Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Cipruss: "Interese no ārzemju treneriem vadīt Latvijas izlasi ir liela"

Cipruss: "Interese no ārzemju treneriem vadīt Latvijas izlasi ir liela"
Kaspars Cipruss. Foto: Basket.lv

Interese no ārzemju treneriem vadīt Latvijas vīriešu basketbola izlasi šobrīd ir liela, sarunā ar portālu Sportacentrs.com neslēpa Latvijas Basketbola savienības (LBS) ģenerālsekretārs Kaspars Cipruss. Tāpat, visticamāk, komandai netiks piesaistīts latviešu izcelsmes Austrālijas speciālists Andrejs Lēmanis.

Latvijas basketbolisti negaidīti nav kvalificējušies nākamā gada Eiropas čempionāta finālturnīram. Vecā kontinenta meistarsacīkstēs mūsējie nestartēs pirmo reizi kopš 1999. gada, kaut gan 2017. gadā Stambulā komanda bija starp pretendentēm uz medaļām, taču pēc sāpīga zaudējuma nākamajiem čempioniem slovēņiem turnīru pabeidza piektajā vietā.

"Pēdējās dienas ir bijis smags trieciens, bet ar to dzīve neapstājas. Mums visiem ir jāskatās uz priekšu. Basketbols Latvijā bija, ir un būs," apņēmīgi noskaņots sarunā bija Cipruss. "Latvijas basketbols šobrīd ir nostādīts uz ceļiem, bet mēs piecelsimies. Mums nav citur variantu. Ir plāns, kā turpmāk rīkojamies. Triecientempos ir jāsaprot, kurš būs nākamais Latvijas vīriešu izlases treneris. To apņemamies izdarīt līdz maija beigām, protams, galvenokārt komunicējot ar mūsu biedriem, lai saprastu redzējumu un Treneru komisijai piedāvātu kandidātus. Ir mērķis sarūpēt konkurētspējīgus kandidātus gan no Latvijas, gan no ārzemēm."

Pirmdien Latvijas izlase pret Grieķiju piedzīvoja piekto zaudējumu sešās Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlēs. Uzreiz pēc mača par aiziešanu no komandas galvenā trenera amata paziņoja Roberts Štelmahers. Tiesa, izredzes sasniegt finālturnīru zuda jau pāris dienas iepriekš, kad latvieši negaidīti zaudēja bulgāriem.

"Ja skatīsimies ārzemju treneru virzienā, galvenais uzstādījums būs, lai viņš būtu galvastiesu pārāks pār mūsu speciālistiem. Tomēr ir dažādas nianses, piemēram, Eirolīga un finanses. To visu sabalansēt nebūs viegls uzdevums," atzina LBS ģenerālsekretārs. "Neslēpšu, interese vadīt Latvijas izlasi no ārzemēm ir liela, jo visi saprot komandas potenciālu. Man ir cerības, ka sistēmu sakārtosim, jo piesakās tiešām labi treneri. Lai nebūtu spekulāciju, šobrīd viņu vārdus nesaukšu."

Tiesa, sarunā ar portālu "Delfi" Cipruss apstiprināja, ka valstsvienības galvenā trenera amatam tiekot apsvērtas Ertugrula Erdogana, Žana Tabaka un citas kandidatūras.

Cipruss gan neslēpa, ka liels jautājums ir tieši finanses, jo uz finālturnīriem netiekot gan dāmu, gan kungu izlasēm, naudas apmēri savienībā saruks. "Tas mums visiem būs vēl viens izaicinājums, bet pie tā ir jāstrādā un jāizvirza augsti mērķi. Saprotam, ko varam un gribam. Mūsu uzdevums ir izdarīt visu, lai mēs būtu Pasaules kausa finālturnīrā."

Decembrī parādījās informācija, ka Latvijas izlasei varētu tikt piesaistīts Lēmanis, kaut arī komandu tobrīd joprojām vadīja Štelmahers. Austrālijas latvietis, visticamāk, būtu pievienojies treneru kolektīvam, ja komanda kvalificētos Eiropas čempionātam, bet nu Cipruss atzina, ka speciālists diez vai varētu atrast laiku vadīt komandu novembra un februāra kvalifikācijas ciklus Pasaules kausam.

Basketbola funkcionārs arī nebaidījās atzīt, ka provokatīvā video izveidošana pirms cīņas ar Bulgāriju bijusi karmiska kļūda, taču tas labi nostrādājis mārketinga jomā, jo mačam piesaistījis papildus uzmanību.

