Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kambalas rīcību pētīs Antidopinga komiteja

Kambalas rīcību pētīs Antidopinga komiteja
Kaspars Kambala
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Par kokaīna lietošanu diskvalificētais Latvijas basketbolists Kaspars Kambala varētu saņemt sodu par savām sportiskajām aktivitātēm diskvalifikācijas periodā, tāpat pie soda varētu tikt arī Latvijas Basketbola savienība, ziņo portāls delfi.lv

Kambalas pēdējā laika darbību savā sēdē nākamnedēļ plāno skatīt Veselības ministrijas Antidopinga komiteja, kas Latvijā ir koordinējošā institūcija antidopinga jomā, apstiprināja IZM Sporta medicīnas valsts aģentūras Antidopinga nodaļas vadītāja Liene Kozlovska. Sēdē Kambalas jautājums būs galvenais, bet ne vienīgais. "Teiksim tā, Kambalas lieta pamudināja sēdi sasaukt ātrāk," sacīja Kozlovska.

Kozlovska sacīja, ka nekāds lēmums gan vēl netikšot pieņemts un arī par iespējamā soda apmēriem vēl spriest nevarot.

Kā zināms, Kambalam diskvalifikācija beidzas šī gada 13. decembrī, bet jau augustā Kambala sāka trenēties kopā ar Latvijas basketbola izlasi, aizvadīja pārbaudes spēli Latvijas kluba "VEF Rīga" sastāvā pret "Valmieru", kā arī atradās uz Latvijas izlases soliņa ne tikai pārbaudes spēlēs, bet arī vakardienas oficiālajā mačā pret Maķedoniju.

Pasaules Antidopinga kodekss nosaka, ka pārkāpumu izdarījusī persona soda izciešanas laikā nekādā statusā nedrīkst piedalīties sacensībās, kuras rīko kodeksu parakstījušās starptautiskās sporta federācijas vai to pakļautībā esošās institūcijas. Kambalas rīcību iespējams traktēt arī kā Antidopinga kodeksa pārkāpumu. Sportistam, kurš otro reizi ir pārkāpis Antidopinga kodeksu, draud mūža diskvalifikācija.

Latvijas basketbola izlašu direktors Edgars Buļs paudis gatavību Kambalu nodēvēt par "masieri vai kaut vai dvieļu padevēju, lai viņš varētu būt kopā ar izlasi", bet LBS ģenerālsekretārs Edgars Jaunups šo lietu komentēt nav vēlējies.

Buļs arī apliecināja, ka pirms lēmuma atļaut Kambalam trenēties ar izlasi nav runājis un konsultējies ar Latvijas Antidopinga nodaļu, bet "bijušas konsultācijas ar kompetentiem cilvēkiem un arī runājām ar Juri Umbraško, kurš bija savulaik diskvalificēts". Buļs gan neatklāja, ar ko vēl notikušas konsultācijas.

Izmantotie resursi:
Portāls delfi.lv

  -1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:20, pirms 16 gadiem
pilnīgs sviests ))) ,tiem tur aukšā nav ko darīt

  +1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:21, pirms 16 gadiem
timoty rakstīja: nu nepiekritu es shadam tendenciozam apgalvojumam
es domaju ka KK jau tagad ir sasniedzis stipri pietiekoshi, lai par vinja domashanu nevajadzetu satraukties (iznjemot, ja skauzh )

KK ir ļoti lielas fiziskās dotības, domāšana viņam pat īpaši nav vajadzīga Un, ja viņš būtu gudrāks, nebūtu sašmucējies ar pulverīti, ģimeni, Stīlu, tagad ar šo, u.c.

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:21, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Runa jau laikam nav tik ļoti par treniņiem, bet atrašanos uz soliņa un spēli VEF sastāvā. Un atslēga laikam ir viņa ''statuss'', kaut gan man nav ne jausmas, kāds statuss viņam varētu būt.


statuss ir arī skatītājs, bet viņš nepiedalās sacensībās viņš skatās, vai ne?

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:23, pirms 16 gadiem
Par šo te varētu sarīkot kārtējo referendumu par Veselības ministrijas atlaišanu, ka šitā te savējos čakarē.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-04 21:23, pirms 16 gadiem
timoty rakstīja: vef sastavaa nospeletaa spele ir arpus shis diskvalifikacijas reglamentacijaam

Nu palasi, ko raksta Viesturs Lācis. Varbūt par to tev taisnība, bet, kā jau teicu, uz soliņa bez nekāda statusa atrasties nevar!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:24, pirms 16 gadiem
antuanito rakstīja: savējie rok nost savējos..kambala ,manuprāt, tur visus atdauzīs, ja viņam piemēros kaut kādas sankcijas. mums visiem jāsaka liels paldies anālajam i.jurisonam, kurš atkal uzsācis kaut kādu kampaņu pret vienu no izcilākajiem latviešu basketbolistiem. būtu vispirms iemācījies bumbu rokā noturēt un tad rakstījis par basketbolu!!!

tu pats vismaz esi redzējis kā viņš basi spēlē? labāk būtu turējis muti ciet, pienapuika tāds!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-04 21:24, pirms 16 gadiem
naw ko dariit cilweekiem!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:24, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu palasi, ko raksta Viesturs Lācis. Varbūt par to tev taisnība, bet, kā jau teicu, uz soliņa bez nekāda statusa atrasties nevar!


tici man -var -ja nepiemēro sevišķus un izmeklētus dubultstandartus

  -1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:25, pirms 16 gadiem
moretto rakstīja: statuss ir arī skatītājs, bet viņš nepiedalās sacensībās viņš skatās, vai ne?

Neoficiāli arī varētu būt skatītājs, bet oficiāli, ja viņš tur ir, viņam ir jābūt noteiktam statusam. Tāda viņam nav, un tas ir pārkāpums.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-04 21:26, pirms 16 gadiem
ntx rakstīja: Nu paga, paga - kāds viņam šajā gadījumā tad ir statuss? Kas viņam basketbola spēles laikā ir jāsēž ārpus arēnas uz soliņa vai mājās pa tv jāskatās. Viņs ir vienkārši skatītājs, kam ir prioritāte atrasties ar komandu uz viena soliņa.

vienkāršs skatītājs uz izlases soliņa nesēž. vienkāršais sēž tribīnēs, ja nezināji.

  +6 [+] [-]

, 2008-09-04 21:26, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu lielāko tiesu komentāru. Ko jūs te gvelžat? Diskābelis ir un tur neko nevar darīt. Nav ko Kambalam maisīties pa izlases soliņu. Tam taču jābūt skaidram pat bērnam!!! Nevajag traktēt likumus pēc sava prāta. Tā var iebraukt baigajās auzās.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-04 21:26, pirms 16 gadiem
Reti dzirdēts sviests......
Es redzēju kā Kambala padod dvieļus (Ja kas)........

  -1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:26, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Neoficiāli arī varētu būt skatītājs, bet oficiāli, ja viņš tur ir, viņam ir jābūt noteiktam statusam. Tāda viņam nav, un tas ir pārkāpums.


PAT JA PĀRKĀPUMS
-tad ne KK bet federācijas

  -1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:26, pirms 16 gadiem
var redzēt, ka arī šie grib parādīt, ka savu naudiņu godam nopelna, lai šos taupības nolūkos neatlaistu

  -1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:27, pirms 16 gadiem
chegewarrior rakstīja: tici man -var -ja nepiemēro sevišķus un izmeklētus dubultstandartus

Atvaino, neko nesaprotu, ko tu gribi teikt? Fiziski tur var atrasties jebkurš, ja labi grib un ielaužas, bet vai to drīkst? Nē!

  -2 [+] [-]

, 2008-09-04 21:28, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Atvaino, neko nesaprotu, ko tu gribi teikt? Fiziski tur var atrasties jebkurš, ja labi grib un ielaužas, bet vai to drīkst? Nē!

izviņīķe -ņeusmatreļi -ņedadūmaļisj

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:30, pirms 16 gadiem
chegewarrior rakstīja: PAT JA PĀRKĀPUMS
-tad ne KK bet federācijas

Tu gan esi naivs! Protams, ka tā ir KK vaina, arī citu, bet viņš jau ir tas vainīgais. Nav viņš bērns, kuram jānorāda, ko drīkst un ko nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:32, pirms 16 gadiem
Latvietis latvietim Latvietis!!!
Sens teiciens bet iederās ideāli!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-04 21:32, pirms 16 gadiem
chegewarrior rakstīja: a ja es būtu komandas vadībā es pateiktu: a es nezinu -tas Kambis tur kaukā ielīda -es nepamanīju -piedodiet -un iepūtiet man BTW


nu nepiederoshas personas no solinja jaapadzen speeles komisaaram un tiesneshiem... man ar liekas, ka juridiski vajag ienjemt poziiciju, ka shameejais pats pienaaca un par cik redzeets cilveeks uzreiz nedaleca, ka jaadzen prom.... U20 laikaa leishiem pa solinju dziivojaas kauc kaac tirlinjsh ar tauri piedevaam... itaaljiem liidzi bija kaadi 8 cilveeki uz solinja un taa galaa, man nebija ne jausmas, vai tas kaads narko diileris vai FIB mekleeta persona un vai vispaar itaalis.... SA nelasu jau kaadu gadu viena iemesla peec, manaami noliek vienus un tos pashus cilveekus un slavee (vai pat ljauj tiem pashiem rakstiit tekstus) otrus un galu galaa, PAT SLAUKOT DI*SU, TIPOGRAAFIJAS TINTE SMEEREE MIESU

  +1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:33, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tu gan esi naivs! Protams, ka tā ir KK vaina, arī citu, bet viņš jau ir tas vainīgais. Nav viņš bērns, kuram jānorāda, ko drīkst un ko nē!

komisijas lēmumiem ir juridisks spēks kamdēļ tiem jābūt juridiski pamatotiem -ja vienīgais arguments ir tas ka Kambis nau bērns tad ar to argumentu dŗikst atslaucīties jau šobrīd

  -4 [+] [-]

, 2008-09-04 21:35, pirms 16 gadiem
nu da viņi debili ir
viņs norm dzeks, šon redzeju
galigi pec narika neizskatas

  +1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:37, pirms 16 gadiem
bāc, Mixes, es te lasu ko te lielākā daļa raksta un nesaprotu ar kuru vietu viņi domā! Viņiem īstenībā ir pilnīgi vienalga vai KK ir pārkāpis kaut kādus noteikumus vai nē! Galvenais neaiztikt mūsu superhero! Ja jau starptautiskās organizācijas nekā nereaģē tad nu vietējām toč nevajadzētu (interesanti priekš kam tad tādas ir domātas?). Kā saka, lielajam vairumam šeit labi ir jebkuri līdzekļi - ka tik mērķis sasniegts!
turies vecīt!

  +4 [+] [-]

, 2008-09-04 21:43, pirms 16 gadiem
patiesību sakot runa ir par to ka katram likumam ir Likuma Burts (rakstītais vārds) un Likuma Daba (iemesls kura dēļ likums rakstīts un tā būtība) ja mēģina 'latviski' tulkot likuma burtu visās iespējamajās tā interpretācijās tad iespējams ka kāds pārkāpums sanāk -taču nebūtisks un margināls -pietiekami sīks lai būtu nesvarīgs -taču ja ieskatās pēc likuma dabas -kas būtu -liegums piedalīties oficiālās spēlēs pārstāvēt valsti un pelnīt naudu ar dalību konkrētajā sporta veidā pirms soda sankcijas izciešanas -tad jāteic ka šeit vispār nav ne smakas no pārkāpuma

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:47, pirms 16 gadiem
nu, ko - dažiem atvērās acis? sods ir sods - pat kambalam. vai jurisons lika viņam pārkāpt diskvalifikācijas nosacījumus? vai jurisons kaut ko melojis? cepšanās pret SA vienmēr ir bijusi, tikai vairumā gadījumu viņi ir prognozējuši pareizi un precīzi norādījuši uz konkrētiem stulbumiem. tāpēc jau SA lasa un lasīs. pasaulē ir desmitiem gadījumu, kad tādi kā kambalas tikuši sodīti, SA nav neko izzīdusi - viņi vienkārši to pasaka skaidri, nevis laizās apkārt. ticiet, tādi kambalas nāks un ies, bet jurisons paliks.

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:48, pirms 16 gadiem
Latvijas antidopinga aģentūra reaģē kamēr nav reaģējusi Starptautiskā!!!
Nekā nosodoša te neredzu, pagaidīsim ko šie izlems un tad arī izdarīsim secinājumus!
Atdziestiet visi!

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:48, pirms 16 gadiem
Chesis10, 19:48, pirms 2 stundām, citēt
Nesačakarējat tak cilvēkam dzīvi ar šo!

------------------------------------------------------------------

vispirms jau vajadzētu sākt ar to, ka katrs pats ir savas bedres racējs un kaut kādai kārtībai -lai cik sūdīgai jābūt. turklāt -prasībām vienādām -vai tas kambala vai amatieru līgas xvz kas.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-04 21:49, pirms 16 gadiem
ja Tā patiešam būs taisnība,ka nedrīks KK būt klāt,tad LBS ir ļoti nekopetenti cilvēki,kas nepārzin likumus.Rajona cilvēki,kas saistīti ar baskebolu organizēšanu savā novadā ir daudz zinošāki.

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:49, pirms 16 gadiem
kaut kads stulbums...nabaga kambala...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:54, pirms 16 gadiem
nebija viņam jārēgojas pie izlases - punkts. ja ir cirvis, tad tāds arī paliek.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-04 21:55, pirms 16 gadiem
angelz rakstīja: nu da viņi debili ir
viņs norm dzeks, šon redzeju
galigi pec narika neizskatas

pareiz i, neizskatījās pēc pļēgura, tad ļaujam spēlēt! Kāda šķirba.. Vo kur atieksme

     [+] [-]

, 2008-09-04 21:56, pirms 16 gadiem
Viesturs Lācis rakstīja: A maximum of five (5) team followers who may sit on the team bench and have special responsibilities, e.g. manager, doctor, physiotherapist, statistician, interpreter, etc.

>>>> citeju ar saviem izcelumiem
tatad 5 lidzjuteji drikst sedeet ari uz solinja
un vinji drikst but visadi paligi, bet DRIKST ARI NEBUT

  +3 [+] [-]

, 2008-09-04 21:58, pirms 16 gadiem
chegewarrior rakstīja: a ja es būtu komandas vadībā es pateiktu: a es nezinu -tas Kambis tur kaukā ielīda -es nepamanīju -piedodiet -un iepūtiet man BTW

Un ko tu teiktu Kambalas vietā- nezināju, ka tas ir izlases soliņš, domāju, skatītāju vietas?

  -2 [+] [-]

, 2008-09-04 21:59, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: KK ir ļoti lielas fiziskās dotības, domāšana viņam pat īpaši nav vajadzīga Un, ja viņš būtu gudrāks, nebūtu sašmucējies ar pulverīti, ģimeni, Stīlu, tagad ar šo, u.c.

Tu, Mixes, laikam nekad ar neko neesi pashmucejies, vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2008-09-04 22:07, pirms 16 gadiem
elements rakstīja: Un ko tu teiktu Kambalas vietā- nezināju, ka tas ir izlases soliņš, domāju, skatītāju vietas?

es sacītu -atvainojiet -es tur ielīdu -nu jā baigi gribējās pastīties spēli -nu saprotiet takš visi tur savi džeki -nu huļix pa žizņi esmu (nopil asariņa un ar labo roku tiek uz krūtīm saplēsts krekls) bet es takš tai komandā neesmu -neviens tur mani nav ierakstījis nivienā pieteikumā pat..

karoče -ķipa tavō