Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kādēļ "vēsie igauņi" pārspēj Latvijas basketbola līdzjutējus?

Kristaps Zālītis

Kādēļ "vēsie igauņi" pārspēj Latvijas basketbola līdzjutējus?
Igaunijas izlases līdzjutēji
Foto: Romualds Vambuts

Latvijā ir populāri jokot par vēsajiem igauņiem. Sestdien Tallinā biju uz Latvijas komandas basketbola maču un varu droši teikt, ka mūsu ziemeļu kaimiņi savu izlasi „Saku Suurhall” atbalstīja krietni azartiskāk, kā mēs savējos „Arēnā Rīga” mačā pret Maķedoniju.

Biju Igaunijā, tādēļ neredzēju TV translāciju, kurā esot izskanējis arī jau pieminētais „vēso igauņu” joks. Pasmieties jau var vienmēr, tomēr jāatzīst, ka Tallinas līdzjutēji „Arēna Rīga” publikai ielika vienos vārtos. Visu cieņu latviešiem, kuri bija devušies uz Igauniju – viņus dzirdēja ļoti labi un atbalsts bija vērā ņemams. Nezinu, varbūt tieši azartiskā latviešu fanu līdzjušana lika sarosīties igauņiem, tomēr mājinieki bija savu uzdevumu augstumos.

Rīgā spēlē pret Maķedoniju komandu aktīvi atbalstīja vien fanu sektorā sēdošie un dažas atsevišķas grupiņas, kas izkaisītas pa visu arēnu. Igaunijā vienkāršajiem saukļiem nekautrējās pievienoties līdzjutēji visapkārt laukumam. Atšķirība bija ievērojama. Iespējams, igauņu vienotības sajūtu rosināja arī hallē dalītie krekliņi ar uzrakstu „Eesti” un sponsoru logotipiem. Iespējams, labu iespaidu palīdzēja radīt kompaktā „Saku Suurhall”, kurā visi seši tūkstoši līdzjutēju atrodas tuvu laukumam. Iespējams, viņus uzkurināja latviešu fanu leģions. Tomēr viens ir skaidrs – viņiem izdevās.

Godīgi sakot, neesmu sapratis, kādēļ atmosfēra basketbola spēlēs Rīga dažkārt ir kā teātrī. Pat uz U-20 hokeja cīņām Arēnā ir lieliska gaisotne (arvien atceros fantastisko spēli pret Baltkrieviju). Tikmēr spēlēs ar Latvijas basketbola izlases (un NBA uzlecošās zvaigznes Andra Biedriņa!) līdzdalību nav būtiska klātbūtnes efekta – līdzvērtīgas emocijas var gūt, mačus vērojot TV ekrānā. Varbūt spēļu organizatoriem vajag izmēģināt klasiskos Latvijas hokeja fanus saukļus, izmantojot arī ērģelītes. Varbūt karsējmeiteņu vietā (pret kurām arī Latvijas publika izturas īpaši vēsi!) pārtraukumos pieacināt kādus fanu uzkurinātājus. Bet varbūt jāpārdomā viss basketbola izlases pozicionējums – iespējams, starp pašreizējo „jauno zvaigznīšu” komandu un līdzjutējiem nav izveidojusies tāda saikne kā savulaik ar „zudušo paaudzi” – Štelmaheru, Bagatski, Šnepu, Helmani, arī Miglinieku. Ja viņus pazinām kā īstus „kapātājus”, tad tagadējo paaudzi biežāk redzam dzeltenās preses slejās. Un ne jau par smagu darbu treniņos tur tiek rakstīts... Šajā gadījumā nelīdzēs tikšanās ar līdzjutējiem kādā iepirkšanās centrā. Ir jāparāda, ka spēlētāju attieksme pret izlasi (un nevis čomiem izlasē) ir patiesi nopietna. Šogad pēc daudzajiem izteikumiem pavasarī un spēlētāju staigāšanas vasarā tas nu nekādi nevarēja izdoties. Jācer, ka nākamgad būs labāk.

Jebkurā gadījumā, aicinu līdzjutējus ne tikai fanu sektorā, bet arī citur (jo sevišķi LMT un apkārtējos sektoros) aktīvāk atbalstīt komandu. Ja nelīdz citi argumenti, tad vismaz viena iemesla dēļ – lai iekabinātu igauņiem.

Slēpts komentārs: LV_puika

 +18 [+] [-]

, 2008-09-09 00:14, pirms 17 gadiem
tieshi taa- atbalstisim saveejos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-09-09 00:15, pirms 17 gadiem
Njaa, kauns pakaast Igaunjiem fanoshanaa..Atceros taalajaa 2004. gada biju veesturiskajaa futbola speele pret zviedriem vinju laukumaa, kur mees - 800 fani no latvijas, diennakti pirms tam nokodushi, fanoshanaa paarspeejaam 30 000 zviedru. Kur ir pazudushi iistie fani?!?

  +9 [+] [-]

, 2008-09-09 00:16, pirms 17 gadiem
Pārvēršamies par Rietumu picas, alus/kolas rijējiem, kuri tik sēž un skatās, pa laikam iesaucoties un aplaudējot.
Vispār, piemēram, ja es Arēnā cītīgi kliedzu, situ plaukstas, tad nevaru tik labi izsekot spēlei, spēlētājiem.
Un, jā - Demaram taisnība. To pašu varējām vērot BBL AllStar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-09 00:16, pirms 17 gadiem
Mezaparka ar tevi priekshgalaa... turam buru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-09 00:17, pirms 17 gadiem
Arēnā redzēsim kas un kā.!

  +8 [+] [-]

, 2008-09-09 00:17, pirms 17 gadiem
Vents rakstīja: Arēnā redzēsim kas un kā.!

Nuja! Ar Portugāli mums ir īpašas attiecības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-09-09 00:20, pirms 17 gadiem
man gribetos zinat cik biletes maksaja igaunija un cik arena!??
saubos vai arena kaut tie 6 tukstosi atnaca, un ja tev par parbaudes speli paprasa 10ls tad ari smaids skatoties basketbolu seja nerodas

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 00:22, pirms 17 gadiem
Tresdien visi uz Skonto stadionu, bus labi. Vajag tikaj sarkanus kreklus uzvilkt))) Sarauj Latvija!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-09 00:23, pirms 17 gadiem
Ksank rakstīja: Tresdien visi uz Skonto stadionu, bus labi. Vajag tikaj sarkanus kreklus uzvilkt))) Sarauj Latvija!!!

Vispirms Arēna Rīga, tad Skonto.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-09 00:24, pirms 17 gadiem
viss kaartiiba, vnk basis nav hokjis! nu speelee latvija pret makedoniju bija tieshaam pamaz skatiitaaju, bet tie kas bija ar tiem arii pietika.. pats biju speelee, tas fanu sektors baigi speeciigs.. taadi visi vieglaa paaliitii, un dabiigi ka vinus labi dzird

  +7 [+] [-]

, 2008-09-09 00:24, pirms 17 gadiem
cepums igaunu basketbola organizatoriem par tiem krekliniem....izskatiijaas patiesaam labi!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-09 00:25, pirms 17 gadiem
Ksank rakstīja: Tresdien visi uz Skonto stadionu, bus labi. Vajag tikaj sarkanus kreklus uzvilkt))) Sarauj Latvija!!!

Vispirms Arēna Rīga, tad Skonto.

Vai tad paspesim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-09-09 00:28, pirms 17 gadiem
Viņi var apmainīt pet pudeles, ir nauda par ko aiziet

     [+] [-]

, 2008-09-09 00:28, pirms 17 gadiem
un kada tad ta atbalstiisana bija?? visi igaunji taures puus kaa traki!! agrak arena ar vareja riktigu troksni uztaisit, jo bija taurites atljautas!! tgd tas nedrikst lietot!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-09 00:32, pirms 17 gadiem
Ja "Žalgirietis" & Co trešdien būs Arēnā, viss būs kārtībā

  +3 [+] [-]

, 2008-09-09 00:33, pirms 17 gadiem
Ksank rakstīja: Vai tad paspesim?

BBols beigsies ~20:30
Futbols sākas 21:15

  +4 [+] [-]

, 2008-09-09 00:36, pirms 17 gadiem
Ksank rakstīja: Vai tad paspesim?

BBols beigsies ~20:30
Futbols sākas 21:15

Es tik daudz alu neizdzersu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-09 00:44, pirms 17 gadiem
mezaparka rakstīja: Tas zalgirietis visu pilnigi otradi darija! Staveju tiesi blakus - esti met sodu sis plaude musejid met sis svilpj!

kaut kā pēdējās dienās esmu piefiksējis, ka tevis teikto par pilnu nav jāņem apšaubu tevis teikto līdz ar to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-09-09 01:14, pirms 17 gadiem
nevar pieljaut basketbolaa hokeja fanoshanu. tas ir nozheelojami. iistaa fanu kulturua ir apraxtiita ultras. lv
Ir vairaaki faktori kapec ir tik suudiigs atbalsts areenaa...
*izlases sniegums
*fanu klubu nesaskanjotiiba
*cilveeku izpratne par basketbolu kaa par teaatri.

un te nu autors kljuudaas. Tie tauriishu puuteeji nav fani. tie ir parasti cilveeki kas puush bezsakaraa tauriites. ja gribat redzeet, kas ir fani tad noskatieties youtubaa Horto magiko, fenerbahce ultras, rytas ultras un citus...
par fanoshanu te vareetu daudz staastiit bet latvieshu tautai nekad nepielex iistaa fanu kultuura.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-09 01:45, pirms 17 gadiem
tikai_ne_vinsh rakstīja: nevar pieljaut basketbolaa hokeja fanoshanu. tas ir nozheelojami. iistaa fanu kulturua ir apraxtiita ultras. lv
Ir vairaaki faktori kapec ir tik suudiigs atbalsts areenaa...
*izlases sniegums
*fanu klubu nesaskanjotiiba
*cilveeku izpratne par basketbolu kaa par teaatri.

un te nu autors kljuudaas. Tie tauriishu puuteeji nav fani. tie ir parasti cilveeki kas puush bezsakaraa tauriites. ja gribat redzeet, kas ir fani tad noskatieties youtubaa Horto magiko, fenerbahce ultras, rytas ultras un citus...
par fanoshanu te vareetu daudz staastiit bet latvieshu tautai nekad nepielex iistaa fanu kultuura.

Te jau ir runa par cilvēku dzīvesveidu.. kas tajā pašā Lietuvā iet uz basketbolu?! - riktīgi līdzjutēji! Latvijā - ģimenes ar sīkajiem, kuri bezjēgā skraidalē apkārt...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 01:47, pirms 17 gadiem
peetersons rakstīja: Tāpēc ka basketbola fani ir izlepuši redzēt labas komandas...Arī tas ka mūsējie regulāri spēli EČ,bet igauņi?Varat paši sev uzdot šādus jautājumus,un tad arī radīsiet pareizās atbildes...

jā, un spāņi, lietuvieši, horvāti, turki utt. u.t.j.p. ar ir izlepuši...tikai atbalsts viņiem vienalga ir vienreizējs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-09 06:10, pirms 17 gadiem
Runājot par Lietuvas faniem basketbola, Jums jāsaprot, ka viņiem basketbols ir reliģia, līdzīgi, ka mums hokejs un tur gan mums vēl tāls ceļš ejams. Un tas ka mēs paliekam ameŗikāniski arēnā, tas jau redzams katrā b-bola spēlē, jo katru otro vairāk interesē kola, alus čipsi hot dogi un tml...P.S. Un ko mēs gribam?

  +4 [+] [-]

, 2008-09-09 06:52, pirms 17 gadiem
Atbilde uz virsraksta jautājumu - jo latvieši māk tikai piedzerties, pūst tauri un gudri cirst. Bet, ja dzert neļauj vai atņem tauri, tad ir absolūtas nulles.

  +6 [+] [-]

, 2008-09-09 07:01, pirms 17 gadiem
Raksts jau patiess,bet būtība ir cita,Igauņiem pat ieejas biļete ir cilvēka cienīga cenā,mūsu LBS savā negausībā nesaprot ka labāk iztirgot biļetes par 0,50ls skolēniem un pārejiem no 1-2 ls un zāle būs pilna,to starpā arī augša ,kas tagad aizklāta un draudīga skatās uz naudīgo
lidzjutēju no augšas .
LMT sektors ir blatņiku sektors un tur liela daļa it kā saucamie līdzjutēji vispār ir nejauši iemaldijušies un pat nesaprot par ko ir runa,īstie līdzjutēji paliek uz ielas,jo biļetes par 1-ls nav.....
LBS pierādijis ,ka viņiem nav normāla marketinga programma un arī gudri darbinieki , kas ko darītu lietas labā - ir taču tik viegli uzlikt cenuy 5 ls un neko nedarīt - negauši no LBS, piepildiet zāli un tad sāciet bankot ar biļešu cenām!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-09-09 07:36, pirms 17 gadiem
Nu mani godīgi izbesīja tā igauņu taurēšana visas spēles garumā,traucē spēli skatīties!!!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-09 08:12, pirms 17 gadiem
tāpēc ka tagat visiem pie dir.sas basisiitis,jo mums tagat ir Rīgas Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-09 08:29, pirms 17 gadiem
viņi vnk vēl fanoja par iepriekšējo spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-09-09 08:36, pirms 17 gadiem
Arī es šo spēli vēroju klātienē. Ieejot arēnas vestibilī, mani patīkami pārsteidza, ka man piedāvāja paņemt komandas fanu kreklu bez MAKSAS. Pie mums tos tirgo par bargu naudu. Zālē sēdošajiem komandas līdzjutējiem tie izskatijās vienkārši fantastiski. Tas deva kopības sajūtu. Arī zālē nebija atdalītas speciāli vietas VIP personām. Un ja arī bija, tos neapsargāja apsardzes darbinieki no abām pusēm, kā tas ir pie mums abās basketbola zālēs. Te mums daudz jāmācās no ziemeļu "vēsajiem" savas komandas atbalstītajiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-09 08:38, pirms 17 gadiem
rīt jāparāda, kā mākam atbalstit futbola.. !!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 08:54, pirms 17 gadiem
Gaskoins rakstīja: pamaz skatītāju tāpēc, ka biļetes dārgas. Neiešu par 10 ls lūrēt kā viduvējības pārvietojas pa laukumu. Igaunijā biļetes iepriekšpārdošanā maksāja 50 eek, studentiem un penčiem 25 eek, 1eek=0,0449 ls

No ko var čīkstēt par tām dārgajām biļetēm, toč basītī daļa līdzjutēju izlepuši visu grib saņemt par velti, drīz jau piemaksāt moš vajadzēs. Nez kāpēc uz hoķi var atnākt pilna arēna par vēl dārgākām biļetēm.
Ak jā, tādas viduvējības basketbola laukumā, kā nesen varēja redzēt arēnā jau nav vērts skatīties - Andris Biedriņš, NBA finals MVP ieguvējs Tony Parker u.c. NBA spēlētāji tiešām laikam ir īstas viduvējības

     [+] [-]

, 2008-09-09 09:02, pirms 17 gadiem
Nav jau tik traki. Arii uz Latvijas speeleem biljetes ir pa 3Ls, taa, ka nevajag te mekleet atrunas!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-09 09:26, pirms 17 gadiem
Starp citu - tas, cik cilvēks atraktīvi atbalsta komandu nav rādītājs, cik ļoti cilvēks par to "fano".
Piemēram, es, kad sanāk, aizeju uz basketbola spēlēm. Nu gadās, iejusties spēlē tā, ka ir vienalga, kas notiek apkārt un tad arī tās emocijas nāk ārā... Bet principā nav man tas raksturs, lai lēkātu, bļaustītos apkārt Labāk bez lieka alus paterīņa iedziļinos spēlē no sākuma līdz beigām un pēc tam draugu kompānijā aizeju uz kādu krogu un pie alus kausa vēlreiz pārdomāju spēles gaitu.

  +4 [+] [-]

, 2008-09-09 09:29, pirms 17 gadiem
realitāte ir tāda, ka latvieši ir daudz vēsāki un kūtrāki par dajebkuru citu tautu... nu tas nav normāli, ka pie iemesta svarīga groza lecu kājās un priecājos, bet apkārt man cilvēki ar skatieniem mani vienkārši noēd.. kāds vēl, protams, nekautrējas arī aizrādīt...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 09:34, pirms 17 gadiem
Viss atbalsts ir līdzjūtēju psiholoģijā. Domāju, ka lielākā daļa līdzjūtēju tomēr gaidīja LV uzvaru un līdz ar to arī vēsāka attieksme spēles laikā. Igaunija vs Latvija igauņiem ir tas pats, kas mums Latvija vs Lietuva. Zālē būtu pavisam citas emocijas, ja spēle ietu punkts punktā un būtu iespējas uzvarēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-09 09:43, pirms 17 gadiem
speele arii gaaja pts ptaa un igaunjiem bija ljoti reaala shance uzvareet, ja vien vinju 3pt un briivie metieni beigaas iekristu, bet par laimi nesabira.

noskatiijos peedeejaas minuutes speelee un skatiitaaji jau nu toch tur lieliski, kaajaas staav, rokas maaj virs galvas un korii klaigaa, iespaidiigi, taures gan dereetu aizliegt, bet latvija uzvareeja jo nepalajaavaas uz riskantiem gaajieniem bet beigaas uz groza apakshu speeleeja, a igaunjiem nekas cits neatlika kaa plivinaat pustaalos/taalos un tur tomeer vajag veixmi lai speeles beigaas sakristu, bet nu muuseejie smuki atkal peedejaas minuutees paaris kljuudas sacepa un bumbu vienakarshi atdeva

     [+] [-]

, 2008-09-09 09:46, pirms 17 gadiem
Tas gan nav saistīts tieši ar šo blogu, bet šajā spēlē man patika tas, ka bija redzams reālo nikns Biedriņš. Nepārtraukti viņam spraucās priekšā, turēja, bakstīja. Varēja redzēt, ka viņš saka dodiet man bumbu un es viņus izārdīšu.

     [+] [-]

, 2008-09-09 09:47, pirms 17 gadiem
kaskulis rakstīja: gribi izbaudit speli jaskatas pa teluku, gribi vnk labi atpusties eij uz speli...

Tu zini, tas jau apmēram ir līdzīgi kā amerikāņu līdzjutēju filozofijai - viņi tiešām atnāk uz sporta arēnu, atpūšas, pieēdās visādus našķus, bet bieži pat neseko līdzi spēlei. Līdzīgi kā liela daļa līdzjutēju uz hokeja izlases spēlēm - sēž krogā bļaustās, bet bieži pat neuztver pret ko Latvija spēlē un kāds spēlē ir rezultāts.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-09 09:48, pirms 17 gadiem
Demars rakstīja: igauņu fanošana izpaudās taurīšu pūšanā

nu beidz, paskaties kaa vinji breeca normaali es arii taa gribeetu breekt, bet nejau viens pats

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 10:00, pirms 17 gadiem
Taadelj ka visas speeles Latvijaa notiek 18:00..Nevis 20.. Daudzi liidzjuteeji nevar ierasties vienkaarsha iemeslja deelj.."Darbs"..

  -1 [+] [-]

, 2008-09-09 10:05, pirms 17 gadiem
Vai nabaga latviešiem sestdienās jāstrādā?

edyu rakstīja: Taadelj ka visas speeles Latvijaa notiek 18:00..Nevis 20.. Daudzi liidzjuteeji nevar ierasties vienkaarsha iemeslja deelj.."Darbs"..

     [+] [-]

, 2008-09-09 10:08, pirms 17 gadiem
Paraadi man luudzu kad notix 6dien Latvijaa kautvai viena speele?

  +3 [+] [-]

, 2008-09-09 10:14, pirms 17 gadiem
kegums rakstīja: Vai nabaga latviešiem sestdienās jāstrādā?


Nu principā ļori daudzi cilvēki arī svētdienā strādā. Tā tev čalīt nav nekāda skola, tā ir dzīve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-09 10:34, pirms 17 gadiem
Varētu jau tiešām teikt, ka latvieši ir izlepuši. Lai arī kā negribās daudziem atzīt, tomēr par laba basketbola trūkumu nevar sūdzēties. Un tad jau rodas tā salīdzināšana. Ja redzi, ka laukumā notiek pilnīga huiņa, tad kāpēc man fanātiski bļaut, zinot, ka netiek spēlēts ar 100% atdevi. Vai kāds var pārmest fanošanas trūkumu Maķedonijas spēlē, kad sākās izšķirošie brīži? Domāju, ka ne. Un karsējmeitenes tiešām tiek uztvertas vēsi. Arī tur mēs esam konkrēti izlaidušies. Tas tikai nozīmē, ka organizatoriem ir nepieciešams piedomāt pie vēl lielāka šova.

     [+] [-]

, 2008-09-09 10:37, pirms 17 gadiem
Neredzu iemeslu pārmest kaut kādu nefanošanu. Tāpat mūsu izlase regulāri uzvar un izdara to pati.

     [+] [-]

, 2008-09-09 10:56, pirms 17 gadiem
Pie velna kur juus ravat ak vinji muus aprspej ?? - vinji jau mak tikai stuulbi bljau uuuu- bet taa pat mees bijam labaki

  -1 [+] [-]

, 2008-09-09 11:06, pirms 17 gadiem
Šādus debīlus rakstus vajag aizliegt ar likumu... ja pūst kā kretīnam taurīti ir baigais atbalsts , nu tad es nezinu,, kam tas cirks vārdā LV basketbola izlase vispār intresē??

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 11:29, pirms 17 gadiem
kriteris rakstīja: man gribetos zinat cik biletes maksaja igaunija un cik arena!??
saubos vai arena kaut tie 6 tukstosi atnaca, un ja tev par parbaudes speli paprasa 10ls tad ari smaids skatoties basketbolu seja nerodas

..piekrītu, jo tad atnāk tie kas var atļauties nevis gatavi patiešām fanot līdz.., es piemēram kā students vispirms izsveru visus sporta pasākumus uz kuriem būtu interesanti aiziet un pēc tam atlasu un kuriem varu atļauties.. Galu galā mājās arī televizors un par elektrību neaiziet tik daudz naudas.. diemžēl, bet tā nu tas ir..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-09 12:37, pirms 17 gadiem
atbraucat uz valmieru. zinaasiet kur dziivo skaljaakie fani.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-09 12:47, pirms 17 gadiem
TĀPĒC, KA DAUDZI LĪDZJUTĒJI BIJA DEVUŠIES UZ FUTBOLU!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-09 13:53, pirms 17 gadiem
bagirra rakstīja: viņi vnk vēl fanoja par iepriekšējo spēli!



LOOOL......sitais labais

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 14:35, pirms 17 gadiem
hammerx rakstīja: un kada tad ta atbalstiisana bija?? visi igaunji taures puus kaa traki!! agrak arena ar vareja riktigu troksni uztaisit, jo bija taurites atljautas!! tgd tas nedrikst lietot!!

Ir atļautas! Es ar nevaru iztikt, cenšos pūst reti, bet kad tiešām jārada troksnis ar plaušām ir par maz

     [+] [-]

, 2008-09-09 14:43, pirms 17 gadiem
vadalas rakstīja: realitāte ir tāda, ka latvieši ir daudz vēsāki un kūtrāki par dajebkuru citu tautu... nu tas nav normāli, ka pie iemesta svarīga groza lecu kājās un priecājos, bet apkārt man cilvēki ar skatieniem mani vienkārši noēd.. kāds vēl, protams, nekautrējas arī aizrādīt...

PIlnīgi piekrītu, brīžiem pa muti gribās iekraut tiem "teātra vērotājiem", kas ne tikai neatbalsta, bet arī traucē citiem, kam nav tik dziļu kompleksu. Fakts ir viens, tauta esam kautrīga un kompleksaina, jo zinu, ka puse no tiem "teātra" cilvēkiem labprāt kādu lieku reizi uzgavilētu savējiem, bet vienkārši kautrējas.

     [+] [-]

, 2008-09-09 14:52, pirms 17 gadiem
Pabeidzot domu, manuprāt, ir viens puslīdz reāls risinājums:

Nekompleksainajiem faniem grupiņās ap 10 cilvēki ir jāsēž dažādos sektoros, ne tikai vienā, jo šis viens sektors ir kļuvis pārāk nodalīts. Normālie cilvēki nespēj vienoties sauklī, jo apkārt sēž "teātrinieki". Bet ja turpat kkur būtu vēl kāda aktīvāka grupiņa, cilvēkam nebūtu vairs jākautrējas viņiem pievienoties.

Cita lieta, ka kaut ko tādu varbūt nav viegli noorganizēt, bet man liekas tas varētu būt diezgan efektīgi. Piem. ja daļa fanu sēdētu arēnas otrā pusē, varētu sasaukties ar otriem, un būtu arī kāds foršs skaņas efekts, nu idejas jau visādas tad var izdomāt. Pieļauju, ja arēnas puses sāktu takā biš sacensties ieguvēju būtu visi, taka ir vērts pacensties.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-09 15:57, pirms 17 gadiem
Estu atbalstīšau nu gan nevajadzētu pārņemt. Pamazām Latvijā taurītes tiek iznīcinātas,bet drīz vien tās vajag iznīdēt kā sugu arī hokejā. Paskatieties,kā fano Eiropā. Dzied dziesmas. Mums ir veci un nodr.āzti saukļi,kurus pie tam nespēj lielākā daļa arēnas arī izbļaut. Pirmkārt,Latvijā basketbola spēlēs tik domā par biznesu. Biļetes cenas uzceltas debesīs,vienīgais,ko dod pa brīvu,ir bukletiņš. Ir forša sajūta,ja visas tribīnes ir daudz maz vienotas vismaz apģērbā. Tā ideja par krekliem ir pat ļoti laba. Publika arī ir izlutināta. Kāds atbalsts un emocijas bija pagāšgad pārbaudes spēlēs pret leišiem un krieviem. Gribējās,lai kaut 6k sanāktu pret Maķedoniju. Atnāca labi ja 3k...sniegums nekāds,publika arī tātad nekāda. Bet enīveij,fanošanas kultūra Latvijā arī ir jāmaina.

     [+] [-]

, 2008-09-09 18:32, pirms 17 gadiem
Lai karsējmeitenes paliek! ';

  +1 [+] [-]

, 2008-09-09 18:49, pirms 17 gadiem
stulbi jau sanaak. videjos sektoros biljetes pa 10nieku un 6nieku, galos pa triiniiti. dargas biljetes panjem visaadi krutie un seezh pa vidu kaa teaatri, bet paareejie izmeetaati pa galiem un ljoti reti. stulbi ta kliegt vienam pasham.

atziishos ka vairaak atbalstu savu miiljaako klubu, nevis izlasi. par klubu bljauju visu laiku utt, bet par izlasi taa nez kaapeec nav. piemeeram man nesimpatizee dalja speleeetaju, un vnk gruuti priecaaties par vinju speeli.

     [+] [-]

, 2008-09-09 20:07, pirms 17 gadiem
Kads tolks no tiem tauriisu puutejiem??? Igaini fani smieties gribas tikai un vieniigi tauriites un nekas cits

     [+] [-]

, 2008-09-09 22:39, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Pabeidzot domu, manuprāt, ir viens puslīdz reāls risinājums:

Nekompleksainajiem faniem grupiņās ap 10 cilvēki ir jāsēž dažādos sektoros, ne tikai vienā, jo šis viens sektors ir kļuvis pārāk nodalīts. Normālie cilvēki nespēj vienoties sauklī, jo apkārt sēž "teātrinieki". Bet ja turpat kkur būtu vēl kāda aktīvāka grupiņa, cilvēkam nebūtu vairs jākautrējas viņiem pievienoties.

Cita lieta, ka kaut ko tādu varbūt nav viegli noorganizēt, bet man liekas tas varētu būt diezgan efektīgi. Piem. ja daļa fanu sēdētu arēnas otrā pusē, varētu sasaukties ar otriem, un būtu arī kāds foršs skaņas efekts, nu idejas jau visādas tad var izdomāt. Pieļauju, ja arēnas puses sāktu takā biš sacensties ieguvēju būtu visi, taka ir vērts pacensties.

Pareiza doma!

     [+] [-]

, 2008-09-10 20:27, pirms 17 gadiem
fanu sektoraa pret makjedoniju visi bija nojuugushies, es taja skaitaa.. es neparspilejot sakui es biju tikpat nosviidis ka speletaji laukumaa, pilniiba atdevis sevi blaujot utt.. un nebiju tads vienigais, takaa nevajag!!!