Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vecvagars: "Ierindā esot kaut vienam Eirolīgas spēlētājam, zaudējām tikai vienā spēlē"

Andrejs Siliņš

Vecvagars: "Ierindā esot kaut vienam Eirolīgas spēlētājam, zaudējām tikai vienā spēlē"
Arnis Vecvagars. Foto: FIBA

Latvijas basketbola izlase šovakar Podgoricā Melnkalni uzvarēja ar pārāk mazu starpību (80:74) un nespēja piepildīt sapni par Pasaules kausa finālturnīru. Pēc cīņas neveiksmi komentēja savienības prezidents Valdis Voins un izlases galvenais treneris Arnis Vecvagars, kurš uzsvēra, ka pēdējās 48 sekundēs ļoti pietrūcis Jāņa Strēlnieka.

Latvijas Basketbola savienības prezidents Valdis Voins: "Pusotra gada cikls un viss ieguldītais darbs nav vainagojies ar rezultātu, kādu gaidījām. Nevaram pārmest ne treneriem, ne spēlētājiem, vēl mazāk - līdzjutējiem, kuri bija klāt visās spēlēs. Treneriem bija pietiekami grūts uzdevums, jo sastāvs tika variēts. Visā ciklā piedalījās 26 spēlētāji, un Jānis Blūms bja vienīgais, kurš piedalījies visos mačos [šovakar gan viņš palika uz rezervistu soliņa - A.S.]. Šodien sastāvs bija ļoti tuvu optimālajam. Neliels saules stariņš - esam pirmā starp tām Eiropas izlasēm, kuras neiekļuva Pasaules kausā. Ja Eiropas izlases Ķīnā cīnīsies pietiekami sekmīgi, iespējams, varēsim tikt uz olimpisko spēļu kvalifikāciju. Jau rīt pēcpusdienā būs Treneru komisija, tiks uzklausīti viedokļi un izdarīti secinājumi. Šai izlasei nav saukļa "Tagad vai nekad". Šai izlasei vēl būs iespējas realizēt savu potenciālu. Pārdzīvosim šo neveiksmi un turpināsim gatavoties nākamajiem izaicinājumiem."

Latvijas izlases galvenais treneris Arnis Vecvagars: "Paldies līdzjutējiem, žurnālistiem un citiem iesaistītajiem, kuri mūs šajā ciklā atbalstīja un deva vajadzīgo enerģiju. Darbs bija ļoti sarežģīts. 26 spēlētāji izgāja cauri šim sietam, ir parādījušās jaunas un nu jau gandrīz vai stabilas vērtības izlasei. Tas savā ziņā ir ieguvums, bet, protams, vissāpīgāk, ka nepiepildījām savu sapni un nebrauksim uz Pasaules kausu. Spēlēs, kad piedalījās kaut viens Eirolīgas spēlētājs, zaudējām tikai vienreiz - Spānijā.

Šodien lielākās problēmas, kas neļāva izcīnīt vajadzīgo pārsvaru, bija saistītas ar atlēkušajām bumbām pie sava groza. Lai gan centāmies laukumā turēt garu sastāvu, Melnkalne ar otrajām iespējām tāpat guva tuvu 20 punktiem. Tas bija viens no galvenajiem uzstādījumiem, bet diemžēl to nespējām līdz galam realizēt. Otrajā puslaikā bija problēmas spēlē viens pret vienu. Par to liecina pretinieku tikai piecas rezultatīvas piespēles. Protams, pēdējā minūtē ļoti pietrūka Strēlnieka, jo izšķirošajos momentos ar viņu uzbrukums nesa rezultātu. Par Strēlnieku vainu nojaušu, bet nekomentēšu medicīniskās lietas.

Visas spēles garumā spēlējām diezgan veiksmīgi un turējāmies tuvu vajadzīgajam pārsvaram. Spēlētāji, kuri bija laukumā, izpildīja savas lomas, un pēc spēles ritējuma neprasījās rotācijā iesaistīt vēl kādu spēlētāju. Spēles temps nebija tik augsts, lai spēlētājos radītu milzīgu nogurumu. Gala rezultātā piezīmju problēmas nesagādāja izšķiršanās, lai būtu jāpāriet uz plānu C. Visas situācijas paredzēt nevaram. Ja kādam no ārējiem būtu neveiksmīgāka diena vai spēles temps būtu augstāks, tad varbūt būtu nepieciešams iesaistīt vēl kādu. Katram no spēlētājiem ir savas labākās īpašības. Cits, piemēram, Lomažs, var labi nospēlēt aizsardzībā, kas sagādā lielākas problēmas ārējās līnijas spēlētājiem. Jānim Blūmam galvenais ierocis ir tālmetiens. Ja spēles gaitā vajadzētu ātrus tālmetiens, varbūt būtu jāiesaista viņš. Šodien spēles gaitā tas neprasījās. Strēlniekam uzticējām segt mazā agresīvus spēlētājus, lai nebūtu jāsedz tiešais pretspēlētājs.

Mums izdevās labs spēles sākums. Galvenokārt ar veiksmīgu aizsardzību vajadzīgais punktu skaits bija ļoti tuvu vai pat tika pārsniegts, tāpēc speciāli paātrināt tempu nebija vajadzības. Ja spēle būtu sākusies citādi, iespējams, vajadzētu paātrināt spēles tempu vēl vairāk, bet skriešana nozīmētu lielāku risku - spēles tempa izvēle bija pareiza. Jāņem vērā, kāda tempā spēlētāji spēlē savos klubos. "Olympiacos" nav tā komanda, kas skrien un met pie pirmās iespējas. Šāds spēles temps bija piemērotāks arī mūsu spēlētājiem.

Pret Melnkalni Rīgā ielaidām pārāk daudz - varējām nospēlēt veiksmīgāk un ja ne uzvarēt, tad vismaz zaudēt ar mazāku starpību. Teikt, ka šo ciklu izteikti zaudējām kādā vienā spēlē nevar. Sīkumi sakrājās visa cikla laikā. Atlēkušās bumbas bija problēma visa cikla garumā - gan auguma centimetri, gan meistarība. Jāskatās, kāda ir spēlētāju statistika klubos. No spēlētājiem mēs prasām to, ko viņi ikdienā savos klubos tik daudz nemaz nedara. Cenšamies piespiest to darīt mūsu interesēs, bet ne vienmēr tas izdodas."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:46, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Risks jau ir tur,ka Blūms vai Lomažs izteikti vājāks par Bertānu..un rezultāts jau uz robežas,nav tā ka zaudējam bezcerīgi!tieši tai kontekstā ir risks!Lomažam,Šķēlem bija iespēja izvilkt spēli pret spāņiem!!izvilka?nē!profesionālais sports nav nevainīgu jaunavu skola!Tev deva iespēju,tu neizmantoji,gaidi nākamo!būtu izvilkkuši pret spāņiem,gan jau ka laistu ari vakar!ne jau rezultātā ir vaina,bet spēles kvalitātē abiem minētajiem1manuprāt!
To jau mēs znezinām, kā būtu. Mēs tikai relatīvi spriežam.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 19:48, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: mainīt var likt tad,ja spēj izstumdīt pretinieku uz ūsiņas...un atkal jau-tik un tā ir jāmet iekšā tādā rezultāt
a izspēlētie brīvie triņi!kas viņus vakar varēja iemest!
atkal jau,piekrītu tev,bet parādi pie kura trenera LV tā spēlē?
pie Bagija Porziņģis ar 2,20 cm met bezskaņu no 9 metriem,nevis lien uz ūsiņu!!tas kā piemērs,kas spilgti iesēdies atmiņā!Treneris-Bagatskis,it kā laikam labākais Tavuprāt LV?Pat pie Krauliņa,Valdmaņa VEFā bija tas pats!
Bagijs pret Krieviju tā spēli izvilka....Pašlaik viņš ir labākais, ja protams skatāmies tikai veču pusi. Ja visu, tad teiktu, ka Zībarts, bet interesanti, ka viņš nav bijis profesionāls basketbolists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-26 19:56, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: jā,vot Par Zībartu piekrītu!a Bagijam tāds pat skrien un met basketbols!A ja vakar LV dabūtu+9?tad tu teiktu ka viss OK,kā par Bagiju?tā tak nevar būt,ka viens metiens nosaka -labs treneris vai sūdīgs?
Es praktiski visu laiku neesmu bijis starā par Vecvagaru, par tikšanu tālāk priecātos, bet tāpat treneri lamātu.

     [+] [-]

, 2019-02-26 19:58, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: tieši tā,ka spriežames tik mēģinu no sava skatu punkta izstāstīt,kā es to redzu!un āpēc nesaku,ka Vecvagars nullekā jau teicu-manuprāt daudz rupjā vakar kļūdījās eirolīgas spēlētāji laukumā...tikai,es nevainoju ,neapleju tagad ar samazgām,tikai mēģinu atšķetināt spēli
Nepārproti, es nesaku, ka Vecvagars ir nulle, bet gan to, ka viņa mazā pieredze nevelk izlases līmenī un attiecīgi spēlētajus, kuri viņam ir padoti. Paskaties Lietuvā, tur pat saprata, ka ar Adomaiti nebūs ašana, ja viņš netrenēs labā līmenī un oppā, rytas atlaiž Kurtinaiti un paņem Adomaiti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:13, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Nu protams,ka trenerim ir jāizaug līdz izlases limenim!domāju,LBS to tā arī redzēja-kvalifikācija tāpat norakstāma,lai Vecais augnu a iznāca,ka gandrīz izveda izlasi uz P!un tagad visiem kremt
Mums nav eirolīgā klubu!nav kur ielikt Vecvagaru augt,kā adomaiti
Bet tur tā lieta, ka kvalifikācija nebija norakstāma, visām izlasēm bija iztrūkumi. Es teiktu, ka šī kvalifikācija bija ļoti svarīga.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:14, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es jau ari neesmu starābet ja lamāt,tad pa tēmu,paķidājot ari pārējos
Protams, ka pārejie jāķidā, kopumā es vēlētos nomainīt, sākot ar LBS un beidzot ar Vecvagaru. Personīgi man, lielakā problēma ir tā, ka izlases spēle īpasi neuzlabojās pienākot spēlētājiem no Eirolīgas.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:22, pirms 6 gadiem
Gribētos ieraudzīt šīs spēles TV reitingus un tos salīdzināt ar hoķa izlasi.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:25, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gribētos ieraudzīt šīs spēles TV reitingus un tos salīdzināt ar hoķa izlasi.
tas būtu labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:29, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: tad salīdzini arī ar tikpat svarīgām hoķa spēlēm!t.i.ar spēli,kura izšķir visu!nevis viena no Pč spēlēm
Es nešaubos, ka hoķis arī šoreiz būs stipri priekšā basketam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:34, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Man kaut kā bija iespaids,ka visi to kvali bija norakstījuši!jo pēc Eč uzreiz it kā ar LBL izlasi jāspēlē...tik palēnām viss sakārtojās,ka sāka šad tad laist eirolīgas večus!Protams,ari es uzskatu,ka pieredzējušāks treneris būtu aizvedis uz PČ!tikai nevis vakardienas spēles kontekstā,bet visa kvaļa kontekstā!
Es jau arī visa kvaļa kontekstā

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:35, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu nezinu nezinubez eirolīgas katastrofāla spēle Rīgā pret Melnkalni,ar eirolīgu uzvara Melnkalnē!man vakardienas spēle likās taktiski pareiza!nezinu,tāds man viedoklis!Rīgā,jā,tur treneru fiasko,bez runām..
sniegums būs labaks, jo vairāk spēcīgu spēlētaji, kuri individuāli var visu komandu pavilkt, bet es vairāk tīri par pašu spēli

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:39, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es gan šaubosļoti
Tu domā, ka 1/4 finālu pret SWE noskatījās mazāk par vakardienas basi? Es tā nedomāju.,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:48, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu tad mēs visu vakaru pa tukšo esam nomalušibet īstenībā ļooti sen sportacentrā nebiju piedalījies adekvātā diskusijā par sportu!!par to vien prieks
daļēji, par pēdējo spēli arī padiskutējām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:50, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es nezinu,nav nekāda pamata vispār kaut ko domāt par šo tēmujo nevācu Tv retingus,pa kafenēm ari sportu neskatostāpēc nav īsti argumentu diskusijai par šo tēmu
Bet nu līdzvērtīgi būtu liekams tad EČ 1/4 pret Sloveniju un tas hoķis pret SWEtik un tā nezinubet ja paņem hoķī kaut kādu OS kvali pret Vāciju un vakardienas basi,domāju,ka basi skatījās vairāk
Kur burts nozudis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:52, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Mēs jau tik par pēdējo spēli diskutējā,pēdējos pāris komentus par visu kvali iegriezām tikaitāpēc jau saku,ka visu kvali pieredzējušāks treneris,manuprāt būtu izvilcis!bet ne vakardienas spēli!būtu tikā tā,ka vakardienas spēlei nav vairs nekādas cenas
Atgriežoties pie vakardienas spēles, tad man joprojam nav saprotams, kāpēc Vecvagars, tā teikt, citus ceļas nojauca un atstaja tikai vienu

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:54, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Personīgi man, lielakā problēma ir tā, ka izlases spēle īpasi neuzlabojās pienākot spēlētājiem no Eirolīgas.
Salīdzini 1.puslaiku pret Spāniju Rīgā (bez EL spēlētājiem) un 1.puslaiku pret Melnkalni Podgoricā (ar EL spēlētājiem) - kā nakts pret dienu, atšķirību var neredzēt tikai aklais.

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:55, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Salīdzini 1.puslaiku pret Spāniju Rīgā (bez EL spēlētājiem) un 1.puslaiku pret Melnkalni Podgoricā (ar EL spēlētājiem) - kā nakts pret dienu, atšķirību var neredzēt tikai aklais.
sniegums uzlabojās, ne spēle, divas dažādas lietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 20:59, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Es tak viņam neesmu tēvskāpēc prasi?
Nu, Jūs taču abi tikāties, ne? Ko sadarījāt?

     [+] [-]

, 2019-02-26 21:01, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tāpat spēlēja visas citas LV basketbola izlases!arī vecais VEF!skrien un met!kāpēc?atbildēsi uz manu kāpēc,būsi atbildējis ari uz savu!man nav atbildes.kāpēc LV nemēģina nekad spēlēt uz ūsiņu!kā pats teici-kaut vai Ate pret to nēģerēnu!
tam "skrien un met" arī dažādi varianti ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-26 21:04, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Satiekamies,pastāstīšuko es te visiem lasīt došu
Slepenie faili?