"Jums jārunā ar spēlētājiem, kuri spēlē augstā līmenī, it īpaši dienvidu zemēs. Lai viņi pastāsta, ko nozīmē spiediens, ko nozīmē spēlēt derbijus un izšķirošos mačus. Ja šo uzskatām par spiedienu, ja kaut kādu video rullīti uzskatām par spiedienu, tad nedomāju, ka turpmāk ir jāuzstāda augsti mērķi. Mūsu mērķi bija un joprojām ir cīnīties par augstām vietām gan Eiropas čempionātā, gan Pasaules kausā. Tur spiediens ir daudz, daudz lielāks," uzsvēra Cipruss.

Latvijas izlasei nākamie mači paredzēti augusta beigās 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācijā.

Plašāku sarunu ar Ciprusu skaties šovakar pulksten 21:30 Sportacentrs.com TV raidījumā "Sports tuvplānā". Tas šoreiz būs basketbola speciālizlaidums, kurā viesosies arī mūsu šī sporta veida leģenda Valdis Valters un LBS Treneru komisijas vadītājs Agris Galvanovskis.

Kam jāvada Latvijas vīriešu basketbola izlase?

  • 70

  • 465


     [+] [-]

, 2021-02-23 16:21, pirms 4 gadiem
Bet ja beigas izradīsies,ka Jaunupam bija taosnība un Štelmis zināja jau pirms spēles, ka viņam tiek meklēts ārzemju aizvietotājs... Es parasti neesmu par kait kā mešanu no amatiem, bet tad Cipa karjerai ir jābeidzas tai pat brīdī!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 16:31, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Cik cietpaurainam jābūt , lai ārzemnieku automātiski vērtētu augstāk par Latvijas treneri? Paskaties, kas notika futbolā. Pātelainenam nekas labs nesanāca un Stojanovičam pagāja apmēram gads, kamēr izlase sāka kaut ko rādīt.
Klau, saki godīgi, uz ko tieši šoreiz velc? Nezinu, kāds Tev ar viņiem visiem sakars, bet pārāk jau uzkrītoši demagoģēji vispirms ar Vecvagara, tad ar Štelmahera aizstāvību, tagad, kad skaidrs, ka būs jauns, atkal bīdi, ka ārzemju ne, vajag vietējo...
Helmanis tātad?

     [+] [-]

, 2021-02-23 16:34, pirms 4 gadiem
Man liekas, ka izlase jāvada Muižniekam vai ārzemju trenerim, cik atceros Muižniekam ir līdzīgs spēles rokraksts ka Bagijam "skrien un met" tas ir Latvijas izlases rokraks
Domāju ka izlasē arī ir jāspēlē labākajiem, nevis jaunajiem perspektivajiem spēlētājiem ar skatu uz nākotni, tam ir domāti klubi lai attīstītu spēlētājus, izlasē ir jāspēlē labākajiem!
Kāda jēga ņemt Žagaru, ja viņu neizmanto?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:45, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāds sakars "vietējais" vs "ārzemju", galvenais ir konkrēts cilvēks, nevis tautība. Man pirmajā vietā joprojām Bagijs.
Bagijs aplauzãs vél smagãk par Śtelmaheru, ar Porziñģi, Dãvi, Strélnieku, Šmitu. . visiem dûžiem, komandu kãda mums nekad nebija bijusi, łoti Iespéjams arî nekad vairs nebûs,kad vienreiz reãli varéja cïnîties pat par zeltu, palika kaut kãdã dalîtã 5-8 vietã. Un to izgãśanos daži uzskata par sasniegumu?! Paśi basketbolisti gan smagi pãrdzïvoja śo neveiksmi. Un toreiz arî pirmkãrt tã bija trenera vaina!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:50, pirms 4 gadiem
Pazuda ticība šiem LBS darboņiem, tāpēc šoreiz nekomentēšu.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-23 16:55, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Bagijs aplauzãs vél smagãk par Śtelmaheru, ar Porziñģi, Dãvi, Strélnieku, Šmitu. . visiem dûžiem, komandu kãda mums nekad nebija bijusi, łoti Iespéjams arî nekad vairs nebûs,kad vienreiz reãli varéja cïnîties pat par zeltu, palika kaut kãdã dalîtã 5-8 vietã. Un to izgãśanos daži uzskata par sasniegumu?! Paśi basketbolisti gan smagi pãrdzïvoja śo neveiksmi. Un toreiz arî pirmkãrt tã bija trenera vaina!
Tu dzēris esi? Kur var tik murgaini gvelzt?
Pirmkārt, nevis dalīta, bet konkrēti PIEKTĀ vieta, otrkārt, tev pirmā dzirdēšana, ka medaļas nedalīja apļa turnīrā? Mēs arī cīnījāmies par zeltu, uzrāvāmies uz Slovēniju 1/4f, galotnē zaudējām, tai pašai slovēnijai, kas bija GALVASTIESU pārāka par visām citām komēm turnīrā, visiem totāli pāri brauca, Spānijai 1/2f ar +20, pret Serbiju finālā visu pēdējo ceturtdaļu līderi malā sēž. Un mēs tiem monstriem tikai galotnē zaudējām.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 17:07, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu dzēris esi? Kur var tik murgaini gvelzt?
Pirmkārt, nevis dalīta, bet konkrēti PIEKTĀ vieta, otrkārt, tev pirmā dzirdēšana, ka medaļas nedalīja apļa turnīrā? Mēs arī cīnījāmies par zeltu, uzrāvāmies uz Slovēniju 1/4f, galotnē zaudējām, tai pašai slovēnijai, kas bija GALVASTIESU pārāka par visām citām komēm turnīrā, visiem totāli pāri brauca, Spānijai 1/2f ar +20, pret Serbiju finālā visu pēdējo ceturtdaļu līderi malā sēž. Un mēs tiem monstriem tikai galotnē zaudējām.
Bûtu aprunåjies péc turnïra ar paśiem basketbolistiem tad tik bérniśķigi nerunãtu.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-23 17:09, pirms 4 gadiem
Bagija izlases 5.vieta Turcijas čempī bija izgāšanās. Ar tādu izlasi bija par medaļām jācīnās. Nav brīnuma, ka pieprasījums uz Bagiju kā treneri pēc tā čempja pamazām izgaisa. Kur viņš ir tagad? Ukrainā? Smiekli nāk...
Vajadzēja arī Serbiju toreiz uzvarēt, ko mierīgi varēja izdarīt, tad nebūtu jau 1/4 finālā uz slovēņiem uzrāvušies. Arī nesaprotamās spelētāju rotācijas, laikā nepaņemtie minūtes pārtraukumi, taktikas trūkums utt... Nekādas eiforijas par Bagiju nav. Paldies, nē!

