Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Gatis Druvietis

Zībarts apstiprina, ka tiek strādāts, lai Pedija saņemtu Latvijas pilsonību

Zībarts apstiprina, ka tiek strādāts, lai Pedija saņemtu Latvijas pilsonību
Šeja Pedija un Mārtiņš Zībarts. Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas sieviešu basketbola izlases un spēcīgā Eirolīgas kluba "TTT Rīga" galvenais treneris Mārtiņš Zībarts apstiprina, ka tiek strādāts pie tā, lai rīdzinieču vienības līdere Šeja Pedija (ASV) saņemtu mūsu valsts pilsonību, liecina sports.helio.lv publiskotais ieskats "360 TV" šī vakara raidījumā "Hattrick ar Puči".

Atbildot uz jautājumu, vai ir dzirdētas baumas par Pedijas iespējamo pilsonības maiņu, Zībarts teica: "Mazliet esmu dzirdējis." Cik tās ir pamatotas? "Es domāju, ka pamatotas."

"Viņa padara labākas visas pārējās spēlētājas," situāciju skaidroja treneris. "Viņa ir spēlētāja, kura nevelk deķīti uz savu pusi, bet gan dalās un padara labākas visas spēlētājas, kuras ir apkārt."

Vēl nav uzrakstīta attiecīgā vēstule Saeimai, taču Zībarts noteikti tādu parakstītu. Līdz ar to ļoti iespējams, ka tuvākā vai tālākā nākotnē mūsu likumdevējs lems par pilsonības piešķiršanu.

Tādā gadījumā kādai no latviešu meitenēm būs jāsēž malā? "Nē, nē, noteikti nē. Pavērsies daudz lielākas visām pārējām spēlētājām parādīt savas labākās īpašības."

Armands Puče: tas nozīmē, ka tiek strādāts pie tā, lai Pedija kļūtu par Latvijas pilsoni? "Nu, jā," apstiprināja Mārtiņš Zībarts.

Atgādinām, ka 2018. gadā Latvijas sieviešu basketbola izlase debitēja Pasaules kausā, taču neizkļuva no grupas. Pēc ilgāka pārtraukuma "TTT Rīga" šajā sezonā spēlē Eirolīgā, turklāt rezultāti ir pārsteidzoši labi. Rīdzinieču klubā 30 gadus vecā saspēles vadītāja Šeja Pedija ir izteikta līdere. Amerikānietes vidējā statistika Eirolīgā: 16.5 punkti, 4.8 atlēkušās bumbas, 5.5 rezultatīvas piespēles, 2.3 kļūdas, 2.7 pārtvertas bumbas, 18.6 efektivitātes koeficients.

Izmantotie resursi:
360 TV raidījums "Hattrick ar Puči" / sports.helio.lv

Pedijai būtu jāpiešķir Latvijas pilsonība?

  • 356

  • 180

  • 68



, 2019-02-20 12:33, pirms 6 gadiem
Vai tas ir vajadzīgs?
, 2019-02-20 12:42, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tas ir vajadzīgs?
Ja tas palīdzēs izlasei sasniegt labākus rezultātus tad ir vajadzīgs. Jo spēcīgāka konkurence un jo vairāk spēles pret spēcīgākām pretiniecēm,jo labāka iespēja izaugt arī vietējām meitenēm.
, 2019-02-20 12:43, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tas ir vajadzīgs?
Kāpēc ne? Man liekas, ka Latvija ir viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas
, 2019-02-20 12:43, pirms 6 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Kāpēc ne? Man liekas, ka Latvija ir viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas
Man tas liekas cool.
, 2019-02-20 12:46, pirms 6 gadiem
Lieliski!
Cerams, ka viss izdosies!
, 2019-02-20 12:46, pirms 6 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Kāpēc ne? Man liekas, ka Latvija ir viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas
Bet tad Latvija vairs nebūs viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas!
, 2019-02-20 12:47, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai tas ir vajadzīgs?
Vairāk tā kā esmu pret,bet skatoties ,ka tā dara vairums valstu,tad esmu par.Lai gan uzskatu,ka būtu visos sporta veidos jāaizliedz naturalizācija,jo piemēram PČ futzālā ir pārvērties par Brazīlijas atklāto čempionātu.
, 2019-02-20 12:47, pirms 6 gadiem
drīz skeletā arī būs jānaturalizē
, 2019-02-20 12:53, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet tad Latvija vairs nebūs viena no retajām Eiropas valstīm, kurā nespēlē naturalizētās spēlētājas!
Oi, kādi mēs pašlepni! Tālu Tu tiki?
Padomā labāk par sporta interesēm;
-Varētu padomāt- viņa ir tā, kurai to tik ļoti vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 12:56, pirms 6 gadiem
Neesmu baigi informēts par šo spēlētāju, bet uzreiz ir jautājums - cik ilgi viņa spēlē vai dzīvo Latvijā, ja jau norit runas par pilsonības piešķiršanu?
, 2019-02-20 12:57, pirms 6 gadiem
iihf750 rakstīja: bobos un hokeja ari, jo tikai nikulji lv palikushi
Bobi? Nīkuļi?
Nīkulis tev starpenē dīgst. pasveicini no mans, kad atrodi
, 2019-02-20 13:04, pirms 6 gadiem
kas pa huiņu? bimbisti atkal grib izcelties!
, 2019-02-20 13:06, pirms 6 gadiem
Ja tas nozīmēs, ka Latvijas izlasei ar latviešu treneri minūtes pārtraukumos būs jasazinās angļu valodā, tad tā vairs nebūs Latvijas nacionālā izlase.
, 2019-02-20 13:07, pirms 6 gadiem
Saspēles vadītājai pārtvertās bumbas vairāk nekā kļūdas, turklāt daudz rezultatīvo piespēļu, atlēkušo bumbu un punktu. Ļoti iespaidīgi. Pie mums tas ir kaut kas nebijis!
Slēpts komentārs: jbk
, 2019-02-20 13:12, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kas pa huiņu? bimbisti atkal grib izcelties!
Nav jau tā, ka arī iepriekš pilsonības nav dalītas. Ne tikai basī, bet arī hokejā un futebolā
, 2019-02-20 13:13, pirms 6 gadiem
Latvijas zlase ar viņu pacelsies jaunā līmenī !!!
, 2019-02-20 13:13, pirms 6 gadiem
jbk rakstīja: Zem zilā zvaigžņotā karoga, ar nigeriem sastāvā, par lielu Latviju Visas šitās naturalizēšanas ir lieta, kādēļ izlašu mači mani interesē arvien mazāk. Pēc šāda gājiena Babkina vēl varētu paņemt grieķu pasi. Tā, līdzsvaram.
WHITE PRIDE WORLD WIDE
, 2019-02-20 13:19, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Oi, kādi mēs pašlepni! Tālu Tu tiki?
Padomā labāk par sporta interesēm;
-Varētu padomāt- viņa ir tā, kurai to tik ļoti vajag
Manuprāt, nevajag pataisīt nacionālās izlases par klubiem! Lai gan, jāatzīst, ka mūsdienās šī robeža diemžēl tiek nojaukta.
, 2019-02-20 13:20, pirms 6 gadiem
Manuprāt šī pilsonības dāvināšana būtu jāizbeidz. Lai arī cik lielu pienesumu izlasei spēlētājs var dot, pilsonību būtu jāsaņem tikai pēc naturalizācijas eksāmena nokārtošanas. Nevajag mums vēl vienu pilsoni, kurš nerubij latviešu valodu, nezin, kas ir latviskās vērtības un, kuram sirdij tuvāks ir cits karogs. Tādu mums diemžēl jau tāpat ir gana.
, 2019-02-20 13:23, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Manuprāt, nevajag pataisīt nacionālās izlases par klubiem! Lai gan, jāatzīst, ka mūsdienās šī robeža diemžēl tiek nojaukta.
Protams. Pilnīgi piekrītu.
Bet praktiski visas izlases šādā veidā ir palikušas spēcīgākas!
Kādēļ lai mēs neizmantotu savu iespēju??
simtiem tūksošu aizbrauc no šejienes uz neatgriešanos, nav, kas strādā, maksā nodokli utt. Stroikas pilnas gruzīnu, ukraiņu..
Mēs pārplūstam ar trešās šķiras darbaspēku šeit, Latvijā,
Bet tad, kad AUGSTAS KLASES SPORTISTS vēlas dot pienesumu izlasei, valstij, sabiedrībai un sportam- SLIKTI, jo viņš nav BALTS
tā ir pagājušā gadsimta domāšana. Ir jāiet uz priekšu!!
Jūs, be, paskatās bik plašāk.
Ar Ušakovu no sākuma galā tieciet!! Joptvai!!
, 2019-02-20 13:25, pirms 6 gadiem
Smuka latvietīte 😊Es- par😊
, 2019-02-20 13:26, pirms 6 gadiem
Es laikam esmu aizvēsturisks, bet man kaut kā patīk situācija, kur valsti pārstāv valstij piederīgi (lasīt dzimuši un/vai auguši) spēlētāji. It kā forši, ka varētu sasniegt, iespējams, labākus rezultātus nacionālo izlašu līmenī, bet spēlēs ar Krieviju utc. es esmu mazliet lepns, ka laukumā ir 5 latviešu spēlētāji un mazliet ierēcu, ka pretiniekos esošā valsts ar n-tajiem miljoniem nevar izaudzināt 12 savus spēlētājus.
Ps. jautājums nav par ādas krāsu, bet par ārzemnieka faktu valstsvienībā.
, 2019-02-20 13:31, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Protams. Pilnīgi piekrītu.
Bet praktiski visas izlases šādā veidā ir palikušas spēcīgākas!
Kādēļ lai mēs neizmantotu savu iespēju??
simtiem tūksošu aizbrauc no šejienes uz neatgriešanos, nav, kas strādā, maksā nodokli utt. Stroikas pilnas gruzīnu, ukraiņu..
Mēs pārplūstam ar trešās šķiras darbaspēku šeit, Latvijā,
Bet tad, kad AUGSTAS KLASES SPORTISTS vēlas dot pienesumu izlasei, valstij, sabiedrībai un sportam- SLIKTI, jo viņš nav BALTS
tā ir pagājušā gadsimta domāšana. Ir jāiet uz priekšu!!
Jūs, be, paskatās bik plašāk.
Ar Ušakovu no sākuma galā tieciet!! Joptvai!!
Stroikās esošajiem ukraiņiem arī pilsonības neviens nedāvina
, 2019-02-20 13:31, pirms 6 gadiem
Protams, pienesums TTT ir redzams un izlasei arī būtu spēcīgs papildinājums, bet viņa Latvijā ir tikai kopš 2017. gada, daudz lielāku karjeras daļu nospēlējusi Vācijā.

No vienas puses, jā, gribas, lai izlase būtu spēcīgāka, no otras puses, tā tomēr izskatās pēc pilsonības piešķiršanas priekš konkrēta turnīra, tāpēc vairāk sliecos uz "nē".

Droši vien jāspriež pēc tā, kā ir ar latviešu valodas apguvi un lojalitāti Latvijai.
Lai nav tā, ka iedod pilsonību uz vienu čempionātu, bet pēc tam pārceļas citur.
, 2019-02-20 13:35, pirms 6 gadiem
Kas to būtu domājis, lielākā daļa SC lietotāju ir Vienotības un AP! elektorāts
, 2019-02-20 13:37, pirms 6 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Stroikās esošajiem ukraiņiem arī pilsonības neviens nedāvina
Runa nav par pilsonību.
Bet par vietējo kvalitāti. Kvalitātes nav. Pilsonību katram, kurš sevī ietver kvalitāti!
Kurš teica, ka viņai dāvina? Viņa lūdz pilsonību?
Tādā gadījumā- mums tā ir dāvana!!!
, 2019-02-20 13:46, pirms 6 gadiem
Nedomāju,ka saeima to atļaus.Pie tam viņai jau 30,tā nebūt nebūs ilgtermiņa palīdzība izlasei.No otras puses dusmas pārņem,kad redzi kā citas valstis,pie tam bagātas ar rezervēm,savās izlasēs izmanto ārzemniekus ,kurus pārtaisījuši par "savējiem" Visu jau izšķir katras valsts likumdošana un goda prāts.Tiesa ,šo vārdu mūsu dienās pazīst maz.
, 2019-02-20 13:48, pirms 6 gadiem
Man patiktu vairāk, ja vēl arī apprecētos ar Latvijas pilsoni...nu, jaunie puikas , kam ap 30, padomājiet par Latvijas basketbola nākotni!...bērni varētu būt kā Pārkeri
, 2019-02-20 13:50, pirms 6 gadiem
Un vēl,viņai tā pilsonība būs vajadzīga,kamēr spēlēs basketbolu Eiropā,pēc tam izmetīs Latvijas pasi šmucspannī,jo pietiks ar ASV pasi.
, 2019-02-20 13:50, pirms 6 gadiem
Šodien būšu OC un fanošu par TTT un foršo spēlētāju Šeju ,no kuras snieguma daudz kas būs atkarīgs vai mēs pārrakstīsim Latvijas basketbola vēsturi.Lai cik viņa būtu noderīga izlasei ( pa ko es nešaubos),nevaru atbalstīt spēlētāju naturalizācijas faktu izlases sakarā ( neatkarīgi no ādas krāsas) un vienmēr aicināšu atbildīgās amatpersonas cīnīties starptautiskajās federācijās par šādu iespēju atcelšanu.Nedrīkst valstu Nacionālās izlasēs ieviest klubu veidošanas principus, lai arī cik sāpīgi ir atcerēties 2009.g maču ar Krievijas izlasi ,tāpat nesenos veču mačus ar Slovēniju un Melnkalni ,kur izškirošās lomas mūsu zaudējumos nospēlēja naturalizētie spēlētāji.
Slēpts komentārs: Matīss2014
, 2019-02-20 13:54, pirms 6 gadiem
Eu, beidziet čurāt pret vēju....pasaules globalizāciju nevar apturēt....ja cilvēks ir lojāls Latvijai, tad mums ir tādi jāņem savā pulciņā
, 2019-02-20 13:54, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Runa nav par pilsonību.
Bet par vietējo kvalitāti. Kvalitātes nav. Pilsonību katram, kurš sevī ietver kvalitāti!
Kurš teica, ka viņai dāvina? Viņa lūdz pilsonību?
Tādā gadījumā- mums tā ir dāvana!!!
Tad tavuprāt jebkuram, kurš spēj dot kkādu ieguldījumu Latvijas tautsaimniecībā ir jāpiešķir pilsonība, neatkarīgi no tā, cik ļoti viņš Latvijas karogu uzskata par savējo?
, 2019-02-20 13:55, pirms 6 gadiem
dakots rakstīja: Eu, beidziet čurāt pret vēju....pasaules globalizāciju nevar apturēt....ja cilvēks ir lojāls Latvijai, tad mums ir tādi jāņem savā pulciņā
Lojalitāti var pierādīt nokārtojot naturalizācijas eksāmenu
, 2019-02-20 14:00, pirms 6 gadiem
Ja Latvija grib būt konkurētspējīga, tad kāds meistarīgs spēlētājs der. Turklāt visas valstis tā dara.
Latvijā vienīgi pret krieviem gan ir baigā pretimnākšana un iecietība. Futbolā lielākā daļa valsts izlasē krievi!
, 2019-02-20 14:01, pirms 6 gadiem
Pat futbola fani salíduši.
, 2019-02-20 14:04, pirms 6 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Tad tavuprāt jebkuram, kurš spēj dot kkādu ieguldījumu Latvijas tautsaimniecībā ir jāpiešķir pilsonība, neatkarīgi no tā, cik ļoti viņš Latvijas karogu uzskata par savējo?
Tas tā- caur joku. Kā jau vienmēr!!
protams, ka lojalitāte ir neatsverama..

