ja lenāk spēle sāk iet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 21:19, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: 'mēģināt jau mēģināja ierāvienus..bet ja pretinieks tiek līdz,kam iedosi?nu vismaz man tā izskatījās!nu nebija jau melnkalnē nekādi iesācēji!individuāli tik strēlnieks bija no citas planētas!a pārējie-es pat nezinu,ka tik Melnkalnei nebija individuāli labāki?un tomēr LV uzvarēja?
Lielāka atšķirība, vismaz man šķiet, bija tajā, ka viņu mērķis nebija uzvara, bet gan punktu starpība. Par to meistarību piekrītu, bet tur jau tas trenera faktors parādās, nestandarta gājieni utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja