Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija realizē 12% tālmetienu un izstājas no cīņas par Rio

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija realizē 12% tālmetienu un izstājas no cīņas par Rio
Sarūgtinātie Latvijas basketbolisti
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība piektdien, 8. jūlijā, zaudēja Puertoriko izlasei ar rezultātu 70:77 un neiekļuva Rio kvalifikācijas turnīra finālā.

Sarkanbaltsarkanie pirms spēles pret saliniekiem aizvadīja divus treniņus – ceturtdienas vakarā un piektdienas rītā. Puertoriko, pretēji noteikumiem, ceturtdienas vakara treniņu aizvadīja aiz slēgtām durvīm, liedzot žurnālistiem noskatīties nodarbības pēdējās 15 minūtes. Turpretī piektdienas rītā sāncenši nolēma no treniņa zālē atteikties, galveno iesildīšanos veicot pirms spēles. Cīņas gaitā Puertoriko spēlētāji realizēja 7 no 22 tālmetieniem (32%), kamēr Latvijai precīzi bija 3 no 26 mēģinājumiem (12%).

Starta piecinieki

Latvija: Strēlnieks, Bertāns, Timma, Siliņš, K. Bērziņš
Puertoriko: Barea, Vasaljo, Holands, Balkmans, Ramoss

Pirmajās desmit minūtēs komandām radās grūtības metienos no spēles – bumba daudzas reizes spītīgi vēlās ārā no abiem groziem, īpaši pēc mēģinājumiem no perimetra (tālmetieni 1/10 pret 1/5). Puertoriko spēlētāji lielāko daļu punktu guva pēc spēles viens pret vienu, salinieku līderiem skrējienā uz grozu apspēlējot aizsargus. Īpaši aktīvs bija NBA čempions Hosē Huans Barea, īsā laikā sametot septiņus punktus pēc kārtas. Latvijas rindās viņam turēja līdzi Jānis Timma, pāris reižu saņemot bumbu no Kaspara Bērziņa un gūstot punktus gan groza apakšā, gan aizskrienot ātrajā uzbrukumā. Jāņa Strēlnieka tālmetiens un tāls Timmas divpunktnieks samazināja starpību līdz minimumam (10:11), tomēr ceturtdaļas izskaņā sekmīgāki bija pretinieki – 13:17.

Latvijas līdzjutēju pārsvars tribīnēs bija nospiedošs, bet laukumā tik viegli neklājās. Jānis Bērziņš un Dairis Bertāns izlīdzināja rezultātu (20:20), taču Arrojo un Barea regulāri spēja sarūpēt atbildi. Latvijas aizsargu un uzbrucēju agresivitāte lēnām mainīja spēles ritējumu. Piecu minūšu laikā izdevās izprovocēt četras piezīmes, bet lieliskais Timma guva punktus pēc 2+1 gājiena un realizēja vienu no diviem brīvmetieniem – 26:25. Nākamajās epizodēs zem Latvijas groza divreiz izcēlās spēka uzbrucējs Balkmans, otrās iespējas punktiem pievienojot metienu no apakšas un liekot Bagatskim saukt vīrus uz apspriedi – 26:29. Viesi ar ātro izrāvienu sodīja arī vienu no retajām Strēlnieka kļūdām, bet Balkmans panāca lielāko pārsvaru – 26:33. Sarkanbaltsarkanie vairākas minūtes neguva punktus, kamēr sausuma periodu ar metienu no groza apakšas pārtrauca Aigars Šķēle. Divas bumbas kontroles vēlāk ātro pretuzbrukumu ar danku noslēdza Jānis Timma – 30:33. Puslaikā izskaņā komandas punktus neguva.