Bet starptautiskajā arēnā nevienu tas neinteresē. Interesē tikai panākumi.
Latvijas Sieviešu basketbola izlasei novēlu cīnīties par visaugstākajiem mērķiem!
Un- kā jau cilvēki minēja- visas top valstis ir sanaturalizējušās, bet uz kausa neviens neraksta- natruralizētas tik un tik. Arī vēsturei tas ir po h uj.
Domā, ka mums- lokālā lepnuma un ietiepības pēc zem riteņiem ir jāmet izlase?
Ir jāizmanto katra šāda iespēja..
Jūs savu lepnumu labāk no mājas ārā iznesiet, citādi man te vienam ir jākaro par: (ne)vesela pilsoņa tiesībām dzīvot tīrā, sakārtotā vidē!!!
, 2019-02-20 14:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pat futbola fani salíduši.
Neesi jau tu unikāls. Latvija ir pārāk maza, lai interesētos par vienu sporta lauciņu
, 2019-02-20 14:08, pirms 6 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Neesi jau tu unikāls. Latvija ir pārāk maza, lai interesētos par vienu sporta lauciņu
Neesmu pārliecināts, ka Tev interesē TTT.
, 2019-02-20 14:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kas pa huiņu? bimbisti atkal grib izcelties!
Tas ir ar nodomu - lai burtam būtu interesantāk skatīties
, 2019-02-20 14:12, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu pārliecināts, ka Tev interesē TTT.
šeit jau primāri tomēr ir runa ir par izlasi
, 2019-02-20 14:15, pirms 6 gadiem
Dainis1998 rakstīja: šeit jau primāri tomēr ir runa ir par izlasi
Neņem ļaunā. Vnk interesanti, kad par sieviešu basīti sāk komentēt tie, kurus parasti tur nemana.
, 2019-02-20 14:16, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Nedomāju,ka saeima to atļaus.Pie tam viņai jau 30,tā nebūt nebūs ilgtermiņa palīdzība izlasei.
Paskaties uz Guntu!...nākošgad jau 40
, 2019-02-20 14:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neņem ļaunā. Vnk interesanti, kad par sieviešu basīti sāk komentēt tie, kurus parasti tur nemana.
Viņš nekomentē basīti, bet gan pilsonības būšanu
, 2019-02-20 14:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neņem ļaunā. Vnk interesanti, kad par sieviešu basīti sāk komentēt tie, kurus parasti tur nemana.
Par TTT tev drīzāk, ka taisnība. Sarosīšanās diemžēl varētu būt daļēji saistīta ar iekļūšanu nākamajā kārtā.
, 2019-02-20 14:23, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Tas ir ar nodomu - lai burtam būtu interesantāk skatīties
vēl atliek lai hokejisti kādu majonēzi no dinamkas nonaturalizē
, 2019-02-20 14:24, pirms 6 gadiem
Visi priecājas par Porziņģi...katrs šeit iespējams gribētu, lai viņam izaug dēls 2,30m un spēlē NBA! ....taču vajag domāt reāli, vajag precēt tādas beibes kā Šedija ar labiem basketbola gēniem un uztaisīt/audzināt nākošos Parkerus, kuriem uzvārdā būs tur Bērziņš. Liepiņš utt....un nevajag sapņot par tiem 2,30m...
, 2019-02-20 14:35, pirms 6 gadiem
Если не русская , то можно
, 2019-02-20 14:41, pirms 6 gadiem
Viens jautajums, nahua?
, 2019-02-20 14:41, pirms 6 gadiem
Theodor rakstīja: Если не русская , то можно
Da, eto vot toč
, 2019-02-20 14:43, pirms 6 gadiem
Tā kā skatos TTT spēles un zinu, cik liels ir Pedijas pienesums komandas panākumos, tad atbalstu pilsonības piešķiršanu viņai. Daudzas valstis tā dara. Šeja spēlē pārdomāti un komandas interesēs, bet ir gatava arī pati uzbrukt. Tik gudrai spēlētājai iemācīties latviešu valodu nebūs problēma. Pie reizes varētu latviskot viņas vārdu un uzvārdu, jo Šeja Pedija neskan pārāk labi. Kādi varētu būt varianti?
, 2019-02-20 14:45, pirms 6 gadiem
Sapigi, ka citam izlasem naturalizetie spele nozimigas lomas, kamer mes ar savu pusotru miljonu iedzivotaju nemamies "godigi" ar savejiem. Butu varbut nospelejusi Latvija ilgak, tad varetu naturalizet, bet tagad tikai 2 gadi bijusi, ne ? Gadijums ar Toresu man loti nepatika, knapa viduvejiba Latvijas virsliga un mes tadu naturalizejam, vismaz te ir tiesam TOP limenis Pedijai. No otras puses atkal jau 30 gadi un vai nebus ta, ka pec viena izlases turnira nozudis uz kadu citu komandu, jo bus EU pase un vairs tadu Latviju nevajadzes.
, 2019-02-20 14:46, pirms 6 gadiem
miconis rakstīja: Viens jautajums, nahua?
Zahui?
, 2019-02-20 14:46, pirms 6 gadiem
