Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Šķelšanās LBS - prasīs Ojāra Kehra atkāpšanos

Šķelšanās LBS - prasīs Ojāra Kehra atkāpšanos
Ojārs Kehris
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Daļa Latvijas Basketbola savienības (LBS) šodien nākusi klajā ar prasību sasaukt LBS ārkārtas sapulci, kurā tiktu lemts par pašreizējā prezidenta Ojāra Kehra un padomes nomaiņu. Saskaņā ar likumdošanu, sapulce jāsasauc divu nedēļu laikā.

Masu medijiem šodien izplatīts šāds paziņojums:

LBS biedri pieprasa ārkārtas sapulces sasaukšanu
"Šodien Latvijas Basketbola savienības (LBS) biedri sporta klubs "Barons", sporta klubs "Cēsis", Gulbenes Olimpiskais klubs "Buks", basketbola klubs "Liepājas lauvas" un SIA "3 pret 3" LBS ģenerālsekretāram Edgaram Jaunupam iesniedza prasību sasaukt LBS biedru ārkārtas sapulci ar sekojošu dienas kārtību:
- esošā prezidenta atsaukšana un jauna prezidenta vēlēšanu organizēšana;
- padomes locekļu vēlēšanas;
- lemt par nepieciešamību veikt vispārēju (finansiālu, juridisku un organizatorisku) LBS auditu.

Ārkārtas biedru sapulces iniciatori uzskata, ka LBS esošā prezidenta Ojāra Kehra vadībā nav spējīga profesionāli ilgtermiņā organizēt basketbola dzīvi Latvijā. Organizācija, kurai būtu jākonsolidē basketbola sabiedrība, ir pārvērtusies par šauru personu un interešu grupu ar neskaidru lēmumu pieņemšanas mehānismu un necaurspīdīgām naudas plūsmām.
LBS biedru viedoklis tiek ignorēts. Valdei, pieņemot jaunatnes un klubu basketbolam svarīgus lēmumus, tie izrādās pretēji atbildīgajā LBS komisijā pieņemtajiem ieteikumiem. Komisijas, kurās darbojas ikdienā ar basketbolu saistīti profesionāļi, ir kļuvušas vien par pseidodemokrātijas atribūtiem - īstie lēmumi, acīmredzot, jau iepriekš ir pieņemti citur.
Biedriem nav pieejama informācija par LBS finanšu ieņēmumiem, plānotajiem tēriņiem.
Tomēr iesniegumu parakstījušie LBS biedri ir pārliecināti, ka basketbola sabiedrībā ir kompetenti, darboties griboši un idejām bagāti cilvēki. Mainot līdzšinējās vadības piekopto darba stilu un attieksmi pret organizācijas biedriem, ar dabiem ir iespējams panākt, ka savienībā vēlas iestāties un aktīvi līdzdarboties visas tās sporta skolas, sieviešu un vīriešu basketbola klubi, kuri līdz šim neredzēja jēgu darbībai LBS.

Saskaņā ar LBS statūtiem un "Biedrību nodibinājumu likumu", LBS biedru ārkārtas sapulces sasaukšanu var ierosināt ne mazāk kā 1/10 daļa organizācijas biedru, ģenerālsekretāram biedru sapulce ir jāsasauc nekavējoties, divas nedēļas pirms tās norises informējot visus biedrus par sapulces dienas kārtību."

Zem paziņojuma parakstījušies Ivo Zonne ("Barons"), Jānis Rozenbergs ("Cēsis"), Sandis Čilipāns ("Buks"), Artis Lagzdiņš ("Liepājas Lauvas") un Viesturs Ozols (SIA "3 pret 3"). Nepieciešams vairākums (50% plus viena balss) no 34 cilvēku plašā LBS biedru loka, lai sasauktā sapulce būtu balsstiesīga, un vairākums no sanākušajiem (atkal 50% plus viena balss) - lai pieņemtu lēmumu par izmaiņām.

LBS izplatījusi paziņojumu, ka jautājums par ārkārtas sapulces sasaukšanu tika skatīts trešdien Valdes sēdē.

  +6 [+] [-]

, 2008-09-15 12:38, pirms 16 gadiem
DrBelKinG rakstīja: gaidaim izmanas basketbola virtuve
-----
Pelni naudu ar neobux! Fast! Easy! Secure!
http://neobux.times.lv

Šitam banu lūdzu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-09-15 12:40, pirms 16 gadiem
Ja izdotos Kehri nomest, tad labs kandidāts būtu Edgars Šneps, kuram šobrīd svilst dibens IZM.

     [+] [-]

, 2008-09-15 12:42, pirms 16 gadiem
Sen jau bija laiks....

  -2 [+] [-]

, 2008-09-15 12:44, pirms 16 gadiem
Demars
Nu varbūt, ka tā ir Zonnes demagoģija. Man tas vienalga. Bet SA ir devusi pilnīgi vienādas iespējas paust savu demagoģiju gan Zonnem, gan ASK darboņiem, gan W, gan LBS funkcionāriem. Es Sporta avīzi lasu, kopš pirmā šī laikrasta numura (laikam 1996. gads tas bija), un nevaru pateikt, ka būtu bijis laiks, kad šī avīze tendenciozi (vienalga pozitīvā vai negatīvā nozīmē) attiektos pret kādu personu vai klubu.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-15 12:45, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nejauc SA ar NRA Protams arī SA ir Lemberga avīze ar visām no tām izrietošajām sekām, taču neesmu pārliecināts, ka Lembergam [un CO] tik tiešām interesē kāds LBS postenis. Zinot Lembergu [cik nu viņu zinu ] viņam ir vajadzīgs labs tēls, vara un nauda. Un sports ir viņa plānos tikai tādēļ, ka tas sniedz labu tēlu.

Pašam nešķiet nedaudz smieklīgi pieminēt Lembergu. Varētu padomāt, ka tādam cilvēkam kā tev vai tādam cilvēkam kā man vispār ir nojausma par to, kurš kuru lobē un kādā veidā. Reāli tas viss ir aiz delzs aizksara paslēpts.

  +6 [+] [-]

, 2008-09-15 12:51, pirms 16 gadiem
juha - viena lieta ir tendenciozi attiekties pret kādu klubu, bet otra ir aizstāvēt kādas puses viedokli, bet par otru klusēt. Tad jau nesanāk nekas slikts? Es principā jau nelasu SA kopš tā laika, kad Armands Puče no turienes izsoļoja.
Nedaudz par citu tēmu - vienreiz kāds žurnālists nointervēs Armandu Šķēli, lai beidzot uzzinātu kas tieši notika un kāpēc viņš tā rīkojās, lai beigtu visas spekulācijas ap to?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-15 12:53, pirms 16 gadiem
saki ka ir slavvenais demar,ka var but sliktas pa Baronu

     [+] [-]

, 2008-09-15 12:54, pirms 16 gadiem
Protams, Kehri jau sen vajadzēja nomainīt, bet metodes, kā tas tiek darīts, ir ne labākas.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-15 13:08, pirms 16 gadiem
Demars
Atkal pārspīlēšana. Nevar noliegt, ka W un Lipmans ir pardoksu pilni cilvēki, kuri itin bieži rīkojas ne pēc vienkāršākās loģikas. Un vēl - neskatoties uz it kā šo cilvēku vainošanu, gan Valdiņam, gan Lipmanam, gan Murjāņu sporta skolai ir bijusi ne vienu reizi vien iespēja paust savu viedokli, un šis viedoklis avīzē ir bijis atspoguļots. Tāpēc nevar apgalvot, ka avīze tendenciozi kādu noliek, bet nemaz neļauj šiem noliktajiem izteikties.

  +9 [+] [-]

, 2008-09-15 13:09, pirms 16 gadiem
pievienošos Demaram par SA un atsevišķām simpātijām un antipātijām starp dažādām sporta komandām un sporta funkcionāriem...
es arī SA lasu jau dikti, dikti sen... vairāk kā 10 gadus(pēdējos gadus zināmu iemeslu dēļ vairs ne) un, atklāti sakot, tur pat pilnīgam sporta nepārzinātājam ir skaidrs, ka VV ir slikts un Muižnieks ir labs, ka Kirovs(kurš patiešām ir klauns) ir slikts, bet Viesīts(tāds pats klauns) ir labs, ka Šķēle ir "goda puika" a, piemēram, Sančo vai Ādis ir tautas nodevēji utt. vārdu sakot, ir pilnīgi skaidri redzams, no kā rokas atsevišķi LV sporta censoņi(žurnalisti) ēd!
kas attiecas uz LBS un Kehri, tad ļoti ceru, ka tiešām izdosies veco mafijozņiku nomest no krēsla, par ko gan dikti šaubos...

  +4 [+] [-]

, 2008-09-15 13:09, pirms 16 gadiem
Ai, nu ko ta cepās. Kehris savā amatā jau ir kopš laikiem, kad par Latvijas basketbolu rūpi turēja Ventspils trubas pārvaldnieki. Nav jau tālu jāmeklē, kas bija Kehris Ventspils naftas padomē. Bet ne jau par to ir stāsts. Šādus amatus parasti ieņem cilvēki, kuriem ir vistiešākais sakars ar 100 gudrajām galvām, no kurām, savukārt, izriet arī lielo sponsoru piesaiste. Kas tad ir bijuši galvenie sponsori? VN, LG utt, respektīvi, uzņēmumi ar valsts daļām, kas ir spējīgi (un tiem ir izdevīgi) atstumt n-tos miljonus par šādām izklaidēm. Var jau arī uzmest aci uz LBS padomes personālijām. Ja arī Kehri nometīs, vietā nāks cits un tāds pats. Bet nedomāju, ka tas notiks. Basketbols nav tā svarīgākā "tautsaimniecības nozare", kurā tiktu dalīts baigais piķis. Tā ir parasta izklaide un papildus nodarbe cilvēkiem, kuriem jau tā visa kā pietiek. Lai tie dumpotāji nosauc potenciāli nākamā prezidenta vārdu un tad jau var sākt diskutēt, citādi tas viss izklausās pēc kārtējās lietussargu revolūcijas, kurā visi bļauj, ka viss ir slikti un ka visi ir jāatlaiž, bet neviens tā arī nevar pateikt, ko tad likt vietā un kas no tā mainīsies. Chill. Kehris nav tas sliktākais gadījums un viens jau arī viņš nelemj.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-15 13:11, pirms 16 gadiem
piilaadzis
Jā, nav labi, ka tiek atspoguļots kāds viens viedoklis, bet kāds vispār noklusēts. Pilnīgi pieļauju, ka SA mēdz grēkot šajā jomā, tomēr vienalga nevaru šo laikrakstu nosaukt par tendenciozu.
Par Šķēli - būtu gan interesanti dzirdēt, ko viņš teiks par notikušo. Taču to vajag darīt, kad beigsies kvalifikācijas turnīrs. Mūsu bāleliņu sniegums šobrīd jau tā nav no tiem spožākajiem, tāpēc nav vajadzības pēc papildus psiholoģiskajiem spērieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:14, pirms 16 gadiem
juha rakstīja: Demars

Atkal pārspīlēšana. Nevar noliegt, ka W un Lipmans ir pardoksu pilni cilvēki, kuri itin bieži rīkojas ne pēc vienkāršākās loģikas. Un vēl - neskatoties uz it kā šo cilvēku vainošanu, gan Valdiņam, gan Lipmanam, gan Murjāņu sporta skolai ir bijusi ne vienu reizi vien iespēja paust savu viedokli, un šis viedoklis avīzē ir bijis atspoguļots. Tāpēc nevar apgalvot, ka avīze tendenciozi kādu noliek, bet nemaz neļauj šiem noliktajiem izteikties.

izteikties jau atļauj. Bet kas no tā mainās? Tāpat SA neņem vērā, kas tiek izteikts, un konsekventi turpina malt vienu un to pašu.

