Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kristaps Porziņģis pievienosies Latvijas valstsvienībai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kristaps Porziņģis pievienosies Latvijas valstsvienībai
Kristaps Porziņģis
Foto: Mārtiņš Zilgalvis/f64

Kristaps Porziņģis vasarā pievienosies Latvijas vīriešu basketbola valstsvienībai, lai gatavotos 2017. gada Eiropas čempionātam, spēlētājs pirmdien, 24. aprīlī, paziņoja preses konferencē Liepājas Olimpiskajā centrā.

Porziņģis Latvijas kreklā debitēja 2013. gada 1. jūlijā Meža skolā. Spēlētāja pārstāvētā Latvijas U18 izlase tovakar atzina U20 izlases pārākumu ar rezultātu 80:82, bet Porziņģis 15 punktiem pievienoja 10 atlēkušās bumbas, četrus bloķētus metienus un piecas izprovocētas piezīmes.

Tajā pašā vasarā Porziņģis spēlēja Eiropas U18 čempionātā Liepājā un Rīgā. Spēka uzbrucējs deviņās spēlēs vidēji 29,6 minūtēs guva 11,6 punktus, izcīnīja 10,0 atlēkušās bumbas un bloķēja 4,9 metienus. Porziņģis kļuva par turnīra visu laiku labāko metienu bloķētāju un kopā ar Anžeju Pasečņiku tika iekļauts simboliskajā pieciniekā.

2014. un 2015. gadā Porziņģa vārds tika ierakstīts Latvijas U20 izlases paplašinātajā pieteikumā. Abos gadījumos spēlētājs koncentrējās vasaras darbam un tas attaisnojās. Pēdējā sezonā Spānijā viņš tika atzīts par Eirokausa labāko jauno spēlētāju un palīdzēja “Sevilla” nosargāt vietu ACB līgā.

Porziņģis kļūs par otro NBA basketbolistu, kurš pārstāvēs Latvijas valstsvienību. Andris Biedriņš pasaaules spēcīgākajā līgā aizvadīja 10 sezonas (2004-2014), bet izlases rindās pavadīja trīs vasaras (2007-2009). Centra spēlētājs 35 spēlēs guva 503 punktus jeb vidēji 14,4 punktus spēlē.

NBA prasības

Spēlētāji valstsvienības treniņprocesā var tikt aizņemti ne vairāk par četrām nedēļām, ieskaitot treniņnometni, pārbaudes spēles un ceļojumu dienas. Par centrālo atskaites punktu izraudzīts 2019. gada septembris – FIBA “logs” 30 dienu garumā iekļauj, maksimums, 28 dienas treniņiem un divas dienas ceļošanai.

NBA spēlētājiem nav atļauts piedalīties skriešanas nodarbībās kalnos vai citā nelīdzenā apvidū, vai iesaistīties basketbola aktivitātēs uz nestandarta spēlēšanas virsmām (asfalts, peļķes utt.). Nodarbības ar fizisku kontaktu, piemēram, spēlējot aizsardzībā, vai citi augstas intensitātes treniņi jāierobežo līdz divām stundām dienā, turklāt jāpaveic vienā reizē.

Spēlētāji nevarēs pārstāvēt valstsvienības NBA regulārās sezonas laikā. Tas nozīmē, ka spēlētāji nebūs pieejami sekojošos “logos”:

1) 2017. gada 20.-28. novembrī;
2) 2018. gada 19.-27. februārī;
3) 2018. gada 26. novembrī – 4. decembrī;
4) 2019. gada 18.-26. februārī.

NBA spēlētāji būs pieejami 2018. gada 25. jūnijā-3. jūlijā un 10.-18. septembrī, kā arī 2019. gada septembrī (ja valstsvienība kvalificēsies Pasaules kausa izcīņas finālturnīram).

Porziņģu ģimenes fonds

Brāļi Jānis, Kristaps un Mārtiņš Porziņģi 2016. gada 2. maijā Liepājas pārstāvniecībā Rīgā paziņoja par “Porziņģu ģimenes fonda” nodibināšanu. Porziņģa pirmā nometne notika 13.-16. jūnijā Liepājas Olimpiskajā centrā, bet 15. jūnijā blakus Daugavas stadionam tika atklāts NBA standartiem atbilstošs āra laukums. Porziņģis dāvāja 50 000 eiro pirmajam trenerim Edvīnam Sprūdem.

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:43, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Vidēji klubā viņš spēlē max 20-25 minūtes, kas spēlēs atlikušo laiku - bezformā esošs Bērzs? Vai KP6 raus pa centru? Bet ja Pasečņiks atteiks - tad būs auzas.
Bērzs var tikt pie puslīdz labas formas. Viss, kas vajadzīgs, ir 5-10 min. Vairāk pat nevajag.

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:44, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Blins, nu beidz ņirgāties! Talantīgais Eiropas centrs pēdējo 20 gadu laikā? Ko pīpējam? Labs talants, ne vairāk.
KUrš tad ir talantīgākais? nosauc kādu, kurš būtu tikpat daudzpusīgs, ar labu kustību koordināciju, metienu? kurš var izmānīt un izraustīt ar kāju darbību, ar māņu kustībām pie groza, iemest pustālo, iziet aiz trīņa un iemest? kurš tas būtu?

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:44, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Talants ir tas, kas tev dod pārsvaru par jebkuru vienkārši centīgu spēlētāju, tiklīdz tu piespiedies un sāc uzlabot savus trūkumus, kā piemēram, fizisko.
talants nedod nekādu pārsvaru, un trūkumus uzlabo visi spēlētāji un pie pietiekamu treniņu apjoma ikviens var pielikt, ja vēlas

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:45, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: KUrš tad ir talantīgākais? nosauc kādu, kurš būtu tikpat daudzpusīgs, ar labu kustību koordināciju, metienu? kurš var izmānīt un izraustīt ar kāju darbību, ar māņu kustībām pie groza, iemest pustālo, iziet aiz trīņa un iemest? kurš tas būtu?
Anžeja trīnis ir katostrofāls un pustālos Meiers daudz labāk met

  +3 [+] [-]

, 2017-04-24 16:46, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: KUrš tad ir talantīgākais? nosauc kādu, kurš būtu tikpat daudzpusīgs, ar labu kustību koordināciju, metienu? kurš var izmānīt un izraustīt ar kāju darbību, ar māņu kustībām pie groza, iemest pustālo, iziet aiz trīņa un iemest? kurš tas būtu?
Jokičs 100% ir talantīgāks! Un Valančūns! Centram par metienu bieži vien lielāka nozīme ir prasmei izmantot būdu. To Anžejs neprot. Trīnis centram, piedodiet atvainojiet, ir kā odziņa uz kūkas, ne vairak!

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:48, pirms 8 gadiem
[quote real_rebel]
talants nedod nekādu pārsvaru, un trūkumus uzlabo visi spēlētāji un pie pietiekamu treniņu apjoma ikviens var pielikt, ja vēlas
[/quote
pielikt var, jā, var arī kaudzēm stundu strīdēties, bet visu parādīs laiks, fakts ir tāds, pēdējā olimpiskajā ciklā Anžejs bija labākais no garajiem, otrs fakts, Anžejs spēlē Spānijā, nevis LV, tas ir liels plus un rādītājs ikvienam spēlētājam.

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:48, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžeja trīnis ir katostrofāls un pustālos Meiers daudz labāk met
Anžejam trīnis ir viduvējs. Metiens vispār viņam nav baigi spilgts. Ir ok. Nekas uber talantīgs nav tur redzams.

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:50, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jokičs 100% ir talantīgāks! Un Valančūns! Centram par metienu bieži vien lielāka nozīme ir prasmei izmantot būdu. To Anžejs neprot. Trīnis centram, piedodiet atvainojiet, ir kā odziņa uz kūkas, ne vairak!
Ok, par JOkiču es piekritīšu, Jokičš ir šīs sezonas lielākais pārsteigums manās acīs, esmu noskatījies visus hailaitus ar viņa spēlēm. Reāli supertalantīgs čalis. Plus tev par šo.

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:50, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: [quote real_rebel]
talants nedod nekādu pārsvaru, un trūkumus uzlabo visi spēlētāji un pie pietiekamu treniņu apjoma ikviens var pielikt, ja vēlas
[/quote
pielikt var, jā, var arī kaudzēm stundu strīdēties, bet visu parādīs laiks, fakts ir tāds, pēdējā olimpiskajā ciklā Anžejs bija labākais no garajiem, otrs fakts, Anžejs spēlē Spānijā, nevis LV, tas ir liels plus un rādītājs ikvienam spēlētājam.
Un, ka spēlē Spānijā? ACB ar VTB ir praktiski vadošās līgas eiropā...Par os jau teicu viņa sakarā

     [+] [-]

, 2017-04-24 16:51, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Anžejam trīnis ir viduvējs. Metiens vispār viņam nav baigi spilgts. Ir ok. Nekas uber talantīgs nav tur redzams.
Tieši tā, nesaprotu par kādu super talantu tur runā, pašlaik viņš ir jauns, izstīdzējis centrs, kurš spēlē tādu stilu, ka nevar cīnīties zem groziem, bet tāpat to dzen iekšā, nevis izmanto savus plusus...ja viņš nesāks strādāt pie tā, kā vajag, tad tāds arī paliks, viduvējs

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 16:51, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: noteikti nekādos variantos viņš neko nevar daudzveidīgāk par Anžeju.Meieram nav ne kustību, ne ātruma, lai būtu daudzveidīgs uzbrukums. Viņš nemāk izmānīt, apspēlēt vai tik labi ieņemt un atrast labas vietas uzbrukumam, kā Anžejs. tīrā talanta ziņā Anžejs ir pats talantīgākais centrs pēdējo 20 gadu laikā. pieļauju, ka ne tiikai latvijas līmenī vērtējot, bet eiropā arī,.
Jokičs ir talantīgāks centrs, un Gobērs arī.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 16:53, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jokičs 100% ir talantīgāks! Un Valančūns! Centram par metienu bieži vien lielāka nozīme ir prasmei izmantot būdu. To Anžejs neprot. Trīnis centram, piedodiet atvainojiet, ir kā odziņa uz kūkas, ne vairak!
Vienīgā reize, kad es piekrītu, ka centra lielākais talants ir prasme izmantot būdu, tas ir Šakīla ONīla gadījums. Tie, kas ir redzējuši intervijas ar Šakīlu, noteikti zinās, ko viņš uzskata par labāko NBA centru, pret kuru viņš nespēja neko iesākt. anžejs talanta ziņā ir šāda tipa centrs.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 16:56, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Vienīgā reize, kad es piekrītu, ka centra lielākais talants ir prasme izmantot būdu, tas ir Šakīla ONīla gadījums. Tie, kas ir redzējuši intervijas ar Šakīlu, noteikti zinās, ko viņš uzskata par labāko NBA centru, pret kuru viņš nespēja neko iesākt. anžejs talanta ziņā ir šāda tipa centrs.
diemžēļ nav gan

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 16:56, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Jokičs ir talantīgāks centrs, un Gobērs arī.
Gobērs nu nekādi nav talantīgāks spēles iemaņu ziņā. Fiziski, jā, kustīgs, atlētisks, tāds Biedriņa tipa centrs, ar labāku metienu.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:01, pirms 8 gadiem
Super laba ziņa, prieks

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:03, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: diemžēļ nav gan
Laiks radīs. Katrā ziņā, laiks ir jau šobrīd rāda, ka Anžejs pat ar savu vājo fizisko, tīri uz talanta rēķina ieņem vietu Spānijās klubā, divu sezonu garumā pakāpeniski progresē, iegūst aizvien lielāku spēles laiku, turklāt, viņš ir vēl tikai ceļa sākumposmā, kamēr Meiers, kurš arī nedaudz progresē, jau ir pusceļā, kā arī joprojām spēlē LBL. 'VTB nav slikta līga līmeņa ziņā, tomēr kopumā Spānja ir augstāk, kā arī spēļu skaits augstā līmenī arī ir Anžejam par labu.
Galu galā, esmu visai drošs, ka abi būs izlases kandidātos, tālak jau redzēs, kāds kurš būs, cik kurš spēlēs un ko spēs parādīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:03, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Gobērs nu nekādi nav talantīgāks spēles iemaņu ziņā. Fiziski, jā, kustīgs, atlētisks, tāds Biedriņa tipa centrs, ar labāku metienu.
tāds Biedriņa tipa centrs, ar labāku metienu.

Tu man tikko pats pierādīji, kāpēc viņš ir talantīgāks par Pasečņiku.

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:05, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Laiks radīs. Katrā ziņā, laiks ir jau šobrīd rāda, ka Anžejs pat ar savu vājo fizisko, tīri uz talanta rēķina ieņem vietu Spānijās klubā, divu sezonu garumā pakāpeniski progresē, iegūst aizvien lielāku spēles laiku, turklāt, viņš ir vēl tikai ceļa sākumposmā, kamēr Meiers, kurš arī nedaudz progresē, jau ir pusceļā, kā arī joprojām spēlē LBL. 'VTB nav slikta līga līmeņa ziņā, tomēr kopumā Spānja ir augstāk, kā arī spēļu skaits augstā līmenī arī ir Anžejam par labu.
Galu galā, esmu visai drošs, ka abi būs izlases kandidātos, tālak jau redzēs, kāds kurš būs, cik kurš spēlēs un ko spēs parādīt.
Anžejs vairs nu nav sākumposmā, tagad jau viņš tuvojas vidum + aizmirsti to talantu, ne jau tā pēc viņš Spānijā spēlē un es atkārtošos, talants ir bezvertētīgs, labs piemērs ir Blūms, kurš pat bez talanta ir tagad pielicis, savā vecumā

Pie tam, ja viņam būtu tik liels talants, tad slinkojot viņam arī šis tas būtu padevies, bet kā redzējām, tad slinkojot viņam pilnīgi nekas nesanāk

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:05, pirms 8 gadiem
mēs esam stabila top 10 izlase Eiropā , mēs mošk pēc 3-4 gadiem būsim augšgalā

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:06, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžejs vairs nu nav sākumposmā, tagad jau viņš tuvojas vidum + aizmirsti to talantu, ne jau tā pēc viņš Spānijā spēlē un es atkārtošos, talants ir bezvertētīgs, labs piemērs ir Blūms, kurš pat bez talanta ir tagad pielicis, savā vecumā

Ceru, ka kļūdos, bet stabilu vietu NBA viņam neredzu. Priecāšos, ja kļūs par stabilu Eiropas klubu vērtību.

Pie tam, ja viņam būtu tik liels talants, tad slinkojot viņam arī šis tas būtu padevies, bet kā redzējām, tad slinkojot viņam pilnīgi nekas nesanāk

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:06, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: tāds Biedriņa tipa centrs, ar labāku metienu.

Tu man tikko pats pierādīji, kāpēc viņš ir talantīgāks par Pasečņiku.
Tad jau redzēs, Gobērs nekad nespēlēs latvijas izlasē, savukārt Anžejs spēlēs, līdz ar to, mani maz uztrauc Gobērs un viņa talants, ja vērtē no spēles talanta viedokļā, viņš NBA pavisam nav interesantākais garais..Labs, garš , kustīgs, bet pavisam ne pats talantīgākais un interesantākais.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-24 17:12, pirms 8 gadiem
Haha lasot Real Rebel komentāru, par to ka par Pasečņiku neviens neko nezināja pagaišgad, tādēļ viņš tik labi nospēlēja. Nu tu gan laid, komandu treneri video no pārbaudes spēlēm neskatās? Pārbaudes spēlēs jau Anžejs rādija ļoti labu spēli un viņš savu labāko spēli aizvadīja pret Puertoriko, kas bija pēdējā spēle...

Beidz heitot, tavs klubs Vefs ir vainīgs ka nepiespieda viņu strādāt agrāk un tu neko tur nevari darīt.
Viņš pa šiem diviem gadiem kopš ir Spānijā, ir mainījies par visiem 180 grādiem gan kā spēlētājs, gan kā personība.

Anžejs ir Latvijas labākais centrs un būs vēl ilgus gadus, to viņš Spānijā šogad ir pierādījis, diemžēl divus gadus zaudētos esot zem Vefa viņš nevarēs atgūt, bet tomēr Anžejs ir atguvis otro iespēju, jeb atgrieza savu sapni par NBA un kļūt par 1 raunda drafta piku šogad šajā spēcīgajā draftā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:12, pirms 8 gadiem
TIESHAAM LIELS PRIEKS PAR KRISTAPU LEEMUMU! ES LAIMIIGS! PALDIES TEV, VECIIT! PARAADIS IZLASEE KAS IR KAS! LAI IZDODAS LABS SNIEGUMS ARII IZLASEE, KP!
https://www.youtube.com/watch?v=Wjd...

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:12, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžejs vairs nu nav sākumposmā, tagad jau viņš tuvojas vidum + aizmirsti to talantu, ne jau tā pēc viņš Spānijā spēlē un es atkārtošos, talants ir bezvertētīgs, labs piemērs ir Blūms, kurš pat bez talanta ir tagad pielicis, savā vecumā

Pie tam, ja viņam būtu tik liels talants, tad slinkojot viņam arī šis tas būtu padevies, bet kā redzējām, tad slinkojot viņam pilnīgi nekas nesanāk
Kāda jēga runāt un strīdēties, ja tu ignorē acimredzamas lietas, kā ciparus, vecumus un gadaskaitļus? Fakts ir fakts. Anžejam ir tikai 21, viņš fiziski ļoti lēni nobriest, kas tādiem gariem kātiem skaitās visai normāli, ar visu to, viņš ir Spānijā, stāv NBA drafta kandidātos, bijis Eiropas simboliskajā izlasē, tātad ar visu to, ka fiziski viņš ir bijis galīgi nekāds viņš to visu panāca pats saviem spēkiem, jājautā, ar ko? bagāti vecāki visus uzpirka? savukārt Meiers ir jau 26 gadu vecs un viņa listē nekā no manis uzskaitītā nav. Lūdzu, faktus studijā?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:13, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Drīzāk Top8 ar KP un Dāvi
augšgalā ir Franči ,Spāņi , Serbi tālāk viss nosauktās ir diezgan līdzīgas (Lietuva , Grieķija , Horvātija , Itālija, Turcija , Vācija , Slovēnija , Krievija un mēs , sanāk ka mēs esam Top 12 , principa vienu turnīru varam būt pusfinālā ,citā izkrist playoff sākumstadijā

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:16, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kāda jēga runāt un strīdēties, ja tu ignorē acimredzamas lietas, kā ciparus, vecumus un gadaskaitļus? Fakts ir fakts. Anžejam ir tikai 21, viņš fiziski ļoti lēni nobriest, kas tādiem gariem kātiem skaitās visai normāli, ar visu to, viņš ir Spānijā, stāv NBA drafta kandidātos, bijis Eiropas simboliskajā izlasē, tātad ar visu to, ka fiziski viņš ir bijis galīgi nekāds viņš to visu panāca pats saviem spēkiem, jājautā, ar ko? bagāti vecāki visus uzpirka? savukārt Meiers ir jau 26 gadu vecs un viņa listē nekā no manis uzskaitītā nav. Lūdzu, faktus studijā?
piedod, bet daļa no taviem nav fakti, bet pieņēmumi un Eiropas simboliskajā izlasē bija tad, kad viņam bija tā forma, es atļaušos atgādināt, ka viņam tās formas nebija tikai vienu sezonu un tas ir fakts, ko viņam Spānijā dzina pussezonu iekšā, kā dēļ viņš spēlēja ceturtajā līgā, beidz to ignorēt un pašlaik pilnīgi ir vienlaga, kur vioņš stāv, jo līdz NBA pašlaik viņam ir diezgan patālu un nav neviena aspekta, kā KP uz kura viņš varētu izcelties un kas saistās ar Meieri, tad viņš nemitīgi strādā ar sevi daudz vairāk kā Pasečniks un pašlaik ir viens no labākajiem VTB centriem šosezon un tas daudz izsaka, jo jākonkurē ar eirolīgas kadriem

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:20, pirms 8 gadiem
austrumnieks rakstīja: Haha lasot Real Rebel komentāru, par to ka par Pasečņiku neviens neko nezināja pagaišgad, tādēļ viņš tik labi nospēlēja. Nu tu gan laid, komandu treneri video no pārbaudes spēlēm neskatās? Pārbaudes spēlēs jau Anžejs rādija ļoti labu spēli un viņš savu labāko spēli aizvadīja pret Puertoriko, kas bija pēdējā spēle...

Beidz heitot, tavs klubs Vefs ir vainīgs ka nepiespieda viņu strādāt agrāk un tu neko tur nevari darīt.
Viņš pa šiem diviem gadiem kopš ir Spānijā, ir mainījies par visiem 180 grādiem gan kā spēlētājs, gan kā personība.

Anžejs ir Latvijas labākais centrs un būs vēl ilgus gadus, to viņš Spānijā šogad ir pierādījis, diemžēl divus gadus zaudētos esot zem Vefa viņš nevarēs atgūt, bet tomēr Anžejs ir atguvis otro iespēju, jeb atgrieza savu sapni par NBA un kļūt par 1 raunda drafta piku šogad šajā spēcīgajā draftā.
Ja atceries to pēdējo spēli, un to aizsardzību tieši pret Anžeju, tad sapratīsi kādā nozīmē to domāju + viņš pa lielam nav neko pagriezis, tikai Rīgas vidi pret Spānijas nomainīja, draugus pret treneriem

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:21, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: augšgalā ir Franči ,Spāņi , Serbi tālāk viss nosauktās ir diezgan līdzīgas (Lietuva , Grieķija , Horvātija , Itālija, Turcija , Vācija , Slovēnija , Krievija un mēs , sanāk ka mēs esam Top 12 , principa vienu turnīru varam būt pusfinālā ,citā izkrist playoff sākumstadijā
Nu, Lietuvu es vēl liktu priekšā. Horvātiem arī daudz talantu, slovēņus ar krieviem liktu drusku, arī vāciešus, bet pavisam drusku aiz latviešiem. Drīzāk Top8. Bet nedomāju, ka tas daudz nākotnē izmainīsies, jo citiem arī parādās talanti.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:22, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, Lietuvu es vēl liktu priekšā. Horvātiem arī daudz talantu, slovēņus ar krieviem liktu drusku, arī vāciešus, bet pavisam drusku aiz latviešiem. Drīzāk Top8. Bet nedomāju, ka tas daudz nākotnē izmainīsies, jo citiem arī parādās talanti.
Tu krievus aiz mums liktu? Viņiem sastāvs tomēr spēcīgāks ir

  -1 [+] [-]

, 2017-04-24 17:23, pirms 8 gadiem
Mani vairāk interesē, ja visi labakie atbrauc, kā bagijs viņus izvietos jo praktiski Bertāns, KP un Timma ir PF, labi Timma ar Bertānu var uzkapāt pa 3. bet vienalga, ir jāizmnato viss potenciāls, es teiktu vai nu KP ies pa 5., Timma pa 4. un Bertāns pa 3. vai otra teorija, KP-4., Janka 3. un Dāvis 2., fakts ir tads ja mēs gribam kaut ko mums vajag visus uz laukuma.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-24 17:24, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: Mani vairāk interesē, ja visi labakie atbrauc, kā bagijs viņus izvietos jo praktiski Bertāns, KP un Timma ir PF, labi Timma ar Bertānu var uzkapāt pa 3. bet vienalga, ir jāizmnato viss potenciāls, es teiktu vai nu KP ies pa 5., Timma pa 4. un Bertāns pa 3. vai otra teorija, KP-4., Janka 3. un Dāvis 2., fakts ir tads ja mēs gribam kaut ko mums vajag visus uz laukuma.
Timma nav PF, cilvēki, lūdzu nejaucam, viņš jau vairākas sezonas kā SF mauc un Zenit otro sezonu sācis arī kā SG iet

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:28, pirms 8 gadiem
Pagajušā čempī spēlēja 4., tāpēc tā apjucis esmu!

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:30, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: Pagajušā čempī spēlēja 4., tāpēc tā apjucis esmu!
Bija tā, bet nu viņam PF nav priekšrocību kā spēlējot SF pozīcijā un tomēr pēdējās sezonās viņš vairāk kā SF tiek klubā izmantots, lai gan tas jāskatās kāda rotācija Bagijam padomā, ja tagad ir KP, tad visticamāk Timma ar Dāvi uz maiņām pa SF varētu iet, ja nemaldos, tad iepriekš tas tieši rotācijas dēļ izkrita

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:32, pirms 8 gadiem
austrumnieks rakstīja: Haha lasot Real Rebel komentāru, par to ka par Pasečņiku neviens neko nezināja pagaišgad, tādēļ viņš tik labi nospēlēja. Nu tu gan laid, komandu treneri video no pārbaudes spēlēm neskatās? Pārbaudes spēlēs jau Anžejs rādija ļoti labu spēli un viņš savu labāko spēli aizvadīja pret Puertoriko, kas bija pēdējā spēle...

Beidz heitot, tavs klubs Vefs ir vainīgs ka nepiespieda viņu strādāt agrāk un tu neko tur nevari darīt.
Viņš pa šiem diviem gadiem kopš ir Spānijā, ir mainījies par visiem 180 grādiem gan kā spēlētājs, gan kā personība.

Anžejs ir Latvijas labākais centrs un būs vēl ilgus gadus, to viņš Spānijā šogad ir pierādījis, diemžēl divus gadus zaudētos esot zem Vefa viņš nevarēs atgūt, bet tomēr Anžejs ir atguvis otro iespēju, jeb atgrieza savu sapni par NBA un kļūt par 1 raunda drafta piku šogad šajā spēcīgajā draftā.
Da ko tu strīdies ar to rozā briļļu nesātāju Viss, kas ir saistīts ar VEF ir super-puper-uber kruta. Pofig ka komanda ir caureja pēdējos gadus, ko pierādā "milzīgais" līdzjutēju skaits tribīnēs. Arī šī gada latv.spēlētāju piesaiste situāciju vēl nav izlabojusi, jo iepriekšējos gadus par daudz ūdens ir izliets.
Kā var vispār salīdzināt VEF neskatāmo spēli (sorry, pie tv regulāri aizmiegu, kad mēģinu viņus skatīties) ar ACB? Līmeņu atšķirība ir acīmredzama.
Tā pat par Pasečņiku - pirms mēneša/diviem džeks ar putām uz lūpām stāstīja, kāds viņam esot bijis progess VEF-ā. Tagad, ka džeks viduvējs utt. Piedevām salīdzina ar Meieru, kurš savus karjeras griestus šķiet jau ir sasniedzis un kura uzbrukuma arsenālā no apspēlēšanas ir tikai puspagriezienā ar nelielu atlēcienu iegrabināt ķieģeli pa vairogu.

     [+] [-]

, 2017-04-24 17:33, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, Lietuvu es vēl liktu priekšā. Horvātiem arī daudz talantu, slovēņus ar krieviem liktu drusku, arī vāciešus, bet pavisam drusku aiz latviešiem. Drīzāk Top8. Bet nedomāju, ka tas daudz nākotnē izmainīsies, jo citiem arī parādās talanti.
NOteikti, Itāļien nav necik talantu, grieķiem, Krieviem arī vispār nav labu spēlētāju. un lietuva, kura jau cik tur tos gadus un reizes ir visur pabijusi un uzvarējusi mums priekšā ir tikai tikai mazliet.