Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

papildināts U20 izlase apspēlē Itālijas vienaudžus un tiek ceturtdaļfinālā

Jānis Celmiņš

U20 izlase apspēlē Itālijas vienaudžus un tiek ceturtdaļfinālā
Jānis Timma
Foto: fibaeurope.com

Slovēnijas pilsētā Domžalē notiekošajā FIBA Eiropas U20 čempionātā Latvijas valstsvienība F grupas pēdējā spēlē šodien prata apspēlēt Itālijas vienaudžus - 94:78. Pateicoties Lietuvas pārliecinošajai uzvarai pār Turciju dienas otrajā mačā (76:45), Latvijas puiši nodrošināja iekļūšanu ceturtdaļfinālā.

Maču pret Itālijas U20 izlasei mūsu jaunie basketbolisti sāka veiksmīgi. Lai gan mača rezultātu atklāja itālieši, pēc Mārča Vītola precīza tālmetiena spēles ceturtajā minūtē mūsu izlase jau pārņēma vadību – 7:4. Mirkli vēlāk veiksmīgi nospēlēja Ojārs Siliņš, panākot jau plus seši – 11:5. Pēc šī veiksmes uzplaiksnījuma Latvijas izlases iedzīvojās nelielā „klusuma brīdī” un Itālijas vienaudži vispirms pietuvojās, bet mirkli vēlāk jau atguva minimālu vadību – 12:11. Īsi pirms pirmās ceturtdaļas beigām gan savu vārdu atkal teica Siliņš. Divi precīzi trīspunktu metieni viņam un pēc pirmajām desmit spēles minūtēm latviešiem piecu punktu pārsvars – 19:14. Arī otrā spēles ceturtdaļa mūsu U-20 izlasei padevās itin veiksmīga. Pateicoties jau pieminēto Siliņa un Vītola, kā arī Jāņa Timmas, Artūra Briča un Artūra Vītiņa veikumam uzbrukumā otro ceturtdaļu Roberta Štelmahera vadītā izlase uzvarēja ar 12 punktu pārsvaru (28:16) un atpūtā varēja iet ar pietiekami komfortablu pārsvaru – 47:30.

Lai gan pēc atpūtas pirmie punktus guva itālieši, savu vārdu teica arī Latvijas izlases līderis Jānis Timma – vairāki precīzi metieni viņam un mūsu puiši pārsvaru noturēja pārliecinošu. Puslaika vidū tas svārstījās ap 20 punktiem, bet pirms pēdējām desmit spēles minūtēm Latvijas izlasei 24 punktu pārsvars – 71:47. Noslēdzošās desmit spēles minūtes Itālijas jaunie basketbolisti sāka ar 9:0 izrāvienu, rezultātā pietuvojoties līdz 56:71, taču atlikušajā laikā šaubas par mača uzvarētājiem neradās ne mirkli (ceturtdaļa gan zaudēta - 23:31). Latvijas izlase svinēja uzvaru ar 94:78 un tagad atlika gaidīt, kā noslēgsies atlikušās grupas spēles, lai noskaidrotu būs vai nebūs Latvijas izlase nodrošinājusi vietu turnīra labāko astoņu komandu skaitā – ceturtdaļfinālā.

Rezultatīvākie Latvijas izlases rindās šodien bija Jānis Timma ar 25 un Ojārs Siliņš ar 22 gūtiem punktiem.

Latvija U-20 – Itālija U-20 94:78 (19:14, 28:16, 24:17, 23:31)
Latvija U-20: Timma 25+7 AB, Siliņš 22+8 AB, Bricis 18, Vītols 8, Vītiņš 8, Helmanis 6, Čoders 3, Misters 2, Bērziņš.

Lai Latvija tiktu ceturtdaļfinālā, blakus savai uzvarai bija vajadzīga vai nu Turcijas uzvara pār Lietuvu vai Lietuvas uzvara pār Turciju ar vismaz deviņu punktu pārsvaru. Lietuvieši, kurus uzveicām dienu iepriekš, šodien turkiem neatstāja nekādus variantus, sagraujot dienvidniekus ar 76:45. Tas nozīmē, ka Latvijas puiši nodrošinājuši vietu labāko astoņu komandu skaitā un pēc vienas dienas pauzes spēlēs ceturtdaļfinālā. Pret ko - tas noskaidrosies atlikušā vakara gaitā.

Latvijas U20 izlase otro gadu pēc kārtas spēlēs ceturtdaļfinālā. Pirms gada Agra Galvanovska vadībā pirmajā "play-off" kārtā tika atzīts nākamās čempiones Spānijas pārākums. Labāko astoņniekā Latvija tika arī 2008. gadā (7.), 2005. gadā (7.) un 2004. gadā (7.).

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2012-07-18 19:07, pirms 13 gadiem
Malači džeki! Timma, Siliņš un Bricis monstri. Redz, ITA uzvar turkus un spāņus, bet mēs šiem zaudējam! IR iekšā! Beidzot nāk arī ārā!

  +8 [+] [-]

, 2012-07-18 19:07, pirms 13 gadiem
Apsveicami, bet tomēr vajadzēja jau noturēt tos +25 tad jau tagad varētu teikt, ka esam ceturtdaļfinālā!

  +7 [+] [-]

, 2012-07-18 19:07, pirms 13 gadiem
Super, malači! 2 uzvaras 2 dienās šajā turnīra fāzē - CEPURI NOST! Atliek gaidīt pārējos rezultātus. Kas mums der?

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:08, pirms 13 gadiem
Mja kurš to būtu domājis ,ka Itāļi šādi dabūs iekšā!

Bet nu mūsējiem aizgāja tā spēle šodien,laikam emocionālais pacēlums pēc vakardienas spēles
Prieks par mūsējiem .

Kā tur ar to tikšanu tālak ?

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:08, pirms 13 gadiem
Kādi tgd varianti no tabulas viedokļa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:09, pirms 13 gadiem
Čaļi malači! Tagad turkiem jāpadara savs darbiņš pret Lietuvu. Ja Lietuva uzvarēs, tad būs daudz sarežģitāka rēķināšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:12, pirms 13 gadiem
Mums der turku un spāņu uzvaras, vai arī Lietuvas uzvara ar plus 9

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:13, pirms 13 gadiem
Skatos mazais Siliņš pielicis Itālijas pļavās, Malacis.

  +6 [+] [-]

, 2012-07-18 19:15, pirms 13 gadiem
Celmiņ, neesi skops un iemet tabulu, lūdzu!

  -2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:16, pirms 13 gadiem
Dark_Side rakstīja: Nu reāli mūsējie ir 1/4,,, es nezinu, kam jānotiek lai netiktu, jo arī +/- ir ok
kā var teikt ka +/- ir ok? ja mums ir -6, itāļiem ir mīnus 40 kkur, visiem pārējiem ir labāks!!

 +12 [+] [-]

, 2012-07-18 19:16, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Nožēlojami. +30 vietā knapi +15 izvelk..
Nožēlojami ir tas ,ka tu atļāvies te vispār ko komentēt!

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:21, pirms 13 gadiem
Vienigais variants, kas mums liedz tikt talak - spāņi zaudē slovēņiem, lietuvieši uzvar ar mazāku, kā +9 starpību bet šaubs, ka tā notiks

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:22, pirms 13 gadiem
Sandriz rakstīja: kā var teikt ka +/- ir ok? ja mums ir -6, itāļiem ir mīnus 40 kkur, visiem pārējiem ir labāks!!
Mums ir plus 3 vismaz, ja spāni uzvar tad plusi ir vel lielāki, spēle pret sloveniem neiet iekšā mazajā tabula, kas šinī bridi mums ir svarīga, ja visas 5 komandas paliek uz 2 uzvarām, respektīvi spāni zaudē sloveniem turki leisiem, tad lat 3, spa 8, tur 11, lie 12 itāļu -34. Tāda gadījuma glābj tikai Lietuvas uzvara ar plus 9

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:27, pirms 13 gadiem
Sandriz rakstīja: kā var teikt ka +/- ir ok? ja mums ir -6, itāļiem ir mīnus 40 kkur, visiem pārējiem ir labāks!!
Ja 5 komandām ir vienādi, tad šķiet ņem vērā tikai šo 5 komandu savstarpējos rezultātus. šobrīd mums ir +3; Spāņiem +8 (vēl spēle ar Slovēņiem); Itāļiem -24; braļukām +12 (vēl spēle ar turkiem) un Turkiem +1 (vēl spēle ar leitukiem). Itaļjaškām šķiet ka viss beidzies, spāņi ir iekšā, un starp Liet; Tur un Lat izšķirsies kuras 2 no 3 tiks tālāk.

