Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Kristaps Pildiņš

Latvijas U18 izlase pēdējā minūtē piekāpjas Somijai un izkrīt uz B divīziju

Latvijas U18 izlase pēdējā minūtē piekāpjas Somijai un izkrīt uz B divīziju
Kristaps Ķilps. Foto: FIBA

Eiropas U18 čempionātā basketbolā vīriešiem kārtējo neveiksmi piedzīvojusi Latvijas izlase. Latvieši sīvā cīņā ar rezultātu 83:85 zaudēja Somijas izlasei, zaudējot vietu A divīzijā.

Latvijas basketbolisti šajā čempionātā vēl nav sajutuši uzvaras prieku, kamēr somi grupu turnīrā spēja pieveikt Nīderlandes vienaudžus. No tām četrām komandām, kas cīnās par palikšanu A divīzijā, Somija latviešiem noteikti bija parocīgs pretinieks, lai saglabātu cerības. Tiesa to vajadzēja apliecināt arī laukumā.

Spēli komandas sāka ar cīņu punkts punktā. Latvijas izlase deva priekšroku zonas aizsardzībai, bet tas neliedza somiem izvirzīties vadībā ar 9:6. Pirmajās minūtēs varēja redzēt, ka nevienai no komandām nav izteikta pārsvara kādā spēles elementā. Pirmās ceturtdaļas vidū rezultāts bija 12:12. Ceturtdaļas otrajā pusē cīņa ritēja punkts punktā, nevienai no komandām nespējot iegūt vairāk nekā trīs punktu pārsvaru. Vairākas minūtes viena precīza metiena attālumā vadībā turējās Latvijas izlase, bet ceturtdaļa noslēdzās ar rezultātu 22:19 Somijas labā.

Otrajā ceturtdaļā līdzīga cīņa turpinājās, minimālu pārsvaru saglabājot Somijai. Pēc teju divām spēlētā minūtēm Jēkabam Bekam izdevās atgriezt vadībā Latviju (27:26). Arī šajā ceturtdaļā nevienai no komandām lielāku pārsvaru neizdevās iegūt. Somi bija tuvāk piecu punktu pārsvaram, bet latviešiem izdevās īsā laikā pārņemt vadību (35:34). Somijas basketbolisti izdarīja spiedienu groza apakšā un izvirzījās vadībā ar 42:38. Latvieši piespieda pēdējā minūtē pretiniekus kļūdīties, bet Emīls Krūmiņš panāca izlīdzinājumu. Pēdējais vārds pirmajā puslaikā tomēr bija Pertu Blomgrēnam, kurš trāpīja tālmetienu un uzstādiīja gala rezultātu - 44:42.

Trešās ceturtdaļas sākums nepārsteidza, komandām turpinot cīņu punkts punktā. Visu varēja izšķirt viens nopietnāks izrāviens. Pēc trīs nospēlētām minūtēm somiem izdevās trāpīt no distances un iegūt piecu punktu pārsvaru (53:48). Pie sešu punktu deficīta tālmetienu trāpīja Roberts Bērze, bet iespēju panākt neizšķirtu neizmantoja Everts Ramza, netrāpot bumbu no tālās distances pat pa stīpu. Somi otrā galā atbildēja ar precīzu tālmetienu, atjaunojot sešu punktu pārsvaru (58:52). Četras minūtes līdz ceturtdaļas beigām vēlreiz precīzs bija Bērze, sadeldējot deficītu līdz minimumam. Kādu laiku rezultāts nemainījās, kad tālmetienu realizēja arī Mārcis Šteinbergs (60:58). Somi regulāri meta garām soda metienus, kas ļāva saglabāt vadību. Ceturtdaļas pēdējā sekundē uzbrukumu paspēja noslēgt Valters Vuciņš, Latvijai esot vadībā ar 65:61.

Spēles izšķirošo nogriezni Latvijas izlase sāka ar presingu. Somi turpināja radīt spiedienu groza apakšā, spējot arī iebakstīt pāris bumbas grozā. Kad likās, ka spēle iegājusi Latvijas izlasei labvēlīgā gultnē, somi neatlaidīgi turpināja cīnīties un turējās līdzās. Pēc četrām nospēlētām minūtēm Kristofers Strautmanis trāpīja tālmetienu no stūra, atjaunojot četru punktu pārsvaru (72:68). Beidzot sevi parādīja arī Kristaps Ķilps, realizējot caurgājienu ar sodu. Ceturtdaļas otrajā pusē sākās tālmetienu lietus, Latvijas izlasei izvirzoties vadībā ar 80:73.

Somi nedomāja padoties un izkrist uz B divīziju. Somijas izlase atspēlēja deficītu, izvirzījās vadībā, bet Šteinbergs ar tālmetienu panāca izlīdzinājumu (83:83). Tēmu Suokas spēja pēdējā minūtē gūt divus punktus ar sodu, bet soda metienu netrāpīja. Ķilps ātri pārgāja pāri laukumam un izmeta muļķīgu tālmetienu, kas nebija precīzs. Otrā laukuma galā Mustafa Amzils netrāpīja divus soda metienus, bet komandas biedri pacīnījās par atlēkušo bumbu. Galu galā Amzils vēlreiz varēja mest soda metienus, vēlreiz dodot Latvijas izlasei iespēju atspēlēties. Tā netika izmantota, jo Pertu Blomgrēns pārtvēra bumbu, ko Ķilps piespēlēja no auta. Līdz ar to Latvijas izlase zaudēja Somijai ar 83:85, zaudējot arī vietu A divīzijā.

Uzvarētāju labā 21 punktu guva, piecas rezultatīvas piespēles atdeva un piecas bumbas pārtvēra Pertu Blomgrēns. Latvijas izlasē rezultatīvākais ar 20 punktiem bija Jēkabs Beks.

Līdz ar to svētdien Latvijas izlase plkst. 12:00 spēlēs par 15. vietu. Latviešu pretinieki būs Horvātijas vai Nīderlandes basketbolisti.

FIBA Eiropas U18 čempionāts, par 13.-16. vietu

Somija - Latvija 85:83 (22:19, 22:23, 17:23, 24:18)

Somija: Blomgrēns 21 (5 rp, 5 pb), Amzils 13 (9 ab, 6 rp), Tainamo 13 (6 ab), Suokas 12 (7 rp), Eksausia 12, Gustavsons 6, Mervola 4, Sajantila 2, Vāra 2, Federiko, Jūsela, Peltoniemi.
Latvija: Beks 20, Ķilps 14 (7 rp), Krūmiņš 13, Bērze 11 (7 ab), Strautmanis 10 (6 ab), Šteinbergs 8 (7 ab), Vuciņš 5, Ramza 2 (7 rp), Atanasovs, Brencāns.

Latvijas U18 izlase

SpēlētājsDzimisAug.Poz.Sporta skolaKlubs'2019EČ+PČ
Emīls Krūmiņš20011821.Rīga/DSN-VEF skolaVEF skola1
Valters Vuciņš20011841.LiepājaLiepāja/LSSS1
Everts Ramza20011811.BS RīgaLU/BS Rīga1
Kristaps Ķilps20011932.VentspilsBK Ventspils2
Ralfs Kristaps Bensons20011942.Rīga/RīdzeneLiepāja/LSSS
Kristofers Strautmanis20011903.SaldusVanoli Cremona (ITA)1
Roberts Bērze20011943.SiguldaLU/BS Rīga
Nikolajs Atanasovs20011974.Rīga/RīdzeneGBA Prague (CZE)1
Mārcis Šteinbergs20012024./5.Ogres BSGran Canaria (ESP)1+1
Pēteris Salmiņš20012024./5.Rīga/Jugla - VEF skolaVEF skola
Mikus Brencāns20012024./5.OgreBK Ogre
Jēkabs Beks20012075.TSV Troster (GER)TSV Troster (GER)1

Vadība

Raimonds FeldmanisGalvenais treneris
Uvis HelmanisTreneris
Kaspars MājenieksTreneris
Dāvis FeiknersFiziskās sagatavotības treneris
Santa MatrozaFizioterapeite
Rolands MauriņšMenedžeris