     [+] [-]

, 2008-09-15 13:17, pirms 16 gadiem
Emilio
Nu gan muldi niekus. Var tik tiešām redzēt, ka nelasi SA, bet spried pēc citu izteikumiem. Koziols par savām līdz galam nepabeigtajām gaisa pilīm diezgan daudz ir dabūjis pa muguru. Tāpat Muižniekam un Šķēlem galviņa vienmēr paijāta netiek. Arī par Valteriem (tiem, kas vēl spēlē basketbolu)informācija ir bijusi konkrētajam sniegumam atbilstoša.

     [+] [-]

, 2008-09-15 13:19, pirms 16 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Ai, nu ko ta cepās. Kehris savā amatā jau ir kopš laikiem, kad par Latvijas basketbolu rūpi turēja Ventspils trubas pārvaldnieki. Nav jau tālu jāmeklē, kas bija Kehris Ventspils naftas padomē. Bet ne jau par to ir stāsts. Šādus amatus parasti ieņem cilvēki, kuriem ir vistiešākais sakars ar 100 gudrajām galvām, no kurām, savukārt, izriet arī lielo sponsoru piesaiste. Kas tad ir bijuši galvenie sponsori? VN, LG utt, respektīvi, uzņēmumi ar valsts daļām, kas ir spējīgi (un tiem ir izdevīgi) atstumt n-tos miljonus par šādām izklaidēm. Var jau arī uzmest aci uz LBS padomes personālijām. Ja arī Kehri nometīs, vietā nāks cits un tāds pats. Bet nedomāju, ka tas notiks. Basketbols nav tā svarīgākā "tautsaimniecības nozare", kurā tiktu dalīts baigais piķis. Tā ir parasta izklaide un papildus nodarbe cilvēkiem, kuriem jau tā visa kā pietiek. Lai tie dumpotāji nosauc potenciāli nākamā prezidenta vārdu un tad jau var sākt diskutēt, citādi tas viss izklausās pēc kārtējās lietussargu revolūcijas, kurā visi bļauj, ka viss ir slikti un ka visi ir jāatlaiž, bet neviens tā arī nevar pateikt, ko tad likt vietā un kas no tā mainīsies. Chill. Kehris nav tas sliktākais gadījums un viens jau arī viņš nelemj.

Tieši tā!
Visi viņi vienā maisā bāžami!
Lai arī kā daudzi grib uzsvērt,ka sports un politika ir divas nesavienojamas lietas,tomēr LV (un ne tikai) pierāda tieši pretējo! Ja LHF var mazliet mazāk pārmest politizēšanos,jo Kira ir frukts,kas pēld tajā virzienā kur vējs pūš,tad LBS ir kārtīgs politiskais midzenis (Jaunups parstāv JL,Kehris pat īsti nezinu ko šobrīd,W arī sapinies ar partijām).
Manis pēc viņi to sedziņu var valkāt visu gadu,bet tikai ar nosacijumu,ka necieš LV basketbola saimniecība,kas tāpat šobrīd pārdzīvo ne tos labākos laikus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-09-15 13:20, pirms 16 gadiem
Zonne (Barons), kapēc mani tas nepārsteidz...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:20, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: izteikties jau atļauj. Bet kas no tā mainās? Tāpat SA neņem vērā, kas tiek izteikts, un konsekventi turpina malt vienu un to pašu.

Nu kā tad netiek ņemts vērā! Avīzē tas publicēts tiek. Tu to vari izlasīt, vari izlasīt arī citu viedokli un beigās izveidot savu viedokli par kādu konkrētu lietu. Bet varbūt gribi, ka žurnālists tūlīt iemīlas intervējamajā un sāk malt ar to vienā balstiņā? Un, kad nāks kāds pretēja viedokļa paudējs, tad atkal mainīties uz otru pusi? Lasi informāciju, paņem no tā, ko Tev vajag, bet nepieprasi, lai visi sāk domāt un runāt, kā viens konkrēts cilvēks.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:20, pirms 16 gadiem
drumais14 rakstīja: Ja izdotos Kehri nomest, tad labs kandidāts būtu Edgars Šneps, kuram šobrīd svilst dibens IZM.

+ no manis jo tieši par viņu arī biju iedomājies..

     [+] [-]

, 2008-09-15 13:23, pirms 16 gadiem
Nu ko, cerams nesanāks tiem jefiņiem tas apvērsums, smako pēc nopietna pasūtījuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-15 13:24, pirms 16 gadiem
juha rakstīja: Nu kā tad netiek ņemts vērā! Avīzē tas publicēts tiek. Tu to vari izlasīt, vari izlasīt arī citu viedokli un beigās izveidot savu viedokli par kādu konkrētu lietu. Bet varbūt gribi, ka žurnālists tūlīt iemīlas intervējamajā un sāk malt ar to vienā balstiņā? Un, kad nāks kāds pretēja viedokļa paudējs, tad atkal mainīties uz otru pusi? Lasi informāciju, paņem no tā, ko Tev vajag, bet nepieprasi, lai visi sāk domāt un runāt, kā viens konkrēts cilvēks.

Nu nē taču! Bet tas ir klasiskais "vai Jūs jau esat pārtraucis sist savu sievu?". Izteikties atļauj, bet atbildētājs ir lūzeris jebkurā atbildes variantā.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-15 13:25, pirms 16 gadiem
Demars rakstīja: to Juha

Pašķirsti vecos SA numurs (ja vēl saglabāti), piemēram, palasi par to, kā Jurisons cepās, kad K.Valters savainojuma dēļ atteicās(nevarēja) spēlēt izlasē...Tipa, tad Jurisons rakstīja, ka savainojums nemaz nav, tā ir tikai atmazka, lai nebūtu jāspēlē KM vadītajā izlasē un ka iniciators tam ir Valdis Valters...

Un salīdzini to ar ko SA rakstīja(pareizāk, gan būtu teikt NERAKSTĪJA, jo šis gadijuma jau viņus neinteresēja, jo bija taču jārok bedre K.Kam.) par Šķēles ''sāp visas maliņas'' gadijumu...

Vēl salīdzini, cik bieži SA tiek pieminēts ka Olijars savulaik tika pieķerts dopinga lietošanā un cik ''bieži'' tas tiek pieminēts 'piemēram, Šķerbatiham...

Utt, utt, utt

PIlnīgi piekrītu!!! Arī nesaprotu kapēc par Šķēles vaļībām nebija NE VĀRDA

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:25, pirms 16 gadiem
Aizsēdējies jau viņš tur ir pamatīgi. Tapēc jau mums LV iet ar to sportu tā kā iet, jo tie funkcionāri izveido ap sevi paziņu loku un tādu sistēmu, kas nodrošina viņam nenormāli ilgu darba termiņu, praktiski tik ilgi cik paši vēlas un tas nav normāli. Vajag jaunas "vēsmas", vajag rotāciju, tas nāks tikai par labu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:26, pirms 16 gadiem
demars
izlasīju vakara ziņās (arī lembergam piederošs izdevums) par Vaikuli un autostāvvietām - tur bija iznests cauri gan Barons, gan Zonne, gan Vaikulis. Tā saucas - līšana Baronam pakaļā? Atvaino, tur jau tā lieta, ka SA var atļauties mierīgi būt neatkarīgi šajā sakarā. tāpēc jau viņi rullē un, izskatās, tāpēc Tev ir uz viņiem zobs. savu specializāciju - politiku - tu vari šeit nevērpt - nestrādā. raksti dienai.lv - tur tamlīdzīgi dīvaiņi steriem.

     [+] [-]

, 2008-09-15 13:30, pirms 16 gadiem
Demars
Par Ščerbatiha dopingošanu bija pieminēts laikam pagājušās nedēļas numurā, kur bija diezgan plaši aprakstīts, kā Svarcēlāju funkcionāri atvadījās no amatiem, jo ļāva Viktoram piedalīties Latvijas čempī kā paraugdemosntrētājam diskvalifikācijas laikā. Olijara dopingošana SA ir bijusi tikpat bieži pieminēta, kā par Ščerbatihu. Pēdējos raksta galus sakarā ar Pekinas spēlēm par šo puisi taisīja Diena nevis SA.
Par "sāp visas maliņas" arī bija raksts, kur bija norādīts uz mūsu jauno stāru nepatriotisko domas stilu. Nebija akcentēts viens Šķēle, jo tobrīd par to runāja vēl vairāki izlases līderi (piemēram, Janičenoks).
Un par bedres rakšanu Kambalam - SA nevienam bedri neizraka. Bedri pats sev izraka Kambala ar LBS funkcionāru palīdzību. SA tikai konstatēja faktus. Tev tiešām šķiet, ka mēs dzīvojam akmens laikmetā, un, ja nebūtu Jurisona publiklāciju, tad līdz oficiālajām iestādēm Kambalas izdarības nebūtu nonākušas? Un kā vēl būtu!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:31, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: PIlnīgi piekrītu!!! Arī nesaprotu kapēc par Šķēles vaļībām nebija NE VĀRDA

nu pec jsu teikta vajadzetu but taa ka nebija jo zonne nelika neko rakstit un pa Valteru gimenes un jurisona "simpatijam" kas ilgst jau mazu laicinju arii barons vainigs

  +4 [+] [-]

, 2008-09-15 13:31, pirms 16 gadiem
Vispār par Sporta Avīzes neobjektivitāti visi runā jau sen, lēnā garā visi sāk pamanīt, ka avizei ir konkrēti mērķi, un tie nav vienkārši informēt. Tendenciozi raksti seko viens otram, pat slinkums visus uzskaitīt. Visvairāk gan acīs lec centieni nod**st ASK un jebko, kas ar to siastīts.
Bet takā Demars jau minēja vairākus precīzus piemērus, pat neiešu atkārtoties...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:32, pirms 16 gadiem
neaizies pārāk iesēdināts krēslā

  +1 [+] [-]

, 2008-09-15 13:39, pirms 16 gadiem
Šitas glumais tips ir īsts melnais kardināls...tieši dēļ tādiem kā viņš, Latvija ir pakaļā...īsts neģēlis, tautas nodevējs..protams, ka viņš neaizies, tāpat, kā visi pārējie ielikteņi. Viņus tikai ar izkaptīm un mēslu dakšām iespējams dabūt āra kaut kad neparedzamā nākotnē, kad nabaga latviešu tautai piegriezīsies. Tātad nekad. Mēs esam rūdīti un izturīgi, kaut 100 šitādi mēsli mūs drāztu simtiem gadu, mēs pielieksimies un pielieksimies...ne velti vācieši un krievi mūs kādus 700 gadus trenēja pakaļas laizīšanas mākslā...ehh..ko nu, nabaga bauru vergu tautiņa...

  +3 [+] [-]

, 2008-09-15 13:44, pirms 16 gadiem
Piekrītu viedoklim ka Sporta Avīze nav objektīva.Šeit gan jautājums Par Kehra atbilstību ieņemajamam amatam.Domāju ka pārmaiņas ir vajadzīgas.Spilgts piemērs mus jau ir Lipmana personā.Nedomāju ka katram funkcionāram jājūtās kā Fidelam Kastro vai Lukašenko.

     [+] [-]

, 2008-09-15 13:46, pirms 16 gadiem
Juris
Visi par to nerunā. Pat šeit nebūs vairāk par pieciem cilvēkiem, kuri tā runā. Tu vienkārši esi ASK fans, tāpēc saasināti uztver visu, kas par šo klubu tiek rakstīts savādāk, nekā domā Tu. Kad man bija 13 gadu, tad es arī saasināti uztvēru kritiku par lietām, par ko fanoju. Bet tici man, kad cilvēks pieaug, tad viņš kļūst pragmatiskāks un uz lietu dabu lūkojas caur citu prizmu. Arī ar Tevi tā notiks, kad paaugsies!