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:28, pirms 13 gadiem
Interesanta spēle sāksies, leisiem jāuzvar ar plus 21 lai negaidot uz Slovēnijas uzvaru tiktu tālāk, tāpēc mūsējiem labas iespējas tikt tālāk, jo leisiem vajag lielu starpību un sloveniem neko nevajag pret spaniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-07-18 19:33, pirms 13 gadiem
kaut kā pēdējā laikā sāk likties, ka mūsu jaunie diezgan stabili tomēr spēlē šajos čempjos (visa vecuma). Ja pirmās U20 kas brauca uz čempjiem bija izteiktāki pastarīši, tad tagad diezgan easy-pīsi varam jebkuru paņemt priekšā. Manuprāt, vispārējais jaunatnes līmenis uzlabojas.

p.s. nevienu komentāru vairāt te nelašīšu tā kā variet arī necensties man atbil'det.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:35, pirms 13 gadiem
Nu bļ*d kur tgd ir visi timmas nolicēji?

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:37, pirms 13 gadiem
bakerboyz rakstīja: Tak Leiši neuzvarēs ar +21 tas nu ir skaidrs.
Bet mēģināt jau mēģinās gan, jo visiem skaidrs, ka sloveni ar savu ne pārāk garo soliņu mēģinās atputinat Perepelicu, Omicu un roijcu, kuru spēle pie 30plus minūtēm spēle, bet spaniem uzvara dotu otro vietu...tāpēc man personīgi diezgan skaidrs kurš uzvarēs vakara spēle.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 19:37, pirms 13 gadiem
Tikko paskaitīju, kas notiktu, ja 1) Spānija uzvarētu Slovēniju 2) Lietuva kaut ar +1 uzvarētu Turciju. Spānijai bilance būtu 3/2, tāpēc tikai viņus neņem "aubē" un atlikušajām 4 komandām savstarpēji: TUR +19 (ja zaudē Liet ar -1); LAT +16; LIET -9 (ja uzvar ar +1); ITA -26. Tas nozīmē, ka leituki kapāsies uz nebēdu, jo nevar paļauties, ka Slovēnija uzvarēs spāņus!!! Izredzes mums ir. šis variants būtu labs, bet vēl labāk ja LIET uzvarētu ar +5, tad mums +16, Tur +15 un mēs izejam kā 3 -labākā kom. Bet tas tikai pie varianta, ja Spāņi uzvar Slovēņus!

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:44, pirms 13 gadiem
malači,it iipaši Timma ar Brici var redzēt ka Lauvās kapā

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:54, pirms 13 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Tikko paskaitīju, kas notiktu, ja 1) Spānija uzvarētu Slovēniju 2) Lietuva kaut ar +1 uzvarētu Turciju. Spānijai bilance būtu 3/2, tāpēc tikai viņus neņem "aubē" un atlikušajām 4 komandām savstarpēji: TUR +19 (ja zaudē Liet ar -1); LAT +16; LIET -9 (ja uzvar ar +1); ITA -26. Tas nozīmē, ka leituki kapāsies uz nebēdu, jo nevar paļauties, ka Slovēnija uzvarēs spāņus!!! Izredzes mums ir. šis variants būtu labs, bet vēl labāk ja LIET uzvarētu ar +5, tad mums +16, Tur +15 un mēs izejam kā 3 -labākā kom. Bet tas tikai pie varianta, ja Spāņi uzvar Slovēņus!
Nepiekrītu.
Ja ir šis variants, tad vispirms jāņem vērā uzvaras - zaudējumi, tikai tad punkti. Mums un turkiem 2-1, leiši un itāļi ārā.

