Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Naturalizētais Rendolfs, visticamāk, aizvadījis pēdējo spēli Slovēnijas izlasē

Agris Suveizda

Naturalizētais Rendolfs, visticamāk, aizvadījis pēdējo spēli Slovēnijas izlasē
Entonijs Rendolfs. Foto: FIBA

Eiropas čempione Slovēnija šomēnes piedzīvoja divus zaudējumus Pasaules kausa kvalifikācijā, piekāpjoties gan Latvijai (74:85), gan Turcijai (77:86), un līdz minimumam samazināja izredzes tikt uz finālturnīru. Vakardienas spēle, visticamāk, bija Entonija Rendolfa pēdējā cīņa Slovēnijas izlases kreklā.

"Jā, tā ir tiesa – šī droši vien bija mana pēdējā spēle Slovēnijas izlasē," atzina 29 gadus vecais spēka uzbrucējs Entonijs Rendolfs, kurš līdz septembrim valstsvienībā nebija spēlējis kopš triumfa pagājušā gada Eiropas čempionātā. "Vēlos pateikties Slovēnijai un slovēņiem, kuri mani uzņēma ar atplestām rokām."

Pēc neveiksmes pret turkiem Rendolfa sejā prieka nebija: "Vienmēr vēlos uzvarēt, tāpēc esmu sarūgtināts. Taču tajā pašā laikā vēlos apsveikt jaunos slovēņu puišus un noņemt cepuri viņu priekšā – viņi laukumā atstāja visu savu sirdi un dvēseli. Domāju, ka tieši tādēļ – talanta un cīņas spara dēļ – Slovēnijas basketbolu sagaida spoža nākotne. Vēlu Slovēnijai veiksmi!"

Vācijā dzimušais Rendolfs nav pirmais amerikānis Slovēnijas izlasē, taču viņam līdz naturalizācijai nebija nekādas saiknes ar Slovēniju – viņš iepriekš bija spēlējis tikai ASV, Krievijā un Spānijā. Eiropas čempionātā Rendolfs vidēji laukumā pavadīja 24,3 minūtes, guva 11,7 punktus, izcīnīja 5,2 atlēkušās bumbas, izdarīja 1,3 rezultatīvas piespēles un pārtvēra 1,1 bumbu. "Eiropas čempionāts… Tas droši vien bija skaistākais brīdis manā basketbola karjerā," neslēpa Rendolfs.

211 centimetrus garais Rendolfs abās kvalifikācijas spēlēs laukumā pavadīja gandrīz 32 minūtes. Latvijā viņš atzīmējās ar desmit punktiem un sešām atlēkušajām bumbām, bet vakar pret turkiem tika pie 24 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām. Nākamajā izlašu logā Slovēnija 29. novembrī viesosies Ukrainā, bet 2. decembrī uzņems Latviju.

No 2008. līdz 2014. gadam Rendolfs spēlēja Nacionālajā basketbola asociācijā, pārstāvot Goldensteitas "Warriors", Ņujorkas "Knicks", Minesotas "Timberwolves" un Denveras "Nuggets". Līgā Rendolfs aizvadīja kopumā 257 spēles, ieskaitot arī piecus "play-off" mačus, un regulārajā sezonā sakrāja vidēji 7,1 punktu un 4,3 atlēkušās bumbas. Pēc tam Rendolfs pievienojās Krasnodaras "Lokomotiv-Kuban", bet 2016. gadā pārcēlās uz Madrides "Real", kā sastāvā šogad kļuva par Eirolīgas čempionu.

VKomandaUZ+/-
1.Spānija71+58
2.Turcija62+67
3.Latvija53+32
4.Melnkalne44+7
5.Ukraina44-5
6.Slovēnija26-28

Izmantotie resursi:
https://siol.net/sportal/kosarka/ra...

  -3 [+] [-]

, 2018-09-18 10:54, pirms 6 gadiem
Nu pofig, Eriopas čempions tāpat, lv mazie keponi vēl ilgi bimbās pa ;sito

  +4 [+] [-]

, 2018-09-18 10:56, pirms 6 gadiem
Vācijā dzimušais Rendolfs nav pirmais amerikānis Slovēnijas izlasē... kā šo saprast amerikānis kas dzimis vācijā. Tagad visi niigas būs automātiski afroamerikāņi?

  +2 [+] [-]

, 2018-09-18 11:08, pirms 6 gadiem
Nu gan, kā nevar uzvarēt, tā jābeidz spēlēt ? ar sūdainu mietu atņemt pilsonību

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:13, pirms 6 gadiem
mrjanka rakstīja: Vācijā dzimušais Rendolfs nav pirmais amerikānis Slovēnijas izlasē... kā šo saprast amerikānis kas dzimis vācijā. Tagad visi niigas būs automātiski afroamerikāņi?
Tevs visticamak ir ASV armijnieks. Pilna Vacija ir ar jenku militarajam bazem.

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:22, pirms 6 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Nu pofig, Eriopas čempions tāpat, lv mazie keponi vēl ilgi bimbās pa ;sito
Tā tas arī ir. Un nav jau arī viņam īsti ko pārmest, jo bija viens no līderiem pie izcīnītā zelta.

  +3 [+] [-]

, 2018-09-18 11:23, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tā tas arī ir. Un nav jau arī viņam īsti ko pārmest, jo bija viens no līderiem pie izcīnītā zelta.
Pārmest ir par ko, nesportiska rīcība diezgan bija no viņa puses. To varējām dzirdēt arī 5dien arēnā, izsvilpa vairāk nekā Āboltiņu Dinamo spēlē

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 11:27, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Pārmest ir par ko, nesportiska rīcība diezgan bija no viņa puses. To varējām dzirdēt arī 5dien arēnā, izsvilpa vairāk nekā Āboltiņu Dinamo spēlē
Un Kambala bija labāks savulaik?

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:29, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un Kambala bija labāks savulaik?
Es jau par Randlofu pašlaik runāju, nevis Kambalu Bet, protams, ka nebija, nekad neesmu atbalstījis, ka nemāk zaudēt.

  +2 [+] [-]

, 2018-09-18 11:34, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Es jau par Randlofu pašlaik runāju, nevis Kambalu Bet, protams, ka nebija, nekad neesmu atbalstījis, ka nemāk zaudēt.
Es saprotu, ka runā par Rendolfu, bet nu sorry - cik ilgi vēl pieminēs to spēli? Domāju, ka laiks aizmirst.
Kā jau esmu teicis, tad eiropā un NBA rupekļu pietiek.
Hokejā parasti izkaujās un visu aizmirst, basketbolā laikam savādāk.

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:36, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es saprotu, ka runā par Rendolfu, bet nu sorry - cik ilgi vēl pieminēs to spēli? Domāju, ka laiks aizmirst.
Kā jau esmu teicis, tad eiropā un NBA rupekļu pietiek.
Hokejā parasti izkaujās un visu aizmirst, basketbolā laikam savādāk.
Hokejā rupekļus ātri pieliek pie vietas. Vienīgais ko varu aizdomāties, kas nav norāvies ir NHL sejas laizītājs
Spēli pieminēs tikpat ilgi, cik 5:4 uzvaru pret BLR hokejā vai uzvaru pār krieviem. Nāks jauni sūdi, vecie aizmirsīsies Tak Tagad vai Nekad esam aizmirsuši gandrīz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2018-09-18 11:44, pirms 6 gadiem
Viņš kaut reizi Slovēnijā ir vispār bijis?
Būtu jāaizliedz šitādiem pilsoņiem spēlēt izlasēs. Kļūsti ar pilsoni, nodzīvo tur vismaz 5 gadus un tad spēlē.

Esmu absolūti pret naturalizēšanu. Tādas basketbola nācijas - Melnkalne, Slovēnija, Horvātija, Spānija, bet jāņem talkā amerikāņi. Tas ir kauns visam valsts basketbolam, ka nevar izaudzināt savus spēlētajus kādā pozīcijā. Mums bija laiki, kad nebija garo, tagad nav īsti otra PG un Strēlnieks ar jau tik izlasē par PG spēlē, klubā par SG. Bet neko, maucam kā varam.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 11:45, pirms 6 gadiem
Šajā situācijā, kad Slovēnija zaudējusi iespēju tikt uz PČ, noteikti Rendolfa nespēlēšana izlasē ir arī Slovēnijas basketbola federācijas lēmums. Rendolfs izlasē spēlēja un saņēma par to atalgojumu, kuru pie pašreizējās situācijas Slovēņiem vairs nav jēgas maksāt. Lai spēlē jaunie, kas būs svarīga izlases sastāvdaļa nākamajā Eiropas čempionātā 2021. gadā. Tuvākie lielie izlašu turnīri- PČ un olimpiāde bez Slovēņu līdzdalības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:49, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: shodien CL saakas a neviena raksta pusdienslaikaa pat nav
Aha, un šogad jaunais prikols, ka 19:00 un 21:45, protams, sieva nav priecīga, bet tas nekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:54, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: Shito es ar nesaprotu, tikai tev laiki greizi vai tu pec kaadas laika joslas, man raada 19:55 un 22:00!!! baigi neierasti un nesaprotami
Labi, labi, pieķēri. bet prikols labs, var redzēt divas spēles, kādreiz bija jāskatās tas krievu kanāls, kur pārslēdzās uz momentiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:59, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: Ja veeel donchics turpmaak liks miikstu izlasei, tad sloveeni vienaa dienaa no EC varoniem buus nolaidusies liidz kkadam igaunijas, ungaarijas,sveices liimenim
Donicš stabili līdz Eurobasket 2021 nespēlēs Slovēņu izlasē , protams, ja viņi tajā vispār tiks

  -1 [+] [-]

, 2018-09-18 11:59, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: greiza sisteema, vinam reaali ar SLO nekaada sakara un pajaat, tas vinam kaa otrs klubs, kaa darbavieta kur piki sanemt
Es nesaprotu, kapēc Slovēņiem kā EČ uzvarētājiem automātā neiedod jau vietu PČ?
Varēja kaut kādu sistēmu izdomāt. Nez

     [+] [-]

, 2018-09-18 11:59, pirms 6 gadiem
KobeB24 rakstīja: Viņš kaut reizi Slovēnijā ir vispār bijis?
Būtu jāaizliedz šitādiem pilsoņiem spēlēt izlasēs. Kļūsti ar pilsoni, nodzīvo tur vismaz 5 gadus un tad spēlē.

Esmu absolūti pret naturalizēšanu. Tādas basketbola nācijas - Melnkalne, Slovēnija, Horvātija, Spānija, bet jāņem talkā amerikāņi. Tas ir kauns visam valsts basketbolam, ka nevar izaudzināt savus spēlētajus kādā pozīcijā. Mums bija laiki, kad nebija garo, tagad nav īsti otra PG un Strēlnieks ar jau tik izlasē par PG spēlē, klubā par SG. Bet neko, maucam kā varam.
vakar bija vismaz

     [+] [-]

, 2018-09-18 12:00, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: nu pag, bija kkadi tie agrie laiki ukriem un vateem, kkadi 18:30 vai kas taads, tur tak nekas neparklaajas vnk skatos lkm CL sapratushi ka tik agri neviens neskataas, taapec uzreguleejushi lai speeles iet viena peec otras pa taisno, liidzigi kaa NBA, redz ja pat Barsa kapaas 6 peec vietejaa, tas nozimee ka tur vairs nav regionaalie principi BET sistema kaa tada
Jā, tā bija, kad 18;30 bija spēles, gan jau šogad arī būs kāda vēl agrāk vai pārklāsies, kad austrumu gals spēlēs. Gan jau, ka Barsai po*uj cikos spēlēt, tāpat pilns stadions, tāpat kā Anglijā, jautājums vairāk te drošvien par TV skatītājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-18 12:02, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: Tas tieshaam greizi, kontinentu uzvareetaajiem visiem pa taisno vajadzeetu iedaliit + chempioniem!!! kkadas 5-6 biletes lai ir, parejiee lai kapaa
Citādi kaut kā stulbi sanāk, viņi uzvar EČ, bet jau nākamajā gadā izgāžas PČ kvalī.

     [+] [-]

, 2018-09-18 12:04, pirms 6 gadiem
jāņadēls rakstīja: Šajā situācijā, kad Slovēnija zaudējusi iespēju tikt uz PČ, noteikti Rendolfa nespēlēšana izlasē ir arī Slovēnijas basketbola federācijas lēmums. Rendolfs izlasē spēlēja un saņēma par to atalgojumu, kuru pie pašreizējās situācijas Slovēņiem vairs nav jēgas maksāt. Lai spēlē jaunie, kas būs svarīga izlases sastāvdaļa nākamajā Eiropas čempionātā 2021. gadā. Tuvākie lielie izlašu turnīri- PČ un olimpiāde bez Slovēņu līdzdalības.
Eiropas basī var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt cik valstis ir pilnīgi tīras , kur kapā tikai savējie nevis kaut kādi amerikāņi , kuriem nav nekāda sakara ar to valsti vispār
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-18 12:13, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: Somiem vesela varza mellajiem bija
Somiem laikam 4 amerikāņi izlasē , no kuriem 2 dzimuši ir Somijā , viens Francijā , bet viņam viens no vecākiem ir Soms un tikai viens ir naturalizēts

     [+] [-]

, 2018-09-18 12:14, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: cerams toljiku piesleegs viashrotam ar pa laikam kopaa ar koscink
Labāk atsevišķi, lai kvalitāte tomēr abām pārraidēm. Kopā mazliet neierasti tomēr ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-09-18 12:18, pirms 6 gadiem
kur ir pa ČL raksts?
Gribu lai Liverpulē sadauza PSG šovakar , varētu vēl Spurs ar Barsu uzvarēt

     [+] [-]

, 2018-09-18 12:20, pirms 6 gadiem
HMB- FUNNIS!!! rakstīja: Arii var, viens no tiem Dinaburgas blauriem taads tiiri cieshams futenee, kad ir viens, Bubulis nee, tas viens cits, lkm Zaharchuks
Zaharovs ir labs futenī, Prāmnieks ar savu bīstami, kad ripa 3m virs vārtiem

  +2 [+] [-]

, 2018-09-18 14:08, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tā tas arī ir. Un nav jau arī viņam īsti ko pārmest, jo bija viens no līderiem pie izcīnītā zelta.
Būtu viņš slovēnis, arī attieksme būtu pavisam cita noteikti. Man pofig, ko viņš dara, bet besī, ka tādiem vispār ļauj spēlēt izlasē, kādā sakarā.

     [+] [-]

, 2018-09-18 14:55, pirms 6 gadiem
Es no raksta tā arī nesapratu KĀPĒC Rendolfs neturpinās pārstāvēt Slovēnijas izlasi.

     [+] [-]

, 2018-09-18 15:29, pirms 6 gadiem
polārlācēns rakstīja: Tevs visticamak ir ASV armijnieks. Pilna Vacija ir ar jenku militarajam bazem.
mjams...esiet bijis Vācijā pirms Berlīnes sienas krišanas?ja nē,tad labāk paklusējiet
labi,ka šādus putinmīļus diezgan viegli atpazīt-rakstība,nezinība,kā visu ušakovu saskaņas kremlinu sabiedrību
cerams,ka "polārlācēns" tiks nogādāts nevis uz Sibīriju,bet kaut kur tuvāk polārajam lokam...tur visticamāk tādus "lācēnus"ļoti mīl
bet ja par rakstu,tad esmu lepns,ka mēs esam gandrīz vienīgie,kur netiek pirkti/naturalizēti spēlētāji(Baltkrievija,Krievija,Slovēnija un t.t.),ka mūsu pašu letiņi var TIK daudz sasniegt!
mēs esam sporta Lielvalsts,lai ko tur visādi kremļlācēni stāstītu

  -1 [+] [-]

, 2018-09-18 15:38, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: ja par rakstu,tad esmu lepns,ka mēs esam gandrīz vienīgie,kur netiek pirkti/naturalizēti spēlētāji(Baltkrievija,Krievija,Slovēnija un t.t.),ka mūsu pašu letiņi var TIK daudz sasniegt!
mēs esam sporta Lielvalsts,lai ko tur visādi kremļlācēni stāstītu
Troju Ostleru un Bruno Pētersonu atceries? Tiesa, viņiem bija kaut kādas latviešu saknes. Rendolfs izstūma no SLO izlases Omiču - varbūt mums viņu derētu naturalizēt? Joks. Man nepatika tā Rendolfa izsvilpšana Rīgā. Ne jau viņš pats toreiz izdomāja provocēt KP, tādu uzdevumu deva treneris.

  -2 [+] [-]

, 2018-09-18 15:54, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja:   mēs esam sporta Lielvalsts,lai ko tur visādi kremļlācēni stāstītu
eee, nu davai šito gan, lūdzu, nepārspīlēsim, labi?

Visa pasaule futeni spēlē, pirmkārt. Futbols ir viss. Lai to atsvērtu, vajadzīgi tiešām jūtami un pasaulei zināmi sasniegumi citos sporta veidos. Tepat leišiem ir 3 olimpiskās bronzas basī, tas kaut kas jau diezgan nopietns ir.
Mums vēl stipri tālu līdz tam. Tenisistes kaut nedaudz palīdz šajā lietā, bet tas tomēr sieviešu sports, cita opera.

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:00, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Troju Ostleru un Bruno Pētersonu atceries? Tiesa, viņiem bija kaut kādas latviešu saknes. Rendolfs izstūma no SLO izlases Omiču - varbūt mums viņu derētu naturalizēt? Joks. Man nepatika tā Rendolfa izsvilpšana Rīgā. Ne jau viņš pats toreiz izdomāja provocēt KP, tādu uzdevumu deva treneris.
Tādi ir jāizsvilpj jau tikai par spēlēšanu nepiederošā izlasē, citu iemeslu nemaz nevajag

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 16:11, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tādi ir jāizsvilpj jau tikai par spēlēšanu nepiederošā izlasē, citu iemeslu nemaz nevajag
Naturalizaciju, manuprat, aizliegt nevajag, BET jauzliek krietni stingraki nosacijumi, piemeram, janospele vismaz 3 sezonas konkretas valsts cempionata... Nu, nevar naturalizet tos, kas pat gaisu tajas valstis nav apostijusi.

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:31, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: eee, nu davai šito gan, lūdzu, nepārspīlēsim, labi?

Visa pasaule futeni spēlē, pirmkārt. Futbols ir viss. Lai to atsvērtu, vajadzīgi tiešām jūtami un pasaulei zināmi sasniegumi citos sporta veidos. Tepat leišiem ir 3 olimpiskās bronzas basī, tas kaut kas jau diezgan nopietns ir.
Mums vēl stipri tālu līdz tam. Tenisistes kaut nedaudz palīdz šajā lietā, bet tas tomēr sieviešu sports, cita opera.
tas ka pūšļa dzenāšana ir pasaulē Nr1,nav dīvaini-kas var būt lētāks par apeņu(ar vai bez) uzvilkšanu un vienalga kur skraidīšanu?
un Jūsu "eee, nu davai " jau daudz par jumslīdzīgajiem liecina
bet ja vēlaties atbildi uz "eee, nu davai šito gan, lūdzu, nepārspīlēsim, labi?"
salīdziniet,kas ir lietuviešiem igauņiem hokejs?))bobslejs?))skeletons?))pludmales volejbols?))Reinis Nitišs?))Kristers Serģis un Artis Rasmanis?)),Mairis Briedis?)) un t.t.vai turpināt?

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:39, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: mjams...esiet bijis Vācijā pirms Berlīnes sienas krišanas?ja nē,tad labāk paklusējiet
labi,ka šādus putinmīļus diezgan viegli atpazīt-rakstība,nezinība,kā visu ušakovu saskaņas kremlinu sabiedrību
cerams,ka "polārlācēns" tiks nogādāts nevis uz Sibīriju,bet kaut kur tuvāk polārajam lokam...tur visticamāk tādus "lācēnus"ļoti mīl
WTF ko Tu murgo?

