Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Porziņģis šovasar izlasē nespēlēs

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Porziņģis šovasar izlasē nespēlēs
Kristaps Porziņģis
Foto: AP/Scanpix

Kristaps Porziņģis starpsezonu veltīs ķermeņa nostiprināšanai un Latvijas valstsvienībā šovasar nespēlēs, spēlētājs pirmdien, 2. maijā, atzina Rīgā notikušajā preses konferencē.

Kristaps Porziņģis un "Trīs zvaigznes"

Porziņģis Latvijas kreklā debitēja 2013. gada 1. jūlijā Meža skolā. Spēlētāja pārstāvētā Latvijas U18 izlase tovakar atzina U20 izlases pārākumu ar rezultātu 80:82, bet Porziņģis 15 punktiem pievienoja 10 atlēkušās bumbas, četrus bloķētus metienus un piecas izprovocētas piezīmes.

Tajā pašā vasarā Porziņģis spēlēja Eiropas U18 čempionātā Liepājā un Rīgā. Spēka uzbrucējs deviņās spēlēs vidēji 29,6 minūtēs guva 11,6 punktus, izcīnīja 10,0 atlēkušās bumbas un bloķēja 4,9 metienus. Porziņģis kļuva par turnīra visu laiku labāko metienu bloķētāju un tika iekļauts simboliskajā pieciniekā.

Nākamajās divās vasarās Porziņģa vārds tika ierakstīts Latvijas U20 izlases paplašinātajā pieteikumā. Abos gadījumos spēlētājs koncentrējās vasaras darbam un tāda taktika attaisnojās. Pēdējā sezonā Spānijā viņš tika atzīts par Eirokausa labāko jauno spēlētāju un palīdzēja “Sevilla” nosargāt vietu ACB līgā.

“New York Knicks” vadība NBA jauno spēlētāju atlases ceremonijā izvēlējās Porziņģi ar ceturto numuru. Spēlētājs piedalījās Vasaras līgā, bet nākamajos mēnešos strādāja “Knicks” treneru vadībā. NBA sezonas laikā Porziņģis valstsvienībai sagādāja lielu publicitāti, tajā pat nespēlējot.

Valstsvienība un Porziņģis neklātienē papildināja viens otru. Izlases spēlētāju izcīnītā astotā vieta Eiropas čempionātā un nopelnītā ceļazīme uz Rio kvalifikācijas turnīru mēdijiem radīja iespēju minēt Porziņģa vārdu valstsvienības kontekstā. Milzīgā slodze un sezonas gaitā gūtie savainojumi jau ziemā lika noprast, ka spēlētāja pievienošanās izlasei ir mazticama.

Porziņģa debijas sezona NBA

Kristaps Porziņģis pasaules spēcīgākajā līgā debitēja 2015. gada 28. oktobrī, būdams 20 gadus un četrus mēnešus vecs. Spēka uzbrucējs izbraukuma uzvarā pār “Milwaukee Bucks” 24 minūtēs guva 16 punktus (2p 2/9, 3p 1/2, 1p 9/12), izcīnīja piecas atlēkušās bumbas un bloķēja vienu metienu.

Porziņģis trīs mēnešus pēc kārtas tika atzīts par Austrumu konferences labāko jauno spēlētāju. Divas reizes viņš pretendēja NBA nedēļas labākā jaunā spēlētāja balvai, bet 2016. gada februārī piedalījās “All Star” nedēļas nogales ietvaros notiekošajā pirmgadnieku spēlē Toronto.

Debijas sezonā Porziņģis piedalījās 72 no 82 regulārās sezonas spēlēm. Basketbolists vidēji spēlē guva 14,3 punktus, izcīnīja 7,3 bumbas zem groziem un izdarīja 1,3 rezultatīvas piespēles. Martā Porziņģis sasniedza 1000 gūto punktu un 500 izcīnīto atlēkušo bumbu robežu.