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:12, pirms 4 gadiem
player7 rakstīja: Neuzticos ārzemju speciālistam,viņam ies grūti kamēr sapratīs,kuri ir latviešu spēlētaji
Tabaks vienīgi un es dotu iespēju Jānim Gailītim
Mūsdienīgs treneris,kas arī līderus var nosēdināt malā
Spej pielāgot sastāvu,spēj atraisīt spēlētajus ,vienīgais mīnuss, vai pārējie klausīs?!

Ja esi specīgs mentors un motivators kā hoķī Nolans un Hartlijs, tad viss izdodas.
Žēl,ka Gulbis aizgāja uz sieviešu izlasi
Es redzētu viņu,spēcīgs mentors+ dāmas grauza parketu savā spēlē,dominēja pār savām pretiniecēm,iedrošināja savas spelētajas,jā mērķi nesasniedza,bet tas kā komanda aug spēli no spēles= ļoti patika.
Izlases Dāmas ir mentāli spēcīgākas par tagadējiem izlases džekiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 17:19, pirms 4 gadiem
Karlo rakstīja: Bagija izlases 5.vieta Turcijas čempī bija izgāšanās. Ar tādu izlasi bija par medaļām jācīnās. Nav brīnuma, ka pieprasījums uz Bagiju kā treneri pēc tā čempja pamazām izgaisa. Kur viņš ir tagad? Ukrainā? Smiekli nāk...
Vajadzēja arī Serbiju toreiz uzvarēt, ko mierīgi varēja izdarīt, tad nebūtu jau 1/4 finālā uz slovēņiem uzrāvušies. Arī nesaprotamās spelētāju rotācijas, laikā nepaņemtie minūtes pārtraukumi, taktikas trūkums utt... Nekādas eiforijas par Bagiju nav. Paldies, nē!
Tieśi tã, grupã nevajadzéja atkal galotné zaudét Serbijai, tad ar Slovéniju visticamãk bûtu cïña finãlã. 5.vieta, smieklîgi, par tãlãkãm vietãm ãrpus pusfinãla spéles nenotika, saskaitîja iemestos punktus UN formãli salika komandas, bet ja komanda varéja cïnîties par medałãm, kam ïpaśi intsresé vai 5, 7,vai 9. vieta?!

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:19, pirms 4 gadiem
AB rakstīja: Jūs vēl Helmani neesat izmēģinājuši par galveno
Cik cietpaurainiem jābūt, lai vēl turpinātu skatīties uz Latviešu treneriem?
Helmanis būtu ideāla kandidatūra priekš mūsu pretiniekiem Piemēram, mačā pret Bulgāriju pēc 1.puslaika viņš intervijā visai pasaulei pateica komandas taktiku 2.puslaikam Žurnalists uzdeva jautājumu, vai nevajag spēlēt uz groza apakšu? Helmanis pateica,ka to arī darīsim Davaj liekam Helmani, rēcīgs vecis viņš ir

  +3 [+] [-]

, 2021-02-23 17:20, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Bûtu aprunåjies péc turnïra ar paśiem basketbolistiem tad tik bérniśķigi nerunãtu.
Ko konkrēti es nepareizi pateicu?
Slovēnija bija vai nebija galvastiesu pārāka par visām citām komandām?
Bija vai nebija viņi mums pretī 1/4f?

Nesaproti elementāru izslēgšanas spēļu sistēmu? Protams, ka visiem sarūgtinājums, jo visiem gribas zeltu, bet ne jau Dragičs ar Dončiču kaut kādi pagalma amatieri, kurus OBLIGĀTI jāuzvar, citādi šausmīga izgāšanās. Mēs bijām vienīgie, kas izslēgšanas spēlēs ar viņiem reāli cīnījās par uzvaru, jo 1/2f un fināls viņiem īzī.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-23 17:27, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Galvenais, lai šajā raidījumā būtu "eksperts" Mālmeisters, kurš šo grieķu izlasi pirms šī burbuļa spēlēm nosauca par pilnīgākajiem miskastniekiem.
Beidz, es ar viņu kopā esmu basīti rukājis - kā desmitgadnieks bija virs vidējā līmeņa

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 17:27, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tieśi tã, grupã nevajadzéja atkal galotné zaudét Serbijai, tad ar Slovéniju visticamãk bûtu cïña finãlã. 5.vieta, smieklîgi, par tãlãkãm vietãm ãrpus pusfinãla spéles nenotika, saskaitîja iemestos punktus UN formãli salika komandas, bet ja komanda varéja cïnîties par medałãm, kam ïpaśi intsresé vai 5, 7,vai 9. vieta?!
Ar Serbiju tā bija pati pirmā spēle, pēc tam sniegums tikai uzlabojās, tāpat Bagijs bija fleksibls un spēles laikā pret Krieviju mācēja mainīt spēli, tas ir tas, ko Štelmis ar Vecvagaru nekad neizdarītu.
Nu un, krievi tak arī palika gan zem serbiem, gan mums, bet izlīda uz 1/2f, jo vnk neuzrāvās slovēņiem.

Klau, tu ej pretrunā ar sevi, ķipa plejofi par 5-8 nenotika, a pats liec uzsvaru uz pirmo spēli pret Serbiju, kuru vajadzējis obligāti uzvarēt, tad pēkšņi grupu turnīra punkti baigi svarīgie.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 17:32, pirms 4 gadiem
diskusijas mēģinājums ar Otinveidīgo ir velta laika tērēšana- apm. Funs nr.2- arī niki abiem kautkur līdzīgi

  +3 [+] [-]

, 2021-02-23 17:33, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Jā, tas arī ir komandu sporta veids, ko spēlē ar bumbu. Es neliktu lielas cerības un negaidītu brīnumus no ārzemnieka nevienā sporta veidā.
Hārtlijs. Viennozīmīgi milzu ieguvums hokeja izlasei!

  -2 [+] [-]

, 2021-02-23 17:33, pirms 4 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tieśi tã, grupã nevajadzéja atkal galotné zaudét Serbijai, tad ar Slovéniju visticamãk bûtu cïña finãlã. 5.vieta, smieklîgi, par tãlãkãm vietãm ãrpus pusfinãla spéles nenotika, saskaitîja iemestos punktus UN formãli salika komandas, bet ja komanda varéja cïnîties par medałãm, kam ïpaśi intsresé vai 5, 7,vai 9. vieta?!
Bagijs ar Ukainu noslēdza kvali pirmajā vietā!

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:35, pirms 4 gadiem
Karlo rakstīja: Bagija izlases 5.vieta Turcijas čempī bija izgāšanās. Ar tādu izlasi bija par medaļām jācīnās. Nav brīnuma, ka pieprasījums uz Bagiju kā treneri pēc tā čempja pamazām izgaisa. Kur viņš ir tagad? Ukrainā? Smiekli nāk...
Vajadzēja arī Serbiju toreiz uzvarēt, ko mierīgi varēja izdarīt, tad nebūtu jau 1/4 finālā uz slovēņiem uzrāvušies. Arī nesaprotamās spelētāju rotācijas, laikā nepaņemtie minūtes pārtraukumi, taktikas trūkums utt... Nekādas eiforijas par Bagiju nav. Paldies, nē!
Nebija gan. Kāda tur izgāšanās. Otrkārt, Bagijs atkal pierādījis savu potenciālu kā treneris, uzvarot ar Ukrainu kvali, apdzenot slovēņus! Viennozīmīgi augstākās raudzes letiņu treneris šobrīd, ja runājam par letiņiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 17:38, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ko konkrēti es nepareizi pateicu?
Slovēnija bija vai nebija galvastiesu pārāka par visām citām komandām?
Bija vai nebija viņi mums pretī 1/4f?

Nesaproti elementāru izslēgšanas spēļu sistēmu? Protams, ka visiem sarūgtinājums, jo visiem gribas zeltu, bet ne jau Dragičs ar Dončiču kaut kādi pagalma amatieri, kurus OBLIGĀTI jāuzvar, citādi šausmīga izgāšanās. Mēs bijām vienīgie, kas izslēgšanas spēlēs ar viņiem reāli cīnījās par uzvaru, jo 1/2f un fināls viņiem īzī.
Ko tas Derums muld. Ja viņš ņemtu talkā atmiņu, tad atcerētos, ka pirms turnīra tādu piekto vietu mēs uzskatījām par labu mērķi. Lielākā daļa runāja, ka medaļas būtu izcili, bet vieta pieciniekā, sešiniekā būtu visnotaļ labi, ko arī izcīnijām. Apetīte sāka augt turnīra gaitā, ko aizvadījām, manuprāt, ļoti labi. Nav ko daudz smadzeņot -Bagijs ir daudz stiprāks koučs, nekā Vecais vai "Stelmis.

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:39, pirms 4 gadiem
Fakts ir tikai tāds, ka Latvijas izlase plejofos bija VIENĪGĀ, kas reāli cīnījās par uzvaru pret slovēņiem. VIENĪGĀ.

Un jūs to ļoti labi ziniet.

Tas murgainais "cīnīties par medaļām", ķipa pieveikt slovēņus 1/4 f, tad zaudēt spāņiem 1/4f un pēc tam bronza, visi apmierināti, smiekli nāk. Uzrāvāmies neveiksmīgi uz nepareizā zara, tas arī viss, mēs arī reāli cīnījāmies par zeltu.

Protams, ka dotu Bagijam arī nākamreiz, spēle ļoti laba, turnīra bilance 5-2 (atšķirībā no 2001. gada stāriem, kur 2-5), protams, ka arī uz nākamo reizi būtu labas cerības uz rezultātu.
Slēpts komentārs: Kaspars_Biedriņš

  -3 [+] [-]

, 2021-02-23 17:42, pirms 4 gadiem
Karlo rakstīja: Bagija izlases 5.vieta Turcijas čempī bija izgāšanās. Ar tādu izlasi bija par medaļām jācīnās. Nav brīnuma, ka pieprasījums uz Bagiju kā treneri pēc tā čempja pamazām izgaisa. Kur viņš ir tagad? Ukrainā? Smiekli nāk...
Vajadzēja arī Serbiju toreiz uzvarēt, ko mierīgi varēja izdarīt, tad nebūtu jau 1/4 finālā uz slovēņiem uzrāvušies. Arī nesaprotamās spelētāju rotācijas, laikā nepaņemtie minūtes pārtraukumi, taktikas trūkums utt... Nekādas eiforijas par Bagiju nav. Paldies, nē!
Toreiz izlase nospēlēja ļoooti labi. Visi spēlētāji nospēlēja virs savām spējām (vienīgi Janičenoks izcēlās ar mīnus zīmi, bet negribu viņu nonievāt,jo faktiski viņš neietekmēja kko letāli) ! KP attaisnoja savu klātbūtni uz 100%. Ne tikai kā p-tu guvējs, bet arī kā visas komandas psiholoģiskais motors (kā teica Zībarts par Šeju - ''viņa [ar savām darbībām] veido komandu labāku). Teikt, ka ''toreiz vajadzēja arī Serbiju uzvarēt'' ir stulbi, jo pēc zaudējuma serbiem, vajadzēja obligāti vinnēt gan RUS, gan TUR (abus,nevis vienu no viņiem), lai ....play-of 2. kārtā netiktu uz SPA. Tas tika izdarīts perfekti ! Atceries - spēle ar krieviem nebūt nebija viegla, un vinnēt turkus viņu mājās ir teju neiespējami ! Bet uzdevums tika paveikts izcili. Bija gan laba spēles kvalitāte, gan pārliecība (psiholoģija). Bet ....kā jau tas bieži vien notiek ar LV basketbolu (karma), atkal kkas aizgāja ne tā. Tas saucās - no vilka bēgām, lācim uzskrējām virsū. Melns kaķis (lasi:Luka Dončičš) pārskrēja pāri (kārtējo reizi) labajiem LAT izl. nodomiem. Vēlākie notikumi parādīja, ka SLO ne jau tikai izšāva vienu spēli, bet visu čempi, tādējādi it kā nedaudz mazinot škrobes sajūtu, taču .....rezumējot 2017. gada čempi nākās secināt, ka vēl viens EČ palicis nerealizēts, jo sastāva potenciāls bija izcils (kad vēl nākamreiz kkas tāds būs ???) Nākās grauzt nagus faniem, spēlētājiem un treneriem, jo Lukas faktors izrādījās spēcīgāks nekā Kristapa Porziņģa. ...........rezumējot - neredzu šeit trenera vainu (?)

  -2 [+] [-]

, 2021-02-23 17:49, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ko tas Derums muld. Ja viņš ņemtu talkā atmiņu, tad atcerētos, ka pirms turnīra tādu piekto vietu mēs uzskatījām par labu mērķi. Lielākā daļa runāja, ka medaļas būtu izcili, bet vieta pieciniekā, sešiniekā būtu visnotaļ labi, ko arī izcīnijām. Apetīte sāka augt turnīra gaitā, ko aizvadījām, manuprāt, ļoti labi. Nav ko daudz smadzeņot -Bagijs ir daudz stiprāks koučs, nekā Vecais vai "Stelmis.
Ja godīgi, man šķiet, ka tur apzināts trollisms (tas var būt visvisādu iemeslu dēļ), jo te var sazīmēt ļoti raksturīgas trollisma metodes. Demagoģija par vietu uz papīra, kaut arī visi redzēja, kā tā vieta iegūta. Plejofi par 5-8, kamoon, atkal, visi taču spēli redzējām, kam mēs tur zaudētu? Reāli pēc spēles mēs bijām 2.-3. vieta, turpat netālu arī pirmā, bet nu ne jau apļa turnīrā medaļas dala, kā sanāca zars, tā sanāca.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 17:55, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai mums ir pamats uz Grieķijas līgas spēlētājiem skatīties kā uz nabagiem?
Nē, bet nekāds "baigais" spēks jau viņi arī nebija. Pats treneris preses konferencē teica, ka ļoti priecājas, ka izdevās uzvarēt, jo komanda savākta kopā no spēlētājiem, kas izlasē vai nu nav spēlējuši vai to darījuši maz.
Mēs tikpat bezzobaini spēlējām kā ar Bulgāriem, bet bija iespējas uzvarēt.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-23 17:56, pirms 4 gadiem
tapirs19 rakstīja: Toreiz izlase nospēlēja ļoooti labi. Visi spēlētāji nospēlēja virs savām spējām (vienīgi Janičenoks izcēlās ar mīnus zīmi, bet negribu viņu nonievāt,jo faktiski viņš neietekmēja kko letāli) ! KP attaisnoja savu klātbūtni uz 100%. Ne tikai kā p-tu guvējs, bet arī kā visas komandas psiholoģiskais motors (kā teica Zībarts par Šeju - ''viņa [ar savām darbībām] veido komandu labāku). Teikt, ka ''toreiz vajadzēja arī Serbiju uzvarēt'' ir stulbi, jo pēc zaudējuma serbiem, vajadzēja obligāti vinnēt gan RUS, gan TUR (abus,nevis vienu no viņiem), lai ....play-of 2. kārtā netiktu uz SPA. Tas tika izdarīts perfekti ! Atceries - spēle ar krieviem nebūt nebija viegla, un vinnēt turkus viņu mājās ir teju neiespējami ! Bet uzdevums tika paveikts izcili. Bija gan laba spēles kvalitāte, gan pārliecība (psiholoģija). Bet ....kā jau tas bieži vien notiek ar LV basketbolu (karma), atkal kkas aizgāja ne tā. Tas saucās - no vilka bēgām, lācim uzskrējām virsū. Melns kaķis (lasi:Luka Dončičš) pārskrēja pāri (kārtējo reizi) labajiem LAT izl. nodomiem. Vēlākie notikumi parādīja, ka SLO ne jau tikai izšāva vienu spēli, bet visu čempi, tādējādi it kā nedaudz mazinot škrobes sajūtu, taču .....rezumējot 2017. gada čempi nākās secināt, ka vēl viens EČ palicis nerealizēts, jo sastāva potenciāls bija izcils (kad vēl nākamreiz kkas tāds būs ???) Nākās grauzt nagus faniem, spēlētājiem un treneriem, jo Lukas faktors izrādījās spēcīgāks nekā Kristapa Porziņģa. ...........rezumējot - neredzu šeit trenera vainu (?)
līdzīgā galotnē pakāst, beigās ar 6 punktiem - es to uzskatu par Rendolfa tiesu. Naturalizētais, kuram ar slo absolūti nekāda sakara, mūžīgais handikaps visām komandām pret mums.

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:57, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Hārtlijs. Viennozīmīgi milzu ieguvums hokeja izlasei!
Tam es piekrītu, bet ir vieglāk sagatavot un motivēt spēlētājus vienam turnīram, kas notiek divās nedēļās un kad ir viens un tas pats sastāvs, nekā tādai basketa kvalifikācijai, kad notiek 2 spēles ik pa 3 mēnešiem un sastāvs visu laiku mainās.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-23 17:59, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja godīgi, man šķiet, ka tur apzināts trollisms (tas var būt visvisādu iemeslu dēļ), jo te var sazīmēt ļoti raksturīgas trollisma metodes. Demagoģija par vietu uz papīra, kaut arī visi redzēja, kā tā vieta iegūta. Plejofi par 5-8, kamoon, atkal, visi taču spēli redzējām, kam mēs tur zaudētu? Reāli pēc spēles mēs bijām 2.-3. vieta, turpat netālu arī pirmā, bet nu ne jau apļa turnīrā medaļas dala, kā sanāca zars, tā sanāca.
Derums ir mūžīgais pukstētājs...

     [+] [-]

, 2021-02-23 18:01, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tam es piekrītu, bet ir vieglāk sagatavot un motivēt spēlētājus vienam turnīram, kas notiek divās nedēļās un kad ir viens un tas pats sastāvs, nekā tādai basketa kvalifikācijai, kad notiek 2 spēles ik pa 3 mēnešiem un sastāvs visu laiku mainās.
Pareiza atziņa. Un kas to labāk var izdarīt - zaļknābis, vai pieredzejis bet zemā līmenī vai augstas klases speciālists? Pateikšu priekšā - 2. variants. Un pie šīs sistēmas tādam ir jābūt uzreiz nevis jādod iespējas mācīties. Un starp citu hokejā arī ir turnīri, kad jāspēlē ar ļoti īsu sagatavošanās posmu, piemēram OK.

     [+] [-]

, 2021-02-23 18:04, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Klau, saki godīgi, uz ko tieši šoreiz velc? Nezinu, kāds Tev ar viņiem visiem sakars, bet pārāk jau uzkrītoši demagoģēji vispirms ar Vecvagara, tad ar Štelmahera aizstāvību, tagad, kad skaidrs, ka būs jauns, atkal bīdi, ka ārzemju ne, vajag vietējo...
Helmanis tātad?
Man nav konkrētas trenera kandidatūras, bet ir samērā liela sporta līdzjušanas pieredze, kas saka, ka ārzemju treneri ne ar ko nav labāki, bet bieži vien pat sliktāki par vietējiem. Tas pirmkārt. Otrkārt, mums izlasē nespēlē spēlētāji no slaveniem klubiem, bet ar viduvējiem spēlētājiem pat vislabākais treneris nesasniegs augstus rezultātus. Tāpēc neredzu lielu jēgu dārga ārzemju trenera piesaistei.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 18:06, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Man nav konkrētas trenera kandidatūras, bet ir samērā liela sporta līdzjušanas pieredze, kas saka, ka ārzemju treneri ne ar ko nav labāki, bet bieži vien pat sliktāki par vietējiem.
Ar ārzemniekiem un latviešiem ir ļoti vienkārši. Ja ārzemnieku ņem tad ir jāņem tiešām nopietns treneris - ne basketā, ne futenē tāds patiešām augstas klases ārzemnieks pie stūres izlasei nav bijis (nosacīti Kemzura, bet jau pēc Latvijas trenēšanas) - tāpēc sanāk tā, ka par lielāku naudu, kā vietējais nesasniedz īpaši labaku rezultātu. Hokejā nekautrējās "nolocīt" piķi augsta līmeņa ārzemju trenerim - ir rezultāts.
Basketa ir 2 varianti. Vai nu atpakaļ Bagijs vai labas klases ārzemnieks. Turpināt izmēģinājuma poligonus ar "dosim iespēju jaunajiem latviešu treneriem" - tad arī pie šīs izspēles sistēmas turpināsim izgāzties ciklu pēc cikla. Perspektīvākie jaunie treneri ir Rubenis, Gailītis un Mazurs - lai, kād sno viņiem jaunajam trenerim ir asistents. Turklāt vel viens faktors - ja mēs sastāvu vācam no solīdām komandām, pat 2. izlasi kā šajā sasaukumā, nemaz nerunājot par pirmo izlasi, kas pa lielam sastāvētu no Eirolīgas un NBA + Eiropas top līgu pārstavjiem, ņemt treneri, kam nav nekādas pieredzes augsta kalibra klubos - nu tā ir pašnāvība.

     [+] [-]

, 2021-02-23 18:07, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pareiza atziņa. Un kas to labāk var izdarīt - zaļknābis, vai pieredzejis bet zemā līmenī vai augstas klases speciālists? Pateikšu priekšā - 2. variants. Un pie šīs sistēmas tādam ir jābūt uzreiz nevis jādod iespējas mācīties. Un starp citu hokejā arī ir turnīri, kad jāspēlē ar ļoti īsu sagatavošanās posmu, piemēram OK.
Neviens zaļknābis nevienu Latvijas izlasi nav vadījis un nevadīs, tas nav iespējams pēc definīcijas.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-23 18:09, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Man nav konkrētas trenera kandidatūras, bet ir samērā liela sporta līdzjušanas pieredze, kas saka, ka ārzemju treneri ne ar ko nav labāki, bet bieži vien pat sliktāki par vietējiem. Tas pirmkārt. Otrkārt, mums izlasē nespēlē spēlētāji no slaveniem klubiem, bet ar viduvējiem spēlētājiem pat vislabākais treneris nesasniegs augstus rezultātus. Tāpēc neredzu lielu jēgu dārga ārzemju trenera piesaistei.
Nespēlē no slaveniem klubiem? Ir jāskatās perspektīvā ilgāk kā 1 cikls. Mums nav NBA spēlētāju? Mums nav spēlētāji Eirolīgā, top līgu klubos? Ja izlase uzvarētu un tiktu EČ, ko Robis pamācītu Strēlniekam, Dāvim, Šmitam, KP? Jeb tu domā, ka uz EČ brauktu tas pats sastāvs, kas spēlē tagad? Un, ņemot vērā, ka sastāvs ikdienā ir viduvējs - tieši tāpēc vajag augsta līmeņa treneri - lai no tā sastāva izspiestu maksimumu, ja kā tu pēc kāsiena teici Robis visus vēl nav iepazinis - lūk augsta līmeņa treneris ātri iepazīs, nevis nepazīs puišus, kurus lielāko daļu ir trenējis klubos.

     [+] [-]

, 2021-02-23 18:11, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Neviens zaļknābis nevienu Latvijas izlasi nav vadījis un nevadīs, tas nav iespējams pēc definīcijas.
Vecvagars nav zaļknābis? Līdz izlasei bija trenējis viduvejus LBL klubus, izgāzies ar u-20. Kas tas ir ja ne zaļknābis? Arī Štelmahers diži neatpaliek. Lai arī pieredze, kā gt pro basketā nav maza - top līmenī viņa pieredze ir tik cik pāris ČL/EK ar Ventspili un tagad ar Kalevu VTB. Ļoti maza. To nevar salīdzināt ar to pašu Bagatski, kas paspēja Žalgiri patrenēt. Ne sevišķi veiksmīgi, bet tomēr - pieredze darbā ar top komandu.

     [+] [-]

, 2021-02-23 18:14, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vecvagars nav zaļknābis? Līdz izlasei bija trenējis viduvejus LBL klubus, izgāzies ar u-20. Kas tas ir ja ne zaļknābis? Arī Štelmahers diži neatpaliek. Lai arī pieredze, kā gt pro basketā nav maza - top līmenī viņa pieredze ir tik cik pāris ČL/EK ar Ventspili un tagad ar Kalevu VTB. Ļoti maza. To nevar salīdzināt ar to pašu Bagatski, kas paspēja Žalgiri patrenēt. Ne sevišķi veiksmīgi, bet tomēr - pieredze darbā ar top komandu.
Neaizmirsti, ka Vecvagars bija arī Bagatska asistents lielajā izlasē un tieši Bagatskis viņu ieteica galvenā trenera amatam, un LBS valdei nebija nekādu iebildumu. Es domāju, ka Vecvagars no pieejamajiem spēlētājiem izspieda maksimumu PK atlasē.

     [+] [-]

, 2021-02-23 18:22, pirms 4 gadiem
Ja runãjam par to bijuśo turniru, tad paśi basketbolisti bija łoti vîluśies, jo medałas bija reãli. Te dažiem liekas, ka bija OK. Aprunãjaties ar kãdu no tãs izlases, vai uzskatiet, ka esiet gudrãki par tiem kas bija laukumã?!