"Anthony Erwin Randolph, Jr. was born to Anthony and Crystal Randolph in Würzburg, West Germany, where both of his parents served in the US military."

Par Latviju ka basketbola lielvalsti gan piekritu. Paslaik mums ir pieejami lieliski talanti.

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:40, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: mjams...esiet bijis Vācijā pirms Berlīnes sienas krišanas?ja nē,tad labāk paklusējiet
labi,ka šādus putinmīļus diezgan viegli atpazīt-rakstība,nezinība,kā visu ušakovu saskaņas kremlinu sabiedrību
cerams,ka "polārlācēns" tiks nogādāts nevis uz Sibīriju,bet kaut kur tuvāk polārajam lokam...tur visticamāk tādus "lācēnus"ļoti mīl
bet ja par rakstu,tad esmu lepns,ka mēs esam gandrīz vienīgie,kur netiek pirkti/naturalizēti spēlētāji(Baltkrievija,Krievija,Slovēnija un t.t.),ka mūsu pašu letiņi var TIK daudz sasniegt!
mēs esam sporta Lielvalsts,lai ko tur visādi kremļlācēni stāstītu
Piekristu, ja mums būtu futbola izlase +/- Islandes līmenī, kaut vai Melnkalnes... tad, jā, lepnums lītu aumaļām!

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:43, pirms 6 gadiem
polārlācēns rakstīja: WTF ko Tu murgo?

"Anthony Erwin Randolph, Jr. was born to Anthony and Crystal Randolph in Würzburg, West Germany, where both of his parents served in the US military."

Par Latviju ka basketbola lielvalsti gan piekritu. Paslaik mums ir pieejami lieliski talanti.
Basketbola lielvalstij vēl tomēr nekvalificējamies! Ne reizi neesam spēlējuši PK vai OS... kāda lielvalsts. Vispirms tiekam PK un tiekam tur top8, tad varam sākt sarunu. Un arī ar to visu mums ir daudz mīnusu, piemēram, vietējais klubu baskets... Faktiski, ļoti paveicies, ka īsā laikā mums paradījusies kaudze ar lieliem talantiem.

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:43, pirms 6 gadiem
KobeB24 rakstīja: Viņš kaut reizi Slovēnijā ir vispār bijis?
Būtu jāaizliedz šitādiem pilsoņiem spēlēt izlasēs. Kļūsti ar pilsoni, nodzīvo tur vismaz 5 gadus un tad spēlē.

Esmu absolūti pret naturalizēšanu. Tādas basketbola nācijas - Melnkalne, Slovēnija, Horvātija, Spānija, bet jāņem talkā amerikāņi. Tas ir kauns visam valsts basketbolam, ka nevar izaudzināt savus spēlētajus kādā pozīcijā. Mums bija laiki, kad nebija garo, tagad nav īsti otra PG un Strēlnieks ar jau tik izlasē par PG spēlē, klubā par SG. Bet neko, maucam kā varam.
Piekrītu.
Pie tam maucam neslikti, cik ta mums te trūkst līdz tam PČ, kādas 2 uzvaras tik

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:53, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: eee, nu davai šito gan, lūdzu, nepārspīlēsim, labi?

Visa pasaule futeni spēlē, pirmkārt. Futbols ir viss. Lai to atsvērtu, vajadzīgi tiešām jūtami un pasaulei zināmi sasniegumi citos sporta veidos. Tepat leišiem ir 3 olimpiskās bronzas basī, tas kaut kas jau diezgan nopietns ir.
Mums vēl stipri tālu līdz tam. Tenisistes kaut nedaudz palīdz šajā lietā, bet tas tomēr sieviešu sports, cita opera.
Euro 2004 un GS tenisā ir daudz nopietnāki par OS bronzas medaļām!
Lietuva gan ir starp favorītiem uz katru turnīru!

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:57, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Basketbola lielvalstij vēl tomēr nekvalificējamies! Ne reizi neesam spēlējuši PK vai OS... kāda lielvalsts. Vispirms tiekam PK un tiekam tur top8, tad varam sākt sarunu. Un arī ar to visu mums ir daudz mīnusu, piemēram, vietējais klubu baskets... Faktiski, ļoti paveicies, ka īsā laikā mums paradījusies kaudze ar lieliem talantiem.
Es vairak domaju izlases limeni. Paslaik par talantu trukumu nevar sudzeties. Domaju, ka Eiropas meroga tomer esam viena no TOP komandam. PK ari domju, ka pretinekiem naksies peidomat, ka uzvaret. Ari faniem ieteiktu pienemt jauno speletaju mentalitati, ka neesam nekadi underdogi, esam stripri un esam par Latviju.

Klubu basketa ir kaut kas ar steigu jamaina, jo zemak jau vairs nav kur krist. Bedu ieleja. Cerams, ka Valmiera atdzims.

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:57, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Euro 2004 un GS tenisā ir daudz nopietnāki par OS bronzas medaļām!
Lietuva gan ir starp favorītiem uz katru turnīru!
EURO jā, bet GS nezinu gan, liels jautājums... Es gan jebkuru GS iemainītu pret OS medaļām basketā Tas tā, subjektīvi. GS tik bieži notiek gadā, ka tu jau ātri aizmirsti, ja vien neesi rūdīts tenisa fans, kas notika GS pirms pusgada... Un vēl jau tāds aspekts, kā kurā konkrētajā valstī SUBJEKTĪVI uztver sporta panākumus! Latvijā top8 PČ hokejā sit pušu jebkuru GS...

     [+] [-]

, 2018-09-18 16:58, pirms 6 gadiem
polārlācēns rakstīja: Es vairak domaju izlases limeni. Paslaik par talantu trukumu nevar sudzeties. Domaju, ka Eiropas meroga tomer esam viena no TOP komandam. PK ari domju, ka pretinekiem naksies peidomat, ka uzvaret. Ari faniem ieteiktu pienemt jauno speletaju mentalitati, ka neesam nekadi underdogi, esam stripri un esam par Latviju.

Klubu basketa ir kaut kas ar steigu jamaina, jo zemak jau vairs nav kur krist. Bedu ieleja. Cerams, ka Valmiera atdzims.
Nu, tātad stipra izlase, bet vēl nekādi basketa lielvalsts...

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:00, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: EURO jā, bet GS nezinu gan, liels jautājums... Es gan jebkuru GS iemainītu pret OS medaļām basketā Tas tā, subjektīvi. GS tik bieži notiek gadā, ka tu jau ātri aizmirsti, ja vien neesi rūdīts tenisa fans, kas notika GS pirms pusgada... Un vēl jau tāds aspekts, kā kurā konkrētajā valstī SUBJEKTĪVI uztver sporta panākumus! Latvijā top8 PČ hokejā sit pušu jebkuru GS...
Cik daudzi zin, ka Itālija spēlēja OS finālā?