Porziņģu ģimenes fonds

Brāļi Jānis, Kristaps un Mārtiņš Porziņģi preses konferencē Liepājas pārstāvniecībā paziņoja par “Porziņģu ģimenes fonda” nodibināšanu. Pirmie darbi jau veikti. Vasaras sākumā Liepājā blakus Daugavas stadionam tiks atklāts NBA standartiem atbilstošs āra laukums, bet 13.-16. jūnijā notiks Kristapa Porziņģa pirmā vasaras nometne bērniem.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:41, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Nu tad sēdi savā dīvānā un ceri ka Porziņģis spēlēs izlasē pēc gadiem 15, kad viņa ķermenis būs nobriedis un pārbriedis. Es vismaz tik naivs neesmu.
Es tikai brīnos par to kā var pārmest patriotisma trūkumu, pēc pirmās sezonas NBA kura bija tik smaga, un ja vēl ir jaiegulda ļoti liels darbs lai nostabilizētos NBA kā līgas vienam no labakajiem spelētājiem. Un Kristaps jau ta ir nesis ļoti daudz Latvijas vārdu pasaulē, un arī stastījis tur aiz okeānu par Latviju, nodibinajis fondu, izdarījis vairak ka jebkurs cits, tā uzskatamais patriots. Un Kristaps tak teica ka izlase spēlēs jo viss tikai sākas 20 gadi tik puikam, un teica ka darīs visu lai šī nebūtu pedēja kvalifikacija.

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:43, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: A ko tad mums vajadzētu teikt - paldies ka senāk norēji Latviju, paldies ka izlasē nespēlēsi, ak tev pajāt uz Latviju un Olimpiādi ? Paldies, mēs visu saprotam, tu esi tik labs.
Kur ir teikts, ka viņš negrib spēlēt izlasē?
Pats izdomāji, ka viņš negrib spēlēt izlasē?

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:44, pirms 9 gadiem
Arī turpmāk nav nepieciešams izlasē, lai turpina būvēt savu karjeru ...
Šāda iespēja paverās tikai 1 reiz dzīvē tikt uz OS ar basketbola komandu un viņš uz to uzspļauj. Te nu bija lielais LV patriots.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:46, pirms 9 gadiem
raivisra rakstīja: Arī turpmāk nav nepieciešams izlasē, lai turpina būvēt savu karjeru ...
Šāda iespēja paverās tikai 1 reiz dzīvē tikt uz OS ar basketbola komandu un viņš uz to uzspļauj. Te nu bija lielais LV patriots.
Profesionāla sportista uzdevumi- nav tikai spēlēt izlasē, bet arī atbalstīt sporta infrastruktūru un jaunatnes sportu, ko Porzinģis ir sācis darīt!

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:47, pirms 9 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:49, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Tur jau tā lieta ka viņš šo to ir stāstījis par Latviju - labāk nebūtu to darījis vispār. Bet labi - vēl jauns un dumjš un ir jau tam ķermenim jānobriest - tas tiesa. Bet liekas ka arī savā prātā Porziņģis vēl nav nobriedis. Dažreiz uzvedās kā tāds mazgadīgs zeņķis.
Jūs jau ar neuzvedaties labāk! Sāciet ar sevi un tad kritizējiet citus!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:50, pirms 9 gadiem
Pie kājas tas KP. Lai spēlē savā Ņujorkā un pajāt kā viņam tur ies.
Patriots ibio.
Izlase līdz šim pietiekami labi ir iztikusi bez viņa un iztiks arī šoreiz.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:50, pirms 9 gadiem
Cik no šiem SC komentētājiem paši ir baigie patrioti? Cik daudz paši ir izdarījuši vai ir gatavi kautko izdarīt valsts labā un pierādīt savu mega lielo patriotismu? Viegli jau noriet otru un saukt par nodevēju jaunieti kurš cenšas attīstīt savu karjeru, un pirmo reizi atsaka izlasei.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:52, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pie kājas tas KP. Lai spēlē savā Ņujorkā un pajāt kā viņam tur ies.
Patriots ibio.
Izlase līdz šim pietiekami labi ir iztikusi bez viņa un iztiks arī šoreiz.
Tas, ka tev karogs attēlā, nenozīmē, ka tu esi patriots.
Piekrītu, izlase var iztikt viņa, bet Latvijas sportam- noderētu atbalsts, bet ne izlašu sakarā!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:52, pirms 9 gadiem
Liepājnieki, kā jau īsteni "kurzemnieki" vienmēr ir bijuši "īsti patrioti" jeb īsti uzmetēji, vien ar muti par patriotismu spēj brūķēt, kā pie darbiem, tā ciks vien sanāk, kauns man par jums... Kurzemnieki jūs kā parasti ar saviem darbiem parādat, cik gan "lieli" darītaji esat jeb tik parasti mutes brūkētaji, kauns