Cīņa atsākās ar Anžeja Pasečņika un Ojāra Siliņa gūtajiem punktiem – 34:33. Sekoja apšaubāma svilpe tiesnešu izpildījumā, ļaujot Puertoriko spēlētājam izpildīt trīs brīvmetienus, taču salinieku atrašanās vadībā šoreiz nebija ilga. Pasečņiks realizēja pustālo metienu, savukārt Ojārs Siliņš dankam pievienoja sekmīgu brīvmetienu, pēc 2+1 gājiena panākot plus viens – 43:42. Puertoriko veterāni pēc Arrojo tālmetiena vēlreiz ieguva četru punktu pārsvaru – 43:47. Latvija atspēlēja arī šo deficītu. Kaspars Bērziņš pēc ilgas cīņas soda laukumā dabūja bumbu grozā, bet Jāņa Strēlnieka tālmetienu kavēja pretinieks. Saspēles vadītājs realizēja visus trīs brīvmetienus – 48:47. Vadības maiņas turpinājās arī trešās ceturtdaļas izskaņā, svarīgu pustālo metienu trāpot Kasparam Bērziņam – 50:49. Pusstundas pēdējā pilnajā uzbrukumā iespēju izmantot neizdevās un neprecīzs bija arī Jāņa Timmas “buzzer-beater” mēģinājums – 50:51.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā pirmo grozu guva Diass, savukārt Jānis Timma iespraucās pa vidu Uertas un Sančesa tālmetieniem – 53:59. Latvieši pirmajās trīs ceturtdaļās trāpīja tikai 1 no 19 tālmetieniem, taču 32. minūtes izskaņā grozā lidoja Daira Bertāna tālā bumba – 56:59. Timma groza apakšā sameklēja Pasečņiku, kurš pārmeta bumbu pretiniekam. Nākamajā bumbas kontrolē Ojārs Siliņš ar diviem punktiem no groza apakšas izlīdzināja rezultātu – 60:60. Priekšā neizdevās tikt un 35. minūtē atkal bija mīnus četri – 60:64. Labā ziņa – pretinieki četras reizes straujāk tuvojās piezīmju limitam, bet Ojārs Siliņš realizēja pustālo metienu pēc Bertāna piespēles. Anžejs Pasečņiks pacietīgi nospēlēja abos laukuma galos, pēc divu sāncenšu “pārlidojuma” kārtējo reizi panākot neizšķirtu – 64:64.

Paliekot nepilnām četrarpus minūtēm, latvieši ķērās pie pilna laukuma presinga. Diass pārtrieca bumbu pāri Pasečņikam, bet Bertāna pirmais brīvmetiens starpību samazināja – 65:66. Galotnē pietrūka Jānis Timma, kurš atstāja laukumu ar piecām piezīmēm. Aukstasinīgais Arrojo atjaunoja trīs punktu pārsvaru saliniekiem – 65:68. Lai gan Latvijas tālmetienu precizitāte no jauna bija noslīdējusi zem 10% atzīmes, divas minūtes pirms pamatlaika beigām par ļoti svarīgu trīspunktnieku izšķīrās Ojārs Siliņš. Trāpīja – 68:68! Puertoriko nesekmīgi uzbruka, pēc cīņas pirmajā stāvā zaudējot bumbu, taču nesekmīgs bija arī latviešu pretuzbrukums. Balkmans guva otrās iespējas punktus, bet Strēlnieks netrāpīja – 68:70. Puertoriko uzbrukumu 35 sekundes pirms pamatlaika beigām ar tālmetienu noslēdza Arrojo – 68:73. Divus punktus izdevās ātri atspēlēt pēc Bertāna iespēles Pasečņikam, turklāt pretinieks pārkāpa noteikumus. Neiemesto brīvmetienu kompensēja izcīnītā atlēkusī bumba, taču Arrojo izsita bumbu Strēlniekam un sarīkoja ātro uzbrukumu – 70:75. Palika 20,5 sekundes. Pēc minūtes pārtraukuma sekoja divi neprecīzi metieni, kamēr Balkmans pretuzbrukumā nekļūdījās – 70:77.

Pusfināls, 8. jūlijs, Belgradas arēna

Latvija – Puertoriko 70:77 (13:17, 17:16, 20:18, 20:26)
Latvija: Timma 16 (2p 7/13, 3p 0/4, 1p 2/3; 8ab, 5pp), Siliņš 13 (2p 4/5, 3p 1/6), Pasečņiks 12 (2p 6/6, 3p 0/2; 9ab), Bertāns 11 (7rp), Strēlnieks 8, Kaspars Bērziņš 4 (5ab), Jānis Bērziņš 3 (5ab), Šķēle 2, Blūms 1, Mejeris, Meiers; Jakovičs.
Puertoriko: Holands 15 (2p 6/9, 3p 1/5), Barea 14 (7ab, 5rp), Arrojo 14 (4ab, 5rp), Balmans 12 (10ab), Horhe Diass 10, Sančess 3, Uertas 5, Klemente 2, Ramoss 2, Vasaljo; Hiljermo Diass, Galindo.
Tiesneši: Joseph Bissang (Francija), Michael Weiland (Kanāda), Carmelo Paternico (Itālija).
Komisārs: Heros Avanesian (Irāna).

Statistika. Latvija 70, Puertoriko 77

Metieni no spēles: 28/70 vs 31/73
2p: 25/44 vs 24/51
3p: 3/26 vs 7/22
1p: 11/18 vs 8/15
AB: 42 (10/32) vs 47 (12/35)
RP: 19 vs 12
Kļ.: 7 vs 5
PB: 2 vs 5
BM: 4 vs 1
Personiskās piezīmes: 16 vs 19
Punkti pēc kļūdām: 9 vs 10
Punkti soda laukumā: 40 vs 42
Otrās iespējas punkti: 9 vs 14
Punkti ātrajos izrāvienos: 6 vs 14
Starta piecinieki: 52 vs 43
Rezerves: 18 vs 34

Belgradas turnīra kalendārs (pēc Latvijas laika, tiešraides TV6)

Pirmdiena, 4. jūlijs
Japāna – Latvija 48:88 (+40)
Serbija – Puertoriko 87:81 (+6)

Otrdiena, 5. jūlijs
Puertoriko – Angola 91:81 (+10)
Latvija – Čehija 71:59 (+12)

Trešdiena, 6. jūlijs
Angola – Serbija 60:83
Čehija – Japāna 87:71

Piektdiena, 8. jūlijs, pusfināli
Latvija – Puertoriko 70:77
Serbija – Čehija (7)

Sestdiena, 9. jūlijs, fināls
22:00 W7 – W8

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:19, pirms 8 gadiem
švaki gan!

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:26, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kurš mums ir stabils? es zinu pēc pagājušā čempja tikai vienu, Janičenoks. Viņam trauma.
Nu labi, ir kādi ir, bet es skatos, ka baidās, vai negrib pat iespēlēt apakšā, varbūt kādu reizi neiemetīs, bet kamēr garajiem regulāri nespēlēs iekšā, nekad arī garie neuztrenēsies. Jo tāpat taču 3 pts lādē garām. Kāpēc tagad nemet 2 punktniekus? Tam pašam Strēlniekam ir labs 2 pts pustālais.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-08 23:28, pirms 8 gadiem
obugis rakstīja: Iz savas dzīves pieredzes zinu, skolu līmenī Latvijā basketu spēlē tur, kur izņemot sporta laukumu ar groziem nekā cita nav ( tādu skolu LV provincē, diemžēl, ir daudz) Tur kur parādās roķenes vārti, priekšroka tiek dota roķenei vai minifutbolam, tur kur parādās tīkli, volejam, savukārt, tur kur ir ledus halles, pats par sevi saprotams, ka Hoķim tur konkurences nav un neviens tām pērtiķu oranžajām bumbām klāt neķeras No tā var secināt, ka daudzviet baskets tiek uzspiests aiz alternatīvas trūkuma, būtu alternatīva, maz būtu to, kuri ķertos pie šī neBaltā pēc būtības sporta veida
Šis ir vnk šedervs- iz savas pieredzes zin, kā ir Latvijas skolās, lai gan past jau kopš deviņdesmitajiem te nedzīvo. Spēcīgi es atkal iz savas dzīves pieredzes zinu, ka visi, kuri sevi dēvē par a- burtiem ir mentāli un intelektuāli iepalikuši attīstībā! Zinu gan tikai vienu tādu, bet esmu pātliecināta, ka tadi ir visi.