, 2019-08-03 21:24, pirms 5 gadiem
Pašlaik izskatās, ka visas puišu U izlases var izkrist no A divīzijas. Un Voins varēs stāstīt atkal, ka vienu gadu spēlētāji ir labāki, citu sliktāki. Vismaz treneri būtu iemācījuši no mazotnes būt nepiekāpīgiem, katrā spēlē iet un cīnīties par uzvaru. Tagad mums tādi "galvenais ir piedalīties" spēlētāji. Ja resursi ir mazi, tad ir jāprot tie pareizi izmantot, izspiest maksimumu. Laikam mums neviens nav ieinteresēts to darīt. Un Voinu un Šnepu pat ar sū.ainu koku no viņu vietām ārā nedabūt. Mani fascinē, ka Voins pat pāris teikumus nevar sakarīgi kopā salikt, bet vada Basketbola savienību. Būtu labāk vienkārši sēdējis pensijā.
, 2019-08-03 21:25, pirms 5 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tur jau ir tā problēma, kā nav līderu, tā kāšam visiem un kur vien varam. Tas nozīmē, ka pastiprināti jāstrādā ar otrā ešelona špīleriem. Tikai viņi būs tie, kuri var mēģināt izrādīt konkurenci līderiem. Augs viņi, augs līderi.
Es uzskatu, ka mūsu sistēmā nav pietiekoši liela konkurence otrajam ešalonam. Iepriekš vismaz bija jauniešu eirolīga, kur labākos, arī dažu no otrā ešalona paņēma, tagad īsti es neredzu tos vajadzīgos apstākļus + vel tas, ka daļa jauno ceļo uz LBL komandām un viņus lejā nav īsti kam aizvietot
, 2019-08-03 21:26, pirms 5 gadiem
Tiešām jautājums Feldmanim kāpēc nav paņemts Skuja,Močoha,Helmanis-par abiem Bērziņiem saprotams ka traumēti.
, 2019-08-03 21:26, pirms 5 gadiem
Vai man liekas, vai ko esmu palaidis garam, bet nav ta ka iznemot Zagarau, jauna maina ir sudaa?
, 2019-08-03 21:27, pirms 5 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Krūmiņam jā un vispār netika izmantos Salmiņš bet tu vēlējies lai VEF sastāvā šogad tiek kaut pat U-18 necīnās gandrīz.
Par Salmiņu es joprojām tā uzskatu, ka ar viņu ir nopietni "lielajiem" treneriem jāstrādā + kur pretī būs tik tiešām kārtīgi kadri. Teiksim, ja Freimanis pievienosies, tad atceroties, kā viņš spēlēja BKV, tā neatlaidība, treniņos liktu Salmiņam daudz vairāk strādāt. Vienkārši es vinu vairāk ar AP saistu, respektīvi to ceļu
, 2019-08-03 21:28, pirms 5 gadiem
Curtiys rakstīja: Vai man liekas, vai ko esmu palaidis garam, bet nav ta ka iznemot Zagarau, jauna maina ir sudaa?
5 spēlētāju nebija
, 2019-08-03 21:29, pirms 5 gadiem
Curtiys rakstīja: Vai man liekas, vai ko esmu palaidis garam, bet nav ta ka iznemot Zagarau, jauna maina ir sudaa?
Pietiktu, ja katrs bērnu un jaunatnes treneris no katra gadagājuma sagatavotu 1 lielās izlases spēlētāju (vai vismaz kandidātu). Vai par to LBS šiem treneriem maksā bonusus?
, 2019-08-03 21:29, pirms 5 gadiem
...stul...s runaa par kādu “maksimālo sastāvu “😀😀😀😀iepriekšējos čempionātos....ja pasekoam rūpīgāk, arī Visockim, bija vairāki labi speletaji, kas dažādu iemeslu dēļ(traumas,nepietiekams spēles laiks klubaa) netika uz čempionātu,bet tas netraucēja izcīnīt sudrabu.
, 2019-08-03 21:31, pirms 5 gadiem
šovasar nekas jauns. nav ko komentēt, atkārtoties.
, 2019-08-03 21:34, pirms 5 gadiem
Kad būs komentārs par notiekošo no Šnepa & Voina? Vai nebūs vispār? Viss štokos?
, 2019-08-03 21:34, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...stul...s runaa par kādu “maksimālo sastāvu “😀😀😀😀iepriekšējos čempionātos....ja pasekoam rūpīgāk, arī Visockim, bija vairāki labi speletaji, kas dažādu iemeslu dēļ(traumas,nepietiekams spēles laiks klubaa) netika uz čempionātu,bet tas netraucēja izcīnīt sudrabu.
ev, gudrīt, tad elementāras kļūdas driblā arī ir Feldmaņa vaina, vai lielais kļūdu skaits kā komandai, piemēram Ķilpam? Viņš sezonas laikā viņiem māca kā kļūdīties? Vai sodiņus netrāpīt? Problēma jau ir elementāras pamatlietas, ko māca klubos nevis izlasē.....Tu vari liegties cik gribi, lai gan tas bērnišķīgi izskatās, kad elementāras atbloķēšanas kļūdas noraksti uz galveno.....Feldmanim protams ir kļūdas, bet visu novelt uz viņu? Tas jau pirmkārt, ir neobjektīvi un otrkārt, liek uzdot jautājumu, TU domā, ka izlasē tas ir jāmāca?