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:54, pirms 9 gadiem
JackDaniel's N2 rakstīja: Cik no šiem SC komentētājiem paši ir baigie patrioti? Cik daudz paši ir izdarījuši vai ir gatavi kautko izdarīt valsts labā un pierādīt savu mega lielo patriotismu? Viegli jau noriet otru un saukt par nodevēju jaunieti kurš cenšas attīstīt savu karjeru, un pirmo reizi atsaka izlasei.
Tici man, ne pēdējo, gan jau bratani katru ciklu izdomās, kā nošūties no izlases – būs atkal skaisti vārdi, kā viņš mīl Latviju, kāds patriots un tad sekos atteikums

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:54, pirms 9 gadiem
darels rakstīja: Mja, laikam puika vēl nevar nobļauties:''Mammu, nekomandē mani!!''

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:55, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Tici man, ne pēdējo, gan jau bratani katru ciklu izdomās, kā nošūties no izlases – būs atkal skaisti vārdi, kā viņš mīl Latviju, kāds patriots un tad sekos atteikums
Vai viss sports- sastāv no spēlēšanas izlasē? Kā ar jauniešu sportu un sporta infrastruktūru?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 16:56, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pie kājas tas KP. Lai spēlē savā Ņujorkā un pajāt kā viņam tur ies.
Patriots ibio.
Izlase līdz šim pietiekami labi ir iztikusi bez viņa un iztiks arī šoreiz.
Tad kur ir problēma?Ko raudat?

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:57, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tad kur ir problēma?Ko raudat?
Kāpēc nenovēlēt sekmes izlasei un Porzinģim?

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:57, pirms 9 gadiem
intp rakstīja: Tas, ka tev karogs attēlā, nenozīmē, ka tu esi patriots.
Piekrītu, izlase var iztikt viņa, bet Latvijas sportam- noderētu atbalsts, bet ne izlašu sakarā!
Kas Tev liek apšaubīt manu patriotismu?
Vismaz es savu valsti nesaucu par fcking Latvia.

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:57, pirms 9 gadiem
Ja pieņemam, ka Latvija tiek uz RIO... Cik liela varbūtība ir, ka KP rāpos uz izlasi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:58, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kas Tev liek apšaubīt manu patriotismu?
Vismaz es savu valsti nesaucu par fcking Latvia.
Kur, viņš ko tādu ir teicis?
Dzirdēju, ka teica, ka reti kurš zinot, kur tāda Latvija atrodas...
Pats bieži esmu bijis ārzemēs un daudzi tiešām nezin!

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:59, pirms 9 gadiem
darels rakstīja: Ja pieņemam, ka Latvija tiek uz RIO... Cik liela varbūtība ir, ka KP rāpos uz izlasi???
Viņš jau teica, ka jāspēlē tiem, kas to vietu ir izcīnījuši!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:00, pirms 9 gadiem
intp rakstīja: Kur, viņš ko tādu ir teicis?
Dzirdēju, ka teica, ka reti kurš zinot, kur tāda Latvija atrodas...
Man tev to interviju te ielikt?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 17:01, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: PČ Latvija tak nekad nav spēlējusi un arī nespēlēs.
Izskatās, ka sāk izpausties Jūsu īstā daba.
Kāpēc, lai nespēlētu PČ?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 17:01, pirms 9 gadiem
darels rakstīja: Ja pieņemam, ka Latvija tiek uz RIO... Cik liela varbūtība ir, ka KP rāpos uz izlasi???
Kas to kangaru ņems, Bagījs skaidri un gaiši pateica uz Rio brauks tie, kas palīdzēs tur tikt, nevis visādi pseido patrioti no liepājas.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:02, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pie kājas tas KP. Lai spēlē savā Ņujorkā un pajāt kā viņam tur ies.
Patriots ibio.
Izlase līdz šim pietiekami labi ir iztikusi bez viņa un iztiks arī šoreiz.
Tikai, ja jau nav starpības, spēlē , vai nē, tad ko ta tu tik ļoti to ņem pie sirds ?

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:02, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Var mierigi salidzinat ar Gazolu un Valancunu. Starpiba starp Novicki un KP pirmaja sezona ir kkaut kadas 7 min.
Vai Gazolam 20 gados bija jābūt izlases līderim? Tādā kontekstā, ka tas ietekmē slodzi uz spēlētāju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:03, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man tev to interviju te ielikt?
Es to interviju dzirdēju, bet tā bija dzeltenā prese un viņa pirmā intervija NY!
Visiem gadās, ka izsprūk vārdi!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:04, pirms 9 gadiem
Nu jāsaka īsts Latvietis!
Kapec Navarro nekad Spānijai neatsaka, kaukā Lietuvietis jaunais no NBA arī nekad neatteica.
Viss ir attieksmē, ja viņš ļoti gribētu vajadzēja pateikt, ka grib spēlēt izlasē un viss.
Es tādus tipiņus izlasei pat tuvu nevēlos redzēt, man vienalga ko viņš dara NBA !

Kur vēl labāku spēļu praksi un sagatavošanās posmu, kā kvalifikācija OS ???????????

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:04, pirms 9 gadiem
Kurzemnieki sevi tagat ir aptraipījuši ar nelabu slavu uz ļoti, ļoti ilgu laiku, kā uzmetēji un kangari, bet ko lai dara laikam tādi jūs visi esat, patriotiski mutesbrūkētāji, kuri darbos neko nevar, jo ir aizņemti ar to pašu mutes brūkēšanu.. Kauns

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:07, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tikai, ja jau nav starpības, spēlē , vai nē, tad ko ta tu tik ļoti to ņem pie sirds ?
Ai, lai nu paliek.
Vienkārši nesaprotu - ja reiz ir iespēja tikt uz OS un parrakstit vēsturi, tad kapec neizmantot to?
Kad hokeja izlasei jātiek uz OS, tad pat Karsums un Bārtulis, kuri PČ jau gadiem nespēlē, ir ierindā.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-02 17:07, pirms 9 gadiem
Ko lai saka kurzemnieki īsti patrioti izzaudzinājuši labu produktu, kurs mūsu valsti nolej ar visādiem fakingiem, pēc tam ari izlasej atsaka, īsti kangars, kā jau vairākums kurzemnieku.
Tiekot prom no fking Latvia parāda savu īsto seju un patriotismu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:08, pirms 9 gadiem
backetboy rakstīja: Nu jāsaka īsts Latvietis!
Kapec Navarro nekad Spānijai neatsaka, kaukā Lietuvietis jaunais no NBA arī nekad neatteica.
Viss ir attieksmē, ja viņš ļoti gribētu vajadzēja pateikt, ka grib spēlēt izlasē un viss.
Es tādus tipiņus izlasei pat tuvu nevēlos redzēt, man vienalga ko viņš dara NBA !

Kur vēl labāku spēļu praksi un sagatavošanās posmu, kā kvalifikācija OS ???????????
Tāpēc, ka spēlētājam vajag individuālos treniņus, ne komandas treniņus!
Kāpēc Jūs gribat uzlikt visu atbildību uz 20 gadīgu jaunieti?

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 17:09, pirms 9 gadiem
Ta bij KP un vina gimenes izvele un to ir jaciena, kaut kada zina ari kluba menedzmenta prasiba. Bet teiksu godigi man pec ta visa sudu garsa mute palika. Fenomenala sezona nba, tris menesi pec kartas labakais jaunais speletais austrumos, izcili rezultati statistika, spele starta piecinieka. Neredzu nevienu zinamu iemeslu atteikt. Kermenja stiprinasana to var darit lidz 40 gadiem. Tomer gribejas dzirdet vairak ticamu atmazku. Pec sis konferences man visa interese par KP zuda vienkarsi vel viens labs speletais. Lai veicas bodybildinga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja