Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Kalnietis, Mačulis un Valančūns liek raudāt Itālijas zvaigznēm

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kalnietis, Mačulis un Valančūns liek raudāt Itālijas zvaigznēm
Foto: AFP/Scanpix

Lietuvas vīriešu basketbola valstsvienība trešdien, 16. septembrī, piekto reizi pēdējo 20 gadu laikā sasniedza Eiropas čempionāta pusfinālu. Jona Kazlauska vīri pagarinājumā Lillē uzvarēja Itāliju ar rezultātu 95:85 un pusfinālā sacentīsies pret Serbiju.

Trīskārtējo Eiropas čempionu ierindā trešdien pilnvērtīgi atgriezās Jons Valančūns. Ceturtdaļfināla spēlē pret Gruziju palicis Zazas Pačulijas ēnā, centra spēlētājs no jauna parādīja savas kvalitātes cīņā zem groziem, pirmajā puslaikā gūstot 10 punktus un izcīnot deviņas atlēkušās bumbas.

Vieglā uzbrucēja pozīcijā rezultatīvi turpināja darboties Jons Mačulis, taču NBA spēlētājiem bagātā Itālijas izlase izrādīja sīvu pretestību. Andrea Barnjāni iesaistījās divkaujā ar “Toronto Raptors” kolēģi Valančūnu, Alesandro Džentile bija tikpat aktīvs kā Mačulis, rezultatīvi spēlēja Marko Belinelli un Danilo Galināri.

Pirmajā puslaikā rezultāts auga līdzīgi, pārtraukumā ar viena punkta pārsvaru aizejot lietuviešiem – 37:36. Trešās ceturtdaļas sākumā baltieši veica 11:4 izrāvienu, pēc Mačuļa tālmetiena, kā arī Valančūna, Seibuta un Jankūna guvumiem no groza apakšas panākot astoņu punktu pārsvaru – 48:40.

Itālieši atbildēja ar 4:17 izrāvienu. Džentile ietrieca bumbu grozā no augšas un rezultatīvi pabeidza ātro uzbrukumu, bet Barnjāni, Galināri un Belinelli iemeta trīs tālmetienus – 52:57. Līdz minētajam brīdim “Squadra Azzurra” izmeta divreiz vairāk trīspunktnieku (10-20), taču pusstundas beigās perimetrā izcēlās lietuvieši. Artūra Milakņa un Manta Kalnieša trāpījumi atjaunoja minimālu pārsvaru Lietuvai – 60:59.

Spraiga cīņa turpinājās arī izšķirošajā ceturtdaļā. Meistarīgie itālieši izmantoja prasmes, regulāri gūstot punktus spēlē viens pret vienu, kamēr lietuvieši vairāk kustināja bumbu un izcēlās ar komandas saspēli. Svarīgu tālmetienu iemeta Mindaugs Kuzminsks (68:63), uzbrukumā turpināja atzīmēties Mačulis un Valančūns. Centra spēlētājs sasniedza 80% atzīmi divpunktu metienos, četrarpus minūtes pirms pamatlaika beigām panākot plus seši – 74:68.

Itālieši palika uzticīgi zvaigžņu meistarībai, pēc Barnjāni un Belinelli uzbrukumu sērijas atjaunojot līdzsvaru – 74:74. Lietuvieši iztērēja trīs uzbrukumus pēc kārtas, taču pārtrūka arī pretinieku veiksmes sērija. Priekšpēdējā minūtē Mačulis iemeta tālmetienu – 77:74. Itālieši atbildēja ar precīziem soda metieniem, bet Valančūns pāri Barnjāni rokām trāpīja pustālo – 79:76. Nākamie divi lietuviešu uzbrukumi noslēdzās bez punktu guvuma, kamēr itālieši izlīdzināja rezultātu un varēja izraut uzvaru, taču Belinelli netrāpītais tālmetiens ļāva spēlei turpināties papildlaikā.

Valančūns izvirzīja Lietuvu vadībā, bet Galināri pielaboja Barnjāni neprecīzo metienu – 81:81. Sekoja pirmie precīzie soda metieni Pauļa Jankūna izpildījumā un Kalnieša tālmetiens – 86:81. Belinelli divus punktus atspēlēja, taču pretējā pusē lielisks bija Valančūns. Nevainojami soda metieni un kārtējie punkti no groza apakšas 68 sekundes pirms pamatlaika beigām panāca plus septiņi – 90:83. Jankūna tālmetiens vēstīja par Lietuvas uzvaru.

Ceturtdaļfināls, 16. septembris, Stade Pierre Mauroy

Itālija – Lietuva 85:95 (20:21, 16:16, 23:23, 20:19, 6:16)
Itālija: Barnjāni 21 (5ab), Belinelli 18 (4rp), Galināri 17 (6ab, 4rp), Džentile 12, Aradori 8, Kužins 4, Činčarīni 3, Melli 2, Hekets; Della Valle, Datome, Polonāra.
Lietuva: Valančūns 26 (15ab), Mačulis 19 (10ab), Kalnietis 14 (11rp), Kuzminsks 13, Milaknis 9, Jankūns 7, Seibutis 6, Javtoks 1, Lekāvičs; Gaiļus, Sabonis, Kavaļausks.
Tiesneši: Emilio Peress (Spānija), Sretens Radovičs (Horvātija), Milošs Kolensičs (Melnkalne).
Komisārs: Reuvens Virovņiks (Izraēla).
13 173 skatītāji.

Izslēgšanas spēļu kalendārs

DienaLaiksSpēleRezultāts
15.0919:30Spānija – Grieķija73:71
15.0922:00Francija – Latvija84:70
16.0919:30Serbija – Čehija89:75
16.0922:00Itālija – Lietuva85:95OT
17.0917:00Grieķija – Latvija (pusfināls par 5.v.)-
17.0919:30Čehija – Itālija (pusfināls par 5.v.)-
17.0922:00Spānija – Francija (pusfināls)-
18.0919:30Spēle par 7. vietu un Rio kvalifikāciju-
18.0922:00Serbija – Lietuva (pusfināls)-
20.0915:00Spēle par trešo vietu-
20.0920:00Fināls-
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: abs-1982

 +12 [+] [-]

, 2015-09-16 23:52, pirms 9 gadiem
Kas tur tumsā tā zogas? Tā klusiņām, klusiņām, lēnītēm, lēnītēm tie ir mūsu pašu brālēniņi, kas ar lielu pārliecību dodas pretī kārtējām medaļām lielajā basketa festivālā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-09-16 23:52, pirms 9 gadiem
Leiši parādīja Bagijam, ka uz trojāniem balstīta kome neko nevar sasniegt Eiropā. Vajag gaļiniekus apakšā, lai gan Galināri jau daudz pa apakšu savāca punktus.

 +26 [+] [-]

, 2015-09-16 23:52, pirms 9 gadiem
Itāļi izlido pirms izslēgšanās fāzē tiekas ar grandiem. Vot jums ''ļoti spēcīgais sastāvs'' un gājēji uz zeltu. Braļukas kā jau tipiski braļukas - turnīros lēni iesilst, grupu iziet ar puselpu, bet tad iekurbulē dzinēju un spēlē kā zvaigznes, kad tas tiešām vajadzīgs. Varam tikai apskaust savus kaimiņus, ir ar ko lepoties šiem.
Slēpts komentārs: boswel

 +18 [+] [-]

, 2015-09-16 23:53, pirms 9 gadiem
Vai kāds tiešām neticēja? Leiši+Basis ir nāvīga kombinācija, jo cīnās par vienīgo, kas tiem svēts. Tā nav izlase, kurai kāds Eiropā pāries pāri.
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-09-16 23:53, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu shadu tiesneshu vilkshanu veel nebiju redzejis.... ka mazakais sods pret leiti ta svilpj pret italjiem visu laik utaisa nesportiskos bet pusi visar no tam piezimeem tikai nosvilpj laikam italji kautko sliktu bij izdarijush itiesneshiem ka shos ta nemiileja
Leiši (tāpat kā spāņi, serbi) gadu gaitā ar saviem rezultātiem godam izpelnījušies tiesneši mīlestību. Šodien diezgan acīmredzami par labu mauca, bet tas nemazina leišu panākuma vērtību.

  +4 [+] [-]

, 2015-09-16 23:53, pirms 9 gadiem
Jaaaaaaa.....Lietuvaaaaaaaa.....kursh te tieca,ka leishi zaudees???

 +18 [+] [-]

, 2015-09-16 23:53, pirms 9 gadiem
šovakar varēja baudīt izcilu basketbolu, Itāli loti indviduāli, bet Lietuva nospēlēja kā komanda , nu kurš pēc grupas spēlēm leišiem paredzēja top4 , fenomenāli !

  +2 [+] [-]

, 2015-09-16 23:53, pirms 9 gadiem
ltu trojaki, ita daudz kljudas. viss ir likumsakarigi

  +4 [+] [-]

, 2015-09-16 23:54, pirms 9 gadiem
Fantastika, Lietuva grupā nekādi un par mata tiesu no 1-4, bet ar raksturu jau aizrāpojuši līdz Rio! Patīkami, ka raksturs un KOMANDA joprojām sit individuālas zvaigznes / frizūras! Tā man bija viegla porgnoze, ka ITA čempī tālu netiks. Par principiālo pretinieku Lietuvu nefanoju, bet tagad prieks - palīdzēja mums tikt uz SLO, lai veicas braļukiem.

  -4 [+] [-]

, 2015-09-16 23:54, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kas tur tumsā tā zogas? Tā klusiņām, klusiņām, lēnītēm, lēnītēm tie ir mūsu pašu brālēniņi, kas ar lielu pārliecību dodas pretī kārtējām medaļām lielajā basketa festivālā!
nu ar shadu tiesnehu vilkshanu ari mes butu uzvilkushi italjus vai tos pashu franchus vakar italjiem vispar vaidzetu iesniegt suudziibu par sho speles tiesashanu leishus vien kar vilkshanu velp finala vienk pretigi bij skatities
Slēpts komentārs: enzo360

 +19 [+] [-]

, 2015-09-16 23:54, pirms 9 gadiem
Malači kaimiņi!!

  +5 [+] [-]

, 2015-09-16 23:54, pirms 9 gadiem
resnais putns, 2015-09-14 00:15, aizvakar, ignorēt, atbildēt
H.E.N.R.Y. rakstīja: pats tam tici? nebuus nekaadi +17 itaaljiem.

Protams, ka ticu un kaa veel. Italija shajaa chempii raada visjaudigako sniegumu. Fantastisks uzbrukuma arsenaals. Domaju shiis izredzes paradis arii bukmeikeri savos kofos. Protams, gadities var visadi, bet reali italji ir vieni no chempja favoritiem.

Kuram bija taisniiba?

Apsveicu kaiminjus Kaarteejo reizi pieraadijaat, ka esiet basiisha lielvalsts

  +6 [+] [-]

, 2015-09-16 23:55, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kas par grupu mums - GRE ČEH ITA : )

Skatoties uz leišu spēli, redzam, cik gaismas gadi mums vēl ejami. Leiši var atļauties šķirot spēles. Mēs vēl ilgi ne.
nu kāpēc Tev, draudziņ, tik bērnišķīgi jāsalīdzina visu laiku, ka tik nepārcenties

  +5 [+] [-]

, 2015-09-16 23:55, pirms 9 gadiem
Olymps rakstīja: šovakar varēja baudīt izcilu basketbolu, Itāli loti indviduāli, bet Lietuva nospēlēja kā komanda , nu kurš pēc grupas spēlēm leišiem paredzēja top4 , fenomenāli !
Tā pārliecība un nosvērtība kritiskajos brīžos skaidri un gaiši parādīja, ka medaļas viņiem ir pavisam reālas, jo pret nopietniem pretiniekiem arī būs nopietnāka spēle.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-16 23:55, pirms 9 gadiem
nesaprotu ka tie izspeleta kvalifikacija uz rio no 5-8vietas.
kads var paskaidrot?

  +7 [+] [-]

, 2015-09-16 23:56, pirms 9 gadiem
Valančunas zvērs!
26.p,un 15.bumbas zem groziem.
Nu jau izskatās ka LT var tikt finālā,un nodrošināt vietu uz Rio.Atliek pieveikt Serbus.
Slēpts komentārs: Ralfinolv

  -3 [+] [-]

, 2015-09-16 23:56, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Leiši (tāpat kā spāņi, serbi) gadu gaitā ar saviem rezultātiem godam izpelnījušies tiesneši mīlestību. Šodien diezgan acīmredzami par labu mauca, bet tas nemazina leišu panākuma vērtību.
nu ja tieneshi laikam mil raudataju komandas un balerinas kas pietelo katru otro piezimi vien pretigi skatities tadas speles

  +6 [+] [-]

, 2015-09-16 23:56, pirms 9 gadiem
Itālijas zvaigznes var raudāt par to, ka vairāku gadu garumā tā arī nav iemācījušies spēlēt kā komanda. Arī aizsardzībā. Piezīmes 0, bet palīdzības nav nekādas

  +9 [+] [-]

, 2015-09-16 23:57, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Leiši parādīja Bagijam, ka uz trojāniem balstīta kome neko nevar sasniegt Eiropā. Vajag gaļiniekus apakšā, lai gan Galināri jau daudz pa apakšu savāca punktus.
nepārspīlēsim, šogad mums noteikti nav balstīta uz 3p - gan statistikā redzams, gan pēc spēles zīmējuma laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-09-16 23:57, pirms 9 gadiem
Lai cik grūti laiki nebūtu leišiem, bet Kalnietis var pabarot Mačuli un Vala. Kuzminsks un Seibutis paši visu izdarīs. Pārējie ar plecu pieliks.

Un, klausās NBA sekotāji, leiši spēlēja ar 3 garajiem un uzvarēja!

     [+] [-]

, 2015-09-16 23:57, pirms 9 gadiem
aidza10 rakstīja: nesaprotuka tie izspeleta kvalifikacija uz rio no 5-7vietas.
kads var paskaidrot?
pati FIBA vēl īsti nezin, kā tas notiks, bet pa lielam - no visiem reģioniem savāks komandas kopā, kuras savā starpā izspēlēs kvalifikācijas turnīru par atlikušajām 3 vietām Rio.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-16 23:58, pirms 9 gadiem
VV atkal gudriiti teelo

OvertimeTV @ValdisValters
Nu no serbiem gan leiši dabūs ierīt.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-16 23:58, pirms 9 gadiem
disciplīns rakstīja: nu kāpēc Tev, draudziņ, tik bērnišķīgi jāsalīdzina visu laiku, ka tik nepārcenties
lai nav iedomības
vecākais brālis vienmēr ir labākais stimuls
Slēpts komentārs: fkscd

  +7 [+] [-]

, 2015-09-16 23:58, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Leiši parādīja Bagijam, ka uz trojāniem balstīta kome neko nevar sasniegt Eiropā. Vajag gaļiniekus apakšā, lai gan Galināri jau daudz pa apakšu savāca punktus.
Viss jau būtu labi, bet kur mums ir tie gaļinieki? Ok mož Porziņģis izaugs, varbūt Pasečņiks kaut kā sāks spēlēt ACB, Šmits... bet nu nav mums nekāds dižais materiāls zem groza, pie tam tādi ar gaļu.
Un neteiksim, ka šajā čempionātā mums ir īpašais uzsvars uz 3 punktu metieniem, tieši visvairāk izmetām nelaimīgajā mačā ar Ukrainu, kur komandas spēles vispār nebija...

  +5 [+] [-]

, 2015-09-16 23:59, pirms 9 gadiem
krasutrepe rakstīja: Kalnietim bija sods uzbrukumaa jaasvilpj pret Haketu tad, kad iemeta truli. Taa jau leishi labi nokapaaja, bet plaatiigi gan. Medaļas gan nebūs šiem. Itāļi paši vainīgi, ka plivināja kārtējo reizi truļus, ja nemāk kuystināt bumbu tad nav ko darīt, leishiem arī paveicās ar pretiniekiem..
Hakets pats jau skreeja liidzi Kalnietim, pagriezis saanus. VIņš aizlidoja gan dēļ Kalnieša, gan dēļ inerces.

 +12 [+] [-]

, 2015-09-16 23:59, pirms 9 gadiem
Rīgas vājā grupa - Lietuva pusfinālā un vēl divas izlases astotniekā
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  -1 [+] [-]

, 2015-09-16 23:59, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: VV atkal gudriiti teelo

OvertimeTV @ValdisValters
Nu no serbiem gan leiši dabūs ierīt.
Dabūs 100 %
Grupā Serbija Itālijai neatstāja variantus
Itālijai ir tikai individuālā meistarība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: kada tev basisha lielvalsts iedomiga pretiga tauta
es paziistu dazhus lietuviehus - nav vinji iedomiigi, tas ka pashparliecinaati basiisha jomaa, tas tikai normali, ja paskataas vinju panaakumus. Vinji nebuutu tev iedomiigi, ja teiktu, ka vinju izlase vaajaaka par muusu?

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
Lai gan turu īkšķi par leišiem, neticas, ka uzvarēs serbus. Toties lielāka ticība ir par bronzu. Bet objektīvi spīd 4. vieta...

  -4 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Lielā mērā tomēr paveicās ar izlozi. Pret Serbiju variantu nebūs, jo Serbija spēlē labu komandas spēli un par 3. vietu pret Spāniju vai Franciju arī nereāli
4. vieta ar veiksmīgu izlozi izspiesta
par 3.vietu spēle būs pilnīga ākstīšanās - visi laidīs tālākos rezervistus bumboties, jo tā spēle pilnīgi neko nemainīs. Viss izšķirsies pusfinālos. Domāju, ka arī fināls vairs nebūs tik nāvīgs, jo Rio būs jau kabatā.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
krasutrepe rakstīja: Kalnietim bija sods uzbrukumaa jaasvilpj pret Haketu tad, kad iemeta truli. Taa jau leishi labi nokapaaja, bet plaatiigi gan. Medaļas gan nebūs šiem. Itāļi paši vainīgi, ka plivināja kārtējo reizi truļus, ja nemāk kuystināt bumbu tad nav ko darīt, leishiem arī paveicās ar pretiniekiem..
nu nevajag jau šo vairs izdomāt

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
Vemt gribās, cik tiem var plaukt...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: resnais putns, 2015-09-14 00:15, aizvakar, ignorēt, atbildēt
H.E.N.R.Y. rakstīja: pats tam tici? nebuus nekaadi +17 itaaljiem.

Protams, ka ticu un kaa veel. Italija shajaa chempii raada visjaudigako sniegumu. Fantastisks uzbrukuma arsenaals. Domaju shiis izredzes paradis arii bukmeikeri savos kofos. Protams, gadities var visadi, bet reali italji ir vieni no chempja favoritiem.


Kuram bija taisniiba?

Apsveicu kaiminjus Kaarteejo reizi pieraadijaat, ka esiet basiisha lielvalsts
Apsveicu Reindžer! Kārtībai jābūt, arī zem galda!

  +4 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Lielā mērā tomēr paveicās ar izlozi. Pret Serbiju variantu nebūs, jo Serbija spēlē labu komandas spēli un par 3. vietu pret Spāniju vai Franciju arī nereāli
4. vieta ar veiksmīgu izlozi izspiesta
veel viens medalju daliitaajs, nu nu...

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:00, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kas tur tumsā tā zogas? Tā klusiņām, klusiņām, lēnītēm, lēnītēm tie ir mūsu pašu brālēniņi, kas ar lielu pārliecību dodas pretī kārtējām medaļām lielajā basketa festivālā!
Nebūs, 4.vieta visticamāk, Serbiem ir Raduljica pretī Valančūnam, Teodosič pret Kalnieti, Mačulis pret Bjelicu, es uzskatu, ka serbi vinnēs un par 3.vietu ar spāņiem kapās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:01, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: par 3.vietu spēle būs pilnīga ākstīšanās - visi laidīs tālākos rezervistus bumboties, jo tā spēle pilnīgi neko nemainīs. Viss izšķirsies pusfinālos. Domāju, ka arī fināls vairs nebūs tik nāvīgs, jo Rio būs jau kabatā.
pilniigas mulkiibas.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:01, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu ja tieneshi laikam mil raudataju komandas un balerinas kas pietelo katru otro piezimi vien pretigi skatities tadas speles
Skatoties biji baigi negatīvi ieciklējies! Nomierinies! Spēle beigusies. LTU 1/2

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:01, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: par 3.vietu spēle būs pilnīga ākstīšanās - visi laidīs tālākos rezervistus bumboties, jo tā spēle pilnīgi neko nemainīs. Viss izšķirsies pusfinālos. Domāju, ka arī fināls vairs nebūs tik nāvīgs, jo Rio būs jau kabatā.
Grūti teikt
Spānijai 3. vieta varētu būt nulles vērtībā, bet ja Francija, tad tomēr kaut kāda motivācija būs

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:01, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Viss jau būtu labi, bet kur mums ir tie gaļinieki? Ok mož Porziņģis izaugs, varbūt Pasečņiks kaut kā sāks spēlēt ACB, Šmits... bet nu nav mums nekāds dižais materiāls zem groza, pie tam tādi ar gaļu.
Un neteiksim, ka šajā čempionātā mums ir īpašais uzsvars uz 3 punktu metieniem, tieši visvairāk izmetām nelaimīgajā mačā ar Ukrainu, kur komandas spēles vispār nebija...
Jāaudzē : )

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:02, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: nepārspīlēsim, šogad mums noteikti nav balstīta uz 3p - gan statistikā redzams, gan pēc spēles zīmējuma laukumā
vai tad tas cilvēks var saredzēt tādas elementāras sakarības kā viens no sliktākajiem 3p procentiem čempī un tikšanu astotniekā un vispār spēles zīmējumu, vienkārša papagaiļu padarīšana

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:02, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: VV atkal gudriiti teelo

OvertimeTV @ValdisValters
Nu no serbiem gan leiši dabūs ierīt.
LIE ir pierādījus, ka ar SRB ir pilnīgs 50-50, ja vien Vala atgūsies fiziski

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 00:02, pirms 9 gadiem
Fantastiska spele visas 45 minutes. Uzvaretaju mentalitate ir speja savakties izskiroshaj spelei, radit savu sniegumu visas tas garuma un neskatities kadas zvaigznes ir pret, jo uzdevums ir tikai viens - uzvaret. Cerams mes ari sho to iemacisimies ari no kaiminiem un zelta mirkli vairumam no shis izlases ir prieksha. Rit jauzvar.

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 00:02, pirms 9 gadiem
Malači, leiši!!!

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:03, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: pati FIBA vēl īsti nezin, kā tas notiks, bet pa lielam - no visiem reģioniem savāks komandas kopā, kuras savā starpā izspēlēs kvalifikācijas turnīru par atlikušajām 3 vietām Rio.
FIBA jau interesentiem piedāvā reglamentu - kādas prasības un cik kas maksā .. starp 2 un 3 miljonu un vari rīkot kvalifikāciju

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:03, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: es paziistu dazhus lietuviehus - nav vinji iedomiigi, tas ka pashparliecinaati basiisha jomaa, tas tikai normali, ja paskataas vinju panaakumus. Vinji nebuutu tev iedomiigi, ja teiktu, ka vinju izlase vaajaaka par muusu?
nez mosh tev pati kka tevi sauka pa zirgu galvam un telo baigi krutos es to uzskatu par apvainojumu tadus ti kklapet kamer vel mazi

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:03, pirms 9 gadiem
krasutrepe rakstīja: šoreiz piekrītu VV. Besī jau tie plātizeri leiši.
kur šodien plātījās?
kur?

Klusi savu vezumu velk, kā jau Bērzijš te uzrakstīa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-09-17 00:03, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: LIE ir pierādījus, ka ar SRB ir pilnīgs 50-50, ja vien Vala atgūsies fiziski
Nav nekāds 50-50
Serbija ir klasi pārāka par visām komandām, pret kurām Lietuva izmocīja uzvaras
Itālija jau grupā bija nekāda, vienīgi pret Izraēlu kaut kā noplauka

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 00:04, pirms 9 gadiem
Visi tie Valteri utt...ko var apd.irst leishus...paskataas labaak veesturee...vinjiem ir vismaz otra ticiiba basketbols...mums???? Hokji,basiitis,futbols....un nekur neesam tikushi taalaak par savu di.rshanu...
Leishi malachi...izcili speelee... gadu no gada...

  +7 [+] [-]

, 2015-09-17 00:04, pirms 9 gadiem
Varena speele.Un jaasaka tomeer pelniita LIT uzvara-kaa komanda taa noteikti ir labaaka kaa ITA.Nu ko ,laikam uzvareetaaju raksturs laikam tomeer nododas no paaudzes paaudzee.Nemaz nebriiniishos,ka pieveiks arii SER pusfinaalaa un taadaa gadiijumaa liels nebuus briinums par Valanchuunu kaa MVP-dzhekam ir kas vairaak iekshaa kaa tam pasham Barnjaani.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:05, pirms 9 gadiem
Valters vareetu labaak atvainoties,ka sad,irsa Latvijaa basiiti nevis gudri pirst....

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:05, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaa man.besii lietuva... kaa ar tadu speli un uz tadu haljavu var tik talu tik? 2 labas speles un pusfinals... vinjiem gruzinjiem bija jazaudee ja ne machulim nebutu zvaigznes sagriezushaas jo parejaa.komanda neko nespeja izdarit. Zheel italjus, ljoti laba komanda, tadu sastavu bus gruti atkal savakt
Varbūt beidzot Itālija beigs zvaigžņoties un sāks spēlēt kā komanda
Piespēļu Lietuvai bija divreiz vairāk

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:05, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaa man.besii lietuva... kaa ar tadu speli un uz tadu haljavu var tik talu tik? 2 labas speles un pusfinals... vinjiem gruzinjiem bija jazaudee ja ne machulim nebutu zvaigznes sagriezushaas jo parejaa.komanda neko nespeja izdarit. Zheel italjus, ljoti laba komanda, tadu sastavu bus gruti atkal savakt
TEv vajag vēl manu argumentu ka tikai ar uzbrukumu finālā neiekļūsi?

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:05, pirms 9 gadiem
Lauva_no_bara rakstīja: Fantastiska spele visas 45 minutes. Uzvaretaju mentalitate ir speja savakties izskiroshaj spelei, radit savu sniegumu visas tas garuma un neskatities kadas zvaigznes ir pret, jo uzdevums ir tikai viens - uzvaret. Cerams mes ari sho to iemacisimies ari no kaiminiem un zelta mirkli vairumam no shis izlases ir prieksha. Rit jauzvar.
nu ja tu juti tiesneshus sava puse ari uzbekistana var asv uzvilkt

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:06, pirms 9 gadiem
disciplīns rakstīja: vai tad tas cilvēks var saredzēt tādas elementāras sakarības kā viens no sliktākajiem 3p procentiem čempī un tikšanu astotniekā un vispār spēles zīmējumu, vienkārša papagaiļu padarīšana
LAT tik tālu ir tikusi ar labu defu un labu izlozi. Punkts.
Uzbrukums ir ļoti nestabils un pilns ar dulliem truļiem. Vakar piemēram 2 Blūma špagatas izmestie un neiemestie truļi ir nereāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:06, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaa man.besii lietuva... kaa ar tadu speli un uz tadu haljavu var tik talu tik? 2 labas speles un pusfinals... vinjiem gruzinjiem bija jazaudee ja ne machulim nebutu zvaigznes sagriezushaas jo parejaa.komanda neko nespeja izdarit. Zheel italjus, ljoti laba komanda, tadu sastavu bus gruti atkal savakt
ja nebuutu ja nebuut utt...bet redzi bija Loljiks

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:07, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: es paziistu dazhus lietuviehus - nav vinji iedomiigi, tas ka pashparliecinaati basiisha jomaa, tas tikai normali, ja paskataas vinju panaakumus. Vinji nebuutu tev iedomiigi, ja teiktu, ka vinju izlase vaajaaka par muusu?
Lietuviešiem objektīvi jāatzīst, ka izloze bija izcili veiksmīga
Gruzija un Itālija nav Francija, Spānija, Grieķija, Serbija

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:07, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Varbūt beidzot Itālija beigs zvaigžņoties un sāks spēlēt kā komanda
Piespēļu Lietuvai bija divreiz vairāk
kamēr itāļi un vācieši nesāks ierobežot nēģeru skaitu savā līgā, tikmēr tur nekas cits kā atsevišķas zvaigznes nebūs. Un punkts.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:07, pirms 9 gadiem
Malači leiši! Parādīja klasi. Nu, to, kuras mums nav. Nevis kaut kādu mistisko uzvarētāju garu, bet kvalitāti.
Kas attiecas uz brāļiem, brālēniem un vēl kādiem radiem, tad leiši mūs uzskata par tādu kā zemāku šķiru, tā, ka nevajag ar to mīlestību pārspīlēt.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:07, pirms 9 gadiem
un esmu drošs, ka Lietuvā neviens pat neiedomājas par tādām muļķībām kā "mums nav ko zaudēt / jāizbauda utt"

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:07, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaa man.besii lietuva... kaa ar tadu speli un uz tadu haljavu var tik talu tik? 2 labas speles un pusfinals... vinjiem gruzinjiem bija jazaudee ja ne machulim nebutu zvaigznes sagriezushaas jo parejaa.komanda neko nespeja izdarit. Zheel italjus, ljoti laba komanda, tadu sastavu bus gruti atkal savakt

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:08, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Lietuviešiem objektīvi jāatzīst, ka izloze bija izcili veiksmīga
Gruzija un Itālija nav Francija, Spānija, Grieķija, Serbija
vienmeer kaadam paveiksies izlozee, nav iespeejamas liidzveertiigas pilniigi visas grupas, laikam neesi to sapratis... un izloze jaamaak izmantot.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:09, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kur ir taisniba? kaa pusfinalaa var spelet komanda kas pa mili tiesu pedejaas sekundees uzvar igauniju, paveicas ka ukraina aizmet garam pedejo metienu, zaudee beljgjiem...kur taisniba?
Kā Vācija futenē : )
Kādreiz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:09, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: un esmu drošs, ka Lietuvā neviens pat neiedomājas par tādām muļķībām kā "mums nav ko zaudēt / jāizbauda utt"
Redz, ir atšķirība
Amerikāņi "izbaudīt" lieto ar nozīmi nestresot un pilnībā nodoties spēlei
Mēs savukārt domājam, ka tas nozīmē "uzspēlēt"

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:09, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaa man.besii lietuva... kaa ar tadu speli un uz tadu haljavu var tik talu tik? 2 labas speles un pusfinals... vinjiem gruzinjiem bija jazaudee ja ne machulim nebutu zvaigznes sagriezushaas jo parejaa.komanda neko nespeja izdarit. Zheel italjus, ljoti laba komanda, tadu sastavu bus gruti atkal savakt
Pats lieliski redzēji, kuram labāka komanda. Nabaga Gallo galīgi izbesījies - tomēr vienam komanda visu turnīru bija jāvelk. Mr. Streaky Beli otrajā puslaikā pat vairs brīvus troikas nemācēja iemest, kas nav nekas neredzēts. Džentile apmēram tas pats, kas Gallo - uzņēmās uz sevi pēdējos mačus, vairs nav pulvera. Barnjani vnk vājš, kur nu vēl uzticēt tādam izšķirošos 3p. Par pārējiem vsp nav ko runāt - beņķis apaļa 0. Turpretī leišiem vnk atradīsies kāds, kurš pavilks komandu.
Slēpts komentārs: eevelee

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:09, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kamēr itāļi un vācieši nesāks ierobežot nēģeru skaitu savā līgā, tikmēr tur nekas cits kā atsevišķas zvaigznes nebūs. Un punkts.
a kā pārējie tiks galā ar EL klubiem?!?!?!

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:09, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kaa man.besii lietuva... kaa ar tadu speli un uz tadu haljavu var tik talu tik? 2 labas speles un pusfinals... vinjiem gruzinjiem bija jazaudee ja ne machulim nebutu zvaigznes sagriezushaas jo parejaa.komanda neko nespeja izdarit. Zheel italjus, ljoti laba komanda, tadu sastavu bus gruti atkal savakt
kaapeec? itaaljiem liideri nav nekaadi veteraani, taa ka pilniigas mulkiibas tu te gvelz.
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:11, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: vienmeer kaadam paveiksies izlozee, nav iespeejamas liidzveertiigas pilniigi visas grupas, laikam neesi to sapratis... un izloze jaamaak izmantot.
Neko nesaku
Izmantoja un malači. Tikai nevajag aizmirst, ka talantu Lietuvā vairs nav tik daudz cik agrāk un uz RIO tikt būs grūti tik un tā

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:12, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: un esmu drošs, ka Lietuvā neviens pat neiedomājas par tādām muļķībām kā "mums nav ko zaudēt / jāizbauda utt"
Vai ne, ar tādu attieksmi pēc pirmā pēriena bikses ir pilnas - tieši tas, kas notika ar mums 2. puslaikā. Tikmēr leiši izskatās ir nespējīgi zaudēt sīvos mačus, un nepieminiet Ukrainu, pēdējais grozs tur nebija jāskaita.

  +9 [+] [-]

, 2015-09-17 00:12, pirms 9 gadiem
Skatijos speli. 3/4 braļukas iesāka ar visiem labākajiem spēlētājiem .. laikam partraukuma tie pec nospeletam 20 minutem bija paguvusi atpusties .. ne ta ka mani tautiesi .. visi tik nogurusi , ka Zanim javada saspele .. (bet isti jau ta ka lidz galam nezin ka to darit - un Zalgira saspelnieks tikmer sez mala).. vel nevaru nomierinaties par zaudi franciem . . sorry

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:13, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Vai ne, ar tādu attieksmi pēc pirmā pēriena bikses ir pilnas - tieši tas, kas notika ar mums 2. puslaikā. Tikmēr leiši izskatās ir nespējīgi zaudēt sīvos mačus, un nepieminiet Ukrainu, pēdējais grozs tur nebija jāskaita.
Beļģiju.

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:13, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: LAT tik tālu ir tikusi ar labu defu un labu izlozi. Punkts.
Uzbrukums ir ļoti nestabils un pilns ar dulliem truļiem. Vakar piemēram 2 Blūma špagatas izmestie un neiemestie truļi ir nereāli
un tomēr ar to ko uzskaitīji ir par maz, grozies kā gribi kautkas ir bijis arī jāiemet uzbrukumā. Blūmam tie bija viņa metieni, kurus viņš regulāri var iemest, vakar neiekrita. Bet labi, nevēlos te līdz vēlai naktij strīdēties, veiksmi! Tikai nevajag lieki bārstīt sev vai savai izlasei pelnus uz galvas

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:13, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: ..Zheel italjus, ljoti laba komanda, tadu sastavu bus gruti atkal savakt
ITA labi spēlētāji, bet slikta komanda. viņiem jāizdara izvēle - no lielā četrinieka der tikai 2. vislabāk Galinari un Džentile + melnstrādnieki un kāds liels rumpiszem groza, kas strādā uz šiem 2 un spēj noturēt aizsardzību. Belinelli var nākt uz maiņu, kad šie 2 atpūšas. Barnjani nelaist tuvumā, aizsardzībā vēl sliktāks kā Kambala - droši vien sliktākais +/- viņam čempionātā..

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:13, pirms 9 gadiem
Katrā spēlē kapiņš , cīnītāji , novēlu veiksmi brauļukām tālāk...
ar tādu kapiņu ir pelnījuši...

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:13, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: leišiem 3 punktu metienos 61%...
Bet nu pelnījuši viņi bija, itāļiem tomēr pārāk vienveidīgs uzbrukums... pa daudz truļu un beigās kvalitāte aizgāja pa pieskari...
aha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2015-09-17 00:14, pirms 9 gadiem
Katraa zinjaa skatot basketu jau shajaa liimenii ikvienam vajadzeetu arii kritiskaak paskatiities uz muusu potenciaalu un iisto vietu lielajaa basketaa-reaali shis pat 8nieks ir ljoti lielas labveeliigas sakritiibas rezultaats.Mees,joprojaam,un tas bija piedodams veel agrajos 90 ajos-juutam prieku un paarveerteejam to ,ka redz mees speeleejam ar pashu FRA,redz pat atnjemam bumbu Paarkeram vai redz uzvareejaam pat pirmo ceturtdalju.Realitaatee LAT viirieshu izlasei 2. neatkariibas laikaa veel nav bijusi neviena shaada liimenja speele kaa redzeejaam shovakar-tas ir turniira finaalstadijas izskjiriigaas speeles(un lielie machi saakas tikai ar 1/4finaalu)ar nopietnu ciinju par uzvaru.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-17 00:15, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Neko nesaku
Izmantoja un malači. Tikai nevajag aizmirst, ka talantu Lietuvā vairs nav tik daudz cik agrāk un uz RIO tikt būs grūti tik un tā
LTU ar basiiti viss buus kaartiibaa arii turpmaak, gadiisies pa kaadam neveiksmiigam chempim, bet nebuus taa, ka gadus piecus no vietas neko nesasniegs. Latvija ir miits, ka leishiem vairs talantu nav un nebuus tuvaakajaa laikaa

P.S. Skaties veel, ka beigaas jau shajaa turniiraa vinji neizciina celjaziimi uz OS, nesaku, ka obligaati tas notiks, tachu ticu tam.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:15, pirms 9 gadiem
disciplīns rakstīja: un tomēr ar to ko uzskaitīji ir par maz, grozies kā gribi kautkas ir bijis arī jāiemet uzbrukumā. Blūmam tie bija viņa metieni, kurus viņš regulāri var iemest, vakar neiekrita. Bet labi, nevēlos te līdz vēlai naktij strīdēties, veiksmi! Tikai nevajag lieki bārstīt sev vai savai izlasei pelnus uz galvas
Viss labi esam sametuši tiem, kam bija jāsamet - BEL IGA SLO un mistiski viegli mums ar ČEH sanāca : ) To uzvaru joprojām neizprotu. PAt ar SLO man nav jautājumu.

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:16, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: ITA labi spēlētāji, bet slikta komanda. viņiem jāizdara izvēle - no lielā četrinieka der tikai 2. vislabāk Galinari un Džentile + melnstrādnieki un kāds liels rumpiszem groza, kas strādā uz šiem 2 un spēj noturēt aizsardzību. Belinelli var nākt uz maiņu, kad šie 2 atpūšas. Barnjani nelaist tuvumā, aizsardzībā vēl sliktāks kā Kambala - droši vien sliktākais +/- viņam čempionātā..
Te bija vesels bars aunu, kas to big 4 pataisīja uzreiz par ''ļoti spēcīgu sastāvu''. Tālāk par vārdiem un pārstāvētajām komandām vidējais fanelis jau nemāk paskatīties...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:16, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kur ir taisniba? kaa pusfinalaa var spelet komanda kas pa mili tiesu pedejaas sekundees uzvar igauniju, paveicas ka ukraina aizmet garam pedejo metienu, zaudee beljgjiem...kur taisniba?
kur taisniiba, ka LV speeleeja 2011.g. f-turniiraa, neizciinot celjaziimi?

  -2 [+] [-]

, 2015-09-17 00:18, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Te bija vesels bars aunu, kas to big 4 pataisīja uzreiz par ''ļoti spēcīgu sastāvu''. Tālāk par vārdiem un pārstāvētajām komandām vidējais fanelis jau nemāk paskatīties...
Uzvara pret SPA jau tomēr kaut ko parādīja. Jā aklā zole tā bija, bet tomēr.

  +6 [+] [-]

, 2015-09-17 00:18, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: un esmu drošs, ka Lietuvā neviens pat neiedomājas par tādām muļķībām kā "mums nav ko zaudēt / jāizbauda utt"
gluži otrādi, leišiem uzvara nav gluži viss... tas pat viņu dziesmā ''trīs miljoni'' ir vārdos, tur nav nekas par ''mēs esam un būsim tie labākie'', bet gan par to, ka galvenais ir spēlēt par savu godu un vārdi ir ''goda dēļ jācīnās līdz galam, mēģināsim vēlreiz, kaut arī mēs esam tikai trīs miljoni, kaut arī kārtējo reizi vienas kļūdas dēļ mēs nekļuvām par čempioniem''.

Šodien arī man darbā teica ''JA mēs uzvarēsim, Viļņas centrā visu nakti svinēs''. Tur nebija nekāda bļaušana par to, ka '''mēs stiprākie/labākie u.t.t. Man šķiet Latvijā bija vairāk bļaušanas, ka jāņem Francija, nekā leišiem, ka jāņem itāļi, lai gan mums tas ir 3 reizes grūtāks uzdevums. Pārliecināti viņi ir un protams, ka gaida uzvaru, bet viņi ir pārliecināti par savu izlasi, nevis pašpārliecināti gailēni kā bieži pie mums...

Viņi bauda spēli, neviens tur nebija priecīgs par tām uzvarām, kas bija līdz šim, jo visi redzēja kādas tās bija. Vienīgais par ko viņi pamatoti bija priecīgi, bija Mačiulis.

  -4 [+] [-]

, 2015-09-17 00:19, pirms 9 gadiem
Neitrāls 1/4 rezumē
LAT un ČEH sabojāja pusi no spēlēm, jo neradīja ievērojamu pretestību un intrigu

tātad par 7.v kapās LAT un ČEH

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:19, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Tu arii esi vecis, monstrs, iesaku atvert savu toto kantori un tu busi slavens kaa vienigais, kursh nereti koeficentus sastadiia pilnigi preteji citiem kantoriem, ka es tev saku, ir nisha, jo tavas paregja spejas ir kkas iipash, tas noteikti jaizmanto!
umņiks ibio. mazāk skaties NBA... toto kantoris....kāds sakars.

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:20, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Uzvara pret SPA jau tomēr kaut ko parādīja. Jā aklā zole tā bija, bet tomēr.
Ko gan tā īpašu parādīja, ja spāņi iesāka turnīru ļoti vāji, sevišķi Gazols bija nekāds. Visādus rezultātus tagad varam vilkt ārā - itāļi pagrūda turkiem un pārliecinoši atrāvās no serbiem, kādus secinājumus izdarīsim no tā?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:20, pirms 9 gadiem
Labi eksperti. turpiniet dalīt kas kurā vietā finišēs. Es ies gulēt.

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:21, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Neitrāls 1/4 rezumē
LAT un ČEH sabojāja pusi no spēlēm, jo neradīja ievērojamu pretestību un intrigu

tātad par 7.v kapās LAT un ČEH
Cehija pieveiks Itaaliju, jo itaalji neatguusies no shii zaagja, varbuut paardrosha, bet taada mana prognoze

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:21, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: gluži otrādi, leišiem uzvara nav gluži viss... tas pat viņu dziesmā ''trīs miljoni'' ir vārdos, tur nav nekas par ''mēs esam un būsim tie labākie'', bet gan par to, ka galvenais ir spēlēt par savu godu un vārdi ir ''goda dēļ jācīnās līdz galam, mēģināsim vēlreiz, kaut arī mēs esam tikai trīs miljoni, kaut arī kārtējo reizi vienas kļūdas dēļ mēs nekļuvām par čempioniem''.

Šodien arī man darbā teica ''JA mēs uzvarēsim, Viļņas centrā visu nakti svinēs''. Tur nebija nekāda bļaušana par to, ka '''mēs stiprākie/labākie u.t.t. Man šķiet Latvijā bija vairāk bļaušanas, ka jāņem Francija, nekā leišiem, ka jāņem itāļi, lai gan mums tas ir 3 reizes grūtāks uzdevums. Pārliecināti viņi ir un protams, ka gaida uzvaru, bet viņi ir pārliecināti par savu izlasi, nevis pašpārliecināti gailēni kā bieži pie mums...

Viņi bauda spēli, neviens tur nebija priecīgs par tām uzvarām, kas bija līdz šim, jo visi redzēja kādas tās bija. Vienīgais par ko viņi pamatoti bija priecīgi, bija Mačiulis.
Ideāli. Vēl viens domu biedrs, kas zina, ka latviski pārliecināts un pāspārliecināts ir pretēji vārdi. UN par leišiem trāpīts.
Arlabunakti visiem!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:21, pirms 9 gadiem
Visu labu, tiekamies rīt 17:00

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:22, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cehija pieveiks Itaaliju, jo itaalji neatguusies no shii zaagja, varbuut paardrosha, bet taada mana prognoze
Man ir tieši tāda pati nojauta, plus kurš gan apturēs Veseliju, Il Mago??? HAH

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:23, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: LTU ar basiiti viss buus kaartiibaa arii turpmaak, gadiisies pa kaadam neveiksmiigam chempim, bet nebuus taa, ka gadus piecus no vietas neko nesasniegs. Latvija ir miits, ka leishiem vairs talantu nav un nebuus tuvaakajaa laikaa

P.S. Skaties veel, ka beigaas jau shajaa turniiraa vinji neizciina celjaziimi uz OS, nesaku, ka obligaati tas notiks, tachu ticu tam.
n uja tiesneshi tiesaska shodien nebus brinums ja panjems chempi

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:23, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: n uja tiesneshi tiesaska shodien nebus brinums ja panjems chempi
skaudiigs esi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:25, pirms 9 gadiem
wolf rakstīja: Labi eksperti. turpiniet dalīt kas kurā vietā finišēs. Es ies gulēt.
labs

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:26, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: skaudiigs esi...
ko man tur skaust ka tieneshi velk shos musu izlase cinas ka zveri bez tieneshu palidzibas bet leishi bez tiesneshiem pilnigas nulles

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 00:26, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Sakars taads, ka visi bukmeikeri kaa viens prognozeja italija uzvaru shajaa duelii, tapatkkaa es, ko pierada 2.3 - 2.45 kofs uz lietuvu kantoros. Bet tu apgalvoji, ka italija neko neizdaris,un tgd baaz man to sejaa, ka tev taisniba, un tiesi tapec es tev saku, ver savejos kantorus.valjaa, liec pilnigi pretejus kofus vadoties pec savas logjikas un tu busi zirgaa!
tu jau te skandinaaji, ka leishiem buus miinus 17, bet tagad neatziisti savu sakaavi, bet meklee attaisnojumus

     [+] [-]

, 2015-09-17 00:27, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: ko man tur skaust ka tieneshi velk shos musu izlase cinas ka zveri bez tieneshu palidzibas bet leishi bez tiesneshiem pilnigas nulles
visas medaljas vinjiem atnjemt, maitaam

  -4 [+] [-]

, 2015-09-17 00:27, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: skaudiigs esi...
un man neskauzh vienk besi ka tos iedomigos lopus velk uz finalu

  +6 [+] [-]

, 2015-09-17 00:27, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kur ir taisniba? kaa pusfinalaa var spelet komanda kas pa mili tiesu pedejaas sekundees uzvar igauniju, paveicas ka ukraina aizmet garam pedejo metienu, zaudee beljgjiem...kur taisniba?
leishi kaa Eiropas favoriti saak spelet izslegshanas speles! Sodien bija pavisam cita komanda! Malachi. prieks par Braljukaam, ka samala makaronshikus
Slēpts komentārs: abs-1982

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 00:29, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Sakars taads, ka visi bukmeikeri kaa viens prognozeja italija uzvaru shajaa duelii, tapatkkaa es, ko pierada 2.3 - 2.45 kofs uz lietuvu kantoros. Bet tu apgalvoji, ka italija neko neizdaris,un tgd baaz man to sejaa, ka tev taisniba, un tiesi tapec es tev saku, ver savejos kantorus.valjaa, liec pilnigi pretejus kofus vadoties pec savas logjikas un tu busi zirgaa!
Nezinu, kā tagad, bet toto vēl nesen uzskatīja Gulbi par stabilu favorītu gandrīz katrā mačā, bet viņš tik zaudēja un zaudē vienu pēc otra. Kā gan tas var būt, toto tak ir ūberspeci????

  +4 [+] [-]

, 2015-09-17 00:31, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: ja jau tev leishi ti milji un mesejie tik slikti tak ej nomaini pilsonibu un fano par savejiem
es vinjus machos pret musejiem neatbalstu.

  +6 [+] [-]

, 2015-09-17 01:12, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Malači leiši! Parādīja klasi. Nu, to, kuras mums nav. Nevis kaut kādu mistisko uzvarētāju garu, bet kvalitāti.
Kas attiecas uz brāļiem, brālēniem un vēl kādiem radiem, tad leiši mūs uzskata par tādu kā zemāku šķiru, tā, ka nevajag ar to mīlestību pārspīlēt.
Nevajag muldēt! MĒS ESAM BRĀĻU TAUTAS UN BRĀĻIEM NEVIENS NAV ZEMĀKS VAI MĪĻĀKS! Apsveicu Lietuvu ar pelnītu uzvaru! Par Latvijas uzvaru un tikšanu septiņniekā!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 01:17, pirms 9 gadiem
Rai4a rakstīja: Skatijos speli. 3/4 braļukas iesāka ar visiem labākajiem spēlētājiem .. laikam partraukuma tie pec nospeletam 20 minutem bija paguvusi atpusties .. ne ta ka mani tautiesi .. visi tik nogurusi , ka Zanim javada saspele .. (bet isti jau ta ka lidz galam nezin ka to darit - un Zalgira saspelnieks tikmer sez mala).. vel nevaru nomierinaties par zaudi franciem . . sorry
Pilnīga taisnība! Bagija LIELA kļūda! Te varēja redzēt Kazlauska un Bagatska līmeņa atšķirību. Augt un augt vēl Bagijam...pagaidām viena iedomība un lecīgums (intervijās).

  +5 [+] [-]

, 2015-09-17 01:36, pirms 9 gadiem
hypocrisy rakstīja: Malači leiši! Parādīja klasi. Nu, to, kuras mums nav. Nevis kaut kādu mistisko uzvarētāju garu, bet kvalitāti.
Kas attiecas uz brāļiem, brālēniem un vēl kādiem radiem, tad leiši mūs uzskata par tādu kā zemāku šķiru, tā, ka nevajag ar to mīlestību pārspīlēt.
Pilnīgi nepiekrītu. Ja man pēdējās divās spēlēs leiši blakus atnāca un nostāvēja no zvana līdz zvanam, atbalstot mūs katrā uzbrukumā un aizsardzībā, kā arī saucot latviešu saukļus, tas nevar būt ne runas par iedomību. Malači.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 05:36, pirms 9 gadiem
ai cik skatos neredzu tos gudros kas dienas gaita Lietuviesiem prognozeja zaudetajus....malaci lietuviesi

  -3 [+] [-]

, 2015-09-17 06:33, pirms 9 gadiem
Normāli... Knapi izlien pret Gruziju un pēc tam uzvar lieliski spēlējošo Itāliju ar visiem Nba spīdekļiem

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 07:37, pirms 9 gadiem
Broļukas parādīja kā ir jaspēlē.

  +4 [+] [-]

, 2015-09-17 09:20, pirms 9 gadiem
Apsveicu lietuviešus ar uzvaru. Lietuviešiem ir tā lieta, kas vēl nav mums latviešiem - lietuviešiem basketbolā ir uzvarētāja gars. Lai kādā sastāvā viņi būtu, viņi iet uz uzvaru un nemeklē attaoisnojumus. Atceramies Pasaules čempionātu, kur leiši ieguva, ja nemaldos, bronzu, lai arī viņiem nebij īsti nevienas zvaigznes. Lietuviešiem ir pārliecība par sevi, saviem spēkiem.
Mums latviešiem tādas īsti nav vēl. Un tas arī iegriež un iegrieza spēlē pret Franciju. Nobijās no tā, ka var spēlēt līdzīgs ar līdzīgu un zaudēja pārliecību par sevi, par to, ka var uzvarēt.
ja kāds saka, ka lietuvieši kā tauta ir slikti un iedomīgi, tad es teikšu - aizbrauciet uz Lietuvu - uz Lietuvas laukiem, pilsētām.
Jūs redzēsiet, cik lietuvieši ir viesmīlīgi un mēs viņiem tiešām esam brāļu tauta. Esmu runājies ar dažiem lietuviešiem, kuri pat minējuši, ka daudzi mācās latviešu valodu. Cik mums tādu ir, kas mācās lietuviešu?!
UN nevajag skaust, ka lietuviešiem basī iet labāk. Jo tas pierāda tikai mūsu pašu kompleksus un vājumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 09:44, pirms 9 gadiem
Valters atkal uz pakaļas.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 09:51, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Besij ara ka veicas ar pretiniekiem pe ta grupu turnira , visulaik vajakas komandas neka mums Italija mums Francija , viniem pat par finalu vajaka komanda bus neka mums par 7 vietu ( pec manam domam ) !!!!
Labs sarkasms

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 09:52, pirms 9 gadiem
Mixes rakstīja: Nezinu, kā tagad, bet toto vēl nesen uzskatīja Gulbi par stabilu favorītu gandrīz katrā mačā, bet viņš tik zaudēja un zaudē vienu pēc otra. Kā gan tas var būt, toto tak ir ūberspeci????
Mēs tomēr GUL labāk zinām nekā pasaulē...

     [+] [-]

, 2015-09-17 10:09, pirms 9 gadiem
balts rakstīja: Pilnīga taisnība! Bagija LIELA kļūda! Te varēja redzēt Kazlauska un Bagatska līmeņa atšķirību. Augt un augt vēl Bagijam...pagaidām viena iedomība un lecīgums (intervijās).
Intervijas nespēlē uz laukuma

     [+] [-]

, 2015-09-17 10:09, pirms 9 gadiem
Morics rakstīja: Apsveicu lietuviešus ar uzvaru. Lietuviešiem ir tā lieta, kas vēl nav mums latviešiem - lietuviešiem basketbolā ir uzvarētāja gars. Lai kādā sastāvā viņi būtu, viņi iet uz uzvaru un nemeklē attaoisnojumus. Atceramies Pasaules čempionātu, kur leiši ieguva, ja nemaldos, bronzu, lai arī viņiem nebij īsti nevienas zvaigznes. Lietuviešiem ir pārliecība par sevi, saviem spēkiem.
Mums latviešiem tādas īsti nav vēl. Un tas arī iegriež un iegrieza spēlē pret Franciju. Nobijās no tā, ka var spēlēt līdzīgs ar līdzīgu un zaudēja pārliecību par sevi, par to, ka var uzvarēt.
ja kāds saka, ka lietuvieši kā tauta ir slikti un iedomīgi, tad es teikšu - aizbrauciet uz Lietuvu - uz Lietuvas laukiem, pilsētām.
Jūs redzēsiet, cik lietuvieši ir viesmīlīgi un mēs viņiem tiešām esam brāļu tauta. Esmu runājies ar dažiem lietuviešiem, kuri pat minējuši, ka daudzi mācās latviešu valodu. Cik mums tādu ir, kas mācās lietuviešu?!
UN nevajag skaust, ka lietuviešiem basī iet labāk. Jo tas pierāda tikai mūsu pašu kompleksus un vājumu!
Es teiktu, ka uzvarētaju gars mums šobrīd ir lielāks, nekā bija agrāk

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 10:11, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Lietuvā nav nekādu jautājumu par to, kas ir sporta veids Nr.1.
Nezinu kāpēc, ir pokemoni, kuri uzskata, ka arī Latvijā basketbols ir pirmajā vietā
Diemžēl, atšķirībā no pašas izlases, iespaids par to, ka basis mums ir nr.1 nav īsti radies. Tikai ar medāļiem var šo visu savādāk pagriezt. Jāstrādā, gan faniem, gan LBS.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 10:12, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Lielā mērā tomēr paveicās ar izlozi. Pret Serbiju variantu nebūs, jo Serbija spēlē labu komandas spēli un par 3. vietu pret Spāniju vai Franciju arī nereāli
4. vieta ar veiksmīgu izlozi izspiesta
Tadiem gudriniekiem, ekspertiem ka tev, tikai vajadzigs viens- kartigi izmercet seju vircas bedree.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 10:12, pirms 9 gadiem
Morics rakstīja: Apsveicu lietuviešus ar uzvaru. Lietuviešiem ir tā lieta, kas vēl nav mums latviešiem - lietuviešiem basketbolā ir uzvarētāja gars. Lai kādā sastāvā viņi būtu, viņi iet uz uzvaru un nemeklē attaoisnojumus. Atceramies Pasaules čempionātu, kur leiši ieguva, ja nemaldos, bronzu, lai arī viņiem nebij īsti nevienas zvaigznes. Lietuviešiem ir pārliecība par sevi, saviem spēkiem.
Mums latviešiem tādas īsti nav vēl. Un tas arī iegriež un iegrieza spēlē pret Franciju. Nobijās no tā, ka var spēlēt līdzīgs ar līdzīgu un zaudēja pārliecību par sevi, par to, ka var uzvarēt.
ja kāds saka, ka lietuvieši kā tauta ir slikti un iedomīgi, tad es teikšu - aizbrauciet uz Lietuvu - uz Lietuvas laukiem, pilsētām.
Jūs redzēsiet, cik lietuvieši ir viesmīlīgi un mēs viņiem tiešām esam brāļu tauta. Esmu runājies ar dažiem lietuviešiem, kuri pat minējuši, ka daudzi mācās latviešu valodu. Cik mums tādu ir, kas mācās lietuviešu?!
UN nevajag skaust, ka lietuviešiem basī iet labāk. Jo tas pierāda tikai mūsu pašu kompleksus un vājumu!
Tur jau tā lieta, ka leiši par mums fano daudz vairāk, nekā mēs par viņiem. Viensētas princips, kaut viņu jupis rāvis.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-17 10:18, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka leiši par mums fano daudz vairāk, nekā mēs par viņiem. Viensētas princips, kaut viņu jupis rāvis.
da liecies tu miera kads fano par mums vinji tik njirgajas ja nu mums ir bralj utauta tad tie ir igaunji normali laipni cilveki kas neuzskata ka butu paraki par mums

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 10:25, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: da liecies tu miera kads fano par mums vinji tik njirgajas ja nu mums ir bralj utauta tad tie ir igaunji normali laipni cilveki kas neuzskata ka butu paraki par mums
Pats liecies mierā. Nupat Rīgā skatījāmies spēli ar leišu faniem, viņi zināja praktiski visu mūsu izlasi. Viņiem LAT vienmēr ir nr.2 opcija par ko fanot, palasi kaut vai leišu komentus, tepat ik pa laikam kāds leitis parādās, lai apsveiktu ar uzvaru!

     [+] [-]

, 2015-09-17 10:28, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: da liecies tu miera kads fano par mums vinji tik njirgajas ja nu mums ir bralj utauta tad tie ir igaunji normali laipni cilveki kas neuzskata ka butu paraki par mums
Kad Latvijas U18 spēlēja Lietuvā, par mums auroja tūkstoši arēnā! Vēl tagad atceros, fantastika

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 10:31, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka leiši par mums fano daudz vairāk, nekā mēs par viņiem. Viensētas princips, kaut viņu jupis rāvis.
Esmu nacionālpatriots. Mūžam būšu par tuvākajiem sabiedrotajiem leišiem un igauņiem (protams, kad nespēlē ar mums).
Un tā kā man ir komunikācija ar leišiem, tad varu teikt, ka viņi (lielākā daļa) ir par LV kad mēs spēlējam.

Drīzāk būtu jābrīnās par latviešiem, kas sportā un citos pasākumos kvēli atbalsta Putinlandi...

     [+] [-]

, 2015-09-17 10:33, pirms 9 gadiem
elfs rakstīja: Esmu nacionālpatriots. Mūžam būšu par tuvākajiem sabiedrotajiem leišiem un igauņiem (protams, kad nespēlē ar mums).
Un tā kā man ir komunikācija ar leišiem, tad varu teikt, ka viņi (lielākā daļa) ir par LV kad mēs spēlējam.

Drīzāk būtu jābrīnās par latviešiem, kas sportā un citos pasākumos kvēli atbalsta Putinlandi...
Ir tādi dīvaiņi.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-17 10:59, pirms 9 gadiem
abs-1982 rakstīja: ko man tur skaust ka tieneshi velk shos musu izlase cinas ka zveri bez tieneshu palidzibas bet leishi bez tiesneshiem pilnigas nulles
Nav ko pārspīlēt pirmajās 10 minūtēs drīzāk pret Lietuvu tiesāja,Valančūnam par iezveļ pa ģīmi ,bet tiesneši klusē ,tur stabili tehnisko makaronam varēja iedalīt.Bet galvenais ,ka lietuvieši turpina cīņu par zeltu.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 11:07, pirms 9 gadiem
Pēc šīs spēles par čempionāta stulbāko komandu pasludinu Itāliju. Labi, iespējams, ka grupā var aizsardzībā nespēlēt, jo tāpat nomētās. Bet ja to spītīgi nedara 1/4 finālā, tad tas ir vnk idiotisms. Un galvenajās lomās protams - Galinari, Barnjāni, Belinelli un Gentile. Kā uzlaida otro sastāvu, sāka krampēt un izlīdzināt spēli. Ceru, ka mūsu izlasē nekad nebūs šādi iedomīgi gaiļi, kas uz laukuma atpūšas.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-17 12:18, pirms 9 gadiem
Pelnīta leišu uzvara! Ja Lietuva spēlēja augsta līmeņa, ātru un interesantu basketbolu, tad ar breolīnu saziestie Itālijas vipendroni to tikai darīja, kā mēģināja pēc bumbošanās piespēlēt savām megazvaigznēm (tādas viņiem komandā patiešām dažas ir), lai tad nu šie puiši tiek galā 1:1... Daudzas reizes tika, taču ne vienmēr. Arī itāļiem bija iespēja vinnēt pamatlaikā, taču leiši aizsardzībā nospēlēja gudrāk. Tāpēc priecāsimies par broļukiem un turēsim par viņiem īkšķus, jo Lietuva basketbolā - tas ir reāls spēks, līdz tam līmenim vēl mums augt un augt. Bet šodien lai sanāk arī Latvijai!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-17 13:01, pirms 9 gadiem
normāli stati Lietuvai. Trīs spēlētājiem double-double. Leiši malači.