Un joprojām, es gaidu kādu argumentu, līdz šim, no tevis neviena argumenta nav bijis. Arī tagad es norādīju elementāras problēmas, ka šovakar bija
, 2019-08-03 21:36, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: ev, gudrīt, tad elementāras kļūdas driblā arī ir Feldmaņa vaina, vai lielais kļūdu skaits kā komandai, piemēram Ķilpam? Viņš sezonas laikā viņiem māca kā kļūdīties? Vai sodiņus netrāpīt? Problēma jau ir elementāras pamatlietas, ko māca klubos nevis izlasē.....Tu vari liegties cik gribi, lai gan tas bērnišķīgi izskatās, kad elementāras atbloķēšanas kļūdas noraksti uz galveno.....Feldmanim protams ir kļūdas, bet visu novelt uz viņu? Tas jau pirmkārt, ir neobjektīvi un otrkārt, liek uzdot jautājumu, TU domā, ka izlasē tas ir jāmāca?

Un joprojām, es gaidu kādu argumentu, līdz šim, no tevis neviena argumenta nav bijis. Arī tagad es norādīju elementāras problēmas, ka šovakar bija
Te laikam viņš pārsvarā rakstīja par to, - kāpēc citi treneri bez labiem spēlētajiem izcīna vairākas uzvaras, bet šeit neveicas. Pat viena uzvara vēl nav izcīnīta.
, 2019-08-03 21:37, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...stul...s runaa par kādu “maksimālo sastāvu “😀😀😀😀iepriekšējos čempionātos....ja pasekoam rūpīgāk, arī Visockim, bija vairāki labi speletaji, kas dažādu iemeslu dēļ(traumas,nepietiekams spēles laiks klubaa) netika uz čempionātu,bet tas netraucēja izcīnīt sudrabu.
Ūja, tur bija talanti (Žagars vispār megatalants LV konekstā). Tur jau tas traģiskākais, ne jau izkrišana uz B grupu, kur par 80% izkritīs arī U16, bet gan tas, ka NAV vispār neviena lietaskoka nākotnes izlasei... Nekā! P.S. Es, protams, runāju par Top8 izlasi Eiropā, nevis Igaunijas līmeņa blici...
, 2019-08-03 21:37, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par Salmiņu es joprojām tā uzskatu, ka ar viņu ir nopietni "lielajiem" treneriem jāstrādā + kur pretī būs tik tiešām kārtīgi kadri. Teiksim, ja Freimanis pievienosies, tad atceroties, kā viņš spēlēja BKV, tā neatlaidība, treniņos liktu Salmiņam daudz vairāk strādāt. Vienkārši es vinu vairāk ar AP saistu, respektīvi to ceļu
Viņam un Krūmiņam derētu vairāk ar večiem spēlēt tad progress būtu lielāks vismaz manas domas.
, 2019-08-03 21:38, pirms 5 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Viņam un Krūmiņam derētu vairāk ar večiem spēlēt tad progress būtu lielāks vismaz manas domas.
Tur es pilnībā piekrītu. Pērnais Jēkabpils variants bija labs
, 2019-08-03 21:39, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ūja, tur bija talanti (Žagars vispār megatalants LV konekstā). Tur jau tas traģiskākais, ne jau izkrišana uz B grupu, kur par 80% izkritīs arī U16, bet gan tas, ka NAV vispār neviena lietaskoka nākotnes izlasei... Nekā! P.S. Es, protams, runāju par Top8 izlasi Eiropā, nevis Igaunijas līmeņa blici...
ir lietaskoki, viņu tikai izlasē nebija, kaut vai Bērziņus paskaties....Pašlaik izlasē bija tikai divi uz ko nopietni paskatīties: Ķilpas ar Beku. Visu cieņu pārējiem puišiem, viņi cīnījās, bet nedaudz pietrūka līdz abiem, lai gan tas ir tikai treniņu jautājums
, 2019-08-03 21:41, pirms 5 gadiem
Tu tam spēlētājam neesi cienīgs kurpes aizsnoret...tava spēles analīze ir vidusskolas 10.klases līmenii,tādēļ neviens prātīgs ar tevi diskutēt netaisās.Un es to netaisos darīt.
Real Rebel rakstīja: [/quote]
To pirmo mēslu vari kaut katru dienu skaitīt, bet tas nemainīs realitāti un redzi, Tu nevienu normālu argumentu neesi uzrakstījis NEVIENU, tikai subjektīvas jūtas pret vienu treneri
, 2019-08-03 21:41, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur es pilnībā piekrītu. Pērnais Jēkabpils variants bija labs
Varēja izveidot šosezon U-18 bāzes koamndu kas spēlētu Lat-Est līgā))Agrāk tas deva rezultātu.
, 2019-08-03 21:43, pirms 5 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Varēja izveidot šosezon U-18 bāzes koamndu kas spēlētu Lat-Est līgā))Agrāk tas deva rezultātu.
Kā zināms, šo līgu veido un diktē igauņi - diez vai viņi ir ieinteresēti, lai Igaunijas klubi spēlētu ar jauniešiem no Latvijas un trenētu viņus čempionātiem.
, 2019-08-03 21:45, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Tu tam spēlētājam neesi cienīgs kurpes aizsnoret...tava spēles analīze ir vidusskolas 10.klases līmenii,tādēļ neviens prātīgs ar tevi diskutēt netaisās.Un es to netaisos darīt.
To pirmo mēslu vari kaut katru dienu skaitīt, bet tas nemainīs realitāti un redzi, Tu nevienu normālu argumentu neesi uzrakstījis NEVIENU, tikai subjektīvas jūtas pret vienu treneri
[/quote]
kārtējo reizi 0 argumentācija, pliks uzbrauciens kā aizvainotam bērnam. Nevis netaisies, bet vienkārši nevari un nekad arī neesi varējis, cik atceros, plika heitošana, BEZ ARGUMENTIEM. Tas par tevi visu izsaka.

Ps. Argumentus var rakstīt arī kā komentāru nevis atbildi, bet to laikam neesi sapratis, tad nu soļo tālāk, apnika lasīt pliku heitu, kur acīmredzami neesi spējīgs argumentus piemērot.
, 2019-08-03 21:46, pirms 5 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Varēja izveidot šosezon U-18 bāzes koamndu kas spēlētu Lat-Est līgā))Agrāk tas deva rezultātu.
Agrāk jā, bet tagad jau cita situācija, Skudriniekss jau labi pateica par to
, 2019-08-03 21:51, pirms 5 gadiem
Piekriitu par Zagaru,bet ne vins viens...noteikti jāpiemin Ķilps,ļoti progresējis šosezon un noteikti būs ļoti labs spēlētājs.Veveris patika pie U18 bet šosezon laikam ar klubu nav paveicies...un protams Kurucs jun par kuru nesaubos ka nākotnee būs ļoti labs.U16 neizkritīs,noteikti,tur treneris ar pavisam citu basketbola izpratni un autoritāte spēlētāju vidū.Ja atceries vins divus gadus atpakaļ palīdzēja U20 atgriezt A divizijaa.
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ūja, tur bija talanti (Žagars vispār megatalants LV konekstā). Tur jau tas traģiskākais, ne jau izkrišana uz B grupu, kur par 80% izkritīs arī U16, bet gan tas, ka NAV vispār neviena lietaskoka nākotnes izlasei... Nekā! P.S. Es, protams, runāju par Top8 izlasi Eiropā, nevis Igaunijas līmeņa blici...
, 2019-08-03 22:03, pirms 5 gadiem
Vēl viens Zeida ceļš noiets... Un galotni norok komandas līderis.
, 2019-08-03 22:21, pirms 5 gadiem
Jācer, ka vismaz puiši sapratīs pēc šī katastrofālā čempja, ka basketbols jäatstāj hobija līmenī, jādabū izglītība un jānodarbojas ar ko citu, kas labāk padodas
, 2019-08-03 22:32, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: ir lietaskoki, viņu tikai izlasē nebija, kaut vai Bērziņus paskaties....Pašlaik izlasē bija tikai divi uz ko nopietni paskatīties: Ķilpas ar Beku. Visu cieņu pārējiem puišiem, viņi cīnījās, bet nedaudz pietrūka līdz abiem, lai gan tas ir tikai treniņu jautājums
NEaizmirsti Šteinbergu. Viņš ļoti labi iesāka šo čempi, bet uz beigām nosēdās, jo baigais formas kritums bija. Tomēr pirms tam U19 PK nospēlēja 7 spēles ar 25+ minutem. Tur toties viņš no garajiem speletajiem izskatijas vislabak
, 2019-08-03 22:37, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par Salmiņu es joprojām tā uzskatu, ka ar viņu ir nopietni "lielajiem" treneriem jāstrādā + kur pretī būs tik tiešām kārtīgi kadri. Teiksim, ja Freimanis pievienosies, tad atceroties, kā viņš spēlēja BKV, tā neatlaidība, treniņos liktu Salmiņam daudz vairāk strādāt. Vienkārši es vinu vairāk ar AP saistu, respektīvi to ceļu
Salmiņam ir ļoti labi parametri un fiziskie dotumi, bet viņam ir ļoti slikts metiens. Žvīgura variants. Prakstiski viņs ir bīstams tikai groza tuvumā, tāpēc viņam būs grūti izsisties nopietnā līmenī
, 2019-08-03 22:38, pirms 5 gadiem
berimors rakstīja: Kas zaudē groza apakšu, tas zaudē spēli.
Šī bija tā retā reize, kad uzvarējām atlēkušajās bumbās 40-38, bet bija par daudz kļūdu, īpaši beigās.
, 2019-08-03 22:39, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: NEaizmirsti Šteinbergu. Viņš ļoti labi iesāka šo čempi, bet uz beigām nosēdās, jo baigais formas kritums bija. Tomēr pirms tam U19 PK nospēlēja 7 spēles ar 25+ minutem. Tur toties viņš no garajiem speletajiem izskatijas vislabak
Pilnībā piekrītu
, 2019-08-03 22:39, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Salmiņam ir ļoti labi parametri un fiziskie dotumi, bet viņam ir ļoti slikts metiens. Žvīgura variants. Prakstiski viņs ir bīstams tikai groza tuvumā, tāpēc viņam būs grūti izsisties nopietnā līmenī
Metiens ir labojams, tas nav tas sliktākais, kas jāuzlabo, tikai liels darbs jāiegulda
, 2019-08-03 22:43, pirms 5 gadiem
Tu esi āksts,kurš ļoti uzticīgs savam darba devējam no VEF kurš Tev visticamak par “darbiņu”labi atalgo.Tu pat nesaproti elementāras lietas, ka treneris atbildīgs par visu ko iemācījis un nav iemācījis spēlētājiem.Labs treneris ar komandu uzrāda rezultātu,kaa ja atceries bija ar “sudraba izlasi” un citi,tādi kaa Feldmanis viemēr zaudē un viemēr viņaprāt ir “ļoti nopietni argumenti”kādēļ atkal,kārtējo reizi ...nesanāca....🤷‍♂️
Real Rebel rakstīja: [/quote]
To pirmo mēslu vari kaut katru dienu skaitīt, bet tas nemainīs realitāti un redzi, Tu nevienu normālu argumentu neesi uzrakstījis NEVIENU, tikai subjektīvas jūtas pret vienu treneri
, 2019-08-03 22:44, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Piekriitu par Zagaru,bet ne vins viens...noteikti jāpiemin Ķilps,ļoti progresējis šosezon un noteikti būs ļoti labs spēlētājs.Veveris patika pie U18 bet šosezon laikam ar klubu nav paveicies...un protams Kurucs jun par kuru nesaubos ka nākotnee būs ļoti labs.U16 neizkritīs,noteikti,tur treneris ar pavisam citu basketbola izpratni un autoritāte spēlētāju vidū.Ja atceries vins divus gadus atpakaļ palīdzēja U20 atgriezt A divizijaa.
Zaudējumi igauņiem pārbaudes spēlēs optimismu galīgi neraisa par U16...
, 2019-08-03 22:45, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Metiens ir labojams, tas nav tas sliktākais, kas jāuzlabo, tikai liels darbs jāiegulda
Nu šajā vecumā ar metienu ir tā, vai nu ir vai nav. Diemžēl kardināli to izmainīt vairs nebūs iespējams.
, 2019-08-03 23:12, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Tu esi āksts,kurš ļoti uzticīgs savam darba devējam no VEF kurš Tev visticamak par “darbiņu”labi atalgo.Tu pat nesaproti elementāras lietas, ka treneris atbildīgs par visu ko iemācījis un nav iemācījis spēlētājiem.Labs treneris ar komandu uzrāda rezultātu,kaa ja atceries bija ar “sudraba izlasi” un citi,tādi kaa Feldmanis viemēr zaudē un viemēr viņaprāt ir “ļoti nopietni argumenti”kādēļ atkal,kārtējo reizi ...nesanāca....🤷‍♂️
To pirmo mēslu vari kaut katru dienu skaitīt, bet tas nemainīs realitāti un redzi, Tu nevienu normālu argumentu neesi uzrakstījis NEVIENU, tikai subjektīvas jūtas pret vienu treneri
[/quote]
Tā, lielais muldētāj, uz priekšu, prasi atbildību no treneriem, kuri Ķilpam acīmredzot driblēt līdz gala nav noveduši un piespēli, garajiem atbloķēt, lūdzu uz priekšu, esi konsekvents, nevari būt? Sēdi klusu. Viss, pietiks tavu bezargumentēto čīkstēšanu un sudraba izlase nospēlēja viņu līmenī, ar citiem treneriem visticamāk tas pats būtu. Turnīri, kā EČ, nekad nebūs vieta, kur treneri piepeši liek progresēt, tā ir vieta, kur uzliek taktiku, ietrenē to un tālāk ir paša spēlētāja mācēšana. Protams, ar u-18, ir nedaudz savādāk, bet būtība tik daudz nemainās gan.

Atšķirībā no tevis, es varu ikvienu treneru tur par kaut ko vainot. Kaut vai Feldmaņa vēlme normāli neizmantot pick and pop izspēles. Vai pārāk vienkāršotā spēle (tur protams jautājums vai spēlētāji izpildīt var).
, 2019-08-03 23:30, pirms 5 gadiem
millenāļu tizleņi tā arī nespēja parādīt, ka viņiem ir kas vairāk nekā olas biksēs. Suomi sisu! Bet Latvijas U18 mīkstpēdiņi - prom uz fizkultūriešu un dejotāju nometni. >
, 2019-08-03 23:34, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ūja, tur bija talanti (Žagars vispār megatalants LV konekstā). Tur jau tas traģiskākais, ne jau izkrišana uz B grupu, kur par 80% izkritīs arī U16, bet gan tas, ka NAV vispār neviena lietaskoka nākotnes izlasei... Nekā! P.S. Es, protams, runāju par Top8 izlasi Eiropā, nevis Igaunijas līmeņa blici...
Ķilps, Beks, Šteinbergs.