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 19:55, pirms 13 gadiem
Stiflerss rakstīja: malači,it iipaši Timma ar Brici var redzēt ka Lauvās kapā
un Helmanis kapā aizsardzībā, un Štālbergs dod īstos padomus Štelmaheram un Igiņš visu saliek pa plauktiņiem:-) Lauvas rullē! :-)

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:56, pirms 13 gadiem
leišiem +10

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:56, pirms 13 gadiem
Sākums ļoti labs, Lietuvai +12

     [+] [-]

, 2012-07-18 19:57, pirms 13 gadiem
gocha rakstīja: Nepiekrītu.
Ja ir šis variants, tad vispirms jāņem vērā uzvaras - zaudējumi, tikai tad punkti. Mums un turkiem 2-1, leiši un itāļi ārā.
pareizi, palaidu to garām veicot lielo matemātiku. Tad jau tas mums der!

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 19:59, pirms 13 gadiem
Ha izskatās ka leisi netaisās gaidīt uz sloveniem plus 16 otras ceturtdaļas vidu, tas mums der.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:00, pirms 13 gadiem
Lietuva manāmi nikni par zaudējumu mums, 30:14 viņu labā pēc tikai nospēlētām 12 minūtēm.

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:02, pirms 13 gadiem
nixser rakstīja: leišiem +10
+20!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 20:03, pirms 13 gadiem
Un interesanti, ka leišu līderi Redikas un Ulanovas vēl uz 0, velk citi... Pieslēgsies šie abi un būs vispār +30

  -2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:03, pirms 13 gadiem
Leiši smagi grauj!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 20:06, pirms 13 gadiem
Daugavvanins rakstīja: Ha izskatās ka leisi netaisās gaidīt uz sloveniem plus 16 otras ceturtdaļas vidu, tas mums der.
Mums tas der, bet leišiem tik un tā jācer uz slovēņiem - ja spāņi vinnēs - brauks mājās neatkarīgi no uzvaras ar +1 vai +50

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:06, pirms 13 gadiem
Daugavvanins rakstīja: Ha izskatās ka leisi netaisās gaidīt uz sloveniem plus 16 otras ceturtdaļas vidu, tas mums der.
Spānijas uzvaras gadījumā pār Slovēniju Lietuvai nederēs arī +100!

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:08, pirms 13 gadiem
Jā, bet leiši reāli dusmīgi!

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:12, pirms 13 gadiem
Rezultāts jau sāk palikt nepieklājīgs!

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:16, pirms 13 gadiem
Tikai +23

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:29, pirms 13 gadiem
A kāpēc Lietuvieši netiek tālķ, ja spāņi vinnē? Būs 4 komandām pa 7 punkti (LAT, TUR, ITA un LT) vai tad neskaita plusus un mīnusus savstarpējās spēlēs? Piemēram ja LT vinnē ar +21 tad viņiem ir +11 (-7 no ITA un -3 no LAT un +21 no TUR), LAT ir +16 (+3 no LT, -3 no TUR un +16 no ITA), TUR būs +9 (+3 no LAT +27 no ITA un -21 no LT), nu un ITA ir riktīgi mīnusi. Vai tad šādā gadījumā pie šādas uzvaras LT netiek tālāk?

  +3 [+] [-]

, 2012-07-18 20:29, pirms 13 gadiem
Ja Lietuva šitik pārliecinoši uzvarēs, tad neatkarīgi no pēdējās spēles Spānija vs Slovēnija, - esam iekšā 1/4finālā!

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:30, pirms 13 gadiem
Nu vairs "tikai" +29

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:30, pirms 13 gadiem
RITV rakstīja: A kāpēc Lietuvieši netiek tālķ, ja spāņi vinnē? Būs 4 komandām pa 7 punkti (LAT, TUR, ITA un LT) vai tad neskaita plusus un mīnusus savstarpējās spēlēs? Piemēram ja LT vinnē ar +21 tad viņiem ir +11 (-7 no ITA un -3 no LAT un +21 no TUR), LAT ir +16 (+3 no LT, -3 no TUR un +16 no ITA), TUR būs +9 (+3 no LAT +27 no ITA un -21 no LT), nu un ITA ir riktīgi mīnusi. Vai tad šādā gadījumā pie šādas uzvaras LT netiek tālāk?
Vispirms skaita uzvaras, nevis punktus.

  +4 [+] [-]

, 2012-07-18 20:33, pirms 13 gadiem
RITV rakstīja: A kāpēc Lietuvieši netiek tālķ, ja spāņi vinnē? Būs 4 komandām pa 7 punkti (LAT, TUR, ITA un LT) vai tad neskaita plusus un mīnusus savstarpējās spēlēs? Piemēram ja LT vinnē ar +21 tad viņiem ir +11 (-7 no ITA un -3 no LAT un +21 no TUR), LAT ir +16 (+3 no LT, -3 no TUR un +16 no ITA), TUR būs +9 (+3 no LAT +27 no ITA un -21 no LT), nu un ITA ir riktīgi mīnusi. Vai tad šādā gadījumā pie šādas uzvaras LT netiek tālāk?
"Latvijas komanda spēlēs ceturtdaļfinālā, ja piepildīsies viens no trim priekšnoteikumiem - Turcijas komanda uzvarēs Lietuvu, Lietuva uzvarēs Turciju vismaz ar +9 vai Spānija pieveiks Slovēniju."- un viss pārējais ir pupu mizas, kāda mums daļa, vai leiši tiek vai netiek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:34, pirms 13 gadiem
To Skudriniekss: Paldies par info

  +3 [+] [-]

, 2012-07-18 20:36, pirms 13 gadiem
Turki paļaujas uz Spāniju -29

  +7 [+] [-]

, 2012-07-18 20:42, pirms 13 gadiem
Latvija tiek 1/4 finālā, ja piepildās viens no 3 priekšnoteikumiem:
1. Turcijas komanda uzvarēs Lietuvu,
2. Lietuva uzvarēs Turciju vismaz ar +9
3. Spānija pieveiks Slovēniju

Tā ka, Lietuvai jau ir +32, tad jau droši esam labāko 8 pulkā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:45, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: "Latvijas komanda spēlēs ceturtdaļfinālā, ja piepildīsies viens no trim priekšnoteikumiem - Turcijas komanda uzvarēs Lietuvu, Lietuva uzvarēs Turciju vismaz ar +9 vai Spānija pieveiks Slovēniju."- un viss pārējais ir pupu mizas, kāda mums daļa, vai leiši tiek vai netiek?
Tāpēc ka skatīsies savstarpējās spēles un tajās LV ar Turciju ir 2:1, bet Leišiem ar Itāliju 1:2. Tāpēc nav starpība ar kādu rezultātu šodien vinnē Leiši, ja Spāņi vinnē Slovākiju tad Leiši brauc mājās un Itāļi jau tagad droši ka sēž lidostā!

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 20:46, pirms 13 gadiem
Leišiem jau +32 pret TURKIEM mums tas DER?

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 20:47, pirms 13 gadiem
hare rakstīja: Tāpēc ka skatīsies savstarpējās spēles un tajās LV ar Turciju ir 2:1, bet Leišiem ar Itāliju 1:2. Tāpēc nav starpība ar kādu rezultātu šodien vinnē Leiši, ja Spāņi vinnē Slovākiju tad Leiši brauc mājās un Itāļi jau tagad droši ka sēž lidostā!
es takš neizdomāju tos 3 variantus, kā mēs tiekam tālāk, paskat, entuziasts ar to pašu rakstu (interviju ar štelmaheru) atvēris un to pašu tekstu norakstījis. un man ir vienalga, uz kādas spēles rezultātu vēl gaidīs leiši, jo ja šamie neapstājas, tad viss ir kārtībā , latvju puikas kapā tālāk

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 20:47, pirms 13 gadiem
hare rakstīja: Tāpēc ka skatīsies savstarpējās spēles un tajās LV ar Turciju ir 2:1, bet Leišiem ar Itāliju 1:2. Tāpēc nav starpība ar kādu rezultātu šodien vinnē Leiši, ja Spāņi vinnē Slovākiju tad Leiši brauc mājās un Itāļi jau tagad droši ka sēž lidostā!
a ko darīt, ja Slovākija nespēlē? :-) Tu domāji SLovēniju, ne?
Latvija var gatavoties pret Serbiju!

     [+] [-]

, 2012-07-18 20:48, pirms 13 gadiem
HakunaMatata rakstīja: a ko darīt, ja Slovākija nespēlē? :-) Tu domāji SLovēniju, ne?
savākt slovākijas komandu un šovakar uzzibināt pret spāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:04, pirms 13 gadiem
Malači puši, leišiem spēle beidzās ar +31 un mēs astotdaļfinālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:05, pirms 13 gadiem
bakerboyz rakstīja: Ceturtdaļfinālā
atvainojos, tiešām

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 21:10, pirms 13 gadiem
tagad varētu sagaidīt , ka spāņi zaudē ar -15 un esam trešie grupā. vai ari es kļūdos ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:19, pirms 13 gadiem
kādi ir varianti pret ko mums varētu būs jāspēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:22, pirms 13 gadiem
Marchx rakstīja: kādi ir varianti pret ko mums varētu būs jāspēlē?
ja slovēņi neuzvar spāņus ar +15, tad mēs paliekam grupā ceturtie un spēlējam pret Serbiju, ja tomēr uzvar ar +15, tad tur ir daudz variantu

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 21:22, pirms 13 gadiem
Uz ko mēs tgd varam cerēt? Esam 100% 4tie grupā, vai varam būt augstāk? Te ir lielāka matemātika nekā augstskolās

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:22, pirms 13 gadiem
cerams būsim 4 niekā - jo 7 vietas jau apnikušas.
džeki malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 21:25, pirms 13 gadiem
cepuri nost džeku un trenera priekšā, tomēr izcīnija 1/4! Malači.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 21:25, pirms 13 gadiem
ATVAINOJOS, stulbs no manis matemātiķis, mums vajag, lai Spānija zaudē ar -13, nevis -15

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:27, pirms 13 gadiem
video translācija ir pieejama, nevaru atrast, paldies jau iepriekš.

  +3 [+] [-]

, 2012-07-18 21:28, pirms 13 gadiem
Latvieshi ar Leishiem mosh kauko sarunaaja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 21:29, pirms 13 gadiem
Marlboro rakstīja: Latvieshi ar Leishiem mosh kauko sarunaaja
leišiem jau pašiem īsti nebija kur atkāpties..

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 21:33, pirms 13 gadiem
Augstskolu matemātikai neesi bijis tuvumā, un laikam labi, ka tā
Prizs rakstīja: Uz ko mēs tgd varam cerēt? Esam 100% 4tie grupā, vai varam būt augstāk? Te ir lielāka matemātika nekā augstskolās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:43, pirms 13 gadiem
Punktu starpībai Slovēnijas-Spānijas spēlē nav nekādas nozīmes, svarīgs ir uzvarētājs. Ja uzvar Slovēnija, tad spāņiem skaita +- punktus ar visām 5 komandām, kam ir 2-3 bilance. Ja uzvar Spānija, tad viņi ir otrie ar 3-2 un punktus skaita tām 4 komandām, kam ir 2-3.
pringles rakstīja: ATVAINOJOS, stulbs no manis matemātiķis, mums vajag, lai Spānija zaudē ar -13, nevis -15
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 21:49, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Štelmahers uz Galvanovska augļiem izšļūc
kapēc pieaugušiem pat top12 netiek klāt, kamēr jaunie regulāri pa 8-12 ņemās
Netikt tāpēc, ka nav līmenis kur augt, tač cik reižu var skaidrot, tā kā palīgskolas bērniem.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 21:49, pirms 13 gadiem
Marlboro rakstīja: Latvieshi ar Leishiem mosh kauko sarunaaja
Sarunaja sagraut?

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:53, pirms 13 gadiem
ta pat ka gulbis1/4

     [+] [-]

, 2012-07-18 21:54, pirms 13 gadiem
backa_Nr1 rakstīja: ta pat ka gulbis1/4
Taapat kaa Gulbis speles pret Franciju.

  +5 [+] [-]

, 2012-07-18 21:58, pirms 13 gadiem
Nu,paskat kaa LV basketbols,tomeer akal ir 1/4
manupraat,uzvarosha kombinaacija Robis + Liepaajas Lauvas!!!
Timma iepriecina i saspeeli vada i bumbaam lec pakalj,taapat chalis arii dankot maak.
Bricis tas jauvispaar baigais kakls,cerams paliks veel,kaut vai pusgadu Lauvaas-BBL veel jau ir ko dariit?
tik 1 jautaajums vai buus medaljas no sLOVEnijas.........................

  +4 [+] [-]

, 2012-07-18 22:00, pirms 13 gadiem
aizeks2 rakstīja: Nu,paskat kaa LV basketbols,tomeer akal ir 1/4
manupraat,uzvarosha kombinaacija Robis + Liepaajas Lauvas!!!
Timma iepriecina i saspeeli vada i bumbaam lec pakalj,taapat chalis arii dankot maak.
Bricis tas jauvispaar baigais kakls,cerams paliks veel,kaut vai pusgadu Lauvaas-BBL veel jau ir ko dariit?
tik 1 jautaajums vai buus medaljas no sLOVEnijas.........................
Viss jau būtu jauki, bet pēc tam kad jālec pieaugušo basketbolā, tad Liepājas Lauvas nespēlē Eirokausos , turpretī tādi lietuvieši iemet savējos Eirolīgā un tā būda rūc.

  +2 [+] [-]

, 2012-07-18 22:04, pirms 13 gadiem
Kur ir normāla tabula?

     [+] [-]

, 2012-07-18 22:06, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Štelmahers uz Galvanovska augļiem izšļūc
kapēc pieaugušiem pat top12 netiek klāt, kamēr jaunie regulāri pa 8-12 ņemās
jo tad uz to vecumu nodzerās

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 22:11, pirms 13 gadiem
Paļubomu, ka pēc čempja afterīts būs Justā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-18 22:17, pirms 13 gadiem
Punktu starpībai Slovēnijas-Spānijas spēlē nav nekādas nozīmes.
Ja uzvar Spānija, tad viņi ir otrie ar 3-2, un punktus skaita tām 4 komandām, kam ir 2-3.
Ja uzvar Slovēnija, tad spāņiem skaita +- punktus ar visām 5 komandām, kam ir 2-3 bilance, bet neskaita iekšā spēli ar Slovēniju, jo viņiem 5-0.

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 22:18, pirms 13 gadiem
Paldies Tante.

sc.com galīgi izlaidušies, būtu labāk strādājuši nevis domājuši kā pēc iespējams vairāk mērkaķēnus portālam piesaistīt.

     [+] [-]

, 2012-07-18 22:27, pirms 13 gadiem
Sorry, varbūt kļūdos gadījumā, ja uzvar uzvar Spānija, jo tad kā pirmo kritēriju ņem vērā uzvaras savstarpējās spēlēs ar tiem, kam vienāda uzvaru attiecība - 2-3, un tad sanāk šādi
1) Slovēnija 4-1
2) Spānija 3-2
3) Turcija 2-3 (2-1) savst. uzvara Turcijai
4) Latvija 2-3 (2-1) savst. uzvara Turcijai
5) Lietuva 2-3 (1-2) savst. uzvara Lietuvai
6) Itālija 2-3 (1-2) savst. uzvara Lietuvai

Ļatvijai tik un tā 4. vieta, leiši gan netiek iekšā, viņu vietā ceturtdaļfinālā turki. Nezinu, kurš variants īstais, bet Latvijai 4. vieta tik un tā. Ne augstāk, ne zemāk

  -1 [+] [-]

, 2012-07-18 22:32, pirms 13 gadiem
Ā, un vēl var būt, ka pēc tam, kad ir noskaidrots, ka no tām komandām, kam 2-3, Latvijai un Turcijai savstarpējās 2-1, bet Lietuvai un Itālijai 1-2, otrreiz savstarpējo (divu starpā) vairs neņem vērā, jo sanāk otrreiz tas pats kritērijs, un skatās savstarpējās (starp visām 4) +-. Tādā gadījumā gan Latvija ar +16 pret -1 tiek garām Turcijai. Bet, lai visas tās lietas noskaidrotu, rūpīgi jālasa nolikums.Man slinkums, laikam tāpēc neviens no SC arī nav izklāstījis izredzes

     [+] [-]

, 2012-07-18 22:42, pirms 13 gadiem
OK, mana gala prognoze, nolikumu nepārbaudīju

Uzvar Slovēnija:
1) Slovēnija 5-0
2) Lietuva 2-3 (+43)
3) Spānija 2-3 (+10)
4) Latvija 2-3 (+3)
5) Turcija 2-3 (-20)
6 Itālija 2-3 (-34)

1) Slovēnija 4-1
2) Spānija 3-2
3) Latvija 2-3 (2-1) (+16)
4) Turcija 2-3 (2-1) (-1)
5) Lietuva 2-3 (1-2)
6) Itālija 2-3 (1-2)

  +4 [+] [-]

, 2012-07-18 22:45, pirms 13 gadiem
Ja spēlētu vēl Vecvagars un Bertāns, tad 1/2 iespētu bez problēmām, bet jau tagad ir teicams sniegums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-18 23:38, pirms 13 gadiem
Toties krievi palika aiz borta tikko

     [+] [-]

, 2012-07-18 23:40, pirms 13 gadiem
Daugavvanins rakstīja: Toties krievi palika aiz borta tikko
Paga, tad tika Grieķi un Franči bet krieviem sliktāka bilance un atā? Krievi sāka ar 3/0 beidza ar 0/3! Kā krievi saka: par maz biezputru ēda, izturība pietrūka:-)

  -3 [+] [-]

, 2012-07-18 23:46, pirms 13 gadiem
Tā arī neesmu izpratis kāpēc Timma nebrauca uz kādu spēcīgāku klubu eiropā,vai jebkur citur,kāpēc palika Lauvās ? Domāju,ka pie spēlēšanas laika arī tiktu citur...

  -3 [+] [-]

, 2012-07-19 00:00, pirms 13 gadiem
juuuuu, musejie paliek 3!!! grupaa, ta ka 1/4 finala nav slikts variants- pret Vaciju! , ja butu palikushi 4-tie( ta vareja but ja spanji butu uzvarejushi slovenjus) tad gan smagakais variants pret Serbiem! jaatiek PUSFINAALAAA! sarauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-07-19 00:15, pirms 13 gadiem
sandza rakstīja: juuuuu, musejie paliek 3!!! grupaa, ta ka 1/4 finala nav slikts variants- pret Vaciju! , ja butu palikushi 4-tie( ta vareja but ja spanji butu uzvarejushi slovenjus) tad gan smagakais variants pret Serbiem! jaatiek PUSFINAALAAA! sarauj!
kas saka, ka LAT ir 3-ie?

  +2 [+] [-]

, 2012-07-19 00:30, pirms 13 gadiem
sandza rakstīja: juuuuu, musejie paliek 3!!! grupaa, ta ka 1/4 finala nav slikts variants- pret Vaciju! , ja butu palikushi 4-tie( ta vareja but ja spanji butu uzvarejushi slovenjus) tad gan smagakais variants pret Serbiem! jaatiek PUSFINAALAAA! sarauj!
Latvija ir ceturtā

     [+] [-]

, 2012-07-19 00:36, pirms 13 gadiem
Bērziņš vispār 0 Vairāk vefā jāsež uz soliņa.

  -1 [+] [-]

, 2012-07-19 01:57, pirms 13 gadiem
electric rakstīja: Bērziņš vispār 0 Vairāk vefā jāsež uz soliņa.
ne pa velti VEFĀ kapāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-07-19 10:23, pirms 13 gadiem
labs jau labs, mūsējie jaunie vispār, ja psiholoģiski noturēsies, varētu visos sporta veidos parādīt sevi. interesanti kā klāsies Londonā Štrombergam, lasīju te vienu svaigu interviju ar viņu pirms starta: Krusttēvs.com

  +1 [+] [-]

, 2012-07-19 13:05, pirms 13 gadiem
Vai tad pirms raksta ievietošanas to vispirms nepārbauda?! Nepārtraukti kaut kādas kļūdas. Rupjākā - Itāļi nevis Itālieši!!!

     [+] [-]

, 2012-07-19 17:34, pirms 13 gadiem
ezis20 rakstīja: Vai tad pirms raksta ievietošanas to vispirms nepārbauda?! Nepārtraukti kaut kādas kļūdas. Rupjākā - Itāļi nevis Itālieši!!!
Šis mani arī kretinizē, bet šī nav vienīgā vieta, kur tādas kļūdas tiek pieļautas, EČ futbolā finālā Spānija - Itālijā šāda versija bija nepārtraukti. Cilvēki, jāmācās latviešu valoda, noder! nevajag sevi pataisīt par mūjabeļiem.