Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Šmits uguņo Eiropas kausā un trāpa piecus tālmetienus "Khimki" grozā

Rolands Eliņš

Šmits uguņo Eiropas kausā un trāpa piecus tālmetienus "Khimki" grozā
Rolands Šmits mačā pret "Khimki"
Foto: Fuenlabrada

Rolands Šmits aizvadījis karjeras iespaidīgāko augstākā līmeņa spēli, ULEB Eiropas kausa mačā pret ”Khimki” trāpot piecus tālmetienus no sešiem un savācot 21 punktu. Viņa pārstāvētā „Fuenlabrada” gan zaudēja ar 84:96.

Rolands Šmits izbraukuma maču pret „Khimki” uzsāka šosezon Spānijas līgā neveiksmīgi spēlējošās „Fuenlabrada” pamatsastāvā un jau pirmajā minūtē guva piecus punktus. Vispirms tika realizēts divpunktu metiens, bet nākamajā uzbrukumā Šmits trāpīja tālmetienu, panākot 5:0. Jāpiemin, ka abos groza guvumos Šmitam asistēja bijušais vefietis Pako Kruss.

Pirmajā ceturtdaļā Šmits trāpīja arī savu trešo metienu, taču arī nopelnīja divas piezīmes un atgriezās laukumā tikai puslaika pēdējās trīs minūtēs, kad rezultāts bija 49:38 mājinieku labā. Šmits gan to centās mainīt un trāpīja vēl divus tālmetienus, un puslaika pārtraukumā „Fuenlabrada” devās ar 50:58. Šmits arī pēc pārtvertas bumbas aizskrēja pretuzbrukumā, taču divus punktus gūt neizdevās.

Šmits jau iepriekšējā Eiropas kausa mačā uzstādīja savu rekordu, sametot 15 punktus pret Berlīnes „Alba”, taču šodien šis sasniegums tika labots jau trešās ceturtdaļas sākumā, kad latviešu uzbrucējs realizēja vēl vienu tālmetienu un sasniedza 16 punktu atzīmi. Pēc tam sekoja arī jau piektais precīzais trejacis, taču pašā ceturtdaļas izskaņā arī tika saņemta ceturtā piezīme, kamēr „Khimki” saglabāja vadību (79:68).

Pēdējā ceturtdaļā Šmits pārsniedza arī 20 punktu robežu, bet „Khimki” pretiniekus rezultāta ziņā tuvāk tā arī nepielaida un nosargāja uzvaru ar 94:86, saglabājot pirmo vietu arī grupā. Šmits piekto piezīmi saņēma minūti pirms spēles beigām.

Šmits laukumā pavadīja 19:29 minūtes, kuru laikā paspēja gūt 21 punktu (2p. 3/5, 3p. 5/6). Viņam arī divas atlēkušās bumbas, divas rezultatīvas piespēles un piecas piezīmes, kā arī viena pārtverta bumba. 21 gadu vecais latvietis bija rezultatīvākais šī mača spēlētājs, kamēr „Khimki” rindās ar 20 punktiem atzīmējās Džeikobs Pulens.

Piecus tālmetienus vienā spēlē Šmitam līdz šim nebija izdevies realizēt ne Eiropas kausā, ne Spānijas ACB līgā. Tāpat arī Spānijas līgā viņš nekad aizvadījis tik rezultatīvu spēli, jo viņa labākais sasniegums ir nesen samesti 17 punkti „Valencia” grozā. Savukārt iespaidīgā tālmetienu precizitāte (pieci no sešiem jeb 83%) ir atkārtots sezonas labākais sasniegums Eiropas kausā. To pašu vienā spēlē šosezon paveicis tikai Šmita komandas biedrs Lude Hokansons.

Savukārt A grupā līdere "Gran Canaria" ar Anžeju Pasečņiku ierindā uzņēma Artūra Štālberga trenēto "Nizhny Novgorod", kuras sastāvā spēlēja Ingus Jakovičs. Spānijas klubs pēc visai līdzvērtīgas spēles lielākās daļas sameta 28 punktus pēdējā ceturtdaļā un guva piekto uzvaru sešās spēlēs.

Pasečņiks nospēlēja 9:37 minūtes, kuru laikā guva četrus punktus (1p. 0/1, 2p. 2/2). Viņam arī divas atlēkušās bumbas un četras piezīmes. Savukārt Jakovičs spēlēja 11 minūtes un guva trīs punktus (2p. 0/1, 3p. 1/1). Arī viņam divas atlēkušās bumbas, viena rezultatīva piespēle un četri noteikumu pārkāpumi.

A grupa

VKomandaUZ+/-
1.Gran Canaria51+97
2.Cedevita32-3
3.Lietkabelis32-10
4.Nizhny Novgorod23-49
5.MZT Skopje05-35

B grupa

VKomandaUZ+/-
1.Khimki42+56
2.Fuenlabrada33+8
3.Alba33-44
4.Lietuvos Rytas23+10
5.Bilbao Basket23-30

Izmantotie resursi:
7DAYS EuroCup - Welcome to 7DAYS EuroCup

1 2 45 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2016-11-23 20:30, pirms 10 gadiem
Šmits grib tikt uz ĖČ. Kādus spēlētājus viņš var izstumt no sastāva?

     [+] [-]

, 2016-11-23 20:40, pirms 10 gadiem
Mejeri?

  +3 [+] [-]

, 2016-11-23 20:43, pirms 10 gadiem
Interesanti, ja visi garie būs ierondā, ko Bagijs panems:KP, Bērzu, Mejeri,Pasečņiku,Šmitu? 2 toč būs lieki...

  +4 [+] [-]

, 2016-11-23 20:55, pirms 10 gadiem
KP ar diezgan lielu % šajā čempī vēl nespelēs.

  +7 [+] [-]

, 2016-11-23 21:07, pirms 10 gadiem
Bagijam būs problēmas, pēkšņi izlasei ir tik daudz labu kandidātu, tas priecē.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:08, pirms 10 gadiem
Holacaust rakstīja: KP ar diezgan lielu % šajā čempī vēl nespelēs.
50/50 par labu KP spēlēšanai izlasē.

  +4 [+] [-]

, 2016-11-23 21:10, pirms 10 gadiem
nebūs Bērzs čempī. lai tiktu izlasē šobrīd, ir jāspēlē, jāspēlē ir labi un labā līgā. būs Meiers, Pašečniks, KP, (Šmits vai Freimanis), es domāju, ka Šmits.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:11, pirms 10 gadiem
Ja skaitām visus garos, tad pagaidām izlases garo spēlētāju rangs varētu būt sekojošs: KP, Pasečņiks, Meiers (jo centru nav), Šmits, Freimanis,Bērzs (jo bez kluba) Gražulis, Mejeris.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-23 21:15, pirms 10 gadiem
bon'4a rakstīja: Ja skaitām visus garos, tad pagaidām izlases garo spēlētāju rangs varētu būt sekojošs: KP, Pasečņiks, Šmits, Freimanis,Bērzs (jo bez kluba) Gražulis, Mejeris.
garām. izmet Bērzu jau šobrīd.viņš nekur nespēlē jau visai ilgu laiku, domāju Freimani aicinās uz kandidātiem, lai gan viņš nespēlē pārāk pārliecinoši, tomēr spēlē Turcijā.

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:15, pirms 10 gadiem
bon'4a rakstīja: Ja skaitām visus garos, tad pagaidām izlases garo spēlētāju rangs varētu būt sekojošs: KP, Pasečņiks, Meiers (jo centru nav), Šmits, Freimanis,Bērzs (jo bez kluba) Gražulis, Mejeris.
Pasečniks nav PF, viņš tavos nosauktajos neiederas, viņam ar Meieri praktiksi vieta ir garantēta

  +6 [+] [-]

, 2016-11-23 21:21, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pasečniks nav PF, viņš tavos nosauktajos neiederas, viņam ar Meieri praktiksi vieta ir garantēta
smieklīga mums tā komanda sanāk, vienalga, garš vai īss, visi aktīvi met trīņus .

  +2 [+] [-]

, 2016-11-23 21:24, pirms 10 gadiem
Smits!! Super!!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:27, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: smieklīga mums tā komanda sanāk, vienalga, garš vai īss, visi aktīvi met trīņus .
Meiers nemet un pareizi dara, pa lielam, vajag arī kādu, kurš postā spēlēs abos laukuma galos un spēs pagrūstīties

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:28, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pasečniks nav PF, viņš tavos nosauktajos neiederas, viņam ar Meieri praktiksi vieta ir garantēta
Es arī neminēju kaut ko par PF, es tikai secīgi sarindoju LV izlases garos. Tad jau Dāvis, Timma un Siliņu arī var skaitīt, jo tie arī var spēlēt par PF!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:29, pirms 10 gadiem
bon'4a rakstīja: Es arī neminēju kaut ko par PF, es tikai secīgi sarindoju LV izlases garos. Tad jau Dāvis, Timma un Siliņu arī var skaitīt, jo tie arī var spēlēt par PF!
Tie konkurēs par SF pozīcīju nevis PF

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:29, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Meiers nemet un pareizi dara, pa lielam, vajag arī kādu, kurš postā spēlēs abos laukuma galos un spēs pagrūstīties
gan jau pa kluso vingrinās un pa kādam uzmet.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:31, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: gan jau pa kluso vingrinās un pa kādam uzmet.
gan jau, domāju, ka viņš to var izdarīt un pretiniekam, tas noteikti pārsteigums būtu

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:33, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie konkurēs par SF pozīcīju nevis PF
Jebkurā gadījumā nav nemaz tik slikti ar to izvēli (ar nosacījumu, ja vsi ir veseli un spēlēt griboši), tagad jau vairāk problēmu , manuprāt, būs uz SG, PG pozīciju.

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:33, pirms 10 gadiem
rodas jautājums, kuras pozīcijas būs pa pāriem un kam vajadzētu ņemt vienu klāt? teiksim, Timma, Siliņš, Bertāns, kā 3ie numuri? tad KP, Šmits, Freimanis?vai tomēr vienu mazo vairāk? nosacīti mazo, piemēram, Peineri? kur viņš pazuda, cik smaga viņam trauma? vakar Mejeris nokliboja no laukuma, līdz tam samērā ilgi un sakarīgi nospēlēja.

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:34, pirms 10 gadiem
bon'4a rakstīja: Jebkurā gadījumā nav nemaz tik slikti ar to izvēli (ar nosacījumu, ja vsi ir veseli un spēlēt griboši), tagad jau vairāk problēmu , manuprāt, būs uz SG, PG pozīciju.
kur tur problēma? tur to spēlētāju šobrīd ir tik cik ir un nav baigi jāmokās ar minējumiem

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:35, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: rodas jautājums, kuras pozīcijas būs pa pāriem un kam vajadzētu ņemt vienu klāt? teiksim, Timma, Siliņš, Bertāns, kā 3ie numuri? tad KP, Šmits, Freimanis?vai tomēr vienu mazo vairāk? nosacīti mazo, piemēram, Peineri? kur viņš pazuda, cik smaga viņam trauma? vakar Mejeris nokliboja no laukuma, līdz tam samērā ilgi un sakarīgi nospēlēja.
Domāju, ka ņems četrus garos, trīs trešos numurus un piecus mazos

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:35, pirms 10 gadiem
bon'4a rakstīja: Jebkurā gadījumā nav nemaz tik slikti ar to izvēli (ar nosacījumu, ja vsi ir veseli un spēlēt griboši), tagad jau vairāk problēmu , manuprāt, būs uz SG, PG pozīciju.
Domāju, ka diezgan daudz atkarīgs, Vai Vecvagars būs uz to aprīli atpakaļ iekš VEF

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:37, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka ņems četrus garos, trīs trešos numurus un piecus mazos
garajam galam nereāli maz pieredzes. Meiers pats vecākais.
par mazajiem var piekrist, jo tur mums visdrīzāk būs 2 izteikti veterāni, 'tāpēc noteikti būs jāņem kāds klāt, lai var dalīt minūtes.

  +5 [+] [-]

, 2016-11-23 21:39, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka diezgan daudz atkarīgs, Vai Vecvagars būs uz to aprīli atpakaļ iekš VEF
nē, šeit es tev galīgi nepiekrītu, Vecvagars izlasē būs tikai caur lielu brīnumu. nebūs viņam ne spēļu prakse, ne forma tāda, lai būtu noderīgs. visdrīzāk būs Aigars, kā Strēlnieka bekaps.

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:39, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: garajam galam nereāli maz pieredzes. Meiers pats vecākais.
par mazajiem var piekrist, jo tur mums visdrīzāk būs 2 izteikti veterāni, 'tāpēc noteikti būs jāņem kāds klāt, lai var dalīt minūtes.
Domāju, ka pieredzes maz jau nu nebūs, jo tomēr šajā vecumā visiem ir diezgan spēļu azotē jau

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:40, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nē, šeit es tev galīgi nepiekrītu, Vecvagars izlasē būs tikai caur lielu brīnumu. nebūs viņam ne spēļu prakse, ne forma tāda, lai būtu noderīgs. visdrīzāk būs Aigars, kā Strēlnieka bekaps.
Saproti, ka čempis jau tikai būs septembrī un uz ciklu Vecajam jau forma būs un ja būs tik tiesām uz LBL PO, tad spēļu prakse jau arī būs

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:42, pirms 10 gadiem
Bet, ja mēs sevi gribam pozicionēt, ka nopietnu spēku ,kas tad mums ir no SG, PG? Blūms, Dairis, Strēlnieks? Manuprāt, ar to par īsu !!! Jakovičš nekāds, Vecvagars traumēts, Peiners nepārliecina (personīgi mani) , nu jā vēl ir Šķēle jaunākais un Telefons...

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:44, pirms 10 gadiem
bon'4a rakstīja: Bet, ja mēs sevi gribam pozicionēt, ka nopietnu spēku ,kas tad mums ir no SG, PG? Blūms, Dairis, Strēlnieks? Manuprāt, ar to par īsu !!! Jakovičš nekāds, Vecvagars traumēts, Peiners nepārliecina (personīgi mani) , nu jā vēl ir Šķēle jaunākais un Telefons...
otrs Šķēle ar vēl, ja protams spēs tikt izlasē

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:44, pirms 10 gadiem
Jūs domājat ka Meiers nebūs izlasē? Uz doto momentu nav mums labāka centra.. bet dažš labs pat sarakstā nepiemin

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:48, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: Jūs domājat ka Meiers nebūs izlasē? Uz doto momentu nav mums labāka centra.. bet dažš labs pat sarakstā nepiemin
kā nav? ir, Spānijā spēlē.
viens būs garš un tievs, kustīgs ar metienu, Andžejs, otrs būs dūšīgs, vārdā Meiers.

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:50, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Saproti, ka čempis jau tikai būs septembrī un uz ciklu Vecajam jau forma būs un ja būs tik tiesām uz LBL PO, tad spēļu prakse jau arī būs
ok, teorētiski, it kā jā. tas ir, ja laicīgi atgriezīsies laukumā, iespēlēsies, spēle aizies. Vecvagaram šī trauma bija pavisam sliktā brīdī, viņam vajadzēja nospēlēt pilnu sezonu ar daudz minūtēm, lai iegūtu pārliecību.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-23 21:54, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kā nav? ir, Spānijā spēlē.
viens būs garš un tievs, kustīgs ar metienu, Andžejs, otrs būs dūšīgs, vārdā Meiers.
Anžejs pa lielam nav pierādījis, ka ir labāks, Meiers, joprojām ir pamatcentrs

     [+] [-]

, 2016-11-23 21:58, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: Anžejs pa lielam nav pierādījis, ka ir labāks, Meiers, joprojām ir pamatcentrs
man tomēr liekas, ka pa lielam, ja ne labāks, tad līdzvērtīgs noteikti, jo! olimpisko kvalifikāciju Meiers, Bērzs un Mejers visai pamatīgi izgāza, vienīgi Pašečniks ne tikai attaisnoja, bet pārspēja cerības.
otrkārt, šobrīd uz doto brīdi viņš spēlē spānijā un šobrīd spēlē visai sakarīgas minūtes ar normāliem cipariem. es negribētu likt viņus, kā pārākus vineu par otru, jo Meiers šobrīd arī rāda labu sniegumu. domāju, ka abi spēlēs un cerams, ka abi savas minūtes nospēlēs labi.

     [+] [-]

, 2016-11-23 22:01, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: man tomēr liekas, ka pa lielam, ja ne labāks, tad līdzvērtīgs noteikti, jo! olimpisko kvalifikāciju Meiers, Bērzs un Mejers visai pamatīgi izgāza, vienīgi Pašečniks ne tikai attaisnoja, bet pārspēja cerības.
otrkārt, šobrīd uz doto brīdi viņš spēlē spānijā un šobrīd spēlē visai sakarīgas minūtes ar normāliem cipariem. es negribētu likt viņus, kā pārākus vineu par otru, jo Meiers šobrīd arī rāda labu sniegumu. domāju, ka abi spēlēs un cerams, ka abi savas minūtes nospēlēs labi.
fuci skaties?

     [+] [-]

, 2016-11-23 22:06, pirms 10 gadiem
Real Rebel rakstīja: fuci skaties?
spēlmani
1 2 45 komentāri