Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Oficiāli: Latvijas izlases vadības grožus pārņem Štelmahers

Oficiāli: Latvijas izlases vadības grožus pārņem Štelmahers
Roberts Štelmahers. Foto: LBS

Par Latvijas nacionālās vīriešu basketbola izlases galveno treneri kļuvis latviešu speciālists Roberts Štelmahers, kurš šādus pienākumus uzņēmies pirmo reizi trenera karjerā.

45 gadus vecais Roberts Štelmahers galvenā trenera amatā kļuvis par trīskārtēju Latvijas čempionu (ar “Ventspils” 2014. un 2018. gadā, ar “Valmiera"/"Ordo” 2016. gadā), kā arī aizvadītajā sezonā pie ''Ventspils'' stūres triumfēja pirmajā Latvijas – Igaunijas līgas čempionāta sezonā (2019). Treneris strādājis arī Lietuvā un Polijā, bet kopš 2019. gada jūlija ir Tallinas “Kalev"/"Cramo” galvenais treneris, apvienojot pienākumus klubā ar darbu izlasē.

Zināms, ka izlases galvenā trenera meklējumi finiša taisnē bija noveduši pie diviem kandidātiem - Štelmahera un turku trenera Oktaja Mahmuti. Tiesa, Latvijas Basketbola savienības valde lēmusi par labu vietējam speciālistam, kurš līdz šim ar pieaugušo izlasi bija strādājis kā Ainara Bagatska asistents. Tāpat savulaik Štelmahers atradies pie Latvijas vīriešu U20 izlases stūres.

Spēlētāja karjeras laikā no 1992. līdz 2005. gadam saspēles vadītājs Štelmahers spēlēja Latvijas valstsvienībā, piedaloties četru Eiropas čempionātu finālturnīros. Pārstāvējis Latviju 147 spēlēs, guvis 1572 punktus.

Šogad Latvijas valstsvienībai spēļu nav paredzēts, taču izlases ģenerālmenedžeris Artūrs Štālbergs sarunā ar Sportacentrs.com pauda vēlmi sarīkot nelielu trīs dienu nometni, ''kur kandidāti sanāktu kopā, iepazītos ar galveno treneri, viņa idejām, spēles filozofiju un nospraustu mērķus''. LBS ziņo, ka šāda nometne norisināsies nākamās nedēļas sākumā.

Pirmais lielais pārbaudījums Štelmaheram izlases galvenā trenera amatā būs 2021. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrs, kas sāksies nākošā gada februāra beigās. Latvijas vīri iekļauti H grupā kopā ar Grieķiju, Bosniju un Hercegovinu, kā arī Bulgāriju. Eiropas čempionātā spēlēs katras grupas trīs labākās izlases.

Savu komentāru Latvijas Basketbola savienības mājaslapā sniedzis arī jaunieceltais izlases treneris. ''Paldies LBS vadībai par izrādīto uzticību. Valstsvienības galvenā trenera amats ir milzīgs gods un izaicinājums. Savulaik kā spēlētājs vienmēr atsaucos uzaicinājumam pārstāvēt Latviju un tagad kā treneris nevaru rīkoties citādi. Iespēja savienot manus pienākumus valstsvienībā un klubā ir atrunāta manā līgumā, šai ziņā nekādu šķēršļu nebūs. Ceru, arī spēlētāji būs gatavi izmantot katru izdevību, lai palīdzētu Latvijas galvenajai komandai un mēs kopā varētu sasniegt nospraustos mērķus.''

''Detalizēta saruna par sastāvu patlaban būtu stipri pāragra. Galvenais, lai spēlētājiem labi sāktos sezona klubos, lai visi būtu veseli – tādā gadījumā pozitīvas emocijas palīdzēs valstsvienībai. Daudzus spēlētājus un potenciālos kandidātus jau pazīstu, ar daudziem jau esmu kopā strādājis. Tomēr labi, ka nākamās nedēļas sākumā būs iespēja satikties īsā treniņnometnē, aprunāties un arī vieglā režīmā padarboties basketbola zālē. Oficiālās spēles paredzētas tikai februārī, bet laiks paies ļoti ātri.”

LBS prezidenta Valda Voina komentārs: ''Paldies vīriešu valstsvienības ģenerālmenedžerim Artūram Štālbergam par paveikto, apzinot pretendentus uz galvenā trenera amatu. Izvērtēšanai valdē tika piedāvāti divi cienīgi kandidāti, nodrošinot iespēju veikt konceptuālu izvēli starp treneri, kurš labi pārzina situāciju Latvijas basketbolā un speciālistu, kurš ar skatu no malas, iespējams, varētu dot papildus pievienoto vērtību mūsu komandai.

Izvērtējot pieejamo informāciju, kā arī apstākļus, kādos būs jāstrādā, valdes vairākums deva priekšroku Robertam Štelmaheram. Valstsvienības tuvākais mērķis un uzdevums – veiksmīgi aizvadīt Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēles, izcīnot tiesības 2021. gadā spēlēt finālturnīrā.”

Izmantotie resursi:
Vīriešu valstsvienību vadīs Roberts Štelmahers...


, 2019-08-01 11:27, pirms 6 gadiem
Tas bija gaidāms!
Lai Robim izdodas!
, 2019-08-01 11:28, pirms 6 gadiem
Loģiski !
Augstas klases ārzemju trenerim tādam kā Trinkjēri naudas nav .
Veiksmi Robertam !!!
, 2019-08-01 11:29, pirms 6 gadiem
Ārzemnieku labāk..
, 2019-08-01 11:30, pirms 6 gadiem
Nu ja, patiesībā uz to jau gāja pašā sākumā. Pa vidu savērpa nelielas intrigas ar Trinkjēri un turku onkuli, lai radītu konkurences iespaidu, bet gāja uz Robčiku, jo visi normālie treneri ir Eirolīgā. Lai veicas nekļūt par Vecvagaru 2.0
, 2019-08-01 11:30, pirms 6 gadiem
Lai izdodas, taču es domāju, ka šis būs priekšlaicīgs ''paldies un uz redzēšanos'', bet, protams, novēlu veiksmi!
, 2019-08-01 11:35, pirms 6 gadiem
Bez Strēlnieka un citiem Eirolīgas spēlētājiem, kurus nelaidīs klubi, un bez ārzemju spēlētāju naturalizācijas lielus panākumus negaidu, bet protams izlasei un Štelmaheram novēlu labu veiksmi.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2019-08-01 11:38, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas bija gaidāms. Tagad tik jautājums, kā Štelmahers no savas sistēmas atteiksies?
Kas ir Štelmahera sistēma?
, 2019-08-01 11:40, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas bija gaidāms. Tagad tik jautājums, kā Štelmahers no savas sistēmas atteiksies?
Nebiju pamanījis, ka Štelmaheram ir kāda īpaša sistēma. Ja tā būtu, tad viņš jau sen būtu Eirolīgas treneris ar daudz Tituliem!
, 2019-08-01 11:44, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Bez Strēlnieka un citiem Eirolīgas spēlētājiem, kurus nelaidīs klubi, un bez ārzemju spēlētāju naturalizācijas lielus panākumus negaidu, bet protams izlasei un Štelmaheram novēlu labu veiksmi.
Šobrīd ir tikai viens pienākums, nebūt ceturtajiem Eurobasket 2021 EQ, bet talāk būs redzams
, 2019-08-01 11:44, pirms 6 gadiem
Veiksmi protams, bet domāju, ka tas ir pussolis tik uz priekšu..
, 2019-08-01 11:46, pirms 6 gadiem
Tādi kā Trinkjeri Latvijas izlasei neko nedotu. LV izlases problēma vienmēr ir bijusi labu centru trūkums
, 2019-08-01 11:53, pirms 6 gadiem
Lai kvalificētos EČ, pietiks arī ar Štelmaheru. Pēc tam gan atkal Štālbergam jāpadomā.
, 2019-08-01 11:53, pirms 6 gadiem
naudu pažēlo ārzemju trenerim. eksperimentu turpina taisīt ar citu latviešu treneri, klubu vadīt ir viena lieta, bet ar LV izlasi viņš nav saskāries. va vai varam būt droši ar ŠTELMAHERU, ka sanāks tāpat kā ar VECVAGARU.
, 2019-08-01 11:55, pirms 6 gadiem
Veiksmi Štelmaheram,iespējams sanāks par kapeiku labāk kā Vecvagaram,visu izšķirs spēlētāju pieejamība ,bet to jau Štelmahers nevar ietekmēt,jo visa tā basketbola virtuve sačakarēta kā nevienā citā komandu sporta veidā..sanāks ,ka spēcīgākā mūsu basketbola paaudze paliks bez kādiem sasniegumiem,a kas sportistam ir svarīgi? protams kāds teiks ,ka nauda ir vissvarīgākā,bet nedomāju,ka mūsu sportistu ambīcijas ir tik piezemētas ,ka neko negrib sasniegt..
, 2019-08-01 11:55, pirms 6 gadiem
Viss pareizi! Trinkjeri vēl bija nopietni arī neskatoties uz darbu klubā, bet turks šķita aizdomīgs - ne velti jau gadiem nav nekādu panākumu, tātad kaut kas ar čali nav.

Veiksmi Robim un izlasei!
, 2019-08-01 11:56, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nebiju pamanījis, ka Štelmaheram ir kāda īpaša sistēma. Ja tā būtu, tad viņš jau sen būtu Eirolīgas treneris ar daudz Tituliem!
45 gados ar daudz tituliem? Un vispārjau - tādā līmenī nav nemaz vēl provējis, ja neskaita darbu Rytas sistēmā.
, 2019-08-01 11:57, pirms 6 gadiem
Labs!Ticu Štelmaheram ka ar visu sirdi pildīs šos pienākumus un būs panākumi!!!
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2019-08-01 12:05, pirms 6 gadiem
Kā saka - na bezrybje i žaba ryba.
Lai nu kā, uz EČ ir jātiek, veiksmi.
, 2019-08-01 12:07, pirms 6 gadiem
Igauņu un latviešu basketbola stūrmanis Robis! Nez vai Aksels būs palīgs arī izlasē?
, 2019-08-01 12:08, pirms 6 gadiem
Žēl, ka līdzīgi kā Popam Asv izlasē nebūs, kas spēlē!
, 2019-08-01 12:09, pirms 6 gadiem
janis_silmalis_106563077329889 rakstīja: naudu pažēlo ārzemju trenerim. eksperimentu turpina taisīt ar citu latviešu treneri, klubu vadīt ir viena lieta, bet ar LV izlasi viņš nav saskāries. va vai varam būt droši ar ŠTELMAHERU, ka sanāks tāpat kā ar VECVAGARU.
Va va va va varam loh
, 2019-08-01 12:17, pirms 6 gadiem
ļoti precīzi teikts. Treneri var nākt un iet, bet visu darbu izdara spēlētāji. Pašlaik mums ir talantīgi spēlētāji, bet garajā galā tieši baigi vajag labus spēlētājus. Žēl, ja godīgi, ka starp jaunajiem vispār nav neviena laba garā - visi nekādi.
Štelmahers ļoti labs treneris, un kāds te jautā, kāpēc viņš nav Eirolīgā? Jo viņam nav bijusi vēl dota iespēja. Ja viņš tiktu pie trenēšanas kādā augstas klases klubā, viņš DAUDZ sasniegtu.
Vēlu veiksmi viņam, šitā ir labākā paaudze, ceru, viņš izvilks no viņiem maksimumu.
Āfrika12 rakstīja: Tādi kā Trinkjeri Latvijas izlasei neko nedotu. LV izlases problēma vienmēr ir bijusi labu centru trūkums
, 2019-08-01 12:21, pirms 6 gadiem
Mord rakstīja: Lai kvalificētos EČ, pietiks arī ar Štelmaheru. Pēc tam gan atkal Štālbergam jāpadomā.
Par PČ daudzi arī tā runāja. Bulgārija un Bosnija arī prot spēlēt.
, 2019-08-01 12:21, pirms 6 gadiem
Veiksmi un panākumus! Ticu, ka Robis centīsies no visas sirds. Lēmums ir loģisks.
, 2019-08-01 12:37, pirms 6 gadiem
Cerams, ka nesāksies grabēšana.
, 2019-08-01 12:39, pirms 6 gadiem
Žēl, ka gadu vai divus pa vēlu...
, 2019-08-01 12:52, pirms 6 gadiem
Drausmīga izvēle. LBS kārtējo reizi pierāda to, ka nedraudzējas ar galvu. Treneris bez izdomas, kkāds aizsardzības fans, jo meistarības kā trenerim trūkst
, 2019-08-01 12:57, pirms 6 gadiem
Basketa jaunumos - "koka" Beikers no Knicks noslēdzis 1 gada līgumu ar CSKA. Nauda ir - prāta nevajag???
, 2019-08-01 13:00, pirms 6 gadiem
Es uzskatu vienreiz LBS prātīgs lēmums kāds.Ja būtu Trinkjeri tad viņš būtu labāks,bet ja Robis un vēl cits treneris
, 2019-08-01 13:03, pirms 6 gadiem
Atkal nožīdojāt naudu normālam ārzemniekam, lai pašiem vairāk paliek? Tagad varēsiet priecāties par 50 punktu spēlēm un zaudējumiem. Atlaist to Voinu un Šnepu vienreiz vajag.
, 2019-08-01 13:14, pirms 6 gadiem
Nē bija divi speciālisti,bet ja būtu Trinkjeri tad ja viņš vienbalsīgi vienalga cik viņš maksā augstas klases treneris ar labu CV strādājis euroleugue strādājis arī ar NBA spēlētājiem takā treneris ar pieredzi
, 2019-08-01 13:15, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Basketa jaunumos - "koka" Beikers no Knicks noslēdzis 1 gada līgumu ar CSKA. Nauda ir - prāta nevajag???
Jerebko ļoti iespējams, uz Himki.
, 2019-08-01 13:20, pirms 6 gadiem
Pagaidām visiespaidīgākais šī trenera sasniegums ir bargā sejas grimase pirms minūtes pārtraukumiem..
, 2019-08-01 13:36, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jerebko ļoti iespējams, uz Himki.
Sportazinas.com vēl ir raksts, ka Virtus interesējas par Strautiņu.
, 2019-08-01 13:37, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jerebko ļoti iespējams, uz Himki.
CSKA sūkās, tā domā VV. Viņam jau tagad viss ir zināms, kā vienmēr.
, 2019-08-01 13:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: CSKA sūkās, tā domā VV. Viņam jau tagad viss ir zināms, kā vienmēr.
Nav jau cska vāji, viņiem arī labi papildinājumi ir
, 2019-08-01 13:39, pirms 6 gadiem
Jā būtu Šādas,ka trejeris
, 2019-08-01 13:44, pirms 6 gadiem
Žēl jau tomēr, ka Trinkjēri nedabūjām, no savējiem jau Robis ir loģiskākā izvēle, zinot to, ka būs jāspēlē ar 2/3 sastāvu..
, 2019-08-01 13:49, pirms 6 gadiem
Kad būs info par to pašu Mejeri, Jakoviču?
, 2019-08-01 13:53, pirms 6 gadiem
Ir labs, Robis vismaz ir ar harizmu😊 Ārzemnieku tāpat nevar atļauties un arī nemaz nevajag.
, 2019-08-01 13:54, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: CSKA sūkās, tā domā VV. Viņam jau tagad viss ir zināms, kā vienmēr.
Kaut kā jau viņam apkārtējo uzmanība jāpievērš.
, 2019-08-01 14:10, pirms 6 gadiem
Frisk rakstīja: Par PČ daudzi arī tā runāja. Bulgārija un Bosnija arī prot spēlēt.
Kurā brīdī tad tā runāja?? Tur jau drīzāk runāja, ka nav cerību 3niekā iespraukties! Bet mēs līdz pēdējam tomēr par to trijnieku cīnījāmies!
, 2019-08-01 14:13, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Viss pareizi! Trinkjeri vēl bija nopietni arī neskatoties uz darbu klubā, bet turks šķita aizdomīgs - ne velti jau gadiem nav nekādu panākumu, tātad kaut kas ar čali nav.

Veiksmi Robim un izlasei!
Piekrītu. Ja Trinkjeri būtu kā kandidāts, tad es būtu bijis par to lai viņu pamēģina (lai gan tur ar bija daži jautājumi, vai tiktu galā un pazītu mūsu spēlētājus), bet šajā variantā, kur Štelmahers ar turku cīnās - labāk lai Štelmahers vada... Tas turks nepārliecināja.
, 2019-08-01 14:14, pirms 6 gadiem
juings rakstīja: Loģiski !
Augstas klases ārzemju trenerim tādam kā Trinkjēri naudas nav .
Veiksmi Robertam !!!
Viņš tak'no Igaunijas
, 2019-08-01 14:24, pirms 6 gadiem
Laba izvēle un labi ,ka viņa prioritāte ir darbs un aizsardzība.
Slēpts komentārs: vovka
, 2019-08-01 14:35, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Kurā brīdī tad tā runāja?? Tur jau drīzāk runāja, ka nav cerību 3niekā iespraukties! Bet mēs līdz pēdējam tomēr par to trijnieku cīnījāmies!
Piemēram kad bija 1.uzvara pret Slovēniju un 1.zaudējums pret Spāniju
, 2019-08-01 14:43, pirms 6 gadiem
vovka rakstīja: Kas tas tāds Trinkjēri ir? Partizāņos viņš vēl degunu nav apsildījis un štrunta Broze bamberg arī nav nekas, teiksim, pret štelmahera Lietuvos Rytas.
Kārtējais tavs marazma gabals
, 2019-08-01 14:56, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jerebko ļoti iespējams, uz Himki.
Jerebko vismaz ir normāls spēlētājs un Himki būs stipri. Bet Beikers iekš Knicks bija izsmieklu objekts ar savu (ne)spēli un frizūru.
, 2019-08-01 15:23, pirms 6 gadiem
Pag, a kā LBS domā atdot to kredītu par sieviešu eurobasket?
Vai arī beigās kredītu nemaz neņēma?
, 2019-08-01 15:24, pirms 6 gadiem
Nesaprotu LBS vadību! Dotajā brīdī mums ir spēlētāji kādi nekad nav bijuši, ar viņiem ir jāņem medaļas. Bet ieliek treneri kam nav nekādas pieredzes, atkal eksperimentēs. Nauda bija jāizrauj kaut vai no pakaļas priekš laba trenera.Pēc 5-10 gadiem vairs tāda sastāva nebūs un tad varēs raudāt par neizmantoto iespēju! Un visi kas domā ka priekš kvalifikācijas Štelmahers labs- jā labs, bet ja viņš izcīnīs vietu uz čempi, tad nevienu citu arī nemeklēs. Vadība teiks- ja jau izgāja kvali, tad arī čempionātam labs.
, 2019-08-01 15:37, pirms 6 gadiem
Varbūt Hārtliju varētu uzaicināt, a nu ja tomēr izdodas.
, 2019-08-01 15:43, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kārtējais tavs marazma gabals
Daudzmaz izglītoti cilvēki vārdu "marasms" raksta ar "s".
, 2019-08-01 15:47, pirms 6 gadiem
Kādi spēlētāji pieejami izlasei, tāds arī treneris viņu ganīšanai. Es neko nepārmetu, viss ir loģiski, kam mums Trinkjeri, ja izlasē būs jāspēlē tiem, kas par Eirolīgu vai NBA var tikai sapņot.
, 2019-08-01 17:25, pirms 6 gadiem
Super!! Pareiza izvele un veiksmi!
, 2019-08-01 17:39, pirms 6 gadiem
Vismaz ir Latvijai treneris.
, 2019-08-01 17:39, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Varbūt Hārtliju varētu uzaicināt, a nu ja tomēr izdodas.
Tas vairāk liekas nopelna, kā VEFs.
, 2019-08-01 17:41, pirms 6 gadiem
sapnis rakstīja: Super!! Pareiza izvele un veiksmi!
Tikai uzvaras, un ļoti daudz.
, 2019-08-01 18:31, pirms 6 gadiem
Neteiksim, ka esmu priecīgs....
, 2019-08-01 18:38, pirms 6 gadiem
Ar mūsu trešā satāva spēlētājiem mēs kvlī varam iebraukt auzās ar ārzemnieku,Robis vismaz zina ko kurš var ur ko var prasīt no katra.Uz finālturnīru gan varētu piesaistīt kādu gudru galvu ar autoritāti.Veiksmi..
, 2019-08-01 19:10, pirms 6 gadiem
Ir labi. Robis ir pieredzējis treneris, viņš zina, ko grib, un zina, kā to var panākt. Ar to materiālu, kas viņam pieejams.
, 2019-08-01 19:12, pirms 6 gadiem
Boston United rakstīja: Nesaprotu LBS vadību! Dotajā brīdī mums ir spēlētāji kādi nekad nav bijuši, ar viņiem ir jāņem medaļas. Bet ieliek treneri kam nav nekādas pieredzes, atkal eksperimentēs. Nauda bija jāizrauj kaut vai no pakaļas priekš laba trenera.Pēc 5-10 gadiem vairs tāda sastāva nebūs un tad varēs raudāt par neizmantoto iespēju! Un visi kas domā ka priekš kvalifikācijas Štelmahers labs- jā labs, bet ja viņš izcīnīs vietu uz čempi, tad nevienu citu arī nemeklēs. Vadība teiks- ja jau izgāja kvali, tad arī čempionātam labs.
Kam nav pieredzes? Tev? Robim tāda ir.
, 2019-08-01 19:20, pirms 6 gadiem
Nafig to teātri taisija?
, 2019-08-01 19:33, pirms 6 gadiem
Ja Nav Trinkjēri, tad labākā izvēle no iespējamām. Čalim vismaz sirds ir savā vietā. Atšķirībā no Vecvagara.
, 2019-08-01 19:43, pirms 6 gadiem
Nekad neesmu sapratis šo cilvēku sajūsmu par treneri kurš nav trenējis neko spēcīgāku par BK Ventspils. Tas tiešām nav joks? Jums tas nešķiet absurds? Pamēģināsim atdalīt daudzu riebumu pret VEFu un padomāt objektīvi. Ar ko Štelmahers ir labāks par Jāni Gailīti? Argumentus? Štelmahers zaudē ar 1:4 bezcerigi komandai, kas ir līdzīgos spēkos uz papīra. Treneris neko nespēja mainīt. Trenerim nav bijusi nekāda izdomā lai sērijā salauztu pretinieku. Treneris kas nav trenējis nevienu kaut UlEb Eirokausa līmeņa komandu, nemaz nerunājot par Eirolīgu. Treneris kurš nekur tālāk par Ventspili, Valmieru un igauņiem nav ticis, lai gan jau ir labā trenera vecumā ,kad būtu jākāpj pa karjeras kāpnēm, nevis rotēt no viena eiročelendž līmeņa komandas uz citu. Un tāds tiešām atbilst Eiropas TOP 5 izlases vadīšanai? Jūs nopietni? Tas ka tas bija izlemts jau sen, bija sen kā skaidrs, ka viss bija vien acu mālēsana. To jau sen rakstīju. Tā ir kā ieceļ čomu Štālbergu, čomu lietas turpinās! Lielā pakaļā
, 2019-08-01 19:44, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Ir labi. Robis ir pieredzējis treneris, viņš zina, ko grib, un zina, kā to var panākt. Ar to materiālu, kas viņam pieejams.
Kā viņš to panāca LBL finālā? Vari atgādināt? Pietam ar komandu, kam pirmo gadu bija lielāks budžets par VEF. 1:4
, 2019-08-01 19:48, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nekad neesmu sapratis šo cilvēku sajūsmu par treneri kurš nav trenējis neko spēcīgāku par BK Ventspils. Tas tiešām nav joks? Jums tas nešķiet absurds? Pamēģināsim atdalīt daudzu riebumu pret VEFu un padomāt objektīvi. Ar ko Štelmahers ir labāks par Jāni Gailīti? Argumentus? Štelmahers zaudē ar 1:4 bezcerigi komandai, kas ir līdzīgos spēkos uz papīra. Treneris neko nespēja mainīt. Trenerim nav bijusi nekāda izdomā lai sērijā salauztu pretinieku. Treneris kas nav trenējis nevienu kaut UlEb Eirokausa līmeņa komandu, nemaz nerunājot par Eirolīgu. Treneris kurš nekur tālāk par Ventspili, Valmieru un igauņiem nav ticis, lai gan jau ir labā trenera vecumā ,kad būtu jākāpj pa karjeras kāpnēm, nevis rotēt no viena eiročelendž līmeņa komandas uz citu. Un tāds tiešām atbilst Eiropas TOP 5 izlases vadīšanai? Jūs nopietni? Tas ka tas bija izlemts jau sen, bija sen kā skaidrs, ka viss bija vien acu mālēsana. To jau sen rakstīju. Tā ir kā ieceļ čomu Štālbergu, čomu lietas turpinās! Lielā pakaļā
Jā tā ir problēma attiesībā uz Štelmi.
, 2019-08-01 19:50, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: 45 gados ar daudz tituliem? Un vispārjau - tādā līmenī nav nemaz vēl provējis, ja neskaita darbu Rytas sistēmā.
45:gados būtu jau jābūt tikušam tālāk par Latvijas basketbola līgas sudraba medaļnieci, vai Valmieru, vai šokolādes vīriem no Tallinas.... Vienkārši tik slikti.
, 2019-08-01 19:52, pirms 6 gadiem
Boston United rakstīja: Nesaprotu LBS vadību! Dotajā brīdī mums ir spēlētāji kādi nekad nav bijuši, ar viņiem ir jāņem medaļas. Bet ieliek treneri kam nav nekādas pieredzes, atkal eksperimentēs. Nauda bija jāizrauj kaut vai no pakaļas priekš laba trenera.Pēc 5-10 gadiem vairs tāda sastāva nebūs un tad varēs raudāt par neizmantoto iespēju! Un visi kas domā ka priekš kvalifikācijas Štelmahers labs- jā labs, bet ja viņš izcīnīs vietu uz čempi, tad nevienu citu arī nemeklēs. Vadība teiks- ja jau izgāja kvali, tad arī čempionātam labs.
Tieši te, te salasījušies mūžīgie latvieši un Ventspils faniņi. Visi nolika Bagatski, bet tas vismaz bija trenējis Eirolīgas komandas, Eirokausu komandas. A šeit līmenī zemāks treneris un visi sajūsmā. KĀPĒC????? ARGUMENTUS LŪDZU! LŪDZU!
, 2019-08-01 19:58, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Kam nav pieredzes? Tev? Robim tāda ir.
Zaudēt divreiz no divām sērijām tiešajiem konkurentiem no Rīgas. Laba pieredze. Es gaidu kad kāds argumentēti paskaidros , kāpēc nav aicināt Gailītis? Ar ko argumentēti Štelmahers ir labāks? Ar Valmieras vadīšanu, Ventspils, vai Kalev? Kad viņam būs kāda izaugsme? Šāds treneris netur Eiropas top izlases līmeni. arī Gailītis neturētu. Neviens no LV treneriem tāds nav. Vienkārši nav, bet labāk ir ie*iet kapeiku un ielikt čomu. Super, pēc diviem gadiem gaidu šo pašu komentētāju un sajūsmas spiedzēju komentārus. Šausmas
, 2019-08-01 20:00, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tieši te, te salasījušies mūžīgie latvieši un Ventspils faniņi. Visi nolika Bagatski, bet tas vismaz bija trenējis Eirolīgas komandas, Eirokausu komandas. A šeit līmenī zemāks treneris un visi sajūsmā. KĀPĒC????? ARGUMENTUS LŪDZU! LŪDZU!
Ko Tu te psiho, cilvēk? Saudzē nervus. Sāksim ar to, ka te runa ir par spēli. Otrkārt, par spēli, ko spēlē citi, nevis Tu (vai arī kļūdos?). Lai izdodas Robim un komandai! Es turēšu īkšķus un atbalstīšu, lai tur vai kas.
, 2019-08-01 20:21, pirms 6 gadiem
Limpompo rakstīja: Ko Tu te psiho, cilvēk? Saudzē nervus. Sāksim ar to, ka te runa ir par spēli. Otrkārt, par spēli, ko spēlē citi, nevis Tu (vai arī kļūdos?). Lai izdodas Robim un komandai! Es turēšu īkšķus un atbalstīšu, lai tur vai kas.
Pēc pusotra gadu teiksi manu vārdus, kad sāksies pirmie zaudējumi. Visi tā noliek LBS , bet šeit redz ieceļot LBL treneri, tas ir super lēmums😀 vienkārši What a faaak? Bagatskis jau nolēma izlases potenciālu, bet cmoon, tas bija treneris kas vismaz ir eiroligas līmenī trenējis , trenējis augsta līmeņa Eiropas klubus. Un tāpat neizdevās gana labi. A šeit ieliek Ventspils tteneri, kas maļas uz vietas, bez jebkādiem karjeras kāpieniem. Kāpēc lai tas būtu loģisks solis un kāpēc lai viņš ar izlasi sasniegtu vairāk kā Bagatskis? Tagad nav vairs jaunie kurus rūdīti. Tagad ir izlases ziedu gadi un Ventspils treneris, kas nespēj izrādīt pretestību atbildigākajās spēlēs Latvijas līgā saviem tiešajiem konkurentiem, vadīs izlasi? Tas ir pilnīgs pizdjec
, 2019-08-01 21:28, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nekad neesmu sapratis šo cilvēku sajūsmu par treneri kurš nav trenējis neko spēcīgāku par BK Ventspils. Tas tiešām nav joks? Jums tas nešķiet absurds? Pamēģināsim atdalīt daudzu riebumu pret VEFu un padomāt objektīvi. Ar ko Štelmahers ir labāks par Jāni Gailīti? Argumentus? Štelmahers zaudē ar 1:4 bezcerigi komandai, kas ir līdzīgos spēkos uz papīra. Treneris neko nespēja mainīt. Trenerim nav bijusi nekāda izdomā lai sērijā salauztu pretinieku. Treneris kas nav trenējis nevienu kaut UlEb Eirokausa līmeņa komandu, nemaz nerunājot par Eirolīgu. Treneris kurš nekur tālāk par Ventspili, Valmieru un igauņiem nav ticis, lai gan jau ir labā trenera vecumā ,kad būtu jākāpj pa karjeras kāpnēm, nevis rotēt no viena eiročelendž līmeņa komandas uz citu. Un tāds tiešām atbilst Eiropas TOP 5 izlases vadīšanai? Jūs nopietni? Tas ka tas bija izlemts jau sen, bija sen kā skaidrs, ka viss bija vien acu mālēsana. To jau sen rakstīju. Tā ir kā ieceļ čomu Štālbergu, čomu lietas turpinās! Lielā pakaļā
Eiropas top 5 izlase? Nav tā kā par skaļu teikts?
, 2019-08-01 22:15, pirms 6 gadiem
Potenciāli labākais treneris, vēl par Trinkjēri bija aizdoma, ka derētu, tomēr Robis jau pazīst mūsu kandidātus līdz vīlei tā teikt, katrā ziņā šodienas labākais jaunums!!!
, 2019-08-01 22:26, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Zaudēt divreiz no divām sērijām tiešajiem konkurentiem no Rīgas. Laba pieredze. Es gaidu kad kāds argumentēti paskaidros , kāpēc nav aicināt Gailītis? Ar ko argumentēti Štelmahers ir labāks? Ar Valmieras vadīšanu, Ventspils, vai Kalev? Kad viņam būs kāda izaugsme? Šāds treneris netur Eiropas top izlases līmeni. arī Gailītis neturētu. Neviens no LV treneriem tāds nav. Vienkārši nav, bet labāk ir ie*iet kapeiku un ielikt čomu. Super, pēc diviem gadiem gaidu šo pašu komentētāju un sajūsmas spiedzēju komentārus. Šausmas
Loģiski, ka Gailītis neturētu, bet visamaz Gailīšan personā ir redzama attīstība, kamēr Robis īsti daudz nekur nav pielicis. Ja paskatīsimies pēdējo finālu, tad Kārlis labi vienu epizodi, ja nemaldos no pēdējās spēles noraksturoja, respektīvi, ka Štelmahers bija defā izveidojis jau shēmu, kuru bija perfekti Gailītis paredzējis un jau bija savu izspēli tam sagatavojis....No trim reizēm, pa lielam, nevienu no sērijām Robis nebija taktiski pārāks.
, 2019-08-01 22:29, pirms 6 gadiem
vf rakstīja: Bagatskis, lai ari nenolieku paveikto, svarīgākajos mačos nepieņēma gudrākos lēmumus, pie kam, baigās jau Eirolīgas komandas, Novgorodu trenēja, kad nebija Eurpeague, un kad iekļuva,pa apakšu vien malās, pleiofos netiekot. Bamberga, arī toreiz nebija EL, bet lai kā Top2 Vācijas komanda, tomēr nevajag pārspīlēt tās svaru. Ja Robis ir ieguvis Polijas zeltu, kur IR komanda no Eirolīgas, tad tas kaut ko nozīmē. Gaillitis...jauniešu izlases treneris un ilgus gadus otrais treneris Vefam, nu pāris gadus pielaists pie galvenā Vefā, uzreiz baigie nopelni???
Neviens nerunā par nopelniem, bet paskaties viņu savstarpējās sērijas. Kaut vai pēdējo LBL finālu, Gailītis ar mazāku budžetu apspēlējas Štelmaheru kā pa notīm, kas pats galvenais, tad 3 no četrām uzvarām bija paņemot spēļu galotnes....Gailītim protams ir mīnusi, bet es teiktu, ka tīri taktiski viņš ir nedaudz labāks kā Robis....Robim lielākais mīnuss ir tas, ka viņš nedaudz velk uz Balkanu pusi, respektīvi uzliek sistēmas basketbolu.

Polijā sen nav komandas Eirolīgā
, 2019-08-01 22:30, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tieši te, te salasījušies mūžīgie latvieši un Ventspils faniņi. Visi nolika Bagatski, bet tas vismaz bija trenējis Eirolīgas komandas, Eirokausu komandas. A šeit līmenī zemāks treneris un visi sajūsmā. KĀPĒC????? ARGUMENTUS LŪDZU! LŪDZU!
Bagatskis, lai ari nenolieku paveikto, svarīgākajos mačos nepieņēma gudrākos lēmumus, pie kam, cik baigās Eirolīgas komandas, Novgorodu trenēja, kad nebija Euroleague, un kad iekļuva, pa apakšu vien malās, pleiofos netiekot. Bamberga, arī toreiz nebija EL, bet lai kā Top2 Vācijas komanda, tomēr nevajag pārspīlēt tās svaru Eiropā. Ja Robis ir cīnījies par Polijas zeltu, kur IR komanda no Eirolīgas (Prokom Trefl šķiet), tad tas kaut ko nozīmē. Gaillitis...jauniešu izlases treneris un ilgus gadus otrais treneris Vefam, nu pāris gadus pielaists pie galvenā Vefā, uzreiz baigie nopelni???
, 2019-08-01 22:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Neviens nerunā par nopelniem, bet paskaties viņu savstarpējās sērijas. Kaut vai pēdējo LBL finālu, Gailītis ar mazāku budžetu apspēlējas Štelmaheru kā pa notīm, kas pats galvenais, tad 3 no četrām uzvarām bija paņemot spēļu galotnes....Gailītim protams ir mīnusi, bet es teiktu, ka tīri taktiski viņš ir nedaudz labāks kā Robis....Robim lielākais mīnuss ir tas, ka viņš nedaudz velk uz Balkanu pusi, respektīvi uzliek sistēmas basketbolu.
Par pēdējo finālu, pilnīgi piekrītu, negaidīts fiasko Štelmaheram, bet nu neilgi pirms tam LV/EE līgas zelts, kur Vefs ar Gailīti bija kā nekādi. Tas tik parāda, kurš fināls tajā brīdī kuram bija nozīmīgāks.
, 2019-08-01 22:34, pirms 6 gadiem
vf rakstīja: Par pēdējo finālu, pilnīgi piekrītu, negaidīts fiasko Štelmaheram, bet nu neilgi pirms tam LV/EE līgas zelts, kur Vefs ar Gailīti bija kā nekādi. Tas tik parāda, kurš fināls tajā brīdī kuram bija nozīmīgāks.
Tagad nepareizi pieņem. VEF iegrieza Mejera trauma un laika trūkums, kas liedza pārkārtoties + BKV splētāju nežēlīgā precizitāte....Ja nemaldos tieši Janičenoks uz to norādīja, ka tā trauma lielas problēmas uztaisīja pašam VEFam

Otrs, ko vēlētos norādīt, Duramu, visu sēriju sedza vienādi. Jebkurš treneris pēc trešās fināla spēles būtu drastiski pārkārtojis aizsardzību tieši uz viņu
, 2019-08-01 22:55, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Cerams, ka nesāksies grabēšana.
kā nu ne, tu jau grabi.