Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Valdis Valters "Tviterī" ķīvējas ar Jaunupu un rupji izlamā viņu

Rolands Eliņš

Valdis Valters "Tviterī" ķīvējas ar Jaunupu un rupji izlamā viņu
Valdis Valters
Foto: Emīls Desjatņikovs/F64

Latvijas basketbola leģenda Valdis Valters sen pazīstams kā aktīvs sociālā tīkla „Twitter” lietotājs, kurš nereti kategorisku viedokli par spēles iznākumu piedāvā jau tās pirmajās minūtēs, īpaši nepievēršot uzmanību vai tas piepildās vai nē. Savu plašo „tvītu” klāstu pēc Latvijas izlases zaudējuma Slovēnijai FIBA Slavas zālē iekļautais Valters papildināja ar rupju atbildi „VEF Rīga” valdes priekšsēdētājam un LBS valdes loceklim Edgaram Jaunupam.

Pēc Latvijas izlases sāpīgā zaudējuma daudzas ar basketbolu saistītas personas nolēma „Tviterī” novērtēt valstsvienības pabeigto dalību Eiropas čempionātā, un Edgars Jaunups bija to vidū. „Pasakainas emocijas sniedza EČ laikā Latvijas komanda. Patiess lepnums, bet arī tik sāpīgi. Vienīgais, kas pietrūka – mazliet veiksmes,” rakstīja Jaunups.

Uz šiem nedaudz poētiskajiem un saviļņotajiem vārdiem viņu sagaidīja pavisam cita stila atbilde. Valdis Valters viņam atbildēja: „Kamēr tāds pidars kā Tu būsi pie basketbola, veiksmes nekad nebūs!” Jāievēro, ka, lai arī Valters izvēlējās Jaunupa raksturošanai izmantot rupju lamuvārdu, vārdu „tu” viņš tomēr rakstīja ar lielo burtu.



Valters savu „Twitter” vakaru pavisam drīz papildināja ar atbildi citam sociālo tīklu brīvdomātājam, bijušajam LFF prezidenta amata kandidātam Krišjānim Kļaviņam, norādot, ka Latvijas izlasei iespējas vēl būs, taču vēl nepieciešams izdabūt no LBS ārā cilvēkus, kurus Valters dēvēja tādā pašā vārdā kā Jaunupu. Pēc šādas tīrīšana, Valteraprāt, arī treneris atradīsies piemērots un izlasei būs panākumi.



Paskaidrojot savus izvēlētos vārdus, Valters to pamatoja ar to, ka šādu teicienu pielietojis speciāli, lai daudziem atvērtos acis.

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:38, pirms 7 gadiem
yess rakstīja: Principā Dairi Bertānu komandas izkoda sen un caur labo pusi viņam regulāri atņēma bumbu visa čempja laikā 3/4 cet skaidrs ka Slov sāks agresīvi vajadzēja tomēr aizsardzības komandu uzlaist nevis pamatpiecinieku ar 3 ppl ar 3 piezīmēm plus pie 0/8 timeout vaajadzēja
Ne reizi nepamanīju Strēlnieku kopā ar Peineru/varbūt kļūdos---- un atl bumbās vajadzēja kaut ko izdomāt
kļūdies gan

     [+] [-]

, 2017-09-13 09:44, pirms 7 gadiem
To Real Rebrl tāpēc jau medaļas nav ka pilnīgi pajāt kas vada

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:46, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: To Real Rebrl tāpēc jau medaļas nav ka pilnīgi pajāt kas vada
Tas ir pilnībā greizs arguments, realitāte ir tā, ka zaudēja vienu spēli tuvā cīņā dēļ pašu kļūdām, sasteigšanas un vienkārši nepaveikšanās dēļ, tur vainot LBS ir vienkārši greizi un pat nožēlojami es teiktu, jo nespēj vienkārši pieņemt realitāti, bet labāk meklēt vainīgos blakus un par VV runājot, tad viņš vienkārši raud, ka nedara pēc viņa prāta

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 09:49, pirms 7 gadiem
Piekrītu pēc būtības Valteram. Bagatskis izlai vakar nevadīja, histeriski bļāva pēc 3 perioda, tā ir neprofesionālisma pazīme, tā var uzvarēt spēli bet ne turnīru. Pie LV basketbola ir piesūkušies visādi fīrmaņi, kuri neko nejēdz no basketbola. Jaunups - lai vada savu VEF ja ir finanses, kā vada Abramovičs ČELSI, bet viņš jau nefīrē tādēļ Anglijas futbolu!!! Valters ielika pamatus LV pasketbola sistēmai. Jā, viņa atvases nav tie labākie piemēri, bet viņi jau nesēž LBS un nefīrē. ';

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 09:56, pirms 7 gadiem
RENO MARKS rakstīja: Piekrītu pēc būtības Valteram. Bagatskis izlai vakar nevadīja, histeriski bļāva pēc 3 perioda, tā ir neprofesionālisma pazīme, tā var uzvarēt spēli bet ne turnīru. Pie LV basketbola ir piesūkušies visādi fīrmaņi, kuri neko nejēdz no basketbola. Jaunups - lai vada savu VEF ja ir finanses, kā vada Abramovičs ČELSI, bet viņš jau nefīrē tādēļ Anglijas futbolu!!! Valters ielika pamatus LV pasketbola sistēmai. Jā, viņa atvases nav tie labākie piemēri, bet viņi jau nesēž LBS un nefīrē.
ev neprofesionālisms, tad jau laba daļa no eiropas labākajiem treneriem ir neprofesionāli + visi tie leģendārie treneri, kuri karjeru beiguši....sāk piebesīt, ka elementārākās lietas jaucat, jo ir liela daļa treneru, kuri bļaustās un pat trakākas lietas notiek

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:02, pirms 7 gadiem
neviens jau nesaka ka musors Voins ir vainigs ka dzheki vakar zaudeja bet realitate ir tada ka LV basketbolu vada ments! es saprastu ja ments vaditu shaushanas federaciju vai kaut kadu sambo!


Tas ir pilnībā greizs arguments, realitāte ir tā, ka zaudēja vienu spēli tuvā cīņā dēļ pašu kļūdām, sasteigšanas un vienkārši nepaveikšanās dēļ, tur vainot LBS ir vienkārši greizi un pat nožēlojami es teiktu, jo nespēj vienkārši pieņemt realitāti, bet labāk meklēt vainīgos blakus un par VV runājot, tad viņš vienkārši raud, ka nedara pēc viņa prāta
[/quote

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pilnīgi pajāt, kas vada, galvenais ir rezultāts un pašlaik neko LBS pārmest nevar, viss tiek darīts un ir rezultāts, kur problēma?
Kur ir rezultāts?

     [+] [-]

, 2017-09-13 10:07, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: neviens jau nesaka ka musors Voins ir vainigs ka dzheki vakar zaudeja bet realitate ir tada ka LV basketbolu vada ments! es saprastu ja ments vaditu shaushanas federaciju vai kaut kadu sambo!


Tas ir pilnībā greizs arguments, realitāte ir tā, ka zaudēja vienu spēli tuvā cīņā dēļ pašu kļūdām, sasteigšanas un vienkārši nepaveikšanās dēļ, tur vainot LBS ir vienkārši greizi un pat nožēlojami es teiktu, jo nespēj vienkārši pieņemt realitāti, bet labāk meklēt vainīgos blakus un par VV runājot, tad viņš vienkārši raud, ka nedara pēc viņa prāta
[/quote
Bet, kas tur pa lielam nepareizs ir? Viņš jau viens neveido sistēmu utt. tur apakšā ir lērums basketbola cilvēku, viņš ir tikai redzamākais, tāpat vadītājam ir jāzina tā virtuve, kur viņš grozās un kā bijušajam policijas šefam, viņš to labi zin....Kāpēc tas ir svarīgi? Jo ir jārunā par valsts finansējumu, jāapmeklē ministrijas, politiķi utt. ieliekot kaut kādu basketbolistu, kurš to nemāk ir sagaidāmas auzas, tur ir jābūt cilvēkam, kurš prot tur grozīties, runāt utt. un tur būs maza ietekme vai tas ir basketbolists, vai nav

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:08, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Kur ir rezultāts?
5.vieta (neticu, ka itāļi serbus uzvilks) ir ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases, tāpēc nesaprotu to raudāšanu, pa lielam mūs jau iegāza lietas, ko treneris ļoti maz var ietekmēt

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel Basketbolu ir jaavada cilvekam kas ir no basketbola vides! Mentam ir javada dosaf sunju biedribu!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:12, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Real Rebel Basketbolu ir jaavada cilvekam kas ir no basketbola vides! Mentam ir javada dosaf sunju biedribu!
nesaprati? izlasi vēlreiz manu komentāru, varbūt sāksi saprast, tam nav tik liela nozīme, no kuras vides vadītājs ir - uzņēmējs, politiķis vai policists, jo vadītājs sporta veidu kā tādu nevada

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:18, pirms 7 gadiem
Real Rebel tāpēc jau arī LV nav uzvaru basketbolā un uz hokeju iet vairāk cilvēku kā uz basīti kaut gan basketbols ir populārāks kā hokejs !

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 10:19, pirms 7 gadiem
Ments arī Āfrikā ir ments priekš manis! Āmen

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 10:19, pirms 7 gadiem
Taskanji rakstīja: Real Rebel tāpēc jau arī LV nav uzvaru basketbolā un uz hokeju iet vairāk cilvēku kā uz basīti kaut gan basketbols ir populārāks kā hokejs !
Tak beidz aiz matiem pievilkt kaut kādus faktus, kam ar LBS vadību nav tieša sakara

     [+] [-]

, 2017-09-13 10:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: 5.vieta (neticu, ka itāļi serbus uzvilks) ir ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases, tāpēc nesaprotu to raudāšanu, pa lielam mūs jau iegāza lietas, ko treneris ļoti maz var ietekmēt
Tas nav ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases. Gandrīz visiem ir skaidrs, ka gribējām un varējām vairāk. 5 vai 6 vieta šobrīd ir vājš mierinājums, lai gan sports ir sports un viss kas var notikt vienā spēlē. Nekad nepiekritīšu, ka tagad ir iemesls priecāties par iekļūšanu starp Top 8

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 10:55, pirms 7 gadiem
zaudetajs rakstīja: Tas nav ļoti labs rezultāts priekš šīs izlases. Gandrīz visiem ir skaidrs, ka gribējām un varējām vairāk. 5 vai 6 vieta šobrīd ir vājš mierinājums, lai gan sports ir sports un viss kas var notikt vienā spēlē. Nekad nepiekritīšu, ka tagad ir iemesls priecāties par iekļūšanu starp Top 8
Ir gan labs, sastāvu paskaties, daudz debitantu, spēlētāji, kam īsti tā rūdījuma nav, rokas notrīc vai tieši otrādi forsē, daudziem spēlētājiem ir tikai viena spēles maniere....Mēs pēc sastāva bija top6 izlase un finišējot piektajā vietā, mēs apmēram būsim tur, kur bijām pirms čempja uz papīra tā teikt

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:02, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, ko jūs te to ķēmu Valteru aizstāvat!? Tas lohs taču to vien dara, kā nodarbojas ar intrigām, kritizēšanu, grib čakarēt izlases mikroklimatu.
Atceramies, ka jūlijā viņš pat tviterī (kur gan citur) kūdīja Porziņģi, ka gaidot Kristapa paziņojumu, ka "šajā bardakā" viņš nespēlēšot!!! Kur nu vēl tālāk!! Skaidrs, ka VV neinteresē izlases labs sniegums, ka viņš savu intrigu dēļ bija gatavs pat Porziņģi kūdīt uz nespēlēšanu.

Valteru ģimenē cilvēks acīmredzot attīstās daudz lēnāk un īsti pieaudzis nekļūst nekad.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:19, pirms 7 gadiem
beidzot kāds pasaka taisnību, visādi politikāņi salīduši un tēlo pārgudrus spečukus, par treneri jau sen teicu ka vājākais posms izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 11:20, pirms 7 gadiem
VV pats iepriekš atzina, ka Spānija un Slovēnija ir turnīra stiprākās komandas. Un mēs zaudējām spēli ļoti minimāli un galvenais iemesls - piezīmju svilpšana par katru sīkumu, kas izdevīgāka sanāca slovēņiem, jo viņi izmeta divreiz vairāk soda metienu.

Kur tad ir tā baigā basketa vadības vaina šeit?
Bagijs kā treneris? Mums vai tad ir labāki?

Nepaņēma Bērzu un Freimani? Ar viņiem būtu labāk, komanda saliedētāka?

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:21, pirms 7 gadiem
Pareizi Valters saka. Jaunups tik vienmēr piezīžas kur nauda, te Saeimā, te kādā partijā, tagad basketā. Kāds viņam sakars un saprašana no basketbola?
Bet kas te teica, vienalga kas vad federāciju, galvenais ka ir rezultāts izlasei! Jā dzēki cīnījās pašaizliedzīgi, bija labas spēles, labi momenti, bet. . . rezultāts jau nav! Ko te var kāds pīkstēt par mistisku 5. vietu. Visi , kas ceturtdaļfinālā zaudē ir 5.-8. vietā , visi ir lūzeri un principā tajā pašā pulciņā kā leiši, Francija, Horvātija, kuri brauc mājās, bet par medaļām cīnās- krievi, slovēņi, spāni, grieķi, serbi. . .
Basketbola valstīm untāda ir arī Latvija laba sasnieguma mēraukla ir medaļas, nu labi vēl vismaz pusfināls, kas tālāk jau nav būtiski un nevienā valstī nepriecājas par kaut kādām n-tajām vietām!

  +6 [+] [-]

, 2017-09-13 11:35, pirms 7 gadiem
Varbūt tas slovēņa trīnis ar atsitienu pret vairogu arī bija Bagatska vai Jaunupa vaina?
Bet nopietni, ar kuru treneri mēs būtu slovēņus pieveikuši, medaļas izcīnījuši? Vārds uzvārds?

Ja visus šos gadus viss būtu pēc VV prāta, tad vispār izlasē vēl pat Kambala ar K. Valteru vēl līdzi būtu paņemti tīri gaisotnes jaukšanai. Tagadējā paaudze vispār ir tik laba, ka tos vecos dzērājus laicīgi atšuva.

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 11:48, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Pareizi Valters saka. Jaunups tik vienmēr piezīžas kur nauda, te Saeimā, te kādā partijā, tagad basketā. Kāds viņam sakars un saprašana no basketbola?
Bet kas te teica, vienalga kas vad federāciju, galvenais ka ir rezultāts izlasei! Jā dzēki cīnījās pašaizliedzīgi, bija labas spēles, labi momenti, bet. . . rezultāts jau nav! Ko te var kāds pīkstēt par mistisku 5. vietu. Visi , kas ceturtdaļfinālā zaudē ir 5.-8. vietā , visi ir lūzeri un principā tajā pašā pulciņā kā leiši, Francija, Horvātija, kuri brauc mājās, bet par medaļām cīnās- krievi, slovēņi, spāni, grieķi, serbi. . .
Basketbola valstīm untāda ir arī Latvija laba sasnieguma mēraukla ir medaļas, nu labi vēl vismaz pusfināls, kas tālāk jau nav būtiski un nevienā valstī nepriecājas par kaut kādām n-tajām vietām!
ai tak beidz šito demagoģiju dzīt un mums nav entā vieta, bet piektā, kas iepriekš būtu pč nodrošinājusi, savu raudāšanu sev pataupi un sāc objektīvi uz lietām skatīties

  -4 [+] [-]

, 2017-09-13 11:50, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Pareizi Valters saka. Jaunups tik vienmēr piezīžas kur nauda, te Saeimā, te kādā partijā, tagad basketā. Kāds viņam sakars un saprašana no basketbola?
Bet kas te teica, vienalga kas vad federāciju, galvenais ka ir rezultāts izlasei! Jā dzēki cīnījās pašaizliedzīgi, bija labas spēles, labi momenti, bet. . . rezultāts jau nav! Ko te var kāds pīkstēt par mistisku 5. vietu. Visi , kas ceturtdaļfinālā zaudē ir 5.-8. vietā , visi ir lūzeri un principā tajā pašā pulciņā kā leiši, Francija, Horvātija, kuri brauc mājās, bet par medaļām cīnās- krievi, slovēņi, spāni, grieķi, serbi. . .
Basketbola valstīm untāda ir arī Latvija laba sasnieguma mēraukla ir medaļas, nu labi vēl vismaz pusfināls, kas tālāk jau nav būtiski un nevienā valstī nepriecājas par kaut kādām n-tajām vietām!
nū, viņš padsmit gadus basketā darbojas, tad kaut kāda saprašana jau ir, bet nu to jau varam attiecināt uz daudziem cilvēkiem šeit, viņu VV piemin, tikai tāpēc, ka apvainojies + nekad nav ticējis šai izlasei

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:53, pirms 7 gadiem
Spēles par 5 un pārējām vietām nenotika un tās nevienu arī neinteresēja. Šajā čempī
jau nenotika nekāda atlase un principā vienalga kura vieta, ja nav cīņa par medaļām.
Paprasiet pašiem spēlētājiem, vai viņiem ir kāds gandarījums par it kā mistisko piekto vietu uz papīra.

     [+] [-]

, 2017-09-13 11:58, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Spēles par 5 un pārējām vietām nenotika un tās nevienu arī neinteresēja. Šajā čempī
jau nenotika nekāda atlase un principā vienalga kura vieta, ja nav cīņa par medaļām.
Paprasiet pašiem spēlētājiem, vai viņiem ir kāds gandarījums par it kā mistisko piekto vietu uz papīra.
gandarījums nevienai izlasei nav, bet objektīvi ieņemtā vieta atbilst sastāva iespējām

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 12:00, pirms 7 gadiem
Naudīgākajās savienībās/federācijās parasti valdošā režīma kangariņi un viņu saimnieki visādi pisnesmeņi mēģina iebīdīt uzticamus cilvēkus tā teikt, lai kontrolētu naudas plūsmas.
Ja nemaldos Voina laikā policijā pieauga neatklāto noziegumu skaits vismaz par desmitiem tūkstošu ja ne simts.
Tikai nejau uz VV mainīt, jūs ko, par padomnieku maksimums, un pat tad vēl rūpīgi jāapdomā.
Domāju tagad pirmām kārtām nepieciešams pieprasīt no LBS pilnu finanšu atskaiti par pēdējo gadu.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-13 12:14, pirms 7 gadiem
Derum, mēs rādījām top komandas sniegumu un minimāli zaudējām citai top komandai. Es saprotu, ka vieta tabulā ir sāpīga, bet reāli pēc spēles taču augstu klasi rādījām. Bet lasot jūs, sāk likties, ka esam USA Dream team, kurai tādai Slovēnijai jābrauc pāri 10 spēlēs no 10.

Ja būtu kaut kāda cita basketbola vadība, cits treneris, tad mēs būtu tik ļoti klasi augstāki, ka pret citām top komandām pat līdzīga galotne nebūtu iespējama?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:30, pirms 7 gadiem
Jaunlopu - uz kautuvi. Arī tviterī savu pilsoņa pienākumu jau izpildīju.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 12:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ai tak beidz šito demagoģiju dzīt un mums nav entā vieta, bet piektā, kas iepriekš būtu pč nodrošinājusi, savu raudāšanu sev pataupi un sāc objektīvi uz lietām skatīties
Nav jau vēl tā pati piektā vieta nodrošināta!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 12:41, pirms 7 gadiem
>AllBlacks
Bet cik galotnes nav zaudēts pēdējos gados!
Un aizbrauca komanda nenokompektēta( divi Janičenoks un Gražulis praktiski nespēlēja, Šķēle ļoti epizodiski, Meeirs nedaudz vairāk), nebija kas īsti atslogo pamatsastāvu, dabigi, ka līderi arī nogura un neizturēja spriedzi, pret Slivēniju uz lukuma izgāja vien 8, slovēņiem 11 spēlētāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-13 13:02, pirms 7 gadiem
Patreiz ta ir realitate, valstij naudas nav, lai pilniba sponsoretu un nodrosinatu izlasi, tapec LBS un ari citas federacijas sez tadi tipini, ka Jaunups, vai pats Nacalnika - Voins!!! Visur ir savas intereses, savejo bidisana, korupcija. Sponsori jau tapat naudu nedo, vel jo vairak, pec jauna likuma pienemsanas, kad nodoklu atlaides nespid!!!
Diemzel, jasaka ta, ta jus dzivotat valsti, ko sauc par Latviju!!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 13:32, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir gan labs, sastāvu paskaties, daudz debitantu, spēlētāji, kam īsti tā rūdījuma nav, rokas notrīc vai tieši otrādi forsē, daudziem spēlētājiem ir tikai viena spēles maniere....Mēs pēc sastāva bija top6 izlase un finišējot piektajā vietā, mēs apmēram būsim tur, kur bijām pirms čempja uz papīra tā teikt
neka laba tur nav,sportistam ir jatiecas uz augstako,lai vins butu patiesam labs sportists,ja tu uzsprasitu kadam no dzekiem vai ir apmierinati ar 6vietu,atbilde butu nee,ta ir luzera domasana,apmeram galvenais ir piedalities,ja dzeki teiktu ja mes vairak nevarejam,atdevam visus spekus,tad jaa apsveicam ar 6vietu,bet visi zinaja ka var vairak,vakar speli zaudeja Bagijs,pie ta ka minuti nepanema tresaja ceturdala un pie ta ka beigas neliks meieri kopa ar kp laukuma,zinot,ka pretinieku spfletajiem garajiem ir pa 4piezimem,butu atrak izsitusi kadu no garajiem ara slovenu viss butu vieglak kp un ar meieri varetu apaksu groza ardit ara