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:03, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Cik daudzi zin, ka Itālija spēlēja OS finālā?
Cik daudzi zina, kas spēlēja 2016. gada GS finālos? Tu kaut ko laikam neizproti. Es runāju par LV konkrēto publiku un tās sporta panākumu uztveri - panākumi PČ vienmēr būs virs GS (līdzīgi noteikti Krievijā, Somija u.c.), tāpat Lietuvā basketbola panākumi. Horvāti futbola panākumus arī nemainītu pret deviņiem GS pēc kārtas... Es saprotu, ka teniss ir populārs, bet pie mums, ārpus tvitera ierakstiem, neteiksim, ka tauta dikti pavelkas...

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:04, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: EURO jā, bet GS nezinu gan, liels jautājums... Es gan jebkuru GS iemainītu pret OS medaļām basketā Tas tā, subjektīvi. GS tik bieži notiek gadā, ka tu jau ātri aizmirsti, ja vien neesi rūdīts tenisa fans, kas notika GS pirms pusgada... Un vēl jau tāds aspekts, kā kurā konkrētajā valstī SUBJEKTĪVI uztver sporta panākumus! Latvijā top8 PČ hokejā sit pušu jebkuru GS...
Protams OS medaļas ir labāk, jo tās iegūst ļoti daudz cilvēku, bet atpazīstamība ir tāda pati kā, kā OS futbolam vai mazāka, kas ir tikai aiz PČ, EČ futbolā!

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:05, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Cik daudzi zina, kas spēlēja 2016. gada GS finālos? Tu kaut ko laikam neizproti. Es runāju par LV konkrēto publiku un tās sporta panākumu uztveri - panākumi PČ vienmēr būs virs GS (līdzīgi noteikti Krievijā, Somija u.c.), tāpat Lietuvā basketbola panākumi. Horvāti futbola panākumus arī nemainītu pret deviņiem GS pēc kārtas... Es saprotu, ka teniss ir populārs, bet pie mums, ārpus tvitera ierakstiem, neteiksim, ka tauta dikti pavelkas...
Zināji, ka Igaunijā, Lietuvā teniss ir populārāks kā Latvijā?

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:05, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Protams OS medaļas ir labāk, jo tās iegūst ļoti daudz cilvēku, bet atpazīstamība ir tāda pati kā, kā OS futbolam, kas ir tikai aiz PČ, EČ futbolā!
Nesapratu? Es runāju tīri emocionāli medaļas basketbolā mums patiktu, latviešiem, vairāk, nekā GS tituli! Un medaļas ieskaitē skaitītos kā viena!

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:06, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Zināji, ka Igaunijā, Lietuvā teniss ir populārāks kā Latvijā?
Zināji, ka volejbols Igaunijā ir 10x populārāks par tenisu? Ko tu gribēji sacīt?

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:09, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nesapratu? Es runāju tīri emocionāli medaļas basketbolā mums patiktu, latviešiem, vairāk, nekā GS tituli! Un medaļas ieskaitē skaitītos kā viena!
Emocionālais noteikti ir lielāks, bet ekonomiski- GS titulam ir lielāks svars!

     [+] [-]

, 2018-09-18 17:11, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Zināji, ka volejbols Igaunijā ir 10x populārāks par tenisu? Ko tu gribēji sacīt?
10x nebūs, bet 2x būs gan!

     [+] [-]

, 2018-09-18 19:16, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: tas ka pūšļa dzenāšana ir pasaulē Nr1,nav dīvaini-kas var būt lētāks par apeņu(ar vai bez) uzvilkšanu un vienalga kur skraidīšanu?
un Jūsu "eee, nu davai " jau daudz par jumslīdzīgajiem liecina
bet ja vēlaties atbildi uz "eee, nu davai šito gan, lūdzu, nepārspīlēsim, labi?"
salīdziniet,kas ir lietuviešiem igauņiem hokejs?))bobslejs?))skeletons?))pludmales volejbols?))Reinis Nitišs?))Kristers Serģis un Artis Rasmanis?)),Mairis Briedis?)) un t.t.vai turpināt?
Jā, turpini. Kļūst patiešām interesanti. Bļitkotājus un 3x3 basketbolistus neaizmirsti. Tev ir kolosāla sajēga par mērogiem pasaules sportā.

     [+] [-]

, 2018-09-18 19:18, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Euro 2004 un GS tenisā ir daudz nopietnāki par OS bronzas medaļām!
Lietuva gan ir starp favorītiem uz katru turnīru!
Nu nu. Nepiekritīšu. Basis tev nav nekāds skeletons. Tomēr taču no grupas ārā netikām euro, neesam Islande. Pat viena baša bronza to ar uzviju atsver, kur nu 3.

Filmā par dream team arī leišu karogs uz pjedestāla redzams.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 20:01, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu nu. Nepiekritīšu. Basis tev nav nekāds skeletons. Tomēr taču no grupas ārā netikām euro, neesam Islande. Pat viena baša bronza to ar uzviju atsver, kur nu 3.

Filmā par dream team arī leišu karogs uz pjedestāla redzams.
Protams ir skaidrs, ka Lietuva ir basketbola valsts un viņi jau to pierāda jau 26 gadus, bet to lielo konkurentu uz tām medaļām ir bijis salīdzinoši maz! Viņi vienmēr bijuši starp favorītiem, jo sastāvs vienmēr bijis NBA/Eirolīga!

Cik valstis var nokomplektēt izlases ar NBA/Eirolīgas kadriem?
Šādu panākumu kā Lietuvai ir Somijai, Slovākijai hokejā
Jaunzēlandei- regbijā, Serbijai, Horvātijai- basketbolā!(ņemo vērā, ka tur futbols nr1)

Par Euro 2004 runājot, tad Latvija kā 36-tā izsētā uzvarēja izbraukumā
Poliju, Zviedriju, atspēlējās no 0-2 pret Turciju, 0-0 pret Vāciju(PČ medaļniecēm)- beigās paliekot 14v un apsteidzot vairāk par 20 valstīm!

Tenisā ārpus top50, bet uzvar GS!
Tādi notikumi ļoti reti notiek!

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 20:02, pirms 6 gadiem
un nevajag sevi noniecināt,atceramies kuri bija pirmie Eiropas Čempioni basketbolā?!un okupācijas gados arī mēs daudz ko bez rašistānas sasniegtu,kā sieviešu,tā arī vīriešu basketbolā
un no sērijas-kā būtu,ja būtu...piem.ja lietuviešiem TAJĀ laikā nebūtu Sabonis,Marčuļonis un t.t.,bet mums TAJĀ laikā būtu Porziņģis,Bertāns?visticamāk basketbols Latvijā būtu daudz populārāks,bet mums bija Irbe,Ozo,Ekmanis,Prūsis un t.t.
vai bija pareizi izvēlēties virzienu,ka mums nebūs viens vai divu veidu sportu attīstība?grūti teikt,tik patreizējais apliecina,ka esam gājuši pareizo ceļu,jo ne igauņiem,ne lietuviešiem patreiz nav tādu panākumu,kā mums-latviešiem

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 20:08, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: un nevajag sevi noniecināt,atceramies kuri bija pirmie Eiropas Čempioni basketbolā?!un okupācijas gados arī mēs daudz ko bez rašistānas sasniegtu,kā sieviešu,tā arī vīriešu basketbolā
un no sērijas-kā būtu,ja būtu...piem.ja lietuviešiem TAJĀ laikā nebūtu Sabonis,Marčuļonis un t.t.,bet mums TAJĀ laikā būtu Porziņģis,Bertāns?visticamāk basketbols Latvijā būtu daudz populārāks,bet mums bija Irbe,Ozo,Ekmanis,Prūsis un t.t.
vai bija pareizi izvēlēties virzienu,ka mums nebūs viens vai divu veidu sportu attīstība?grūti teikt,tik patreizējais apliecina,ka esam gājuši pareizo ceļu,jo ne igauņiem,ne lietuviešiem patreiz nav tādu panākumu,kā mums-latviešiem
Basketbols attīstās un tas ir labi!
Šobrīd Latvijas izlase ir starp top izlasēm un 100% spēlētu PČ, OS, ja nebūtu šis jocīgais formāts, tas neļauj tur tikt pat EČ uzvarētājai -Slovēnijai!

     [+] [-]

, 2018-09-18 20:20, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: 10x nebūs, bet 2x būs gan!
Mierīgi 10x, ja ņem vērā skatītāju skaitu, TV reitingus u.t.t.

     [+] [-]

, 2018-09-18 20:26, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mierīgi 10x, ja ņem vērā skatītāju skaitu, TV reitingus u.t.t.
Gribi teikt, ka Igaunijas volejbola izlases spēles noskatās 10x vairāk kā Kanepi, Kontaveitas spēles?

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 20:26, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: un nevajag sevi noniecināt,atceramies kuri bija pirmie Eiropas Čempioni basketbolā?!un okupācijas gados arī mēs daudz ko bez rašistānas sasniegtu,kā sieviešu,tā arī vīriešu basketbolā
un no sērijas-kā būtu,ja būtu...piem.ja lietuviešiem TAJĀ laikā nebūtu Sabonis,Marčuļonis un t.t.,bet mums TAJĀ laikā būtu Porziņģis,Bertāns?visticamāk basketbols Latvijā būtu daudz populārāks,bet mums bija Irbe,Ozo,Ekmanis,Prūsis un t.t.
vai bija pareizi izvēlēties virzienu,ka mums nebūs viens vai divu veidu sportu attīstība?grūti teikt,tik patreizējais apliecina,ka esam gājuši pareizo ceļu,jo ne igauņiem,ne lietuviešiem patreiz nav tādu panākumu,kā mums-latviešiem
Mums bija Krūmiņš, Valdmanis, ASK Eiropas kausi, bija Valdis Valters, TTT, taču hokejs ar visu to, ka tikai 1x reāli pietuvojās CCCP čempionu titulam, visai viegli aizēnoja to visu. Par tiem panākumiem - teikšu tā, diezgan strīdīgi, tāpat kā apgalvojums, ka izvēlējāmies attīstīt daudzus sportus, bet kaimiņi nē. Lietuviešiem ir ievērojami vairāk vasaras medaļu, ja paņemam laikposmu no 92. gada! Igauņi aizgājuši priekšā lielajā volejbolā, un diezgan tālu, pat futenē! Es teiktu, ka varam sev pasist uz pleca vien par reni, tenisu, basketu, hokeju, pludmales voleju... Florbolu neskaitu.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 20:28, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Gribi teikt, ka Igaunijas volejbola izlases spēles noskatās 10x vairāk kā Kanepi, Kontaveitas spēles?
Jā! Un diezgan mierīgi. Cik spēles LV noskatās Ostapenko? Gribi teikt, ka hokeja izlases spēles, arī basketa, nenoskatās vismaz 10x vairāk tautas? Volejs šobrīd Igaunijā ir ļoti karsts sporta veids, uz izlases spēlēm pilnas halles, nāk premjeri u.t.t. Bet Kanepi noskatās varbūt pāris tūkstoši, vismaz ierindas spēles. Ja tiek prestiža turnīra finālā, tad, protams, vairāk.

     [+] [-]

, 2018-09-18 20:30, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mums bija Krūmiņš, Valdmanis, ASK Eiropas kausi, bija Valdis Valters, TTT, taču hokejs ar visu to, ka tikai 1x reāli pietuvojās CCCP čempionu titulam, visai viegli aizēnoja to visu. Par tiem panākumiem - teikšu tā, diezgan strīdīgi, tāpat kā apgalvojums, ka izvēlējāmies attīstīt daudzus sportus, bet kaimiņi nē. Lietuviešiem ir ievērojami vairāk vasaras medaļu, ja paņemam laikposmu no 92. gada! Igauņi aizgājuši priekšā lielajā volejbolā, un diezgan tālu, pat futenē! Es teiktu, ka varam sev pasist uz pleca vien par reni, tenisu, basketu, hokeju, pludmales voleju... Florbolu neskaitu.
kāpēc florbolu nē?

     [+] [-]

, 2018-09-18 20:33, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: kāpēc florbolu nē?
Kamēr nav OS programmā - manā izpratnē trešās šķiras sports, lai man piedod.

  -1 [+] [-]

, 2018-09-18 21:24, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kamēr nav OS programmā - manā izpratnē trešās šķiras sports, lai man piedod.
Ko būšana vai nebūšana OS maina pēc būtības?
Rene vispār ir viens no mazākās konkurences sportiem pasaulē. Pat bagātām valstīm kā Norvēģija, kas, pie tam, cīnās par uzvaru OS kopvērtējumā, ir pilnīgi pajāt uz reni.
Tā tikai mūsu padomju domāšana, ka viss, kas iekļauts OS, uzreiz automātiski ir baigi svarīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-09-18 21:45, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Ko būšana vai nebūšana OS maina pēc būtības?
Rene vispār ir viens no mazākās konkurences sportiem pasaulē. Pat bagātām valstīm kā Norvēģija, kas, pie tam, cīnās par uzvaru OS kopvērtējumā, ir pilnīgi pajāt uz reni.
Tā tikai mūsu padomju domāšana, ka viss, kas iekļauts OS, uzreiz automātiski ir baigi svarīgi.
Man ir svarīgi, latviešiem ir svarīgi, vai tas nav galvenais, kāpēc mums skatīties uz tiem citiem, un ko citi domā? Krikets un beisbols ir vieni no populārākajiem sportiem pasaulē, bet kaut kā uzlikt bik mīksto... Skeletons mums, latviešiem, ir viens no nozīmīgākajiem sportiem pasaulē, vismaz kamēr vēl Dukuri brauc Nu, un kas, ka Austrālijā tā nedomā... Vietējais sporta līdzjutējs vadās pēc emocijām un savas sirds. Es arī.

     [+] [-]

, 2018-09-18 22:37, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Mums bija Krūmiņš, Valdmanis, ASK Eiropas kausi, bija Valdis Valters, TTT, taču hokejs ar visu to, ka tikai 1x reāli pietuvojās CCCP čempionu titulam, visai viegli aizēnoja to visu. Par tiem panākumiem - teikšu tā, diezgan strīdīgi, tāpat kā apgalvojums, ka izvēlējāmies attīstīt daudzus sportus, bet kaimiņi nē. Lietuviešiem ir ievērojami vairāk vasaras medaļu, ja paņemam laikposmu no 92. gada! Igauņi aizgājuši priekšā lielajā volejbolā, un diezgan tālu, pat futenē! Es teiktu, ka varam sev pasist uz pleca vien par reni, tenisu, basketu, hokeju, pludmales voleju... Florbolu neskaitu.
ja atceraties TOS laikus,tad noteikti ziniet,kā bija Tajos hokeja buma laikos,kad biļeti varēja dabūt tikai "zem letes"...basketbols vai futbols,tad nebija īpaši pieprasīts(tik retās fk"Daugava" spēles,kad garām braucošais vilciens uztaurēja)
un tiešām uzskatiet,ka lietuvieši ar igauņiem mums(Latvijai) sportā ir priekšā?
o-O
"varam sev pasist uz pleca vien par reni, tenisu, basketu, hokeju, pludmales voleju..."
pasist?ko Jūs vēlaties pasist?...latvieši saka-uzsist uz pleca,bet nu labi..
un kāpēc piemirsāt piem. Ikaunieci Briedi Radēviču Štrombergu Nitišu Prokopčuku un t.t.?
un tagad ceru sagaidīt sarakstu,ko lietuvieši kopā ar igauņiem kaut pusi no mūsējiem ir spējuši?

     [+] [-]

, 2018-09-18 22:47, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man ir svarīgi, latviešiem ir svarīgi, vai tas nav galvenais, kāpēc mums skatīties uz tiem citiem, un ko citi domā? Krikets un beisbols ir vieni no populārākajiem sportiem pasaulē, bet kaut kā uzlikt bik mīksto... Skeletons mums, latviešiem, ir viens no nozīmīgākajiem sportiem pasaulē, vismaz kamēr vēl Dukuri brauc Nu, un kas, ka Austrālijā tā nedomā... Vietējais sporta līdzjutējs vadās pēc emocijām un savas sirds. Es arī.
Nu tur, protams, piekrītu, ka katrs var pēc savas gaumes priecāties, par ko grib. Bet tad tā tomēr nav īsti diskusija par sporta lielvalsts un starptautisku panākumu tēmu.
Un tas "ko par mums domās citi" - tā citu domāšana ir tieši saistīta ar konkurences lielumu un tātad arī panākuma objektīvo augstvērtīgumu. Nav jau tā vnk domās, nedomās, gaumes lieta un viss.
Neticu, ka Tev arī galīgi po, vai pirmais no desmit vai pirmais no miljona.

     [+] [-]

, 2018-09-18 23:00, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: ja atceraties TOS laikus,tad noteikti ziniet,kā bija Tajos hokeja buma laikos,kad biļeti varēja dabūt tikai "zem letes"...basketbols vai futbols,tad nebija īpaši pieprasīts(tik retās fk"Daugava" spēles,kad garām braucošais vilciens uztaurēja)
un tiešām uzskatiet,ka lietuvieši ar igauņiem mums(Latvijai) sportā ir priekšā?
o-O
"varam sev pasist uz pleca vien par reni, tenisu, basketu, hokeju, pludmales voleju..."
pasist?ko Jūs vēlaties pasist?...latvieši saka-uzsist uz pleca,bet nu labi..
un kāpēc piemirsāt piem. Ikaunieci Briedi Radēviču Štrombergu Nitišu Prokopčuku un t.t.?
un tagad ceru sagaidīt sarakstu,ko lietuvieši kopā ar igauņiem kaut pusi no mūsējiem ir spējuši?
Pēc Tava domu gājiena mēs arī Islandei smagi ieliekam, pareizi?

Štrombergs, Nitišs, jēziņ... Vispār zini, cik pasaulē sporta veidu? Kas būs, ja skaitīsim visādus loka šaušanas un c54gfc klases bagiju mačus lol, mošk tur Vjetnama un Bulgārija baigie superstāri, bet Tu pat dzirdējis neesi, tas ir tas pats, kā pieminēt Nitišus un Radēviču (wtf!?).

Kāds saraksts, Leišiem cik medaļu basī, vienā no pasaules masveidīgākajiem sportiem, a Tu Nitišu, Radeviču, Štrombergu, nu W T F.

     [+] [-]

, 2018-09-18 23:08, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Pēc Tava domu gājiena mēs arī Islandei smagi ieliekam, pareizi?

Štrombergs, Nitišs, jēziņ... Vispār zini, cik pasaulē sporta veidu? Kas būs, ja skaitīsim visādus loka šaušanas un c54gfc klases bagiju mačus lol, mošk tur Vjetnama un Bulgārija baigie superstāri, bet Tu pat dzirdējis neesi, tas ir tas pats, kā pieminēt Nitišus un Radēviču (wtf!?).

Kāds saraksts, Leišiem cik medaļu basī, vienā no pasaules masveidīgākajiem sportiem, a Tu Nitišu, Radeviču, Štrombergu, nu W T F.
Jocīgi, ka nesaprot elementāras lietas!
Sportā labākie ir tie, kas paveic grūtākās lietas!
Apsteigt miljonu ir grūtāk, kā apsteigt dažus simtus!

     [+] [-]

, 2018-09-18 23:43, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Pēc Tava domu gājiena mēs arī Islandei smagi ieliekam, pareizi?

Štrombergs, Nitišs, jēziņ... Vispār zini, cik pasaulē sporta veidu? Kas būs, ja skaitīsim visādus loka šaušanas un c54gfc klases bagiju mačus lol, mošk tur Vjetnama un Bulgārija baigie superstāri, bet Tu pat dzirdējis neesi, tas ir tas pats, kā pieminēt Nitišus un Radēviču (wtf!?).

Kāds saraksts, Leišiem cik medaļu basī, vienā no pasaules masveidīgākajiem sportiem, a Tu Nitišu, Radeviču, Štrombergu, nu W T F.
lasiet augstāk...un ja tik ļoti priecājaties un nevariet pamatot savu lietuviešu nepārākumu,tad piedodiet
tātad Štromberga pāris Olimpiskās medaļas ir nieks(ak jēziņ),bet lietuviešu trešā vieta ir kaut kas?!!!(ak jēziņ,paukotāj,atjēdzies ar savu jēziņ)

     [+] [-]

, 2018-09-19 00:42, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Jocīgi, ka nesaprot elementāras lietas!
Sportā labākie ir tie, kas paveic grūtākās lietas!
Apsteigt miljonu ir grūtāk, kā apsteigt dažus simtus!
Vai tad kāds skatās sportu, vērtējot konkurenci, vai skatās tāpēc, ka patīk un ko sabiedrībā uzskata par līdzjušanas vērtu? Neviens normāls sporta fans nav robots, kas skaita konkurenci....

     [+] [-]

, 2018-09-19 09:09, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: lasiet augstāk...un ja tik ļoti priecājaties un nevariet pamatot savu lietuviešu nepārākumu,tad piedodiet
tātad Štromberga pāris Olimpiskās medaļas ir nieks(ak jēziņ),bet lietuviešu trešā vieta ir kaut kas?!!!(ak jēziņ,paukotāj,atjēdzies ar savu jēziņ)
Tātad.
Tu tikko saliki uz vienas līnijas bmx riteņbraukšanu ar basketbolu. Pareizi?
Un tāpat arī uz vienas līnijas liksi 100metru sprintu, kārtslēkšanu un skeletonu. Jo tā taču OLIMPISKĀ MEDAĻA!!!!!
Vai ne? Jūtu, ka runāju ar ğēniju.

Nabaga islandieši neapjēdz, ko voņi dara. Skrien ar pieri sienā, attīsta sportu, kur visa pasaule, milzu resursi priekšā. Taču vajadzēja sistemātiski attīstīt vesera mešanu, bagijus, bļitkošanu, softbolu un veikbordu. Katrā no tiem sešiniekā, sporta lielvalsts gatava

     [+] [-]

, 2018-09-19 09:19, pirms 6 gadiem
Bet ja Tu gribi pa tavam - lūdzu. Saguglē, kas ir Virgīlijs Alekna.
Un vispār saguglē leišu medaļu skaitu. Tā, ka ar saviem Nitišiem un Radēvičām vari iet atpūsties. Bāc, nu tik kolosāli piemēri katrai valstij pilns ar tādiem.
Un skat, Alekna ieliek pat Štrombergam, ko?

Un nē, tas vienalga nav tuvi pat vienas basketbola bronzas vērtē.

     [+] [-]

, 2018-09-19 09:28, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vai tad kāds skatās sportu, vērtējot konkurenci, vai skatās tāpēc, ka patīk un ko sabiedrībā uzskata par līdzjušanas vērtu? Neviens normāls sporta fans nav robots, kas skaita konkurenci....
Tas notiek pats no sevis un neapzināti, nevis fiziski skaitot konkurenci. Visi taču vnk jūt, ka futbola kausa fināls ir kas vairāk, kā ūdenspolo čempja fināls. Un ne jau tāpēc, ka visiem vienādi gaume sakrīt uz sporta veida skatāmību.

     [+] [-]

, 2018-09-19 10:39, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tātad.
Tu tikko saliki uz vienas līnijas bmx riteņbraukšanu ar basketbolu. Pareizi?
Un tāpat arī uz vienas līnijas liksi 100metru sprintu, kārtslēkšanu un skeletonu. Jo tā taču OLIMPISKĀ MEDAĻA!!!!!
Vai ne? Jūtu, ka runāju ar ğēniju.

Nabaga islandieši neapjēdz, ko voņi dara. Skrien ar pieri sienā, attīsta sportu, kur visa pasaule, milzu resursi priekšā. Taču vajadzēja sistemātiski attīstīt vesera mešanu, bagijus, bļitkošanu, softbolu un veikbordu. Katrā no tiem sešiniekā, sporta lielvalsts gatava
paukotāj,ja nevarat izlasīt visu diskusiju,tik izņemt no augstāmrakstītā sev kaut ko tīkamu,to pārgrozīt,tad ar jumslīdzīgiem nav vērts diskutēt,jo tak skaidrs ,ka krimnaš un dopingnenaš...nožēlojami

     [+] [-]

, 2018-09-19 16:18, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: paukotāj,ja nevarat izlasīt visu diskusiju,tik izņemt no augstāmrakstītā sev kaut ko tīkamu,to pārgrozīt,tad ar jumslīdzīgiem nav vērts diskutēt,jo tak skaidrs ,ka krimnaš un dopingnenaš...nožēlojami
Spēcīgi uzbraucieni
Tātad, Tu nenosauci Latviju par sporta lielvalsti, nenosauci serği, nitišu, radeviču kā piemērus un neteici, ka Latvija sportā ir priekšā Lietuvai? Un nesalīdzināji Štromberga medaļu ar basketbola izlases? Viss ir pārprasts?

     [+] [-]

, 2018-09-21 01:52, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Spēcīgi uzbraucieni
Tātad, Tu nenosauci Latviju par sporta lielvalsti, nenosauci serği, nitišu, radeviču kā piemērus un neteici, ka Latvija sportā ir priekšā Lietuvai? Un nesalīdzināji Štromberga medaļu ar basketbola izlases? Viss ir pārprasts?
"paukotāj"
lūdzu ja esiet spējīgs,tad izlasiet augstāk

     [+] [-]

, 2018-09-21 16:58, pirms 6 gadiem
artenio rakstīja: "paukotāj"
lūdzu ja esiet spējīgs,tad izlasiet augstāk
Kur tieši? Palīdzēsi man, lasītnepratējam, un nocitēsi to mağisko teikumu vai komentāru, kas manā iepriekšējā komentārā uzskaitīto atspēko?

     [+] [-]

, 2018-09-21 17:21, pirms 6 gadiem
Jo tas, ko es lasu, ir pilnīgs latvieša naivisma un provinciālisma zelta fonds. Absolūti nekādas sajēgas par mērogiem pasaules sportā, vienkārši ņem un sauc uzvārdus no pašmāju sporta ziņām un domā, ka Latvija ir sporta lielvalsts

Atklāšu noslēpumu - tāpēc jau tās ir latviešu sporta ziņas, ka koncentrējas uz vietējiem Un citām valstīm ir pašiem savi nitiši, radēvičas un serği cik uziet, ne mums interesē viņējie, ne viņiem mūsējie. Aiz robežām iet daudz nopietnāki panākumi lielas konkurences sportos.