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:33, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Nu labi, ir kādi ir, bet es skatos, ka baidās, vai negrib pat iespēlēt apakšā, varbūt kādu reizi neiemetīs, bet kamēr garajiem regulāri nespēlēs iekšā, nekad arī garie neuztrenēsies. Jo tāpat taču 3 pts lādē garām. Kāpēc tagad nemet 2 punktniekus? Tam pašam Strēlniekam ir labs 2 pts pustālais.
nu ne jau turnīrā tu sāc trenēties apspēlēt groza apakšā. nav īstais brīdis. turnīrā tu dari to,ko tu māki darīt vislabāk. par strēlnieka un pustālo gan es piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-08 23:34, pirms 8 gadiem
Nesaprotu par ko cepiens? Kur bija pamats optimismam par mūsu komandas uzvaru pār Puertoriko? Kas par to, ka mūsu komanda uzvarēs liecināja pirms spēles?
Ja par spēli - Latvijas izlases panākumi praktiski jebkuros laikos ir balstījušies galvenokārt uz trīs punktu metieniem. Kāpēc, lai Bagatskis, kurš pats ir Latvijas basketbola sistēmas (tajā skaitā arī LPSR) audzēknis, lai spēlētu pēc citas pieejas? Jebkurā gadījumā ja Latvijas izlasei nākamais treneris būs arī no Latvijas nekas tāpat nemainīsies. Iespējams nemainīsies arī ja treneris būs no citas valsts, jo visa Latvijas jauniešu basketbola sistēma ir būvēta uz trīspunktu metieniem, jo tie ļauj dažos gadījumos ļauj uzvarēt. Vai par to vainot Bagatski vai mūsu puišus grūti teikt. Labāk jau gan tomēr viņus uzteikt, ka mums vispār bija piedalīties šajās spēlēs, kur bija iespēja cīnīties par kaut ko lielāku. Man šķiet, ka tas jau ir audz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-07-08 23:39, pirms 8 gadiem
Rai4a rakstīja: Paldies čaļiem un visiem faniem! Vnk mistika ar 3p.
Lai kā es gribētu Tev piekrist, ka mistika ar 3p., taču tā diemžēl nav mistika, bet kaut kas nav ar mūsu basketbolistu( un diemžēl pilnīgi visu) psiholoģiju, jo jau trešā zaudētā izšķirošā spēle pēdējos gados( pirms tam ar Beļģiju un Čehiju Eiropas čempionātos), kad nekrīt nevienam- viena spēle būtu mistika, bet ne jau no vienas vietas visas svarīgākās ar ņemamiem pretiniekiem- to vairs nevar saukt par mistiku, bet par zaudētāju sindromu-diemžēl, bet fakts! Un pilnīgi nepiekrītu Bagatskim, ka izšķīra veiksme- iemest svarīgākajā brīdī nav veiksme, bet meistarība, pati lielākā meistarība un par tādiem basketbolistiem maksā daudzreiz vairāk, bet diemžēl mūsu komandā nav tādu cilvēku-iemest var tikai tad, ja visiem citiem krīt vai spēlēs ,kad nekas neizšķiras vai izšķiras mazāk. Bet , protams, ka paldies puišiem par cīņu līdz galam un nepadošanos pat pie tik bezcerīgas metienu realizācijas( un ja vainīga būtu tikai veiksme, tad nebūtu tik zems arī 1p. % - tas pilnīgi norāda uz psiholoģisko negatavību spēlei) Mums nevajag 6 trenerus-pilnīgi pietiktu ar 3, jo kāda jēga no treneru kaudzes, ja nevar iemest- mums vajag psihologus, kas būtu daudz daudz vērtīgāk svarīgākajās spēlēs!

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:40, pirms 8 gadiem
chegevara rakstīja: Nesaprotu par ko cepiens? Kur bija pamats optimismam par mūsu komandas uzvaru pār Puertoriko? Kas par to, ka mūsu komanda uzvarēs liecināja pirms spēles?
Ja par spēli - Latvijas izlases panākumi praktiski jebkuros laikos ir balstījušies galvenokārt uz trīs punktu metieniem. Kāpēc, lai Bagatskis, kurš pats ir Latvijas basketbola sistēmas (tajā skaitā arī LPSR) audzēknis, lai spēlētu pēc citas pieejas? Jebkurā gadījumā ja Latvijas izlasei nākamais treneris būs arī no Latvijas nekas tāpat nemainīsies. Iespējams nemainīsies arī ja treneris būs no citas valsts, jo visa Latvijas jauniešu basketbola sistēma ir būvēta uz trīspunktu metieniem, jo tie ļauj dažos gadījumos ļauj uzvarēt. Vai par to vainot Bagatski vai mūsu puišus grūti teikt. Labāk jau gan tomēr viņus uzteikt, ka mums vispār bija piedalīties šajās spēlēs, kur bija iespēja cīnīties par kaut ko lielāku. Man šķiet, ka tas jau ir audz.
lūk, vēl viens loģiski domājošs personāžs. Nevar prasīt no spēlētājiem to, ko viņi nav mācīti darīt. Ja viņi nav māciti iet caurgājienos, uzbrukt no groza tuvuma, tād kāpēc no viņiem to gaidīt izlasē? Bagijs ir ļoti sakarīgs treneris, kad viņš trenēja savu komandu krievijā, viņš spēlēja savādāk, jo viņam bija spēlētāji, kas prot un grib iet uz grozu. tur arī tās rokraksta atšķirības. Spēlē to, ko spēlētāji labāk māk.

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:41, pirms 8 gadiem
chegevara rakstīja: Nesaprotu par ko cepiens? Kur bija pamats optimismam par mūsu komandas uzvaru pār Puertoriko? Kas par to, ka mūsu komanda uzvarēs liecināja pirms spēles?
Ja par spēli - Latvijas izlases panākumi praktiski jebkuros laikos ir balstījušies galvenokārt uz trīs punktu metieniem. Kāpēc, lai Bagatskis, kurš pats ir Latvijas basketbola sistēmas (tajā skaitā arī LPSR) audzēknis, lai spēlētu pēc citas pieejas? Jebkurā gadījumā ja Latvijas izlasei nākamais treneris būs arī no Latvijas nekas tāpat nemainīsies. Iespējams nemainīsies arī ja treneris būs no citas valsts, jo visa Latvijas jauniešu basketbola sistēma ir būvēta uz trīspunktu metieniem, jo tie ļauj dažos gadījumos ļauj uzvarēt. Vai par to vainot Bagatski vai mūsu puišus grūti teikt. Labāk jau gan tomēr viņus uzteikt, ka mums vispār bija piedalīties šajās spēlēs, kur bija iespēja cīnīties par kaut ko lielāku. Man šķiet, ka tas jau ir audz.
Priekš Latvijas protams, ka ir labi. Vienmēr gribas labāk. Bez tam uzskatu, ka čehi ir nedaudz labāka komanda par Puerto-Rico. Un ja uzvarēja čehus, tad daudzi cerēja , ka arī šos. Un sportā jau tāpat kā medicīnā - visi dakteri un treneri. Var jau nedaudz pacepties, jo cita jau par ko cepties nav...

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:41, pirms 8 gadiem
daļai spēlētāju spēles beigās bija vērojams nosēdiens.

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:42, pirms 8 gadiem
Nav attaisnojumu!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:45, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: lūk, vēl viens loģiski domājošs personāžs. Nevar prasīt no spēlētājiem to, ko viņi nav mācīti darīt. Ja viņi nav māciti iet caurgājienos, uzbrukt no groza tuvuma, tād kāpēc no viņiem to gaidīt izlasē? Bagijs ir ļoti sakarīgs treneris, kad viņš trenēja savu komandu krievijā, viņš spēlēja savādāk, jo viņam bija spēlētāji, kas prot un grib iet uz grozu. tur arī tās rokraksta atšķirības. Spēlē to, ko spēlētāji labāk māk.
Labi piekrītu, pateiksim puišiem un trenerim lielu paldies un cerēsim, ka nākotnē vēl tiks drusku augst.ak....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:49, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: pliku caurgājienu jau var iemācīt, bet tas nebūs nekas efektīvs, tam ir jābūt, tā teikt asinīs, jābūt tai sajūtai....Kaut vai ņemsim par piemēru Krusu, čalim ir tā sajūta, viņš iet caurgājienā un var noslēgt to ar da jebkādu metienu, kamēr tāds Artūrs Strēlnieks, kuram tas arī ir mācīts, diemžēl var izdarīt to, ko var
Arča Strēlnieks var tikai iemest brīvos metienus, viņa uzbrukuma arsenāls ir ļoti ierobežots.

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:51, pirms 8 gadiem
Tā notiek, kad taktika, metam trīņus gan jau uzvarēsim un ja vēl to ko sauc par komandu ir totālākie tusētaji, tad rezultāts ir tāds kāds ir.
PAR LIELU POERTORIKO

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:51, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: pliku caurgājienu jau var iemācīt, bet tas nebūs nekas efektīvs, tam ir jābūt, tā teikt asinīs, jābūt tai sajūtai....Kaut vai ņemsim par piemēru Krusu, čalim ir tā sajūta, viņš iet caurgājienā un var noslēgt to ar da jebkādu metienu, kamēr tāds Artūrs Strēlnieks, kuram tas arī ir mācīts, diemžēl var izdarīt to, ko var
katrā ziņā, būtu ļoti noderīgi iemācīt iet caurgājienā nevis tikai ar stipro roku pa ērtu pusi, taisnā līnijā. iemācīt to, ka var ļoti dažādi. pieradināt spēlēt asāk. citādi latvijas spelētājiem bieži ir raksturigi, tiklīdz kāds maigi pagrūž, uzsit, viņi apstājas un gaida, kad svilps piezīmi, tā vietā, lai ietu līdz galam. skaidrs, ka vieniem ir vairāk talanta, citiem mazāk. kā mēs redzam, mums tā ir izteikta problēma visu laiku.

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:52, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Arča Strēlnieks var tikai iemest brīvos metienus, viņa uzbrukuma arsenāls ir ļoti ierobežots.
Tukšas patronas nesauc par ierobežotu uzbrukumu to sauc par neesību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-08 23:54, pirms 8 gadiem
štelmaheram un armandam šķēlem laikam būtu jāver vaļā "caurgājienu akadēmija". man liekas, tā būtu ārkārtīgi noderīga štelle latvijas apstākļos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:56, pirms 8 gadiem
Skatos, ka TV6 programmā rakstīts, ka rīt tas tiešraidē translēs Belgradas finālu, būs jāpalūr

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:57, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Šķēle nevar iemācīt savus caurgājienus, tie vai nu ir vai nav
es tev nepiekrītu, visu var iemācīt. var iemācīt pareizu kāju darbību, labu driblu, vienkārši, kādam tas prasīs lielāku piepūli un laiku, kadam mazāku.

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:58, pirms 8 gadiem
Bagijs vēl mūs ievedīs saulītē, bet tagad vajag wild trenerus Štālbergu ar Štelmaheru

     [+] [-]

, 2016-07-08 23:58, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: muldi mazāk, ja nezini, vinš izšķīra 2014-2015 gads sezonas LBL finālu + tagad no trīņa ir diezgan uzlabojis metienu
wooooow super tiešām? PSC PSC...nu pareizi, ka uzlabojis, jo galy gala izlasei ir daudzi taktiskie zīmējumi:
1. Trīnīts
2. Trīnīts
3. Ja nenostrādā divi ieprieksejie, tad plans "D" Trīnīts

     [+] [-]