Var visādi attiekties pret iespējamo pilsonības piešķiršanu Šejai, bet, manuprāt, izlases kontekstā tas vērtējams drīzāk pozitīvi, jo saspēles vadītājas postenis Latvijas sieviešu basketbola izlasei ir vislielākais klupšanas akmens. Bez Elīnas otras labas saspēles vadītājas nemaz nav! Ir potenciāli ļoti laba jaunā spēlētāja šajā postenī Elizabete Bulāne, bet pieaugušo valstsvienības konteksta par viņu varēsim runāt labi, ja pēc dažiem gadiem. Lai pretendētu uz augstākiem sasniegumiem ir jābūt papildus stabilitātei saspēles vadītājas postenī. Kā tas ir, ja Elīna nav labākajā formā, redzējām pasaules čempionātā. Nav jau arī tā, ka Šeja ietu Elīnas vietā - viņas abas ir pietiekami dažādas spēlētājas, kas katra var nest savu pienesumu un abas kopā var pat ievērojami paplašināt izlases iespējas. Tā ka, domāju, ir pienācis laiks atteikties no aizspriedumiem pret naturalizēšanu un iet uz priekšu. Kā te pareizi raksta, nevienu neinteresē sastāvs, visu noteiks izlases panākumi starptautiskā arēnā. Ar Šejas palīdzību sasniegt kaut ko paliekošāku izlasei ir lielākas iespējas.
, 2019-02-20 14:48, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Tā kā skatos TTT spēles un zinu, cik liels ir Pedijas pienesums komandas panākumos, tad atbalstu pilsonības piešķiršanu viņai. Daudzas valstis tā dara. Šeja spēlē pārdomāti un komandas interesēs, bet ir gatava arī pati uzbrukt. Tik gudrai spēlētājai iemācīties latviešu valodu nebūs problēma. Pie reizes varētu latviskot viņas vārdu un uzvārdu, jo Šeja Pedija neskan pārāk labi. Kādi varētu būt varianti?
Sarma Parsla
, 2019-02-20 14:54, pirms 6 gadiem
lai jau saņem to pilsonību , bet izlase točn negribētu redzēt!
Par "tīru" Latvijas basketbola izlasi
, 2019-02-20 14:58, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Tā kā skatos TTT spēles un zinu, cik liels ir Pedijas pienesums komandas panākumos, tad atbalstu pilsonības piešķiršanu viņai. Daudzas valstis tā dara. Šeja spēlē pārdomāti un komandas interesēs, bet ir gatava arī pati uzbrukt. Tik gudrai spēlētājai iemācīties latviešu valodu nebūs problēma. Pie reizes varētu latviskot viņas vārdu un uzvārdu, jo Šeja Pedija neskan pārāk labi. Kādi varētu būt varianti?
Latvijas sieviešu izlase basketbolā bija viena no retajām Eiropā, kas bija simpātiska, ka nav pendosus naturalizējusi! nez vai es tādu izlasi atbalstīšu, kas vārdos cīnās pret to, bet darbos naturalizē paši apkārt staigājošu pendosu. būs kaut kā pofig tiek viņas kaut kur vai nē! līmeņa cēlāji!
un vai nav vienalga ko viņai pasē ieraksta...kaut vai Pedija Šeja!
p.s. tagad vismaz atkrita problēma! braukt vai nebraukt uz TTT plejofiem! paši pateica priekšā, ka nebraukt
, 2019-02-20 15:02, pirms 6 gadiem
es te biju rakstīja: Ja tas palīdzēs izlasei sasniegt labākus rezultātus tad ir vajadzīgs. Jo spēcīgāka konkurence un jo vairāk spēles pret spēcīgākām pretiniecēm,jo labāka iespēja izaugt arī vietējām meitenēm.
it kā, teorētiski...
vai uzvaras ar ārzemniekiem sastāvā ir saldākas nekā ar saviem spēkiem izcīnītas?
, 2019-02-20 15:13, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: vai uzvaras ar ārzemniekiem sastāvā ir saldākas nekā ar saviem spēkiem izcīnītas?
Pasaules kausā uzvaras nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 15:32, pirms 6 gadiem
Kāda naturalizēšana?!? Noteikti nepiekrītu,vispār šitā globālā tendence kaitina un riebjas. Pašizaudzinātiem spēlētājiem jāspēlē nacionālajās izlasēs nevis ārzemju viešņām (neatkarīgi no ādas krāsas).
Pašiem jāsatrenē labie saspēles vadītāji vai centri(hokejā),lai par viņiem var fanot, dzirdot uz soliņiem valsts valodu. Tāds Rendolfs slovēņu valodā vispār runā? Nē! Bekija Hemona krieviski runā? Nē! Utt,utj...
Tad jau 11 brazīļi jānaturalizē LV futbola izlasei,lai mūsējos stimulētu skatīties KĀ jāspēlē kājas bumba. Absurds, ne vairāk.
, 2019-02-20 15:35, pirms 6 gadiem
Theodor rakstīja: Если не русская , то можно
Atskaties - cik ASV basketbolistus (-es) ir naturalizējusi 140 milj. lielā Krievija ?
, 2019-02-20 15:37, pirms 6 gadiem
Tiem, kas tā kaifo par šo - iesaku papēti Baltkrievijas un Kazahstānas hokeja izlases rezultātus, pateicoties naturalizācijai, kur arī sadala pilsonības Ziemeļamerikāņiem, zviedriem utt. naturalizācija ir ļoti īslaicīgs risinājums.
, 2019-02-20 15:39, pirms 6 gadiem
savos gados esmu izgājis vairākām nostājām pret šādām lietām cauri-
no pilnīga nolieguma, līdz niknumam, kad visādi holdeni un hamondas vaņkām nodrošina zeltu, pēc kam šie to skandina pa visu pasauli, re, cik mēs vareni
domājams, ka sportiskā rezultāta samiegšanas nolūkā tas nav vairs nekas nosodāms visa ar valsti notiekošā kontekstā - uzturēšanās atļauju oficiāla pirkšana utt.
ja tik vien to problēmu būtu
protams, ka jādod pilsonība un lai veicas laukumā
, 2019-02-20 15:44, pirms 6 gadiem
Visu cieņu Zībartam kā trenerim, bet bez sportiskās puses izlasi pārstāvot ir arī tās otra, un pati galvenā, puse - nacionālā identitāte, un to nu nevajadzētu tirgot kā lētu m...u. Vienalga par ko niezētu pirksti, vai tā būtu Pedija, vai četri Džordani. Mīlēsim savu valsti.
, 2019-02-20 15:48, pirms 6 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Visu cieņu Zībartam kā trenerim, bet bez sportiskās puses izlasi pārstāvot ir arī tās otra, un pati galvenā, puse - nacionālā identitāte, un to nu nevajadzētu tirgot kā lētu m...u. Vienalga par ko niezētu pirksti, vai tā būtu Pedija, vai četri Džordani. Mīlēsim savu valsti.
..kamēr uz ielas šeit vietējie () uzrunās un runās svešā valodā, man tavi saldie vārdi ir pie vienas vietas! Mīlēt Tu "māki" vo, šitā, caur komentu ierakstot kaut ko "nacionālistisku", bet dzīvē tev uz tro ir vienkārši uzspļaut.
Jo, ja tā nebūtu, un es nebūtu viens no retajiem, kuram ir "iebildumi un rīcībspēja", šeit viss būtu daudz draudzīgāk.
Arī pret šādiem gadījumiem.
Mēs mīlam savu valsti ,sportu un vēlamies iet uz augšu, attīstīties.
Savā sulā vāroties, ir grūti attīstīties!
, 2019-02-20 15:50, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vēl atliek lai hokejisti kādu majonēzi no dinamkas nonaturalizē
Šis ar mellais?
, 2019-02-20 15:55, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..kamēr uz ielas šeit vietējie () uzrunās un runās svešā valodā, man tavi saldie vārdi ir pie vienas vietas! Mīlēt Tu "māki" vo, šitā, caur komentu ierakstot kaut ko "nacionālistisku", bet dzīvē tev uz tro ir vienkārši uzspļaut.
Jo, ja tā nebūtu, un es nebūtu viens no retajiem, kuram ir "iebildumi un rīcībspēja", šeit viss būtu daudz draudzīgāk.
Arī pret šādiem gadījumiem.
Mēs mīlam savu valsti ,sportu un vēlamies iet uz augšu, attīstīties.
Savā sulā vāroties, ir grūti attīstīties!
Dodot pilsonību cittautiešiem neveidojas attīstība, jo tā nogriež iespējas vietējiem. Neviens nedos pilsonību ar domu -šitā sēdēs rezervē. Pilsonību dos ar domu, ka nu tik spēlēs un griezīs., Tas ir apmēram, kā klubā pirmajā maiņā/starta sastāvā pamatā spēlēs tas, kam ir 5 miljonu līgums neis 50 tūkstošu.
, 2019-02-20 15:57, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..kamēr uz ielas šeit vietējie () uzrunās un runās svešā valodā, man tavi saldie vārdi ir pie vienas vietas! Mīlēt Tu "māki" vo, šitā, caur komentu ierakstot kaut ko "nacionālistisku", bet dzīvē tev uz tro ir vienkārši uzspļaut.
Jo, ja tā nebūtu, un es nebūtu viens no retajiem, kuram ir "iebildumi un rīcībspēja", šeit viss būtu daudz draudzīgāk.
Arī pret šādiem gadījumiem.
Mēs mīlam savu valsti ,sportu un vēlamies iet uz augšu, attīstīties.
Savā sulā vāroties, ir grūti attīstīties!
Ne es tevi pazīstu, ne tu mani, lai izdarītu kādus secinājumus. Turklāt, tik un tā nesapratu tavu rakstīto domu.
, 2019-02-20 15:59, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Dodot pilsonību cittautiešiem neveidojas attīstība, jo tā nogriež iespējas vietējiem. Neviens nedos pilsonību ar domu -šitā sēdēs rezervē. Pilsonību dos ar domu, ka nu tik spēlēs un griezīs., Tas ir apmēram, kā klubā pirmajā maiņā/starta sastāvā pamatā spēlēs tas, kam ir 5 miljonu līgums neis 50 tūkstošu.
..kaut vai rakstu būtu izlasījis, mr trolli nr1! Loģiski, ka spēlējot kopā ar spēcīgu spēlētāju, aug gan komandas kopējais, gan arī individuālais līmenis. Spēlei tiek piešķirts "svaigums" jauns "asums"
Tu vari attīstīties tikai, ja Tev ir, no kā mācīties.
, 2019-02-20 16:03, pirms 6 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Ne es tevi pazīstu, ne tu mani, lai izdarītu kādus secinājumus. Turklāt, tik un tā nesapratu tavu rakstīto domu.
"......."
Ja mēs tik ļoti "mīlam"savu valsti un šo "nacionālo Identitāti" Tad mums ir jāsāk ar: pieminekļa demontāžu, visu nelojālo krievu pēcteču izdzīšanu no valsts.
Ja tas ir- ok. Nākamā lieta varētu būt- nepieļaut pilsonību citām tautām pat gadījumā, ja ļaudis ir lojāli un izglītoti!
Atšķirībā no 50% pēcteču, kuri te vnk maitā gaisu+ 100x pārvēl krēslā UŠakovu!
Pieleca???????? ??????????????? ??????????????? ??????????????? ??
, 2019-02-20 16:05, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Šis ar mellais?
hokejā vispār maz mello, bet var atrast un uzaicināt uz dinamku. krievu līgā ir spēlējuši meļņi. jādod Ankipānam uzdevums nākošai sezonai
, 2019-02-20 16:16, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tiem, kas tā kaifo par šo - iesaku papēti Baltkrievijas un Kazahstānas hokeja izlases rezultātus, pateicoties naturalizācijai, kur arī sadala pilsonības Ziemeļamerikāņiem, zviedriem utt. naturalizācija ir ļoti īslaicīgs risinājums.
papēti Krievijas un slovēnijas basketbola izlases panākumus....
, 2019-02-20 16:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: hokejā vispār maz mello, bet var atrast un uzaicināt uz dinamku. krievu līgā ir spēlējuši meļņi. jādod Ankipānam uzdevums nākošai sezonai
Jā, žēl, ka hokejs starp mellajiem un arābiem ir tik maz izplatīts. Varētu ģinamka starp šiem pameklēt papildinājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:18, pirms 6 gadiem
naninoi rakstīja: papēti Krievijas un slovēnijas basketbola izlases panākumus....
Tituls pēc, kura nāk kritums. Tieši tāpēc arī norādu, ka tas ir īslaicīgs risinājums. Uzspēlēja Rendolfs slovēņiem, dabūja titulu un pēc tam fiksi notinās. Kur tagad ir Slovēnijas izlase? Pirmā izlase mūsu grupā, kas necīnās par PK. Arī Krievijas basis pēc titula gāja uz leju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:19, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: a pri čom dinamo?man liekas,ka te runa iet par valsts izlases papildinājumu?vai es kaut ko jaucu?
meklējam mello arī hokeja izlasei
, 2019-02-20 16:21, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Pieminekļus mežoni tikai demontē!!Iespējams esi nabadzīgs cilvēks,bet ja rodas iespēja-pabraukā pa eiropu-nekur pieminekļus nedemontē,tie paliek kā vēstures liecība!!izskatās,ka tevī sēž vecs komunists iekšā-jāiznīcina viss,kas neatbilst tavam dzīves redzējumamo lai saka-čekistu sēkla
Ja,kas-Ušakovs demokrātiski ievēlēts demokrātiskas valsts galvaspilsētas mērsatkal jau tev vecā komunista āža kāja lien ārāvobšem čekas atrauga esi
Nu Ušakovu varbūt arī ievēl demokrātiski, bet viņam tā kā tīri gan no likumiskā, gan saprāta viedokļa nebūtu bijis jābūt Rīgas mēra amatā jau, kādu laiciņu.
Par pieminekļu demontāžu piekrītu - reti, kurā valstī miera laikos grauj pieminekļus. Tos atstāj kā liecību par "sūdīgajiem laikiem kas bijuši" - tā teikt, lai katru reizi, kad ej garām atceries, ka bija tā un šitā. Tiesa 9. maija svinības būtu jāaizliedz, jo tās gan ne tuvu nav vēstues liecība.
, 2019-02-20 16:21, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tituls pēc, kura nāk kritums. Tieši tāpēc arī norādu, ka tas ir īslaicīgs risinājums. Uzspēlēja Rendolfs slovēņiem, dabūja titulu un pēc tam fiksi notinās. Kur tagad ir Slovēnijas izlase? Pirmā izlase mūsu grupā, kas necīnās par PK. Arī Krievijas basis pēc titula gāja uz leju.
naturalizācija ir īslaicīgs risinājums 1-2 turnīriem! kamēr tas mellais vēl valstī un te spēlē. tikko būs prom ar Latvijas pasi, tā uz izlasi pat var nedabūt!
nesen lasīju, kaut kāds Maķedonijas vai Melkalnes mellis dabūja pasi uzspēlēja izlasē un prom uz Eiropu. Šie par neierašanos tagad grib pasi atņemt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:23, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Nju pagaidām pietieks ar sieviešu basketbola izlasihoķī varbūt iztiksim kādu laiku vēl-lai var pabraukāt uz PČ!neredzu interesi braukt atbalstīt zem Lv karoga spēlējošu pasaules izlasi!
nu ja viena daļa dinamkas fuņu brēc, ka vajag Majoni naturalizēt, tad domāju, ka nav aiz kalniem tas brīdis, kad kādu arī naturalizēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:24, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: mums Ostlers,Šturms vai Pētersons vai tad bija savādāki?Tak skaidrs,ka tur pastāv iespēja noaut prēmijas,bonusus gan izlases spēlētājiem,treneriem,gan funkcionāriem!vot i viss
Šturmam un Pētersonam vismaz kādas latviskas saknes bija. Ostlers bija pilnīgi garām!
p.s. tagad nesen hokejā naturalizēja Jip-Čaku. ar latviskām saknēm, kas pati meklēja iespēju. neredzu problēmu. bet nu šitie melnie pendosi gan ir nonsenns!
, 2019-02-20 16:25, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ..kaut vai rakstu būtu izlasījis, mr trolli nr1! Loģiski, ka spēlējot kopā ar spēcīgu spēlētāju, aug gan komandas kopējais, gan arī individuālais līmenis. Spēlei tiek piešķirts "svaigums" jauns "asums"
Tu vari attīstīties tikai, ja Tev ir, no kā mācīties.
Man neizskatās, ka tie paši kazahi diži augtu meistaribā no tā ka spēlē ar Bočenski, Dousu vai Dālmenu. Arī Latvijas vīru basketa izlase diži neauga meistarībā no Ostlera vai futenes izlase no Toresa. Izlaes meistarību ir jāaudzē ar jauniešu sistēmas pilnveidošanu, lai veidotos jauni talanti nevis "piepērkot leģionārus". Nu nospēlēs naturalizētais 2-3 gadus un metīs mieru. Paliks tukšums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:26, pirms 6 gadiem
Es par, jo ,manuprāt, viņa jau tagad zin vairāk vārdus latviski nekā dažs labs krievs, kas dzīvo Latvijā visu savu mūžu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: naturalizācija ir īslaicīgs risinājums 1-2 turnīriem! kamēr tas mellais vēl valstī un te spēlē. tikko būs prom ar Latvijas pasi, tā uz izlasi pat var nedabūt!
nesen lasīju, kaut kāds Maķedonijas vai Melkalnes mellis dabūja pasi uzspēlēja izlasē un prom uz Eiropu. Šie par neierašanos tagad grib pasi atņemt
To pašu jau saku, ka īslaicīgs risinājums. Rendolfs no slovēņiem arī - titulu dabūja, PK neiet un no izlases prom. Belariem hoķī arī vai nu Lalands vai Plets regulāri PČ nemaz nespēlē.
, 2019-02-20 16:28, pirms 6 gadiem
Es neesmu pret, bet vēl nesen LBS lielījās, ka Latvijai nav naturalizēti spēlētāji un ka ar savām meitenēm varam sasniegt lieliskus rezultātus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:29, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To pašu jau saku, ka īslaicīgs risinājums. Rendolfs no slovēņiem arī - titulu dabūja, PK neiet un no izlases prom. Belariem hoķī arī vai nu Lalands vai Plets regulāri PČ nemaz nespēlē.
Šī Pedija kamēr spēlēs TTT, tikmēr būs izlasē. tikko būs prom dabūjusi Latvijas pasi un kāpostu sapuvušajos rietumos, tā uzreiz viņas nebūs šie mellie tak ir tik paredzami
, 2019-02-20 16:34, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Da cik no tiem faniem kaut mazdrusciņ no hokeja saprot?Čalim paris pļukas sakrita iekšā,nu baigais spēlētājs,naturalizēt vajag!!absurds!ir fantastiska iespēja audzināt savējos,a tie ķipa fani pat to neredz un nesaprot!!
tāpat basītī-komanda ir stabili top komanda eiropā!naher kāda naturalizācija????
Par lielākās daļas fanu sapratni parāda tas, ka tad, kad izlasei ir pārbaudes spēles brīnās, kur tad Videls un Majone, senāk Hossa Vilsons, Telkvists utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-02-20 16:50, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par lielākās daļas fanu sapratni parāda tas, ka tad, kad izlasei ir pārbaudes spēles brīnās, kur tad Videls un Majone, senāk Hossa Vilsons, Telkvists utt.
lielākās daļas?
nu nu
, 2019-02-20 16:52, pirms 6 gadiem
Viennozīmīgi nē! Ja viņa piedzimtu Latvijā vai agrā bērnībā uz Latviju pārvāktos dzīvot ,tad ir ok! Pietiek,bija mums Ostleri un vēl visādi abesini!
, 2019-02-20 16:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: meklējam mello arī hokeja izlasei
Nop, tur pietiks ar balto kanādieti, kas ir rezultatīvs AHL. Vismaz dabūs nacionālajā izlasē uzkapāt, jo CAN sastāvā grūti tikt.
, 2019-02-20 17:38, pirms 6 gadiem
Manliekas jau 30 ir jau par vecu max 5 gadus vel pavilks varbut
, 2019-02-20 18:09, pirms 6 gadiem
Vina ir laba speletaja,liidere.Bet vaiir jega iedod,pieskirt pilsonibu speletajai kurai ir 30 gadi,tas sanak ka izlase varetu spelet 2-4 gadus,kas butu viens cikls.Es skatitos uz jaunakam speletajam,bet tas tikai manas domas.
, 2019-02-20 18:29, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šī Pedija kamēr spēlēs TTT, tikmēr būs izlasē. tikko būs prom dabūjusi Latvijas pasi un kāpostu sapuvušajos rietumos, tā uzreiz viņas nebūs šie mellie tak ir tik paredzami
"Tieši Latvijā pirmo reizi profesionālās basketbolistes karjeras laikā esmu jutusies un jūtos kā mājās. Te esmu sasniegusi savus labākos rezultātus starptautiskajā arēnā un sapratusi, ka arī man gribētos kopā ar šīm meitenēm un treneri spēlēt arī Latvijas izlasē, palīdzot tai sasniegt augstus mērķus." (Šeja Pedija) Pedija: "Latvijā pirmo reizi profesionālās...
, 2019-02-20 20:13, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Saknes jau bija,jā!tik viss pārējais standartā-dabūt eiropas valsts pasi!un pajāt uz to Latviju!!
Gan Šturms,gan Pētersons pie pašreizējā pilsonības likuma Latvijas pasīti dabūtu ļoti ātri.
, 2019-02-21 00:54, pirms 6 gadiem
Tam jābūt win win darījumam
Pilsonība pret 5 gadu līgumu ar TTT
, 2019-02-21 13:27, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sarma Parsla
Smuidra Pedere