Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Eirokauss sākts ar sagrāvi

Andrejs Siliņš

Eirokauss sākts ar sagrāvi
Komandas nesenais jaunpienācējs Abernetijs vēl nebija vērā ņemams palīgs.
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas "Barons/LMT" basketbolisti otrdien Arēnā Rīga pirmajā Eirokausa B grupas spēlē uzņēma viesus no Maskavas "Dinamo" veidolā un piedzīvoja smagu zaudējumu ar rezultātu 61:80.

"Baronu" debija šāda līmeņa Eirokausos bija izraisījusi lielu ažiotāžu – Arēnā bija pulcējušies ne vien daudz žurnālistu, iespējams, lielākā daļa no lielās Austrumu kaimiņvalsts, bet arī šai sezonai neraksturīgi liels daudzums līdzjutēju. Lai arī augšējā stāva tribīnes nebija atvērtas, pārējās sēdvietas bija gandrīz pilnas. Mirdzot lāzeriem un elektroniskajiem reklāmu vairogiem, "Baroni" laukumā devās "Lux Aeterna" mūzikas pavadīti.

Sākumsastāvi

Barons/LMT: Gusts, Šķēle, Adomaitis, Bērziņš, Aleksanders.
Dinamo: Pargo, Moņa, Hansens, Nahbars, Javtoks.

"Dinamo" dominē, bet "Barons" turās

Spēli ar precīzu divpunktu metienu pēc atkārtotas izcīnītās atlēkušās bumbas iesāka Moņa, uz ko mājinieki atbildēja ar Gusta sekmīgu caurgājienu. Tikpat ātri komandas vēlreiz apmainījās uzbrukumiem, un mača sākums liecināja, ka spēle varētu būt skatāma, kas noteikti priecēja daudzos līdzjutējus. Javtoks jau trešajā minūtē Bērziņam sagādāja otro piezīmi, bet drīz vien pēc Nahbara trieciena no augšas ātrajā Muižnieks pieprasīja pirmo minūtes pārtraukumu pie mīnuss astoņi – 4:12.

Pargo ļoti aktīvi traucēja Gustam uzsākt uzbrukumu, sedzot lietuviešu saspēlnieku jau no savas laukuma puses. Turpinājumā gan "baroni" nedaudz pietuvojās, pēc Gusta metiena vairs tikai mīnuss trīs, "Dinamo" nerealizēja savu uzbrukumu, un Gusts ar vēl vienu tālo izlīdzin āja rezultātu – 16:16. Aleksanders mirkli vēlāk palaida lielisku iespēju no apakšas panākt arī vadību, tāpat "Dinamo" rīdziniekiem deva vēl vienu iespēju to paveikt, taču šoreiz nesekmīgi no apakšas meta Bērziņš, kurš divas ar pusi minūtes pirms ceturtdaļas beigām saņēma trešo piezīmi un tika nomainīts. Mačā iesaistoties mājinieku rezervistiem, viesi atkal panāca vadību, ko noturēja līdz ceturtdaļas izskaņai - . 25:18.

Uz otro puslaiku kopā ar komandu iesildīties neizgāja komandas kapteinis Armands Šķēle, kurš pirmā puslaika otrā pusē laukumu atstāja pieklibodams. Šķēle neatradās arī uz rezervistu soliņa, kas lika domāt, ka basketbolists jau pārģērbjas un turpmākajā spēlē nepiedalīsies. Tomēr neilgi pēc puslaika sākšanās Šķēle formas tērpā tomēr atgriezās uz soliņa.

Zem groziem "Dinamo" turpina dominēt

Otro ceturtdaļu viesi uzsāka ar skaistu Nahbara triecienu pāri "baronu" aizsardzībai, bet pēc Moņas tālmetiena jau plus 12 maskaviešiem – 30:12. Lai arī mājinieki tika pie vismaz puslīdz brīviem metieniem, arī tie negribēja krist grozā. Situāciju vēl sliktāku padarīja fakts, ka Bērziņš jau mača 13. minūtē saņēma ceturto piezīmi. Pirmos punktus otrajā ceturtdaļā "Barons" guva ceturtajā tās minūtē, kad precīzs no tālienes bija Adomaitis, bet pēc mirkļa to pašu paveica Bērziņš un mīnuss desmit.

Lai arī mājinieki mācēja apstādināt "Dinamo" pirmos uzbrukumus, krievi allaž tika pie atkārtotiem. Trīs minūtes pirms puslaika beigām jau otro reizi laukumā nāca Zeidaks, nomainot Bērziņu, kuram četras piezīmes. Mirkli vēlāk gan Kristers atkal laukumu pameta, tāpat spēlē iesaistījās Kravčenko, nomainot Šķēli, kurš laukumu atstāja pieklibojot. Pusotru minūti pirms došanās lielajā atpūtā, "baroniem" mīnuss 17, bet ceturtdaļa noslēdzās ar 30:44.

Viesi uz viļņa

Otrā puslaika sākumā Adomaiša metienu nocēla Moņa, bet mirkli vēlāk viesi iemeta pirmos punktus otrajā puslaikā. Hansens divas minūtes pēc otrā puslaika sākuma efektīgi pēc caurgājiena no otras groza puses trieca bumbu grozā. Bērziņš atbildēja ar diviem precīziem metieniem no tālās distances un Gusts ar diviem punktiem no apakšas, samazinot viesu pārsvaru līdz 12 punktiem. Īsi pēc uznākšanas laukumā pirmos punktus šī gada Eirokausā guva Abernetijs.

Pēc vēl viena Hansena trieciena no augšas ātrajā uzbrukumā četras minūtes pirms trešās ceturtdaļas beigām Muižnieks pie 43:59 pieprasīja minūtes pārtraukumu. Pēc tā Adomaitis vēlreiz pārkāpa noteikumus pret Nahbaru, kas lietuviešu uzbrucējam bija jau ceturtā personiskā piezīme. 50 sekundes pirms ceturtdaļas beigām "Dinamo" beidzot panāca vismaz 20 punktu pārsvaru, izmantojot kārtējo mājinieku kļūdu – 70:49.

Mierīgi līdz uzvarai

Pēdējā ceturtdaļa sākās ar Bērziņa Piekto piezīmi, mēģinot apturēt Javtoku, līdz ar to laukumā ātrāk nekā gaidīts atkal parādījās Zeidaks. Pirmajās trīs ar pusi spēles pēdējās ceturtdaļas minūtēs komandas pa abām bija guvušas tikai divus punktus, ko bija izdarījusi viesu komanda, bet klusumu pārtrauca Smits, caurgājienā palielinot arī mājinieku punktu bagāžu. Aleksanders mirkli vēlāk sagādāja piekto pizīmi Lavrinovičam, kurš arī iemeta divus punktus, neskatoties uz pārkāpumu.

Atlikusī spēles daļa risinājās 'diezgan mierīgā garā, šķiet, abas komandas spēli drīzāk ātrāk gribēja novest līdz beigām. Beigu rezultāts 80:61.

Eirokauss. B grupa

Barons/LMT – Maskavas Dinamo 61:80 (18:25, 12:19, 19:26, 12:10)
Barons: Gusts 16, Aleksanders 11, Roudss 10, Bērziņš 9, Adomaitis 5, Smits 5, Abernetijs 3, Šķēle 2, Zeidaks.
Dinamo: Nahbars 24, Pargo 14, Hansens 10, Moņa 9, Javtoks 8, Bikovs 7, Lavrinovičs 4, Praiss 3, Domani 1, Koroļevs, Vasiļjevs.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2008-11-25 21:55, pirms 15 gadiem
neko darit jacinas talak pret tadu klubu gruti cinities!
Slēpts komentārs: ChosenOne

 +13 [+] [-]

, 2008-11-25 21:56, pirms 15 gadiem
"krievi" uzvarēja "latviešus"

  -3 [+] [-]

, 2008-11-25 21:56, pirms 15 gadiem
spēles laikā laukumā baronam pamaniju pāris latviešus Kopā šie pat guva 11 punktus

p.s. ASk nav labāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: varjags
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:56, pirms 15 gadiem
78061. ---labs rezultats
Slēpts komentārs: maslow
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ingars31
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2008-11-25 21:57, pirms 15 gadiem
Labi, ka tikai ar -19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GERDERTS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2008-11-25 21:57, pirms 15 gadiem
Te arī vajadzēja redzēt līmeni, mums nav nmeviens kas varētu spēlet Eirolīgā!!
Ne Šķele(labi vins maz zipāja, bet vienalga), Bēržiņs....

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:57, pirms 15 gadiem
JustDance rakstīja: Davai, dzeltenie pokemoni raujat valjaa..
lets beegin pokemon wars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 21:58, pirms 15 gadiem
Baronam nav diez ko sakarīgu spēlētāju, kas nāktu uz maiņu, izņemot Roudsu, viņa gadījumā var redzēt, ka čalim vienkārši ir jādod laiks, lai pielāgotos komandas spēlei. Abernetijs un Smits ir paņemti no klubiem, kas pirms tam spēlēja vājās līgās, neredzu no šāda soļa nekādu jēgu. Ok, Aleksanders, kurš pirms tam spēlējis Spānijā un ir pieredzējis, tāpat Adomaitis, kurš spēlējis labos klubos, Gusts... ar tiem viss it kā būtu kārtībā. Nez, man jau šķiet, ka visa problēma ir komplektācijā. ASK, piemēram, daudz pieredzējušāki spēlētāji savākti. Baronam jācer vēl uz Vītolu.

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:58, pirms 15 gadiem
Nemaz jau nebija tik slikti. tikai -19. Mūsdienu basketbolā tā nav sagrāve. Šaubu par dinamo uzvaru nebija.

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:58, pirms 15 gadiem
Barons/LMT – Maskavas Dinamo 80:61 (18:25, 12:19, 19:35, 12:10)
Barons: Gusts 16, Aleksanders 11, Roudss 10, Bērziņš 9, Adomaitis 5, Smits 5, Abernetijs 3, Šķēle 2, Zeidaks.
Dinamo: Nahbars 24

Dinamo gan daudzi sametuši

  +5 [+] [-]

, 2008-11-25 21:58, pirms 15 gadiem
nemaz tik bezcerīgi nebija. Jāpieslīpē kļūdiņas, dažas situācijas aizsardzībā priecēja Gan jau viss vēl priekšā un uzvaras neizpaliks. Nav ko gausties - rezultāts likumsakarīgs pret tādu grandu, varēja pat būt vēl sliktāk

  +6 [+] [-]

, 2008-11-25 21:59, pirms 15 gadiem
es teiktu normāli, bet tai pašā laikā bezcerīgi. Iespaidīgs krieviņiem sastāvs - eirolīgā arī kapātu ne pa jokam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 21:59, pirms 15 gadiem
Vispar manas prognozes piepildijas,ta ka speli neredzeju pa TV,bet ieksh eiroligas lapas, nesapratu kas pa vainu Skelem,kas isti notika?
Berzins ari atri savaca piezimes.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 21:59, pirms 15 gadiem
polyubomu par Dynamo-the best team in Europe.Sogad 1st place in Europe cup un Krievijas superliga,nakosgad 1st place in Euroleague.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:00, pirms 15 gadiem
gogelis rakstīja: 35 mil
kurus tāpat neizmaksaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:01, pirms 15 gadiem
Būsim objektīvi - uzvarēt šodien varēja, ja Barons rādītu labāko sniegumu šosezon, bet Dynamo savukārt demonstrētu sliktāko spēli līdz šim, vajadzēja būt daudz veiksmīgām sakritībām taču redzam, ka tā nenotika, līdz ar to likumsakarīgs zaudējums.

Nav reāli apspēlēt tādu komandu nevienai (!) LV vienībai, ja pretiniekiem grozapakšā kapājas Javtoks un Lavrinovičs. Izbijušais NBA spēlētājs Koroļovs vispār ir attāls rezervists...

Prasījās lielāks ieguldījums no rezervistiem, tomēr prieks par Muižnieku, kurš ļāva izspēlēties Zeidakam. Viņam bija tā iespēja uzspēlēt pret vienu no Eiropas labākajiem uzbrucējiem, noderēs priekšndienām.

Par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:01, pirms 15 gadiem
Autor Andrej`, izlasi rakstu un izlabo kļūdas... pilns ar tām...

12 punktu pārsvars - 30:12... :/:/

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:01, pirms 15 gadiem
ASK arii pagaidaam kaash...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:02, pirms 15 gadiem
tulit buus economiska krize un dinamo buus chau taapat kaa ciska

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:02, pirms 15 gadiem
kaarteejo reiz paarliecinaajos ka muusu taa sauktaas zvaigznes ir zvaigznes tikai te pat savaa ciemaaa, jo ne beerzs ne shkjeele nenospeeleejaa taa kaa no vinjiem gaida!!!! 1puslaiks vispaar tika nospeeleets d.irsaa, kaa jauni puiki, ne piespeeli iedod vareeja ne iemest ne normaalu sadarbiibu uztaisiiit!!! un tas jau ir KM lielaakais miinus(psihologa speeju neesamiiba). karoch viss notika taa kaaaa tam bij jaanotiek peec buutiibas, baronelji dabuuja normaali pa pakalju!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:02, pirms 15 gadiem
žēl!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:02, pirms 15 gadiem
Nekas cits jau nebija gaidāms. Un šoreiz es neminēšu ne vārda par savu attieksmi pret Baronu, jo Barons šodien nevarēja uzvarēt nekādīgi. Bet vienīgais, kas nepatika, ka komandā ir savākušies statistikas krājēji kuriem pie d. komandas spēle. Kas ar Mužnieku noticis? Tad kad viņš bija Ventspilī viņš nekad neļāva šitā spēlēt nevienam. Nu var'but vienīgi Četmenam.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:03, pirms 15 gadiem
Nu ir ok.prieks ka zeidakam lava uzspelet.abernetij,ej no kurienes nacis!ok,viens trulis iekrita,bet cik zaudeto punktu uz vina sirdsapzinas?rouds ipasi neizcelas,bet ari nenolohojas.. Smits?Smits ir vajadzigs.Ieskriesies un bus loti labs speks komandaa.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:03, pirms 15 gadiem
vismaz kaada laba ziņa

  +4 [+] [-]

, 2008-11-25 22:03, pirms 15 gadiem
Neko labāku gadīt nevarēja!
Spēle vienos vārtos, jo Dinamo izskatījas, ka var pielikt vel!
Sākums nekads centriem! Bērzam tik foli, Aleksanders vispar cau... savaca dsavus punktus tik tad, kad jau nekas neizšķīras!
Dinnamo ir klasi augstāka, neko nepadarīt!
Būs jau vēl speles, šī tik pirmā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:04, pirms 15 gadiem
Andrejs Siliņš autors 2008-11-25 21:54Uzraksti autoram

viss skaidrs no offence
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-25 22:05, pirms 15 gadiem
Arvis{1989} rakstīja: vismaz kaada laba ziņa
bernudaarzaa netu piesleedza?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:05, pirms 15 gadiem
prieks par latviešu spēles laiku, žēl par kļūdām un neveiksmēm uzbrukumā, bet nu rezultāts samērā cienīgs, ja ņem vērā milzīgo krievu budžetu, spēlētāju uzvārdus un tādā garā. Pēc šī mača varam secināt, ka ask zaudētu tikai ar -40 (pec ASK rēķināšanas metodes, protams) un latvieši daudz labāk kā Barona letiņi nenospēlētu!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:06, pirms 15 gadiem
snepsts rakstīja: tulit buus economiska krize un dinamo buus chau taapat kaa ciska
economiskaa kriize jau ir. vnk tuuliit nakbaram, Pergo un Lavrinovičam dabesiis ka pusdiennaudu nedod aizies, un komanda buss kaput

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:07, pirms 15 gadiem
Kaa ask iet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:08, pirms 15 gadiem
No sagraaves nav ne smakas
Gan ka saspeeleesies, tad veel Barons paraadiis Dinamo kas ir kas.
Protams ka uz uzvaru gruuti cereet, bet sports ir sports
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:09, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nekas cits jau nebija gaidāms. Un šoreiz es neminēšu ne vārda par savu attieksmi pret Baronu, jo Barons šodien nevarēja uzvarēt nekādīgi. Bet vienīgais, kas nepatika, ka komandā ir savākušies statistikas krājēji kuriem pie d. komandas spēle. Kas ar Mužnieku noticis? Tad kad viņš bija Ventspilī viņš nekad neļāva šitā spēlēt nevienam. Nu var'but vienīgi Četmenam.
Par Muižnieku piekrītu. Škrobe bij skatīties, ka minūtes pārtraukumā viņam bez Kravčenko neviens cits uzmanību nepievērsa.

+ šodien kaut kā krita acīs, ka Aleksanderam apnicis Latvijā (varbūt tik man tā liekas)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-25 22:10, pirms 15 gadiem
Jaa jaa kaa tad, (foul) nefanoju par baronu,nedz par ask. Bet kapec valtera traumu uztver nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:10, pirms 15 gadiem
nu ir traki spēlēt pret tāda mēroga klubu.
Takā nav ko īpaši pārmest.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:10, pirms 15 gadiem
Skaidrs,ka Dinamo ar 60-70% atdevi spēlēja...kā saka "kā pretinieks ļauj" un 4.periodu vispār komanda lažoja un pastaigājās uz laukuma

Ja vajadzētu,arī 30 punktu deficiitu uztaisītu baronam

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:11, pirms 15 gadiem
Acmilan,kas no taa? davai taa - ask legionaru punktus visp nenemam vera rezultata, lai sie tapat tur pa laukumu skraida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:12, pirms 15 gadiem
Vienīgais, muļķīgi liekas tas, ka ask zaudēja Baronam ar ~20 punktu starpību, bet to par sagrāvi autors nenosauca, bet nu varbūt kļūdos, negribu līst arhīvā!

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:13, pirms 15 gadiem
Labak skatieties studiju nevis plesaties

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:13, pirms 15 gadiem
26:28 ask vinnee

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:14, pirms 15 gadiem
Acmilan,to ka kaada jeega skaitit punktus letinji/legionari?! Tie ir KLUBI!

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:14, pirms 15 gadiem
eziitis rakstīja: Par Muižnieku piekrītu. Škrobe bij skatīties, ka minūtes pārtraukumā viņam bez Kravčenko neviens cits uzmanību nepievērsa.

+ šodien kaut kā krita acīs, ka Aleksanderam apnicis Latvijā (varbūt tik man tā liekas)
Nu kaut kas tajā komandā nav kārtībā Un es nerunāju par to, ka latvieši ir tik maz, bet vispār. Aleksandrs vispār izskatījās tā, ka viņam komanda ir pilnīgi pie kājas. Šodien varēja uzvarēt tikai ar komandas spēli, bet Baronam šodien tādas principā nebija, bija tikai kaut kādi individuālisti. Visvairāk "izcēlās" Aleksandrs, Roudss un Gusts.

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:15, pirms 15 gadiem
Nekass bija jau ok!!!!
sākums jau izstijās cerīgs!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:15, pirms 15 gadiem
Kaa "gusts" izcelas? Rezultativakais lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-25 22:16, pirms 15 gadiem
Barons labākie

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:20, pirms 15 gadiem
Kape par vef nepastastija

  +8 [+] [-]

, 2008-11-25 22:20, pirms 15 gadiem
Noskatījos spēli un radās sekojošas pārdomas. Pirms to rakstu, precizēšu, ka Barons bija un joprojām ir mana mīļākā Latvijas basketbola komanda.
1. Bērziņš. Šis "perspektīvais centrs" šodien nospēlēja graujoši sūdīgi. 9pti varbūt nav maz, bet tie tika gūti no tālās distances. Bērziņa darbība groza tuvumā - katastrofa gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Lai spēlētu par 4. numuru Bērziņam ir nepietiekami labs dribls. Nezinu, kā viņš noskaņojās spēlēm, bet man viņš laukumā atgādināja puiku, kurš pazaudējis savu mammu lielā tirguslaukumā. Šī nav vienīgā Bērziņa vājā spēle, viņam ir neizteiksmīgas veselas sezonas. Ja es būtu treneris, es Bērziņu ierakstītu savā melnajā sarakstā, līdzīgi kā Dons Nelsons ir izdarījis ar vairākiem "perspektīviem spēlētājiem".
2. Aleksanders nebija gatavs aktīvai segšanai. Tiklīdz gāja pret viņu doubleteam, tā Alexs sāka mudīties driblā, kas nav viņa stiprā puse, rezultātā kļūda. Sen neviens viņu tā nebija sedzis, nedaudz pārdega puisis.
3. Gusts bija lielisks. Domburs pareizi teica - uzvarai bija jānāk no galvas. Lietuvieši, bet jo īpaši Gusts, parādīja, ka viņi nebaidās no dinamo, ka viņie ies cauri un metīs, no respect baby. Psiholoģiska stabilitāte ir bijusi liela letiņu problēma, lielu vārdu, spiediena rezultātā letiņi salūzt un vairs neatliecas. Amīšiem, kas spēlē Latvijas klubos (domāju, arī citur Eiropā) ir svarīgs psiholoģiskais fons - ja viņi jūt, ka komada ir uz viļņa, ka ir pacēlums, tikai tad viņi spēj parādīt savu potenciālu. Savukārt, ja amītis jūt, ka nu komandai pakaļā ir, tad viņs sagumst un no potenciāla parāda ļoti maz. Gusts un Adomaitis ir Barona dvēsele, tādi kā labie gariņi, kas spēj savākt komandu, pateikt labu vārdu Alexam, un kas vēl svarīgāk, komandas kapteinim, kura psiholoģiskās problēmas vienkārši grauj lieliska spēlētāja karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 22:22, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Acmilan,to ka kaada jeega skaitit punktus letinji/legionari?! Tie ir KLUBI!
Es jau negribēju runāt par šo tēmu šodien, ļoti negribēju, bet jau paši sākat... Priekš kam tad tas klubs spēlē Latvijā, gudrīt ? Vai tik ne tāpēc, lai Latvijas basketbols attīstītos ? Vismaz tā tam vajadzētu būt? Bet par kādu attīstību var būt runa, kad komandā ir 4(!!!) latvieši, no kuriem spēlēt dabū tikai 2 ? Pat Dinamo ir vairāk krievu nekā mums latviešu. Man, ja godīgi tāda komanda nav vajadzīga... Es vēl saprastu, ja Eirolīgā spēlētu tad es to varētu pieņemt - jo tad tiešām vismaz divi Latvijas izlases spēlētāji spēltu augstā līmeni, bet tagad ? Priekš kam komandā tik daudz leģionāru, ja viss ko viņi dara ir vāc sev punktus, viņiem pilnīgi pie kājas komanda, ka tik labus status savākt, lai var dabūt līgumu labāku. Ja komanda uzvar - viņiem labi, ja zaudē - arī labi, jo reāli statistika ir tas, kas viņiem rūp. Būtu vismaz tie leģionāri komandas spēlētāji, kaut vai, kā ASK - tur tā situācija ir tik pa sū.dīga ar latviešiem, bet vismaz viņiem ir komandas spēlētāji ārzemnieki, kas gan nav daudz, bet tomēr - labāk...

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:23, pirms 15 gadiem
"pat dinamo vairak krievu" un tu pec sita neesi gudritis? salidzinaji krievu speletaju resursus ar musejiem,plus hansens jau ari skaitas krievs
Slēpts komentārs: piradzins2008
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:25, pirms 15 gadiem
legionaari ir muusu naakotne!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:25, pirms 15 gadiem
Piradzinj,vel pasaki ka nemaceja LATVIESHI IR PIRMIE EIROPAS CEMPIONI BASKETBOLA!!!
Slēpts komentārs: Arvis{1989}

  -3 [+] [-]

, 2008-11-25 22:26, pirms 15 gadiem
AB#15 rakstīja: Par lielu ASK ! Par mazu Baronu (Balonu)
pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:28, pirms 15 gadiem
JustDance rakstīja: idiot, tu pats apzinies, ka taviem ASK latvieshu ne suuda nespeelee vairaak un LABAAK?? Tur vispaar nav, kas met.. Shitaadi pajolinji besii aaraa. Zeidaks, Kravchenko, Bērzs izspeeleejaas taa, ka pat beigaas rokas nolaida!
no kurienes tādi kā tu uzrodas?? Kā tu uzzināji par esportu!

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:28, pirms 15 gadiem
.

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:29, pirms 15 gadiem
boni2: kādēļ ne arvienu vārdu nepiemini Šķēli? ko Tu par viņu teiksi?
starp citu, vai Essītis jau sen ir Barons sponsors?

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:30, pirms 15 gadiem
Beigās rezultāts nemaz nav tik traģisks! Visiem zināms,ka Dinamo ir klasi augstāka komanda,bet ar tiem resursiem, kas bija - Barons godam nocīnijās! Zem groziem principā nebija variantu,jo,piemērām,Bērziņš pret tādiem spēlētājiem kā Javtoks vēl nav gatavs spēlēt... Bet šādas spēles dod labu pieredzi! Prieks, ka Zeidaks dabuja daudz uzspēlēt - viņam tā bija liela skola! Gan jau Baronam jaunie iespēlēsies un turpmāk spēlēs labāk arī pret tādām komandām kā Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:30, pirms 15 gadiem
wildo rakstīja: spēles laikā laukumā baronam pamaniju pāris latviešus Kopā šie pat guva 11 punktus

p.s. ASk nav labāki
Cik dinamo bija krievi ?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:31, pirms 15 gadiem
Arvis{1989} rakstīja: sodien bija vieniigaa reize kad es biju par kaadu krievijas komandu
Mīkstie jau vienmēr par tiem stiprākajiem

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:35, pirms 15 gadiem
skele tikai vilkas pa laukumu visas kustibas lenas nav agresivitates

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:36, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: "pat dinamo vairak krievu" un tu pec sita neesi gudritis? salidzinaji krievu speletaju resursus ar musejiem,plus hansens jau ari skaitas krievs
Atvaino, bet Tu šķiet mani nesaprati, es to biju domājis tā, ka pat Dinamo, pat Krievijas komandā, kur krieviem nekad nav bijusi liela loma, krievu ir vairāk nekā mums - latviešu. Mēs nevaram atļauties turēt sastāvā vienu latvieti un cerēt, ka mums būs normāla, laba līmeņa izlase. Kur tad izaugs tie nākamie Šķēles un Biedriņi? Vai no gaisa nokritīs? Mēs nevar atļauties turēt komandā pāris latviešus, bet dinamo - krievus, var, jo tai valstij ir pavisam citi resursi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:37, pirms 15 gadiem
Galiigi shvaki atbalstiitaaji bijaam! daudz, bet klusi... Malachi viiri, tureejaas godam, bet shkita, ka dinamiesi tik speeleejaas ar mums...

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:37, pirms 15 gadiem
viskijspriede rakstīja: Cik dinamo bija krievi ?
5! Vairāk nekā mums latviešu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:37, pirms 15 gadiem
Jā kādreiz te gudrie Barona fani teica ka Muižnieks riebeklis nelaiž mūsējos Letiņus spēlēt esot baigie labie Zeidaks, Kravčenko, un kapēc te esot bisādi amīši...... Paskatījos statistiki abiem.....pārsmējos abi spēlējuši 12 min, godīgi sakot labs laiks, LBL pat mazāks, un abi visu met garām. Kam tad viņi vajadzīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:39, pirms 15 gadiem
ArchFx rakstīja: smir*** barons, pazors visai latvijai! Nu tas bija gaidams, vnk samaksaju 5ls ka aizgaju uz speli, vairs to nekad nedarishu jo shads klubs ka BALONS nevis spele bet tizlojas! Krop**
Eu, nu šitā gan nevajag, saprotu - zaudēja, bet Tu paskaties kāds Dinamo sastāvs Tur jau Eiropā spēlējošo zvaigžņu komandu no tā varētu sataisīt. Barons šodien nospēlēja tizli - atzīstu, bet nebija jau nekādu cerību vinnēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:43, pirms 15 gadiem
Infiniti rakstīja: Jā kādreiz te gudrie Barona fani teica ka Muižnieks riebeklis nelaiž mūsējos Letiņus spēlēt esot baigie labie Zeidaks, Kravčenko, un kapēc te esot bisādi amīši...... Paskatījos statistiki abiem.....pārsmējos abi spēlējuši 12 min, godīgi sakot labs laiks, LBL pat mazāks, un abi visu met garām. Kam tad viņi vajadzīgi
Ja spēlētāju šitā rausta tur nekas nevar sanākt. Kad tad Kravčenko vispār ir ticis pie nopietna spēles laika ilgākā periodā? Viņš, taču vispār nezin, kā tas ir tik augstā līmenī spēlēt... Turklāt neuzskatu, ka Kravčenko būtu baigais spīdeklis - joprojām neredzu viņam vietu Baronā. Zeidakam, savukāt trūkst pieredzes un viņš viņu neiegūs, ja sēdēs uz soliņa. Varu atgādināt par Sirsniņu - Baronā viņš bija sūdīgs, bet Valmierā - līderis? Kāpēc? Tāpēc, ka ļauj normāli spēlēt... Nu nevar cerēt, ka mums tie jaunie [lai gan, kas Kravčenko pa jauno vairs?] ir tādi supertalanti, kā lietuviešiem Motiejūns. Vai spāņiem - Rubio, bet viņi jau par tāda līmeņa spēlētājiem nekad nekļūs, ja sēdēs uz sola tikai un tiks bezcerīgos mačos, vai stabili vinnētos uz pāris minūtēm.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:43, pirms 15 gadiem
drizak nevis balons, bet gan talons ... ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-25 22:46, pirms 15 gadiem
vanags tak aprijies tai sporta studijaaa.... psc vnk!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:47, pirms 15 gadiem
Shodien Kalve ASK rindaas daudz tiek uzspelet,Bertans ari,ti savaca jau 4 piezimes,valters diemzhel nespele...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:47, pirms 15 gadiem
ArchFx rakstīja: ASK ir vienigais uz ko musu Latvija var ceret, uz shitiem Taloniem jeba baroniem nav ko ceret pri*** vnk! tiko nak stipra team ta pat driblet nemak + piespeli iedot psc vnk, vismaz tam aleksanderam iedeva uz essential davanu akrti vares normali ietuset kopa ar to i.. šķeli!
Mes varam ceret, ka iemacisies rakstit?

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:48, pirms 15 gadiem
ArchFx rakstīja: Ok, NEVIS DYNAMO VINNEJA BET BALONS NOTIZLOJAS, PASTIES CIK DYNAMO PARKERA BUMBAS, PASTIES CIK BALONS NEIEMETA, paties ka aleksanders speleja, tas ir limenis? Barons paradija savu realo limeni shaja spele vnk sētas komanda, augstakais uz ko ceret ir BBL 3 vieta
Es saprotu, ka tu vēl nespēj loģiski spriest jo emocija sakāpinātas, bet Barons kļūdījās ne jau tāpat [labi dažas kļūdas bija no nekā, kā piemēram Šķēles piespēle Abertnijam], bet gan Dinamo viņas izraisīja ar savu aktīvo darbību. Un nav jau tā, ka viss uz ko var cerēt ir 3. vieta BBL, jo Dinamo, manuprāt ir spēcīgāks par Žalgiri un Rytas šobrīd. Tā, kā nav jau tik traki. Bet ar tādu sastāvu kāds ir Baronam - tikai ārzemnieki + 2 latvieši, viņiem būtu jāvinnē BBL, LBL + 1/2 Fiba Eiropas līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 22:48, pirms 15 gadiem
Reizeem skatoties abas komandas, nesaprotu kura ir no latvijas.Bet maskavas legjionari ka Lavrinovičs un Jaftoks man patiik daudz labaak par vidusmera melnajiem baronaa.Un ja komanda nespele Latvieshi, tad es labak aizstavu tos kur labaki legionari (Lietuvieši)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:51, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Ja spēlētāju šitā rausta tur nekas nevar sanākt. Kad tad Kravčenko vispār ir ticis pie nopietna spēles laika ilgākā periodā? Viņš, taču vispār nezin, kā tas ir tik augstā līmenī spēlēt... Turklāt neuzskatu, ka Kravčenko būtu baigais spīdeklis - joprojām neredzu viņam vietu Baronā. Zeidakam, savukāt trūkst pieredzes un viņš viņu neiegūs, ja sēdēs uz soliņa. Varu atgādināt par Sirsniņu - Baronā viņš bija sūdīgs, bet Valmierā - līderis? Kāpēc? Tāpēc, ka ļauj normāli spēlēt... Nu nevar cerēt, ka mums tie jaunie [lai gan, kas Kravčenko pa jauno vairs?] ir tādi supertalanti, kā lietuviešiem Motiejūns. Vai spāņiem - Rubio, bet viņi jau par tāda līmeņa spēlētājiem nekad nekļūs, ja sēdēs uz sola tikai un tiks bezcerīgos mačos, vai stabili vinnētos uz pāris minūtēm.
Ieliec vēl LBL otrajā līga un tad saki ka krutie.. Sirsiņs pēdējās spēles pret Kalev, vai pat pret Zemgali>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:51, pirms 15 gadiem
Wow balonu latwieshi guwushi veselus 11 punktus! Skele wnk monstrs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 22:54, pirms 15 gadiem
..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:00, pirms 15 gadiem
Infiniti rakstīja: Ieliec vēl LBL otrajā līga un tad saki ka krutie.. Sirsiņs pēdējās spēles pret Kalev, vai pat pret Zemgali>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
It, kā vājākā komandā būtu vieglāk spēlēt. Partneri zemākas kvalitātes līdz ar to pat ir grūtāk tā, kā nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:02, pirms 15 gadiem
Jani,ar to lai nodarbojas komandas,kuram pagaidam zemaki merki. Tu redzeji laukuma jaunos, ko vini iespeja?neko. Kaa lai mes spelejam un uzvaram nopietnas speles,ja taas bus domatas jauno uztrenesanai. Ja kads jaunais bus seviski talantigs,tiks uz arzemem (kuksiks piemeram,nu ari andzha) nav jau svarigi,ka nespele latvija - valters,blums jau ar arzemes.. Ai aizrakstijos pa garu..

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:04, pirms 15 gadiem
AB#15 rakstīja: salons
barons

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:04, pirms 15 gadiem
ArchFx rakstīja: Ok, NEVIS DYNAMO VINNEJA BET BALONS NOTIZLOJAS, PASTIES CIK DYNAMO PARKERA BUMBAS, PASTIES CIK BALONS NEIEMETA, paties ka aleksanders speleja, tas ir limenis? Barons paradija savu realo limeni shaja spele vnk sētas komanda, augstakais uz ko ceret ir BBL 3 vieta
Tad jau ASK būs ne augstāk par piekto

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:04, pirms 15 gadiem
Army rakstīja: Nebaidiishos teikt ka Dinamo ir viens no Eiropas stipraakajiem klubiem un nevajag kauninaat un nolikt Baronu. Jaa, vinji vareeja labaak nospeeleet tacu izredzes uzvareet man liekas taapat nebuutu.
...,bet barons tak FIBA kausu ieguva,kausu vājam komandam tak nedos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:05, pirms 15 gadiem
-19 tā būtu sagrāve????

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:05, pirms 15 gadiem
miskaste

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:07, pirms 15 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Kamēr visā civilizētajā Eiropā TV ekrānos valda futbola Čempionu līgas vakars, tikmēr latviešu bāleliņi LTV7 ekrānos vēro kā pašmāju pseidovaroņi 'spēlējot' savās mājās ar 20 punktu starpību zaudē krievu Dincenei..

Ko tie mūsu bimberi īsti māk? Da neko īpašu - tusēties 'Privātajās Dzīvēs', tēlot ar savām Sončikām nacionālos sexa gigantus LNT Jaungada raidījumos, braukt ar lepniem limuzīniem, gāzt otrādi Vecrīgas krogus un 'darbināt' savas lētās 'piepūšamās' blondīnes. Basketbolu spēlet viņi nemāk, ja jau savās mājās spēlējot ar principiāliem pretiniekiem - krievu Dinamo, zaudē ar 19 p. starpību. Eiropas basketbola mērogā viņi ir pilnīgas viduvējības.. Kauns!!!
Man, gan vairāk kauns ir par tādiem pseidolatviešiem, kā Tu. Skaties Čempionu līgu, kur nav neviena latvieša, kamēr Latvijas čempioni spēlē otrajā spēcīgākajā līgā Eiropā. Lūk, kas ir kauns.

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:07, pirms 15 gadiem
ArchFx rakstīja: šķele, misters essetial karalis, ja vinsh vakar butu aizgajis uz esi ietuset domajams labak nospeletu
Pamatīgi neapmierināts Aizej palūdz kādai/kādam, lai to izdara, varbūt samaksā vai izdari pretpakalpojumu

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:08, pirms 15 gadiem
Šķēle malacis!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:14, pirms 15 gadiem
Sanemiet Barons! Ta jums vajag!

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:19, pirms 15 gadiem
Juris. rakstīja: Šķēle malacis!
it iipashi sporta studijaa vai ne?? vinjhs kko sakariigu tur pateica vispaar??? a par vanagu vispaar nav ko teikt... aprijies ienaaca no blakus lozhas!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 23:21, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Es jau negribēju runāt par šo tēmu šodien, ļoti negribēju, bet jau paši sākat... Priekš kam tad tas klubs spēlē Latvijā, gudrīt ? Vai tik ne tāpēc, lai Latvijas basketbols attīstītos ? Vismaz tā tam vajadzētu būt? Bet par kādu attīstību var būt runa, kad komandā ir 4(!!!) latvieši, no kuriem spēlēt dabū tikai 2 ? Pat Dinamo ir vairāk krievu nekā mums latviešu. Man, ja godīgi tāda komanda nav vajadzīga... Es vēl saprastu, ja Eirolīgā spēlētu tad es to varētu pieņemt - jo tad tiešām vismaz divi Latvijas izlases spēlētāji spēltu augstā līmeni, bet tagad ? Priekš kam komandā tik daudz leģionāru, ja viss ko viņi dara ir vāc sev punktus, viņiem pilnīgi pie kājas komanda, ka tik labus status savākt, lai var dabūt līgumu labāku. Ja komanda uzvar - viņiem labi, ja zaudē - arī labi, jo reāli statistika ir tas, kas viņiem rūp. Būtu vismaz tie leģionāri komandas spēlētāji, kaut vai, kā ASK - tur tā situācija ir tik pa sū.dīga ar latviešiem, bet vismaz viņiem ir komandas spēlētāji ārzemnieki, kas gan nav daudz, bet tomēr - labāk...
Kapēc klubam būtu jaanodarbojas ar vietējo spēlētāju audzināšanu-obligāti????Ir Eiropā klubi,kam ir tāda politika un kas taisa no tā biznesu,(pie mums tur skaitās VEF,kautgan vēl neesmu dzirdējis,ka kāds būtu pārdots).Citiem atkal nav lieli budžeti un taisa komandu no viduvējībām un spiež uz komandas spēli..Bet citiem pāris blatu un biezu vīru sanāk kopā un izštuko,ka vajag vinnēt tur un tur,iekļūt tur un tur.Un tādus uzstādījumus uzstāda treneriem un spēlētājiem.TAD LŪDZU,kakova NA.REN pēc visu laiku var tecināt savas siekalas par leģionāriem un dažiem latviešiem komandā.?????Protams ka tas būtu IDEĀLI,ja komanda sastāvētu no vietējiem...bet Diemžēl latviešiem un tai skaitā basketbolisitem,pietrūkst dažas tik ļoti basketbolā nepieciešamās īpašības,kā piemēram te jau viens rakstīja par leišiem,kā aŗi atlētisma,nepadošanās,cīņa līdz galam un vēlme nespēlēt savulaik slavenu kombināciju-ātrajā-3punkti!!!
bet visu cieņu citiem klubiem,kas parūpējas par laviešu basketbola tradīcīju turpinātājiem.
un godīgi sakot,šeit es esmu pat CKA pusē..na..uj laist laukumā kautkādus Kalves,ja treneris atbild ar savu skalpeli par spēles gala iznākumu???

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:25, pirms 15 gadiem
iirulatvis rakstīja: it iipashi sporta studijaa vai ne?? vinjhs kko sakariigu tur pateica vispaar??? a par vanagu vispaar nav ko teikt... aprijies ienaaca no blakus lozhas!!!!!!!!
o ar te iirulatvis ienaca!tev ne zb au to skeli pieminet visur kur vajag un nevajag

  -1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:32, pirms 15 gadiem
Ja NEGRIB spēlēt, tad varbūt labāk nespēlēt (tas Aleksandram..)?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:34, pirms 15 gadiem
timonss rakstīja: o ar te iirulatvis ienaca!tev ne zb au to skeli pieminet visur kur vajag un nevajag
a tev likaas ka vinjsh sakraiiigi kko pateica????

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:35, pirms 15 gadiem
Diemžēl jāpriecājas par ASK zaudējumu nepazīstamai komandai ar nekādiem spēlētājiem

  -2 [+] [-]

, 2008-11-25 23:36, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Diemžēl jāpriecājas par ASK zaudējumu nepazīstamai komandai ar nekādiem spēlētājiem
idiots

  -3 [+] [-]

, 2008-11-25 23:39, pirms 15 gadiem
expert_dzinis rakstīja: idiots
Tā vietā, lai fanotu par savējiem (citiem latviešu klubiem), ASK (ASV Rīga) agresīvie fani cenšas pazemot citu komandu līdzjutējus kuriem tas ir noriebies un nekas cits neatliek kā atbildēt

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:44, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Tā vietā, lai fanotu par savējiem (citiem latviešu klubiem), ASK (ASV Rīga) agresīvie fani cenšas pazemot citu komandu līdzjutējus kuriem tas ir noriebies un nekas cits neatliek kā atbildēt
ASV? Man liekas, ka Barons ir viens liels ASV. Un jā, Roana pagājušosezon spēlēja Eirolīgā, tāka nepazīstama komanda tā ir tikai priekš idiotiem (priekš tevis).

Starp citu, ASK vismaz cīnās, nevis kā Barons.. neiet un nolaiž rokas. Lai Kaža vairāk shēmas izdomā..

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:46, pirms 15 gadiem
Maarcha rakstīja: Tā vietā, lai fanotu par savējiem (citiem latviešu klubiem), ASK (ASV Rīga) agresīvie fani cenšas pazemot citu komandu līdzjutējus kuriem tas ir noriebies un nekas cits neatliek kā atbildēt
kauns ka es uz zemes dziivoju kopaa ar Tevi...Tev tikai svariigaakais nicinaat ASK klubu...cerams ka kaadreiz kljuusi arii par iistu fanu!!!

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:47, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: ASV? Man liekas, ka Barons ir viens liels ASV. Un jā, Roana pagājušosezon spēlēja Eirolīgā, tāka nepazīstama komanda tā ir tikai priekš idiotiem (priekš tevis).

Starp citu, ASK vismaz cīnās, nevis kā Barons.. neiet un nolaiž rokas. Lai Kaža vairāk shēmas izdomā..
tieshi taaa...franchu klubs jau speeleeja Eiroliigaaa...

     [+] [-]

, 2008-11-25 23:50, pirms 15 gadiem
Nu ko.. Black Label ar ledu viskija glāzē un jāsāk drukāt.. Sakāmā daudz.. Gan par pašu spēli, gan dažu labu "ekspertu" šeit...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-25 23:58, pirms 15 gadiem
expert_dzinis rakstīja: kauns ka es uz zemes dziivoju kopaa ar Tevi...Tev tikai svariigaakais nicinaat ASK klubu...cerams ka kaadreiz kljuusi arii par iistu fanu!!!
neiedziļinoties jūsu dialogā,gribējās pajautāt par to īsto fanu.Kāds tas būtu Tavā skatījumā?atbalstīt visus un visur,bez pārliecības?Kā to pieņemt s darīt Latvijā izaugusī tauriņ pūtēju organizācija,kura skrien fanot,kur viņus pasauc un vēl dažiem samaksā......Nē,nē pagaidi,pateikšu pats...tu gribēji teikt,.."Būtu izaudzis,kā īsts Fanu klubu"namejs vai sarauj latvija biedrs,tad tu tā nerunātu"ja?es uzminēju???

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 00:02, pirms 15 gadiem
fjurers rakstīja: -19 tā būtu sagrāve????
jā, spēles ziņā patiešām bezcerīgi.. bet ko tu stipram padarīsi, lai gan arī Barona līderiem šodien daudz kļūdu..
slikti un garlaicīgi, godīgi sakot.. bet tas tikai šodien
katrā ziņā apnikušas runas par mūsu bāleliņiem - viņi uz ielas mētājas vai? sezonas vidus jau tuvojas. jā, ir Kristaps, kura līgums pēc Vanaga vārdiem Studijā būtu tikpat liels cik Smitam, Roudsam un Abernetijam kopā, bet garš un daudzmaz līdzvērtīgs soliņš ir labāk!

     [+] [-]

, 2008-11-26 00:10, pirms 15 gadiem
to skotijs

nu labi,ja tā pēc spēles spriež,tad o.k.,spēli neredzēju.

     [+] [-]

, 2008-11-26 00:27, pirms 15 gadiem
Skatoties spēli ,BARONS vspr laukumā izskatījās nekāds ;(

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 00:29, pirms 15 gadiem
vismaz janka konkursā normāli nodejoja!

     [+] [-]

, 2008-11-26 00:46, pirms 15 gadiem
man po pa baronu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 01:36, pirms 15 gadiem
sglpasaule.blogspot.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-26 02:43, pirms 15 gadiem
Rezultāts ataino speku samērus un nav ko iespringt. Pamēģinās kā ir spēlēt un tad izdarīs secinājums(šeit gan vairak domaju komandas vadību). Un par godu mazajiem pokemoniem,5.datumā bik jāiespringst lai būtu atkal +20. Tad interesanti būs salīdzināt kā neko nevaroši un spēlēt nemākoši ārzemnieki kārtējo reizi notesīs tautas lepnumu un latvju bāleliņu talantu kalvi(ne ernestu) ASK.

ZhanisVimba rakstīja: Ja NEGRIB spēlēt, tad varbūt labāk nespēlēt (tas Aleksandram..)?
parasti pats rāda piemēru,pirms aicina uz to kādus citus. ar to domāts,varbūt nevajag savus debelismus katra Barona raksta pieminet,ja neko sakarīgu nevari uzrakstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 08:26, pirms 15 gadiem
Siliņš atkal izceļas ar savu "gudrību"

Domāju, ka pirms spēles vairākums bija pārliecināti par smagu zaudējumu, kur starpība noteikti varētu pārsniegt 20 punktus. Tomēr "baroni" godam cīnījās un 19 punkti pret šāda līmeņa klubu nepavisam nav smags zaudējums. Tas viss ir likumsakarīgi. Nedomāju, ka kāds cits LV klubs spētu parādīt ko vairāk
Malači "baroni"!

     [+] [-]

, 2008-11-26 08:29, pirms 15 gadiem
Nu mans skatiens uz spēli bija sekojošš.
Rēķinājos ka būs zaudējums, bet nu spēlē kā tāda bija diezgan neskatāma.
Patika kā šajā spēlē Gusts nospēlēja... Vienīgais. Parējie visi ar minusu..
Jo ja gusts kurš ir viens no īsākajiem komandas spēlētājiem var uztaisīt caurgājienu 1 pret 2 , 1 pret 3 , un iemest , tad nu ok.... Nav ko teikt.
Dinamo vienozīmīgi bija parāks par Baronu , bet nu , izskatijās ka baronam fiziskā un psiholoģiskā nu vienkarši nav.
Tāda sajūta ka viņi domā "Šitie tak tie Maskavas Dinamo , kā tad mēs šitos vinnesim" un sakās....
Komandas spēlēs reali nebija , saspēlēs nav, neko izdarīt nevar...
= Rezultāts.

Prieks ka nav -30....

Bet šā vai tā - PAR LIELU BARONU!!!!1

  +1 [+] [-]

, 2008-11-26 08:36, pirms 15 gadiem
Ko teiksiet par Barons jauno sponsoru - Essential club? Manuprāt drosmīgs solis no kluba vadības puses. Bet varbūt arī ļoti pareizs. Varbūt paši spēlētāji tur atstājuši pārāk daudz naudiņas un essītis pieteicās jau tā savējos atbalstīt. Pēc spēles uz essīti vai arī pēc essīša uz spēli.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-26 08:43, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: ASV? Man liekas, ka Barons ir viens liels ASV. Un jā, Roana pagājušosezon spēlēja Eirolīgā, tāka nepazīstama komanda tā ir tikai priekš idiotiem (priekš tevis).

Starp citu, ASK vismaz cīnās, nevis kā Barons.. neiet un nolaiž rokas. Lai Kaža vairāk shēmas izdomā..
BANU šitajam kadram par idiotismu!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-26 08:52, pirms 15 gadiem
Varbūt Barons nevis aizliedza spēlētājiem iet uz essīti, bet Zonne to nopirka un drīz parādīsies uzraksts ESSENTIAL- BARONS CLUB.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-26 09:11, pirms 15 gadiem
Par spēli, biju arēnā.
Nebija šances šo speli paņemt.
Vakara nagla:
Essential ka sponsors Baronam-bija labas ovācijas;
Spēlētāji:
Gusts - lai arī individuāls, tomēr savus punktus sameta. Nebija sekotāju.
Armands - spēlēja maz, jo izskatās atkal kaut ko sastiepa.
Daiņus - kā vienmēr,cīnījās melnu muti, bet nav jau vairs 25
Saša - satraucies izskatījās, bija kādas 3-4 reizes iespeja mest brīvus 3punktniekus, ne bet līda tuvāk grozam pie Javtoka&Lavrinoviča. Beigās bisku saniknojās vienu nolika uz dēļiem, sagādāja Lavrinovičam 5. piezīmi.
Bērzs - zem groza nebija šances pret leišu torņiem, ielika ātri pāris 3punktniekus un sakrāja 5 piezīmes.
Abernetijs - mazs puika, piespēles nedrošas, aizsardzībā vienkārši viņam pārmet pāri. Cik viņam augums? Izskatās: 170 cm. Nevajag komandai viņu!
Rhodes - redzams, ka iekšā ir, bet tam vajadzīgs laiks, lai saprastu kas ir kas.
Smith - neko īpaši neparādīja, bet varbūt, ka iespelēsies un noderēs.
Zeidaks, Kravčiks - labi, ka Kaža deva puikam iespēju krāt pieredzi, tas kādreiz atmaksāsies!
Vakara zvaigzne Nr. Jānis, kurš uzvarēja Essential deju konkursā.
Godīgi, 1. reizi pēdejos gados biju uz Barons spēli, man neatika atmosfēra. ASK spelēs neatkarīgi no rezultāta ir kaut kāds savādāks fīlings.
P.S. Esmu BKV līdzjutējs. Atbalstam šovakar viņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-26 09:52, pirms 15 gadiem
davisr1g rakstīja: Un starp citu, ja Armandinsh mazaak Coyotus apmekleetu bet vairaak kjinjas patreneetu, nebuutu trauminjas!
starp citu vinjsh pirms tam bija slims un galiigi nebija formaa..es gribeetu redzeet kaa liela dalja nodirseeju vareetu paskriet peec normaalas temperatuuras. Diemzheel Armanda probleema ir taa, ka, ja pirmie momenti vinjam neaiziet, tad vinjsh kautkaa noseezhas un vairs neparaada to, ko speej. Es domaaju, ja vinjsh vakar buutu formaa, speele no saakuma aizietu, buutu sametis savus punktus 15, tad arii rezultaats vareeja buut savaadaaks.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-26 10:17, pirms 15 gadiem
Pret šitādu pretinieku arī parādās kas ir kas.Pierādījās tas,kas visiem jau sen ir skaidrs-vienīgie īstie veči Baronā ir leiši.Gusts,arī to,kas daudziem liekas nesaprotami,kāpēc viņu sauc uz izlasi.Redz,tāpēc ,ka viņam ir vienalga pret ko iet laukumā-jo spēcīgāks pretinieks,jo lielāka vēlme pierādīt,ka ir labāks.Adomaitis,kuram sen nekas nav jāpierāda un par kuru visa Eiropa zina ,ka viņa līmenis ir Dinamo nevis Barons,tiesa ,pirms gadiem 7-10.Iespaids par Baronu vienkārši drausmīgs.Domāju,ka zināms pārsteigums tas bija arī krievu klubam,Šobrīd,laikā kad viss grūst un šķīst,šķiet,ka arī Barons iegājis tādā izdzīvošanas ritmā.Tāds paskats,ka komanda nemaz netrenē saspēli.Iespējams ar domu-kāda jēga,ja tā pat viss tūlīt grūs.Runājot par Dinamo,ir viens rādītājs,kas man šķiet raksturo šīs komandas spēku-praktiski Dinamo ir vienīgais klubs Eiropā,kurš regulāri spēj cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu ar ACSK.Dinamo ir daudz tuvāk Acsk līmenim kā jebkurš cits Eirolīgas klubs.Vēl pie visa šī gribu piebilst,ka K.Muižnieka vadītā Ventspils bija daudz tuvāk šim elites līmenimkā šobrīd Barons un ASK.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-26 11:00, pirms 15 gadiem
samss rakstīja: Sanemiet Barons! Ta jums vajag!
tu esi suuds, un tu to apzinies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-26 11:39, pirms 15 gadiem
davisr1g rakstīja: Protams, ka Dynamo ir cits liimenis, bet mani prieceeja viens fakts shaaja speele,ka taa paraadija sasu vietu basketbolaa Beerzinjam, Skjelem un Alexandram!

Skjeele atraja divi pret viens tikai veelreiz pieraadija savu intelekta limeni dodot piespeeli aiz muguras taada machaa kur punkti naak tik gruuti....atradies meistars Veemiens naak

Beerzinsh vispaar neko citu kaa truli iemest nevar...Lavrinovich ar vinju dariija ko gribeeja, tas tikai savelk gjiimi un peeckaarteja soda novelkas ko laukuma!!!Vinsh speele taa kaa tada meitene, nekaada raxtura, pieraadiit ka es varu!

Alexandr vispar...kaa darbiiba taa kljuuda!

Visa Barona speele uzbrukumaa bija tiiraka improvizaacija, saakuma tureejas lidzi jo Gusta individuaalas darbibas bija veiksmiigas, bet jaunajiem amerikaanjiem nav ne jausmas kas jaadara komandas speelee!

Ja, es veel nedaudz cieniiju Baronu, tad pateicoties taadiem ka Skjeele un Beerzinsh, neko vinjiem nenoveelu...atradushies zvaigznes Vakar redzeeja kaa jakapaa
TU ESI NUUGIS <SAPRATI!!!! KO PATS ESI DZIIVEE SASNIEDZIS IEVEERIBAS CIENIIGU!!!!!?? DEREVNA! MAKI TIK NOLIKT CITUSD UN TAS ARII VISS!!!
JA NO BASKETBOLA NEKO NERUBII <TAD SAVUS KOMENTAARUS SLIMOS LUDZU PATURI PIE CITIEM!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-26 11:42, pirms 15 gadiem
kaa man riebjaas sitie apdirseeji!! pasi stroikas kapa pa kapeikaam vai pa ielam dauzas !! kilaki!!

     [+] [-]

, 2008-11-26 12:04, pirms 15 gadiem
Vārēja būt vēl smagāks zaudējums.Te nu ir redzama mūsu vieta.