, 2016-07-09 00:00, pirms 8 gadiem
maģiskais rakstīja: Lai kā es gribētu Tev piekrist, ka mistika ar 3p., taču tā diemžēl nav mistika, bet kaut kas nav ar mūsu basketbolistu( un diemžēl pilnīgi visu) psiholoģiju, jo jau trešā zaudētā izšķirošā spēle pēdējos gados( pirms tam ar Beļģiju un Čehiju Eiropas čempionātos), kad nekrīt nevienam- viena spēle būtu mistika, bet ne jau no vienas vietas visas svarīgākās ar ņemamiem pretiniekiem- to vairs nevar saukt par mistiku, bet par zaudētāju sindromu-diemžēl, bet fakts! Un pilnīgi nepiekrītu Bagatskim, ka izšķīra veiksme- iemest svarīgākajā brīdī nav veiksme, bet meistarība, pati lielākā meistarība un par tādiem basketbolistiem maksā daudzreiz vairāk, bet diemžēl mūsu komandā nav tādu cilvēku-iemest var tikai tad, ja visiem citiem krīt vai spēlēs ,kad nekas neizšķiras vai izšķiras mazāk. Bet , protams, ka paldies puišiem par cīņu līdz galam un nepadošanos pat pie tik bezcerīgas metienu realizācijas( un ja vainīga būtu tikai veiksme, tad nebūtu tik zems arī 1p. % - tas pilnīgi norāda uz psiholoģisko negatavību spēlei) Mums nevajag 6 trenerus-pilnīgi pietiktu ar 3, jo kāda jēga no treneru kaudzes, ja nevar iemest- mums vajag psihologus, kas būtu daudz daudz vērtīgāk svarīgākajās spēlēs!
Atzīsim, ka mūsu izglītības un audzināšanas sistēma ir vāja
Azīsim, ka esam labākās domās par sevi nekā pamats

Šodien tikai Siliņš un jaunais Pasečs kaut ko varēja izdarīt

  +1 [+] [-]

, 2016-07-09 00:02, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Šķēle nevar iemācīt savus caurgājienus, tie vai nu ir vai nav
katram var iemācīt domāt un secināt, saprast, kā izsist savu aizsargu no līdzsvara, izraustīt, izķert uz pretkustību, tur tās visas lietas ir ļoti loģiskas, nav tur tikai iedomāts nevienam nesaportams talants. ja paklausās MJ un citus, viņi bieži ļoti loģiski paskaidro, ko, kā un kāpēc viņi dara, tur nav nekā pardabiska. cita lieta. ka pie mums treneri spēlētājiem ļauj izdarīt vienkaršāko izvēli - izdarīt brīvu metienu. Turklāt, tradicionāli, liela daļa komandu spēlē ar vāju aizsardzību, tāpēc daudziem pat i nevajag mācēt krosoverus, kāju darbību, māņu kustībās, jo vienkārši tiek ļauts iet pa taisno uz grozu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-09 00:03, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Priekš Latvijas protams, ka ir labi. Vienmēr gribas labāk. Bez tam uzskatu, ka čehi ir nedaudz labāka komanda par Puerto-Rico. Un ja uzvarēja čehus, tad daudzi cerēja , ka arī šos. Un sportā jau tāpat kā medicīnā - visi dakteri un treneri. Var jau nedaudz pacepties, jo cita jau par ko cepties nav...
pie 1/10 ir jābeidz mest
bet nē mēs jau esam pokerface

     [+] [-]

, 2016-07-09 00:04, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Atzīsim, ka mūsu izglītības un audzināšanas sistēma ir vāja
Azīsim, ka esam labākās domās par sevi nekā pamats

Šodien tikai Siliņš un jaunais Pasečs kaut ko varēja izdarīt
Dzirdēju, ka tavas back-door kustības laukos ir leģendāras

  +1 [+] [-]

, 2016-07-09 00:05, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Atzīsim, ka mūsu izglītības un audzināšanas sistēma ir vāja
Azīsim, ka esam labākās domās par sevi nekā pamats

Šodien tikai Siliņš un jaunais Pasečs kaut ko varēja izdarīt
vēl tikai Timmu aizmirsi. Tikai vajag ņemt vērā, ka ne tikai mēs gatavoj'āmies segt pretinieku līderus, arī viņi gatavojās segt mūsējos. izskatās, ka viņiem sanāca tīri labi

  -1 [+] [-]

, 2016-07-09 00:06, pirms 8 gadiem
sapņo par olimpiadi ,ka tad ar šitadu komandu nolaidieties uz zemes ar galvam jau bija finala ar Horvatiem,te nu tev bija izstajas vel atrak neka domaju .kauns

     [+] [-]

, 2016-07-09 00:08, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dzirdēju, ka tavas back-door kustības laukos ir leģendāras
svētdien Kuldīgā bīča čempis
tur būs, ko redzēat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja